Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:43
Zo mijn ticket voor het launch event is ook binnen ;). Alleen ligt het systeem nu plat zodat ik hem niet kan bevestigen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 17:18
Vince22 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 18:25:
[...]
Dude, wat? Heb ik wat gemist? Kun je pas vanaf 19:30 online ofzo? Nèèèhhh toch? Toch?
Klopt niet, gewoon om middernacht. Zojuist bekendgemaakt.

http://community.callofduty.com/message/413497280#413497280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 23:29
Ik doe maar net of de game op dinsdag uit komt , want anders zit ik de hele dag op mijn werk in zombiemode ( nu waarschijnlijk aleen de rest van de week :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:24
RMX schreef op donderdag 08 november 2012 @ 22:13:
Voor de geinteresseerde mijn bevindingen van de MP:
- Het 10-points systeem is een goede toevoeging. Ik kan door mijn secondary weapon te laten vallen, nu 3 attachments gebruiken. Ook mijn 2de granaat lever ik in, waardoor ik een tweede Perk 1 kan kiezen. Al met al denk ik dat dit voor de variatie heel goed is.
- De algehele nieuwe stijl van menu / Create-a-Class ziet er goed uit. Na 3/4 iteraties eindelijk vernieuwing.
- Killstreaks, zover ik heb kunnen testen, goede functies. Besturen van Turret is leuk!
- Het allerbelangrijkste, en alleen daarom al een topper, het rewarden van teamplay. Dus; Als je je team helpt, word je hier voor beloont met punten. Deze punten tellen ook mee voor je killstreaks. Heb HardPoint gespeelt, en als je beetje teamplay doet, tikken de punten snel aan. Dit is alleen maar goed voor de ego's die er rond lopen.

Ik roep het al jaren, maar niemand ondersteunt mij vaak in mijn mening;
Ik vind Treyarch (op COD4 dan) betere games afleveren dan IW. Ze durven te vernieuwen, en dingen aan te pakken.

Al met al heb ik weer zin in vele online potjes, want ik (en vrienden om mij heen) waren snel uitgekeken op MW3. Weer meer van hetzelfde, en zag er uit als MW 2.5. (Wat weer MW1.5 was hehe)

Props voor Treyarch dus!
Hoe is de recoil? Op de video's is de recoil echt nihil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 11:23
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:07:
[...]

Dude. Prone hoort rechterstick. :P (Niet alleen voor dropshots ook gewoon voor fatsoenlijk kunnen bewegen door de map.) Heb mijn mes dus op B en wordt toch nauwelijks geknifed.

Dit is OT want algemeen advies over CoD. :P
ik speel gewoon met default want ik haat dropshotten :P

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Heeft hier iemand wel eens een Media Markt Midnight Release meegemaakt? Ik ben volgende week vrij en wil wel gaan. Zijn de prijzen beter? Je krijgt er dit keer wel een rugzak bij geloof ik...

Ik ben wel benieuwd naar jullie ervaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel zombie mappen er in gaan komen.. iemand enig idee ?
De nuketown zombie map krijg je die nou ook als je hem pre ordert of alleen bij de Harded Edition..?

@Jobbie Toen BO1 uitkwam ben ik naar de MM geweest. Weet wel dat het vrij druk was. Dit jaar ga ik niet naar de Midnight release aangezien ik de volgende dag moet werken. De prijzen zullen hetzelfde zijn als bijv een bartsmit/intertoys 52,99euro denk ik. MM webshop staat de prijs op 55euro voor consoles.

Ik heb hem gister gepreorderd bij de bart smit en dan uit me werk door gelijk de game halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Bijna zover :D heb er zin in! dinsdag jammer genoeg nog wel even wat werk dingen regelen maar daarna rest van de week vrij :D

Heeft er iemand enig idee wat er gebeurt met je Elite Abo? ik heb nog bijna 5maanden resterend en nu elite gratis word... voor BO2.... en je vast weer ergens anders voor moet gaan betalen ben ik het een beetje kwijt.

Of blijft elite betaald gewoon het zelfde als hier voor?

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 11:23
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 10:13:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel zombie mappen er in gaan komen.. iemand enig idee ?
De nuketown zombie map krijg je die nou ook als je hem pre ordert of alleen bij de Harded Edition..?

@Jobbie Toen BO1 uitkwam ben ik naar de MM geweest. Weet wel dat het vrij druk was. Dit jaar ga ik niet naar de Midnight release aangezien ik de volgende dag moet werken. De prijzen zullen hetzelfde zijn als bijv een bartsmit/intertoys 52,99euro denk ik. MM webshop staat de prijs op 55euro voor consoles.

Ik heb hem gister gepreorderd bij de bart smit en dan uit me werk door gelijk de game halen.
nuketown 2025 kreeg je ook bij de pre-order, want ik heb hem gepreordered bij de Free record shop bij ons in tiel en ik betaal 50 euri, mits ik 2 games terug in ruil, heb nog wet liggen die ik voor 8 euri gekocht heb en een ufc game die ik toch niet speel die ik gekregen heb, dus voor mij gaat hij 48,- kosten eigenlijk

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 10:13:

Wat ik me nog kan herinneren is dat met de midnight release van MW3 de Hardened Edition 20 euro goedkoper was (€ 80) en de normale een 10tje (€ 40)... maar daarin kan ik me ook vergissen...!

T lijkt me iig. wel leuk om een keer meegemaakt te hebben. Uiteindelijk zal ik er wel rond 12:00 zijn en niet echt veel eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Jobbie schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 08:53:
Heeft hier iemand wel eens een Media Markt Midnight Release meegemaakt? Ik ben volgende week vrij en wil wel gaan. Zijn de prijzen beter? Je krijgt er dit keer wel een rugzak bij geloof ik...

Ik ben wel benieuwd naar jullie ervaringen!
geloof dat het allemaal wel meevalt om eerlijk te zijn.
Zowel gamemania en mediamarkt doen nacht openingen, geloof bij gamemania krijg je een kaart of weet ik wat en dan bij mediamarkt een rugzak..

Gaat er meer om dat je "eerder" kunt spelen en doen thats it.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@RMX: Hoe is het geluid? Geluid van BO1 vind ik toch een stuk beter dan MW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Vragen rondom Elite en de Season pass.

1.
Q - For Call of Duty®: Black Ops 2, will there be any difference between Premium and free members?

A - No, there will not be a separate Call of Duty® Elite Premium membership offering for Call of Duty®: Black Ops 2. All Call of Duty® Elite services and features for Call of Duty®: Black Ops 2 will be free..

2.
Q - Will Call of Duty®: Black Ops 2 downloadable content (DLC) be a part of Call of Duty® Elite?

A - No, Call of Duty®: Black Ops 2 DLC Map Packs will be offered separately from Call of Duty® Elite.

3.
Q - How will I be able to purchase Call of Duty®: Black Ops 2 DLC if it isn’t part of Call of Duty® Elite?

A - A – Supporting Call of Duty®: Black Ops 2, Activision will be selling four epic DLC Map Packs both á la carte and through the introduction of the Call of Duty®: Black Ops 2 DLC Season Pass. The four Call of Duty®: Black Ops 2 DLC Map Packs will deliver a variety of new Multiplayer and Zombies playable content and are expected to be available in 2013. Call of Duty®: Black Ops 2 DLC Season Pass and DLC Map Packs may not be available on all platforms, and pricing and release dates may vary by platform.

Dus mocht je later dan de start van MW3 de elite hebben aangeschaft heb je hier niks meer aan tijdens black ops 2. ( wat jammer is uiteraard )

Season pass is dus de "nieuwe" manier van iets goedkoper je map pack krijgen.

4.
The ultimate way to get more of Call of Duty®: Black Ops 2.
4 Epic DLC Map Packs - 1 Great Price at $10 Of
f*

Aangezien ik zelf en meer met mij de vragen hadden rondom elite hier bij maar even lijstje gemaakt :)
Mischien handig voor de topic opening?

En vind het overgens wel slechte zaak hoor dat ze nu van elite naar seasons pass zijn gegaan maar he dat is ander verhaal en doet er ook niet zo toe.

[ Voor 0% gewijzigd door Blerf op 09-11-2012 10:30 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik niet helemaal lees is of je de DLC met de season pass ook eerder krijgt, behalve dat het kan variëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klopt dat je nuketown 2025 ook bij de pre order krijg. Maar mijn vraag is eigenlijk of je ook de Zombie map van nuketown 2025 erbij krijgt..?
Martin0 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 10:17:
[...]

nuketown 2025 kreeg je ook bij de pre-order, want ik heb hem gepreordered bij de Free record shop bij ons in tiel en ik betaal 50 euri, mits ik 2 games terug in ruil, heb nog wet liggen die ik voor 8 euri gekocht heb en een ufc game die ik toch niet speel die ik gekregen heb, dus voor mij gaat hij 48,- kosten eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 17:48

RMX

bram1984 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 10:26:
@RMX: Hoe is het geluid? Geluid van BO1 vind ik toch een stuk beter dan MW.
Heb er niet echt opgelet eigenlijk. Ik speel altijd met demper dus gunsounds klinken al fragiel. Ik vind het allemaal goed klinken. Nog wel een plus voor de GFX. Want die hebben ze weer opgepoetst, en ziet er goed uit. Ik speel op een beamer op een scherm van 2.5 meter ongeveer, dus de details vallen goed op haha.
Eerste gun die ik probeerde dacht ik nog; Hmm hier zit wel veel recoil op. Maar ik ben denk ik niet ervaren genoeg om hier een duidelijk antwoord op te geven. Daarna was mijn attachment ook meteen grip. Dus ik verwacht dat er een goede recoil is, en dit juist met attachments omlaag gebracht dient te worden.

Nogmaals; mijn pluspunten is het 10-points systeem + het rewarden van teamplay! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiktwo
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-12-2024
Nuketown 2025 zombie map krijg je enkel bij hardened en carepackage edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiktwo schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 10:50:
Nuketown 2025 zombie map krijg je enkel bij hardened en carepackage edition.
Ik heb een pre-order van de normale editie gedaan en krijg hem ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 10:52:
[...]

Ik heb een pre-order van de normale editie gedaan en krijg hem ook.
Ja, Nuketown 2025 wel, maar niet Nuketown Zombies....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:53
Digital Deluxe versie kopen op Steam (kost 10 euro extra), kan ook na launch

[ Voor 4% gewijzigd door Tweaker1987 op 09-11-2012 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jscholte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 10:08
volgende week dinsdag komt hij toch uit ? volgens mij las ik hier dat een paar lui al aan het spelen zijn :S

And as final touch god created the Dutch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:23

tha_crazy

Mafketel

Heb hem bij Bol.com besteld vandaag, maar heb ik hem dan wel op dinsdag binnen, iemand daar ervaring mee hoe dat zit met pre-orders?
anders cancel ik hem en koop ik em wel op steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri.77
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-07 14:10
Besteld via Eplaza en krijg zojuist een mail dat de game morgen wordt afgeleverd...? Iemand anders ook zo'n mail ontvangen? Lijkt me erg voorbarig eigenlijk! Maar als het klopt hoor je mij verder niet klagen natuurlijk!! :P

PSN ID: Henry77 Xbox Gamertag: Corporal Bishop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jscholte schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:09:
volgende week dinsdag komt hij toch uit ? volgens mij las ik hier dat een paar lui al aan het spelen zijn :S
Torrents, winkels die al eerder uitleveren.
tha_crazy schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:10:
Heb hem bij Bol.com besteld vandaag, maar heb ik hem dan wel op dinsdag binnen, iemand daar ervaring mee hoe dat zit met pre-orders?
Er staat letterlijk beschikbaar op 13-11. Dus tenzij de PostNL chauffeur tegen een boom aan rijdt, heb je de game gewoon dinsdag. Snap aan de andere kant niet dat mensen bij Bol games kopen. Oplichters. Ik heb voor de PS3 versie € 15,- (!!!!!) minder betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
tha_crazy schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:10:
Ik ook, alleen PS3 dan. Geen ervaring mee, maar hoop eigenlijk dat ik hem maandag binnen heb!
Misschien ff een mail aan wagen naar Bol.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

baronruud schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:16:
[...]

Ik ook, alleen PS3 dan. Geen ervaring mee, maar hoop eigenlijk dat ik hem maandag binnen heb!
Ga ik sowieso even doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
Iemand ervaring met nachtopening GameMania Zoetermeer??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Als ik kijk naar bestelstatus:

Verzending:
Op verschijningsdatum.

Dus dinsdag in de bus denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

baronruud schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:20:
[...]

Als ik kijk naar bestelstatus:

Verzending:
Op verschijningsdatum.

Dus dinsdag in de bus denk ik.
Ik interpreteer dat als: hij wordt pas op dinsdag verzonden.
Vandaar voor mij de verwarring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
tha_crazy schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:21:
[...]
Ik interpreteer dat als: hij wordt pas op dinsdag verzonden.
Vandaar voor mij de verwarring.
|:( 8)7 13november is dinsdag! :z

Ja, woensdag in de bus dus....

my bad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:40
vinom schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 00:36:
[...]

http://imgur.com/a/TJukR

Verschilt een beetje per wapen zoals in MW3, maar niks wereldschokkend zoals ik al verwachtte. Ben benieuwd wat de rest van de stats van de mtar en de M27 zijn. :X

Vooral bij de mtar gaat mijn 'OP gun' alarm wel af. Dat wapen heeft in elke game wel hoge firerate en in MW2 was de normale tar eigenlijk een beetje zoals de BO1 famas.

[ Voor 18% gewijzigd door Gundogan op 09-11-2012 11:27 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Tweaker1987 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:18:
Iemand ervaring met nachtopening GameMania Zoetermeer??
De MediaMarkt doet ook mee aan de nachtverkoop. Krijg je er nog een kekke rugzak bij ook! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

baronruud schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:22:
[...]

|:( 8)7 13november is dinsdag! :z

Ja, woensdag in de bus dus....

my bad
Ja in dat geval zal het denk ik annuleren worden.
en tenzij gamecardwinkel nog steeds de DLC editie heeft, zal het anders bij steam aanschaffen worden.

Wat is eigenlijk het verschil tussen de gewone, en de digital deluxe editie :?
gevonden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06 15:15
Op marktplaats wordt BO 2 inmiddels al aangeboden (ps3). Beetje jammer alleen van de prijs (75-120 eutjes)

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:44
Weet iemand of je de digital upgrade van black ops 2 die je via steam kan kopen voor 10 euro kan combineren met een hard copy vanuit de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

bram1984 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 10:40:
Wat ik niet helemaal lees is of je de DLC met de season pass ook eerder krijgt, behalve dat het kan variëren.
Nee volgens mij is dat dus gewoon weg. Althans lees dat ook nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
baronruud schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:16:
[...]

Maandag binnen = zondag versturen, maar zondag werkt er niemand bij Bol en al helemaal niet bij PostNL. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

bram1984 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:35:
[...]

Maandag binnen = zondag versturen, maar zondag werkt er niemand bij Bol en al helemaal niet bij PostNL. 8)7
De 13e is een dinsdag he.
Dus maandag versturen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
Blerf schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:29:
[...]

Nee volgens mij is dat dus gewoon weg. Althans lees dat ook nergens.
Wat ik heb gelezen op Steam Forums is dat dat kan. Zou anders beetje nep zijn.

Ik zit daar ook op te wachten mijn retail en dan upgraden naar Digital Deluxe. Season Pass komt van G2Play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tha_crazy schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:41:
[...]

De 13e is een dinsdag he.
Dus maandag versturen :P
Lees eerst even voordat je reageert. Ik quote iemand die hoopt dat hij hem op maandag binnen heeft. Als men op maandag verstuurt, heb je hem niet op maandag ook binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het nou krijg je nou wel of niet de Nuketown zombie map erbij bij de Pre order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremedch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11-2022

Supremedch

PSN: supremedch

Alleen bij Hardened dacht ik...
Bij de ¨normale¨ pre-order krijg je Nuketown 2025. (dus geen zombie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:44
Of de digital upgrade bij steam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Mailtje terug van bol.com over de levering
Geachte heer <naam>,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 9 november 2012.

U vraagt wanneer uw bestelling geleverd wordt.

Het leveringsproces wordt in gang gezet zodra de uitgever de game beschikbaar heeft gesteld. Op dat moment zal bol.com zo snel mogelijk tot verzenden overgaan. Wanneer de bestelling door u wordt ontvangen is niet met zekerheid te zeggen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

<naam>
Annuleer hem wel en koop dan bij G2Play de Uncut Steam editie.
4 euro duurder, maar wel goedkoper dan op steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
Net bij Gamemania Zoetermeer geweest.. Die gaan midnight launch houden. Is bevestigd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Tweaker1987 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 12:52:
Net bij Gamemania Zoetermeer geweest.. Die gaan midnight launch houden. Is bevestigd!
Doen ze nog iets bijzonders dan? Want de MM zal toch goedkoper zijn...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
Zombie wedstrijd (geen idee of dat lokaal of landelijk is). RC-XD wedstrijd dies landelijk.. En hij had het over 23u open, echter verkoop mag pas vanaf 24u.

Ik heb pre-order bij GM, echter als ik hem nu zou halen ijdens midnight launch bij MM, krijg ik dan ook de Nuketown 2025 map?

De Nuketwown zombie map besteld ik via Steam, upgrade naar Digital Deluxe versie

[ Voor 41% gewijzigd door Tweaker1987 op 09-11-2012 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

Netjes 1 maand geleden mijn hardend editie besteld bij de Free Record Shop. Zie ik ineens dat mijn geld terug is gestort. En meteen een mailtje erachteraan dat ze niet kunnen voldoen aan het leveren. Dus bij deze je geld terug, en omdat we het vervelend vinden krijg je 5 euro korting in de webshop -O-

Nu bij de Bart Smit besteld, hopelijk leveren die wel. Kon hem in iedere geval zonder problemen daar bestellen.

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:34

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

TLM schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:38:
Netjes 1 maand geleden mijn hardend editie besteld bij de Free Record Shop. Zie ik ineens dat mijn geld terug is gestort. En meteen een mailtje erachteraan dat ze niet kunnen voldoen aan het leveren. Dus bij deze je geld terug, en omdat we het vervelend vinden krijg je 5 euro korting in de webshop -O-

Nu bij de Bart Smit besteld, hopelijk leveren die wel. Kon hem in iedere geval zonder problemen daar bestellen.
Ik vind dit wel vrij netjes moet ik zeggen. Ze hadden ook veel later kunnen leveren en dan was je nog teleurgestelder. Dan liever op tijd even een annulering, omdat ze blijkbaar begrijpen dat je het spel snel wilt hebben en daarom een preorder hebt gedaan.

De steam servers zullen wel weer sloom worden tijdens het downloaden van de game. Hopelijk een beetje snel binnen al heb ik toch geen tijd voor woensdag om te gamen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Hann1BaL schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:41:
[...]

Ik vind dit wel vrij netjes moet ik zeggen. Ze hadden ook veel later kunnen leveren en dan was je nog teleurgestelder. Dan liever op tijd even een annulering, omdat ze blijkbaar begrijpen dat je het spel snel wilt hebben en daarom een preorder hebt gedaan.

De steam servers zullen wel weer sloom worden tijdens het downloaden van de game. Hopelijk een beetje snel binnen al heb ik toch geen tijd voor woensdag om te gamen. :)
Mwa, meeste zal hem net na 12en binnenhalen,.
Dus denk dat ik hem dinsdagavond wel mooi op snelheid binnen kan halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

Toch als je een pre-order plaats ga je er bijna vanuit dat je hem dan ook krijgt. Ja het is netjes dat ze het laten weten, maar nu heb je nog maar een paar dagen. En niet overal is die hardend editie zo maar even te bestellen. Ik ga me goed zuur voelen als ik hem dinsdag niet heb.

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is weliswaar netjes maar aan de andere kant slordig dat je een pre-order aanbiedt waarvan je van tevoren niet weet of je wel voldoende exemplaren beschikbaar hebt. De meeste webshops halen het artikel van hun site als pre-orders niet meer mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:49

danplo

The Force is strong with me

Bart Smit heeft mijn bestelling al opgestuurd.
Op de site van Post.nl word dit spel morgen (zaterdag) 10-11-2012 afgeleverd. :P

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
danplo schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:55:
Op de site van Post.nl word dit spel morgen (zaterdag) 10-11-2012 afgeleverd. :P
Welke versie?

PC of Console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Voor de PC zal hij er weinig aan hebben, omdat Steam hem toch niet eerder vrij geeft dan dinsdag..

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Mail van klantenservice Bol.com :
[b]
Geachte heer <naam>,

U vraagt of u het spel 'Call Of Duty Black Ops 2' op de releasedatum ontvangt.

Wij gaan er vanuit dat u uw bestelling op 13 november ontvangt. Helaas zijn wij in dit geval afhankelijk van de informatie die we van de leverancier ontvangen en daarom kunnen we niet garanderen dat iedereen de game op de dag van release binnen krijgt. Uiteraard wordt uw bestelling zo snel mogelijk uitgeleverd.

Met vriendelijke groet,

<naam>

bol.com Klantenservice
www.bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

baronruud schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:06:
Mail van klantenservice Bol.com :

Geachte heer <naam>,

U vraagt of u het spel 'Call Of Duty Black Ops 2' op de releasedatum ontvangt.

Wij gaan er vanuit dat u uw bestelling op 13 november ontvangt. Helaas zijn wij in dit geval afhankelijk van de informatie die we van de leverancier ontvangen en daarom kunnen we niet garanderen dat iedereen de game op de dag van release binnen krijgt. Uiteraard wordt uw bestelling zo snel mogelijk uitgeleverd.

Met vriendelijke groet,

<naam>

bol.com Klantenservice
www.bol.com
Ja zoiets kreeg ik ook (zie posts eerder) dus maar geannuleerd en bij G2Play gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
tha_crazy schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:07:
[...]
Ja zoiets kreeg ik ook (zie posts eerder) dus maar geannuleerd en bij G2Play gekocht
Ja, weet ik. Alleen bij mij staat 13 november vermeld als afleverdatum.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri.77
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-07 14:10
Ik kreeg dezelfde mail en mijn bestelling is voor ps3 :)

PSN ID: Henry77 Xbox Gamertag: Corporal Bishop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom altijd die eeuwige reacties over pre-orders en levertijden? Wat maakt het uit als je de game een dag later hebt, er komen nog zat dagen om het te spelen hoor stelletje droeftoeters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
Even terugkomend over wat GameMania extra doet. Tijdens Midnight Launch: Brady Strategy Guide gratis. Alleen tijdens midnight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook bij bart smit besteld. Ik heb er voor gekozen om het af te halen in de winkel zelf omdat, ik er zeker van wil zijn dat ik dinsdag ook daadwerkelijk het spel heb. Zou wat zijn als jij hem morgen dan al hebt...
danplo schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:55:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Tweaker1987 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:22:
Even terugkomend over wat GameMania extra doet. Tijdens Midnight Launch: Brady Strategy Guide gratis. Alleen tijdens midnight.
Hey, dat is eigenlijk wel nice...!

doen ze daar nog wel eens wat aan de prijs met de middernacht verkoop?

Waar moet ik nou heen? MM of GM??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
Geen idee of ze wat doen qua prijs.... Ik wist ook niet dat MM wat deed/doet met de prijs.

Maar zo'n Strategy Guide is altijd wel mooi meegenomen. En is dus alleen tijdens Midnight Launch Event.

Heb je hem niet ergens gepre-orderd? Voor Nuketown 2025?

Of krijg je Nuketown 2025 automatisch bij Midnight Laucnh Event bij MM? Dan is dat ook wel erg leu, een rugzak/tas... :P

[ Voor 31% gewijzigd door Tweaker1987 op 09-11-2012 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-09 18:33

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Ik heb dit jaar gebruik gemaakt van de Black Ops 2 - Power Unlimited actie. Dit hebben ze in het verleden al vaker gedaan met CoD spellen (gratis game bij een abonnement). Hebben mensen hier ervaring mee? Is de bezorging een beetje op tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Odysseus253 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 16:14:
Ik heb dit jaar gebruik gemaakt van de Black Ops 2 - Power Unlimited actie. Dit hebben ze in het verleden al vaker gedaan met CoD spellen (gratis game bij een abonnement). Hebben mensen hier ervaring mee? Is de bezorging een beetje op tijd?
MW2 heb ik op release ontvangen. Het was echter wel een cheap-ass promo Blu-raytje, je weet wel, in zo'n plat CD doosje waarin vroeger muziek singles zaten. Geen boekje of niks erbij. Als het goed is krijg je Nuketown er ook niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-09 18:33

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

bram1984 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 16:18:
[...]

MW2 heb ik op release ontvangen. Het was echter wel een cheap-ass promo Blu-raytje, je weet wel, in zo'n plat CD doosje waarin vroeger muziek singles zaten. Geen boekje of niks erbij. Als het goed is krijg je Nuketown er ook niet bij.
Alright, dan ben ik tevreden ;). Uiteindelijk gebruik ik toch alleen de code om bij Steam in te voeren, dus een boekje etc. hoeft niet.

Om nog even terug te komen op jouw opmerking om Rapid Fire op een semi-automatic gun te plaatsen: volgens mij heb ik dat des tijds op de FAL in MW2 geprobeerd en gaf dat enorm veel recoil. Dat is maar goed ook, anders zou het in combinatie met z'n power wel echt too much zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Dit topic begint al aardig op gang te komen, ik heb hem zelf bij Bol besteld. Op het moment van bestellen stond erbij dat je hem binnen hebt op de dag van de release, volgens mij staat dat er nog steeds.. Dus ik denk gewoon dat ik hem dinsdag krijg. Niet dat dat iets uitmaakt moet dinsdag toch de hele dag werken. Woensdag ben ik wel lekker vrij.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Odysseus253 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 16:24:
[...]

Alright, dan ben ik tevreden ;). Uiteindelijk gebruik ik toch alleen de code om bij Steam in te voeren, dus een boekje etc. hoeft niet.

Om nog even terug te komen op jouw opmerking om Rapid Fire op een semi-automatic gun te plaatsen: volgens mij heb ik dat des tijds op de FAL in MW2 geprobeerd en gaf dat enorm veel recoil. Dat is maar goed ook, anders zou het in combinatie met z'n power wel echt too much zijn.
Ik doelde meer op een rapid fire controller. :P

Ik heb zelf een FragFX Shark, en daarop kun je rapid fire inschakelen waarbij je semi's en single shots als full auto wapens werken. Je hoeft de knop dus alleen maar in te drukken. Ter info: dit gebruik ik zelf niet en heb ik ook nog nooit gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Laatst online: 11:34

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

bram1984 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 16:45:
[...]

Ik doelde meer op een rapid fire controller. :P

Ik heb zelf een FragFX Shark, en daarop kun je rapid fire inschakelen waarbij je semi's en single shots als full auto wapens werken. Je hoeft de knop dus alleen maar in te drukken. Ter info: dit gebruik ik zelf niet en heb ik ook nog nooit gebruikt.
Dat zouden ze in games moeten afvangen door gewoon een pauze na elk shot in te programmeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Hann1BaL schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 16:48:
[...]

Dat zouden ze in games moeten afvangen door gewoon een pauze na elk shot in te programmeren.
Ja maar dat werkt niet want dan kan iemand met een snelle trigger finger gewoon niet meer los gaan. Het werkt alleen niet bij extreem hoge firerate inputs. Maar je kan die op de FragFX zelf programmeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:49

danplo

The Force is strong with me

Xbox360 versie ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:58:
Ik heb hem ook bij bart smit besteld. Ik heb er voor gekozen om het af te halen in de winkel zelf omdat, ik er zeker van wil zijn dat ik dinsdag ook daadwerkelijk het spel heb. Zou wat zijn als jij hem morgen dan al hebt...

[...]
idd, zou lullig zijn.
Ik stond er ook verbaasd van te kijken hoor dat ik ineens mail binnen kreeg van Bart Smit.
Maar er staat echt Zaterdag op Post.nl, maar goed we zullen wel zien of het er komt of niet.

[ Voor 61% gewijzigd door danplo op 09-11-2012 17:38 ]

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

In Halo doen ze dat wel. (Bloom bij DMR, niet echt een pauze maar als je te snel schoot waren alle kogels mis.) Als ik me niet vergis in BO1 ook, maar dan echt een rem er op. Dan schoot je FAL gewoon niet als je te snel op RT duwde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dat gaat niet. De game denkt namelijk dat je een gigantisch snelle triggerfinger hebt. Je moet het inhouden van de schietknop zien als een vinger die zo snel mogelijk op en neergaat. De game vertaalt dit door naar je wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
  • Laatst online: 21-03-2024
danplo schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 17:36:
[...]

Xbox360 versie ;)

[...]

idd, zou lullig zijn.
Ik stond er ook verbaasd van te kijken hoor dat ik ineens mail binnen kreeg van Bart Smit.
Maar er staat echt Zaterdag op Post.nl, maar goed we zullen wel zien of het er komt of niet.
Ik ook het mailtje van Bart Smit met aflevering zaterdag tussen 10 en 12uur :P
Besteld voor ps3

Of zouden ze de cap en het shirt wat je erbij krijg eerst sturen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Mijn bestelling word bij de Bart Smit winkel afgeleverd, dan haal ik hem zelf gewoon dinsdag daar op. Kreeg vandaag echter wel 'n mailtje dat die verzonden was naar de Bart Smit Winkel. De levertijd:
za 10 nov 2012
09:00 - 11:00
Morgen maar even bellen naar ze of ik 'm kan ophalen?:p Alleen dit zinnetje bevalt me niet in de mail
Games met een releasedatum worden op de dag van release geleverd.

[ Voor 17% gewijzigd door srdevil op 09-11-2012 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 21:35
Madstorm schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 16:30:
Dit topic begint al aardig op gang te komen, ik heb hem zelf bij Bol besteld. Op het moment van bestellen stond erbij dat je hem binnen hebt op de dag van de release, volgens mij staat dat er nog steeds.. Dus ik denk gewoon dat ik hem dinsdag krijg. Niet dat dat iets uitmaakt moet dinsdag toch de hele dag werken. Woensdag ben ik wel lekker vrij.
Ik kreeg vorig jaar MW3 ook op de dag van release bij Bol.
Dus dat zit wel goed.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:00
Mensen die naar de nachtrelease gaan bij de Gamemania in Tilburg?

Afbeeldingslocatie: http://www.gamemania.nl/content/Dedicated_CODBOII_DeelnemendeStores/Dedicated_CODBOII_DeelnemendeStores.jpg

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• at00mb0m
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-02-2023
Heeft iemand cod black ops 2 via steam al besteld? is er iets bekend over preload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:47
ik hoop hem morgen te krijgen, op gamedumper.nl besteld, daar is de status van de game "vandaag besteld, morgen binnen", het zou mooi zijn! (PS3 versie)

[ Voor 4% gewijzigd door Svennie op 09-11-2012 22:21 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Via via heb ik hem kunnen regelen op de xbox :D. Straks online proberen, misschien kan ik wat dingen checken voor jullie :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat er online niet veel te beleven is nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Klopt, servers doen het niet. Speel TD tegen bots :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 21:26
srdevil schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 18:51:
Mijn bestelling word bij de Bart Smit winkel afgeleverd, dan haal ik hem zelf gewoon dinsdag daar op. Kreeg vandaag echter wel 'n mailtje dat die verzonden was naar de Bart Smit Winkel. De levertijd:

[...]

Morgen maar even bellen naar ze of ik 'm kan ophalen?:p Alleen dit zinnetje bevalt me niet in de mail
[...]
Beste is om even te bellen.

Met Resident Evil 6 Steelbook Edition had ik precies hetzelfde. Kreeg op vrijdag een mailtje dat mijn exemplaar zaterdag afgeleverd zou worden bij de Bart Smit. Zaterdag even gebeld en ik kon het spel meteen komen ophalen. Terwijl het spel pas uitkwam op dinsdag.

[ Voor 30% gewijzigd door Sefaex op 10-11-2012 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een e-mail gekregen van Post nl dat mijn zending morgen tussen 12.30 en 15.30 wordt afgeleverd bij de Bart Smit. Zal dit echt kloppen:O en mocht het nou echt zo zijn.. zal, bart smit dan het spel al meegeven morgen aan me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:24
at00mb0m schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 21:03:
Heeft iemand cod black ops 2 via steam al besteld? is er iets bekend over preload?
Volgens mij kan je voor de PC nu de game pre loaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uw bestelling bij Consoleshop.nl met ordernummer ********** is zojuist ingepakt. Op 12-11-2012 rond 22:00:00 uur wordt uw bestelling verzonden en ontvangt u een verzendbevestiging.

xbox 360 gewone versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/0J3s1e312Y092z2g132d/5f84461c2b1911e2979f22000a1f8ae3_7.jpg

Nuketown Edition. 8)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:02
(jarig!)
Heb je die in de winkel gekocht Rivanov of is die op de deurmat gevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Handje contantje bij iemand aan de voordeur. :)
Zelfde persoon waar ik vorig jaar ook MW3 had gekocht.

Maar daar zullen we hier maar niet op ingaan.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 17:48

RMX

Mochten er mensen echt wanhoping zijn om er vandaag 1 te scoren. Op MP worden ze ook aangeboden.
Volgens mij zijn de servers nu ook in de lucht toch? Ik wacht wel op GameMania, de 20,= euro actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 19:03
Gisteravond waren de servers inderdaad nog niet online, hebt nu al verschillende mensen in mijn friendlist BO2 zien spelen, volgens mij zijn ze vanmorgen online gegaan. Mooi voor hun, ik wacht lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Servers zijn inderdaad online. Ben nu online bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
BlackthunderAwf schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 11:56:
Gisteravond waren de servers inderdaad nog niet online, hebt nu al verschillende mensen in mijn friendlist BO2 zien spelen, volgens mij zijn ze vanmorgen online gegaan. Mooi voor hun, ik wacht lekker.
Ze waren gister avond ook al online maar je moest het een aantal keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:37
Ik zit met smart te wachten op postnl met m'n ps3 versie van de BO2 van Bart Smit. Eindelijk de post, zit het spel er niet bij.. Kijk ik op de postnl site via de link in de mail, komt die pas maandag!! Ik baal als een stekker zeg, had ik vandaag en morgen de hele dag kunnen gamen.. Shit. Jaloers op de mensen die hem vandaag wel krijgen van Bart Smit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

When will my Black Ops II PC game unlock?

Posted by pcdev on 09-Nov-2012 16:40

Here is the planned unlock schedule for Black Ops II PC. Times are the same for retail and Steam store purchases except where noted.

-pcdev-

New Zealand
Nov 12 03:00am PST (Midnight Nov 13 NZDT)

Australia (Sydney)
Nov 12 05:00am PST (Midnight Nov 13 EDT)

Asia/Pacific (Excluding Japan/China)
Nov 12 07:00am PST (Midnight Nov 13 JST)

Russia / CIS / Turkey / Greece / Middle East / Africa
Nov 12 12:00pm PST (Midnight Nov 13 MSK)

Rest of Europe (excluding UK)
Nov 12 3:00pm PST (Midnight Nov 13 CET)

UK
Nov 12 4:00pm PST (Midnight Nov 13 GMT)

North America / South America
Retail: Nov 12 09:00pm PST (Midnight Nov 13 EST)
Steam Store: Nov 13 12:01am PST (3:01am Nov 13 EST)

Japan
11/21 07:00am PST (Midnight 11/22 JST)

Dus maandag om 00:00 uur kunnen we dus al online en gamen! Dus voor de PC lekker gewoon via g2play.net een code halen voor weinig en gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Ahhh ik krijg hem woensdag pas! Nog geen winkels die hem verkopen dus?

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 20:15
Ik ga zo toch nog even langs de winkels om te kijken of er niet stiekem al verkocht wordt. Waarschijnlijk niet, ik heb wel eens gelezen dat de boete enorm hoog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:16

KennyPlox

feest vierende banaan

Geluksvogels die hem nu al hebben! Ik moet tot dinsdagmiddag wachten :(
Tenzij iemand weet of Gamemania hem al vroeger heeft, denk het persoonlijk niet want bij die nachtopening staat ook 'speel hem als eerste'

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Winkels gaan 'm nog echt niet verkopen. Diegene die 'm nu al hebben (waaronder ik) gaan allemaal via Marktplaats handeltjes..

Pagina: 1 ... 9 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.

Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.