Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een spelfouten zeg, op die site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 21:35
bram1984 schreef op zondag 04 november 2012 @ 21:55:
Wat een spelfouten zeg, op die site.
Ja? Viel me niet direct op.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En de filmpjes duiken ondertussen op, hier word ik alleen niet echt blij van:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
vinom schreef op maandag 05 november 2012 @ 01:21:
[video]
Goh, meer van hetzelfde! Wie had dat nou verwacht? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:13
Ik dacht dat quickscopen eruit was gehaald :? Of is dat meer een gevalletje "wens is de vader van de gedachte"?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 11:23
Vrijdag schreef op maandag 05 november 2012 @ 09:05:
Ik dacht dat quickscopen eruit was gehaald :? Of is dat meer een gevalletje "wens is de vader van de gedachte"?
quickscopen kun je er niet uithalen, enige wat je kan doen is "no-scoping en Quick scoping" enorm inaccuraat maken waardoor je er niks meer aan hebt, maar wat ik uit het filmpje haal is dat het toch wel iets inaccurater is geworden.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:27
Martin0 schreef op maandag 05 november 2012 @ 09:20:
[...]

quickscopen kun je er niet uithalen, enige wat je kan doen is "no-scoping en Quick scoping" enorm inaccuraat maken waardoor je er niks meer aan hebt, maar wat ik uit het filmpje haal is dat het toch wel iets inaccurater is geworden.
Scope delay invoeren. Snel inzoomen kan, maar je kan niet meteen schieten. Problem solved. En dan goede mappen zodat alle wapens nuttig zijn en alleen trickshotters zullen nog klagen. Voer voor hen een unranked playlist zonder scope delay en tada, iedereen tevreden. ;)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[video]
Tegenstanders zijn ook wel redelijk retarded. Gooi ff een flashbang ofzo en blijf niet als een schaap stils taan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
bram1984 schreef op maandag 05 november 2012 @ 09:55:
[...]

Tegenstanders zijn ook wel redelijk retarded. Gooi ff een flashbang ofzo en blijf niet als een schaap stils taan.
Wees eens lief voor die arme bots. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gundogan schreef op maandag 05 november 2012 @ 09:58:
[...]

Wees eens lief voor die arme bots. ;)
Oh ja uiteraard. 8)7

In combat training kan ik zelfs QS'en. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag op verschillende sites dat BO2 al op 6 november beschikbaar zal zijn. Dit lijkt mij niet te kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:10

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Gundogan schreef op maandag 05 november 2012 @ 09:43:
[...]

Scope delay invoeren. Snel inzoomen kan, maar je kan niet meteen schieten. Problem solved. En dan goede mappen zodat alle wapens nuttig zijn en alleen trickshotters zullen nog klagen. Voer voor hen een unranked playlist zonder scope delay en tada, iedereen tevreden. ;)
Inderdaad!
Het is heel makkelijk, het moment waarop het aimen accuraat is, is het moment waarop de scope het beeld gevuld heeft bij de speler. Tot dat moment moet het net zo accuraat zijn als hip fire accuracy. Het is zo makkelijk om het belachelijke quickscopen aan te pakken en het zit er al versies in.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Hann1BaL schreef op maandag 05 november 2012 @ 11:19:
[...]

Inderdaad!
Het is heel makkelijk, het moment waarop het aimen accuraat is, is het moment waarop de scope het beeld gevuld heeft bij de speler. Tot dat moment moet het net zo accuraat zijn als hip fire accuracy. Het is zo makkelijk om het belachelijke quickscopen aan te pakken en het zit er al versies in.. |:(
ja maar met steady aim is hip fire ook weer accurater dus heeft het onderhand geen effect

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Opvallend dat veel video's van de PS3 afkomstig zijn. Zijn toch wat exemplaren behoorlijk vroeg verstuurd dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ooit gedacht aan een gekraakte PS3, Bram ?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet zeggen dat ik daar nog nooit van gehoord heb, evenals illegale PS3 games. Enlighten me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
wat denken jullie van stamples ;) voor pers en zo

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die mogen in principe nog geen footage posten natuurlijk, tenzij er dit jaar een eigenwijs bij zit. Normaliter is de gelekte footage altijd van de 360, dat is het enige wat ik wil zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 05 november 2012 @ 12:36:
Moet zeggen dat ik daar nog nooit van gehoord heb, evenals illegale PS3 games. Enlighten me.
Weinig zin om het hele verhaal te vertellen, maar je kan illegale PS3 games spelen op je PS3 met wat modificaties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, wie doet dat nou met CoD, tenzij je echt alleen maar de SP wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 17:48

RMX

Voor de Xbox is hij inmiddels ook verschenen op het internet, dus ik verwacht snel veel nieuwe footage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-09 22:34
Zo hij is gepreorderd, ben erg benieuwd!

Dat sniper filmpje vind ik inderdaad ook niet zo. Hoop dat QS niet zo makkelijk gaat in BO2 want dat is wel zo'n onrealistische manier van spelen zeg. En dan het liefst niet net als in BO1 dat de accuracy verloren gaat maar gewoon het scopen minder snel. Is toch een eenvoudige aanpassing lijkt me. (pc speler)

Waar ik ook erg benieuwd naar ben is dat Team VS Team VS Team VS Team. Dat lijkt me wel tof.

iRacing profile | Racing rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exill
  • Laatst online: 16-08 20:25
begint toch weer te kriebelen nadat ik wat footage heb gezien van de game, ben altijd wel een fan geweest van de snelle run en gun gameplay van CoD maar door randzaken zoals, geen dedicated servers of niet kunnen lvlen op pricvate servers dus MWs overgeslagen. Is dat anders in deze BO2, kune je weer eigen servers op zetten en deathmatchen met 40 man als je dat leuk vindt en alsnog lvlen etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
13tha1pi schreef op maandag 05 november 2012 @ 13:32:
Zo hij is gepreorderd, ben erg benieuwd!

Dat sniper filmpje vind ik inderdaad ook niet zo. Hoop dat QS niet zo makkelijk gaat in BO2 want dat is wel zo'n onrealistische manier van spelen zeg. En dan het liefst niet net als in BO1 dat de accuracy verloren gaat maar gewoon het scopen minder snel. Is toch een eenvoudige aanpassing lijkt me. (pc speler)

Waar ik ook erg benieuwd naar ben is dat Team VS Team VS Team VS Team. Dat lijkt me wel tof.
Multi tdm is gewoon tdm maar dan met kleinere teams en meer teams 8)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
Ja, maar ik denk dat dit een leuke toevoeging is. Het is voor het eerst in COD dat je meerdere teams hebt. Overigens kun je ook objective spelen, volgens mij zag ik dat in het filmpje. TDM vind ik zelf nooit zo interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[video]
Enkel en alleen dit filmpje is voor mij reden genoeg om te zeggen...

;w COD

Ooit noemde een medewerker van Treyarch het een "cheap way of playing" Ik had de hoop dat ze dat zielige quickscopen eruit zouden halen maar nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stel je niet zo aan en wacht nou meer eerst hoe het daadwerkelijk speelt. In BO kwam je geen QS'ers tegen en in MW3 ook nauwelijks (terwijl het daar gewoon volledig in zat). In BO zit het dan wel weer, maar is het niet zo makkelijk als in MW3. Prima dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
13tha1pi schreef op maandag 05 november 2012 @ 13:40:
Ja, maar ik denk dat dit een leuke toevoeging is. Het is voor het eerst in COD dat je meerdere teams hebt. Overigens kun je ook objective spelen, volgens mij zag ik dat in het filmpje. TDM vind ik zelf nooit zo interessant.
zeker, het is een leuke toevoeging(heb nog niet gespeeld maar als ik de beelden van Gamekings bekijk) dan is dat een intressante toevoeging.
ik ben wel een TDM of KC speler al wil ik ook wel eens Dom spelen als er te veel retards in TDM zitten

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:26
Weten jullie of EyeFinity werkt voor pc? Heb vorige week MW3 gekocht maar daar werkt het niet bij. K moet dan werken via een bepaalde fix. BF3 en BL2 werken wel goed met EyeFinity dus dan zou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
[video]
Gadverdamme, wat een strontkwaliteit, jongens!
Gouden raad aan alle consolegamers: Als je genoeg geld hebt om elk jaar 60 euro uit te geven aan de CoD melkkoe, hou dan alstublieft ook wat geld over om een degelijke PVR te kopen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je € 60,- uitgeeft voor een game, spoor je sowieso niet. Ik kom nooit boven de € 50,- uit voor de console versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Versteegrob schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:02:
Weten jullie of EyeFinity werkt voor pc? Heb vorige week MW3 gekocht maar daar werkt het niet bij. K moet dan werken via een bepaalde fix. BF3 en BL2 werken wel goed met EyeFinity dus dan zou
Black Ops ondersteunt het wel, dus misschien deze versie ook.

Ik zou het voor de zekerheid aan ze vragen via twitter ofzo.

https://twitter.com/pcdev
Asgaro schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:30:
[...]

Gadverdamme, wat een strontkwaliteit, jongens!
Gouden raad aan alle consolegamers: Als je genoeg geld hebt om elk jaar 60 euro uit te geven aan de CoD melkkoe, hou dan alstublieft ook wat geld over om een degelijke PVR te kopen. |:(
Eerder brakke render settings.
bram1984 schreef op maandag 05 november 2012 @ 13:49:
Stel je niet zo aan en wacht nou meer eerst hoe het daadwerkelijk speelt. In BO kwam je geen QS'ers tegen en in MW3 ook nauwelijks (terwijl het daar gewoon volledig in zat). In BO zit het dan wel weer, maar is het niet zo makkelijk als in MW3. Prima dus.
In werkelijkheid valt het wel mee ja. Af en toe zie je wel een speler met FaZe in z'n naam die het krampachtig probeert en netjes leaved aan het einde als ie verliest. :p

Maar de mogelijkheid tot zou er niet in moeten zitten.

[ Voor 52% gewijzigd door Gundogan op 05-11-2012 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mee eens, maar ach, CoD is arcade en geen sim. Daarom zit het erin. Ik vind het ook irritant, maar die ene QS'er die je een keer tegenkomt, ik heb er verder geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:34
Weet iemand nu al of er wel of geen ""ranked dedicated servers"" komen.Ik kan nergens een bevestiging op het internet vinden in elk geval niet recentelijk.

Dat het niet zo is als bij MW3 wel dedicated servers maar dan niet geranked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
RoaDHouse schreef op maandag 05 november 2012 @ 16:28:
Weet iemand nu al of er wel of geen ""ranked dedicated servers"" komen.Ik kan nergens een bevestiging op het internet vinden in elk geval niet recentelijk.

Dat het niet zo is als bij MW3 wel dedicated servers maar dan niet geranked.
Het gebruikt matchmaking zoals in MW2 en 3 maar dan op dedicated servers van Activision/Treyarch.

http://community.callofdu...chmaking-and-server-intel

Maar dus ook geen eigen unranked servers meer dus waar je naar hartenlust op kan kloten helaas.
bram1984 schreef op maandag 05 november 2012 @ 16:55:
Daar voor kun je gewoon een private match starten.
Op de pc heb je potentieel meer mogelijkheden dan de ingame private match opties. Mods, custom maps en exotische server settings zijn niet mogelijk ingame. Maar met BO2 zijn er dus geen mod en server tools die dit mogelijk maken. Wel jammer, want anders had je wel een perfecte mp omgeving. Goede vanilla omgeving zonder BS voor pubspelers en een vrij unranked gedeelte voor modders en het competitieve gedeelte.

Maarja, anders zou de game misschien een houdbaarheid datum hebben van langer dan een jaar. ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Gundogan op 05-11-2012 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Dit zijn de devs zelf toch? Allemaal 3arc clan tag, en de gamertags van hun.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 november 2012 @ 13:42:
[...]

Enkel en alleen dit filmpje is voor mij reden genoeg om te zeggen...

;w COD
Mazzels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PM_Petrol schreef op maandag 05 november 2012 @ 20:09:
Dit zijn de devs zelf toch? Allemaal 3arc clan tag, en de gamertags van hun.
Is gewoon combat training. Als je niet instelt dat je tegenstanders en teammaten uit je vriendenlijst komen, dan staan de devs erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Ja inderdaad. Al de gameplay die je nu op internet vindt is combat training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik bedoel dat je tijdens combat training altijd die 3arc clantags ziet, tenzij je instelt dat de AI namen uit je vriendenlijst draagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Kijk is aan, een CoD game die innoveert. :) Die laatste 2 geposte vids zien er wel goed uit, moet ik toegeven.
Ik heb niet echt een "been there, done that"-gevoel. Ook qua graphics en kleurgebruik valt het wel mee. En bij het reloaden beweegt je rechterhand een beetje: het werd eens tijd dat CoD oog voor detail begon te krijgen op vlak van animaties!
En de weapon models op zich zien er ook wel meesterlijk uit.

Nu nog afwachten hoe het met de PC versie gesteld is en of ze daar de graphics drastisch konden verbeteren. Het feit dat Windows XP niet meer wordt ondersteund ( http://www.pcgamer.com/20...ced-pc-features-detailed/ ) door de overstap naar enkel DirectX 10 en 11 support, zal hopelijk goed te merken zijn. Voor zover ik weet zijn Battlefield 3 en Just Cause 2 de enige andere games die de oude DirectX 9 ook volledig verbannen hebben en daarmee dus ook Windows XP!

Na 3 jaar geen CoD game (en ook geen MoH) aangeraakt of aangekocht te hebben, kan deze me er misschien terug inbrengen. :)

Enigste punten waar ik schrik voor heb:
- Hackers: ze gebruiken geen Punkbuster maar dat barslechte VAC systeem... Punkbuster werkt anders zeer goed want in BF3 worden hackers onmiddellijk bij joinen vd server gekicked!

- Wapens met recoil, please? Ik hoop dat ze de wapens niet te simpel maken. Ik zal me wel amuseren met recoil-loze wapens maar toch zie ik ook graag bv. wapens die meer damage doen, maar in ruil dan meer recoil hebben. (de AK in CoD 4 had bv. veel recoil)

edit: Weet iemand of je wapen in goud verandert zoals in MW3, als je er lang mee speelt? (Kijk naar Elpresador zijn vids die altijd met zijn gouden PP19 speelt :P ) Want persoonlijk vind ik dat ON-GE-LO-FE-LIJK belachelijk eruitzien.

[ Voor 10% gewijzigd door Asgaro op 05-11-2012 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
bram1984 schreef op maandag 05 november 2012 @ 21:25:
Ik bedoel dat je tijdens combat training altijd die 3arc clantags ziet, tenzij je instelt dat de AI namen uit je vriendenlijst draagt.
Ja dat was met black ops 1 ook al.
Maar de gameplay die je nu vindt, is alleen maar combat training. Kijk maar naar die namen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Asgaro schreef op maandag 05 november 2012 @ 21:32:
- Wapens met recoil, please? Ik hoop dat ze de wapens niet te simpel maken. Ik zal me wel amuseren met recoil-loze wapens maar toch zie ik ook graag bv. wapens die meer damage doen, maar in ruil dan meer recoil hebben. (de AK in CoD 4 had bv. veel recoil)
De belangrijke wapens in CoD4 hadden nauwelijks recoil. De AK47 had het meeste ja, maar was niet echt noemenswaardig en er viel niks te controleren. In Black Ops was de AK47 exact hetzelfde qua recoil, maar was het grappig genoeg ook de AR met een van de minste hoeveelheden recoil.

In CoD1 en 2 hebben de wapens recoil (behalve de MP40 die volgens mij model heeft gestaan voor alle wapens vanaf CoD4 en verder), in de de rest van de serie niet echt of valt er niks te controleren. Maar in CoD1 en 2 zijn de wapens zo dodelijk (één headshot nodig voor een kill) dat langere bursts niet nodig zijn.

* Gundogan mompelt verder over die goede oude tijd van Day of Defeat waar de wapens echt recoil hadden of Enemy Territory waar de wapens weliswaar geen recoil hadden, maar ook veel minder damage deden.

Anyway, in BO2 ziet de recoil er wel erg Modern Warfare uit helaas, maar we kunnen pas echt een oordeel treffen als we ook alle stats weten. :) (hoewel ik verwacht dat we weer het verhaaltje van 700-1000rpm, 30-40 damage wapens zullen krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PM_Petrol schreef op maandag 05 november 2012 @ 21:41:
[...]

Ja dat was met black ops 1 ook al.
Maar de gameplay die je nu vindt, is alleen maar combat training. Kijk maar naar die namen.
Laat maar, ik geef het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier, eindelijk een gast die wel wat kan, jammer dat de MP7 er weer in zit alleen. FFA 50-0 met veel killstreak kills.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=OujD5IbRRWs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:12
Echt he. :P

Je filmpje is al weggehaald btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:26
Gundogan schreef op maandag 05 november 2012 @ 16:00:
[...]

Black Ops ondersteunt het wel, dus misschien deze versie ook.

Ik zou het voor de zekerheid aan ze vragen via twitter ofzo.

https://twitter.com/pcdev

[...]

Eerder brakke render settings.

[...]

In werkelijkheid valt het wel mee ja. Af en toe zie je wel een speler met FaZe in z'n naam die het krampachtig probeert en netjes leaved aan het einde als ie verliest. :p

Maar de mogelijkheid tot zou er niet in moeten zitten.
OMG er is gewoon geen EyeFinity support, WTF? Heel apart en kansloos :(
Alle grote games ondersteunen het dus waarom black ops 2 niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien omdat je dan meer ziet dan je tegenstanders, anders geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saaie post over pre-orders. Als je bij mycom hebt besteld check je orderstatus. De mijne is geannuleerd. Heb wat opgevangen dat alles geannuleerd zou zijn. Dit ter voorkoming van teleurstelling :P

Mycom belde net om aan te geven waarom geannuleerd was. Te veel besteld, te weinig op voorraad. Geen verwachting om op termijn meer te kunnen krijgen. Erg prima van ze.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2012 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de gewone versie gepreordered bij coolblue voor 49,99 (xbox 360)

ik ben van plan heel wat gameplay te posten via youtube filmpjes via mijn pvr in full hd.

verwacht dus de 13de veel filmpjes van mij.

ik heb er zin in. mw3 was crap imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 09:14:

ik ben van plan heel wat gameplay te posten via youtube filmpjes via mijn pvr in full hd.

Hoeft niet joh. Ik heb al gameplay van de remote sentry gezien. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Iemand hier die de carepackage heeft besteld?

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 09:14:

Dennis,

Hoef niet. Bespaar jezelf de moeite en een hoop tijd en gebruik die tijd om lekker te spelen. Nagenoeg niemand hier zit op je filmpjes te wachten.

[ Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 06-11-2012 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 17:48

RMX

bram1984 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 09:39:
[...]
Hoef niet. Bespaar jezelf de moeite en een hoop tijd en gebruik die tijd om lekker te spelen. Nagenoeg niemand hier zit op je filmpjes te wachten.
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:42
bram1984 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 09:39:
[...]
Dennis,
Dit d:)b

spoiler:
Heb gister zelf ook al een paar uur combat training gedaan, maar hij speelt weer lekker!
Aan de modjes, mocht dit soort meldingen niet mogen, dan graag ff modden!

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Lol wtf.......Ik snap echt niet hoe mensen nu al zo achterlijk goed kunnen quickscopen.....
Over het algemeen is het hetzelfde maar toch zijn er altijd wel wat verschillen tussen de verschillende CoD's .
Zoals deze gast die schiet alles in 1 keer raak zo'n beetje, het is maar combat training.. maar toch

Wat ik wel weer leuk vind is dat er van die rifles terug zijn, iig snipers zonder scope.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=MAXX75xzC8Q]

[ Voor 11% gewijzigd door falcon123 op 06-11-2012 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
http://www.bartsmit.com/pc-dvd-call-of-duty-black-ops-2

Mezelf daar maar op de lijst gezet en die Gamesync geannuleerd, wil toch wel graag die nuketown zombie map. :P
Let op! De prijs kan nog wijzigen voor de release!
Lekker is dat haha! Ik heb em voor 42,99 gereserveerd, meer ga ik niet betalen. Het is trouwens niet echt een bestelling, je krijgt een berichtje wanneer je kan bestellen, maar ff gemailed wanneer ze denken dat dat is want ik wil hem dinsdagochtend gewoon op kunnen halen in de lokale bartsmit.
falcon123 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:16:
Lol wtf.......Ik snap echt niet hoe mensen nu al zo achterlijk goed kunnen quickscopen.....
Over het algemeen is het hetzelfde maar toch zijn er altijd wel wat verschillen tussen de verschillende CoD's .
Zoals deze gast die schiet alles in 1 keer raak zo'n beetje, het is maar combat training.. maar toch

Wat ik wel weer leuk vind is dat er van die rifles terug zijn, iig snipers zonder scope.

[video]
Oefening baart kunst! :D Hold to aim (volgens mij speelde jij op PC) aanzetten maakt het naar mijn mening ook simpeler (i.p.v. te moeten klikken om in en uit te zoomen).

[ Voor 41% gewijzigd door Vraaag op 06-11-2012 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
Vraaag schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:44:
http://www.bartsmit.com/pc-dvd-call-of-duty-black-ops-2

Mezelf daar maar op de lijst gezet en die Gamesync geannuleerd, wil toch wel graag die nuketown zombie map. :P
Bij Gamesync krijg je toch ook die nuketown map erbij? Ik heb daar ook gepreorderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Niet online
13tha1pi schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 12:00:
[...]

Bij Gamesync krijg je toch ook die nuketown map erbij? Ik heb daar ook gepreorderd.
Pre-order Nu en ontvang gratis de Black Ops 2 map NukeTown 2025!
Staat er wel bij inderdaad, maar had hem geannuleerd, als ik hem nu weer bestel daar dan bespaar ik 2 euro t.o.v. vorige bestellingen hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Oefening baart kunst! :D Hold to aim (volgens mij speelde jij op PC) aanzetten maakt het naar mijn mening ook simpeler (i.p.v. te moeten klikken om in en uit te zoomen).
Uiteraard begrijp dat oefening baart kunst :P maar inderdaad ik speel op de pc idd en dat filmpje was op de xbox ofzo.... wel knap dat ze met een nieuw spel (dat officieel nog niet uit is) al zo goed kunnen quickscopen.
Ze hebben namelijk nog niet zo veel tijd gehad om te oefenen met QS in black ops 2 namelijk.

Ik wil nog wel is zien of die gast net zo goed is als hij tegen echte spelers speelt :P

Maar ik heb er wel weer zin in :P
wil toch wel graag die nuketown zombie map.
bij de PC krijg je toch alleen de normale MP nuketown 2025 variant?

[ Voor 9% gewijzigd door falcon123 op 06-11-2012 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Blackops 2 wordt hem niet voor mij, ik heb geen zin in een matchmaking systeem zoals bij mw2 en mw3 zodat cheaters de hele game gaan verpesten.

Blackops had het zo goed voor-elkaar met ranked dedicated servers en nu is dat ook naar de bagger geholpen.

Kan je maar weer zien dat ze geen ruk aantrekken wat gamers eigenlijk willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

falcon123 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 12:08:
[...]

Uiteraard begrijp dat oefening baart kunst :P maar inderdaad ik speel op de pc idd en dat filmpje was op de xbox ofzo.... wel knap dat ze met een nieuw spel (dat officieel nog niet uit is) al zo goed kunnen quickscopen.
Ze hebben namelijk nog niet zo veel tijd gehad om te oefenen met QS in black ops 2 namelijk.

Ik wil nog wel is zien of die gast net zo goed is als hij tegen echte spelers speelt :P

[...]

bij de PC krijg je toch alleen de normale MP nuketown 2025 variant?
Je kunt quickscopen of je kunt het niet. Die jongen heeft zeker al wat andere COD gespeeld en dan is het niet ineens een geheel nieuw iets. Daarbij is voor de xbox er al een versie online aan het slingeren die je kunt fikken en spelen. En het is fokking combat modus... daar kun je eerst nog een dikke bolus op de stoep draaien voordat de enemy je neer knalt.

Desalniettemin fijn om weer wat gameplay te zien, kan niet wachten. Black ops was en blijft mijn favoriete COD. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

RoaDHouse schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 12:30:
Blackops 2 wordt hem niet voor mij, ik heb geen zin in een matchmaking systeem zoals bij mw2 en mw3 zodat cheaters de hele game gaan verpesten.

Blackops had het zo goed voor-elkaar met ranked dedicated servers en nu is dat ook naar de bagger geholpen.

Kan je weer zien dat gamers alleen lezen wat ze willen lezen, BO2 combineert MWx matchmaking met BOx ranked dedicated servers.

http://community.callofdu...chmaking-and-server-intel

Klinkt veelbelovend aangezien cheaten op een dedicated server wat lastiger is (aantal hackers in BO <<< MW2/3)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
falcon123 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 12:08:
[...]

Heb je er wel eens aan gedacht dat hij wellicht vaker een CoD game gespeeld heeft?
RoaDHouse schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 12:30:

Als je nu eerst eens fatsoenlijk research doet voordat je allerlei onzin gaat roepen. Dank u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Kheb eens die twitter-account van die PC developer van Treyarch bekeken. Hier de highlights:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/Black%20Ops%20II/Capture.PNG

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/Black%20Ops%20II/Capture2.PNG

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/Black%20Ops%20II/Capture3.PNG

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/Black%20Ops%20II/Capture4.PNG

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/Black%20Ops%20II/Capture5.PNG

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/Black%20Ops%20II/Capture6.PNG

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/Black%20Ops%20II/Capture7.PNG

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/Black%20Ops%20II/Capture8.PNG

Ik heb zelfs nog nooit gehoord van die TXAA! Wel leuk dat ze de nieuwste technologieën erin steken.
Beschrijving:
Film studios making CG movies spend considerable computing resources on anti-aliasing, ensuring that the audience isn't distracted by unrealistic, jagged lines. For games to approach this level of fidelity developers require new anti-aliasing techniques that reduce not only aliased lines, but aliased shimmering, also, without comprising performance.

To facilitate this advancement in fidelity, NVIDIA has designed an even higher-quality anti-aliasing mode called TXAA, which is designed for direct integration into game engines. Combining the raw power of MSAA with sophisticated resolve filters, similar to those employed in CG films, TXAA produces a smoother image, far in advance of any comparable technique. In addition, TXAA can also jitter sample the entire scene between frames to reduce shimmering, known technically as temporal aliasing.

At present, TXAA is available in two varieties: TXAA 2x, and TXAA 4x. TXAA 2x offers visual fidelity on par with 8xMSAA, with performance similar to 2xMSAA, while TXAA 4x offers image fidelity superior to 8xMSAA, with a performance impact comparable to 4xMSAA.
edit: Maar is alleen beschikbaar voor de nieuwste grafische kaarten...
NVIDIA TXAA is supported on Kepler-based GeForce GTX 600 products including:

GeForce GTX 690
GeForce GTX 680
GeForce GTX 670
GeForce GTX 660 Ti
GeForce GTX 660
GeForce GTX 650 Ti
GeForce GTX 650
GeForce GTX 680M
GeForce GTX 660M
http://www.geforce.com/landing-page/txaa
http://www.geforce.com/wh...les/the-secret-world-txaa

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/Black%20Ops%20II/Capture9.PNG

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/Black%20Ops%20II/Capture10.PNG

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/Black%20Ops%20II/Capture11.PNG

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/Black%20Ops%20II/Capture12.PNG

Daarnaast de minpuntjes:
- geen mod tools
- geen server browser
- geen console om commands in te voeren

[ Voor 42% gewijzigd door Asgaro op 06-11-2012 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijk die Asgaro gaan hé, die gaat hem zeker kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
vinom schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 13:29:
Kijk die Asgaro gaan hé, die gaat hem zeker kopen :P
Haha, in de oudere BF3 threads voordat BF3 uit was, deed ik hetzelfde. Eenmaal ik een game begin te waarderen, kan ik helemaal los gaan. :P Mijn Dropbox staat nog vol met oude twitter screens van in die tijd lol.

Het jammere is alleen dat ik de game pas zal kopen na mijn examens, wat betekent: begin februari 2013... :> Maar in de tussentijd zullen de grootste bugs er hopelijk al uit zijn via patches. Want de vraag is of dat Pick 10 systeem niet voor veel imbalance zal zorgen...

[ Voor 6% gewijzigd door Asgaro op 06-11-2012 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exill
  • Laatst online: 16-08 20:25
hoe zit het nu met matchmaking en dedicated servers, lees veel tegenstrijdige berichten.

dit staat iig in het officiele bericht

Will Black Ops have Matchmaking or Dedicated Servers?
Both! Call of Duty®: Black Ops II PC combines matchmaking with secure ranked dedicated servers. This means that you get into Public Matches or League Play via matchmaking lobbies. It is easy to party up and play with your friends. You can adjust your classes or scorestreaks between matches. It also means that every Public or League match is hosted on a dedicated server running in one of our high bandwidth datacenters around the globe.

MaW: er is alleen matchmaking maar wel op dedicated servers, je kan dus geen servers kiezen uit een lijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Niet online
Exill schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 15:10:
hoe zit het nu met matchmaking en dedicated servers, lees veel tegenstrijdige berichten.

Both! Call of Duty®: Black Ops II PC combines matchmaking with secure ranked dedicated servers. This means that you get into Public Matches or League Play via matchmaking lobbies. It is easy to party up and play with your friends. You can adjust your classes or scorestreaks between matches. It also means that every Public or League match is hosted on a dedicated server running in one of our high bandwidth datacenters around the globe.

MaW: er is alleen matchmaking maar wel op dedicated servers, je kan dus geen servers kiezen uit een lijst?
Jep, geen server browser, party-systeem waarbij je connect naar een server ipv naar een speler in de lobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helemaal goed. De servers zijn in beheer van Activision. Je eigen regeltjes verzinnen en mensen kicken is er dus niet bij. Dan moet je gewoon een private match starten. Wat mij betreft het beste van 2 werelden voor de PC spelers. Met BO las ik toch vaak dat goede spelers ook gekicked werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-09 12:03
Vince22 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 10:02:
[...]

Dit d:)b

spoiler:
Heb gister zelf ook al een paar uur combat training gedaan, maar hij speelt weer lekker!
Aan de modjes, mocht dit soort meldingen niet mogen, dan graag ff modden!
Thanks voor je reactie.. ga hem gelijk downloaden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
K9 unit én Swarm tegelijk. Weet nu al waar de killwhores voor gaan campen spelen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:31:
[...]

K9 unit én Swarm tegelijk. Weet nu al waar de killwhores voor gaan campen spelen. :p
Het wachten is op de nieuwe versie van de choppergunner song. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
bram1984 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 15:18:
[...]

Helemaal goed. De servers zijn in beheer van Activision. Je eigen regeltjes verzinnen en mensen kicken is er dus niet bij. Dan moet je gewoon een private match starten. Wat mij betreft het beste van 2 werelden voor de PC spelers. Met BO las ik toch vaak dat goede spelers ook gekicked werden.
Ja want tenslotte zijn choppergunner/gunship NOOBS(ja, choppergunners en gunships zijn noob, easy to get, en beetje killscoren in een gametype als demo/domi) en tubers totaaaaal niet irritant ofzo ..
Dus eigen regels niet nodig, lekker alles toestaan en elke irritante killstreak en attachment allowen!

K ging er vanuit dat het rental dedi's waren, kom er net achter dat dat niet zo is, k heb al bijna spijt van men preorder ..
Hopelijk komen er wel unranked rental dedi's, zonder rules word het niets :(

Spyplane->counterspyplane->blackbird FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunick
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-07 15:18
Vraaag schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 12:06:
[...]

[...]

Staat er wel bij inderdaad, maar had hem geannuleerd, als ik hem nu weer bestel daar dan bespaar ik 2 euro t.o.v. vorige bestellingen hehe.
Ik heb hem ook geannuleerd bij Gamesync en besteld bij Intertoys :9 (Xbox360). Heb alleen nog geen bevestigingsmailtje terug gehad van Gamesync voor het annuleren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Niet online
Lunick schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 19:17:
[...]

Ik heb hem ook geannuleerd bij Gamesync en besteld bij Intertoys :9 (Xbox360). Heb alleen nog geen bevestigingsmailtje terug gehad van Gamesync voor het annuleren...
Duurde even voordat ie binnen was inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:57:
[...]

Het wachten is op de nieuwe versie van de choppergunner song. :)
Thunder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zen!th schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 18:41:
[...]

Ja want tenslotte zijn choppergunner/gunship NOOBS(ja, choppergunners en gunships zijn noob, easy to get, en beetje killscoren in een gametype als demo/domi) en tubers totaaaaal niet irritant ofzo ..
Dus eigen regels niet nodig, lekker alles toestaan en elke irritante killstreak en attachment allowen!

K ging er vanuit dat het rental dedi's waren, kom er net achter dat dat niet zo is, k heb al bijna spijt van men preorder ..

M.a.w. als jij opgerold wordt door een tegenstander met hoge streaks, dan kick je 'm maar omdat het irritant is? Easy to get? En een spyplane is onwijs moeilijk om te halen ofzo? Gast, annuleer je pre-ordertje lekker, zou ik zeggen. ;w

edit: En "unranked rental dedi's"? Start dan gewoon een private match.

[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 06-11-2012 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Heb hier een lijst van de wapens en camos, met plaatjes:
http://www.charlieintel.com/bo2-intel/bo2-weapon-list-2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-08 15:28

JDeraGear

Mighty Pirate!

Zen!th schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 18:41:
[...]

Als je je daar zo druk om maakt kan je toch altijd een Strela/Stinger met je meedragen? Of zelfs een SAM killstreak instellen? Lijkt me niet echt een reden om mensen te kicken. Ongeachte het vele geklaag vind ik BO best balanced. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als burst/single shot liefhebber vind ik de SMR er erg fijn uit zien. :)

[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 06-11-2012 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

Ziet er echt vet uit om te spelen, maar dat gooien met die tomahawks aan het begin, hopend op een 1 op 10.000 kans op een random hit vind ik echt kansloos. 8)7

[ Voor 173% gewijzigd door JDeraGear op 06-11-2012 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Er zijn er dus meer :P
Ik bedoelde deze:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
JDeraGear schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 21:42:
[...]

Als je je daar zo druk om maakt kan je toch altijd een Strela/Stinger met je meedragen? Of zelfs een SAM killstreak instellen? Lijkt me niet echt een reden om mensen te kicken. Ongeachte het vele geklaag vind ik BO best balanced. :)
Dan moet je alsnog weer wachten tot dat een strela/stinger gelockt heeft (about 3 seconds) hopen dat je in tussentijd niet geraped word door een choppergunner/gunship. Dan is de eerste strela/stinger nog nutteloos ook, want die worden door flares geweerd!

Dus ja die dingen mogen ze van mij weg laten, hou er niet zo van om tijd te stoppen in andermans lameheid :)
Behalve choppergunners/gunships en tubes vind ik BO een ronduit goed spel ;)
En om die laatste 3 irritaties weg te halen hebben we Dedi's met rules!

Nog een puntje voordeel aan rental dedi's; mixed gametype servers, waarschijnlijk zitten die in BO2 ook wel, maarja, wie wil er nou FFA of TDM spelen, te slechte spawns. Vandaar dat die dus in een hoop servers in BO uit de gametype cicle gedaan zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

Zen!th schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 22:54:
[...]

Dan moet je alsnog weer wachten tot dat een strela/stinger gelockt heeft (about 3 seconds) hopen dat je in tussentijd niet geraped word door een choppergunner/gunship. Dan is de eerste strela/stinger nog nutteloos ook, want die worden door flares geweerd!

Dus ja die dingen mogen ze van mij weg laten, hou er niet zo van om tijd te stoppen in andermans lameheid :)
Behalve choppergunners/gunships en tubes vind ik BO een ronduit goed spel ;)
En om die laatste 3 irritaties weg te halen hebben we Dedi's met rules!

Nog een puntje voordeel aan rental dedi's; mixed gametype servers, waarschijnlijk zitten die in BO2 ook wel, maarja, wie wil er nou FFA of TDM spelen, te slechte spawns. Vandaar dat die dus in een hoop servers in BO uit de gametype cicle gedaan zijn ;)
Tja ik weet niet of je nu gewoon zeurt om het zeuren.
  • Als je Ghost pro gebruikt heb je tijd zat om te stingeren omdat de chopper geen vierkantje om jou heen ziet.
  • "tijd te stoppen in andermans lameheid"- ten eerste impliceer je daarmee dat gebruik maken van de functies van het spel "lame is", ten tweede stop je ook tijd in het tegenhouden van de tegenstander wanneer je runt-n-gunt. Beide stopt de vijand van het bereiken van zijn doelen.
  • Tubes zijn in BO echt een non-issue. In MW2 waren ze zeer krachtig en konden in combinatie met One Man Army leiden tot het domineren van het vijandelijk team door één persoon. In blackops zijn tubes niet na te vullen, je hebt er 2, en de splashdamage is zéér klein. Daarnaast is er ook nog een perk speciáál om schade door explosieven tegen te gaan. Meer een kwestie van gebrek aan aanpassingsvermogen lijkt mij. :)
  • "Wie wil nou FFA of TDM spelen". Als ik zo eens in een serverlijst kijk zie ik toch 99% TDM servers... het lijkt mij dat jij de afwijkende mening hebt hierin.
Ik ben persoonlijk erg blij dat de dedi's met rules eruit gaan. Met de regels die jij hanteert zou ik nog kunnen leven, echter kom ik veel servers tegen die je kicken als je niet croucht ( 8)7 ), of wanneer je een concussion grenade gebruikt, of wanneer je de admin te vaak killt. In de meeste van deze gevallen zijn de regels niet eens duidelijk voordat je gekicked wordt; of je moet "!rules" typen waarna je 3 a4 vol regeltjes gepresenteerd krijgt. Als je alles aan een spel wil aanpassen... speel je dan wel het goede spel? :X
Ik speel mijn games liefst zo vanila als mogelijk.

[ Voor 9% gewijzigd door JDeraGear op 06-11-2012 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:21

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06 15:15
+1 voor JDeraGear!!

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand trouwens waarom ze de gore zo erg beperken in de MP? Waarom kunnen we elkaars koppen er niet gewoon afknallen of elkaar opblazen met een RPG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
bram1984 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 20:56:
[...]

M.a.w. als jij opgerold wordt door een tegenstander met hoge streaks, dan kick je 'm maar omdat het irritant is? Easy to get? En een spyplane is onwijs moeilijk om te halen ofzo? Gast, annuleer je pre-ordertje lekker, zou ik zeggen. ;w

edit: En "unranked rental dedi's"? Start dan gewoon een private match.
Ahh nee, er zijn altijd mensen die hard genoeg campen om zon ding te halen, hoe goed je ook ben, doe je niets tegen als je team niet capabel genoeg is om die vent te pakken.

Doorgaans speel ik DEMO, en die choppergunner campers zijn gewoon lame, ga lekker TDM doen als je voor de kills gaat ;)

Als ik zeg dat choppergunners easy to get zijn, denk je dan zelf dat een spyplane enige moeite kost? 8)7
Ja zelf hosten in een Private match, dan heeft er alsnog weer iemand host advantage ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Nou, net de MW3 demo gespeeld (Stock exchange beacon uitschakelen en kort stukje chopper gunner) en ik hoop echt dat BO2 wat beter speelt. Ik speelde het op de PS3, en het voelt allemaal zo slakkerig aan, het lijkt allemaal niet iets te laat te reageren.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse

Nee, je kan niet uit een lijst kiezen.

Waar het op neerkomt is dat je hetzelfde systeem hebt als in mw3 en dan heet het opeens dedicated servers. In de praktijk heb je dezelfde ellende als in mw3 je kan zelf de map niet kiezen en cheaters hebben vrij spel :(

maw dezelfde ellende als in mw3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zen!th schreef op woensdag 07 november 2012 @ 10:20:
[...]

Ahh nee, er zijn altijd mensen die hard genoeg campen om zon ding te halen, hoe goed je ook ben, doe je niets tegen als je team niet capabel genoeg is om die vent te pakken.

Doorgaans speel ik DEMO, en die choppergunner campers zijn gewoon lame, ga lekker TDM doen als je voor de kills gaat ;)

Als ik zeg dat choppergunners easy to get zijn, denk je dan zelf dat een spyplane enige moeite kost? 8)7
Ja zelf hosten in een Private match, dan heeft er alsnog weer iemand host advantage ;)
Choppers zijn easy to get ja, ik reageer dan ook op onderstaande:
Lage killstreaks mogen dus wel, maar hogere niet want ze zijn easy to get. 8)7
lanerios schreef op woensdag 07 november 2012 @ 10:24:
Nou, net de MW3 demo gespeeld (Stock exchange beacon uitschakelen en kort stukje chopper gunner) en ik hoop echt dat BO2 wat beter speelt. Ik speelde het op de PS3, en het voelt allemaal zo slakkerig aan, het lijkt allemaal niet iets te laat te reageren.
Dit heb ik nog nooit gehoord dus ik zou de input lag van je TV ff checken. Geen enkel probleem mee.

[ Voor 22% gewijzigd door bram1984 op 07-11-2012 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
bram1984 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 22:02:
Als burst/single shot liefhebber vind ik de SMR er erg fijn uit zien. :)

[video]
+1 ziet er goed, ben ik ook een fan van!
Pagina: 1 ... 7 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.

Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.