Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 21:35
bram1984 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:08:
@ Wapen vergelijking: je noemt nu 2 wapens op met lagere damage en een hogere firerate, tegen wapens met een hogere damage en een lagere firerate. Dat is toch juist balans, of begrijp ik je verkeerd?

Ik speel zelf overigens liever met de Commando of de G11. Daarbij heb je natuurlijk in de MW games ook gewoon een kutbalans in de wapens (ACR, MP7 en akimbo zooi iemand?). Misschien nog wel erger dan BO.
Ja volgens mij is dat juist de balans. Hogere RPM met mindere damage tegen een lagere RPM met meer damage is gewoon goed. MP7 overpowered net als de ACR. Aan het begin de FMG9 akimbo ook natuurlijk, deze hebben ze wel gepatched. Maar MP7 is gewoon te sterk, ook op lange afstanden.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Booth schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:53:
[...]

PS3, TDM en (vooral) Demolition. Het verdedigende team met 1 bombsite over is heel vaak het bokje; mensen gaan gewoon achter spawnspots liggen met hun LMG en houden de schietknop gewoon ingedrukt. Uberhaupt wordt er veel gespawnraped bij objective matches. Ik denk dat ik die gewoon ga vermijden.
Geen last van gehad. Heb je dus pech gehad met de lobbies of niet goed op de map gelet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

bram1984 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:27:
[...]

Geen last van gehad. Heb je dus pech gehad met de lobbies of niet goed op de map gelet. ;)
Dan zal het dat eerste wel geweest zijn.

Net van de 5 potjes, alle 5 gedisconnect door een slechte host. Wat een schijtspel zeg, die lever ik morgen weer in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Zijn er nog leuke acties online of in de winkel om hem goedkoper aan te schaffen, liefst met leuke extra's erbij..? Misschien zie ik ze over het hoofd maar nog niks spectaculairs gezien, behalve PU actie maar die heb ik vorig jaar al gedaan.

[ Voor 35% gewijzigd door NeoMe op 24-10-2012 19:35 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 18:09:
Extreem BO camp filmpje :

[video]

Heel veel mensen wouden een hele wedstrijd van mij zien.

BIJ DEZE.

8)7

Nog maar een paar weken!!!
Prachtwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

NeoMe schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 19:34:
Zijn er nog leuke acties online of in de winkel om hem goedkoper aan te schaffen, liefst met leuke extra's erbij..? Misschien zie ik ze over het hoofd maar nog niks spectaculairs gezien, behalve PU actie maar die heb ik vorig jaar al gedaan.
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=119&iid=623

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
NeoMe schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 19:34:
Bij de bart smit, krijg je een petje en tshirt erbij :p.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Gundogan schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:51:
[...]

BO is qua balans wel ok als je kijkt naar de hoeveelheid stupiditeit die er in zit. Dan heeft Black Ops eigenlijk alleen second chance*. Dat is natuurlijk niks vergeleken met nukes, danger close, OMA, commando, killstreaks die meer killstreaks 'verdienen', ect, ect. Maar als je kijkt naar bijvoorbeeld de wapens zie je toch wel wat slechte ontwerp keuzes. Famas/AUG (35-25 damage @ bijna 1000rpm, terwijl de andere AR's 40-30 damage @ 750rpm doen), AK74u met eventueel rapid fire en/of grip, te veel 30 damage smg's waarvan de meesten niet de moeite waarden zijn ten opzichte van de Spectre of MPL. Dan heb je nog maps die op zich goed ontworpen zijn voor bepaalde gamemodes als domination en S&D/demolition, maar weer niet voor alle wapensoorten. En grappig ook een brak geluidssysteem voor multiplayer waarbij soundwhoring erg lastig is zonder Ninja en veel erg luid omgevingsgeluid heeft (de trein op WMD bijvoorbeeld).
Hopelijk pakt BO2 deze punten aan

CoD4 is eigenlijk nog de beste 'moderne' CoD qua balans, behalve dan de x3 (special) nade perks. Maar persoonlijk vind ik die game toch wat minder omdat het fast paced probeert te zijn met zeer dodelijke en accurate wapens die super makkelijk spelen. Dat gaat niet werken. :)

En om je game aan te laten slaan bij een groot publiek kan je er ook voor kiezen om de basis easy to learn, hard te master te laten (met een shooter als CoD zit je daar al snel aan, je hoeft immers naast het schieten niet veel extra skills mee te nemen zoals bij bijvoorbeeld een Quake3 wel moet) en voldoende ruimte te geven om naast de basis game ook veel customisatie toe te laten om 'fun' te hebben met wat rare settings en mods of misschien zelfs meer serieuze opties te creëren (meest gespeelde shooters op de pc zijn nog steeds Half-Life 1 en 2 mods niet te vergeten). Helaas wordt dat laatste een beetje afgekapt in BO2 door geen server en mod tools meer uit te geven. Maar dat is ook begrijpbaar als je als uitgever wilt dat mensen je nieuwe deel volgend jaar ook kopen. Misschien kiezen ze daarom wel expres voor de 'skill equalizers' om het zo toegankelijk te houden.

*Veel mensen zetten Ghost hier ook neer, maar ik vind dat nog wel meevallen. In TDM en FFA is het de beste tier1 perk, maar in bijvoorbeeld domination is Flak Jacket veel beter, zeker op de pc waar de meeste servers 9v9 zijn.
Die FAMAS en AUG hadden dan wel een hoog damage gehalte maar waren zo onaccuraat als het maar zijn kon. De grote favoriet van velen was dan toch wel vaak de Galil. Vond de balans van de AR's echt heel goed daarin. Alleen de SMG's minder want de AK74u stak er gewoon met kop en schouders boven uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:27
Sn0wblind schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:40:
[...]

Die FAMAS en AUG hadden dan wel een hoog damage gehalte maar waren zo onaccuraat als het maar zijn kon. De grote favoriet van velen was dan toch wel vaak de Galil. Vond de balans van de AR's echt heel goed daarin. Alleen de SMG's minder want de AK74u stak er gewoon met kop en schouders boven uit.
De AUG is een beetje te random ja. Maar de Famas is zoals ik al zei, nog steeds behoorlijk accuraat de eerste 5-10 kogels en heeft nauwelijks model recoil waardoor een red dot sight er op ook interessant is. Zelfde met de Commando. De Galil is populair omdat je hem vrij snel krijgt en ongeveer dezelfde wapens die naar mijn mening beter zijn (AK47 en Commando) pas veel later kunnen worden unlocked.

Ik vind het een beetje te ver gaan om de Famas een van de meest ongebelanceerde guns te noemen zoals velen dat doen (console versie MP40 in WaW is dat nog steeds en niks komt daar bij in de buurt), maar het is niet verbazingwekkend dat het samen met de AK74u verreweg de meest populaire gun is in BO en dat is niet alleen omdat je ze relatief snel krijgt. Galil staat er ook bij omdat je die dus ook snel unlocked.

http://www.codblackopsblo.../the_numbers_mason_V2.jpg

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Gundogan schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:08:
[...]

De AUG is een beetje te random ja. Maar de Famas is zoals ik al zei, nog steeds behoorlijk accuraat de eerste 5-10 kogels en heeft nauwelijks model recoil waardoor een red dot sight er op ook interessant is. Zelfde met de Commando. De Galil is populair omdat je hem vrij snel krijgt en ongeveer dezelfde wapens die naar mijn mening beter zijn (AK47 en Commando) pas veel later kunnen worden unlocked.

Ik vind het een beetje te ver gaan om de Famas een van de meest ongebelanceerde guns te noemen zoals velen dat doen (console versie MP40 in WaW is dat nog steeds en niks komt daar bij in de buurt), maar het is niet verbazingwekkend dat het samen met de AK74u verreweg de meest populaire gun is in BO en dat is niet alleen omdat je ze relatief snel krijgt. Galil staat er ook bij omdat je die dus ook snel unlocked.

Marathon als een van de 3 meest gebruikte perks had ik niet verwacht. Maarja de campers gebruiken het ook wel is dus die weten niet waar ze mee bezig zijn.
Ik vindt de AUG het fijnste om mee te schieten, met dual mags. De iron sight op de Galil is perfect in mn ogen. Met de Famas kon ik goed overweg maar vindt het nu niet echt een lekker wapen. Submachine guns gebruik ik op de kleinere maps zoals Summit. Met rapid fire ;). En idd de Galil wordt al snel geunlocked en hoort bij de betere AR naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Gundogan schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:08:
[...]

Ik speelde zelf ook liever met de AK, de Famas ook lang gebruikt. Maar merkte toch wel dat de Galil 1 van de meeste accurate was. Beetje de ACR van BO? de Famas vond ik gewelding in close quarters combat maar valt op afstand echt tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
De famas wijkt een beetje af naar de zijkant op lange afstanden. De Galil en AUG wijken minder af vindt ik. Ook de Ak47 schiet lekker met zn niet al te hoge RPM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Sn0wblind schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:01:
[...]

Ik speelde zelf ook liever met de AK, de Famas ook lang gebruikt. Maar merkte toch wel dat de Galil 1 van de meeste accurate was. Beetje de ACR van BO? de Famas vond ik gewelding in close quarters combat maar valt op afstand echt tegen.
BO heeft geen ACR achtig wapen, zeker niet de MW2 versie (= 0.0 recoil). De Galil en Famas hebben hetzelfde patroon die je kan vergelijken met de MW3 SCAR-L. AK47 is ongeveer gelijk in alle CoD games.

http://denkirson.proboard...ction=display&thread=2699 BO

http://denkirson.proboard...ction=display&thread=3256 MW3

http://denkirson.proboard...action=display&thread=417 MW2

http://denkirson.proboard...isplay&thread=3645&page=1 CoD4

Zoals je ziet hebben de Famas en AUG niet eens zo veel meer recoil dan de Galil/AK47/Commando, hoewel ik denk dat de Famas en AUG wel iets meer en random kick hebben wat je niet kan zien in die recoil patterns (omdat het over meerdere bursts gaat). In CoD is de recoil vaak niet consistent namelijk en kan het voorkomen dat een wapen opeens een erge recoil kick kan krijgen of helemaal niet in een lange burst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Galil was een beast.. lekker silenced mijn bb, chopper en dogs bij elkaar ronselen.
Vond het eigenlijk nog het leukst om rond te rennen met balistic knife en tomahawks; dat geluidje..

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=qnfj5jhx-zk&list=UUCMYuQzblOlx5NerwnCDRDg&index=22&feature=plcp]

Daarnaast vond ik het snipen wat moeilijker maar ook mooier.. beter geluid, scope en animatie..
Famas vond ik juist weinig recoil hebben en toch gebruikte ik hem zelden. Commando had dan mijn voorkeur.
Uiteindelijk vond ik het meer een uitdaging om met een MPL rond te rennen dan standaard een AKutje te pakken.

Oh.. Jan.. ken je deze nog?? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Gundogan schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:55:
[...]

BO heeft geen ACR achtig wapen, zeker niet de MW2 versie (= 0.0 recoil). De Galil en Famas hebben hetzelfde patroon die je kan vergelijken met de MW3 SCAR-L. AK47 is ongeveer gelijk in alle CoD games.

http://denkirson.proboard...ction=display&thread=2699 BO

http://denkirson.proboard...ction=display&thread=3256 MW3

http://denkirson.proboard...action=display&thread=417 MW2

http://denkirson.proboard...isplay&thread=3645&page=1 CoD4

Zoals je ziet hebben de Famas en AUG niet eens zo veel meer recoil dan de Galil/AK47/Commando, hoewel ik denk dat de Famas en AUG wel iets meer en random kick hebben wat je niet kan zien in die recoil patterns (omdat het over meerdere bursts gaat). In CoD is de recoil vaak niet consistent namelijk en kan het voorkomen dat een wapen opeens een erge recoil kick kan krijgen of helemaal niet in een lange burst.
De model van de famas blokkeerde sneller je beeld waardoor het meer als recoil aanvoelde. De Galil schoot voornamelijk echt recht naar voren en bleef daar ook. Niet van die rare sprongen, vandaar dat ik m met een ACR vergelijk omdat de snelheid ook vergelijkbaar is waar bijvoorbeeld de MW2 scar enorm langzaam schoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
delaitinho schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:21:
Galil was een beast.. lekker silenced mijn bb, chopper en dogs bij elkaar ronselen.
Vond het eigenlijk nog het leukst om rond te rennen met balistic knife en tomahawks; dat geluidje..

[video]

Daarnaast vond ik het snipen wat moeilijker maar ook mooier.. beter geluid, scope en animatie..
Famas vond ik juist weinig recoil hebben en toch gebruikte ik hem zelden. Commando had dan mijn voorkeur.
Uiteindelijk vond ik het meer een uitdaging om met een MPL rond te rennen dan standaard een AKutje te pakken.

Oh.. Jan.. ken je deze nog?? :9

[video]
Lekker hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
stukje van Nuketown 2025 YouTube: A Glimpse of Nuketown 2025 - Official Call of Duty: Black Ops 2 Video
Het is maar 6 seconden maarja wat verwachten we dan. Over 2,5 week kunnen we het zelf lekker uitzoeken.
En nieuw matchmaking systeem wat kijkt naar je ping: http://www.charlieintel.c...ot-region-in-black-ops-2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Nieuwe informatie over verschillende dingen in Black Ops 2.

http://youtu.be/wo64wgx0FRA
Bron: Charlieintel Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Sn0wblind schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:28:
[...]

De model van de famas blokkeerde sneller je beeld waardoor het meer als recoil aanvoelde. De Galil schoot voornamelijk echt recht naar voren en bleef daar ook. Niet van die rare sprongen, vandaar dat ik m met een ACR vergelijk omdat de snelheid ook vergelijkbaar is waar bijvoorbeeld de MW2 scar enorm langzaam schoot.
Galil schoot alles behalve recht maat. Op afstand zowiezo altijd burst schieten.
Maar als je de recoil beetje doorhad dan was het veruit het fijnste wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

€47,98 bij shop4nl.com met de code: SHOP4NL ( Was 42,98 maar is al aangepast )

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:21
Hier een opsomming van de nieuwe info: :+
  • Live streaming specific details are coming soon.
  • Black Ops 2 now has Global Stats leaderboards.
  • Playlists are no longer level gated.
  • They have put four shotguns in MP.
  • You can adjust the music volume.
  • You cannot have two of the same killstreaks unless one is from care package.
  • If you have no secondary, you can pick up a gun and your primary will stay.
  • Ballistic knife is returning.
  • Can make and store multiple emblems and then “apply” the one you want. Fan requested feature.”
  • Maximum Overtime rounds is 2.
  • You can set one of the modes (MP/Zombies/Campaign) to launch on default.
  • There are 14 MP Maps on disc (15 if you include Nuketown 2025),
  • You do not need a party to enter any League Play games.
  • Domination is round based with halftime.
  • They have no plans to release Nuketown 2025 to those that did not preorder.
  • To put emblems/tag on Weapons, it’s a weapon prestige benefit.
  • Combat Recorded stats are in League play.

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 11:23
hmm hopen dat ik de 13e niet hoef te werken, dan kan ik hem gelijk halen uit school.

wel is waar voor de X-box

voor de mensen die met mij zouden willen spelen: mijn xbox live staat in mijn handtekening

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Misschien is hij al voorbij gekomen maar iemand al een goede site gezien waar hij online te koop is met nuketown ? Liefst een betrouwbare key-site.

Maar aangezien ik toch niet kan wachten ben ik benieuwd of er weer avondopenstellingen zijn? Laatste keer stonden er flinke rijen bij de gamezaak namelijk.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Sc0rPi0N schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:55:
Misschien is hij al voorbij gekomen maar iemand al een goede site gezien waar hij online te koop is met nuketown ? Liefst een betrouwbare key-site.

Maar aangezien ik toch niet kan wachten ben ik benieuwd of er weer avondopenstellingen zijn? Laatste keer stonden er flinke rijen bij de gamezaak namelijk.
http://www.g2play.net/sto...s-II-Uncut-Steam-Key.html

Ik heb zelf al een paar honderd euro uitgegeven op g2p en in mijn ervaring zijn ze betrouwbaar.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:21
Nog meer mensen hier die hem voor de PC halen? :)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasss2
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-08 22:07

sebasss2

Auto fanaat

Pedr0 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 08:18:
Ja zeker, steam naam sebasss2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice :) dit soort spul kan ik altijd wel waarderen

Zie dat die doorgeslagen Youtube Rus er ook tussen staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een briljante trailer. En inderdaad geniaal dat die gast van FPS Russia er ook gewoon in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Pedr0 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 08:18:
Toevallig gister pre-order geplaatst bij Gamesync, dag van release in huis.

fpsrussia _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Ik ga hem ook halen. Ben de cheaters beu in MW3.
Weer zin in wat nieuws.

Verder twijfel ik tussen pre-order bij bijv Gamesync of hier een de lokale shop.
Vorige keer bij MW3 naar een nachtelijke verkoop gegaan. Dus misschien nu weer ...

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:14:
Weer zin in wat nieuws.

Verder twijfel ik tussen pre-order bij bijv Gamesync of hier een de lokale shop.
Vorige keer bij MW3 naar een nachtelijke verkoop gegaan. Dus misschien nu weer ...
Uitgaande dat je de PC versie gaat halen: wat doet je denken dat er in BO2 geen cheaters zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
bram1984 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:18:
[...]

Uitgaande dat je de PC versie gaat halen: wat doet je denken dat er in BO2 geen cheaters zijn?
Ik hoop het in ieder geval. Ik moet nog een game zien waar geen cheaters in zitten...

Bij mw3 zit er in 9 van de 10 potjes wel een. Ik verwacht en hoop dat het de eerste maanden in BO2 rustig is.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Er zullen vast wel cheaters zijn, maar ik hoop dat nu met dedicated servers het iets moeilijker wordt dan in MW3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
1e foto van de disc:
http://www.charlieintel.c...s/2012/10/679669023-1.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door OneTimer op 30-10-2012 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De marketing machine komt langzaam op gang. Hopelijk binnenkort ook wat nieuwe gameplay video's, maar ik geloof dat ik dat wel aan jou over kan laten, PM_Petrol? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:14:
Weer zin in wat nieuws.

Gundogan schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:21:
[...]

Er zullen vast wel cheaters zijn, maar ik hoop dat nu met dedicated servers het iets moeilijker wordt dan in MW3.
We praten hier over Activision...

Die hebben geld over om mooie trailers te bouwen zoals deze hierboven, maar geld om wat patches uit te brengen? Ho maar, dat doen we liever niet!

Nee, dit is wat er zal gebeuren:
- PC gamers kopen mooi deze nieuwe COD game zoals een lam schaapje. Ze gaan onjuiste argumenten verzinnen om hun aankoop te rechtvaardigen.
- Na een maand beginnen de eerste hackers te komen.
- Daarnaast komt ook de totale imbalance van het Pick 10-systeem naar boven.
- Alle PC gamers die deze game gekocht hebben, gaan nu topics volspammen.
- Deze gamers gaan zeggen: "Dit is écht mijn laatste CoD game, nu is de maat vol!!"

Een jaar later:
- "He, deze nieuwe COD game gaat veel beter zijn hoor! Best onmiddellijk kopen!"

Repeat tot in't oneindige... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Asgaro schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:14:
[...]

[...]

Die hebben geld over om mooie trailers te bouwen zoals deze hierboven, maar geld om wat patches uit te brengen? Ho maar, dat doen we liever niet!

- PC gamers kopen mooi deze nieuwe COD game zoals een lam schaapje. Ze gaan onjuiste argumenten verzinnen om hun aankoop te rechtvaardigen.
- Deze gamers gaan zeggen: "Dit is écht mijn laatste CoD game, nu is de maat vol!!"

Een jaar later:
- "He, deze nieuwe COD game gaat veel beter zijn hoor! Best onmiddellijk kopen!"

Black Ops is nog steeds redelijk hacker vrij (voor een pc game) en ook gewoon een prima game om te spelen. MW2 en MW3 zijn dat niet. Het enige verschil tussen MW2/3 en BO is dat BO dedicated servers gebruikt met een server browser en MW2/3 matchmaking met p2p. BO2 gebruikt matchmaking met dedicated servers. Hopelijk ligt de oorzaak van het probleem bij p2p en is het dus hopelijk een stuk minder met BO2.

En mainstream shooters en balans.... tja.... dat hoef je niet te verwachten deze dagen. Het gaat erom of het niet te frustrerend wordt om te spelen daardoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Even klein onderzoekje gedaan maar volgens mij zijn het fans van een andere game die topics volspammen
Shooter X, PC only, deel 8: >12000 replies
MW3, multi platform, deel 3: <10000 replies

Valt dus nog wel mee met dat geklaag. Cheaters heb je overal binnen een maand en voor de rest: met Gundo ^^

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:34:
[...]

Black Ops is nog steeds redelijk hacker vrij (voor een pc game) en ook gewoon een prima game om te spelen. MW2 en MW3 zijn dat niet. Het enige verschil tussen MW2/3 en BO is dat BO dedicated servers gebruikt met een server browser en MW2/3 matchmaking met p2p. BO2 gebruikt matchmaking met dedicated servers. Hopelijk ligt de oorzaak van het probleem bij p2p en is het dus hopelijk een stuk minder met BO2.

En mainstream shooters en balans.... tja.... dat hoef je niet te verwachten deze dagen. Het gaat erom of het niet te frustrerend wordt om te spelen daardoor. ;)
Is het niet zo dat de serveradmins de hackertjes weghouden? Toen ik op PC CoD1+2 speelde hadden we actieve admins die al het tuig direct banden. Daardoor redelijk cheater vrij. Op dedi's van een bedrijf kan dat vermoed ik niet. Waardoor als Treyarch niets doet de aimbotters rustig kunnen gaan wallhacken... En reken maar dat Treyarch niet zo snel zal zijn als de eigen admin. Als je er al op kan vertrouwen dat ze er uberhaupt iets aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 19:53

Een jaar later:

Maar dat is het met al die games joh, daar moet je niet op letten. Als jij dat spel wilt moet je 'm gewoon halen, vind je 'm na een maand niks dan kon je dat van te voren eigenlijk wel weten. Wat mensen dan inderdaad vervolgens niet moeten doen is de game bashen of helemaal goed praten, omdat ze niet toe kunnen geven dat ze €50,- verkeerd hebben besteed. Ik doe mee vanaf CoD 3, MW 1 en 2 echt helemaal grijs gespeeld, en toen kwam Black Ops. Beste CoD game voor mij, maar Black Ops 2 is helemaal anders lijkt het wel. Ik zie er zelf bijna geen vergelijking in, eerder gewoon weer een nieuwe CoD. En daar zat ik nou net niet op te wachten, ik vind dat toekomst gedoe eigenlijk geen bal aan. Ik ga deze game daarom ook voorlopig nog niet kopen, de gene die mij kan overtuigen krijgt een pluim ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Streskip op 30-10-2012 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het scheelt anders iets meer dan 10 jaar, en voor zover ik kan zien zitten er buiten de drones en die robot niet echt veel dingen in waarvan het storend is, in mijn optiek. Die drones bestaan overigens gewoon al. FPS Russia heeft er al een filmpje over gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:28:
[...]

Is het niet zo dat de serveradmins de hackertjes weghouden? Toen ik op PC CoD1+2 speelde hadden we actieve admins die al het tuig direct banden. Daardoor redelijk cheater vrij. Op dedi's van een bedrijf kan dat vermoed ik niet. Waardoor als Treyarch niets doet de aimbotters rustig kunnen gaan wallhacken... En reken maar dat Treyarch niet zo snel zal zijn als de eigen admin. Als je er al op kan vertrouwen dat ze er uberhaupt iets aan doen.
Admins dragen inderdaad ook goed bij aan het weghouden van hackers (of het frustreren van legitieme spelers), maar zelfs op niet geadminde servers zie je eigenlijk bijna nooit cheaters. Maar we moeten het inderdaad nog gaan zien of het met deze combi ook daadwerkelijk redelijk cheatervrij blijft. P2p + matchmaking is ieder geval niet zo goed gegaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperChips
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-02-2024
Nog maar 2 weken :D

verkapte ik heb ook BO2 gepreordert post(maand of 2 geleden al bij gamesync)

Intel Core i5 3350P @stock, Club3D 7850 1gb RoyalKing @stock, 8gb corsair ram, 1TB hitachi HDD, Cooler Master Elite 342, Corsair CX430

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
bram1984 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:47:
De marketing machine komt langzaam op gang. Hopelijk binnenkort ook wat nieuwe gameplay video's, maar ik geloof dat ik dat wel aan jou over kan laten, PM_Petrol? :)
Ik hou jullie wel op de hoogte als er weer iets nieuws uitkomt.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:52
Hier ook een pc speler :)
Voor de geïnteresseerde , je kunt me toevoegen op steam: FastClaimer.
Het lijkt mij leuk om rond de release met een aantal tweakers te gaan spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Hardened Edition Box http://www.charlieintel.c...ploads/2012/10/121030.jpg

Bericht: http://www.charlieintel.c...-black-ops-2-retail-disc/

[ Voor 19% gewijzigd door OneTimer op 30-10-2012 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
-hmm al gevonden-
Available: 13 November 2012
This game will unlock in approximately 1 week, 6 days and 7 hours
Omgerekend dus rond 19:00 begrijp ik dat goed.

[ Voor 92% gewijzigd door Frostbite op 31-10-2012 12:44 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-09 22:34
Ik speel COD al sinds deel 1 en ga deze ook zeer zeker kopen. Helaas zullen hier ook cheaters komen, maar hoop idd de eerste maanden nog niet.

Cheaters verpesten echt de game, kan niet begrijpen dat mensen het leuk vinden om zo te spelen.

Ben ook wel benieuwd hoe die gaat draaien op mijn pc. Ik kon me herinneren dat BO1 aardig zwaar was voor de cpu. MW3 daarentegen draait als een zonnetje dus hoop echt dat Treyarch daar iets mee gedaan heeft.

iRacing profile | Racing rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En MW4 is alweer aangekondigd en direct daarna ontkracht. Ik hoop echt niet op nóg een MW. Ik heb alle afgelopen CoD's blind gepre-ordered, maar MW4 zou ik echt goed over na moeten denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:55:
En MW4 is alweer aangekondig en direct daarna ontkracht. Ik hoop echt niet op nóg een MW. Ik heb alle afgelopen CoD's blind gepre-ordered, maar MW4 zou ik echt goed over na moeten denken.
over 50 jaar MW27 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
bram1984 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:55:
En MW4 is alweer aangekondigd en direct daarna ontkracht. Ik hoop echt niet op nóg een MW. Ik heb alle afgelopen CoD's blind gepre-ordered, maar MW4 zou ik echt goed over na moeten denken.
Doel je dan op de SP? Als er genoeg vernieuwingen en verbeteringen zijn in de MP en de engine, dan mag er van mij gewoon een MW4 komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beide. SP is wat mij betref afgesloten en de MP vind ik gewoon van een veel lager niveau dan Black Ops en daarnaast richt IW zich veel te veel op n00bs en irritante gasten met hun deathstreaks, support packages, OMA's, nukes, MOABs, commando perks, tactical knives etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
bram1984 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 15:30:
Beide. SP is wat mij betref afgesloten en de MP vind ik gewoon van een veel lager niveau dan Black Ops en daarnaast richt IW zich veel te veel op n00bs en irritante gasten met hun deathstreaks, support packages, OMA's, nukes, MOABs, commando perks, tactical knives etc.
Wat betreft SP kan mij bij COD nooit zo boeien. SP ging ik ook altijd pas spelen als ik een internet storing had :P Maar wat betreft MP moet ik met je eens zijn dat die irritante "handicaps" in BO stukken minder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 15:30:
Ik snap je punt maar Treyarch heeft Second Chance als perk ingevoerd. Al vind ik BO desondanks een stuk toffer dan MW2/3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enige foutje die ze ook al rijkelijk toegegeven hebben. Het enige wat er nu nog uit mag is dat belachelijke RC auto'tje en die hunter killer drone is volgens mij ook een cheap kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
Wat mij betreft mogen ze al die dingen wel weglaten op de dingen zoals UAV na.

Als je nu wel eens ziet wat een chaos het is met al die killstreaks, dan is er ook maar weinig realisme meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
13tha1pi schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 16:26:
Wat mij betreft mogen ze al die dingen wel weglaten op de dingen zoals UAV na.

Als je nu wel eens ziet wat een chaos het is met al die killstreaks, dan is er ook maar weinig realisme meer over.
Juist de UAV en dergelijke zou ik er uit laten. Simpeler mapdesign zonder radar (alleen een minimap met je teammates) zodat je meer op mapkennis en sound moet spelen en niet achter puntjes en driehoekjes aan rent. Ik zou alleen focussen op 'lichte' killstreak rewards waarbij je zelf ook wat moet doen. Dus bestuurbare drones, turrets en RC-XD's en dingen zoals vests en misschien dingen als hollow point ammo boxes enzo. En dus geen AC-130, gunship, choppergunner of fire-and-forget rewards zoals dogs en pavelows.
bram1984 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 16:20:
Enige foutje die ze ook al rijkelijk toegegeven hebben. Het enige wat er nu nog uit mag is dat belachelijke RC auto'tje en die hunter killer drone is volgens mij ook een cheap kill.
De RC-XD valt nog wel mee omdat je het zelf moet besturen en dus vrij lang uit de game bent voor maar één kill. Die nieuwe hunter killer drone is een beetje lame omdat het ook een lage killstreak reward is, maar meer een fire-and-forget versie is van de RC. Hoewel ook met een lagere kans op een kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
Gundogan schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 16:31:
[...]

Juist de UAV en dergelijke zou ik er uit laten. Simpeler mapdesign zonder radar (alleen een minimap met je teammates) zodat je meer op mapkennis en sound moet spelen en niet achter puntjes en driehoekjes aan rent.
De UAV zit er al vanaf het begin in en dat is niet voor niets Dat vind ik juist een mooie killstreak en is ook tactisch, alleen zou ik het aantal kills verhogen voordat je hem krijgt. En de toevoeging dat de UAV kapot kan door kogels/raket vind ik ook erg goed. Alleen ze overdrijven het zo met al die andere streaks. Maarja ze moeten natuurlijk wel elke keer wat nieuws verzinnen dus stoppen ze het maar vol met streakawards. ;)

Maar goed we kunnen natuurlijk wel van alles vinden maarja we zullen het toch met het spel moeten doen zoals die over 2 weken in de winkel ligt. :9 Ach.. ik zal het spel ongetwijfeld genoeg spelen om de aankoop te rechtvaardigen haha.

edit:
Wat vinden jullie trouwens dat ze Nuketown weer terug hebben? Die map was op een gegeven moment 24/7 ingesteld op servers. Kennelijk immens populair bij iedereen.

Ik vind het echt een bagger map! Zeker als je er met zoveel mensen op speelt. Die zouden ze gewoon moeten begrenzen op max 4v4 spelers.

[ Voor 13% gewijzigd door wolverine3141 op 31-10-2012 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Gundogan: dat is waar wat betreft de RC, alleen ik vind het af en toe een irritant ding. Ben je met een lekkere streak bezig, rijdt een of andere fucker weer zo'n kutding tegen je poten aan. Juist omdat dit ding doorgaans maar 1 kill oplevert, vind ik het weinig toevoegen. Als je een heel team met n00bs hebt die amper een kill kunnen maken, lopen ze allemaal met een RC-XD in plaats van een UAV. Slaat nergens op, maar toch is het zo. Dan maar liever wat meer nadruk op de support streaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is meer dat mensen die voor streaks spelen vaak Ghost gebruiken. RC car is een prima counter tegen de overmachtige Ghost Pro. Als je tegen een team ghostende tryhards speelt kun je beter RCXD+CSP aan hebben dan UAV. (Vooral qua tactiek maar ook zeker qua rage momentjes regelen als ze weer net voor de blackbird sneuvelen.)

Ik vond Nuketown best ok. 24/7 zou ik er geen trek in hebben. In de normale maprotatie was hij wel top. Zeker in 6v6. In 9v9 is het wat krapjes. :P

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2012 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan heb ik liever dat ze RC eruit slopen en Valkyrie bijvoorbeeld 5 kills maken. Die doet tenminste flink damage en er is ook enige skill nodig om deze te bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
bram1984 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 18:20:
Dan heb ik liever dat ze RC eruit slopen en Valkyrie bijvoorbeeld 5 kills maken. Die doet tenminste flink damage en er is ook enige skill nodig om deze te bedienen.
Hellstorm eruit voor de Valkyrie dan. :)

De Valkyries waren leuk om te gebruiken, maar zowat alle andere killstreaks waren beter. Maar als je alle rewards afzwakt, worden ze wel weer interessant.

[ Voor 7% gewijzigd door Gundogan op 31-10-2012 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Met RC cars heb ik eigenlijk nooit geen problemen mee gehad. Je hoort ze van ver al aankomen, en een (raak) schot is voldoende om dat ding op te blazen.

Ik begin ook weer zin te krijgen in een shooter, ik heb ong 4 a 5 maanden terug MW3 achter me gelaten. Het spel was opzich leuk, maar nu bedolven onder de cheaters.. dus geen MW3 meer voor mij. Nog eventjes en dan gaan we los in BO2 >:)

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet je ze wel raken. Als de turbo geactiveerd is of je speelt met een burst wapen, is dat echt zo makkelijk nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
bram1984 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:25:
Moet je ze wel raken. Als de turbo geactiveerd is of je speelt met een burst wapen, is dat echt zo makkelijk nog niet.
True, ze gaan eigenlijk te snel vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Madstorm schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:08:
Het spel was opzich leuk, maar nu bedolven onder de cheaters.. dus geen MW3 meer voor mij. Nog eventjes en dan gaan we los in BO2 >:)
Gelukkig zal BO2 niet snel vergeven zijn van cheaters |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-07 15:43
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 12:52:
[...]

Gelukkig zal BO2 niet snel vergeven zijn van cheaters |:(
Stukken minder omdat Treyarch wel support levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:48
Blegh, jammer dat de retail prijs in NL minimaal €40,- is...nadat ik Medal of Honor: Warfighter en Battlefield 3 en premium toentertijd voor €25,- per stuk heb kunnen kopen weet ik het nog zo net niet. En natuurlijk heb je voor Black Ops 2 ook weer een aantal DLC's. Russiche key kan ook niet, want dan kan je alleen met de Russen spelen.

[ Voor 11% gewijzigd door vinom op 01-11-2012 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
vinom schreef op donderdag 01 november 2012 @ 19:11:
Blegh, jammer dat de retail prijs in NL minimaal €40,- is...nadat ik Medal of Honor: Warfighter en Battlefield 3 en premium toentertijd voor €25,- per stuk heb kunnen kopen weet ik het nog zo net niet. En natuurlijk heb je voor Black Ops 2 ook weer een aantal DLC's. Russiche key kan ook niet, want dan kan je alleen met de Russen spelen.
Wat verwacht je dan van een nieuwe game? En zeker voor cod. Iedereen koopt het toch wel dus de prijs blijft wel even zo.
BF en MOH voor 25euro? Dat was dan ook niet tijdens de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeriz9
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-05-2018
Ik ga toch weer terug naar Call of duty Black ops 2, Vooral omdat de singleplayer denk ik toch weer beter wordt in dit deel, en ik ben echt een singleplayer fan.

Dus voor mij is dit een mooie verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert079
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21-08-2024
Ik ben te lui om BO 2 te gaan kopen. Weet iemand een winkel waar ik een DLC versie kan kopen/pre-orderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Robbert079 schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 14:37:
Ik ben te lui om BO 2 te gaan kopen. Weet iemand een winkel waar ik een DLC versie kan kopen/pre-orderen?
http://lmgtfy.com/?q=pre-order+black+ops+2

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert079

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Robbert079 schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 14:59:
[...]

8)7
begrijp je het verschil tussen dlc en dvd ?
Het ging niet zo zeer om de inhoud van de lmgtfy, maar voor jouw wens kan vast ook wel een lmgtfy versie gemaakt worden.. een beetje zelf zoeken kan vast geen kwaad

[ Voor 18% gewijzigd door Sssquirrel op 02-11-2012 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert079
LOL, ik heb zelf gezocht...en oa bij Amazon en Steam de pc download gevonden. Maar uiteraard wil ik niet de duurste variant kopen.

Als je geen antwoord hebt, kan je de vraag niet echt beantwoorden. Misschien kan jij een beter alternatief vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Je bent te lui om BO2 te kopen?. Je bent zelfs te lui om de DLC versie van BO2 te zoeken op internet... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
De goedkoopste in de pricewatch is 44 euro pricewatch: Call of Duty Black Ops II, PC en downloadbaar. Goedkoper kun je denk ik niet vinden met release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert079
Sssquirrel schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 15:22:
De goedkoopste in de pricewatch is 44 euro pricewatch: Call of Duty Black Ops II, PC en downloadbaar. Goedkoper kun je denk ik niet vinden met release.
Nice, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert079
baronruud schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 15:20:
Je bent te lui om BO2 te kopen?. Je bent zelfs te lui om de DLC versie van BO2 te zoeken op internet... |:(
Eigenlijk wel ja. Nouja, vooral te lui om te checken welke winkel wel/niet de dowload verkoopt.
Zijn er veel mensen die de DLC halen?

Iemand ervaring met die Russische sites; ik vraag me vooral af of het tijdverschil zal zorgen dat ik om 22:00+ zal kunnen gamen vanuit me luie stoel O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert079
Hey Sssquirrel,
denk je dat ik bij deze dan rond 24:00 kan gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
PM_Petrol schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:03:
[...]

Wat verwacht je dan van een nieuwe game? En zeker voor cod. Iedereen koopt het toch wel dus de prijs blijft wel even zo.
BF en MOH voor 25euro? Dat was dan ook niet tijdens de release.
Jazeker, dat waren de pre order prijzen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
En ga je ons ook vertellen waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Dat waren de pre order prijzen, allemaal van Origin toen gekocht. Battlefield 3 was een prijs bug, premium heb ik van Indian Origin en Medal of Honor heb ik met 50% kortingcode via Origin ;)

Anyhow, we gaan nu beetje offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Ja met kortingsbonnen kan ik het ook.
Dan is Black Ops deuce ook maar 25€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Weet iemand hoe het zit met een Pre-order bij Bart Smit
De Black Ops 2 PC Editie kost hier maar €43 met cap en shirtje erbij. Heb 'm voor €40 ge-preorderd ergens maar voor die 3euro meer is een petje erbij wel grappig. Ik kan alleen niet echt vinden bij Bart Smit hoe het bij hun werkt? Als ik 'm telefoonnummer/emailadres invul heb ik 'm gegarandeerd? Gelieve betaal ik ze gewoon direct en ontvangen ik 'm op dag van de release/haal 'm op =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Zo ik heb sinds MW3 een jaar lopen brullen dat ik NOOOIT meer COD koop... Ik kan nu niet wachten tot BLOPS2 komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
srdevil schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 20:02:
Weet iemand hoe het zit met een Pre-order bij Bart Smit
Dat staat er rechts naast!

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Dat stukje kan ik zelf ook lezen ja, maar er staat niet duidelijk of ze 'm voor je "vasthouden" of dat je naar de winkel moet sprinten als je 'n smsje krijg in de hoop dat ze 'm nog hebben inclusief cap/tshirt.

Als ik wil kan ik 'm andere pre-order nog annuleren, maar dan wil ik wel weten dat ik 'm hier nog heb anders kan ik 'm net zo goed laten staan =)

EDIT: Heb hier ook maar 'gereserveerd' je hoeft toch nog niet te betalen. De email die je dan ontvangt
Geachte klant,

U heeft zich zojuist ingeschreven voor PC DVD Call of Duty: Black Ops 2 bij http://www.bartsmit.com. Zodra dit artikel op voorraad is gekomen, ontvangt u een e-mail en/of een gratis sms (indien een mobiel nummer is ingevuld). U heeft dan de mogelijkheid een bestelling te plaatsen via onze website.

Let op: een inschrijving is dus nog geen bestelling!

Met vriendelijke groeten,

De shopmanager
Lijkt er dus op dat je op de dag van release een mailtje gaat krijgen dat je 'm kan bestellen en dan maar moet zien of je nog op tijd ben voor de goodies :9 (En de prijs niet is veranderd naar €59,99)

[ Voor 41% gewijzigd door srdevil op 02-11-2012 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:26
In Apeldoorn is er weer nachtverkoop dus dan kan direct om 00.15 al gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Niet online
Was even mijn mail een beetje aan het opruimen en kwam deze tegen:
Call of Duty: Black Ops 2 €43,50
Nog even en het is weer zover! Een nieuw exemplaar in de Call of Duty Serie! Black Ops 2.
Ben zeker van jouw exemplaar en reserveer vandaag!

We zullen de pricewatch van tweakers.net hanteren als laagste prijs garantie.
Wij leveren de Call of Duty: Black Ops 2 - Nuketown 2025 DLC Editie! €43,50!
De pre-order code wordt middernacht op de dag van release digitaal per e-mail verzonden.

Tweakers.net
Gamecardwinkel.nl is nog niet zolang actief op Tweakers.net, we kunnen jullie steun dus wel gebruiken!
Ben jij lid van tweakers.net en heb je al eens een bestelling bij ons geplaatst? Laat feedback achter, dit wordt enorm gewardeerd.
Je kunt je feedback via deze link posten.
Hoe zit het nou met die unlock-time bij Steam?
http://store.steampowered...2970/?snr=1_7_suggest__13
Dit spel zal beschikbaar worden over ongeveer 1 week, 2 dagen en 5 uur
Wat neer komt op 19:30 op de 13e... Heb je lekker veel aan je pre-order code van gamecardwinkel.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Gewoon lekker rustig vanuit je werk/school installeren -> eten -> knallen vloeken dat steam overbelast is. ;x

Of een paar duizend dollar neerleggen voor de console versie zodat je kan spelen op de 10de. :X

http://item.mobileweb.ebay.com/viewitem?itemId=190749177414

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Gundogan schreef op zondag 04 november 2012 @ 15:12:
Gewoon lekker rustig vanuit je werk/school installeren -> eten -> knallen vloeken dat steam overbelast is. ;x

Of een paar duizend dollar neerleggen voor de console versie zodat je kan spelen op de 10de. :X

http://item.mobileweb.ebay.com/viewitem?itemId=190749177414
Ja zag ik ook
3500$ en je hebt hem 3 dagen eerder. Belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Niet online
PM_Petrol schreef op zondag 04 november 2012 @ 16:32:
[...]

Ja zag ik ook
3500$ en je hebt hem 3 dagen eerder. Belachelijk.
Hahaha, voor de grote youtubers is dat zeker een koopie hoor, met het aantal views dat ze krijgen doordat ze de eerste zijn met content is gigantisch, ik heb zelf bij black ops 1 een keer een filmpje van wat ballistic knife stuff erop gezet, dit was binnen twee weken na release, die staat nu op 150k views geloof ik. Als je Black Ops Ballistic Knife intypt dan ben ik de eerste. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Vraaag schreef op zondag 04 november 2012 @ 16:54:
[...]

Hahaha, voor de grote youtubers is dat zeker een koopie hoor, met het aantal views dat ze krijgen doordat ze de eerste zijn met content is gigantisch, ik heb zelf bij black ops 1 een keer een filmpje van wat ballistic knife stuff erop gezet, dit was binnen twee weken na release, die staat nu op 150k views geloof ik. Als je Black Ops Ballistic Knife intypt dan ben ik de eerste. :P
Ze hebben er alsnog niks aan want ze kunnen niet voor 13 november uploaden.
En die views krijgen ze toch wel, dat maakt niet uit. Als je kijkt naar al die grote, die hebben zo honderdduizenden views.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Ja ik zie je filmpje
120.000 heeft die nu.
Heb je er wat mee verdiend, door de ads?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Scorestreaks punten zijn aangepast.
Alles is nog moeilijker te halen, behalve de UAV.
http://digitalwarfare247....-black-ops-2-scorestreaks
En natuurlijk heb ik daar ook een filmpje over :P, eerder dan al die grote jongens natuurlijk. Want die komen er morgen of overmorgen pas mee :p.
http://www.youtube.com/wa...4vhN4ZOk&feature=youtu.be

De bron is te vertrouwen, had met MW3 de perks/wapens/killstreaks ook al goed.

Pagina: 1 ... 6 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.

Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.