Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:15
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2013 @ 14:29:
FFA met scavenger, fast hands, C-4, RPG en een willekeurige primary gun is wel aan te bevelen als je van grote boem-boem en hatemail houdt. :)
Fast hands heb je niet echt nodig. Toughness is fijner als je niet van viewkick houdt. Pistol + C4 is leuker dan. :)

Five Seven of Tac45 + long barrel
Flak Jacket of Ghost
Scavenger + Toughness
Tact Mask of Dexerity
C4 en EMP nades of Black Hats

En irritatie spammen maar. :)

Shock nades zijn ook irritant maar minder nuttig in praktijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Gundogan op 21-01-2013 14:45 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Verwijderd

Pistols zijn leuker dan primaries idd, maar dan mis je de RPG. Die induced toch net wat meer rage dan C-4. :) Ik kan niet zonder fast-hands met C-4 omdat het dan te lang duurt voordat je op de ontplofknop kan klikken. Oh en scavenger is natuurlijk een must anders moet je met echte guns gaan schieten als je explosives op zijn.

• Gundogan
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2013 @ 14:45:
Pistols zijn leuker dan primaries idd, maar dan mis je de RPG. Die induced toch net wat meer rage dan C-4. :) Ik kan niet zonder fast-hands met C-4 omdat het dan te lang duurt voordat je op de ontplofknop kan klikken. Oh en scavenger is natuurlijk een must anders moet je met echte guns gaan schieten als je explosives op zijn.
Leer C4 gooien. :p

Maar RPG + C4 only kan wel ja. Niet super effectief, maar RPG voor directe gevechten en C4 om over muurtjes of om hoekjes te gooien kan werken. Heb je inderdaad ook geen toughness nodig en kan je net zo goed voor fast hands gaan.

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-11 12:53

Tripl3 D

Brother in Arms

ChrisLNFF schreef op maandag 21 januari 2013 @ 10:46:
Wat zijn jullie favoriete maps in BO2? Ik merk dat ik t.o.v BO1 veel maps echt NIET wil spelen, zoals Drone, Meltdown, Turbine, Aftermath. Drone vind ik echt tergend kut, kom ik in die lobby dan ben ik gelijk weg.

Favoriete maps zijn Hijacked, Slums, Standoff en Raid. Cargo is een twijfelgevalletje. Ik hoop dat de maps in de het eerste DLC pakket wat goed kunnen maken, want tot nu toe vind ik het magertjes.
Aftermath - Wisselend gevoel bij. Centrale gedeelte is lekker veel sluip en kruip door werk, waar lekkere heftige strijd kan losbarsten. Daaromheen veel open stukken, vooral rond spawnplekken waar ze je dan soms met zijn allen staan op te . Vooral KC is hier erg lekker.
Cargo - In het begin liep deze map vrij goed bij mij. Tegenwoordig alleen nog maar met HP. Te veel plekken voor campers
Carrier - Leuk origineel level maar een snipers paradijs geworden en ik doe er dus alles aan om deze te mijden
Drone - Nooit echt leuk gevonden. Middenstuk is nooit te doen. Je moet altijd door de fabrieken en op de een of andere manier zien ze mij daar altijd eerder dan ik de tegenstander
Express - Kan best leuk zijn. Behoorlijk afwisselende map. Jammer dat je alleen kan dood worden gereden door de trein (1x gebeurd)
Hijacked - Absolute favoriet van de nieuwe maps. Lekker close quarters, weinig geren naar je doel
Meltdown - Wisselend. In de reactor en er pal tegenover leuke strijd mogelijk. Die gebouwen er omheen zijn favoriet bij campers, mijdt ik dus zo veel mogelijk
Nuketown 2025 - Voor mij de DE reden om te pre-orderen voor het eerst van mijn leven, zie Hijacked
Overflow - Heeft me nooit gelegen. Verschrikkelijke map met te weinig echte cover.
Plaza - Laatst het binnengedeelte met de disco 'ontdekt', zeker met Multi-Team kan dit heerlijke chaotische situaties opleveren. Demolition ook door al die richeltjes langs de rand van de map
Raid - Net als Plaza veel buitenom weggetjes die je moet weten voor verrassingen. HP veel te chaotisch door alles in het open. Demolition en Domination zijn hier goed te doen
Slums - Heerlijk met Demolition en ook wel Domination. Laatst met Demolition in de dying second (4 seconden op de klok) na een schijnbaar makkelijk potje tot dusver, planten ze toch de bom. Ging af en daarna een heerlijke adrenalinekick om de laatste toch nog bomvrij te houden. Ging maar net en dat is vaak op deze map. Verlies of win liever met een klein verschil en een gevoel dat het echt knokken was dan dat het een easy win of loose was.
Standoff - Mijn beste resultaat behaald (in het begin toen vrijwel niemand prestige had 43-9). Manier van spelen aan moeten passen, maar alleen een team met 3/4 snipers gecombineerd met 2/3 shotties kunnen mijn plezier hier bederven
Turbine - Neigt steeds meer naar een snipers paradijs. Ook buitenom kom je dan weer QS-ers tegen.
Yemen - Ligt me ook niet zo. Te vaak dat je of constant iemand tegen het lijf loopt of juist op de een of andere manier continue de 'feestvreugde' mist. Demolition daarentegen was laatst weer wel geslaagd.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:01
mischien een stomme vraag... maar waarom kom ik nooit maps als aftermath tegen. Heeft dit met game modes te maken?

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:30
R0y. schreef op maandag 21 januari 2013 @ 21:44:
mischien een stomme vraag... maar waarom kom ik nooit maps als aftermath tegen. Heeft dit met game modes te maken?
Ik speel KC en CTF, daar komt Aftermath ((helaas) wel in voor.

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
R0y. schreef op maandag 21 januari 2013 @ 21:44:
Gewoon een hele onpopulaire map :P

Verwijderd

Yemen is verreweg de beste map. Stand off een goede tweede. Slums en overflow zijn ook wel okay, maar een beetje simpel.

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
ik ben wel benieuwd naar het nieuwe skatepark

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

• Gundogan
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2013 @ 22:40:
Yemen is verreweg de beste map. Stand off een goede tweede. Slums en overflow zijn ook wel okay, maar een beetje simpel.
Yemen is een beetje ongebalanceerd voor domination. Je kan van A niet lekker direct sniperen op B bijvoorbeeld, maar wel vanaf C op twee locaties en sowieso weinig cover op B. Plus een beetje loze ruimte met een dubbele flankroute aan de niet-kust zijde.

Meltdown is met afstand de beste domination map. B mooi open met twee huisjes aan beide kanten voor sniper battles, maar wel cover om B te cappen zonder gesniped te worden, twee flankroutes aan de zijkant (kust en koeltoren), kleine risicovolle route onder B. Alleen geen spawnruimte achter A of C, dus je kan vanaf je spawn makkelijk B naden, maar dat hebben alle maps wel. De andere mappen hebben ook wel een beetje dit design, maar minder goed uitgewerkt op sommige punten.

Hijacked en Raid zijn verschrikkelijk voor domination omdat ze geen flankroutes om B hebben. Aftermath heeft dat eigenlijk wel + een redelijk grote afstand tot B vanaf de A en C spawn, maar is niet echt leuk voor andere gamemodes.

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Gundogan schreef op maandag 21 januari 2013 @ 23:08:
[...]

Yemen is een beetje ongebalanceerd voor domination. Je kan van A niet lekker direct sniperen op B bijvoorbeeld, maar wel vanaf C op twee locaties en sowieso weinig cover op B. Plus een beetje loze ruimte met een dubbele flankroute aan de niet-kust zijde.

Meltdown is met afstand de beste domination map. B mooi open met twee huisjes aan beide kanten voor sniper battles, maar wel cover om B te cappen zonder gesniped te worden, twee flankroutes aan de zijkant (kust en koeltoren), kleine risicovolle route onder B. Alleen geen spawnruimte achter A of C, dus je kan vanaf je spawn makkelijk B naden, maar dat hebben alle maps wel. De andere mappen hebben ook wel een beetje dit design, maar minder goed uitgewerkt op sommige punten.

Hijacked en Raid zijn verschrikkelijk voor domination omdat ze geen flankroutes om B hebben. Aftermath heeft dat eigenlijk wel + een redelijk grote afstand tot B vanaf de A en C spawn, maar is niet echt leuk voor andere gamemodes.
Hijacked vind ik juist objectief gezien 1 van de mindere vanwege het kunnen spawnkillen. B kan je wel degelijk flanken om door het ruim te gaan rennen van de boot. Standoff en Raid zijn voor mijn gevoel de beste maps. De juiste balans tussen het formaat van de map en routes die er gelopen kunnen worden. Hijacked vind ik leuk om snel een hoop kills te maken maar is objectief gezien wel minder. Gewoon een nieuwe variant van Nuketown dus.

• Gundogan
Sn0wblind schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 02:02:
[...]

Hijacked vind ik juist objectief gezien 1 van de mindere vanwege het kunnen spawnkillen. B kan je wel degelijk flanken om door het ruim te gaan rennen van de boot. Standoff en Raid zijn voor mijn gevoel de beste maps. De juiste balans tussen het formaat van de map en routes die er gelopen kunnen worden. Hijacked vind ik leuk om snel een hoop kills te maken maar is objectief gezien wel minder. Gewoon een nieuwe variant van Nuketown dus.
Inderdaad de nieuwe Nuketown, hoewel Nuketown nog best aardig is voor 4v4 ofzo. Op Hijacked kan je inderdaad nog door het ruim, maar kom je ook uit op een chokepoint waar je een ladder op moet en je erg dicht bij A/C uitkomt wat spawnflippen kan veroorzaken of ze in ieder geval op B laat spawnen. Voor de rest kan je de tegenstander simpel op hun eigen helft houden omdat ze alleen langs de zijkanten van hun 'huisje' kunnen of er doorheen, wat niet echt veel bescherming of flanking heeft.

• R0y.
ChrisLNFF schreef op maandag 21 januari 2013 @ 21:55:
[...]

Ik speel KC en CTF, daar komt Aftermath ((helaas) wel in voor.
Speel vooral veel FFA, maar daar word hij weg gevote als hij langskomt. Domination ben ik hem maar 2 of 3 keer tegen gekomen. Terwijl ik er toch bijna 80 uur op heb zitten :X

Gewoon het gevoel dat het altijd dezelfde maps zijn die langskomen..

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-11 12:47
R0y. schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 10:47:
[...]

Speel vooral veel FFA, maar daar word hij weg gevote als hij langskomt. Domination ben ik hem maar 2 of 3 keer tegen gekomen. Terwijl ik er toch bijna 80 uur op heb zitten :X

Gewoon het gevoel dat het altijd dezelfde maps zijn die langskomen..
Probeer maar eens een andere modus dan, sommige maps kom ik ook maar bij bepaalde modussen tegen.. Kan zo niet zeggen wat bij welke modus vaak voorkomt maar dat is inderdaad wel zo.

Ik kwam ook na ruim een maand gespeeld te hebben voor de eerste keer Drone tegen. Clan matties geloofde me niet dat dit de eerste keer was haha, grappig momentje was dat.(schijt map btw.. Drone)

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-11 11:20

Madstorm

Derping all the way!

Gisteren met iemand uit de clan even een potje zombies gespeeld. We speelden in de map Nuketown, zijn rond half 7, 7 uur s'avonds begonnen. Het potje was klaar om kwart over 12. We zijn tot ronde 43 gekomen daardoor ook in de top 50 beland op leaderbords..

Ik moet zeggen dat ik momenteel meer lol heb in zombies dan in multiplayer.. Kan ook niet wachten op de extra zombie map en gamemode...

I'm an Ironman!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

reemprive schreef op maandag 21 januari 2013 @ 14:18:
Als mijn dochtertje als ze 12 is CoD wil spelen in zijn huidige vorm zou ik dat niet erg vinden, het is een arcardegame. BF3 vind ik dan realistischer, vooral met die knife effecten. Games zoals FarCry zou ik dan weer niet toestaan, bij FarCry 3 zitten er aardig wat dingen in die ik pedagogisch niet verantwoord vindt.
En hoe zit dat met dat vliegveld level uit MW2 bijvoorbeeld?

Ik snap wat je zegt en heb zelf ook een dochter maar ik vind dit soort uitspraken altijd wat raar. Ik kan mij niet indenken dat ik mijn kinderen iets verbied wat ik zelf ook doe of heb gedaan.

Ik ben van mening kinderen niet ontsporen door wat ze zien of spelen. Kinderen ontsporen door de opvoeding die daar op volgt.
Die volgt op hetgeen wat ze zien en spelen? Dat staat er nu. ;)

Maar zie mijn reactie hierboven. De vergelijking met FC3 is helemaal krom. Ik vind CoD toch een stuk gewelddadiger.

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

bram1984 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 13:46:
Die volgt op hetgeen wat ze zien en spelen? Dat staat er nu. ;)

Maar zie mijn reactie hierboven. De vergelijking met FC3 is helemaal krom. Ik vind CoD toch een stuk gewelddadiger.
Tja, in allerlei tekenfilms (transformers) of tv series (A-team) die ik 'vroeger' keek werd geschoten/gevochten maar daar ben ik ook geen Tristan van geworden. Als je je kind onder begeleiding af en toe (dus niet een xbox op zijn/haar kamer en laat maar doen tot middernacht) een spelletje cod/fc whatever laat spelen is er niks aan de hand. Als er al een draadje los zit zoals bij tristan dan gaat het toch wel mis, zeker als je op latere leeftijd blijkbaar makkelijk aan echte wapens kan komen..

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• Fusajiro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-02-2022
Als er nog mensen zijn die willen spelen op de PS3:

Fusajiro_x

Core speel ik niet, ben geen pro maar ik zuig ook weer niet :P

Lijkt me wel eens leuk om een game te spelen waar mensen iets anders doen dan drones gooien..

XBOX One: Agonis

• stinky1701
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-05-2024
ben ik de enige die twijfelt over de aanschaf van verdere DLC's vanwege de slechte verbindingen en daaruit volgende onbespeelbaarheid van het spel?

ik heb op dit moment weinig vertrouwen dat het ooit goed komt met de verbindingen waardoor ik gewoon weer eens met plezier kan genieten van mn duur betaalde game.

wat mij het meeste verbaast is hoe goed het die eerste twee weken liep: het is dus schijnbaar wel mogelijk om met dit spel en zn lagcomp beperkingen lekker te kunnen spelen zonder noemenswaardige lag.....alleen, of ze dit weer kunnen bereiken?
gezien hun werk en tweaks vd laatste maanden heb ik er zoals gezegd weinig vertrouwen in...

zijn er nog meer mensen die er zo over denken?

oh ja, ik speel op de xbox. fyi.

• MicScott
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

stinky1701 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:21:
ben ik de enige die twijfelt over de aanschaf van verdere DLC's vanwege de slechte verbindingen en daaruit volgende onbespeelbaarheid van het spel?

ik heb op dit moment weinig vertrouwen dat het ooit goed komt met de verbindingen waardoor ik gewoon weer eens met plezier kan genieten van mn duur betaalde game.

wat mij het meeste verbaast is hoe goed het die eerste twee weken liep: het is dus schijnbaar wel mogelijk om met dit spel en zn lagcomp beperkingen lekker te kunnen spelen zonder noemenswaardige lag.....alleen, of ze dit weer kunnen bereiken?
gezien hun werk en tweaks vd laatste maanden heb ik er zoals gezegd weinig vertrouwen in...

Ik had hier ergens gelezen dat er nog een patch aan schijnt te komen met wat grote dingen. Ben benieuwd. Ik geloof dat ik die patch ook maar even afwacht. In oude CoD's heb ik die map packs steeds gekocht maar werden ze bijna nooit gespeeld. Beetje zonde eigenlijk.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Fusajiro schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:03:
Als er nog mensen zijn die willen spelen op de PS3:

Fusajiro_x

Core speel ik niet, ben geen pro maar ik zuig ook weer niet :P

Lijkt me wel eens leuk om een game te spelen waar mensen iets anders doen dan drones gooien..
Core speel je niet? Dan acht ik de kans sowieso niet groot dat veel mensen je toevoegen. Al die bange konijntjes in hardcore, daar word je ook niet vrolijk van.

• Fusajiro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-02-2022
bram1984 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:23:
[...]

Core speel je niet? Dan acht ik de kans sowieso niet groot dat veel mensen je toevoegen. Al die bange konijntjes in hardcore, daar word je ook niet vrolijk van.
Haha ja kan ik inkomen.. Spelen op Core word ik echt niet goed van, op HC heb je tenminste nog wat redelijk realistische bullet damage. HC Kill Confirmed _/-\o_
stinky1701 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:21:

Ik deel je mening helemaal. Bij de vorige Black Ops heb ik alle DLC gekocht en de maps in die DLC waren gewoon erg zwak.

De maps van BO2 vind ik ook maar matig op één of twee na, en die lag-compensatie zorgt ervoor dat ik de game maar af en toe in mijn PS3 heb zitten.
Ik hoop dat het nog beter wordt in een patch want de game is al niet echt noemenswaardig te noemen, laat staan dat er gewoon zoveel vertraging in de MP zit.

Ik mis zowiezo al de COD Points en Barebones.

Totdat het is opgelost in ieder geval geen DLC voor mij.

XBOX One: Agonis

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

-eerste week was LAG ook giga aanwezig.
A team geweldigdadig? Laat me niet lachen.. heb daar nog nooit een kogel of vuist raak zien gaan.
Eerste echt geweldadige was gelijk Terminator voor mij. En het heeft daadwerkelijk met omgeving + opvoeding te maken. Het befaamde nature vs nurture verhaal. Maar hier zijn hele studies naar gedaan dus ik zou zeggen verdiep jezelf er eens in. Ik zou eerder bang zijn voor consequenties als je kind dat te dik of sociaal niet onderlegd wordt.

@fusajiro: maps in dlc blops 1 slecht? Persoonlijk mening dan want ik heb veel plezier aan de nieuwe maps gehad.

@madstorm: nu ik prestige master ben en genoeg challenges heb behaald ga ik me ook iets meer bezig houden met Zombies.

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:41
bram1984 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 14:32:
[...]

Dit vind ik heel apart. Mijn kind mag eerder FC3 spelen dan BO2. Ik weet niet of je beide SP's wel eens gedaan hebt, maar die van BO2 is toch aanzienlijk bloediger (verbrande gast die nog leeft, ontbindende lijken in container, ledematen van tegenstanders af schieten). FC3 is wat dat betreft redelijk "cartoony" met nagenoeg geen zichtbare bloedeffecten.
Ik zal eerlijk zeggen dat ik nooit single players van CoD speel, BF ook niet. Vind het saai. FarCry 3 vond ik het eerste kwartier al aardig bloederig, executies, een nekwond moeten dichtdrukken.
@Thierry; hij is wat lastig, maar het is "gewelddadig". ;)

• R0y.
#nerdrage

Was net weer een prestige omhoog, dus ik dacht dat combat training te gaan doen. Met me DSR-50 (nog 5 x bloodthirsty te gaan).. Haal er gewoon 3 in 1 pot.. Ik blij!!!

Maar dan tellen ze niet mee? |:(

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:59

JDeraGear

Mighty Pirate!

Is er een setting waar je kan instellen dat je níet in een potje wil dat al 170-20 staat? Ik kan namelijk de afgelopen 20 minuten (ja echt, letterlijk, ik heb 20 minuten geprobeerd!) niet in een potje komen dat nog niet begonnen is (sterker nog, bijna afgelopen, met 3 warthogs, een VTOL en een stealth chopper in de lucht van de tegenstanders)..

Mis ik iets?

[ Voor 4% gewijzigd door JDeraGear op 22-01-2013 22:11 ]

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 12:03
^^ met hem.

Wat ik vaak heb ik dat game 1 over is die lekker ging om vervolgens zonder tussenkomst ineens in een ander spel te komen wat al bezig is. Vreemd wat er zat een clan van 6 man en nog 5 andere spelers en dan toch word je als het ware ineens in een andere lopende game gedumpt. Dat was bij de vorige COD's toch niet dacht ik.

Ik heb vanavond last van lag want telkens als ik wil schieten op iemand of ik schiet mijn magazijn leeg en raak niets of ik wil schieten en voordat ik nog maar iets doe ben ik al omgelegd....

Alhoewel het HC is en je daar veel sneller dood ben merk ik dat ik met HC gewoon beter ben. Niet twintig kogels op elkaar af hoeven te vuren voor je eens een kill hebt, maar gewoon een paar kogels en je kan verder,

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• aron225
JDeraGear schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 22:11:
Is er een setting waar je kan instellen dat je níet in een potje wil dat al 170-20 staat? Ik kan namelijk de afgelopen 20 minuten (ja echt, letterlijk, ik heb 20 minuten geprobeerd!) niet in een potje komen dat nog niet begonnen is (sterker nog, bijna afgelopen, met 3 warthogs, een VTOL en een stealth chopper in de lucht van de tegenstanders)..

Mis ik iets?
Als je in een party speelt is de kans dat dat gebeurd nihil..

Moet nog een paar dingen met de skorpion halen.. dan diamond smg s.

Daarna verder met launchers. En dan shotguns..

Morgen prestige master worden :P

[ Voor 12% gewijzigd door aron225 op 22-01-2013 23:00 ]

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-11 14:35

steel123

Cryman9

Ik wil ook master prestige worden :(
Alleen dit zal nog wel even duren, kan maar 1 potje spelen totdat mijn gebroken hand eigenlijk teveel pijn doet.

En gister ben ik toch nog 2 keer op de eerste plaats geëindigd met een redelijke score. Ik kan alleen maar van dichtbij met smg sprayen. Als ik ads dan verneuk ik mijn aim te veel omdat ik geen precieze muis bewegingen kan maken.

Ik doe nu dus laser op mijn smg en mensen van dichtbij killen werkt best aardig, Ik gebruik mijn wasd movement vooral om te mikken en mijn aim te corrigeren. Muis bewegingen zijn te wild met zo'n hoop gips om je hand. Vooral omdat ik niet met mijn pols kan steunen op de tafel. Dus mijn hele hand moet optillen+gips en dan muisbewegingen maken.

Longrange gevechten ontwijk ik zoveel mogelijk en als ik iemand van een klein afstandje zie, dan ren ik gewoon meteen weg. Die verlies ik allemaal want dan kun je je aim toch niet corrigeren met wasd.

Maar het is mij wel duidelijk geworden dat 95% van de spelers in CoD gewoon super slecht zijn als ik met mijn tijdelijke 'handicap' nog steeds van hun kan winnen. Ook dat smgs gewoon nog steeds superOP zijn.

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
aron225 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 22:59:
[...]

Als je in een party speelt is de kans dat dat gebeurd nihil..

Moet nog een paar dingen met de skorpion halen.. dan diamond smg s.

Daarna verder met launchers. En dan shotguns..

Morgen prestige master worden :P
Stat erase, stat erase, stat erase 8)7 !

Ik heb m'n SMG's ook bijna diamond, maar moet nog één lastige; Chicom :(

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Pannekoek_NL
@ steel123 .. waarom gamen met een gebroken hand? Lijkt me beter dat je die lekker laat genezen ipv 1 potje te gamen en dan pijn te hebben.

Gister avond paar potje gedaan maar kwam alleen in games waar er al gespawntrapped was en de teammates niks deden..

S'avonds nog wat potjes Sticks and Stones gedaan met sannieboy en Ruwi_SS jammer dat ik iedere keer een halve minuut voor het einde gebankrupt word.. 1 keer stond ik bovenaan en werd ik gebankrupt in de final kill! WTF. hoezo hatelijk!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

haha lol @sjoerd. Sticks and stones moet je laatste 10 seconden gewoon wegrennen als je denkt dat je een toma op je bakkus gaat krijgen.

vraagje: nu prestige master. zie hierboven iemand stat erase stat erase schreeuwen. Maar neem aan dat je toch niet je stats gaat resetten? Waarom zou je dat doen? Ben je toch ook al je titels en zooi kwijt?

• Pannekoek_NL
delaitinho schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 09:27:
haha lol @sjoerd. Sticks and stones moet je laatste 10 seconden gewoon wegrennen als je denkt dat je een toma op je bakkus gaat krijgen.
Ja dat is dus het probleem thierry, ik zat op Hijacked boven bij C te kampen zeg maar kwam er nog net een naar binnen en we kwamen elkaar echt ongelukkig tegen hij stond 3 meter voor me neus :(
R0y. schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 22:01:
#nerdrage

Was net weer een prestige omhoog, dus ik dacht dat combat training te gaan doen. Met me DSR-50 (nog 5 x bloodthirsty te gaan).. Haal er gewoon 3 in 1 pot.. Ik blij!!!

Maar dan tellen ze niet mee? |:(
Lijkt me logisch dat dit niet meetelt? Anders zet je de bots ff op prutser mode en ben je met een dag prestige master. 8)7
JDeraGear schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 22:11:

Mis ik iets?
3 Warthogs, een vtol en een stealth chopper in de lucht? Dat kan volgens mij niet eens.

• R0y.
bram1984 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 09:55:
[...]

Lijkt me logisch dat dit niet meetelt? Anders zet je de bots ff op prutser mode en ben je met een dag prestige master. 8)7
Ik keek naar de namen maar zag er toch geen bots tussen zitten volgens mij. Maja, jammer. Hopelijk vanavond wat geluk met die bloodthirsty's.. Word er een beetje gek van ;)

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

delaitinho schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 09:27:
vraagje: nu prestige master. zie hierboven iemand stat erase stat erase schreeuwen. Maar neem aan dat je toch niet je stats gaat resetten? Waarom zou je dat doen? Ben je toch ook al je titels en zooi kwijt?
Klopt, daarom ga ik ook geen stats reset doen. Het opnieuw moeten prestigen vind ik geen probleem maar om weer een aantal K*twapens weer 2x te prestigen en alle camo's te unlocken dat gaat me te ver...

R0y. schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 10:22:
[...]

Ik keek naar de namen maar zag er toch geen bots tussen zitten volgens mij. Maja, jammer. Hopelijk vanavond wat geluk met die bloodthirsty's.. Word er een beetje gek van ;)
Dan volg ik je niet. Je zeg zelf dat je combat training ging doen. Hoe kunnen er dan geen bots tussen zitten.

• Supremedch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-10 15:10

Supremedch

PSN: supremedch

komt voor bram.

Verwijderd

Als je op de playstation speelt mag je mij toevoegen, PSN: mrkranked.

• Supremedch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-10 15:10

Supremedch

PSN: supremedch

Yep, had ik laatst ook toen ik ff met snipie wilde oefenen.
Tegenstanders waren geen bots.

• Gundogan
Supremedch schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 12:14:
Yep, had ik laatst ook toen ik ff met snipie wilde oefenen.
Tegenstanders waren geen bots.
Combat training na lvl10 (?) is inderdaad nog een mix van spelers en bots, maar je krijgt maar 50% xp.

Als je alleen maar bots wilt hebben moet je een custom game maken.

[ Voor 10% gewijzigd door Gundogan op 23-01-2013 12:22 ]

• destroye
  • Laatst online: 23:23
Komend weekend double XP !!!
Okay, wist ik niet. Waarom zou ik tegen normale spelers willen spelen als ik een botmatch start, vaag. Dan kun je net zo goed gelijk online gaan.

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Sjoerdiee schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 08:58:
@ steel123 .. waarom gamen met een gebroken hand? Lijkt me beter dat je die lekker laat genezen ipv 1 potje te gamen en dan pijn te hebben.

Gister avond paar potje gedaan maar kwam alleen in games waar er al gespawntrapped was en de teammates niks deden..

S'avonds nog wat potjes Sticks and Stones gedaan met sannieboy en Ruwi_SS jammer dat ik iedere keer een halve minuut voor het einde gebankrupt word.. 1 keer stond ik bovenaan en werd ik gebankrupt in de final kill! WTF. hoezo hatelijk!
Ook een paar keer een seconde voor het eind een tomahawk moeten incasseren :P
Maar sticks and stones is gewoon echt lachen! Vooral die final kills zijn vaak leuk, omdat
mensen echt gaan uitsloven net als wanneer je bij SnD de enige overgebleven van je team bent. :D
Daarnaast gaan we gewoon voor gouden crossbow!

• aron225
EricNL schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 08:55:
[...]

Stat erase, stat erase, stat erase 8)7 !

Ik heb m'n SMG's ook bijna diamond, maar moet nog één lastige; Chicom :(
Die heb ik al goed.. Die is makkelijker dan de skorpion. Wat een ruk ding.. Nog 10 bloodthirsty. Dan klaaaaar.

Ik ga niet net als pwndya en jelly stat erase doen..

In onze party zzijn er meerdere die master waren met diamond smgs en shotguns en launchers en pistols en crossbow en shield enzo..
Die hebben stat reset gedaan

• Pannekoek_NL
aron225 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:57:
[...]

Die heb ik al goed.. Die is makkelijker dan de skorpion. Wat een ruk ding.. Nog 10 bloodthirsty. Dan klaaaaar.

Ik ga niet net als pwndya en jelly stat erase doen..

In onze party zzijn er meerdere die master waren met diamond smgs en shotguns en launchers en pistols en crossbow en shield enzo..
Die hebben stat reset gedaan
Waarom zou je alles nog een keer gaan willen unlocken? xD

Ik zou gewoon alle titles gaan halen en party games enzo gaan doen lekker klote :D

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Ze willen alles opnieuw doen vanwege de ' te gekke' callingcard.... Het gummetje haha :P

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

• Gundogan
Ik vind het al erg dat je niet meer alle gameplay relevante dingen hebt unlocked bij max level prestige0.

Speel zoals je wilt in BO2..... nadat je prestige master bent geworden. :+

Ik speel zoals ik wil zonder überhaupt prestige te gaan of iets met diamantjes bedekt te hebben. En het bevalt me uitstekend. :+

• aron225
Hun vonden hun kd en spm niet hoog genoeg..
Dus hebben ze stat reset gedaan..
Nieuwe spwn van jelly weet ik niet. Maar pwndya gaat echt keuhard..
Plus dit weekenn weer dubbel xp.. Zitten ze met een dag of 4 gamen al weer op prestige 5 ofzo..

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

bram1984 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 10:58:
Dan volg ik je niet. Je zeg zelf dat je combat training ging doen. Hoe kunnen er dan geen bots tussen zitten.
Combat training is 6vs6 met maximaal 3 normale spelers per team, de rest wordt aangevuld met bots.

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:33:
Als je op de playstation speelt mag je mij toevoegen, PSN: mrkranked.
Wat voor type spellen speel je het liefste? En Core of Hardcore?

• aron225
VERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

level 55 prestige 10... disconnect steam GRRRRRRR
nog 2x bloodthirsty voor diamond smg... disconnect steam GGRRRRR

opgelost............

prestige MASTER
diamond SMG's

ik kan nu lekker gaan slapen :O

[ Voor 22% gewijzigd door aron225 op 24-01-2013 03:49 ]

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
aron225 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 02:41:
VERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

level 55 prestige 10... disconnect steam GRRRRRRR
nog 2x bloodthirsty voor diamond smg... disconnect steam GGRRRRR

opgelost............

prestige MASTER
diamond SMG's

ik kan nu lekker gaan slapen :O
Haha balen man. Ik was gister avond in slaap gevallen dus vandaar dat ik "even weg was". Vanavond ben ik er weer, en van het weekend uiteraard voor de dubbel-EXP.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Pannekoek_NL
Gister weer lekker avondje sticks and stones, goude crossbow nu! =D

Was weer lache manne!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-11 10:41
Aankomend weekend weer dubbel XP!

k*t :z is al vermeld.... :+

[ Voor 57% gewijzigd door DeBaroN op 24-01-2013 10:56 ]

• aron225
Neg nu ik niks meer aan xp heb.....
Hoop iig op weer een ronde nuketown!!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

aron225 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 11:44:
Neg nu ik niks meer aan xp heb.....
Iets met schuld en bult....... :P

En anders toch maar een stats reset.........
aron225 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 11:44:
Hoop iig op weer een ronde nuketown!!
Zal best, deden ze de vorige keren ten slotte ook en volgens mij ook in BO1 toen ze doorhadden hoe populair die map was.

Continue Hijacked mag trouwens ook hoor! 8)

• aron225
Ben wel een beetje klaar met hijacked

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:54
Tja wie niet...zelfs Nuketown hield ik nog langer vol, maar Hijacked is echt niet leuk om te doen.

• aron225
Haha

Ik vind dat die dlc snel moet komen

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:41
aron225 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:22:
Hun vonden hun kd en spm niet hoog genoeg..
Dus hebben ze stat reset gedaan..
Nieuwe spwn van jelly weet ik niet. Maar pwndya gaat echt keuhard..
Plus dit weekenn weer dubbel xp.. Zitten ze met een dag of 4 gamen al weer op prestige 5 ofzo..
Prestige 5? Zitten ze van 8 uur in de ochtend tot 12 uur in de avond/nacht te gamen dan?

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:37
aron225 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 22:59:
Haha

Ik vind dat die dlc snel moet komen
Hear hear ! , Alleen beetje jammer dat ik voor de Ps3 versie ben gegaan en een maand langer kan wachten aangezien Microsoft goed geld heeft geschoven. Maarja op mijn Xbox heb ik geen vrienden (echte vrienden) die COD spelen dus nu maar op de blaren zitten. Heb zin in het sneeuwlevel en zou er bijna weer BC2 voor gaan spelen :)

In mijn herinnering was het toch eerst altijd maar 2 weken verschil wat betreft Dlc release ?

Verwijderd

Hoelaat begint dat dubbel xp vandaag?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 08:22:
Hoelaat begint dat dubbel xp vandaag?
19 uur nederlandse tijd.

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-11 16:29
hmmm gister maar eens wat botjes gedaan maar weinig lol hierin gehad, telkens bij het verliezende team omdat in het andere team telkens dezelfde gasten zaten die gewoon bij elkaar hoorde en gewoon beter waren, en dan niet een beetje beter maar een hoop beter, wel telkens van mijn team 1/2/3 geworden.

en heb me 1e shotgun (870 ding geval?) op lvl 7 en die ga ik eerst maar eens prestige

Twitch

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:25

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Ik had gisteren iets raars,
We zaten in een party van 4, en we waren aan het knallen.
Potje was af en we kwamen in de lobby, net als de map geladen wordt zitten we in 3 andere games, 2 bij elkaar en de andere 2 apart. allemaal andere maps en gamemodes (we deden chaosmoshpit).
Wij maar tegen elkaar praten: "Pak B""we hebben B al" "hey ik zit in het andere team" "Kut" "Pak de bom" "er is geen bom dit is domination" "pak de vlag!!" "We spelen Killconfirmed" "ik zie jullie helemaal niet" "ik jullie ook niet" "WTF:P"
heel raar gesprek was het.. haha :+

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

ApC_IcE schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:02:
Potje was af en we kwamen in de lobby, net als de map geladen wordt zitten we in 3 andere games, 2 bij elkaar en de andere 2 apart. allemaal andere maps en gamemodes (we deden chaosmoshpit).
..
Het komt inderdaad wel eens voor dat parties uit elkaar vallen, bij ons meestal als een party member voortijdig de game verlaat. Als party leader kan je dit trouwens vrij makkelijk zien omdat de namen van je party members in de lobby dan niet meer blauw zijn maar gewoon wit en dan kan het dus gebeuren dat je niet in hetzelfde team komt. Wel opmerkelijk dat je in compleet verschillende games komt trouwens...

[ Voor 7% gewijzigd door Frentik op 25-01-2013 11:28 ]

Verwijderd

Dit gebeurt op Xbox wel eens. Leidt bij ons ook vaak tot reemde taferelen. :)v

• MicScott

MicScott

.Grey.

ApC_IcE schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:02:
Wij maar tegen elkaar praten: "Pak B""we hebben B al" "hey ik zit in het andere team" "Kut" "Pak de bom" "er is geen bom dit is domination" "pak de vlag!!" "We spelen Killconfirmed" "ik zie jullie helemaal niet" "ik jullie ook niet" "WTF:P"
heel raar gesprek was het.. haha :+
Dat is een nieuwe manier om het probleem van ragequitten tegen te gaan: goede party's verdelen over meerdere lobby's.

• Gundogan
Houdt het wel spannend. :D

Jammer dat er nooit mercenary domination komt als playlist. Denk dat ie wel behoorlijk populair kan zijn. Ook leuker voor de parties, want die spelen dan ook meer tegen andere parties en niet tegen TDM sletjes. :p

• MicScott

MicScott

.Grey.

Gundogan schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:21:

Jammer dat er nooit mercenary domination komt als playlist. Denk dat ie wel behoorlijk populair kan zijn. Ook leuker voor de parties, want die spelen dan ook meer tegen andere parties en niet tegen TDM sletjes. :p
Dat zou best een leuk idee zijn, inderdaad! Of Mercenary HQ? :9~ (Jaja ik weet wat jij daarvan vindt. ;) )

Verwijderd

Gundogan schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:21:

De mercenary playlist kun je juist niet joinen als je in een party zit he. Of bedoel je dat de TDM sletjes dan naar merc gaan? Dat werkt met merc TDM iig niet. Dat zit ook vol met random sllo-ers. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2013 13:54 ]

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:51:
De mercenary playlist kun je juist niet joinen als je in een party zit he. Of bedoel je dat de TDM sletjes dan naar merc gaan? Dat werkt met merc TDM iig niet. Dat zit ook vol met random sllo-ers. ;)
Als er een mercenary DOM/HQ playlist zou zijn dan zou ik die iig opstarten als ik een keer alleen zou zijn, dan weet je iig zeker dat je niet tegen een pubheroparty komt...

• MicScott

MicScott

.Grey.

Frentik schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 14:54:
[...]
Als er een mercenary DOM/HQ playlist zou zijn dan zou ik die iig opstarten als ik een keer alleen zou zijn, dan weet je iig zeker dat je niet tegen een pubheroparty komt...
Lame zijn die, hè?

• Gundogan
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:51:
[...]

Als je merc dom hebt, kan je daar als party niet in. En de meeste die solo spelen vinden het niet leuk om tegen parties te spelen (no 100 kill gameplay for you!). Dus je hebt minder solo spelers in regular dom. Dus meer party vs party = leuker. :)

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Ja echt kansloos, beetje stoer met 4-6 man random noobs in maken..nou nou knap hoor.

• init
  • Niet online
Ik heb op m'n broertje z'n xbox Nuketown 2025 geintalleerd. Nu wil ik het ook weer op m'n eigen xbox installeren maar ik kan niet vinden hoe dit werkt. Weet iemand hoe dit moet?

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-11 16:29
ik vond het gister zo irritant om telkens maar in het noob team te zitten omdat het gehele team van de enemy in een party zit, en menc is meestal amper bevolkt

Twitch

• destroye
init schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 14:58:
Ik heb op m'n broertje z'n xbox Nuketown 2025 geintalleerd. Nu wil ik het ook weer op m'n eigen xbox installeren maar ik kan niet vinden hoe dit werkt. Weet iemand hoe dit moet?
Volgensmij kan het niet op 2 verschillende xboxen.

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-10 10:50
destroye schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 15:46:
[...]

Volgensmij kan het niet op 2 verschillende xboxen.
Hoeveel codes heb je? Allebei een eigen profiel ?

Heb je 1 code en 2 profielen dan gaat het niet lukken

• destroye
Fixio schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 15:49:
[...]

Jawel toch, ik en mijn broertje spelen op de PS3 en wij konden met 1 code allebei nuketown doen. Alleen heb je 2 xbox dan lut het niet.

• init
  • Niet online
Fixio schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 15:49:
[...]

Ik heb 1 code op 1 profiel.

• Pannekoek_NL
destroye schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 15:57:
[...]

Jawel toch, ik en mijn broertje spelen op de PS3 en wij konden met 1 code allebei nuketown doen. Alleen heb je 2 xbox dan lut het niet.
PS3 speel je beide op dezelfde console neem ik aan? Dan is het anders he.. dan staat die gewoon lokaal opgeslage en kan je er allbei bij geloof ik

Als je 1 code hebt voor 2 xboxen werkt het niet denk ik

• init
  • Niet online
Sjoerdiee schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 16:07:
[...]

PS3 speel je beide op dezelfde console neem ik aan? Dan is het anders he.. dan staat die gewoon lokaal opgeslage en kan je er allbei bij geloof ik

Als je 1 code hebt voor 2 xboxen werkt het niet denk ik
Ik speelde eerste op de console die m'n broertje heeft. Ik speel dus niet op die console meer Black Ops 2. In principe is het dus 1 console, 1 account, 1 code.

• Pannekoek_NL
init schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 16:09:
[...]

Ik speelde eerste op de console die m'n broertje heeft. Ik speel dus niet op die console meer Black Ops 2. In principe is het dus 1 console, 1 account, 1 code.
Maar je hebt daar wel nuketown opgezet?

• init
  • Niet online
Sjoerdiee schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 16:24:
[...]

Maar je hebt daar wel nuketown opgezet?
Ja

• R0y.
Vanavond aan het spelen met de SWAT AR. Op zich wel een tof ding, maar de tijd tussen de bursts duurt gewoon te lang imo. Snel hopen op select fire!
Vind de iron sights op dat ding redelijk fijn

[ Voor 13% gewijzigd door R0y. op 25-01-2013 22:03 ]

• steppa87
  • Laatst online: 05-11 20:19
Wat een lag gisteren. Volgens mij altijd met dubbel xp weekend

PSN ID = steppa87

• aron225
pff ik heb echt een SCHEIT connectie hier op vakantie (oostenrijk)
wel heerlijke zo een enorme ping (200) en heb DIKKE lag compensation in het voordeel...

net eraf met 36-7 .. 1x k9 / 2x stealth chopper / 2x warthog

voelt als hacken.

de verbinding is zojuist zo beroerd geworden dat ik niet eens meer kan en wil spelen :(

[ Voor 16% gewijzigd door aron225 op 26-01-2013 21:27 ]

• R0y.
aron225 schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 21:12:
pff ik heb echt een SCHEIT connectie hier op vakantie (oostenrijk)
wel heerlijke zo een enorme ping (200) en heb DIKKE lag compensation in het voordeel...

net eraf met 36-7 .. 1x k9 / 2x stealth chopper / 2x warthog

voelt als hacken.

de verbinding is zojuist zo beroerd geworden dat ik niet eens meer kan en wil spelen :(
In oostenrijk moet je ook niet willen gamen!

Fijne vakantie ;)

• ChrisLNFF
  • Laatst online: 19:30
Iemand die weet wat er nog meer in de update van gisteren zat, behalve de rode lettertjes die mij vertellen dat ik niet de nuketown 2025 versie heb? Ik heb het idee dat het menu nu ook trager werkt, er lijkt een miniscule vertraging te zitten tijdens de momenten dat ik op een knop druk en er daadwerkelijk iets gebeurt.

Anyway, ik mag echt hopen dat die DLC wat toffe maps brengen. Ik speel nu nog door tot master prestige en haak anders af.

• R0y.
ChrisLNFF schreef op zondag 27 januari 2013 @ 10:40:
Iemand die weet wat er nog meer in de update van gisteren zat, behalve de rode lettertjes die mij vertellen dat ik niet de nuketown 2025 versie heb? Ik heb het idee dat het menu nu ook trager werkt, er lijkt een miniscule vertraging te zitten tijdens de momenten dat ik op een knop druk en er daadwerkelijk iets gebeurt.

Anyway, ik mag echt hopen dat die DLC wat toffe maps brengen. Ik speel nu nog door tot master prestige en haak anders af.
Dit kwam ik gisteravond tegen op het steam forum:
Firstly let me say these listed are from 360 update but we should get same fixes going off previous updates. I am most looking forward to

hard wired making you immune to emp nades
Smg Nerf
LMG a.d.s buff
AR buff
Dragon fire and agr buff

Game Update Notes: Jan. 26, 2012

New Features & Feature Improvements
Added support for Live Streaming in all Public Match playlists.
Added League Best from Season 1 to Player Card.
If you played in multiple series and/or multiple teams then your highest division and rank will be displayed. The League Best will span all seasons. If you finish with a higher division rank in Season 2 then your new League Best will be displayed after Season 2.
Added a Cumulative Daily Pool instead of a Weekly Pool in League Play. 200 Rank Points are added to a player’s pool every day. Points that are not used are rolled into the next day.
Added 2 new pages to the Combat Record (the Combat Summary and Medals).
Implemented sorting of Medals in the After Action Report.
Lowered HUD threshold for the "low health" overlay to increase player’s awareness of low health.
Added a “Go to Top” button for the League Leaderboard.

Issues Addressed

Matchmaking modified to never return games outside of player’s own continent, unless the Connection Type in Search Preferences is set to “Any”.
Addressed an issue where the UAV would not trigger if called in while aiming down sight.
Addressed an issue where the Master Demolition challenge did not unlock when the requirements were complete.
Addressed issue with the headshot sound not playing in final Killcams and Theater Demos.
Fixed an issue in League Play where “Career Wins” for a Series were not displayed during placement in the Lobby Career Overview.
Updated the After Action Report in League Play so that bonus points are not summed with the ladder points in points earned for the match.
Removed the ability to make dual wield attachment combos in Elite Create a Class and addressed an issue where these classes were appearing as missing in game.
Corrected mode description message displayed on YouTube when Live Streaming Public Match Core game modes.
Stocks on SMGs no longer allow a player to move faster while ADS than when moving normally.
Shotgun crosshairs will no longer turn red if an enemy is out of the shotgun’s maximum damage range.
Fixed an issue where bullets would not fire straight immediately after aiming down the sight while moving at the same time.
Improved turret tracking to eliminate false positives when checking line of sight.
Turrets now have smoother tracking when targeting players.
Improved bot pathing on multiple maps.
Current League Info is now getting updated properly in the Player Identity.
Manual sorting on League Teams removed as the results are now returned correctly.
Improved the Scoreboard to make friend Playercard information more accessible.
Addressed multiple UI issues.
Players can no longer earn credit towards a Prestige Equipment challenge through “friendly” flashbangs, concussions, and shock charges.
Fixed Select Fire weapons reverting back to their default fire method when using certain Scorestreaks and not calling them in.
Addressed an exploit where the game allowed access to the Custom Games Settings while believing the game was Public Matchmaking, allowing XP.
Fixed UI errors when linking Live Stream.
Score and points are no longer awarded if a player destroys their own turret in Hardcore FFA.
Improved image alignment when Stereoscopic 3D is enabled.
Addressed an issue where players were able to plant numerous Assault Shields.
Addressed an issue where the Stealth Helicopter was able to drop below the map in Drone.
Players are no longer able to get infinite Black Hats by immediately using another Black Hat.
Addressed an issue where it was possible for a player to equip two Assault Shields at the same time.
Players Spectating a One in the Chamber game no longer earn Survivor Bonus Points.
A player can no longer earn Medals for multi-kills if they continue to kill quickly after dying and re-spawning.
Various minor map fixes were made across multiple maps.

Gameplay Balancing

Scorestreaks:
Death Machine: 3 hit kill range increased.
Dragonfire: health increased, gun spread reduced.
AGR: ground speed increased, reduced machine gun close range damage.
Warthog: reduced missile delay.
Lodestar: reduced missile speed and AOE radius.
Swarm: drone re-spawn delay increased.

Perks:
Hard Wired: Players with hard wired are now completely unaffected by EMP grenades.

Equipment:
Trophy System: increased range.

SMGs:
All + Silencers: reduced range.

Assault Rifles:
All: reduced idle sway.
M27: reduced amount of bullets to headshot kill at all ranges, increased 4-hit kill range.
Type25: reduced amount of bullets to headshot kill at all ranges, slightly reduced maximum hip fire spread.
SCAR: reduced amount of bullets to headshot kill at all ranges, slightly reduced maximum hip fire spread.
SIG556: penetration increased from medium to large, increased maximum number of bullets to kill at long distance and reduced burst delay.
TAR21: increased 3-hit kill range.
SMR: slight increase to damage so that 2 hit kills can still happen with minor penetration, headshot multiplier increased at long distance.
FAL OSW + Select Fire: increased recoil.
FAL OSW: increased hip spread.

LMGs:
All: ADS in and out time reduced.

Shotguns:
SRM1216: slightly increased short range damage.

Pistols:
Executioner: increased medium range damage.

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Hier wat gameplay en screens van DLC.

http://mp1st.com/2013/01/...ootage-and-hi-res-images/

• R0y.
Wat een vet ding die peacekeeper.

Maps zien er leuk uit tot nu toe. Xbox volgende week toch? Dan nog even wachten voor de PC ;(

• Gundogan
De Peacekeeper ziet er uit als de ACR carbine versie.

Zal vast wel OP zijn. ;)

• R0y.
Het is stil dit weekend in het topic...

Iedergeval, niet veel gespeeld maar toch 30 levels vooruit gegaan. Veel gespeeld met de SWAT, maar wat is dat ding k** zonder select fire.. Iedereen is je net voor omdat de tijd tussen de bursts gewoon te lang is imo.

Met de FHJ-18 AA gaat het ook lekker.. Ik moet nog voor gold :
  • Ronin: Destroy 10 player controlled scorestreak
  • Skulls: Destroy 1 AGR ( ik kom die dingen NOOOOOOOOIIIIT tegen.. :X )
Tot wanneer is de dubbel xp eigenlijk? Tikt wel lekker door iig.
Pagina: 1 ... 52 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.

Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.