ChrisLNFF schreef op maandag 21 januari 2013 @ 10:46:
Wat zijn jullie favoriete maps in BO2? Ik merk dat ik t.o.v BO1 veel maps echt NIET wil spelen, zoals Drone, Meltdown, Turbine, Aftermath. Drone vind ik echt tergend kut, kom ik in die lobby dan ben ik gelijk weg.
Favoriete maps zijn Hijacked, Slums, Standoff en Raid. Cargo is een twijfelgevalletje. Ik hoop dat de maps in de het eerste DLC pakket wat goed kunnen maken, want tot nu toe vind ik het magertjes.
Aftermath - Wisselend gevoel bij. Centrale gedeelte is lekker veel sluip en kruip door werk, waar lekkere heftige strijd kan losbarsten. Daaromheen veel open stukken, vooral rond spawnplekken waar ze je dan soms met zijn allen staan op te . Vooral KC is hier erg lekker.
Cargo - In het begin liep deze map vrij goed bij mij. Tegenwoordig alleen nog maar met HP. Te veel plekken voor campers
Carrier - Leuk origineel level maar een snipers paradijs geworden en ik doe er dus alles aan om deze te mijden
Drone - Nooit echt leuk gevonden. Middenstuk is nooit te doen. Je moet altijd door de fabrieken en op de een of andere manier zien ze mij daar altijd eerder dan ik de tegenstander
Express - Kan best leuk zijn. Behoorlijk afwisselende map. Jammer dat je alleen kan dood worden gereden door de trein (1x gebeurd)
Hijacked - Absolute favoriet van de nieuwe maps. Lekker close quarters, weinig geren naar je doel
Meltdown - Wisselend. In de reactor en er pal tegenover leuke strijd mogelijk. Die gebouwen er omheen zijn favoriet bij campers, mijdt ik dus zo veel mogelijk
Nuketown 2025 - Voor mij de DE reden om te pre-orderen voor het eerst van mijn leven, zie Hijacked
Overflow - Heeft me nooit gelegen. Verschrikkelijke map met te weinig echte cover.
Plaza - Laatst het binnengedeelte met de disco 'ontdekt', zeker met Multi-Team kan dit heerlijke chaotische situaties opleveren. Demolition ook door al die richeltjes langs de rand van de map
Raid - Net als Plaza veel buitenom weggetjes die je moet weten voor verrassingen. HP veel te chaotisch door alles in het open. Demolition en Domination zijn hier goed te doen
Slums - Heerlijk met Demolition en ook wel Domination. Laatst met Demolition in de dying second (4 seconden op de klok) na een schijnbaar makkelijk potje tot dusver, planten ze toch de bom. Ging af en daarna een heerlijke adrenalinekick om de laatste toch nog bomvrij te houden. Ging maar net en dat is vaak op deze map. Verlies of win liever met een klein verschil en een gevoel dat het echt knokken was dan dat het een easy win of loose was.
Standoff - Mijn beste resultaat behaald (in het begin toen vrijwel niemand prestige had 43-9). Manier van spelen aan moeten passen, maar alleen een team met 3/4 snipers gecombineerd met 2/3 shotties kunnen mijn plezier hier bederven
Turbine - Neigt steeds meer naar een snipers paradijs. Ook buitenom kom je dan weer QS-ers tegen.
Yemen - Ligt me ook niet zo. Te vaak dat je of constant iemand tegen het lijf loopt of juist op de een of andere manier continue de 'feestvreugde' mist. Demolition daarentegen was laatst weer wel geslaagd.
It is better to be roughly right, than precisely wrong.