S.J_84 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 15:21:
[...]
Heb het even geprobeerd op die settings, maar ik draai maar een kwart van de ene kant van mijn muismat tot de andere kant.
Dus veel te traag om snel om te draaien, maar ga wel in combat spelen met wat verschillende settings.
Ik speel ook op een 1080p scherm btw, dus dan zou ik al vanaf 3000 dpi moeten beginnen?
Had de dpi voorheen op 3500 en sens ingame 1.5
Maar merkte dat ik vaak of overaimde of niet on target kon blijven, dus net wat te traag.
Ik kan 1.5 rondje draaien op mijn muismat (ding is 45cm breed), Maar het maakt niet uit hoeveel rondjes je kan draaien op je muismat, zolang je maar met 1 zwiep 180 graden kan draaien, dat is genoeg. Jouw muismat is gewoon te klein voor mij

.
En nee, je moet niet altijd 3000dpi hebben op 1080p met 90 graden field of view. Het hangt van je cm/360 af. Ik kan met mijn instellingen ook op 1000dpi spelen (met een hogere in-game sens voor dezelfde cm/360) zonder dat mijn muis minder accuraat wordt. Lees het andere topic maar eens.
Over-aimen, dus voorbij een target aimen is het gevolg van een te hoge sens (weinig cm/360) of acceleratie (waardoor de snelheid van de muis mede de positie bepaald en niet de beweging alleen).
Niet op target kunnen blijven is duidelijk een te hoge sens, je hebt niet genoeg precisie om te blijven volgen.
[
Voor 12% gewijzigd door
Verwijderd op 18-01-2013 15:35
]