Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
R0y. schreef op zondag 27 januari 2013 @ 21:23:
Tot wanneer is de dubbel xp eigenlijk? Tikt wel lekker door iig.
Tot morgenochtend 10 uur Amerikaanse tijd (dacht west coast, niet helemaal zeker).

Dus morgenmiddag Nederlandse tijd ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:46
Die double xp tikt wel aardig aan idd. In 1 potje domination (op Express) van level 1 naar level 10 kunnen komen.

Heeft iemand trouwens een tip ofzo voor de impact kills voor de SMAW. Ik moet er nog twee voor de golden camo, maar het lukt me maar niet om die laatste twee te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03-10 08:24

Madstorm

Derping all the way!

TheBleeder schreef op zondag 27 januari 2013 @ 23:18:
Die double xp tikt wel aardig aan idd. In 1 potje domination (op Express) van level 1 naar level 10 kunnen komen.

Heeft iemand trouwens een tip ofzo voor de impact kills voor de SMAW. Ik moet er nog twee voor de golden camo, maar het lukt me maar niet om die laatste twee te krijgen.
Makkelijkst lijkt me om objective gamemodes te spelen, Hardpoint, HQ, DOM. En dan gewoon je SMAW blijven vuren op de objective.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:19
TheBleeder schreef op zondag 27 januari 2013 @ 23:18:

Inderdaad hardpoint ofzo gaan spelen, ik had moeite met die dubbel kills. Maar ik kwam er later pas achter dat je bijv. 1 kill met je wapen kan maken en daarna een kill met de SMAW.

Zit nu te wachten op 10 player controlled scorestreaks en een AGR voor die tweede rocketlauncher. Dan heb ik die ook op gold :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 15:32
R0y. schreef op zondag 27 januari 2013 @ 21:23:
Het is stil dit weekend in het topic...

Iedergeval, niet veel gespeeld maar toch 30 levels vooruit gegaan. Veel gespeeld met de SWAT, maar wat is dat ding k** zonder select fire.. Iedereen is je net voor omdat de tijd tussen de bursts gewoon te lang is imo.

Met de FHJ-18 AA gaat het ook lekker.. Ik moet nog voor gold :
  • Ronin: Destroy 10 player controlled scorestreak
  • Skulls: Destroy 1 AGR ( ik kom die dingen NOOOOOOOOIIIIT tegen.. :X )
Tot wanneer is de dubbel xp eigenlijk? Tikt wel lekker door iig.
Kan lang gaan duren vriend ben ik zeker een maand mee bezig geweest XD

Ik had een x een party van me clan gejoint zat ik tegen hun kon ik een dragon fire en AGR pakken..

Je moet sws alleen spelen dan heb je meer kans op zulke killstreaks en dan hopen dat ze iets simpels als een dragonfire oproepen en gelijk afmaken dat ding..

@ Gundogan, de peacekeeper werd toch een SMG met de range van een AR? (heb de filmpjes nog niet gezien kijk wel in de pauze)

[ Voor 8% gewijzigd door Pannekoek_NL op 28-01-2013 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11:49
agr is niet zo moeilijk hoor :)

en kijk wel uit naar de neiwue mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
chimera2 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 08:55:
agr is niet zo moeilijk hoor :)

en kijk wel uit naar de neiwue mappen.
dat was bij mij eerst wel maar omdat ze vaak net voor je neus worden weggepakt.. maargoed die laaste 4 AI controlled streaks werd ik echt mental haha dat ging zo langzaam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Sjoerdiee schreef op maandag 28 januari 2013 @ 09:18:
[...]

dat was bij mij eerst wel maar omdat ze vaak net voor je neus worden weggepakt.. maargoed die laaste 4 AI controlled streaks werd ik echt mental haha dat ging zo langzaam..
Ja voor die warthog en vtol heb je wel aardig wat missle's nodig.

Meestal Jat Tom ze voor mijn neus weg :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
chimera2 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 09:25:
[...]

Ja voor die warthog en vtol heb je wel aardig wat missle's nodig.

Meestal Jat Tom ze voor mijn neus weg :@
Nja ik heb ze nu diamond gelukkig die launchers, maar ik speel er nu ook echt gewoon totaal niet meer mee.. Focus ligt daarna gelijk weer op andere wapens om goud/diamond te halen.. Maar goed als alles diamond is kunnen we goed gaan kloten haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sjoerdiee schreef op maandag 28 januari 2013 @ 08:24:
@ Gundogan, de peacekeeper werd toch een SMG met de range van een AR? (heb de filmpjes nog niet gezien kijk wel in de pauze)
Zoiets zeiden ze ja. Klinkt niet goed voor de balans, maar misschien is de damage heel laag.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakdoef
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-07 22:32
aron225 schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 21:12:
pff ik heb echt een SCHEIT connectie hier op vakantie (oostenrijk)
wel heerlijke zo een enorme ping (200) en heb DIKKE lag compensation in het voordeel...

net eraf met 36-7 .. 1x k9 / 2x stealth chopper / 2x warthog

voelt als hacken.

de verbinding is zojuist zo beroerd geworden dat ik niet eens meer kan en wil spelen :(
Ben je op vakantie ga je zitten gamen. Ga lekker skien ofzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-10 13:39
Ik ben nu in de multiplayer op level 55. Echter blijf ik hiero staan, ik verdien geen XP en er staat ook niet hoeveel benodigd XP voor next level. Nu weet ik dat er prestige oid bestaat. wie helpt mij verder op weg?>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartkoper schreef op maandag 28 januari 2013 @ 12:20:
Ik ben nu in de multiplayer op level 55. Echter blijf ik hiero staan, ik verdien geen XP en er staat ook niet hoeveel benodigd XP voor next level. Nu weet ik dat er prestige oid bestaat. wie helpt mij verder op weg?>
kijk hier voor ALLE info over prestige :

http://callofduty.wikia.com/wiki/Prestige_Mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-10 13:39
Thnx daar heb ik wat aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-09 22:34
Bij barracks kun je naar het nieuwe prestige level gaan.

Zelf gisteren naar prestige 10 gegaan. Nog even en dan ben ik master prestige. Nu bezig om de AR's op gold te spelen maar das pittig zat.

Wat denken jullie zullen er met de aankomende DLC nieuwe/extra prestige levels komen?

iRacing profile | Racing rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
13tha1pi schreef op maandag 28 januari 2013 @ 12:42:

Wat denken jullie zullen er met de aankomende DLC nieuwe/extra prestige levels komen?
Ik denk van niet eigenlijk.. anders zou je weer ineens levels moeten kunnen zien ipv geen level maar dat je prestige master bent zeg maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

13tha1pi schreef op maandag 28 januari 2013 @ 12:42:
Zelf gisteren naar prestige 10 gegaan. Nog even en dan ben ik master prestige. Nu bezig om de AR's op gold te spelen maar das pittig zat.

Als dat gerucht waar is van de additionele prestige levels op elite (11-15) dan denk/hoopt ik het wel. Ik ga dan wel verder iig, geeft je toch weer wat extra drive om te spelen en dwingt je ook weer om eens andere wapens te pakken ipv je standaard layout.

Ik wissel een beetje af tussen AR's en SMG's. Ik heb nu bijna 100 headshots met de M8A1 (best geinig wapen met select fire) en dan kan die naar de class zonder perks/attachments..

@Sjoeridee, mss kan je straks weer op enter "Enter prestige" klikken en als je dan 11-15 gedaan heb krijg je de titel "Prestige Master II"of zoiets, zal 3arch best een oplossing voor hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door Frentik op 28-01-2013 12:55 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Frentik schreef op maandag 28 januari 2013 @ 12:53:
[...]
Als dat gerucht waar is van de additionele prestige levels op elite (11-15) dan denk/hoopt ik het wel. Ik ga dan wel verder iig, geeft je toch weer wat extra drive om te spelen en dwingt je ook weer om eens andere wapens te pakken ipv je standaard layout.

Ik wissel een beetje af tussen AR's en SMG's. Ik heb nu bijna 100 headshots met de M8A1 (best geinig wapen met select fire) en dan kan die naar de class zonder perks/attachments..

@Sjoeridee, mss kan je straks weer op enter "Enter prestige" klikken en als je dan 11-15 gedaan heb krijg je de titel "Prestige Master II"of zoiets, zal 3arch best een oplossing voor hebben.
vind het gewoon triest dat ze dat telkens doen eigenlijk man. ik bedoel je hebt het maximale behaald en dan gaan ze het verlengen.. ik ben nu bv prestige 6 lvl 40, ik hoef dus eigenlijk nog maar 4 prestige ( met master erbij zeg maar) maar dat zou betekenen dat ik er nu ineens nog 9 moet doen.. Dat gaat bij iedere cod al zo doe dan gewoon gelijk 15 of 20 prestiges instellen ipv telkens bij te patchen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Sjoerdiee schreef op maandag 28 januari 2013 @ 12:59:
vind het gewoon triest dat ze dat telkens doen eigenlijk man. ik bedoel je hebt het maximale behaald en dan gaan ze het verlengen.. ik ben nu bv prestige 6 lvl 40, ik hoef dus eigenlijk nog maar 4 prestige ( met master erbij zeg maar) maar dat zou betekenen dat ik er nu ineens nog 9 moet doen.. Dat gaat bij iedere cod al zo doe dan gewoon gelijk 15 of 20 prestiges instellen ipv telkens bij te patchen
Master Prestige houdt niks in hoor, die titel krijg je (een aantal XP) nadat je P10Lvl55 bent geworden en alles wordt unlocked. Het introduceren van extra prestige levels is pas sinds MW3 en niet bij iedere CoD maar je hoeft niet te prestigen als je dat niet wil......
Trouwens, voor jou maakt toch ook niet uit als er over X weken nog extra prestige levels bijkomen? Je kan gewoon in je eigen tempo verder prestigen. Het is eigenlijk alleen zonde als je al Prestige Master bent, al die XP die je nu haalt zijn nutteloos, wat mij betreft hadden ze er idd gelijk 20 levels in mogen gooien.

[ Voor 18% gewijzigd door Frentik op 28-01-2013 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Frentik schreef op maandag 28 januari 2013 @ 13:11:
[...]
Master Prestige houdt niks in hoor, die titel krijg je (een aantal XP) nadat je P10Lvl55 bent geworden en alles wordt unlocked. Het introduceren van extra prestige levels is pas sinds MW3 en niet bij iedere CoD maar je hoeft niet te prestigen als je dat niet wil......
Trouwens, voor jou maakt toch ook niet uit als er over X weken nog extra prestige levels bijkomen? Je kan gewoon in je eigen tempo verder prestigen. Het is eigenlijk alleen zonde als je al Prestige Master bent, al die XP die je nu haalt zijn nutteloos, wat mij betreft hadden ze er idd gelijk 20 levels in mogen gooien.
Mm ja ik kan misschien wel gelijk door maar dat ligt er aan wanneer er gepatcht word, amar ze meoten het gewoon of prestige 10 / master laten of gewoon gelijk tot 20 erin doen vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init
  • Niet online
Ik heb sinds een tijdje, ook al eerder, weer freezes van de xbox tijdens Black Ops 2. Dan moet ik de console geheel uit doen en opnieuw opstarten en hopen dat er niks is door gebrand. Heb dit ook al eerder gehad met een oude console, toen heb ik een nieuwe console gekregen met alle accesoires. Weet iemand waar het aan kan liggen dat dit steeds alleen met Black Ops 2 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
init schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:35:
Ik heb sinds een tijdje, ook al eerder, weer freezes van de xbox tijdens Black Ops 2. Dan moet ik de console geheel uit doen en opnieuw opstarten en hopen dat er niks is door gebrand. Heb dit ook al eerder gehad met een oude console, toen heb ik een nieuwe console gekregen met alle accesoires. Weet iemand waar het aan kan liggen dat dit steeds alleen met Black Ops 2 is?
Iedereen heeft die random freezes ligt gewoon aan het spel zelf, waarom i dont know maar het is gewoon zo. Vaak ook dat je menu's in BO2 zelf ook wat haperen enzo echt hatelijk.

Ik heb de laatste tijd eigenlijk geen freezes meer was vooral in het begin toen die net uit was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init
  • Niet online
Sjoerdiee schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:39:
[...]

Iedereen heeft die random freezes ligt gewoon aan het spel zelf, waarom i dont know maar het is gewoon zo. Vaak ook dat je menu's in BO2 zelf ook wat haperen enzo echt hatelijk.

Ik heb de laatste tijd eigenlijk geen freezes meer was vooral in het begin toen die net uit was
Maar ook dat de hele console freezed en dat je dan opnieuw moet starten? Ik schrok alweer omdat ik dit dus ook met de vorige console had en hier 2,5 maand mee onder de pannen ben geweest qua reparaties enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-05-2024
ik heb er ook wel eens last van op mn xbox maar niet zo vaak als een vriend van me: die heeft er haast wekelijks mee te maken.
tis trouwens ook het eerste spel dat ik heb dat vasthangers veroorzaakt op mijn xbox.

die maat van me heeft sowieso veel pech want zn user profiel is ook al behoorlijk f-uped: stats klopt geen ruk meer van, emblems verdwenen, nieuwe nooit gehaalde emblems erbij, sommige wapens weer helemaal op nul gezet...

imho hadden ze dat terugdraaien van stats nooit in de code moeten verwerken.
enerzijds staat het totaal haaks op het principe van stats van je vorderingen bijhouden en anderzijds introduceer je een mechanisme in de software die ook weer voor problemen kan, en zal zorgen.

al met al kan ik zelf geen andere conslusie trekken dan dat Treyarch er een beetje een puinhoop van heeft gemaakt met BO2 en dat dit de CoD series veel krediet gaat kosten die ze mss wel nooit meer terugkrijgen.
allez, laten we MW3 en IW ook de credits geven die ze verdienen want MW3 heeft natuurlijk ook al veel kwaad bloed gezet bij spelers.

tis wachten op een softwarehuis die de kans grijpt en met een CoD killer op de markt komt.

mijn geld krijgen ze niet meer iig en die DLC's mogen ze ook daar steken waar het zonlicht niet schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

stinky1701 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:54:

tis wachten op een softwarehuis die de kans grijpt en met een CoD killer op de markt komt.
EA probeert het af en toe met een halfslachte MoH game. BF spreekt een heel ander publiek aan.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Ik verwacht uit economisch oogpunt dat dlc2 een prestige level update met zich mee brengt.
Diegene met Season pass zullen daar niet veel van merken, maar diegene die nu Prestige Master zijn zullen alleen verder kunnen prestigen (nieuwe embleempjes ed) als ze dlc2 kopen.

Verwacht in elk nieuw DLC wel een wapen. (nu smg , straks AR enz)

Van het weekend niet echt kunnen profiteren van de Double XP jammer maar helaas.

[ Voor 10% gewijzigd door Frostbite op 28-01-2013 16:03 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:59
Kan iemand zeggen waar die Chaos Moshpit Playlist te vinden is, of moet je daar een speciale versie voor hebben? Mercenary moshpit zie ik wel staan maar dat is weer wat anders, toch?

Edit: Al gevonden, je moet de Nuketown versie hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door botech op 29-01-2013 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af hoelang het duurt voordat z'n preseason is afgelopen?!
Ik wil weer graag gaan promoten naar een hogere devisie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ieman toevallig enig idee?!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Op de frontpage van tweakers staat dat de DLC uit is (voor xbox dan).. En? Iemand al gespeeld, wat is jullie eerste indruk hiervan?

Erg benieuwd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Whoehoew, Go Ziggo:
20:49:49.788 : Reply[18576] from speedtest.ziggo.nl: bytes=32 time=996.3 ms TTL=248

Sinds gister is dit dus mijn nieuwe highscore wat betreft reactietijd vanuit Ziggo.
In het begin is het nog best geinig om met lag te spelen. Ik weet niet of het zo is, maar het lijkt alsof de lag compensation dan erg in mijn voordeel uitpakt.

Nu wordt er vanuit Ziggo weer een "speciaal team" (NOC-Team ofzo?) ingezet om de verbinding in mijn wijk in orde te maken.

Ben ik nou zo achterlijk, of is het gewoon duidelijk een capaciteits-probleem???
- Probleem speelt altijd 's-avonds en nooit 's-ochtends of 's-middags
- Begint vaak na 17:00 (gister om 17:10)
- Zodra de lag begint hebben alle modems in mijn straat ook hoge ping-tijden

Word langzamer-hand een beetje moe van dat bedrijf...
Ik geloof dat ik inmiddels bekend sta als "Mr. Ziggo"....

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EricNL schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 08:44:
Whoehoew, Go Ziggo:
20:49:49.788 : Reply\[18576] from speedtest.ziggo.nl: bytes=32 time=996.3 ms TTL=248

Sinds gister is dit dus mijn nieuwe high-score wat betreft reactietijd vanuit Ziggo.
In het begin is het nog best geinig om met lag te spelen. Ik weet niet of het zo is, maar het lijkt alsof de lag compensation dan erg in mijn voordeel uitpakt.

Nu wordt er vanuit Ziggo weer een "speciaal team" (NOC-Team ofzo?) ingezet om de verbinding in mijn wijk in orde te maken.

Ben ik nou zo achterlijk, of is het gewoon duidelijk een capaciteits-probleem???
- Probleem speelt altijd 's-avonds en nooit 's-ochtends of 's-middags
- Begint vaak na 17:00 (gister om 17:10)
- Zodra de lag begint hebben alle modems in mijn straat ook hoge ping-tijden

Wordt langzamer-hand een beetje moe van dat bedrijf...
Ik geloof dat ik inmiddels bekend sta als "Mr. Ziggo"....
Word

Lijkt me verder wel het geval ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willen mensen hier filmpjes zien van de nieuwe maps vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Reageer aub even normaal.

[ Voor 93% gewijzigd door psychoclown op 29-01-2013 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nutteloze discussies voer je maar via DM of je schakelt de hulplijn in (Topic Report).

[ Voor 120% gewijzigd door psychoclown op 29-01-2013 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

bram1984 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 09:29:
Jij beloofd? Zeg jij ook "jij loopd"?

Als je mij wil aangeven in welke post ik beloof gameplay te posten, dan hoor ik dat graag.

Ik geef slechts antwoord op een vraag die je stelt. Sorry dat ik je "gameplay" niet wil zien. Het zal wel een reden hebben dat de modjes je hebben verzocht niks meer van die pulp te posten.

Zolang ik niet als Sandy Ravage speel, ga ik mensen ook niet lastig vallen met kansloze filmpjes waar niks boeiends in te zien is. Laat staat alle tijd die ik dan kwijt ben aan iets nutteloos.
Sandy Ravage? Ah die camper die mbv 5 support maatjes MOABS ging halen in objective based modes?

Niet nodig of gewenst om users te bashen.

[ Voor 33% gewijzigd door psychoclown op 29-01-2013 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

EricNL schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 08:44:
Whoehoew, Go Ziggo:
20:49:49.788 : Reply\[18576] from speedtest.ziggo.nl: bytes=32 time=996.3 ms TTL=248
Werkt juist alleen maar in je voordeel zo'n verbinding! Ik zou ook nog ff via Wi-Fi gaan spelen, dan weet je zeker dat je geen last hebt omdat de lag compensation je alleen maar voordeel geeft.
Supremedch schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 09:19:
zet ff wat filmpies door dan Dennis!!! ;)
Hahaha Supre nie zo trollen hé :D

[ Voor 124% gewijzigd door Dj-sannieboy op 29-01-2013 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 08:58:
willen mensen hier filmpjes zien van de nieuwe maps vandaag?
Ik zou toch graag een topic zien voor filmpjes van Dennis...

Maargoed, ervaringen DLC.. Iemand? Ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frentik schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:16:
[...]
Sandy Ravage? Ah die camper die mbv 5 support maatjes MOABS ging halen in objective based modes?
Nah hij kan het ook alleen en hij campt niet echt, behalve dan met z'n player controlled killstreaks. Maar dan wel in domination ground war ja. De farmplek voor 100+ kill gameplays.

Achja, met je hele team 10-30 gaan kan je ook nog steeds winnen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Gundogan schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:22:
[...]
Ha, je bedoelt die ronde op Hijacked gister? Inderdaad dramatisch, het hele team negatief wat betreft kdr, maar wel gewoon winnen met 200-120 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-09 22:34
Gundogan schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:22:
[...]
Bizar was dat idd, van ons team stond je ook nog eens bovenaan met die score Gundo. Jammer altijd van die tdm spelers in domination.

iRacing profile | Racing rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Frentik schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:25:
[...]
Ha, je bedoelt die ronde op Hijacked gister? Inderdaad dramatisch, het hele team negatief wat betreft kdr, maar wel gewoon winnen met 200-120 ;)
Dat die archangel zat te zeuren dat we allemaal negatief stonden in kd en wij:

200-120

die?

Ik had daar een k/d van 0,5 omdat ik geen goeie class kon vinden tot halverwege de match om die pushers van hun te counteren

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
delaitinho schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 09:09:
@eagles: ipv tweakers gewoon op eigen forum. Goed om de dag door te komen;)
Sinds ik weer op stage zit 24/7 actief delai, tweakers, eagle forum, whatsapp alles gewoon volle bak spammen als ik niks te doen heb. Jou lekker van je werk afhouden vind je leuk toch :D

@ Dennis, laat maar is wat zien ja :) Ben benieuwd hoe de maps spelen zag in ieder geval veel objecten en shit om op te klimmen enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:43
Ik zie de DLC nog niet staan (xbox). Iemand anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Kom maar op met footage van de nieuwe maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frentik schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:25:
[...]
Nee de eerste ronde van de avond die ik joinde. Op cargo.

Echt MW2/3 toestanden. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er eigenlijk nog goede/leuke bo2 clans voor ps3 hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:39:
Zijn er eigenlijk nog goede/leuke bo2 clans voor ps3 hier?
Dutch Eagles uiteraard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen goede ervaring mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Aaaaahhhh, u mad bro? Hoezo.. heb ik je afgewezen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

delaitinho schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:42:
[...]

Je Tweakers nickname zegt mij iig niets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
moet je even zoeken op Wody
Sannie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:42:
[...]

hahah nee niet mad :). Mij afwijzen is onmogelijk :p met mijn scores. Nee speelde wel met wat jongens van jullie clan alleen waren paar die me van alles uitmaakte k,... dit camper blabla haters omdat ik elk potje eerste werdt, maakt ook niet uit maar niet echt zin om mee te spelen :) voor de rest zullen er vast relaxte bij zitten magictomtom was relax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:45:
[...]

hahah nee niet mad :). Mij afwijzen is onmogelijk :p met mijn scores. Nee speelde wel met wat jongens van jullie clan alleen waren paar die me van alles uitmaakte k,... dit camper blabla haters omdat ik elk potje eerste werdt, maakt ook niet uit maar niet echt zin om mee te spelen :) voor de rest zullen er vast relaxte bij zitten magictomtom was relax.
Ahh vandaar, speelde je blijkbaar niet met de juiste personen. :+ Denk ook het verkeerde moment, want het was toen BO2 net uit was en de game nogal irriterend was!

Zie inderdaad dat je wel lid bent op ons forum :P

[ Voor 11% gewijzigd door Dj-sannieboy op 29-01-2013 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
[...]

Er zijn er vast wel meer dan alleen Tom.
En er is er eigenlijk maar 1 die altijd loopt te kankeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:55
Dutch Eagles? zitten wel goeie gasten bij! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisLNFF schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:32:
Ik zie de DLC nog niet staan (xbox). Iemand anders?
ik zit elk kwartier te checken...nog niks tot nu toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

baronruud schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:54:
Dutch Eagles? zitten wel goeie gasten bij! ;)
Speel jij ook op PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

[...]

Totdat je hem beter kent;) hahahaha. Tom kan ook een heeeeeel vervelend mannetje zijn.
Nee joh ongein. Ik heb niet met je gespeeld en kan zo maar dat als je niet killfeed bij een paar mensen dat ze ipv erop in te spelen met een andere strategie, je idd vol gaan schelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 11:05:
[...]

Totdat je hem beter kent;) hahahaha. Tom kan ook een heeeeeel vervelend mannetje zijn.
Nee joh ongein. Ik heb niet met je gespeeld en kan zo maar dat als je niet killfeed bij een paar mensen dat ze ipv erop in te spelen met een andere strategie, je idd vol gaan schelden.
Ja is idd zonde anders had ik the dutch eagles wel op de kaart kunnen zetten O-) .
Daarbij ik heb niet eens de geduld om te campen speel alleen maar rushen.

hoeveel leden hebben jullie nu? spelen jullie veel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 11:11:
[...]

Ja is idd zonde anders had ik the dutch eagles wel op de kaart kunnen zetten O-) .
Daarbij ik heb niet eens de geduld om te campen speel alleen maar rushen.

hoeveel leden hebben jullie nu? spelen jullie veel?
We hebben bijna dagelijks wel een luxe probleem waarbij er 2 parties gemaakt moeten worden.

En wss ben je verrot gescholden omdat je ze te vaak gekilld had |:( als je bij ons in het team / de clan zit gaat dat wel anders :) Sommige kunnen er af en toe wel wat van ja, en aangezien random gasten klote soms wel vermakelijk is was dit miss bij jou ook zo het geval ( al hoeft het niet op zo'n manier natuurlijk )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Ik vind dat toch jammer, het ontbreken van elite voor de PC als ik dat zo lees hier van de Dutch Eagles...

Zou het ooit nog eens naar de PC komen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
R0y. schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 11:36:
Ik vind dat toch jammer, het ontbreken van elite voor de PC als ik dat zo lees hier van de Dutch Eagles...

Ik moet zeggen Elite heeft nou niet echt heel veel toegevoegde waarde vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
R0y. schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 11:36:

ff gegoogled voor je:

''Chacko: Correct. We’re as committed as ever to the PC, but the need to ensure a safe PC environment is greater than ever. It’s really extensive. We need more time to get there, so Elite on PC will not launch on Day 1. We’re working our butts off to make it happen, but we won’t release it until we know that PC gamers can enjoy Elite as it’s meant to be.

The issue here is that the PC is an insecure platform. Without a central, trusted resource for stats, a lot of our competition features become unfair. We can’t give away prizes when people can easily cheat their stats. Leaderboards are less fun when a lot of the users are there unfairly.''

Bron:http://oneofswords.com/2011/10/call-of-duty-elite-october-2011-update/

Btw wody, er zijn bijna maandelijks wel LAN parties bij iemand thuis, aantal clan leden dat hier naar toe gaat verschilt wel per locatie en het komt ook niet altijd voor iedereen uit ;)

Verder hebben we een eigen forum omdat we hier te veel ''slowchat'' creerde: www.dutch-eagles.com
Neem gerust een kijkje! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
chimera2 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 11:45:
[...]

Ik moet zeggen Elite heeft nou niet echt heel veel toegevoegde waarde vind ik.
Clans enzo worden toch van uit elite geregeld? Nu is het zo, iedereen kan een bepaalde clan tag gebruiken.. Wat hij leuk vind. Je kan natuurlijk bij elite ook je eigen clan maken met x tag, maar als je in een clan wilt spelen vind ik dat je zo iets toch beter vanuit elite o.i.d. kan regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de mappack is nu te downloaden op 360.
ff naar het dashboard en opnieuw spel starten en voila...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Sjoerdiee schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 11:49:
[...]

ff gegoogled voor je:

''Chacko: Correct. We’re as committed as ever to the PC, but the need to ensure a safe PC environment is greater than ever. It’s really extensive. We need more time to get there, so Elite on PC will not launch on Day 1. We’re working our butts off to make it happen, but we won’t release it until we know that PC gamers can enjoy Elite as it’s meant to be.

The issue here is that the PC is an insecure platform. Without a central, trusted resource for stats, a lot of our competition features become unfair. We can’t give away prizes when people can easily cheat their stats. Leaderboards are less fun when a lot of the users are there unfairly.''

Bron:http://oneofswords.com/2011/10/call-of-duty-elite-october-2011-update/

Btw wody, er zijn bijna maandelijks wel LAN parties bij iemand thuis, aantal clan leden dat hier naar toe gaat verschilt wel per locatie en het komt ook niet altijd voor iedereen uit ;)

Verder hebben we een eigen forum omdat we hier te veel ''slowchat'' creerde: www.dutch-eagles.com
Meer kwartaallijks.. ;) totaal 3 lanparty's geweest en aankomend weekend weer eentje gepland. Nu zijn er altijd mensen met smoesjes die niet komen of bang zijn dat ze dan met hun gemodded controller aan komen kakken en door de mand vallen maar goed. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Yep! Jij ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
delaitinho schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 11:52:
[...]

Meer kwartaallijks.. ;) totaal 3 lanparty's geweest en aankomend weekend weer eentje gepland. Nu zijn er altijd mensen met smoesjes die niet komen of bang zijn dat ze dan met hun gemodded controller aan komen kakken en door de mand vallen maar goed. :D
RIN bots worden ook niet geaccepteerd laat dat duidelijk zijn.

Iemand nog tips voor een goeide assault shield class? Heb nu de 100 kills gehaald moet nu de overige challenges nog..

Carbon Fiber - Get 1000 score from blocking enemy fire.
Cherry Blossom - Get 25 Hatchet Kills while holding the Assault Shield.
Art of War - Get 25 Shield Bash medals by killing the player shooting at your Assault Shield.
Ronin - Get 25 kills with the Assault Shield and no Perks equipped.
Skulls - Get 25 kills with the Assault Shield and no weapons equipped.

Gold - Complete all Camo unlocks for the Assault Shield.
Diamond - Complete all camo unlocks for all Specials.

No weapons worden hier ook stuns enzo mee bedoeld? Zo iets hoorde ik voorbij komen namelijk dat dit bij de assault shield moest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
delaitinho schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 11:52:
[...]

hahah ik weet wie jij bedoel. ( pas wel op hij is een mod hier:P)
Sannie dit is de baron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
edit dubbel post -.-

[ Voor 99% gewijzigd door Pannekoek_NL op 29-01-2013 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Sjoerdiee schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 11:59:
[quote]Sjoerdiee schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 11:58:
[...]
Ook goed thierry :P Er worden iig weer vol op datums besproken :)

RIN bots worden ook niet geaccepteerd laat dat duidelijk zijn. ( ik voel een waarschuwing aankomen :X)

Iemand nog tips voor een goeide assault shield class? Heb nu de 100 kills gehaald moet nu de overige challenges nog..

Carbon Fiber - Get 1000 score from blocking enemy fire.
Cherry Blossom - Get 25 Hatchet Kills while holding the Assault Shield.
Art of War - Get 25 Shield Bash medals by killing the player shooting at your Assault Shield.
Ronin - Get 25 kills with the Assault Shield and no Perks equipped.
Skulls - Get 25 kills with the Assault Shield and no weapons equipped.
Gold - Complete all Camo unlocks for the Assault Shield.
Diamond - Complete all camo unlocks for all Specials.

No weapons worden hier ook stuns enzo mee bedoeld? Zo iets hoorde ik voorbij komen namelijk dat dit bij de assault shield moest
eigenlijk moeten we 1x in de 2 maanden een party houden.
Ergens centraal( niet omdat ik utrecht woon.)
Maar Tom gaat bv nooit naar freek. Dit omdat we door het hele land wonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Revolution nu aan t downloaden... Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af hoelang het duurt voordat z'n preseason is afgelopen?!
Ik wil weer graag gaan promoten naar een hogere devisie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ok zo vaak ja? welke plaatsen zijn dat?
Ik sta al op jullie site geregestreerd gebeurt alleen niet zoveel daarop :)

En ja speelde tegen DE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 22:54

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

[...]
Verder hebben we een eigen forum omdat we hier te veel ''slowchat'' creerde: ...
:/
Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 12:48:
[...]
:')

Revolution nu ook te downloaden via Xbox.nl!

[ Voor 20% gewijzigd door SqueakyClean op 29-01-2013 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The mirage peacekeeper in full hd :

Slechtste potje ooit , maar je ziet de map...

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremedch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11-2022

Supremedch

PSN: supremedch

Goed bezig Dennis... Doe nog ff wat filmpies posten als je wilt. ;)
Kwil die snowmap zien.

Ik vind deze map maar RUK!!! ziet er niet uit...
Die gun lijkt onwijs veel op de ACR uit MW3. (hoop dat ie net zo lekker speelt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Supremedch schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 13:53:
Goed bezig Dennis... Doe nog ff wat filmpies posten als je wilt. ;)
Kwil die snowmap zien.

Ik vind deze map maar RUK!!! ziet er niet uit...
Die gun lijkt onwijs veel op de ACR uit MW3. (hoop dat ie net zo lekker speelt)
ik heb dit jaar ook nog niet veel gespeeld dus mijn gameplay is bagger.
maar dan krijgen jullie tenminste wat te zien.

ben nu bezig met downhill te uploaden.

helaas nog geen glasvezel hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 12:48:
[...]

Ok zo vaak ja? welke plaatsen zijn dat?

En ja speelde tegen DE :)
Niet in het public gedeelte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 13:34:
The mirage peacekeeper in full hd :

Slechtste potje ooit , maar je ziet de map...
Lijkt me wel een toffe map, wapen ziet er idd meer uit als een AR. Ben benieuwd hoe die speelt.

2 vragen naar aanleiding van je gameplay:
1) Bij je eerste death: waarom houdt je je gun niet op de deur gericht waardoor je net binnenkwam? Je weet nml dat de enemy je vanachteren raakte (als het goed is) voordat je dat huisje binnen vluchtte en dus wsl door dezelfde deur binnen zal komen.

2) Waarom heb je dogs als scorestreak ingesteld? Pro-tip: als je graag hoge scorestreaks wil, neem dan als tweede scorestreak een CP, het gebeurt namelijk regelmatig dat de inhoud van je CP hetzelfde is als je hoogste scorestreak (hoe lager je hoogste scorestreak, hoe vaker dit voorkomt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Frentik schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 14:01:
[...]
Lijkt me wel een toffe map, wapen ziet er idd meer uit als een AR. Ben benieuwd hoe die speelt.

2 vragen naar aanleiding van je gameplay:
1) Bij je eerste death: waarom houdt je je gun niet op de deur gericht waardoor je net binnenkwam? Je weet nml dat de enemy je vanachteren raakte (als het goed is) voordat je dat huisje binnen vluchtte en dus wsl door dezelfde deur binnen zal komen.
Waarom überhaupt in een hoekje gaan zitten wachten! ;( Gewoon omdraaien en knallen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Dj-sannieboy schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 14:03:
Waarom überhaupt in een hoekje gaan zitten wachten! ;( Gewoon omdraaien en knallen. :*)
Klopt, das de volgende stap, maar we kunnen Dennis beter in kleine stapjes vooruit helpen. Ik vond namelijk dat ie al aardig bezig was tov zijn Black Ops 1 tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De downhill Peacekeeper in full hd :

Super vette clip met veel actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 14:16:
De downhill Peacekeeper in full hd :

Super vette clip met veel actie.
Nee sorry, te kort om een goede indruk van de map te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremedch

Supremedch

Ja idd, heb nu maar een deel van de map gezien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Cyclen die nieuwe revolution maps wel in Hardcore modes of alleen als je Revolution kiest? (zoals bij nuketown) :?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frentik schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 14:26:
[...]
Meer dan lang genoeg, als meneer Dennis niet constant in een hoekje zou zitten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frentik schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 14:26:
[...]
Op YouTube staan al filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja was een beetje kort , hydro komt er zo aan met 6 minuten gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremedch

Supremedch

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 14:32:
[...]

Meer dan lang genoeg, als meneer Dennis niet constant in een hoekje zou zitten....
Doet ie ja niet, ja 1x en toen werd ie ook gelijk gekilled.
Gewoon posten gabb!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremedch

Supremedch

bram1984 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 14:32:
[...]

Op YouTube staan al filmpjes.
Doet t niet op mn werk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Supremedch schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 14:50:
[...]

Doet ie ja niet, ja 1x en toen werd ie ook gelijk gekilled.
Gewoon posten gabb!!!!
Hij ducked en proned constant....ik gok dat zijn spm amper boven de 250 uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremedch

Supremedch

Ja dat denk k ook, ach ja ieder zn ding he!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De hydro Peacekeeper in full hd :

ik zuig wel hard.

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou Dennis, als ik het zo zie kun je inderdaad beter weer in je hoekje gaan zitten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 15:57:
Nou Dennis, als ik het zo zie kun je inderdaad beter weer in je hoekje gaan zitten. :+
klopt helemaal bram.
black ops 2 is niet helemaal mijn ding.

daarom speel ik ook weer black ops 1 en af en toe battlefield 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Hey Dennisje, jij kan echt niet schieten!

[ Voor 6% gewijzigd door DeBaroN op 29-01-2013 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

baronruud schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 15:59:
Hey Dennisje, jij kan echt niet schieten!
het is ook niet echt schieten , met een echt vuurwapen ben ik beter.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Klopt, het lijkt erop alsof je sensitivity te hoog staat, vooral goed te zien als je in ADS gaat, probeer die eens wat lager te zetten. Verder lijkt het alsof je teveel op de minimap aan het letten bent waardoor je te laat bent om te reageren op gebeurtenissen op het scherm.

Wat betreft de map, doet me een beetje denken aan de map "Launch"uit BO1 wat betreft kleurstelling/thema.

Pagina: 1 ... 53 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.

Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.