Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Ik heb het ook. Volgens mij is het dat hij je aanmeldt bij één van de BO2 servers heb ik het idee. Kan bijvoorbeeld dat hij gaat kijken wat de dichtsbijzijnde server is.

Maar goed duurt inderdaad een paar seconden.

@execti0n ik heb wel interesse. DM even.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16:56

steel123

Cryman9

Ik heb eigenlijk alleen het 'probleem' dat ik met het laden erg lang moet wachten.
Hij blijft dan staan op awaiting textures.
Dit is best wel frustrerend, want het komt regelmatig voor dat ik dan te laat geladen ben en de eerste vlag in dom al net gecapped is.
Ik heb al half gehoord dat dit waarschijnlijk komt door mijn AMD videokaart, maar het is alleen maar bij dit spel.
BF3 bijvoorbeeld, laad echt supersnel. Vaak sta ik daar de volle 20 seconden te wachten voordat je kan beginnen.

Voor de volledigheid mijn PC specs:
Processor: i5 3450
Graphic card: AMD Radeon HD 7850 2GB
8GB ram en spel staat op een SSD
Double__D schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 00:23:
Zo.. een hele frustrerende BO2 avond gehad! Volgens mij al m'n potjes verloren.. en maar 1x een KD boven de 1. Ik weet niet wat het is... maar iedereen weet altijd waar ik ben, heeft mij altijd geinsta-killed.. en daarbij was mijn aim belabberd. Vorig weekend nog redelijk wat games met 30-40 kills en meer..

Start ik MW3 op om te kijken of ik nou echt afgezakt ben.. maar nee, gelijk weer KD's van 2 of hoger. Ik snap er niets van.. BO2 en moi liggen elkaar volgens mij niet zo. Ik moet zoveel moeite doen om uberhaupt een beetje mee te komen. Dat wordt effe pauze nemen.. en uit-ragen.. dit is niet goed voor m'n mentale gesteldheid.. :P
Dit had ik gisteravond ook. Zo slecht en raakte niks, alhoewel ik eigenlijk zeker weet dat het door mezelf kwam. Beetje moe en minder geconcentreerd en last van mijn ogen/lenzen.

Terwijl het zondag juist weer supergoed ging. Toen ook maar gaan spelen met VSAT, K9 en Swarm.
De swarm haalde ik toen ook in 1 op de 3 matches.
Maar het scheelt echt per dag hoe goed ik zelf ben. Een kleine verslapping van je concentratie en je bakt er gewoon helemaal niks van(voor je gevoel tenminste).
Om een beetje goed mee te kunnen moet je echt spelen alsof je ADHD hebt en geconcentreerd genoeg blijven zodat je precies weet waar de vijand zich bevind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
steel123 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 11:18:
Ik heb eigenlijk alleen het 'probleem' dat ik met het laden erg lang moet wachten.
Hij blijft dan staan op awaiting textures.
Dit is best wel frustrerend, want het komt regelmatig voor dat ik dan te laat geladen ben en de eerste vlag in dom al net gecapped is.
Ik heb al half gehoord dat dit waarschijnlijk komt door mijn AMD videokaart, maar het is alleen maar bij dit spel.
BF3 bijvoorbeeld, laad echt supersnel. Vaak sta ik daar de volle 20 seconden te wachten voordat je kan beginnen.

Voor de volledigheid mijn PC specs:
Processor: i5 3450
Graphic card: AMD Radeon HD 7850 2GB
8GB ram en spel staat op een SSD
<knip>
Steam Community link
Zelfde videokaart...

paar posts daaronder
Hi Baked

I have that problem too ( i have a great PC ) but i changed the drivers of my video card and i put Beta drivers of AMD ( this ones are optimized for BO2 ) and the problem was solved, in the meanwhile i think the Treyarch will optimize their game for AMD video cards too.
Dus asap beta driver installeren van je videokaart.
Hierbij de link

Verder wordt gemeld dat een BIOS update ook e.a. heeft versneld qua laadtijden.

[ Voor 26% gewijzigd door Frostbite op 08-01-2013 11:36 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
Als ik weleens blijf hangen bij awaiting textures. Dan word ik 9 van de 10x ge disconnect

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:49
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 11:26:
[...]

Steam Community link
Zelfde videokaart...

paar posts daaronder

[...]

Dus asap beta driver installeren van je videokaart.
Hierbij de link

Verder wordt gemeld dat een BIOS update ook e.a. heeft versneld qua laadtijden.
Dat maar eens proberen dan. Ik heb ook last van lange laad tijden waardoor ik de eerste flagcap soms mis. TEH POINTS!

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel lachen dat je je weekly K/D op kan vragen via Elite. Ik zit met TDM op 3.77 met een spm van 420 en overall op een spm van 380. Nu proberen vast te houden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Ik zal daar vanavond thuis eens naar kijken, maar hij zegt ook nog dit:
I did that a couple of weeks ago, didn't really help, unless AMD has updated their beta drivers since than i don't think it would help.
en
Not really... as i wrote before... i updated my BIOS and that fixed my loading times, the only problem i have now is the "Awaiting Textures" freeze, all that's about is the FPS drop too 0 for like 2 secconds than bumb back up too like 140 roughly.
De eerdere problemen die hij post had ik niet. Het laden van alles duurt 0.5 sec ofzo en dan nog 5-10 sec awaiting textures.
Tijdens dat 'awaiting textures' is mijn fps ook even tussen 0-10.
Dat probleem heeft hij ook nog niet opgelost. Dit topic had ik in mijn eigen onderzoek ook al gevonden, maar ik kan gewoon geen oplossing vinden.
Alhoewel ik thuis nog wel die beta driver zal installeren en dan maar hopen dat het werkt.

In ieder geval wel bedankt voor de moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakdoef
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-07 22:32
Double__D schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 00:23:
Zo.. een hele frustrerende BO2 avond gehad! Volgens mij al m'n potjes verloren.. en maar 1x een KD boven de 1. Ik weet niet wat het is... maar iedereen weet altijd waar ik ben, heeft mij altijd geinsta-killed.. en daarbij was mijn aim belabberd. Vorig weekend nog redelijk wat games met 30-40 kills en meer..

Start ik MW3 op om te kijken of ik nou echt afgezakt ben.. maar nee, gelijk weer KD's van 2 of hoger. Ik snap er niets van.. BO2 en moi liggen elkaar volgens mij niet zo. Ik moet zoveel moeite doen om uberhaupt een beetje mee te komen. Dat wordt effe pauze nemen.. en uit-ragen.. dit is niet goed voor m'n mentale gesteldheid.. :P
Het ligt ook een heleboel aan de servers. Ik had gisteren hetzelfde. 's middags word ik er keihard afgeragt door alles en iedereen, ook door van die kiddo's die net level 15 hebben (zelf prestige 2 level 40) echt heel frustrerend. 's avonds maar weer even geprobeerd en voila ik doe weer mee in de bovenste regionen met scores van + 20 à 30 tegen 7. Snap er echt helemaal niets van. Tuurlijk het zal ook een beetje aan de tegenstanders liggen, maar zoveel verschil in scores kan echt niet.

Heb ook soms van die potjes dat ik het gevoel heb dat ik continue op dat gedeelte van een map ben waar de tegenstander niet is, dat ik continue achter de feiten aanloop, heel frustrerend.

Daarnaast kom ik nu toch echt regelmatig cheaters tegen. Gisteren ook weer in een lobby, ene Frip of Frop ofzo. Schiet iedereen vanaf de andere kant van een map met een pistool naar de kloten en heeft scores van 35 - 2 enzo. Kan hij wel zeggen dat hij niet cheat, maar dat doet ie dus wel. In combat record stond ook dat hij maar 2 dagen en een paar uur gespeeld had en hij was nu al prestige 6 met een KD ratio van 4 ofzo, nou je kunt goed zijn, maar niet zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakdoef schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:45:
[...]

Daarnaast kom ik nu toch echt regelmatig cheaters tegen. Gisteren ook weer in een lobby, ene Frip of Frop ofzo. Schiet iedereen vanaf de andere kant van een map met een pistool naar de kloten en heeft scores van 35 - 2 enzo. Kan hij wel zeggen dat hij niet cheat, maar dat doet ie dus wel. In combat record stond ook dat hij maar 2 dagen en een paar uur gespeeld had en hij was nu al prestige 6 met een KD ratio van 4 ofzo, nou je kunt goed zijn, maar niet zo goed.
Pistols zijn sterker dan je denkt, niet zo heel moeilijk om 35-2 te gaan met alleen een pistol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 14:21:
[...]

Pistols zijn sterker dan je denkt, niet zo heel moeilijk om 35-2 te gaan met alleen een pistol.
Nee, eitje, helemaal vanaf de andere kant van de map. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:07
Kwam vanmorgen een aimbotter/wallhacker tegen, kijk in zijn combat record heeft hij een K/D ratio van 0,56. Kan je nagaan hoe slecht hij was zonder die hack. Zijn Steam ID helaas niet omdat hij inmiddels niet meer in mijn recent players lijst staat. Wel opgenomen uit Theater: [YouTube: http://youtu.be/AF_IeigmEo0]

Een andere die ik ook gereport had en op YouTube heb gezet is inmiddels wel gebanned, misschien de report, misschien VAC zelf maar hij is in elk geval niet meer in staat om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is dat niet gewoon M.R. Black? Staat in de killfeed links telkens als hij een kill maakt.

Wat ziet dit er trouwens kansloos uit zeg. Ik zou na 2 minuten uitgekeken zijn op zoiets. Is toch geen reet aan om zo te spelen.

edit: Oh wacht, dat heb je al gezien, als ik de titel bekijk.

[ Voor 12% gewijzigd door bram1984 op 08-01-2013 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
bram1984 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 16:57:
Is dat niet gewoon M.R. Black? Staat in de killfeed links telkens als hij een kill maakt.

Wat ziet dit er trouwens kansloos uit zeg. Ik zou na 2 minuten uitgekeken zijn op zoiets. Is toch geen reet aan om zo te spelen.
Nee, hij veranderde snel na het potje zijn naam en ging offline. Ik zat in zijn combat record te kijken toen hij inmiddels alles had veranderd, na natuurlijk commentaar gekregen te hebben. Ingame zat hij alles te ontkrachten, was hij geen hacker etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:25

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

reemprive schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 16:47:
Kwam vanmorgen een aimbotter/wallhacker tegen, kijk in zijn combat record heeft hij een K/D ratio van 0,56. Kan je nagaan hoe slecht hij was zonder die hack. Zijn Steam ID helaas niet omdat hij inmiddels niet meer in mijn recent players lijst staat. Wel opgenomen uit Theater: [video]

Een andere die ik ook gereport had en op YouTube heb gezet is inmiddels wel gebanned, misschien de report, misschien VAC zelf maar hij is in elk geval niet meer in staat om te spelen.
hij is zelfs met hacks wel ERRUG slecht haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 10:05

joskuiper

PapaCooper

Zijn er ook PC spelers die TDM League samen willen spelen?
Lieft een aantal zodat we een vol team van 6 kunnen zijn..

Graag een DM, want ben op zoek naar medespelers.
Alleen is geen doen ivm waardeloze teams waar ik vaak in wordt ingedeeld...

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
reemprive schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 16:47:
Kwam vanmorgen een aimbotter/wallhacker tegen, kijk in zijn combat record heeft hij een K/D ratio van 0,56. Kan je nagaan hoe slecht hij was zonder die hack. Zijn Steam ID helaas niet omdat hij inmiddels niet meer in mijn recent players lijst staat. Wel opgenomen uit Theater: [video]

Het type speler dat zo belachelijk slecht is dat ze denken dat iedereen die beter is hacked.
Dat maakt het in hun ogen dan ook correct om cheats te gebruiken, omdat "iedereen dat doet".

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakdoef
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-07 22:32
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 14:21:
[...]

Nou, lijkt me wel. Zeker als bijna iedereen in de Lobby prestige 2 of hoger is en bijna allemaal met een SMG speelt. Had helaas afterburner niet aanstaan anders had ik een filmpje kunnen maken. Vanmiddag ook weer zo'n kiddie in een lobby. Overduidelijk cheaten en dan maar blijven ontkennen. Na de game wel je naam veranderen en uit de lobby gaan. Beetje jammer (voor hem, want ik had hem al gereported).

Maar ja, volgens mij doet Treyarch er geen zak aan, want ik heb het idee dat er steeds meer komen. Heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Dakdoef schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 19:16:
[...]

Nou, lijkt me wel. Zeker als bijna iedereen in de Lobby prestige 2 of hoger is en bijna allemaal met een SMG speelt. Had helaas afterburner niet aanstaan anders had ik een filmpje kunnen maken. Vanmiddag ook weer zo'n kiddie in een lobby. Overduidelijk cheaten en dan maar blijven ontkennen. Na de game wel je naam veranderen en uit de lobby gaan. Beetje jammer (voor hem, want ik had hem al gereported).

Maar ja, volgens mij doet Treyarch er geen zak aan, want ik heb het idee dat er steeds meer komen. Heel irritant.
Is het niet de gast die ik net postte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Heel eerlijk gezegd let ik niet echt op cheaters. Ik kijk niet zo heel vaak meer naar de killcam omdat ik daar toch alleen maar boos van word.
Op de killcam schiet toch iedereen jou eerst zonder dat je een kogel geschoten hebt.
Terwijl je op je eigen scherm al 5+ kogels geschoten hebt die alleen nog niet geregistreerd waren.

Zeker zo'n cheater met zo'n slechte aim en matige score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nou, lijkt me wel. Zeker als bijna iedereen in de Lobby prestige 2 of hoger is en bijna allemaal met een SMG speelt.
Ja? Pistol dropped een tegenstander gewoon in 3 schoten op close tot midrange. Tac-45 en Five seveN in ieder geval. Ik zeg niet dat er geen aimbotters zijn, maar het is echt niet onmogelijk.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2013 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
[...]

Je kunt altijd naderhand een filmpje maken, dat doe ik ook.
Recent games zijn (meestal) terug te vinden, en als je op friends drukt en dan recent players.
Dan kun je in zijn combat record ook zijn recent games zien.

Zonder filmpje blijft een hackusation waardeloos, en kun je het beter gewoon niet posten :D
Aangezien meeste hackusations die ik voorbij zie komen ingame nergens op slaan, ga ik er standaard van uit dat het niet zo was, tenzij ik het gezien heb.

P.S. Kap40 is belachelijk sterk en daar ga haal ik regelmatige zieke scores mee, vaak beter dan SMG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:13
Na een paar dagen bo 2 niet te hebben gespeeld ging ik het weer ff proberen. Moest nog 10 x bloodthirsty voor gold op me MP7. Ging geweldig, 5 potjes achter elkaar elke keer 2 maal bloodthirsty. Dus ik kreeg me gold camo..

Je raad het al, daarna ging het weer bagger! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Owww, de peacekeeper is dus wel voor de MP, en niet de zombies... Hybrid smg-assault rifle. Alsof het spel dat nodig had: een SMG met assault rifle benefits. Nu gaat helemaal niemand meer met assault spelen... Vrees ik dan.

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:59

JDeraGear

Mighty Pirate!

Nieuwe maps zien er wel interessant uit; vooral die sneeuwmap lijt me gaaf.

m.b.t. het cheaten: ik zie er ook steeds meer langskomen, maar dan vooral in de variëteit die je continu door de muur volgen. Je weet gewoon in bepaalde situaties dat iemand niet kán weten waar je zit (ghost, niemand gekilled, geen VSAT etc), en dan toch door 2 muren heen in de killcam de crosshair EXACT op het "YOU" pijltje weten te houden.

En inderdaad heeft ze benoemen weinig zin. Je krijgt alleen maar standaard reacties "get skill", "umad" etc etc... Ik word er pisnijdig van op zo'n moment; ik ben dan vrijwel altijd gelijk uit de game en report ook. Ik vraag me alleen af of er wel wat met die reports gedaan wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasss2
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-09 22:57

sebasss2

Auto fanaat

Ik heb net nog paar potjes gespeeld op de pc maar dat is niet meer te doen.. ik heb alleen nog maar lag gehele game door hebben meer mensen hier last van? In de clan heeft iedereen hier problemen mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom quit altijd iedereen zodra je een swarm hebt? Net ook weer. Kunnen mensen niet tegen hun verlies? Snappen ze niet dat je ook na een swarm nog steeds kan winnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double__D
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 01:34
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 22:46:
Waarom quit altijd iedereen zodra je een swarm hebt? Net ook weer. Kunnen mensen niet tegen hun verlies? Snappen ze niet dat je ook na een swarm nog steeds kan winnen?
Ik heb nog maar op één hand te tellen legitieme swarms meegemaakt. Niet dat ik dan quit, ... maar als er een swarm geactiveerd wordt, dan word ik wel een hele statische player (sommige zouden het campen noemen.. :P ). Lekker schuilen en wachten op de honden die er dan vaak bij horen. En makkelijk punten scoren.

Maar vaak is het potje wel verloren, hoor.

“A day can really slip by when you're deliberately avoiding what you're supposed to do.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Hmm die snow map wel leuk. Doet me denken aan de MW2 snow map. Kon je goed snipen, lijkt hier ook wel op. Moet het natuurlijk maar zien. Eind januari xbox, wanneer denken jullie dat hij dan naar pc en ps3 komt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Double__D schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 23:06:
[...]

Ik heb nog maar op één hand te tellen legitieme swarms meegemaakt. Niet dat ik dan quit, ... maar als er een swarm geactiveerd wordt, dan word ik wel een hele statische player (sommige zouden het campen noemen.. :P ). Lekker schuilen en wachten op de honden die er dan vaak bij horen. En makkelijk punten scoren.

Ik haal 'm toch regelmatig, ook 2 maal per game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 23:10:
[...]

Ik haal 'm toch regelmatig, ook 2 maal per game.
Fantastisch, ik ben trots op je koter.
:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 23:19:
[...]

Fantastisch, ik ben trots op je koter.
Bedankt, maar als je het over "legitieme swarms" hebt betwijfel ik toch echt je cheater-spot-capaciteiten. Daar doelde ik op.
unfor schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 23:21:
[...]

Geen idee waar je het over hebt, je posts hebben altijd zo'n hoog "kijk mij eens internet-held zijn" gehalte.
Doe er eens wat aan :) Als ik die posts lees, dan denk ik: Goh daar heb je pro-pubstomper weer.
Jij zei het niet. Zie hieronder:
Double__D schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 23:06:
[...]

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2013 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 23:20:
[...]

Bedankt, maar als je het over "legitieme swarms" hebt betwijfel ik toch echt je cheater-spot-capaciteiten. Daar doelde ik op.
Geen idee waar je het over hebt, je posts hebben altijd zo'n hoog "kijk mij eens internet-held zijn" gehalte.
Doe er eens wat aan :) Als ik die posts lees, dan denk ik: Goh daar heb je pro-pubstomper weer.

Bescheidenheid siert de mens, en daar wou ik het bij laten.

[ Voor 29% gewijzigd door unfor op 08-01-2013 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 23:21:
[...]

Bescheidenheid siert de mens, en daar wou ik het bij laten.
Iedereen die beter is een cheater noemen is nou ook niet de bedoeling of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double__D
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 01:34
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 23:43:
[...]

Oei oei oei.. laat ik mezelf maar snel nuanceren, voordat ik beticht word van van alles. O-)

Toen ik het had over legitieme swarms, wilde ik ook niet de indruk wekken dat ik honderden swarms voorbij had zien komen... en er slechts een handjevol als legitiem beschouw. Ik heb er in totaal misschien 8 of 9 voorbij zien komen.

Ik schreeuw bijna nooit dat iemand een cheater is... alleen als het superduidelijk is zoals in dat filmpje een paar posts geleden.

Dat jij 2 swarms per match haalt is mooi... maar in alle lobbies (uitsluitend KC) waar ik de afgelopen maanden heb gespeeld, kom ik dat soort spelers niet tegen. Ik ben dan ook geen uberleete speler, mijn KD in BO2 is 1, mijn SPM is 350... en voor elke 50+ game die ik haal, zitten er ook een paar games tussen waar ik hard faal.

Dus misschien moet ik eerst beterderder voordat ik spelers van jouw kaliber tegenkom.. ik blijf oefenen! :)

“A day can really slip by when you're deliberately avoiding what you're supposed to do.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 23:43:
[...]

Je bent zo'n ongelofelijke borstklopper dat het vervelend wordt. Sta je in de top 10 ranking bij elke gamemode? Nee? Dan ben je blijkbaar niet Gods Gift voor BO2. Waarschijnlijk is het een vorm van overcompensatie, alleen op een vrij nutteloos gebied. Als je echt zo overtuigd bent van je eigen kunnen in dit spel, ga dan competities spelen. Dan heb je er nog wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Ik speel ook wel ooit met swarm als ik een beetje in vorm ben en op dreef ben. Als ik met swarm speel haal ik die ook wel 1 op de 2 of op de 3 matches.
MAAR dan speel ik wel echt een beetje anders, iets rustiger. Minder keihard naar voren rushen(zodat je 'per ongeluk' gehipfire sprayed word). Niet als een dolle naar de B flag rennen en er in je eentje op gaan liggen.

Vaak loop ik er dan een beetje om B heen mensen te killen totdat er een teamgenoot van mij op gaat liggen. Dan ga ik er ook meteen opstaan om hem samen te cappen, in je eentje er op gaan liggen meteen als je er bent is vragen om 3+ grenaten op je dak.

Maar als je swarm meeneemt dan moet je die ook wel 1 op de 2 matches halen anders is het gewoon nutteloos. Neem dan iets anders mee, ook is hardline bijna een must.
En ik heb ook genoeg dagen waar het lang niet zo goed loopt, dan pak ik ook snel genoeg UAV-CUAV-Lightning Strike.

Het punt is, dat mensen die met swarm enzo spelen. Die spelen gewoon op een andere manier. In veel van de filmpjes die Koeitje post voor hoge scorestreaks(swarm). Vooral dat laatste filmpje van hem op Raid. Dat was gewoon superhard campen.
Let wel, ik versta onder campen niet het, in een hoekje zitten en wachten op de tegenstander. Dat zijn gewoon achterlijke debielen die dat doen en die halen geen hoge scorestreaks.
Campen is meer in een bepaald klein gebiedje blijven 'hangen' waar veel mensen langs komen lopen. En ze steeds ergens anders(bijv. 3 meter verder) doodschiet.

Ik vind eigenlijk ook dat iedereen wel UAV moet hebben, is gewoon zo'n goede scorestreak dat het bijna onverantwoord is als je hem niet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-10 10:22
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 23:20:
[...]

[...]

Jij zei het niet. Zie hieronder:

[...]
Laat maar, is nog vroeg :)

[ Voor 9% gewijzigd door Zethiel op 09-01-2013 08:23 ]

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysmatic
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-01 01:41

sysmatic

Freelance Digital Artist

R0y. schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 23:07:
Hmm die snow map wel leuk. Doet me denken aan de MW2 snow map. Kon je goed snipen, lijkt hier ook wel op. Moet het natuurlijk maar zien. Eind januari xbox, wanneer denken jullie dat hij dan naar pc en ps3 komt? :)
Derail O+
Stiekem mis ik die grote mw2 maps toch wel hoor maar helaaaaaasssss, tijden veranderen :)

Maps van de nieuwe DLC zien er in eerste observatie best wel leuk uit, ben benieuwd.
Zal wel eind Februari / begin Maart voor PC/PS3 komen denk ik?

Mijn portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
steel123 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 08:22:
Vaak loop ik er dan een beetje om B heen mensen te killen totdat er een teamgenoot van mij op gaat liggen.
Dat doe ik nu ook, werkt eigenlijk beter. Als je eerst een stuk richting de enemy flag loopt en daar de meest vooruit spelende spelers killed cap je B veel sneller dan op B te gaan liggen en afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sysmatic schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 08:53:
[...]

Derail O+
Stiekem mis ik die grote mw2 maps toch wel hoor maar helaaaaaasssss, tijden veranderen :)

Maps van de nieuwe DLC zien er in eerste observatie best wel leuk uit, ben benieuwd.
Zal wel eind Februari / begin Maart voor PC/PS3 komen denk ik?
Moet zeggen dat ik nagenoeg geen 1 map uit M2 mis, behalve de kleinere als Skidrow (en in de DLC zaten ook wel leuke), maar die Derail map was echt altijd een campfestijn. Of er lag er een met een sniper aan de andere kant, of men had zich ingegraven op 1 van de verdiepingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

bram1984 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 10:07:
[...]

Moet zeggen dat ik nagenoeg geen 1 map uit M2 mis,
Estate, Favela, Highrise, Rundown waren geloof ik mijn favorieten en zou ik best in BO2 willen zien.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:41
En ik mis de maps uit COD1....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 14:59
MicScott schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 10:47:
[...]

Estate, Favela, Highrise, Rundown waren geloof ik mijn favorieten en zou ik best in BO2 willen zien.
Wat zou ik die 3 ook graag terug hebben, samen met Skidrow en Scrapyard. Zou een mooi DLC pakketje zijn :)
Heb de maps sinds MW2 altijd al minder gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrapyard is ook wel tof ja, de overige zijn echt übercampmaps bij uitstek, met duizenden huisjes en raamopeningetjes. Ik vind het mapdesign juist echt sterk vooruit gaan sinds Black Ops 1. Gelukkig dan maar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:13
MW2 maps waren de betere maps, vooral omdat ze niet zo klein en compact waren op een paar na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond de maps uit MW2 eigenlijk wel goed. Had wel een enorme hekel aan Estate omdat ik nog op een SD scherm speelde en niemand zag .Schijt thermal snipers. :P Sub-base vond ik persoonlijk echt een bazenmap. Een MW2 mappack zal niet zo snel in een Treyarch spel komen maar het is wel een leuke gedachte!

Meer kans op een BO mappack. Firing Range, Summit, Jungle en WMD. Nou ja ik zou eigenlijk alle BO maps wel weer terug willen zien muv Cracked.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2013 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vinom schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 13:22:
MW2 maps waren de betere maps, vooral omdat ze niet zo klein en compact waren op een paar na.
Jouw mening en inderdaad "waren". Inmiddels niet meer dus.

Ik heb me in ieder geval veel meer vermaakt met de MW3 en vooral de BO map. die tenminste niet zo uitnodigen tot campen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:09
Ik mis mappen uit Call of Duty 1 (& United Offensive) & 2.

Dawnville, Carentan (Chinatown in CoD4), Stalingrad, Pavlov's House

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Uiteraard ook Toujane van Call of Duty 2 :D Damn die map heb ik echt kapot gespeeld :D en harbor uit CoD 1 & UO en Carentan enzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Voor alleen al Crash, Crossfie en Favela ( _/-\o_ ) heb ik gerust 15 euro over.
Doe daarbij nog een flinke engine upgrade en we zijn compleet, toch? 8)7

Maar volgens mij heeft iedereen zo wel iets. Eigenlijk heeft iedereen altijd wel iets te zeuren, en als straks Modern Warfare 4 uit komt, dan missen we allemaal wel maps en dingetjes uit Black Ops 2.

Ik heb ook lopen bitchen op Modern Warfare 2, maar ik zou het fantastisch vinden om Favela in Black Ops 2 te hebben (en nog wat anders maps natuurlijk). Uiteindelijk zijn de meeste stiekem toch wel tevreden, en hebben gewoon plezier in het spel, maar aangezien bitchen en whinen tegenwoordig in elke community gewoon de "life-style" is geworden, doet iedereen maar mee (inclusief ikzelf).

Uiteindelijk zijn we gewoon allemaal kudde-dieren, toch? Maar we vinden het spelletje heus wel leuk.

[ Voor 69% gewijzigd door EricNL op 09-01-2013 14:06 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over de aanschaf van MW4 ga ik echt goed nadenken. Die komt er waarschijnlijk sowieso niet op releasedatum. Ik heb tot nu toe bij Treyarch veel meer het gevoel dat ik een compleet nieuw deel speel, die gooien alles tenminste rigoureus om ieder deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
bram1984 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 14:17:
Over de aanschaf van MW4 ga ik echt goed nadenken. Die komt er waarschijnlijk sowieso niet op releasedatum. Ik heb tot nu toe bij Treyarch veel meer het gevoel dat ik een compleet nieuw deel speel, die gooien alles tenminste rigoureus om ieder deel.
Tjah, dat zei ik bij Modern Warfare 2 al, en bij 3 ook... en ook bij BO2. Ik laat me toch elke keer overhalen, of ik koop hem gewoon omdat ik er uiteindelijk toch veel plezier aan heb.

Ondanks het gezeik met de lag compensation, de SMG's, shotguns, knife-runners etc heb ik nog elke dag plezier in het spelletje. Helemaal als ik met mede-Tweakers speel is het vaak één en al humor, of het nou slecht of goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
EricNL schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 14:20:
[...]
Ondanks het gezeik met de lag compensation, de SMG's, shotguns, knife-runners etc heb ik nog elke dag plezier in het spelletje. Helemaal als ik met mede-Tweakers speel is het vaak één en al humor, of het nou slecht of goed gaat.
vooral hiervoor speel ik nog veel..
als ik solo speel had ik allang al gekapt.. sommige potjes gaan echt nergens meer over..
we hebben een leuke ploeg zo, die gewoon goed presteert.. en we hebben lol..
dat is voor mij de reden om dit te blijven spelen.

de dlc komt hier ook zoiezo...

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

bram1984 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 14:17:
Ik denk dat ik MW4 zeer waarschijnlijk wel ga kopen.
Maar jij hebt zeker alle CoD's(net als heel veel andere) wel gewoon elk jaar gekocht??
Na elke nieuwe versie van CoD krijg je weer heel veel topics/posts dat er nagenoeg niets veranderd en dat mensen gewoon massaal moeten stoppen met steeds het nieuwe deel steeds te kopen.
Daarin verwijzen al die mensen dan naar dingen uit ALLE VORIGE DELEN, waardoor dus wel duidelijk is dat ze zelf wel altijd elk jaar CoD gekocht hebben.

Zelf heb ik alleen CoD1, UO, 2 gehad en heel lang mee gedaan. Toen ik uiteindelijk CoD 2 zat begon te worden en aan vernieuwing toe was, had ik MW2 gekocht. Hier heb ik ook weer heel lang mee gedaan, tot ik uiteindelijk BF3 had gehaald. Dit was mijn eerste Battlefield, maar voertuigen vielen mij toch tegen, waardor ik uiteindelijk toch BO2 gekocht heb.
Ik koop lang niet elk jaar een nieuwe CoD, maar ik vind het wel heerlijke spellen om te spelen. Ondanks dat het geluid en graphics ongeveer 4 jaar achterlopen als je het vergelijkt met BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
aron225 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 14:25:
[...]

vooral hiervoor speel ik nog veel..
als ik solo speel had ik allang al gekapt.. sommige potjes gaan echt nergens meer over..
we hebben een leuke ploeg zo, die gewoon goed presteert.. en we hebben lol..
dat is voor mij de reden om dit te blijven spelen.

de dlc komt hier ook zoiezo...
Absoluut! Ik ga de DLC ook sowieso halen. Vind ik het veel geld voor een paar maps en 1 wapen? Ja! Maar ik weet eigenlijk nu al dat ik er plezier van heb, en dan vind ik 15 euro (toch?) eens in de paar maanden geen enkel probleem.

Vanavond ben ik er weer! Als je er ook bent zie ik je wel in Ventrilo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:59

JDeraGear

Mighty Pirate!

botech schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 13:09:
[...]

Wat zou ik die 3 ook graag terug hebben, samen met Skidrow en Scrapyard. Zou een mooi DLC pakketje zijn :)
Heb de maps sinds MW2 altijd al minder gevonden.
Noooo alsjeblieft niet scrapyard!
Wat had/heb ik een verschrikkelijke hekel aan die map... 2 meter breed bij 3 meter lang, 3 seconden gemiddelde levensduur. Een wonder dat ik er ooit een nuke op heb gehaald.

Ik zou ook liever wat grotere maps zien, waardoor je wel kan flanken, maar niet één van de 5 personen bent die dat tegelijk aan het doen zijn. Zoals afghanistan in mw2, of die sneeuwmap (outpost?) uit BO1.

De DLC zag er wel cool uit, heb me meteen de seasonpass maar gekocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

EricNL schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 14:20:
[...]

Tjah, dat zei ik bij Modern Warfare 2 al, en bij 3 ook... en ook bij BO2. Ik laat me toch elke keer overhalen, of ik koop hem gewoon omdat ik er uiteindelijk toch veel plezier aan heb.

MW3 vond ik echt een miskoop. MW4 zal ik dus wel even ergens proberen voordat ik 'm koop.
EricNL schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 14:01:
Uiteindelijk zijn de meeste stiekem toch wel tevreden, en hebben gewoon plezier in het spel, maar aangezien bitchen en whinen tegenwoordig in elke community gewoon de "life-style" is geworden, doet iedereen maar mee (inclusief ikzelf).
Dat er nog maps uit oude CoD games zijn die we nog weleens zouden willen spelen heeft toch niks met 'bitchen en whinen' te maken?

[ Voor 39% gewijzigd door MicScott op 09-01-2013 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JDeraGear schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 14:47:
[...]

Noooo alsjeblieft niet scrapyard!
Wat had/heb ik een verschrikkelijke hekel aan die map... 2 meter breed bij 3 meter lang, 3 seconden gemiddelde levensduur. Een wonder dat ik er ooit een nuke op heb gehaald.

Ik zou ook liever wat grotere maps zien, waardoor je wel kan flanken, maar niet één van de 5 personen bent die dat tegelijk aan het doen zijn. Zoals afghanistan in mw2, of die sneeuwmap (outpost?) uit BO1.

De DLC zag er wel cool uit, heb me meteen de seasonpass maar gekocht. :)
Wel een nuke gehaald, maar na 3 seconden gemiddeld al dood? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
EricNL schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 14:44:
[...]

Absoluut! Ik ga de DLC ook sowieso halen. Vind ik het veel geld voor een paar maps en 1 wapen? Ja! Maar ik weet eigenlijk nu al dat ik er plezier van heb, en dan vind ik 15 euro (toch?) eens in de paar maanden geen enkel probleem.

Vanavond ben ik er weer! Als je er ook bent zie ik je wel in Ventrilo!
tuurlijk is 15 euro door, maar niet absurd ofzo.
ik kocht back 2 karkand voor battlefield 3 ook voor die prijs, en die bracht mijn inziens minder verandering.

uiteraard ben ik vanavond weer van de partij.. tussen kwart voor 9 en 9 uur..
als er dan nog een plekje is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steel123 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 08:22:

Het punt is, dat mensen die met swarm enzo spelen. Die spelen gewoon op een andere manier. In veel van de filmpjes die Koeitje post voor hoge scorestreaks(swarm). Vooral dat laatste filmpje van hem op Raid. Dat was gewoon superhard campen.
Let wel, ik versta onder campen niet het, in een hoekje zitten en wachten op de tegenstander. Dat zijn gewoon achterlijke debielen die dat doen en die halen geen hoge scorestreaks.
Campen is meer in een bepaald klein gebiedje blijven 'hangen' waar veel mensen langs komen lopen. En ze steeds ergens anders(bijv. 3 meter verder) doodschiet.
Ah, jij bent zo'n speler die niet speelt om te winnen? Waarom zou ik niet de tegenstander op z'n flank aanvallen? Waarom zou ik niet tegenstanders uitschakelen voordat ze de kans hebben het punt te blokken? Je weet dat je in Hardpoint punten krijgt als je op het punt staat en hij niet contested is? Elke seconde dat er een tegenstander op staat kost het je punten. Mocht de tegenstander het onverhoopt overnemen dan wil je het punt zo snel mogelijk terug, en als je op dat moment laag zit qua scorestreaks kan je gewoon jezelf op het punt gooien. Mocht je echter dichtbij een goede scorestreak zijn (VSAT, Drone, Lodestar, VTOL, Dogs, Swarm) dan kan je beter die scorestreak halen en die gebruiken om je kansen te verhogen en kost je niet meer dan 20 seconden. Je doet mij denken aan die spelers die denken dat het in Team Fortress 2 cappen ook het allerbelangrijkste is en kills er niet toe doen. Kill first, cap later. Er zijn vast wel wat gotters die mij ondertussen een eikel vinden die kunnen vouchen dat ik toch echt als eerst op B stand te solo cappen en uiteindelijk toch een swarm haalde (waarna sommige Gotters gewoon ragequitte).
aron225 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:56:
[...]

ik kocht back 2 karkand voor battlefield 3 ook voor die prijs, en die bracht mijn inziens minder verandering.
De maps in BF3 zijn wel van een stuk hoger niveau. Hoewel ik niet weet hoe het na Karkand was.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2013 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Jij onderschat steel gigantisch... Ik heb hem ook meermaals swarm in 1 ronde zien halen.. en als iemand objective speelt is hij het..

En idd met anderhalfe seconden lag compensation quit ik!

Je hebt ook gotters die gaan huilen om een loss omdat de party weg bleek te zijn (iets met:extra gratis loss)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Koeitje;

Niet zo zeer een eikel, maar het is soms hoe je de dingen brengt. Volgens mij liet jij laatst ook een filmpje van 1 minuut zien, waarbij het erom ging dat je swarm ook tegen UAV's werkt. Dit zag je helemaal op het einde, waarbij je in de minuut ervoor 10 man knap omlegt, om er vervolgens aan toe te voegen dat mensen niet op je aim moeten letten, omdat deze belabberd is. In mijn optiek een beetje een verkapte "kijk-mij-is-p0wnen-maar-ik-doe-net-alsof-het-daar-niet-om-gaat-en-zeg-expres-dat-mijn-aim-belabberd-is-zodat-mensen-mij-helemaal-de-shit-vinden-en-zich-gaan-afvragen-hoe-goed-ik-normaal-wel-niet-ben" post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

aron225 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:56:
[...]

uiteraard ben ik vanavond weer van de partij.. tussen kwart voor 9 en 9 uur..
als er dan nog een plekje is ;)
Ik ben er wsl ook pas tegen die tijd dus desnoods zetten we samen een party op :)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Gezellig man! Je moet ook ff ventrilo installen..
Ook ff kijken of dejavu (meneer woef) er is.. Mooie man is dat z3g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Die €15,- euro voor een DLC vind ik het wel waard. Als je een avondje naar de kroeg gaat, ben je veel meer kwijt in een avond. Terwijl je met zo'n DLC toch aardig wat uren weer speelt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-10 10:18
Oops, post bedoeld in het bf3 topic excuus

[ Voor 90% gewijzigd door douwe.nl op 09-01-2013 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

douwe.nl schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 17:19:
Oops, post bedoeld in het bf3 topic excuus
Haal het pek en de veren!! })

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:49
R0y. schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 17:16:
Die €15,- euro voor een DLC vind ik het wel waard. Als je een avondje naar de kroeg gaat, ben je veel meer kwijt in een avond. Terwijl je met zo'n DLC toch aardig wat uren weer speelt! :)
Moeten de mappen wel goed zijn. :p

BO1 had wel een aantal goede DLC mappen en vooral erg goede DLC zombie levels, maar 15 euro voor één zombie en misschien één mp map vind ik relatief een beetje veel. Voor 15 euro heb je tegenwoordig al erg goede 'volledige' games of grotere DLC. :)

Wel interessant dat er nu ook een wapen bijzit dus al weer wat meer extra deze keer. Maar voor de pc komt het toch pas ergens in 2035 uit, dus voldoende tijd om te kijken of het wat is.

[ Voor 6% gewijzigd door Gundogan op 09-01-2013 17:53 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 07:19

Tripl3 D

Brother in Arms

De volgende BO1 mappen mogen wat mij betreft terug komen: Cracked, Firing Range, Grid, Launch, Radiation, Villa, WMD

En als het er per sé max 4 mogen zijn dan: Radiation, WMD, Grid en Launch

Dan zou ik die 15 euro wel overwegen

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Tripl3 D schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 18:02:
De volgende BO1 mappen mogen wat mij betreft terug komen: Cracked, Firing Range, Grid, Launch, Radiation, Villa, WMD

En als het er per sé max 4 mogen zijn dan: Radiation, WMD, Grid en Launch

Dan zou ik die 15 euro wel overwegen
Nooit BO1 gespeeld, zou het graag nog is willen kopen maar vind de prijzen van bijv. CoD games op steam overpriced..Zelfs met de sale!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
aron225 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 17:10:
Gezellig man! Je moet ook ff ventrilo installen..
Ook ff kijken of dejavu (meneer woef) er is.. Mooie man is dat z3g
Stuur mij ook ff een invite. Wel cool om voice chat te gebruiken (ventrilo, ts). Heeft iemand een server draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R0y. schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 18:27:
[...]

Nooit BO1 gespeeld, zou het graag nog is willen kopen maar vind de prijzen van bijv. CoD games op steam overpriced..Zelfs met de sale!
Dan koop je 'm niet op steam. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
reemprive schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 18:39:
[...]

Stuur mij ook ff een invite. Wel cool om voice chat te gebruiken (ventrilo, ts). Heeft iemand een server draaien?
heb ik je in buddy list?
lethalPI heeft een ventrilo server... en anders hebben we de GoT teamspeak geloof ik (michel.. jij had de info daarvan?)

ik ga NU richting huis.. houden jullie een plekkie vrij? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
bram1984 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 19:06:
[...]

Dan koop je 'm niet op steam. 8)7
Ik heb nog steeds een Black ops 2 key tegoed van onlinekeystore.. (sinds de release..Support mailt geen eens terug ) Dus ik betaal dan liever wel die €10,- extra dan dat ik weer €50,- weg gooi :(

Maar dan nog, hij is geloof ik €50,- op steam? Voor een game van 2 jaar oud vind ik dat toch vrij veel...

Ik vond het erg leuk dat ze toen die map met dat vliegveld (namen van maps, een ramp!) van MW2 naar MW3 gooide, hoop dat ze dat in de toekomst meer gaan doen zulke dingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
het was weer ballen vandaag..
1e ronde was goed (41-6 met 8 caps)
2e ronde was ook goed
daarna alleen maar ballen.. k/d van 1. net aan winnen.... gewoon magazijnen legen zonder kill... doodziek

[ Voor 3% gewijzigd door aron225 op 10-01-2013 02:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
aron225 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 02:33:
2e ronde was ook goed
daarna alleen maar ballen.. k/d van 1. net aan winnen.... gewoon magazijnen legen zonder kill... doodziek
ach man ik had nergens last van gister avond ;)

Ik had juist in zelfde party maar 1 of 2 mindere potjes, en net aan winnen?? Volgens mij wonnen we toch bijna alles best met veel punt verschil? Op een paar laatste potjes na dan toen we ook meer op vent gingen praten :P
Beste van gisteravond qua k/d ratio was 32-3 denk ik? Voor de rest wel veel kills gehaald tijdens objective play, maar ook meer dood gegaan :)

[ Voor 11% gewijzigd door Lonestander op 10-01-2013 08:31 ]

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Laatst online: 06-10 10:05

joskuiper

PapaCooper

aron225 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 02:33:
2e ronde was ook goed
Zelfde verhaal hier over gisteravond :*(
Echt zo triest dat Bo2 hier zo'n last van heeft, bo1 of mw3 hadden hier VEEL minder last van!
Valt dat allemaal onder de categorie "compensation lag"?

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paar frustrerende potjes gisteren. Samen met 1 maat vol voor de vlaggen gaan, maar in een totaal incapabel team zitten waardoor het vanaf het begin al een kansloze missie is. :@

Afbeeldingslocatie: https://cczdiq.blu.livefilestore.com/y1p3jWy5x6FIpTrcmnrU7QfaTy6COJTfhamOg0UK_b8OCmx_-ZEKz3UBgGDMPAbH0Q5afVWGuKk0nBBY6Zp1qNEbPwmPQ76CvoE/dom.JPG?psid=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Die lag compensation is belachelijk inderdaad. Gisteren een paar potjes waarbij ik nagenoeg instant dood neer viel. Kijk je naar de killcam, staat iemand rustig een hele clip op je te legen met een PDW. Ik ga nog liever dood als ik al om de hoek ben gelopen, zoals bij BF3, dan deze onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-09 22:34
Lonestander schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 08:30:
[...]
Beste van gisteravond qua k/d ratio was 32-3 denk ik? Voor de rest wel veel kills gehaald tijdens objective play, maar ook meer dood gegaan :)
Ja, jij was lekker bezig Lone! Heel nice!

We hebben altijd wel eens momenten dat het slechter gaat. Vaak als het eenmaal slecht gaat blijft het slecht gaan en kun je beter even een break nemen. Tenminste zo ervaar ik het. Je word dan namelijk vaak onverschillig en denk je te weinig na over je moves. Ook is mijn kd en score vaak te wijten aan hoe scherp ik ben en of ik een beetje warm gespeeld ben. Tegen wat mindere spelers valt het niet op want dan kun je vaak op de automatische piloot wel winnen maar zodra je tegen een wat betere party speelt zal je toch echt meer moeten nadenken. Bv wanneer loop ik richting die B vlag om te gaan cappen ipv als een kip zonder kop te er naar toe willen rennen zonder je corners te checken.

iRacing profile | Racing rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Ging gisteren wel redelijk met het 'vaste' cluppie.

We speelden Dom en HQ met hoge scores (zelfs weer 250-0 )
Enige minpunt was toen we van 6 naar 4 gingen en er 2 (werkelijk waar) n00bs bijkwamen die er voor zorgen dat de spawn vern.... werden omdat er 1 bleef campen met sniper op 1 plek en de andere als een kip zonder kop door de map rende....

Gelukkig nog gewonnen maar je merkt dat je wel dat je bij de objectives toch echt een team moet hebben wat voor de objectives gaat met zijn allen en niet voor de kills.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bent de vector vergeten bij de smg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Laatst online: 01-10 09:15
Zijn er hier mensen die op de PS3 voor fun in een clan zitten om samen wat te gamen? Ik vind het wel leuk om wat tactischer samen te spelen, maar hoef zelf niet competitief te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Voor PC gamers die overwegen om de DLC te halen even de tip dat bij Gamecardwinkel.nl de season pass voor Black Ops 2 nu tijdelijk 35 euro is.

Snelle rekensom is dat je dus normaal 4 x 15 euro = 60 euro betaald voor alles
en nu dus 35 euro dus (8,75 per DLC! )

Doe er je voordeel mee want ze hadden maar 30 passes.

-Edit- Hold it ! ik zie nu dat de voorraad al weer op is.

[ Voor 20% gewijzigd door Frostbite op 10-01-2013 12:25 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Jullie hele party heeft hem zeker gekocht gister?
Ik zie ineens heel veel mensen met die seasonpass callingcard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
Hij is uitverkocht. Bedankt voor de tip, mooie prijs inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
aron225 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:30:
Jullie hele party heeft hem zeker gekocht gister?
Ik zie ineens heel veel mensen met die seasonpass callingcard
Ik doe dat maar niet meer, bij BF3 heb ik 50 euro voor premium betaald, ik had vrij kort daarna BF3 wel weer gezien. Beetje geld weggooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Lonestander schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 08:30:
[...]

ach man ik had nergens last van gister avond ;)

Ik had juist in zelfde party maar 1 of 2 mindere potjes, en net aan winnen?? Volgens mij wonnen we toch bijna alles best met veel punt verschil? Op een paar laatste potjes na dan toen we ook meer op vent gingen praten :P
Klopt we wonnen ook wel.. En ook best met punten verschil.. Maar ik weet dat ik beter kan en moet spelen..
Die 32-2 was 1 van de eerste potten op raid geloof ik?

Toen had ik ook 40+-6 ofzo en bijna weer dubbel lodestar (als ik 1 chopper of sentry kill had afgewacht voordat ik weer ging rushen)

Ik moet echt een rustigere speelstijl aan gaan leren.. Vaak gaat dat prima de eerste paar rondes.. En daarna ga ik in me enthausiasme gewoon raggen...

Anyhow.. Zo party maken en spelen tot ik kan prestigen... Ik moet vandaag gewoon ergens in prestige 8 level 25 eindigen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
aron225 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:36:
[...]
Anyhow.. Zo party maken en spelen tot ik kan prestigen... Ik moet vandaag gewoon ergens in prestige 8 level 25 eindigen ofzo
Haha verslaafde! ;) Deze verslaafde is er vanavond pas weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Zei de man die gister nog tot na 2en online was...
Haha gezellig ik bbn er de heeeleee3 dag denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Voor diegene die hem nog wil kopen (season pass) http://tweakers.net/gallery/254882 heeft ( had?) er nog 1 te koop voor PC.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 08:56:
Paar frustrerende potjes gisteren. Samen met 1 maat vol voor de vlaggen gaan, maar in een totaal incapabel team zitten waardoor het vanaf het begin al een kansloze missie is. :@

[afbeelding]
Je plaatje doet het niet. Als het domination was moet het met 2 man toch ook nog wel lukken te winnen? Een van jullie cappen/defenden terwijl de andere de tegenstander afremt door degene die willen blocken uit te schakelen?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2013 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als het goed is, doet 'ie het nu wel.

Als je gehele team negatief gaat en niet objective speelt, is het niet te doen tegen een team die dat wel doet. Volgens mij kloppen de captures en de defends ook niet eens op het plaatje. Ik had er 11 om 11.

Afbeeldingslocatie: https://nmhnoq.blu.livefilestore.com/y1p3jWy5x6FIpTrcmnrU7QfaTy6COJTfhamOg0UK_b8OCmx_-ZEKz3UBgGDMPAbH0Q5afVWGuKk0nDXiYzqwrV18H8XmD0f3Edo/dom.JPG?psid=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

bram1984 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:20:
Als het goed is, doet 'ie het nu wel.

Als je gehele team negatief gaat en niet objective speelt, is het niet te doen tegen een team die dat wel doet. Volgens mij kloppen de captures en de defends ook niet eens op het plaatje. Ik had er 11 om 11.

[afbeelding]
Met zulke stats nog verliezen is echt wel héél erg dikke pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat vind ik dus ook. Het was echt B capturen -> dood gaan -> spawnen -> "we lost B".

|:(

[ Voor 61% gewijzigd door bram1984 op 10-01-2013 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:34:
[...]

Met zulke stats nog verliezen is echt wel héél erg dikke pech.
Dat valt toch wel mee? Heb potjes gehad waar ik samen met mijn buddy 180 kills (KD's van 7 en 10) had en ieder 7-8k punten die we echt nipt wonnen (20 punten verschil). Je hebt geen slechte teammates gehad totdat je hebt moeten spelen met volk dat zonder problemen 0-35 gaat :D.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2013 14:42 ]

Pagina: 1 ... 48 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.

Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.