Ja en hoeveel captures / defends had je en hoeveel had de rest van je team er? Als je zelf alleen maar voor de kills gaat en de rest van je team regelt de vlaggen, tja dan snap ik het wel. Wij moesten met z'n 2 beide regelen. Op een map als express is dat onbegonnen werk.
Verwijderd
10? 12? Zelfde aantal defends? De beste teammate naast mijn buddy had 2 caps, 2 maal de eerste cap van de ronde. Daarna gingen ze of campen op onze eerste vlag of gewoon dood. We hadden mazzel dat het op die duffe boot was zodat we zelf nog heen en weer konden rennen.bram1984 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:49:
Ja en hoeveel captures / defends had je en hoeveel had de rest van je team er? Als je zelf alleen maar voor de kills gaat en de rest van je team regelt de vlaggen, tja dan snap ik het wel. Wij moesten met z'n 2 beide regelen. Op een map als express is dat onbegonnen werk.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2013 14:51 ]
Ja daar kun je ze een stuk makkelijker op vastzetten dan op Express.
Same.reemprive schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:34:
[...]
Ik doe dat maar niet meer, bij BF3 heb ik 50 euro voor premium betaald, ik had vrij kort daarna BF3 wel weer gezien. Beetje geld weggooien.
Haal waarschijnlijk Revolution wel, maar weet niet hoe lang ik dit nog speel daarna.
Iets voorzichtiger aan doen deze keer
Ik ook, heb ook BF3 premium gekocht. Maar eigenlijk alleen b2k en cq heb ik veel gedaan. Armored Kill boeide mij al niet en bij aftermath. Toen had ik BO2 al gekocht.
Dus ik bekijk het ook per uitbreiding.
Dus ik bekijk het ook per uitbreiding.
Hey,
Wie gaat er vanaaf nog een potje black ops 2 doen op de pc?
Ik zou wel graag in party willen gaan met wat GoT'ers aangezien, ik moe wordt om telkens in zo'n crap team geplaatst te worden.
Ik had het net even in league play ook. Uit eindelijk denk ik maar 2 van de 5 potjes gewonnen waarvan 2 potjes zo'n beetje hele team ragequiten als het een beetje tegen zat. Dan zit je dan 2/3 vs 6 man te spelen.
Vind het zo irritant als mensen als zo snel gaan ragequitten als het even niet mee zit.
Uit eindelijk ben in dan als nog in de Zilvere divisie geplaatst voor Moshpit series.
Ik zit al in de Bo2 steam group
Steamnaam: Falcon
steamusername: Falcon1607
Wie gaat er vanaaf nog een potje black ops 2 doen op de pc?
Ik zou wel graag in party willen gaan met wat GoT'ers aangezien, ik moe wordt om telkens in zo'n crap team geplaatst te worden.
Ik had het net even in league play ook. Uit eindelijk denk ik maar 2 van de 5 potjes gewonnen waarvan 2 potjes zo'n beetje hele team ragequiten als het een beetje tegen zat. Dan zit je dan 2/3 vs 6 man te spelen.
Vind het zo irritant als mensen als zo snel gaan ragequitten als het even niet mee zit.
Uit eindelijk ben in dan als nog in de Zilvere divisie geplaatst voor Moshpit series.
Ik zit al in de Bo2 steam group
Steamnaam: Falcon
steamusername: Falcon1607
Add me naar aron211..
Ik ben op dit moment party leader..
Er kan een wachtrij zijn.. Leagua play sta ik geloof ik goud 46 met rage en wat andere
Er kan een wachtrij zijn.. Leagua play sta ik geloof ik goud 46 met rage en wat andere
M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm
Jeej
DSR50: Nog 8 x bloodthirsty te gaan (puur geluk hebben imo)
SMAW: nog 3 double kills, en die duren zóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó lang
En ik maar met me SMAW rond huppelen...
SMAW: nog 3 double kills, en die duren zóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó lang

Domination spelen, easy.R0y. schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 22:18:
Jeej
SMAW: nog 3 double kills, en die duren zóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó lang![]()
Of hardpoint/whatever mode waar iedereen op een hoopje komt.
[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 10-01-2013 22:24 ]
Ja, had ik geprobeerd. Maar dan moeten de mensen bijna op elkaar liggen om die double kill te halen.. Dat vond ik toch tenminsteunfor schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 22:24:
[...]
Domination spelen, easy.
Of hardpoint/whatever mode waar iedereen op een hoopje komt.
Mochten er Xbox360 spelers zijn die graag CtF of KC willen spelen in een teamverband.....We zijn nu met een mannetje of 3 a 4 die allemaal wel redelijk kunnen knallen. Voeg mijn gamertag maar toe: ChrisLNFF
1 prestige hacker... of is dit mogelijk??

en best een leuke match.. gewoon beetje klooien.. tot ik op tab druktte.. en ik nog niet de helft van de score had als nr1.......
ik heb er een shot van gemaakt, helaas was de helft aan het rage quitten, iets met boosten? haha
hoewel deze beste meneer eigenlijk pas op het laatste moment (na screenshot) met dikke scorestreaks kwam

en best een leuke match.. gewoon beetje klooien.. tot ik op tab druktte.. en ik nog niet de helft van de score had als nr1.......
ik heb er een shot van gemaakt, helaas was de helft aan het rage quitten, iets met boosten? haha
hoewel deze beste meneer eigenlijk pas op het laatste moment (na screenshot) met dikke scorestreaks kwam

[ Voor 14% gewijzigd door aron225 op 11-01-2013 02:32 ]
M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm
Het is wel mogelijk. Die score ook, blijkbaar heeft hij ergens flink zitten campen. Zeg niet dat hij clean is of een hacker is, zou je moeten checken in Theater.aron225 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 02:29:
[afbeelding]
[afbeelding]
Met een score per minute van 415 lijkt het me vrij onmogelijk om binnen 5 dagen prestige master te halen.
Ofja, nu ik er over nadenk. Er zijn ook schijnbaar 2 dubbel exp weekends geweest. Ik heb in geen enkele double exp event gespeeld, dus al hij vooral in die events erg veel gespeeld heeft. Dan kan het gemakkelijk.
Ofja, nu ik er over nadenk. Er zijn ook schijnbaar 2 dubbel exp weekends geweest. Ik heb in geen enkele double exp event gespeeld, dus al hij vooral in die events erg veel gespeeld heeft. Dan kan het gemakkelijk.
Misschien heeft ie ooit stat reset gebruikt? Ik weet niet of dat ook op je played time werkt.steel123 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 08:06:
Met een score per minute van 415 lijkt het me vrij onmogelijk om binnen 5 dagen prestige master te halen.
Een dude met 0-63? Triest hoor, dat boosten. Ik hoop dat je hem hebt gerapporteerd?aron225 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 02:29:
[afbeelding]
ik heb er een shot van gemaakt, helaas was de helft aan het rage quitten, iets met boosten?
[ Voor 4% gewijzigd door MicScott op 11-01-2013 09:36 ]
En RAGE dat ben ikaron225 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 20:49:
Add me naar aron211..
Speel tdm league zoveel mogelijk, platinum div. rank 30/35 ongeveer nu (weet niet zo precies uit mn hoofd)
Steamnaam: kp_redheat
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Klopt, maar is ondertussen "had"Sc0rPi0N schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 13:46:
Voor diegene die hem nog wil kopen (season pass) http://tweakers.net/gallery/254882 heeft ( had?) er nog 1 te koop voor PC.
Volvo XC40 SMSR Plus (MY24)
Achja, [FuZe] speelt toch altijd zo kut.MicScott schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:34:
Een dude met 0-63? Triest hoor, dat boosten. Ik hoop dat je hem hebt gerapporteerd?
Was dat in MW2 niet zo'n quickscope clan?
Gingen altijd 'one man army' iedereen killen en dan switchen naar sniper om zo'n 360 quickscope kill te maken.
Leukste was om dan hun keihard te ownen. Alhoewel dit maar 50% van de keren lukte, want ze waren toch wel best goed.
Smileexepti0n schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:13:
[...]
Klopt, maar is ondertussen "had"Gister verkocht aan deze tweaker: Lonestander
Gister niet gespeeld. Stag night*
Wss pas weer zondag online om met de groep te kunnen spelen. Hopelijk nog net zo scherp als eergister
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
Ik moet zeggen dat ik er nog van heb gehoord. Als ik in MW2 boosters tegenkwam ging ik ze altijd doodschieten totdat ze vertrokken.steel123 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:13:
[...]
Achja, [FuZe] speelt toch altijd zo kut.
Was dat in MW2 niet zo'n quickscope clan?
uiteraard gereport..MicScott schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:34:
[...]
Een dude met 0-63? Triest hoor, dat boosten. Ik hoop dat je hem hebt gerapporteerd?
als er 1 met 70 kills doorgaat is dat fishy..
als er in de tegenpartij iemand 0-63 gaat is het boosten
ze zaten in drone, in het gebouwtje bij A, met tac insert
Verwijderd
Sandy Ravage was hier echt de baas in. Als je een hekel aan boosters had en the Duke een warm hart toedraagt check dit:MicScott schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:26:
[...]
Ik moet zeggen dat ik er nog van heb gehoord. Als ik in MW2 boosters tegenkwam ging ik ze altijd doodschieten totdat ze vertrokken.
geweldig dit!
Verwijderd
Beetje jammer dat hij een booster nodig heeft om 70-3 te kunnen halen. Ik haal die scores niet zo vaak, maar zie mijn buddy ze toch wel een paar keer per avond halen. Als het potje al zolang duurt, meestal is het toch voorbij met een ragequit of een triple cap. Dat is eigenlijk het lastige aan dat soort scores, meestal kom je niet verder dan 40-0 40-1 of iets in die richting voordat het gejank om hackers en cheaters begint en wordt opgevolgd door een ragequit. Ik weet dat om die reden mijn buddy al is gewisseld naar lage scorestreaks met EMP systems als maximum om het geragequit tot een minimum te beperken.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2013 14:36 ]
54-8 is geloof ik tot nu toe mijn hoogste, met double lodestar..
daarvoor 2 of 3x stealth chopper..
ik ben die ronde niet voor hacker uitgemaakt
daarvoor 2 of 3x stealth chopper..
ik ben die ronde niet voor hacker uitgemaakt
Verwijderd
Of gewoon de chat uitschakelen. Maar dat betekent dan ook dat je je grootheidswaanzin niet meer tot uiting kan brengen.Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:34:
Kijk mij en mijn maatje eens geweldig zijn.

ik zeg net nog tegen je... doe het een beetje rustig aan anders gaat iedereen ragequit.....Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:34:
Beetje jammer dat hij een booster nodig heeft om 70-3 te kunnen halen. Ik haal die scores niet zo vaak, maar zie mijn buddy ze toch wel een paar keer per avond halen. Als het potje al zolang duurt, meestal is het toch voorbij met een ragequit of een triple cap. Dat is eigenlijk het lastige aan dat soort scores, meestal kom je niet verder dan 40-0 40-1 of iets in die richting voordat het gejank om hackers en cheaters begint en wordt opgevolgd door een ragequit. Ik weet dat om die reden mijn buddy al is gewisseld naar lage scorestreaks met EMP systems als maximum om het geragequit tot een minimum te beperken.
in de 2e ronde begint iedereen ineens scorestreak rape.....
zelden meegemaakt dat er in 1 rondje:
k9
swarm
2 of 3x lodestar
paar stealth choppers.
3x vsat...
wel lief dat iedereen nog even doei zei..
en laat volgende keer wat tijd voor mijn lodestar over... ik voel me tekort gedaan

was wel een geinig rondje, viel nog mee dat ze niet allemaal weggingen... er bleven maar liefst 4 manaron225 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:46:
[...]
ik zeg net nog tegen je... doe het een beetje rustig aan anders gaat iedereen ragequit.....
in de 2e ronde begint iedereen ineens scorestreak rape.....
zelden meegemaakt dat er in 1 rondje:
k9
swarm
2 of 3x lodestar
paar stealth choppers.
3x vsat...
wel lief dat iedereen nog even doei zei..
en laat volgende keer wat tijd voor mijn lodestar over... ik voel me tekort gedaanairspace full GGRRRRR
[afbeelding]
They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.
Verwijderd
Hij speelt voor het beste TF2 team in Europa en heeft al meerdere player of the season awards....Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:38:
[...]
Of gewoon de chat uitschakelen. Maar dat betekent dan ook dat je je grootheidswaanzin niet meer tot uiting kan brengen.
Verwijderd
En hij blaat een stuk minder dan jij zeker?Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:11:
[...]
Hij speelt voor het beste TF2 team in Europa en is al meerdere player of the season awards....
Koeien blaten niet, die loeien.Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:14:
[...]
En hij blaat een stuk minder dan jij zeker?
erm.. dus? Is dit het TF2 topic? Nee? dacht ik al..Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:11:
[...]
Hij speelt voor het beste TF2 team in Europa en is al meerdere player of the season awards....
Echt kansloos dat mensen daarmee komen, echt fijn dat hij dat is. Geweldig voor hem, maar dat boeit niemand! Weet je waarom? Omdat in een game is het gewoon een tegenstander of ally, niks meer, niks minder. Mensen gaan je echt niet meer serieus nemen als je in een goede clan zit, weet je waarom? Er zijn altijd wel mensen beter dan jou die je gewoon afknallen.
Dat en dat soort mensen hebben meestal het ego ervoor en zijn de meest irritante in voice chat
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Ik weet niet wat je doel hiervan is? Maar je wilt in feite zeggen dat je vaardigheden in de ene FPS game niet overdragen naar de andere? Of dat betere spelers niet meer inzicht hebben in hoe de game in elkaar steekt?lanerios schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:18:
[...]
erm.. dus? Is dit het TF2 topic? Nee? dacht ik al..
Echt kansloos dat mensen daarmee komen, echt fijn dat hij dat is. Geweldig voor hem, maar dat boeit niemand! Weet je waarom? Omdat in een game is het gewoon een tegenstander of ally, niks meer, niks minder. Mensen gaan je echt niet meer serieus nemen als je in een goede clan zit, weet je waarom? Er zijn altijd wel mensen beter dan jou die je gewoon afknallen.
Dat en dat soort mensen hebben meestal het ego ervoor en zijn de meest irritante in voice chat
Chatten is teveel moeite, het enige wat er meestal uitkomt is "google vsat".
Eigenlijk wil ik me niet in deze discussie over wie er nou wel en niet goed is mengen, maar als je heel goed bent in één game betekent dat natuurlijk niet automatisch dat je ook meer inzicht hebt in hoe een andere game in elkaar steekt.Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:38:
[...]
Ik weet niet wat je doel hiervan is? Maar je wilt in feite zeggen dat je vaardigheden in de ene FPS game niet overdragen naar de andere? Of dat betere spelers niet meer inzicht hebben in hoe de game in elkaar steekt?
Chatten is teveel moeite, het enige wat er meestal uitkomt is "google vsat".
Maar ik denk dat het soort reacties dat je krijgt een beetje komt doordat je in bijna elke post wel 'terloops' vertelt dat jij en je maatje super goed zijn. Wat best kan, maar dat hadden we 25 pagina's geleden eigenlijk ook al wel begrepen.
Verwijderd
Ik ben niet super goed. Het gemiddelde niveau ligt gewoon erg laag. Hetzelfde zie je in TF2 publics. In een random QL duel word ik echt met de grond gelijk gemaakt, en in BF3 zijn er echt bergen mensen die echte skills hebben (consequent super long-range snipen en chopper piloten voornamelijk).
Laten we het vrolijk houden hier....
Koeitje is gewoon een goeie tot erg goeie speler.. Zijn maatje deed er vanmiddag een schepje bovenop.. Prima
Maakt dat de rest minder? Nee..
Beauty daagde koeitje en zijn maatje uit... We hebben samen een rondje gespeelt.. Het was gezellig.. simpel..
Ja sommige zijn iets voller van zichzelf.. De scores van dit rondje staan hierboven...
Case closed?
Koeitje is gewoon een goeie tot erg goeie speler.. Zijn maatje deed er vanmiddag een schepje bovenop.. Prima
Maakt dat de rest minder? Nee..
Beauty daagde koeitje en zijn maatje uit... We hebben samen een rondje gespeelt.. Het was gezellig.. simpel..
Ja sommige zijn iets voller van zichzelf.. De scores van dit rondje staan hierboven...
Case closed?
Verwijderd
Dat is ook prima.aron225 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:51:
En weer anderen kunnen niet ophouden met zichzelf de hemel in prijzen. Het gaat er om dat het topic wordt vervuild met voortdurende geblaat (of geloeiJa sommige zijn iets voller van zichzelf..
Hij is ook niet degene die er over doorgaat... Hij scheptte alleen een beetje op..
Ja ik erger me er ook weleens aan.. Maar zoals hij zich tegen mij opsteldde in de steam chat. Heb ik niet het idee dat het moedwillig opscheppen is.
Eerder enthausiasme.. Dus laat deze discussje lekker achterwegen aub..
Het verpest de sfeer hier.
Iedereen die het als opscheppen ziet kan toch de eer aan zichzelf houden en het negeren?
Danku
Ja ik erger me er ook weleens aan.. Maar zoals hij zich tegen mij opsteldde in de steam chat. Heb ik niet het idee dat het moedwillig opscheppen is.
Eerder enthausiasme.. Dus laat deze discussje lekker achterwegen aub..
Het verpest de sfeer hier.
Iedereen die het als opscheppen ziet kan toch de eer aan zichzelf houden en het negeren?
Danku
Dan is het toch niet erg om het op een normale toon aan te kaarten? Al doende leer je. Dat geldt zowel voor CoD als voor omgangsvormenaron225 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 17:24:
Hij is ook niet degene die er over doorgaat... Hij scheptte alleen een beetje op..
Nog iemand?
Hmm, werkt weer.. Maar was ik de enige?
The steam servers are too busy to handle your request for call of duty: black ops 2 - multiplayer. Error code (41)
[ Voor 27% gewijzigd door R0y. op 11-01-2013 21:14 ]
Had aan het begin van de avond ook problemen...R0y. schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 20:59:
Nog iemand?
[...]
They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.
Het probleem is de matchmaking. Bij BF3 heb je een paar servers waar je echt van goede huize moet komen wil je daar in de top 3 eindigen. Aan de andere kant heb je de Metro only servers waar alle noobies proberen te levelen. BF3 is een stuk moeilijker dan COD door bullet drop, recoil(die veel groter is dan bij COD) die je moet controleren en suppression, nog los van de verschillende voertuigen. Bij BF3 moet je ook tactisch goed spelen om punten te scoren, waar je bij COD ergens dom kan gaan campen en zo allerlei scorestreaks kan verzamelen. Daarentegen is COD veel sneller dan BF3, ik heb laatst weer een paar rondjes BF3 gedaan en het lijkt wel slow motion.Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:49:
Ik ben niet super goed. Het gemiddelde niveau ligt gewoon erg laag. Hetzelfde zie je in TF2 publics. In een random QL duel word ik echt met de grond gelijk gemaakt, en in BF3 zijn er echt bergen mensen die echte skills hebben (consequent super long-range snipen en chopper piloten voornamelijk).
Je neemt wel wat skills mee als je switched tussen shooters, maar shooters verschillen dusdanig je niet zonder meer goed bent in het ene spel en dus ook goed in het andere. Er zijn BF3 spelers die echt heel goed zijn in BF3 maar bij COD niet mee kunnen komen, en andersom zeker ook.
Zelf ook redelijk wat BF3 gespeeld, waar ik me dus aan ergerde toen waren de CoD mensen in de conquest modes. Niemand speelt samen, en gaat puur voor kills.reemprive schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 23:26:
[...]
Het probleem is de matchmaking. Bij BF3 heb je een paar servers waar je echt van goede huize moet komen wil je daar in de top 3 eindigen. Aan de andere kant heb je de Metro only servers waar alle noobies proberen te levelen. BF3 is een stuk moeilijker dan COD door bullet drop, recoil(die veel groter is dan bij COD) die je moet controleren en suppression, nog los van de verschillende voertuigen. Bij BF3 moet je ook tactisch goed spelen om punten te scoren, waar je bij COD ergens dom kan gaan campen en zo allerlei scorestreaks kan verzamelen. Daarentegen is COD veel sneller dan BF3, ik heb laatst weer een paar rondjes BF3 gedaan en het lijkt wel slow motion.
Je neemt wel wat skills mee als je switched tussen shooters, maar shooters verschillen dusdanig je niet zonder meer goed bent in het ene spel en dus ook goed in het andere. Er zijn BF3 spelers die echt heel goed zijn in BF3 maar bij COD niet mee kunnen komen, en andersom zeker ook.
Al een tijd niet meer gespeeld, dus zou niet weten hoe het nu is natuurlijk. Maar inderdaad wat je zegt, het voelt slow motion aan. Dat vind ik zo fijn aan CoD... de snelheid.
Zou een moord doen voor een BF3 met de snelheid van CoD.. weet dat je dan een heeeel andere game krijgt, maar dromen mag toch?
Gelukkig komen er snel map packs aan!!
Weer ontopic:
Dat quickscopen begint me eindenlijk is te lukken, haal nu regelmatig 2 of 3 kills achter elkaar. Die balista is heel erg fijn vanwege de snelle ADS, maar ik krijg er toch geen 1 shot kills mee. Volgens mij is het vanaf de borst tot hoofd 1 shot? Vandaar dat ik toch weer snel dan terug grijp naar me DSR-50

[ Voor 7% gewijzigd door R0y. op 11-01-2013 23:33 ]
Verwijderd
Mijn BF3 accuracy is echter een 1 op 1 kopie van mijn CoD accuracy, en aim helpt gewoon een hoop in een simpele game als CoD. BF3 is inderdaad wat complexer, net als QL, en daarom zie je dat het daar wat minder belangrijk is en je wat minder voordeel haalt uit het spelen van veel fps games.reemprive schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 23:26:
[...]
Het probleem is de matchmaking. Bij BF3 heb je een paar servers waar je echt van goede huize moet komen wil je daar in de top 3 eindigen. Aan de andere kant heb je de Metro only servers waar alle noobies proberen te levelen. BF3 is een stuk moeilijker dan COD door bullet drop, recoil(die veel groter is dan bij COD) die je moet controleren en suppression, nog los van de verschillende voertuigen. Bij BF3 moet je ook tactisch goed spelen om punten te scoren, waar je bij COD ergens dom kan gaan campen en zo allerlei scorestreaks kan verzamelen. Daarentegen is COD veel sneller dan BF3, ik heb laatst weer een paar rondjes BF3 gedaan en het lijkt wel slow motion.
Dat valt ook wel weer mee als je allebei op 'CoD afstand' gaat spelen. Dan valt de bulletdrop weg en de recoil is eigenlijk dan hetzelfde: random (BF3 met z'n spread, CoD met recoil die alle kanten op gaat en nooit hetzelfde is), laag en boring.reemprive schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 23:26:
BF3 is een stuk moeilijker dan COD door bullet drop, recoil(die veel groter is dan bij COD)
Beiden zijn flink getuned ten opzichte van hun voorgangers zodat iedereen mee kan komen.
Iemand met een console die dit kan natesten btw, ook met BO1 en MW3?

Lag in offline splitscreen.

Ben wat een het klooien met CoD2 en 4 met antilag aan/uit en gecontroleerde lag. Je moet ongeveer 200ms vs 0ms zonder antilag hebben om het zo bont te maken..... Antilag werkt nog verrassend goed, dus ze konden het wel in het verleden.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Someone called me?Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 17:18:
[...]
Dat is ook prima.
[...]
En weer anderen kunnen niet ophouden met zichzelf de hemel in prijzen. Het gaat er om dat het topic wordt vervuild met voortdurende geblaat (of geloei). Een BF3vsCoD discussie is haast nog interessanter om te lezen.
Verwijderd
Is dat nodig? Dit is niet iets nieuws bij BO2. Dit was al bij BO1 bekend. (Woodysgamertag wist het zelfs.Gundogan schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 23:34:
[...]
Iemand met een console die dit kan natesten btw, ook met BO1 en MW3?
Ik wil met alle plezier opnemen terwijl ik als een aap langs alle deuren van de CoDs spring in splitscreen als je er wat mee wil gaan doen op je kanaal overigens.
Het zou me trouwens niet verbazen als dit effect steeds sterker is geworden sinds BO1. Bij MW3 had ik al vaker het gevoel beschoten te worden door onzichtbare vliegapen (verergerd door Stalker maar ook sowieso meer dan in BO1) en in BO2 is het nog erger.
Gundogan schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 00:57:
[...]
Gaat er meer om dat het in een bijna 0ms ping situatie is. Dat van camera's die op het puntje van je voorhoofd zitten wist ik al ja. Maar een delay in schieten en raken in offline splitscreen lijkt me debiel.
Gundogan schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 00:57:
[...]
Gaat er meer om dat het in een bijna 0ms ping situatie is. Dat van camera's die op het puntje van je voorhoofd zitten wist ik al ja. Maar een delay in schieten en raken in offline splitscreen lijkt me debiel.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2013 00:57 ]
Gaat er meer om dat het in een bijna 0ms ping situatie is. Dat van camera's die op het puntje van je voorhoofd zitten wist ik al ja. Maar een delay in schieten en raken in offline splitscreen lijkt me debiel.Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 00:52:
[...]
Is dat nodig? Dit is niet iets nieuws bij BO2. Dit was al bij BO1 bekend. (Woodysgamertag wist het zelfs.) Degene die beweegt is in het voordeel bij een eerlijke gunfight met cover er tussen omdat hij de stilzitter eerder in beeld krijgt dan andersom. Dat het zo is, is niet minder bizar doordat het bekend is.
Ik wil met alle plezier opnemen terwijl ik als een aap langs alle deuren van de CoDs spring in splitscreen als je er wat mee wil gaan doen op je kanaal overigens.Laat maar weten welke deuren en hoekjes je voorkeur hebben!
Verwijderd
Dat van de camera's die eerder bewegen bij bewegen dan stilzitten was bekend. Dat er een delay is tussen schieten en hitten is voor mij wel nieuw. Allebei debiel overigens.Gundogan schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 00:57:
[...]
Zijn er recente FPS waarbij de kogels niet uit je voorhoofd komen? Ik kan me niet herinneren ooit bedrogen uit te komen bij een headglitch poging. In CoD2 zat ik overigens al met de Kar98k als een malloot achter muurtjes op ctrl, schiet, ctrl te rammen op hoog tempo. Als je het snel genoeg deed was je ook voor spotaimende tegenstanders gewoon niet te raken. Je was er namelijk helemaal niet op het moment dat je zichtbaar was.
Nee, zeker niet. Was tot twee keer toe lekker bezig, werd ik gewoon gedisconnect van steam.... Moest eerste keer nog 1 kill voor lode star... zwaar kut.R0y. schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 20:59:
Nog iemand?
[...]
Ik denk dat games op meer recente engines zoals Crysis en BF3 dit wel hebben gefixed. Quake3 was nooit bedoelt voor ADS headglitchenVerwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 01:03:
[...]
Dat van de camera's die eerder bewegen bij bewegen dan stilzitten was bekend. Dat er een delay is tussen schieten en hitten is voor mij wel nieuw. Allebei debiel overigens.
Zijn er recente FPS waarbij de kogels niet uit je voorhoofd komen? Ik kan me niet herinneren ooit bedrogen uit te komen bij een headglitch poging. In CoD2 zat ik overigens al met de Kar98k als een malloot achter muurtjes op ctrl, schiet, ctrl te rammen op hoog tempo. Als je het snel genoeg deed was je ook voor spotaimende tegenstanders gewoon niet te raken. Je was er namelijk helemaal niet op het moment dat je zichtbaar was.
Maar als er ook een delay zit bij splitscreen in BO1 en MW3, is dit eigenlijk niks nieuws en is splitscreen gewoon brak.
En steam heeft kuren ja.
Verwijderd
En toch zaten hele bolt-action servers tegelijk achter richeltjes te proneglitchen destijds.Gundogan schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 01:11:
[...]
Ik denk dat games op meer recente engines zoals Crysis en BF3 dit wel hebben gefixed. Quake3 was nooit bedoelt voor ADS headglitchenOverigens zit er bij CoD1-4 op de pc geen delay bij opstaan/liggen bij 0ms, maar het is wel een van de eerste dingen die irritant kunnen worden bij lag. Bij 150-250ms verschil tussen spelers kan het al zijn dat als de high ping speler al ligt, je als low ping speler hem nog ziet staan.
Ik ga opnemen. Het wordt mogelijk pas na het weekend want heb nachtdiensten...Maar als er ook een delay zit bij splitscreen in BO1 en MW3, is dit eigenlijk niks nieuws en is splitscreen gewoon brak.Anders is Treyarch weer creatief bezig.
Samengevat:
Spellen: BO, MW3, BO2
-Spring langs deur in zicht splitscreener
-Kom om hoek in zicht splitscreener
-Kom omhoog achter cover in zicht splitscreener
-Schiet guest account met laag kaliber geweer in z'n noten
Vergeet ik zo wat?
Volgende ronde beter? Lodestar is leuwk!!!!!Dakdoef schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 01:05:
[...]
Nee, zeker niet. Was tot twee keer toe lekker bezig, werd ik gewoon gedisconnect van steam.... Moest eerste keer nog 1 kill voor lode star... zwaar kut.
Laatste tijd haal ik hem best vaak. En haal ik er best veel kills mee..
Tenzij je speelt met koeitje en snezwood... Krijg je minutenlang airspace full
Ik ben wel van mening.. Dat als je hem niet 1 in de 4 ronde of 5 ofzo haalt. Je beter een iets lagere streak mee kan nemen..
Zat net met een speler in game, Mr Hide. Kijk in zijn combat record, spm bijna 700, K/D 7,3. Je zou verwachten alleen maar scorestreaks campen, alleen na een paar video's te hebben gekeken zag ik dat hij alleen maar UAV, Counter UAV en Airstrike gebruikt. Geen hacks ook, hij reageert duidelijk alleen op spelers die hij ziet. Wel interessant om te zien, gezien de betere spelers juist geneigd zijn om scorestreaks als Orbital VSAT en hoger te selecteren.
In CoD1 waren sommige spots zelfs niet toegestaan (prone in trappenhuis in Carentan bijvoorbeeld) in competitive play omdat spelers je eigenlijk alleen van een bepaalde hoek konden benaderen en vanuit die hoek was je nauwelijks te zien terwijl jij ze makkelijk kon zien vanuit je prone positie.Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 01:23:
[...]
En toch zaten hele bolt-action servers tegelijk achter richeltjes te proneglitchen destijds.
[...]
Ik ga opnemen. Het wordt mogelijk pas na het weekend want heb nachtdiensten...
Samengevat:
Spellen: BO, MW3, BO2
-Spring langs deur in zicht splitscreener
-Kom om hoek in zicht splitscreener
-Kom omhoog achter cover in zicht splitscreener
-Schiet guest account met laag kaliber geweer in z'n noten
Vergeet ik zo wat?
En alleen schieten op een splitscreener zou al genoeg zijn btw om te zien of er lag is in splitscreen. Maar als je helemaal los wilt gaan houd ik je niet tegen.
Op de PC is in ieder geval geen delay met bots (bots pingen meestal rond de 5-10) in ieder geval (nouja misschien 1 frame tussen schieten en raken @ 125fps ofzo).
Rage mode.
Grrrrrrrrrrr 150 punten voor lodestar... Ik had gehoopt op 1 kill en 2 kills van stealth chopper..
Chopper maakt 1 kill. . 125 to go.. Ik richt op een defend kil... Tegelinkertijd maakt een lightningstrike een einde aan die man...
Ik balen... Ineens piep pie pie piep.. Boem.. Hunterkiller
Grrrr
Grrrrrrrrrrr 150 punten voor lodestar... Ik had gehoopt op 1 kill en 2 kills van stealth chopper..
Chopper maakt 1 kill. . 125 to go.. Ik richt op een defend kil... Tegelinkertijd maakt een lightningstrike een einde aan die man...
Ik balen... Ineens piep pie pie piep.. Boem.. Hunterkiller
Grrrr
Verwijderd
Hij staat online:Gundogan schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 11:25:
[...]
In CoD1 waren sommige spots zelfs niet toegestaan (prone in trappenhuis in Carentan bijvoorbeeld) in competitive play omdat spelers je eigenlijk alleen van een bepaalde hoek konden benaderen en vanuit die hoek was je nauwelijks te zien terwijl jij ze makkelijk kon zien vanuit je prone positie.
En alleen schieten op een splitscreener zou al genoeg zijn btw om te zien of er lag is in splitscreen. Maar als je helemaal los wilt gaan houd ik je niet tegen.
Op de PC is in ieder geval geen delay met bots (bots pingen meestal rond de 5-10) in ieder geval (nouja misschien 1 frame tussen schieten en raken @ 125fps ofzo).
Ik vind die cover delay echt het meest rare om te zien. Deze opname is overigens capped @30FPS (Hardware limitation).
Ik heb BlOps2 destrijd ge-preordered en een tijdje gespeeld op m'n PS3. Nu heb ik een nieuwe PS3 overgenomen (ben van die dikke, 40GB naar de slim, 160GB gegaan), en net BlOps2 opgestart maar nu zit ik die Chaos mode er niet meer tussen staan. Betekent dit dat die pre-order code gekoppeld is aan de PS3 en niet aan je PSN account?
Gare shizzle inderdaad.Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 16:12:
[...]
Hij staat online: [video]
Ik vind die cover delay echt het meest rare om te zien. Deze opname is overigens capped @30FPS (Hardware limitation).
Op de pc heb je dit veel minder volgens mij. Ik denk dat er op de consoles een standaard delay inzit of zoiets?
Het eerste gedeelte is gewoon dafuq-mode.
Verwijderd
Ik kon dat filmpje niet kijken. Veel te zwoele stem.Gundogan schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 16:34:
[...]
Gare shizzle inderdaad.En thanks voor het maken!
Op de pc heb je dit veel minder volgens mij. Ik denk dat er op de consoles een standaard delay inzit of zoiets?
[video]
Het eerste gedeelte is gewoon dafuq-mode.
Kun je niet splitscreenen op een PC? Ik dacht dat die apparaten veel meer mogelijkheden hadden? Vreemd.
Heb net ook in MW3 en BO1 zitten klooien. Voila:
In MW3 en BO1 rare vertraging in coverpop. Geen delay in damage.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2013 18:12 ]
Alles vanaf MW2 is behoorlijk gelimiteerd door steam DRM. Maar in CoD1-4 is alles 'perfect' (paar frames verschil, maar dat kan ook aan de opname liggen) op zowel listen server (player host) als dedicated LAN server. Pas als je één speler flink laat laggen krijg je duidelijk zichtbare delays op alles.Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 18:12:
[...]
Ik kon dat filmpje niet kijken. Veel te zwoele stem.
Kun je niet splitscreenen op een PC? Ik dacht dat die apparaten veel meer mogelijkheden hadden? Vreemd.
Heb net ook in MW3 en BO1 zitten klooien. Voila:
[video]
[video]
In MW3 en BO1 rare vertraging in coverpop. Geen delay in damage.
Maar wel grappig dat ook in BO1 en MW3 er een vertraging zit in liggen/opstaan.
[ Voor 8% gewijzigd door Gundogan op 12-01-2013 18:27 ]
Kijk ... dit wist ik dus niet. Dat maakt het een stuk makkelijker gok ik
Edit:
Dat ging snel, SMAW op gold
Edit2:
U't ging lekker vanavond, potje domination met 5400 punten! (Ik haal nooit van die hoge score's als jullie, dus ben er zeer tevreden over!)

Edit:
Dat ging snel, SMAW op gold

Edit2:
U't ging lekker vanavond, potje domination met 5400 punten! (Ik haal nooit van die hoge score's als jullie, dus ben er zeer tevreden over!)
[ Voor 42% gewijzigd door R0y. op 12-01-2013 22:41 ]
Verwijderd
Gefeliciteerd met je golden SMAW, heeft je wel wat tijd gekost geloof ik heh? Mooi dat het dan toch maar gelukt is. 
Mijn Remington is inmiddels goud en max prestige maar ik kan hem niet neerleggen. Speel inmiddels alleen maar met Remington, S12, FAL en 5-7. Alleen als de tegenstander veel te tryhard en/of in volle party speelt ga ik met een MTAR of AN-94. Anders blijf ik bij de funguns. Ik denk dat de SMAW een prima uitbreiding op mijn arsenaal is.
Mijn Remington is inmiddels goud en max prestige maar ik kan hem niet neerleggen. Speel inmiddels alleen maar met Remington, S12, FAL en 5-7. Alleen als de tegenstander veel te tryhard en/of in volle party speelt ga ik met een MTAR of AN-94. Anders blijf ik bij de funguns. Ik denk dat de SMAW een prima uitbreiding op mijn arsenaal is.
Dat kan je wel zeggen ja, denk dat ik zo'n 2 uur heb rond lopen rennen met de SMAW om 2 keer geluk te hebben dat 2 enemy's op elkaar lagenVerwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 23:42:
Gefeliciteerd met je golden SMAW, heeft je wel wat tijd gekost geloof ik heh? Mooi dat het dan toch maar gelukt is.

Verwijderd
Oh wow, had net iemand die in combat training mensen opriep iemand te reporten. Die iemand was echter een bot
.
Quadruple facepalm...Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2013 @ 03:38:
Oh wow, had net iemand die in combat training mensen opriep iemand te reporten. Die iemand was echter een bot.
Je moet de code alleen opnieuw downloaden uit de PS store. Dus op je nieuwe PS3 inloggen met je PSN, dan ga je naar de PS Store. Kijk daar bij DOWNLOADS. Daar zal die tussen staan, download en installeer het opnieuw. Als het goed is werkt het dan weer.Booth schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 16:33:
Ik heb BlOps2 destrijd ge-preordered en een tijdje gespeeld op m'n PS3. Nu heb ik een nieuwe PS3 overgenomen (ben van die dikke, 40GB naar de slim, 160GB gegaan), en net BlOps2 opgestart maar nu zit ik die Chaos mode er niet meer tussen staan. Betekent dit dat die pre-order code gekoppeld is aan de PS3 en niet aan je PSN account?
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Sowieso een probleem in heel veel hedendaagse shooters nogdat het player model verschilt van wat de tegenstander ziet. Niet alleen in COD. BF3 heeft dit wel beter aangepakt. Halo en Crysis doen dit ook beter. Sowieso is de kogel geen echt projectiel in de game waardoor dit soor tissues beter naar voren komen maar meer een lightgun shooter qua hit principe.Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 01:03:
[...]
Dat van de camera's die eerder bewegen bij bewegen dan stilzitten was bekend. Dat er een delay is tussen schieten en hitten is voor mij wel nieuw. Allebei debiel overigens.
Cod heeft helrmaal geen projectiel op geweren.
Moment van trekker overhalen is het moment van impacta
Dat zei ik ookaron225 schreef op zondag 13 januari 2013 @ 16:53:
Cod heeft helrmaal geen projectiel op geweren.
Het blijft de oude ID software engine en netcode ook, DIe kunnen ze niet meer uitbreiden.
Dit werkt, top!! Thanks!!PM_Petrol schreef op zondag 13 januari 2013 @ 13:58:
[...]
Je moet de code alleen opnieuw downloaden uit de PS store. Dus op je nieuwe PS3 inloggen met je PSN, dan ga je naar de PS Store. Kijk daar bij DOWNLOADS. Daar zal die tussen staan, download en installeer het opnieuw. Als het goed is werkt het dan weer.
Alleen vernaggelen en het laten lopen op 28k modem settings.Sn0wblind schreef op zondag 13 januari 2013 @ 17:20:
[...]
Dat zei ik ook
Het blijft de oude ID software engine en netcode ook, DIe kunnen ze niet meer uitbreiden.
Op zich is er niks mis met de Tech3 netcode voor dit soort games (zeker in vergelijking met ongeveer al het andere met uitzondering van misschien de Valve engines) en zijn er zelfs behoorlijk wat verbeteringen aangebracht vanuit de community qua antilag/lag compensation (unlagged, cpma netcode). Maar bij IW/3arch hebben ze denk ik toch problemen met voornamelijk het playerhost systeem en de instabiliteit die dit meebrengt.
En met BO2 hebben ze ook de dedicated servers weten te vernaggelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Gundogan op 13-01-2013 18:01 ]
HELEMAAL NIKS WERKT ER. Zo vaak dat ik wordt gesniperd als ik al lang achter een muur sta. Wordt er stront ziek van.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Het gaat weer goed vanavond! Domination: Ik cap, zie vrolijk 3 teammates het gebouw in rennen met de reden: "daar zou wel is een easy kill in kunnen zitten!". 
IPV dat ze even op die vlag gaan liggen zodat het sneller gaat...

[ Voor 18% gewijzigd door R0y. op 13-01-2013 20:34 ]
Ja dat is ook zo vervelend. Een team die niks doet behalve stom rond rennen.R0y. schreef op zondag 13 januari 2013 @ 20:28:
Het gaat weer goed vanavond! Domination: Ik cap, zie vrolijk 3 teammates het gebouw in rennen met de reden: "daar zou wel is een easy kill in kunnen zitten!".

De tweakers party zat vol dus joinde ik de enemy.. En die vonden het ook al teveel werk om alleen de a of c flag te cappen...
Heeerlijk dat spelen met randoms.. Ik speel zelf als ik alleen ben ook geen domination of hq meer...
Alleen kc of tdm of ffa.
Daarbij zal objective gameplay je wel veeeeeel meer punten leveren..
Heeerlijk dat spelen met randoms.. Ik speel zelf als ik alleen ben ook geen domination of hq meer...
Alleen kc of tdm of ffa.
Gewoon KC spelen, meeste XP opleverende gamemodus. Als je elke confirm en deny pakt krijg je een shitload aan punten, ik zou niet kiezen voor killstreaks die je zelf moet besturen. Ik kies meestal voor bijvoorbeeld Airstrike, en dan pas droppen als je weet dat er vijanden in je buurt zitten. Als je 3 man raakt kan je die kills ook confirmen. Ik heb gemerkt dat een Lodestar niet helpt bij winnen, omdat je vaak enemies raakt als ze net zijn gespawned en er vaak dus op die plek nog een vijand spawnt die je kills denied.aron225 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 05:42:
De tweakers party zat vol dus joinde ik de enemy.. En die vonden het ook al teveel werk om alleen de a of c flag te cappen...
Alleen kc of tdm of ffa.
Verwijderd
Vergeet de UAV/CUAV/VTOL combi op. Dat levert meer XP op dan welke andere set-up dan ook. (Nou ja Swarm/K-9/VTOL is nog beter maar dan ben je een aap. Lethal killstreaks zijn niet awesome meer in 2013.)reemprive schreef op maandag 14 januari 2013 @ 07:21:
[...]
Gewoon KC spelen, meeste XP opleverende gamemodus. Als je elke confirm en deny pakt krijg je een shitload aan punten, ik zou niet kiezen voor killstreaks die je zelf moet besturen. Ik kies meestal voor bijvoorbeeld Airstrike, en dan pas droppen als je weet dat er vijanden in je buurt zitten. Als je 3 man raakt kan je die kills ook confirmen. Ik heb gemerkt dat een Lodestar niet helpt bij winnen, omdat je vaak enemies raakt als ze net zijn gespawned en er vaak dus op die plek nog een vijand spawnt die je kills denied.
Algemeen: Dogs en Swarm vernaggelen het potje voor iedereen. Er door gepakt worden is saai. Een teamgenoot die het inroept is saai. Voor niemand leuk.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2013 07:34 ]
Laatste ronde die ik speelde had ik stealth chopper / escort drone / lodestar mee..
Was met 2 jongen (thablueone en martinhp14)
Stealth choppet en escort drone leverde me veeeeeel meer xp op dan lodestar inderdaad.
Over het algemeen speel ik in party met package/stealth/lodestar in domination.
Dat gaat goed...
Lodestar is gewoon (zoals dejavu en pwndya altijd schreeuwen) VET!!!
Was met 2 jongen (thablueone en martinhp14)
Stealth choppet en escort drone leverde me veeeeeel meer xp op dan lodestar inderdaad.
Over het algemeen speel ik in party met package/stealth/lodestar in domination.
Dat gaat goed...
Lodestar is gewoon (zoals dejavu en pwndya altijd schreeuwen) VET!!!
Ass-rapedaron225 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 05:42:
Alleen kc of tdm of ffa.
Ja gister ging weer lekker moet ik zeggen, ben maar even afgestapt van mijn irritatieclass :
primary: -
secondary kap 40 silencer
Perk 1: Blind eye en Lightweight
Perk 2: Cold blooded
Perk 3: Extreme conditioning en Tac mask
Het speelt wel fijn maar ik kan begrijpen dat de enemy het noob vind: kap 40 is overpowered en met een silencer ben ik ook niet te vinden op de map. Ik denk als ik ghost zou hebben dat deze class nog erger zou zijn.
Maar zoals gezegd nu afgestapt weer, omdat ik weer wat serieuzer wil spelen. MSMC met een SMAW nu
( ik weet het noob smg, maar ik heb nog geen assaultrifle geunlocked waarmee ik lekker kan spelen.)
Het spelen in een tweakers party blijf ik super relaxed vinden. Iedereen ongeveer zelfde niveau, en het is ook nog gezellig tussendoor(ventrilo). Als er dan wat harder gespeeld moet worden kan iedereen vaak nog een tandje erbij doen.
Ik merk gelukig dat mijn niveau steeds beter wordt. Tuurlijk haal ik het niet bij sommige hier op het forum ,maar ik doe mijn best.
offtopic: aron hoe was het skieen?
Pfff.... Ik moet dit eens proberen:Lonestander schreef op maandag 14 januari 2013 @ 09:29:
Ja gister ging weer lekker moet ik zeggen, ben maar even afgestapt van mijn irritatieclass :
YouTube: Black Ops 2 - THE WORLD'S GREATEST CAMPER RETURNS!!!
Mensen gaan soms al helemaal door het lint als je slechts twee vlaggen verdedigt in domination, maar als je het zo gaat doen..... ^__^
Volgende keer állemaal deze setup!Gundogan schreef op maandag 14 januari 2013 @ 09:51:
[...]
Pfff.... Ik moet dit eens proberen:
Mensen gaan soms al helemaal door het lint als je slechts twee vlaggen verdedigt in domination, maar als je het zo gaat doen..... ^__^
Gisteren mijn diamanten SMG's gehaald, eindelijk. Nu 6e prestige level 47. Op de xbox is het aantal host migrations echt niet meer leuk, elk potje minimaal 2 x en gemiddeld 1 op de 3 potjes kapt er helemaal mee door het gedashboard van sneue rukkers die met hun K/D bezig zijn....
Precies, dacht ik ookMicScott schreef op maandag 14 januari 2013 @ 11:01:
Volgende keer állemaal deze setup!
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Slechts 2? Volgens mij is dat het beste.... 3 cappen is spawnswitch. Gewoon 2 cappen en vastzetten die handel!Gundogan schreef op maandag 14 januari 2013 @ 09:51:
[...]
Of begrijp ik je verkeerd?
[ Voor 5% gewijzigd door DeBaroN op 14-01-2013 11:58 ]
Dat is de algemene regel, maar de tegenstanders gaan je dan campers noemen wanneer je die vast zet, omdat je niet probeert de derde te pakken..baronruud schreef op maandag 14 januari 2013 @ 11:58:
[...]
Slechts 2? Volgens mij is dat het beste.... 3 cappen is spawnswitch. Gewoon 2 cappen en vastzetten die handel!
achja laatste tijd proberen we ook wel meer te tripple cappen voor de extra uitdaging die het brengt
'Slechts' als in je doet inderdaad gewoon wat het beste werkt. Dus als je twee vlaggen hebt, kan je niet veel anders doen dan chokepoint campen als je makkelijk wilt winnen.baronruud schreef op maandag 14 januari 2013 @ 11:58:
[...]
Slechts 2? Volgens mij is dat het beste.... 3 cappen is spawnswitch. Gewoon 2 cappen en vastzetten die handel!
2 cappen en spawn trap is inderdaad de beste..
hoewel er vaak mensen in het team zitten die graag vsat / k9 / swarm halen..
die gaan gewoon op de derde vlag staan en killen 3 man (3 man+cap is 800 punten)
tezamen met een cap van de 1e en 2e vlag, heb je een 1050 punten .. en bijne een vsat..
als je eenmaal vsat heb, dan is een k9 en swarm geen echte kunst meer
hoewel er vaak mensen in het team zitten die graag vsat / k9 / swarm halen..
die gaan gewoon op de derde vlag staan en killen 3 man (3 man+cap is 800 punten)
tezamen met een cap van de 1e en 2e vlag, heb je een 1050 punten .. en bijne een vsat..
als je eenmaal vsat heb, dan is een k9 en swarm geen echte kunst meer
Verwijderd
Ik gebruik regelmatig guardian en sentry gun (en als 3de lightning strike) op hardpoint. Ik heb dan alleen geen schild en trophy system, misschien tijd om dat ook maar eens te doenGundogan schreef op maandag 14 januari 2013 @ 09:51:
[...]
Pfff.... Ik moet dit eens proberen:
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2013 13:59 ]
Er zijn ook niet zo heel veel hardpoints toch?
Ze rouleren heb ik het Ide..
Laatste keer dat wij speelde had ik meer last van je maatje. ..
Heb ik lodestar en chopper.. Airspace full. . Toen er eindelijk ruimte was hadden we nog 3 mensen in het andere team..
Schoot niet echt op
Ze rouleren heb ik het Ide..
Laatste keer dat wij speelde had ik meer last van je maatje. ..
Heb ik lodestar en chopper.. Airspace full. . Toen er eindelijk ruimte was hadden we nog 3 mensen in het andere team..
Schoot niet echt op
Ik speel ook altijd UAV Guardian en Sentry. Sentry gun in samenwerking met Guardian werkt echt fantastisch als je hem op de goede plekken zet, en de tegenstander geen EMP grenades heeft. Ik zit daar ook wel eens boven met een Sentry en Guardian op Hijacked, ik zit alleen wel mijn Sentry op het balkon. Laatst een keer een potje met 24 sentry kills in 1 ronde kill confirmed lol.
Ik zat vandaag het leuke whatif.xkcd.com te lezen toen dit stukje voorbij kwam:
Geen wonder dat die dingen zo eng klinken... ze zijn ook eng!The GAU-8 Avenger fires up to sixty one-pound bullets a second. It produces almost five tons of recoil force, which is crazy considering that it’s mounted in a type of plane (the A-10 Warthog) whose two engines produce only four tons of thrust each. If you put two of them in one aircraft, and fired both guns forward while opening up the throttle, the guns would win and you’d accelerate backward.
[ Voor 5% gewijzigd door MicScott op 14-01-2013 17:55 ]
Verwijderd
Het geluid is alleen niet helemaal goed in-gameMicScott schreef op maandag 14 januari 2013 @ 17:54:
Ik zat vandaag het leuke whatif.xkcd.com te lezen toen dit stukje voorbij kwam:
[...]
Geen wonder dat die dingen zo eng klinken... ze zijn ook eng!
Mwoah.Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 18:40:
[...]
Het geluid is alleen niet helemaal goed in-game.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Pf_REp2rtFw]
Zit ik hier, als enige GoT-er vs een hele groep GoT-ers.. Worden keihard ingemaakt in DOM:(
Om het nog erger te maken ging 1 van mijn teamgenoten klagen over zijn K/D ratio
Om het nog erger te maken ging 1 van mijn teamgenoten klagen over zijn K/D ratio

[ Voor 32% gewijzigd door R0y. op 14-01-2013 19:59 ]
klopt.. en dat was ik... slimme teammaat..
we waren gewoon wat aan het aanklooien.. we probeerde het neit eens...
als jij aron2111 op steam ff toevoegt.. (ingame nu .diamond)
doe je een keer een rondje mee
en voor de duidelijkheid.. nu je weet wie ik ben.. mischien kan jij die dude uitleggen dat ik geen prestige hack nodig heb?
edit.. zojuist lodestar gescoord.. mischien een teken dat wij indd aan het klooien waren..
viel trouwens allemaal wel mee.. 36/10 met 4 caps en 11 defs
we waren gewoon wat aan het aanklooien.. we probeerde het neit eens...
als jij aron2111 op steam ff toevoegt.. (ingame nu .diamond)
doe je een keer een rondje mee
en voor de duidelijkheid.. nu je weet wie ik ben.. mischien kan jij die dude uitleggen dat ik geen prestige hack nodig heb?
edit.. zojuist lodestar gescoord.. mischien een teken dat wij indd aan het klooien waren..
viel trouwens allemaal wel mee.. 36/10 met 4 caps en 11 defs
[ Voor 39% gewijzigd door aron225 op 14-01-2013 21:10 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.
Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.
Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.