Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:13
aron225 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 11:16:
op werk kan je prima spelen hoor... ik doe dat vaak zat (notebook mee)

mar dan zie ik je voorlopig ff niet meer... morgen ben ik overdag druk, en savonds bios en ........ "prive zaken" heel miss ff van 6 tot 7 ofzo
Ik zou dan toch mooi thuis zitten te spelen, aangezien ik gelijk naar huis zou mogen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 10:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-10 18:55
Gisteren een vreemd potje meegemaakt. CTF op Hijacked. Wij joinden midden in de game en werden allemaal binnen 1 sec na spawnen gekilled. 8 sec wachten, spawnen en pats! gelijk weer dood. Bleek dat de tegenstanders al wisten waar wij zouden gaan spawnen en hier met getrokken pistolen stonden te wachten. Keer op keer op keer op keer. Zeer irritant en na een minuutje maar weer geleaved. Bizar dat het complete team (6 man) dit overkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 17:24:
Speelde BO 2 bij een vriend, wilde hem nieuw kopen maar vind serieus mw3 fijner spelen. Granaten e.d. te slap, levels te druk.
Nades te zwak? What are you smoking :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-10 18:23
Aight , we hebben met 3 man dus de game gekocht en vanavond voor het eerst gespeeld, duurde nog wel ff voordat mensen mij konden joinen (unable to join game session) , maar dit lijkt vooralsnog opgelost door een keer upnp aan/uit te zetten in de router.

Erg veel lol gehad, geen problemen. Draait allemaal als een tiet :)

Enige waar ik me wel aan erger is het feit dat mijn spel gewoon crashed als ik op Quit game -> Yes druk. cursor blijft hangen en niets doet het meer. Enige wat ik dan mag doen is ctrl+alt+delete en 'm geforceerd sluiten wat resulteert in een foutmelding, echter is steam dan weer stront irritant bezig en start gewoon het spel net zo hard opnieuw op (ik kan steam niet sluiten als BO2 draait) , heeft iemand deze bug vaker gezien? heb er zo niets over kunnen vinden.... Wil best de game opnieuw downloaden, maar blijven mijn stats/settings dan wel bewaard?

Voor de rest een erg leuk spel zo na een paar uurtjes gespeeld te hebben.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-10 16:56

steel123

Cryman9

Van die 'bug' heb ik nooit last van gehad, is wel een stabiel spel bij mij.
Ik zou het ook VEEEEEEEL liever zonder steam zien, maarja daar is niks meer aan te doen. Alle spellen van tegenwoordig gebruiken steam of origin.

Volgens mij blijven je stats altijd bewaard aangezien die aan je steam account gekoppeld zijn.
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 17:24:
Speelde BO 2 bij een vriend, wilde hem nieuw kopen maar vind serieus mw3 fijner spelen. Granaten e.d. te slap, levels te druk.
Eh wat?? Ik speel zelf ALTIJD met flak jacket omdat grenaten gewoon veeeeeeeeel te sterk zijn.
Je kan geen flag/HQ/hardpoint cappen of bom planten zonder gekilled te worden door een random grenaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

steel123 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 11:43:
Van die 'bug' heb ik nooit last van gehad, is wel een stabiel spel bij mij.
Ik zou het ook VEEEEEEEL liever zonder steam zien, maarja daar is niks meer aan te doen. Alle spellen van tegenwoordig gebruiken steam of origin.

Volgens mij blijven je stats altijd bewaard aangezien die aan je steam account gekoppeld zijn.

[...]

Eh wat?? Ik speel zelf ALTIJD met flak jacket omdat grenaten gewoon veeeeeeeeel te sterk zijn.
Je kan geen flag/HQ/hardpoint cappen of bom planten zonder gekilled te worden door een random grenaat.
Granaat op een objective lijkt me per definitie niet random. :)

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09-2016
MicScott schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 12:40:
[...]

Granaat op een objective lijkt me per definitie niet random. :)
op zich is dat niet helemaal 'random' dat is waar, maar ik vind wel dat je semxtex/c4 en granten belachgelijk ver kan gooien

het gebeurd mij ook regelmatig dat mensen na een gespamt te zijn gelijk 2 nades naar de objective gooien van belachelijke afstanden

They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Echt te lelijk gewoon. Ik win van een team met villa pedro fabregas etc. gemiddeld 85. Verlies van een bronze silver team. Dat klopt toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
afca123 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 15:22:
Echt te lelijk gewoon. Ik win van een team met villa pedro fabregas etc. gemiddeld 85. Verlies van een bronze silver team. Dat klopt toch niet?
Goeie post! }:O

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

+1

Snap ook niet echt waarom dit gemeld moet worden. Straks meld iedereen dat die een keer een pot verloren heeft.

* MegaTronics kan beter melden wanneer die een pot gewonnen heeft, komt niet zo vaak voor. :p

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:49
afca123 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 15:22:
offtopic:
Dat is Fifa UT nu eenmaal. :+
jorg5 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 13:34:
[...]

op zich is dat niet helemaal 'random' dat is waar, maar ik vind wel dat je semxtex/c4 en granten belachgelijk ver kan gooien

het gebeurd mij ook regelmatig dat mensen na een gespamt te zijn gelijk 2 nades naar de objective gooien van belachelijke afstanden
Dat krijg je met instant random respawns. :(

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

jorg5 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 13:34:
[...]

Ik doe het zelf ook hoor als ik spawn en zie dat b gecaptured wordt door de tegenstander, dan gooi ik daar een semtex of frag heen. Maar je hebt flak jacket en trophy system om daar wat aan te doen als 'slachtoffer' zijnde.
(Woo morgenavond weer thuis, lekker gamen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
Ik heb net 3 rondjes gespeeld en gequit..
Gistermiddag heerlijkbgespeeld.. Lekkere scores enzo...
Gister na het eten rond half 7 begon de drama.. Buitenlandse spelers.. Belachrlijke compensation. En gewoon geen figuur neerkrijgen....

Dit werd naarmate het nacht werd alleen maar erger..

Ik had gehoopt nu gewoon ren potje tegen nederlandse dudes te spelen... Dat luktte.. Maar was een slideshow (2buddies aan overgehouden.. Zero en hardstyle.. 2 goede spelers met eigen stijl).

Party gemaakt met:
Hardstyle
Zero
Aron211
Call of beauty
Flyingfreeman
Mytk gn!uz

En er was echt niemand bij die ook maar iets scoorde (ronde hiervoor werden door spelers in dit team streaks als vsat/k9/swarm(bijna dubbel swarm) gehaald... En nu afgaan met 4k punten en nrt aan winst..

Ik vind het niet grappig meer zo iig

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

aron225 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 17:51:
Ik heb net 3 rondjes gespeeld en gequit..
Gistermiddag heerlijkbgespeeld.. Lekkere scores enzo...
Gister na het eten rond half 7 begon de drama.. Buitenlandse spelers.. Belachrlijke compensation. En gewoon geen figuur neerkrijgen....

Dit werd naarmate het nacht werd alleen maar erger..

Ik had gehoopt nu gewoon ren potje tegen nederlandse dudes te spelen... Dat luktte.. Maar was een slideshow (2buddies aan overgehouden.. Zero en hardstyle.. 2 goede spelers met eigen stijl).

Party gemaakt met:
Hardstyle
Zero
Aron211
Call of beauty
Flyingfreeman
Mytk gn!uz

En er was echt niemand bij die ook maar iets scoorde (ronde hiervoor werden door spelers in dit team streaks als vsat/k9/swarm(bijna dubbel swarm) gehaald... En nu afgaan met 4k punten en nrt aan winst..

Ik vind het niet grappig meer zo iig
Wat rot, hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
rot vind ik niet het juiste woord...
ik word er gewoon ziek van, het verpest het echt keihard....
ik frustreer dan gewoon.... en word kwaad..

iig eens kijken of ik morgen ergens een nieuwe muisepad kan vinden..

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
En ik heb weer een cheater voor jullie.
Echt, jullie hebben het meestal niet door maar om de zoveel games speel je tegen cheaters.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=vJlPlbZI0Aw]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:09
Wat is daar voor Cheating aan ?

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Shotgun is pump dus 1 keer schieten per keer. Dit lijkt wel op een AR.
Hij schiet drie kogels rap echter elkaar en dat kan standaard met een shotgun niet,

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Hah, dat bedoel ik nou.... de meerderheid snapt niet eens dat er gecheat word.

En dan heb je bijvoorbeeld ook nog slimme wallhackers, waar niemand van merkt dat ze het doen.
De voorbeelden die ik eerder postte waren overduidelijk, maar het is echt makkelijk te verbergen waardoor je gaat twijfelen of het niet gewoon een goede speler is.

[ Voor 37% gewijzigd door unfor op 05-01-2013 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Lol ja, je kan wel ziet dat die aan cheaten is met die shotgun maar zelfs met die aimbot/rapidfire/no recoil cheat ding bakte die er weinig van.

Zelfs dit van mij met een shotty is nog beter :P (Einde van het filmpje begin ik pas met shotty te schieten ^^)

[ Voor 50% gewijzigd door falcon123 op 05-01-2013 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:09
unfor schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 22:41:
[...]

En dan heb je bijvoorbeeld ook nog slimme wallhackers, waar niemand van merkt dat ze het doen.
De voorbeelden die ik eerder postte waren overduidelijk, maar het is echt makkelijk te verbergen waardoor je gaat twijfelen of het niet gewoon een goede speler is.
Het is niet dat ik het niet snapt, maar ben er gewoon niet zo mee bezig. Ik kijk killcam eigenlijk al helemaal niet vanwege lag compensation. Maar idd die fast fire is duidelijke zaak, ik zat meer in wallhack en/of aimbot te kijken welke beide bij deze speler niet zichtbaar is in dit filmpje.

Edit: Heb je een goeie cheater hoef je het ook niet te zien, vandaar de eerlijke mensen zullen het niet altijd "snappen".

[ Voor 7% gewijzigd door MaFFia op 05-01-2013 23:02 ]

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wallhack is sowieso kansloos als je al vrij makkelijk een vsat haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

unfor schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 22:41:
[...]

Aan het begin dacht ik nog dat het misschien een geluidsbug in theater mode was, maar op een gegeven moment zie je hem echt binnen een tiende van een seconde van 5 naar 0 shells gaan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 23:19:
Wallhack is sowieso kansloos als je al vrij makkelijk een vsat haalt.
VSAT is een weggegooide killstreak als je gewoon kunt wallhacken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je wallhacked win je alles. Dan haalt je tegenstander geen orbital VSAT meer.

@unfor
Je moet even zijn Steam ID plakken in de YouTube omschrijving. Die naam is morgen toch weer anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
reemprive schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 23:25:
@unfor
Je moet even zijn Steam ID plakken in de YouTube omschrijving. Die naam is morgen toch weer anders.
En hoe vind ik dat? :)
edit: gevonden, http://steamidfinder.com/

[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 05-01-2013 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
http://steamidfinder.com/? :)

Kekekekekek. :p

Maar dit zijn inderdaad de duidelijke en doen het soms eerder om mensen te irriteren dan 'goed te zijn'. Van degene die het supergoed proberen te verbergen heb ik zoiets van: waarom zo veel moeite doen op pubs. :z

offtopic:
Zomg heb ik slechts een 6 digit steam ID... niet CAL-i legit :'(

[ Voor 94% gewijzigd door Gundogan op 05-01-2013 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
te laat ;)
Maar deze vond ik ook, heeft meteen een vaste link naar profile die nooit veranderd: http://steamidconverter.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-10 16:36

KennyPlox

feest vierende banaan

Ksnap het echt niet, ik zie anderen met dezelfde class 31-3 gaan en ik ga 9-13.. Wat doe ik in godsnaam fout?

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

KennyPlox schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 23:51:
Ksnap het echt niet, ik zie anderen met dezelfde class 31-3 gaan en ik ga 9-13.. Wat doe ik in godsnaam fout?
Het is geen rpg... Oefenen zal je.

offtopic:
Biaaaaaatch

[ Voor 6% gewijzigd door MicScott op 05-01-2013 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-10 16:36

KennyPlox

feest vierende banaan

MicScott schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 23:54:
[...]

Het is geen rpg... Oefenen zal je.

offtopic:
Biaaaaaatch
Oefenen doe ik genoeg...

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
KennyPlox schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 23:51:
Je schiet te vaak mis en gaat te vaak dood.

Een class zegt niks, hoe goed jij bent (of anderen zijn) zegt alles.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Dan ben je gewoon hopeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
1 probleem met Black ops mij enorm opvalt. De hoop mensen die een spel verlaten wanneer er verloren wordt. De laatste dagen vooral zijn ermaar weinig matches waarbij het gehele tegenteam blijft met een hoop forfeits erbij.

Dit nog voordat er uberhaupt killstreaks gelanceerd worden. Vraag me af waarom dit meer voor komt dan in het verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoFR
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 23:32
@Rin
Als de lag compensation te erg is? Als ik een heel magazijn op iemand leegknal, niet eens een hitmarker krijg en als dat een paar keer gebeurt dan leave ik ook. Het is net of je met opgefrommelde bolletjes papier aan het gooien bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

Wat vaak nog lastiger is, is een pot te starten. Vaak komt er net weer iemand bij voordat de pot gaat laden en begint het aftellen opnieuw, dit soms wel 10 keer...

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
HugoFR schreef op zondag 06 januari 2013 @ 12:19:
@Rin
Als de lag compensation te erg is? Als ik een heel magazijn op iemand leegknal, niet eens een hitmarker krijg en als dat een paar keer gebeurt dan leave ik ook. Het is net of je met opgefrommelde bolletjes papier aan het gooien bent.
Dit is denk ik iets anders. Als bijna elke ronde meer dan het halve team eruit stapt. DIt is alleen de laatste dagen dan zo. Het valt in ieder geval op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik verlang daarom ook terug naar World at War en Black Ops 1.
wat heb ik me daarmee vermaakt.
in beide spellen samen heb ik wel 50 dagen echte speeltijd zitten.

noem me maar een veteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2013 @ 13:17:

veteraan of no-liver :P nah just kidding ik heb mw2 en 3 ook veel gespeeld

They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

..

Twee spellen & 50 dagen een veteraan? Dat noem ik eerder een peuter/kleuter want lopen doe je nog niet zoveel :+
RoadKill21 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 12:33:
Wat vaak nog lastiger is, is een pot te starten. Vaak komt er net weer iemand bij voordat de pot gaat laden en begint het aftellen opnieuw, dit soms wel 10 keer...
Inderdaad, dat is ook veruit mijn grootste irritatie in het matchmaking systeem...En het feit dat je geen gameinvites kan sturen vanuit steam maar alleen via de BO2 ingame browser, wat dat betreft vond ik het mW3 systeem beter.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Sn0wblind schreef op zondag 06 januari 2013 @ 13:17:
[...]

Dit is denk ik iets anders. Als bijna elke ronde meer dan het halve team eruit stapt. DIt is alleen de laatste dagen dan zo. Het valt in ieder geval op.
Ik vind dat ze het systeem van CS:GO wel mogen implementeren.
Of een ander systeem dat ragequitten afstraft, zoals een gehele prestige kwijtraken als je vaak ragequit oid.
Regelmatig speel ik tegen een volledige clan, die verwachten dan een easy win.
En als ze dan gebuttraped worden ragequitten ze snel na wat hackusations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
unfor schreef op zondag 06 januari 2013 @ 18:00:
[...]

Of een ander systeem dat ragequitten afstraft, zoals een gehele prestige kwijtraken als je vaak ragequit oid.
Hoe zou dit werken dan?
Want zoals Hugo aangeeft dat wanneer het onspeelbaar is (erge lag) en je leaved, wat dan.

Maar dat mensen quitten vanwege verliezen is uiteraard anders.
Gebeurt echt te vaak dat mensen weggaan, en heb dit nooit eerder met andere shooters zo erg meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
tis weer lagg feest op de pc, een lange slideshow :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-10 17:09

superwashandje

grofheid alom

jorg5 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 17:44:
[...]

veteraan of no-liver :P nah just kidding ik heb mw2 en 3 ook veel gespeeld
geen lever? das lullig als je alcohol wil drinken (of andere stoffen wil afbreken for that matter) :+

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-10 16:34

Goner

What can I do you for ?

Grappig, daar hield het wat mij betreft juist een beetje op .. het meest heb ik me vermaakt met de CoD 1, 2 en United Offensive, zowel off- als on-line. MW1 was al minder en toen ze in WaW met die perks (honden !? gouden wapens :( ) kwamen was het wat mij betreft echt finito. Heb nog wel gespeeld op servers waar ze al die flauwekul eruit hadden ge-mod.
Speel nog steeds de single-player (ook nu BO2 op de Wii om eens te kijken hoe dat is), maar on-line kom ik niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023

Ik heb toevallig vandaag nog een uurtje BO1 op de PS3 gedaan. De game gaf aan dat er nog 106.000 spelers online waren (dat is nog best veel, toch?). Wat was het weer ff fijn om betere hitmarkers te hebben. En je hoort weer voetstappen en wat een lekkere grote maps. En mensen met assault rifles! Ahhh, good times!

Het is grafisch wel echt minder dan BO2, maar dat mag de pret niet drukken!

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Rin
Als je geen hitmarkers krijgt mik je niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 12:57
Als het ingame voelt alsof je ge-onehit wordt en in de replay wordt er een half magazijn in je geleegd is dat dan lag compensation?

Verder vermaak ik me prima met de game hoor dus het is niet whinen ^^

Overwatch profile awesomo#2162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een manier om met een party een andere party te joinen?
@Rin
Nee, lag compensation is als je minder schiet op de killcam. En je tegenstander dus al langer aan het schieten is.

Beste kan je gewoon even naar je accuracy kijken, kan je vinden in je combat record. Niet dat het veel zegt, maar die zou ergens tussen de 18 en 23% moeten hangen. Als die daaronder zit raak je gewoon niet genoeg.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dKVDRNnuvMa9bnFSqZL1oX8O/full.png

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2013 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
unfor schreef op zondag 06 januari 2013 @ 18:00:
[...]

Ja sowieso mogen ze nog wel wat meer daarvan overnemen. Zoals een modus waarbij je andere spelers niet kan blokkeren. Of gewoon na een ragequit een half uu niet kunnen connecten. Het komt nu te vaak voor en de reconnectende spelers veoorzaken een lag in het spel waardoor het dan weer lekker half onspeelbaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03-10 08:24

Madstorm

Derping all the way!

Sn0wblind schreef op zondag 06 januari 2013 @ 23:51:
[...]

Ja sowieso mogen ze nog wel wat meer daarvan overnemen. Zoals een modus waarbij je andere spelers niet kan blokkeren. Of gewoon na een ragequit een half uu niet kunnen connecten. Het komt nu te vaak voor en de reconnectende spelers veoorzaken een lag in het spel waardoor het dan weer lekker half onspeelbaar wordt.
En toen viel je internet een fractie van een seconde uit, en kan je een halfuur niet meer spelen.. Of je moet plotseling even iets doen, en kan vervolgens een halfuur niet meer spelen. Nee dat zie ik niet snel gebeuren.

Wat wel een optie is, dat er gewoon wordt bijgehouden hoevaak je een game midden in het potje leaved. Doe je dit vaker dan 5 a 10 keer op een dag, dan wordt je gederanked ofzo, of dan inderdaad een uur niet meer kunnen spelen.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn0wblind schreef op zondag 06 januari 2013 @ 23:51:
[...]

Okay dus als mijn kind begint te huilen en honger heeft, moet ik het potje alsnog maar afmaken? :F
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2013 @ 23:45:

Beste kan je gewoon even naar je accuracy kijken, kan je vinden in je combat record. Niet dat het veel zegt, maar die zou ergens tussen de 18 en 23% moeten hangen. Als die daaronder zit raak je gewoon niet genoeg.

[afbeelding]
Wat een onzin. Dat bepaal jij dat deze boven de 18% moet zijn? Het ligt er maar net aan met welk wapen je speelt. Met de FAL en SWAT zit ik boven de 20%, maar met full-auto wapens iets onder de 17%. Ik vuur regelmatig ook door muren heen waar vaak tegenstanders zitten (op Hijacked bijvoorbeeld aan de zijkant op dat gangetje). Je accuracy zegt echt geen ene reet verder.

[ Voor 42% gewijzigd door bram1984 op 07-01-2013 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double__D
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 01:34
Als ik een potje join.. en het staat 12-67.. en ik merk al dat er een VSAT actief is.. en die A-10 loopt lekker te kreunen.. en ik ga 3x achterelkaar in 0.27 seconden dood --> leaves.

En ook als het volgens de killcam duidelijk is dat er connection issues zijn.

In alle andere gevallen, speelstijl aanpassen.. en door tot het bittere eind! :)

“A day can really slip by when you're deliberately avoiding what you're supposed to do.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
awesom-o schreef op zondag 06 januari 2013 @ 23:02:
Als het ingame voelt alsof je ge-onehit wordt en in de replay wordt er een half magazijn in je geleegd is dat dan lag compensation?

Verder vermaak ik me prima met de game hoor dus het is niet whinen ^^
Dat is inderdaad lag compensation, jij krijgt 3 hitmarkers en valt ineens dood neer, als je op de killcam kijkt is de andere persoon al 2 seconden aan het knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double__D
reemprive schreef op maandag 07 januari 2013 @ 09:44:
[...]

Dat is inderdaad lag compensation, jij krijgt 3 hitmarkers en valt ineens dood neer, als je op de killcam kijkt is de andere persoon al 2 seconden aan het knallen.
Snap ik het goed dat je alleen last kan hebben van lag comp als je host bent?

“A day can really slip by when you're deliberately avoiding what you're supposed to do.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan overigens wel weer zien dat bijna iedereen met die zielige MP7 rondloopt. Niks geleerd van MW3 waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Double__D schreef op maandag 07 januari 2013 @ 09:47:
[...]

Snap ik het goed dat je alleen last kan hebben van lag comp als je host bent?
Iedereen kan 'last' hebben van lag comp. Meestal heb je er echter veel voordeel aan. Elke keer als je iemand neer schiet en je ook daadwerkelijk op de player model mikt, maar in theater mode het lijkt of je veel minder on target bent: lag compensation werkt in je 'voordeel'. Als je rond hoekjes neergeknald wordt, kan het zijn dat lag comp in je nadeel werkt.

Dat en het instant death effect kan ook gewoon lag zijn door gebrekkige updates zodat je te weinig data krijgt om dingen te renderen. Normaal zorgt lag compensation er voor dat alles wel redelijk goed loopt op dat gebied (door middel van interpolation en extrapolation), maar dat kan ook maar tot een bepaalde hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

bram1984 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 09:51:
Je kan overigens wel weer zien dat bijna iedereen met die zielige MP7 rondloopt. Niks geleerd van MW3 waarschijnlijk.
De MP7 is niet noemenswaardig beter dan andere SMG's. Sterker nog, de meeste mensen gaan liever voor de MSMC of PDW.

Maar SMG's zijn nog steeds wel OP :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
Gundogan schreef op maandag 07 januari 2013 @ 09:54:
[...]

Iedereen kan 'last' hebben van lag comp. Meestal heb je er echter veel voordeel aan. Elke keer als je iemand neer schiet en je ook daadwerkelijk op de player model mikt, maar in theater mode het lijkt of je veel minder on target bent: lag compensation werkt in je 'voordeel'. Als je rond hoekjes neergeknald wordt, kan het zijn dat lag comp in je nadeel werkt.

Dat en het instant death effect kan ook gewoon lag zijn door gebrekkige updates zodat je te weinig data krijgt om dingen te renderen. Normaal zorgt lag compensation er voor dat alles wel redelijk goed loopt op dat gebied (door middel van interpolation en extrapolation), maar dat kan ook maar tot een bepaalde hoogte.
Het voelt en lijkt als of ik vaker last/nadeel heb van die lag comp. vooral mensen met een snelle internet verbinding schijnen hier eerder nadeel van te hebben dan een voordeel. ik zit op 100m/bs glasvezel (uitmn hoofd). En nog loop ik vaak 1 a 2 volle seconden voor op de killcam

dat is nog wel is frustrerend om t maar voorzichtig te zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Ik word er ook ziek van... En hhb maar een 60mbit kabel lijn hier.
Op werk heb ik wel glasvezel.. Daar heb ik er inderdaad ook vaak last van..

Het zijn hoofdzakelijk die afgaanse servers/spelers.. (ownee. Ik heb gister geleerd dat ze daar geen pc's hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MicScott schreef op maandag 07 januari 2013 @ 09:56:
[...]

De MP7 is niet noemenswaardig beter dan andere SMG's. Sterker nog, de meeste mensen gaan liever voor de MSMC of PDW.

Nee, maar toch. Ik word het meeste gekilled door de MP7 in ieder geval. Die hadden ze gewoon als laatste unlockbaar moeten maken. De maps zijn ook iets kleiner dan in BO1, heb ik het idee. Verklaart ook dat veel mensen een SMG pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Je hebt echt geen 100/100 verbinding nodig voor goede spelervaring. Ik zit hier op 12/1 ofzo en dat is meeeeer dan genoeg voor een client om op de maximum toelaatbare netcode settings te spelen. Om te hosten kan dat al genoeg zijn, mits de sv_maxrate (hoeveel bytes per seconde je kan versturen naar een client als server) op default 5000 staat en niet op de max 25000:

5000 x 11 = 55000 bytes/s = 0.44 mbit/s upload
5000 x 17 = 85000 bytes/s = 0.68 mbit/s upload
25000 x 11 = 275000 bytes/s = 2.2 mbit/s upload
25000 x 17 = 425000 bytes/s = 3.4 mbit/s upload

Dat is dus minimaal nodig om te hosten (zal wel iets hoger liggen in praktijk).

Wat meer een probleem is, is dat alle servers in Nederland en Duitsland lijken te staan voor Europa, en mensen buiten West-Europa al snel 75-100+ ping daar naar hebben. Lag compensation of niet, echt super is dat niet (hoewel nog best speelbaar zonder echt duidelijke lag). Er zijn ook servers in Zweden, Spanje, Rusland ect nodig met een regio filter zoals in BO1.

En Vector > MP7. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Met name de reload snelheid van de MP7 is gewoon net iets te snel. Dat is echt klik -klik en je kan verder schieten.

Ik gebruik tegenwoordig altijd de MSMC en minder vaak de PDW alhoewel ik de laatste eerder naar WP2 heb kunnen 'upgraden'.

Ik ben nu zover dat ik verder ben met de MSMC dan de PDW.

Qua secundary gebruik ik de FHJ-18 AA die nu ook al P2 is en ik 1 camo (die chinese platjes) moet unlocken voor de gold.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Je hebt echt geen superinternet verbinding nodig om shooters te spelen. Mijn internet is echt niet snel, want het kan volgens mij niet eens sneller als je in een klein dorp(~1800inw) woont. Weet zo niet wat ik precies heb, maar dan wordt de verbinding ook nog eens gedeeld met 3 PC/Laptops en 3 smartphones.

Het is alleen zo dom dat je niet eens kan zien hoeveel ping je hebt. Die streepjes geven echt geen goed beeld.
In Battlefield 3 ga ik ook altijd alleen maar naar servers tussen de 20-30ms. Dit zijn nagenoeg altijd NL of DE servers.

Ik ben eigenlijk wel geïnteresseerd naar de favoriete attachments bij jullie? Zelf ben ik erg fan van stock en gebruik ik op nagenoeg elk wapen.
Shotgun: Laser sight, Long barrel, Stock(alleen op ksg)
SMG: Silencer, Stock, Extended/Fast mag
Assault: Stock, Silencer, Extended/Fast mag
LMG: Stock, Target Finder, FMJ
Sniper: CPU ding
bram1984 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 09:11:
Wat een onzin. Dat bepaal jij dat deze boven de 18% moet zijn? Het ligt er maar net aan met welk wapen je speelt. Met de FAL en SWAT zit ik boven de 20%, maar met full-auto wapens iets onder de 17%. Ik vuur regelmatig ook door muren heen waar vaak tegenstanders zitten (op Hijacked bijvoorbeeld aan de zijkant op dat gangetje). Je accuracy zegt echt geen ene reet verder.
Ik ben het er eigenlijk ook mee eens dat een accuracy van 18% toch wel gemakkelijk haalbaar moet zijn(persoonlijk 20+). Anders mis je simpelweg teveel kogels, waardoor je waarschijnlijk(mits de tegenstander niet ubernoob) te veel doodgaat.
Ook kun je aan accuracy vaak gemakkelijk zien of iemand een hipfirelasersightsmg'er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn TDM K/D zit boven de 1.80 (bovengemiddeld hoog, als ik de gemiddelde lobby leaderboards bekijk). Mijn meest gebruikte wapens zijn de SCAR, Mtar en M27 met (overall) accuracies van respectievelijk 16,81%, 14,48% en 16,92%. Dus nogmaals: het zegt helemaal niks. Ik houd ervan om af en toe gewoon lekker te raggen en een beetje suppressive fire te geven. En zoals ik hierboven al aangeef rag ik op bepaalde maps een magazijn door een muur heen in de hoop iemand te raken. Dus: accuracy zegt niet zoveel, behalve met wat voor wapen je speelt (met snipers en burst / single shots haal je ook een veel hogere accuracy).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
@cryman:
remington: laser + longbarel
pdw: laser + fastmag
msmc: laser + mms (ik vind die iron sight echt ruk)
chicom: selectfire + laser
snipers: balistic cpu + variable zoom
mp7 laser+fastmag (bijna 0 reload time)
an94 stock+reflex+foregrip

en ja ik hipspray veel... alleen niet met assault rifles (dat is geen doen tenzij je er tegen aan loopt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een assault rifle met laser werkt anders prima vanuit de heup hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
bram1984 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:34:
dan haal ik de stock er wel af en probeer ik laser sight..
ik probeer hipsprayen een beetje af te leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double__D
aron225 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:41:
[...]

dan haal ik de stock er wel af en probeer ik laser sight..
ik probeer hipsprayen een beetje af te leren
Ik heb juist een hele lang tijd geprobeerd niet te hipfiren.. en zoveel mogelijk ADS te doen.. maar op korte afstand ben je dan gewoon kansloos. Dus sinds een paar dagen een lasersight gemonteerd en gaan! En dat gaat super.. het voelt alleen een beetje goedkoop die kills. :P

Ah well.. if you can't beat them,.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Double__D schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:46:
[...]

Ik heb juist een hele lang tijd geprobeerd niet te hipfiren.. en zoveel mogelijk ADS te doen.. maar op korte afstand ben je dan gewoon kansloos. Dus sinds een paar dagen een lasersight gemonteerd en gaan! En dat gaat super.. het voelt alleen een beetje goedkoop die kills. :P

Wat ook helpt is beter de situaties anticiperen. Hipfire werkt uitstekend op erg korte afstand als spelers elkaar lopend of rennend 'ontmoeten' wat dus meer spontaan en omgwtfwtfwtf situaties zijn. Met ADS is het veel makkelijker als je aan het head glitchen bent en iemand loopt in je sights of als je al pre aimend een hoekje omloopt om iemand uit te schakelen (vandaar dat stock zo goed is), maar dan moet je dus al een goed idee hebben waar de tegenstander is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Double__D schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:46:
[...]

Waarom zou je niet proberen te hipfiren?? Het zit er niet voor niets in en bovendien kun je veel sneller bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double__D
bram1984 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 14:38:
[...]

Waarom zou je niet proberen te hipfiren?? Het zit er niet voor niets in en bovendien kun je veel sneller bewegen.
Tja, om zelfde reden als dat ik liever geen akimbo FMG-9 of Strikers of Bouncing Betties gebruik.. het voelt voor mij een beetje cheap aan.

Op één of andere manier kon ik in MW2 en MW3 m'n meeste kills met ADS krijgen.. in het BO2 heb ik het gevoel voor spot-on mikken nog niet helemaal in de vingers. Dus daar streef ik naar.

(ik ben een beetje ouderwets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Elke keer als ik iemand doodmaak met hipfire spray, moet ik een halfuur douchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 10:18
Hoe kan ik de ps3 clan van tweakers joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 09:11:

Er is een zeer sterke correlatie tussen accuracy en je win/loss ratio, SPM, KD. Ik zeg ook nergens dat het een 100% indicatie is, maar het is wel zeer sterk. Ik wallbang ook als een gek en zit op ~19-23%. Trust me, als je een accuracy van 22-27% hebt, zoals een van mijn buddies, dan gaat winnen toch wel een stukje makkelijker ;). Goede accuracy helpt gewoon een hoop, zeker bij meerdere tegenstanders, het kan namelijk net het verschil maken tussen reloaden (en doodgaan) of blijven leven.
MicScott schreef op maandag 07 januari 2013 @ 09:56:
[...]

De 3 beste SMG's zijn de MSMC, PDW en Vektor. MSMC omdat het praktisch een assault rifle is. PDW omdat hij gewoon veel kogels heeft icm redelijke damage en accuracy. En de Vektor omdat je time to kill extreem laag is en je amper recoil hebt. Allemaal met fast mag en long barrel. Hoewel de PDW ook speelbaar is met stock of grip.
bram1984 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:19:
Mijn TDM K/D zit boven de 1.80 (bovengemiddeld hoog, als ik de gemiddelde lobby leaderboards bekijk). Mijn meest gebruikte wapens zijn de SCAR, Mtar en M27 met (overall) accuracies van respectievelijk 16,81%, 14,48% en 16,92%. Dus nogmaals: het zegt helemaal niks. Ik houd ervan om af en toe gewoon lekker te raggen en een beetje suppressive fire te geven. En zoals ik hierboven al aangeef rag ik op bepaalde maps een magazijn door een muur heen in de hoop iemand te raken. Dus: accuracy zegt niet zoveel, behalve met wat voor wapen je speelt (met snipers en burst / single shots haal je ook een veel hogere accuracy).
Dat is vrij laag met assault rifles, zeker die van de M27 aangezien dat ding gewoon geen recoil heeft. Ik gebruik zelf alleen de AN-94 en zit daarmee op 22% incl wallbangs. En dat is niet een ding wat geen recoil heeft. Zoals ik al zei is er een correlatie, ik zit op 2.6 overall KD en mijn buddy boven de 4 met zijn betere accuracy....
bram1984 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:34:
Point blank ja, maar alles waarbij je tegenstander niet je complete scherm in beslag neemt is ADS toch echt een STUK beter.
bram1984 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 14:38:
[...]

Omdat je stock hebt? Beweeg je praktisch net zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op maandag 07 januari 2013 @ 15:01:
Elke keer als ik iemand doodmaak met hipfire spray, moet ik een halfuur douchen.
Moet je SnD gaan spelen. Kun je zondrr vertraging doorspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Double__D schreef op maandag 07 januari 2013 @ 14:56:
[...]

Tja, om zelfde reden als dat ik liever geen akimbo FMG-9 of Strikers of Bouncing Betties gebruik.. het voelt voor mij een beetje cheap aan.

Op één of andere manier kon ik in MW2 en MW3 m'n meeste kills met ADS krijgen.. in het BO2 heb ik het gevoel voor spot-on mikken nog niet helemaal in de vingers. Dus daar streef ik naar.

(ik ben een beetje ouderwets)
Ik snap wat je bedoelt. Om dezelfde reden gebruik ik geen target finder / heartbeat sensor. Maar hipfire is iets wat iedereen elk moment kan doen. Het behoort tot de absolute basis van de game en in vroegere shooters was het zelfs de enige manier om te schieten. Ik begrijp daarom ook niet helemaal waarom je het cheap aan vindt voelen. Op korte afstand heb je soms ook gewoon geen keuze.
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 15:13:

Er is een zeer sterke correlatie tussen accuracy en je win/loss ratio, SPM, KD. Ik zeg ook nergens dat het een 100% indicatie is, maar het is wel zeer sterk. Ik wallbang ook als een gek en zit op ~19-23%. Trust me, als je een accuracy van 22-27% hebt, zoals een van mijn buddies, dan gaat winnen toch wel een stukje makkelijker ;). Goede accuracy helpt gewoon een hoop, zeker bij meerdere tegenstanders, het kan namelijk net het verschil maken tussen reloaden (en doodgaan) of blijven leven.
Natuurlijk helpt het, maar het zegt niets over of men wel of niet veel raak schiet. Er zijn ook genoeg debielen die gelijk na het starten van een match een magazijn leegschieten (waarom is me nog steeds niet duidelijk). Dat soort dingen hebben allemaal invloed. En die 27% haalt 'ie met een assault rifle??? Dat lijkt me heel sterk.
Dat is vrij laag met assault rifles, zeker die van de M27 aangezien dat ding gewoon geen recoil heeft. Ik gebruik zelf alleen de AN-94 en zit daarmee op 22% incl wallbangs. En dat is niet een ding wat geen recoil heeft.
Ik weet het, maar toch haal ik in de regel in met name TDM behoorlijke scores met een K/D die binnenkort om en nabij de 2 zal zitten. Ik zal dan toch wat meer sproeien en hipfiren, een andere verklaring heb ik niet.
Point blank ja, maar alles waarbij je tegenstander niet je complete scherm in beslag neemt is ADS toch echt een STUK beter.
Niet alleen point blank, maar ook op een meter of 5 win ik vaak. Voor de rest lijkt het me niet meer dan logisch dat ADS beter is, beetje een "no shit sherlocker" dit.
Wel eens aan het feit gedacht dat veel mensen ook sprinten? Als je dan ook nog eens ADS moet gaan dan heb je het allang afgelegd tegen een heupvuurder met laser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

27% is een skorpion met 2400 kills, 26,4% met de vektor etc. Hij is pas net begonnen met de rifles en zit daar op 23-24%.

Dexterity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is sneller, maar nog steeds niet instant zoals hipfire met laser. Je blijft toch die fractie van tijd houden die je nodig hebt om je wapen omhoog te tillen, tenzij je al begint te hipfiren, maar dan heeft het niet zoveel zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 15:25:
27% is een skorpion met 2400 kills, 26,4% met de vektor etc. Hij is pas net begonnen met de rifles en zit daar op 23-24%.

Dexterity?
Mja, en dat is nou net de crux. Om SMG's een beetje bij te benen met je AR moet je dexterity, stock, toughness en misschien quick draw handle gebruiken. Dan heb je al 3 van je 10 'picks' gebruikt om je assault rifle een beetje levensvatbaar te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

bram1984 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 15:21:
Ik snap wat je bedoelt. Om dezelfde reden gebruik ik geen target finder / heartbeat sensor. Maar hipfire is iets wat iedereen elk moment kan doen. Het behoort tot de absolute basis van de game en in vroegere shooters was het zelfs de enige manier om te schieten. Ik begrijp daarom ook niet helemaal waarom je het cheap aan vindt voelen. Op korte afstand heb je soms ook gewoon geen keuze.
Vroegere shooters ja, die van 10 jaar geleden. Mijn eerste echte fatsoenlijke online fps was met C&C: Renegade en daarna CoD 1,UO, CoD2, MW2 en nu BO2. En sinds CoD1 kill ik al 90% van de mensen met ads. Zeker na MW2 helemaal grijs gespeeld te hebben waarin je met sleight of hand pro echt NOOIT iemand hipfired. Hipfire heb ik zo hard afgeleerd, ook in BF3 kun je zelfs bijna niet hipfiren.

Ik hipfire hier alleen als je 'per ongeluk', dus door niet op te letten, iemand tegenkomt om een hoekje. En het dus gebruikt in plaats van de panic knife van MW2.
bram1984 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 15:21:
Wel eens aan het feit gedacht dat veel mensen ook sprinten? Als je dan ook nog eens ADS moet gaan dan heb je het allang afgelegd tegen een heupvuurder met laser.
Als je nog aan het sprinten bent en je komt iemand tegen die gewoon rondwandelt, dan ben je 9 van de 10 keer toch al dood. Als je niet tegen noobs speelt natuurlijk.
Ook al is 80% van de spelers in een random lobby al redelijk noob in mijn ogen.

Nu nog een andere vraag.
Ik begin een beetje te twijfelen met mijn sensitivity, ik denk namelijk dat die wat aan de hoge kant is.
Een hele hoge sensitivity vind ik persoonlijk wel fijn, maar ik merk dat mijn broertje ook aardig met mij mee kan(hij heeft alleen nog niet zoveel ervaring). En hij heeft echt een heel erg veel lagere sensitivity dan mij.

Mijn sensitivity staat op 14.0 in BO2(PC) met een Logitech G500 muis op de standaard DPI.
In principe heb ik allemaal hoge accuracy met al mijn wapens, dus ik mis niet echt veel, maar wil me toch altijd blijven verbeteren 8)
Hoogste accuracy is zelfs met de M27(goud) die op 22.64% zit.
En de laagste assault is iets van 18.87%, maar die wapens zijn van het begin. Mijn latere assaults zijn allemaal hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op maandag 07 januari 2013 @ 15:43:
[...]

Mja, en dat is nou net de crux. Om SMG's een beetje bij te benen met je AR moet je dexterity, stock, toughness en misschien quick draw handle gebruiken. Dan heb je al 3 van je 10 'picks' gebruikt om je assault rifle een beetje levensvatbaar te maken.
En dan nog doen ze niet genoeg damage, alleen de AN-94 kan het een beetje bijbenen. Dexterity en thoughness gebruik ik ook op SMG's, dus dat is niet echt iets unieks. De enige echte must is stock.

@ hierboven, hoeveel CM heb je nodig om een rondje (360 graden) te draaien? Zonder ADS, want met ADS is het meer.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2013 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 15:13:
Met een SMG iets sneller zelfs. :p Alleen aimen is 'trager' in ADS zoals je al zegt.

[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 07-01-2013 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 15:57:
[...]

En dan nog doen ze niet genoeg damage, alleen de AN-94 kan het een beetje bijbenen. Dexterity en thoughness gebruik ik ook op SMG's, dus dat is niet echt iets unieks. De enige echte must is stock.
Maar als je hipfiret met een smg, heb je dexterity en toughness niet zo hard nodig om enigszins mee te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op maandag 07 januari 2013 @ 16:20:
[...]

Maar als je hipfiret met een smg, heb je dexterity en toughness niet zo hard nodig om enigszins mee te kunnen doen.
Er zijn toch geen andere perks die de moeite waard zijn om in de plaats van thoughness te gebruiken. En met dexterity kan je nog sneller hipfiren ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 16:22:
[...]

Er zijn toch geen andere perks die de moeite waard zijn om in de plaats van thoughness te gebruiken. En met dexterity kan je nog sneller hipfiren ;).
Ja, tuurlijk het zijn relaxte perks, maar ze zijn niet verplicht. En bijvoorbeeld op mijn domination classes wil ik het liefst ook tacmask en extreme conditioning. Dan ben je dus met een AR de sjaak, want je kunt geen 3 perk 3's hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
  • Laatst online: 19-05-2024
toughness gebruik ik werkelijk nooit en het gaat toch lekker zat dus ik zie echt niet in waarom dat een must is.
dan liever scavenger of cold blooded imho.

daarnaast speel ik ook nooit met primary gunfighter en als ik dan moet kiezen tussen grip/stock/quickdraw/fastmag dan kies ik liever voor quickdraw en fastmag, of quickdraw en grip.

zit er trouwens verschil in hoe de afzonderlijke wapens op een stock reageren?
bij bijna alle wapens die ik gebruik, vind ik ze daarna te "nerveus" reageren.
behalve bij de Skorpion, daar vind ik hem wel lekker reageren als de stock erop zit. heel vloeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exepti0n
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online

exepti0n

_o-

Zijn er hier nog belangstellenden voor een Call of Duty: Black Ops 2 Season Pass voor de PC?

Ik heb er per abuis één voor de PC gekocht terwijl ik dacht dat ie voor de PS3 zou zijn |:(

http://www.marktplaats.nl...ops-2-season-pass-pc.html

Volvo XC40 SMSR Plus (MY24)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Ik koop nooit weer DLC in het voor..
Heb dat met BF3 Premium gedaan, BL2 Seasonal, Dungeon Defenders etc.. (hoewel die laatste het wel waard was).
Vaak heb ik het spel al lang weer verlaten voor de laatste DLC's uit komen.
Heb de 1e DLC van Borderlands2 nog niet eens gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-10 18:23
Nog steeds het probleem dat BO2 vastslaat als ik op quit game druk en dan voor yes kies. Behoorlijk irritant. Het beeld slaat vast en is alleen nog via windows te sluiten (taakbeheer) waar ik vervolgens een T6mp.exe fout krijg. Dit gebeurd in single player, multiplayer èn zombies. Gekmakend, want telkens als ik het spel verlaten wil en dus via taakbeheer afsluit , bepaald steam wel ff dat het spel gewoon kneiterhard weer opnieuw gestart dient te worden. En zo zit je dus in een loop... enige oplossing , PC resetten.

Heb heel BO2 al opnieuw geinstalleerd via steam, en ook andere directx/video drivers geprobeert, maar niets lijkt te werken... Heeft iemand enig idee voor dit hardnekkige probleem?

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double__D
Zo.. een hele frustrerende BO2 avond gehad! Volgens mij al m'n potjes verloren.. en maar 1x een KD boven de 1. Ik weet niet wat het is... maar iedereen weet altijd waar ik ben, heeft mij altijd geinsta-killed.. en daarbij was mijn aim belabberd. Vorig weekend nog redelijk wat games met 30-40 kills en meer..

Start ik MW3 op om te kijken of ik nou echt afgezakt ben.. maar nee, gelijk weer KD's van 2 of hoger. Ik snap er niets van.. BO2 en moi liggen elkaar volgens mij niet zo. Ik moet zoveel moeite doen om uberhaupt een beetje mee te komen. Dat wordt effe pauze nemen.. en uit-ragen.. dit is niet goed voor m'n mentale gesteldheid.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Ik heb vanavond CoD 4 weer eens aangeslingerd voor 't eerst sinds jaren, en verdomd ik vind het leuker dan BO2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben meer mensen er last van dat het lang duurt voordat Elite je recent matches laat zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al enig idee wanneer Nuketown zombies beschikbaar zal zijn, voor de mensen die Season pass hebben op de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Ik weet niet hoe het op de ps3 zit.
Maar ik heb de versie met nuketown voor pc. Nuketown zit hier alleen af en toe tussen de chaos/moshpit serie.
Hoe dat met zombies zit weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-10 16:34

Goner

What can I do you for ?

unfor schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 00:33:
Ik heb vanavond CoD 4 weer eens aangeslingerd voor 't eerst sinds jaren, en verdomd ik vind het leuker dan BO2..
Da's de eerste Modern Warfare toch ? Toen ze met die perks begonnen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Ik vermoed dat het wel al eerder is gemeld/gevraagd, maar zijn er meer personen die last hebben van een "vastloper" van 5-10 seconden na het starten van de Online mode (Start Game > Online > Vastloper voor 5 seconden).

Het vreemde is, ik heb het de ene keer wel, de andere keer niet. Ik heb er verder gewoon vrede mee, want spel werkt verder prima, maar vroeg me af of ik de enige ben, en of iemand wellicht weet hoe dit is op te lossen.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 12:57
EricNL schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 09:59:
Ik vermoed dat het wel al eerder is gemeld/gevraagd, maar zijn er meer personen die last hebben van een "vastloper" van 5-10 seconden na het starten van de Online mode (Start Game > Online > Vastloper voor 5 seconden).

Het vreemde is, ik heb het de ene keer wel, de andere keer niet. Ik heb er verder gewoon vrede mee, want spel werkt verder prima, maar vroeg me af of ik de enige ben, en of iemand wellicht weet hoe dit is op te lossen.
Ik heb het ook.

Overwatch profile awesomo#2162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Ik heb het gehad.. Sinds hij op een verse ssd staat heb ik hier geen last meer van.
Wel een kleine sidenote.. Toen ik er last van had gebruiktte ik de laatste nvidia beta driver.. Nu de laatste officiele driver

Pagina: 1 ... 47 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.

Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.