Hey allemaal
Ben van plan om deze game samen met 3 maten te kopen. Wij spelen altijd shooters met z'n 3'en op verloren avondjes, altijd gezellig. In de tijd van Quake 3 deden we dat met een dedi server (met password erop), in de tijden van Call of Duty MW2 d.m.v het lobby systeem (invite-based) etc. ging altijd prima.
Nu willen we met zijn 3'en overstappen op BO2. Is nieuw, leek ons voor de verandering ook wel eens leuk. Maar zit wel met een aantal zaken waar ik zo 1-2-3 geen makkelijk of passend antwoord op kon vinden.
* Is het mogelijk om met ons 3'en (en dus niemand anders!!!) op een server te zitten? en zoja, hoe?
* Is het mogelijk dat iemand zijn eigen server host, via p2p danwel een dedicated server?
* Is het mogelijk zelf een server te huren die te beveiligen is met een password?
* Indien het mogelijk is (uberhaupt) om alleen met ons 3'en te spelen , kunnen we dan ook gewoon xp halen en onze classes levelen? dit kan dus in MW2 bijvoorbeeld niet , en dat is een gròòt minpunt.
* Is Hardcore een optie in bo2? kunnen we dit gebruiken?
Mocht BO2 op deze punten tekort schieten , is dan wellicht voor die punten waar BO2 tekort schiet , de gewone black ops een optie?
Het zou heel fijn zijn als iemand mij hier goed antwoord op kon geven waar ik echt iets mee kan, want dit staat vooralsnog de aankoop in de weg.
[
Voor 7% gewijzigd door
Visgek82 op 04-01-2013 00:34
]