Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 23:57:
[...]

Dat was niet de vraag. De vraag was: 'went het?' of 'kun je er aan wennen?'. Ik reageer op die vraag en jouw antwoord daar op. Niet op een hele andere discussie.
Ja het went, maar het blijft voelen als een handicap.
Want je weet dat je met muis zoveel beter kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Goner schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 22:20:
Zijn er hier spelers die van PC naar console (Wii U in mijn geval) zijn 'geswitched' ?
Is er hoop om ooit te wennen aan die sticks en buttons ipv mijn vertrouwde muis & keyboard (waar ik de rest van de serie mee gespeeld heb) ? :|
Yup, je zal er "ooit" aan wennen ;)
Begin eerst met de campaign te spelen en dan gewoon blijven online proberen en je zal zien dat je steeds wat beter wordt. Na een maandje of 3 ofzo zal je het wss wel helemaal gewoon zijn :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goner schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 22:20:
Zijn er hier spelers die van PC naar console (Wii U in mijn geval) zijn 'geswitched' ?
Is er hoop om ooit te wennen aan die sticks en buttons ipv mijn vertrouwde muis & keyboard (waar ik de rest van de serie mee gespeeld heb) ? :|
Nee, daarom speel ik ook met een muis op mijn PS3. Voor de Wii is dat er volgens mij helaas niet. Wel voor de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:49
bram1984 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 09:15:
[...]

Nee, daarom speel ik ook met een muis op mijn PS3. Voor de Wii is dat er volgens mij helaas niet. Wel voor de 360.
Wii remote gebruiken. :+

Lijkt het net of je dronken bent als je alleen kijkt naar wat er op het scherm gebeurd.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-10 16:34

Goner

What can I do you for ?

Wow, wist niet dat het zo'n discussie zou worden ! :+
Bedankt voor alle reacties/aanmoediging, zo te horen moet ik gewoon effe doorbijten en me erbij neerleggen dat BO wel speelbaar wordt maar nooit zo nauwkeurig als met een keyboard/muis (vandaar dat ze voor bijv. PS3 toch een truc met de muis hebben verzonnen ?)
Tegen de tijd dat bijv. de nieuwe Metro uitkomt zal ik toch wel upgraden en weer PC gaan gebruiken, maar wilde dit gewoon een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
bram1984 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 09:15:
[...]

FragFX Shark? Heb ik ook een tijdje gebruikt met MW2 op de PS3, maar mensen vonden mij een cheater :). Ik moet zeggen dat ik er ook wel een aantal bizarre scores mee heb gehaald...

Nu speel ik BO2 op de PC.

- Modern Warfare 1 op PC gespeelt.
- Black Ops 1 + MW2 op Xbox/PS3 gespeelt.
- Nu weer Black Ops 2 op PC.

Ik vind de sfeer, met name op Xbox, een stuk leuker met bijvoorbeeld shooters. Je ziet meer mensen die gewoonweg op een leuke manier met elkaar kunnen praten.

Op PC gaat het voornamelijk om skill, maar het speelt naar mijn mening wel fijner/soepeler. Uiteraard is het gewoon een feit dat je met een muis accurater bent, en een hogere reactiesnelheid hebt.

@All:
Iemand misschien zien om vanavond wat potjes te schieten. Ik lees al langer de GoT topics, maar heb nooit eerder met mede-GoT'ers gespeeld. Ook slap ge-ouwehoer vind ik geen enkel probleem, juist gezellig.
SteamID: stingraynl

[ Voor 3% gewijzigd door EricNL op 03-01-2013 10:48 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaag
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-11-2022
Welke download regio hebben jullie steam staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Tip voordat mensen hun Steam-ID maar om de haverklap neerplempen om zich aan te melden bij de Steam group zie TS.

Zoek een van de mensen op uit dit topic en als ze online zijn vraag gewoon of er een party is.

Ik speek nu voor mezelf maar ik ga echt niet elke keer iemand handmatig toevoegen als het ook via een handigere manier kan. Als het goed is staan de meeste tweakers ook in die group namelijk.

Gisteren nog een leuke pot gehad met dit als resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/885222107604737939/8E8263F9BB208BEE875FE6265331C480B8A94533/

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EricNL schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 10:46:
[...]

FragFX Shark? Heb ik ook een tijdje gebruikt met MW2 op de PS3, maar mensen vonden mij een cheater :). Ik moet zeggen dat ik er ook wel een aantal bizarre scores mee heb gehaald...

Nu speel ik BO2 op de PC.

- Modern Warfare 1 op PC gespeelt.
- Black Ops 1 + MW2 op Xbox/PS3 gespeelt.
- Nu weer Black Ops 2 op PC.

Ik vind de sfeer, met name op Xbox, een stuk leuker met bijvoorbeeld shooters. Je ziet meer mensen die gewoonweg op een leuke manier met elkaar kunnen praten.

Op PC gaat het voornamelijk om skill, maar het speelt naar mijn mening wel fijner/soepeler. Uiteraard is het gewoon een feit dat je met een muis accurater bent, en een hogere reactiesnelheid hebt.

@All:
Iemand misschien zien om vanavond wat potjes te schieten. Ik lees al langer de GoT topics, maar heb nooit eerder met mede-GoT'ers gespeeld. Ook slap ge-ouwehoer vind ik geen enkel probleem, juist gezellig.
SteamID: stingraynl
"gespeeld" - deelwoordvorm

Tja, wat mensen ervan vinden interesseert me eigenlijk niet zo. Je kan het ding bijvoorbeeld zo bij de media markt halen, en hoewel ik nog niet heel veel BO2 heb gespeeld, kun je met een overall K/D van 1.30 nu niet echt een cheater genoemd worden.

@ Sc0rPi0N; 16-7 is toch niet zo spectaculair, of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
het gaat toch niet om k/d ??
het was demo...
als wij in 2 plants.. gewoon beide bommen af laten gaan.. gaat het goed.

de pot is gewonnen met 2-0.. verder boeit het niet..
merendeel van ons waren in dit soort potjes gewoon aan het kloten,, hier is niet echt bruut gespeeld ofzo..
beetje noob rape.. wel grappig.

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremedch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11-2022

Supremedch

PSN: supremedch

Beetje tijd rekken kan ook geen kwaad.
Tegenstander de bomb laten planten en je hebt er weer een paar minuten erbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 10:28
Net even screenshot van Elite gemaakt van een leuk potje..

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2im72b5.png

[ Voor 9% gewijzigd door Damocles.NL op 03-01-2013 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aron225 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 11:25:
het was demo...

merendeel van ons waren in dit soort potjes gewoon aan het kloten,, hier is niet echt bruut gespeeld ofzo..
True, maar een potje met 2-0 winnen is in mijn optiek pas het posten van een screenshot waard als er ook nog eens een monsterscore qua kills bij zit, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-10 16:56

steel123

Cryman9

Ik zou dit ook geen mooie pot noemen. Een mooie pot vind ik gelijkwaardig opgaan met VEEL meer plants/defuses. Beetje heen en weer gaan en veel voor de objective.

Jullie tegenstanders hebben allemaal een onwerkelijk lage kd rate en nagenoeg geen plants en 0 defuses. En bij een goede demolition match moet de topscore toch wel 4500+ zijn.

Maar daarom wil ik ook niet altijd in een 6 man party mee. Ik zou liever met 6 tweakers samen in een Mercenary Moshpit lobby zitten en dan steeds gemixt door elkaar en dus tegen elkaar.
Het is toch veel leuker om elkaar af te maken dan met een vast groepje die randoms gaan stompen.
Ik doe veel samen(en dus ook tegen) met mijn broertje Mercenary Moshpit en het is veel leuker om hem ook eens te killen.
Alleen ligt het niveau in moshpit wel schrikbarend laag, aangezien heel veel goede/redelijke spelers alleen maar in parties randoms doen stompen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Mijn god...

Ik plaats een plaatje van een gewonnen pot van gisteren en daarna wordt de pot aan alle kanten afgekraakt want het is te lage scores /niet mooi / slechte tegenstanders / te makkelijk / enz , enz.

Voor een clubje tweakers bij elkaar vond ik het niet slecht en het screenshot ging over een pot die lekker ging. Liever een vast clubje waarbij iedereen weet hoe of wat bij objectives want anders word je genadeloos ingemaakt.

Echt het is een plaatje van een potje meer niet. Get a life of zoiets. Ik heb het over een leuke pot. Maar lezen schijnt voor sommige best moeilijk te zijn.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
die zelfde avond hebben we inderdaad ook wel hoge scores gehaald als team.
ik zal zo eens kijken in het archief als ik thuis ben

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
@aron225 je kent ook via de website je screenshots bekijken :)

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Supremedch schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 11:28:
Beetje tijd rekken kan ook geen kwaad.
Tegenstander de bomb laten planten en je hebt er weer een paar minuten erbij ;)
nee... dat zie ik als boosten..
en dan erbij... je krijgt 45 seconden te defusen.. als je dat niet doet, dan ontploft de bom en DAN pas krijg je 2 minuten extra erbij geloof ik..

als het makkelijk gewonnen kan worden, moet je dat gewoon doen. ookal krijg je maar 2000 punten ofzo.

in de tegen partij zaten ook leden van hier (blueone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sc0rPi0N schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 12:01:
Mijn god...

Ik plaats een plaatje van een gewonnen pot van gisteren en daarna wordt de pot aan alle kanten afgekraakt want het is te lage scores /niet mooi / slechte tegenstanders / te makkelijk / enz , enz.

Voor een clubje tweakers bij elkaar vond ik het niet slecht en het screenshot ging over een pot die lekker ging. Liever een vast clubje waarbij iedereen weet hoe of wat bij objectives want anders word je genadeloos ingemaakt.

Echt het is een plaatje van een potje meer niet. Get a life of zoiets. Ik heb het over een leuke pot. Maar lezen schijnt voor sommige best moeilijk te zijn.
Ik kraak niks af, ik vraag alleen wat er zo "mooi" aan is? Zo kun je elk gewonnen potje wel mooi noemen, toch? Die van Damocles.NL vind ik inderdaad meer de moeite waard: 62 kills met 5 captures en 13 defends.

@aron; als je dat als boosten ziet, dan zou ik toch de definitie daarvan nog eens opzoeken. Niks mis met wat tijdrekken als je de tegenstander al in de wurggreep hebt en nog wat extra kills wil maken.

[ Voor 14% gewijzigd door bram1984 op 03-01-2013 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Je kan Dom niet met Demo vergelijken.

Het ging erom dat er leuke scores hadden met een 2-0 winst.
Nee het is geen prachtige perfecte pot maar we hebben gewonnen en van één van die potjes gisterenavod heb ik een screenshot geplaatst hier. Ik wil ook helemaal de aandacht niet leggen op mijn 16-7 score want ik geef echt geen ** om mijn k/d ratio (iedereen die dat wel doet <- *proest*)

Wist natuurlijk niet dat je hier alleen een plaatjes mag neerzetten zonder dat je een monsterscore hebt of de tegenstander gruwelijk hebt ingemaakt.... }:O

[ Voor 13% gewijzigd door Frostbite op 03-01-2013 12:23 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Scorpion, afkraken is niet echt het goede woord.
Maar dat potje in je screenshot is in mijn ogen echt geen mooie pot.

Het ging totaal niet gelijk op, zie de scores.
Was heel erg snel voorbij, zie de hoogte van jullie scores en plants/defuses.
De tegenstander heeft waarschijnlijk amper killstreaks behaald.

In mijn ogen is een mooie pot iets wat gelijk opgaat en pas in de laatste 30 seconden gewonnen/verloren wordt. Bijvoorbeeld een domination potje wat je met 171-169 wint door in de laatste 10 seconden de vijandelijke home vlag te cappen.

Daarom is in mijn ogen een 6 man party ook minder leuk, want de kans is groot dat je die erg gemakkelijker wint. Sommige hier hebben een W/L ratio van 4+. Dat wil echt zeggen dat meer dan helft van je potjes heel gemakkelijk gewonnen zijn met amper inspanning en eigenlijk dodelijk saai waren.

Misschien is mijn beleving van een mooie pot totaal anders dan dat van jou en dat is ook goed.
Ik verlies liever de helft van mijn potjes en dat deze wel zeer gelijk opgaan(ook de winnende potjes) dan dat ik 4/5 van de potjes met kinderlijk gemak win en dan bij 1/5 een redelijke tegenstand heb.

En het hoeven echt geen monsterscores te zijn, met een matige score net op het einde zo'n objective potje winnen door een ninja defuse vind ik veel leuker om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sc0rPi0N schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 12:21:
Je kan Dom niet met Demo vergelijken.

Het ging erom dat er leuke scores hadden met een 2-0 winst.
Nee het is geen prachtige perfecte pot maar we hebben gewonnen en van één van die potjes gisterenavod heb ik een screenshot geplaatst hier. Ik wil ook helemaal de aandacht niet leggen op mijn 16-7 score want ik geef echt geen ** om mijn k/d ratio (iedereen die dat wel doet <- *proest*)

Wist natuurlijk niet dat je hier alleen een plaatjes mag neerzetten zonder dat je een monsterscore hebt of de tegenstander gruwelijk hebt ingemaakt.... }:O
Zo, er heeft iemand nog een jetlag van oudjaarsavond. Je plaatst hier zelf een plaatje dat nog minder boeiend is dan een gemiddeld filmpje van Dennis, we geven daar een onderbouwde reactie op, en vervolgens moet je bijna huilen.

Speciaal voor jou: wat een briljante pot! Gewoon 2-0 winnen met Demolition! Heb je het ook opgenomen? Ik zou er graag een filmpje van willen zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-10 17:09

superwashandje

grofheid alom

ondanks dat ik het wel met green eens ben dat hij wel wat teveel word afgezeken om het posten van dat plaatje moest ik hier wel om lachen:
bram1984 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 12:34:
[...]Je plaatst hier zelf een plaatje dat nog minder boeiend is dan een gemiddeld filmpje van Dennis
waar is dennis eigenlijk? ik mis de spanning die hij altijd overbrengt in zijn filmpjes :+

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij mag van de mods geloof ik geen filmpjes meer posten. Maar je kan z'n kanaal anders wel opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:19
bram1984 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 12:42:
Hij mag van de mods geloof ik geen filmpjes meer posten. Maar je kan z'n kanaal anders wel opzoeken.
Wat zonde...

Maargoed, vanavond even verder met de MP7. Moet nog iets van 50 kills zonder attachments en perks. Nog een paar bloodthirsty en dan op goed.

Zit nog steeds te klooien met die SMAW, maar die double kills willen maar niet lukken. De laaste die ik nog moet geloof ik ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Direct impact kills duurde bij mij veel langer dan double kills. Gewoon op domination/HQ altijd meenemen en op de flag/HQ mikken en je krijgt wel snel de double kills.

De FHJ op goud krijgen was een veel groter drama. 10 player controlled killstreaks, wat een ellende.
En dan ook nog die AGR kill met een FHJ lock on. Pff, je hebt 3 FHJ raketten nodig om een AGR te killen!
De RPG op goud was veruit het makkelijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
bram1984 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 12:42:
is dat tegenwoordig ook al verboden hier? Dan weet ik dat ook :p

On topic:

Misschien binnenkort het spel kopen, zombie mode lijkt me wel erg cool. Is die freeroam map te spelen op de PS3 splitscreen? En ga aub geen "omg pc is beter" discussie beginnen, daar zitten we hier echt niet op te wachten :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ELiTE x JW
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-10-2019
Ik ben een paar weken geleden begonnen met commentaries maken met Black Ops 2 gameplays misschien kan je een likje geven of abonneren YouTube: YEAH!! 100 SUBS!!! THNX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar zou je dat likje willen hebben? Gewoon in je nek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
lanerios schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 13:30:
[...]

is dat tegenwoordig ook al verboden hier? Dan weet ik dat ook :p
Constant spammen misschien wel. :p

Af en toe wat relevants mag wel. :>

En games express uitrekken voor wat kills vind ik een beetje meh. Misschien handig voor de challenges en achievements, maar eigenlijk een beetje onsportief ten opzichte van je tegenstander om een game minuten lang uit te rekken. Hoewel bij heel eenzijdige games de meesten toch wel leaven. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ELiTE x JW schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 13:40:
Ik ben een paar weken geleden begonnen met commentaries maken met Black Ops 2 gameplays misschien kan je een likje geven of abonneren YouTube: YEAH!! 100 SUBS!!! THNX
Ik vind het helemaal niks...je microfoon klinkt alsof het 100 decibel geboost is en je stem is gewoon niet interessant om naar te luisteren. En woorden zoals 'fucking' die regelmatig voorbijkomen...yeah :F
Vraag me af hoe je aan 120 subs komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
bram1984 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 12:34:
[...]

Zo, er heeft iemand nog een jetlag van oudjaarsavond. Je plaatst hier zelf een plaatje dat nog minder boeiend is dan een gemiddeld filmpje van Dennis, we geven daar een onderbouwde reactie op, en vervolgens moet je bijna huilen.

Speciaal voor jou: wat een briljante pot! Gewoon 2-0 winnen met Demolition! Heb je het ook opgenomen? Ik zou er graag een filmpje van willen zien!
Je begrijpt het niet of wil me niet begrijpen. :F
Probeer ik het nog een keer in Jip en Janneke taal.

Ik plaats een willekeurig screenshot uit één van de potjes van gisteren waar wij lol aan hebben beleefd. Niets meer niet minder.

Dat jullie hem helemaal kapot analyseren ...tja... :O |:(

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okay we zullen niet meer op je screenshots reageren, afgesproken?

Waarom plaats je ze dan, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

vinom schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 13:56:
[...]

Ik vind het helemaal niks...je microfoon klinkt alsof het 100 decibel geboost is en je stem is gewoon niet interessant om naar te luisteren. En woorden zoals 'fucking' die regelmatig voorbijkomen...yeah :F
Vraag me af hoe je aan 120 subs komt.
Nou, nou. Gewoon ermee doorgaan als je het leuk vindt om te doen, Jesse. Ik kan me best voorstellen dat jongere spelers die Engelse commentaren niet zo goed begrijpen, dit leuk vinden om naar te kijken.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Scorp, laat maar zitten.. Bram weet niet eens waar die z'n opmerkingen vandaan moet halen. Bijna huilen? waar dan? Onderbouwen? blind bashen. Tsja, is normaal tegenwoordig.

@Elite, ik ga je channel wel in de gaten houden. Vind het wel grappig. (Ik als uber FPS noob dan.. Als ik het spel heb dan wordt mn K/D ratio echt gestoord.. Ongeveer 50 deaths en 1 kill :p)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Zijn er nog mensen op dit moment aan het raggen??
Ik skip een middag werk en kom er zo aan :p
Ik moet gewoon spelen zo.. Liefst in parties

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 14:02:
Onderbouwen? blind bashen. Tsja, is normaal tegenwoordig.
@ Sc0rPi0N; 16-7 is toch niet zo spectaculair, of mis ik iets?
True, maar een potje met 2-0 winnen is in mijn optiek pas het posten van een screenshot waard als er ook nog eens een monsterscore qua kills bij zit, vandaar.
Keihard blind bashen zonder onderbouwing dit ja, gewoon respectloos. En ook helemaal kapot geanalyseerd ook nog.

:F

[ Voor 6% gewijzigd door bram1984 op 03-01-2013 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
bram1984 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 14:58:

Keihard blind bashen zonder onderbouwing dit ja, gewoon respectloos. En ook helemaal kapot geanalyseerd ook nog.

:F
Ik had het over 'jullie'

Ging niet alleen over jouw opmerkingen maar ook die van steel123

/Nevermind graag ontopic verder svp.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aron225 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 11:25:
het was demo...

Demolition speel je niet zo, zeker niet als je moet planten. Je plant namelijk past de 2de bom de laatste minuut en gebruikt de rest van de tijd om de tegenstander te stompen. Defenden werkt hetzelfde, je laat de tegenstander tig keer planten zonder te defenden om alleen te defusen en alleen de laatste minuut defend je echt (wat meestal vrij makkelijk is als je vtols en swarms hebt). Dat is een noob stomp.

Ik val hier trouwens niet degene aan die die score post, maar aron met zijn "beetje noob rape". Terwijl dit niet eens in de buurt komt.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2013 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Ik ga hier na verhalen over jiu gehoord te hebben... Niet eens op in...
De pot is binnen enkele minuten gewonnen met 2.0 daar is niets tegen in te brengen.
En als jij het nodig vind om risico te lopen... En elke keer kaatste seconden defused... Prima.. Ik brn er om de pot te winnen.. Of me kd nou 0.3 is of 6 boeit me echt niet..

Daarbin heb ik nog niets van je gezien en droop je als een haas af toen je ons zag. Case closed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

aron225 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 16:27:
De pot is binnen enkele minuten gewonnen met 2.0 daar is niets tegen in te brengen.
En als jij het nodig vind om risico te lopen... En elke keer kaatste seconden defused... Prima.. Ik brn er om de pot te winnen.. Of me kd nou 0.3 is of 6 boeit me echt niet..

Daarbin heb ik nog niets van je gezien en droop je als een haas af toen je ons zag. Case closed
Misschien had ie gewoon geen zin in zijn eentje tegen een 'pre-made' te spelen? Is niks raar aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aron225 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 16:27:

Okay, kom je nu even online? Spelen we een custom game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
mwah... ik wil hem in actie zien voordat ik de grootspraak geloof ;)
hij zal gerust beter spelen als ik, maar twijfel of hij het niveau haalt van andere spelers die vaak in de party met ons spelen...
er zijn wel meer mensen die dit willen zien..

online wel.. in game niet.

vanavond tussen 6 en 10 zoiezo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 16:30:
[...]

Okay, kom je nu even online? Spelen we een custom game?
Ooh, grudge match! Nemen jullie het even op zodat de rest van ons straks mee kan genieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 16:33:
[...]

Ooh, grudge match! Nemen jullie het even op zodat de rest van ons straks mee kan genieten?
yes een epic battle video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

aron225 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 16:33:
mwah... ik wil hem in actie zien voordat ik de grootspraak geloof ;)
hij zal gerust beter spelen als ik, maar twijfel of hij het niveau haalt van andere spelers die vaak in de party met ons spelen...
er zijn wel meer mensen die dit willen zien..

online wel.. in game niet.

vanavond tussen 6 en 10 zoiezo
Wat ik heb gezien aan gameplay clips is hij gerust wel net zo goed, zo niet beter dan de betere got pubstompers. Mezelf inclusief. Ik snap trouwens deze hele rivaliteit niet zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
ik ook niet... ik vind vooral dat hij een te grote mond heeft en teveel opschept..
hij zal gerust een betere speler zijn als ik... dat boeit mij verder vrij weinig..

daarbij vind ik het wachten met defusen tot laatste seconden, een risico voor het hele team dat ik nooit zou nemen..

ook expres niet cappen en wachten.. is ook iets wat je niet moet doen..

mijn statement is gewoon dat je zo snel mogelijk de winst in handen moet hebben / houden.. tenzij het dermate easy mode is.. dat het kan (hq het laatste punt wachten gebeurd heel soms, maar alleen bij scores van 220+ - 0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

aron225 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 16:41:
ik ook niet... ik vind vooral dat hij een te grote mond heeft en teveel opschept..
Volgens mij komt het van twee kanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aron225 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 16:41:
hij zal gerust een betere speler zijn als ik... dat boeit mij verder vrij weinig..

daarbij vind ik het wachten met defusen tot laatste seconden, een risico voor het hele team dat ik nooit zou nemen..

ook expres niet cappen en wachten.. is ook iets wat je niet moet doen..

mijn statement is gewoon dat je zo snel mogelijk de winst in handen moet hebben / houden.. tenzij het dermate easy mode is.. dat het kan (hq het laatste punt wachten gebeurd heel soms, maar alleen bij scores van 220+ - 0)
Dat voel je toch zelf wel aan of niet? Ik heb nog nooit in een potje gezeten waarin we per ongeluk verloren terwijl er tijdgerekt werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 16:29:
[...]

Misschien had ie gewoon geen zin in zijn eentje tegen een 'pre-made' te spelen? Is niks raar aan.
Dit klopt inderdaad. Ik belande solo in een lobby, herkende jullie 2 en voor hetzelfde geld zaten er meer GoT spelers. Jullie en die andere GoT spelers boeide mij niet zoveel, ik had echter geen zin om met 2 200spm level 17 en 19 spelers in mijn team te spelen tegen een team van allemaal prestige 1+ ;). Niet omdat die per definitie beter zijn, maar sub level 20 is meestal gewoon slechter dan een bot. Als je goed had opgelet ging ik pas weg toen de teams bevestigd waren. Ik speel vaker solo tegen pre-mades, niet meestal niet zo spannend. Ik wacht op je steam invite. Steam naam spreekt voor zich of is te vinden op etf2l.org.

Wist trouwens niet dat Swarm ook tegen uav's werkte (zie hieronder, let niet op de aim, dramatisch). Werkt het ook tegen andere airunits?

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=jCYADjLINIo]

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2013 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
er viel weinig te bevestigen.. we waren met 6 man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

In het hele erge begin heb ik wel ooit hunter killer drones gebruikt en was toch wel na 3 keer gebruiken dat je daar ook uav's mee kon uitschakelen.
Swarm zijn gewoon meerder hunter killer drones, maar normaal komen er niet veel vijandelijke uav's als er een friendly swarm is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 16:50:
[...]

Wist trouwens niet dat Swarm ook tegen uav's werkte (zie hieronder, let niet op de aim, dramatisch). Werkt het ook tegen andere airunits?

[video]
Als ik goed heb geteld schiet je binnen 1 minuut 10 man kapot. Waarom zeg je dan dat je aim dramatisch is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 17:15:
[...]

Als ik goed heb geteld schiet je binnen 1 minuut 10 man kapot. Waarom zeg je dan dat je aim dramatisch is?
Omdat ze teveel kogels kosten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Het zijn hunter killer drones, dus..... ja toch? Je hebt er dan wel twee+ voor nodig.

Btw, je aim in theater mode ziet er altijd 'dramatisch' uit omdat er geen interpolation/lag (compensation) is in spectator mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 17:32:
[...]

Het zijn hunter killer drones, dus..... ja toch? Je hebt er dan wel twee+ voor nodig.

Btw, je aim in theater mode ziet er altijd 'dramatisch' uit omdat er geen interpolation/lag (compensation) is in spectator mode.
Haha, ja ik snap dat het HK drones zijn, maar bijv een sentry schiet ook niet op air terwijl je dat handmatig wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MicScott schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 14:00:
[...]

Nou, nou. Gewoon ermee doorgaan als je het leuk vindt om te doen, Jesse. Ik kan me best voorstellen dat jongere spelers die Engelse commentaren niet zo goed begrijpen, dit leuk vinden om naar te kijken.
Dat moet hij ook zeker doen inderdaad. Ik geef slechts mijn misschien iets te harde mening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 17:32:
[...]

Zou je trouwens een test video willen maken mbt bullet penetration van spelers? Ben eigenlijk wel benieuwd of een AR makkelijker 2-3 man op een rijtje neerschiet dan een smg.
MicScott schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 18:52:
[...]

Ik? Ik geloof niet dat ik erbij was.
Nee, manwithabeard of iets dergelijks ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2013 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

[...]

Dit klopt inderdaad. Ik belande solo in een lobby, herkende jullie 2 en voor hetzelfde geld zaten er meer GoT spelers.
Ik? Ik geloof niet dat ik erbij was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 18:20:
[...]

Zou je trouwens een test video willen maken mbt bullet penetration van spelers? Ben eigenlijk wel benieuwd of een AR makkelijker 2-3 man op een rijtje neerschiet dan een smg.
Ik kan je dat zonder video wel vertellen: ja.

In principe zijn de meeste CoD's zo ingedeeld dat AR's meer wall en player penetration hebben dan SMG's. Er zijn uitzonderingen zoals SMG's die rifle ammo gebruiken. Dit is een van de redenen waarom de AK74u in CoD4/BO1 beter is dan de MP5. In BO2 kan dit in ieder geval de MSMC zijn en misschien ook de PDW-57 (geen idee op welk echt wapen dit gebaseerd is, maar het is na de MSMC de SMG met de meeste damage). Het volgt in ieder geval de ammo die het gebruikt: hoe groter het kaliber, hoe meer penetration. Daarbij is in ieder geval voor muren de hoek ook nog belangrijk.

YouTube: MW3 In Depth - Impact Proficiency & Surface Penetration Game Mechanics Dit legt goed de basis uit die ongeveer in elke CoD vanaf 4 wel hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 18:57:
[...]

In principe zijn de meeste CoD's zo ingedeeld dat AR's meer wall en player penetration hebben dan SMG's. Er zijn uitzonderingen zoals SMG's die rifle ammo gebruiken. Dit is een van de redenen waarom de AK74u in CoD4/BO1 beter is dan de MP5. In BO2 kan dit in ieder geval de MSMC moeten zijn en misschien ook de PDW-57 (geen idee op welk echt wapen dit gebaseerd is, maar het is na de MSMC de SMG met de meeste damage). Het volgt in ieder geval de ammo die het gebruikt: hoe groter het kaliber, hoe meer penetration. Daarbij is in ieder geval voor muren de hoek ook nog belangrijk.

YouTube: MW3 In Depth - Impact Proficiency & Surface Penetration Game Mechanics Dit legt goed de basis uit die ongeveer in elke CoD vanaf 4 wel hetzelfde is.
Vektor schiet .45 ACP, zou het ook moeten doen? Aan de andere kant, .45 is niet zo snel en penetrate volgens mij niet zo hard als echte rifle ammo.

Ik denk dat we die custom game maar moeten uitstellen, heb een aantal gotters ge-add die aan het spelen zijn maar niemand neemt de moeite even op accept te drukken. Dat maakt het in ieder geval 1-1.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2013 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 19:03:
[...]

Vektor schiet .45 ACP, zou het ook moeten doen? Aan de andere kant, .45 is niet zo snel en penetrate volgens mij niet zo hard als echte rifle ammo.
Hm... mp_log geeft ook bullet classes aan:

Alle LMG's, AR's, sniper rifles, sentry gun en deathmachine: mod_rifle_bullet
Alle SMG's, shotguns en pistols: mod_pistol_bullet

Zou de mate van penetration kunnen bepalen, hoewel twee groepen wel erg karig zou zijn, dus er zal wel een 'verborgen' penetration multiplier zijn. Verder in ieder geval niet te testen met recruit bots. Blijven niet goed staan. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Gundogan schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 20:06:
[...]

Hm... mp_log geeft ook bullet classes aan:

Alle LMG's, AR's, sniper rifles, sentry gun en deathmachine: mod_rifle_bullet
Alle SMG's, shotguns en pistols: mod_pistol_bullet

Zou de mate van penetration kunnen bepalen, hoewel twee groepen wel erg karig zou zijn, dus er zal wel een 'verborgen' penetration multiplier zijn. Verder in ieder geval niet te testen met recruit bots. Blijven niet goed staan. :p
Als je tot zondag kunt wachten, wil ik best even helpen testen. En lijkt me idd raar, want met de ksg kun je makkelijk twee mensen met één slug omleggen.

[ Voor 6% gewijzigd door MicScott op 03-01-2013 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
MicScott schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 20:24:
[...]

Als je tot zondag kunt wachten, wil ik best even helpen testen. En lijkt me idd raar, want met de ksg kun je makkelijk twee mensen met één slug omleggen.
KSG is slug volgens mij, maar die zag ik zo even niet in me log staan. :p

Maar inderdaad, makkelijkste zou zijn met twee gewillige slachtoffers die even tegen elkaar en achter elkaar gaan staan. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 20:29:
[...]

KSG is slug volgens mij, maar die zag ik zo even niet in me log staan. :p

Maar inderdaad, makkelijkste zou zijn met twee gewillige slachtoffers die even tegen elkaar en achter elkaar gaan staan. 8)
Liever drie, dat is wat je nog wel regelmatig in-game tegenkomt.

Anyway, aron = all talk no play. Jammer.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2013 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
steel123 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 13:03:
Direct impact kills duurde bij mij veel langer dan double kills. Gewoon op domination/HQ altijd meenemen en op de flag/HQ mikken en je krijgt wel snel de double kills.

De FHJ op goud krijgen was een veel groter drama. 10 player controlled killstreaks, wat een ellende.
En dan ook nog die AGR kill met een FHJ lock on. Pff, je hebt 3 FHJ raketten nodig om een AGR te killen!
De RPG op goud was veruit het makkelijkste.
Vanavond weer een uurtje met me SMAW op HQ rondgelopen, nog steeds niets. Ze moeten echt op elkaar gaan liggen moet het een double kill zijn volgens mij :9.

Baal er nogal van dat ik gewoon nog op 1 camo blijf hangen voor goud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 20:32:
[...]

Liever drie, dat is wat je nog wel regelmatig in-game tegenkomt.

Anyway, aron = all talk no play. Jammer.
no play>???? still in game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Ik heb er weer een te pakken :D

YouTube: BO2: Another newbie busted aiming trough walls.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yYRs6UCeueMjf1wI2eowKcij/full.png

Met een G35 kun je blijkbaar ook mensen die stil liggen horen. ;)

[ Voor 33% gewijzigd door unfor op 03-01-2013 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Gundogan schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 18:57:
[...]

In principe zijn de meeste CoD's zo ingedeeld dat AR's meer wall en player penetration hebben dan SMG's. Er zijn uitzonderingen zoals SMG's die rifle ammo gebruiken. Dit is een van de redenen waarom de AK74u in CoD4/BO1 beter is dan de MP5. In BO2 kan dit in ieder geval de MSMC moeten zijn en misschien ook de PDW-57 (geen idee op welk echt wapen dit gebaseerd is, maar het is na de MSMC de SMG met de meeste damage). Het volgt in ieder geval de ammo die het gebruikt: hoe groter het kaliber, hoe meer penetration. Daarbij is in ieder geval voor muren de hoek ook nog belangrijk.

PDW-57 is voor zover ik kan herleiden een AR-57, ding schiet dezelfde kogels als de FN five-seven daar heeft hij ook zijn naam vandaan vermoedelijk, gewoon een nieuwe generatie FN P90 dus Heeft inderdaad redelijk wat penetration power

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
@Unfor, ik ben een Bo2 noob, maar is dat vanuit het oogpunt van de hacker genomen? Zaten nl. wel wat verdachte dingen in. (maar dan denk ik meer vanuit Quake live perspectief)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
lanerios schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 22:16:
@Unfor, ik ben een Bo2 noob, maar is dat vanuit het oogpunt van de hacker genomen? Zaten nl. wel wat verdachte dingen in. (maar dan denk ik meer vanuit Quake live perspectief)
Is PoV van de cheater ja, je zit hem regelmatig door muren kijken waar de tegenstander wandelt.
Voor een CoD speler moet het overduidelijk zijn.
Een normale speler mikt niet constant op muren, en volgt zo spelers die ze nog niet kunnen zien.

Edit: Dat die kerel zijn steam account name snel heeft veranderd maakt het duidelijk genoeg :D

[ Voor 12% gewijzigd door unfor op 03-01-2013 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Bokkie schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 22:08:
[...]

PDW-57 is voor zover ik kan herleiden een AR-57, ding schiet dezelfde kogels als de FN five-seven daar heeft hij ook zijn naam vandaan vermoedelijk, gewoon een nieuwe generatie FN P90 dus Heeft inderdaad redelijk wat penetration power
Ah ok. Dat zouden dus de AK74u's van BO2 kunnen zijn. :p

Maar anyway, van het weekend 3-4 mensen om player/wall penetration te testen kan wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:58
Hey allemaal :)

Ben van plan om deze game samen met 3 maten te kopen. Wij spelen altijd shooters met z'n 3'en op verloren avondjes, altijd gezellig. In de tijd van Quake 3 deden we dat met een dedi server (met password erop), in de tijden van Call of Duty MW2 d.m.v het lobby systeem (invite-based) etc. ging altijd prima.

Nu willen we met zijn 3'en overstappen op BO2. Is nieuw, leek ons voor de verandering ook wel eens leuk. Maar zit wel met een aantal zaken waar ik zo 1-2-3 geen makkelijk of passend antwoord op kon vinden.

* Is het mogelijk om met ons 3'en (en dus niemand anders!!!) op een server te zitten? en zoja, hoe?
* Is het mogelijk dat iemand zijn eigen server host, via p2p danwel een dedicated server?
* Is het mogelijk zelf een server te huren die te beveiligen is met een password?
* Indien het mogelijk is (uberhaupt) om alleen met ons 3'en te spelen , kunnen we dan ook gewoon xp halen en onze classes levelen? dit kan dus in MW2 bijvoorbeeld niet , en dat is een gròòt minpunt.
* Is Hardcore een optie in bo2? kunnen we dit gebruiken?

Mocht BO2 op deze punten tekort schieten , is dan wellicht voor die punten waar BO2 tekort schiet , de gewone black ops een optie?

Het zou heel fijn zijn als iemand mij hier goed antwoord op kon geven waar ik echt iets mee kan, want dit staat vooralsnog de aankoop in de weg.

[ Voor 7% gewijzigd door Visgek82 op 04-01-2013 00:34 ]

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Visgek82 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 00:30:

Ben van plan om deze game samen met 3 maten te kopen. Wij spelen altijd shooters met z'n 3'en op verloren avondjes, altijd gezellig. In de tijd van Quake 3 deden we dat met een dedi server (met password erop), in de tijden van Call of Duty MW2 d.m.v het lobby systeem (invite-based) etc. ging altijd prima.

Nu willen we met zijn 3'en overstappen op BO2. Is nieuw, leek ons voor de verandering ook wel eens leuk. Maar zit wel met een aantal zaken waar ik zo 1-2-3 geen makkelijk of passend antwoord op kon vinden.

* Is het mogelijk om met ons 3'en (en dus niemand anders!!!) op een server te zitten? en zoja, hoe?
* Is het mogelijk dat iemand zijn eigen server host, via p2p danwel een dedicated server?
* Is het mogelijk zelf een server te huren die te beveiligen is met een password?
* Indien het mogelijk is (uberhaupt) om alleen met ons 3'en te spelen , kunnen we dan ook gewoon xp halen en onze classes levelen? dit kan dus in MW2 bijvoorbeeld niet , en dat is een gròòt minpunt.

Mocht BO2 op deze punten tekort schieten , is dan wellicht voor die punten waar BO2 tekort schiet , de gewone black ops een optie?

Het zou heel fijn zijn als iemand mij hier goed antwoord op kon geven waar ik echt iets mee kan, want dit staat vooralsnog de aankoop in de weg.
1) Volgens mij wel, je kan een custom game maken. Hierin kan je niet levelen!
2) Soort van, zelfde als antwoord 1. Het is p2p, maar dan kan je niet levelen.
3) zie 1 & 2, precies hetzelfde als bij MW2 voor zo ver ik me bewust ben.

Black ops 1 weet ik niks van, wil deze ook nog steeds eens kopen. Vind hem alleen nog aan de dure kant voor een verouderde shooter :) Hoop dat ik je heb geholpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:58
R0y. schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 00:58:
[...]

1) Volgens mij wel, je kan een custom game maken. Hierin kan je niet levelen!
2) Soort van, zelfde als antwoord 1. Het is p2p, maar dan kan je niet levelen.
3) zie 1 & 2, precies hetzelfde als bij MW2 voor zo ver ik me bewust ben.

Black ops 1 weet ik niks van, wil deze ook nog steeds eens kopen. Vind hem alleen nog aan de dure kant voor een verouderde shooter :) Hoop dat ik je heb geholpen!
Bedankt voor je antwoord. In principe is levelen in private games niet verplicht , het zou wel fijn geweest zijn omdat we niet graag op publics spelen.

Zou jij eens kunnen kijken voor mij hoe het opzetten van zo'n custom game verloopt en of je dan ook bv server regels kan instellen als hardcore mode? en mischien of een vriend via steam kan connecten daarnaar?

Anders kopen we straks alle 3 die game en werkt het mischien toch niet, dat is zonde geld :)

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Visgek82 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 01:07:
[...]

Bedankt voor je antwoord. In principe is levelen in private games niet verplicht , het zou wel fijn geweest zijn omdat we niet graag op publics spelen.

Zou jij eens kunnen kijken voor mij hoe het opzetten van zo'n custom game verloopt en of je dan ook bv server regels kan instellen als hardcore mode? en mischien of een vriend via steam kan connecten daarnaar?

Anders kopen we straks alle 3 die game en werkt het mischien toch niet, dat is zonde geld :)
Levelen heeft geen zin voor custom games omdat alles standaard unlocked is daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

* Ja (custom game, zoals micscott zegt)
* Ja, degene die de custom game opzet is de de p2p-host
* Nee, je kan niet zoals bij MW3/BO een server huren.
* Volgens Mic niet.
* Custom games zijn helemaal naar wens in te stellen, dus ook hardcore.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Gister voor het eerst een avondje ge-gamed met mede-Tweakers. Moet zeggen dat het ik het erg geslaagd vond! Ik geloof dat we maar 2 potjes hadden verloren, en een stuk of 12 op rij gewonnen (Core - HQ). Ondanks het gezellige "ge-ouwehoer" werd er toch netjes voor de Objective gespeeld.

Ik weet niet precies de GoT-names van de spelers van gister, maar bij deze zeker een bedankje, en een aanrader om met de volgende gasten te spelen:
- Lethal Pi (wat een beest is dat zeg)
- Call of Beauty
- Aron211
- QuisNo
- Little J
- The Joker

[ Voor 8% gewijzigd door EricNL op 04-01-2013 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gek hè, wel eens van boosten gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
EricNL schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 08:23:
Gister voor het eerst een avondje ge-gamed met mede-Tweakers. Moet zeggen dat het ik het erg geslaagd vond! Ik geloof dat we maar 2 potjes hadden verloren, en een stuk of 12 op rij gewonnen (Core - HQ). Ondanks het gezellige "ge-ouwehoer" werd er toch netjes voor de Objective gespeeld.

Ik weet niet precies de GoT-names van de spelers van gister, maar bij deze zeker een bedankje, en een aanrader om met de volgende gasten te spelen:
- Lethal Pi (wat een beest is dat zeg)
- Call of Beauty
- Aron211
- QuisNo
- Little J
- The Joker
Prettig kennis met je te maken!
Was idd erg gezellig.
Het niveau daalde wel behoorlijk naarmate het later en later werd.. Vast iets met: easy mode interesse verloren.

Wel weer een paar potjes verschrikkelijk genaaid door die lag compensation..
Geloof dat meer mensen daar last van hadden (rage door headset)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
aron225 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 10:25:
[...]

Prettig kennis met je te maken!
Was idd erg gezellig.
Het niveau daalde wel behoorlijk naarmate het later en later werd.. Vast iets met: easy mode interesse verloren.

Wel weer een paar potjes verschrikkelijk genaaid door die lag compensation..
Geloof dat meer mensen daar last van hadden (rage door headset)
Ik had zelf in 2-3 potjes wat last van lag compensation. Waar ik eigenlijk meer last van had was de overvloed aan Shotgunners (Long Barrel + Laser Sight) en Knife Runners. Maar dat is gewoon persoonlijk :P Over het algemeen werden de potjes zonder al te veel in spanning toch ruim gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Frentik schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 01:16:
[...]

* Ja (custom game, zoals micscott zegt)
Ik kan me niet herinneren gepost te hebben :p
unfor schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 21:58:
Ik heb er weer een te pakken :D

YouTube: BO2: Another newbie busted aiming trough walls.

[Met een G35 kun je blijkbaar ook mensen die stil liggen horen. ;)
Die is wel héél obvious, zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:09
MicScott schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 10:51:
[...]Die is wel héél obvious, zeg.
Weet je, ik ben zelf 1 cheater tegengekomen die echt zo goed was in het verbergen, maar toen je het vroeg wel erkende op een eerlijke manier dat je daar opzich minder moeite mee heb als deze pino.
Net of jij de achterlijk retard bent !#$%
Moet eerlijk zeggen sinds ik het hele verhaal lag aardig zat ben ik bewust geen killcam meer kijk :(

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
EricNL schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 10:40:
[...]

Ik had zelf in 2-3 potjes wat last van lag compensation. Waar ik eigenlijk meer last van had was de overvloed aan Shotgunners (Long Barrel + Laser Sight) en Knife Runners. Maar dat is gewoon persoonlijk :P Over het algemeen werden de potjes zonder al te veel in spanning toch ruim gewonnen.
hahaha je weet wat mijn antwoord was (dan neem ik zelf ook wel een longbarrel en laser en m1216 of remington)

maaruh... how come ur not online?? hier gaat het weer los hoor (met random noobs die NERGENS voor gaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
aron225 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 11:11:
[...]
hahaha je weet wat mijn antwoord was (dan neem ik zelf ook wel een longbarrel en laser en m1216 of remington)

maaruh... how come ur not online?? hier gaat het weer los hoor (met random noobs die NERGENS voor gaan)
Ik ben helaas aan het werk. Vanavond wordt het ook niets ben ik bang (vriendin-verplichting of zoiets :+).
Morgen avond ben ik sowieso weer van de partij! Knal-ze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
op werk kan je prima spelen hoor... ik doe dat vaak zat (notebook mee)

mar dan zie ik je voorlopig ff niet meer... morgen ben ik overdag druk, en savonds bios en ........ "prive zaken" heel miss ff van 6 tot 7 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09-2016
ff korte intro van mij, ik heb de laatste tijd met veel van jullie online gespeeld ingame naam= sniper fi of Little J

ERICNL wat is jou GoT naam?

komende tijd waarschijnlijk wat minder online ivm afstuderen.

maar was zeker gaaf gister avond :D

[ Voor 26% gewijzigd door qrious op 04-01-2013 11:19 ]

They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
aron225 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 11:16:
op werk kan je prima spelen hoor... ik doe dat vaak zat (notebook mee)

mar dan zie ik je voorlopig ff niet meer... morgen ben ik overdag druk, en savonds bios en ........ "prive zaken" heel miss ff van 6 tot 7 ofzo
Ik heb helaas de pech dat ik vol in een zeer grote open, van glas begeven, ruimte zit. Ondanks dat het nu erg rustig is waardeert mijn baas het niet ben ik bang.

Als het vanavond of morgen niet wordt, dan toch gewoon zondag of volgende week ergens? Zullen vast nog genoeg avondjes komen :)!
jorg5 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 11:18:
ff korte intro van mij, ik heb de laatste tijd met veel van jullie online gespeeld ingame naam= sniper fi of Little J

ERICNL wat is jou GoT naam?
Check je DM :)!, daarnaast staat mijn SteamID ook in me forum sig.

Overigens ben ik nog steeds van mening dat we een keer een suicide-bomber moeten maken. Iemand volplakken met Sem-tex en die naar binnen laten lopen _/-\o_ . Als het met C4 zou kunnen zou nog vetter zijn!

[ Voor 29% gewijzigd door EricNL op 04-01-2013 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
jij en je suicide-bomber :P plakken we die semtex wel op jou morgen aaf ik gebruik wel semtex
in mw3 was dat een challenge toch? teammate met sticky en dan een enemy kill maken?

They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
jorg5 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 11:29:
jij en je suicide-bomber :P plakken we die semtex wel op jou morgen aaf ik gebruik wel semtex
in mw3 was dat een challenge toch? teammate met sticky en dan een enemy kill maken?
Ik stel mijzelf beschikbaar voor de wetenschap! Mooiste is wel als we dan een stuk of 2-3 hebben met Semtex :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
jorg5 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 11:29:
eigenlijk met ze 3en ofzo doen..

dan heb je grotere boem

met c4 werktte het niet iig

[ Voor 4% gewijzigd door aron225 op 04-01-2013 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
aron225 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 12:20:
[...]

eigenlijk met ze 3en ofzo doen..

dan heb je grotere boem

met c4 werktte het niet iig
en alle 4 2semtexen meenemen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
jorg5 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 12:38:
[...]

en alle 4 2semtexen meenemen :D
Dan zul je ook fast hands nodig hebben, anders heb ik/je wel heel kort de tijd om er mee te lopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ameesters
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-01-2022
wat mensen wel niet verzinnen om het interessant te houden... :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Ik hou het nog heel erg interessant door steeds wapens te wisselen en dus gevarieerd spelen.
Als ik eenmaal een wapen goud heb, dan raak ik het niet meer aan.
Behalve de FAL dan, ik ben heel erg fan van semi-auto wapens, ook van de FAL in MW2.

Heb nu ook gisteravond mijn 5e assault rifle goud gemaakt. Heb er nog een op 80 headshots staan en een op ~50 headshots.
Shotguns zijn al diamant, dus gebruik ik eigenlijk niet meer. Zelfde geldt voor launchers(nu crossbow >:) )
LMG's zijn er 2 goud en de andere twee zijn bij 50+ headshots.
Met snipers en secondary's speel ik af en toe, maar nog lang niet vaak genoeg.
SMG's speel ik echt zelden, maar langzamerhand een beetje meer(omdat ik shotguns als diamant heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:23
Is er een ps3 clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben in 217 uur nog geen cheater tegengekomen. Mijn buddy wel, een no recoil hack. Je kon op de kill cam zien dat hij 0,0 recoil had met de XPR-50 en toen ze er wat van zeiden was hij een halve minuut afk en had hij ineens wel weer recoil op de killcam :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 16:11:
Ik ben in 217 uur nog geen cheater tegengekomen. Mijn buddy wel, een no recoil hack. Je kon op de kill cam zien dat hij 0,0 recoil had met de XPR-50 en toen ze er wat van zeiden was hij een halve minuut afk en had hij ineens wel weer recoil op de killcam :D.
Ik weet wel zeker dat je meerdere cheaters bent tegen gekomen.
Je merkt het niet meteen omdat de meeste zo belachelijk slecht zijn dat ze met wallhack nog steeds een middelmatige speler blijven.
Zoals de video die ik post, die gast snapt niets van het spel en haalt gemiddeld minder dan 1 k/d.
Toch is hij een overduidelijk wallhacker.

worst cheater ever
Dat is 'm, moet je eens voorstellen hoe slecht hij wel niet is zonder wallhack :F

[ Voor 15% gewijzigd door unfor op 04-01-2013 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speelde BO 2 bij een vriend, wilde hem nieuw kopen maar vind serieus mw3 fijner spelen. Granaten e.d. te slap, levels te druk.
Pagina: 1 ... 46 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.

Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.