Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 21:42:
[...]

Met UAV-CUAV-VSAT ga je harder dan wat jij voorstelt hoor ;). Daar tik je de 600SPM nog wel mee aan.
Dat gaat ook wel hard inderdaad. Gemiddeld 700+ spm daarmee in KC is zeker mogelijk (Xcal live session). oO

En kunnen de Scandinaviërs, Oost-Europeanen en Zuid-Europeanen ook hun eigen servers krijgen. Kunnen ze tenminste niet de NL/DE servers vernaggelen aangezien de servers in BO2 geen inter-region aan kunnen.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• coencoppens
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Tripl3 D schreef op donderdag 27 december 2012 @ 19:15:
Is er iemand die veel objective based games speelt op de PS3 en ook echt voor de objectives gaat en het niet erg vindt om met een beneden gemiddelde speler te spelen?

Voeg me dan toe: Trip_kicks_ass
Hier, ik zal je adden. Ik speel niet heel regelmatig maar als ik speel erger ik me ook groen en geel aan die TDM spelers in Domination ;-)

Verwijderd

Gundogan schreef op donderdag 27 december 2012 @ 22:29:
[...]

Dat gaat ook wel hard inderdaad. Gemiddeld 700+ spm daarmee in KC is zeker mogelijk (Xcal live session). oO

En kunnen de Scandinaviërs, Oost-Europeanen en Zuid-Europeanen ook hun eigen servers krijgen. Kunnen ze tenminste niet de NL/DE servers vernaggelen aangezien de servers in BO2 geen inter-region aan kunnen.
Ja, mijn buddy speelt 600-700spm @ dom.

edit:
ugh, waarom de mensen in mijn team niet gewoon combat training gaan spelen weet ik ook niet? Dit zijn echt de games waarbij ik de neiging heb mijn vuist door mijn beeldscherm te rammen :'( .
Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/540696193017261542/3711A401EF6B9228DF616C3B64BFE133DF5E9CF2/

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2012 03:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:27

mvds

Totally awesome!

Gundogan schreef op donderdag 27 december 2012 @ 22:29:
[...]

Yes please!!! Al kom ik ook regelmatig laggende/warpende Duitsers tegen.

Maar TE vaak Slovenen/Polen/Tsjechen/Russen/weet ik het.... En die lag compensation snapt het niet. En die lui maar denken dat ze zo goed zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
obsidian schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 09:26:
[...]

Yes please!!! Al kom ik ook regelmatig laggende/warpende Duitsers tegen.

Maar TE vaak Slovenen/Polen/Tsjechen/Russen/weet ik het.... En die lag compensation snapt het niet. En die lui maar denken dat ze zo goed zijn...
Voor hun is het ook niet altijd even leuk hoor. In principe spelen zij met bijvoorbeeld een hogere ping en hebben daardoor moeite met met name 1on1 gevechten waar spelers niet zijwaarts van elkaar lopen. Ze hadden het bij regio, dan ping moeten laten met matchmaking en niet alleen ping zoals het nu is. Met een serverbrowser gebeurd eigenlijk hetzelfde: mensen zoeken meestal servers op die in hun eigen land staan of in een buurland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 23:18:
[...]
pronken met plaatje en klagen over teamgenoten
Dus? Zo gaat het al sinds jaar en dag en het zal nooit veranderen. Live with it of ga zelf iets anders doen. Bovendien heeft iedereen wel eens een bovengemiddeld goede pot qua k/d, want dat is uiteindelijk stiekem de reden dat je dat plaatje post, of had je dat ook gedaan wanneer het 15/70 was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 11:04:
[...]

Dus? Zo gaat het al sinds jaar en dag en het zal nooit veranderen. Live with it of ga zelf iets anders doen. Bovendien heeft iedereen wel eens een bovengemiddeld goede pot qua k/d, want dat is uiteindelijk stiekem de reden dat je dat plaatje post, of had je dat ook gedaan wanneer het 15/70 was?
Precies, het maakt niet uit welke game mode je speelt, het lijkt allemaal op FFA. :p

* MegaTronics rent een beetje rond in TDM en vind het wel OK, ook al haalt die altijd een K/D ratio < 1. :p

[ Voor 3% gewijzigd door MegaTronics op 28-12-2012 11:13 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Kan het trouwens zijn dat er een algemene aversie bestaat tegen de S12? Ik ben gisteravond wel tien keer uitgescholden voor "S12 noob", "spray noob" en verdere termen. Niet dat ik me daar verder druk over maak, ik speelde namelijk wel een lekker potje (de tegenstander vast wat minder :P), maar ik ben wel benieuwd of de S12 in het algemeen als wat te krachtig wordt gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
@steel123.. ja dan hebben we inderdaad zat samen gespeeld al;)

en ja ik vind de auto / semi auto shotgung overpowered,, maarja dan kunnen we alles overpowered noemen..
ik heb gister avond nog een rondje met wat dudes van hier gespeeld (zieke lag.. mensen die ineens verdwenen enzo) en mr.aab eens met zijn gouden 870 zien rushen in hq (op carrier)
als je ziet hoe hij een dergelijk wapen hanteert... snap ik direct waarom iedereen daar boos om word

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

rodie83 schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 11:25:
Kan het trouwens zijn dat er een algemene aversie bestaat tegen de S12? Ik ben gisteravond wel tien keer uitgescholden voor "S12 noob", "spray noob" en verdere termen. Niet dat ik me daar verder druk over maak, ik speelde namelijk wel een lekker potje (de tegenstander vast wat minder :P), maar ik ben wel benieuwd of de S12 in het algemeen als wat te krachtig wordt gezien.
Maakt niet uit welk wapen je hanteert hoor, het is vrij standaard dat je voor noob word uitgemaakt als je goed gaat :)

Jammer genoeg hebben we niet de keuze om sniper/pistol/shotty/AR/camper/bitchslap only servers te maken. Dan haal je al veel van dat gezeik weg :) Als we dan ook nog eens, ipv alleen connectietype, ook land/regio kunnen selecteren in een serverbrowser, dan zou het helemaal fijn zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
obsidian schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 12:23:
[...]

Maakt niet uit welk wapen je hanteert hoor, het is vrij standaard dat je voor noob word uitgemaakt als je goed gaat :)

Jammer genoeg hebben we niet de keuze om sniper/pistol/shotty/AR/camper/bitchslap only servers te maken. Dan haal je al veel van dat gezeik weg :) Als we dan ook nog eens, ipv alleen connectietype, ook land/regio kunnen selecteren in een serverbrowser, dan zou het helemaal fijn zijn :)
Ach, ik moet altijd wel lachen hoor om al dat gescheld. Ik herken de frustratie ook wel een beetje als je voor de zoveelste keer door dezelfde persoon wordt neergeknald. Alleen vind ik het niet zo nodig om te gaan schelden, ik zoek dan gewoon even een andere server.

Voor wat betreft serverkeuze kan ik het niet anders dan met je eens zijn. Er zijn gewoon té weinig opties (speltype en een afgezwakte versie van mapkeuze, jaj!). Overigens is mijn allergrootste irritatie nog wel dat als je in een lobby zit er twee counters zijn. De eerste telt gewoon netjes af, maar die tweede, van 10 seconde, die herstart rustig élke keer als er iemand leaved of nog bijkomt of als de teams opnieuw geordend worden. Met als resultaat dat je soms enkele minuten zit te wachten tot je potje start... Wie dat heeft verzonnen, joost mag het weten. Allemachtig, wat is dat een irritatie. Gewoon één counter, starten als ie is afgelopen. De rest trekt de game maar recht als het potje is begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Overigens zou het ook fijn zijn als er een mogelijkheid zou komen om wel als party een server te joinen, maar niet perse met de hele party ook mét elkaar te moeten spelen. Als we (op maandag meestal) met het clubje samen spelen zijn we met iets van 6-8 man, en dan is het ten eerst alleen maar mogelijk Ground War te spelen, wat al in MW3 cheater heaven is, en het in BO2 ws ook gaat worden, maar het duurt ook steeds een hele tijd voor het potje kan beginnen. Gewoon lekker met 8 man de server joinen, maar gooi de teams maar lekker door elkaar heen hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 11:04:
[...]

Ik had het ook gedaan als ik 15-70 stond, het gaat namelijk om de captures en al helemaal om de defends. Iemand's KD kan mij echt 0,0 boeien. Het cappen van punten lijken mensen nog wel te snappen, maar het verdedigen van punten gaat net te ver voor average Joe lijkt het wel. Misschien komt het omdat de commentator niet snel en duidelijk genoeg is, of dat het knipperen van een cap die gecapped wordt niet duidelijk genoeg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:27

steel123

Cryman9

Als het om die caps en defends gaat, dan vind ik dat maar een matige score. Zeker niet zo super speciaal.
Zoveel caps en vooral nog meer defends gebeurd wel regelmatig, alleen heb ik dan nooit 70 kills :P

Alhoewel je ook erg afhankelijk bent van hoeveel vijanden er op een vlag gaan liggen en hoe hard je aan het spawnrapen bent gegaan.

Op Headquarters kun je pas veel defends halen. Daar komt 20+ defends nog wel regelmatig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashx
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-10 20:20

Slashx

WOT: Mr_Slashx

aron225 schreef op woensdag 26 december 2012 @ 22:35:
klopt.. create a class is het enigste nuttige...

tenzij je (insert een naam die ik niet voluit schrijf) heet, en op het knopje stat reset drukt :)
Hmm ik denk dat ik ook weet over wie het gaat... O-)

If the shit hits the fan everybody get a piece of it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steel123 schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 17:46:
Als het om die caps en defends gaat, dan vind ik dat maar een matige score. Zeker niet zo super speciaal.
Zoveel caps en vooral nog meer defends gebeurd wel regelmatig, alleen heb ik dan nooit 70 kills :P

Alhoewel je ook erg afhankelijk bent van hoeveel vijanden er op een vlag gaan liggen en hoe hard je aan het spawnrapen bent gegaan.

Op Headquarters kun je pas veel defends halen. Daar komt 20+ defends nog wel regelmatig voor.
Je probeert ze natuurlijk af te schieten voordat ze überhaupt op de cap komen ;). Ik had die game regelmatig 2 sentries op B staan zodat ik mij kon richten op het houden of cappen van een tweede punt, alleen is het zonder extreme conditioning gewoon niet mogelijk om snel genoeg van de ene naar de andere kant te kunnen rennen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2012 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysmatic
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-01 01:41

sysmatic

Freelance Digital Artist

Ik heb een vraagje.

Heb sinds een paar dagen geleden toch maar voor een paar tientjes aangeschaft BO2 aangeschaft (PC).
Ik vroeg me alleen af of het mogelijk was om Aiming Down Sights (rechtermuis knop) niet "sticky" te hebben.
Ik wil dus zeg maar gewoon ADS dmv. rechtermuis knop in te drukken, en zodra ik rmb released dat ADS weer weg gaat.

Vind het een beetje irritant dat ik steeds toch weer ff rmb moet in drukken om uit ADS te gaan.

Verder wel een leuk spel! Na MW1-2 en een beetje BO kapot te hebben gespeeld op de PS3 is het op de PC toch wel een verademing.

Mijn portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sysmatic schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 18:30:
Ik heb een vraagje.

Heb sinds een paar dagen geleden toch maar voor een paar tientjes aangeschaft BO2 aangeschaft (PC).
Ik vroeg me alleen af of het mogelijk was om Aiming Down Sights (rechtermuis knop) niet "sticky" te hebben.
Ik wil dus zeg maar gewoon ADS dmv. rechtermuis knop in te drukken, en zodra ik rmb released dat ADS weer weg gaat.

Vind het een beetje irritant dat ik steeds toch weer ff rmb moet in drukken om uit ADS te gaan.

Verder wel een leuk spel! Na MW1-2 en een beetje BO kapot te hebben gespeeld op de PS3 is het op de PC toch wel een verademing.
In de opties is daar een optie voor, moet je even je toetsen rebinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysmatic

sysmatic

Freelance Digital Artist

Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 19:10:
[...]

In de opties is daar een optie voor, moet je even je toetsen rebinden.
Oh wacht, doh! Ipv Toggle ADS, waarschijnlijk gewoon ADS binden. Gelijk ff proberen! Dank

*en dat was het idd. Beetje lomp van mij (schaam), maar thank iig!

[ Voor 11% gewijzigd door sysmatic op 28-12-2012 20:11 ]

Mijn portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Slashx schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 17:46:
[...]

Hmm ik denk dat ik ook weet over wie het gaat... O-)
Sshhh i dont say nothing. >:)

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakdoef
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-07 22:32
Ik snap het niet meer hoor, zal wel aan mij liggen. Ben ik dan de enige die last heeft van die brakke servers. Wordt vandaag aan alle kanten voorbij gestoven door gasten die net met de game zijn begonnen (0 prestige tot zeg maar level 30), die dus de mappen nog niet zo goed kennen en scores neerzetten, waar ik van denk.......

En dan moet treyarch echt wat gaan doen aan die wayyyyy overpowered smg's en pistols (metname kap40). Snap niet dat ze dat nu nog niet doorhebben. Het bederft voor mij in ieder geval de game. Ben er ven klaar mee voor een paar weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 15:30:
Ik had het ook gedaan als ik 15-70 stond, het gaat namelijk om de captures en al helemaal om de defends. Iemand's KD kan mij echt 0,0 boeien. Het cappen van punten lijken mensen nog wel te snappen, maar het verdedigen van punten gaat net te ver voor average Joe lijkt het wel. Misschien komt het omdat de commentator niet snel en duidelijk genoeg is, of dat het knipperen van een cap die gecapped wordt niet duidelijk genoeg is?
Beetje jammer, kom je vandaag tegen een stel GoTters (duidelijk herkenbaar aan de [GoT] tag), kan je ons eindelijk eens laten zien hoe het moet en dan verlaat je de lobby? Gemiste kans om je 1337 skills te showen ;)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
ik wou het net posten .....
beetje jammer dat je weg gaat op het moment dat er wel mensen komen die er "iets van bakken"
of die brute 400spm... ;)

trouwens.. ik heb ook duitsers met GoT tags gezien (game of thrones)

trouwens hij had de keuze (asswhoop door ons of dit soort berichten)..

[ Voor 33% gewijzigd door aron225 op 29-12-2012 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frentik schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 01:36:
[...]
Beetje jammer, kom je vandaag tegen een stel GoTters (duidelijk herkenbaar aan de [GoT] tag), kan je ons eindelijk eens laten zien hoe het moet en dan verlaat je de lobby? Gemiste kans om je 1337 skills te showen ;)
Ja, maar had geen zin om met die 2 sub level 15 piepo's samen te spelen ;)

Ik heb trouwens geen in-game voicechat aan, dus als je daarover probeerde te praten hoorde ik het iig niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2012 02:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Dakdoef schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 23:09:
Ik snap het niet meer hoor, zal wel aan mij liggen. Ben ik dan de enige die last heeft van die brakke servers. Wordt vandaag aan alle kanten voorbij gestoven door gasten die net met de game zijn begonnen (0 prestige tot zeg maar level 30), die dus de mappen nog niet zo goed kennen en scores neerzetten, waar ik van denk.......

En dan moet treyarch echt wat gaan doen aan die wayyyyy overpowered smg's en pistols (metname kap40). Snap niet dat ze dat nu nog niet doorhebben. Het bederft voor mij in ieder geval de game. Ben er ven klaar mee voor een paar weken...
Zo goed vind ik de SMG's echt niet. Maar pistols zijn een ander verhaal, enorm accuraat op afstand nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Dat ligt er misschien ook aan dat het met pistolen supermakkelijk is om raak te schieten.
De accuracy van mijn tac-45 is ook 25%.
En je hebt 2 of 3 schoten nodig en klaar.

Nog over die semi-auto/auto shotguns. Die zijn zeker supergoed op heel erg close range, maar daarbuiten ook 10 keer niks. Ik vind die dus echt niet overpowered eigenlijk. Ik heb nu bijna alle shotguns goud en die R870 is wel echt de beste.
Alhoewel als ik mijn stats kijk:
R870: 1.28 KD
S12: 1.62 KD
KSG: 1.27 KD
M1216: 1.62 KD
Dus misschien heb ik het wel fout. Maar kan ook komen doordat ik de R870 als allereerste gebruikte en dus gewoon nog minder goed was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
S12 heb ik nooit wat gevonden.. Gevoelsmatig niet.
Ksg is geen shotgun maar een sniper
M1216 vind ik heel fijn maar geen prestige token waard

870 is heerlijk al speel ik daar pas een paar dagen mee (gister veel mee gespeelt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaag
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-11-2022
Ik had Black Ops II verwijderd omdat ik wat problemen had met een update.
Daarna wilde ik Black Ops II weer installeren maar krijg steeds het volgende:
Creating local game cache files......

Preparing Call of Duty: Black Ops II files for install

En op een gegeven moment krijg ik het volgende:
An error occurred while installing Call of Duty: Black Ops II (connection timeout)

Ik heb steam al een keer verwijderd. Ook heb ik ccleaner gebruikt.
Niets helpt :(.

Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:06
Nog een paar lethal (geloof ik) kills met me SMAW en 5 double kills en ik heb hem op gold!

Die double kills, die lijken me toch moeilijk te krijgen. Misschien makkelijker om de SMAW bij me te dragen met domination. Stel ik zie er 2 cappen en ik krijg de kans :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Gaag schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 13:09:
Ik had Black Ops II verwijderd omdat ik wat problemen had met een update.
Daarna wilde ik Black Ops II weer installeren maar krijg steeds het volgende:
Creating local game cache files......

Preparing Call of Duty: Black Ops II files for install

En op een gegeven moment krijg ik het volgende:
An error occurred while installing Call of Duty: Black Ops II (connection timeout)

Weet iemand een oplossing?
De melding "connection time out" lijkt te wijzen op een slechte verbinding met de steam servers. Gewoon geduld hebben en/of
1) checken of je downloads gepauzeerd staan en die herstarten,
2) steam restarten,
3) download regio wijzigen (bv duitsland) en steam restarten,
4) instaleren vanaf DVD ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-05-2024
ja ja, we weten het nu wel hoor: smg's hebben het hele spel kapot gemaakt!
ik zou als ik jou was zelfs geen paar weken meer wachten maar het spel nu gewoon alweer verkopen.
BO2 ist kaput.

maar even ter info voor al die mensen die wél blijven spelen: die Kap40's hebben ze anders al behoorlijk kapot getweakt met de laatste updates.
en ik kan het weten want ik speel core tdm voornamelijk met de Kap...die ik ook geunlocked heb....voor de hond z'n spreekwoordelijke ballen blijkt dus nu na de tweakronde.
kap+laser+fastmag doet nu vrij weinig meer als ik eerlijk ben en ik betrap mezelf er op dat ik steeds vaker teruggrijp op de skorpion.

we moeten het wiel dus weer opnieuw gaan uitvinden, maar dat kan natuurlijk ook leuk zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-10 16:36

KennyPlox

feest vierende banaan

Iemand een beetje een class waar je kills mee kan maken/veel xp krijgen? Zuig echt teelballen in shooters, en zou graag wat meer matches boven de 1 KD uitkomen :)
(Lvl 16 btw)

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
stinky1701 schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 14:47:
[...]

ja ja, we weten het nu wel hoor: smg's hebben het hele spel kapot gemaakt!
ik zou als ik jou was zelfs geen paar weken meer wachten maar het spel nu gewoon alweer verkopen.
BO2 ist kaput.

maar even ter info voor al die mensen die wél blijven spelen: die Kap40's hebben ze anders al behoorlijk kapot getweakt met de laatste updates.
en ik kan het weten want ik speel core tdm voornamelijk met de Kap...die ik ook geunlocked heb....voor de hond z'n spreekwoordelijke ballen blijkt dus nu na de tweakronde.
kap+laser+fastmag doet nu vrij weinig meer als ik eerlijk ben en ik betrap mezelf er op dat ik steeds vaker teruggrijp op de skorpion.

we moeten het wiel dus weer opnieuw gaan uitvinden, maar dat kan natuurlijk ook leuk zijn! :)
Ze hebben het nu gewoon eerlijk gemaakt en dat is maar goed ook. SMG's voor dichterbij, assault rifles voro midranges. Een smg is op afstand natuurlijk nooit accurater dan een assault rifle. Dus of je past je speelstijl aan en zoekt alleen confrontaties van dichtbij op of je gaat met een ander type wapen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
@ Kenny: veel xp krijg je mn door objective based games te spelen: als je daar niet van houdt raad ik je je Kill Confirmed aan.
zo kan levellen erg hard gaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
Sn0wblind schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 14:55:
[...]

Ze hebben het nu gewoon eerlijk gemaakt en dat is maar goed ook. SMG's voor dichterbij, assault rifles voro midranges. Een smg is op afstand natuurlijk nooit accurater dan een assault rifle. Dus of je past je speelstijl aan en zoekt alleen confrontaties van dichtbij op of je gaat met een ander type wapen spelen.
je trapt natuurlijk wel een beetje een open deur in he? :)
tuurlijk is het niet wenselijk dat je met een pistool iemand ad andere kant vd map neerknalt, zoals idd vaak het geval was met die pistolen.

maar als ik het nu met een kap en dexterity in een kleine ruimte op 3 meter afleg tegen iemand met een assault rifle, dan is de tweak in mijn boekje nét iets te ver doorgeschoten.
dan gaat jouw logica, die ik dus ook onderschrijf, niet meer op en is het spel weer in onbalans.

maarja, ik probeer het vooral leuk te houden dus we gaan gewoon op zoek naar een ander leuk alternatief om mee te spelen.

we zouden bijna vergeten dat het ook maanden geduurt heeft eer ze BO in balans hadden.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

stinky, als jij met een kap-40 het op 3 meter aflegt tegen een assault ligt dat waarschijnlijk meer aan jezelf. En zoals je al aangaf heb jij laser erop, dus neem ik aan dat je hem vanuit hipfire probeert te killen. Dan begin eerst maar eens dat hipfire sprayen af te leren en te gaan mikken.
Als je accuracy met je smg of pistol lager is dan 16% dan zou ik je aanraden snel te gaan leren mikken.
Accuracy moet eigenlijk minstens 18% zijn op alle smg/assault/pistol en liefste 20%+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
Accuracy moet eigenlijk minstens 18% zijn op alle smg/assault/pistol en liefste 20%+
oei, ben jij soms van de BO Gestapo? ;)

Wolfenstein, Doom(s), Half Life, CS, TO, COD4 t/m nu.....ik weet heus wel hoe je dit ouwe spelletje speelt, ben tenslotte al 40.

maar heb jij er zelf ooit bij stil gestaan dat het weleens een bewuste keuze van me zou kunnen zijn om eens te gaan hip firen?
ik weet niet of het je is opgevallen maar BO2, met de naar mijn mening te kleine maps, nodigt simpelweg uit om ook eens uit te vogelen wat de kick van het hipsprayen is.
ads schieten doen we al sinds COD4 en dat heb ik ondertussen wel onder de knie.

daarnaast is de wapenkeuze van BO2 ook ontzettend beperkt imho: mss dat jij overal even veel plezier uit haalt qua schieten maar voor mij werken eigenlijk alleen de skorp/kap/mp7...en de an94....die je pas bij 55 krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakdoef
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-07 22:32
Sn0wblind schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 14:55:
[...]

Nou, ik weet niet wanneer jij voor het laatst gespeeld hebt, maar er is in mijn ogen nog niets veranderd. SMG's idd heeeel erg krachtig op de korte afstand, maar ook nog steeds op de lange afstand. 9 van de 10 spelers speelt met een SMG, dat is in eerdere shooters echt niet voorgekomen (en die speel ik al heeeel lang, Wolfenstein op de 286, dat was de eerste :))

Heb al verschillende speelstijlen geprobeerd, maar welk wapen je ook kiest je delft 99 van de 100 keer het onderspit tegen SMG (ja of je moet zo'n Ubernoob zijn die inmiddels masterprestige heeft en al 15 dagen erop heeft zitten met BO, maar ja, ik heb dan daarnaast ook nog een gewoon leven...). Jammer van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 05-10 13:17
Net een overduidelijke wallhacker in de game.
Na wat beschuldigingen vertrok hij aan 't eind van de game snel uit de lobby.
Houd vooral de minimap in de gaten, sommige dingen kan hij onmogelijk weten.

Een aimbotter herkent iedereen wel, maar de vuile gluiperige wallhackers die het proberen te verbergen zijn het ergst..

[YouTube: http://youtu.be/eXy-xbVReqw]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na gisteren Far Cry 3 uitgespeeld te hebben vandaag weer eens een poginkje Groundwar gewaagd; ben zelden zo zoek geschoten. Ik heb het gevoel dat er drie keer zoveel quickscopers zijn en vooral dat ze allemaal drie keer zo goed zijn. Ben wat bijgekomen met een paar potjes gun game en andere party mode games, maar ben echt flabbergasted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 17:50:
Net een overduidelijke wallhacker in de game.
Na wat beschuldigingen vertrok hij aan 't eind van de game snel uit de lobby.
Houd vooral de minimap in de gaten, sommige dingen kan hij onmogelijk weten.

Een aimbotter herkent iedereen wel, maar de vuile gluiperige wallhackers die het proberen te verbergen zijn het ergst..

[video]
Erg goed in het verbergen ervan was ie anders niet. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysmatic

sysmatic

Freelance Digital Artist

Gundogan schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 18:01:
[...]

Erg goed in het verbergen ervan was ie anders niet. :p
Idd. Ik moest wel ff lachen bij een aantal van die C4 kills. Gaat nergens over

Mijn portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:21
In januari
Afbeeldingslocatie: http://mp1st.com/wp-content/uploads/2012/12/b85sa.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door vinom op 30-12-2012 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Nu al? En... nóg een smg? :(

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:21
Wellicht dat de SMG alleen voor de zombie map is. Alle wapens in Black Ops 2 hebben een beetje een tactische naam, Peacekeeper is dat niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

vinom schreef op zondag 30 december 2012 @ 20:16:
Wellicht dat de SMG alleen voor de zombie map is. Alle wapens in Black Ops 2 hebben een beetje een tactische naam, Peacekeeper is dat niet echt.
Hmm.. Oké. Maar zit er nou een vlammenwerper op? Die zou ik écht graag weer als attachment zien :9~ Die was zó grappig om mensen mee te vernederen in hardcore S&D in BO1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

En zo te zien een winter map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
En iets wat lijkt op een water-dam, een skateboard park, en iets oosters?

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-10 10:09
Tof, nieuwe maps. Hoop dat de prijs wat meevalt.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Zal wel weer 15 euro worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Laatst online: 16:06
WINTERMAP oOo

Ik zou wel een map pak kunnen gebruiken, bij de modern warfare serie's was het altijd maar twijfelen(heb ze ook niet allenmaal gekocht hoor). Maar als hij uitkomt haal ik hem gelijk! Volgens mij op 1 van de eerste pagina's zat ik nog te zeuren over een wintermap. Dus hopen dat hij erbij komt!
The maps in question are Hydro, apparently taking place along or next to a hydroelectric dam, Grind, set among a graffiti-ed skate park, Downhill, this particular DLC’s arctic locale, and Mirage, a map set in an East-Asian locale. Along with the four multiplayer maps is Die Rise, what seems to be a location for the game’s Zombie mode in a post-apocalyptic urban setting.
The promotional materials claim a release date of January 29, 2013, with exclusivity to Xbox 360 owners at launch. Pricing and specific details are still unannounced, but expect Activision and Treyarch to release some screenshots or a trailer in the near future.
Bron:
Klik

[ Voor 55% gewijzigd door R0y. op 31-12-2012 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ugh, wanneer gaan ze eindelijk eens fixen dat je niet in een game beland die nooit te winnen meer is zelfs al zou je triple cappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Omdat veel mensen rage quitten als ze zien dat de pot kansloos verloren wordt.
In een party spelen helpt vaak zeker met dit soort dingen.

En is het erg om te verliezen? Als de party vol zit, join ik vaak de enemy met randoms.
Kans om zo een pot te winnen is bij de start al zo goed als verkeken.

Het gaat ook om de lol he koeitje. Vergeet dat niet.

Ik joinde gisteravond samen met beautyboy een potje ctf met 62 seconden op de klok in de eerste ronde met 0-2 achter..
Ik heb alleen de tijd gehad om met me runner gear (enkel knife en single kap40) 2 keer als een idioot te cappen.. Met 2-2 eindstand..

2e ronde 3-1 gewonnen..

Dat leek ook een pot die we nooit konden worde.

Daarbij triple cappen in je eentje red je niet.. Dat red je alleen als je een goed team hebt...
En daarbij is de 3e cap in domination het stomste dat je in het begin kan doen... Hou eerst maar eens de eerste 2 vast... Bij de 3e cap word vaak de B vlag door de enemy overgenomen door het gebrek aan defence.. En dan is het een kleine moeite voor hun om nog 1 zei vlag te pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aron225 schreef op maandag 31 december 2012 @ 05:55:
Omdat veel mensen rage quitten als ze zien dat de pot kansloos verloren wordt.
In een party spelen helpt vaak zeker met dit soort dingen.

En is het erg om te verliezen? Als de party vol zit, join ik vaak de enemy met randoms.
Kans om zo een pot te winnen is bij de start al zo goed als verkeken.

Het gaat ook om de lol he koeitje. Vergeet dat niet.

*knip*

Daarbij triple cappen in je eentje red je niet.. Dat red je alleen als je een goed team hebt...
En daarbij is de 3e cap in domination het stomste dat je in het begin kan doen... Hou eerst maar eens de eerste 2 vast... Bij de 3e cap word vaak de B vlag door de enemy overgenomen door het gebrek aan defence.. En dan is het een kleine moeite voor hun om nog 1 zei vlag te pakken
Een game die niet meer te winnen is waarbij mensen ragequitten moet gewoon geforfeit worden. In een party spelen helpt trouwens weinig, je wordt gewoon met 3 man in zo'n potje gedumped. Mag jij mij vertellen wat de lol is aan een potje dat bij voorbaat al verloren is (150-30 2 min of de klok)? En het triple cappen is een voorbeeld, aangezien je 150-30 niet wint met 2 minuten triple cappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ach met mijn kwaliteit speel ik BO2 maar met de Olympische gedachte. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paupertje30
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-01-2015
ik ben geen goede speler ik geef geen ene moer om veel of weinig kils/deaths ben wat dat betteft geen k/d verslaafde zoals enkelen ik speel namelijk in en met een team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Lekker die matchmaking in leagueplay... ;) meer kills dan de rest van mijn team bij elkaar....
Afbeeldingslocatie: http://cloud-2.steampowered.com/ugc/577851238098506637/B67D9D4119E3A7FF94A2E24383B4D9B431F0E384/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op maandag 31 december 2012 @ 06:20:
[...]

Een game die niet meer te winnen is waarbij mensen ragequitten moet gewoon geforfeit worden. In een party spelen helpt trouwens weinig, je wordt gewoon met 3 man in zo'n potje gedumped. Mag jij mij vertellen wat de lol is aan een potje dat bij voorbaat al verloren is (150-30 2 min of de klok)? En het triple cappen is een voorbeeld, aangezien je 150-30 niet wint met 2 minuten triple cappen.
Gewoon die twee minuten uitzitten en het volgende potje domineren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op maandag 31 december 2012 @ 12:37:
[...]

Gewoon die twee minuten uitzitten en het volgende potje domineren?
Ja, dat is dan ook wat we meestal ook. Maar blijft toch jammer om te zien dat je binnen 20 seconden al een triple cap aan het doen bent maar toch nooit meer kan winnen. Potjes gehad die we niet meer konden winnen waar we binnen een minuut of 2 een escort drone, vtol, lodestar en k9 unit tegelijk hadden. Eindig je met 3 punten in bezit, en scores van 19-2, 23-1 et cetera. De winnende partij leaved natuurlijk gelijk in de lobby erna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 07:19

Tripl3 D

Brother in Arms

Eergisteren MP7 naar goud gehaald en ik dacht: Ik probeer eens wat anders.

Snipen is sowieso niets voor mij, LMG is een farce geworden (te lang herladen, immobiel) en wat zijn die AR zwak. Heb de M8A1 geprobeerd, maar je hebt vaak 3 of meer bursts nodig voor een kill. Wat een drama!
De SMG's zijn niet noodzakelijk overpowered (shotguns op korte afstand en sniper rifles op lange afstand (of met QS op korte afstand) zijn een aardige match),maar ik vind de AR's behoorlijk underpowered.
Doe er bij allen wat damage bij en de SMG's nog wat meer spread met hipfire dan heb je volgens mij veel meer balans.

Denk dus dat ik maar verder ga met de Vector K10, totdat de AR's sterker worden.

Jammer dat er geen goede vervanger is (bij de AR's) voor de bijna alleskunner Famas uit BO1.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tripl3 D schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 11:38:
Eergisteren MP7 naar goud gehaald en ik dacht: Ik probeer eens wat anders.

Snipen is sowieso niets voor mij, LMG is een farce geworden (te lang herladen, immobiel) en wat zijn die AR zwak. Heb de M8A1 geprobeerd, maar je hebt vaak 3 of meer bursts nodig voor een kill. Wat een drama!
De SMG's zijn niet noodzakelijk overpowered (shotguns op korte afstand en sniper rifles op lange afstand (of met QS op korte afstand) zijn een aardige match),maar ik vind de AR's behoorlijk underpowered.
Doe er bij allen wat damage bij en de SMG's nog wat meer spread met hipfire dan heb je volgens mij veel meer balans.

Denk dus dat ik maar verder ga met de Vector K10, totdat de AR's sterker worden.

Jammer dat er geen goede vervanger is (bij de AR's) voor de bijna alleskunner Famas uit BO1.
AN-94, mtar, type25 (AKA de Famas zoals ie had moeten zijn in BO1), swat556 met select fire, FAL en SCAR-H kunnen allemaal wel mee als je het maar niet als een SMG gebruikt. Eigenlijk wel alle ARs dus. :p

Maar SMG's zijn inderdaad nog iets aan de sterke kant, zeker met het kleine en krappe map design soms. Naast hip fire nerfs, kan je de range nog verder naar beneden schroeven. Of eens een fatsoenlijke hoeveelheid recoil introduceren die een beetje goed ontworpen is en niet elke zoveel bursts volledig verdwijnt.

Hipfire moet sowieso maar eens worden 'afgeschaft'. In zo wat alle CoD games is het te effectief voor een game waarin je aim down the sight hebt. Ga dan voor old school hip fire uit de tijden waar ADS nog niet bestond. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 december 2012 @ 06:20:
[...]

Aan de andere kant kom je ook in potjes terecht die in feite gewonnen zijn. Dat is ook niet eerlijk, dus zo is het wel enigszins gebalanceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Gundogan schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 12:09:
[...]

AN-94, mtar, type25 (AKA de Famas zoals ie had moeten zijn in BO1), swat556 met select fire, FAL en SCAR-H kunnen allemaal wel mee als je het maar niet als een SMG gebruikt. Eigenlijk wel alle ARs dus. :p

Maar SMG's zijn inderdaad nog iets aan de sterke kant, zeker met het kleine en krappe map design soms. Naast hip fire nerfs, kan je de range nog verder naar beneden schroeven. Of eens een fatsoenlijke hoeveelheid recoil introduceren die een beetje goed ontworpen is en niet elke zoveel bursts volledig verdwijnt.

Hipfire moet sowieso maar eens worden 'afgeschaft'. In zo wat alle CoD games is het te effectief voor een game waarin je aim down the sight hebt. Ga dan voor old school hip fire uit de tijden waar ADS nog niet bestond. :)
Aangezien ARs ook geen recoil hebben, lijkt het me dan juist weer uit balans als de SMGs het wel krijgen :)

Spread omhoog, ja. Range omlaag, kan ik me ook voorstellen, maar met een long barrel erop kan je dat ook weer teniet doen.

Ik denk dat het gewoon aan de spelers zelf ligt hoor, ik zie genoeg mensen behoorlijk goed spelen met ARs de laatste tijd.

LMGs die zijn compleet nutteloos, bijna een vol magazijn erin pompen en de meeste tegenstanders lopen gewoon nog weg. Die dingen zijn juist bedoeld om op wat grotere afstand voor cover fire te zorgen, maar die hebben gewoon amper schade op meer dan 5 meter, gewoon niet mee te spelen. Niet dat het me wat uitmaakt, ik speel er amper mee, maar het valt me wel op.

ARs speel ik alzo niet mee, past niet bij mijn speelstijl. :)

Ieder zijn meug, maar waar ik me wel aan irriteer is dat iedereen schijnt te vinden dat de ARs oppermachtig moeten zijn...

Al sinds ze in CoD zaten speel ik het liefste met SMGs, en als sinds CoD 1 hebben wapens geen of amper recoil, hoor je geen voetstappen, houden ze geen rekening met bullet drop en weet ik veel wat nog meer... Dus ik snap ook niet waarom dat steeds weer een issue is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
obsidian schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 14:47:
[...]

Aangezien ARs ook geen recoil hebben, lijkt het me dan juist weer uit balans als de SMGs het wel krijgen :)

Spread omhoog, ja. Range omlaag, kan ik me ook voorstellen, maar met een long barrel erop kan je dat ook weer teniet doen.

Ik denk dat het gewoon aan de spelers zelf ligt hoor, ik zie genoeg mensen behoorlijk goed spelen met ARs de laatste tijd.

LMGs die zijn compleet nutteloos, bijna een vol magazijn erin pompen en de meeste tegenstanders lopen gewoon nog weg. Die dingen zijn juist bedoeld om op wat grotere afstand voor cover fire te zorgen, maar die hebben gewoon amper schade op meer dan 5 meter, gewoon niet mee te spelen. Niet dat het me wat uitmaakt, ik speel er amper mee, maar het valt me wel op.

ARs speel ik alzo niet mee, past niet bij mijn speelstijl. :)

Ieder zijn meug, maar waar ik me wel aan irriteer is dat iedereen schijnt te vinden dat de ARs oppermachtig moeten zijn...

Al sinds ze in CoD zaten speel ik het liefste met SMGs, en als sinds CoD 1 hebben wapens geen of amper recoil, hoor je geen voetstappen, houden ze geen rekening met bullet drop en weet ik veel wat nog meer... Dus ik snap ook niet waarom dat steeds weer een issue is.
Korte afstand wapens veel recoil geven helpt met het reduceren van hun lange afstands potentieel. Hoe meer een wapen een lange afstandswapen moet zijn, hoe lager de recoil (SMG -> AR -> LMG). ARs zouden gewoon goed allround moeten zijn, maar het afleggen tegen SMG's op korte afstand omdat die veel sneller schieten en het ook moeten afleggen tegen LMG's op lange afstand omdat die veel accurater zijn en geen damage drop off hebben (CoD4/MW2 RPD is een redelijk goed voorbeeld van zo'n LMG en ook de enige goede LMG in de CoD serie). Alleen kennen ze sinds CoD 2 (!) inderdaad geen recoil en diversiteit in damage multipliers meer. En sinds de komst van CoD4 zijn ze ook de weg kwijt in het algemeen.

En verder zijn attachments en weapon perks the spawn of the devil. Beetje wapens goed maken op een range waar ze dat niet moeten zijn. 8)7

Voor de rest:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=EbmrqXUUbbc]

Shameless self-plug, boring (I r awesome commentator), maar wel informatief denk ik qua wapens in CoD. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Gun Design.....Je hebt het alleen maar over handeling van de geweren. 0,0 over gun design. Als je dan zo'n filmpje maakt misschien handig om de juiste definitie erbij te pakken :+ .

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

obsidian schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 14:47:
Wat is er mis met LMG's?
Sinds kort zijn dat mijn favoriete wapens en zeker op HQ/Hardpoint is dat gewoon dikke rape!

Het zijn ook de wapens waar ik de hoogste scores mee haal, mijn KD rate met alle LMG's is 1.6+
Maar op die modes moet je veel mensen tegelijk killen en alleen LMG's hebben daar een groot genoeg magazijn voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steel123 schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 15:30:
[...]

Wat is er mis met LMG's?
Sinds kort zijn dat mijn favoriete wapens en zeker op HQ/Hardpoint is dat gewoon dikke rape!

Het zijn ook de wapens waar ik de hoogste scores mee haal, mijn KD rate met alle LMG's is 1.6+
Maar op die modes moet je veel mensen tegelijk killen en alleen LMG's hebben daar een groot genoeg magazijn voor.
Hebben we daar niet een PDW + extended mags voor. :) LMG's zijn niet compleet nutteloos inderdaad omdat ze nog steeds behoorlijk wat damage per schot kunnen doen, maar omdat ze nu weer een damage drop off hebben, zijn ze toch niet helemaal goed waar ze dat wel kunnen zijn: long range. Zal wel net zoals in MW3 gepatched worden.

offtopic:
[quote]Postius schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 15:15:
Gun Design.....Je hebt het alleen maar over handeling van de geweren. 0,0 over gun design. Als je dan zo'n filmpje maakt misschien handig om de juiste definitie erbij te pakken :+ .
[/quote]

Wapens worden 'designed' wat een bepaalde 'handling' geeft. Lijkt me duidelijk. Hoe wapens 'handlen' in games zijn 'design' keuzes van de ontwikkelaar.

En wat is de definitie dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 14:21:
[...]

Aan de andere kant kom je ook in potjes terecht die in feite gewonnen zijn. Dat is ook niet eerlijk, dus zo is het wel enigszins gebalanceerd.
Ja, en die mensen verdienen dan ook hun win. Maar verdien ik een loss voor iets wat ik nooit kon winnen?
steel123 schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 15:30:
[...]

Wat is er mis met LMG's?

ADS is enorm traag en je bent een zak patat als je beweegt terwijl je ADS. Snel killen? Daar gebruik je fast mag voor! Elke SMG en AR heeft trouwens genoeg ammo om 3-4 man te killen zonder reload.

De spread van de buckshot shotguns moet trouwens gelijk zijn voor hipfire en ADS. Er is geen recoil in een enkele shotgunpellet. Maar de plek waar je schiet moet wel random zijn met hipfire.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2013 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 07:19

Tripl3 D

Brother in Arms

Gundogan schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 12:09:
[...]type25 (AKA de Famas zoals ie had moeten zijn in BO1)
Heb deze anderhalf uur geprobeerd. Deel niet je mening dat dit de Famas is zoals hij had moeten zijn.
Je bewegingssnelheid is dramatisch, het magazijn veel te snel leeg en weinig accuraat in vergelijk met de Famas.

Ben dan ook non stop ge-ass-raped door shotguns, SMGs en snipers

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tripl3 D schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 16:54:
[...]

Heb deze anderhalf uur geprobeerd. Deel niet je mening dat dit de Famas is zoals hij had moeten zijn.
Je bewegingssnelheid is dramatisch, het magazijn veel te snel leeg en weinig accuraat in vergelijk met de Famas.

AN-94. Makkelijk zo goed als alle SMGs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tripl3 D schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 16:54:
[...]

Bewegingssnelheid is relatief hetzelfde (95% voor AR's, 100% voor SMG's in zowel BO1 als BO2, in BO2 heb je echter ook stock waarmee je sneller dan 100% kan bewegen in ADS met een SMG, stock ADS voor ARs is 88%), rate of fire is hetzelfde (~937rpm). De Type25 is zelfs iets accurater zo uit het hoofd, maar de SMG's ook als je de SMG uit BO1 vergelijkt met die uit BO2.

Ik bedoel ook niet dat de Type25 net zo goed is (gelukkig maar, want de Famas was iets te goed in BO1), maar meer zo is zoals de Famas had moeten zijn (hoge rate of fire, lage damage dus minimaal 4 shot kill en niet 3 shot kill zoals de Famas). :)

Maar AN94 inderdaad als je de Type25 niet echt je ding is in BO2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
An94 kan je alleen niet hip fire gebruiken wegens de dan dramatische spread..

Ads... Ik begin er steeds beter in te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aron225 schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 17:07:
An94 kan je alleen niet hip fire gebruiken wegens de dan dramatische spread..

Ads... Ik begin er steeds beter in te worden.
Hipfire is echt alleen maar nodig als je een hoekje omrent en met je wapen in iemand zit. Het lijkt trouwens ook zo dat de AN-94 veel meer material penetration heeft m.b.t. soft targets. Heb met de AN-94 veel vaker dat ik meerdere mensen op een rijtje drop terwijl ik pas net door heb dat de eerste dood is, terwijl ik met de SMG's wel duidelijk nog steeds aan het schieten ben na de eerste kill.

Mijn ervaring met de andere ar is dat ze accurater zijn maar dat hun time to kill net te lang is en dat de AN-94 net lang genoeg accuraat genoeg is om op redelijk grote afstand iemand te droppen voordat recoil inkicked..

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2013 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 16:46:

ADS is enorm traag en je bent een zak patat als je beweegt terwijl je ADS. Snel killen? Daar gebruik je fast mag voor! Elke SMG en AR heeft trouwens genoeg ammo om 3-4 man te killen zonder reload.
Ja, in ideale situaties geld dat wel. Maar op Hardpoint/HQ heb je geen tijd om te herladen.
En ja, ADS is traag en je beweegt ook langzamer. Conclusie: Altijd smg als je een super tryhard bent.

Maargoed voor de afwisseling zijn LMG's echt wel goed. Ik heb op al mijn LMG's een veel hogere kd rate dan op mijn Assaults(speel geen SMG's). Op mijn assaults heb ik kd rate van 1.3-1.45 en op mijn LMG's een kd rate van 1.65-1.75.
Dit is toch wel aanzienlijk hoger en ik ben ook echt ALTIJD eerste bij een potje Hardpoint/HQ als ik met LMG's speel.
Gewoon Stock op je LMG en dan nog een random attachment en campen op je Hardpoint.

Van de LMG's heb ik er nu 2 goud(mk48/lsat) en de andere twee zitten in de eerste prestige, dus ik heb er toch wel veel mee gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
ligt het trouwens aan mij, of word de matchmaking alleen maar slechter?
gister in een team een paar rondjes gespeeld.. en het was zo dodelijk saai dat niemand op gegeven moment ze best meer deed / we gewoon aan het trollen waren ipv spelen...

alleen het laatste potje was harder werken en serieus zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ameesters
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-01-2022
mijn nickname op pc is trouwens: Vermillion, clantag: [slnt], voor mensen die es samen willen spelen. Ben wel waardeloos, maar wel met plezier en doorzettingsvermogen(laat me niet zo gauw gek maken) dus als iemand een keer voor de fun wil, graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steel123 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 09:33:
[...]

Ja, in ideale situaties geld dat wel. Maar op Hardpoint/HQ heb je geen tijd om te herladen.
En ja, ADS is traag en je beweegt ook langzamer. Conclusie: Altijd smg als je een super tryhard bent.
Mijn KD met de AN94 is toch echt hetzelfde als de SMG's hoor ;). Geen tijd te herladen? Ik ben bang dat je gewoon te veel kogels mist dan, want als je 3-4 man dropped met 1 clip is dat meestal wel genoeg hoor. Daarnaast heb je altijd nog een secondary, je kan immers gewoon iemands wapen oppakken of je pistol pakken (tac-45 clip is 2 kills).
aron225 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 12:38:
ligt het trouwens aan mij, of word de matchmaking alleen maar slechter?
gister in een team een paar rondjes gespeeld.. en het was zo dodelijk saai dat niemand op gegeven moment ze best meer deed / we gewoon aan het trollen waren ipv spelen...

alleen het laatste potje was harder werken en serieus zijn..
Is dat niet altijd al zo geweest? Ik zit ondertussen aan een winstreak van 50 op domination en heb nog geen enkel potje gehad waarbij we niet bergen de tegenstanders gewoon ragequitten. Schat dat we zeker 25% van die potjes gewoon een beetje aan het triple cappen waren.

*Airspace full*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 14:47:
[...]

Mijn KD met de AN94 is toch echt hetzelfde als de SMG's hoor ;). Geen tijd te herladen? Ik ben bang dat je gewoon te veel kogels mist dan, want als je 3-4 man dropped met 1 clip is dat meestal wel genoeg hoor. Daarnaast heb je altijd nog een secondary, je kan immers gewoon iemands wapen oppakken of je pistol pakken (tac-45 clip is 2 kills).

[...]

Is dat niet altijd al zo geweest? Ik zit ondertussen aan een winstreak van 50 op domination en heb nog geen enkel potje gehad waarbij we niet bergen de tegenstanders gewoon ragequitten. Schat dat we zeker 25% van die potjes gewoon een beetje aan het triple cappen waren.

*Airspace full*
Matchmaking in ranked is een heeeeeeel klein beetje skillbased kennelijk, maar in praktijk zie je er bijna nooit iets van, dus zal wel meer een marketing praatje zijn/reden voor ragen zijn voor sommigen ('omgggg mensen downplayen hun skill zodat ze tegen noobs kunnen spelen!!111). Plus, het is kerstmis geweest dus je hebt nu weer wat meer spelers die nog niet weten wat ze moeten doen.

En de enige LMG die me echt kan bekoren is de HAMR, maar dan heb ik vaak: waarom pak ik niet gewoon de AN94 of SCAR? :p

En secondary? Waarom niet gewoon pistol only gaan? Tact-45 en Five Seven + long barrel zijn gewoon pocket FAL's met een hogere fire rate. :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 02-01-2013 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:00:
[...]

Matchmaking in ranked is een heeeeeeel klein beetje skillbased kennelijk, maar in praktijk zie je er bijna nooit iets van, dus zal wel meer een marketing praatje zijn/reden voor ragen zijn voor sommigen ('omgggg mensen downplayen hun skill zodat ze tegen noobs kunnen spelen!!111). Plus, het is kerstmis geweest dus je hebt nu weer wat meer spelers die nog niet weten wat ze moeten doen.

En de enige LMG die me echt kan bekoren is de HAMR, maar dan heb ik vaak: waarom pak ik niet gewoon de AN94 of SCAR? :p

En secondary? Waarom niet gewoon pistol only gaan? Tact-45 en Five Seven + long barrel zijn gewoon pocket FAL's met een hogere fire rate. :*)
De matchmaking is SPM gebaseerd (join maar eens alleen een lobby), maar in het geval van een party gooit hij eerst de party bij elkaar en kijkt dan of er nog wat te balancen valt. Maar SPM is niet echt een goede indicatie aangezien het gewoon lastig is om een goede SPM te halen als 5 van de 6 man geragequit is en je 1 die-hard tegenstander hebt die blijft. Daarnaast ook genoeg potjes gehad waarbij er ook 3-5 man in het andere team waren met spm's van 350-450 en toch was dat niet eens close. Zonder ELO is het zinloos.

Is de HAMR gewoon niet een SCAR met andere clip waardoor je ADS ineens honds traag is? Waardeloos ding in elk geval.

En eens m.b.t. die pistols. Als ik snipe zijn dat mijn secondaries en meestal komt het er gewoon op neer dat ik niet eens meer snipe maar gewoon rondren met m'n pistol.
Sc0rPi0N schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:11:
Op hardcore hoef je geen lmg te gebruiken want tegen ze tijd dat je wilt gaan schieten ... ZZZZZZ... ben je al dood.
Daar hoef je geen HC voor te spelen :P

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2013 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Op hardcore hoef je geen lmg te gebruiken want tegen ze tijd dat je wilt gaan schieten ... ZZZZZZ... ben je al dood.

Op hardcore moet je gewoon rondrennen met smg icm lasersight en lekker hipfiren.
Ik maak telkens de fout om ADS te gaan maar zodra je dat doet heeft de tegenstander je al omgelegd.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:07:
Is de HAMR gewoon niet een SCAR met andere clip waardoor je ADS ineens honds traag is? Waardeloos ding in elk geval.
HAMR is de LMG versie van de SCAR, maar in praktijk een beetje als de AN94. Eerste 6-7 kogels zijn @ 900rpm, daarna 600rpm. Kogels nodig om iemand neer te krijgen is ook hetzelfde als de AN94 (3-4-5), alleen de HAMR heeft een grotere 4 hit kill range.

@hieronder: daarom moet je ook al ADS zijn met een LMG. Beetje campen en mensen in je loop laten rennen. Maar met een AR kan je inderdaad nog een beetje rondlopen. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Gundogan op 02-01-2013 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:16:
[...]

HAMR is de LMG versie van de SCAR, maar in praktijk een beetje als de AN94. Eerste 6-7 kogels zijn @ 900rpm, daarna 600rpm. Kogels nodig om iemand neer te krijgen is ook hetzelfde als de AN94 (3-4-5), alleen de HAMR heeft een grotere 4 hit kill range.
Ah okay, maar je ADS is ongeveer twee keer zo langzaam. Denk dat je max 1-2 kogels eruit krijg tegen een AN94 als je tegelijkertijd ADS-ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ameesters
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-01-2022
wat ik soms doe is tussen bottlenecks heen en weer runnen, en bij de bottlenecks ADS(meeste mappen hebben meerdere bottlenecks), meeste deaths die ik heb komen terwijl ik migreer tussen 2 bottlenecks. maar goed, de meeste van jullie hebben dan ook een score waar je u tegen zegt, alhoewel ik de laatste tijd ook wel lekker bezig ben. Dit is dan ook mijn eerste online FPS die ik speel, dus het duurde even voordat ik in kwam. Zit er ook aan te denken om mijn stats te resetten, maar weet niet of ik daar ook alles bij kwijt raak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 14:47:

Hmm, ja. Ik heb de stats er nu bij gepakt(was vanmorgen op het werk) en eigenlijk is de kd rate van mijn laatste paar Assaults en mijn laatste LMG nagenoeg hetzelfde.
Met de AN-94 een KD rate van 1.69 en met de HAMR een KD rate van 1.75.
Met de AN ook een accuracy van 21.29% en met de HAMR maar 17.05%.
Dus ik gebruik ook meer kogels met een LMG.

Maar wanneer moet je snel ADS? Ja als er toevallig weer zo'n SMG aap voor je neus heen en weer staat te springen, maar die hipfire je dan maar of knife je.
Zoals ik al zei gebruik ik LMG's bijna alleen maar op Hardpoint/HQ en daar ben je gewoon altijd al ADS met stock. Vijanden komen dan meestal van maximaal 2 van de 3 kanten. Dus het lukt je wel om alles in de gaten te houden.

Ik geef je wel gelijk hoor, er is geen vervanging voor een SMG omdat die veruit de beste wapens zijn. Ben nu net in prestige 8 en begin af en toe met SMG te spelen op maps zoals Hijacked. Ik heb nu dus als hoogste SMG een PDW met 168 kills. De KD rate ermee is 1.60 en een accuracy van 20.65%.
Niet bijster goed dus, maar toch wel aardig.

Vind alleen SMG niet zo cool, dan wordt alles toch weer een tikkeltje makkelijker. Zal ook pas echt aan de SMG gaan als ik alle andere wapens goud heb.
Sowieso speel ik een wapen totdat ik hem goud heb en pak dan snel een andere :P

Edit: Ben eigenlijk wel echt benieuwd naar jou volledige stats koeitje, maar ik heb je nog nooit ingame gezien :(

[ Voor 3% gewijzigd door steel123 op 02-01-2013 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
ik heb hem 1x in game gezien (met oreh enzo..)
en toen was ie ineens weg ( GoT clantag gezien denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-10 23:09
Ik dacht laat ik eens leuk zijn en proberen te quickscopen.
Kom je vervolgens met zo een shot lol .

YouTube: MaFFia - Black Ops II Game Clip

Kon gewoon eerst niet zien hoe hij dood ging . 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door MaFFia op 02-01-2013 18:42 ]

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik zelden Koeitje als nick ;). Misschien heb je [JSOC] MLG COMMAND gezien.
aron225 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 18:13:
ik heb hem 1x in game gezien (met oreh enzo..)
en toen was ie ineens weg ( GoT clantag gezien denk ik)
Ja, dat was het :D

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2013 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Steam doet hier beetje raar geloof ik. In game er een paar keer uitgegooid met de melding dat er geen verbinding is met de steam servers :(

Nu net melding updating Game data en dan ineens weer dat de BO2 servers eruit liggen.
En dan geeft steam weer aan dat ik in game zit terwijl ik die afgesloten heb....

*zucht*

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Sc0rPi0N schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 20:46:
Steam doet hier beetje raar geloof ik. In game er een paar keer uitgegooid met de melding dat er geen verbinding is met de steam servers :(

Nu net melding updating Game data en dan ineens weer dat de BO2 servers eruit liggen.
En dan geeft steam weer aan dat ik in game zit terwijl ik die afgesloten heb....

*zucht*
Same.
Log net in en blijf geen connection houden.

In others news: Word het echt zat dat er zo veel geleaved word, net aantal potten achter elkaar.

[ Voor 5% gewijzigd door S.J_84 op 02-01-2013 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Er zijn er 'gelukkig' meer : https://twitter.com/MarcHeijerman/status/286559765717479424

Nu weer online zie ik ...

[ Voor 14% gewijzigd door Frostbite op 02-01-2013 20:54 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 18:58:
Ik gebruik zelden Koeitje als nick ;). Misschien heb je [JSOC] MLG COMMAND gezien.

[...]

Ja, dat was het :D
nah.. iets met [1303] koeitje..

maakt allemaal niets uit... als ik van me buddies hoor die wel met jou gespeeld hebben, en jou constant een ronde hebben zien campen.. en ik zelf je score per minuut van nog geen 400 heb gezien ;)

en iedereen is op dit moment toch disconnected...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
S.J_84 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 20:47:
[...]

Same.
Log net in en blijf geen connection houden.

In others news: Word het echt zat dat er zo veel geleaved word, net aantal potten achter elkaar.
kom maar snel weer terug...
wij maakte iedereen af... 200-100 gemiddeld in domination ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-10 16:34

Goner

What can I do you for ?

Zijn er hier spelers die van PC naar console (Wii U in mijn geval) zijn 'geswitched' ?
Is er hoop om ooit te wennen aan die sticks en buttons ipv mijn vertrouwde muis & keyboard (waar ik de rest van de serie mee gespeeld heb) ? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
NEEN

ik kan dat niet.. ik heb het vaak geprobeerd (xbox / 360 / ps3 nu) niks went.. een muis blijft het beste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Goner schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 22:20:
Zijn er hier spelers die van PC naar console (Wii U in mijn geval) zijn 'geswitched' ?
Is er hoop om ooit te wennen aan die sticks en buttons ipv mijn vertrouwde muis & keyboard (waar ik de rest van de serie mee gespeeld heb) ? :|
Keyboard/muis is gewoon 1000 keer fijner en beter dan controller.
Van controller naar keyboard/muis lukt vele vaak wel, maar je gaat andersom altijd je muis missen.
Heb wel eens een shooter op console gespeeld, maar je mist gewoon die snelheid en precisie.

[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 02-01-2013 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 23:15:
[...]

Keyboard/muis is gewoon 1000 keer fijner en beter dan controller.
Van controller naar keyboard/muis lukt vele vaak wel, maar je gaat andersom altijd je muis missen.
Heb wel eens een shooter op console gespeeld, maar je mist gewoon die snelheid en precisie.
Lul toch niet. Je mening is geen feit. Er zijn tal van mensen die zijn geswitchd naar een console en dat allemaal prima vinden en kunnen. Het duurt een tijd voordat je het in de vingers krijgt maar het lukt allemaal wel. Bij mij duurde het even lang als MW2 gespeeld werd. Bij BO1 knalde ik er lustig op los met de controller.

Net een class gemaakt met TAC45/C4/Shock charges. SMGs zijn niet zo overpowered als je ze opblaast en/of onder stroom zet. :) (Had meer last van shotties)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2013 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goner schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 22:20:
Behalve het hele controller verhaal: TDM op de Wii U heeft maar iets van 500 spelers misschien? Dus als TDM al zo weinig heeft en er enorm veel gamemodes zijn..... :-(

Dat zou voor mij de reden zijn om het niet op de Wii U te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 23:32:
[...]

Lul toch niet. Je mening is geen feit. Er zijn tal van mensen die zijn geswitchd naar een console en dat allemaal prima vinden en kunnen. Het duurt een tijd voordat je het in de vingers krijgt maar het lukt allemaal wel. Bij mij duurde het even lang als MW2 gespeeld werd. Bij BO1 knalde ik er lustig op los met de controller.

Net een class gemaakt met TAC45/C4/Shock charges. SMGs zijn niet zo overpowered als je ze opblaast en/of onder stroom zet. :) (Had meer last van shotties)
Mijn mening is een feit, er is geen discussie over mogelijk dat muis vele malen sneller en accurater werkt dan een controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 23:45:
[...]

Mijn mening is een feit, er is geen discussie over mogelijk dat muis vele malen sneller en accurater werkt dan een controller.
Dat was niet de vraag. De vraag was: 'went het?' of 'kun je er aan wennen?'. Ik reageer op die vraag en jouw antwoord daar op. Niet op een hele andere discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:41
unfor schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 23:45:
[...]

Helemaal mee eens, muis+keyboard is gewoon een must met games als bo2.
Pagina: 1 ... 45 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.

Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.