Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 14:47:
Mijn KD met de AN94 is toch echt hetzelfde als de SMG's hoor

. Geen tijd te herladen? Ik ben bang dat je gewoon te veel kogels mist dan, want als je 3-4 man dropped met 1 clip is dat meestal wel genoeg hoor. Daarnaast heb je altijd nog een secondary, je kan immers gewoon iemands wapen oppakken of je pistol pakken (tac-45 clip is 2 kills).
Hmm, ja. Ik heb de stats er nu bij gepakt(was vanmorgen op het werk) en eigenlijk is de kd rate van mijn laatste paar Assaults en mijn laatste LMG nagenoeg hetzelfde.
Met de AN-94 een KD rate van 1.69 en met de HAMR een KD rate van 1.75.
Met de AN ook een accuracy van 21.29% en met de HAMR maar 17.05%.
Dus ik gebruik ook meer kogels met een LMG.
Maar wanneer moet je snel ADS? Ja als er toevallig weer zo'n SMG aap voor je neus heen en weer staat te springen, maar die hipfire je dan maar of knife je.
Zoals ik al zei gebruik ik LMG's bijna alleen maar op Hardpoint/HQ en daar ben je gewoon altijd al ADS met stock. Vijanden komen dan meestal van maximaal 2 van de 3 kanten. Dus het lukt je wel om alles in de gaten te houden.
Ik geef je wel gelijk hoor, er is geen vervanging voor een SMG omdat die veruit de beste wapens zijn. Ben nu net in prestige 8 en begin af en toe met SMG te spelen op maps zoals Hijacked. Ik heb nu dus als hoogste SMG een PDW met 168 kills. De KD rate ermee is 1.60 en een accuracy van 20.65%.
Niet bijster goed dus, maar toch wel aardig.
Vind alleen SMG niet zo cool, dan wordt alles toch weer een tikkeltje makkelijker. Zal ook pas echt aan de SMG gaan als ik alle andere wapens goud heb.
Sowieso speel ik een wapen totdat ik hem goud heb en pak dan snel een andere
Edit: Ben eigenlijk wel echt benieuwd naar jou volledige stats koeitje, maar ik heb je nog nooit ingame gezien
[
Voor 3% gewijzigd door
steel123 op 02-01-2013 17:11
]