Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkipenkie
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-03 13:27
vanmorgen BO2 gekocht en man zeg wat een leuk spel:).
Nog niet zo vaak zoveel plezier beleefd met een cod!;)
Nu ik vond het wel raar hoe dat het kwam dat er al zoveel personen het hoogste prestige waren maar had nog niks gelezen over de glitch.
Volgende keer dat ik er een zie ff reporten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

obsidian schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 09:25:
Nee, ik bedoel die achtergrondjes die je krijgt voor je plaatje, daar heb ik die van 30 x de bloodthirsty, maar er is er ook een van 5 x 10 kills, 3 x 15 kills 1 x 20 kills enz. Maar die tellen bij mij niet op, terwijl ik gisteren al een bt had, toen 5 kills kreeg met een lightning strike en toen nog 2 kills maakte. Dus ik had die van 10 kills moeten krijgen, maar kreeg hem dus mooi niet.

Dus daarom ging ik er vanuit dat die niet meetellen.
Nu snap ik je. Je vraag is of killstreak kills (dus kills van helicopters, lightning strikes etc) meetellen voor bloodthirsty medals. Nee dat doen ze niet. De score die ze verdienen telt wel mee voor je scorestreak, de kills die ze maken worden bij jouw kills opgeteld op het scorebord maar de kills die ze maken dragen niet bij aan de killstreak waar jij op dat moment mee bezig bent. Vergelijk het met wat mee telt om een MOAB te halen in MW3. Volgens mij precies hetzelfde (muv assists, wat sowieso blije shit was).

In jouw voorbeeld had je nog 3 kills met je gun, knife, nade of stun moeten maken voor een 10x streak. Laf met bommen gooien telt niet mee. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2012 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij RDS en EO staat dat je accuracy omhoog gaat? Is dat daadwerkelijk zo, of is het alleen om aan te geven dat het makkelijker aimen is?

Klein clipje erbij (weet niet waarom het einde bestaat uit het zoeken van wapens :P)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=SdripzcDZLc]

Moet zeggen dat die auto-highlight zooi wel handig is.
obsidian schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 17:50:
[...]

Nuclear Killer, 30 kill streak
Is er ook eentje van 25? Als die er niet is weet ik 100% zeker dat scorestreaks niet meetellen.

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2012 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Om de gouden crossbow te halen moet ik nu alleen nog een bloodthirsty medal halen... Maar die is echt schier onmogelijk. Je hebt sowieso maar 6 bolts, en als je geen impact kill hebt, krijg je geen ammo terug met scavenger... En op HC sprayt iedereen je dood voordat je fatsoenlijk een kill kunt maken :(

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 07:19

Tripl3 D

Brother in Arms

Verwijderd schreef op zondag 23 december 2012 @ 01:31:
Bij RDS en EO staat dat je accuracy omhoog gaat? Is dat daadwerkelijk zo, of is het alleen om aan te geven dat het makkelijker aimen is?
Denk dat laatste. Bij FMJ staat verhoogde damage en dat klopt alleen maar als je door muren schiet. Niet als je niet door iets heen schiet.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:31
ik ga m zo ook maar eens halen! net farcry3 uitgespeeld dus tijd voor wat nieuws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakdoef
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-07 22:32
dejavu023 schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 15:04:
Hebben jullie bij search preference, connection type wel op BEST staan?
Dat scheelt enorm in de lag!
Nou, dat was eerst zo, maar de laatste week gaat dat dus echt niet meer op. Wordt er echt stapelgek van. Heb zelf een 60Mbit lijn met een ping van 6 à 7 en heb continue het probleem dat ik veel gasten gewoon pas zie als ik al op de grond lig. Voor mijn gevoel pas één shot gedaan, in de killcam staan ze al 10 seconden op mij te schieten.

Daarnaast blijf ik er bij dat de SMG en ook pistolt (kap40 met name) wayyyyyy overpowered zijn in deze game. Het in niet normaal dat je in de map harrier met een FAL op afstand verliest van een Scorpion of Kap40. Dat gebeurd nu dus wel. Werd gisteren met een gewoon pistool neergeknald vanaf de andere kant van de map....raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakdoef
ThePupD schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 17:30:
Ik ging vanochtend even online, en opeens 8 man uit mijn lijst prestige master.
Ze hebben allemaal die prestige master glitch gedaan waardoor je gelijk prestige master bent, alles diamant hebt en een kd van 2.08 hebt.

Beetje jammer allemaal.
Heb nog niet eerder van die Glitch gehoord. Welke is dat dan? Ben zelf nog niemand met Prestige master tegengekomen. Wel met 8 of 9, maar verder nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Laatst online: 22:08
Heb black ops 2 op mijn ssd staan, normaal nooit laad tijden.. Nu ineens wel. En zelfs zo lang dat de potjes al bezig zijn voordat ik mijn class kan kiezen :X Behoorlijk iritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
[quote]Dakdoef schreef op zondag 23 december 2012 @ 14:07:
[...]

Nou, dat was eerst zo, maar de laatste week gaat dat dus echt niet meer op. Wordt er echt stapelgek van. Heb zelf een 60Mbit lijn met een ping van 6 à 7 en heb continue het probleem dat ik veel gasten gewoon pas zie als ik al op de grond lig. Voor mijn gevoel pas één shot gedaan, in de killcam staan ze al 10 seconden op mij te schieten.

Same problem, alleen zo verdomd arrogant van sommige lui die net doen of je maar wat uit je nek lult.
Het is aanwezig, je hebt last van de lag of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-12-2023
Net PC versie gehaald. blijken er 2 activatie codes in te zitten. Zijn er meer mensen die dit hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
R0y. schreef op zondag 23 december 2012 @ 15:26:
Heb black ops 2 op mijn ssd staan, normaal nooit laad tijden.. Nu ineens wel. En zelfs zo lang dat de potjes al bezig zijn voordat ik mijn class kan kiezen :X Behoorlijk iritant!
Had ik deze week ook een dag, ik was al bang dat mijn SSD aan het doodgaan was.
Dag er na was het weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:58
unfor schreef op zondag 23 december 2012 @ 17:04:
[...]

Idem, om die reden heb ik gisteren mijn SSD nog onderworpen aan een paar tests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook al een paar keer gehad dat ik en een andere dude elkaar killen met hitscan....leuke lag compensation :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
unfor schreef op zondag 23 december 2012 @ 17:04:
[...]

reemprive schreef op zondag 23 december 2012 @ 19:07:
[...]

Idem, om die reden heb ik gisteren mijn SSD nog onderworpen aan een paar tests.
En nu werkte het weer ineens zonder problemen.. Gelukkig ben was ik niet de enige! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockafello schreef op zondag 23 december 2012 @ 16:20:
Net PC versie gehaald. blijken er 2 activatie codes in te zitten. Zijn er meer mensen die dit hebben?
Nee, volgens mij hoort er maar 1 in te zitten... Maar als je die andere code weg wilt geven, ik hou me aanbevolen haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het beroemde maandag ochtend filmpje :

hoe krijg ik de voicechat uit op de xbox 360?
zodat ik niemand meer hoor.
ik heb gezocht maar ik kon em alleen maar in de lobby regelen.

het is nu super irritant met dat geschreeuw en al die echos.

hulp aub...

ps . ik speel met 7.1 headset dus dan hoor je het nog erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

dennis gewoon heel simpel een party starten en dan hoor je alleen de mensen in je party :)

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashx
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-10 20:20

Slashx

WOT: Mr_Slashx

Ik merk het ook. Meestal doe ik ff de pc opnieuw opstarten dan is het opgelost.

If the shit hits the fan everybody get a piece of it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakdoef
Slashx schreef op maandag 24 december 2012 @ 11:58:
[...]

Ik merk het ook. Meestal doe ik ff de pc opnieuw opstarten dan is het opgelost.
Ja, dat is leuk als je een game speelt... Gewoon elke keer even je PC opnieuw opstarten. Lijkt me niet de bedoeling. Wordt tijd dat Treyarch eens wat aan die servers gaat doen. Had gisteren trouwens ook 1 potje net andersom. Stond de helft van de tegenstanders mij 5 seconden aan te kijken en begon de laatste halve seconde nog even terug te schieten.. ook wel een keer lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-10 10:22
Als de potjes al begonnen zijn, hadden de anderen er dus geen last van, ik heb het spel zelf ook op een SSD staan en heb hier nog geen last van gehad, is er misschien iets met je schijf aan de hand ?

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Zethiel schreef op maandag 24 december 2012 @ 12:47:
[...]

Als de potjes al begonnen zijn, hadden de anderen er dus geen last van, ik heb het spel zelf ook op een SSD staan en heb hier nog geen last van gehad, is er misschien iets met je schijf aan de hand ?
Nee, 2 weken oud. En op me andere SSD (zit nou in me macbook) had ik het ook al eens gehad. Maar als ik anderen er over hoor, is het niet alleen bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
MicScott schreef op zondag 23 december 2012 @ 01:40:
Om de gouden crossbow te halen moet ik nu alleen nog een bloodthirsty medal halen... Maar die is echt schier onmogelijk. Je hebt sowieso maar 6 bolts, en als je geen impact kill hebt, krijg je geen ammo terug met scavenger... En op HC sprayt iedereen je dood voordat je fatsoenlijk een kill kunt maken :(
als nood oplossing wil ik me best op offeren hoor..

ik heb nu al een paar rondjes je crossbow ellende gezien, en je bent echt goed met dat on-ding..

----------------------------

ben nu bezig met alles her installeren op een nieuwe samsung ssd... ik hoop dat ik geen ellende heb,. ik moet echt spelen komende dagen

[ Voor 13% gewijzigd door aron225 op 24-12-2012 15:38 ]

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het trouwens de moeite waard om Killer Swarm te nemen ipv K9 unit? Ik heb niet zoveel problemen met K9 unit te halen, maar zag in mijn stats dat ze gemiddeld maar 6 kills krijgen. Het gemiddelde voor VTOL is 8, maar dan moet ik zelf nog vliegen en dat heeft niet mijn voorkeur. Is Killer Swarm een stuk effectiever? Wil eigenlijk niet K9 en Killer Swarm runnen, aangezien AGR en Stealth Chopper zo nice zijn.

K9 unit terwijl mijn andere pas net voorbij is. Zou Killer Swarm meer kills halen?
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=l1qkDtzB5vs]

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2012 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
aron225 schreef op maandag 24 december 2012 @ 15:35:
[...]

als nood oplossing wil ik me best op offeren hoor..

ik heb nu al een paar rondjes je crossbow ellende gezien, en je bent echt goed met dat on-ding..

----------------------------

ben nu bezig met alles her installeren op een nieuwe samsung ssd... ik hoop dat ik geen ellende heb,. ik moet echt spelen komende dagen
Misschien te laat, maar voor in het vervolg:
Ik heb altijd een kopie van me steamapps op een andere schijf staan. Na de installatie van steam, kan je deze gewoon over kopieren. Volgens mij gaat hij dan "downloaden" maar dan ziet hij de game! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
he kut als ik dat geweten had...

ik had inderdaad een top tip geweest..
hij is nu lekker aan het migreren naar ssd.. en dan eens kijken of we het lopent krijgen..
anders helemaal verse install (geen zin in en heb ook geen windows disc liggen hier)

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:21

Booth

¯¯¯¯¯¯

Verwijderd schreef op zondag 23 december 2012 @ 01:31:

Klein clipje erbij (weet niet waarom het einde bestaat uit het zoeken van wapens :P)
[video]

Moet zeggen dat die auto-highlight zooi wel handig is.

[...]

Is er ook eentje van 25? Als die er niet is weet ik 100% zeker dat scorestreaks niet meetellen.
Auto-highlight?
Verwijderd schreef op zondag 23 december 2012 @ 20:12:
Ook al een paar keer gehad dat ik en een andere dude elkaar killen met hitscan....leuke lag compensation :D.
Hitscan?

Wat zijn dit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booth schreef op maandag 24 december 2012 @ 17:12:
[...]

Auto-highlight?

[...]

Hitscan?

Wat zijn dit? :)
Je kan in theater mode automatisch zoeken naar highlights in je game. De game rate je verschillende highlights met sterren en je kan dan kiezen wat je minimaal wilt hebben (1 tot 5 sterren).

Wikipedia: Hitscan
Oftwel alles wat kogels schiet in CoD :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Verwijderd schreef op maandag 24 december 2012 @ 17:14:
[...]

Je kan in theater mode automatisch zoeken naar highlights in je game. De game rate je verschillende highlights met sterren en je kan dan kiezen wat je minimaal wilt hebben (1 tot 5 sterren).

Wikipedia: Hitscan
Oftwel alles wat kogels schiet in CoD :).
Oh, haha thanks. Ik dacht dat er een nieuwe perk en scorestreak bij was 8)7

Lekkere filmpjes trouwens van je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booth schreef op maandag 24 december 2012 @ 17:15:
[...]

Oh, haha thanks. Ik dacht dat er een nieuwe perk en scorestreak bij was 8)7

Lekkere filmpjes trouwens van je.
Tegenovergestelde van hitscan zijn bijvoorbeeld de rocketlaunchers en alle wapens in Battlefield 3. Oftwel alles wat echte projectielen schiet.

Op de wiki staat dat er een paar uitzonderingen zijn voor CoD trouwens, maar in Blops2 heb ik die nog niet gezien.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2012 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Verwijderd schreef op maandag 24 december 2012 @ 17:19:
[...]

Tegenovergestelde van hitscan zijn bijvoorbeeld de rocketlaunchers en alle wapens in Battlefield 3. Oftwel alles wat echte projectielen schiet.

Op de wiki staat dat er een paar uitzonderingen zijn voor CoD trouwens, maar in Blops2 heb ik die nog niet gezien.
En alle kogeldingen die hitten gewoon zodra je kruisje op de tegenstander staat en je schiet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booth schreef op maandag 24 december 2012 @ 17:22:
[...]

En alle kogeldingen die hitten gewoon zodra je kruisje op de tegenstander staat en je schiet?
Ja, alles zonder traveltime (let op, dit is niet hetzelfde als lag ;)).

Daarom is het zo bizar dat je in BLOPS2 je elkaar kan doodschieten met hitscan. In BF3 kan het omdat kogels tijd nodig hebben, maar in BLOPS2 niet. Daar is het gewoon lag.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2012 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Verwijderd schreef op maandag 24 december 2012 @ 17:22:
[...]

Ja, alles zonder traveltime (let op, dit is niet hetzelfde als lag ;)).
Akkoord, helemaal duidelijk!

Iemand wel eens UT Instagib gespeeld? Daar lijkt het geen hitscan te zijn (door die laser animaties) maar is het dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:23
Booth schreef op maandag 24 december 2012 @ 17:24:
[...]

Akkoord, helemaal duidelijk!

Iemand wel eens UT Instagib gespeeld? Daar lijkt het geen hitscan te zijn (door die laser animaties) maar is het dus wel.
In BO2 en andere CoD's heb je ook tracers, maar schietknop indrukken = kogel vuren = kogel raakt iets op hetzelfde moment. Elke delay die je ziet of meet = lag. Tracers hebben bijna altijd een delay als je ze ziet, maar zijn dus een puur cosmetisch effect.

[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 24-12-2012 18:36 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
jeeujjjj kan niet wachten vanavond te spelen na alle ssd installatie ELLENDE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:27

steel123

Cryman9

Bij mij laad het spel ook redelijk langzaam. De laatste stap is altijd awaiting textures.
Maar ik heb ook eens iets gelezen over dat Treyarch niks kan en dat ze AMD kaarten niet goed supporten, maar dat een beta driver dat zou oplossen.
Maarja, daar heb ik eigenlijk geen zin in.

Ik zou willen dat BO2 nog de hitdetectie had van MW2, daar was die nog perfect. Volgens mij is het bij alle latere CoD, dus BO1 en MW3, dat echt verneukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij laadt als een tierelier. Weet je wat ook als een tierelier speelt? Alle single shot pistolen. Ik dacht dat de BP32R (heet die zo) goed was. Maar de 5-7 en TAC-45 zijn veel beter. Dikke range en super snelle ADS en ADS beweeg stats. Heb de TAC-45 al bijna goud vanavond omdat ie zo lekker schiet. :P
____
Lol zit ik de SSD knoeperds uit te lachen hier klapt Xbox live er uit. 1-1 PC master race. :P(Tenminste, bij andere Xbox gebruikers ook zo dat je niet kan connecten en xbox.com er uit ligt?)

Nog 1 punt: Dennis, camper, videomaker extraordinaire. Nu XBL er uit ligt heb ik de tijd om je uit te leggen wat je moet doen. Omdat je de snelste qua bewegen niet bent kun je dit ook regelen in-game.

Klik op guide knop.

Duw je rechterpook naar rechts.

Doe nog eens.

Klik op profile settings (twee keer naar beneden drukken met je rechterpook).

Klik op privacy settings.

Regel de shit.

Ken je trouwens www.google.com ? Is best een goede website. Kun je van alles vinden.

Hmm, of XBL is helemaal kaduk of mijn Xbox is helemaal kaduk. Ik hoop dat laatste dan mag ik eindelijk de HALO LTD edition gaan halen. Woop woop.

Edit: De beste wensen mensen.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2012 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Verwijderd schreef op maandag 24 december 2012 @ 15:56:
Is het trouwens de moeite waard om Killer Swarm te nemen ipv K9 unit? Ik heb niet zoveel problemen met K9 unit te halen, maar zag in mijn stats dat ze gemiddeld maar 6 kills krijgen. Het gemiddelde voor VTOL is 8, maar dan moet ik zelf nog vliegen en dat heeft niet mijn voorkeur. Is Killer Swarm een stuk effectiever? Wil eigenlijk niet K9 en Killer Swarm runnen, aangezien AGR en Stealth Chopper zo nice zijn.

K9 unit terwijl mijn andere pas net voorbij is. Zou Killer Swarm meer kills halen?
[video]
Welke attachments heb je op de vector ingesteld?

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shameblaster schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 00:25:
[...]

Welke attachments heb je op de vector ingesteld?
EO sight (ben beetje bezig de verschillende crosshairs te unlocken) en natuurlijk fast-mag met adjustable stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
ik heb hem gister ook eens een rondje meegenomen met:
mm scanner
longbarrel
foregrip.

longbarrel is best useless.. range op dat ding is zoiezo wel prima.
fastmags voegt dat wat toe? ik vind dat hij zoiezo wel snel reload (fastmag op skorpion is wel TOP)
ik ga vanmiddag eens jou combo proberen,,, miss valt dat beter?

en waarom k9 ? ik snap dat niet.. ik vind dat nou niet bepaald een top strak..
lodestar of swarm lijkt mij veel meer kills opleveren.. 10 kills met een lodestar is vaak niet een groot probleem (laatste keer had ik hem eergister in die nuclear powerplant geen idee hoe die officieel heet)
daar zitten een hoop binnen verstop plekken en evengoed 9 kills gekregen van dat ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
@ hierboven.

Ik heb altijd al geluk als ik nog wat na mijn uav haal lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
Misschien al vaak voorbij gekomen maar ik kan niets concreets vinden.
Ik speel nu 2 dagen en erger me dood aan die mega crosshair... hoe maak ik die kleiner?? ( pc )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

R0y. schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 12:08:
@ hierboven.

Ik heb altijd al geluk als ik nog wat na mijn uav haal lol
Klinkt bekend. Voel me af en toe in dit topic een ubernoob met spm van anderen van 400 en meer, KDR van 2 of meer, of vrijwel altijd bij de eerste 2 en Swarm, K9 e.d. vrijwel elke game halen, terwijl ik zelf op 244 om 0,88 zit en blij ben als ik een keertje de top 2 haal en een sentry gun eens per 25 games haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

bartkoper schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 12:31:
Misschien al vaak voorbij gekomen maar ik kan niets concreets vinden.
Ik speel nu 2 dagen en erger me dood aan die mega crosshair... hoe maak ik die kleiner?? ( pc )
ADS (Aiming Down Sights) ipv hipfire geprobeerd? Of een ander wapen, of doel je daar niet op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-09 11:10
Even een stom vraagje, maar weet iemand waar je kan zien hoevaak je gereport bent? Ben daar namelijk erg benieuwd naar =D

Worden als clan ondertussen elk rondje uitgefoeterd voor cheaters, beetje irritant begint het te worden.
HC CTF, met 4 man orbital VSAT als killstreak -___- gemiddelde score zon 30-5 de laatste tijd.
Appeltje eitje.

@Bartkeeper, Laser Sight, das de steady aim van BO2

[ Voor 13% gewijzigd door Zen!th op 25-12-2012 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aron225 schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 10:10:
ik heb hem gister ook eens een rondje meegenomen met:
mm scanner
longbarrel
foregrip.

longbarrel is best useless.. range op dat ding is zoiezo wel prima.
fastmags voegt dat wat toe? ik vind dat hij zoiezo wel snel reload (fastmag op skorpion is wel TOP)
ik ga vanmiddag eens jou combo proberen,,, miss valt dat beter?

en waarom k9 ? ik snap dat niet.. ik vind dat nou niet bepaald een top strak..
lodestar of swarm lijkt mij veel meer kills opleveren.. 10 kills met een lodestar is vaak niet een groot probleem (laatste keer had ik hem eergister in die nuclear powerplant geen idee hoe die officieel heet)
daar zitten een hoop binnen verstop plekken en evengoed 9 kills gekregen van dat ding
Met die MM scope zie je te weinig van de omgeving voor mijn gevoel, heb 'm echter maar 1-2 potjes gebruikt dus maybe I'm wrong. Range is poep op de vektor, maar je vecht toch niet long-range dus longbarrel is inderdaad nutteloos. Fast-mag voegt enorm veel toe, schat dat zo'n 20% van mijn deaths te wijten zijn aan reloads dus alles wat die reloads korter maakt is beter. In league play gebruik ik het niet omdat er dan een stuk minder tegenstanders zijn. Fast-mag is enorm goed in situaties waarin je gewoon moet kunnen schieten zoals op een cap. Reloaden duurt ook lang en kan niet rennend, dus het kost daarna gewoon teveel tijd. Heeft geen zin 3-4 man op onderweg naar een cap te droppen als je ze daarna weer snel tegenkomt omdat je niet snel genoeg kon reloaden om de 5de neer te knallen en te cappen. Stock is de truc, dat maakt je net wat sneller als je ADS gebruikt. Foregrip is wel goed en als ik die dingen op m'n scope niet aan het unlocken was dan had ik waarschijnlijk geen scope maar een foregrip erbij ;).

Lodestar is geen optie, VTOL is namelijk veel beter imo, die heeft echt veel meer vuurkracht en maar 100 punten meer ofzo. Maar streaks zoals K9 die hoef je niet zelf te controllen en dat is nog fijner.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2012 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Tripl3 D schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 12:34:
[...]

Klinkt bekend. Voel me af en toe in dit topic een ubernoob met spm van anderen van 400 en meer, KDR van 2 of meer, of vrijwel altijd bij de eerste 2 en Swarm, K9 e.d. vrijwel elke game halen, terwijl ik zelf op 244 om 0,88 zit en blij ben als ik een keertje de top 2 haal en een sentry gun eens per 25 games haal.
Juist, ik kom aardig mee. Maar ik moet ook zeggen. Ik ben misschien 1 of 2 x swarm tegengekomen, ik kom nou niet echt hoge killstreaksscorestreaks tegen(van andere he)...Als ik het af en toe lees hier, lijkt het wel of iedereen hier constant die hoge killstreaksscorestreaks heeft? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R0y. schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 13:47:
[...]

Juist, ik kom aardig mee. Maar ik moet ook zeggen. Ik ben misschien 1 of 2 x swarm tegengekomen, ik kom nou niet echt hoge killstreaks tegen(van andere he)...Als ik het af en toe lees hier, lijkt het wel of iedereen hier constant die hoge killstreaks heeft? :9
Ik heb echt geen VTOL of K9 elke map. AGR, Stealth Chopper en VSAT eigenlijk wel altijd. Het zijn geen killstreaks trouwens, het zijn scorestreaks. Daarnaast gebruik ik altijd Hardline.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2012 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Verwijderd schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 13:49:
[...]

Ik heb echt geen VTOL of K9 elke map. AGR, Stealth Chopper en VSAT eigenlijk wel altijd. Het zijn geen killstreaks trouwens, het zijn scorestreaks. Daarnaast gebruik ik altijd Hardline.
Killstreaks/Scorestreaks.. Je hebt gelijk :9

Scheelt hardline veel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R0y. schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 13:52:
[...]

Killstreaks/Scorestreaks.. Je hebt gelijk :9

Scheelt hardline veel?
10% sneller zo uit mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
Tripl3 D schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 12:34:
[...]

ik doel op het te grote kruis in mn beeldscherm ingame ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartkoper schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 14:02:
[...]

Daar hebben ze de rechter muisknop voor uitgevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
bartkoper schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 14:02:
[...]

Laser Sight, dan heb je "steady aim" kleine crosshair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
Zen!th schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 14:11:
[...]

die moet je eerst vrijspelen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
bartkoper schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 14:14:
[...]

die moet je eerst vrijspelen denk ik :)
Bij smg's na 3 kills, en bij assault rifles moetje wel iets langer knallen voor je die heb ja.
Beetje lame, want SMG met laser sight en long barrel, en als perk dexterity is mega OP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Zen!th schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 14:16:
[...]

Bij smg's na 3 kills, en bij assault rifles moetje wel iets langer knallen voor je die heb ja.
Beetje lame, want SMG met laser sight en long barrel, en als perk dexterity is mega OP
Long barrel op m'n MP7 vind ik anders behoorlijk nutteloos.

Tijdje geprobeerd, maar won er weinig meer mee als je 'gewoon' ADS doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
ik heb het gevoel dat je in hipspray met lasersight wel iets voordeel heb met long barrel..

met mp7 kon ik echt zover als ik kon kijken, kruipend iemand hipsprayen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Dus...

Ik had het idee dat je met shotguns ook headshots moest halen voor camo`s.
Volgende keer eens rustig wat nalezen, voelde me wel even een beetje uhm... haha.

Maar goed ik zie het maar positief :)

Ik hoop eigenlijk dat er ook een optie komt om zonder uav te spelen in gungame.

[ Voor 16% gewijzigd door S.J_84 op 26-12-2012 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
Zen!th schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 14:11:
[...]

edit! gevonden

[ Voor 28% gewijzigd door bakkie1985 op 26-12-2012 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Dat vind ik ook, die party games zijn op zich wel aardig ja. Maar die constante uav is zo achterlijk dat ik nooit die party games speel.
Gewoon die radar uitschakelen in die game modes, dan zou ik meteen meer party games doen.

Over die hoge killstreaks, het punt is dat je gewoon te veel moet 'campen' en wat voorzichtiger spelen en dat is niet echt mijn stijl. Ik ga te hard voor de objectives om erg hoog te halen, daarom heb ik alleen uav, counter uav en lightning strike. Op domination tenminste.

Nu zal koetje misschien gaan zeggen dat het niet zo is, maar als hij nadenkt weet hij ook dat het zo is.
Hij heeft overigens wel gelijk dat je altijd auto scorestreaks moet hebben. Scorestreaks die je zelf moet bedienen zijn bijna nutteloos.
Daarom zijn swarm en k9 vele malen beter dan die andere bras zoals vtol en lodestar. En tegen een fatsoenlijk team wordt die vtol en lodestar toch snel neergehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:49
Kleine tip:
Als je geraakt bent door een EMP grenade, kun je je minimap en dergelijke weer terug krijgen door jezelf te raken met je eigen EMP grenade ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
dat is wel een mooie tip aeon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steel123 schreef op woensdag 26 december 2012 @ 13:13:

Over die hoge killstreaks, het punt is dat je gewoon te veel moet 'campen' en wat voorzichtiger spelen en dat is niet echt mijn stijl. Ik ga te hard voor de objectives om erg hoog te halen, daarom heb ik alleen uav, counter uav en lightning strike. Op domination tenminste.

Nu zal koetje misschien gaan zeggen dat het niet zo is, maar als hij nadenkt weet hij ook dat het zo is.
Hij heeft overigens wel gelijk dat je altijd auto scorestreaks moet hebben. Scorestreaks die je zelf moet bedienen zijn bijna nutteloos.
Daarom zijn swarm en k9 vele malen beter dan die andere bras zoals vtol en lodestar. En tegen een fatsoenlijk team wordt die vtol en lodestar toch snel neergehaald.
Inderdaad, je hoeft niet te campen, zoals je hieronder ziet. Oh wacht, ik camp natuurlijk op het punt terwijl ik 'm cap. Je mist de twee kills onderweg naar C trouwens.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=tFvwEt2B2ZU]
Nog 1 kill hier voor K9.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=SdripzcDZLc]
Ik defineer campen nog altijd als het zitten in een hoekje totdat er iemand langskomt. Dat kan betekenen dat je een bepaald gedeelte van de map verdedigt. Ik neem aan dat je dit campen noemt?
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=l1qkDtzB5vs]

Mensen hebben nogal moeite onderscheid te maken tussen campen en jezelf gewoon tactisch plaatsen. Wat ik hieronder in het begin doe is inderdaad campen, ik voelde er namelijk weinig voor om mijn chopper op te roepen terwijl ik op een random plek stond terwijl ik een prima positie had. Moest alleen even wachten tot "Airspace full" voorbij was en 'm VTOL weer weg was gevlogen.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=nopbqEKj9Zk]

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2012 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Je hebt campen en passief spelen. Passief spelen is inderdaad niet echt naar voren gaan, maar ook niet in een hoekje gaan zitten. In Call of Duty is passief spelen de 'juiste' manier meestal omdat het slow paced is, je nauwelijks naar voren MOET gaan meestal en het de makkelijkste manier is om constante scores te halen en scorestreaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op woensdag 26 december 2012 @ 15:00:
Je hebt campen en passief spelen. Passief spelen is inderdaad niet echt naar voren gaan, maar ook niet in een hoekje gaan zitten. In Call of Duty is passief spelen de 'juiste' manier meestal omdat het slow paced is, je nauwelijks naar voren MOET gaan meestal en het de makkelijkste manier is om constante scores te halen en scorestreaks.
Zolang je 2 punten hebt in domination kan je daar in principe gewoon op blijven. Een derde punt nemen is alleen de moeite waard tegen een veel slechtere tegenstander. Als namelijk de tegenstander ongeveer gelijk is kan het pakken van een 3de punt overgaan in het verlies van jouw team's eerste punt en in die chaos is het niet ondenkbaar dat je ook B verliest.

Als je geen 2 punten hebt zal je gewoon volgens het "Live Fast, Die Hard" principe moeten spelen ;) .

Campen win je geen games mee, maar passive aggresive werkt in elke shooter.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2012 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2012 @ 15:41:
[...]

Zolang je 2 punten hebt in domination kan je daar in principe gewoon op blijven. Een derde punt nemen is alleen de moeite waard tegen een veel slechtere tegenstander. Als namelijk de tegenstander ongeveer gelijk is kan het pakken van een 3de punt overgaan in het verlies van jouw team's eerste punt en in die chaos is het niet ondenkbaar dat je ook B verliest.

Als je geen 2 punten hebt zal je gewoon volgens het "Live Fast, Die Hard" principe moeten spelen ;) .

Campen win je geen games mee, maar passive aggresive werkt in elke shooter.
En door dit soort dingen is Call of Duty passief of slow paced. Er zijn games waar het cappen van alle punten wel de bedoeling is of in ieder geval veel meer belonend is en je niet bestraft, maar in Call of Duty kan je gewoon blijven zitten zodra je twee punten hebt. Gewoon jammer dat ze er niks aan willen doen 'omdat de basis goed is', wat gewoon BS is. Maar goed, aan perks en killstreaks rommelen is kennelijk makkelijker dan je basis game significant te verbeteren. :p

In geen enkele game is puur agressief naar voren spelen het beste, maar zitten er meestal genoeg motivaties in om wel een beetje naar voren te blijven gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik heb elke keer als ik prestige deed geen reward gekozen omdat ik geen zin had te kiezen. Maar ik kon nu maar 1 keer een reward kiezen terwijl ik al paar keer prestige ben gegaan? Heb ik bij prestige master wel meer custom slots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Ik he dit zelfde probleem. Nu bijna prestige 6.
Ik heb 7 sloten. Vind ik wel genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Je kan volgens mij maar max 10 classes. Dus daarna heeft prestigen eigenlijk ook geen zin.

Die stat reset ga je nooit doen en je hebt ook altijd genoeg unlock tokens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
klopt.. create a class is het enigste nuttige...

tenzij je (insert een naam die ik niet voluit schrijf) heet, en op het knopje stat reset drukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-10 10:09
Ik begin nu aan de laatste sniper (XPR-50) om goud te halen. Alle andere heb ik al goud dus krijg dan Diamond :D. Hierna wil ik alle pistols goud -> diamond en hierna alle specials goud -> diamond.

Zo kan ik een sniper class maken met een diamond sniper, diamond pistol met diamond tactical knife :D. Lekker opscheppen, al duurt het nog wel even voor het zover is. Ben nu prestige 3 lvl 52. Zijn er hier mensen met diamond?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Tiwazz schreef op woensdag 26 december 2012 @ 23:42:
Zijn er hier mensen met diamond?
Natuurlijk, diamond is niet moeilijk.. alleen tijdrovend.
Ik heb zelf diamond shotguns.

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 10:28
Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2012 @ 14:25:
[...]

Inderdaad, je hoeft niet te campen, zoals je hieronder ziet. Oh wacht, ik camp natuurlijk op het punt terwijl ik 'm cap. Je mist de twee kills onderweg naar C trouwens.
[video]
Nog 1 kill hier voor K9.
[video]
Ik defineer campen nog altijd als het zitten in een hoekje totdat er iemand langskomt. Dat kan betekenen dat je een bepaald gedeelte van de map verdedigt. Ik neem aan dat je dit campen noemt?
[video]

Mensen hebben nogal moeite onderscheid te maken tussen campen en jezelf gewoon tactisch plaatsen. Wat ik hieronder in het begin doe is inderdaad campen, ik voelde er namelijk weinig voor om mijn chopper op te roepen terwijl ik op een random plek stond terwijl ik een prima positie had. Moest alleen even wachten tot "Airspace full" voorbij was en 'm VTOL weer weg was gevlogen.
[video]
Welke attachments heb jij op je Vector zitten? Volgens mij had je echt een goede verbinding, die gasten gaan behoorlijk snel dood!

Verwijderd

aron225 schreef op woensdag 26 december 2012 @ 21:13:
Ik he dit zelfde probleem. Nu bijna prestige 6.
Ik heb 7 sloten. Vind ik wel genoeg
steel123 schreef op woensdag 26 december 2012 @ 21:17:
Je kan volgens mij maar max 10 classes. Dus daarna heeft prestigen eigenlijk ook geen zin.

Die stat reset ga je nooit doen en je hebt ook altijd genoeg unlock tokens.
Ik bedoel dat ik nooit een reward heb gekozen terwijl ik prestige 6 of 7 ben en ik daarstraks mijn eerste koos maar ik maar 1 keuze had en niet iets van 6 (mijn prestige level).
Damocles.NL schreef op donderdag 27 december 2012 @ 00:02:
[...]

Welke attachments heb jij op je Vector zitten? Volgens mij had je echt een goede verbinding, die gasten gaan behoorlijk snel dood!
EO sight, fast-mag, adjustable stock. NL servers ping ik iets van 3-10ms naar schat ik. Ik merk het gelijk als ik op een Duitse server ofzo zit, het is of dit of extreem KA U TEE. Maar mij accuracy is ook iets van 20-22%, ben nog niemand tegengekomen die significant hoger heeft dan dat. Daarnaast heb je op die range maar 5 hits of iets in die richting nodig.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2012 00:12 ]

• aron225
ik heb een nieuwe liefde...
de chicom op full auto..
damn... vandaag dag1 ermee en tot nu toe ben ik onder de indruk

wel ZIEK overpowered by the way

Verwijderd

aron225 schreef op donderdag 27 december 2012 @ 01:14:
ik heb een nieuwe liefde...
de chicom op full auto..
Nog niet geprobeerd maar lijkt mij ook wel vet. Alleen jammer dat het zo lang duurt voordat je die select fire unlocked. Tot die tijd moet je in burst schieten en dat is voor mij echt een pijn in de bips.

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:49
Ah, wist niet dat je de Shicom full auto kon maken met select fire...toch maar eens verder gaan met dat wapen dan :)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:27

mvds

Totally awesome!

Tiwazz schreef op woensdag 26 december 2012 @ 23:42:
Zijn er hier mensen met diamond?
Yep, SMGs heb ik diamond, shotguns ben ik aardig op weg. 2 Zijn er al goud, de 870 en de tweede shotgun, weet effe niet meer hoe die heet. KSG hoef ik alleen nog maar de bloodthirsties en de laatste shotgun moet ik nog aan beginnen. Knife heb ik al eeuwen goud, verder weinig met de specials gedaan. Maar dat schild gaat een ramp worden denk ik.

• Gundogan
De Chicom op full auto viel mij toch een beetje tegen. Op burst kan je, als je het goed timed, op bijna full auto knallen en hij blijft accuraat zonder recoil. Met select fire is het eigenlijk een mindere Skorpion.

• codex
Gundogan schreef op donderdag 27 december 2012 @ 09:37:
De Chicom op full auto viel mij toch een beetje tegen. Op burst kan je, als je het goed timed, op bijna full auto knallen en hij blijft accuraat zonder recoil. Met select fire is het eigenlijk een mindere Skorpion.
Klopt, hij is ook minder accuraat dan de Skorpion.

• steel123

steel123

Cryman9

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 00:03:
EO sight, fast-mag, adjustable stock. NL servers ping ik iets van 3-10ms naar schat ik. Ik merk het gelijk als ik op een Duitse server ofzo zit, het is of dit of extreem KA U TEE. Maar mij accuracy is ook iets van 20-22%, ben nog niemand tegengekomen die significant hoger heeft dan dat. Daarnaast heb je op die range maar 5 hits of iets in die richting nodig.
Ik heb op al mijn assault rifles een accuracy van 20-22%. Maar het klopt wel dat zowat niemand dat hoger dan 16 of 18% heeft.
En je ziet ook meteen of iemand een hipfire sprayer is, dan is de accuracy meestal 14%.
Alleen op mijn LMG's is mijn accuracy echt laag, maarja om die effectief te gebruiken moet je veel blijven schieten :P

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:00
Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2012 @ 14:25:
[...]
[video]
Je speelt erg goed, petje af :), maar dit filmpje laat perfect zien dat COD echt zo zwaar verpest is de afgelopen jaren...

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Dit spel is gewoon om te janken de laatste tijd. Heb er 0,0 plezier meer aan. Iedereen zit maar wat TDM te doen zonder enig benul van de objective. Enige reden dat ze domination ed spelen is omdat de spawnpoints voorspelbaar zijn :') Als spel is BO2 een prima spel, maar combineer dit met de community van COD en je hebt een zooi bagger wat gewoon nergens meer op slaat.... Elk potje domination gaat hetzelfde, als je voorstaat na 1 minuut dan quit iedereen en komt er niemand meer terug in de plaats (bug ofzo?!), als je achterstaat dan gaat iedereen campen en geen punten meer pakken. Serieus zat net in een team waarvan IEDEREEN in een kamertje stond te snipen terwijl we 3 punten kwijt waren - ga godverdomme iets anders spelen!!!!!!!!! Kon je maar mensen reporten voor dit soort ongein, dat ze die miljoenen community maar eens 80% van bannen ofzo, dit gaat gewoon nergens meer over. Ben er klaar mee, aju!

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

NickThissen schreef op donderdag 27 december 2012 @ 14:11:
Dit spel is gewoon om te janken de laatste tijd. Heb er 0,0 plezier meer aan. Iedereen zit maar wat TDM te doen zonder enig benul van de objective. Enige reden dat ze domination ed spelen is omdat de spawnpoints voorspelbaar zijn :') Als spel is BO2 een prima spel, maar combineer dit met de community van COD en je hebt een zooi bagger wat gewoon nergens meer op slaat.... Elk potje domination gaat hetzelfde, als je voorstaat na 1 minuut dan quit iedereen en komt er niemand meer terug in de plaats (bug ofzo?!), als je achterstaat dan gaat iedereen campen en geen punten meer pakken. Serieus zat net in een team waarvan IEDEREEN in een kamertje stond te snipen terwijl we 3 punten kwijt waren - ga godverdomme iets anders spelen!!!!!!!!! Kon je maar mensen reporten voor dit soort ongein, dat ze die miljoenen community maar eens 80% van bannen ofzo, dit gaat gewoon nergens meer over. Ben er klaar mee, aju!
Heb MW2 opgestart ..wereld van verschil probeer het eens en je zal zien waarom je COD toch ooit leuk vond . Ik heb ook het idee dat de community van COD veranderd is door de jaren heen . iedereen speelt voor zijn eigen killstreakje .

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 14:17:
[...]

Heb MW2 opgestart ..wereld van verschil probeer het eens en je zal zien waarom je COD toch ooit leuk vond . Ik heb ook het idee dat de community van COD veranderd is door de jaren heen . iedereen speelt voor zijn eigen killstreakje .
Na CoD1 was m'n eerste CoD MW2 en daar was het al net zo. Zelf vermijd ik domination als ik alleen speel, maar het valt wel op als je in een party speelt dat érg vaak een aantal tegenstanders het spel op een gegeven moment verlaat, en dan moet je dus een verder doodsaaie pot uitspelen.

Hopelijk gaat de nieuwigheid van het spel er binnenkort af voor dit soort spelers, zodat er in verhouding iets serieuzere mensen overblijven.

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:54
Cod 2 speelde ik voor het eerst echt veel online (naast cs 1.6) die game was zo vet online, geen irritante perks, geen overpowered automatische guns, geen gecamp, maar een pure skill game met vooral single shot rifles! en vrijwel geen backrapes.

• codex
Om die reden speel ik de laatste tijd maar wat voorzichtiger. Hoe vaak ik in een potje domination in mijn eentje B probeer te cappen en om de haverklap wordt gekilled.... Ik haal wel verreweg de meeste punten maar het slaat natuurlijk nergens op. Dan staat er iemand onder me die 40 2 staat met 0 caps en 0 defends. Kill Confirmed heb je daar gelukkig minder last van, wat ik daar alleen niet van begrijp is dat mensen op een afstand gaan snipen. Die kill is niks waard qua punten en de kans is groot dat het qua objective ook niet helpt.

Nu ga ik ook maar scorestreaks sparen als niemand capt, in de hoop dat er genoeg tegenstanders door mijn scorestreaks sneuvelen waardoor die vlag makkelijker te pakken is.

• Gundogan
swoutr schreef op donderdag 27 december 2012 @ 14:51:
Cod 2 speelde ik voor het eerst echt veel online (naast cs 1.6) die game was zo vet online, geen irritante perks, geen overpowered automatische guns, geen gecamp, maar een pure skill game met vooral single shot rifles! en vrijwel geen backrapes.
CoD2 wordt nog best door veel mensen gespeeld. Alleen even zoeken soms naar een goede server zonder crappy mods, een beetje laag speler aantal en zonder spelers met een 56k verbinding. Servers met 25+ spelers zijn zo lame. :p

• paupertje30
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-01-2015
van wie zoi ik de got teamspeak gegevens kunnen ontvangen?

• steel123

steel123

Cryman9

MicScott schreef op donderdag 27 december 2012 @ 14:46:
Na CoD1 was m'n eerste CoD MW2 en daar was het al net zo. Zelf vermijd ik domination als ik alleen speel, maar het valt wel op als je in een party speelt dat érg vaak een aantal tegenstanders het spel op een gegeven moment verlaat, en dan moet je dus een verder doodsaaie pot uitspelen.

Hopelijk gaat de nieuwigheid van het spel er binnenkort af voor dit soort spelers, zodat er in verhouding iets serieuzere mensen overblijven.
Ik hoop dat ze er eerder iets aan doen dat een party van 6 man NOOIT tegen randoms mag spelen.
Eigenlijk vind ik een 6 mans party ook supergay. Je wilt dan gewoon noobs rapen met vrij weinig tegenstand.

Ik speel wel vaker met andere tweakers in een 6 man party, maar vind ik eigenlijk nooit super ruig.
Waarom doen we niet voortaan met die 6 man dezelfde game joinen. En dus gemixt en tegen elkaar.
Dat zou 10 keer ruiger zijn.

Daarom speel ik heel veel mercenary moshpit met mijn broertje. Leuk af en toe samen en tegen elkaar. Lekker afwisselend. En over het algemeen gaat iedereen vrij goed voor objectives daar.

Jullie ragen hier nu wel, omdat het gewoon even voor jezelf niet lekker loopt. Ik heb daar ook een gewoonte van gehad, maar ik doe erg mijn best om het af te leren.

Je moet meer plezier maken en je wat minder druk maken. Zoals gouden RPG halen :P
Ik heb gewoon een match lang bij auto's lopen campen totdat er eindelijk iemand langs liep en ik de car kill kon doen.

Edit: Ik ben Cryman, maar weet niet hoe ik dat hier ergens bij kan zetten.

• aron225
dan heb ik vast weleens een potje met je samen gespeeld..

en indd.. in de 6 man parties waar ik redelijk vaak in speel, worden ook soms weleens potjes verloren hoor...gebeurd niet vaak.. maar er zijn wel verliezende pots

• MicScott

MicScott

.Grey.

steel123 schreef op donderdag 27 december 2012 @ 17:35:
[...]

Ik hoop dat ze er eerder iets aan doen dat een party van 6 man NOOIT tegen randoms mag spelen.
Eigenlijk vind ik een 6 mans party ook supergay. Je wilt dan gewoon noobs rapen met vrij weinig tegenstand.
Mwoah. Het leukste vinden wij het allemaal als er wel tegenstand is. En dan kan ook best als er een paar goede tegenstander bij zijn. En die zijn er best vaak... Alleen spelen ze dan TDM. Tja. Soms komen we wel tegen goede teams en dan is het echt leuk.

Verwijderd

Ach, zelfs met een party van 3 win je de meeste games nog wel. Het hele matchmaking gebeuren is gewoon lastig om goed te krijgen als je met goede spelers speelt (SPM 400+, W/L Ratio 2+). De kans dat er toevallig genoeg goede spelers in de lobby zijn om dat te counteren is gewoon niet zo groot. Sowieso lijkt de balance plaats te vinden op SPM of KDR en wordt W/L ratio gewoon genegeerd. KDR boeit sowieso niet en SPM laat ook niet het hele verhaal horen (ren maar eens rond met UAV + Counter UAV + VSAT).

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2012 18:10 ]

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Is er iemand die veel objective based games speelt op de PS3 en ook echt voor de objectives gaat en het niet erg vindt om met een beneden gemiddelde speler te spelen?

Voeg me dan toe: Trip_kicks_ass

• codex
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 18:03:
Ach, zelfs met een party van 3 win je de meeste games nog wel. Het hele matchmaking gebeuren is gewoon lastig om goed te krijgen als je met goede spelers speelt (SPM 400+, W/L Ratio 2+). De kans dat er toevallig genoeg goede spelers in de lobby zijn om dat te counteren is gewoon niet zo groot. Sowieso lijkt de balance plaats te vinden op SPM of KDR en wordt W/L ratio gewoon genegeerd. KDR boeit sowieso niet en SPM laat ook niet het hele verhaal horen (ren maar eens rond met UAV + Counter UAV + VSAT).
W/L 2+ zijn meestal de mensen die altijd in een party spelen. Bij KC heb je daar wel ietsjes meer invloed op, FFA helemaal. Bij MW2 had ik iets van 160 potjes op rij gewonnen :+

Verwijderd

reemprive schreef op donderdag 27 december 2012 @ 19:36:
[...]

W/L 2+ zijn meestal de mensen die altijd in een party spelen. Bij KC heb je daar wel ietsjes meer invloed op, FFA helemaal. Bij MW2 had ik iets van 160 potjes op rij gewonnen :+
Mwah, bij mij is het 50/50 en is het nog steeds 3, met domination op iets van 2.4. Lijkt mij niet onmogelijk om solo 2+ te halen, aangezien ik domination meestal solo speel. Mijn buddies spelen liever hardpoint en daar is het dan ook 6, S&D 28...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2012 20:35 ]

• MicScott

MicScott

.Grey.

Ik zit op een w/l van 5.63 in HQ en 4.5 ofzo in Dom. Mijn SPM in dom is ~375 maar elijk gezegd zie ik niet zo goed in hoe ik die effectief hoger zou moeten krijgen zonder de vijandelijke spawn te rushen voor kills/caps en dat doen we meestal niet. Waarschijnlijk zou ik zonder in party's te spelen een hogere spm halen, maar een lagere w/l.

• Gundogan
MicScott schreef op donderdag 27 december 2012 @ 20:28:
Ik zit op een w/l van 5.63 in HQ en 4.5 ofzo in Dom. Mijn SPM in dom is ~375 maar elijk gezegd zie ik niet zo goed in hoe ik die effectief hoger zou moeten krijgen zonder de vijandelijke spawn te rushen voor kills/caps en dat doen we meestal niet. Waarschijnlijk zou ik zonder in party's te spelen een hogere spm halen, maar een lagere w/l.
Niet in parties spelen inderdaad. Dan moet je vaker je best doen en whoren de anderen niet de kills voor je neus weg. En goed genoeg zijn om regelmatig vsat -> K9 -> swarm te halen. De poor mans versie (UAV -> CUAV -> guardian) gaat ook wel, maar dan ga je niet over de 500 spm. ^__^

Verwijderd

Gundogan schreef op donderdag 27 december 2012 @ 20:51:
[...]

Niet in parties spelen inderdaad. Dan moet je vaker je best doen en whoren de anderen niet de kills voor je neus weg. En goed genoeg zijn om regelmatig vsat -> K9 -> swarm te halen. De poor mans versie (UAV -> CUAV -> guardian) gaat ook wel, maar dan ga je niet over de 500 spm. ^__^
Met UAV-CUAV-VSAT ga je harder dan wat jij voorstelt hoor ;). Daar tik je de 600SPM nog wel mee aan.

• S.J_84
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 21:42:
[...]

Met UAV-CUAV-VSAT ga je harder dan wat jij voorstelt hoor ;). Daar tik je de 600SPM nog wel mee aan.
Shush, jij bent l33t.

Voor de niet bionic superspeed hypersonic mensen onder ons, zijn we blij eens een hogere killstreak te halen.

Ik vermaak me atm prima met de lmg, maar ben nog wat te aggresief om met bepaalde wapens te spelen.
Pagina: 1 ... 44 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.

Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.