Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aron225 schreef op maandag 17 december 2012 @ 00:38:
[...]
...en ik troll niet zoveel hoor, dat valt wel mee, er zijn wel mede spelers hier waar ik ZEER regelmatig mee speel die dat kunnen bevestigen
aron225 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 06:11:
..Hoewel dat meer trollen was dan spelen.. Damn wat kon die gast ragen door zijn headset...
:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Gisteren lekker gerend met Ballistic Knife. Zeker icm Scavenger heb je altijd genoeg mesjes. Gisteren liep iemand mee en die had toen gelijk ook 7 kills :)

Van de 10 kills die je zelf maakt al dan niet door het schieten van je mes ga je 1 keer dood ofzo.
Als scorestreak had ik een CP ingesteld die ik met Engineer kon rerollen als het een mindere was.

Levert toch een leuke pot op om 2 keer als 2de te eindigen met een goede K/D ratio.

Screenshot
Screenshot2

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

aron225 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 06:11:

Mijn laatste (oke dat werden er 3 of 4) pot ging als vanouds.. Ons team bovenaan.. Solid win.. En dan.mensen die gaan huilen over je k/d..
Ja, geweldig is dat. Win je met 200-120, zegt iemand uit ons team "tdm players lose", krijg je als antwoord van een dude in prestige 9 ofzo "says the guy with 18-22, get some k/d!"

Ja joh?

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:45
MicScott schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:16:
[...]

Ja, geweldig is dat. Win je met 200-120, zegt iemand uit ons team "tdm players lose", krijg je als antwoord van een dude in prestige 9 ofzo "says the guy with 18-22, get some k/d!"

Ja joh?
Teh K/D!!11111 Dan zie je toch wel dat BO2 meer leunt naar MW dan naar BO1. In MW kan je prima dik negatief gaan en nog makkelijk winnen in een gamemode als dom. In BO1 zie je toch veel meer dat het team met de goede individuele scores/KD ook wel wint als team.

En stiekem dom (awesome) spelen als ik er niet ben en HQ (loterij gamemode) als ik er wel ben. :p

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Gundogan schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:22:
[...]

En stiekem dom (awesome) spelen als ik er niet ben en HQ (loterij gamemode) als ik er wel ben. :p
HQ is echt geen loterij. Gewoon hard rushen met tactical mask en flak jacket en je wint sowieso. En ik vind niet dat je in BO2 alleen kunt winnen met een hoge k/d. Gisteren hebben we een aantal potjes gespeeld waarin we tegenstanders hadden met scores als 50-3 of 60-10 en waarin we toch makkelijk wonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
MicScott schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:29:
[...]

HQ is echt geen loterij. Gewoon hard rushen met tactical mask en flak jacket en je wint sowieso. En ik vind niet dat je in BO2 alleen kunt winnen met een hoge k/d. Gisteren hebben we een aantal potjes gespeeld waarin we tegenstanders hadden met scores als 50-3 of 60-10 en waarin we toch makkelijk wonnen.
Nouja, je kan wel de spawn manipuleren in HQ zodat je altijd wel de gunstige spawns hebt bij elke HQ, maar zeker als je alleen speelt kan het een kwestie van zijn dat je gewoon constant te ver van de HQ spawnt terwijl de tegenstander er zowat op spawnt.

En sowieso flak jacket en tact mask nemen ja. :)

En wat ik bedoel met het K/D verhaal is dat in MW en BO2 het denk ik makkelijker is om dikke K/D's te farmen zonder dat je ook echt bijdraagt aan de game en dus de tegenstander alsnog wint ook al gaan ze constant dood. In BO1 was het toch iets makkelijker om dikke scores te halen én vol voor de objectives gaan, zeker als je solo speelt. En constant doodgaan betekende denk ik toch dat je te ver van de objective spawnt om het makkelijk te kunnen zergen.

[ Voor 23% gewijzigd door Gundogan op 19-12-2012 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
paupertje30 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 08:27:
aron het waren inderdaad erg spannende potjes ghehe met namens mij een paar leuke reddingen/win/wins op het einde met shocknades en bouncings
altijd leuk joh dat commentaar als je wint en met zegt bijvoorbeeld dat ik maat 15kils vs 35deaths heb bijvoorbeeld ik geef totaal geen zak om een goede k/d gaat tenslotte toch om de objectives.
haha, klopt. wij zijn echt een goed team..

hahaha we like goat's hahaha ik moest zo hard lachen dat ik gewoon niet meer KON spelen.. :F
fucking shit team door die headset haha hij kon niet meer stoppen met schelden.

---------------

nog iemand online vanmiddag? ..
ik ben er rond de klok van 3 / half 4

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Weet iemand hoe ik op de pc de sentry kun remote kan controllen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
u mad bro?

ik ben best een lieve jongen.. en ja. soms mag je trollen toch?

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Blue_Fear schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:02:
Weet iemand hoe ik op de pc de sentry kun remote kan controllen?
yup.. gewoon ergens gaan liggen en C ingedrukt houden... het komt ook op je scherm te staan (hold C to controll sentry gun)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joskuiper schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 21:19:
Zijn er tweakers die zin hebben in een paar potten league play TDM vanavond die er ook wat van kunnen?
Wordt er zat van altijd bij een NOOB team te worden geplaatst en zo te verliezen.
elke keer als ik weer top 3 in de rank sta dan krijg ik weer waardeloze teams en verlies ik achter mekaar.

Graag reactie ik voeg je zsm toe!

Edit: PC!
Wat is je win/loss ratio op TDM (niet global)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

aron225 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:03:
yup.. gewoon ergens gaan liggen en C ingedrukt houden... het komt ook op je scherm te staan (hold C to controll sentry gun)
Default PC knop voor "Use" is F.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
oke oke, bij mij staat hij op C ?? vaag dan. mischien heb ik het ooit verkloot... ik kwam er trouwens achter dat op mijn laptop gewoon de bruutste toets ooit staat... ::
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads6/50d1d1b2e1d52/50d1d1b2da44b-alien_msmc.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door aron225 op 19-12-2012 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:32
BO2 2 dagen geleden toch maar opgehaald, level 30 nu, gaat wel erg snel. Waar ik wel aan moet wennen zijn de nieuwe wapens, en dan vooral de configuratie. Iets met bomen en bos..Heb de pdwr helemaal geunlockt, maar vond hem eigenlijk niet echt heel bijzonder. Nu verder met de (ik dacht) MSMC, de 4e submachine gun is dat geloof ik.

Heb er ook helemaal een hekel aan dat als ik iemand zie spelen met een wapen dat mij ook wel wat lijkt ik echt geen idee heb welke het is.

Misschien moet ik toch ook maar overstappen op een assault rifle? Zit er alleen mee dat ik zo'n pp90 rapid fire noob ben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:59

JDeraGear

Mighty Pirate!

Ik zie ineens een stuk meer cheaters de laatste paar partijtjes.
Ik speel niet zo heel veel, maar als ik in mijn killcam zie dat iemand op mijn hoofd begint te mikken door 2 muren en een kamer heen, ga ik toch altijd even de 'recent games' van zo iemand kijken.
Blijkt vaak vrij obvious.
Tjah, meer dan rapporteren kan je niet doen, maar heeft het zin?
Ik word er een beetje zuur van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:16

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Zijn er nog controle mogelijkheden op de dedicated servers?
Ik heb et idee van niet namelijk.
Nooit een admin tegen gekomen of iemand die een cheater banned of iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 10:05

joskuiper

PapaCooper

Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:52:
[...]

Wat is je win/loss ratio op TDM (niet global)?
0.82 slechts!
Bij elke loss sta ik overigens 1 of 2 in principe.
Niet om stoer te doen of te zeggen dat ik zo perfect en goed ben, maar wordt echt gek van die waardeloze noobs in mn team (heel vaak)!

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
ApC_IcE schreef op woensdag 19 december 2012 @ 17:29:
Zijn er nog controle mogelijkheden op de dedicated servers?
Ik heb et idee van niet namelijk.
Nooit een admin tegen gekomen of iemand die een cheater banned of iets
In principe natuurlijk wel. Er zal vast wel iemand bij de server provider en/of Activision/Treyarch zijn met admin rechten. Maar zolang er niks mis is met de servers, zullen ze denk ik niet actief meekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joskuiper schreef op woensdag 19 december 2012 @ 17:39:
[...]

0.82 slechts!
Bij elke loss sta ik overigens 1 of 2 in principe.
Niet om stoer te doen of te zeggen dat ik zo perfect en goed ben, maar wordt echt gek van die waardeloze noobs in mn team (heel vaak)!
Sorry, maar dan ga ik niet met je samenspelen aangezien het gewoon onder gemiddeld is (1). Zit zelf aan de 2.4 in TDM en voel er weinig voor om als carry rond te rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper

joskuiper

PapaCooper

Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 17:45:
[...]

Sorry, maar dan ga ik niet met je samenspelen aangezien het gewoon onder gemiddeld is (1). Zit zelf aan de 2.4 in TDM en voel er weinig voor om als carry rond te rennen.
Ik geef duidelijk aan wat het probleem is, je begrijpt het denk ik niet?
Ook geef ik aan niet arrogant of stoer te willen doen, als ik jou laatste posts zo lees denk jij daar nogal anders over?

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:14
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 17:45:
[...]

Pff, mister I am too good for this world. Ga gewoon spelen met die kerel i.p.v. je druk te maken over je e-peen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joskuiper schreef op woensdag 19 december 2012 @ 17:47:
[...]

Ik geef duidelijk aan wat het probleem is, je begrijpt het denk ik niet?
Ook geef ik aan niet arrogant of stoer te willen doen, als ik jou laatste posts zo lees denk jij daar nogal anders over?
Je score is ondergemiddeld, ik ben bang dat je minder goed bent dan je denkt.
vinom schreef op woensdag 19 december 2012 @ 17:47:
[...]

Pff, mister I am too good for this world. Ga gewoon spelen met die kerel i.p.v. je druk te maken over je e-peen.
Als ik met crappy randoms, wat joskuiper gewoon is, wil spelen join ik gewoon een random game. Het boeit me voor de rest niet dat je niet erg fantastisch bent, maar dan moet ik je wel kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo zo Koeitje. Gave vent ben jij.

Jos, er zijn zat relaxte PC spelers in dit topic. Ik zou mijn pijlen elders richten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 17:52:
[...]

Je score is ondergemiddeld, ik ben bang dat je minder goed bent dan je denkt.
Aangezien het over tdm gaat, waarom vraag je niet naar z'n k/d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op woensdag 19 december 2012 @ 17:54:
[...]

Omdat het gaat om hoeveel je wint? Je hebt weinig aan mensen die in een hoekje liggen, 4 frags scoren en 1 keer doodgaan.

Ik wilde niet lullig overkomen met mijn vraag, maar ik heb gewoon weinig behoefte aan om iemand te gaan helpen die klaagt dat andere niet goed genoeg en hij zelf goed genoeg is terwijl hij zelf een onder gemiddeld aantal potjes wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper

joskuiper

PapaCooper

MicScott schreef op woensdag 19 december 2012 @ 17:54:
[...]

Inderdaad, het KD van iemand TDM matches is absoluut nietszeggend over de skills.
Als je allermachtig goed bent, maar altijd tegen andere skilled opponents speelt, en zelf altijd in een team met newbie's beland zul je altijd verliezen naar mijn mening.
Kortom, je allround k/d is meer van belang.
Tezij die persoon altijd domination of HQ speelt en puur voor de punten gaat.
Dan zegt een KD helemaal niks, dus vreemd dat je iemand daar op beoordeeld.
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 18:00:
[...]

Omdat het gaat om hoeveel je wint? Je hebt weinig aan mensen die in een hoekje liggen, 4 frags scoren en 1 keer doodgaan.

Ik wilde niet lullig overkomen met mijn vraag, maar ik heb gewoon weinig behoefte aan om iemand te gaan helpen die klaagt dat andere niet goed genoeg en hij zelf goed genoeg is terwijl hij zelf een onder gemiddeld aantal potjes wint.
Jij hebt het inderdaad dus niet begrepen :|

[ Voor 29% gewijzigd door joskuiper op 19-12-2012 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 18:00:
[...]

Je vind jezelf wel erg goed niet?
En dat vind je constant nodig ons te melden, valt een beetje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op woensdag 19 december 2012 @ 18:02:
[...]

Je vind jezelf wel erg goed niet?
En dat vind je constant nodig ons te melden, valt een beetje op.
Nee, ik ben niet goed. Ik time dingen vaak niet goed, ik zie mensen niet aankomen, ik hoor mensen niet aankomen, ik word vaak in de rug geschoten omdat ik niet altijd een goed overzicht heb van wat er aan de hand is. Mijn SPM is ook waardeloos met nog niet eens 400, aangezien de echt betere spelers 500-700 SPM hebben.

Maar blijkbaar is iemand er op wijzen dat hij aantoonbaar onder gemiddeld speelt een grotere misdaad dan klagen over het niet kunnen winnen door slechte teammates terwijl je zelf wel goed zou zijn.

Daarnaast kan ik er weinig aan doen dat het niveau in public matches gewoon extreem laag ligt. Ik heb nog nooit CoD competitief gespeeld, maar het is gewoon hetzelfde als in elke andere game met public servers (op iets als Quake en Warsow na, waar het meestal net wat beter is).

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2012 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper

joskuiper

PapaCooper

Nog een voorbeeld:
Zojuist 2 maal een TDM league play gewonnen. Ik een keer 1 en een keer 3.
Radio 4.xx en een keer 2.xx

3e pot net klaar.
Ik finish 1 van mijn team.
Ratio 1.53.
Echter 2 teamleden: 1-19 en 5-24 k/d
Verliezen we dus dik.

Dit gebeurd echt zo verschrikkelijk vaak, vooral als ik weer rond de 5 in de gold division kom!
Het irriteerd echt mateloos op deze manier.
Vandaar mijn zoektocht naar een medespeler die 'ook' redelijk 'ervaren' is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:14
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 18:07:
[...]

Nee, ik ben niet goed. Ik time dingen vaak niet goed, ik zie mensen niet aankomen, ik hoor mensen niet aankomen, ik word vaak in de rug geschoten omdat ik niet altijd een goed overzicht heb van wat er aan de hand is. Mijn SPM is ook waardeloos met nog niet eens 400, aangezien de echt betere spelers 500-700 SPM hebben.

Maar blijkbaar is iemand er op wijzen dat hij aantoonbaar onder gemiddeld speelt een grotere misdaad dan klagen over het niet kunnen winnen door slechte teammates terwijl je zelf wel goed zou zijn.

Daarnaast kan ik er weinig aan doen dat het niveau in public matches gewoon extreem laag ligt. Ik heb nog nooit CoD competitief gespeeld, maar het is gewoon hetzelfde als in elke andere game met public servers (op iets als Quake en Warsow na, waar het meestal net wat beter is).
Je bent gewoon arrogant bezig. Punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joskuiper schreef op woensdag 19 december 2012 @ 18:11:
Nog een voorbeeld:
Zojuist 2 maal een TDM league play gewonnen. Ik een keer 1 en een keer 3.
Radio 4.xx en een keer 2.xx

3e pot net klaar.
Ik finish 1 van mijn team.
Ratio 1.53.
Echter 2 teamleden: 1-19 en 5-24 k/d
Verliezen we dus dik.

Dit gebeurd echt zo verschrikkelijk vaak, vooral als ik weer rond de 5 in de gold division kom!
Het irriteerd echt mateloos op deze manier.
Vandaar mijn zoektocht naar een medespeler die 'ook' redelijk 'ervaren' is...
Ja, dat heb ik ook weleens. Maar je moet dan gewoon de andere games keihard stompen, niemand wint alles. Eén persoon die 5-24 gaat moet geen probleem zijn, en zo vaak heb je niet 2 personen die dat doen.
vinom schreef op woensdag 19 december 2012 @ 18:16:
[...]

Je bent gewoon arrogant bezig. Punt.
Dat kan wel, maar iemand moet gewoon de waarheid zeggen. Het is ook niet mijn bedoeling iedereen op de kast te jagen, ik wil alleen dingen in perspectief plaatsen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2012 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper

joskuiper

PapaCooper

Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 18:16:
[...]

Ja, dat heb ik ook weleens. Maar je moet dan gewoon de andere games keihard stompen, niemand wint alles. Eén persoon die 5-24 gaat moet geen probleem zijn, en zo vaak heb je niet 2 personen die dat doen.

[...]

Dat kan wel, maar iemand moet gewoon de waarheid zeggen. Het is ook niet mijn bedoeling iedereen op de kast te jagen, ik wil alleen dingen in perspectief plaatsen.
Jij leest echt niet wat een ander typt he?
Ik zeg toch al in minstens 3 posts dat ik juist enorm baal van mn teamgenoten omdat er dus bijna altijd heel veel teammates zijn die zo slecht scoren, en mij daarom de win kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joskuiper schreef op woensdag 19 december 2012 @ 18:28:
[...]

Jij leest echt niet wat een ander typt he?
Ik zeg toch al in minstens 3 posts dat ik juist enorm baal van mn teamgenoten omdat er dus bijna altijd heel veel teammates zijn die zo slecht scoren, en mij daarom de win kosten.
Jawel, maar denk je dat ik en velen anderen daar geen last van hebben dan? Er zit in elke lobby een balance systeem waardoor je altijd goede en slechte spelers gemixed krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-10 09:58
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 18:31:
[...]

Jawel, maar denk je dat ik en velen anderen daar geen last van hebben dan? Er zit in elke lobby een balance systeem waardoor je altijd goede en slechte spelers gemixed krijgt.
Jij hebt geen plaat voor je kop maar een heel appartementencomplex.

Jij beweert daar geen last van te hebben, maar als je een aantal potjes speelt en daarin zit iemand die geen pepernoot raakt is het funest voor je win/loss ratio. Dat iemand een w/l ratio heeft dat jou niet aan staat wil nog niet zeggen dat Jos er geen reet van bakt.

Om het even te relativeren:
Ik speel vaak objective bases modes en sta ook redelijk vaak in de bovenste regionen (Nee, ik wil niet stoer doen en opscheppen 8)7 ), maar je hebt veel mensen die gaan lopen tdm'en terwijl objectives gecaptured moeten worden. Als ik dan, pak m beet, een stuk of 8 caps heb en een x aantal defends in een potje hq of domination en het potje alsnog verliest omdat je teammates niet voor de objective gaan, wil dat nog niet zeggen dat ik er niets van kan.

Edit: @ beneden:
Als ik in totaal 5 potjes speel en ik verlies er 1 ben ik dus übergoed.

[ Voor 10% gewijzigd door Hompu op 19-12-2012 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheBleeder schreef op woensdag 19 december 2012 @ 19:09:
[...]

Jij hebt geen plaat voor je kop maar een heel appartementencomplex.

Jij beweert daar geen last van te hebben, maar als je een aantal potjes speelt en daarin zit iemand die geen pepernoot raakt is het funest voor je win/loss ratio. Dat iemand een w/l ratio heeft dat jou niet aan staat wil nog niet zeggen dat Jos er geen reet van bakt.
Law of large numbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Laatst online: 22:08
Van het weekend samen wat potjes doen? Niet echt TDM gespeeld, vooral DOM en ffa. Gemiddelde geef ik niet om, zou ook niet weten wat mijne is trouwens. Zolang je het maar je zin hebt toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die solo TDMt zijn skill bepalen aan de hand van zijn WL gaat nergens over. Al ben je incredibleorb (slecht voorbeeld want hij speelt in volle teams) dan win je geen 6v6 in je eentje. Het enige relevante is je gemiddelde KD spread. Bij gebrek daaraan kjk je naar KDR maar dat is ook niks eigenlik omdat volle teams gemiddeld beter presteren dan solo-ers vanwege betere teamgenoten, call-outs en slimmer spelen. Dus ja stats zeggen eigenljk net niks.

Ik speel met gasten die relaxed zijn. In de regel begint iedereen slecht en eindigd tussen gemiddeld en zeer goed in. Voor mij boeit het niet zo of mijn partygenoot een eindbaas is of ik hem juist moet dragen. Als de grappen maar goed zijn en er intentie is om te winnen vind ik het prima.

Nog even over KD. In MW3 waren mijn eerste 50k kills in Domination en HQ. Speelde vol voor de win. Had WL van 4. KD van 1.3. Was toen helemaal klaar met in parties domineren. Solo FFA en TDM gedaan voor de volgende 50k kills. Nu is minn WL 1.5 en KD 2. Ik speel niet beter of anders. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakdoef
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-07 22:32
Misschien kunnen we het gewoon over de game hebben in plaats van hoe goed iemand wel niet is, of hoe slecht. Whatever. Als je heel goed bent ga je lekker met je matties anderen afknallen. Als je niet zo goed bent, ga je best doen om beter te worden. Overigens heeft volgens mij je KD ratio niet zoveel te maken met hoe goed je medespeler is.

Waar ik van baal is dat die servers nog steeds niet optimaal zijn voor mijn gevoel. Van het weekend heerlijk gespeeld en het liep er goed. Nu heb ik weer de helft van de tijd het idee dat ik elke keer 10 seconden te laat omdraai of schiet. Schiet ik een keer, en schiet de tegenstander voor mijn gevoel 1 keer terug en ben ik killed. Als ik dan killcam kijkt blijkt dat hij al een volledig magazijn op mij loslaat en mij al veel eerder gezien heeft. Blijft raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat incredibleorb sowieso een slecht voorbeeld is omdat ik voor zover ik kan hem nergens in een CoD league vinden of video's zonder dingen zoals RDS. Daarnaast is het allemaal MW3. Professioneel pubstomper misschien, maar zeker niet de beste CoD speler (daarvoor moet je kijken bijv teams zoals TCM-Gaming).

Dat hij in een party speelt helpt natuurlijk. Hardpoint speel ik bijna alleen met een party, daar is mijn win/loss ratio 28... en daarmee een stuk hoger dan andere gamemodes.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2012 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 09:27

mvds

Totally awesome!

Dakdoef schreef op woensdag 19 december 2012 @ 22:37:
Waar ik van baal is dat die servers nog steeds niet optimaal zijn voor mijn gevoel. Van het weekend heerlijk gespeeld en het liep er goed. Nu heb ik weer de helft van de tijd het idee dat ik elke keer 10 seconden te laat omdraai of schiet. Schiet ik een keer, en schiet de tegenstander voor mijn gevoel 1 keer terug en ben ik killed. Als ik dan killcam kijkt blijkt dat hij al een volledig magazijn op mij loslaat en mij al veel eerder gezien heeft. Blijft raar.
Dat heb ik dus ook continue. Vreemd genoeg ook regelmatig als ik met mijn vrienden speel, die dezelfde soort verbinding hebben, in de buurt wonen enz, maar er geen last van zeggen te hebben. Misschien ben ik er dan heel gevoelig voor ofzo, want ik heb er best vaak last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

obsidian schreef op woensdag 19 december 2012 @ 22:47:
[...]

Dat heb ik dus ook continue. Vreemd genoeg ook regelmatig als ik met mijn vrienden speel, die dezelfde soort verbinding hebben, in de buurt wonen enz, maar er geen last van zeggen te hebben. Misschien ben ik er dan heel gevoelig voor ofzo, want ik heb er best vaak last van.
Routing kan anders zijn. Als je iets in chat typt kan je snel de delay zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-10 12:27

steel123

Cryman9

Vraag gewoon naar de andere scores dan WL in Team Deathmatch.
Bijvoorbeeld zijn score per minute of zijn accuracy.
Vooral aan accuracy kun je veel zien. Ik moet altijd erg lachen om mensen die een smg als meest gespeeld hebben en een accuracy van 14-16%.

Dat lag gebeuren begint wel echt op mijn zenuwen te werken. Elke killcam is gewoon totaal anders dan wat er op je eigen scherm gebeurde. Vaak heb je al 3 hitmarkers op je tegenstander, kijk je in de killcam is hij maar 1 keer geraakt. Ook de keren dat je binnen 0.2 seconden ineens dood bent zijn echt raar.

Toen MW2 echt leeg begon te raken(alleen nog maar Team Deathmatch), heb ik Battlefield aangeschaft. Maarja CoD gameplay heeft mijn voorkeur, dus toen toch maar Black Ops 2 gehaald. Maar ik mis MW2 echt heel erg.
Het was peer2peer, maar de lag compensation(of wat de reden ook is) was daar veel minder. Natuurlijk had je af en toe een slechte host, maar daar had dan iedereen last van. Niet alleen een paar.
Ook vind ik de balance in MW2 veel beter, hier speelt iedereen SMG. Terwijl in MW2 alles veel beter gebalanceerd was.
Op de tube en kniferunners na, maar die kwam je maar zelden tegen.

In het kort wil ik gewoon zonder gekke killcams dit spel spelen. Het lijkt echt veel te vaak dat mensen gewoon 1 seconden voor liggen op jezelf. Dat is echt superraar omdat ik in Battlefield 3 altijd 20-30ms heb. Hoe moeilijk kan het zijn om een lobby te vinden met mensen onder de 50ms. Heb je meer dan kick ofzo.

• aron225
gister avond gezellig spelletje gespeeld met iig 1 van hier,
ook hier was de lag compensation echt TE erg.. ik liep serieus bijna een seconde achter..

ik leeg een volle msmc clip op korte afstand.. en ben ineens dood..

killcam liet zien dat ik als een dronkelap tegen de muur aan het lopen was..

om even een voorbeeld te geven. echt TE beroerd..

verder laatste 3 rondjes wel redelijk gespeeld, scores waren beroerd, maar de pot werd gewonnen..
verder weer iets nieuws geleerd (tripcap challenge)

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
aron225 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 06:06:
gister avond gezellig spelletje gespeeld met iig 1 van hier,
ook hier was de lag compensation echt TE erg.. ik liep serieus bijna een seconde achter..

ik leeg een volle msmc clip op korte afstand.. en ben ineens dood..

killcam liet zien dat ik als een dronkelap tegen de muur aan het lopen was..

om even een voorbeeld te geven. echt TE beroerd..

verder laatste 3 rondjes wel redelijk gespeeld, scores waren beroerd, maar de pot werd gewonnen..
verder weer iets nieuws geleerd (tripcap challenge)
Ik moet zeggen ik heb hier zelf gister niet heel veel van gemerkt. Misschien ben ik diegene die lagt? :P
Gister vond ik opzich best wel goed gaan, behalve de laatste potjes die wat meer effort benodigd hadden.
Volgens mij 7/10 bij de top 3 geeindigd.

In Standoff wanneer iedereen van ons naar B rent, ren ik er omheen om de aankomende enemys vast neer te maaien voordat ze bij B komen. Hierdoor heb ik minder caps/ defends dan de rest, maar speel ik toch objective based :)

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

• aron225
jij was [IAM]lone? :D
laatste potje standoff. volgens mij zijn wij samen gestopt??

er was nog iemand in de party die ermee stoptte halverwege een map. omdat die het nog erger had..

eerste 2 rondjes heb ik nog geen 0.5 k/d gescoord door die ellende.. daarna wel beter, maar nog steeds soms hele clips wegschieten zonder resultaat.

vanmidag eens kijken of ik meer geluk kan vinden.. die compensation is echt TE achterlijk.. alsof je stom dronken ben soms

• joskuiper

joskuiper

PapaCooper

R0y. schreef op woensdag 19 december 2012 @ 19:22:
[...]

Van het weekend samen wat potjes doen? Niet echt TDM gespeeld, vooral DOM en ffa. Gemiddelde geef ik niet om, zou ook niet weten wat mijne is trouwens. Zolang je het maar je zin hebt toch? ;)
Lijkt me leuk, wat is je steamnaam?
Mijne is KP_Redheat

• joskuiper

joskuiper

PapaCooper

steel123 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 08:02:

[...]

Op zich wil ik daar wel een keer meedoen.
Heb op solo league play alleen de 5 placement matches gedaan van de Moshpit series. Maarja, dat was niet echt Moshpit want 3 van de 5 waren kill confirmed.
Door die placement matches werd ik geplaatst in de Golden series, maar verder heb ik daar eigenlijk nog niet gespeeld.
Steamnaam: Cryman
Daar barst het van :)
Mijn steamnaam is KP_Redheat, waarschijnlijk makkelijk om mij toe te voegen ;)

• joskuiper

joskuiper

PapaCooper

Die voegde mij zonet ook ineens toe!
Wie is dat?

• paupertje30
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-01-2015
ik ben ook een tweaker/got member niets aan de hand ik heb je geadd omdat je graag in een team wil spelen.

• joskuiper

joskuiper

PapaCooper

paupertje30 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 15:19:
ik ben ook een tweaker/got member niets aan de hand ik heb je geadd omdat je graag in een team wil spelen.
Haha helemaal prima natuurlijk!
Zie nu je tweakersnaam, dat maakt een boel duidelijk.
Zag het als commentaar op je persoontje dat je EEN paupertje zou zijn :F

• aron225
paupertje30 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 15:19:
Dus voortaan met ze 3en? Of 4e?

Joskuiper.. Free 2 add
aron211[NL]

• unfor

• coencoppens
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Hahah man dat is een feestje! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Eindelijk mijn diamanten SMGs :P Nu op voor de shotguns :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Bij mij gaat er dan altijd weer eentje liggen.

Prone, the bane of the shotgun! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stomme editor kan alleen maar max 2 min exporten. Twee 5 star clips voor samen 2:10. Dacht ook eens die zooi te proberen :(.

Dan maar zo (audio is OOS in de 2de vid?):
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=tFvwEt2B2ZU]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=nopbqEKj9Zk]

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2012 02:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper

joskuiper

PapaCooper

aron225 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 18:34:
[...]

Dus voortaan met ze 3en? Of 4e?

Joskuiper.. Free 2 add
aron211[NL]
Zal je vnvd toevoegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/A-nsjrKCMAAwnAP.jpg:large

fijne feestdagen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha hij is leuk d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:De sfeer is erg slecht in dit topic en daarnaast een hoop slowchat, Dit mag dus een stuk minder en een heel stuk vriendelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
ThePupD schreef op maandag 17 december 2012 @ 15:59:
Die PDW is echt ontzettend inconsistent. Had het er vandaag met iemand online over, en met silencer is het wel echt een hitmarker machine. Het potje erna klaar je opeens iedereen ermee.

Dubbel XP Weekend was wel leuk... maar vind wel dat er ontzettend veel mensen aan het schelden waren zeg... jeetje.
Ik merk daar werkelijk niks van, beste SMG in de hele game imo. Niet te hoge firerate waardoor je teveel kogels tijdens het ernaast schieten kwijt raakt. Grote mags zodat je hele groepen tegelijkertijd kan neerbossen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Ik ga hem zo ook proberen..
Iig raak ik vandaag geen pepernoot met zowel msmc als mp7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:50
Afbeeldingslocatie: http://www.charlieintel.com/wp-content/uploads/2012/12/screenshot_295118_orig.jpg

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die PDA's zijn best wel prima. Sowieso is equipment hacken leuk maar dat je ook C4 in de lucht kan hacken is geniaal. Kwam ik net achter toen ik dat per ongeluk deed en een kill kreeg. :o

Ook top voor shotgun campers die een gebouw met shock charges vol smijten. Even de charge hacken. Paar keer schieten om hem naar die ingang te lokken en dan rustig neer knifen, shotgun jatten en hem opwachten. Lekker! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
hahahaha

ik vind hem wel briljant eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aron225 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 16:07:
Ik ga hem zo ook proberen..
Iig raak ik vandaag geen pepernoot met zowel msmc als mp7
MP7 heeft vergelijkbare recoil. Heb zelf de voorkeur voor de mp7, ding raakt net wat harder en 40 kogels is genoeg voor 4 kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Juist, de DSR-fuuvtig! Nou 200 one shot kills mee, dus nu komen de "leuke" challenges. 10 x 5 kills in a row.. iemand? |:(

Die zonder perks en attachments lukken nog wel... Die long range of double kill dingen ook nog. Maar 10 x 5 kills!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

R0y. schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 18:13:
Juist, de DSR-fuuvtig! Nou 200 one shot kills mee, dus nu komen de "leuke" challenges. 10 x 5 kills in a row.. iemand? |:(

Die zonder perks en attachments lukken nog wel... Die long range of double kill dingen ook nog. Maar 10 x 5 kills!
Gewoon een beetje campen, makkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
MicScott schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 18:16:
[...]

Gewoon een beetje campen, makkie.
Ik haat het zelf als een camper me dood schiet, waarom zou ik het dan zelf wel doen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Ik hoop dat er binnenkort eens een balans update komt die SMG's nutteloos maakt, ik vind het zo jammer dat er momenteel maar 1 type wapen echt nuttig is en als je wat anders neemt dan handicap je jezelf in principe.

In BO1 waren er niet echt wapens die nutteloos waren, elk wapen had zijn voor en nadeel.

Ja, ik snap best dat je goed kunt doen met een assault rifle, shotgun etc, maar het gaat allemaal 10x makkelijker met een SMG.

[ Voor 17% gewijzigd door unfor op 21-12-2012 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
unfor schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 18:45:
Ik hoop dat er binnenkort eens een balans update komt die SMG's nutteloos maakt, ik vind het zo jammer dat er momenteel maar 1 type wapen echt nuttig is en als je wat anders neemt dan handicap je jezelf in principe.

In BO1 waren er niet echt wapens die nutteloos waren, elk wapen had zijn voor en nadeel.
Ik snap je punt, maar dan is het na 1 week weer: "ik hoop dat die shotguns/snipers/AR's nutteloos worden gemaakt". Het lijkt me vrij moeilijk om hier een goed balans in te maken! Nogmaals ik snap je punt volledig! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 07:19

Tripl3 D

Brother in Arms

R0y. schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 18:13:

Ik heb juist meer moeite met die kills zonder perks.

Je bent continu zichtbaar (geen ghost, cold blooded, etc, etc), je kunt nauwelijks rennen (geen lightweight/marathon), 1 op 1 gevechten verlies je veel doordat je te veel flinched, niet snel kan ADS-en en ga zo maar door.

Die zonder attachments viel me weer mee (6 perks _/-\o_ )

Die multikills heb je af en toe geluk nodig dat je in een team zit die bijvoorbeeld met Demolition van meerdere kanten een objective verdedigd, zodat je eens niet in je rug aangevallen wordt.
Heb dat 2x bij Nuketown gehad. Objective tussen die bussen met man en macht verdedigd, dan loop je af en toe wel tegen een streak van 5 aan.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

unfor schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 18:45:

Ja, ik snap best dat je goed kunt doen met een assault rifle, shotgun etc, maar het gaat allemaal 10x makkelijker met een SMG.
Volgens mij zijn ze al dusdanig generfd dat er al wat meer balans is hoor. Ik leg het ook steeds vaker af tegen mensen met shotties en ARs. Ik merk ook dat ze meer spreiding hebben qua kogels, en de range lijkt ook al omlaag te zijn.

Ik denk dat het nu zo is dat mensen inmiddels gewend zijn aan het spelen met een SMG dat ze daarom erbij blijven. Want ik vind ze allang zo fijn niet meer.

Overigens lijken de problemen met verschillen in ping (aka lag compensation) elke dag groter te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-10 12:27

steel123

Cryman9

Daarom mis ik echt MW2. Daar was alles nog wel supergoed. Qua balans(op de enkele knife runner en tuber na) en niet deze lag compensation. Maar wel gewoon een perfecte hit registratie.

Het enige wat ik nog kut vind met SMG's, is die range. Ik verlies gewoon veel te vaak met een assault van een SMG op een goede range.
En vooral soms de hipfire op sommige wapens. De hipfire range+accuracy van scorpion evo bijvoorbeeld, echt zo onrealistisch.
Ik snap echt niet waarom hipfire zo sterk is opeens. In MW2 zag je echt zelden iemand hipfiren, maar hier is bijna 50% van de kills met laser hipfires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
De bulletspread van de smg in hipfire toestand is bij mij de laatste paar dagen echt verschrikkelijk...
Ik.leg het steeds vaker af tegen de mtar e.d.

Er zijn steeds meer mensen die overgaan op sight aim+assault rifle

Het valt mij in ieder geval op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMG recoil op mid en long-range is zeker merkbaar omhoog. AR's zijn echt een stuk beter op mid en longrange nu.
Tripl3 D schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 19:16:
[...]

Ik heb juist meer moeite met die kills zonder perks.

Je bent continu zichtbaar (geen ghost, cold blooded, etc, etc), je kunt nauwelijks rennen (geen lightweight/marathon), 1 op 1 gevechten verlies je veel doordat je te veel flinched, niet snel kan ADS-en en ga zo maar door.
Vooral het missen van Thoughness, Tactical Mask en Dexterity is funest. Geen attachements boeit niet zoveel, ik gebruik toch nergens een scope op en heb dus alleen wat meer recoil, geen snelle reload en geen stock. En van die drie is eigenlijk alleen de laatste boeiend, aangezien je meestal wel tijd hebt om te reloaden en er sowieso niet al te veel recoil is in CoD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
steel123 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 20:41:
Daarom mis ik echt MW2. Daar was alles nog wel supergoed. Qua balans(op de enkele knife runner en tuber na) en niet deze lag compensation. Maar wel gewoon een perfecte hit registratie.

Het enige wat ik nog kut vind met SMG's, is die range. Ik verlies gewoon veel te vaak met een assault van een SMG op een goede range.
En vooral soms de hipfire op sommige wapens. De hipfire range+accuracy van scorpion evo bijvoorbeeld, echt zo onrealistisch.
Ik snap echt niet waarom hipfire zo sterk is opeens. In MW2 zag je echt zelden iemand hipfiren, maar hier is bijna 50% van de kills met laser hipfires.
Wat ik er van herinder dat toen iedereen wat had tegen de quickscopers en noobtubes ;) Het is altijd wat haha :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

De kills die je haalt met rewards tellen zeker niet mee voor streaks of wel? Dus de 5, 10, 15 enz kill streaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:50
obsidian schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 00:20:
De kills die je haalt met rewards tellen zeker niet mee voor streaks of wel? Dus de 5, 10, 15 enz kill streaks.
Rewards zijn scorestreaks in dit geval?
En ja die tellen wel mee. Je krijgt punten als je scorestreak een kill maakt. En dat hoopt zich weer op voor je volgende scorestreak.
Bijvoorbeeld: Ik heb een Hunter killer, en gooi hem weg. Dan krijg ik 25 score per kill.
UAV = 10 score per UAV assist.

Ook als je dood bent gegaan en je scorestreak maakt dan pas een kill, krijg je score voor.
Dus

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

obsidian schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 00:20:
Dat zijn toch die badges die je ook na afloop op een overzichtsschermpje ziet? Dat is extra XP en heeft niets met scorestreaks te maken.

Waarom ik denk dat je dit bedoelt, weet ik eigenlijk niet omdat je dan had moeten schrijven:
De rewards die je haalt voor kills[treaks] tellen zeker niet mee voor [score]streaks of wel?
:o

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2012 05:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Als jij 5 10 of 15 mensen neerschiet op rij. Heb je 500 1000 of 1500 punten gekregen..
Die punten tellen mee voor je scorestreaks..
De medals.op het einde tellen alleen voor je leveling xp..
Dus 5kills op rij geeft 500 punten die bij je scorestreak tellen. En aan het einde een medaille die extra punten geeft.. Dit laatste geld enkel voor je level xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Nee, ik bedoel die achtergrondjes die je krijgt voor je plaatje, daar heb ik die van 30 x de bloodthirsty, maar er is er ook een van 5 x 10 kills, 3 x 15 kills 1 x 20 kills enz. Maar die tellen bij mij niet op, terwijl ik gisteren al een bt had, toen 5 kills kreeg met een lightning strike en toen nog 2 kills maakte. Dus ik had die van 10 kills moeten krijgen, maar kreeg hem dus mooi niet.

Dus daarom ging ik er vanuit dat die niet meetellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Die is er toch al een tijdje, of was dat alleen ps3 & pc? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
22 Dec 2012 Game Update Notes:

New Features & Feature Improvements

Added a number of security system enhancements.

Dat was de moeite waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R0y. schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 12:40:
[...]

Die is er toch al een tijdje, of was dat alleen ps3 & pc? :?
nee de update is van vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
ben benieuwd of de lag compensation daar al iets is veranderd?

ik heb er de laatste paar dagen (3 ofzo) echt TE veel last van,
ik vind het echt een hele leuke game, maar op deze manier hoeft het van mij niet meer..

aan mijn netwerk ligt het iig NIET (ping van meestal rond de 10)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

obsidian schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 09:25:
Nee, ik bedoel die achtergrondjes die je krijgt voor je plaatje, daar heb ik die van 30 x de bloodthirsty, maar er is er ook een van 5 x 10 kills, 3 x 15 kills 1 x 20 kills enz. Maar die tellen bij mij niet op, terwijl ik gisteren al een bt had, toen 5 kills kreeg met een lightning strike en toen nog 2 kills maakte. Dus ik had die van 10 kills moeten krijgen, maar kreeg hem dus mooi niet.

Dus daarom ging ik er vanuit dat die niet meetellen.
Ze moeten met het wapen waarvoor je een bloodthristy wil verdienen gemaakt zijn.

Mijn grootste ergernis op dit moment is de matchmaking die je in games dumpt die al lang bezig zijn en in feite al besloten zijn. Wat is de lol van in een DOM game te belanden waarbij het 180-90 is met 2 min op de klok?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2012 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejavu023
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-09 17:59
Hebben jullie bij search preference, connection type wel op BEST staan?
Dat scheelt enorm in de lag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 14:34:
[...]

Ze moeten met het wapen waarvoor je een bloodthristy wil verdienen gemaakt zijn.

Mijn grootste ergernis op dit moment is de matchmaking die je in games dumpt die al lang bezig zijn en in feite al besloten zijn. Wat is de lol van in een DOM game te belanden waarbij het 180-90 is met 2 min op de klok?
Klopt, maar anders zouden er games zijn met bijv. 4 vs 1 persoon. Denk dat het wel goed is, even leuk is het niet altijd.

Bij mij komt het gelukkig niet zo vaak voor :)

Edit: is het tweakers forum bij iedereen vandaag zo traag? :X

[ Voor 5% gewijzigd door R0y. op 22-12-2012 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R0y. schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 15:15:
[...]

Klopt, maar anders zouden er games zijn met bijv. 4 vs 1 persoon. Denk dat het wel goed is, even leuk is het niet altijd.

Bij mij komt het gelukkig niet zo vaak voor :)

Edit: is het tweakers forum bij iedereen vandaag zo traag? :X
Ik heb er geen probleem mee te verliezen, als ik maar een kans maak. Ik heb er geen enkel probleem mee in een 6v2 potje te belanden dat net begonnen is, maar om 1 minuut lang 6v2 te spelen in een potje waarvan de winnaar al minuten voordat ik joinde vast stond heb ik geen zin in.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2012 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 15:25:
[...]

Ik heb er geen probleem mee te verliezen, als ik maar een kans maak. Ik heb er geen enkel probleem mee in een 6v2 potje te belanden dat net begonnen is, maar om 1 minuut lang 6v2 te spelen in een potje waarvan de winnaar al minuten voordat ik joinde vast stond heb ik geen zin in.
Je kan iets invoeren dat na een bepaalde tijd geen spelers meer kunnen joinen zodat je inderdaad niet meer op einde van game erin gegooid wordt, zeker omdat zowat alle gamemodes een tijdslimiet hebben. Nog steeds kut voor degene die in de game blijven als de rest 'm smeert. :(

Maar ze mogen eerst de matchmaking beter maken in het algemeen. Vooral in een party duurt het te lang voordat er spelers bijkomen, ingame of in de lobby. In de andere matchmaking CoD's ging dat beter. Misschien toch te weinig spelers die onder 'best' kunnen vallen qua connectie? O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Gundogan op 22-12-2012 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 07:19

Tripl3 D

Brother in Arms

Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 21:50:
Vooral het missen van Thoughness, Tactical Mask en Dexterity is funest. Geen attachements boeit niet zoveel, ik gebruik toch nergens een scope op en heb dus alleen wat meer recoil, geen snelle reload en geen stock. En van die drie is eigenlijk alleen de laatste boeiend, aangezien je meestal wel tijd hebt om te reloaden en er sowieso niet al te veel recoil is in CoD.
Ja precies, zonder perks is het net alsof je als 'gewone' sterveling tussen de halfgoden rondwandeld.

Bedacht ik me vanmorgen, hardcore is toch zonder perks (nooit gespeeld namelijk).

Is dat geen goede oplossing om die 150 kills zonder perks te maken?

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Tripl3 D schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 16:37:
[...]

Ja precies, zonder perks is het net alsof je als 'gewone' sterveling tussen de halfgoden rondwandeld.

Bedacht ik me vanmorgen, hardcore is toch zonder perks (nooit gespeeld namelijk).

Barebones zul je bedoelen. En dat zit er deze keer niet in volgens mij. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tripl3 D schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 16:37:
[...]

Ik speel gewoon FFA om die 150 kills te halen, daar zijn een stuk minder stuns te vinden en je haalt redelijk snel 20 kills per keer (meer als je scorestreaks gebruikt die geen kills jatten :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 14:34:
[...]

Ze zijn algemeen, en niet aan een wapen gebonden :) Kijk maar bij je achievements en dan assignments en killer, daar staan ze bij. Zijn die plaatjes van de dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

obsidian schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 17:23:
[...]

Ze zijn algemeen, en niet aan een wapen gebonden :) Kijk maar bij je achievements en dan assignments en killer, daar staan ze bij. Zijn die plaatjes van de dood.
Oh, die bedoel je. Wat is de hoogste die je kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

Ik ging vanochtend even online, en opeens 8 man uit mijn lijst prestige master.
Ze hebben allemaal die prestige master glitch gedaan waardoor je gelijk prestige master bent, alles diamant hebt en een kd van 2.08 hebt.

Beetje jammer allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 17:27:
[...]

Oh, die bedoel je. Wat is de hoogste die je kan krijgen?
Nuclear Killer, 30 kill streak
Pagina: 1 ... 43 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.

Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.