Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
S.J_84 schreef op zondag 16 december 2012 @ 20:19:
[...]

Waarom blijf je dan ook opzettelijk trollen?
En je zei eerder dat je het stiekem wel leuk vind dat mensen zich irriteren aan je speelgedrag..
jup maar als mensen met enge ziektes e.d. beginnen,,,

trollen is prima, tot een bepaald punt.. enigste reactie van mijn kant was: love u2..
Noxa schreef op zondag 16 december 2012 @ 20:39:
Even mijn irritaties uiten:

1. Connectie problemen, conectie loss. Dit komt echt te vaak voor...
2. Mensen die met een .50 sniper rifle rond rennen alsof het een klappertjes pistool is, I know voor realisme moet ik dit spel niet spelen. Maar come on met een sniper rifle van 1,5m en 14 kg rond rennen en mensen van je af knallen....?
3. Hoe kan het dat ik iemand vol voor zijn bakkes schiet en vervolgens in de replay te zien krijg dat de tegenstander mij al 3 salvo's gegeven heeft voor dat ik het eerste schot gelost heb.
1: lagg..
2: eens.. hoewel, smg blijft ownen ook na de nerf.. ik heb hier weinig problemen mee
3: lag compensation, irritant idd, maar niet te vermeiden

[ Voor 49% gewijzigd door aron225 op 16-12-2012 21:26 ]

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06:49
Noxa schreef op zondag 16 december 2012 @ 20:39:
Even mijn irritaties uiten:

1. Connectie problemen, conectie loss. Dit komt echt te vaak voor...
2. Mensen die met een .50 sniper rifle rond rennen alsof het een klappertjes pistool is, I know voor realisme moet ik dit spel niet spelen. Maar come on met een sniper rifle van 1,5m en 14 kg rond rennen en mensen van je af knallen....?
3. Hoe kan het dat ik iemand vol voor zijn bakkes schiet en vervolgens in de replay te zien krijg dat de tegenstander mij al 3 salvo's gegeven heeft voor dat ik het eerste schot gelost heb.
1. Geen problemen mee, ik denk dat ik geluk heb.. Hoor er meerdere over.
2. Is het daarom niet COD? Als ik iets serieus wil ga ik wel BF3 spelen of Arma2. Denk dat dat gewoon het genre is.
3. Uit voorzorg (voor dit soort dingen) kijk ik nooit de killcam behalve als ik er echt vraagtekens bij heb! Mij is het nog niet echt opgevallen. Of ik wil het niet zien 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn0wblind schreef op zondag 16 december 2012 @ 18:58:
[...]

Niet helemaal waar. Easy to learner harder to master. Toevallig een keer een hoge killstreak uit een care package halen en daar veel kills mee halen laat hem nog niet ownen natuurlijk. Dat is hoogstens wat geluk. Je merkt echt wel wanneer spelers echt beter en meer ervaren zijn, meer constante aim, betere anticipatie in het algemeen en speelt daar vloeiend op in etc.
Easy to learn, hard to master is het nog wel, maar het hard to master gedeelte begint wel erg weg te vallen door de elementen die de mindere goden een handje helpen. Care package zoals je al zei is daar een mooi voorbeeld van. Dingen als attachments en perks maken het makkelijker om de verschillende wapens in elke situatie te gebruiken in plaats van bijvoorbeeld mapkennis en timings te gebruiken om de zwakheden van bepaalde wapens tegen te gaan. Killstreaks zijn een makkelijke manier om je k/d een enorme boost te geven. Het draait natuurlijk niet allemaal om k/d, maar veel mensen hechten er helaas veel waarde aan en de game doet er niet tot nauwelijks iets aan om dit te veranderen. Vandaar 'ownage', wat inderdaad soms meer geluk dan skill is. ;)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aron225 schreef op zondag 16 december 2012 @ 19:55:
ik heb vandaag de eerste rage ge-report..
call of beaty speelde mee (en zal dit ook vast lezen)

ik heb vaak genoeg dat mensen ragen, maar dit ging me echt TE ver..
Zolang jij mensen blijft trollen en ze hiermee bewust op de kast jaagt moet jij gewoon even niet komen zeuren over ragers. Je lokt het ten slotte zelf uit. Het minste geringste is al genoeg. Zeg gewoon niks terug of zet de hele chat gewoon uit in je settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ugh, altijd van dat volk dat niet snapt dat als ik 80% van het vijandelijke team drop als sniper je toch iets makkelijker kan cappen zelfs zonder dat ik op het punt sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2012 @ 21:48:
[...]

Zolang jij mensen blijft trollen en ze hiermee bewust op de kast jaagt moet jij gewoon even niet komen zeuren over ragers. Je lokt het ten slotte zelf uit. Het minste geringste is al genoeg. Zeg gewoon niks terug of zet de hele chat gewoon uit in je settings.
proest...

jij was er niet bij geloof ik.......

dus oordelen over mijn gedrag, nee sorry daar kan jij niet over meepraten..

en ik troll niet zoveel hoor, dat valt wel mee, er zijn wel mede spelers hier waar ik ZEER regelmatig mee speel die dat kunnen bevestigen

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo. Die Remington. Heb hem nu op goud (700 kills) maar nog maar net prestige twee ermee. Dat is dus mooi want ik kan nog even door. :) Komt de KSG een beetje in de buurt qua easymode shotgunnen?

Had nog nooit een VSAT gehaald maar dat is mooi en vrij soepel gelukt in volle rushmode met de Remington. Heerlijk consistent als je ADSt (wat trouwens goed is dat het de spread vermindert bij een shotty) en gewoon stoer om mee te knallen!

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2012 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-10 12:49

Madstorm

Derping all the way!

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 01:54:
Zo. Die Remington. Heb hem nu op goud (700 kills) maar nog maar net prestige twee ermee. Dat is dus mooi want ik kan nog even door. :) Komt de KSG een beetje in de buurt qua easymode shotgunnen?

Had nog nooit een VSAT gehaald maar dat is mooi en vrij soepel gelukt in volle rushmode met de Remington. Heerlijk consistent als je ADSt (wat trouwens goed is dat het de spread vermindert bij een shotty) en gewoon stoer om mee te knallen!
De KSG is ongeveer wel gelijk aan de Remington. Hij zal misschien net iets slechter zijn, maar veel verschil zul je niet merken. Doe ik niet in ieder geval.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een drama met die verbinding dit weekend.. Eerder geen last van gehad maar nu begrijp ik de comments van hiervoor (ps3).

Wel nog wat leuke potjes gedaan, leukste was tryout voor een clan en tegen hun moet en dan redelijk speelde nog niet eens extreem goed en dan uitgescholden worden omdat je een camper bent?

Mijn class:
- MCMS silenced+fast mag
- ligthweight + Hardline
- Toughness
- Extreme conditioning

Ben ik nou een ei of heb ik dan het slechtste camper class ever gekozen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het beroemde maandag ochtend filmpje :

ik speel deze cod toch veel minder dan ik de vorige heb gespeeld.
nu speel ik afentoe een potje cod tussen de andere spellen door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:07
@Off: Dennis, gefeliciteerd met het maken van drie kills....

@on: is het double xp al klaar of staat het vandaag ook nog aan, was even benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvetuve
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-10 09:15
Gister prestige 1 ingegaan, na 2 potjes Hardpoint was ik weer level 13 :p Toch lekker zo'n dubbel XP weekend!
OnnoS1991 schreef op maandag 17 december 2012 @ 08:58:
@on: is het double xp al klaar of staat het vandaag ook nog aan, was even benieuwd :)
Volgens mij tot 10am vandaag. Beetje afhankelijk van tijdzones.

[ Voor 55% gewijzigd door Ruvetuve op 17-12-2012 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Klopt volgens mij vrijdag nog naar P1 gegaan en met een goed weekend gamen toch weer opgeklommen naar lvl 47 dacht ik

Vaak gespeeld met Type 25 (WP1), MP7, PDW-57 (WP1) en FAL OSW.

Na prestige 1 maar perm unlocked AN-94 en gekozen voor een extra class.

[ Voor 18% gewijzigd door Frostbite op 17-12-2012 09:12 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 09:27

mvds

Totally awesome!

Madstorm schreef op maandag 17 december 2012 @ 08:09:
[...]

De KSG is ongeveer wel gelijk aan de Remington. Hij zal misschien net iets slechter zijn, maar veel verschil zul je niet merken. Doe ik niet in ieder geval.
De KSG vind ik zelfs makkelijker als de Remmington. De range ligt hoger waardoor je zelfs zonder long barrel mensen op een redelijke afstand nog kan afknallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 08:48:
Wat een drama met die verbinding dit weekend.. Eerder geen last van gehad maar nu begrijp ik de comments van hiervoor (ps3).

Wel nog wat leuke potjes gedaan, leukste was tryout voor een clan en tegen hun moet en dan redelijk speelde nog niet eens extreem goed en dan uitgescholden worden omdat je een camper bent?

Mijn class:
- MCMS silenced+fast mag
- ligthweight + Hardline
- Toughness
- Extreme conditioning

Ben ik nou een ei of heb ik dan het slechtste camper class ever gekozen
Campen met een SMG is idd waardeloos. Neem dan een LMG met target finder, dan ben je pas een echte camper :) En waarom zou je een silencer nemen als je toch geen Ghost hebt? Je verkloot dan alleen maar je range en dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-10 19:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvetuve
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-10 09:15
Sc0rPi0N schreef op maandag 17 december 2012 @ 09:09:
Klopt volgens mij vrijdag nog naar P1 gegaan en met een goed weekend gamen toch weer opgeklommen naar lvl 47 dacht ik

Vaak gespeeld met Type 25 (WP1), MP7, PDW-57 (WP1) en FAL OSW.

Na prestige 1 maar perm unlocked AN-94 en gekozen voor een extra class.
Wat voor voordeel heeft het als je de extra class niet kiest? Heb je dan andere opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aron225 schreef op maandag 17 december 2012 @ 00:38:
[...]
proest...

Gisteren niet nee maar ik heb je eerder wel bezig zien. Ik weet precies wat voor manneke jij bent.
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 08:55:
het beroemde maandag ochtend filmpje :

[video]
Geweldig Dennis, ik heb er weer van genoten. Was je niet moe na afloop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 10:20:
Geweldig Dennis, ik heb er weer van genoten. Was je niet moe na afloop?
ik was behoorlijk aan het rushen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

aron225 schreef op maandag 17 december 2012 @ 00:38:
[...]
proest...

dus oordelen over mijn gedrag, nee sorry daar kan jij niet over meepraten..

en ik troll niet zoveel hoor, dat valt wel mee, er zijn wel mede spelers hier waar ik ZEER regelmatig mee speel die dat kunnen bevestigen
Ik was er gisteren wel, maar geen raar gedrag gezien van je hoor :? Volgens mij potje of 3 samen gedaan met je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 10:33:
[...]
ik was behoorlijk aan het rushen hoor.
Dat bedoel ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:50
Ruvetuve schreef op maandag 17 december 2012 @ 09:00:
Gister prestige 1 ingegaan, na 2 potjes Hardpoint was ik weer level 13 :p Toch lekker zo'n dubbel XP weekend!

[...]

Volgens mij tot 10am vandaag. Beetje afhankelijk van tijdzones.
19:00 voor ons.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Ruvetuve schreef op maandag 17 december 2012 @ 10:06:
[...]

Wat voor voordeel heeft het als je de extra class niet kiest? Heb je dan andere opties?
Ja je kan je stats resetten. Je kan een extra class uitkiezen en je kan iets dat je alles hebt wat je in je vorige prestige ook had.
En dan kan je sowieso nog iets permanent unlocken, zoals een wapen, perk, wildcard, equipment......

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Je kan zeker je permanent unlocks niet resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 07:31
Volgens mij zie ik hem een objective defenden en met succes. Dus hij speelt het zoals het hoort...

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
obsidian schreef op maandag 17 december 2012 @ 12:04:
Je kan zeker je permanent unlocks niet resetten?
Nee denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
obsidian schreef op maandag 17 december 2012 @ 10:46:
[...]

Ik was er gisteren wel, maar geen raar gedrag gezien van je hoor :? Volgens mij potje of 3 samen gedaan met je...
geen idee wat je naam in cod is ?

maar mensen denken dat ik echt een uber troll ben ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Lol lijkt echt als of hipfiring de meest effectieve manier om iemand te doden is met een SMG dan.
Dit merk je echt enorm als je nuketown aan het doen bent OMG...... je hoeft echt 0 te richten en alleen maar beetje te hipfiren..... op de PC dan.....

Voor dat de patch uit was.. was dat volgens mij niet zo erg... viel me gewoon heel erg op...
Best triest eigenlijk :P

I miss the old CoD's eigenlijk wel een beetje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 10:20:
[...]

Gisteren niet nee maar ik heb je eerder wel bezig zien. Ik weet precies wat voor manneke jij bent.
proest 2.. als hierboven..

eerder behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst..

daarbij uitspraken als: ik hoop dat je hele familie k++++r krijgt en een langzame dood sterft..

sorry, maar dat gaat me IETS te ver... get the point?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

aron225 schreef op maandag 17 december 2012 @ 13:25:
[...]

daarbij uitspraken als: ik hoop dat je hele familie k++++r krijgt en een langzame dood sterft..

sorry, maar dat gaat me IETS te ver... get the point?
Iets?

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

aron225 schreef op maandag 17 december 2012 @ 13:24:
[...]

geen idee wat je naam in cod is ?

maar mensen denken dat ik echt een uber troll ben ofzo?
[Dixi]MvdS :) Ik heb je zelfs nog gedag gezegd via de ingame chat. Was op Nuketown volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

falcon123 schreef op maandag 17 december 2012 @ 13:24:
Lol lijkt echt als of hipfiring de meest effectieve manier om iemand te doden is met een SMG dan.
Dit merk je echt enorm als je nuketown aan het doen bent OMG...... je hoeft echt 0 te richten en alleen maar beetje te hipfiren..... op de PC dan.....

Voor dat de patch uit was.. was dat volgens mij niet zo erg... viel me gewoon heel erg op...
Best triest eigenlijk :P

I miss the old CoD's eigenlijk wel een beetje :p
Hmm 0 te richten? :P Dan hoop ik voor jou dat je nooit fatsoenlijke tegenstanders tegenkomt :) Ik ben een sprayer, en heb dus altijd een laser erop, maar ik weet wel dat als ik mijn rode puntje niet goed op de target hou, ik het toch echt wel afleg hoor :) Zeker nu steeds meer mensen gewend raken aan de ARs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
obsidian schreef op maandag 17 december 2012 @ 13:38:
[...]

[Dixi]MvdS :) Ik heb je zelfs nog gedag gezegd via de ingame chat. Was op Nuketown volgens mij :)
ow kan wel.. invite volgende keer anders even ofzo..

de GoT party die NU speelt (beaty / superwashandje / ik) ownen nuketown op dit moment..

aron211[NL] allemaal ff toevoegen op pc.. en rammen.. zolang er double xp is, speel ik vandaag..

dit weekend van prestige 2 lvl 48 ofzo naar prestige 4 lvl 30.. hoop prestige 5 te halen vandaag..
elke objective ronde zit ik rond de 5 tot 7k punten, dus gaat KEIHARD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aron225 schreef op maandag 17 december 2012 @ 13:25:
[...]

Tsja, ik weet niet wie dat heeft geroepen maar dat gaat idd een beetje ver. Maar als jij gewoon kapt met überhaupt te reageren, houden anderen misschien ook hun mond. Als jij hier op het forum al keer op keer reageert met hoe ongelofelijk goed je wel niet bent en hoe hard je iedereen aan het ownen bent. Is blijkbaar ook een behoefte vanuit jouw kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
ik heb diverse posts aagegeven dat ik geen top speler ben geloof ik..
daarbij, ik quote:
de GoT party die NU speelt (beaty / superwashandje / ik) ownen nuketown op dit moment..
dus de PARTY..

daarbij is het potje uit dit voorbeeld, niet gespeelt door jou, jij kan er dus 0 oordeel over vellen..

en hoezo zou IK niet moeten reageren, praat dat bovenstaande uitspraak goed?

ik mag toch hopen dat je het met mee eens ben, dat je onder geen beding, dit soort uitspraken ook maar in je hoofd mag hebben?

sterker nog, wij spelen zo goed als nooit samen, er zijn zat mensen waar ik WEL regelmatig mee speel (vanochtend nog toen ik op bed lag kreeg ik de opmerking: schiet op!! gamen!!)
dus het zal best meevallen met mijn gedrag denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard-jan
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-02-2022
Beste mensen,

Is er al een topic welke mij wegwijs kan maken bij installatie problemen?
Ik krijg BO2 op geen enkele wijze geïnstalleerd op mijn PC!

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

ard-jan schreef op maandag 17 december 2012 @ 15:07:
Beste mensen,

Is er al een topic welke mij wegwijs kan maken bij installatie problemen?
Ik krijg BO2 op geen enkele wijze geïnstalleerd op mijn PC!

Bedankt.
Joh? :?

(mijn reactie is helaas net zo nietszeggend als jouw vraag om hulp :) Geef eens wat meer info, wat heb je geprobeerd? Waarop gaat het mis? Krijg je foutmeldingen? Enz...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard-jan
obsidian schreef op maandag 17 december 2012 @ 15:10:
[...]

Joh? :?

(mijn reactie is helaas net zo nietszeggend als jouw vraag om hulp :) Geef eens wat meer info, wat heb je geprobeerd? Waarop gaat het mis? Krijg je foutmeldingen? Enz...)
Je hebt helemaal gelijk, sorry! ;)

Bij deze wat meer info:

- Windows 7 (Home Premium 64) opnieuw geïnstalleerd;
- Steam opnieuw geïnstalleerd;
- Drivers van mijn GTX260 up-to-date gebracht;
- stappen gevolgd van dit forum: http://steamcommunity.com...ons/0/882965737297364729/
- Alles in de Admin mode uitgevoerd;

O ja, één van de 'foutmeldingen' welke ik krijg (verschijnt na ongeveer 15 min in het installatieproces bij creating local cache files o.i.d.):

An error occurred while installing Call of Duty: Black Ops II

[ Voor 14% gewijzigd door ard-jan op 17-12-2012 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

Die PDW is echt ontzettend inconsistent. Had het er vandaag met iemand online over, en met silencer is het wel echt een hitmarker machine. Het potje erna klaar je opeens iedereen ermee.

Dubbel XP Weekend was wel leuk... maar vind wel dat er ontzettend veel mensen aan het schelden waren zeg... jeetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

ard-jan schreef op maandag 17 december 2012 @ 15:17:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, sorry! ;)

Bij deze wat meer info:

- Windows 7 (Home Premium 64) opnieuw geïnstalleerd;
- Steam opnieuw geïnstalleerd;
- Drivers van mijn GTX260 up-to-date gebracht;
- stappen gevolgd van dit forum: http://steamcommunity.com...ons/0/882965737297364729/
- Alles in de Admin mode uitgevoerd;

O ja, één van de 'foutmeldingen' welke ik krijg (verschijnt na ongeveer 15 min in het installatieproces bij creating local cache files o.i.d.):

An error occurred while installing Call of Duty: Black Ops II
Hoeveel diskruimte heb je vrij? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard-jan
obsidian schreef op maandag 17 december 2012 @ 16:04:
[...]

Hoeveel diskruimte heb je vrij? :)
Ongeveer 85GB op op mijn SSD. Op D zo'n 900gb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Doe je de installatie vanaf DVD of heb je de key in Steam ingevoerd en laat je Steam de zooi downloaden? als je het via DVD doet, probeer het dan eens via Steam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard-jan
obsidian schreef op maandag 17 december 2012 @ 16:23:
Doe je de installatie vanaf DVD of heb je de key in Steam ingevoerd en laat je Steam de zooi downloaden? als je het via DVD doet, probeer het dan eens via Steam :)
Beide al geprobeerd... dus vanaf zowel DVD als via Steam binnenhalen werkt niet. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

ard-jan schreef op maandag 17 december 2012 @ 16:25:
[...]

Beide al geprobeerd... dus vanaf zowel DVD als via Steam binnenhalen werkt niet. :?
Heb je op twitter @pcdev of @pcdev_assist al om hulp gevraagd?

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

En heb je de Windows log files al bekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard-jan
MicScott schreef op maandag 17 december 2012 @ 16:35:
[...]

Heb je op twitter @pcdev of @pcdev_assist al om hulp gevraagd?
Nog niet gedaan nee, gaan we doen!
bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard-jan
obsidian schreef op maandag 17 december 2012 @ 16:44:
En heb je de Windows log files al bekeken?
Nee... niet dat ik daar iets van begrijp :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Zojuist aan de laaste camo's van de PDW begonnen.
x aantal bloodthirsty(5 kill streak)
150 zonder perk
150 zonder attachments
x aantal revenge kills
x aantal double kills

Perks en attachments doe ik samen, maar die andere zijn toch best pittig. Vooral die double kills... Die bloodthirsty lukt nog wel.. als je eenmaal gaat... :9
Doe het wel op free for all, anders schiet het niet op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik eerlijk ben vind ik die challenges eigenlijk veel te makkelijk. Had liever wat quadrakills gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 17:33:
Als ik eerlijk ben vind ik die challenges eigenlijk veel te makkelijk. Had liever wat quadrakills gezien.
Ik vind de bloodthirsty challenge enorm irritant. Je eerste vijf kills met je main weapon is vaak niet hoe het gaat. Ik gooi toch vaak een nade of knife iemand uit enthousiasme. :)

De KSG is apart trouwens. Lijkt meer op een Battlefield shotty dan een CoD shotty. Logisch want hij schiet slugs maar het maakt shotgunnen totaal anders. Je moet echt centre mass mikken en niet al schieten als je half op hem zit zoals je dat van dichtbij normaal wel doet. Wel leuk verder. De range is trouwens echt ziek. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 17:44:
[...]

Ik vind de bloodthirsty challenge enorm irritant. Je eerste vijf kills met je main weapon is vaak niet hoe het gaat. Ik gooi toch vaak een nade of knife iemand uit enthousiasme. :)

De KSG is apart trouwens. Lijkt meer op een Battlefield shotty dan een CoD shotty. Logisch want hij schiet slugs maar het maakt shotgunnen totaal anders. Je moet echt centre mass mikken en niet al schieten als je half op hem zit zoals je dat van dichtbij normaal wel doet. Wel leuk verder. De range is trouwens echt ziek. :o
Nee, gewoon 5 kills achter elkaar. Dat is ongelofelijk makkelijk. De enige wapens waarmee het lastig kan zijn is met de sniper rifles, omdat je toch liever met je pistol rondrend dan te vertrouwen op quick scope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 17:44:
[...]

Net 2 potjes gedaan(op het schip) FFA en toevallig 2 gehaald. En het is echt niet dat ik zo goed ben, gewoon geluk. En als je gaat.. dan ga je goed... Ik tenminste :9 Het zijn die double kills die ik zo... ja.. klote vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 17:47:
[...]

Nee, gewoon 5 kills achter elkaar. Dat is ongelofelijk makkelijk. De enige wapens waarmee het lastig kan zijn is met de sniper rifles, omdat je toch liever met je pistol rondrend dan te vertrouwen op quick scope.
Met de gun in kwestie. Je kan de challenge toch niet halen met alleen je secondary, knife en nades volgens mij. Althans ik haal best wel vaak bloodthirsty maar hij telt hem alleen mee voor de challenge als het gaat om kills met de betreffende gun volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 18:28:
[...]

Met de gun in kwestie. Je kan de challenge toch niet halen met alleen je secondary, knife en nades volgens mij. Althans ik haal best wel vaak bloodthirsty maar hij telt hem alleen mee voor de challenge als het gaat om kills met de betreffende gun volgens mij.
Dat bedoel ik. 3 kills met de .50 waarna 2 pistol kills en weer een 2 .50's telt volgens mij niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 18:29:
[...]

Dat bedoel ik. 3 kills met de .50 waarna 2 pistol kills en weer een 2 .50's telt volgens mij niet :).
En ik begon met te zeggen dat ik dat irritant vind omdat ik tussendoor loop te knifen en te naden. :?

Ik heb naast als eerste in de lobby zitten met 4 balkjes nog een manier gevonden om de zien dat je host bent. De KSG. Als je van 5 meter afstand in ADS met een Reflex Sight op een stilstaand doel mis schiet is de kans 80% dat je host bent. De andere 20% kans is voor een enorme faalhaas zijn, zoals ik wel vaker ben met CoD. Ik test daarom altijd 5 keer voordat ik quit. Tot nu toe in 100% van de gevallen een host migration gezien toen ik leave game deed. :P

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2012 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-10 09:58
[gal spuug modus] Jezus wat zijn die quickscopers irritant. Van hooguit 5 meter afstand leg je het met een SMG nog af. Bovendien mogen ze de Remington shotgun (die eerste) ook wel nerfen, wat een range heeft dat ding zeg (om nog maar te zwijgen over de laser sight op die shotgun) [/gal spuug modus]

Het probleem is, op zich vind ik de multiplayer best leuk en ik kan ook aardig meekomen (sta vaak in de bovenste regionen). Alleen soms zijn er van die personen die direct het spel verzieken dat je op dat moment aan het spelen bent. Dat het in het spel zit OK, maar sommigen maken er echt misbruik van.
(Als voorbeeld de lmg met target finder, op zich niks mis mee. Alleen staan sommigen 5 minuten op 1 plek vies hard te campen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
TheBleeder schreef op maandag 17 december 2012 @ 18:50:
[gal spuug modus] Jezus wat zijn die quickscopers irritant. Van hooguit 5 meter afstand leg je het met een SMG nog af. Bovendien mogen ze de Remington shotgun (die eerste) ook wel nerfen, wat een range heeft dat ding zeg (om nog maar te zwijgen over de laser sight op die shotgun) \[/gal spuug modus]
Ik vind dat altijd wel grappig: jammeren op alles en iedereen, shotguns OP, quickscopers OP.. en ondertussen lekker sproeien met de (nog steeds) gigantisch OP SMG's.

Als het mij even niet lukt met assault rifles of shotguns, dan pak ik een SMG en sproei ik iedereen vanuit de heup keihard neer. SMG's zijn makkelijker dan alle andere guns, scorpion is helemaal belachelijk..

[ Voor 5% gewijzigd door unfor op 17-12-2012 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 17:47:
[...]

Patser :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Wel grappig. Ik raak namelijk geen pepernoot met die scorpion evo.

Msmc of mp7 zijn mijn main wapens. Akimbo kap40 voor tdm icm knife.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op welke manier? Of ga je nou serieus beweren dat het moeilijk is met bijvoorbeeld een assault rifle? Je dropped in 2.5 seconden 3 man met een an-94 op praktische elke afstand. Of heb je zelf moeite met het tracken van personen in deze game? Ik wil best wel een topic maken waarin ik in ga op muisinstellingen als je denkt dat zoiets je kan helpen. Hoewel mijn 21-22% accuracy met de an-94 niet zo bijzonder is, merk ik toch vaak dat mensen gewoon niet kunnen mikken ondanks dat ze een stuk eerder beginnen te schieten.

Je kan latency trouwens checken door gewoon iets in de chat te typen, je ziet dan zo hoe groot de vertraging is.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2012 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Nou nog 3 x bloodthirsty en dan heb ik gold op de PDW. Ik las hierboven het e.e.a over de scorpion... Net weer een rondje mee proberen te spelen.. Niks.. Wat een bagger ding :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
R0y. schreef op maandag 17 december 2012 @ 20:34:
Nou nog 3 x bloodthirsty en dan heb ik gold op de PDW. Ik las hierboven het e.e.a over de scorpion... Net weer een rondje mee proberen te spelen.. Niks.. Wat een bagger ding :9
Ligt aan je speelstijl, als je afwachtend en mid range speelt is de scorpion niks.
Maar als je constant close combat zit, is de scorpion unbeatable door zijn rate of fire.

En ik meen dat serieus, als het ff niet lukt met mijn normale wapens dan pak ik de scorpion en win ik de game alsnog.
Ik voel me wel vies als ik 'n SMG gebruik, maargoed alles voor de win ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
hoezo is dat vies?
het is een keuze.. heel simpel. iedereen mag een msmc of skorpion pakken..

daarom snap ik dat hele gezeur niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
aron225 schreef op maandag 17 december 2012 @ 21:53:
hoezo is dat vies?
het is een keuze.. heel simpel. iedereen mag een msmc of skorpion pakken..

daarom snap ik dat hele gezeur niet..
Wie zegt dat ik vind dat niemand een SMG mag pakken?
Wat iemand anders doet moet hij zelf weten.

Persoonlijk speel ik liever met wapens die niet belachelijk makkelijk zijn.
Waar iedereen en zijn moeder bouncing betty's als meest gebruikte lethal heeft, heb ik de combat axe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
unfor schreef op maandag 17 december 2012 @ 21:59:
[...]

Wie zegt dat ik vind dat niemand een SMG mag pakken?
Wat iemand anders doet moet hij zelf weten.

Persoonlijk speel ik liever met wapens die niet belachelijk makkelijk zijn.
Waar iedereen en zijn moeder bouncing betty's als meest gebruikte lethal heeft, heb ik de combat axe :P
Ik denk dat (ik dan) mensen vooral de bouncing betty's hebben omdat je dat ding neerpleurt. En dan niet meer naar om hoeft te kijken, een grenade gooi je als je weet dat er iemand is (of denkt). Elke x als ik dat dus doe is de tegenstander me voor :9

Maahgoed, PDW op gold! Vanavond P1 lvl 54 aangetikt, dus kan morgen voor P2. Nu zou ik toch graag een assault rifle gaan "levelen" voor gold.. maar ben nog niet uit welke.. MTAR is wel een fijn wapen opzich. Heb de burst AR's nog niet geprobeerd. Hoe zijn die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-10 10:09
R0y. schreef op maandag 17 december 2012 @ 22:09:
[...]

Ik denk dat (ik dan) mensen vooral de bouncing betty's hebben omdat je dat ding neerpleurt. En dan niet meer naar om hoeft te kijken, een grenade gooi je als je weet dat er iemand is (of denkt). Elke x als ik dat dus doe is de tegenstander me voor :9

Maahgoed, PDW op gold! Vanavond P1 lvl 54 aangetikt, dus kan morgen voor P2. Nu zou ik toch graag een assault rifle gaan "levelen" voor gold.. maar ben nog niet uit welke.. MTAR is wel een fijn wapen opzich. Heb de burst AR's nog niet geprobeerd. Hoe zijn die?
Perm unlock de AN-94. Gun is epic!

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Tiwazz schreef op maandag 17 december 2012 @ 22:09:
[...]

Perm unlock de AN-94. Gun is epic!
Heb ik ook gedaan... Mwoah.. Hij voelt nogal log aan... Ik weet het het is geen SMG. Weet niet, bevalt me niet zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R0y. schreef op maandag 17 december 2012 @ 22:09:
[...]

SWAT-556 met burst = zwakste AR
SWAT-556 met select auto fire = awesome :)

Op papier de sterkste AR (~900rpm @ 40-33-24 damage, waarbij de 24 damage drop off pas op een hele lange afstand is), in praktijk misschien iets te veel recoil soms om head glitchers mee aan te pakken zonder FMJ (hoewel de recoil echt recht omhoog is zonder echte bumps, dus prima te controleren is). En je bent altijd een slot kwijt aan select fire uiteraard. M8A1 is vrij aardig, maar de Type25 is misschien ietsje beter na de range nerf op de M8.

Bij de AN94 draait alles om het raken met je eerste twee kogels. Daarna is het eigenlijk een mindere versie van de SCAR-H.

[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 17-12-2012 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Gundo De juiste manier is toch burstfiren met de AN neem ik aan? Pas als je zeker weet dat kogel drie (de dodelijke) er in gaat begin ik met sprayen.

SMGs heb ik geen trek meer in na MP7 op goud te hebben gehaald. Ik ga de Remington nog even op prestige 2 zetten en dan een AR goud maken. Ik denk de AN omdat die het minst el cheapo aanvoelt maar misschien de FAL omdat single shot erg mannelijk is.

Jammer trouwens dat de S12 zo raar is. Een volautomatische low damage auto shotgun met minder kogels per magazijn dan een slugbased high damage shotgun. Rare jongens die gun ontwerpers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 22:24:
@Gundo De juiste manier is toch burstfiren met de AN neem ik aan? Pas als je zeker weet dat kogel drie (de dodelijke) er in gaat begin ik met sprayen.

SMGs heb ik geen trek meer in na MP7 op goud te hebben gehaald. Ik ga de Remington nog even op prestige 2 zetten en dan een AR goud maken. Ik denk de AN omdat die het minst el cheapo aanvoelt maar misschien de FAL omdat single shot erg mannelijk is.

Jammer trouwens dat de S12 zo raar is. Een volautomatische low damage auto shotgun met minder kogels per magazijn dan een slugbased high damage shotgun. Rare jongens die gun ontwerpers.
Ja, eerste 3 kogels bij de AN94 moeten raak zijn. Na de eerste twee kogels kakt de firerate beduidend in (900 -> 600rpm). Altijd bursten maakt de firerate niet echt hoger, maar je zou er accurater door kunnen gaan schieten uit een soort van gewoonte.

En de S12 is super als je de 870 even niet meerekent. :p Goede range, redelijke one hit kill range en voldoende spam mogelijkheden door de redelijke fire rate. De KSG moet je meer zien als een bolt action rifle uit WaW, dus het grote magazijn maakt niet zo veel uit hier. Grappig genoeg ook met dezelfde problemen: niet lethal genoeg als je niet constant headshots er mee maakt en sterke SMG's maken je het leven meer dan zuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Gundogan schreef op maandag 17 december 2012 @ 22:17:
[...]

SWAT-556 met burst = zwakste AR
SWAT-556 met select auto fire = awesome :)

Op papier de sterkste AR (~900rpm @ 40-33-24 damage, waarbij de 24 damage drop off pas op een hele lange afstand is), in praktijk misschien iets te veel recoil soms om head glitchers mee aan te pakken zonder FMJ (hoewel de recoil echt recht omhoog is zonder echte bumps, dus prima te controleren is). En je bent altijd een slot kwijt aan select fire uiteraard. M8A1 is vrij aardig, maar de Type25 is misschien ietsje beter na de range nerf op de M8.

Bij de AN94 draait alles om het raken met je eerste twee kogels. Daarna is het eigenlijk een mindere versie van de SCAR-H.
De SWAT nog niet gebruikt, zojuist even gespeeld met de MSR en de m8a1... De m8a1 heeft ondanks zijn burst(wat ik haat) toch me voorkeur. Speelt best lekker.

Morgen even de M8 proberen voordat ik weer prestige, dan weet ik wat ik moet unlocken :) Viel me wel gelijk op, dit had ik ook bij de FAL.. Stuk minder headshots met single/burst weapons.

Fijne avond! :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En FAL select fire? Ontbreekt die op het lijstje omdat hij zo veel beter is? :)

Als ik double tap met de AN op midrange heb ik meer kogels raak in een kortere tijd dan als ik spray. Is wel even wennen na de ACR volauto laseren in MW3en het losjes mikken (vanwege snelheid) van de SMGs en Remington in BO2. Moet een beetje terug naar silenced Galil. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
nu nuketown weer weg is..... weet ik eigelijk niet of ik het nog steeds zo top vind..

net een rondje standoff en yemen.. iedereen campt enzo.. mischien dat ik over ga op iets anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 23:08:
En FAL select fire? Ontbreekt die op het lijstje omdat hij zo veel beter is? :)
Als je lui bent, is ie wel goed. :)

Met een beetje triggerfinger schiet je op single wel regelmatig sneller dan met select fire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Nee alleen als ik de hardpoint heb gecaptured. Anders loop ik echt alleen maar rond en probeer zoveel mogelijk objective te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 00:00:
[...]

Als je lui bent, is ie wel goed. :)

Met een beetje triggerfinger schiet je op single wel regelmatig sneller dan met select fire.
En dat ben ik! Vond hem prima voor het veel mannetjes achter elkaar knallen. Met pookjes on target blijven is pittig en een Xbox trigger is veel trager dan die van PS3 en al helemaal trager dan een linkermuisknop. Spammen geeft bij mij te veel inconsistentie van snelheid. Als je niet precies weet wanneer de kogel komt is dat irritant. Op zich lukt t wel met singleshot maar dan moet ik verdedigend spelen (lees: als een malle headglitchen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

An-94 is allround gewoon het beste. De eerste twee kogels mis je toch nooit. Daarnaast ben je geen slot kwijt aan select fire en heeft hij amper recoil. Aangezien fast mag en stock gewoon een must zijn zie ik niet in waarom je een fal zou pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 19:45:
[...]

Op welke manier? Of ga je nou serieus beweren dat het moeilijk is met bijvoorbeeld een assault rifle? Je dropped in 2.5 seconden 3 man met een an-94 op praktische elke afstand. Of heb je zelf moeite met het tracken van personen in deze game? Ik wil best wel een topic maken waarin ik in ga op muisinstellingen als je denkt dat zoiets je kan helpen. Hoewel mijn 21-22% accuracy met de an-94 niet zo bijzonder is, merk ik toch vaak dat mensen gewoon niet kunnen mikken ondanks dat ze een stuk eerder beginnen te schieten.

Je kan latency trouwens checken door gewoon iets in de chat te typen, je ziet dan zo hoe groot de vertraging is.
Tussen moeilijk en ongelofelijk makkelijk zit wel effe een groot gat. Iedereen haalt wel eens een BT, maar om nou te zeggen dat het zo makkelijk is om er 10 te halen, nee. Zeker niet als je niet laf gaat liggen campen in een objective game. Ik ben bezig met mijn diamanten camo voor de smg en ik moet alleen dat burst ding nog voor de BT medailles, maar ik ben toch wel effe bezig geweest met eerst 100 headshots, daarna de BTs, doubles, revenge enz challenges. Dus het is niet zo heel erg moeilijk nee, maar om nou te zeggen dat het ongelofelijk makkelijk is... nee. Want dan zouden er wel meer zijn met diamant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-10 15:26
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 01:04:
An-94 is allround gewoon het beste. De eerste twee kogels mis je toch nooit. Daarnaast ben je geen slot kwijt aan select fire en heeft hij amper recoil. Aangezien fast mag en stock gewoon een must zijn zie ik niet in waarom je een fal zou pakken.
Ben ook met de AN gaan knallen, echt een heerlijk wapen!
Die eerste twee kogels zijn inderdaad heel zuiver, mooi dat die twee in Hardcore ook meteen voldoende zijn voor een kill! (jammer dat ik er altijd nog wat extra achteraan spray :X :P )

Speel 'm zelf met Quickdraw handle en Fast mag, werkt ook prima!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

obsidian schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 09:23:
[...]

Tussen moeilijk en ongelofelijk makkelijk zit wel effe een groot gat. Iedereen haalt wel eens een BT, maar om nou te zeggen dat het zo makkelijk is om er 10 te halen, nee. Zeker niet als je niet laf gaat liggen campen in een objective game. Ik ben bezig met mijn diamanten camo voor de smg en ik moet alleen dat burst ding nog voor de BT medailles, maar ik ben toch wel effe bezig geweest met eerst 100 headshots, daarna de BTs, doubles, revenge enz challenges. Dus het is niet zo heel erg moeilijk nee, maar om nou te zeggen dat het ongelofelijk makkelijk is... nee. Want dan zouden er wel meer zijn met diamant.
BT haal je er meestal wel 1 a 3 per game, dus dat schiet behoorlijk op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-10 12:27

steel123

Cryman9

obsidian schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 09:23:
Het probleem is vooral dat de meeste mensen nog lang niet genoeg gespeeld hebben voor diamond camo's.

Persoonlijk doe ik er langer over om de 10 longshots te halen dan 10 keer bloodthirsty. En dit is met assault rifles, niet met smgs. Een longshot moet ook echt bijna de hele map over voordat hij telt als een longshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@gundo Bedankt voor de tip over de KSG. Ben hem nu wat meer longe range aan het inzetten en op kopjes aan het mikken. Gaat een stuk lekkerder zo. :) Wel een beetje een poor mans Ballista iron sights of een trage FAL maar wel met one shot mogelijkheid met wat meer ruimte voor halve hits dan de Ballista. Nu toch maar weer even met de S12 door denk ik. Gaan die shotties maar platinum maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 09:55:
[...]

BT haal je er meestal wel 1 a 3 per game, dus dat schiet behoorlijk op.
Doorsnee speler of misschien iets eronder is al blij met 1 a 3 per uur hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paupertje30
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-01-2015
gniffel ach een verdwaalde ziel die uit de kast komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paupertje30 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 12:37:
gniffel ach een verdwaalde ziel die uit de kast komt?
zo komen ze allemaal langzaam uit de kast over hun geaardheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Negeer deze troll verder. Is al geband, posts worden vanzelf wel verwijderd door een mod met voldoende knopjes.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:52
F_J_K schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 12:46:
Negeer deze troll verder. Is al geband, posts worden vanzelf wel verwijderd door een mod met voldoende knopjes.
Danku :)

Nu weer ver on topic.

Wel jammer dat Nuketown weg is. al vind ik Hijacked 24/7 ook een leuke optie.

[ Voor 17% gewijzigd door Tweaker1987 op 18-12-2012 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Tweaker1987 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 12:48:
[...]

Danku :)

Nu weer ver on topic.

Wel jammer dat Nuketown weg is. al vind ik Hijacked 24/7 ook een leuke optie.
Ook jammer dat HC FFA weg is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap werkelijk niet waarom ze Nuketown weer weg halen. We hebben er toch voor betaald? Zoals het afgelopen weekend in de game zat is het toch prima? Dat je kan voten voor een gamemode. Beter dan moshpit imo. Waarom dit niet gewoon zo laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik vind dat we alzo te weinig controle hebben over de zogenaamde "dedicated" servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 13:04:
Ik snap werkelijk niet waarom ze Nuketown weer weg halen. We hebben er toch voor betaald? Zoals het afgelopen weekend in de game zat is het toch prima? Dat je kan voten voor een gamemode. Beter dan moshpit imo. Waarom dit niet gewoon zo laten?
Ik vind het vooral jammer dat ze Nuketown 2025 aanvoerden als unique selling point voor de pre-order van de game. Dan is de map de eerste week volledig beschikbaar en daarna alleen nog maar speelbaar in de moshpit variant (double xp weekends daargelaten).
Ik hou wel van een beetje chaos in een map. Imo is daar een spel zoals CoD ook voor bedoeld. Als ik wat grotere maps wil met wat meer tactische gameplay start ik BF3 op.
Voor tactische gameplay is de community verkeerd bij CoD, veel spelers gaan voor zichzelf, ook bij objective based gamemodes.

Ik snap het niet zo goed dat ze Nuketown 24-7 er weer af halen. In de tijd dat de modus online is, wordt deze bizar veel gespeeld. Schijnbaar vinden veel spelers de kleine chaotische maps ook leuk. In een normale playlist wordt, als voorbeeld, na een potje op Hijacked direct weer op Hijacked gevoted (meestal door minstens 50% van de players uit die playlist).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
  • Laatst online: 19-05-2024
Ik vind het vooral jammer dat ze Nuketown 2025 aanvoerden als unique selling point voor de pre-order van de game. Dan is de map de eerste week volledig beschikbaar en daarna alleen nog maar speelbaar in de moshpit variant (double xp weekends daargelaten).
waar ik vandaan kom heet dat gewoon ouderwets bedrogen worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
stinky1701 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 13:51:
[...]

waar ik vandaan kom heet dat gewoon ouderwets bedrogen worden....
Waar ik vandaan kom ook, dus dat scheelt :+
Met z'n allen een Class Action Lawsuit!

Is er trouwens al iets bekend over eventuele zombie maps in de DLC?
Ik vind Tranzit an sich wel leuk, maar is me eigenlijk te groot. Daarmee bedoel ik dat stuk tussen de area's in. De area's zijn buiten Tranzit om, naar mijn mening, net weer te klein. Maps zoals Kino, Ascension, Der Riese en Moon vond ik allemaal leuke maps om zombies op neer te knallen. Niet te groot en niet te klein en je hoeft geen pokke eind te lopen om perks te kunnen kopen of te kunnen boxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik zat net in mijn sentry gun terwijl hij werd gesloopt. Sta ik de rest van de pot stil in een hoekje in spectator mode. Kon niets doen daar aan. >.>

Edit: Woot. Net mijn eerste dominante pot in BO2 gehad. 41-4 in KC met 43 confirms. De Warthog's geluid is veel minder vervelend als jij hem afvuurt. Twee keer. :)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2012 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 10:05

joskuiper

PapaCooper

Zijn er tweakers die zin hebben in een paar potten league play TDM vanavond die er ook wat van kunnen?
Wordt er zat van altijd bij een NOOB team te worden geplaatst en zo te verliezen.
elke keer als ik weer top 3 in de rank sta dan krijg ik weer waardeloze teams en verlies ik achter mekaar.

Graag reactie ik voeg je zsm toe!

Edit: PC!

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakdoef
  • Laatst online: 09-07 22:32
Blijft toch een rare game dat BO2. Vanavond lekker zitten spelen met goede resultaten, geen lag of wat dan ook. positieve kd ratio. En dan zomaar ineens kom je in een lobby met allemaal russen en polen die nog maar een paar uurtjes spelen en ik raak geen pepernoot. Alleen maar campen die gasten. Of dat dan ook opeens aan de server ligt (een andere server waar je dan opeens op speelt) ik weet het niet, maar raar is het wel. Vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Gister was weer heerlijk. Bijna de hele dag online geweest met uuteraard de nodige pauzes..
Pas echt leuk werd het met de boys van hier..

Laatste potje tegen de vfor clan was prachtig.... Volgens mij was dat de enige pot die we na de middag verloren hebben.. Hoewel dat meer trollen was dan spelen.. Damn wat kon die gast ragen door zijn headset.

Mijn laatste (oke dat werden er 3 of 4) pot ging als vanouds.. Ons team bovenaan.. Solid win.. En dan.mensen die gaan huilen over je k/d..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-10 12:27

steel123

Cryman9

Tja, ik doe ook vaak domination en als ons team dan wint met 200-140 dan is dat een gemakkelijke win toch??
De tegenstander die dan verliest maar een persoonlijke score heeft van 40-12 vind schijnbaar dat het geen makkelijke win was. Want kijk maar naar de KD rate, lol easy, noob!
Zoiets zeggen ze dan, terwijl ik dan een score heb van 40-30 ofzo maar ook nog eens meer punten.
Ga dan Team Deathmatch spelen ofzo!
joskuiper schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 21:19:
Zijn er tweakers die zin hebben in een paar potten league play TDM vanavond die er ook wat van kunnen?
Wordt er zat van altijd bij een NOOB team te worden geplaatst en zo te verliezen.
elke keer als ik weer top 3 in de rank sta dan krijg ik weer waardeloze teams en verlies ik achter mekaar.

Graag reactie ik voeg je zsm toe!

Edit: PC!
Op zich wil ik daar wel een keer meedoen.
Heb op solo league play alleen de 5 placement matches gedaan van de Moshpit series. Maarja, dat was niet echt Moshpit want 3 van de 5 waren kill confirmed.
Door die placement matches werd ik geplaatst in de Golden series, maar verder heb ik daar eigenlijk nog niet gespeeld.
Steamnaam: Cryman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paupertje30
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-01-2015
aron het waren inderdaad erg spannende potjes ghehe met namens mij een paar leuke reddingen/win/wins op het einde met shocknades en bouncings
altijd leuk joh dat commentaar als je wint en met zegt bijvoorbeeld dat ik maat 15kils vs 35deaths heb bijvoorbeeld ik geef totaal geen zak om een goede k/d gaat tenslotte toch om de objectives.
Pagina: 1 ... 42 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.

Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.