Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-09 22:49
Weet iemand nog een webshop waar ze de hardened edition nog wel hebben? Want ik heb toch besloten om het spel te kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 15:03
Google is je grote vriend, te lui om zelf wat op te zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 21:35
itsFuzeh schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:18:
Weet iemand nog een webshop waar ze de hardened edition nog wel hebben? Want ik heb toch besloten om het spel te kopen :D
Dixons, kijk anders op http://www.budgetgaming.nl.
Daar staat waar ze het verkopen en ook de prijs staat erbij.

http://www.budgetgaming.n...0ops%202/console-all.html

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
Sjoerdiee schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 11:01:
Google is je grote vriend, te lui om zelf wat op te zoeken?
Gezocht op google, niets gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-08 15:32
PM_Petrol schreef op maandag 10 september 2012 @ 21:09:
Black Ops 2 PC system requirements

CPU: Intel Core2 Duo E8200 2.66 GHz or AMD Phenom X3 8750 2.4 GHz
Memory: 2GB for 32-bit OS or 4GB for 64-bit OS
Gnomes: Four hardened micro-gnomes with front line combat experience
Video Card: Nvidia GeForce 8800GT 512 MB or ATI Radeon HD 3870 512 MB
die systeem specs zijn niet zo spannend, het is hetzelfde als alle voorgaande jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
No shit Sherlock, het is dezelfde engine met hier en daar een minor update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 15:03
black ops2 hardened edition intypen op google, 2e pagina zie je al wat bruikbaars staan is het echt zo moeilijk om iets op te zoeken xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
bram1984 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:00:
No shit Sherlock, het is dezelfde engine met hier en daar een minor update.
Het is dezelfde game, al 6 jaar lang, en ze vragen er nog steeds elk jaar 60 euro voor, schandalig!

Ik kijk deze keer wel of het het geld echt waard is, Black Ops vond ik echt een hele goede game en zag er op computer maxed out prachtig uit, maar games zoals modern warfare 3 die hoeven van mij niet meer, dat is het geld gewoon niet waard.

[ Voor 29% gewijzigd door w4v3g0d op 25-09-2012 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hardwarejunk schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 17:57:
[...]

Het is dezelfde game, al 6 jaar lang, en ze vragen er nog steeds elk jaar 60 euro voor, schandalig!

Ik kijk deze keer wel of het het geld echt waard is, Black Ops vond ik echt een hele goede game en zag er op computer maxed out prachtig uit, maar games zoals modern warfare 3 die hoeven van mij niet meer, dat is het geld gewoon niet waard.
Huh deze post heb ik eerder gezien. Al zes miljoen keer.

Zombies ziet er cool uit. Even afreageren op de NS. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2012 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 18:10:
[...]

Huh deze post heb ik eerder gezien. Al zes miljoen keer.

Zombies ziet er cool uit. Even afreageren op de NS. :)
No shit, zouden ze dan bij treyarch/infinity ward niet eens over deze zin (die volgens jou al 6 miljoen keer gepost is) eens na moeten denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hardwarejunk schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 17:57:
[...]

Ja wat is het nou? Zes jaar dezelfde game of is BO prachtig?

edit: Ah, ik zie nu je sig. Ik denk dat je in het verkeerde topic zit.

[ Voor 6% gewijzigd door bram1984 op 25-09-2012 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
bram1984 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 18:14:
[...]

Ja wat is het nou? Zes jaar dezelfde game of is BO prachtig?
Beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:44

superwashandje

grofheid alom

BO is van 2 jaar geleden?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, niet op ingaan verder. Zo te zien een BF fanboy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hardwarejunk schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 18:14:
[...]

No shit, zouden ze dan bij treyarch/infinity ward niet eens over deze zin (die volgens jou al 6 miljoen keer gepost is) eens na moeten denken?
Je spreekt de verkeerde er op aan/plaatst je kritiek op de verkeerde plek. Ik werk niet voor Treyarch of Infinity Ward. Het hier voor de zes miljoenste keer plaatsen van deze opmerking bereikt niemand behalve mensen die je mening oninteressant, misplaatst (in de zin van op de verkeerde plek niet in de zin van beledigend oid) en vooral saai vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2012 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
bram1984 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 18:16:
Nee niet, als je dit soort reactie's nou eens achterwegen laat en eens normaal reageert.
bram1984 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 18:14:
[...]
edit: Ah, ik zie nu je sig. Ik denk dat je in het verkeerde topic zit.
Vreselijk kinderachtig jij.

[ Voor 30% gewijzigd door w4v3g0d op 25-09-2012 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

bram1984 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 18:16:
verder nergens om hoor maar hem dan meteen voor BF fanboy uitmaken is net zo slecht als zijn eerste post :P als iedereen nou eens iets volwassener kon reageren zou het veel leuker zijn in de topics hiero.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
superwashandje schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 19:10:
[...]

verder nergens om hoor maar hem dan meteen voor BF fanboy uitmaken is net zo slecht als zijn eerste post. als iedereen nou eens iets volwassener kon reageren zou het veel leuker zijn in de topics hiero.
Superwashandje red de situatie
dat moest gewoon even ;)

IDD, vind het behoorlijk vervelend dat ik voor Battlefield fanboy word uitgemaakt omdat ik veteraanstatus 10 heb.
Ben groot CoD fan, maar ik vond het niveau zwaar inzakken na CoD6, toen hadden ze van mij wel aan de slag gemogen met een nieuwe game :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

BO was CoD 7 toch? je spreekt jezelf tegen. :P waar bram en exactor gelijk in hebben is dat je argument/opmerking al miljoenen keren herhaald is en ondanks dat ik het er wel mee eens ben heeft het toch gewoon geen zin om zo'n opmerking hier te maken? je irriteert er alleen mensen mee en schiet er niets mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
superwashandje schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 19:26:
BO was CoD 7 toch? je spreekt jezelf tegen. :P waar bram en exactor gelijk in hebben is dat je argument/opmerking al miljoenen keren herhaald is en ondanks dat ik het er wel mee eens ben heeft het toch gewoon geen zin om zo'n opmerking hier te maken? je irriteert er alleen mensen mee en schiet er niets mee op.
Alsnog gaat het niveau dan hard naar beneden, toen maakten ze alweer de 4e game die op dezelfde engine draaide.

Nou excuses voor mijn herhaalde mening dan :$

Kijk als iemand het nou net zoals Superwashandje had gebracht ipv. mij een Battlefield fanboy te noemen had ik zelf ook normaal gereageerd, hopelijk snappen jullie dat!?

[ Voor 13% gewijzigd door w4v3g0d op 25-09-2012 19:29 ]

hardwarejunk schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 19:04:
[...]

Nee niet, als je dit soort reactie's nou eens achterwegen laat en eens normaal reageert.

[...]

Vreselijk kinderachtig jij.
Sorry, in mijn optiek niet minder kinderachtig om lukraak te gaan roepen dat de game al 6 jaar hetzelfde is. Je weet zelf ook wel dat dit onzin is.

Je kunt ook zeggen dat het jammer is dat men, ondanks dat de game inmiddels voor de consoles gemaakt wordt en men daarom 60 fps wil garanderen, nog steeds geen nieuwe engine gebruikt. Daar ben ik het overigens mee eens, maar ik zie voldoende verschillen tussen de games van Treyarch en die van IW om door te hebben dat het verschillende spellen zijn.

• w4v3g0d
bram1984 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:56:
[...]

Sorry, in mijn optiek niet minder kinderachtig om lukraak te gaan roepen dat de game al 6 jaar hetzelfde is. Je weet zelf ook wel dat dit onzin is.
Serieus, jij beweert dus dat elke game die na CoD4 kwam een andere engine had. 8)7
bram1984 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:56:
[...]
Je kunt ook zeggen dat het jammer is dat men, ondanks dat de game inmiddels voor de consoles gemaakt wordt en men daarom 60 fps wil garanderen, nog steeds geen nieuwe engine gebruikt. Daar ben ik het overigens mee eens, maar ik zie voldoende verschillen tussen de games van Treyarch en die van IW om door te hebben dat het verschillende spellen zijn.
Ze gebruiken dezelfde engine, het enigste wat ze veranderen is de textures, wat wapens, en een andere indeling van een omgeving.

Luiheid heerst daar, en het geld stroomt maar binnen terwijl ze er zelf geen flikker moeite voor doen om iets nieuws op de markt te zetten.

[ Voor 50% gewijzigd door w4v3g0d op 26-09-2012 15:02 ]

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Als vervend COD speler ben ik het wel met de gene boven mij eens. Call of Duty wordt veel te veel uitgemelkt door de uitgevers, ipv innovatie gaan ze duidelijk voor het geld. Het spel is gewoon toe aan een grondige update. Nieuwe maps zijn leuk, dat maakt een game natuurlijk niet direct nieuw.

Call of Duty BO2 zal zeker weer in mijn collectie komen, maar het wordt echt tijd dat ze eens met iets "nieuws" gaan komen.

Overigens, hoe is het mogelijk dat MW3 zo slecht speeld de afgelopen dagen, heeft iedereen in de EU het spel in de ban gedaan? Matchmaking geeft alleen US spelers, klote verbindingen en nog veel meer elende...

Erg jammer...

Cogitationis poenam nemo patitur

Verwijderd

zoveel mooier was bf3 niet op de consoles hoor.
de consoles zitten gewoon aan de max qua graphics.

het mooie aan de COD reeks is dat het heerlijk is om te spelen.
bij de battlefield reeks had ik dit niet , dat speelde ruk.

voor mij : COD > BF.

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Ach ja, hier kunnen we nog heel lang over door gaan. Maar smaken verschillen gewoon, gelukkig ook maar anders speelden we allemaal dezelfde game.

Hoelaat zal de nieuwe zombie filmpje vandaag uitkomen? ben er wel erg benieuwd naar.

I'm an Ironman!

hardwarejunk schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:00:
[...]

Serieus, jij beweert dus dat elke game die na CoD4 kwam een andere engine had. 8)7

[...]

Ze gebruiken dezelfde engine, het enigste wat ze veranderen is de textures, wat wapens, en een andere indeling van een omgeving.

Luiheid heerst daar, en het geld stroomt maar binnen terwijl ze er zelf geen flikker moeite voor doen om iets nieuws op de markt te zetten.
Enigste?

Uit je post blijkt helaas dat je maar de helft leest van wat ik schrijf. Ik geef toch aan dat de engine hetzelfde is?

Uit je post blijkt daarnaast dat je niet veel CoD's na deel 4 gespeeld hebt. Als je werkelijk denkt dat dit de enige verschillen zijn tussen deze games, zou ik toch wat meer research gaan doen, alvorens onzin uit te kramen.
Bullet NL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:14:
Als vervend COD speler ben ik het wel met de gene boven mij eens. Call of Duty wordt veel te veel uitgemelkt door de uitgevers, ipv innovatie gaan ze duidelijk voor het geld. Het spel is gewoon toe aan een grondige update. Nieuwe maps zijn leuk, dat maakt een game natuurlijk niet direct nieuw.

Call of Duty BO2 zal zeker weer in mijn collectie komen, maar het wordt echt tijd dat ze eens met iets "nieuws" gaan komen.

Overigens, hoe is het mogelijk dat MW3 zo slecht speeld de afgelopen dagen, heeft iedereen in de EU het spel in de ban gedaan? Matchmaking geeft alleen US spelers, klote verbindingen en nog veel meer elende...

Erg jammer...
Off: Excuseer mijn taalgerelateerde opmerkingen, maar het is "fervent en "speelt" eindigt nooit op een D.

Maar wat wil je precies voor innovaties dan? Je roept het wel, maar kom eens met voorbeelden. Destructable omgevingen? Not gonna happen. Dat is meer iets voor BF. BO2 gaat de toekomst in en komt daarnaast met het Pick 10 systeem (nog nooit eerder vertoond). Daarnaast zit er ook strategy gameplay in. Alleen een nieuwe engine is niet direct innovatie, in mijn optiek.

De reden dat mensen CoD spelen, is omdat het gewoon draait als een malle. Het is altijd duidelijk wat je moet doen en het speelt soepel en lekker. Er zijn de laatste jaren diverse gamemodes bijgekomen en ook krijgt de SP, ondanks zijn lengte, altijd bijzonder veel aandacht (i.t.t. bijvoorbeeld de belabberde SP van BF3) en daarnaast zijn ook systemen zoals killstreaks e.d. redelijk veranderd. Houd ze maar tegen elkaar aan.

Neemt niet weg dat er zeer zeker ook aan uitmelking wordt gedaan. Leer mij Activision kennen. Maar sommige reacties zijn nogal kort door de bocht.

[ Voor 51% gewijzigd door bram1984 op 26-09-2012 16:05 ]

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:56
@Dennis585
Ik vind BF3 er toch zeker beter uitzien dan de cod reeks. De cod reeks loopt op 60 fps, dus cod kan mooier gemaakt worden, maar zoals hardwarejunk al zegt doen ze geen flikker daaraan. Ik denk dat ze bang zijn om ook maar iets te veranderen aan de jarenlange succesvolle cod formule...

Ontopic:
Ik moet zeggen dat ik na een lange tijd cod black ops toch een best goed spel vond, maar of die nieuwe setting in black ops 2 mijn aanspreekt weet ik zo nog niet. Ik had liever een goede (!!!) update van black ops 1 gezien maarja iedereen zijn smaak verschilt natuurlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Mosin op 26-09-2012 16:07 ]

• Droid
Mosin schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:06:
@Dennis585
Ik vind BF3 er toch zeker beter uitzien dan de cod reeks. De cod reeks loopt op 60 fps, dus cod kan mooier gemaakt worden, maar zoals hardwarejunk al zegt doen ze geen flikker daaraan. Ik denk dat ze bang zijn om ook maar iets te veranderen aan de jarenlange succesvolle cod formule...

Ontopic:
Ik moet zeggen dat ik na een lange tijd cod black ops toch een best goed spel vond, maar of die nieuwe setting in black ops 2 mijn aanspreekt weet ik zo nog niet. Ik had liever een goede (!!!) update van black ops 1 gezien maarja iedereen zijn smaak verschilt natuurlijk.
De nieuwe setting gaat opzich wel leuk worden geloof ik. Al koop ik sowieso alleen het spel al voor de zombies :)

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

bram1984 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:53:
[...]en ook krijgt de SP, ondanks zijn lengte, altijd bijzonder veel aandacht (i.t.t. bijvoorbeeld de belabberde SP van BF3) en
zonder mij verder inhoudelijk in de discussie te willen mengen vraag ik me hierbij wel af waarom je de SP van BF3 belabberd vind en de SP van CoD (zit ook nog verschil in treyarch en IW natuurlijk) met bijzonder veel aandacht gemaakt is?

Verwijderd

zombies :

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Ziet er goed uit!!!!

Heb erg veel zin in Zombies...... Hopelijk stort de framerate nu niet in bij level 30+

Cogitationis poenam nemo patitur

superwashandje schreef op woensdag 26 september 2012 @ 19:00:
[...]

zonder mij verder inhoudelijk in de discussie te willen mengen vraag ik me hierbij wel af waarom je de SP van BF3 belabberd vind en de SP van CoD (zit ook nog verschil in treyarch en IW natuurlijk) met bijzonder veel aandacht gemaakt is?
De BF SP werd toch bijzonder slecht door de media ontvangen en o.a. als "afgeraffeld" bestempeld. De AI is daarnaast ook niet om over naar huis te schrijven. De SP van BO vond ik toch wel netjes in elkaar zitten hoewel het niet altijd goed te volgen was. Ik heb er zelf in ieder geval van genoten, evenals de SP van MW1 en MW3. Die van 2 vind ik ruk. Er werken in de regel redelijk grote Hollywood acteurs mee en het script komt ook niet bij de eerste en de beste Jan Lul vandaan.

• Droid
Zojuist ff Elgato EyeTV en Final Cut Pro geinstalleerd :)
Ik ga namelijk weer beginnen met recorden! En uiteraard Black Ops 2 video's, vooral zombies :D
Maar ook andere spellen, misschien ooit met commentary.
Voor de geinteresseerden YouTube: its Fuzeh | I'm Back!

Zijn er trouwens al wat wapens bekend voor Black ops 2? Dan kan ik de beginpost alvast editen..

[ Voor 4% gewijzigd door Droid op 26-09-2012 20:48 ]

Ja, er zijn genoeg wapens bekend -> Google.

Die zombie trailer ziet er wel bijzonder tof uit zeg. Ik heb die mode nooit echt veel gedaan, maar dit trekt me wel aan. Ik zie ook de riot shield langs komen. :D

[ Voor 65% gewijzigd door bram1984 op 26-09-2012 21:00 ]

• Droid
bram1984 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 20:57:
Ja, er zijn genoeg wapens bekend -> Google.

Die zombie trailer ziet er wel bijzonder tof uit zeg. Ik heb die mode nooit echt veel gedaan, maar dit trekt me wel aan. Ik zie ook de riot shield langs komen. :D
Ik heb zelf altijd de zombie mode het leukst gevonden. Altijd als daarvoor nieuwe maps uitkwamen kocht ik die direct en ging meteen zoeken naar eastereggs. En ik maakte ook video's van bijv nieuwe wapens..

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

bram1984 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 20:08:
[...]

De BF SP werd toch bijzonder slecht door de media ontvangen en o.a. als "afgeraffeld" bestempeld. De AI is daarnaast ook niet om over naar huis te schrijven. De SP van BO vond ik toch wel netjes in elkaar zitten hoewel het niet altijd goed te volgen was. Ik heb er zelf in ieder geval van genoten, evenals de SP van MW1 en MW3. Die van 2 vind ik ruk. Er werken in de regel redelijk grote Hollywood acteurs mee en het script komt ook niet bij de eerste en de beste Jan Lul vandaan.
ik heb ze beide gespeeld en (pas op: mening :P ) ik vind er qua niveau weinig verschil inzitten hoor. hoe de media iets ontvangt doe ik al helemaal niets meer op uit. elke call of duty krijgt elk jaar bij 95% van de reviewers toch weer een 9 of hoger 8)7 alsmede veel andere spellen die gewoon slecht zijn en in reviews toch (te) hoog scoren.
Het script van de BF3 SP vond ik persoonlijk ook niet slechter dan de gemiddelde COD van de laatste jaren en welke (stem)acteurs er in meedoen zal voor mij persoonlijk ook niet veel uitmaken mits de stemmen wel enigszins geloofwaardig overkomen. dat hoeft echt geen AAA acteur te zijn voor mij.

ik ben verder erg blij met mijn aanschaf van BF3 en premium afgelopen jaar maar heb me ook met BO erg goed vermaakt en ben nu bij BOII toch weer aan het twijfelen of ik die misschien ook aan moet schaffen :) ik vind beide gewoon leuk om te spelen dus geen fanboy geroep aub :P

• w4v3g0d
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:17:

Heh, je hebt het dan over console's he, console's draaien op hardware die gebaseerd is op het midrange/low end segment van 7 jaar geleden, dat is VRESELIJK veroudert, vind je het dan heel gek dat battlefield 3 op consoles slecht draait, ik niet hoor.

Battlefield 3, de zwaarste game ooit gemaakt, en daarbij Crysis 2, ik vind het echt heel erg knap dat ze het weten vol te houden op 30 FPS op zo'n vreselijk veroudert geval als een Xbox 360 of een Playstation 3!

• w4v3g0d
bram1984 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:53:
[...]

Enigste?

Uit je post blijkt helaas dat je maar de helft leest van wat ik schrijf. Ik geef toch aan dat de engine hetzelfde is?

Uit je post blijkt daarnaast dat je niet veel CoD's na deel 4 gespeeld hebt. Als je werkelijk denkt dat dit de enige verschillen zijn tussen deze games, zou ik toch wat meer research gaan doen, alvorens onzin uit te kramen.

[...]

Off: Excuseer mijn taalgerelateerde opmerkingen, maar het is "fervent en "speelt" eindigt nooit op een D.

Maar wat wil je precies voor innovaties dan? Je roept het wel, maar kom eens met voorbeelden. Destructable omgevingen? Not gonna happen. Dat is meer iets voor BF. BO2 gaat de toekomst in en komt daarnaast met het Pick 10 systeem (nog nooit eerder vertoond). Daarnaast zit er ook strategy gameplay in. Alleen een nieuwe engine is niet direct innovatie, in mijn optiek.

De reden dat mensen CoD spelen, is omdat het gewoon draait als een malle. Het is altijd duidelijk wat je moet doen en het speelt soepel en lekker. Er zijn de laatste jaren diverse gamemodes bijgekomen en ook krijgt de SP, ondanks zijn lengte, altijd bijzonder veel aandacht (i.t.t. bijvoorbeeld de belabberde SP van BF3) en daarnaast zijn ook systemen zoals killstreaks e.d. redelijk veranderd. Houd ze maar tegen elkaar aan.

Neemt niet weg dat er zeer zeker ook aan uitmelking wordt gedaan. Leer mij Activision kennen. Maar sommige reacties zijn nogal kort door de bocht.
Een nieuwe uitgebalanceerde game die anti-camper is op elke mogelijkheid, de dynamiek van de omgeving en het personage, de AI (alhoewel, vond ik nog vrij goed in CoD, maar er kan veel meer aan gebeuren.)

En je zeurt wel over de zogenaamde "belabberde" SP van Battlefield, maar jij hebt volgens mij dan ook nog nooit van een anderde game dan de nieuwe Kalladootie gehoord, Battlefield heeft NOOIT om de SP gedraaid, de SP was altijd een tutorial zodat je de gameplay van de multiplayer onder de knie kreeg.

En dan kan je wel janken dat de single player kut is, ja, ze hebben er voor de aardigheid even een enorme tech demo ingestopt door er een kort verhaaltje van te maken, die hele single player is een grote showcase van wat de frostbite 2 engine allemaal voor fratsen kan uithalen, niet om dat het nou zo geweldig is (alhoewel, ik vond hem ondanks het super-cliche CoD verhaal, met de plaatsing van het juiste geluid best intens)

[ Voor 17% gewijzigd door w4v3g0d op 26-09-2012 22:48 ]

Nog een post waaruit blijkt dat je bar weinig research hebt gedaan. Je weet bijvoorbeeld dat de Blind Eye perk in BO2 geen effect heeft als je stil zit? Ik vind de eerste Black Ops daarnaast toch bijzonder weinig campers hebben en de game is in mijn optiek prima in balans. Beter dan MW2 en 3.

Dynamiek van de omgeving en het personage? Beetje gelul in de ruimte, dus wellicht kun je dit nader toelichten en wat voorbeelden geven?

De AI? Voor die SP van 7 uurtjes? Niet echt boeiend.

BF heeft inderdaad nooit om de SP gedraaid, net als CoD dat de laatste jaren ook niet doet. Ik bedoel daar ook slechts mee te zeggen dat de devs het zich het lang niet met alles zo makkelijk maken als jij denkt.

Tja, leuk hoor, die tech demo, maar dan zou het beter zijn geweest als de destructability ook in de MP zo uitgebreid zou zijn (tenzij dit inmiddels al is gepatched, dan heb ik niks gezegd). Dan maar geen SP.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Geliefde spelers van CoD en BF,

ik heb een vraag voor jullie. Is het eenegzins mogelijk dat jullie 2 kampen even stoppen met elkaar constant bashen en aanvallen? CoD is een geweldig spel, BF ook. Leer accepteren dat iedereen een andere mening heeft en move on.
Ik speelde zelf een tijdlang MW1 multiplayer, en ja ik heb ook Battlefield 1, en die s/f achtige multiplayer gespeeld. Waarom? Omdat ik ze alle 3 goed vind/vond. Ik ga niet op fora zitten zeuren en flamen dat andere games zuigen, ik speel ze gewoon en geniet van de games.

Nu weer on topic:

Ben wel nieuwsgierig naar BO2. In mijn ogen was de multiplayer toch wat meer arcade fun shooter style dan bijvoorbeeld BF3 die weer het realisme opzocht. (Allebei zeer leuk trouwens).
Soms heb ik zin om gewoon rond te rennen en alles af te knallen, zelf afgeschoten te worden en dan weer doorgaan.
Soms wil ik juist wat meer sneaken.

Jep, en nu is mijn idee toch wat meer richting het eerste.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• OneTimer
lanerios schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:51:
Geliefde spelers van CoD en BF,

ik heb een vraag voor jullie. Is het eenegzins mogelijk dat jullie 2 kampen even stoppen met elkaar constant bashen en aanvallen? CoD is een geweldig spel, BF ook. Leer accepteren dat iedereen een andere mening heeft en move on.
Ik speelde zelf een tijdlang MW1 multiplayer, en ja ik heb ook Battlefield 1, en die s/f achtige multiplayer gespeeld. Waarom? Omdat ik ze alle 3 goed vind/vond. Ik ga niet op fora zitten zeuren en flamen dat andere games zuigen, ik speel ze gewoon en geniet van de games.

Nu weer on topic:

Ben wel nieuwsgierig naar BO2. In mijn ogen was de multiplayer toch wat meer arcade fun shooter style dan bijvoorbeeld BF3 die weer het realisme opzocht. (Allebei zeer leuk trouwens).
Soms heb ik zin om gewoon rond te rennen en alles af te knallen, zelf afgeschoten te worden en dan weer doorgaan.
Soms wil ik juist wat meer sneaken.

Jep, en nu is mijn idee toch wat meer richting het eerste.
GHOST helpt niet als je stil zit. Blind Eye heeft als het goed is geen effect nadelig effect als je stil zit. Ghost laat je niet op de minimap zien als er een UAV in de lucht hangt. Blind Eye beschermt tegen computer gestuurde killstreaks.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:13
We’ve already learned about some of the initial Black Ops 2 multiplayer features back in September, including Pick 10, scorestreaks and wildcards etc., but after having recently visited the Treyarch Studios down in Santa Monica LA, MP1st was fortunate enough to preview a slew of brand new multiplayer features and content that have yet to be revealed.

Though unable to attend the event in person, game design director David Vonderhaar put together an informative presentation detailing some the exciting new multiplayer goodness making its way to Black Ops 2 this November 13.

Game Modes

Multi-Team

At launch, three modes will be playable with up to three different teams within the regular assortment of playlists. These three teams can be made up of three to four players. Treyarch calls these “3×3′s” and “3X4′s.” Multi-team game modes include:

Team Deathmatch
Kill Confirmed
Hardpoint
Party Games

Party Games essentially replaces Wager Matches from the original Black Ops. However, players will now be able to earn XP and rank up in the regular progression. Game types include:

Gun Game
Sticks and Stones (Yes, the crossbow and ballistic knife are returning.)
One in the Chamber
Sharpshooter
Combat Training

Combat Training is now integrated into the main game and will include three different modes at launch.

Bootcamp – In Bootcamp, players can rank up from level 1 to level 10 while gaining full experience. This playlist is solely made up of the Team Deathmatch game mode and pits one team of humans and bots against another team of human and bots. This eases the level of expectation placed on someone who may be new to the game.
Objective – Here, players can rank past level 10, but will not earn the full amount of XP. Once again, two teams made up of both humans and bots are pitted against each other in various objective-based game modes.
Bot Stom – No XP is earned in Bot Storm. Quite simply, a team of humans is pitted agains a team of bots – great for practice, map knowledge, and nailing down the basics of Call of Duty.
Customization

All game modes are customizable in Black Ops 2. Bots can be added to almost all game modes if a team needs filling out, for example. Players will also have the power to restrict content like certain attachments, perks and equipment. Interestingly, players will also be able to redesign the Pick 10 system to either a Pick 3 to Pick 17 system and anything in between. This can make for some extremely skill-based matches when weapons, perks and equipment are limited to only three slots. A slew of competitive settings and options have also been thrown in, including how FFA, TDM and CTS are scored, the ability to turn off 3rd person spectating, the ability to disable the announcer and a whole lot more.

Challenges

Challenges reward players for almost anything and everything – ranging from simple tasks to more difficult feats. Completing challenges is ‘the’ way to unlock cosmetic content for your character which can be shared throughout all aspects of the multiplayer. These challenges, numbering in the thousands, also reward players with XP in order to level up even faster.

Every weapon in the game, including atypical weapons like launchers, knives and assault shields all have challenges for camoflage patterns. Once these base camos are unlocked for a weapon, a whole new set of challenges are unlocked to complete for special camos, including some interesting hidden ones.

These challenges also extend to optic reticles. There are a total of eight unique reticles for each optic that are all unique to that optic which can all help your aim and precision. Just for the lol’s, Treyarch has also thrown in a number of comical shapes, including a mustache, aka “The Steve,” as well as the “EOTech Zombie Stopper.”

In-game, these rewards show up as a neatly presented icon in the top center of the screen when earned and are reviewable in the after-action report.

Player Cards

Every Player Card in Black Ops 2 is made up of these elements: a background, a clan tag, a player’s matchmaking level and a player’s current League Play rank.

In the emblem editor, players will have up to 32 layers to work with. Objects can be flipped, moved, rotated, scaled and copied and pasted from one layer to another. The choice of colors has been improved and RGB color mixing can also be tweaked. The emblem editor now also supports transparency.

Should you choose not to create your own emblem, default emblems will also be provided. For those willing to get creative, more complex shapes will become available upon completing specific challenges. When it comes to backgrounds, over 150 are selectable, not all of which are simple rectangular shapes.

Theater

The theater mode in Black Ops 2 is back and has seen some major improvements while keeping all the same tools, including the dolly cam, from previous Call of Duty’s. The new Social Features allow players to bookmark gameplays so that they can be revisited, meaning it’s now much easier to go back and search for your favorite moments after a plentiful night of games. The Meta Data has been expanded to include score, captures and defends while the robust Community Filter can help sort videos to a player’s preference. Up and down-voting is now also included for both films and screenshots.

An extremely powerful new feature, the Highlight Reel, allows players to create a film with the simple touch of a button. Simply load a game in the theater, select ‘Hightlight Reel,’ and “bam,” the game instantly creates your very own montage of your most excellent moments. Settings can be customized, however, to expand or simplify the contents of your film. Further editing can be done once completed as well.

As previously mentioned, players can also CoDCast previously recorded games in order to either get some practice in, or create some nifty commentaries. Parties can now head into theater mode and watch videos together while having the ability to watch any player from a first-person perspective.

Treyarch has also doubled the amount of clips or segments that can be put together in one video – up to 20 in total. Additionally, clips can now be merged into each other, creating one big clip. The brand new Attach to Object feature, a brilliant addition, will let players produce some really fancy shots. By entering free-roam, objects that are selectable will turn green. When selected, the camera will simply follow that object as it moves throughout the gameplay. Objects can range from various scorestreaks all the way down to the rocket that is launched out of an RPG. This means you can now follow said rocket in slow-mo as it plows into your enemies face.

Prestige

What everyone’s been waiting for.

Treyarch is handling prestige very differently in Black Ops 2. Once again, assumptions are being challenged. No longer is Prestige a “restart” as it was in previous Call of Duty titles. This time around, weapon experience and earned attachments are are carried over, as are all challenges.

Black Ops 2 is meant to be played all the way to prestige 10. Upon prestige-ing, tokens are rewarded to the player which can then be used to unlock what ever item you want forever, including items that you have yet to reach the required level for. On top of these tokens, an additional reward can be selected. These rewards include:

New create a class slot – Up to 5 extra slots.
Stats Reset – This is a complete wipe of all stats and unlocks. This is essentially like buying the game new.
Refund – This gives back all unlock tokens a player has spent so far that prestige level. This basically allows players to re-roll or re-spec their character.
Only at prestige 10 is absolutely everything unlocked for the player. It seems Treyarch really wants players to see it through to the end in Black Ops 2 in order to achieve 100% of the benefits.

Ambitious, indeed, is Call of Duty: Black Ops 2′s multiplayer, but that’s not even the half of it. There’s still Zombies. Treyarch is holding nothing back this year and is sure to prove that Call of Duty’s still got the magic. Stay tuned for more undead info, as well as our very own thoughts and impressions of the multiplayer gameplay.
http://mp1st.com/2012/09/...ard-theater-and-prestige/

• w4v3g0d
bram1984 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:38:
Nog een post waaruit blijkt dat je bar weinig research hebt gedaan. Je weet bijvoorbeeld dat de Blind Eye perk in BO2 geen effect heeft als je stil zit? Ik vind de eerste Black Ops daarnaast toch bijzonder weinig campers hebben en de game is in mijn optiek prima in balans. Beter dan MW2 en 3.

Dynamiek van de omgeving en het personage? Beetje gelul in de ruimte, dus wellicht kun je dit nader toelichten en wat voorbeelden geven?

De AI? Voor die SP van 7 uurtjes? Niet echt boeiend.

BF heeft inderdaad nooit om de SP gedraaid, net als CoD dat de laatste jaren ook niet doet. Ik bedoel daar ook slechts mee te zeggen dat de devs het zich het lang niet met alles zo makkelijk maken als jij denkt.

Tja, leuk hoor, die tech demo, maar dan zou het beter zijn geweest als de destructability ook in de MP zo uitgebreid zou zijn (tenzij dit inmiddels al is gepatched, dan heb ik niks gezegd). Dan maar geen SP.
Je probeert je zelf nu tussen de feiten weg te kletsen.
Alles doe je er voor om jou en je CoD te redden.

• w4v3g0d
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:17:

Wat bedoel je precies met de zin "het mooie aan de COD reeks is dat het heerlijk is om te spelen.
bij de battlefield reeks had ik dit niet , dat speelde ruk." ??

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-07 15:43
hardwarejunk schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:53:
[...]

Wat bedoel je precies met de zin "het mooie aan de COD reeks is dat het heerlijk is om te spelen.
bij de battlefield reeks had ik dit niet , dat speelde ruk." ??
Dat hij COD leuk vond spelen, en BF niet? Lijkt me niet moeilijk?

• w4v3g0d
StevenzeN schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:55:
[...]

Dat hij COD leuk vond spelen, en BF niet? Lijkt me niet moeilijk?
Ach donder toch op man.

Ik vraag waarom hij het ruk vond spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
PM_Petrol schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:20:
[...]

GHOST helpt niet als je stil zit. Blind Eye heeft als het goed is geen effect nadelig effect als je stil zit. Ghost laat je niet op de minimap zien als er een UAV in de lucht hangt. Blind Eye beschermt tegen computer gestuurde killstreaks.
Waar heb ik over zulk soort dingen? >_>

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 13:02:
[...]

Waar heb ik over zulk soort dingen? >_>
Ik vermoed dat hardwarejunkie wilde quoten. Zijn punt slaat op 1 van zijn vele posts op de afgelopen pagina (over anti-camp).

De hypemachine is overigens rustig aan het aanzwengelen. Alles ziet er weer supergoed uit. Maar ja, dat deed het bij MW3 ook (vind ik verre van de beste CoDs en bij BO niet echt. Ik vond BO 1 vd betere CoDs.

Ik hoop dat de tijd die je nodig hebt om iemand te killen weer BO niveau heeft in plaats van MW3 niveau. Geeft toch meer ruimte om aanvallend te spelen en te overleven. Je kan dan en achter een muur duiken als je geraakt bent (wat in MW3 nauwelijks kan) en omdraaien om de Dennisen van deze wereld te laten zien wat goed aimen is. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2012 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hardwarejunk schreef op donderdag 27 september 2012 @ 20:08:
[...]

Je probeert je zelf nu tussen de feiten weg te kletsen.
Alles doe je er voor om jou en je CoD te redden.
En jij probeert gebakken lucht te verkopen zonder ook maar ergens concrete voorbeelden te noemen en met allerlei rare wensen te gooien die je dan maar bombardeert tot innovativiteit. Nu ook weer: tussen de feiten weg kletsen? Wat is dat nu weer? Is het écht zo moeilijk om op een fatsoenlijk niveau een discussie te voeren en gewoon inhoudelijk op mijn post te reageren?

En waarom dennis BF "ruk" vindt spelen, komt waarschijnlijk omdat het wat langzamer en logger aanvoelt en niet op 60 fps draait. Ik heb daar ook last van, maar ik kan me voorstellen dat mensen daar de voorkeur aan geven.

@ exactor it: ik heb dan toch liever de damage van MW3. Als je in BO twee mensen tegenkomt leg je het in principe altijd af door de te hoge damage. Als je in MW3 gewoon sneller reageert, win je. Het geluid van de hitmarker wil ik wel terug. 8)

edit: Ik probeer overigens nergens een BF vs. CoD discussie te starten, aangezien het beide prima games met eigen doelgroep zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door bram1984 op 28-09-2012 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 13:56:
[...]

@ exactor it: ik heb dan toch liever de damage van MW3. Als je in BO twee mensen tegenkomt leg je het in principe altijd af door de te hoge damage. Als je in MW3 gewoon sneller reageert, win je. Het geluid van de hitmarker wil ik wel terug. 8)
Hmm. Het klopt dat als twee mannetjes jouw kant op rennen dat als jij eerder schiet jij wint in MW3. In BO won je die echter ook als je direct alles raak schoot. Bij MW3 kun je gewoon op ze sproeien. Als er echter twee mannetjes een gang in staren en jij loopt het gangetje in ben je bij MW3 direct dood (met misschien 1 kill) bij BO kon je mooi terug uit de gang dodgen. Als je in MW3 zonder te kijken langs een corner campertje loopt ben je dood. Bij BO kun je regelmatig omdraaien bij zijn eerste kogel en hem neerleggen. Althans dat is mijn ervaring er mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:43
bram1984 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 13:56:
edit: Ik probeer overigens nergens een BF vs. CoD discussie te starten, aangezien het beide prima games met eigen doelgroep zijn.
offtopic:
Daar is ook een speciaal topic voor. Vorig jaar was het natuurlijk zo dat BF3 en MW3 rond dezelfde tijd uitkwamen, maar kennelijk krijg je het nu bij elke nieuwe CoD release. En uiteraard de standaard praat over de engine.

Ik heb persoonlijk liever ook BO over MW3, omdat de wapens in BO net even meer recoil hebben (nog steeds niet perfect of uitdagend, maar eigenlijk elke CoD na 2 heeft dit 'probleem') en je wat meer kon klooien met de 'lol' wapens zoals de Olympia en Skorpion. In MW3 mis ik toch deze variatie in wapens en zijn de wapens zoals de CM901 die wat minder zijn ook echt duidelijk slechter en bijna niet meer bruikbaar tegen mensen van ongeveer gelijk niveau die de MP7/ACR gebruiken. O, en een brak p2p systeem helpt dan ook niet (yay voor dedicated servers voor BO2 PC). Helaas geven de wapens in BO2 me nog niet dat zelfde gevoel als die uit BO, maar het is uiteraard eerst spelen, dan geloven.

En over dingen die gelijk zijn en die veranderen: iedereen heeft het dus voornamelijk over de engine, maar dat is niet het grote probleem. Hoe wapens, maps en gamemodes ontworpen zijn is niet tot nauwelijks veranderd na CoD4 en is de nadruk vooral komen te liggen op het variëren van perks en killstreaks. Als je dat goed doet, heb je wel een prima game (zie BO en CoD4), maar geen shooter die het uiterste vraagt van je skills* of waar je inhoudelijk kan zeggen dat het een goede game is en dat het de goede oude games als Counter-Strike, Quake en dergelijke kan doen vergeten.

*Je kan beamen dat dit expres is gedaan om een zo breed mogelijk publiek aan te spreken, maar ik denk dat degelijke gebalanceerde competitieve of hardcore games steeds meer aan populariteit winnen. Alleen springen uitgevers in het shootergenre er niet echt op in (CoD is hier dus niet de enige in) en moet het komen van mods en kleinere projecten. Misschien gooien ze het roer bij Activision helemaal om met de nieuwe generatie consoles. :)

De zombie trailer ziet er trouwens weer vet uit. Survival was behoorlijk teleurstellend, maar zombies is altijd leuk om te doen. Hopelijk polijsten ze singleplayer ook een beetje. Het verhaal in BO was prima en gevarieerd, maar ingame gaf het me het gevoel alsof ik een CoD van voor 4 aan het spelen was (vijanden die duidelijk inspawnen, wel erg veel lineariteit, niet super afgewerkte omgevingen en muziek).

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compi_56
  • Laatst online: 08-08 21:29
Gameplay Black Ops 2 Express Map TDM

http://www.gametrailers.c...ss-map-tdm-debut-gameplay

No recoil gameplay:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Best erg gesteld met de recoil haha.

Maar toch ga ik `m halen, wil naast BF3 een wat vlottere shooter spelen.
Vinom had in mijn ogen helemaal gelijk toen hij zei dat je dan meer verschil hebt qua gameplay tegenover BF3 en MoH: Warfighter.

In de gameplay beelden lijken mensen toch redelijk vlot neer te gaan, zou het ook graag zien zoals in BO.

• vinom
http://community.callofdu...chmaking-and-server-intel

Hier word ik nou happy van! Party system met dedis erachter en geen kleuter admins die je allerlei restricties opleggen!

• Gundogan
vinom schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 04:10:

Hier word ik nou happy van! Party system met dedis erachter en geen kleuter admins die je allerlei restricties opleggen!
oO !

* Gundogan kijkt naar buiten of er varkens rondvliegen.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Modbreak:Ik heb maar even een korte warning bijgevoegd. Laten we het hier aub hebben over BO2, niet over de andere FPS-en op de markt

• HugoFR
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 23:32
vinom schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 04:10:

Hier word ik nou net niet happy van als pc-speler :'(
Voor de console-spelers is dit een verbetering maar voor de pc-spelers dus niet.

Matchmaking is heel erg onpersoonlijk. Je komt altijd met vreemden, tenzij je met "vrienden" een grote party kan maken. Nee doe mij maar clanservers, je leert de mensen kennen en kun je tenminste ook nog een gezellige avond hebben in plaats van alleen maar poppetjes neerknallen en weer verder gaan naar de volgende ronde.

Ik speel meestal S&D (Black ops) en de servers waar ik speel hebben regels maar wel de betere in mijn ogen.
Wat wel een nadeel is van de FFA-clanservers, op 4 van de 5 word ik gebanned omdat ik te goed ben. Nou ja te goed, zij zijn echt slecht. Toppunt was wel toen ik gebanned werd voor area-camping, terwijl ik constant aan het rennen was over een halve map 8)7 oftewel die akelige kleuter admins die een veels te laag niveau hebben.

Ik kan het eigenlijk haast niet geloven dat dit echt waar is. Ze willen de e-sports promoten, maar dit staat juist haaks in tegen wat ze gezegd hebben. Afijn we zullen wel zien. Maar dit bericht ..... ;w

[ Voor 3% gewijzigd door HugoFR op 29-09-2012 13:21 ]

• vinom
Juist met Black Ops 1 zat ik altijd met vreemden en als je dan eens ging joinen met je maten, zat de helft in het andere team...

En in je 3e alinea spreek je over kleuter admins, daar heb je nu toch geen last meer van :)

• elpookie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 30-11-2021
dsa

[ Voor 96% gewijzigd door elpookie op 29-09-2012 15:07 ]

• Droid
Aub ff die video weghalen elpookie. Dit hoort hier niet thuis..

• elpookie
  • Laatst online: 30-11-2021
ok

• S.J_84
Cool filmpje, begin toch best zin te krijgen in de game :)
Nog ongeveer anderhalf maand en dan kunnen we los.

• Gundogan
HugoFR schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 13:14:
[...]

Hier word ik nou net niet happy van als pc-speler :'(
Voor de console-spelers is dit een verbetering maar voor de pc-spelers dus niet.

Matchmaking is heel erg onpersoonlijk. Je komt altijd met vreemden, tenzij je met "vrienden" een grote party kan maken. Nee doe mij maar clanservers, je leert de mensen kennen en kun je tenminste ook nog een gezellige avond hebben in plaats van alleen maar poppetjes neerknallen en weer verder gaan naar de volgende ronde.

Ik speel meestal S&D (Black ops) en de servers waar ik speel hebben regels maar wel de betere in mijn ogen.
Wat wel een nadeel is van de FFA-clanservers, op 4 van de 5 word ik gebanned omdat ik te goed ben. Nou ja te goed, zij zijn echt slecht. Toppunt was wel toen ik gebanned werd voor area-camping, terwijl ik constant aan het rennen was over een halve map 8)7 oftewel die akelige kleuter admins die een veels te laag niveau hebben.

Ik kan het eigenlijk haast niet geloven dat dit echt waar is. Ze willen de e-sports promoten, maar dit staat juist haaks in tegen wat ze gezegd hebben. Afijn we zullen wel zien. Maar dit bericht ..... ;w
Voor pub en party play is dit gewoon ideaal. Matchmaking zorgt voor een goede vanilla ervaring en het is makkelijk om snel met een groepje te spelen en dedicated servers zorgen voor veel meer consistentie dan p2p. Het enige wat je moet hopen is dat je party prioriteit krijgt bij het kiezen van een server. Met een volle party kan het vaak voorkomen dat je tegen spelers speelt van buiten je regio (Oost-Europa, Scandinavië muv Denemarken, Spanje en dergelijke), en als je dan op een server uit de regio van de tegenstander speelt is dat ook niet super (maar uiteindelijk nog steeds beter dan p2p). Maar ik denk dat de meeste Europese servers wel in NL, DE, UK en FR komen te staan, :)

Wel jammer dat er zeer waarschijnlijk geen unranked 'vrije' servers komen, omdat er geen server en mod tools vrijgegeven gaan worden. Dan mis je toch een beetje de vrijheid om buiten de hoofdmoot van ranked om je eigen server in te stellen met mods en dergelijke. Vooral voor competitive play is dit jammer, omdat CoD tegenwoordig toch heel wat gesleutel nodig heeft om een beetje competitive viable te zijn. Maar misschien zijn ze wakker bij Tryarch en bieden ze goede playlists en customisatie aan vanaf het begin (dus goede match tools voor scores en automatisch teamswitchen en -indeling en dergelijke en playlists zonder killstreaks en bepaalde perks en uiteraard goede wapenbalance).

Goede gestroomlijnde competitve play, opgezet vanuit de ontwikkelaar en geïntegreerd in de vanilla game is misschien juist wat het shooter genre nodig heeft, want die zit al een behoorlijke tijd in een neerwaartse spiraal op het gebied van competitive play. Andere genres doen het op dat gebied toch beter en is de kloof tussen pub play en competitve play toch een stuk kleiner en is het daardoor toegankelijker.

[ Voor 8% gewijzigd door Gundogan op 29-09-2012 18:19 ]

Filmpje 3 keer bekeken, maar ik zie geen laserguns hoor.

Verwijderd

Als in recoilloos schietend.

• vinom
Hutch
One thing I'll say without you asking is if you expect to get scorestreaks in obj games from just slaying, you're gonna have a bad time.
The Remington shotty is like the stakeout. Except it's good. Great range, 8 shots, 1 shot kills fee days.
Sniping is CoD4 status. Ballista iron sights are ROUGH. A lot harder than WaW unscoped bolts.
YY is back. Exactly like BO1.
Multi Team Deathmatch. Is. Fucking. Fun. Played it 3 teams of four on a tiny map. It was straight up bananas. Nonstop action.
Hard point will be where the montage guys go. It's very similar to drop zone, just no care packages.
32 layers for emblem editor. Artists will have fun.
The prestige icons are legit. I think you will all agree.
10th prestige is a flaming gold skull with a burn mark (if I remember correctly).
I still think a lot of people will run Ghost, but not as many as BO1. Pick 10 really changes the game. Lots. Of. Variety.
Sensitivity now scales differently. 1-14. If you play on 5 now, for example, it translates to about 7 in this game. I love this feature.
To be more specific about sensitivity. 14 is now the highest, but it's the equivalent to what 10 is now. Lets you fine tune your choice.
SMG's suffer a LOT of damage drop off, but are lethal up close. They did a good job catering each gun class to its actual role.
Sound whoring. Footsteps seem a little louder than BO1, but the game itself has a lot more going on that drowns it out.
Rapid Fire on the SMG's is leeeethal. However, past a very short range they are highly ineffective. Nice balance there.

TmarTn
I've played 100+ hours of #BlackOps2 multiplayer and 25+ hours of #BlackOps2 zombies over the past month.
Rejoin last played lobby ON [OFF] - This is a feature. You're welcome YouTubers. You can now find your perfect lobby with ease.
And my NDA has been lifted, so I can answer any questions you guys have, apart from some MP maps and Zombies. Those are still top secret
There is no nuke, MOAB, or hidden killstreak.
Time to kill is a nice medium between MW3/BO1
Tons of epic new camos: carbon fiber, cherry blossom, skulls, gold, and hidden ones. Can be put on primaries, secondaries, riot, launchers
DSR50, not the Ballista, will be the sniper weapon of choice.
Zombies has 3 modes as of now: Tranzit, Survival, Grief.
Tranzit: Expansive map, story mode. Bus takes you to 5 different areas. What you saw in the trailer yesterday
Survival: Same regular zombies. One area, last as long as possible.
Grief: 4z4. Humans vs Humans vs Zombies. Humans cannot kill each other, but can "fuck with each other" thru traps/grief events.
All the weapons are super balanced. Nothing is too OP at this point in time. I do have my favs, you'll see them in my class setup videos.
Some maps are interactive. Cargo has moving shipment crates. Express has a bullet train that runs you over/cuts off spawns. Pretty cool.
Lightening strike is everything an airstrike should have been in CoD. Three point target, drops bombs immediately. Very minor delay.
When you prestige, weapon and challenge progression DO NOT reset.
Prestige emblems are the best out of any CoD thus far.
10th prestige is a flaming skull with half of its face burned. Kinda like two face.
Sensitivity: now 1-14. 14 is the same as 10 in previous games. More tiers in-between, allowing you to tune your sens even more.
Zombies: you can do head shots only, magic items off (mystery box, perk machines), and you can elect to start at round 1, 5, 10, 15, or 20.
ou no longer have to hold X to pick up Combat Axes, you just have to walk over them. That + Scavenger replenishing = epic. @ONLYUSEmeBLADE
Theater mode has dolly cam, in-lobby game save feature, and new "highlight" feature. With the press of a button, it will cut together all of your killing/objective events in said game into a highlight reel.
Emblem editor: 32 layers, color wheel, infinitely more shapes/graphics, can adjust transparency.
Best pistol: Beretta. 3-round burst, like the Raffica from MW2
You can play combat training and earn multiplayer XP. Can only rank up to level 10 though.
There's a moustache reticle in #BlackOps2
Yes, gold camo returns in #BlackOps2. Gold primaries, gold pistols, gold crossbow, gold launchers, gold riot shields.
Objective markers DO fade out when you're aiming down site at them. Just like in BO1.
The knife lunge range in #BlackOps2 is HORREBDOUS. You have to be point blank.
BlackOps2 has one of the best spawn systems I've seen. Not too quick to flip, never got spawned in front of somebody.

Optic Nadeshot
League play is being heavily emphasized by Treyarch. Your league ranking and medal will be on your playercard.
Prestige icons are the best looking they've ever been. This will be the first time I prestige in a long long time.
Black Ops 2, IMO, feels more like MW3. Only difference is player movement is slower then before. Game felt very smooth.
The league play icons will literally MAKE YOU want to be in the highest league. Seeing that icon next to your name will add much motivation.
Tons of new camos. Ronin, Carbon Fiber, Skulls, Art of War...just to name a few. More info on that later from me.
Every weapon, perk, attachment, and score streak has a counter. The game is very balanced. They put a lot of though into it.
Sniping is fun, but challenging. The Unscoped Ballista takes A LOT of skill. Will be hard for most snipers to get used to.
The DSR-50 is the best sniper IMO, also looks badass with an amazing sound to it.
Recoil. There is significant recoil in Black Ops 2. Gun WILL take skill.
Theater now allows you to spectate FIRST PERSON POV of every player in your lobby. Big improvements made.
Reticle customization has never been so lucrative. Treyarch had fun with it and add plenty of reticles just for the lulz.
The eSports initiative is very important to Treyarch and they are offering unbelievable support for our community #LeaguePlay
With the new Pick 10 system, there will be DEFINED player roles once again. Slayers, support, objective...etc.
There is a mustache reticle in Black Ops 2, trust me, that had a lot of fun with the game. Such awesome guys over at @Treyarch studios.
Jump shooting in Black Ops 2 didn't feel too beneficial. Drop shooting on the other hand felt amazing. We'll see how it feels with time...
In my honest opinion, League Play will be the single most impacting feature added to Black Ops 2 #TheFutureIsBlack
Aim assist still exists for snipers. Time to put that rumor to bed. Like I said, sniping is challenging, still fun though.
Time overtime rounds are automatically added to Capture the Flag. Perfect for the competitive guys, 2 sided domination as well.
You can bring multiple people in your theater lobby to show off your clips. They really thought of everything.

Ernest Lee
High scorestreaks are VERY hard to get. If you play for KD, play the objective. You'll look ridiculous with half the score as the OBJ guy.
As it stands, I can see all of us hating UV rays by the first week. The Guardian is extremely useful and annoying. Also nets easy points.
Fast Hands is a must for combat axes and C4s. Throwing fast is deadly. C4 is dirty, just ask @codblack1ce
IMHO, GHOST will be overused. It's powerful, and UAVs are the first scorestreak unlock. Lots of UAVs will be ran, especially for assist pts.
Hunter Killer is the new RCXD. Get ready to pull your hair out.
Back to Ghost - it might be overused, but you won't get your streaks trying to avoid the objective. You get mad pts for team playing.
Skorpion EVO II is dirty. Very fast rate of fire and controllable. MSMC is nice, very similar to COD4 AK74U. I can see Laser getting a nerf.
Other SMGs were cool, nothing really clicked though. MP7 isn't like MW3's. The recoil felt way too different. Vector was OK.
Assault Rifles - I love the AN94, similar to an AK47. Type 25 is very accurate, M27 is good but weak.
Select Fire attachment - Works good for burst to auto guns, really a waste on auto to burst guns since you can just tap trigger
Awareness counters Dead Silence, which is good. The issue is that your audio is enhanced with non-DS users. This takes some getting used to.
Scavenger replenishes all equipment and lethals. Scav packs only drop from non-explosive kills, though.
Shotguns - S12 is like a SPAS, good. KSG hitmarkers like MW3, Remington is like a more reliable Stakeout, M1216 is a 4burst AA12
I noticed significantly more hitmarkers while trying to Sandy people with the Remington. Use Laser to nosc, Long Barrel to get range
If I had to recommend a class for TDM - MSMC ext mags, laser, Ghost/Hardline, Scavenger, Dead Silence, Semtex, Conc nade x2
Scorestreaks for leveling up - UAV, cUAV, Hunter/Guardian/Lightning Strike for mad assist points, constant flow of score and obj play
Scorestreaks for that perfect TDM lobby - UAV then Stealth Chopper into Warthog, Dogs, Swarm.
Ballistic Knife - less drop it seems like, shot is instant (no delay like BO), low knife recovery, Replenish by walking over
Spawns seem just like BO but less touchy. You can trap like the good old days in Domination. Takes 1 bozo to ruin it for the rest, though.
Multi-Team can be played in TDM, Kill Confirmed and Hardpoint. I think 4 teams (?) max of 12 players.
What else? The Crossbow shoots faster than in BO. 3 shot clip, it has an Acog, Red dot, thermal and TRIPLESHOT. Fire 3 shots at once.
Biggest surprise is that @Optic_nadeshot thinks the LMGs are LEGIT. He thinks that the competitive guys will use them. I think he's nuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Eerst zien recoil patterns en data zien, dan geloven. In de filmpjes lijkt het er niet op, dus misschien is wat random spread (wat veel mensen onder recoil scharen) of is de model recoil minder dan de echte recoil. Beiden niet echt fantastisch omdat het de wapens niet echt responsief maakt (wtf-ik-sprayde-vol-raak-maar-niks-registreert-effect) en het 'controleren' meer tap en burst firen wordt. Het zal wel op het niveau van BO1 zitten, wat nog steeds veel lager is dan CoD1 (wat vergelijkbaar is met Counter-Strike 1.6 maar dan met ADS), om het maar niet te spreken over games als Day of Defeat of sommige wapens in Mass Effect 3.

Maar goed, opinies van CoD-only console spelers. * Gundogan runs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 20-08 09:51
vinom schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 23:42:
[...]
Die kerel is duidelijk niet veel shooters buiten CoD gewend. :') :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Don't shoot the messenger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Straks zal er ook wel een GoT BO2 steam group komen neem ik aan, weten we direct wie er op de pc spelen.
Gezellig met headset op en knallen maar.

Over die recoil in het filmpje, het is het bizar weinig tot geen recoil dus hoop dat ze het wel fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Neh 100+ uur heeft die Tmartn nog niet gespeeld :P. Dat heeftie nog niet eens op MW3 zo wat.
Je kan het toch pas zelf gaan meemaken als het in de winkel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het eigenlijk al bekend watvoor extras je in BO2 krijgt met CoD elite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
http://nl.ign.com/news/11...-Call-of-Duty-Black-Ops-2

Stukje gameplay met commentary.

@Hieronder, was even vergeten hoeveel moeite het is om op een link te klikken voor mensen hier :P

[ Voor 31% gewijzigd door S.J_84 op 03-10-2012 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze dus. Valt me op dat het er grafisch beter uitziet en ook de animaties van de poppetjes zijn zo te zien verbeterd. Nice. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Je mag blij zijn als je op de dag van release überhaupt een match kan joinen. Had daar vorig jaar met mw3 veel last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PM_Petrol schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:41:
Je mag blij zijn als je op de dag van release überhaupt een match kan joinen. Had daar vorig jaar met mw3 veel last van.
Ik speel nooit een nieuwe game op dag van release online met de verwachting dat het vlekkeloos zal verlopen. Is vragen om problemen. Zeggen dat dit een probleem van MW3 is, is zeggen dat je niet eerder een grote multiplatform spel op dag van release online hebt willen spelen. Overigens ging het bij BO na een midnight launch bij mij prima. MW3 op dag van release 's avonds ook.

Uitgevers zijn wel pokkeirritant dat ze dit niet beter aanpakken. Zekker Activision zou best wat geld kunnen investeren aan een overschot aan servers voor enkele dagen om iedereen's eerste indruk te verbeteren. Maar ja. Geld is geld.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2012 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Ik heb echt zin in dit spel :p Ik zit al tijden te wachten op een lekkere recht-toe-rechtaan shooter en MW3 vond ik om verschillende redenen niet leuk. Hopelijk maken ze de snipers iets minder slecht dan in BO1 en gaan ze niet dezelfde mapdesignbeginselen aanhouden als bij MW3, dan ga ik hier vast wel weer een uur of 500-1000 insteken.

Een partysysteem met dedicated servers lijkt me ook wel wat. Het communitygevoel is dan helaas wel iets minder als met dedicated servers met admins, maar 't was ook niks om altijd met powertrippende of anderszins vervelende admins te maken te hebben. Helaas betekent geen admins ook geen manier om van overduidelijke aimbotters af te komen, maar dan moet je maar leaven, denk ik dan. Ik heb er iig zin in om weer met medetweakers op rampage te gaan :)

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:32:
[...]

Ik speel nooit een nieuwe game op dag van release online met de verwachting dat het vlekkeloos zal verlopen. Is vragen om problemen. Zeggen dat dit een probleem van MW3 is, is zeggen dat je niet eerder een grote multiplatform spel op dag van release online hebt willen spelen. Overigens ging het bij BO na een midnight launch bij mij prima. MW3 op dag van release 's avonds ook.

Uitgevers zijn wel pokkeirritant dat ze dit niet beter aanpakken. Zekker Activision zou best wat geld kunnen investeren aan een overschot aan servers voor enkele dagen om iedereen's eerste indruk te verbeteren. Maar ja. Geld is geld.
O-) Amen O-)

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
MicScott schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 17:29:
Ik heb echt zin in dit spel :p Ik zit al tijden te wachten op een lekkere recht-toe-rechtaan shooter en MW3 vond ik om verschillende redenen niet leuk. Hopelijk maken ze de snipers iets minder slecht dan in BO1 en gaan ze niet dezelfde mapdesignbeginselen aanhouden als bij MW3, dan ga ik hier vast wel weer een uur of 500-1000 insteken.

Een partysysteem met dedicated servers lijkt me ook wel wat. Het communitygevoel is dan helaas wel iets minder als met dedicated servers met admins, maar 't was ook niks om altijd met powertrippende of anderszins vervelende admins te maken te hebben. Helaas betekent geen admins ook geen manier om van overduidelijke aimbotters af te komen, maar dan moet je maar leaven, denk ik dan. Ik heb er iig zin in om weer met medetweakers op rampage te gaan :)
Community gevoel is toch juist meer? Gewoon weer net zoals bij MW2 en MW3, met elkaar in een party en knallen maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

vinom schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 14:27:
[...]

Community gevoel is toch juist meer? Gewoon weer net zoals bij MW2 en MW3, met elkaar in een party en knallen maar :D
Ik bedoel eigenlijk het communitygevoel per server. Maar het knallen met gotters is dan natuurlijk wel weer beter.

Alhoewel ik wel erg bang ben voor cheaters die ongestraft 100en potjes kunnen verpesten omdat er geen admins zijn om ze direct te bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Ondanks dat Black Ops 1 admins had en dergelijke, ben ik echt zelden een cheater tegengekomen. Ik heb ze allemaal opgenomen toentertijd en bij elkaar waren het er misschien maar 5. Ik ben er dus sterk van overtuigd dat Black Ops II ook vrijwel ''cheat vrij'' gaat worden. Mocht ik ze bij Black Ops II ook tegenkomen, ga ik ze ook weer recorden, linkje naar Steam profile erbij en een Tweet naar PCDev :)

[ Voor 19% gewijzigd door vinom op 05-10-2012 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

vinom schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 14:55:
Ondanks dat Black Ops 1 admins had en dergelijke, ben ik echt zelden een cheater tegengekomen. Ik heb ze allemaal opgenomen toentertijd en bij elkaar waren het er misschien maar 5. Ik ben er dus sterk van overtuigd dat Black Ops II ook vrijwel ''cheat vrij'' gaat worden. Mocht ik ze bij Black Ops II ook tegenkomen, ga ik ze ook weer recorden, linkje naar Steam profile erbij en een Tweet naar PCDev :)
Ik denk juist dan MicScott dat bedoeld, omdat bij BO 1 admins van de servers aanwezig waren, werden cheaters meteen gebanned. En bij BO 2 zal dit niet zo zijn, dus mocht er een cheater zijn wordt hij niet gekickt / gebanned. (Hetzelfde wat MW3 dus heeft, en als je nagaat hoeveel cheaters daar nu rondlopen)

[ Voor 6% gewijzigd door Madstorm op 05-10-2012 16:01 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Madstorm schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 15:48:
[...]

Ik denk juist dan MicScott dat bedoeld, omdat bij BO 1 admins van de servers aanwezig waren, werden cheaters meteen gebanned. En bij BO 2 zal dit niet zo zijn, dus mocht er een cheater zijn wordt hij niet gekickt / gebanned. (Hetzelfde wat MW3 dus heeft, en als je nagaat hoeveel cheaters daar nu rondlopen)
Dat inderdaad. Dedicated servers hadden redelijk wat nadelen, maar als je er een te pakken had met gewoon goede admins, dan was het erg fijn om daar te spelen, omdat de overduidelijke cheaters (20 headshots binnen een paar seconden door muren heen etc) gewoon gekicked werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Dat snap ik, maar ook al waren die admins er niet, kwam je gewoon weinig cheaters tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:11
de hoofd reden waarom ik de hele cod game reeks sinds MW2 over heb geslagen is door de cheaters, COD4 met de dedicated servers waren gewoon goed je wist dat als je op een goeie server zat je gewoon lekker kon knallen dag in dag uit zonder te denken van poep nu kom ik weer op een random server die wellicht er zo weer uit ligt.... heb me weinig verdiept in deze game maar verwacht er weinig van om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 20-08 09:51
Zal deze game een playlist hebben zoals in MW2 waarbij killstreaks niet mogelijk zijn (Barebones noemde die) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
  • Laatst online: 24-12-2023
2XP points + exclusieve DLC aangekondigd bij bol.com!
http://www.bol.com/nl/m/games/cod-blackops2/index.html

[ Voor 34% gewijzigd door Barthezz Brick op 08-10-2012 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nuketown krijg je sowieso bij een pre-order, dus echt exclusief vind ik het niet. XP zal me echt aan mijn reet roesten verder.

edit: Playercards, lekker boeiend. :)

Als je teveel wilt betalen, moet je bij Bol kopen.

[ Voor 27% gewijzigd door bram1984 op 08-10-2012 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
  • Laatst online: 24-12-2023
bram1984 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:32:
Nuketown krijg je sowieso bij een pre-order, dus echt exclusief vind ik het niet. XP zal me echt aan mijn reet roesten verder.

edit: Playercards, lekker boeiend. :)

Als je teveel wilt betalen, moet je bij Bol kopen.
Over die DLC heb ik het niet eens... Heb het over Exclusieve DLC, nuke town krijg je overal + vanaf vandaag dubbele XP points voor de multiplayer bij pre-order!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worden mensen niet super blij van avatar items die iedereen al heeft en DYNAMIC THEMES voor de PS3? Ik niet in ieder geval.

Waar ik wel blij van wordt is dat de crossbow er awesome uitziet in BO3. 6 pijlen, om de 3 pijlen reload (tussendoor even aanspannen alleen). Plus je kan attachments op je boog zetten. Zag een thermal scope en een schiet 3 pijlen tegelijk attachment. Dat wordt weer Robin Hoodje spelen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Theregiment schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:36:
[...]

Over die DLC heb ik het niet eens... Heb het over Exclusieve DLC, nuke town krijg je overal + vanaf vandaag dubbele XP points voor de multiplayer bij pre-order!
Je quote mijn edit, dus ik ga er vanuit dat je deze ook gelezen hebt.

@ exactor; jij hebt al een sneak peek in de keuken van BO2 gekregen? ;)

[ Voor 9% gewijzigd door bram1984 op 08-10-2012 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:40:
[...]

Je quote mijn edit, dus ik ga er vanuit dat je deze ook gelezen hebt.

@ exactor; jij hebt al een sneak peek in de keuken van BO2 gekregen? ;)
Check de Youtube kanaal van tmartn maar eens. Dan kun je net zo een sneak peeker worden als ik. :)

Edit: aha. Ja. Zo gaaf vind ik CoD dat ik uitkijk naar de editite van 2015! :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2012 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Excuseer, ik bedoel BO3 (zie jouw post). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Is er nog iemand naar het Firstlook evenement geweest?

Ik wel, ik heb daar Black ops 2 gespeeld :D gelukkig had ik zo'n VIP bandje voor black ops 2 want, er stond een lange rij niet normaal op gegeven moment :P >:)

Hij speelde wel erg fijn weer, leuke maps en veel variatie op wapens en alles.
We deden Multi Team Deathmatch was wel erg leuk om te doen.

Die David Vonderhaar was ook aanwezig, toch wel een mooie kerel over hoe die hele tijd over Black ops 2 en alles zit te praten enzo:p

really looking forward om Black ops 2 te gaan spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd611
  • Laatst online: 26-08 17:14
Ah volgensmij was jij de winnaar op gamer.nl?
Nogmaals gefeliciteerd! :)
Ik heb BO2 helaas niet kunnen spelen, de rij was echt te lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Defused

47 euro inclusief 12 maanden de Power Unlimited. Plus nog 2,30 verzendkosten. 49,30. Vind ik toch best goedkoop... Iemand hem daar al toevallig besteld?

Is wel zonder de Nuketown map, maar is die ook op een andere manier te verkrijgen?
Pagina: 1 ... 4 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.

Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.