Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exclusive501
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-07-2024

Exclusive501

Would you kindly?

Alles op een rijtje. (nog niet gezien dacht ik)

Primary

Assault rifles
  • Type 25
  • M8A1
  • SA-58
  • SIG556
  • SCAR-H
  • AN-94
  • SMR
Shotguns
  • M1216
  • Saiga-12
  • R-870 MCS
LMG
  • LSAT
  • QBB LSW
  • Mk 48
Sniper Rifles
  • DSR 50
  • SVU-AS
  • Ballista
SMG
  • MP7
  • Chicom CQB
  • PDW-57
  • Skorpio EVO III
  • MSMC
Specials
  • Assault Shield (Metal riot shield that can be planted into the ground as makeshift cover)
Secondary

Launchers
  • FHJ-18 AA (Vehicle lock-on, two rockets)
  • RPG
  • SMAW
Pistols
  • KAP-40
  • Tac-45
  • Executioner
  • B23R
Lethal Slot
  • Grenade
  • Semtex
  • Combat axe
  • Claymore
  • C4
  • Bouncing Betty
Attachments
  • Reflex sight
  • ACOG sight
  • Target Finder (Paints red squares around hostiles)
  • Hybrid Optic
  • Suppressor
  • Fast Mag
  • Fore Grip
  • Laser Sight
  • Adjustable Stock
  • Quickdraw
  • Millimetre Scanner
  • Grenade Launcher
  • Select Fire Mode
  • FMJ Rounds
  • Extended Clip
Tactical slot
  • Black Hat PDA (Get close to enemy equipment and point this data pad at it to hack it and turn it against enemies. Takes ages to hack though!)
  • Smoke grenade
  • Sensor grenade
  • Flashbang
  • Concussion grenade
  • Shock charge (a throwable stick that emits an electric shock across a surface, rooting targets to the spot)
  • Tactical Insertion
Wildcards
  • Perk 1 Greed (Lets you choose a second perk from tier 1)
  • Perk 2 Greed
  • Perk 3 Greed
  • Primary Gunfighter
  • Secondary Gunfighter
  • Overkill
  • Danger Close
  • Tactician
Perks

Tier 1
  • Ghost (Now only hides you from UAVs when you are moving)
  • Lightweight
  • Flak Jacket
  • Blind Eye
  • Hardline
Tier 2
  • Cold Blooded
  • Hard Wired
  • Scavenger
  • Toughness
  • Fast Hands
Tier 3
  • Dead Silence
  • Engineer
  • Tactical Mask
  • Extreme Conditioning
  • Awareness
  • Dexterity
http://www.vg247.com/2012...create-a-class-explained/

[ Voor 3% gewijzigd door Exclusive501 op 15-08-2012 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Twee vragen:

- Is er op gebied van hitboxes een verschil tussen Infinity Ward en Treyarch games? In killcams zie je soms dat die extreem groot zijn.

- Hebben PC gamers toegang tot een CoD Elite pagina waar ze hun stats kunnen checken, gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Asgaro schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 14:45:
- Is er op gebied van hitboxes een verschil tussen Infinity Ward en Treyarch games? In killcams zie je soms dat die extreem groot zijn.
Geen idee, de basis van de engine is in principe hetzelfde dus ik neem aan van wel. Daarnaast geven killcams (en ook theater mode) volgens mij nooit een juiste weergave van de kill (en dus hitboxes) maar slechts een reconstructie. Als er al verschil is dan zal het op de PC eerder te maken hebben met het verschil p2p (MW) en servers (BO).
- Hebben PC gamers toegang tot een CoD Elite pagina waar ze hun stats kunnen checken, gratis?
Helaas niet, was al wel beloofd voor MW3 maar nooit gekomen, hopelijk wel voor BO2.

[ Voor 8% gewijzigd door Frentik op 15-08-2012 15:31 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat ik in een multiplayer game de Kriss Super V (aka Vector) SMG zag.
Heeft deze nu weer een andere naam dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Is er al iets bekend over de zombies modus? Komt Deze In Blops2? In Blops1 namelijk continu gespeeld. Vond ik geweldig! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:16:
Ik dacht dat ik in een multiplayer game de Kriss Super V (aka Vector) SMG zag.
Heeft deze nu weer een andere naam dan?
Nee. Vector "nogwat". Zit in de SP E3 footage.
wizzlewaxx schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:18:
Is er al iets bekend over de zombies modus? Komt Deze In Blops2? In Blops1 namelijk continu gespeeld. Vond ik geweldig! :9
Nee, maar die zal ongetwijfeld weer terug vinden. Zie de eerste hit op Google.

https://www.google.nl/search?hl=nl&q=black+ops+2+zombie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exclusive501 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 14:44:
Alles op een rijtje. (nog niet gezien dacht ik)
Nog niet volledig zoals de bron al zegt. Tar-21 zit er bijvoorbeeld ook in en ook de Kriss zoals werd gezegd.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exclusive501

Exclusive501

Would you kindly?

Klopt. Er staat ook bij: "So, here is a complete rundown of every ‘Pick 10′ item in the Black Ops 2 build we played. This isn’t everything the game has to offer, but it’s a decent-sized wedge." Had het inderdaad iets beter aan kunnen geven; sorry daarvoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
op dit moment is er een livestream in gamescom door Treyarch over blops 2

http://nl.twitch.tv/treyarch

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

NickThissen schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:39:
Ziet er allemaal leuk en aardig uit maar na een klein kwartiertje MW3 heb ik nog maar een vraag: wat doen ze aan cheaters? Gestoord wordt ik er van. Serieus over na aan het denken om BO2 weer voor de xbox te halen. Speel af en toe nog wel BO op de xbox split screen online met wat vrienden, gun game is altijd wel lachen bijv. Op de PC word het toch weer een enorm cheat feest en vanaf MW2 hebben ze elke keer zitten roepen dat ze er nu toch echt een einde aan maken maar het gebeurt gewoon nooit, elk spel opnieuw is weer zo lek als een mandje en binnen 10 minuten staan de hacks alweer online bij wijze van spreken (volgens mij vaak zelfs al voor de launch :')). Kappen nou eens met die cheaters!!! Als we ranked dedicated servers krijgen (ja toch?) dan helpt dat al voor een deel (al krijg je dan weer gezeik met 12 jarige admins) maar dit moet toch gewoon een keer afgelopen zijn?
Als BO weer dedicated servers heeft, dan worden ze toch gewoon gebanned? Die 12-jarige admins die ontwijken we wel door niet op die servers te spelen :p

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Lijkt me niet TDM, lijkt meer op HQ of King of the hill type game. (staat ook in het begin "Capture the hard point")

Ik moet zeggen dat ik er zo wel zin in krijg ik ga hem ook zeker pre orderen. Is er al iets bekend over de limited edition?

[ Voor 5% gewijzigd door Madstorm op 17-08-2012 10:26 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 19:02
Er zijn nu live matches bezig vanuit Gamecom!

http://www.twitch.tv/treyarch :9~

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=xEcxRVcY8YA]

[ Voor 26% gewijzigd door Pedr0 op 18-08-2012 08:10 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Heb net een hele tijd zitten kijken naar de Live Matches van Black Ops II. Heb heel erg het gevoel dat Treyarch met de game heeft geprobeerd de Call of Duty franchise te laten evolueren en het naar een hoger niveau te tillen. Echter zegt mijn gevoel meer dat Call of Duty nog steeds dat bepaalde arcade-gehalte heeft, waar dit bij een game als Battlefield 3 gewoon 100.000 keer minder is en waarbij ik ook veel meer het gevoel van tactische gameplay krijg dan bij Call of Duty.

Dit alles neemt niet weg dat de multiplayer van Black Ops 2 er zeker heel goed en interessant uitziet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Dit is toch gewoon weer precies hetzelfde als wat we al jaren zien, snap niet dat mensen hier op zitten te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

swoutr schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:47:
Dit is toch gewoon weer precies hetzelfde als wat we al jaren zien, snap niet dat mensen hier op zitten te wachten.
Tja,

Op TV: xxx GoT Talent deel 25, Sex & The city, seizoen 28 etc
Films: Lethal weapon 1 t/m4, Rambo 1 tm 4 etc
Games: FiFa 1 t/m 12, Battlefield 1 t/m 3, GTA I tm V etc

Zolang de verkoop- en/of kijkcijfers goed zijn maakt men een vervolg en zoals gewoonlijk is het principe van ren&schiet nog niet veel veranderd maar alles eromheen wel. (kill/death/point-streaks, customization etc) Ook in deze CoD zijn er weer veranderingen aangebracht die de gameplay (hopelijk) ten goede komen.

Maar zoals ik al dacht, een pakkende negatieve oneliner over CoD is wsl weer een BF3 fanboy speler:
aantal post in het laatste BF3 topic 10+,
in het laatste MW3 topic 0,
in het laatste BO topic 0,
in het laatste MW2 topic 0

Jup wat ik al dacht, wsl nog nooit een CoD game gespeeld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Frentik schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 21:19:
[...]
Tja,

Op TV: xxx GoT Talent deel 25, Sex & The city, seizoen 28 etc
Films: Lethal weapon 1 t/m4, Rambo 1 tm 4 etc
Games: FiFa 1 t/m 12, Battlefield 1 t/m 3, GTA I tm V etc

Zolang de verkoop- en/of kijkcijfers goed zijn maakt men een vervolg en zoals gewoonlijk is het principe van ren&schiet nog niet veel veranderd maar alles eromheen wel. (kill/death/point-streaks, customization etc) Ook in deze CoD zijn er weer veranderingen aangebracht die de gameplay (hopelijk) ten goede komen.

Maar zoals ik al dacht, een pakkende negatieve oneliner over CoD is wsl weer een BF3 fanboy speler:
aantal post in het laatste BF3 topic 10+,
in het laatste MW3 topic 0,
in het laatste BO topic 0,
in het laatste MW2 topic 0

Dat weet je niet, maar 't blijft natuurlijk altijd moeilijk om als voorstander van het een, objectief te oordelen over het ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 21:59

Mavamaarten

Omdat het kan!

Frentik schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 21:19:
Waarom? Ik speel beide BF3 en Call Of Duty, maar vind BF3 gewoon een superieure game. Graphics zijn niet alles maar ik vind de graphics van call of duty gewoon achterlopen tegenover de concurrentie, en gameplay is al jaaaaaaaren hetzelfde, geef mij maar gewoon iets nieuws.

Dat neemt niet weg dat ik een potje Cod 4 of MW3 niet leuk kan vinden, maar BF3 vind ik gewoon leuker.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope. Het blijft kennelijk moeilijk voor CoD bashers om hun mond te houden.

Ik vind Tetris, Mario, Halo en Gears of War briljante series. Toch weet ik dat ik mijn mond daarover moet houden als ik het over de nieuwste CoD heb. Reden: elke vergelijking slaat als een tang op een zeemeeuw. Niemand boeit het wat dat je BF3/Commander Keen/Metroid Prime leuker vindt dan CoD. Dat post je fijn in die topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 21:53:
Nope. Het blijft kennelijk moeilijk voor CoD bashers om hun mond te houden.

Ik vind Tetris, Mario, Halo en Gears of War briljante series. Toch weet ik dat ik mijn mond daarover moet houden als ik het over de nieuwste CoD heb. Reden: elke vergelijking slaat als een tang op een zeemeeuw. Niemand boeit het wat dat je BF3/Commander Keen/Metroid Prime leuker vindt dan CoD. Dat post je fijn in die topics.
Er is zelfs een speciaal BF vs CoD topic, dus daar kan men helemaal los. :)

Verder vind ik de uitgebreide shoutcast/spectator mode wel een mooie toevoeging. Als je jezelf als competitieve game serieus wilt nemen, zijn fatsoenlijke spectator tools onmisbaar. Alleen jammer dat de rest van de game er niet echt op gericht is. Hoewel het me niks zou verbazen als er vanaf het begin of in ieder geval snel een MLG playlist bijdoen, want ik denk ze bij Activision/Treyarch toch stiekem hopen dat BO2 opgenomen wordt in het MLG toernooi circuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Eerlijk gezegd, en ik probeer zo neutraal mogelijk te zijn, snap ik de BO2 bashers ook niet echt. Ik ben een grote fan van Battlefield en ik vind het de beste shooter franchise ooit, maar zeggen dat BO2 terug niets nieuws brengt is wel zeer zwaar overdreven...

Ok, de engine is nog steeds dezelfde, maar het feit is: blijkbaar is dit voor vele mensen een niet al te groot issue om te game niet te kopen. De serie verkoopt nog steeds extreem goed.
Ik vind het wel jammer dat ze met de oude engine blijven, maar goed...

Maar als je nu buiten de graphics kijkt, zie ik toch veel verschil:
- nieuwe GUI
- nieuwe game modes (<=> BF3 heeft anders niet veel nieuwe game modes hoor als je er is over nadenkt...)
- nieuwe setting (<=> BF3 heeft net zoals BF2 en BFBC2 de modern day setting... wat ik stilaan beu wordt. BF4 zal ook modern day zijn. Het moet niet gekker worden...)
- volledig ander perk systeem
- volledig e-sports commentary en spectator systeem (waar zelf EA en Dice wel jaloers op zullen zijn! En ik ook.)

Het enige dat duidt op luiheid en laksheid is het gebruik van oude geluiden die al sinds MW1 bestaan, en het gebruik van de oude engine.

Ikzelf zie BO2 dus toch wel als een waardige opvolger. Niet zoals de vorige CoD games dus die niet echt nieuw lijken. (overiigens heb ik WaW, BO en MW3 nooit gekocht, maar ik heb wel veel gameplay ervan bekeken. Ik ben subscriber bij ELPRESADOR die men hier wel zal kennen ;) )

Ga ik de game aanschaffen? Hoewel BO2 mij meer zou aanspreken dan de vorige recente CoD games, ga ik hem waarschijnlijk niet halen.
De topredenen zijn:
- guns hebben weinig recoil
- hitboxen zijn nog steeds extreem groot
- te kleine maps
- je killt mensen te snel (en dan heb ik het nog niet over de one shot one kill bij sniping guns)
- camping mentaliteit en het feit dat je op kleine maps niet echt kunt vluchten van campers

Ik heb redelijk wat gameplay gezien van die 2 livestream links die hier al gepost zijn, waaruit ik een deel van bovenstaande puntjes kon opmaken.
Nu ik Battlefield games gewend ben, wil/kan ik gewoon niet meer terug keren naar recoilloze guns want dat voelt zo fake aan... Ik kan perfect begrijpen dat mensen recoilloze games willen en meer fast paced gameplay enzo, maar ik voel dat ik dat stadium voorbij ben. En meer fun heb met meer rustige gameplay met meer tactiek en waar teamplay en squadplay aangemoedigd wordt.

Just my two cents. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 22:50:
[...]

Er is zelfs een speciaal BF vs CoD topic, dus daar kan men helemaal los. :)

Verder vind ik de uitgebreide shoutcast/spectator mode wel een mooie toevoeging. Als je jezelf als competitieve game serieus wilt nemen, zijn fatsoenlijke spectator tools onmisbaar. Alleen jammer dat de rest van de game er niet echt op gericht is. Hoewel het me niks zou verbazen als er vanaf het begin of in ieder geval snel een MLG playlist bijdoen, want ik denk ze bij Activision/Treyarch toch stiekem hopen dat BO2 opgenomen wordt in het MLG toernooi circuit.
Indeed x2. Voor je beide alinea's.

Vooral voor console vind ik de spectator mode wel tof. Zou helemaal mooi zijn als die als queue voor de lobby gebruikt zou kunnen worden. Als je vrienden online hebt kun je gewoon hun potje joinen ipv dat zij allemaal terug naar de startpagina hoeven om jou mee te laten doen.

Ik gok dat de MLG playlist uit BO snel er in komt. Misschien wel al bij release. Vonderhaar was er vrij lyrisch over aan het einde van de BO tijdperk. (en terecht want dat was echt een toffe playlist (zeker voor een oud PC speler die nu op de console speelt. Was het dichtst dat ik bij mijn ouwe CoD2 servers op de PC op de Xbox heb gespeeld)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Asgaro schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 22:51:
Eerlijk gezegd, en ik probeer zo neutraal mogelijk te zijn, snap ik de BO2 bashers ook niet echt. Ik ben een grote fan van Battlefield en ik vind het de beste shooter franchise ooit, maar zeggen dat BO2 terug niets nieuws brengt is wel zeer zwaar overdreven...
Dat jij een BF3 fan bent wisten we al, neem bv het Modern Warfare 4 topic :P . Maar wat mij opvalt is dat het altijd de BF spelers zijn die in een CoD topic gaan lopen bashen (of ook in het gewone BF3 topic terwijl niemand van de vaste /5 CoD spelers daar ooit post, vb 1 en 2). Net of ze niet snappen dat het twee arcade shooters zijn met een iets andere insteek: relatief kleine mappen met snelle actie vs grote mappen+voertuigen. Ik heb zowel CoD als BF gespeeld maar ik werd gek van die grote mappen in BF. Neem bv die map waarin je als US soldier spawnt op dat vliegdekschip. Eerst hopen dat je een lift kan krijgen naar het vaste land want dat eind zwemmen was helemaal kansloos. Eenmaal daar aangekomen moest je hopen dat je niet gelijk gepakt wordt door een enemy tank/sniper/heli whatever die de vlag bezet hielden. Nee dan geef mij maar de CoD actie, spawnen 2 hoekjes om en knallen maar weer. Maar gelukkig hebben beide series een grote fanbase zodat ieder zijn favoriete gametype kan spelen ;)
Ok, de engine is nog steeds dezelfde, maar het feit is: blijkbaar is dit voor vele mensen een niet al te groot issue om te game niet te kopen. De serie verkoopt nog steeds extreem goed.
Ik vind het wel jammer dat ze met de oude engine blijven, maar goed...

heel veel text

Just my two cents. :)
Voor de rest van je text kan ik je alleen maar een +1 geven :) En ook ik, als CoD "fan", vind het jammer dat ze nog de oude engine gebruiken maar zolang de next gen consoles nog niet uitkomen zullen we ook geen nieuwe CoD engine krijgen, helaas pindakaas. En na een jaar wil je wel weer eens een nieuwe game dus koop je de volgende cod/bf/moh/etc maar weer ;)

Dat 10 punten systeem is toch weer een vernieuwing op de manier van customizen, laten we hopen dat het goed uitpakt en er niet 1 of 2 setups komen waar 90% mee gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frentik schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 00:50:
Voor de rest van je text kan ik je alleen maar een +1 geven :) En ook ik, als CoD "fan", vind het jammer dat ze nog de oude engine gebruiken maar zolang de next gen consoles nog niet uitkomen zullen we ook geen nieuwe CoD engine krijgen, helaas pindakaas. En na een jaar wil je wel weer eens een nieuwe game dus koop je de volgende cod/bf/moh/etc maar weer ;)
De oude engine is eigenlijk juist een positief punt. Het is weliswaar gelimiteerd in functies zoals physics, mooie directX10/11 effecten en dergelijke, maar verder merk je de tech3 engine (quake3) basis nog steeds in positief opzicht:

- Hoge framerate op alle platformen.
- Uitermate tweakbaar qua performance.
- Makkelijk voor te modden en te mappen.
- Vloeiend qua uiterlijk en gameplay.
- Spectaten en recorden zit er altijd standaard in met voldoende mogelijkheden.
- Goede netcode op dedicated servers als ze er niet mee gaan rommelen (en dit was ook nog eens redelijk te tweaken client en server side).

Wel jammer dan dat niet alle games dat uitbuiten. MW2 en 3 waren nauwelijks te tweaken op de PC alle meer recente CoD's krijgen nauwelijks mod mogelijkheden of veel te laat.

Op zich hoef ik geen nieuwe engine, tenzij het dezelfde basisfuncties kan bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tijdens een potje op de livestream zag ik iets merkwaardigs net. Gast liet het scorebord zien, 1 kerel staat op 8-4, wordt op dat moment gekilled, en zijn score springt vervolgens op 7-5. Dit is normaal toch niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Gundogan schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 09:13:
[...]

De oude engine is eigenlijk juist een positief punt. Het is weliswaar gelimiteerd in functies zoals physics, mooie directX10/11 effecten en dergelijke, maar verder merk je de tech3 engine (quake3) basis nog steeds in positief opzicht:

- Hoge framerate op alle platformen.
- Uitermate tweakbaar qua performance.
- Makkelijk voor te modden en te mappen.
- Vloeiend qua uiterlijk en gameplay.
- Spectaten en recorden zit er altijd standaard in met voldoende mogelijkheden.
- Goede netcode op dedicated servers als ze er niet mee gaan rommelen (en dit was ook nog eens redelijk te tweaken client en server side).

Wel jammer dan dat niet alle games dat uitbuiten. MW2 en 3 waren nauwelijks te tweaken op de PC alle meer recente CoD's krijgen nauwelijks mod mogelijkheden of veel te laat.

Op zich hoef ik geen nieuwe engine, tenzij het dezelfde basisfuncties kan bieden.
Heel groot nadeel, ze gebruiken een vrij verouderde netcode, op consoles helemaal goed merkbaar, lag bij groundwar bijvoorbeeld waarbij zelfs de framerate inkakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn0wblind schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 14:20:
[...]

Heel groot nadeel, ze gebruiken een vrij verouderde netcode, op consoles helemaal goed merkbaar, lag bij groundwar bijvoorbeeld waarbij zelfs de framerate inkakt.
Daarom zei ik specifiek dedicated servers. :)

9v9 op een dedicated server gaat als een trein. Met p2p kan GW nog wel eens voor problemen zorgen, maar dat ligt meer aan p2p dan aan CoD zelf denk ik want meer games met p2p hebben moeite met grotere spelersaantallen. Hoewel er een bedrijf was die voor BO een dedicated host aanbood (die hostte dus op een supersnelle verbinding en joinde zelf als spectator) en daar waren mensen behoorlijk tevreden over.

[ Voor 32% gewijzigd door Gundogan op 19-08-2012 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Maar dan ook wel echte dedicated servers dat alle communicatie zoals hits daarop verloopt want bij BF3 is het nogsteeds client based.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:53
Niet alles is client based bij BF3. Het is meer een combinatie van server en client side.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn0wblind schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 14:52:
Maar dan ook wel echte dedicated servers dat alle communicatie zoals hits daarop verloopt want bij BF3 is het nogsteeds client based.
Volgens mij heeft CoD dus altijd server side hit detection. BF3 is denk ik clientside en de hit detection in alle BF games is uhmmmm..... iets voor het BF3 topic. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Domination bestaat nu uit 2 rondes waarbij de score doortelt, nice. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Laatst online: 29-08 16:01
Gundogan schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 15:06:
[...]

Volgens mij heeft CoD dus altijd server side hit detection. BF3 is denk ik clientside en de hit detection in alle BF games is uhmmmm..... iets voor het BF3 topic. :X
Ik speel en hou van CoD & BF, maar 1 ding is zeker en dat is dat de hit detection bij BF3 nog altijd te wensen over liet toen ik ff een ''break'' nam van gamen (2 maandjes geleden ofzo). Doodgaan door een kogel terwijl je al het hoekje om was (letterlijk) gebeurde toch nog net iets te vaak ondanks goeie ping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Frentik schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 00:50:
[...]
Dat jij een BF3 fan bent wisten we al, neem bv het Modern Warfare 4 topic :P . Maar wat mij opvalt is dat het altijd de BF spelers zijn die in een CoD topic gaan lopen bashen (of ook in het gewone BF3 topic terwijl niemand van de vaste /5 CoD spelers daar ooit post, vb 1 en 2). Net of ze niet snappen dat het twee arcade shooters zijn met een iets andere insteek: relatief kleine mappen met snelle actie vs grote mappen+voertuigen. Ik heb zowel CoD als BF gespeeld maar ik werd gek van die grote mappen in BF. Neem bv die map waarin je als US soldier spawnt op dat vliegdekschip. Eerst hopen dat je een lift kan krijgen naar het vaste land want dat eind zwemmen was helemaal kansloos. Eenmaal daar aangekomen moest je hopen dat je niet gelijk gepakt wordt door een enemy tank/sniper/heli whatever die de vlag bezet hielden. Nee dan geef mij maar de CoD actie, spawnen 2 hoekjes om en knallen maar weer. Maar gelukkig hebben beide series een grote fanbase zodat ieder zijn favoriete gametype kan spelen ;)

[...]

Dat 10 punten systeem is toch weer een vernieuwing op de manier van customizen, laten we hopen dat het goed uitpakt en er niet 1 of 2 setups komen waar 90% mee gaat spelen.
ik denk niet dat je het kan afschuiven naar BF3 spelers die CoD bashen, ik denk dat er veel meer spelers zijn die zo denken over CoD. Game is gewoon sinds 2007 niet meer vooruit gegaan en in 2007 met CoD4 hadden ze een grote stap gezet en iedereen wilde deze game spelen en wat is er daarna gebeurd ?
Killstreaks zijn erger geworden in de zin van je had er veel meer last van. ze gebruiken dezelfde afbeeldingen al jaren. in MW3 zie je een bus die al in MW2 aanwezig was en dat is zo jammer.
Maar dit is alleen grafisch een min puntje en daar kan je niet een hele game op afkraken vindt ik.

De spectator mode en heel de eSports ondersteuning (als het goed gaat werken) is echt een plus punt en ik denk dat Battlefield hier ook op zit te wachten.

het 10 punten systeem is niet echt bijzonder te noemen, na een tijdje gebruikt iedereen dezelfde setups, dat is bij alle shooters zo. (in BF3 loopt iedereen met de M16a3. kobra en heavy barrel rond)

Dit zal wel de laatste CoD game zijn op deze engine,want anders gaan ze veel gamers verliezen.
BF3 heeft al wat mensen weggehaald bij CoD
straks komt MoH er nog aan en deze game kan je plaatsen tussen CoD en BF3, maar dan grafisch gezien ziet het er een stuk beter uit en sommige CoD spelers zullen in mijn ogen toch gaan overstappen.
en als ze volgend jaar meet MW4 gaan komen, hebben ze weer een strijd aan te gaan met BF4 en dus moet IW wel met een nieuwe engine gaan komen, want anders raken ze nog meer spelers kwijt.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik heb al 1 hele grote reden gehoord waardoor ik waarschijnlijk black ops 2 wel ga aanschaffen.
Dat je eerst je knife moet selecteren , dus eindelijk van dat irritante panic geknife af....EINDELIJK!....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:45:
Hey ik heb al 1 hele grote reden gehoord waardoor ik waarschijnlijk black ops 2 wel ga aanschaffen.
Dat je eerst je knife moet selecteren , dus eindelijk van dat irritante panic geknife af....EINDELIJK!....
De gewone knife melee zit er anders nog gewoon in hoor Jan. Het is nu wel zo dat je een stuk dichter bij de tegenstander moet staan. Die enorme "lunge" is eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 17:48
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:45:
*O*
bram1984 schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:11:
[...]

De gewone knife melee zit er anders nog gewoon in hoor Jan. Het is nu wel zo dat je een stuk dichter bij de tegenstander moet staan. Die enorme "lunge" is eruit.
-O- Maar moet je hem dan nu eerst selecteren om kan je weer gewoon out of nowhere je knife tevoorschijn halen en dus panic kniven?
Want zoals de knife in de huidige CoD's werkt is voor mij nog steeds een reden om BO2 niet aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Panic kniven is gewoon mogelijk, zoals ik hierboven ook aangeef. Ik denk dat mensen de balistic knife uit de reveal trailer verwarren met de normale melee. Ik heb al verschillende matches gezien waar mensen elkaar om het hoekje tegenkomen en dat er geknifed wordt. Je hebt nu echter wel een grotere kans om het gevecht alsnog te winnen als je schiet, aangezien je echt praktisch tegen je tegenstander aan moet staan, wil je knife werken.

Apart trouwens om alleen daarom een game niet aan te schaffen. Zo vaak komt het ook weer niet voor. Ik zou zeggen: vermijd de kleine ruimtes of zet je melee knop ergens anders onder.

[ Voor 17% gewijzigd door bram1984 op 20-08-2012 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

bram1984 schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 16:14:
Panic kniven is gewoon mogelijk, zoals ik hierboven ook aangeef. Ik denk dat mensen de balistic knife uit de reveal trailer verwarren met de normale melee. Ik heb al verschillende matches gezien waar mensen elkaar om het hoekje tegenkomen en dat er geknifed wordt. Je hebt nu echter wel een grotere kans om het gevecht alsnog te winnen als je schiet, aangezien je echt praktisch tegen je tegenstander aan moet staan, wil je knife werken.

Apart trouwens om alleen daarom een game niet aan te schaffen. Zo vaak komt het ook weer niet voor. Ik zou zeggen: vermijd de kleine ruimtes of zet je melee knop ergens anders onder.
+1

Voor mij mag het kniven er wel inzitten, danwel beperkt..
Balistic knife ftw!! Lekker lightweight en kijken of je mooi streakje kunt neerzetten. Vond ik in black ops 1 al helemaal de bom, lekker die bijl mee... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
delaitinho schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 16:28:
[...]

+1

Voor mij mag het kniven er wel inzitten, danwel beperkt..
Balistic knife ftw!! Lekker lightweight en kijken of je mooi streakje kunt neerzetten. Vond ik in black ops 1 al helemaal de bom, lekker die bijl mee... :D
True maar het instant d00m knifen ben ik liever kwijt dan rijk. Geen lunge, autoaim of grote swipearc en gewoon eerst equippen en 1hit van achteren, twee hits van voren. :)

Overigens.... iemand die weet wat de perk toughness doet? Ze hadden immers ook het idee van een perk die je beschermde tegen tenminste één knife swipe (hoewel ik denk dat het eerder hardened pro is uit BO) toen ze de iedeen voor het kifesysteem opperden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indeed. Al halen ze alleen eruit dat recht door kogels heen kan knifen. Vier hitmarkers en toch geknifd worden is te debiel. BF3 systeem vind ik te traag. Domme animaties... Een tussenweg lijkt me wel wat.

Of gewoon een bayonet als attachment als je wil kunnen knifen. Anders mag je oldschool bashen met je kolf.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2012 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 13:26

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Wat ik heb gezien van de gameplay is dat de knife lunge vrijwel helemaal verdwenen is.

Verder begrijp ik het bashen van CoD ook niet helemaal. Altijd dat gezeur over oude engines en weinig veranderingen. Zeker voor de consoles is CoD niet geëvenaard door BF.

Ik ben sinds een aantal dagen weer terug naar Blops en de graphics zijn echt wel goed. Die van BF3 classificeer ik dan ook niet als beter, zeker niet door de 30 fps. Ook duidelijk de reden waarom er nog geen nieuwe engine is.
Verder vind ik dat ook Blops 2 weer veel vernieuwing laat zien, van het klassen systeem, tot de speelmodussen en de wapens.

Daarnaast bevat BF3 veel meer glitches en errors. Het spel is gewoon veel minder gepolijst vergeleken met de CoD games. Vooral het geluid bevat heel veel bugs, wat net zo belangrijk is als de graphics. Verder geen autobalans, mute of wapenvergelijk... Echt domme basis fouten!
En BF3 vind ik na vier maanden al best wel saai. Zeker door hele grote maps met weinig spelers.

Ik zie iig erg veel uit naar Blops 2. BF3 zal ik ook nog wel spelen als er nieuwe content verschijnt (heb Premium), maar CoD is toch meer mijn spel en zo te zien voor heel veel console spelers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Jobbie schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:47:

...

Ik zie iig erg veel uit naar Blops 2. BF3 zal ik ook nog wel spelen als er nieuwe content verschijnt (heb Premium), maar CoD is toch meer mijn spel en zo te zien voor heel veel console spelers...
Nja, maar een groot deel daarvan zijn wel kinderen die via hun kameraadjes en mond-op-mond reclame Call of Duty hebben leren kennen. Die stats kan je niet echt serieus nemen als maat om te tonen dat CoD een kwalitatief beter spel is...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WqUQP.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:45
Asgaro schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:27:
[...]

Nja, maar een groot deel daarvan zijn wel kinderen die via hun kameraadjes en mond-op-mond reclame Call of Duty hebben leren kennen. Die stats kan je niet echt serieus nemen als maat om te tonen dat CoD een kwalitatief beter spel is...
[afbeelding]
Mond op mond of mond tot mond reclame? Mond op mond lijkt me een beetje ranzig eerlijk gezegd :P.

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:27:
[...]

[afbeelding]
Niet een maar DRIE CoDs worden meer gespeeld. Denk je dan niet dat er meer mesen boven de 16 jaar CoD spelen dan BF3?

Bovendien heeft elk mens een tellende mening, ook kinderen onder de 10 jaar... Of vind je die soms minderwaardig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Jobbie schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:47:
Wat ik heb gezien van de gameplay is dat de knife lunge vrijwel helemaal verdwenen is.

Verder begrijp ik het bashen van CoD ook niet helemaal. Altijd dat gezeur over oude engines en weinig veranderingen. Zeker voor de consoles is CoD niet geëvenaard door BF.

Ik ben sinds een aantal dagen weer terug naar Blops en de graphics zijn echt wel goed. Die van BF3 classificeer ik dan ook niet als beter, zeker niet door de 30 fps. Ook duidelijk de reden waarom er nog geen nieuwe engine is.
Verder vind ik dat ook Blops 2 weer veel vernieuwing laat zien, van het klassen systeem, tot de speelmodussen en de wapens.

Daarnaast bevat BF3 veel meer glitches en errors. Het spel is gewoon veel minder gepolijst vergeleken met de CoD games. Vooral het geluid bevat heel veel bugs, wat net zo belangrijk is als de graphics. Verder geen autobalans, mute of wapenvergelijk... Echt domme basis fouten!
En BF3 vind ik na vier maanden al best wel saai. Zeker door hele grote maps met weinig spelers.

ik denk dat de nieuwe content van BF3 niet zo goed zal zijn op de consoles. Het zijn grote maps die je gewoon met 64 man wilt spelen en niet met maximaal 24 man.

ruzie tussen CoD en BF3 blijf je houden, maar het probleem zit hem vooral in de consoles en PC.

CoD is een console game en draait geweldig, ziet er nog leuk uit voor op een oude console en komt ieder jaar met wat extra's, afgelopen jaar was het alleen wat minder en hopelijk zou Blops2 veel meer toevoegen. Dat ze nog op de oude engine draaien is normaal, want ik verwacht dat MW4 op een nieuwe engine en nieuwe console zal verschijnen (ze moeten haast wel)

Battlefield is altijd al een PC game geweest, grote open maps met voertuigen en 64 man.
heel veel variaties en potjes die minimaal 20 minuten duren. Alleen kniven gaat sloom, netcode is slecht en soms valt inderdaad het geluid uit.

dus samengevat:
Console: Call of duty is net iets beter dan Battlefield
PC: Battlefield is veeeel beter dan Call of duty.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
SanderPS3 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:58:
[...]

Mond op mond of mond tot mond reclame? Mond op mond lijkt me een beetje ranzig eerlijk gezegd :P.
Gadverdamme, nu je het zegt :P
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:59:
[...]

Niet een maar DRIE CoDs worden meer gespeeld. Denk je dan niet dat er meer mesen boven de 16 jaar CoD spelen dan BF3?

Bovendien heeft elk mens een tellende mening, ook kinderen onder de 10 jaar... Of vind je die soms minderwaardig?
Nee, ik heb niets tegen kinderen. :) Maar ik denk alleen dat zij minder research doen over welke goede shooters er op de markt zijn - wat natuurlijk wat logisch is op die leeftijd - maar daarnaast denk ik ook dat kinderen meer ingeven aan groepsdruk. Dus als hun vrienden het spelen, gaan zij ook dezelfde game spelen.
Daar is natuurlijk niets mis mee, maar ik denk dat je op een latere leeftijd meer oog zult hebben voor andere shooters omdat je minder denkt aan groepsdruk.

Maar goed, het is maar een theorie hé :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Asgaro schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 14:21:
Maar goed, het is maar een theorie hé :P
Precies, want het is mij allang duidelijk dat pikkies van 12 meegaan met de hype van het moment, ofwel die zijn allang bezig met iets anders dan Blops of oude MWs. Juist die-hards/veteranen komen terug bij de oude CoDs. Dus het is nogal makkelijk om te zeggen "ja, komt door pear pressure". Activiteit zegt mij iig veel over kwaliteit. Slechte spellen worden nl. minder gespeeld...

Iig vind ik na zo'n 100 uur BF3, Blops (200 uur al gespeeld) weer verfrissend, zelfs met randoms...!

Weet trouwens of je bij de MM BLOPS2 kan pre-orderen en of je Nuketown erbij krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Thx. In de winkel maar s een pre-order plaatsen. Prijs is bij de MM toch vaak de laagste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-09 22:49
Collectors edition:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

49,- via http://www.budgetgaming.n...+black+ops+2_Xbox360.html

Die Collector's Edition is wel héél vet, daar zit zo'n 'parrot / drone' bij. Die kun je geloof ik met je smartphone besturen, zijn normaal best prijzig dus zal hier ook wel aardig prijskaartje aan hangen. Vind deze versie wel erg geslaagd _/-\o_ Prijs zal ongeveer 180,- zijn denk ik.

Ik blijf trouwens netjes wachten op NukeTown 2025 + nog iets anders leuks voor rond de 50,- :$

[ Voor 22% gewijzigd door NeoMe op 28-08-2012 19:27 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb 'm inderdaad ook via PlayMeFirst besteld. Nuketown map wil ik er wel bij hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
NeoMe schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:06:
49,- via http://www.budgetgaming.n...+black+ops+2_Xbox360.html

Die Collector's Edition is wel héél vet, daar zit zo'n 'parrot / drone' bij. Die kun je geloof ik met je smartphone besturen, zijn normaal best prijzig dus zal hier ook wel aardig prijskaartje aan hangen. Vind deze versie wel erg geslaagd _/-\o_ Prijs zal ongeveer 180,- zijn denk ik.

Ik blijf trouwens netjes wachten op NukeTown 2025 + nog iets anders leuks voor rond de 50,- :$
Je kunt de drone besturen met een bijgeleverde afstandsbediening.. Was het maar waar dat het met de iphone kon. Blijkbaar niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ja helaas, dat is een andere. De parrot drone AR 2.0 is dat, maar die is ook duurder (280eu) vanwege de HD camera functie die erop zit.

Prijs is bekend: €180,-

[ Voor 9% gewijzigd door NeoMe op 29-08-2012 18:36 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Zo! Erg tof! Zal idd wel prijzig worden... Ben benieuwd wat de extra's allemaal inhouden... Ook in de hardened editie.

Verwijderd

180 euro vind ik persoonlijk wel erg stevig hoor.
Ik heb ook echt zo'n "Wat moet ik hier mee?" gevoel. Die drone is grappig maar die leg je na een paar keer weg.
Hardened edition is misschien wel een optie maar zolang ik daar niet precieze inhoud van weet ga ik het ook niet kopen.
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:29:
Ik heb ook echt zo'n "Wat moet ik hier mee?" gevoel. Die drone is grappig maar die leg je na een paar keer weg.
Hardened edition is misschien wel een optie maar zolang ik daar niet precieze inhoud van weet ga ik het ook niet kopen.
Collectors editions zijn eigenlijk altijd al 'hebbedingen' geweest. :)

Ben benieuwd of bij de hardened edition ook CoD elite erbij zit. Volgens mij is er nog niks over elite en BO2 gezegd? En of er überhaupt nu wel elite voor de PC komt. :X

[ Voor 4% gewijzigd door Gundogan op 30-08-2012 09:38 ]

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

Ja vorig jaar zat elite bij de hardened editie inbegrepen. Nu heb ik geen idee. Zou het wel even willen weten voor dat ik iets ga bestellen.

Stand Alone Agent (GITS SAC)

• Exclusive501

Exclusive501

Would you kindly?

Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:29:
Dat is toch altijd al zo met die speciale edities. Ik herriner me bij MW2 een editie met night vision goggles erbij en bij Black Ops 1 kreeg je er een op afstand bestuurbare RC-XD bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 21:35
De Care Package is overal al uitverkocht :S. Dus ik heb de Hardened Edition maar bestelt op Yourgamezone voor maar 71€. Zij zijn de goedkoopste. En je krijgt het echt op release binnen.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:52

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Ik koop de Hardened, mits ze er wel Elite bijgooien.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Mycom kon ik de CP editie gewoon bestellen. Linkje naar budgetgaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Nee elite moet je apart bij kopen dit jaar.
ThE_OwNeR schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 21:39:
Ik koop de Hardened, mits ze er wel Elite bijgooien.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Ik heb PS3 en die zijn blijkbaar uitverkocht.
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 22:01:
Op Mycom kon ik de CP editie gewoon bestellen. Linkje naar budgetgaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PM_Petrol schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 23:11:
Ik heb PS3 en die zijn blijkbaar uitverkocht.

[...]
Oh wacht sorry, zat even niet na te denken dat mensen een andere console hebben dan ik. :P (Maarre ook voor PS3 lijkt mycom hem gewoon beschikbaar te hebben.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Ja maakt nu ook niet meer uit ;). Heb de Hardened al besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht dit jaar wel met bestellen totdat ik zeker weet dat het een goeie game is.
Dat betekent dus dat ik ook de reviews van Youtube commentators afwacht ipv alleen de reviews van "officiële" bronnen bekijk.
Vele van die reviewers gaven MW3 een 9. Sorry hoor maar ik vind MW3 op z'n best een 7 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Ik heb nieuwe info gevonden over het Levelen. Wanneer je wat unlockt enzo: YouTube: Blacks Ops 2 Level Progression - FIRTST ON YOUTUBE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Linkje naar de bron zou erg fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PM_Petrol schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:37:
Ik heb nieuwe info gevonden over het Levelen. Wanneer je wat unlockt enzo: YouTube: Blacks Ops 2 Level Progression - FIRTST ON YOUTUBE
dit is gewoon bo 1.

iemand die views wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Het is ook geen black ops 2 gameplay, maar info over Black ops 2
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:58:
[...]

dit is gewoon bo 1.

iemand die views wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Wel maf, Vahn zijn post is van 23 april, maar de replies zijn van vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
ja dat zag ik ook al
misschien is het ge edit?
Anders is het wel raar.
Maar het is wel echt.
vinom schreef op woensdag 05 september 2012 @ 17:00:
Wel maf, Vahn zijn post is van 23 april, maar de replies zijn van vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
Ik denk dat de post vandaag pas online is gezet. Anders waren er al lang reacties.

PS: normaal quote je het bericht eerst voordat je reageert, ook handiger voor de mensen die het lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
itsFuzeh schreef op woensdag 05 september 2012 @ 17:04:
Ik denk dat de post vandaag pas online is gezet. Anders waren er al lang reacties.

PS: normaal quote je het bericht eerst voordat je reageert, ook handiger voor de mensen die het lezen.
Zo goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
Veel handiger ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:50

Satom

Verzamel ervaringen

Nu ik de trailer gezien heb, heb ik zoiets van "ja, dit ziet er leuker uit dan verwacht!".. want dacht als dit in toekomst gaat afspelen krijg je allemaal van die laser e.d., ik kreeg al helemaal het BF2142 gevoel, wat ik toch niet echt leuk vond.. maar dit valt reuze mee, maar een demo/beta zal er niet komen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Nee geen beta. De beta kopen wij op 13 november ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Ai, dus dan zal ik het maar even op de niet "nette" manier moeten proberen.. heb wel een (wat ik een) uitstekende laptop, maar of die Black Ops 2 lekker gaat vinden vraag ik mij af (HP DV7-6190ed :$ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Black Ops 2 PC system requirements

CPU: Intel Core2 Duo E8200 2.66 GHz or AMD Phenom X3 8750 2.4 GHz
Memory: 2GB for 32-bit OS or 4GB for 64-bit OS
Gnomes: Four hardened micro-gnomes with front line combat experience
Video Card: Nvidia GeForce 8800GT 512 MB or ATI Radeon HD 3870 512 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Is er al wat bekend over Zombies? Eigenlijk nooit echt een fan geweest, maar sinds kort BO Zombies gespeeld en het is eigenlijk toch wel erg grappig...

Zo was ik bezig met Call of the Dead op het schip. Had net de stroom aangedaan en liep een verdieping lager te kijken naar de rest van het veld, wordt ik ineens gelanceerd...! Erg grappig...

Ben daarom ook benieuwd wat ze er nu weer mee gaan doen... Het kan me iig. veel meer boeien dan de spec ops missies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jobbie schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:18:
Is er al wat bekend over Zombies? Eigenlijk nooit echt een fan geweest, maar sinds kort BO Zombies gespeeld en het is eigenlijk toch wel erg grappig...

Zo was ik bezig met Call of the Dead op het schip. Had net de stroom aangedaan en liep een verdieping lager te kijken naar de rest van het veld, wordt ik ineens gelanceerd...! Erg grappig...

Ben daarom ook benieuwd wat ze er nu weer mee gaan doen... Het kan me iig. veel meer boeien dan de spec ops missies...
Ik zou zeggen Google it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

PM_Petrol schreef op maandag 10 september 2012 @ 21:09:
Black Ops 2 PC system requirements

CPU: Intel Core2 Duo E8200 2.66 GHz or AMD Phenom X3 8750 2.4 GHz
Memory: 2GB for 32-bit OS or 4GB for 64-bit OS
Gnomes: Four hardened micro-gnomes with front line combat experience
Video Card: Nvidia GeForce 8800GT 512 MB or ATI Radeon HD 3870 512 MB
Oké, bedankt.. zo te zien moet het wel te doen zijn op de mijn laptopje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Oh, wat mag dat zijn? Zit dat in mijn laptop, want heb hier nog nooit eerder van gehoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Satom schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:14:
Oh, wat mag dat zijn? Zit dat in mijn laptop, want heb hier nog nooit eerder van gehoord..
Staan bij se sys reqs. Ik heb ze niet. Wordt flink upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Inderdaad, ik zie het nu ook staan. Zonet waarschijnlijk niet goed gekeken.. maar dat lezend voel ik me in de maling genomen, want kan er niet veel over vinden. Misschien verkeerd gezocht, maar zal het straks nog eens op de PC opzoeken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
By Mycom kun je nu 10 micro-gnomes voor € 49,- halen geloof ik. Krijg je meteen 3 jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spleethoven
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-01-2024
Das wel een leuke deal. Ga er ook wat bestellen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik zelf deze, overgeklokt tot 6 GHz.

Afbeeldingslocatie: http://www.cdhm.org/news/images/2009-08-cdhm-mariella-vitale-08.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Haha! Ik werd dus inderdaad voor de gek gehouden.. maar heb er ook maar wat besteld bij MyCom :+
Bedankt heren (en/of dames)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Satom schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 17:04:
Haha! Ik werd dus inderdaad voor de gek gehouden.. maar heb er ook maar wat besteld bij MyCom :+
Bedankt heren (en/of dames)
Nice je reactie. Bedankt voor de gniffels. :P

• OneTimer
Jobbie schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:18:

Nee dat komt binnenkort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpookie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 30-11-2021
Ik heb een vraag. Stel ik koop deze game key van black ops 2 http://www.g2play.net/sto...s-II-Uncut-Steam-Key.html . Krijg ik dan een mail toegestuurd met de code en als ik deze code bij steam invoer is het dan herzelfde ofdat ik hem daar gekocht heb en kan ik voor 10 euro extra de digital deluxe edition kopen?

• OneTimer
elpookie schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 23:47:
Ik heb een vraag. Stel ik koop deze game key van black ops 2 http://www.g2play.net/sto...s-II-Uncut-Steam-Key.html . Krijg ik dan een mail toegestuurd met de code en als ik deze code bij steam invoer is het dan herzelfde ofdat ik hem daar gekocht heb en kan ik voor 10 euro extra de digital deluxe edition kopen?
Geen idee hoe dat met de PC werkt. Moet je altijd een code kopen voor steam?

[ Voor 110% gewijzigd door bram1984 op 20-09-2012 10:41 ]

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

PM_Petrol schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 15:23:
Geen idee hoe dat met de PC werkt. Moet je altijd een code kopen voor steam?
Ja, zonder steam kan je geen BO2 spelen maar je kan
1) een hardcopy van de game kopen in de (web)winkel, de bijbehorende key registreren in steam en vervolgens de game vanaf dvd instaleren of
2) je kan zoals elpookie een online key kopen, deze in steam registreren en vervolgende de game via steam downloaden.

Resultaat is hetzelfde.
Nice, het lijkt erop dat je de zombies buiten een rijdende bus moet houden.

[ Voor 18% gewijzigd door Frentik op 20-09-2012 12:10 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.

Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.