Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-07 15:43
Hm, ziet er toch wel gruwelijk uit. Jammer dat mijn laptop dat nooit gaat trekken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd611
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-08 17:14
Ziet er inderdaad goed uit, valt me alleen wel op dat alle wapens erg snel killen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erg vette trailer , dat gaat knallen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Ik heb net pas de multiplayer trailer bekeken, en vind het er eigenlijk best leuk uitzien.
Dacht altijd bij mezelf er komt geen cod game meer in mijn pc, maar dit doet me toch twijfelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:52

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Wat me opviel was hoe snel alles te doen was, op een gegeven moment was hij bezig met een soort uav remote control ding, switche snel naar zijn shotgun, schoot een ventje neer, gooide toen een C4 omhoog en triggerde die gelijk, en kon gelijk weer door met zijn shotgun.

Dat vind ik echt geweldig, erger me dood als van die kleine dingen, zo langzaam gaan.

Tevens vind ik het erg vet dat ze MLG gaan supporten, kan ik alleen maar toejuichen.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:41
Qua wapengebruik is zie ik geen veranderingen: dodelijk en geen recoil.

Perks: ik zie nu dat je kennelijk 'pro' perks kan hebben en die een extra slot innemen (dus je kan 3 normale perks nemen maar ook 1 normale en 1 normale + pro variant). Edit nvm: stukje met pistol en knife laat 3 normale en 3 pro perks zien. :p

Knife: moet je equippen voor gebruik?

Extra competitief stukje: eerst zien, dan geloven of ze hier ook aandacht aan besteden qua balans en zo.

Graphics lekker duidelijk, geen mistige en kleurloze toestanden zoals bij Modern Warfare.

Bolt actions zonder scope!!11111oneoneoenoeneone :p

AN94 in CoD!!1111oneoenoeneoneoneo :p (wel helaas full auto)

O en geen extra packages qua pointstreaks in die kleine overzichtjes bij elk stukje = één killstreak systeem (hoop van wel)?

Verder zal het vooral afhangen van de extra futuristische gadgets, want daarmee lijkt deze CoD zich het meest te willen onderscheiden.

[ Voor 15% gewijzigd door Gundogan op 07-08-2012 20:01 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:12
Ondanks dat er grafisch niet veel is gewijzigd lijkt het dat Treyarch COD met de huidige engine een nieuw leven in heeft geblazen. Ik vond die futuristische setting een aanfluiting, maar nu ik die MP trailer zie lijkt het mij eigenlijk wel vermakelijk. Ben benieuwd wat MOH gaat worden, maar dit ziet er toch wel vermakelijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allerbelangrijkste: 0:24 DOLPHIN DIVE. Woot! :)

Ik vind het wel vreemd om te zien dat ze richting MW serie gaan qua strakheid van red dots en hitmarkers etc. Ziet er niet verkeerd uit hoor maar ik mocht de WaW en BO stijl wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 20:52:
Allerbelangrijkste: 0:24 DOLPHIN DIVE. Woot! :)

Ik vind het wel vreemd om te zien dat ze richting MW serie gaan qua strakheid van red dots en hitmarkers etc. Ziet er niet verkeerd uit hoor maar ik mocht de WaW en BO stijl wel.
Als het nu maar op een aparte knop kan worden gebinded. Nog te vaak dat ik iets te enthousiast ben en vol op een muurtje jump in plaats van er achter te gaan liggen = death. :p

En de strakke stijl is denk ik door de setting. Gelukkig zijn ze niet voor de lage contrast blurry gegaan van MW.

Eerste indepth analysis van de trailer is er ook inmiddels:

[ Voor 9% gewijzigd door Gundogan op 07-08-2012 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-09 22:49
Hehe ziet er wel goed uit tot nu toe :)
Een keer wat anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gundogan schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 21:05:
[...]

Eerste indepth analysis van de trailer is er ook inmiddels:

[video]
Leuk grapje of heb je zelf nog niet gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Voor mijn gevoel is het na enkele goede titels (COD1, COD2 en COD:MW) downhill gegaan. Het is mij net allemaal iets te casual en over the top (kruisbogen, werpmessen, exploderende RC-cars etc.) en het feit dat BO2 een futuristisch thema heeft zorgt er natuurlijk voor dat dit alleen maar erger wordt (wat in deze trailer bevestigd wordt). Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
bram1984 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 22:37:
[...]

Leuk grapje of heb je zelf nog niet gekeken?
Kijk eens naar van wie dat filmpje is. ;p

Anyway, nog wat dingen wijzer geworden:

10 point system is nu wel duidelijk: 10 punten die je kan verspreiden over je perks (+ de pro variant), wapens, attachments en equipment. Dus 3 perks + de pro variant is al 6 punten. Dus al die vakjes die je ziet in de loadouts zijn elk één punt waard.

Killstreak kills leveren maar een kwart van de xp punten op. Op zich niet zo bijzonder, maaarrrr de echte killwhores in objective gamemodes zullen nu waarschijnlijk niet meer bovenaan komen te staan met killstreak TDM stijl spelen.

O, en de AN94 in de trailer had een rare muzzle flash breaker of hoe het ook mag heten. Misschien is dat de kick proficiency in attachment vorm?

[ Voor 9% gewijzigd door Gundogan op 07-08-2012 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha ja El Presador. Maar je brengt het zonder smileys e.d. dus ik dacht dat je serieus was. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:51
ja deze ga ik ook zeker overslaan.

COD 2, COD MW heb ik met heel veel plezier gespeeld. MW2 vond ik ook erg goed, maar de lag en de hackers verziekte de boel toen behoorlijk. Black ops kon me vervolgens ook niet echt boeien (hoewel ik de sfeer wel beter vond) en MW3 ga ik maar niet over beginnen. Dat is MW2 in het kwadraat qua kleuters, hackers en lag.

Dus helaas BO2. Ik ga m'n vertier wel weer in MW1 zoeken. (En nee, ik ben absoluut geen BF fanboy. BF kan me al helemaaaaaaaaaaaaaal niet boeien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-07 15:43
Gundogan schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 22:47:
[...]

Kijk eens naar van wie dat filmpje is. ;p

Anyway, nog wat dingen wijzer geworden:

10 point system is nu wel duidelijk: 10 punten die je kan verspreiden over je perks (+ de pro variant), wapens, attachments en equipment. Dus 3 perks + de pro variant is al 6 punten. Dus al die vakjes die je ziet in de loadouts zijn elk één punt waard.

Killstreak kills leveren maar een kwart van de xp punten op. Op zich niet zo bijzonder, maaarrrr de echte killwhores in objective gamemodes zullen nu waarschijnlijk niet meer bovenaan komen te staan met killstreak TDM stijl spelen.

O, en de AN94 in de trailer had een rare muzzle flash breaker of hoe het ook mag heten. Misschien is dat de kick proficiency in attachment vorm?
Anders ga je lekker het hele spel proberen te ontleden aan de hand van 1 filmpje van 2 minuten? :')

Wacht gewoon lekker rustig af joh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
StevenzeN schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 23:55:
[...]

Anders ga je lekker het hele spel proberen te ontleden aan de hand van 1 filmpje van 2 minuten? :')

Wacht gewoon lekker rustig af joh ;)
Vorige keer kon je ook zowat alles al uit één trailer halen. :p

Hier zelfs meer. MOAR analyzing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:45
Ik durf hem bijna niet te posten, haha :P
[YouTube: http://youtu.be/jQmnONOweD4?hd=1]
Had hem gelijk na de trailer gemaakt, dus ik mis nog een aantal zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Heel informatieve breakdown (beter als die hierboven, sorry :$)

YouTube: NEW BLACK OPS 2 MULTIPLAYER FEATURES GUNS PERKS KILL STREAKS! BO2 Trailer Breakdown!

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Laat mij nou ook even mijn one minute of fame hebben, jonguuh! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Beiden vullen elkaar netjes aan op sommige punten.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pdebie schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 23:50:

COD 2, COD MW heb ik met heel veel plezier gespeeld. MW2 vond ik ook erg goed, maar de lag en de hackers verziekte de boel toen behoorlijk. Black ops kon me vervolgens ook niet echt boeien (hoewel ik de sfeer wel beter vond) en MW3 ga ik maar niet over beginnen. Dat is MW2 in het kwadraat qua kleuters, hackers en lag.

Dus helaas BO2. Ik ga m'n vertier wel weer in MW1 zoeken. (En nee, ik ben absoluut geen BF fanboy. BF kan me al helemaaaaaaaaaaaaaal niet boeien).
Gelukkig. Mensen die MW2 beter vinden dan BO en MW3 kan ik niet echt serieus nemen en kom ik ook liever niet online tegen. Lekker je Harrier halen en in de bosjes op je Chopper gaan wachten, om vervolgens met je knife class als een idioot riddertje te gaan spelen, dat was pas vet, niet. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
bram1984 schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 09:32:
[...]

Gelukkig. Mensen die MW2 beter vinden dan BO en MW3 kan ik niet echt serieus nemen en kom ik ook liever niet online tegen. Lekker je Harrier halen en in de bosjes op je Chopper gaan wachten, om vervolgens met je knife class als een idioot riddertje te gaan spelen, dat was pas vet, niet. :F
Ja jij somt nu precies de punten op waar ik ook zo'n hekel aan heb in de COD spellen. Ik speel niet volgens dat principe. Ik ren rond, ik duik netjes op tijd weg achter beschutting. Alles wat jij noemt is precies wat al die kleuters doen in MW2, in MW3 en ook in BO.

En dat zelfde gaat ook gebeuren in BO2. En daarom dat ik het dus niet ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 15:23

UTADDICT

NERF

Ziet er heel vet uit! Wordt een zekere pre-order gezien de tijd die er nu al in MW3 is gaan zitten.

Ik snap de discussie over graphics wel, maar nog altijd gameplay > graphics!

Letterlijk, als er nu iemand een goede remake van UT'99 GOTY uit zou brengen voor de mac - met dezelfde graphics als de oude - dan kocht ik hem en had ik geen leven meer. Graphics boeien dan echt niet meer als de Gameplay zo enorm vet is.

De snelheid van dingen doen viel me erg op in het filmpje, en daar ben ik erg blij mee. Bij MW3 vind ik dat nog wel eens veel te traag, dan ram ik al op de knop maar is het mannetje op het scherm nog ergens anders mee bezig.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

pdebie schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 23:50:

Als je BO en MW3 serieus gespeeld hebt dan kan je toch niet met droge ogen zeggen dat MW2 beter was?
- Het hele perk en killstreak systeem is in BO/MW3 flink verbeterd t.o.v. MW2,
- matchmaking in MW3 >>>>> matchmaking MW2
- hackers in MW3 <<< MW2
- lag is helaas inherent aan de keuze van IW voor p2p gaming maar met een goede host is het zo slecht nog niet

Maar ik vind de trailer er wel cool uitzien en deze ga ik zeker weer kopen :) Bedankt voor de analyse vinom, scheelt zelf weer goed opletten ;)

edit: die "build in wallhack" lijkt de moderne versie van de heart beat sensor, je ziet de speler pas nadat dat display een soort van puls geeft.

[ Voor 6% gewijzigd door Frentik op 08-08-2012 11:31 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pdebie schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:01:
[...]

Ja jij somt nu precies de punten op waar ik ook zo'n hekel aan heb in de COD spellen. Ik speel niet volgens dat principe. Ik ren rond, ik duik netjes op tijd weg achter beschutting. Alles wat jij noemt is precies wat al die kleuters doen in MW2, in MW3 en ook in BO.

En dat zelfde gaat ook gebeuren in BO2. En daarom dat ik het dus niet ga kopen.
Dat is anders niet wat je zegt. Je zegt dat de lag en de hackers MW2 hebben verpest. BO kan je niet boeien en over MW3 ga je helemaal niet beginnen? Wat bedoel je dan? MW2 is in mijn optiek de slechtste CoD die ik ooit gespeeld heb. Een grote ongebalanceerde teringzooi. Dus wat je daar precies goed aan vindt, is me een raadsel. De shit die ik noem zit niet eens in BO, en en mindere mate in MW3, maar in die game heb ik er weinig last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Coole trailer, het geeft mij wel hoop. Ik vond MW3 helemaal niks, vooral vanwege de veel te kleine maps en de akimbo spammers. Hopelijk bouwt BO2 verder op wat BO zo goed maakte, dan ga ik zeker weel héél veel BO2 spelen.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
vinom schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 00:25:
Ik durf hem bijna niet te posten, haha :P
[video]
Had hem gelijk na de trailer gemaakt, dus ik mis nog een aantal zaken.
Btw, volgens mij is dat stukje met de knife ook gewoon TDM (alles is TDM of een vorm darrvan, behalve het stuk aan het begin wat ook aan het einde zit, dat is 100% multi-team TDM). De knife zit al op 9 en iemand met een assault rifle maakt de 19 -> 20 kill. Denk dat ze het eerder laten zien dat je nu de knife moet equippen en dat het zelfs één van je 10 punten inneemt. Dus als je niet van het knifen bent, kan je die zelfs helemaal thuislaten. Tenzij de instant knife er nog inzit in verzwakte vorm en de equip knife de instant knife of d00m is. :p

En de wallhax komt uiteraard door de aparte scope. Waarschijnlijk dachten ze dat de heartbeat sensor nog te zwak was. O-)

Verder zie je ook in het container level dat containers verplaatst worden. Misschien de return van de interactieve maponderdelen uit BO of gewoon omdat het leuk staat in de achtergrond? Zou wel tof zijn om routes te kunnen openen of veranderen door het verplaatsen van dingen als containers (denk aan Radiation of Stockpile uit BO).

[ Voor 6% gewijzigd door Gundogan op 08-08-2012 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Jup, je hebt helemaal gelijk. Mijn eerste gedachte was Gun Game omdat ie switche naar zijn knife en het daarna afmaakte met een tomahawk. Wel tof dat die er trouwens inzitten :)

Iedergeval kijk ik er best wel naar uit.

[ Voor 11% gewijzigd door vinom op 08-08-2012 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09-2019
Dolphin dive is back 8)
Black ops helemaal kapot gespeeld, erg benieuwd of BO2 me weer vast kan houden. MW3 deed dat helaas niet.

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Ik hoop dat die trailer Hardcore mode toonde? Heb je gezien hoe snel die enemies neervielen?

[ Voor 5% gewijzigd door Asgaro op 08-08-2012 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, in BO had je op het begin veel te veel kogels nodig om iemand neer te leggen. Als je 2 vijanden tegelijk tegenkwam, legde je het eigenlijk altijd af, ook al begon je eerder met schieten. Of als je ze in de rug pakte had er altijd eentje tijd genoeg om nog even om te draaien.

Hardcorde mode heeft trouwens geen HUD. Dit is dus gewoon softcore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
bram1984 schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 13:34:
Tja, in BO had je op het begin veel te veel kogels nodig om iemand neer te leggen. Als je 2 vijanden tegelijk tegenkwam, legde je het eigenlijk altijd af, ook al begon je eerder met schieten. Of als je ze in de rug pakte had er altijd eentje tijd genoeg om nog even om te draaien.

Hardcorde mode heeft trouwens geen HUD. Dit is dus gewoon softcore.
Dat was door de lag die de console versies hadden ja. Zou me niks verbazen als de wapens in BO2 weer tussen de 30 en 49 damage gaan doen met een redelijk hoge firerate waardoor je time to kill ergens tussen de 200ms en 500ms uit zal komen, afhankelijk van range. En dan in combinatie van geen of minimale recoil. Eigenlijk vrij standaard tegenwoordig in semi-realistische shooters (die waarschijnlijk allemaal naar CoD hebben gekeken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En wellicht ook het gebrek aan Stopping Power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
Hehe.. binnenkort ff pre-orderen samen met medal of honor warfighter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Warfighter ziet er ook wel tof uit, maar ik heb toch nooit echt iets gehad met DICE, dus die vis ik wel een keer uit de budgetbak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
bram1984 schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 16:11:
Warfighter ziet er ook wel tof uit, maar ik heb toch nooit echt iets gehad met DICE, dus die vis ik wel een keer uit de budgetbak.
Danger Close :)
Dice = Battlefield
Danger Close = Medal of Honor

[Multi] Medal of Honor: Warfighter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, Frostbite engine, om het even. Ik vind het minder lekker spelen, maar misschien is deze wel heel tof. Daarvoor weet ik er nog te weinig over. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
De MP ziet er wel een stuk interessanter uit dan de SP om eerlijk te zijn, maar ben bang dat ze het te uitgebreid gaan maken qua streaks etc, wil gewoon solid gunplay in plaats van ongebalanceerde zooi ala MW3.

[ Voor 11% gewijzigd door Sn0wblind op 08-08-2012 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
Ze maken het de laatste paar jaren sowieso al te uitgebreid..
Als ze het nu gewoon als MW/MW2 hadden gelaten was het beter geweest, minder killstreaks en betere gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
itsFuzeh schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 21:15:
Ze maken het de laatste paar jaren sowieso al te uitgebreid..
Als ze het nu gewoon als MW/MW2 hadden gelaten was het beter geweest, minder killstreaks en betere gameplay.
Meer features = meer verkoop bij launch en met betaalde DLC en premium abonnementen haal je nog eens meer op na de launch. Daarom focust de ontwikkeling van CoD daarop in plaats van de het verbeteren van basis dingen zoals wapens, movement en mapdesign. Die mechanics zijn eigenlijk niet veel verandert sinds de eerste CoD. En CoD4 begon eigenlijk met deze 'ellende' van MOAR features.

Een solide shooter uitbrengen voor ~40-60 euro zonder een overdaad aan features kan helaas niet meer. Je moet daarvoor meer naar de 10-20 euro games kijken. Deze zijn vaak wat simpeler qua opzet. Maar daar zeuren mensen vaak dat het f2p moet zijn omdat f2p meer biedt (lees: weer veel unlocks en features die je wat trager krijgt dan bij een fullbudget titel maar voor geld sneller kan unlocken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

@rin: met choppers enzo krijg je nu maar 25 punten ipv 100 voor een kill.. dat maakt het een stuk gebalanceerder...

En voor de rest ben ik verliefd op de trailer! Fucking epic!! 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Meer details:
http://www.psx-sense.nl/9...ck-ops-ii-details-gelekt/

[ Voor 17% gewijzigd door DeBaroN op 09-08-2012 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 10:20:
@rin: met choppers enzo krijg je nu maar 25 punten ipv 100 voor een kill.. dat maakt het een stuk gebalanceerder...

En voor de rest ben ik verliefd op de trailer! Fucking epic!! 8) 8)
Dat is wel prima. Al zal het de killwhores niet echt weerhouden. :) Wat ze bij kill confirmed hadden moeten doen is dat je 1 punt richting je strwak krijgt als je een kill maakt en een tag pakt. Of alleen voor tags zoals bij Crysis2. KC zit nu vol met sneue gasten die in hoekjes 21-2 halen maar al hun kills denied zien worden.

Hoop wel dat KC terugkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Gundogan schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 10:05:
[...]

Meer features = meer verkoop bij launch en met betaalde DLC en premium abonnementen haal je nog eens meer op na de launch. Daarom focust de ontwikkeling van CoD daarop in plaats van de het verbeteren van basis dingen zoals wapens, movement en mapdesign. Die mechanics zijn eigenlijk niet veel verandert sinds de eerste CoD. En CoD4 begon eigenlijk met deze 'ellende' van MOAR features.

Een solide shooter uitbrengen voor ~40-60 euro zonder een overdaad aan features kan helaas niet meer. Je moet daarvoor meer naar de 10-20 euro games kijken. Deze zijn vaak wat simpeler qua opzet. Maar daar zeuren mensen vaak dat het f2p moet zijn omdat f2p meer biedt (lees: weer veel unlocks en features die je wat trager krijgt dan bij een fullbudget titel maar voor geld sneller kan unlocken).
Helaas wel ja.
Ik speelde laatst een potje COD MW1 en toen begon er ineens een kiddo te roepen 'wtf, only 3 killstreaks? This game is weak. I'm going back to MW3' :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:11:
[...]

Dat is wel prima. Al zal het de killwhores niet echt weerhouden. :) Wat ze bij kill confirmed hadden moeten doen is dat je 1 punt richting je strwak krijgt als je een kill maakt en een tag pakt. Of alleen voor tags zoals bij Crysis2. KC zit nu vol met sneue gasten die in hoekjes 21-2 halen maar al hun kills denied zien worden.

Hoop wel dat KC terugkomt!
Daarom hoop ik dat ze het scorebord nog verder optimaliseren. Dus dat je bij gamemodes als KC, dom, CTF ect geen kills en deaths meer ziet maar alleen nog de xp en de objective scores (flag cap/defends, tags collected/denied en dergelijke). Samen met de maar 25 xp voor een killstreak kill maakt dat de killwhores morsdood in objective gamemodes.

[ Voor 6% gewijzigd door Gundogan op 09-08-2012 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09-2019
Gundogan schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:22:
[...]

Daarom hoop ik dat ze het scorebord nog verder optimaliseren. Dus dat je bij gamemodes als KC, dom, CTF ect geen kills en deaths meer ziet maar alleen nog de xp en de objective scores (flag cap/defends, tags collected/denied en dergelijke). Samen met de maar 25 xp voor een killstreak kill maakt dat de killwhores morsdood in objective gamemodes.
Black ops had al wel flags capped defends, hoop ook dat dit meer beloond word. Nu zie je mensen nog steeds de scoreboards dominaten met kills en dan verlies je omdat ze verder geen donder uitvoeren :X . (speel zelf alleen om te winnen :) )

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
Iemand enig idee of black ops 2 al een limited edition heefT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:16
Frentik schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:13:
[...]
Als je BO en MW3 serieus gespeeld hebt dan kan je toch niet met droge ogen zeggen dat MW2 beter was?
- Het hele perk en killstreak systeem is in BO/MW3 flink verbeterd t.o.v. MW2,
- matchmaking in MW3 >>>>> matchmaking MW2
- hackers in MW3 <<< MW2
- lag is helaas inherent aan de keuze van IW voor p2p gaming maar met een goede host is het zo slecht nog niet

Maar ik vind de trailer er wel cool uitzien en deze ga ik zeker weer kopen :) Bedankt voor de analyse vinom, scheelt zelf weer goed opletten ;)

edit: die "build in wallhack" lijkt de moderne versie van de heart beat sensor, je ziet de speler pas nadat dat display een soort van puls geeft.
Die punten die je aangeeft, kloppen. Maar, MW2 staat bij mij nog altijd ver boven BO en MW3 vanwege de veruit superieure maps in MW2. Neem bijvoorbeeld een Estate, een Wasteland, een Terminal. Stuk voor stuk (IMO!) veel betere maps dan MW3 en BO hadden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Estate en Wasteland, veel kuttere maps ben ikzelf eerlijk gezegd nog niet tegengekomen. Daarnaast vind ik het gehele gameplay en balans aspect nog altijd stukken belangrijker dan de maps. En laat dat aspect nu ronduit kut zijn in MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Van de maps die hierboven getoond zijn, vind ik Cargo en Turbine er wel leuk uitzien.

Op dit moment twijfel ik nog tussen BO2 of MoH: Warfighter, maar moet eerst meer zien van beidde games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Ziet er toch wel goed uit...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S.J_84 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 09:45:
Van de maps die hierboven getoond zijn, vind ik Cargo en Turbine er wel leuk uitzien.

Op dit moment twijfel ik nog tussen BO2 of MoH: Warfighter, maar moet eerst meer zien van beidde games.
Ik ga voor BO2 sowieso. Misschien MoH er nog naast, maar met BO weet ik zeker dat het tof is. Net een pre-order geplaatst.

[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 14-08-2012 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Hmmmm waarom nou weer de instant knife of d00m er weer in.... :s

En ach de rcxd was al vervelend voor velen (vond het wel meevallen) en dus doen we er een killstreak in die automatisch de tegenstander opzoekt (hunter killer drone).

[ Voor 57% gewijzigd door Gundogan op 14-08-2012 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Gundogan schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:32:
Hmmmm waarom nou weer de instant knife of d00m er weer in.... :s
Infinity Ward en Treyarch luisteren niet echt naar de community. Dat panic knifing is inderdaad een cheap tactic dat weg mag.
Daarnaast is de support ook bedroevend: eerste paar maanden na release is er support via patches, maar daarna zal je je nooit meer aan een patch verwachten.

Straks eens die Youtube vids bezien maar waarschijnlijk ga ik voor de MoH game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Treyarch luistert niet naar de community? Black Ops is dus volledig langs je heen gegaan blijkbaar, haha. En ik heb overigens onlangs nog een patch voor MW3 gedownload, dus ook dat klopt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
bram1984 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:44:
Treyarch luistert niet naar de community? Black Ops is dus volledig langs je heen gegaan blijkbaar, haha. En ik heb overigens onlangs nog een patch voor MW3 gedownload, dus ook dat klopt niet.
En grappig genoeg ziet het er naar uit dat BO2 meer een MW3.5 wordt.

Dat gevoel geven die volledige mp video's me nu. Killstreaks lijken weer sterker dan in BO, perks zijn grotendeels hetzelfde als in MW3 en je kan dus twee perks in hetzelfde slot doen, wapens oninteressant.

Geen voortbouw op BO in ieder geval.

Er zitten wel wat grappige kleine dingen in:

Ghost werkt alleen als je loopt, je bent alsnog zichtbaar voor UAVs als je stilzit. Dit is minder schokkend dan men denkt tho. Campers kunnen nog steeds campen als de maps dat toelaten.

UAVs geeft nu ook assists.

Eerste twee kogels uit de AN94 doen meer damage als je schiet.

[ Voor 20% gewijzigd door Gundogan op 14-08-2012 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 09:23

jeka

Support your local club.

Qua snelheid ziet het er beter uit dan mw3. Doet mij toch meer denken aan BO2 dan MW3,5
MW3 vindt ik echt een gedrocht van een spel maps vind ik drama en gameplay lijkt een stuk langzamer dan BO1.

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gundogan schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:51:
[...]

En grappig genoeg ziet het er naar uit dat BO2 meer een MW3.5 wordt.

Dat gevoel geven die volledige mp video's me nu. Killstreaks lijken weer sterker dan in BO, perks zijn grotendeels hetzelfde als in MW3 en je kan dus twee perks in hetzelfde slot doen, wapens oninteressant.

Geen voortbouw op BO in ieder geval.

Er zitten wel wat grappige kleine dingen in:

Ghost werkt alleen als je loopt, je bent alsnog zichtbaar voor UAVs als je stilzit. Dit is minder schokkend dan men denkt tho. Campers kunnen nog steeds campen als de maps dat toelaten.

UAVs geeft nu ook assists.

BO lijkt amper op de MW serie, dus dat het op MW3 gaat lijken, daar ben ik totaal niet bang voor met Treyarch.

Dat de perks grootendeels overeenkomen is al jaren zo. Dit is onderdeel van de stevige MP basis. Waarom zou je Ghost er bijvoorbeeld uit moeten halen?

Je kan inderdaad 2 perks in hetzelfde slot doen, maar dit gaat dan wel ten koste van attachments of equipment. Originele benadering wat mij betreft. Dit geeft nog meer costumization mogelijkheden. Wat is daar mis mee?

En waar haal je uit dat killstreaks sterker zijn? Er worden amper killstreaks gebruikt. De enige die ik heb gezien is dat vliegtuigje en voor de rest CP's en UAV's. Mis ik iets?
Ten opzichte van wat? Dat je niet schiet? Of ten opzichte van de laatste 2 kogels? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghost hoeft er niet uit. Wel moet er een alternatief zijn in dezelfde perkslot imo. Bij BO was dat nauwelijks zo. Dus had bijna iedereen ghost en sleight of hand. Waarbij de snellere ads in soh pro zat. Bij mw3 is dat iets beter omdat je moet kiezen tussen quickdraw en assassin. Minder uav ontwijkende etters dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Ok, ere wie ere toekomt: ik heb de eerst video bijna gans bekeken al en ben aangenaam verrast. :)
In die zin dat ik de graphics wel beter vinden en de nieuwe setting is ook een goede beslissing geweest voor de franchise.

Ik blijf wel sceptisch omdat ik niet happig ben op killstreaks. Ik zal dus zeker research doen en áls ik de game haal, is het pas een maand of twee na release zodat alle problemen eerst naar boven komen. Dan beslis ik pas.
Ook nog zien hoe de meeste wapens handlen: veel of weinig recoil. Als bijna alle wapens nauwelijks recoil hebben, is er ook niet veel aan. Ook de time to kill moet ik is bekijken: die mag ook niet extreem kort zijn.

MW2 was mijn laatste CoD. WaW, BO en MW3 nooit gekocht. Misschien wordt dit de game die ik speel als afwisseling met Battlefield 3. MoH is er natuurlijk ook nog.

Ranked dedicated servers voor PC waren al bevestigd?

Zijn snipers one shot one kill bij Treyarch games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
bram1984 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 12:13:
[...]

BO lijkt amper op de MW serie, dus dat het op MW3 gaat lijken, daar ben ik totaal niet bang voor met Treyarch.

Dat de perks grootendeels overeenkomen is al jaren zo. Dit is onderdeel van de stevige MP basis. Waarom zou je Ghost er bijvoorbeeld uit moeten halen?

Je kan inderdaad 2 perks in hetzelfde slot doen, maar dit gaat dan wel ten koste van attachments of equipment. Originele benadering wat mij betreft. Dit geeft nog meer costumization mogelijkheden. Wat is daar mis mee?

En waar haal je uit dat killstreaks sterker zijn? Er worden amper killstreaks gebruikt. De enige die ik heb gezien is dat vliegtuigje en voor de rest CP's en UAV's. Mis ik iets?

[...]

Ten opzichte van wat? Dat je niet schiet? Of ten opzichte van de laatste 2 kogels? :?
Er worden amper killstreaks gebruikt omdat het nubnab gamejournalisten zijn. De hunter killer drone die ik aanhaalde is een al een voorbeeld van sterkere killstreaks: de RCXD moest je nog zelf sturen, de drone is een fire and forget ding. Verder is de predator drone terug, waarschijnlijk in plaats van napalm.

En de AN94 is elke keer als je schiet: eerste twee kogels meer damage, daarna minder. Dus ten opzichte van bijvoorbeeld herladen = eerste twee kogels uit het magazijn meer damage.

En de perks hebben nu bijvoorbeeld dezelfe naam, dezelfde functies (ghost en ninja zijn uit elkaar getrokken en zijn nu als blind eye, dead silence ect in MW3. BO perks waren ok. Enige wat ze hadden moeten doen is ninja weg en second chance weg. Nu gooien ze het weer op de schop, hoewel de indeling qua tiers wel weer meer op BO1 lijkt (dus SoH niet bij ghost en flak jacket zoals in MW3). Twee perks uitzelfde tier gebruiken breekt de balans. Dit zag je met de specialist package al. Het kost je wel twee punten extra (greed wildcard + perk), maar als je al geen attachments meeneemt of een secondary heb je het al.

BO leek niet op MW, maar BO2 voor mijn gevoel wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit wordt toch een gedrocht van een spel, het ziet er niet uit en die futuristische setting bevalt me al helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 19:02
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 12:42:
Dit wordt toch een gedrocht van een spel, het ziet er niet uit en die futuristische setting bevalt me al helemaal niet.
Niemand verplicht je hem te kopen toch? ;)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pedr0 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 13:13:
[...]

Niemand verplicht je hem te kopen toch? ;)
Please don't feed the troll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
2 dingetjes die ik net in de videopreview van Tweakers tegenkwam die ik nog nergens op het internet was tegengekomen:

Kleine voorproefjes van hoe de menu's van BO2 eruit komen te zien:

Afbeeldingslocatie: http://img515.imageshack.us/img515/429/vlcsnap2012081413h02m41.png

Het nieuwe scorebord

Afbeeldingslocatie: http://img854.imageshack.us/img854/3369/vlcsnap2012081413h10m41.png

Grappig trouwens dat ontwikkelaars System Link op beurzen gebruiken om zo hun spellen te kunnen tonen ipv DevNet of Xbox Live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
FBI? -.-''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
De video's zijn private :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oeps, dan heb je pech denk ik. Ik zie het inderdaad. Vanochtend deden ze het allemaal.

Niet getreurd, er zal de komende dagen nog veel meer footage opduiken. Check anders even YT.

edit: Hier nog eentje die het (nog) wel doet.

[ Voor 14% gewijzigd door bram1984 op 14-08-2012 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Die point streaks klinken wel goed. Nu krijg je perks dus door echt objectives te doen, in plaats van dat perks enkel afhangen van hoeveel kills je na elkaar maakt.
Dat moet het campen toch drastisch verminderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Asgaro schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:33:
Die point streaks klinken wel goed. Nu krijg je perks dus door echt objectives te doen, in plaats van dat perks enkel afhangen van hoeveel kills je na elkaar maakt.
Killstreaks bedoel je neem ik aan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, Point Streaks. Killstreaks bestaan niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Maar waarom zegt hij dan dat je perks krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
ThE_OwNeR schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:54:
Maar waarom zegt hij dan dat je perks krijgt?
Ik wist niet hoe je het anders moet noemen. Noem het maar "objecten behaald door killstreaks" en "objecten behaald door pointstreaks" :P

Of hebben de dingen die je kan behalen (heli, turret, etc) een verzamelnaam?

[ Voor 11% gewijzigd door Asgaro op 14-08-2012 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh zo, ik snap 'm. Ja perks moet gewoon streaks zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Asgaro schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:33:
Ga er maar er niet al te veel van uit. Alles reset nog steeds na een death, dus passief spelen wordt nog steeds beloond. Wel is het nu zo dat er een groter verschil zit tussen de beloning van het voltooien van een objective en kills maken (in MW3 was dit nog gelijkwaardig), maar ik denk dat het maken van kills nog steeds het hoofdvoer is voor je pointstreak rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uit de Tweakers preview:
Een kort voorbeeld: stel dat je in capture the flag een vlag pakt, onderweg naar je eigen vlag een vijand doodt, en dan scoort. Dat levert je dan bijvoorbeeld 100 plus 200 plus 150 punten op voor respectievelijk het stelen van een vlag, het neerschieten van een vijand terwijl je de vlag draagt en het scoren. Ter vergelijking: je hebt liefst negen standaardkills nodig om datzelfde aantal van 450 punten te bereiken.
Das toch een flinke verhoging. Als je in Domination dus een vlag capped krijg je 150 punten, wat gelijk staat aan 3 kills. Bij 2 vlaggen heb je dus al 6 kills. Dat zijn flinke rewards toch.

Waar ik nu extra benieuwd naar ben, is of er op het scorebord aan het einde de spelers met de meeste kills of de meeste points bovenaan staan. Daar geilen de meeste lonewolfs ten slotte toch op.

[ Voor 13% gewijzigd door bram1984 op 14-08-2012 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Dit klinkt ook goed:
THAT is clever that Ghost only hides you when moving! Take that mother f*cking campers!!

http://forums.mp1st.com/t...e-a-class-explained.1677/

Nu, ik heb de laatste cod games niet gespeeld. Maar hoe meer ik lees over BO2, hoe meer ik merk dat Treyarch wel af wil van het "camping ftw! my K/D is everything in cod!!" imago.
Kan ik alleen maar aanmoedigen.

Hoe staat Treyarch tegenover Bolt Action snipers? One shot one kill of niet?

[ Voor 9% gewijzigd door Asgaro op 14-08-2012 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:18:
Hoe staat Treyarch tegenover Bolt Action snipers? One shot one kill of niet?
Zie reveal trailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
bram1984 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:16:
Uit de Tweakers preview:

[...]

Das toch een flinke verhoging. Als je in Domination dus een vlag capped krijg je 150 punten, wat gelijk staat aan 3 kills. Bij 2 vlaggen heb je dus al 6 kills. Dat zijn flinke rewards toch.

Waar ik nu extra benieuwd naar ben, is of er op het scorebord aan het einde de spelers met de meeste kills of de meeste points bovenaan staan. Daar geilen de meeste lonewolfs ten slotte toch op.
Maar hoeveel vlaggen cap je nu in een game? 10 is al erg veel in domination en dat staat gelijk aan 30 kills en meestal is het maar 3-5. Dus uiteindelijk valt het nog wel mee. Het zal objective spelers beter belonen, dat zeker, maar de lonewolfs niet overhalen om op vlaggen te springen, zeker omdat de kans op doodgaan toch weer wat groter maakt.

En scoreboard gaat op xp zoals altijd neem ik aan, maar omdat vooral killstreak kills minder xp opleveren, zullen de killwhores minder makkelijk bovenaan staan. Misschien is dat wel een nog grotere drive voor spelers om voor de objectives te gaan dan het daadwerkelijk beter belonen van het cappen er van.

En het probleem van CoD in het algemeen en dus ook BO2 is dat de basis elementen passief spelen bevordert en het spel dus niet fast paced maken (zie CoD1, 2 en CoD4promod, CoD's zonder perks en killstreaks). Je kan er wel mee rommelen in de perks en killstreaks, maar dat verhelpt het maar tot een bepaalde hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Nou, goed gedaan hoor, nu krijg je dus van die Noobs die steeds de 3e vlag gaan cappen voor de pointstreaks en daarmee de spawns vernaggelen..
Die beloont de Objective players helemaal niet zo als dat je denkt hoor..dit is weer gewoon een beloning voor de zwakke spelers..ik zou niet 1,2,3 kunnen aangeven hoe het wel zou moeten, maar dit is iig niet de manier..of je zou niet extra beloond moeten worden voor bijv. het cappen van de 3e vlag..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Only schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:47:
Nou, goed gedaan hoor, nu krijg je dus van die Noobs die steeds de 3e vlag gaan cappen voor de pointstreaks en daarmee de spawns vernaggelen..
Die beloont de Objective players helemaal niet zo als dat je denkt hoor..dit is weer gewoon een beloning voor de zwakke spelers..ik zou niet 1,2,3 kunnen aangeven hoe het wel zou moeten, maar dit is iig niet de manier..of je zou niet extra beloond moeten worden voor bijv. het cappen van de 3e vlag..
Daarom speel ik ook alleen domination met de Eagles en niet met randoms. Het is in ieder geval beter dan nu, in mijn optiek. Het hoofddoel van dom. is natuurlijk zoveel mogelijk vlaggen cappen en als eerste de 200 halen. Het controleren van spawns door maar 2 vlaggen te pakken is natuurlijk een slim doordenkertje wat met name de meer ervaren spelers weten, maar ik vind niet dat je hiervoor wel of geen extra beloning voor in kan stellen, als je snapt wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bolt action 1 shot kills.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_DyeBdD-0vo]

[ Voor 20% gewijzigd door bram1984 op 14-08-2012 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Only schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:47:
En dat is dus een van de basisdingen die waarschijnlijk nooit worden geoptimaliseerd. Nu is het totaal niet de moeite waard om drie vlaggen te cappen (hoewel het in BO nog wel kon omdat de spawns iets beter waren en er grote spawngebieden waren, maar nog steeds niet ideaal) en is de overwinning meer zeker als je op twee vlaggen gaat zitten. Als je agressief spel wilt belonen en het meer fast paced wilt maken, zul je iets moeten verzinnen zodat het constant cappen van vlaggen het meest effectief is (bijvoorbeeld het full cap systeem uit Day of Defeat gebruiken bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je als je een spel sneller wil laten spelen je niet naar de objectives moet kijken maar naar charcter handeling en perks.

Een op de grond liggende tegenstander is onzichtbaar op uav (wordt aangepast), schiet accurater (spread is groter als je in bewefing bent) en is moeilijker te raken dan een bewegende speler. Daarnaast zijm animaties langzaam. Om een uav in te roepen, te herladen of een nade te gooien moet je cover op zoeken. Ten derde is er steeds meer en meer cover (per uitgebrachte cod) en hoogteverschillen waardoor stil zitten beloond wordt.

Aanpassen hoe veel punten je krijgt veranderd aan bovenstaande punten niets. CoD1+2 waren sneller omdat de enige animaties herladen en klimmen waren. Ontbreken van silencers en ghost hielp ook.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2012 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:37:
Ik denk dat je als je een spel sneller wil laten spelen je niet naar de objectives moet kijken maar naar charcter handeling en perks.

Een op de grond liggende tegenstander is onzichtbaar op uav (wordt aangepast), schiet accurater (spread is groter als je in bewefing bent) en is moeilijker te raken dan een bewegende speler. Daarnaast zijm animaties langzaam. Om een uav in te roepen, te herladen of een nade te gooien moet je cover op zoeken. Ten derde is er steeds meer en meer cover (per uitgebrachte cod) en hoogteverschillen waardoor stil zitten beloond wordt.

Aanpassen hoe veel punten je krijgt veranderd aan bovenstaande punten niets. CoD1+2 waren sneller omdat de enige animaties herladen en klimmen waren. Ontbreken van silencers en ghost hielp ook.
CoD 1 en 2 zijn juist het meest slow paced. :)

De rest van de CoD zijn hierop verder gegaan en dat merk je. Killstreaks en perks helpen ook niet nee. En inderdaad minder mapdesign en te veel focus op perk en killstreak design om elke keer weer anders te zijn.

Hoe je gamemodes in elkaar zitten bepaald ook of je game fast paced is of niet (in hoeverre je ergens naar toe moet), maar het blijft uiteindelijk een combinatie van alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:53:
[...]

CoD 1 en 2 zijn juist het meest slow paced. :)

De rest van de CoD zijn hierop verder gegaan en dat merk je. Killstreaks en perks helpen ook niet nee. En inderdaad minder mapdesign en te veel focus op perk en killstreak design om elke keer weer anders te zijn.

Hoe je gamemodes in elkaar zitten bepaald ook of je game fast paced is of niet (in hoeverre je ergens naar toe moet), maar het blijft uiteindelijk een combinatie van alles.
Hmm cod1+2 zijn het meest slowpaced maar dat ging alleen maar verder. Dat volg ik niet. ;)

Tuurlijk bepaalt de gamemode hoe snel iedereen ergens heen wil maar het bepaalt niet snel je er naar toe kan. Dat ligt juist aan alles behalve de gamemode. Als het mannetje niet sneller kan (door loopsnelheid, campers of andere oorzaken)blijft het slowpaced. Dom is bij uitstek een slowpaced gamemode omdat het hele spel draait om het bewaken van kleine stukjes van de map. Hoe veel punten je waarvoor krijgt verandert daar niets aan.

In cod1+2 kon je als een malloot rond rennen in tdm en dik scoren. Dat lukt nu echt niet meer. (althans mij lukt het niet op dezelfde manier).

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2012 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Even wat boeiende dingen op een rij gezet:

Q: Nuke or MOAB?
A: No nuke/MOAB to be seen yet. If it is in the game, it will likely go unannounced.

Q: Will people get to create their own emblems again?
A: Emblem creator is confirmed.

Q: What new game modes is BO2 gonna have?
A: So far, new game modes include Multi Team (up to 6 teams with any 18 players) and HardPoint (essentially king of the hill).

Q: Is the MP completely using "future" weaponry ?
A: Most of the weapons are either real world weapons, or are prototypes being developed today.

Q: Will Call Of Duty Points Be Back?
A:Create a Class will work with a 10 point allocation system. You earn 1 token for every rank up, no CoD Points.

Q: Final stand will not be returning to this series...right?
A: Final Stand was not in the model shown at Gamescom. It is possible to change, but there are many indications that it will not

Q: I heard ghost perk in #BO2 would only work if you are moving to stop camping. True?
A: That's correct. While using Ghost, if you are not on the run, you are still visible by UAV.

Q: Quickscoping?
A: Quickscoping will be closer to what was seen in Black Ops.

Q: How many multiplayer killstreaks or will it have support package?
A: It will work on a points streak system. Points are allotted for kills, objectives, etc. There are 22 confirmed rewards.

Q: Are wager matches making a return?
A: Yes, Wager Matches will return.

Q: How many levels and prestiges are there?
A: There are 55 levels and 10 prestiges.

Q: Deathstreaks?
A: No deathstreaks.

Q: Any word on Combat Training?
A: Combat training will return.

Also, there will be built-in stream and shoutcast function :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:09:
[...]

Hmm cod1+2 zijn het meest slowpaced maar dat ging alleen maar verder. Dat volg ik niet. ;)

Tuurlijk bepaalt de gamemode hoe snel iedereen ergens heen wil maar het bepaalt niet snel je er naar toe kan. Dat ligt juist aan alles behalve de gamemode. Als het mannetje niet sneller kan (door loopsnelheid, campers of andere oorzaken)blijft het slowpaced. Dom is bij uitstek een slowpaced gamemode omdat het hele spel draait om het bewaken van kleine stukjes van de map. Hoe veel punten je waarvoor krijgt verandert daar niets aan.

In cod1+2 kon je als een malloot rond rennen in tdm en dik scoren. Dat lukt nu echt niet meer. (althans mij lukt het niet op dezelfde manier).
Verder gaan als in de meest basic dingen gebruiken qua movement en wapendesign. Alles wat in CoD1 zat, zit waarschijnlijk ook in BO2 (lage recoil, hitflinch, dropshotten, lage time to kill en meer). Maar CoD 1 is slow paced en dat merk je dus terug in de andere games, ook al zouden die meer fast paced bedoelt zijn.

En zelfs in tdm was het meer dat je eerder liep te headglitchen en leanen om een hoekje dan doelloos rondrennen, zeker op servers met veel spelers. En SnD, wat toch de hoofdmoot was, was helemaal een slugfest.

Dom kan je dus meer fast paced maken door bijvoorbeeld de vlaggen te resetten ala een team alle vlaggen heeft. Dat team krijgt een enorme scorebonus en de teams beginnen weer bij hun beginspawn met alle vlaggen neutraal. Dan wordt het constant cappen van flaggen opeens wel interessant.

[ Voor 9% gewijzigd door Gundogan op 14-08-2012 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ziet er allemaal leuk en aardig uit maar na een klein kwartiertje MW3 heb ik nog maar een vraag: wat doen ze aan cheaters? Gestoord wordt ik er van. Serieus over na aan het denken om BO2 weer voor de xbox te halen. Speel af en toe nog wel BO op de xbox split screen online met wat vrienden, gun game is altijd wel lachen bijv. Op de PC word het toch weer een enorm cheat feest en vanaf MW2 hebben ze elke keer zitten roepen dat ze er nu toch echt een einde aan maken maar het gebeurt gewoon nooit, elk spel opnieuw is weer zo lek als een mandje en binnen 10 minuten staan de hacks alweer online bij wijze van spreken (volgens mij vaak zelfs al voor de launch :')). Kappen nou eens met die cheaters!!! Als we ranked dedicated servers krijgen (ja toch?) dan helpt dat al voor een deel (al krijg je dan weer gezeik met 12 jarige admins) maar dit moet toch gewoon een keer afgelopen zijn?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een keer afgelopen. Lolbroek. Cheaters zijn er al zo lang als er fps zijn. Als je er echt zo een last van hebt en wel cod wil spelen: xbox/ps3. Nul last van hacks terwijl het spel in zijn 1e 3 jaren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 00:59:
Een keer afgelopen. Lolbroek. Cheaters zijn er al zo lang als er fps zijn. Als je er echt zo een last van hebt en wel cod wil spelen: xbox/ps3. Nul last van hacks terwijl het spel in zijn 1e 3 jaren is.
Battlefield 3 had anders de eerste 2-3 maand na release aardig veel cheaters. Ik spreek echt van bijna elke match dat ik er een tegenkwam.
Maar dat is nu bijna volledig voorbij: je ziet er nauwelijks nog! (of eerder gezegd: ze worden direct gekicked bij joinen van de server, dat zie je altijd linksboven in de textchat dan)
Punkbuster krijgt misschien kritiek soms maar het is wel de beste anticheat op de markt.
Steam VAC is echt brol en doet dus zoals je ziet: niets.

[ Voor 8% gewijzigd door Asgaro op 15-08-2012 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
SteamVAC is inderdaad erg slecht, ze gaan ook niet actief in op reports, staat ook in de disclaimer.

Hopelijk dat BO2 terug naar Punkbuster gaat. Is toch wel iets betrouwbaarder.

Moet zeggen ondanks de oudere engine ziet de game er toch wel acceptabel eruit. Puur door de artdesign. Vond MW3 maar erg kaal en qua level design sowieso minder als 2. In Black ops 1 had je wel fors meer details in de maps zitten en ze waren ook groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 22:08
Is er overigens al iets bekend over eventuele call of duty Elite integratie? Of mag ik er vanuit gaan dat dat er gewoon inzit, aangezien je (volgens mij, zit at work nu) ook je Black Ops stats er toen kon zien?

n.a.

Pagina: 1 2 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.

Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.