Fixed..
Vet! Ik krijg er zin an.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
[ Voor 15% gewijzigd door Gundogan op 07-08-2012 20:01 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verwijderd
Als het nu maar op een aparte knop kan worden gebinded. Nog te vaak dat ik iets te enthousiast ben en vol op een muurtje jump in plaats van er achter te gaan liggen = death.Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 20:52:
Allerbelangrijkste: 0:24 DOLPHIN DIVE. Woot!
Ik vind het wel vreemd om te zien dat ze richting MW serie gaan qua strakheid van red dots en hitmarkers etc. Ziet er niet verkeerd uit hoor maar ik mocht de WaW en BO stijl wel.
[ Voor 9% gewijzigd door Gundogan op 07-08-2012 21:08 ]
Leuk grapje of heb je zelf nog niet gekeken?Gundogan schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 21:05:
[...]
Eerste indepth analysis van de trailer is er ook inmiddels:
[video]
Kijk eens naar van wie dat filmpje is. ;pbram1984 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 22:37:
[...]
Leuk grapje of heb je zelf nog niet gekeken?
[ Voor 9% gewijzigd door Gundogan op 07-08-2012 22:49 ]
Anders ga je lekker het hele spel proberen te ontleden aan de hand van 1 filmpje van 2 minuten?Gundogan schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 22:47:
[...]
Kijk eens naar van wie dat filmpje is. ;p
Anyway, nog wat dingen wijzer geworden:
10 point system is nu wel duidelijk: 10 punten die je kan verspreiden over je perks (+ de pro variant), wapens, attachments en equipment. Dus 3 perks + de pro variant is al 6 punten. Dus al die vakjes die je ziet in de loadouts zijn elk één punt waard.
Killstreak kills leveren maar een kwart van de xp punten op. Op zich niet zo bijzonder, maaarrrr de echte killwhores in objective gamemodes zullen nu waarschijnlijk niet meer bovenaan komen te staan met killstreak TDM stijl spelen.
O, en de AN94 in de trailer had een rare muzzle flash breaker of hoe het ook mag heten. Misschien is dat de kick proficiency in attachment vorm?
Vorige keer kon je ook zowat alles al uit één trailer halen.StevenzeN schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 23:55:
[...]
Anders ga je lekker het hele spel proberen te ontleden aan de hand van 1 filmpje van 2 minuten?
Wacht gewoon lekker rustig af joh
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Gelukkig. Mensen die MW2 beter vinden dan BO en MW3 kan ik niet echt serieus nemen en kom ik ook liever niet online tegen. Lekker je Harrier halen en in de bosjes op je Chopper gaan wachten, om vervolgens met je knife class als een idioot riddertje te gaan spelen, dat was pas vet, niet.pdebie schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 23:50:
ja deze ga ik ook zeker overslaan.
COD 2, COD MW heb ik met heel veel plezier gespeeld. MW2 vond ik ook erg goed, maar de lag en de hackers verziekte de boel toen behoorlijk. Black ops kon me vervolgens ook niet echt boeien (hoewel ik de sfeer wel beter vond) en MW3 ga ik maar niet over beginnen. Dat is MW2 in het kwadraat qua kleuters, hackers en lag.
Dus helaas BO2. Ik ga m'n vertier wel weer in MW1 zoeken. (En nee, ik ben absoluut geen BF fanboy. BF kan me al helemaaaaaaaaaaaaaal niet boeien).
Ja jij somt nu precies de punten op waar ik ook zo'n hekel aan heb in de COD spellen. Ik speel niet volgens dat principe. Ik ren rond, ik duik netjes op tijd weg achter beschutting. Alles wat jij noemt is precies wat al die kleuters doen in MW2, in MW3 en ook in BO.bram1984 schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 09:32:
[...]
Gelukkig. Mensen die MW2 beter vinden dan BO en MW3 kan ik niet echt serieus nemen en kom ik ook liever niet online tegen. Lekker je Harrier halen en in de bosjes op je Chopper gaan wachten, om vervolgens met je knife class als een idioot riddertje te gaan spelen, dat was pas vet, niet.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Als je BO en MW3 serieus gespeeld hebt dan kan je toch niet met droge ogen zeggen dat MW2 beter was?pdebie schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 23:50:
ja deze ga ik ook zeker overslaan.
COD 2, COD MW heb ik met heel veel plezier gespeeld. MW2 vond ik ook erg goed, maar de lag en de hackers verziekte de boel toen behoorlijk. Black ops kon me vervolgens ook niet echt boeien (hoewel ik de sfeer wel beter vond) en MW3 ga ik maar niet over beginnen. Dat is MW2 in het kwadraat qua kleuters, hackers en lag.
Dus helaas BO2. Ik ga m'n vertier wel weer in MW1 zoeken. (En nee, ik ben absoluut geen BF fanboy. BF kan me al helemaaaaaaaaaaaaaal niet boeien).
[ Voor 6% gewijzigd door Frentik op 08-08-2012 11:31 ]
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Dat is anders niet wat je zegt. Je zegt dat de lag en de hackers MW2 hebben verpest. BO kan je niet boeien en over MW3 ga je helemaal niet beginnen? Wat bedoel je dan? MW2 is in mijn optiek de slechtste CoD die ik ooit gespeeld heb. Een grote ongebalanceerde teringzooi. Dus wat je daar precies goed aan vindt, is me een raadsel. De shit die ik noem zit niet eens in BO, en en mindere mate in MW3, maar in die game heb ik er weinig last van.pdebie schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:01:
[...]
Ja jij somt nu precies de punten op waar ik ook zo'n hekel aan heb in de COD spellen. Ik speel niet volgens dat principe. Ik ren rond, ik duik netjes op tijd weg achter beschutting. Alles wat jij noemt is precies wat al die kleuters doen in MW2, in MW3 en ook in BO.
En dat zelfde gaat ook gebeuren in BO2. En daarom dat ik het dus niet ga kopen.
Btw, volgens mij is dat stukje met de knife ook gewoon TDM (alles is TDM of een vorm darrvan, behalve het stuk aan het begin wat ook aan het einde zit, dat is 100% multi-team TDM). De knife zit al op 9 en iemand met een assault rifle maakt de 19 -> 20 kill. Denk dat ze het eerder laten zien dat je nu de knife moet equippen en dat het zelfs één van je 10 punten inneemt. Dus als je niet van het knifen bent, kan je die zelfs helemaal thuislaten. Tenzij de instant knife er nog inzit in verzwakte vorm en de equip knife de instant knife of d00m is.vinom schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 00:25:
Ik durf hem bijna niet te posten, haha
[video]
Had hem gelijk na de trailer gemaakt, dus ik mis nog een aantal zaken.
[ Voor 6% gewijzigd door Gundogan op 08-08-2012 12:44 ]
[ Voor 11% gewijzigd door vinom op 08-08-2012 12:46 ]
Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl
[ Voor 5% gewijzigd door Asgaro op 08-08-2012 13:23 ]
Dat was door de lag die de console versies hadden ja. Zou me niks verbazen als de wapens in BO2 weer tussen de 30 en 49 damage gaan doen met een redelijk hoge firerate waardoor je time to kill ergens tussen de 200ms en 500ms uit zal komen, afhankelijk van range. En dan in combinatie van geen of minimale recoil. Eigenlijk vrij standaard tegenwoordig in semi-realistische shooters (die waarschijnlijk allemaal naar CoD hebben gekeken).bram1984 schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 13:34:
Tja, in BO had je op het begin veel te veel kogels nodig om iemand neer te leggen. Als je 2 vijanden tegelijk tegenkwam, legde je het eigenlijk altijd af, ook al begon je eerder met schieten. Of als je ze in de rug pakte had er altijd eentje tijd genoeg om nog even om te draaien.
Hardcorde mode heeft trouwens geen HUD. Dit is dus gewoon softcore.
Danger Closebram1984 schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 16:11:
Warfighter ziet er ook wel tof uit, maar ik heb toch nooit echt iets gehad met DICE, dus die vis ik wel een keer uit de budgetbak.
[ Voor 11% gewijzigd door Sn0wblind op 08-08-2012 19:58 ]
Meer features = meer verkoop bij launch en met betaalde DLC en premium abonnementen haal je nog eens meer op na de launch. Daarom focust de ontwikkeling van CoD daarop in plaats van de het verbeteren van basis dingen zoals wapens, movement en mapdesign. Die mechanics zijn eigenlijk niet veel verandert sinds de eerste CoD. En CoD4 begon eigenlijk met deze 'ellende' van MOAR features.itsFuzeh schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 21:15:
Ze maken het de laatste paar jaren sowieso al te uitgebreid..
Als ze het nu gewoon als MW/MW2 hadden gelaten was het beter geweest, minder killstreaks en betere gameplay.
[ Voor 17% gewijzigd door DeBaroN op 09-08-2012 10:40 ]
Verwijderd
Dat is wel prima. Al zal het de killwhores niet echt weerhouden.delaitinho schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 10:20:
@rin: met choppers enzo krijg je nu maar 25 punten ipv 100 voor een kill.. dat maakt het een stuk gebalanceerder...
En voor de rest ben ik verliefd op de trailer! Fucking epic!!![]()
Helaas wel ja.Gundogan schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 10:05:
[...]
Meer features = meer verkoop bij launch en met betaalde DLC en premium abonnementen haal je nog eens meer op na de launch. Daarom focust de ontwikkeling van CoD daarop in plaats van de het verbeteren van basis dingen zoals wapens, movement en mapdesign. Die mechanics zijn eigenlijk niet veel verandert sinds de eerste CoD. En CoD4 begon eigenlijk met deze 'ellende' van MOAR features.
Een solide shooter uitbrengen voor ~40-60 euro zonder een overdaad aan features kan helaas niet meer. Je moet daarvoor meer naar de 10-20 euro games kijken. Deze zijn vaak wat simpeler qua opzet. Maar daar zeuren mensen vaak dat het f2p moet zijn omdat f2p meer biedt (lees: weer veel unlocks en features die je wat trager krijgt dan bij een fullbudget titel maar voor geld sneller kan unlocken).
Daarom hoop ik dat ze het scorebord nog verder optimaliseren. Dus dat je bij gamemodes als KC, dom, CTF ect geen kills en deaths meer ziet maar alleen nog de xp en de objective scores (flag cap/defends, tags collected/denied en dergelijke). Samen met de maar 25 xp voor een killstreak kill maakt dat de killwhores morsdood in objective gamemodes.Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:11:
[...]
Dat is wel prima. Al zal het de killwhores niet echt weerhouden.Wat ze bij kill confirmed hadden moeten doen is dat je 1 punt richting je strwak krijgt als je een kill maakt en een tag pakt. Of alleen voor tags zoals bij Crysis2. KC zit nu vol met sneue gasten die in hoekjes 21-2 halen maar al hun kills denied zien worden.
Hoop wel dat KC terugkomt!
[ Voor 6% gewijzigd door Gundogan op 09-08-2012 11:23 ]
Black ops had al wel flags capped defends, hoop ook dat dit meer beloond word. Nu zie je mensen nog steeds de scoreboards dominaten met kills en dan verlies je omdat ze verder geen donder uitvoerenGundogan schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:22:
[...]
Daarom hoop ik dat ze het scorebord nog verder optimaliseren. Dus dat je bij gamemodes als KC, dom, CTF ect geen kills en deaths meer ziet maar alleen nog de xp en de objective scores (flag cap/defends, tags collected/denied en dergelijke). Samen met de maar 25 xp voor een killstreak kill maakt dat de killwhores morsdood in objective gamemodes.
Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl
Die punten die je aangeeft, kloppen. Maar, MW2 staat bij mij nog altijd ver boven BO en MW3 vanwege de veruit superieure maps in MW2. Neem bijvoorbeeld een Estate, een Wasteland, een Terminal. Stuk voor stuk (IMO!) veel betere maps dan MW3 en BO hadden!Frentik schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:13:
[...]
Als je BO en MW3 serieus gespeeld hebt dan kan je toch niet met droge ogen zeggen dat MW2 beter was?
- Het hele perk en killstreak systeem is in BO/MW3 flink verbeterd t.o.v. MW2,
- matchmaking in MW3 >>>>> matchmaking MW2
- hackers in MW3 <<< MW2
- lag is helaas inherent aan de keuze van IW voor p2p gaming maar met een goede host is het zo slecht nog niet
Maar ik vind de trailer er wel cool uitzien en deze ga ik zeker weer kopenBedankt voor de analyse vinom, scheelt zelf weer goed opletten
edit: die "build in wallhack" lijkt de moderne versie van de heart beat sensor, je ziet de speler pas nadat dat display een soort van puls geeft.
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik ga voor BO2 sowieso. Misschien MoH er nog naast, maar met BO weet ik zeker dat het tof is. Net een pre-order geplaatst.S.J_84 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 09:45:
Van de maps die hierboven getoond zijn, vind ik Cargo en Turbine er wel leuk uitzien.
Op dit moment twijfel ik nog tussen BO2 of MoH: Warfighter, maar moet eerst meer zien van beidde games.
[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 14-08-2012 10:42 ]
[ Voor 57% gewijzigd door Gundogan op 14-08-2012 11:38 ]
Infinity Ward en Treyarch luisteren niet echt naar de community. Dat panic knifing is inderdaad een cheap tactic dat weg mag.Gundogan schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:32:
Hmmmm waarom nou weer de instant knife of d00m er weer in....
En grappig genoeg ziet het er naar uit dat BO2 meer een MW3.5 wordt.bram1984 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:44:
Treyarch luistert niet naar de community? Black Ops is dus volledig langs je heen gegaan blijkbaar, haha. En ik heb overigens onlangs nog een patch voor MW3 gedownload, dus ook dat klopt niet.
[ Voor 20% gewijzigd door Gundogan op 14-08-2012 12:08 ]
FCG
BO lijkt amper op de MW serie, dus dat het op MW3 gaat lijken, daar ben ik totaal niet bang voor met Treyarch.Gundogan schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:51:
[...]
En grappig genoeg ziet het er naar uit dat BO2 meer een MW3.5 wordt.
Dat gevoel geven die volledige mp video's me nu. Killstreaks lijken weer sterker dan in BO, perks zijn grotendeels hetzelfde als in MW3 en je kan dus twee perks in hetzelfde slot doen, wapens oninteressant.
Geen voortbouw op BO in ieder geval.
Er zitten wel wat grappige kleine dingen in:
Ghost werkt alleen als je loopt, je bent alsnog zichtbaar voor UAVs als je stilzit. Dit is minder schokkend dan men denkt tho. Campers kunnen nog steeds campen als de maps dat toelaten.
UAVs geeft nu ook assists.
Eerste twee kogels uit de AN94 doen meer damage als je schiet.
Ten opzichte van wat? Dat je niet schiet? Of ten opzichte van de laatste 2 kogels?Eerste twee kogels uit de AN94 doen meer damage als je schiet.
Verwijderd
Er worden amper killstreaks gebruikt omdat het nubnab gamejournalisten zijn. De hunter killer drone die ik aanhaalde is een al een voorbeeld van sterkere killstreaks: de RCXD moest je nog zelf sturen, de drone is een fire and forget ding. Verder is de predator drone terug, waarschijnlijk in plaats van napalm.bram1984 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 12:13:
[...]
BO lijkt amper op de MW serie, dus dat het op MW3 gaat lijken, daar ben ik totaal niet bang voor met Treyarch.
Dat de perks grootendeels overeenkomen is al jaren zo. Dit is onderdeel van de stevige MP basis. Waarom zou je Ghost er bijvoorbeeld uit moeten halen?
Je kan inderdaad 2 perks in hetzelfde slot doen, maar dit gaat dan wel ten koste van attachments of equipment. Originele benadering wat mij betreft. Dit geeft nog meer costumization mogelijkheden. Wat is daar mis mee?
En waar haal je uit dat killstreaks sterker zijn? Er worden amper killstreaks gebruikt. De enige die ik heb gezien is dat vliegtuigje en voor de rest CP's en UAV's. Mis ik iets?
[...]
Ten opzichte van wat? Dat je niet schiet? Of ten opzichte van de laatste 2 kogels?
Verwijderd
Niemand verplicht je hem te kopen toch?Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 12:42:
Dit wordt toch een gedrocht van een spel, het ziet er niet uit en die futuristische setting bevalt me al helemaal niet.
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Oeps, dan heb je pech denk ik. Ik zie het inderdaad. Vanochtend deden ze het allemaal.
[ Voor 14% gewijzigd door bram1984 op 14-08-2012 13:52 ]
Killstreaks bedoel je neem ik aan?Asgaro schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:33:
Die point streaks klinken wel goed. Nu krijg je perks dus door echt objectives te doen, in plaats van dat perks enkel afhangen van hoeveel kills je na elkaar maakt.
Dat moet het campen toch drastisch verminderen.
Ik wist niet hoe je het anders moet noemen. Noem het maar "objecten behaald door killstreaks" en "objecten behaald door pointstreaks"ThE_OwNeR schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:54:
Maar waarom zegt hij dan dat je perks krijgt?
[ Voor 11% gewijzigd door Asgaro op 14-08-2012 15:01 ]
Ga er maar er niet al te veel van uit. Alles reset nog steeds na een death, dus passief spelen wordt nog steeds beloond. Wel is het nu zo dat er een groter verschil zit tussen de beloning van het voltooien van een objective en kills maken (in MW3 was dit nog gelijkwaardig), maar ik denk dat het maken van kills nog steeds het hoofdvoer is voor je pointstreak rewards.Asgaro schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:33:
Die point streaks klinken wel goed. Nu krijg je perks dus door echt objectives te doen, in plaats van dat perks enkel afhangen van hoeveel kills je na elkaar maakt.
Dat moet het campen toch drastisch verminderen.
Das toch een flinke verhoging. Als je in Domination dus een vlag capped krijg je 150 punten, wat gelijk staat aan 3 kills. Bij 2 vlaggen heb je dus al 6 kills. Dat zijn flinke rewards toch.Een kort voorbeeld: stel dat je in capture the flag een vlag pakt, onderweg naar je eigen vlag een vijand doodt, en dan scoort. Dat levert je dan bijvoorbeeld 100 plus 200 plus 150 punten op voor respectievelijk het stelen van een vlag, het neerschieten van een vijand terwijl je de vlag draagt en het scoren. Ter vergelijking: je hebt liefst negen standaardkills nodig om datzelfde aantal van 450 punten te bereiken.
[ Voor 13% gewijzigd door bram1984 op 14-08-2012 15:17 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Asgaro op 14-08-2012 15:20 ]
Zie reveal trailer.Asgaro schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:18:
Hoe staat Treyarch tegenover Bolt Action snipers? One shot one kill of niet?
Maar hoeveel vlaggen cap je nu in een game? 10 is al erg veel in domination en dat staat gelijk aan 30 kills en meestal is het maar 3-5. Dus uiteindelijk valt het nog wel mee. Het zal objective spelers beter belonen, dat zeker, maar de lonewolfs niet overhalen om op vlaggen te springen, zeker omdat de kans op doodgaan toch weer wat groter maakt.bram1984 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:16:
Uit de Tweakers preview:
[...]
Das toch een flinke verhoging. Als je in Domination dus een vlag capped krijg je 150 punten, wat gelijk staat aan 3 kills. Bij 2 vlaggen heb je dus al 6 kills. Dat zijn flinke rewards toch.
Waar ik nu extra benieuwd naar ben, is of er op het scorebord aan het einde de spelers met de meeste kills of de meeste points bovenaan staan. Daar geilen de meeste lonewolfs ten slotte toch op.
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Daarom speel ik ook alleen domination met de Eagles en niet met randoms. Het is in ieder geval beter dan nu, in mijn optiek. Het hoofddoel van dom. is natuurlijk zoveel mogelijk vlaggen cappen en als eerste de 200 halen. Het controleren van spawns door maar 2 vlaggen te pakken is natuurlijk een slim doordenkertje wat met name de meer ervaren spelers weten, maar ik vind niet dat je hiervoor wel of geen extra beloning voor in kan stellen, als je snapt wat ik bedoel.Only schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:47:
Nou, goed gedaan hoor, nu krijg je dus van die Noobs die steeds de 3e vlag gaan cappen voor de pointstreaks en daarmee de spawns vernaggelen..
Die beloont de Objective players helemaal niet zo als dat je denkt hoor..dit is weer gewoon een beloning voor de zwakke spelers..ik zou niet 1,2,3 kunnen aangeven hoe het wel zou moeten, maar dit is iig niet de manier..of je zou niet extra beloond moeten worden voor bijv. het cappen van de 3e vlag..
[ Voor 20% gewijzigd door bram1984 op 14-08-2012 16:29 ]
En dat is dus een van de basisdingen die waarschijnlijk nooit worden geoptimaliseerd. Nu is het totaal niet de moeite waard om drie vlaggen te cappen (hoewel het in BO nog wel kon omdat de spawns iets beter waren en er grote spawngebieden waren, maar nog steeds niet ideaal) en is de overwinning meer zeker als je op twee vlaggen gaat zitten. Als je agressief spel wilt belonen en het meer fast paced wilt maken, zul je iets moeten verzinnen zodat het constant cappen van vlaggen het meest effectief is (bijvoorbeeld het full cap systeem uit Day of Defeat gebruiken bijvoorbeeld).Only schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:47:
Nou, goed gedaan hoor, nu krijg je dus van die Noobs die steeds de 3e vlag gaan cappen voor de pointstreaks en daarmee de spawns vernaggelen..
Die beloont de Objective players helemaal niet zo als dat je denkt hoor..dit is weer gewoon een beloning voor de zwakke spelers..ik zou niet 1,2,3 kunnen aangeven hoe het wel zou moeten, maar dit is iig niet de manier..of je zou niet extra beloond moeten worden voor bijv. het cappen van de 3e vlag..
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2012 21:39 ]
CoD 1 en 2 zijn juist het meest slow paced.Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:37:
Ik denk dat je als je een spel sneller wil laten spelen je niet naar de objectives moet kijken maar naar charcter handeling en perks.
Een op de grond liggende tegenstander is onzichtbaar op uav (wordt aangepast), schiet accurater (spread is groter als je in bewefing bent) en is moeilijker te raken dan een bewegende speler. Daarnaast zijm animaties langzaam. Om een uav in te roepen, te herladen of een nade te gooien moet je cover op zoeken. Ten derde is er steeds meer en meer cover (per uitgebrachte cod) en hoogteverschillen waardoor stil zitten beloond wordt.
Aanpassen hoe veel punten je krijgt veranderd aan bovenstaande punten niets. CoD1+2 waren sneller omdat de enige animaties herladen en klimmen waren. Ontbreken van silencers en ghost hielp ook.
Verwijderd
Hmm cod1+2 zijn het meest slowpaced maar dat ging alleen maar verder. Dat volg ik niet.Gundogan schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:53:
[...]
CoD 1 en 2 zijn juist het meest slow paced.
De rest van de CoD zijn hierop verder gegaan en dat merk je. Killstreaks en perks helpen ook niet nee. En inderdaad minder mapdesign en te veel focus op perk en killstreak design om elke keer weer anders te zijn.
Hoe je gamemodes in elkaar zitten bepaald ook of je game fast paced is of niet (in hoeverre je ergens naar toe moet), maar het blijft uiteindelijk een combinatie van alles.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2012 22:11 ]
Verder gaan als in de meest basic dingen gebruiken qua movement en wapendesign. Alles wat in CoD1 zat, zit waarschijnlijk ook in BO2 (lage recoil, hitflinch, dropshotten, lage time to kill en meer). Maar CoD 1 is slow paced en dat merk je dus terug in de andere games, ook al zouden die meer fast paced bedoelt zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:09:
[...]
Hmm cod1+2 zijn het meest slowpaced maar dat ging alleen maar verder. Dat volg ik niet.
Tuurlijk bepaalt de gamemode hoe snel iedereen ergens heen wil maar het bepaalt niet snel je er naar toe kan. Dat ligt juist aan alles behalve de gamemode. Als het mannetje niet sneller kan (door loopsnelheid, campers of andere oorzaken)blijft het slowpaced. Dom is bij uitstek een slowpaced gamemode omdat het hele spel draait om het bewaken van kleine stukjes van de map. Hoe veel punten je waarvoor krijgt verandert daar niets aan.
In cod1+2 kon je als een malloot rond rennen in tdm en dik scoren. Dat lukt nu echt niet meer. (althans mij lukt het niet op dezelfde manier).
[ Voor 9% gewijzigd door Gundogan op 14-08-2012 23:02 ]
Verwijderd
Battlefield 3 had anders de eerste 2-3 maand na release aardig veel cheaters. Ik spreek echt van bijna elke match dat ik er een tegenkwam.Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 00:59:
Een keer afgelopen. Lolbroek. Cheaters zijn er al zo lang als er fps zijn. Als je er echt zo een last van hebt en wel cod wil spelen: xbox/ps3. Nul last van hacks terwijl het spel in zijn 1e 3 jaren is.
[ Voor 8% gewijzigd door Asgaro op 15-08-2012 02:22 ]
n.a.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq