• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
MicScott schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:15:
- Ik heb nog weinig maps gezien maar ze voelen allemaal een beetje klein vergeleken met de maps van BO. Dat is jammer. Ook lijken ze wat ongeïnspireerd vergeleken met de maps in BO1. Waar is de reusachtige radar? De opstijgende raket? Ik wil meer dope landmarks.

Al met al een gematigd positieve eerste indruk. Vanavond lekker nolifen met BO2.
Dat gevoel krijg ik ook, maar je kan wel meer op en in denk ik. Sommige maps zijn ook meer de hoogte in vergeleken met Blops1.

Have fun :)

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• MarcHeijerman
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-08 21:10
Net even snel opgezocht, maar denk dat ik de m27 en scar-h wel wat ga vinden.

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06 15:15
Hann1BaL schreef op woensdag 14 november 2012 @ 22:12:
Vanavond mijn eerste uren BO2 en misschien is het vloeken in de kerk, maar ik ben toch niet helemaal overtuigd van de game. Ik heb het gevoel dat je soms hele magazijnen leegschiet in de tegenstander maar hij niet dood lijkt te gaan. Het voelt alsof je geen goede controle/aim hebt terwijl dat bij MW3 juist goed gaat.
Lvl 19 nu dus ik heb het echt wel even geprobeerd.
Ik dacht dat het aan mij lag omdat ik al een paar maanden geen CoD heb gespeeld maar blijkbaar zijn er meer mensen die hier last van hebben. Ik heb constant het gevoel dat er iets niet klopt aan de game. Met de vorige delen zat mijn accuraatheid altijd rond de 23%, nu is dat 16%.

psn: Arco1981

• Ricloo86
MarcHeijerman schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:24:
Net even snel opgezocht, maar denk dat ik de m27 en scar-h wel wat ga vinden.
Vindt ze beide nog niet erg prettig. maar ze zijn ook nog vrij kaal.
(scar vind ik nogal lomp ogen, reflex nog niet erop geslingerd, dat zal wel uitmaken)

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:25
- Voetstappen zijn weer moeilijk hoorbaar, net als bij BO1. Jammer, maar aan de andere kant ook wel begrijpelijk. Zo krijgen mensen met assassin (of hoe dat hier ook heet) niet zo'n gigantisch voordeel als anders.

- Ik heb nog weinig maps gezien maar ze voelen allemaal een beetje klein vergeleken met de maps van BO. Dat is jammer. Ook lijken ze wat ongeïnspireerd vergeleken met de maps in BO1. Waar is de reusachtige radar? De opstijgende raket? Ik wil meer dope landmarks.
Voor het eerste: de setting 'supercrunch' (standaard staat het op Treyarch mix denk ik) schijnt erg te helpen.

De maps zijn inderdaad wel wat kleiner lijkt wel wat ik een beetje jammer vind, maar gelukkig zijn de meeste wel domination friendly: lineair in design, zowel snipers als CQC spelers zijn nuttig rond B, redelijk goed aantal flankroutes. Misschien iets te veel verticaliteit, maar wel beter georganiseerd in de map en nog steeds minder dan in MW3.

Verder mis ik de 'random' dingen zoals de raket in launch niet echt. Daarom is cargo ook mijn minst favo map door al dat geschuif met de containers. Ik had wel dingen zoals de controleerbare deuren in radiation en stockpile graag terug gezien.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• MarcHeijerman
Ricloo86 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:28:
[...]

Vindt ze beide nog niet erg prettig. maar ze zijn ook nog vrij kaal.
(scar vind ik nogal lomp ogen, reflex nog niet erop geslingerd, dat zal wel uitmaken)
voorlopig moet ik ze eerst nog halen :D, is de scar-h niet te vergelijken met de scar-L uit mw3 ?

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:12
Gisteravond voor het eerst even aangeslingerd. Ik heb hem in Nederland gekocht maar ik woon in Duitsland. Gelukkig was het geen probleem om de RoW-versie (Rest of World) in Duitsland te activeren dus kon ik lekker Hardcore Search & Destroy doen in in plaats van 'Suchen und Zerstören'.

Het was wel weer even wennen, maar toen ik er eenmaal in begon te komen was het wel weer lekker spelen. Dingen die me zo snel zijn opgevallen:

- Voetstappen zijn weer moeilijk hoorbaar, net als bij BO1. Jammer, maar aan de andere kant ook wel begrijpelijk. Zo krijgen mensen met assassin (of hoe dat hier ook heet) niet zo'n gigantisch voordeel als anders.

- De graphics zijn lekker scherp. Zeker niet hoogstaand maar gelukkig niet zo wazig als in MW2/3.

- Kwa besturing is ie lekker snappy. Precies zoals je verwacht van een cod-game.

- Nog geen Akimborushende smg-mofo's tegengekomen. PFEW!

Al met al een gematigd positieve eerste indruk. Vanavond lekker nolifen met BO2.
De voetstappen schijn je beter te horen om Sound Preset op: SuperCrunch te zetten

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Gundogan schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:29:
[...]

Voor het eerste: de setting 'supercrunch' (standaard staat het op Treyarch mix denk ik) schijnt erg te helpen.
Cool! Bedankt voor de tip. Zal hem vanavond meteen uitproberen. Over de maps: goed om te horen dat je ze beter vindt dan die in MW3. Die vond ik ook echt een drama.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Tweaker1987 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:29:
[...]

De voetstappen schijn je beter te horen om Sound Preset op: SuperCrunch te zetten
Klopt inderdaad wat hier gezegt word, merkte het verschil gisteravond ook :)
Moet overigens toegeven dat het geluid in BO2 toch wel mijlen ver beter is dan dat van MW3, de explosies hebben veel meer "impact"

[ Voor 18% gewijzigd door Verderf op 15-11-2012 11:39 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Even het volgende ;

ik heb alle Cod gespeeld op een redelijk hoog niveau, waarvan de 1ste nog steeds de beste is.

Wat de pros/cons zijn van deze BO:

snelle gameplay ( belangrijk )

zeer matige graphics ( counterstrike ? )
geluid is waardeloos ( wel goede geluidseffecten zoals nades etc.. maar op momenten te stil, geen voetstappen etc.. )
Onoverzichtelijke menus

Ik ga verder met BO2, het zal wel even duren voordat je echt "hooked" bent.

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:49
shakespeare schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:45:
Even het volgende ;

ik heb alle Cod gespeeld op een redelijk hoog niveau, waarvan de 1ste nog steeds de beste is.

Wat de pros/cons zijn van deze BO:

snelle gameplay ( belangrijk )

geluid is waardeloos ( wel goede geluidseffecten zoals nades etc.. maar op momenten te stil, geen voetstappen etc.. )
Onoverzichtelijke menus

Ik ga verder met BO2, het zal wel even duren voordat je echt "hooked" bent.
+1 voor de opmerking die dikgedrukt is.

ik kom ook van CoD 1 af en die zal voor mij altijd de beste blijven

Twitch

• Ricloo86
MarcHeijerman schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:29:
[...]

voorlopig moet ik ze eerst nog halen :D, is de scar-h niet te vergelijken met de scar-L uit mw3 ?
Klopt!

• Supremedch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11-2022

Supremedch

PSN: supremedch

Maar dat was een bout wapen man!!! Speel dan liever met bv een type 25.
Die M8nogwat schijnt ook wel goed te zijn, zelf nog niet uitgeprobeerd.

• Tweaker1987
CoD1 en CoD UO, zullen altijd de beste blijven. Geen perks, geen killstreaks. Just gun skills.

Altijd leuk potje bolt action Rifle Only servers:)

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
Hey tweaker moet jij geen stagelopen?? je zit alleen maar op het forum :D

• Martin0
Tweaker1987 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:52:
CoD1 en CoD UO, zullen altijd de beste blijven. Geen perks, geen killstreaks. Just gun skills.

Altijd leuk potje bolt action Rifle Only servers:)
depot en dan op de watertoren liggen, zodra ik er lag, kon je me amper killen, klimde je de ladder op, ben je bijna boven kreeg je een knife in je donder, probeerde je op me te schieten, had ik je snelgenoeg in me scope van me scoped kar en was je alsnog dood :p beste manier was om mij te ontwijken of met lucky nade te killen :P

Twitch

• Tweaker1987
Ja, maar op stage kan ik wel bij Tweakers.net:).

Voordeel van Systeembeheer stage

• MicScott

MicScott

.Grey.

Martin0 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:56:
[...]

depot en dan op de watertoren liggen, zodra ik er lag, kon je me amper killen, klimde je de ladder op, ben je bijna boven kreeg je een knife in je donder, probeerde je op me te schieten, had ik je snelgenoeg in me scope van me scoped kar en was je alsnog dood :p beste manier was om mij te ontwijken of met lucky nade te killen :P
Dus je kon goed campen? ;)

• Martin0
destroye schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:54:
Hey tweaker moet jij geen stagelopen?? je zit alleen maar op het forum :D
ik loop ook stage en ik zit ook constant op het forum, tussen mijn taken door.

Twitch

• Ricloo86

• Martin0
sniping isnt camping mate ;)

Twitch

• Tweaker1987
Martin0 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:57:
[...]

ik loop ook stage en ik zit ook constant op het forum, tussen mijn taken door.
Precies, dat kan dus ook gewoon.

• Ricloo86
Wat zou eigenlijk de meest snelle manier zijn om te ranken?

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Ricloo86 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:59:
nuketown 2025.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• destroye
Door veel kill te maken maar ik denk dat kill confirmed en dan gewoon rushen het snelst gaat.

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Kill confirmed

• Tweaker1987
Vind nadeel dat Nuketown 2025 niet kan kiezen welke gamemode.. Is Mosh Pit, toch?

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 10:44
Tweaker1987 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:01:
Vind nadeel dat Nuketown 2025 niet kan kiezen welke gamemode.. Is Mosh Pit, toch?
idd! helaas nooit TDM

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Jawel, gisteren nog een potje TDM gespeeld op Nuketown. Komt echter niet heel vaak voor.

• destroye
Dit weekend 24/7 spelen voor double exp

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
destroye schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:04:
[...]
Dit weekend 24/7 spelen voor double exp
Is alleen voor de mensen die de pre-order Nuketown editie hebben toch?

• destroye
baronruud schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:05:
[...]

Is alleen voor de mensen die de pre-order Nuketown editie hebben toch?
Ja klopt

• exi22
Booth schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:04:
[...]

Jawel, gisteren nog een potje TDM gespeeld op Nuketown. Komt echter niet heel vaak voor.
Oh my bad :) was bij mij niet voor gekomen....
Nog steeds lag op de servers, ik had ook gelezen over "lag compensation" mensen met slecht internet krijgen nog een voordeel ook.... Vond het al zo raar dat sommige schieten om de hoek heen kwamen terwijl ze geen uav hadden ofzo.

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
ik heb vanochtend nog de nuketown editie gekocht bij de goedkoopste uit de pricewatch (key only)

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

• Axelfoley007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01:17
exi22 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:06:
[...]

Oh my bad :) was bij mij niet voor gekomen....
Nog steeds lag op de servers, ik had ook gelezen over "lag compensation" mensen met slecht internet krijgen nog een voordeel ook.... Vond het al zo raar dat sommige schieten om de hoek heen kwamen terwijl ze geen uav hadden ofzo.
Ik heb het inmiddels veel gehad, dat het je te heet onder de voeten wordt en de benen neemt. En terwijl je zo hard mogelijk weg sprint en ergens ruim de hoek om bent 2 3 4 meter je gewoon vrolijk doodvalt en ook nog die 2 3 4 meter terug wordt geplaatst naar die hoek die je al ruim voorbij was.

Getest op een UPC verbinding (4 bars, voor zover dat wat zegt).
Getest op een glasvezel (concepts) verbinding (ook weer 4 bars)

Bovenstaande is hoogstens irritant mede omdat het in blobs 1 wel perfect werkte. ik heb echt het idee of het toch p2p verbindingen zijn of zeer slechte dedi's

Verwijderd

RC-XD final kill :

Eerste keer dat ik em gebruikte in BOII.

_/-\o_

• exi22
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:15:
RC-XD final kill :

[video]

Eerste keer dat ik em gebruikte in BOII.

_/-\o_
Uhhh "hier word ik niet vrolijk van"....
Wat is hier nou boeiend aan dan?
kampeer je altijd in een gebied van 10 m?

• MarcHeijerman
shakespeare schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:45:

Sorry, maar daar ben ik het echt niet mee eens, de graphics zijn zeker niet van hoge kwaliteit, maar om nou met CS te gaan vergelijken is ook weer het andere uiterste.

Naar mijn mening zijn de graphics zoals ze bij mw3 zijn, mischien iets meer detail. Wat ik zei, het is geen grafisch hoogstandje, maar ik vind het ook niet echt slecht.

IMO

• exi22
Axelfoley007 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:15:
[...]

Ik heb het inmiddels veel gehad, dat het je te heet onder de voeten wordt en de benen neemt. En terwijl je zo hard mogelijk weg sprint en ergens ruim de hoek om bent 2 3 4 meter je gewoon vrolijk doodvalt en ook nog die 2 3 4 meter terug wordt geplaatst naar die hoek die je al ruim voorbij was.

Getest op een UPC verbinding (4 bars, voor zover dat wat zegt).
Getest op een glasvezel (concepts) verbinding (ook weer 4 bars)

Bovenstaande is hoogstens irritant mede omdat het in blobs 1 wel perfect werkte. ik heb echt het idee of het toch p2p verbindingen zijn of zeer slechte dedi's
Ik merk hetzelfde en heb ook altijd een goede verbinding. Ik wil meer ping bars zien zodat we kunnen zien aan wie het ligt in de server. En die lagg compensation moet gewoon stoppen slaat nergens op.

• MarcHeijerman
Ik ben met de SCAR-L toch redelijk tevreden, kan er altijd goed mee overweg :D

• MarcHeijerman
Supremedch schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:49:
Maar dat was een bout wapen man!!! Speel dan liever met bv een type 25.
Die M8nogwat schijnt ook wel goed te zijn, zelf nog niet uitgeprobeerd.
Vond/Vind de SCAR-L zeker geen bout wapen :D, ACR is wel wat beter, maar schiet met beide genoeg streaks bij elkaar :D
@ dennis: verrassend dat uitgerekend jij met de grootste n00b attachment uit de hele game rondloopt. :+

• MarcHeijerman
+1

Campen houd niet alleen in, in een hoekje liggen, beetje rond rennen kan ook geen kwaad :D

• Supremedch

Supremedch

@MarcHeijerman,
Ieder zn ding uiteraard, k kan er iig niet mee overweg.

Als k de Scar bij MW3 gebruikte dan had ik altijd het idee dat ik meer kogels nodig
had om iemand te killen en dus snell door me ammo heen was.

• MarcHeijerman
Supremedch schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:27:
@MarcHeijerman,
Ieder zn ding uiteraard, k kan er iig niet mee overweg.

Als k de Scar bij MW3 gebruikte dan had ik altijd het idee dat ik meer kogels nodig
had om iemand te killen en dus snell door me ammo heen was.
Kick aanzetten en gewoon goed mikken :D, speel trouwens alleen HC, vind dat zo'n onzin dat softcore, 30 hitmarkers voor je iemand killed....

Mis wel nog wat playlists voor BO2 HC, nu alleen tdm sd ctf en ffa.

domination demolition KC zou ook wel leuk zijn

• MicScott

MicScott

.Grey.

MarcHeijerman schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:29:
[...]

Kick aanzetten en gewoon goed mikken :D, speel trouwens alleen HC, vind dat zo'n onzin dat softcore, 30 hitmarkers voor je iemand killed....

Mis wel nog wat playlists voor BO2 HC, nu alleen tdm sd ctf en ffa.

domination demolition KC zou ook wel leuk zijn
Demolition HC is een ramp. Domination zou inderdaad tof zijn. Maarrem, als je veel HC speelt, keertje samen doen? SteamID is sk1nt

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Heb wel het idee dat t.o.v. MW3 je meer kogels nodig hebt om iemand te killen in BO2.
Beetje "rubberen kogels" gevoel. Het erge is dat je in sommige gevallen in een 1 op 1 gevecht je met het verkeerde wapen al aflegt zonder dat je nog maar 1 kogel geschoten hebt. Of als je al een halve mag leeg hebt geschoten op iemand ze jouw met twee kogels omleggen... :X

Bij BO speelde ik op een gegeven moment ook alleen maar Hardcode. Die richting gaat met het BO2 ook op als ze daar niets aan doen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Gisteravond weer heerlijk gespeeld. Maar begon me toch een beetje te irriteren een een bepaalde type speler namelijk de: Kniferunner. waarschijnlijk hebben die een class gemaakt met alleen een knife, alle (benodigde) perks erbij zodat ze snel zijn. In het begin was het nog wel grappig, maar oplaatst echt goed irritant. Maar lekker niks over gezegd, want daar geilen ze volgens mij alleen maar op.

Ben inmiddels lvl 37, en hoop van het weekend 1ste prestige in te gaan. Moet wel lukken met dubbel XP.

I'm an Ironman!

• MarcHeijerman
MicScott schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:32:
[...]

Demolition HC is een ramp. Domination zou inderdaad tof zijn. Maarrem, als je veel HC speelt, keertje samen doen? SteamID is sk1nt
ja prima :-)

pm

• Martin0
Madstorm schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:34:
Gisteravond weer heerlijk gespeeld. Maar begon me toch een beetje te irriteren een een bepaalde type speler namelijk de: Kniferunner. waarschijnlijk hebben die een class gemaakt met alleen een knife, alle (benodigde) perks erbij zodat ze snel zijn. In het begin was het nog wel grappig, maar oplaatst echt goed irritant. Maar lekker niks over gezegd, want daar geilen ze volgens mij alleen maar op.

Ben inmiddels lvl 37, en hoop van het weekend 1ste prestige in te gaan. Moet wel lukken met dubbel XP.
hehe toen ik tegen dat maatje van me speelde afgelopen dinsdag ben ik ook even gaan knife runnen, hij begon te ragen omdat ik hem telkens wist te backstabben :D

Twitch

• exi22
MarcHeijerman schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:26:
[...]

+1

Campen houd niet alleen in, in een hoekje liggen, beetje rond rennen kan ook geen kwaad :D
Af en toe moet je de beentjes strekken :)

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Martin0 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:36:
[...]

hehe toen ik tegen dat maatje van me speelde afgelopen dinsdag ben ik ook even gaan knife runnen, hij begon te ragen omdat ik hem telkens wist te backstabben :D
Ach, voor even is het wel leuk. Maar die kerel deed het een hele avond, en ik wou me niet laten kennen door te leaven natuurlijk. :9

Wat me ook is opgevallen is dat volgens mij de stuns je veel meer stunnen dan anders. In MW3 kon je dan nog een beetje bewegen, maar het lijkt net of ik hier helemaal stil sta en kan niks mee.

@ hieronder:
MarcHeijerman schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:38:
gaat het gewoon weer tot lvl 50 + 15 prestiges als met bo1 ?
Volgens mij is het tot level 55 en 10 prestiges.

[ Voor 35% gewijzigd door Madstorm op 15-11-2012 12:40 ]

I'm an Ironman!

• MarcHeijerman

• Martin0
als het goed is tot lvl 55, maar durf het niet met zekerheid te zeggen
Madstorm schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:37:
[...]

Ach, voor even is het wel leuk. Maar die kerel deed het een hele avond, en ik wou me niet laten kennen door te leaven natuurlijk. :9
haha nee ik ging op een gegeven moment ook met de ksg met de scope erop waarmee je door muren kan kijken van 25mm geloof ik, begon hij ook al over te ragen, wel grappig natuurlijk :d

[ Voor 22% gewijzigd door Martin0 op 15-11-2012 12:40 ]

Twitch

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 07:55
Level 55 en dan Prestige.
Weet alleen niet hoeveel Prestige levels..

<GoT>NightStalker

• MarcHeijerman
gemiddeld 1.5 a 2 dagen voor 1 prestige volgens mij, afhankelijk van hoeveel je speelt uiteraard.

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

MarcHeijerman schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:42:
gemiddeld 1.5 a 2 dagen voor 1 prestige volgens mij, afhankelijk van hoeveel je speelt uiteraard.
2 dagen voor één prestige is wel heel snel, of je moet de gehele tijd spelen. Ik denk dat ik ongeveer 1 week over 1 prestige ga doen.

I'm an Ironman!

• MarcHeijerman
Madstorm schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:44:
[...]

2 dagen voor één prestige is wel heel snel, of je moet de gehele tijd spelen. Ik denk dat ik ongeveer 1 week over 1 prestige ga doen.
mwa met black ops 1 was het niet meer dan 2 dagen, gewoon veel wapens wisselen veel verschillende game modes etc. Best te doen.

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

er zijn maar 10 prestiges toch?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Supremedch

Supremedch

nog wel;)

• Supremedch

Supremedch

MarcHeijerman schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:46:
[...]

mwa met black ops 1 was het niet meer dan 2 dagen, gewoon veel wapens wisselen veel verschillende game modes etc. Best te doen.
Is met BO2 ook zo .
De 1ste paar levels ga je razendsnel doorheen nl

• Ricloo86
Dat zijn er dan toch meer dan genoeg :z

• Ricloo86
MarcHeijerman schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:46:
[...]

15 uur gespeeld zit op lvl 53.
Ik speel af en toe Nuketown, maar over algemeen hardcore tdm.

Dus al met al ben ik erg tevreden.

• MarcHeijerman
Ricloo86 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:56:
[...]

15 uur gespeeld zit op lvl 53.
Ik speel af en toe Nuketown, maar over algemeen hardcore tdm.

Dus al met al ben ik erg tevreden.
Nuketown lagged alleen maar bij mij, wordt er gek van

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
tering...

Ik wou dat ik zoveel vrije tijd had...

als ik 2 uur op een avond KAN spelen is het al veel

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Ricloo86
MarcHeijerman schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:58:
[...]

Nuketown lagged alleen maar bij mij, wordt er gek van
Ah dat is balen zeg!
PC of console?

• Martin0
cypher21 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:58:
tering...

ik ben blij als ik 4 uur in de week KAN spelen, 24 uur stage, 16 uur school en dan 's avonds nog werken :S

Twitch

• MarcHeijerman
Ricloo86 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:59:
[...]

Ah dat is balen zeg!
PC of console?
PC, echit niet speelbaar, ziet er wel gaaf uit met het nieuwe jasje, maar alleen al aimen kost me 3 seconden op zijn minst

• Ricloo86
tering...

Haha was twee dagen vrij. (en niet enkel voor het spel, moest thuis zijn hahaha)
Nu is het me behoeden voor te kleine oogjes op het werk te verschijnen.

• MarcHeijerman
Martin0 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:59:
[...]

ik ben blij als ik 4 uur in de week KAN spelen, 24 uur stage, 16 uur school en dan 's avonds nog werken :S
Ja maar daarom slapen we toch ook maar 5 uur per dag :D, vrije tijd maken haha

• cypher21
Martin0 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:59:
[...]

lol.
geniet er maar van.
Wacht maar tot je 55+ uur maakt (incl reistijd) en kinderen hebt ;)

• Martin0
MarcHeijerman schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:00:
[...]

Ja maar daarom slapen we toch ook maar 5 uur per dag :D, vrije tijd maken haha
ik slaap zonder BO2 al maar 5 uur per dag :S ga niet meer slaap opofferen

Twitch

• MarcHeijerman
Martin0 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:01:
[...]

ik slaap zonder BO2 al maar 5 uur per dag :S ga niet meer slaap opofferen
ja dat is zuur :p

Kids om half 8 naar bed, vrouwtje achter Goede tijden, blahblah, IK raggen :D haha

• exi22
MarcHeijerman schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:01:
[...]

Kids om half 8 naar bed, vrouwtje achter Goede tijden, blahblah, IK raggen :D haha
Waar GTST allemaal niet goed voor is :)

• cypher21
MarcHeijerman schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:01:
[...]

Ja, dat probeer ik ook, maar uiteindelijk red ik het nooit om voor 2100 een spel te kunnen starten...
en dan rond 2300 weer naar bed :(
beetje sporten af en toe.

Ach ja, de uurtjes die ik kan spelen zijn iig top :)

• Ricloo86
exi22 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:03:
[...]

Dan is het toch jammer dat het maar een half uur duurt!! :)

ik sla mezelf iedere keer weer voor de kop als ik op de klok (bv. 0130u) zie en weet dat ik er om half zeven weer uit moet en me dochtertje lekker vrolijk is hahaha

• MarcHeijerman
exi22 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:03:
[...]

Ja ze zouden er een 3 uur show van moeten maken ^^, mwa mag niet klagen, vrouwtje vind het niet erg, zolang er maar tijd overblijft.....

En ik gooi het er altijd op dat het je jong houd :D

Verwijderd

tering...

als je al kan spellen gister kon ik geen multiplayer speelen en nu is het waiting to start the game en dan meteen daarna balancing teams word er gek van en terwijl de lobby gewoon vol zit.

• exi22
Ik hoop dat er een soort van Voetbal international komt voor vrouwen!
Paar leuke dames er bij waar wij naar kunnen kijken als de level geladen wordt :)

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
MegaTronics schreef op woensdag 14 november 2012 @ 21:17:
[...]
Ik heb hem in de pre-order bij Dixons gekocht en hem gisteren opgehaald in de winkel, want verzending per post vertrouw ik niet echt (zul je zien dat die vertraagd raakt, net zoals bij jou). Trouwens geen idee welke versie nu in de winkel ligt, je zou de versie verwachten zonder nuketown.
Goede keuze. Ondertussen ben ik al aan het touwtrekken/klagen. Mediamarkt gaf eerst de schuld aan de leverancier. Grote flauwekul natuurlijk want hun winkels liggen vol met de game. Vervolgens is het maar gegooid op vertraging in het magazijn. Ja, dat was mij ondertussen ook wel duidelijk aangezien ik BO2 nog steeds niet heb. :( Er wordt wel de optie geboden om te annuleren. Fijn, dan krijg ik de Nuketown 2025 map niet en dat was juist de reden om te pre-orderen. Ben dus verplicht om te wachten. |:(

• Ricloo86
S1NN3D schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:16:
[...]

Goede keuze. Ondertussen ben ik al aan het touwtrekken/klagen. Mediamarkt gaf eerst de schuld aan de leverancier. Grote flauwekul natuurlijk want hun winkels liggen vol met de game. Vervolgens is het maar gegooid op vertraging in het magazijn. Ja, dat was mij ondertussen ook wel duidelijk aangezien ik BO2 nog steeds niet heb. :( Er wordt wel de optie geboden om te annuleren. Fijn, dan krijg ik de Nuketown 2025 map niet en dat was juist de reden om te pre-orderen. Ben dus verplicht om te wachten. |:(
Ah zuur man!

Ga standaard naar NedGame Amersfoort, maandagnacht gegaan. Altijd dik voor elkaar bij die gasten.

• destroye
HIer in Eindhoven lagen gisteren nog gewoon de nuketown edities in de winkel.

• R0y.
  • Laatst online: 18:44
Ik ga vanavond is wat met de settings rommelen. Ik vond het toch niet echt lekker draaien, dus gister alles maar even op low gezet zodat ik toch even kon spelen!

Toen ik alles automatisch had staan, ging het erg schokken als ik inzoomde. Maar had hierover al het e.e.a. gelezen op het steam forum dat dit te maken had met Sync every frame of dov?

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Zijn er meer mensen waarbij het installeren van de game op de HD van de xbox niet lukt?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Ricloo86
Royz schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:33:
Zijn er meer mensen waarbij het installeren van de game op de HD van de xbox niet lukt?
Nee geen last van gehad, wel genoeg ruimte? ;)

• cypher21
Royz schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:33:
Geen last van gehad

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

ja, hij geeft een dirty disc error maar hij is splinternieuw natuurlijk

[ Voor 35% gewijzigd door Royz op 15-11-2012 13:36 ]

• Ricloo86
Royz schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:35:
ja, hij geeft een dirty disc error maar hij is splinternieuw natuurlijk
Moet je hem schoonmaken >:)

• cypher21
laser van de drive op?

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

de disc is 2 seconden in de buitenlucht geweest, het moment tussen het uit de doos halen en in de speler doen
nou ik kan de game wel spelen zonder enige errors dus ik snap het ook niet

[ Voor 28% gewijzigd door Royz op 15-11-2012 13:38 ]

• S1NN3D
  • Niet online
destroye schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:30:
HIer in Eindhoven lagen gisteren nog gewoon de nuketown edities in de winkel.
Dat meen je niet... 8)7 Woon er op zich niet zo ver vandaan dus had hem gewoon in de winkel kunnen halen inclusief de Nuketown 2025 map. Zwaar balen. Wat is dan nog de toegevoegde waarde van het pre-orderen... Had het voor die extra map gedaan maar blijkbaar belanden de versies met extra map gewoon in de winkel. 7(8)7

• Ricloo86
Royz schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:37:
[...]

de disc is 2 seconden in de buitenlucht geweest, het moment tussen het uit de doos halen en in de speler doen
hahaha bedoel de laser van je xdoos ;)

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Het voordeel van mijn pre-order was, dat die ondertussen weer 3 euro duurder bij de Dixons ligt. :+

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• destroye
S1NN3D schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:37:
[...]

Dat meen je niet... 8)7 Woon er op zich niet zo ver vandaan dus had hem gewoon in de winkel kunnen halen inclusief de Nuketown 2025 map. Zwaar balen. Wat is dan nog de toegevoegde waarde van het pre-orderen... Had het voor die extra map gedaan maar blijkbaar belanden de versies met extra map gewoon in de winkel. 7(8)7
Komt gewoon doordat winkeliers een bepaald aantal afnemen en als er dan minder pre orders zijn dan gaan die pre orders nog gewoon in de rekken.

• S1NN3D
  • Niet online
destroye schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:39:
[...]
Komt gewoon doordat winkeliers een bepaald aantal afnemen en als er dan minder pre orders zijn dan gaan die pre orders nog gewoon in de rekken.
Dat ze dan bij Mediamarkt gvd ook mijn order eens verzenden. Eerst mijn geld cashen en vervolgens "mijn" exemplaar van de game op de grote hoop in de winkel leggen.

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
cancel hem en bestel hem bij de goedkoopste in de pricewatch.. krijg je een key via mail.. heb ik vanochtend gedaan, en gewoon een serial voor bo2 + nuketown gekregen

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

• destroye
S1NN3D schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:40:
[...]

Dat ze dan bij Mediamarkt gvd ook mijn order eens verzenden. Eerst mijn geld cashen en vervolgens "mijn" exemplaar van de game op de grote hoop in de winkel leggen.
Moet er wel bijzeggen dat ik het niet heb gezien bij de mediamarkt maar bij de FRS lagen ze nog gewoon in de winkel

• S1NN3D
  • Niet online
aron225 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:41:
cancel hem en bestel hem bij de goedkoopste in de pricewatch.. krijg je een key via mail.. heb ik vanochtend gedaan, en gewoon een serial voor bo2 + nuketown gekregen
Het is voor de PS3. Kan hem dus niet als dlc binnenhalen.

• Martin0
destroye schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:42:
[...]

Moet er wel bijzeggen dat ik het niet heb gezien bij de mediamarkt maar bij de FRS lagen ze nog gewoon in de winkel
toen ik dinsdag mijn exemplaar ging halen bij FRS hadden ze in een rek gewoon stuk of 20 nuketown versies staan

Twitch

• S1NN3D
  • Niet online
Martin0 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:43:
[...]
toen ik dinsdag mijn exemplaar ging halen bij FRS hadden ze in een rek gewoon stuk of 20 nuketown versies staan
Pre-orderen ga ik dus sowieso nooit meer doen. En al helemaal niet bij Mediamarkt. En ondertussen lees ik hier op het forum over jullie ervaringen met BO2 i.p.v. zelf te spelen. :+
Pagina: 1 ... 19 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.

Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.