MicScott schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:15:
- Voetstappen zijn weer moeilijk hoorbaar, net als bij BO1. Jammer, maar aan de andere kant ook wel begrijpelijk. Zo krijgen mensen met assassin (of hoe dat hier ook heet) niet zo'n gigantisch voordeel als anders.
- Ik heb nog weinig maps gezien maar ze voelen allemaal een beetje klein vergeleken met de maps van BO. Dat is jammer. Ook lijken ze wat ongeïnspireerd vergeleken met de maps in BO1. Waar is de reusachtige radar? De opstijgende raket? Ik wil meer dope landmarks.
Voor het eerste: de setting 'supercrunch' (standaard staat het op Treyarch mix denk ik) schijnt erg te helpen.
De maps zijn inderdaad wel wat kleiner lijkt wel wat ik een beetje jammer vind, maar gelukkig zijn de meeste wel domination friendly: lineair in design, zowel snipers als CQC spelers zijn nuttig rond B, redelijk goed aantal flankroutes. Misschien iets te veel verticaliteit, maar wel beter georganiseerd in de map en nog steeds minder dan in MW3.
Verder mis ik de 'random' dingen zoals de raket in launch niet echt. Daarom is cargo ook mijn minst favo map door al dat geschuif met de containers. Ik had wel dingen zoals de controleerbare deuren in radiation en stockpile graag terug gezien.