Ik ben nog geen echte problemen tegengekomen, slechts 1 potje met lag, maar de connectie bij iedereen was prut behalve bij de hoster...
Speel momenteel eigenlijk enkel Nuketown 2025 Moshpit, aantal potjes TDM/DOM/Headquarters gespeeld op de reguliere maps maar Nuketown is zoo lekker snel. de rest komt later wel weer ^_^
Wat me stoort en wat ik van meerdere mensen heb gelezen, zijn de challenges... Kan niet vinden hoe ik mijn progress kan vinden m.b.t. wapens etc.
Levellen gaat wel snel, zo'n 5 uur inzitten en ben al level 29... en dan is het nog niet eens double xp weekend :-) benieuwd hoe snel het dan gaat!
PS: hebben jullie gezien dat er in de PC versie bij de Camo's ook een Elite Member Camo tussen zit als laatste? "Unlocked as an Elite Member" staat er bij... Leuk, afgezien dat er voor de PC geen COD: Elite beschikbaar is... Betekent dit dat we, zolang er geen Elite voor de PC is, nooit alle Camo's kunnen verzamelen en dus nooit de Expert of Mastery status van de wapens kunnen unlocken?
[
Voor 23% gewijzigd door
Farscape2 op 15-11-2012 15:31
]
AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro