M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm
Maar liep vandaag in de pause de MM in Arnhem ff binnen, daar hadden ze nog tig nuketown versies liggen
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
geen probleem mee gehad bij FRS, kon het gewoon op dinsdag ophalen en voor de rest nergens last van gehadS1NN3D schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:45:
[...]
Pre-orderen ga ik dus sowieso nooit meer doen. En al helemaal niet bij Mediamarkt. En ondertussen lees ik hier op het forum over jullie ervaringen met BO2 i.p.v. zelf te spelen.
Weet ik. Maar dit weekend kan ik sowieso niet veel spelen. Maar dat ik de game niet al heb liggen zuigt zwaar kont. Had tussendoor best al wat uurtjes willen maken.aron225 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:45:
...
je weet dat het begint met double xp dit weekend?
ja, wat ik wel doe, is bij game-discounter, pre-order.. en dan niets betalen.
dan leggen ze hem weg, en rij ik er gewoon even heen, haal ik hem op.. dat is altijd erg prettig..
nu heb ik een e-key (voor notebook) kijken hoe dat bevalt (van gamecardshop)
M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm
BO2 draait hier ongeveer even goed als BO1.StevenzeN schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:59:
Denken jullie dat Blops 2 draait op een Packard Bell Easynote TM86. i5 proc en 4gb ram(mja). Videokaart is Ati Mobility Radeon HD 5470. Canyourunit.com zegt dat ik hem niet kan draaien, maar dat zei die ook bij Blops en MW3, die ik toch makkelijk kon draaien..
+ reviews: CoD: Black Ops II - welke hardware heb je nodig?
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Mijn eerste reactie zou zijn waarom niet. De engine is sinds jaar en dag hetzelfde dus lijkt mij dat het wel zou moeten kunnen. Maar als console-gamer ben ik er natuurlijk niet zeker van.StevenzeN schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:59:
Denken jullie dat Blops 2 draait op een Packard Bell Easynote TM86. i5 proc en 4gb ram(mja). Videokaart is Ati Mobility Radeon HD 5470. Canyourunit.com zegt dat ik hem niet kan draaien, maar dat zei die ook bij Blops en MW3, die ik toch makkelijk kon draaien..
De maps in de MP zijn ook niet mijn ding. Ten eerste heb ik het gevoel dat ik me door een 3d command & conquer achtige wereld beweeg door het kleur gebruik. Daarnaast voelen de maps niet als 'echte' locaties. De indeling komt heel erg gemaakt over. Daar waar in de vorige delen de meeste maps wat natuurlijker leken en voelden.
De gebruikelijke bugs steken natuurlijk ook weer de kop op. Gisteravond heb ik een paar uur zitten spelen en het spel heeft mij wel omhoog 'geleveld' maar niks van mijn games geregistreerd in de leaderbords.
In de vorige delen vond ik het altijd leuk om de challenges te halen maar dit is in deze game niet zo vriendelijk vormgegeven.
Ik denk dat BO2 bij deze mijn duurste game ooit gaat worden met een prijs van 12,50 euro per gespeeld uur...
Eerste gedeelte is een kwestie van smaak mijn inziens.Unbreukable schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:03:
Persoonlijk vind ik dit echt de slechtste COD ooit. Het ziet er grafisch op de PS3 echt om te huilen uit.
De maps in de MP zijn ook niet mijn ding. Ten eerste heb ik het gevoel dat ik me door een 3d command & conquer achtige wereld beweeg door het kleur gebruik. Daarnaast voelen de maps niet als 'echte' locaties. De indeling komt heel erg gemaakt over. Daar waar in de vorige delen de meeste maps wat natuurlijker leken en voelden.
De gebruikelijke bugs steken natuurlijk ook weer de kop op. Gisteravond heb ik een paar uur zitten spelen en het spel heeft mij wel omhoog 'geleveld' maar niks van mijn games geregistreerd in de leaderbords.
In de vorige delen vond ik het altijd leuk om de challenges te halen maar dit is in deze game niet zo vriendelijk vormgegeven.
Ik denk dat BO2 bij deze mijn duurste game ooit gaat worden met een prijs van 12,50 euro per gespeeld uur...
Wat betreft de challenges ben ik het volledig eens, blops1 was dat in een prettiger overzicht.
hahahaha 12,50 p/u wordt het een duur geintje
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
en dat is ook een "spelletje"

[ Voor 21% gewijzigd door aron225 op 15-11-2012 14:18 ]
Als je het goed doet, Gratis hahaaron225 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:18:
valt wel mee, de dames van plezier kosten wat?? euro of 100 per uur?
en dat is ook een "spelletje"![]()
PADDAP - E-commerce - Conversieverhoging
Kregen jullie geen dame van plezier bij de pre-order dan?
Bah wat eenkennigaron225 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:22:
ook gratis zou ik dergelijke mensen overslaan

Ben ik met je eensaron225 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:22:
ook gratis zou ik dergelijke mensen overslaan
Had ik maar een order.. ik moet hem nog steeds halen alleen ik wachtte eerst op meerdere meningen/reviews en dergelijke fanatieke spelers hier op tweakers waarmee ik misschien een leuke pot zou kunnen spelen.Ricloo86 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:22:
[...]
Kregen jullie geen dame van plezier bij de pre-order dan?
PADDAP - E-commerce - Conversieverhoging
Je riekt een beetje naar een troll. Het ziet er grafisch gewoon prima uit en in mijn optiek is het allemaal weer nét even wat strakker dan MW3 en BO1. Daarnaast heeft elke CoD release van de afgelopen jaren op het begin te kampen gehad met bugs en probleempjes, dus echt nieuw is dit niet. Geef het een paar weken en het zal al een stuk beter werken allemaal (leaderboards zijn overigens wel het laatste waar ik wakker van lig, maar dat terzijde).Unbreukable schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:03:
Persoonlijk vind ik dit echt de slechtste COD ooit. Het ziet er grafisch op de PS3 echt om te huilen uit.
Verder heb je pas een paar uur gespeeld, erg knap dat je dan al zo snel een oordeel klaar hebt.

Ik ben er gewoon nog niet in thuis en kan bijvoorbeeld niet vinden hoeveel kills ik nog met een wapen moet halen om challenge te voltooien.
Bij andere CODS was het altijd overichtelijk weergegeven en kon je gemakkelijk zien hoeveel kills je nog moet tot de volgende challenge.
Als voorbeeld, stel ik wil met ander wapen gaan spelen, maar moet nog 3 kills met 1 wapen en dan krijg ik 10.000 XP. Dan voltooi ik eerst het wapen waar ik niet mee wil spelen en ga daarna met het wapen waarmee ik wil spelen.
Verwijderd
Ik heb acht uur gespeeld en vind het niet zo gaaf. Misschoen een kwestie van wennen maar de aim voelt niet goed aan. Wordt echt door complete noobs geownd. Iaw loop ik als een complete noob rond. :)Misschien een kwestie van wennen zoals bij MW3 maar bij BO1 ging t gelijk goed.bram1984 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:26:
[...]
Je riekt een beetje naar een troll. Het ziet er grafisch gewoon prima uit en in mijn optiek is het allemaal weer nét even wat strakker dan MW3 en BO1. Daarnaast heeft elke CoD release van de afgelopen jaren op het begin te kampen gehad met bugs en probleempjes, dus echt nieuw is dit niet. Geef het een paar weken en het zal al een stuk beter werken allemaal (leaderboards zijn overigens wel het laatste waar ik wakker van lig, maar dat terzijde).
Verder heb je pas een paar uur gespeeld, erg knap dat je dan al zo snel een oordeel klaar hebt.
Zit de optie SuperCrunch ook in de console versies? Heb nog geen voetstap gehoord namelijk.

patch where are you !
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Verwijderd
zal nog wel even duren voordat die er is. Dat het nu allemaal even crap werkt was te verwachten, maar dat neemt niet weg dat het een vet spel is. Ik hoop alleen dat de meeste problemen zijn opgelost voor het dubbel xp weekend begint. Trouwens als je de nuketown 2025 map hebt kan je zonder probleemen spelen wat overgens heel raar is maar ja iets is beter dan niets.Njay schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:33:
Krijg nu continue met TDM dat er teams aan het balancen zijn maar verder komt ie niet
patch where are you !
Alleen voor PC toch? Of heet de season pass zo?
Voor zover ik begreep is nuketown 2025 alleen voor pre-orders
Inbegrepen bij Digital Deluxe versie:
The Digital Deluxe Edition Includes:
Nuketown 2025 Bonus Map – Relive the close quarters chaos of this classic fan-favorite map re-imagined in a 1960s visionary depiction of the “model home of the future.”
Nuketown Zombies Bonus Map – Battle hordes of Zombies in this beloved 1960s nuclear neighborhood.
Weapon Camo – Rank-up in style with an exclusive multiplayer weapon skin.
2 Player Card Backgrounds – Liven up any killcam with two exclusive player card backgrounds, inspired by Nuketown 2025 and Zombies.
Official Call of Duty®: Black Ops II Soundtrack – A digital copy of composer Jack Wall’s epic in-game score with Theme by Trent Reznor.
Call of Duty®: World at War – Get the Treyarch classic which traverses WWII storylines from the Pacific and European theaters of war.
Nieuwe shooters zijn altijd even wennen kwa aimen. Komt wel weer goed, hoor!Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:32:
[...]
Ik heb acht uur gespeeld en vind het niet zo gaaf. Misschoen een kwestie van wennen maar de aim voelt niet goed aan. Wordt echt door complete noobs geownd. Iaw loop ik als een complete noob rond. :)Misschien een kwestie van wennen zoals bij MW3 maar bij BO1 ging t gelijk goed.
Zit de optie SuperCrunch ook in de console versies? Heb nog geen voetstap gehoord namelijk.
Dit krigj ik ook allemaal als ik em upgrade?Tweaker1987 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:50:
Nee die Digital Deluxe Edition is voor PC. Is wat anders dan Season Pass.
Nuketown 2025 Bonus Map – Relive the close quarters chaos of this classic fan-favorite map re-imagined in a 1960s visionary depiction of the “model home of the future.”
Nuketown Zombies Bonus Map – Battle hordes of Zombies in this beloved 1960s nuclear neighborhood.
2 Player Card Backgrounds – Liven up any killcam with two exclusive player card backgrounds, inspired by Nuketown 2025 and Zombies.
Official Call of Duty®: Black Ops II Soundtrack – A digital copy of composer Jack Wall’s epic in-game score with Theme by Trent Reznor.
Call of Duty®: World at War – Get the Treyarch classic which traverses WWII storylines from the Pacific and European theaters of war.
Ah, dat is het zelfde als de hardened editie voor consolesTweaker1987 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:50:
Nee die Digital Deluxe Edition is voor PC. Is wat anders dan Season Pass.
Met de Season Pass krijg je toegang tot alle 4 DLC packs (vanaf december/januari). Is in ieder geval bekent dat er Nuketown Zombies bijzitten (bevestigd voor XBOX360). Dus dit is wat anders dan de Digital Deluxe Upgrade.
Heb gisteravond ook de Digital Deluxe upgrade gekocht, ik had echter al de Nuketown 2025 map (pre-order). Nu heb ik dus ook de Nuketown Zombie map, 2 extra player cards voor MP. En camo voor de guns in MP.
En wat ik zie ook een soundtrack, nog niet gezien/geluisterd. En krijg je WaW erbij, die heb ik al orgineel. Handig is nu dat alle patches en mapppacks erin zitten.... Ga die denk ik geven als gift aan een vriend.
"Ik word" is nooit met dtVerwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:32:
[...]
Ik heb acht uur gespeeld en vind het niet zo gaaf. Misschoen een kwestie van wennen maar de aim voelt niet goed aan. Wordt echt door complete noobs geownd. Iaw loop ik als een complete noob rond. :)Misschien een kwestie van wennen zoals bij MW3 maar bij BO1 ging t gelijk goed.
Geen last van en ik merk ook geen verschil in aim om eerlijk te zijn. Als ik al verschil merk dan is de sensitivity hoger dan in de eerste BO. Beter dus in mijn optiek.
Ben voor me gevoel steeds te laat. Heb pas 3 of 4 FFA rondes gewonnen.
Wat vinden jullie van het niveau op de PC?
Over het algemeen zijn de HC-gamers PC-gamers. Het gemiddelde niveau op consoles is een stuk lager dan bij de PC.Versteegrob schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:04:
Ben ik nou zo slecht of ligt het niveau redelijk snel? Bak er nog vrij weinig van. Terwijl ik op de PS3 best goed was en BF3 gaat altijd wel lekker. Heb nu iets van 8 uur gespeeld.
PC en PS3 zijn niet vergelijkbaar vind ik.Versteegrob schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:04:
Ben ik nou zo slecht of ligt het niveau redelijk snel? Bak er nog vrij weinig van. Terwijl ik op de PS3 best goed was en BF3 gaat altijd wel lekker. Heb nu iets van 8 uur gespeeld.
PSN ID: Beest41
Hahahaha, leg me de besturing 1x uit en speel net zo....wat is dit voor een kontopmerking hahaFabienvg schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:05:
[...]
Over het algemeen zijn de HC-gamers PC-gamers. Het gemiddelde niveau op consoles is een stuk lager dan bij de PC.
Okay, ga jij op de PS3 in een team met met muis-controllers tegen een paar goede gasten met een dualshock, ik weet zeker dat je helemaal kapot gemaakt wordt.Fabienvg schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:05:
[...]
Over het algemeen zijn de HC-gamers PC-gamers. Het gemiddelde niveau op consoles is een stuk lager dan bij de PC.

Ik heb het over gemiddeldes, ik zeg niet dat er geen goede PS3/XBOX360 spelers zijn..bram1984 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:09:
[...]
Okay, ga jij op de PS3 in een team met met muis-controllers tegen een paar goede gasten met een dualshock, ik weet zeker dat je helemaal kapot gemaakt wordt.
Is ooit eens geprobeerd met PC spelers tegen XBOX360 spelers.
Maar dit gaat off-topic!!!
Nu net als altijd, veel problemen in het begin zoals te verwachten.
Dus tja, ook als is het een console port, speelt het redelijk als een PC shooter.
Helemaal nergens last van, speelt lekker weg!microoo schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:11:
Wat is de algemene ervaring met dit spel op de PC? Zijn de servers een beetje lag vrij? Voelt het als een PC-shooter of als een console port?
vindt knifen ook lekker klinken trouwens.
maar ik zal stoppen mijn positieve vibe hier te verkondigen want ik ben gewoon niet erg kritisch.
Heb er in ieder geval al 15 uur plezier aan beleefd en dat zullen er wel meer worden.
Speel momenteel eigenlijk enkel Nuketown 2025 Moshpit, aantal potjes TDM/DOM/Headquarters gespeeld op de reguliere maps maar Nuketown is zoo lekker snel. de rest komt later wel weer ^_^
Wat me stoort en wat ik van meerdere mensen heb gelezen, zijn de challenges... Kan niet vinden hoe ik mijn progress kan vinden m.b.t. wapens etc.
Levellen gaat wel snel, zo'n 5 uur inzitten en ben al level 29... en dan is het nog niet eens double xp weekend :-) benieuwd hoe snel het dan gaat!
PS: hebben jullie gezien dat er in de PC versie bij de Camo's ook een Elite Member Camo tussen zit als laatste? "Unlocked as an Elite Member" staat er bij... Leuk, afgezien dat er voor de PC geen COD: Elite beschikbaar is... Betekent dit dat we, zolang er geen Elite voor de PC is, nooit alle Camo's kunnen verzamelen en dus nooit de Expert of Mastery status van de wapens kunnen unlocken?
[ Voor 23% gewijzigd door Farscape2 op 15-11-2012 15:31 ]
AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro
Cogitationis poenam nemo patitur
Verwijderd
en hij installeerd fluitend nuketown 2023 en nuketown zombie map's..
ik ben happy, over half uurtje....
game-on..
mijn eerste cod EVER trouwens (al deathmatch ik veel in bf3)
pff.. ken je dat.. dat je gewoon je positie ff kwijt ben (en dus allemaal net niet lekker zit, muis niet lekker vasthoudt... )
[ Voor 19% gewijzigd door aron225 op 15-11-2012 15:32 ]
Ik ben sinds een maand terug gegaan naar de PC, kom van PS3 af.Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:28:
Heb het ook aardig moeilijk op de pc hoor.Niveau ligt soms behoorlijk hoog voor mijn gevoel,maar goed gewoon doorzetten.
Veel oefenen, dan komt het weer terug
AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro
Verder doet bij mij elite het ook niet ?
Edit : 1e probleem is trouwens alleen bij Tdm en niet bij Ctf
[ Voor 10% gewijzigd door Beakzz op 15-11-2012 15:44 ]
ik vraag hier om uitleg, krijg ik: je buurjongetje heeft hem gepakt en op de grond gesmeten (en ik dacht al.. huh? hij zit toch vast, en het schroefje gaat niet verder)
toetsenbord van de alienware notebooks is echt heel goed, dat zit wel goed..
twijfel twijfel, simpel hp laser muis of een half lamme rat..
dik scoren zit er iig niet in, baal er GOED van!
maar even ontopic: hoe zit het met dat hele cod elite gebeuren?
ik ben nu aan het installeren/downloaden (26%) maar moet / kan ik een elite account aanmaken?
lijkt me wel leuk stats op telefoon e.d.
Nice dank je, ga ik em vanavond ff downloaden
€ 99,95
Nu! € 69,95
[ Voor 11% gewijzigd door DeBaroN op 15-11-2012 15:56 ]
Dit was al bekent, ze zijn de mogelijkheden aan het bekijken. Net als bij MW3... Dus komt nooit
Waar dan? Als ik inlog krijg ik enkel mijn PS3 en oude xbox 360 als systemen staan, geen mogelijkheid om mijn steam account er aan te koppelen of mis ik iets?
dit is mijn eerste cod game.. daarom (collega van me zie ik altijd elite inloggen op werk, maar die speelt ps3 idd)
Voor PS3 en xbox is het al tijden uit, maar voor PC zover ik kan vinden niet, buiten dat Activision ermee bezig en dat ze het "awesome" willen maken... awesome als in invisible?aron225 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:57:
daarom (collega van me zie ik altijd elite inloggen op werk, maar die speelt ps3 idd)
Verder net wel een potje gehad dat niet wilde beginnen en enkel op "need more players" en "match about to begin" bleef staan... Switch naar de Nuketown games en ik had nergens meer last van.
Wat ik wel vreemd vind is dat ik dus gisteren een elite account(op de pS3) heb aangemaakt. het dan wil downloade, en dan staat er er zijn geen downloads. iemand ervaring mee?Farscape2 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:02:
[...]
Voor PS3 en xbox is het al tijden uit, maar voor PC zover ik kan vinden niet, buiten dat Activision ermee bezig en dat ze het "awesome" willen maken... awesome als in invisible?
Verder net wel een potje gehad dat niet wilde beginnen en enkel op "need more players" en "match about to begin" bleef staan... Switch naar de Nuketown games en ik had nergens meer last van.
Bij MW3 kon je via het menu de Elite app starten en als je die niet had downloaden via de store. Als deze niet beschikbaar is onder de BO2 afdeling zou je bij MW3 kunnen kijken of de Elite app daar staat.Swaxie schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:05:
[...]
Wat ik wel vreemd vind is dat ik dus gisteren een elite account(op de pS3) heb aangemaakt. het dan wil downloade, en dan staat er er zijn geen downloads. iemand ervaring mee?
Hmm maar eens kijken dan vanmiddag..Farscape2 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:07:
[...]
Bij MW3 kon je via het menu de Elite app starten en als je die niet had downloaden via de store. Als deze niet beschikbaar is onder de BO2 afdeling zou je bij MW3 kunnen kijken of de Elite app daar staat.
Was namelijk gek dattie aangaf dat ik moest downloade op de ps3 en dattie dan naar PS3 home gaat en dan aangeeft er is niks te downloade.
Dat zag ik ook op dinsdag, maar gisteravond was dit weg. Heb inmiddels de MP7 gold camo vrijgespeeld, dus ik denk dat ze dat dan veranderd hebben. Ik heb dus ook de MP7 Expert challenge behaald, dus hopelijk niks om je zorgen over te maken.Farscape2 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:27:
..geknipt..
PS: hebben jullie gezien dat er in de PC versie bij de Camo's ook een Elite Member Camo tussen zit als laatste? "Unlocked as an Elite Member" staat er bij... Leuk, afgezien dat er voor de PC geen COD: Elite beschikbaar is... Betekent dit dat we, zolang er geen Elite voor de PC is, nooit alle Camo's kunnen verzamelen en dus nooit de Expert of Mastery status van de wapens kunnen unlocken?
Hier zeggen ze dat de double exp morgen begint.
Ooit eens! Dat onderzoekje is inmiddels geen maatstaf meer. Zoals sommigen wel weten speel ik met een fragfx. Ik ben geen bovengemiddeld goede speler maar op den duur ken ik de maps wel en mijn K/D komt gemiddeld niet boven de 2 uit hoor. Ik geloof niet dat al mijn tegenstanders ook met een FFX spelen. Mensen die de maps en spawnpoints goed kennen en goed overweg kunnen met de hoogste sensitivity doen niet onder voor een PC speler, daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken. Ik zie ook niet in waar dan het voordeel voor een PC speler in zou moeten zitten. Draaien op volle sens gaat tenminste net zo snel als met een muis en je triggers kun je net zo snel indrukken als muistoetsen.Tweaker1987 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:11:
Dat denk ik niet... Met Muis en toetsenbord worden de PS3 speler helemaal kapot gemaakt.
Is ooit eens geprobeerd met PC spelers tegen XBOX360 spelers.
Maar dit gaat off-topic!!!
[ Voor 11% gewijzigd door bram1984 op 15-11-2012 17:12 ]
ik vind het... moeilijk om een oordeel erover te geven..
ik mis de loop snelheid (hij loopt niet snel)
draw gaat wel weer heel snel, en rof ligt lekker hoog..
hier en daar wat server lag maar niet echt om je dood aan te ergeren oid (speel maxed out en loop tegen 60fps muur op, in de settings staat unlimited framerate??)
al met al.. ERG leuk. hier ga ik zat uurtjes aan "ver spelen"
Verder moet ik zeggen dat ik Black Ops 2 best aardig vindt. Mappen zijn wel wennen. Veel "town" maps waar dicht op elkaar gespeelt wordt. Daarbij heb je dus automatisch veel SMG luitjes, dat vindt ik wel jammer. Verder is het geluid echt goed.
Heb de nieuwste drivers voor mijn kaart (juli 2012), en het DirectX en Redist. handmatig vanuit de program files geïnstalleerd. Videokaart een stukje teruggeklokt voor de zekerheid, instellingen veranderd, maar maakt niets uit.. Als je erop Google't zijn het vooral Nvdia GTX580 mensen die hier last van hebben, maar ik heb gewoon een AMD kaart.
Zijn er nog dingen die ik zelf kan proberen of wordt het wachten tot de eerste update / fix?
Had eerst ook problemen met een crash bij het opstarten (na het Dolby logo) maar dat is inmiddels opgelost na wat rommelen en een restart.
Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2.4 GHz
4 GB DDR2 800
Club3D Radeon HD4670 1GB (normaal 20% overklokt via AMD Overdrive)
Windows 7 Ultimate 32 bit
Hmm, geen last van, draait hier als een tiet. Geen enkele crash gehad. Weet je zeker dat je de laatste drivers hebt. Drivers uit juli lijken mij niet echt de laatste.MuFFIN 007 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:15:
Ik ben net begonnen met spelen, de singleplayer allereerst, maar ik heb last van een vervelende crash. Gaat om de tweede missie, waarbij je net de Hind met die Valkyrie rockets uit de lucht geschoten hebt en aan land gaat. Dan volgt er ineens een freeze waarbij het beeld raar trilt.
Heb de nieuwste drivers voor mijn kaart (juli 2012), en het DirectX en Redist. handmatig vanuit de program files geïnstalleerd. Videokaart een stukje teruggeklokt voor de zekerheid, instellingen veranderd, maar maakt niets uit.. Als je erop Google't zijn het vooral Nvdia GTX580 mensen die hier last van hebben, maar ik heb gewoon een AMD kaart.
Zijn er nog dingen die ik zelf kan proberen of wordt het wachten tot de eerste update / fix?
Had eerst ook problemen met een crash bij het opstarten (na het Dolby logo) maar dat is inmiddels opgelost na wat rommelen en een restart.
Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2.4 GHz
4 GB DDR2 800
Club3D Radeon HD4670 1GB (normaal 20% overklokt via AMD Overdrive)
Windows 7 Ultimate 32 bit
Je zou het kunnen proberen. Als het niet werk, kun je altijd de drivers die je nu hebt weer installeren lijkt me.MuFFIN 007 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:20:
Het zijn ook niet de allerlaatste, is Catalyst 12.6. Maar helaas is AMD voor de HD4xxx serie nu al overgestapt op een soort van semi-legacy ondersteuning waardoor er veel minder vaak drivers uitkomen. Of denk je dat ik ook gewoon de nieuwste kan proberen??
Heb nu de nieuwste drivers van de HD5xxx gedownload, dat is wel gewoon versie 12.10, ik laat wel weten of het werktDakdoef schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:26:
[...]
Je zou het kunnen proberen. Als het niet werk, kun je altijd de drivers die je nu hebt weer installeren lijkt me.
Werkt niet. Volgens CCC is versie nog steeds hetzelfde en ook precies dezelfde crash. Iemand nog meer ideeën?MuFFIN 007 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:35:
[...]
Heb nu de nieuwste drivers van de HD5xxx gedownload, dat is wel gewoon versie 12.10, ik laat wel weten of het werkt
Wat bedoel je met lag problemen?Bullet NL schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:28:
Ik heb met BO2 voor de Xbox360 met TDM heel veel lag problemen vandaag, vooral de buitenlandse tegenstanders zijn niet neer te krijgen.... Beetje jammer...
Ik ben iig de fun zowat kwijt. Ik heb een 100 Mbit glasvezel lijn en ben heel vaak host. Maar ik bak er niks meer van. Waar ik in Blops 1 en MW3 een kdr van 1,4 had, ga ik nu na een goede start (1,46 na 1000 kills) hard achteruit.
Ik had Nuketown nog niet geprobeerd en daar is de ellende begonnen. Binnen een paar potjes was m'n kdr 1,25. Deze sla ik voorlopig maar over.
Maar sindsdien is het alleen maar erger geworden. Ik zit nu op 1,12 ofzo.
Waar ik iig moeite mee heb is echt ontiegelijk veel WTF momenten. Echt door 1 kogel dood enzo. Hoe vaak ik al niet verloren heb van een MP7 met demper...
Het spel frustreert gewoon en ik heb op dit moment ook duidelijk het gevoel dat ze de MP hebben verkloot!
Kennen console spelers dit gevoel? Misschien moet ik downloaden maar aanzetten...
Ik weet dat ik het al gepost heb, heb ook de link gekeken op de frontpage maar daar word ik niet veel wijzer van. Ben momenteel even de singleplayer aan het downloaden, is illegaal ik weet het, maar ik wil het wel even kunnen testen om zeker te zijn of mijn laptop het aan kan.
Door deze tweet denk ik dat er wel dedicated servers zijn maar dus niet allemaal?

[ Voor 13% gewijzigd door exi22 op 15-11-2012 18:33 ]
Niet allemaal van Treyarch (dus ook andere aanbieders) bedoelt hij, lijkt mij.exi22 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 18:31:
Begrijp ik deze tweet nou goed?
Door deze tweet denk ik dat er wel dedicated servers zijn maar dus niet allemaal?
URL=http://imageshack.us/photo/my-images/846/twitteryvu.png/][afbeelding][/URL]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
T zal wel kunnen, maar je zal behoorlijk wat instellingen terug moeten schroeven. Ondanks dat het dezelfde engine en textures zijn viel de framerate mij toch tegen. Waar ik in Black Ops I en MW3 resolutie op 1680x1050 en settings op high kon doen gaat dat nu echt niet meer, met medium en dezelfde resolutie haal ik krap 20 fps...StevenzeN schreef op donderdag 15 november 2012 @ 18:20:
Ik weet dat ik het al gepost heb, heb ook de link gekeken op de frontpage maar daar word ik niet veel wijzer van. Ben momenteel even de singleplayer aan het downloaden, is illegaal ik weet het, maar ik wil het wel even kunnen testen om zeker te zijn of mijn laptop het aan kan.
Of ja, heel veel. Als in: genoeg voor iedereen.Rynji schreef op donderdag 15 november 2012 @ 18:33:
[...]
Niet allemaal van Treyarch (dus ook andere aanbieders) bedoelt hij, lijkt mij.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Had hetzelfde, maar als je DOV naar beneden schroeft draait het weer lekkerMuFFIN 007 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 18:38:
[...]
T zal wel kunnen, maar je zal behoorlijk wat instellingen terug moeten schroeven. Ondanks dat het dezelfde engine en textures zijn viel de framerate mij toch tegen. Waar ik in Black Ops I en MW3 resolutie op 1680x1050 en settings op high kon doen gaat dat nu echt niet meer, met medium en dezelfde resolutie haal ik krap 20 fps...

Inmiddels staat er 'failed' bij, omdat ik zo ver in de story line ben dat ze niet meer beschikbaar zijn. Vind ik voor m'n eerste play through niet zo erg, maar ik wil het de volgende keer graag anders doen.Cocytus schreef op woensdag 14 november 2012 @ 18:38:
Dit zal wel een ontzettend domme vraag zijn, maar hoe selecteer ik in de campaign de Strike Force missies
Als ik een missie heb afgemaakt komt er het overzicht van de verschillende missies te staan, met de resultaten, en onderaan de Strike Force missies (de eerste, die je automatisch doet in de loop van het verhaal, staat dan dat deze voltooid is, bij de andere twee staat dat ze nog niet voltooid zijn). Maar, als ik met de linker muisknop klik, ga ik naar de volgende 'gewone' missie, ook als ik over één van die Strike Force missies hover. Dan kom je bij het scherm waar je je gear kunt selecteren, en dan is er geen manier om terug te gaan naar het overzicht. Ook op een andere manier lijk ik er niet bij te kunnen komen
Ik kan ze overigens wel via 'replay mission' selecteren, maar dat is natuurlijk niet wat ik zoek.
Verwijderd
Aangezien de PCerts niet reageren hier een consoler.;)Cocytus schreef op donderdag 15 november 2012 @ 19:11:
Ik quote mezelf even, want dit is in de stortvloed over slechte servers een beetje ondergesneeuwd geraakt. Iemand die een antwoord op onderstaande vraag heeft?
[...]
Inmiddels staat er 'failed' bij, omdat ik zo ver in de story line ben dat ze niet meer beschikbaar zijn. Vind ik voor m'n eerste play through niet zo erg, maar ik wil het de volgende keer graag anders doen.
Op Xbox moet je met pijl naar rechts om te selecteren. Zou me niet verbazen als het pijltjestoets werk wordt voor de spelers van de port.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Kan wel kloppen.destroye schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:40:
http://www.computerandvid...h-weekend-for-pre-orders/
Hier zeggen ze dat de double exp morgen begint.
Double XP hebben ze in het verleden vaak ook al op vrijdag in laten gaan en meestal heb je maandag ook nog.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Verwijderd
Zet hem op tactical dan buk je alleen. Wat een voordeel is.Beakzz schreef op donderdag 15 november 2012 @ 19:40:
Je kan op de Ps3 niet de functie van R3 uitzetten toch ? Ik heb blijkbaar midden in een gevecht de neiging om te knifen/pronen en dat kost me nogal wat kills. Ik geef er automatisch druk op als het heftig wordt en ik leer het maar niet af.
Was bij de launch bekend, zelfs iets ervoor alPM_Petrol schreef op donderdag 15 november 2012 @ 19:29:
[...]
Kan wel kloppen.
Double XP hebben ze in het verleden vaak ook al op vrijdag in laten gaan en meestal heb je maandag ook nog.
Verwijderd
Haha , nee dat denk je maar tot je achter cover vandaan schiet en met de 2e helft van je magazijn gebruikt om muurtjes en vaten te versierenVerwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 19:45:
[...]
Zet hem op tactical dan buk je alleen. Wat een voordeel is.
Verwijderd
Hehe. Dan leer je dat rare gedruk op RS af.Beakzz schreef op donderdag 15 november 2012 @ 20:06:
[...]
Haha , nee dat denk je maar tot je achter cover vandaan schiet en met de 2e helft van je magazijn gebruikt om muurtjes en vaten te versieren
ik speel de pc versie
map design vind ik ronduit treurig (lees: vind IK).
mijn referentie kader is MW3, waar ik de maps gewoon een stuk beter in elkaar vind zitten.
er was ook genoeg mis met MW3, maar ik heb het nu even over BO2.
grafisch heeft het een "arcade" feel en look, wat me niet kan bekoren.
zelfde gaat op voor het gevoel van de besturing. het doet me te arcade-achtig aan, kan er niet precies de vinger op leggen.
jammer, ik had er meer van verwacht. die hype-machine doet me toch altijd weer de das om
verder net me spelletje afgezet... mensen killen je, beginnen ze loeihard hahahaha bitch te schreeuwen.. gaat nergens over en na 2x zo een actie ben ik er wel klaar mee...
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Ik had op 13 november 1.02 op de PS3. En er mag er wel weer een komen om dingen te verbeteren. Ik heb niet zo veel last van lag, alleen in ground war. Voor de rest speelt het wel goed. En tijdens het spelen is er nog wel eens Connection Interrupted en wordt je er vervolgens uit gegooid. Dit mogen ze ook wel patchen.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Dit topic is gesloten.
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.
Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.