Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2-D2
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Voor mensen met een SLI-systeem ik heb een tijdelijke fix gevonden. Download Nvidia Inspector en pas de volgende settings aan in het programma en klik apply changes.
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/ff8wlf.jpg

Werkt perfect en m'n framerate ligt ongeveer de helft hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocytus
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Dit zal wel een ontzettend domme vraag zijn, maar hoe selecteer ik in de campaign de Strike Force missies :o

Als ik een missie heb afgemaakt komt er het overzicht van de verschillende missies te staan, met de resultaten, en onderaan de Strike Force missies (de eerste, die je automatisch doet in de loop van het verhaal, staat dan dat deze voltooid is, bij de andere twee staat dat ze nog niet voltooid zijn). Maar, als ik met de linker muisknop klik, ga ik naar de volgende 'gewone' missie, ook als ik over één van die Strike Force missies hover. Dan kom je bij het scherm waar je je gear kunt selecteren, en dan is er geen manier om terug te gaan naar het overzicht. Ook op een andere manier lijk ik er niet bij te kunnen komen :?

Ik kan ze overigens wel via 'replay mission' selecteren, maar dat is natuurlijk niet wat ik zoek.

[ Voor 17% gewijzigd door Cocytus op 14-11-2012 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyktm
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 22:25

jordyktm

Catch me if you can.

Hebben er meer mensen last van de bug dat je paard onderweg naar Mujahideen in het zand zakt en je dus 'fucked' bent?

- Intel - iPhone 13 Pro - KTM - Steam: Wicked Pony -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

Spel is echt ONBESPEELBAAR.
Voordat de servers down waren echt veel lag, en zo'n 50% van de spelers zit in een hoekje te wachten tot iemand langs komt. Kutn00bs.

Het is zoiezo erg wennen, heb pas 10 potjes ofzo gespeeld maar in MW3 ging ik regelmatig 40 kills tegen max 10 deaths. Nu ga ik steeds net positief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:53

PBP

Dat is met elke nieuwe CoD release. Servers zijn gaar, veel lag, veel disconnects, mensen die maps niet kennen en gaan campen. Wacht gewoon even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:44
Baal ervan, had een key online gekocht in de hoop dat ik dan vanavond ff kon spelen. Geld is afgeschreven, alleen volgens de website heb ik niet betaald |:( IK WIL OOK! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Laatst online: 02-08-2023
Ik kan ook al 30 min. geen game joinen in Mp op Ps3... Ook de error message... Grrrr, maybe toch maar NL-Duitsland kijken?

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:33
Wat kan auto-aim irritant zijn zeg.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 21:35
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 18:24:
Error die ik heb kan ik weinig mee verder..

[...]
Ik heb het nu ook.
Dan maar zombies :P
Dat werkt wel.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Spel is vrijwel onspeelbaar op de PS3. Als je een party host kun je geen match zoeken, want dan krijg je een error. Als je in je eentje al een game kan zoeken en uiteindelijk een game speelt dan lagged het de pan uit en knalt 'ie er 9 van de 10 keer uit. Tryarch, zorg dat je zaken op orde stelt. Wat een aanfluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
PM_Petrol schreef op woensdag 14 november 2012 @ 18:15:
[...]

Nee ligt denk ik meer aan post nl.
Mn broer kreeg m ook pas vandaag met de post, maar was maandag al verzonden via yourgamezone.
Ik heb de hardened edition dus met track and trace. Pakje zou tussen 8.00 en 15.30 komen. Om 16.30 kreeg ik het pas. Het postbusje stond 1 uur bij hetzelfde huisnummer te niksen. Dus het ligt aan de post.
Gewoon in de winkel kopen, dan heb je het eerder dan met de post.
Had juist voor een pre-order gekozen zodat ik ook de Nuketown 2025 map zou hebben. Of krijg je die er in de winkel ook bij. Dat zou helemaal balen zijn. Dan had ik hem net zo goed in de winkel kunnen halen. En had ik hem dus al lang gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 19:25

Noq

Voor de mensen die er nog steeds niet de ballen van snappen, read it;

Bij (grote) releases, games zoals Call of Duty, Diablo en World of Warcraft, zal het bedrijf die gaat over de netwerken geen extra geld stoppen in de eerste dagen van de release. Het komt vrijwel bijna altijd voor dat er problemen op netwerk zullen zijn, omdat de capaciteit een te grote klap is voor de servers.

Er kan wel extra geld gepompt worden in een grotere capaciteit, maar dat kost vermogen als je het omrekent naar een dag of 2 wat problemen. Bedrijven, van spijkers tot stoelen en van auto's tot games, kijken altijd wel naar omzet. Raak er dus de komende jaren nog aan gewend dat dit soort problemen gewoon 'normaal' zijn... Over 48uur kan je non-stop spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
League Play werkt wel!

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

Wat is t idee van league play? Spelers tegenover je van je eigen niveau? Want je hebt opeens wel alle wapens en perks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 11:34

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Gettow schreef op woensdag 14 november 2012 @ 09:30:
[...]

BOII speelt veel meer als MW3 dan dat BO gelijk aan MW2 speelde. BO had een heel andere speelmanier. Kon meteen al goed meekomen, dus succes ;)
Hier ben ik het echt niet mee eens! Raak absoluut helemaal niets. Of tenminste bij mij in beeld wel, maar ze vallen niet neer. Het gevoel is compleet weg na MW3. Ik heb geen idee hoe dit kan, maar ik heb het gevoel dat hele magazijnen vol in de tegenstander plemp dat ie 3 kg zwaarder maar nog steeds niet dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:51
Op het moment zijn de servers een beetje kansloos maar voor als ze het weer doen; ben op zoek naar een aantal mede-Tweakers op de PS3, mijn PSN is pa4jv :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:49
Op Xbox Live draait het prima. Heel af en toe eens een uitvaller maar verder alles soepel.

Nog wel veel campers, mensen die achter een tonnetje blijven staan of in een donker hoekje zitten te wachten. Het levelen gaat redelijk vlot, ik speel een paar uurtjes per dag en ben nu level 31. Favo gun tot nu toe: De PDW 45 (geloof dat het zo heet) met long barrel, fore grip en quick draw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:47
Inderdaad wat een faal op de PS3 mijne PS3 loopt om de haverklap vast en krijg steeds errors...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Laatst online: 02-08-2023
jostefa schreef op woensdag 14 november 2012 @ 20:58:
Inderdaad wat een faal op de PS3 mijne PS3 loopt om de haverklap vast en krijg steeds errors...
Gister avond nergens last van gehad op Ps3, maar vanavond melding dat servers offline zijn...

Beetje jammer... :-(

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:03
Pff join net 3 games oprij een ontzettend laggende server.
Meer mensen hier met problemen ? , betreft de pc versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-03 13:31
Fastclaimer schreef op woensdag 14 november 2012 @ 21:15:
zo'n beetje non-stop en de hoeveelheid cheaters is ook bizar..

buiten dat vind ik de host advantage ook vrij vervelend, ben er niet echt zo blij mee

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

S1NN3D schreef op woensdag 14 november 2012 @ 20:13:
[...]

Had juist voor een pre-order gekozen zodat ik ook de Nuketown 2025 map zou hebben. Of krijg je die er in de winkel ook bij. Dat zou helemaal balen zijn. Dan had ik hem net zo goed in de winkel kunnen halen. En had ik hem dus al lang gehad.
Ik heb hem in de pre-order bij Dixons gekocht en hem gisteren opgehaald in de winkel, want verzending per post vertrouw ik niet echt (zul je zien dat die vertraagd raakt, net zoals bij jou). Trouwens geen idee welke versie nu in de winkel ligt, je zou de versie verwachten zonder nuketown.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:07
Fastclaimer schreef op woensdag 14 november 2012 @ 21:15:
De servers kunnen heel erg laggy zijn ja. Sowieso denk ik dat ze el cheapo mode gegaan zijn met hun serverkeuzes helaas. En ik denk ook dat de standaard netwerk waarden in je config (die overigens encrypted is :X) nog op 56k/ISDN waarden staan uit het Quake3 release tijdperk (maxpackets op 30, snaps op 20).

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwner
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 19:45
Op het moment onmogelijk om een server te joinen in zombies? Heb het 3x geprobeerd maar alle 3 keren valt ie weer terug naar lobby..
Snap niet hoe ze hierin hebben kunnen falen. Deze drukte kan je toch verwachten?

[ Voor 3% gewijzigd door Pwner op 14-11-2012 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Lekker klote, hard crash (ps3) terwijl ik bezig was met eerste multiplayer potje, ff op google gezocht en zag dat hier veel mensen last van hadden (op tweakers ook?, heb het topic niet bijgehouden).

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dj-sannieboy schreef op woensdag 14 november 2012 @ 20:01:
Spel is vrijwel onspeelbaar op de PS3. Als je een party host kun je geen match zoeken, want dan krijg je een error. Als je in je eentje al een game kan zoeken en uiteindelijk een game speelt dan lagged het de pan uit en knalt 'ie er 9 van de 10 keer uit. Tryarch, zorg dat je zaken op orde stelt. Wat een aanfluiting.
Het ging gisteren sowieso niet erg lekker met jou geloof ik. Jij klapte de hele tijd uit de lobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:21

BLACKfm

o_O

@ al die mensen "De eerste potjes ben ik rete goed, daarna gemiddeld". Ik mag hopen dat het matching systeem me bij een beetje gelijkwaardige spelers stopt zodat ik niet bij newbs kom.

Gisteren voor het eerst begonnen, en daar stond ik na 3 spelletjes al bovenaan, ik was toch wel betere spelers gewend. Maar dan neem ik aan dat je in de eerste potjes gewoon bij andere 'level 1' mensen komt en als je zelf level 15 bent je meer mensen tegenkomt in die rangen, en dus ook goed/beter zijn.

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
ThePupD schreef op woensdag 14 november 2012 @ 20:22:
Wat is t idee van league play? Spelers tegenover je van je eigen niveau? Want je hebt opeens wel alle wapens en perks?
Ja dat is het idee.
Eerste 5 matches zijn om je in te delen in een skill level ofzo.
Je hebt alle wapens, perks, scorestreaks etc......
Op 1 december begint de echt competitie staat er bij.

Heeft iemand al de theater mode geprobeerd?
Ik heb de nieuwe functie HIGHTLIGHT maar is gebruikt: http://www.youtube.com/watch?v=ao-D34uqE14&feature=g-upl
Is wel handig, hoef je niet zelf te plakken enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Laatst online: 10-07-2024
Lekker hoor, tweede crash van mijn ps3 in 4 multiplayer maps, ik ben er klaar mee. Niet alleen dalijk mijn ps3 naar de klote, maar zo gaat xp verdienen natuurlijk ook niet werken.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Vanavond mijn eerste uren BO2 en misschien is het vloeken in de kerk, maar ik ben toch niet helemaal overtuigd van de game. Ik heb het gevoel dat je soms hele magazijnen leegschiet in de tegenstander maar hij niet dood lijkt te gaan. Het voelt alsof je geen goede controle/aim hebt terwijl dat bij MW3 juist goed gaat.
Lvl 19 nu dus ik heb het echt wel even geprobeerd.

Het menu is erg onduidelijk. Het maken van een class is onoverzichtelijk als het mij vraagt. In MW2/3 heb je duidelijk challenges op een rijtje. Veel makkelijker en eenvoudiger. Het concept dat je 10 "items" mag hebben vind ik wel interessant.

Ik ben nog niet helemaal overtuigd :) Misschien houd ik niet van teveel verandering, maar ik kan mij niet herinneren dat ik aan het begin van MW3 hetzelfde gevoel had. Dat liep meteen lekker.

Even voor de duidelijkheid: dit is gewoon mijn mening afgaand op mijn eerste gevoel en geen troll ofzo :) (je kunt je altijd maar beter indekken :D))

het draait verder wel geweldig soepel zonder FPS drops etc. maar zoals bekend zijn de graphics toch niet van uitmuntende kwaliteit, wat mij trouwens helemaal niets uitmaakt.

[ Voor 8% gewijzigd door Hann1BaL op 14-11-2012 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Hann1BaL schreef op woensdag 14 november 2012 @ 22:12:
Vanavond mijn eerste uren BO2 en misschien is het vloeken in de kerk, maar ik ben toch niet helemaal overtuigd van de game. Ik heb het gevoel dat je soms hele magazijnen leegschiet in de tegenstander maar hij niet dood lijkt te gaan. Het voelt alsof je geen goede controle/aim hebt terwijl dat bij MW3 juist goed gaat.

Het menu is erg onduidelijk. Het maken van een class is onoverzichtelijk als het mij vraagt. In MW2/3 heb je duidelijk challenges op een rijtje. Veel makkelijker en eenvoudiger. Het concept dat je 10 "items" mag hebben vind ik wel interessant.

Ik ben nog niet helemaal overtuigd :) Misschien houd ik niet van teveel verandering, maar ik kan mij niet herinneren dat ik aan het begin van MW3 hetzelfde gevoel had. Dat liep meteen lekker.

Even voor de duidelijkheid: dit is gewoon mijn mening afgaand op mijn eerste gevoel en geen troll ofzo :) (je kunt je altijd maar beter indekken :D))

het draait verder wel geweldig soepel zonder FPS drops etc. maar zoals bekend zijn de graphics toch niet van uitmuntende kwaliteit, wat mij trouwens helemaal niets uitmaakt.
Ja ik vindt ook dat er te veel kogels nodig zijn om iemand te killen. Ik zal het eens uitproberen hoeveel kogels er nodig zijn om te killen met verschillende wapens en afstanden en lichaamsdelen.
MW3 liep bij mij helemaal niet lekker, kreeg toen helemaal geen connectie met servers.
En over 2-3 dagen zal er wel weer een patch komen om problemen te verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
Heel de avond aardig kunnen spelen. Zelfs migrations die goed gingen , maar nu alleen nog maar errors als ik wil joinen. Beetje jammer , maarja heb iig ff lol gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:18

RMX

Hann1BaL schreef op woensdag 14 november 2012 @ 22:12:
Ik had begin van de avond precies hetzelfde en vervloekte iedereen en met name de snipers. Maar ineens leek het dat ik host was, en stond letterlijk continue bovenaan met een monsterlijke score tov de 2de player. Dus denk dat veel nog aan lag te wijten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:26
Cocytus schreef op woensdag 14 november 2012 @ 18:38:
Dit zal wel een ontzettend domme vraag zijn, maar hoe selecteer ik in de campaign de Strike Force missies :o

Als ik een missie heb afgemaakt komt er het overzicht van de verschillende missies te staan, met de resultaten, en onderaan de Strike Force missies (de eerste, die je automatisch doet in de loop van het verhaal, staat dan dat deze voltooid is, bij de andere twee staat dat ze nog niet voltooid zijn). Maar, als ik met de linker muisknop klik, ga ik naar de volgende 'gewone' missie, ook als ik over één van die Strike Force missies hover. Dan kom je bij het scherm waar je je gear kunt selecteren, en dan is er geen manier om terug te gaan naar het overzicht. Ook op een andere manier lijk ik er niet bij te kunnen komen :?

Ik kan ze overigens wel via 'replay mission' selecteren, maar dat is natuurlijk niet wat ik zoek.
Dit zou ik ook graag willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:03
Druk op servers? Welke servers?? Dit is allemaal peer to peer troep hoor.. Lag en netcode zijn een joke.. Normaal op de consoles misschien maar op de PC gewoon een joke.. Net eventjes weer geprobeerd online en niks dan lag ik elke game die ik speelde.. En nee, aan mijn 100Mbit FTH verbinding ligt het echt niet..

Ik kan games als CoD daarom totaal niet serieus nemen.. Een echte FPS game biedt de mogelijkheid om dedicated servers te draaien, heeft modsupport, een mapeditor voor custom maps en laat je gewoon zelf de server kiezen waarop je wilt spelen.. BO II biedt (weer) niks van dit alles, weer een mislukte consoleport.. Ik heb het gekocht omdat mijn vrienden Zombies willen spelen.. Ik speel de SP, speel wat zombies en raak het daarna niet meer aan.. Online zul je me zeker zien in deze belediging van een online PC FPS game (want dat is de CoD series al een hele tijd nu, een belediging voor PC gamers).. De game is geen euro waard, er zijn free to play online games die stukken beter zijn.. En dan bieden ze in BOII zogenaamd features voor 'progaming'.. Wat een grappenmakers..

To zover mijn mening over deze nieuwste CoD.. Veel plezier ermee verder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Tios
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13-11-2021
Iemand met Vista 64Bit ook last van die DLL error? Kan het spel niet opstarten! Bij opstarten komt er een fout met dxgi.dll te staan. Na googlen blijkt dat veel mensen hier last van hebben. Erg slecht, was de interesse in het gamen laatste tijd kwijt geraakt en nu toch maar besloten om Black ops 2 te kopen, maar dit helpt niet echt mee. Erg slecht dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
PM_Petrol schreef op woensdag 14 november 2012 @ 22:30:
[...]

Ja ik vindt ook dat er te veel kogels nodig zijn om iemand te killen. Ik zal het eens uitproberen hoeveel kogels er nodig zijn om te killen met verschillende wapens en afstanden en lichaamsdelen.
MW3 liep bij mij helemaal niet lekker, kreeg toen helemaal geen connectie met servers.
En over 2-3 dagen zal er wel weer een patch komen om problemen te verhelpen.
Thread op DenKirson over de weapon damage met een chart die redelijk accuraat lijkt.

TL:DR:

Ja, je hebt over het algemeen een kogel meer nodig dan in de vorige delen.

Eigen tests met de recoil van assault rifles:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=fh9oW9pzmxY]

De recoil kan dus ook behoorlijk random en bouncy zijn (nouja ik denk dat er wel een patroon in zit, maar dat heeft meer testen nodig), dus dat helpt ook niet echt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Inflatable schreef op woensdag 14 november 2012 @ 22:59:
Druk op servers? Welke servers?? Dit is allemaal peer to peer troep hoor.. Lag en netcode zijn een joke.. Normaal op de consoles misschien maar op de PC gewoon een joke.. Net eventjes weer geprobeerd online en niks dan lag ik elke game die ik speelde.. En nee, aan mijn 100Mbit FTH verbinding ligt het echt niet..

Ik kan games als CoD daarom totaal niet serieus nemen.. Een echte FPS game biedt de mogelijkheid om dedicated servers te draaien, heeft modsupport, een mapeditor voor custom maps en laat je gewoon zelf de server kiezen waarop je wilt spelen.. BO II biedt (weer) niks van dit alles, weer een mislukte consoleport.. Ik heb het gekocht omdat mijn vrienden Zombies willen spelen.. Ik speel de SP, speel wat zombies en raak het daarna niet meer aan.. Online zul je me zeker zien in deze belediging van een online PC FPS game (want dat is de CoD series al een hele tijd nu, een belediging voor PC gamers).. De game is geen euro waard, er zijn free to play online games die stukken beter zijn.. En dan bieden ze in BOII zogenaamd features voor 'progaming'.. Wat een grappenmakers..

Mijn ervaringen zijn toch echt anders, maar iedergeval zien we jou niet terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inflatable schreef op woensdag 14 november 2012 @ 22:59:

Hoewel ik het in principe helemaal met je eens ben, toch even een opmerking, BO2 is niet peer 2 peer, matchmaking gebeurt op servers gehost door treyarch, althans voor de PC.
Wat ik wel idioot vind is dat ze niet op z'n minst de dedicated servers hetzelfde hebben gelaten zoals in BO1, ik zie geregeld campers die door niemand gekickt kunnen worden. bij BO1 werden die er gewoon uitgedonderd door admins.

Een ander negatief punt vind ik de beperkte aantal gametypes voor Hardcore, dat slaat echt nergens op.

Al met al vind ik BO2 een duidelijke achteruitgang t.o.v. BO1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 10:44
Net elk potje in verschillende servers lag gehad op de pc versie. Ik was niet de enige en iedereen gelooft ook niet dat het dedicated servers zijn valt me op. Volgende potje op een andere map is het opeens niet als er bepaalde spelers zijn weg gegaan. Als je dan toch dedicated servers doet waarom geen server browser!!!! Ik word gek van die campers die met die shock chargers ergen verstoppen.......
Geen admin die er is om ze te kicken helemaaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

bram1984 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 21:31:
[...]

Het ging gisteren sowieso niet erg lekker met jou geloof ik. Jij klapte de hele tijd uit de lobby.
Gister was inderdaad al drama, maar vandaag was het echt bar en boos. Bij iedereen wel te verstaan.
Modtools kun je tegenwoordig bij vrijwel alle AAA titels wel vergeten. Zitten teveel licentieproblemen aan vast om dat allemaal te regelen (kost ze gewoon veel teveel geld). Alleen studio's die alles in-house maken (Epic met UDK en Crytek met Crysis) hebben dat wel, maar dat zijn meteen weer engines die ze verkopen.

Verder heb je soms wel wat slechte hosts erbij zitten, maar doorgaans gaat dat prima. Het gebrek aan admins is een groter probleem dan de connectiviteit, al heb ik minder last van mijn medespelers of tegenstanders. Maarja op de PC natuurlijk wel want daar is cheaten groot geworden.

Zojuist de SP uitgespeeld en ben erg onder de indruk van het verhaal en de actie. Zit goede afwisseling in, chaos is goed weergegeven en karakters zijn imo prima. Maps zijn ook erg mooi gemaakt (tuurlijk zitten er minder mooie stukken bij maar over het algemeen is het meer dan prima).
De game valt niet terug in oude cod-principes en is daarom erg verassend. Geen eindeloze spawn van tegenstanders (heb geen last gehad dat ik ergens niet voorbij kwam zonder door te lopen), geen granadespam, geen domme teammates, best veel flankmogelijkheden en sommige maps hebben echt hele verschillende wegen om van punt a naar punt b te gaan. Datzelfde merk je ook in de MP en is erg prettig.

De verschillende details van acties en gevolgen zijn ook erg nice gedaan. Weet nog niet precies wat wel en niet de bedoeling was, maar wil hem zeker nog een keer uitspelen. Heb hem nu vooral om het verhaal uitgespeeld en gedaan op de manier waarop je de game hoort te spelen (niet teveel afwijken van de route, gewoon alle objectives proberen te voltooien en niet te lang bij bepaalde punten stil staan) en dat beviel wel. Heb de mappen dus nog niet echt verkend en ook weinig intel verzameld. Van de achievements mis ik er volgens mij ook nog wel een hoop. Genoeg te doen dus.

Maar nu eerst weer effe verder met de MP. De SP krijgt van mij een dikke 10. Het is COD dus dan heb ik bepaalde verwachtingen en daar heeft ie ruim aan voldaan. Tuurlijk kun je zeggen dat er dingen ontbreken of niet goed zijn, maar ik heb het als uitstekend ervaren en eigenlijk nergens problemen mee gehad.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Jaja,,,, ik werd hier een beetje uitgelachen :) maar uiteindelijk heb ik weer gelijk zoals altijd :)

1. Fov 80 is lachertje voor de pc
2. Grafisch niet om aan te zien
3. Gewoon p2p shit :):)
4. Spawns weer comleet k*t
5. Geen instelling voor 16:9/16:10/4:3
6. Geluid is om te janken.

Wat ik al eerder vermelde het is geen spel voor de echte GAMER zoals ik :):) het is een hapklare noobgame voor een pc van de media-markt.

Verwijderd

Wat een feest halfgare servers errors in de matchmaking beste treyarch en activision test je software zorgvuldig de volgende keer dan maar een week of 3 later publisen

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Sssquirrel schreef op woensdag 14 november 2012 @ 21:02:
[...]

Gister avond nergens last van gehad op Ps3, maar vanavond melding dat servers offline zijn...

Beetje jammer... :-(
Kon een anderhalf uur geleden nog prima spelen maar ik krijg nu steeds deze mededeling:

An error occured while trying to find a session, please try again.

Beetje jammer idd...ging net zo lekker. :'(

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Sharfer schreef op woensdag 14 november 2012 @ 21:17:
[...]

zo'n beetje non-stop en de hoeveelheid cheaters is ook bizar..

buiten dat vind ik de host advantage ook vrij vervelend, ben er niet echt zo blij mee
Cheaters gebasseerd op wat? Dat ze goed spelen. Met dit soort statements moet je wel erg zeker van ej zaak zijn naar mijn mening. Mensen worden al heel snel voor cheater aangemaakt. Ik ook op de PS3.

Iemand die gewoon goed richt ziet er anders uit in zijn beweging dan een aimbot bijvoorbeeld die echt springt op een target en daar blijft.

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:03
vinom schreef op woensdag 14 november 2012 @ 23:14:
[...]

Mijn ervaringen zijn toch echt anders, maar iedergeval zien we jou niet terug :P
Net zoals velen anderen op de PC en ook nagenoeg iedereen die op de consoles speelt.. Allemaal van de generatie die niks anders kent dan matchmaking en denkt dat zolang ze maar 4 groene balkjes zien het wel goed zit met de connectie etc..

Zo jammer allemaal..

[ Voor 24% gewijzigd door Inflatable op 15-11-2012 05:22 ]

Verwijderd

RoaDHouse schreef op donderdag 15 november 2012 @ 00:56:
Jaja,,,, ik werd hier een beetje uitgelachen :) maar uiteindelijk heb ik weer gelijk zoals altijd :)

Wat ik al eerder vermelde het is geen spel voor de echte GAMER zoals ik :):) het is een hapklare noobgame voor een pc van de media-markt.
Nogmaals het is geen p2p, je speelt op servers van treyarch.

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
ik heb lang getwijfeld, maar toch gewoon gekocht (met nuketown 2025 key)
vanmiddag / vanavond eens kijken hoe het mij bevalt

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

• BioHzRd
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-04 09:41
Hallo , na gisteren wat BO2 gespeeld te hebben (laatste COD game was COD4) merk ik toch wel enorm veel verschillen.

Eventueel kunnen jullie mij helpen ? (pc)

- Geluid, in COD4 speelde ik enorm op geluid , nu is dit zo zacht en hoor ze meestal zelf niet, is dit een instelling ?
- DIe attachments heb ik altijd het gevoel dat er iets beter is, zijn er een paar toppers ? (hetzelfde met perks)
- Blijkbaar gaat het switchen van wapen ook niet meer zo snel als in COD4 , wat is het beste dan als je OOA bent ? Switchen of wachten tot de reload (indien deze snel is)

• Roodey
  • Laatst online: 22:41
BO en MW3 spelen soepel op een grafisch redelijk niveau.
BO2 echter moet ik spelen op 800x600 resolutie voordat het soepel aanvoelt.
Meer mensen hier last van? Wat hebben ze aangepast om dit te verbeteren?
Vsync heb ik uitgezet, maar nog niet kunnen testen of het hierdoor beter draait.

Omdat 800x600 niet echt optimaal is switch ik veel met mijn grafische instellingen.
Normaal wijzig ik die in het hoofdmenu, echter dit kan blijkbaar ook in een MP potje.
Dus heb ik de ESC knop ingedrukt en ben de settings ingedoken.
Een en ander aangepast en vervolgens op apply geklikt.
BO2 liep vervolgens finaal vast! Nu start BO2 MP niet meer op :(
Zombies en SP heb ik nog niet aangeraakt.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Opnieuw installeren wil ik wel zolang ik mijn MP level maar intact hou.
Cache wissen helpt dat?

Haha trololololol.

Zeg maar gewoon dat je zuigt in de game.
1) Fov boeit echt 90% van de gamers echt geen ene hol joh. Heb er op de consoles ook nog nooit iemand over horen klagen. Typisch zo'n pc bitching dingetje.
2) Grafisch is ie prima zat. Je wist dat het nog gewoon dezelfde engine was, dus wat had je verwacht? Crysis 3? Als je kijkt naar de singleplayer en dan vooral de latere levels, dan ziet het er echt wel mooi uit. Er gebeurd zoveel dat ik het echt knap vind wat ze er nog mee hebben gedaan. MP is altijd iets minder, maar loopt wel vloeiend en strak
3) Je hebt op de PC gewoon dedicated maar je beheert ze niet. Overigens werkt P2P op de consoles gewoon prima, dus ik snap niet waarom je daar nou op moet haten
4) Spawns zijn imo beter dan welke cod dan ooit. Ben vrij weinig binnen 2 seconden afgeschoten. In ieder geval een stuk minder dan de vorige games. Beetje de kaart in de gaten houden helpt overigens ook wel.
5) Huh? Gaat dat niet automatisch dan?
6) Geluid is prima hoor. Surround doet het prima en functioneert beter dan BF3 in ieder geval. Zal meer iets persoonlijks zijn denk ik.

Maar goed, haters gonna hate

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Ruvetuve
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:42
De beste CoD tot nu toe kwa geluid. Man wat een power in de explosies, wordt helemaal lijp in Stick & Stones :9~
vinom schreef op woensdag 14 november 2012 @ 23:14:
[...]

Hier ook weinig last gehad van lag, ja 1 potje laggde we allemaal de pan uit. Daarna geen problemen mee gehad.

Doe jezelf een lol en gun het een paar weken. Maat van me liep na 30 minuten al te vloeken omdat zijn laptop het niet trok, volgende dag wat getweaked aan de settings en het ging al een stuk beter.

Men praat zichzelf direct de put in, jammer en zonde van je eigen lol.

[ Voor 18% gewijzigd door Ruvetuve op 15-11-2012 08:23 ]

• Hann1BaL

Hann1BaL

Ruvetuve schreef op donderdag 15 november 2012 @ 08:21:
[...]

De beste CoD tot nu toe kwa geluid. Man wat een power in de explosies, wordt helemaal lijp in Stick & Stones :9~
Geluid is inderdaad juist van goede kwaliteit. Je hebt echt meer het gevoel in een war zone te zitten.

Waar MW3 voor mij ook wel beter is:
Ik mis de challenges. Ik weet dat die in BO2 ook zitten, maar door het menu is amper te graven. Het aantal challenges in MW3 was veel hoger en dat gaf mij vaker het gevoel dat ik nog even 1 potje moet spelen om nog snel die ene challenge af te maken. Dat gevoel heb ik bij BO2 niet en die is daarom voor mij ook veel minder "verslavend" Dit had ik ook al met BO en daarom heb ik die al veel minder uren gespeeld dan (MW), MW2 en MW3.

Ook vind ik het vervelend dat zaken die je "unlockt" door te levelen nog een keer moet unlocken met tokens. Soms wil je eens uitproberen wat je unlockt, maar dat kan niet zonder er een token aan te verspillen, maar misschien had je die wel anders willen besteden.

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Zo de eertse 14 uurtjes spelen zitten erop! :)

Erg prettig spel.

En wat ben ik toch blij als ik een stukje terug lees dat ik geen PC gamer ben.

Wel minder dat er geen overzichtelijke challenges in het spel zit, althans naast die camo challenges kan ik niet echt iets vinden. iemand anders wel?
Ook minder prettig dat je met hardcore niet alles kan spelen, snap echt niet waarom dat is.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:49
heb hem dinsdag gekocht, die avond offline gespeeld lokaal tegen een maatje en daarna wat zombie's afgeslacht, zombies is echt leuk om te doen en voor de rest, tegen me maatje ging het goed, de nieuwe scopes zien er goed uit en qua bullet damage kan ik niet klagen, hij lag meestal meteen op de grond :P

Twitch

• Thijs001
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:28
Ik heb een vraagje over BO2 voor de ps3. Kan je weer splitscreen online? Want dat is eigenlijk het enige dat ik met MW3 deed. Dus gewoon met 2 man op 1 console tegelijk online knallen bedoel ik.

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:23
Thijs001 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:10:
Ik heb een vraagje over BO2 voor de ps3. Kan je weer splitscreen online? Want dat is eigenlijk het enige dat ik met MW3 deed. Dus gewoon met 2 man op 1 console tegelijk online knallen bedoel ik.
yup , geen probleem

• Ricloo86
Thijs001 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:10:
Ja is mogelijk, heel irritant die klanten :P

• Gundogan
Hann1BaL schreef op donderdag 15 november 2012 @ 08:39:
[...]

Geluid is inderdaad juist van goede kwaliteit. Je hebt echt meer het gevoel in een war zone te zitten.
Voor de atmosfeer is het geluid inderdaad zeer goed. Maar het is ook niet functioneel voor multiplayer omdat voetstappen niet tot nauwelijks te horen zijn, net zoals in BO1. Ze zijn voor realisme gegaan waar muren en de ondergrond het geluid van voetstappen dempen. Leuk uitgevoerd, maar soundwhoren is er niet bij, wat je wel zou verwachten in een goede mp shooter.

• vinom
Inflatable schreef op donderdag 15 november 2012 @ 03:14:
[...]

Net zoals velen anderen op de PC en ook nagenoeg iedereen die op de consoles speelt.. Allemaal van de generatie die niks anders kent dan matchmaking en denkt dat zolang ze maar 4 groene balkjes zien het wel goed zit met de connectie etc..

Zo jammer allemaal..
Leuk he generaliseren. Ik val er toch echt niet onder als je dat soms denkt.

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54

Dan moet jij toch wel echt hardcore zijn man.

Gisteren erachter gekomen dat de bouncing betty nogal irritant is :p. Dus maar snel zorgen dat ik level 28 ben zodat ik hem kan gebruiken })

Stichting Hobbyserver

• Ruvetuve
Ricloo86 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:08:
En wat ben ik toch blij als ik een stukje terug lees dat ik geen PC gamer ben.
Kan je dat verduidelijken? Ik zie niet in waarom je als PC gamer slechter af bent. Heeft de PC versie meer problemen?

Verbaasd me namelijk omdat ik zelf geen hinder ondervindt (na 15 uur spelen 1 potje lag gehad, en in het begin beetje getweaked met de settings)

• Ricloo86
Gundogan schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:24:
[...]

Voor de atmosfeer is het geluid inderdaad zeer goed. Maar het is ook niet functioneel voor multiplayer omdat voetstappen niet tot nauwelijks te horen zijn, net zoals in BO1. Ze zijn voor realisme gegaan waar muren en de ondergrond het geluid van voetstappen dempen. Leuk uitgevoerd, maar soundwhoren is er niet bij, wat je wel zou verwachten in een goede mp shooter.
Misschien hebben ze de perk al wel dat je ze niet hoort ;) , weet zo 1 2 3 niet hoe die heet

• Ricloo86
Ruvetuve schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:28:
[...]

Kan je dat verduidelijken? Ik zie niet in waarom je als PC gamer slechter af bent. Heeft de PC versie meer problemen?

Verbaasd me namelijk omdat ik zelf geen hinder ondervindt (na 15 uur spelen 1 potje lag gehad, en in het begin beetje getweaked met de settings)
Als ik dit topic beetje onder de loep neem zijn het over het algemeen de PC gamers die zich storen.
Ongetwijfeld als alles draait en je hebt het systeem ziet het er gelikter uit op de PC en zal het prettiger spelen, maar die irritaties blijven mij bespaard.

Gewoon die cd erin en rammen (Xdoos), ben ook niet erg kritisch.

Top dat hij bij jou lekker draait!
Kun je met PC weer met meer tegelijk spelen (zoals BF)??

• Ruvetuve
Ricloo86 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:31:
[...]

Als ik dit topic beetje onder de loep neem zijn het over het algemeen de PC gamers die zich storen.
Ongetwijfeld als alles draait en je hebt het systeem ziet het er gelikter uit op de PC en zal het prettiger spelen, maar die irritaties blijven mij bespaard.

Dat is zo'n verademing inderdaad, DVD erin en rammen. Erken dit enorme voordeel voor consoles.

Hoe bedoel je met meer tegelijk? maximaal volgens mij 18 spelers in bepaalde modes (weet ze niet uit mijn hoofd)

Verwijderd

Eerste potje van de dag , moest er nog ff inkomen :

Toch gewonnen.

Ik kan trouwens niet wachten tot ik de bouncing betty heb.
Iemand info over hoe effectief die is in hardcore?

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12:47
Ricloo86 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:31:
[...]

Bij mij loopt het spel gewoon soepel en ik heb eigenlijk geen klachten over het spel, alleen een beetje lag maar dat vind ik normaal voor een veelgespeeld spel dat net wordt opgestart. Ik denk dat een groot aantal PC gamers eerder klaagt dan de meeste console gamers. De community zeg maar.

Het is voor mij wel wennen want heb tijdje geen shooters meer gespeeld, een dag voor dat BO2 uitkwam heb ik nog wat MW3 gespeeld en voor mij is BO2 vele malen leuker, fijner en beter te spelen :)

• Ricloo86
Ruvetuve schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:35:
[...]

Dat is zo'n verademing inderdaad, DVD erin en rammen. Erken dit enorme voordeel voor consoles.

Hoe bedoel je met meer tegelijk? maximaal volgens mij 18 spelers in bepaalde modes (weet ze niet uit mijn hoofd)
Juist, hezelfde als console dus.

Wel jammer dat je Ghost bij 55 (?) haalt, gamers die de prestige niet ingaan hebben zo een voordeel.
Zijn er nog voordelen aan de prestige in gaan? zag wel iets bij die challenges staan.

• Ricloo86
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:38:
Eerste potje van de dag , moest er nog ff inkomen :

[video]

Toch gewonnen.

Ik kan trouwens niet wachten tot ik de bouncing betty heb.
Iemand info over hoe effectief die is in hardcore?
Erg prettig (irritant) :9

• Gundogan
Ricloo86 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:29:
[...]

Misschien hebben ze de perk al wel dat je ze niet hoort ;) , weet zo 1 2 3 niet hoe die heet
Nee. Dead Silence heet dat en met of zonder maakt niet zo veel uit. Zelfs Awareness maakt niet zo veel uit.

Ach ja, maakt de keuze voor Tact Mask (eventueel in combinatie met Extreme Conditioning) wat minder lastig. ;)

En sommige PC gamers voelen zich zo:

Afbeeldingslocatie: http://25.media.tumblr.com/tumblr_lymp2p9Hjw1qhquvro1_1280.jpg

Dus alles wat van de console over komt waaien is gelijk ewwwwww.

[ Voor 18% gewijzigd door Gundogan op 15-11-2012 09:46 ]

• Ricloo86
Gundogan schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:44:
[...]

Nee. Dead Silence heet dat en met of zonder maakt niet zo veel uit. Zelfs Awareness maakt niet zo veel uit.

Ach ja, maakt de keuze voor Tact Mask (eventueel in combinatie met Extreme Conditioning) wat minder lastig. ;)

En sommige PC gamers voelen zich zo:

[afbeelding]

Dus alles wat van de console over komt waaien is gelijk ewwwwww.
Juist keuzen maken, dat vind ik wel een + in het spel, keuzes maken en niet alles kan tegelijk O-)

ook een verademing dat je niet alleen maar scorestreaks in de lucht hebt hangen, moet je nu aardig je best voor doen :) en de CP zit ook niet al teveel in dus dat is goed!! O+

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
Wat moet je doen als je NAT type Moderate is en naar open wil gaan?

• Ricloo86
destroye schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:52:
Wat moet je doen als je NAT type Moderate is en naar open wil gaan?
Even op youtube kijken, en die stappen volgen in je router.

router uit (30sec) en weer aan helpt soms ook weleens.

• Blue_Fear
  • Laatst online: 22-09-2024
Weet iemand of ik BO2 zal kunnen draaien op 1920x1200 met:
HD4850 en E8400?

• Supremedch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11-2022

Supremedch

PSN: supremedch

Ricloo86 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:39:
[...]

Juist, hezelfde als console dus.

Wel jammer dat je Ghost bij 55 (?) haalt, gamers die de prestige niet ingaan hebben zo een voordeel.
Zijn er nog voordelen aan de prestige in gaan? zag wel iets bij die challenges staan.
Unlocken van bv Ghost ;)

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Gister voor het eerst ff gespeeld (op xbox)
Wat me opviel was dat het geluid supervet is!
Heb een aardig audio setje staan, maar het geluid van BO2 is echt vet!

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Ricloo86
die krijg je toch gewoon bij lvl 55? hou je hem dan ofzo?
en ben je alles weer kwijt als je de prestige ingaat?

ben nu lvl 53, dus nog even en dan kan ik ook de prestige in O-) (wat een nerd ben ik _/-\o_ )

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:28

Rick-Jan

always connected

gisteren voor het eerst gespeeld (pc), met singleplayer begonnen, eerste indrukken: loopt goed door, goed geluid, graphics stoor ik mij niet erg aan. Waar ik mij wel aan stoor: soms heb je dat de game 1 sec soort moet laden; dan bevriest je scherm even, weet niet of dit met de nieuwe beta driver te verhelpen is, maar heb het vaker met cod gehad. wat wel vervelend was waren de glitches.

Spoiler (bugs)
spoiler:
in het level met de paarden, zakte de paarden gewoon de grond in, en later was mijn paard onder de map beland :( gevolg was dat ik een stuk moest lopen. ook zat ik vast bij de 2e missie in de research building waar de cutscene niet kwam, en we met zn allen voor een dichte deur stonden.

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

• Supremedch

Supremedch

Ricloo86 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:11:
[...]

die krijg je toch gewoon bij lvl 55? hou je hem dan ofzo?
en ben je alles weer kwijt als je de prestige ingaat?

ben nu lvl 53, dus nog even en dan kan ik ook de prestige in O-) (wat een nerd ben ik _/-\o_ )
Als je prestige ingaat krijg je een prestige token om dingen te unlocken.
Je begint daarna wel weer op 0 idd. ;)

• Ricloo86
Supremedch schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:14:
[...]

Als je prestige ingaat krijg je een prestige token om dingen te unlocken.
Je begint daarna wel weer op 0 idd. ;)
Maar die prestige token krijg je ghost mee? of krijgt iedereen die bij lvl 55?

Wat zijn nou echt de voordelen van prestige ingaan? (woord zegt het al, maar bedoel qua gameplay dat je iets krijgt ofzo)

• Martin0
Ricloo86 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:23:
[...]

Maar die prestige token krijg je ghost mee? of krijgt iedereen die bij lvl 55?

Wat zijn nou echt de voordelen van prestige ingaan? (woord zegt het al, maar bedoel qua gameplay dat je iets krijgt ofzo)
in prestige mode krijg je meer challenges en daarmee krijg je meer titels en zo, en meer xp qua challenges omdat je er meer hebt zoals 500/1000/2500 kills met een wapen, 250/500/1000 headshots kijk je ook voor iedere challenge 10k xp, dat is bij deze eenmalig per challenge per wapen

Twitch

• Supremedch

Supremedch

+1

• Ricloo86
Martin0 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:29:
[...]

in prestige mode krijg je meer challenges en daarmee krijg je meer titels en zo, en meer xp qua challenges omdat je er meer hebt zoals 500/1000/2500 kills met een wapen, 250/500/1000 headshots kijk je ook voor iedere challenge 10k xp, dat is bij deze eenmalig per challenge per wapen
Ok, jammer dat ze niet iets essentieels in een prestige hebben gestopt zodat het de moeite blijft om door te gaan.

Achja, het woord prestige geeft al aan dat het natuurlijk om het presteren gaat.

En hoe zit het nu met ghost? haal ik die bij lvl 55 en ben ik hem vervolgens weer kwijt?

[ Voor 7% gewijzigd door Ricloo86 op 15-11-2012 10:33 ]

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Gisteren op Carrier op de brug ik loop naar buiten te om te kijken of ik over de kanonnen kan lopen dus niet ik val in het water... (mooie onderwateranimatie ) daarna *poef* zo reset mijn pc zonder enige foutmelding.

Benieuwd of andere dit ook hebben ?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• MarcHeijerman
  • Laatst online: 03-08 21:10
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 07:23:
[...]

Nogmaals het is geen p2p, je speelt op servers van treyarch.
p2p is alleen met parties toch ? Of gaan de parties nu ook vie hun servers ?

Als alles via hun servers loopt zou het de lag wel verklaren, in 2 dagen zijn er een hoop gamers die dit spel gekocht hebben en gaan spelen, dus ja daar moet nog wat aan gewerkt worden, bf3 had ook veel problemen in het begin.

• Martin0
Ricloo86 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:32:
[...]

Ok, jammer dat ze niet iets essentieels in een prestige hebben gestopt zodat het de moeite blijft om door te gaan.

Achja, het woord prestige geeft al aan dat het natuurlijk om het presteren gaat.

En hoe zit het nu met ghost? haal ik die bij lvl 55 en ben ik hem vervolgens weer kwijt?
die ben je uiteraard weer kwijt bij prestige tenzij je deze unlocked met je prestige token.

als je in prestige mode gaat dan begin je weer bij lvl 1 en moet je weer naar lvl 55 zo uit mijn hoofd.

prestige mode heeft zeker wel uitdagingen want je wilt die extra titels en symbols verdienen, daardoor blijf je door gaan :)

Twitch

• MarcHeijerman
Alleen wel jammer dat wanneer je 6 perks aanzet, je alleen nog je main weapon over houd zonder extra's om mee te schieten.

Vond Speciallist met MW3 wel gaaf.

• Ricloo86
Martin0 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:37:
[...]

die ben je uiteraard weer kwijt bij prestige tenzij je deze unlocked met je prestige token.

als je in prestige mode gaat dan begin je weer bij lvl 1 en moet je weer naar lvl 55 zo uit mijn hoofd.

prestige mode heeft zeker wel uitdagingen want je wilt die extra titels en symbols verdienen, daardoor blijf je door gaan :)
Kijk aan, je krijgt dus prestige tokens. en dan kun je dus keuze maken uit wapen of perk enzo??
Hoeveel krijg je er?

• Ricloo86
MarcHeijerman schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:39:
Alleen wel jammer dat wanneer je 6 perks aanzet, je alleen nog je main weapon over houd zonder extra's om mee te schieten.

Vond Speciallist met MW3 wel gaaf.
Ik vind dat juist erg sterk gedaan, nu moeten er keuzes gemaakt worden waardoor je niet te overpowered rond kan blaffen.

• MarcHeijerman
Ricloo86 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:40:
[...]

Ik vind dat juist erg sterk gedaan, nu moeten er keuzes gemaakt worden waardoor je niet te overpowered rond kan blaffen.
Nou ja over powered, je hebt verder helemaal geen killstreaks, alleen de perks. Dus je moet het alleen van je schieten hebben ipv choppers etc.

• Martin0
Ricloo86 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:39:
[...]

Kijk aan, je krijgt dus prestige tokens. en dan kun je dus keuze maken uit wapen of perk enzo??
Hoeveel krijg je er?
1 per prestige, als ze hetzelfde zijn als in MW3(note: ik heb BO2 nog niet online gespeeld), dan kan je kiezen tussen verschillende dingen zoals: een extra custom class, titels, unlocked weapon/perk.
als je de laatste kiest krijg je deze altijd, ook al prestige je verder :)

Twitch

• Ricloo86
MarcHeijerman schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:41:
[...]

Nou ja over powered, je hebt verder helemaal geen killstreaks, alleen de perks. Dus je moet het alleen van je schieten hebben ipv choppers etc.
d:)b

• MarcHeijerman
Om het campen iets tegen te gaan hebben ze ghost alleen "ghost" gemaakt tijdens het lopen, dus in een hoekje liggen campen heeft geen zin, je verschijnt dan gewoon op de minimap

Trouwens nog niet echt een lekkere gun gevonden.....
Zag wel de Galil terugkomen in zombie mode :D

[ Voor 22% gewijzigd door MarcHeijerman op 15-11-2012 10:44 ]

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
Het is gefixed op Steam. Upgraden naar de digital deluxe edition is nu mogelijk! Er staat bij mij wel: you already own ''Upgrade to the digital deluxe edition''. Erg verwarrend, want dit is niet zo. Ik heb alleen de Nuketown 2025 map. Moet ik dit negeren? Zegt hij dit omdat ik wél de nuketown 2025 map heb, en daarom denkt dat ik automatisch dit item al heb?

EDIT: Ik heb te snel gelezen. Daaronder stond: you won't receive a copy of: Nuketown 2025 (omdat ik die dus al had).

[ Voor 35% gewijzigd door Montu op 15-11-2012 11:03 ]

PC Specs

• Ricloo86
MarcHeijerman schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:43:
Om het campen iets tegen te gaan hebben ze ghost alleen "ghost" gemaakt tijdens het lopen, dus in een hoekje liggen campen heeft geen zin, je verschijnt dan gewoon op de minimap

Dat is dan weer een beetje jammer.
niet dat ik veel camp...maarja je staat natuurlijk weleens stil.
of als je bom aan het planten bent kan ik er moeilijk rondjes omheen rennen.

Wil gewoon niet te zien zijn en niet door sentry en luchtgeschut te pakken zijn, wat is het meest ideale?

• Supremedch

Supremedch

MarcHeijerman schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:43:

Ik vind de Mtar met silencer en quickdraw of stock wel een beestenwapen.
Gister ook een potje met de Vector gespeeld, die is ook beest voor op de small maps. :)

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Gisteravond voor het eerst even aangeslingerd. Ik heb hem in Nederland gekocht maar ik woon in Duitsland. Gelukkig was het geen probleem om de RoW-versie (Rest of World) in Duitsland te activeren dus kon ik lekker Hardcore Search & Destroy doen in in plaats van 'Suchen und Zerstören'.

Het was wel weer even wennen, maar toen ik er eenmaal in begon te komen was het wel weer lekker spelen. Dingen die me zo snel zijn opgevallen:

- Voetstappen zijn weer moeilijk hoorbaar, net als bij BO1. Jammer, maar aan de andere kant ook wel begrijpelijk. Zo krijgen mensen met assassin (of hoe dat hier ook heet) niet zo'n gigantisch voordeel als anders.

- De graphics zijn lekker scherp. Zeker niet hoogstaand maar gelukkig niet zo wazig als in MW2/3.

- Ik heb nog weinig maps gezien maar ze voelen allemaal een beetje klein vergeleken met de maps van BO. Dat is jammer. Ook lijken ze wat ongeïnspireerd vergeleken met de maps in BO1. Waar is de reusachtige radar? De opstijgende raket? Ik wil meer dope landmarks.

- Kwa besturing is ie lekker snappy. Precies zoals je verwacht van een cod-game.

- Nog geen Akimborushende smg-mofo's tegengekomen. PFEW!

Al met al een gematigd positieve eerste indruk. Vanavond lekker nolifen met BO2.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• Juronymous
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-08 13:55
Gisteren eens op de PS3 aangeslingerd. Eerst even single player wat erg leuk was en inderdaad vet geluid! Vervolgens multiplayer, die op den duur vast liep bij het laden van een nieuwe game. Na herstart van PS3 kon ik met geen mogelijkheid meer mee doen met online multiplayer... Meer mensen dit probleem gehad gisteren rond de klok van 22.00?

• MarcHeijerman
zitten zeker wel grote maps bij, volgens mij heet er eentje drone en eentje aftermath. Zijn niet inmens groot, maar wel redelijk goed te doen, ik vermaak me er iig prima mee :-)

@supremedch vind de MSMC wel ok, zal ook nog wel wennen zijn, maar qua assault rifles nog niet echt wat boeiends gezien, zit dan ook pas op level 30, dus zal nog wel wat vrij komen :D
Pagina: 1 ... 18 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.

Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.