Bij mij kun je de scorestreaks kiezen met: 1, 2 & 3 (waarbij 3 bij mij UAV is)Dark Angel schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:01:
[...]
Ik zou ook wel graag willen weten hoe die uav strikes enz werken. Ik zie dat ze geladen zijn.
Maar geen keybinds kunnen vinden. Zit toch anders in elkaar dan gedacht.
Zucht ... heb met sommige maps en de single player dat me mijn tv 2 tellen op zwart springt en dan weer terug komt .. audio werkt nog wel ...
hopelijk een bug want zo is het niet speelbaar andere games werken prima
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Volgens mij was het, als je ze alle drie had kon je wisselen met 1,2,3 en met dubbel 3 kon je ze activeren.Sharkware schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:04:
[...]
Bij mij kun je de scorestreaks kiezen met: 1, 2 & 3 (waarbij 3 bij mij UAV is)
Correct me if im wrong.
In de eerste uren van de launch (gisternacht ~00:00am t/m ~4:00am) kreeg ik met twee maten ook last van het niet kunnen joinen van elkaars party. Bij mij stond er NAT type: Moderate en kon gewoon als host fungeren.jordyktm schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:21:
[...]
Ja is beide het geval, daarom vind ik het zo'n raar punt.
De andere twee zaten op hetzelfde netwerk (ander netwerk als bij mij) en altijd heeft 1 er NAT type: Moderate en de ander NAT type: Strict.
Dit was gisteren overdag soms niet en soms wel. Af en toe kon niemand elkaar joinen (error connect to host)

[ Voor 7% gewijzigd door Ruvetuve op 14-11-2012 12:16 ]
HDMI kabel nagekeken?Njay schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:08:
Zucht ... heb met sommige maps en de single player dat me mijn tv 2 tellen op zwart springt en dan weer terug komt .. audio werkt nog wel ...
Waarom andere games werken prima !
black ops 1 werkt ook prima !
Dacht eerst aan hitte probleem maar het gebeurd al vrij vroeg
wat ik zeg sommige maps 8 min prima , maar de volgende geven deze problemen
Ik kan b.v. in de singeplayer alles doorspelen tot de 3e missie en daarna krijg ik ook dezelfde problemen
*edit*
Na een MP game zie je het cod logo laden , dit flikkert ook continue
[ Voor 7% gewijzigd door Njay op 14-11-2012 12:22 ]
Vector is een beest!! Met fast mags en long barrel.
Goed voor close quarter maar ook voor afstanden wel te doen.
Hoge fire rate.
Goed voor close quarter maar ook voor afstanden wel te doen.
Hoge fire rate.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Okay dan kijk je de HDMI kabel niet na. Succes ermee verder.Njay schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:18:
[...]
Waarom andere games werken prima !
black ops 1 werkt ook prima !
Dacht eerst aan hitte probleem maar het gebeurd al vrij vroeg
wat ik zeg sommige maps 8 min prima , maar de volgende geven deze problemen
Ik kan b.v. in de singeplayer alles doorspelen tot de 3e missie en daarna krijg ik ook dezelfde problemen
*edit*
Na een MP game zie je het cod logo laden , dit flikkert ook continue
Weet iemand hoe dat je op pc je zoom zo kan zetten dat hij automatisch terug uitzoomt. Nu moet ik 2 keer drukkken om in en uit te zoomen terwijl ik op mw3 gewoon mijn rechtermuis moest inhouden.
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Instellingen? Zoom/ADS toggle / hold to zoom/ADS? Of heb je zover nog niet gekeken?elpookie schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:28:
Weet iemand hoe dat je op pc je zoom zo kan zetten dat hij automatisch terug uitzoomt. Nu moet ik 2 keer drukkken om in en uit te zoomen terwijl ik op mw3 gewoon mijn rechtermuis moest inhouden.
Alvast bedankt
[ Voor 9% gewijzigd door bram1984 op 14-11-2012 12:32 ]
gast ..bram1984 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:25:
[...]
Okay dan kijk je de HDMI kabel niet na. Succes ermee verder.

Ik zeg toch niks geks, of wel soms? Weet niet waar die smileys dan goed voor zijn. Ik wens je slechts succes met het vinden van de oplossing.Njay schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:32:
[...]
gast ..als al mijn games het prima doen is de kabel het probleem echt niet hoor
Dan mijn excuses ik las het andersbram1984 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:33:
[...]
Ik zeg toch niks geks, of wel soms? Weet niet waar die smileys dan goed voor zijn. Ik wens je slechts succes met het vinden van de oplossing.
Voor zover ik weet staat dat er nietbram1984 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:31:
[...]
Instellingen? Zoom/ADS toggle / hold to zoom/ADS? Of heb je zover nog niet gekeken?
YouTube: Black Ops 2 - First Impressions -
Wou graag wat gameplay maken voor diegene die nog twijfelen om hem te halen
Wou graag wat gameplay maken voor diegene die nog twijfelen om hem te halen
[ Voor 26% gewijzigd door elpookie op 14-11-2012 13:42 ]
http://i.imgur.com/LBZzrh.jpg
Je heb ADS en Toggle ADS..
Jij moet waarschijnlijk rechtermuisklik op ADS zetten ipv Toggle ADS

Waarom moet je zo praten tijdens de Impression... Klinkt alsof je moet poepen..
Waarschijnlijk wilt ie het ala de Creatures doen.Tweaker1987 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:42:
[...]
![]()
![]()
![]()
Waarom moet je zo praten tijdens de Impression... Klinkt alsof je moet poepen..
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Hoe krijg ik NAT type op Open, staat nu bij mij op Moderate
Als je filmpjes wil posten (en dan helemaal als het je eigen zijn), is het wel zo netjes om er even een beschrijving bij te geven om niet als spam over te komen. Kleine moeite en een stuk leuker in zo'n druk topic als dit.
Verder had dat linkje natuurlijk prima bij je voorgaande reactie geplaatst kunnen worden
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
dit had ik ook , als je de PS3 (?) op 1080i zet ipv 1080p dan is het wel goed !Njay schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:08:
Hier eerste filmpje van LevelCap. De meeste kennen hem van BF3. Altijd erg goede video's
YouTube: Black Ops 2 - First Impressions (Black Ops 2 Gameplay/Commentary)
YouTube: Black Ops 2 - First Impressions (Black Ops 2 Gameplay/Commentary)
Na een paar uurtjes MP (ps3) krijg ik nu ineens een error als ik match ga zoeken. Ik kan al ruim 2 uur geen match meer joinen..
Wie heeft de oplossing??
(aan me internetverbinding ligt het niet)
Wie heeft de oplossing??
(aan me internetverbinding ligt het niet)
psn: Arco1981
Weird, ik kan niet meer connecten in Multiplayer normale match op PS3, ranked en zombies wel.
Wel stom dat je meldingen krijgt als je teveel een spel verlaat voor het eind dat je dan soort van 'underranked' wordt en bijna geen match meer kan vinden.
Soms is het onvermijdelijk als het spel crasht of verbinding kwijt gaat.
Wel stom dat je meldingen krijgt als je teveel een spel verlaat voor het eind dat je dan soort van 'underranked' wordt en bijna geen match meer kan vinden.
Heb een dergelijk issue een tijd terug ook gehad. Toen heb ik maar tijdelijk gekozen voor een Component oplossing en daar heb ik dergelijk issue niet.Njay schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:32:
[...]
gast ..als al mijn games het prima doen is de kabel het probleem echt niet hoor
Had het bij enkele games wel en bij andere games weer niet. Max Payne 3 werkte toen niet goed en bv Fifa 12 weer wel.
Dus het kan misschien gek klinken om naar de kabel te kijken, maar voor mij was dat een oplossing. Blijven net computers die xboxen
Krijg je daar meldingen van als je dat vaakt doet?green-tea schreef op woensdag 14 november 2012 @ 13:44:
Weird, ik kan niet meer connecten in Multiplayer normale match op PS3, ranked en zombies wel.
Heb ik nog niet gehad en heb toch ook al wat aardig potjes verlaten
Ik kan gewoon connecten met multiplayer op ps3.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
hier ook een verbindings error op de ps3 multiplayer
Heb het ook, net als duizenden andere mensen over de wereld. Op forum van BO2 PS3 deel wordt volledig volgespammed met mensen die normale online games niet meer kunnen joinen en een error krijgen. League matches werken wel, mocht je online willen spelen, maar verder kun je enkel friends joinen als die al in een game zitten om een potje te kunnen spelen. Zeer slechte zaak maja, zo raak je de SP nog eens aan -_-green-tea schreef op woensdag 14 november 2012 @ 13:44:
Edit: hier een link: http://community.activision.com/message/413522767#413522767
Ik kan niet eens de reply knop krijgen op dat forum xD
[ Voor 7% gewijzigd door Sjoerdje131 op 14-11-2012 14:01 ]
Verwijderd
Nu een tijdje gespeeld op pc had er niet echt hoge verwachtingen van,maar moet zeggen toch wel weer een erg vette game geworden.
Allemachtig, net eens voor de grap AdBlock uitgezet en de tweakers frontpage staat volgepleisterd met BO2 advertenties. Ook filmpjes bij andere artikelen/posts beginnen met een BO2 advertentie. Het is waarschijnlijk al honderd keer gezegd, maar reviews op dit soort news websites kan je met een korrel zout nemen. Geen wonder ook dat het spel hier een 9.0 kreeg.
komt dat niet gewoon omdat je bent getracked en eerder hebt gezocht op BO2 en nu achtervolgd wordt?ES335 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:18:
Allemachtig, net eens voor de grap AdBlock uitgezet en de tweakers frontpage staat volgepleisterd met BO2 advertenties. Ook filmpjes bij andere artikelen/posts beginnen met een BO2 advertentie. Het is waarschijnlijk al honderd keer gezegd, maar reviews op dit soort news websites kan je met een korrel zout nemen. Geen wonder ook dat het spel hier een 9.0 kreeg.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
tweakers is nu biased en commercieel tegenwoordig sinds het overgenomen is er moet overal geld uit komen net als bij elk normaal bedrijfES335 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:18:
maareuh is er ook een mogelijk om die blur en dof compleet uit te zetten ipv op low
en de fov hoger aan te passen naar 90 ofzo ipv die console 80 fov
[ Voor 4% gewijzigd door BruceLee op 14-11-2012 14:35 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Weet iemand btw hoe het zit met die eventuele Codcasting app voor iPhone/iPad ?
Ik heb wel gezien dat de Elite app is geüpdate maar ik speel black ops 2 op de pc....
Dus heb nu niet zoveel aan Elite.....
Kon zelf namelijk niets vinden er over.
Ik heb wel gezien dat de Elite app is geüpdate maar ik speel black ops 2 op de pc....
Dus heb nu niet zoveel aan Elite.....
Kon zelf namelijk niets vinden er over.
[ Voor 8% gewijzigd door falcon123 op 14-11-2012 14:34 ]
Met BO kon je via render en daarna via je account movies naar youtube zetten , ik zie deze optie niet meer in Bo 2 enig idee mensen?
Verwijderd
Voor de PC spelers hier... is het de moeite waard om de game nu te kopen of kan ik nog beter ff wachten? Ivm eventuele problemen. Ik wil BO2 graag "doen" maar wil niet met dezelfde perikelen te maken krijgen als bij de release van de eeste BO.
Kopen!Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:54:
Voor de PC spelers hier... is het de moeite waard om de game nu te kopen of kan ik nog beter ff wachten? Ivm eventuele problemen. Ik wil BO2 graag "doen" maar wil niet met dezelfde perikelen te maken krijgen als bij de release van de eeste BO.
http://steamcommunity.com/groups/GoT-BO2
[ Voor 5% gewijzigd door Pedr0 op 14-11-2012 14:55 ]
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Gewoon kopen!
Enige puntje van kritiek is geen server browser thats all!
Enige puntje van kritiek is geen server browser thats all!
Deed me denken aan:elpookie schreef op woensdag 14 november 2012 @ 13:42:
Sorry dat ik mijn gameplay zo plaatste
YouTube: South Park- Cousin Kyle
*Sorry kon het niet laten, wel toepasseljike avatar heb je
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik hoop dat je je niet laat ontmoedigen door een aantal tweakers die een ietwat ongenuanceerde manier hebben van reageren. Het is nou eenmaal tweakers.net en beter zelfs, het internet, dus dit soort reacties ga je altijd krijgen.elpookie schreef op woensdag 14 november 2012 @ 13:42:
Sorry dat ik mijn gameplay zo plaatste
Het is echter wel zo dat als je een fimpje maakt, dan neem ik aan dat je wilt dat er mensen naar kijken. En het lijkt in dit geval of je een stemmetje op zet. En als ik eerlijk ben vind ik dat persoonlijk niet prettig om naar te luisteren. Het voelt zo te gemaakt aan.
Dus laat je niet ontmoedigen, ga gewoon door met filmpjes maken. Een ieder heeft het recht om te doen wat hij/zij leuk vind. Maar wel een tip: Wees jezelf, je hoeft je niet anders voor te doen om mensen te boeien
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ik ben het eens met bovenstaan.
Is niet dat ik het filmpje slecht vond (beter dan die van Dennis). Maar het stemmetje dat hoeft niet.
Wees jezelf! En bovenal heb plezier met Black Ops 2:)
Is niet dat ik het filmpje slecht vond (beter dan die van Dennis). Maar het stemmetje dat hoeft niet.
Wees jezelf! En bovenal heb plezier met Black Ops 2:)
Gisteren met een groep vrienden alle mp maps gespeeld tegen bots om de maps te verkennen. Daarna tot level 8 online gespeeld. Ik moet zeggen het liep gisteren allemaal erg soepel op de ps3. Voor een cod releasedag titel had ik dat niet verwacht gezien de historie.
Eerste indruk van online is zeer positief. Online was het even een kwartiertje aanpassen totdat ik erachter kwam dat bijna iedereen met een mp7 speelde. Dus dat ook gedaan en bingo, wordt gelijk een heeeeeel stuk makkelijker die game online. Dus levelen naar 8 ging lekker snel.
Ik vind de meeste maps wel behoorlijk groot voor cod begrippen, niet zozeer de omvang als wel de vele 'flanking' wegen onder en boven de grond en om choke points heen. Wel jammer is dat ik toch behoorlijk wat dingen herken uit vorige maps die nu hergebruikt zijn met soms een andere texture. Dus het seen it gevoel is wel aanwezig, maar in de praktijk vind ik het niet storend (op die boot map na die toch wel heel erg veel lijkt op de hotel map van mw3).
Voice chat werkt perfect, het is goed te verstaan dit keer en het lijkt erop dat er op de ps3 nu eindelijk eens wat meer bandbreedte is gereserveerd voor voicechat binnen cod. Het is veel beter te verstaan dan in de vorige delen.
De bot mode viel me heel erg mee, ik vond met name de hardpoint mode erg leuk waarin je een steeds wisselend gebied moet veroveren of verdedigen (lijkt op dropzone uit mw3). Wij waren met een groep van 5 man en we hadden 9 bots in het tegenstander team gezet zodat ze een overmacht hadden. Dat was flink werken om dan die mode te winnen, dus best een leuke 'training' mode voor taktieken op die manier.
Afgezien van de gedateerde graphics (die vooraf bekend waren, dus daar klaag ik niet over) vind ik het toch echt wel weer een hele leuke game.
Eerste indruk van online is zeer positief. Online was het even een kwartiertje aanpassen totdat ik erachter kwam dat bijna iedereen met een mp7 speelde. Dus dat ook gedaan en bingo, wordt gelijk een heeeeeel stuk makkelijker die game online. Dus levelen naar 8 ging lekker snel.
Ik vind de meeste maps wel behoorlijk groot voor cod begrippen, niet zozeer de omvang als wel de vele 'flanking' wegen onder en boven de grond en om choke points heen. Wel jammer is dat ik toch behoorlijk wat dingen herken uit vorige maps die nu hergebruikt zijn met soms een andere texture. Dus het seen it gevoel is wel aanwezig, maar in de praktijk vind ik het niet storend (op die boot map na die toch wel heel erg veel lijkt op de hotel map van mw3).
Voice chat werkt perfect, het is goed te verstaan dit keer en het lijkt erop dat er op de ps3 nu eindelijk eens wat meer bandbreedte is gereserveerd voor voicechat binnen cod. Het is veel beter te verstaan dan in de vorige delen.
De bot mode viel me heel erg mee, ik vond met name de hardpoint mode erg leuk waarin je een steeds wisselend gebied moet veroveren of verdedigen (lijkt op dropzone uit mw3). Wij waren met een groep van 5 man en we hadden 9 bots in het tegenstander team gezet zodat ze een overmacht hadden. Dat was flink werken om dan die mode te winnen, dus best een leuke 'training' mode voor taktieken op die manier.
Afgezien van de gedateerde graphics (die vooraf bekend waren, dus daar klaag ik niet over) vind ik het toch echt wel weer een hele leuke game.
Krijg soms een raar tikkend, helikoptergeluid tijdens Zombies. Al het andere geluid is niet meer te horen, alleen dat irritante getik. PS3 liep eerst vast tijdens het opstarten van Zombies, na een restart gebeurde dit. Vrienden van me hadden dit gister ook. Ook verloopt het connecten met de Online Service niet soepel.
Zitten nog hele rare vreemde bugs in het spel. Lijkt wel een overhaaste release van amateurs.
Zitten nog hele rare vreemde bugs in het spel. Lijkt wel een overhaaste release van amateurs.
PSN ID: Beest41
je hebt gelijk, de hotel map zat in de escalation DLC van Black Ops, dus niet in mw3, dat was een fout van mij.bram1984 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:48:
Hotel map uit MW3? Zegt me niks.
Deze bedoel je:robinez schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:50:
[...]
je hebt gelijk, de hotel map zat in de escalation DLC van Black Ops, dus niet in mw3, dat was een fout van mij.

Lijkt er imo helemaal niet op hoor.
Nee ik zat ook al te kijken..... Lijkt niet heelr erg veel...
Vind Aftermath wel erg lijken op die uit BO: Cracked...
Zelfde soort map idee
Cracked:

Aftermatch:
Vind Aftermath wel erg lijken op die uit BO: Cracked...
Zelfde soort map idee
Cracked:

Aftermatch:

[ Voor 70% gewijzigd door Tweaker1987 op 14-11-2012 16:03 ]
Wat dacht je dan van Meltdown in BO2 en launch in BO1. Lijken ook wel veel hoor
Ja idd, Nu je het zegt.
Maar dan is WMD (BO1) en Express (BO2) ook deels lijkend
Maar dan is WMD (BO1) en Express (BO2) ook deels lijkend
ja met de trein. Ok is nu wel dan geen sneeuw. Maar lijkt toch qua idee er wel op!
Waar ze met black ops altijd wel goed in zijn is dat de map soms veranderd dat in express bijvoorbeeld op een gegeven moment een trein wegrijdt of in cargo dat de containers van plaats veranderen. Vind ik toch wel een pluspunt hoor
Ik heb BO2 gepre-ordered in een winkel, maar nu blijkt dus dat daar alleen de MP nuketown map in zit (en niet de Zombie nuketown map). Aangezien ik toch wel een zombiefan ben, wil ik de digital deluxe upgrade kopen. Als ik goed begrepen heb, heb ik dan wel de nuketown zombie map. Echter als ik het in mijn cart toevoeg, kan ik niet op de purchase of purchase as a gift know drukken. Weet iemand of dit een bug is en/of hoe het op te lossen valt?
Zeker. Ik hou van dynamische maps! Van mij mogen er meer van dat soort komen.
Ook mooi vind ik die mpa in de Jugnle met de base. Met die deuren (zie zo als schuifdeur opengaan). Ken de naam niet, map nog niet gedaan, maar via live stream gezien.
Ook mooie feature!!
Ook mooi vind ik die mpa in de Jugnle met de base. Met die deuren (zie zo als schuifdeur opengaan). Ken de naam niet, map nog niet gedaan, maar via live stream gezien.
Ook mooie feature!!
Je kan in december ook de season pass kopen voor 40 euro dan krijg je en alle map packs en zombie nuketown als ik me niet vergis.
De methode schijnt te werken:Fabienvg schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:08:
Ik heb BO2 gepre-ordered in een winkel, maar nu blijkt dus dat daar alleen de MP nuketown map in zit (en niet de Zombie nuketown map). Aangezien ik toch wel een zombiefan ben, wil ik de digital deluxe upgrade kopen. Als ik goed begrepen heb, heb ik dan wel de nuketown zombie map. Echter als ik het in mijn cart toevoeg, kan ik niet op de purchase of purchase as a gift know drukken. Weet iemand of dit een bug is en/of hoe het op te lossen valt?
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=3003144
Zelf nog niet geprobeerd, bijna klaar op stage!!
Zeker ook tot 5 uur op stageTweaker1987 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:09:
[...]
De methode schijnt te werken:
Nee, half 5. Dat scheelt! Daarna snel wat eten en BO2 no-lifen tot uurtje of 1
Geluk heb je dan ik moet nog een half uurtje langer en doordat ik geen auto heb moet ik ook nog een half uur naar huis fietsen en wil toch wel graag verder gaan met Bo2. Domination gaat echt goed bij mij. Had daar gister een score van 5000 en de twee na besten een score van 2000 maar dat kwam ook doordat ik alleen maar capture en defend.
De methode werkte nietTweaker1987 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:09:
[...]
De methode schijnt te werken:
[ Voor 34% gewijzigd door Montu op 14-11-2012 16:14 ]
Echt het enige waarin die maps op elkaar lijken is de helling in het midden, voor de rest zijn ze qua layout echt volkomen anders en Launch is daarnaast ook een stuk groter.destroye schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:03:
Wat dacht je dan van Meltdown in BO2 en launch in BO1. Lijken ook wel veel hoor
Als ik één potje speel crashed het spel. Ik krijg dan een zwart scherm, iemand hier een oplossing voor?
Vind het spel toch wel vernieuwend, moet alleen de killstreaks weer even voor krijgen.
Vind het spel toch wel vernieuwend, moet alleen de killstreaks weer even voor krijgen.
Het zou helpen om tenminste te vermelden op welk systeem je speelt en wat je settings en specs zijn (in het geval van PC).hskf schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:15:
Als ik één potje speel crashed het spel. Ik krijg dan een zwart scherm, iemand hier een oplossing voor?
Oh, uiteraard dom.
- i7 920;
- 12GB 1800MHz DDR3;
- 2x HD5870;
- CM 850watt;
1920x1080, 2x aa, rest standaard nog. De game stopt en hoor alleen muziek op de achtergrond en het pijltje blijft aanwezig. Verder reageert mijn computer nergens meer op, ook niet ctrl+alt+del etc..
Heb DirectX opnieuw geinstalleerd, GPU drivers en het spel laten controleren door Steam. Geen van alleen lijkt te werken.
- i7 920;
- 12GB 1800MHz DDR3;
- 2x HD5870;
- CM 850watt;
1920x1080, 2x aa, rest standaard nog. De game stopt en hoor alleen muziek op de achtergrond en het pijltje blijft aanwezig. Verder reageert mijn computer nergens meer op, ook niet ctrl+alt+del etc..
Heb DirectX opnieuw geinstalleerd, GPU drivers en het spel laten controleren door Steam. Geen van alleen lijkt te werken.
[ Voor 32% gewijzigd door Babiloot op 14-11-2012 16:20 ]
Even iets anders.....was dit weekend nu DubbelXP weekend? Ja toch?
Ja van 16 t/m 18 november. Echter alleen voor de Nuketown 2025 edities.
Ik heb die toevallig
En geldend voor alle platforms!! PC, PS3, XBOX360
Ik heb die toevallig
En geldend voor alle platforms!! PC, PS3, XBOX360
Hoe werkt het eigenlijk op ps3. Ik en mijn broertje spelen allebei Bo2 maar we hebben maar 1 nuketown code. Werkt die dan voor beide accounts?
Ik gok van nietdestroye schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:32:
Hoe werkt het eigenlijk op ps3. Ik en mijn broertje spelen allebei Bo2 maar we hebben maar 1 nuketown code. Werkt die dan voor beide accounts?
Maar met dlc op de xbox was dat volgensmij wel altijd zo
Zal toch wel. Zou wel absurd zijn als je voor 1 systeem meerdere kopieën nodig hebt.
Op Call of duty.com BO2 forum is er een topic over known issues die kan je hier onder vinden
als je eventueel probleempjes hebt:
http://community.callofduty.com/message/413509468#413509468
[ Voor 10% gewijzigd door falcon123 op 14-11-2012 16:40 ]
Ik kan het mis hebben hoor. Het zou inderdaad absurd zijn, maar het zou me niet verbazen.bram1984 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:38:
[...]
Zal toch wel. Zou wel absurd zijn als je voor 1 systeem meerdere kopieën nodig hebt.
Werkt als het goed is wel. DLC van mijn andere account werkt ook op mijn 'main' account. Of CoD moet 1 of andere restrictie hebben.destroye schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:32:
Verwijderd
waarschijnlijk wel omdat die codes per account zijn, niet per systeem.bram1984 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:38:
[...]
Als dat zo is dan maar hopen dat mijn broertje die code nog niet gebruikt heeft
Klopt, echter is geen van alle aan bod. Heb het geprobeerd, maar blijft terug komen.falcon123 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:39:
Op Call of duty.com BO2 forum is er een topic over known issues die kan je hier onder vinden
Heb de Care package voor de Xbox, moet ik dat maar weer doen.
Ik zit nu even te kijken, onder het genot van een bord met friet....maar waar kan ik de progress (lvl) zien van een wapen? Kan je dat wel zien, de progress dan he, niet alleen het lvl. Want dat zie je wel!
Jawel, als die op 1 ps3 staan doen ze het voor alle accounts.
Je kan een progress bar zien als je een attachment voor het wapen kiestPedr0 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:56:
Ik zit nu even te kijken, onder het genot van een bord met friet....maar waar kan ik de progress (lvl) zien van een wapen? Kan je dat wel zien, de progress dan he, niet alleen het lvl. Want dat zie je wel!
Hier mensen op het forum die BO2 als pre-order hebben besteld bij Mediamarkt? Baalde gisteren al maar ook vandaag nog steeds niet geleverd. Vraag me af of meer mensen problemen hebben met MM.
Gisterenavond bij gamecard winkel de PC versie besteld
totaal 45 kwijt + nuketown 2025 erbij gekregen.
Voordat men pagina van internet bankieren klaar was met afronden had ik de key al in men mail.
Ingevoerd in steam en half uur downloaden
goedkoper en sneller. tenslotte boeien de dvd's me niet meer.
Voordat men pagina van internet bankieren klaar was met afronden had ik de key al in men mail.
Ingevoerd in steam en half uur downloaden
tikfouten? tjah..m..
Verwijderd
Kan al sinds 16:00 uur geen game joinen op de ps.. Meer mensen die dit probleem ondervinden?
Ben ik de enige die niet online kan spelen? (Ps3) ik ben wel online en zie ook spelers online, krijg alleensteeds error als ik een potje wil spelen...
*edit: ja dus want hierboven wordt gelijk met mijn post hetzelfde gevraagd
[ Voor 20% gewijzigd door ThePupD op 14-11-2012 17:52 ]
Verwijderd
Nope, same here, kan sinds een goed uur ook geen public games meer joinen.
Merkwaardige is dat league play wel werkt...
Merkwaardige is dat league play wel werkt...
pff wat een drama.
Niemand kan online .
als je online kan dan is het een llag festijn.
of ben ik nou de enige hiermee?
Niemand kan online .
als je online kan dan is het een llag festijn.
of ben ik nou de enige hiermee?
Nee ligt denk ik meer aan post nl.S1NN3D schreef op woensdag 14 november 2012 @ 17:36:
Hier mensen op het forum die BO2 als pre-order hebben besteld bij Mediamarkt? Baalde gisteren al maar ook vandaag nog steeds niet geleverd. Vraag me af of meer mensen problemen hebben met MM.
Mn broer kreeg m ook pas vandaag met de post, maar was maandag al verzonden via yourgamezone.
Ik heb de hardened edition dus met track and trace. Pakje zou tussen 8.00 en 15.30 komen. Om 16.30 kreeg ik het pas. Het postbusje stond 1 uur bij hetzelfde huisnummer te niksen. Dus het ligt aan de post.
Gewoon in de winkel kopen, dan heb je het eerder dan met de post.
Wat voor error krijg je dan?ThePupD schreef op woensdag 14 november 2012 @ 17:51:
Ben ik de enige die niet online kan spelen? (Ps3) ik ben wel online en zie ook spelers online, krijg alleensteeds error als ik een potje wil spelen...
Ik heb nergens last van op PS3.
Krijg wel heel soms: Connectie met COD servers verbroken.
Als ik een filmpje in theater kijk (Recent Game) dan wordt er maar 5-6 minuten getoont. Maar het duurt eigenlijk 10-11 minuten. Hebben meer mensen hier last van? Ik heb het bij alle filmpjes die ik bekeken heb.
Verwijderd
Error die ik heb kan ik weinig mee verder..
Error
An error occurred while trying to find a session, please try again.
Bedankt voor de tip. Dat is een heel stuk goedkoper dan op Steam zelffatihbatur schreef op woensdag 14 november 2012 @ 17:40:
Gisterenavond bij gamecard winkel de PC versie besteldtotaal 45 kwijt + nuketown 2025 erbij gekregen.
Ingevoerd in steam en half uur downloadengoedkoper en sneller. tenslotte boeien de dvd's me niet meer.
. Ik heb hem bij Yorcom besteld, keurig in het tijdvak zoals beloofd afgeleverd. MM is goed in winkels, niet op het web..PM_Petrol schreef op woensdag 14 november 2012 @ 18:15:
[...]
Nee ligt denk ik meer aan post nl.
Mn broer kreeg m ook pas vandaag met de post, maar was maandag al verzonden via yourgamezone.
Ik heb de hardened edition dus met track and trace. Pakje zou tussen 8.00 en 15.30 komen. Om 16.30 kreeg ik het pas. Het postbusje stond 1 uur bij hetzelfde huisnummer te niksen. Dus het ligt aan de post.
Gewoon in de winkel kopen, dan heb je het eerder dan met de post.
Meh ik word echt gefrustreerd van de crashes met SP altijd bij die kudt boat scene en met zombies en MP random...
Si vis pacem, para bellum
Je hoeft niet ver te zoeken voor een exemplaar van 45 euro.Jerry schreef op woensdag 14 november 2012 @ 18:25:
[...]
Bedankt voor de tip. Dat is een heel stuk goedkoper dan op Steam zelf.
Even een vraagje:
Ik heb een retail versie met de nuketown 2025 map included. Ik wil ook de Nuketown Zombies map, maar hoe moet ik dit nu doen? De upgrade naar de deluxe voor 10 euro schijnt niet te werken.. Ik kan niet op purchase (/as a gift) drukken.
Deze error krijg ik ook steeds op de PS3Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 18:24:
Error die ik heb kan ik weinig mee verder..
[...]
Als je een PC-versie hebt, is een herinstallatie wellicht op zijn plaats.42dpi schreef op woensdag 14 november 2012 @ 18:28:
Meh ik word echt gefrustreerd van de crashes met SP altijd bij die kudt boat scene en met zombies en MP random...
Het is een probleem die bij elke 5XXX Nivdia series voorkomt en alles wat die knuppels zeggen bij Treyarsch is check of je pc het wel aan.. Mag toch wel hopen dat met een I7 16GB ram en GTX570 alles te draaien valt...Fabienvg schreef op woensdag 14 november 2012 @ 18:29:
[...]
Als je een PC-versie hebt, is een herinstallatie wellicht op zijn plaats.
Si vis pacem, para bellum
Dus ook bij de GTX 550 Ti? Ik heb het probleem niet.42dpi schreef op woensdag 14 november 2012 @ 18:30:
[...]
Het is een probleem die bij elke 5XXX Nivdia series voorkomt en alles wat die knuppels zeggen bij Treyarsch is check of je pc het wel aan.. Mag toch wel hopen dat met een I7 16GB ram en GTX570 alles te draaien valt...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.
Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.
Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.