Asgaro schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:49:
[...]
Lange-afstandswapens? We praten hier over CoD: alle maps zijn zo klein en ze bestaan grotendeels uit smalle gangetjes, zodat er nooit een lange afstand is.
Ik snap niet dat ze de LMG's zo maken:
- grote mag size dus je verliest minder tijd door reloaden
- recoil is laag dus je kan gemakkelijk sprayen en winnen
- hip fire is ontzettend accuraat heb ik gezien in gameplay vids. Ook al is je crosshair ubergroot in hip fire mode, ik zie mensen er nog accuraat anderen mee killen in hip fire...
Ik vraag me af waarom je
niet met een LMG zou rondlopen...

Nou, zo goed zijn LMGs ook weer niet... Eerste twee punten kloppen, maar de laatste niet. Hip fire is zo onnauwkeurig als maar kan! Verder is een groot nadeel dat je duidelijker trager bent, ook als je ADSt. Als je rondloopt en je komt iemand met een SMG of assault rifle tegen, leg je het af, omdat ADS te lang duurt. Ben je al ADS, dan hebbje grote kans dat je wint.
De eerste LMG speelt erg lekker. Met grip en die sight die mensen zichtbaar maakt met een ruitje maak ik hier mooie rondes mee...!
Tot nog toe een tof spel. Alleen nog MP gespeeld en het speelt lekker. T gaat duidelijk sneller dan Blops en dat is wel weer ff wennen (minder snel dan MW3). Ik merk de lag compensatie helaas ook wel, waardoor je regelmatig het idee krijg dat je door één schot ligt.
De maps zijn tot nog toe erg tof. Vooral Plaza is bijzonder mooi: kleuren, geluid en vormgeving vind ik erg goed gedaan en valt op. Maar ook op dat vliegdekschip of die met die windmolens; fantasierijk en mooi vormgegeven. Ik vind het weer een duidelijke verbetering tov Blops 1 en erg goed op de Xbox.
Wat geluid betreft heb ik gemengde gevoelens. Ik vind het goed dat ze je een beetje de mogelijkheid geven om het geluid naar je wensen in te stellen. Verder zijn alle geluiden opnieuw opgenomen en dat merk je. Het klinkt allemaal erg realistisch.
Echter is de positionering een stuk slechter. De voetstappen van anderen hoor je echt niet. En het geluid van de granaten geven helemaal geen richting meer. Met hoofdtelefoon spelen (ik speel met een mix-amp en een ATH-600) lijkt geen voordeel meer te hebben.
Al met al erg tof!
Gespeeld: 5 uur (Elite geeft 3 uur aan, maar dat kan niet kloppen)
Lvl. 32
Kdr: 1.46
Morgen weer verder!