Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 18:09
Ik zie mensen met zo'n Nuketown calling card.

Ik heb bij mij ook eens gekeken maar ik zei hem er nergens tussen staan en toch kan ik Nuketown 2025 spelen? Waar staat die juist dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 20:58:
[...]

Waarom kan ik in de settings dan maar 80 selecteren?
Je hebt gelijk, foutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Net een potje tegen bots gedaan om eerst even alle settings zoals sensitivity en de keybinds weer eigen te maken eer ik aan de gewone mp begin.
Erg wennen weer dit, druk nu nog snel op Q om te spotten :P

Denk dat ik me hiermee wel ga vermaken.

Cyan.T is nick.

Maken mensen hier gebruik van peak and lean eigenlijk?
Zelf nooit gedaan, niet echt nodig gehad denk ik.

[ Voor 20% gewijzigd door S.J_84 op 13-11-2012 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessy100
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 19:32
icn schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 19:12:
Iemand al voorbij dat stukje met die paarden en tanks.
Kom er niet voorbij,paard ligt op je en je moet er onder vandaan komen.
Met de muis en keybord geprobeerd maar het wilt niet lukken.
Als een van jullie er wel onder vandaan komen hoor ik het graag
zojuist voorbij gekomen, in 1x prime. je moet linker EN rechter muisknop ingedrukt houden. tot nu toe bevalt de game prima. en de snelheid van de matchmaking _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 20:50:
Ik heb um net even gespeeld, maar een punt dat ik erg jammer vind is dat de max FoV maar 80 is.
PCdev: "On the post-launch patch task list: 90 FOV #BlackOps2 #PC"
https://twitter.com/pcdev/status/267646007049854976
icn schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 19:12:
Iemand al voorbij dat stukje met die paarden en tanks.
Kom er niet voorbij,paard ligt op je en je moet er onder vandaan komen.
Met de muis en keybord geprobeerd maar het wilt niet lukken.
Als een van jullie er wel onder vandaan komen hoor ik het graag
Goed lezen! Er staat dat je beide muisknoppen ingedrukt moet houden en hopla, werkte gewoon prima bij mij.

[ Voor 40% gewijzigd door Rynji op 13-11-2012 21:15 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
Ik heb BO2 gepre-ordered via gamesync inclusief ''Nuketown 2025''. Ik zie alleen nergens waar ik de nuketown map kan selecteren in de zombiemode. Weet iemand waaraan dit ligt?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Eerste grote update is al uit. Moet nu 2.8GB downloaden voor BO2 Zombies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VTOL Warships op Nuketown zijn best ok. Zeker tegen volle parties. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Fabienvg schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 21:25:
Ik heb BO2 gepre-ordered via gamesync inclusief ''Nuketown 2025''. Ik zie alleen nergens waar ik de nuketown map kan selecteren in de zombiemode. Weet iemand waaraan dit ligt?
Die zit er alleen bij als je 1 van de volgende versies hebt : the Collector Editions — Care Package, Hardened Edition, or Digital Deluxe Edition

Als je de standaard versie hebt met Nuketown 2025 dan kun je die alleen gebruiken in de multiplayer niet in zombies (naaistreek)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:32
Wat zijn de graphics toch bagger op de PS3..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Rivanov schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 21:34:
Dacht ook al bij mezelf , tijd voor de PS4 of Xbox 720 toen ik BO2 opstarte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Rivanov schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 21:34:
Ongelofelijk he. Zat net even Zombies te spelen en geloofde het eigenlijk niet. Wat is BF3 dan ziekelijk vet. De beleving van BF3 is veel vetter. BO2 is lekker arcade.

Meer mensen hier last van lag? Kan bijna niet spelen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Vond dat direct al toen ik het zaterdag in m'n PS3 deed.. maar was benieuwd naar de reacties vandaag van de massa. Maar lees weinig slechts over de graphics. Maar die textures zijn toch echt slecht..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Asgaro schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:49:
[...]

Lange-afstandswapens? We praten hier over CoD: alle maps zijn zo klein en ze bestaan grotendeels uit smalle gangetjes, zodat er nooit een lange afstand is. ;)

Ik snap niet dat ze de LMG's zo maken:
- grote mag size dus je verliest minder tijd door reloaden
- recoil is laag dus je kan gemakkelijk sprayen en winnen
- hip fire is ontzettend accuraat heb ik gezien in gameplay vids. Ook al is je crosshair ubergroot in hip fire mode, ik zie mensen er nog accuraat anderen mee killen in hip fire...

Ik vraag me af waarom je niet met een LMG zou rondlopen... :>
Nou, zo goed zijn LMGs ook weer niet... Eerste twee punten kloppen, maar de laatste niet. Hip fire is zo onnauwkeurig als maar kan! Verder is een groot nadeel dat je duidelijker trager bent, ook als je ADSt. Als je rondloopt en je komt iemand met een SMG of assault rifle tegen, leg je het af, omdat ADS te lang duurt. Ben je al ADS, dan hebbje grote kans dat je wint.
De eerste LMG speelt erg lekker. Met grip en die sight die mensen zichtbaar maakt met een ruitje maak ik hier mooie rondes mee...!

Tot nog toe een tof spel. Alleen nog MP gespeeld en het speelt lekker. T gaat duidelijk sneller dan Blops en dat is wel weer ff wennen (minder snel dan MW3). Ik merk de lag compensatie helaas ook wel, waardoor je regelmatig het idee krijg dat je door één schot ligt.

De maps zijn tot nog toe erg tof. Vooral Plaza is bijzonder mooi: kleuren, geluid en vormgeving vind ik erg goed gedaan en valt op. Maar ook op dat vliegdekschip of die met die windmolens; fantasierijk en mooi vormgegeven. Ik vind het weer een duidelijke verbetering tov Blops 1 en erg goed op de Xbox.

Wat geluid betreft heb ik gemengde gevoelens. Ik vind het goed dat ze je een beetje de mogelijkheid geven om het geluid naar je wensen in te stellen. Verder zijn alle geluiden opnieuw opgenomen en dat merk je. Het klinkt allemaal erg realistisch.
Echter is de positionering een stuk slechter. De voetstappen van anderen hoor je echt niet. En het geluid van de granaten geven helemaal geen richting meer. Met hoofdtelefoon spelen (ik speel met een mix-amp en een ATH-600) lijkt geen voordeel meer te hebben.

Al met al erg tof!

Gespeeld: 5 uur (Elite geeft 3 uur aan, maar dat kan niet kloppen)
Lvl. 32
Kdr: 1.46

Morgen weer verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis servers met admins nu al, vreselijk veel campers alweer gezien in 1,5 uur spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 00:56
Ik vind de game echt super tof op PC. Tot nog toe valt het me alles mee! (Had niets opgezocht of gekeken en besloot gisteren om hem te pre-orderen) Ben er redelijk zonder vooroordeel ingestapt en vind het lekker weg spelen. Lekker snel lekker arcady tot nog toe vind ik het goed balanced. Enige con die ik kan bedenken is dat de gun sounds wel érg veel op elkaar lijken :).

Vind het ook erg leuk dat de One in the Chamber en Stick and Stones er weer in zitten erg leuke gamemodes om even snel te doen als je weinig tijd hebt. Ik vermaak me wel :).

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
hey ff 2 dingen... hoe bedien je die UAv en die healthpack dingen? Ik heb er een aantal unlocked en ingesteld... maar geen idee hoe je ze eigenlijk kan oproepen zeg maar... dacht dat dat met de default keys: 1, 2, 3 zou zijn maar dan gebeurt er niets....

En andere is ben nu lvl 32 met K/D van 0.8 >< ... 's nachts spelen met bier op en her en der wat lag?! werkt niet goed als je geen idee hebt hoe die mappen werken lol :P Wat is een redelijk lekkere assault rifle achtig wapen wat je helemaal kan/moet upgraden voor de betere k/ds?

Heb nu de mp7 op lvl max met fore grip / long barrel / target finder en handgun met eigenlijk alleen toughness / light weight / dexterity en grenade ernaast.... als ik meer wil moet ik nu iets anders eruit gooien....

enig advies daarover?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:04

Roshnak

PSN: Roshgill

Na een avondje spelen heb ik een K/D van 1.29 :D toch wel blij daarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-09 15:35

icn

jessy100 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 21:09:
[...]

zojuist voorbij gekomen, in 1x prime. je moet linker EN rechter muisknop ingedrukt houden. tot nu toe bevalt de game prima. en de snelheid van de matchmaking _/-\o_
Bedankt ga het meteen even proberen,En daarna knallen met de multiplayer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
Eén missie SP en een stuk of acht potten MP op de PS3 gespeeld vandaag. Conclusie: De games speelt erg lekker, zelfs lekkerder als COD:BO. De maps zijn kwa detail redelijk leeg, hieraan kan je echt zien dat de engine op het eind van zijn latijn is. Maar dan die sound, die is echt phat. In Black Ops was het al goed, maar nu is het nog beter geworden. Als er wat mortieren in slaan, zorgt me Harman/Kardon ervoor dat er een heel nieuwbouw huizenblok staat te trillen. ;) Het level design van de maps vind ik ook erg goed, echter ben ik geen Nuketown (2025) fan. Tot nog toe valt het futuristische gedeelte erg mee, hier was ik heel erg sceptisch over in de aanloop.

[ Voor 9% gewijzigd door Jumpman op 13-11-2012 23:09 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Lord_T schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 22:52:
hey ff 2 dingen... hoe bedien je die UAv en die healthpack dingen? Ik heb er een aantal unlocked en ingesteld... maar geen idee hoe je ze eigenlijk kan oproepen zeg maar... dacht dat dat met de default keys: 1, 2, 3 zou zijn maar dan gebeurt er niets....

En andere is ben nu lvl 32 met K/D van 0.8 >< ... 's nachts spelen met bier op en her en der wat lag?! werkt niet goed als je geen idee hebt hoe die mappen werken lol :P Wat is een redelijk lekkere assault rifle achtig wapen wat je helemaal kan/moet upgraden voor de betere k/ds?

enig advies daarover?
Je bent lvl 32 en je weet nog steeds niet met welke knop je de uav bijv kan oproepen? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
Kw4kje schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 23:17:
[...]

Je bent lvl 32 en je weet nog steeds niet met welke knop je de uav bijv kan oproepen? :')
nee je kan prima kills maken met een gun... maar wil wel het weten... dan kan je sarcastisch zijn of god weet wat voor opmerking dit moet zijn maar je kan ook gewoon een antwoord geven 0.o

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
In game heet ik Unknown Soldier # (met een nummer) (PC versie)

Dacht dat het aan mijn naam lang (te kort -> R3D) maar nadat ik er zaken achter had gezet heet ik in-game nog steeds Unknown Soldier #.

Iemand een idee ?

Heb alvast maar Verify local cache uitgevoerd op Bo2 en BO2 multiplayer...

[ Voor 14% gewijzigd door Frostbite op 13-11-2012 23:41 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 10:44
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 23:40:
In game heet ik Unknown Soldier # (met een nummer) (PC versie)

Dacht dat het aan mijn naam lang (te kort -> R3D) maar nadat ik er zaken achter had gezet heet ik in-game nog steeds Unknown Soldier #.

Iemand een idee ?
Ik heb precies hetzelfde zal wel een bug zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/WC6GC1KFVrrO9PxZwOpfwOVv/medium.jpg

Dit soort textures kun je echt niet meer mee aan komen zetten in 2012...
Alles maxed out uiteraard.

[ Voor 5% gewijzigd door unfor op 14-11-2012 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Wat vinden jullie van het niveau? Aardig pitten bij FFA op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
exi22 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 23:41:
[...]

Ik heb precies hetzelfde zal wel een bug zijn.
Hmm de naam is waarschijnlijk te kort
Had hem langer gemaakt en dan doet hij het wel.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:19
Op de PS3 naar level 13 gestoomd vanaaf ( is heel wat met mijn slechte schietkunsten :p) en heb vaak connection loss of een migratie die fout gaat. Ook al 2 keer de Ps3 uit moeten zetten door een vastloper in de MP.

Ligt dit aan de PS3 of heeft de Xbox er ook last van ? Zal wat zijn nu ik voor het eerst een shooter voor de PS3 koop , maarja weinig vrienden met een xbox :+ Heel offtopic , maar wat speelt de Xbox controller toch lekker als je hem vergelijkt met dat wanding van de Ps3 ... En die gruwelijke system check als je een x op een onjuiste manier moet afsluiten !!

Maar back on topic moet ik zeggen dat ik het best een toffe game vind al had ik hem liever iets langzamer gehad en zonder al die luchtshit.. Ben echt al 10x afgeschoten door een klein vliegtuigje die je niet hoort !! Mis de oude versies zonder al die suffe perks, maar dat kan ook ouderdom en daarbij behorende nostalgische gevoelens zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
unfor schreef op woensdag 14 november 2012 @ 00:05:
[afbeelding]

De boom textures evenaren bijna die uit Medal of Honor Pacific Assault , een game uit 2004. :+

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/MOHPA/mohpa%202012-06-15%2003-00-35-078.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/MOHPA/mohpa%202012-06-16%2003-26-34-632.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-03-2024
Beakzz schreef op woensdag 14 november 2012 @ 00:45:
Op de PS3 naar level 13 gestoomd vanaaf ( is heel wat met mijn slechte schietkunsten :p) en heb vaak connection loss of een migratie die fout gaat. Ook al 2 keer de Ps3 uit moeten zetten door een vastloper in de MP.

Ligt dit aan de PS3 of heeft de Xbox er ook last van ? Zal wat zijn nu ik voor het eerst een shooter voor de PS3 koop
Heb precies het zelfde met mijn ps3
Slechte schietkunsten trouwens ook :+

Mijn psn is Dutch_Renegade
Als iemand me toe wil voegen,zet GOT in het onderwerp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:01

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

als je de gewone versie nu koop op steam voor 59 euro is dat gewoon met nuketown ? alles
er is nu ook een deluxe van 69
daar zit world at war extra bij is dat het enige.
er staat niet duidelijk bij wat die versie van 59 euro nu allemaal bevat.

en nog een vraag ik heb m zelf wel retail en uit de winkel met bonus map
maar als ik in steam kijk en rechtermuisknop doe op de multiplayer en dan properties en kijk bij dlc
heb ik al 2 dlc's nuketown en russian dlc?
staat bij jullie de russian dlc er ook bij ?

[ Voor 36% gewijzigd door BruceLee op 14-11-2012 01:57 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysmatic
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-01 01:41

sysmatic

Freelance Digital Artist

Hahahahahaha, HEERLIJK!

Mijn portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eerste game op cargo :

veel campers maar ik ga dit later dit jaar beter aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 16:48
Gisteren ook wat uurtjes gespeeld en ondertussen lvl15 (bijna 16). Het speeld heerlijk weg, echter moet ik nog m'n draai vinden omdat ik al bijna 2 jaar geen shooter meer heb gespeeld. Maar dat komt goed :)

Het menu vindt ik erg vloeiend werken en krijg niet het gevoel dat het een portgame is, wat je vaak merkt. Je kan merken dat ze ook aan de PC gamers hebben gedacht!

Een paar dingen:
1) Ik wilde gisteren via de friendslist (ingame) iemand joinen, die mogelijkheid had ik ook maar constant kreeg ik de melding dat de server vol was. Dit is wel vreemd want je krijgt alleen de optie om te joinen als iemand in de lobby is. Bug?
2) Wat is de snelste manier om de lvlen? En dan bedoel ik eerder welke gametype?
3) Wat vinden jullie tot nu toe het beste wapen?

Ik kan eventueel wel kijken of ik een TS server kan regelen. We hebben er al eentje voor Diablo III hier op tweakers waar ik admin van ben. Deze kunnen we ook misbruiken voor BO2 imo :+
unfor schreef op woensdag 14 november 2012 @ 00:05:
[afbeelding]

Hier kan ik maar een ding op zeggen: It's all about the MP gameplay! :X

[ Voor 26% gewijzigd door Pedr0 op 14-11-2012 07:44 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitness82
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 19:14
cardwizard schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 21:35:
[...]

Dacht ook al bij mezelf , tijd voor de PS4 of Xbox 720 toen ik BO2 opstarte
BF3 ziet er zeker mooier uit, maar ik kan niet zeggen adt ik het nou zo lelijk vond uit zien. Heb wel meteen de texture pack op de PS3 geinstalleerd, dus weet niet hoe het er zonder dat uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Texture pack geinstalleerd??! Hoe doe je dat? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 05:34:
eerste game op cargo :

[video]

veel campers maar ik ga dit later dit jaar beter aanpakken.
Inderdaad veel camping, as usual. :+ Iedereen moet lekker spelen zoals hij/zij wil. Zelf ben ik absoluut geen topper zoals sommigen hier op dit forum. Loop zelf nogal wat deaths op in de COD-games omdat ik bij voorkeur door de maps rush. Houdt gewoon van de actie... Maar waarom die filmpjes maar gepost blijven worden is mij toch een raadsel want er is niets interessants op te zien. :z Bespaar jezelf de tijd van de filpjes en ga lekker gamen zou ik zeggen. Zelf zou ik ook wel willen starten met BO2 maar Mediamarkt vond het nog niet nodig om mijn pre-order te leveren... :(

[ Voor 0% gewijzigd door S1NN3D op 14-11-2012 08:10 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Ik denk dat het al eerder gevraagd is, maar ik heb geen zin om nu al 60 pagina's door te scrollen.
Aangezien ik me met MW3 aardig genaaid voelde, heb ik besloten om Black Ops 2 niet direct te kopen.

Ik heb Black Ops 2 inmiddels wel geinstalleerd om eerst even een stukje gameplay te zien en te voelen, maar ik krijg continu de melding "Unhandled Exception Caught". Natuurlijk kom ik hier niet om ondersteuning te vragen op iets "illegaals", maar ik hoor dat gigantisch veel mensen hier last van hebben, maar op de officiele CoD forums zie je door de bomen het bos niet meer.

Wat ik al heb geprobeerd:
- De nieuwste nVidia (beta) drivers geinstalleerd
- Time Zone veranderd naar +8 en +10
- Opnieuw geinstalleerd

Weet iemand van jullie misschien of er inmiddels een fix is?

Specs van mijn PC:
- i7 3820
- GTX 560

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brought the pain time to get paid :

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
EricNL schreef op woensdag 14 november 2012 @ 08:13:
Ik denk dat het al eerder gevraagd is, maar ik heb geen zin om nu al 60 pagina's door te scrollen.
Aangezien ik me met MW3 aardig genaaid voelde, heb ik besloten om Black Ops 2 niet direct te kopen.
Ik heb Black Ops 2 inmiddels wel geinstalleerd...........
:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Wat wil je nu bereiken met deze emoticon? Als je geen antwoord weet, of niks nuttigs weet te antwoorden, dan kun je dat misschien beter niet doen.

[ Voor 23% gewijzigd door EricNL op 14-11-2012 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

EricNL schreef op woensdag 14 november 2012 @ 08:18:
[...]

Wat wil je nu bereiken met deze emoticon? Als je geen antwoord weet, of niks nuttigs weet te antwoorden, dan kun je dat misschien beter niet doen.
Nou ja, het is natuurlijk best grappig dat je besluit Blops 2 voorlopig niet te kopen, maar al wel hebt geinstalleerd. Nogal tegenstrijdig...!

Edit: Ah, nou zie ik het. Je hebt m illegaal gedownload... Voor dat soort vragen zou ik ergens anders heen gaan. :F

[ Voor 12% gewijzigd door SqueakyClean op 14-11-2012 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:13
Pedr0 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 07:41:
Gisteren ook wat uurtjes gespeeld en ondertussen lvl15 (bijna 16). Het speeld heerlijk weg, echter moet ik nog m'n draai vinden omdat ik al bijna 2 jaar geen shooter meer heb gespeeld. Maar dat komt goed :)

Het menu vindt ik erg vloeiend werken en krijg niet het gevoel dat het een portgame is, wat je vaak merkt. Je kan merken dat ze ook aan de PC gamers hebben gedacht!

Een paar dingen:
1) Ik wilde gisteren via de friendslist (ingame) iemand joinen, die mogelijkheid had ik ook maar constant kreeg ik de melding dat de server vol was. Dit is wel vreemd want je krijgt alleen de optie om te joinen als iemand in de lobby is. Bug?
2) Wat is de snelste manier om de lvlen? En dan bedoel ik eerder welke gametype?

Ik kan eventueel wel kijken of ik een TS server kan regelen. We hebben er al eentje voor Diablo III hier op tweakers waar ik admin van ben. Deze kunnen we ook misbruiken voor BO2 imo :+

[...]

Hier kan ik maar een ding op zeggen: It's all about the MP gameplay! :X
3. Kleine mappen POW-57 (schrijf ik het goed?). Iets grotere mappen Type 25.
De rest kan ik niet echt beoordelen omdat ik nog maar level 14 ben.
Die EVO is ook wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

EricNL schreef op woensdag 14 november 2012 @ 08:18:
[...]

Je geeft aan dat je niet om advies komt vragen, maar vraagt vervolgens toch advies over een game die je illigaal hebt geinstalleerd.. oftewel volgens mij tegen de regels van GoT.
Denk dat je beter gewoon de forums waar je van dit probleem gelezen hebt in de gaten kunt houden. Of natuurlijk gewoon het spel kopen, want IK vind het een geniaal spel.

De gameplay is heerlijk, ok de graphics zijn niet top notch, maar dat neemt voor mij het plezier absoluut niet weg. Ik ben inmiddels lvl 27 volgens mij. Speelde gisteren nog een paar potjes sharpshooter (om de type guns een beetje te zien), maar dit levelt ook nog super snel. wel vet.
Een paar dingen:

Heb ik inderdaad ook 1 a 2 keer gehad, maar na meerdere keren proberen lukt het wel, je moet er ook voor zorgen inderdaad dat je friend die je joined op het juiste scherm is. Anders wil het ook nog wel eens misgaan.

Wat mij opviel was dat sharpshooter erg snel levelde. Ik ging om de één a twee potjes wel een level omhoog. En dit was rond level 25. Nu is het wel zo dat ik (meestal) bovenaanstond en ook won :+

Persoonlijk ben ik een sniper fan, dus speel veel met de tweede sniper (bolt action) geen idee welke dit zo is

[ Voor 34% gewijzigd door Madstorm op 14-11-2012 08:32 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
De gameplay van de game is gewoon briljant! En dat is de reden waarom ze lame textures kunnen gebruiken.

Alles gaat razensnel en je kan snel reageren. De maps vallen niet mee, niet tegen.

Denk nu paar kleine uurtjes mp gespeeld en al rond lvl20.

Ps3 problemen heb ik ook, vooral bij zombies toen heb ik ps3 3x moeten uitzetten, normale mp 1x

[ Voor 29% gewijzigd door green-tea op 14-11-2012 08:30 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ligt dit aan de PS3 of heeft de Xbox er ook last van ? Zal wat zijn nu ik voor het eerst een shooter voor de PS3 koop , maarja weinig vrienden met een xbox :+ Heel offtopic , maar wat speelt de Xbox controller toch lekker als je hem vergelijkt met dat wanding van de Ps3 ... En die gruwelijke system check als je een x op een onjuiste manier moet afsluiten !!
1 keer een hang gehad in een lobby. 5 uur gespeeld op de X360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Madstorm schreef op woensdag 14 november 2012 @ 08:26:
[...]

Je geeft aan dat je niet om advies komt vragen, maar vraagt vervolgens toch advies over een game die je illigaal hebt geinstalleerd.. oftewel volgens mij tegen de regels van GoT.
Denk dat je beter gewoon de forums waar je van dit probleem gelezen hebt in de gaten kunt houden. Of natuurlijk gewoon het spel kopen, want IK vind het een geniaal spel.
Ik bedoel het absoluut niet persoonlijk, maar als mensen nou eens verder leren kijken dan hun neus lang is. Ik vraag hier niemand om mij te helpen met het spel te kraken, of illegaal Black Ops te installeren. Ik vraag hier namelijk of er toevallig mede-tweakers zijn die deze foutmelding hebben/kregen. Nogmaals: het officiele BO2 forum is één grote chaos, waar je niks nuttigs meer in terug vindt. Vandaar mijn vraag op deze plek.

Ik ga namelijk geen 40 euro uit trekken zonder dat ik weet hoe het speelt. Dat de graphics niet in de buurt komen van de 21e eeuw dat weet ik natuurlijk, maar MW3 bewoog zo ontzettend brak, dat ik niet onzinnig geld uit wil spelen.

Waar ik in MW3 gewoon problemen mee had, is dat het leek als of er een soort "delay" achtig iets in de mouse-movemt zit. Ik wil geen BF3 discussie starten, maar de BF3 spelers weten waarschijnlijk wat ik bedoel. In BF3 is de mouse-movent direct, en daar lagt/vloeit niets uit. Ik wil gewoon weten of dit in BO2 wel is.

[ Voor 23% gewijzigd door EricNL op 14-11-2012 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
EricNL schreef op woensdag 14 november 2012 @ 08:36:
[...]

Ik bedoel het absoluut niet persoonlijk, maar als mensen nou eens verder leren kijken dan hun neus lang is. Ik vraag hier niemand om mij te helpen met het spel te kraken, of illegaal Black Ops te installeren. Ik vraag hier namelijk of er toevallig mede-tweakers zijn die deze foutmelding hebben/kregen. Nogmaals: het officiele BO2 forum is één grote chaos, waar je niks nuttigs meer in terug vindt. Vandaar mijn vraag op deze plek
Het punt is eerder dat niemand hier zit te wachten iemand te helpen met een illegale versie van het spel. Je hebt een illegale versie, en daar kunnen dus problemen mee zijn. Er zijn immers dll's aangepast om hem te kunnen spelen!

Maargoed, nee deze melding is hier in dit forum nog niet voorbij gekomen. ;)

Je wilt geen BF3 discussie starten, doe dat dan ook niet. Door deze vraag te stellen gebeurd dat natuurlijk wel 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Pedr0 op 14-11-2012 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Pedr0 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 08:38:
[...]

Het punt is eerder dat niemand hier zit te wachten iemand te helpen met een illegale versie van het spel. Je hebt een illegale versie, en daar kunnen dus problemen mee zijn. Er zijn immers dll's aangepast om hem te kunnen spelen!

Maargoed, nee deze melding is hier in dit forum nog niet voorbij gekomen. ;)
Voor de 3e keer: ik vraag niet om ondersteuning op de illegale download/crack, maar aan jouw laatste zin heb ik tenminste wel iets.

Voor alle moraal ridders: loop niet zo te zeuren over een download. Ik durf er tenminste openlijk voor uit te komen dat ik het spel gewoon netjes koop als het me ook daadwerkelijk bevalt. Ik durf namelijk te beweren dat 90% hier op GoT namelijk wel 1 of meerdere keren een twijfel moment had over een spel.

In ieder geval bedankt Pedr0!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 09:44
Na een paar normale missies te hebben gespeeld kom ik de Strike Force missies tegen. Wat blijkt? Die zijn simpelweg onmogelijk voor mij. Ik krijg het niet voor elkaar om zo'n missie te voltooien. Vooral als ik eenmaal aan het verliezen ben is er geen houden meer aan. Ik geef mijn teams orders om ergens naar toe te gaan maar ze blijven of staan op de plek waar ze worden gedropt of ze lopen als lambs to the slaughter 1 voor 1 naar de plek om vervolgens neer gemaaid te worden door een achtergebleven robot of mannetje.

Ik heb inmiddels het spel al van Veteran naar de moeilijkheid eronder ingesteld maar het mag niet baten.

Iemand nog tips? Ik begin me een beetje een idiot te voelen. :(

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 21:07

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Had dat filmpje inderdaad gevonden. Maar geeft helaas geen betere graphics. Het spaart alleen de blu-ray laser. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

EricNL schreef op woensdag 14 november 2012 @ 08:41:
[...]

Voor de 3e keer: ik vraag niet om ondersteuning op de illegale download/crack, maar aan jouw laatste zin heb ik tenminste wel iets.

Voor alle moraal ridders: loop niet zo te zeuren over een download. Ik durf er tenminste openlijk voor uit te komen dat ik het spel gewoon netjes koop als het me ook daadwerkelijk bevalt. Ik durf namelijk te beweren dat 90% hier op GoT namelijk wel 1 of meerdere keren een twijfel moment had over een spel.

Tuurlijk snap ik dat je het wil testen en bekijken wat het is, doe ik ook wel. Maar je vraagt hulp bij een technisch probleem die je hebt bij een spel wat je illigaal hebt gedownload. En ik geef gewoon aan dat je die hier (waarschijnlijk) niet zult krijgen.

trouwens voor tweakers die een een potje willen spelen op de PC, Steam: madstorm20

[ Voor 4% gewijzigd door Madstorm op 14-11-2012 08:54 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
[...]

:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitness82
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 19:14
Rivanov schreef op woensdag 14 november 2012 @ 08:07:
Texture pack geinstalleerd??! Hoe doe je dat? :?
Bij de options in het begin scherm staat er onderaan install. Dit installeerd dan 1,8GB aan textures

edit:
Ok het maakt dus blijkbaar niets uit, ik had het ook meteen gedaan dus kon geen vergelijk maken met van te voren.

[ Voor 18% gewijzigd door fitness82 op 14-11-2012 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

ik raak er maar niet aan gewend na veel MW3 gespeeld te hebben.
Ik ben van MW2 naar BO naar MW3 naar BO II geswitched maar de laatste lijkt maar niet te wennen.
maw ik suck echt kont, en in BO en MW3 kwam ik zeer redelijk mee.

Meer mensen last van?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

mindcre8r schreef op woensdag 14 november 2012 @ 09:18:
Ik ben van MW2 naar BO naar MW3 naar BO II geswitched maar de laatste lijkt maar niet te wennen.

Meer mensen last van?
In het begin wel ja, maar ondertussen gaat het wel lekker. Ik ben een S&D speler (athans meestal). Maar in het begin heb ik toch wat andere game types gespeeld om gewend te raken aan alles. Ik zou zeggen geef het even tijd, het gevoel komt wel.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 11:34

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Meer mensen last van?
Ik kon na MW2 ook niet wennen aan BO en daarna natuurlijk wel aan MW3. Dus ik hoop dat het met BO2 beter gaat, maar daar kom ik vanavond achter :) Al is het wel een andere game en moet je ook gewoon wennen aan de game. ach, zie het als een uitdaging om jezelf te trainen voor een andere game, al zijn teveel mensen veel te bang voor hun stats en dat soort onzin. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-09 22:34
Ik heb echt heel veel problemen met het joinen van servers. Eenmaal de map geladen geeft hij 9 van de 10 keer aan Connection interupted. Vervolgens word ik eruit gegooid met de melding Server disconnect. Van andere mensen die ook op die server zaten hoor ik vervolgens dat ze er gewoon in zitten. Ik baal echt als een stekker, want zo mijn eerste indruk van de extra features zoals leanen en league play bevalt me enorm. (pc speler)

iRacing profile | Racing rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Meer mensen last van?
Niet echt. Tweede potje dat ik speelde haalde ik meteen bijna 30 kills tegen 7 deaths. Later op de avond ging ik wel een aantal keer negatief, maar dat heb ik altijd als ik langer dan 2 uur speel, en Ground War is mij wat te druk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gettow
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-06-2023
Hann1BaL schreef op woensdag 14 november 2012 @ 09:21:
[...]

Ik kon na MW2 ook niet wennen aan BO en daarna natuurlijk wel aan MW3. Dus ik hoop dat het met BO2 beter gaat, maar daar kom ik vanavond achter :) Al is het wel een andere game en moet je ook gewoon wennen aan de game. ach, zie het als een uitdaging om jezelf te trainen voor een andere game, al zijn teveel mensen veel te bang voor hun stats en dat soort onzin. :D
BOII speelt veel meer als MW3 dan dat BO gelijk aan MW2 speelde. BO had een heel andere speelmanier. Kon meteen al goed meekomen, dus succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister dan eindelijk toegekomen aan de game. Eerst een stuk SP gespeeld en dat beviel wel. Verhaal is niet onaardig en Woods is gewoon erg baas (en wat vloekt die gast veel hehe). Strikeforce missie vond ik ook wel wat pittig, maar toen ik eenmaal doorhad dat je net zo makkelijk zo'n grote robot naast de objective kunt zetten om daar gewoon alles mee kapot te knallen, was het verder niet zo heel lastig meer. Maar de besturing laat wel te wensen over, damn wat is dat onnodig ingewikkeld gedaan (in strikeforce). Overige missies bevielen me wel al ben ik er nog lang niet klaar mee. Spanning zit er goed in en een lekkere achtbaanrit. Boeiender dan MW3 vind ik, of het BO1 gaat evenaren of eroverheen gaat kan ik nog niet zeggen, maar vooralsnog staat het gelijk. Grafisch was ie op sommige punten echt matig, maar andere momenten vind ik het prima. Meer is er gewoon niet uit te halen.

De MP was even wennen, dat begon echt enorm brak en kon met moeite mn k/d op 1 houden. Team was ook niet om over naar huis te schrijven, dus dan wordt je gewoon gigantisch vaak in je rug gepakt. Maar toen ik eenmaal wat meer mapkennis kreeg, kon ik me eindelijk richting een k/d van 2 begeven en dat beviel ook meteen een stuk beter. Dan gaat het ook wel wat harder met de streaks enzo. Kom nog niet op mn BO1 niveau, maar moet gewoon effe wennen. Zit op mn controller (360) ook nog regelmatig de select knop in te drukken om te spotten enzo.

De maps bevallen me wel. Heb nog geen map waar ik een echte hekel aan heb en dat is imo erg positief. Ze zijn vaak een stuk kleiner, maar hebben toch niet grote clusterfucks, er is altijd wel een weg om te flanken en dat vind ik erg knap. Spawnrapen heb ik ook nog niet echt gehad, volgens mij ben ik op de 100 spawns misschien 3x binnen een seconde afgeknalt. Teamplay was nog niet echt geweldig, waardoor ik toch wat moeite had om er soms achter te komen waar de enemy nou grootschalig vandaan kwam. Ook alle perks, attachments, pick10, menu's en scores moet ik nog erg aan wennen, net als de snelheid van de mp. Aan het eind van de avond ging ik in ieder geval weer goed vooruit en ik denk dat ik wel binnen een week of 2 in de buurt van mn normale niveau zal komen.

Qua wapens prefereer ik momenteel de MP7 op de meeste maps en de M27 op iets grotere maps. Heb gemerkt dat de laser bij de MP7 best veel uitmaakt en de aim-assist daar een stuk beter van wordt. Ben er nog niet achter wat voor mij nou de ideale wapens zijn, maar de MP7 lijkt de AK74u van BO1. Nu nog een alternatief voor de Galil en Commando van BO1.

Wel merkte ik soms dat degene die me afschoot in de replay mij echt serieus langer zag en schoot, maar dat het op het moment zelf voor mij binnen notime voorbij was. Alsof je geen kans maakt. Weet niet of dat komt door slechte verbindingen of host-voordeel. Mn NAT staat wel op moderate, al kan ik daar weinig aan veranderen, misschien dat dat uitmaakt. Ook doet mn aim-assist soms erg raar.

De game bevalt in ieder geval wel, dus ga nu even kijken hoe ik het goedkoopst aan die season pass kan komen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

[...]

Zorg dat steam geinstalleerd is...

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyktm
  • Laatst online: 10-09 22:25

jordyktm

Catch me if you can.

Gisteren netjes BO2 geinstalleerd, opgestart. Verliep allemaal prima. Sloot de game even af voor een kleine pauze en op het moment dat ik de game weer opstarte kreeg ik weer een huge ass update? Weet iemand hier wat van ?

- Intel - iPhone 13 Pro - KTM - Steam: Wicked Pony -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Ik had overigens wel een crash (PC) toen ik gisteren m'n headset (Diablo III Steelseries) inplugde. Ik kreeg in eerste instantie geen geluid en ging dus naar het menu, switches hem naar de headset en BAM - Crash!

Kwam er zelfs niet uit met cltr+alt+del ;)

Daarna totaal geen last meer van gehad.....geweldige game!

[ Voor 10% gewijzigd door Pedr0 op 14-11-2012 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:28
jordyktm schreef op woensdag 14 november 2012 @ 09:40:
Gisteren netjes BO2 geinstalleerd, opgestart. Verliep allemaal prima. Sloot de game even af voor een kleine pauze en op het moment dat ik de game weer opstarte kreeg ik weer een huge ass update? Weet iemand hier wat van ?
Yup same. Ze schijnen al weer wat gepatched te hebben en wat aan de balance gedaan te hebben.
Martinspire schreef op woensdag 14 november 2012 @ 09:35:
Qua wapens prefereer ik momenteel de MP7 op de meeste maps en de M27 op iets grotere maps. Heb gemerkt dat de laser bij de MP7 best veel uitmaakt en de aim-assist daar een stuk beter van wordt. Ben er nog niet achter wat voor mij nou de ideale wapens zijn, maar de MP7 lijkt de AK74u van BO1. Nu nog een alternatief voor de Galil en Commando van BO1.
De MSMC en de PDW-57 zijn meer zoals de AK74u. Schieten redelijk traag, maar wel 3 shot kill van dichtbij. Alle andere SMG's zijn 4 shot kills en allemaal zijn ze 6 shot kill op afstand.

De MTAR is een beetje zoals de AK47/Commando/Galil. De Type25 een beetje zoals de FAMAS.

[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 14-11-2012 09:49 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-06 11:00

Meer mensen last van?
Ja ik ook. Ik zuig echt met deze game. Kan mijn draai niet vinden. Waar ik bij BO1 en MW2 gemiddeld 3.50 speelde, kom ik hier niet verder dan 1.80. Gisteren de laatste 10/15 potjes speelde ik bijna alleen maar 1 op 1. Ik verlies echt bijna alle 1 op 1 duels. Veel mensen spelen met SMG waar je dan met een SWAT 556 weinig hebt in te brengen. Soms ga je echt zo snel achter elkaar kapot. En de spawns zijn in sommige maps echt verschrikkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:55
Eeen uodate voor het kopen van de Digital Deluxe Edition op Steam:

http://forums.steampowere.../showthread.php?t=3003144

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 09:44
Sorry hoor maar ben ik echt de enige die moeite heeft met die Strike Force missies? Ik mag mezelf toch wel een prima gamer noemen en het spel speel ik toch gemakkelijk op Veteran maar ik word telkens helemaal afgemaakt tijdens die missies die ik vervolgens niet meer opnieuw mag spelen aangezien ik geen Strike Forces meer over heb. Vind dit wel echt slecht geimplementeerd. Als je iets als gelimiteerd aantal kansen geeft aan een speler, zorg er dan ook voor dat de speler zelf verantwoordelijk is voor het succes/falen van de missie, niet de AI.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-09 12:03
tikkietrugjaap schreef op woensdag 14 november 2012 @ 09:58:
Sorry hoor maar ben ik echt de enige die moeite heeft met die Strike Force missies? Ik mag mezelf toch wel een prima gamer noemen en het spel speel ik toch gemakkelijk op Veteran maar ik word telkens helemaal afgemaakt tijdens die missies die ik vervolgens niet meer opnieuw mag spelen aangezien ik geen Strike Forces meer over heb. Vind dit wel echt slecht geimplementeerd. Als je iets als gelimiteerd aantal kansen geeft aan een speler, zorg er dan ook voor dat de speler zelf verantwoordelijk is voor het succes/falen van de missie, niet de AI.
Door dit ben ik gestopt met de Single player, het voegt wel wat toe maar niet op de manier waarop hun het opgezet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Kutspel, draait niet eens op WinXP :(

spoiler:
Weet ik, dat staat in de specs. maar in afwachting van een nieuwe PC toch maar geinstalleerd in de hoop dat het toch zou werken ondanks dat XP niet gesupport werd :P

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Frentik schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:03:
Kutspel, draait niet eens op WinXP :(

spoiler:
Weet ik, dat staat in de specs. maar in afwachting van een nieuwe PC toch maar geinstalleerd in de hoop dat het toch zou werken ondanks dat XP niet gesupport werd :P
Lekker belangrijk ook :P Geef me een reden om nog XP te gebruiken ;)

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axelfoley007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:11
Dank :)

Lijkt perfect te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
TOP!! Ik zit nu op stage, dus kan het helaas nog niet proberen. Maar het werkt dus.

Heb jij de Nuketown 2025 pre-order editie? En geupgrade via die link. Wil graag ook Nuketown Zombies en de camo's en gamer cards. WaW heb ik al reeds legaal, echter niet op Steam.

Maar jij heb dus nu de extra optie van de Digital Deluxe Edition?

Wel lekker buggy van Steam!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axelfoley007
Zie onderstaand (DLC had ik er niet bijstaan iig), ik heb de game nog niet kunnen spelen en testen.

Ik had de standaard editie via de Power Unlimited actie.

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/zmn0l.png

[ Voor 16% gewijzigd door Axelfoley007 op 14-11-2012 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet zeggen dat ik niet veel verwacht had van Black Ops 2 na een tijd Battlefield te hebben gespeeld en MW3 te hebben overgeslagen, maar ik vind het toch een top spel. Die customizations gaan heel ver waardoor je bepaalde dingen tegen elkaar gaat afwegen, het ziet er ondanks de oude engine toch niet storend verouderd uit, het draait bij mij als een zonnetje, laad als een speer, stabiele hoge FPS op max settings. Scorestreaks vind ik een flinke verbetering. Maar het meest bijzondere is die echo als iemand binnen praat, die is klinkt zo surround dat ik tot 2 keer toe mijn koptelefoon af deed om te kijken waar dat geluid vandaan kwam :)

Kortom, (onverwacht) tevreden met Black Ops 2 tot dusver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axelfoley007
Score streaks zijn een flinke verbetering. In de map anzich ligt de chaos van die score streaks veel lager als in blops1. Daar stond structureel alles in de fik en explodeerde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 10:44
Tweaker1987 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:19:
TOP!! Ik zit nu op stage, dus kan het helaas nog niet proberen. Maar het werkt dus.

Heb jij de Nuketown 2025 pre-order editie? En geupgrade via die link. Wil graag ook Nuketown Zombies en de camo's en gamer cards. WaW heb ik al reeds legaal, echter niet op Steam.

Maar jij heb dus nu de extra optie van de Digital Deluxe Edition?

Wel lekker buggy van Steam!!
Ahrhhh werkt nu wel bij mij :) ik dacht er al eerder aan om op deze manier de upgrade te kopen maar was bang dat het niet zou lukken :)

[ Voor 10% gewijzigd door exi22 op 14-11-2012 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Hebben mensen ondertussen al leuke custom classes gemaakt voor zover dat mogelijk is in je huidige lvl? Ben er wel benieuwd naar :)

Ik zelf maak sowieso als een 'Ninja class' maar dat kan ik sowieso pas doen als ik de Ghost perk heb.

Ben overigens pas lvl 15, doe lekker op me gemak. Kan ook niet meer elke dag uren aan de stuk spelen zoals 'vroegah' helaas. Iets met een gezin met twee kids van 4,5j en 5mnd :+

[ Voor 27% gewijzigd door Pedr0 op 14-11-2012 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

warhamstr schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:08:
Lekker belangrijk ook :P Geef me een reden om nog XP te gebruiken ;)
PC uit 2007 en in 2009 niet de moeite genomen om te upgraden naar Win7?

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Op dit moment speel ik de wat kleinere levels met de mp7 en de grotere met de type25.
Goed vergelijkbaar met de ak47u en famas.
Benieuwd hoe de andere guns zijn als ik straks hoger geleveled ben

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 14:03

BLACKfm

o_O

Meer mensen last van?
Ik heb juist dat als ik van MW3 naar BO1 ga ik echt geen bal kan raken. MW3 en BO2 zijn (voor mij) kwa besturing als 2 druppels water en na 3 rondjes spelen stond ik al bovenaan.

Helaas me eerste rondjes gespeeld op een wifi verbinding en dan scheelt die ene miliseconden toch echt (kills die niet kunnen zie je in de killcam duidelijk terug als prima mogelijk).

Tijdens de eerste rondjes kon je alleen de standaard classes nemen, en de geen met een automatisch shotgun en een kruisboog met exploderende tip vond ik wel leuk om te doen.

Zoiets wordt natuurlijk weer gelijk als 'newb wapen' bestempeld omdat het overpowered is. Als je snel aan de muisknop zit is het een gegarandeerde kill.
Maar die kruisboog is wel leuk. Mooie drop zodat je voor een afstandschot daar ook nog rekening mee moet houden. Maar wel grappig dat een direct hit ook een kill verzekerd.

Momenteel speel ik met de type 25, maar dan ook enkel door het gebrek aan beter. Ik ben nu lv13 maar echt boeiende dingen zijn er nog niet unlocked. Keuze uit 2 of 3 wapens per class.

Van het weekend ga ik in ieder geval maar even los.

En waar is trouwens mijn prestigetoken uit MW3? Als je voor de eerste keer prestiged dan krijg je toch 1 token in de volgende game? In MW2 later geprestiged dan in MW3, maar ook daar heb ik geen extra token gezien...

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 07:45
Gaat deze game me bevallen als ik MW3 niet veel online gespeeld hebt (volgens steam 102min :P )? Kon me namelijk echt niet bekoren... Twijfel daarom dan ook om Black Ops 2 aan te schaffen...

[ Voor 7% gewijzigd door Exterminator op 14-11-2012 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

BLACKfm schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:49:
[...]

Momenteel speel ik met de type 25, maar dan ook enkel door het gebrek aan beter. Ik ben nu lv13 maar echt boeiende dingen zijn er nog niet unlocked. Keuze uit 2 of 3 wapens per class.
Ik ben level 27 en speel ook nog met de type 25 (als ik geen sniper gebruik). Is toch één van de betere wapens denk ik.
Exterminator schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:53:
Gaat deze game me bevallen als ik MW3 niet veel online gespeeld hebt? Kon me namelijk echt niet bekoren... Twijfel daarom dan ook om Black Ops 2 aan te schaffen...
Dat is toch een vraag die alleen jij kan beantwoorden. Ik vind het in ieder geval een vet spel, en vermaak me hier nog wel mee. MW3 heb ik in het begin ook veel gespeeld tot er een overload aan cheaters kwamen, toen heb ik het naast me neergelegd.

[ Voor 38% gewijzigd door Madstorm op 14-11-2012 10:56 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat zijn nou eigenlijk een beetje de beste attachments voor je wapen? Heb het idee dat laser-sight goed is voor je aim assist (console) en naast een fatsoenlijke scope (gun-sights zijn vaak erg mager), dat de grip best handig kan zijn. Maar zit nog effe te dubben wat er verder nog essentieel is om een beetje mee te kunnen komen.

Wat zetten jullie zoal op je gun en waarom?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
MP7 + Fast Mags + Grip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 07:45
Madstorm schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:54:

[...]

Dat is toch een vraag die alleen jij kan beantwoorden. Ik vind het in ieder geval een vet spel, en vermaak me hier nog wel mee. MW3 heb ik in het begin ook veel gespeeld tot er een overload aan cheaters kwamen, toen heb ik het naast me neergelegd.
Ja maja, het zijn 2 verschillende ontwikkelaars. Misschien dat je dit toch wel merkt en me deze game dus weer beter bevalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind die Type 25 maar kut. Lage damage heeft die, voor mijn idee. Dan liever de Mtar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyktm

jordyktm

Catch me if you can.

Wat mij erg tegenvalt, of misschien weet ik niet hoe het wel moet, is dat als ik een vriend invite of join dat je niet kan zien hoe vol zijn server zit op dat moment en je dus 9 vd 10 x een error krijgt dat de server vol zit. Is het niet mogelijk om te filteren op bezette plaatsen in een server? Dat er dus een lijst verschijnt met alle beschikbare servers op die zoekterm. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

jordyktm schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:07:
Wat mij erg tegenvalt, of misschien weet ik niet hoe het wel moet, is dat als ik een vriend invite of join dat je niet kan zien hoe vol zijn server zit op dat moment en je dus 9 vd 10 x een error krijgt dat de server vol zit. Is het niet mogelijk om te filteren op bezette plaatsen in een server? Dat er dus een lijst verschijnt met alle beschikbare servers op die zoekterm. 8)7
Nieuwe party beginnen met het betreffende persoon? Dat werkt imho veel beter

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyktm

jordyktm

Catch me if you can.

Xenomorphh schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:15:
[...]

Nieuwe party beginnen met het betreffende persoon? Dat werkt imho veel beter
Dan krijg ik dus "Unable to join game session".....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

jordyktm schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:17:
[...]

Dan krijg ik dus "Unable to join game session".....
NAT Type wel op open staan? En die van je vriend?

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Laatst online: 09-09 09:23

jeka

Support your local club.

Martinspire schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:56:
Wat zijn nou eigenlijk een beetje de beste attachments voor je wapen? Heb het idee dat laser-sight goed is voor je aim assist (console) en naast een fatsoenlijke scope (gun-sights zijn vaak erg mager), dat de grip best handig kan zijn. Maar zit nog effe te dubben wat er verder nog essentieel is om een beetje mee te kunnen komen.

Ik had gister goede scores (voor mijn doen K/D 2) met de MTAR+Grip+Acog. Nauwlijks Recoil en een beetje zoom. Ideaal voor n00bs zoals ik. :)

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyktm

jordyktm

Catch me if you can.

Madstorm schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:19:
[...]

NAT Type wel op open staan? En die van je vriend?
Ja is beide het geval, daarom vind ik het zo'n raar punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Maar back on topic moet ik zeggen dat ik het best een toffe game vind al had ik hem liever iets langzamer gehad en zonder al die luchtshit.. Ben echt al 10x afgeschoten door een klein vliegtuigje die je niet hoort !! Mis de oude versies zonder al die suffe perks, maar dat kan ook ouderdom en daarbij behorende nostalgische gevoelens zijn :p
Mijn PS3 heeft gisteravond ook al een paar keer lopen hangen, en inderdaad vrij vaak Connection Interrupted of "Lost connection to host". Maar een paar weken terug speelde ik BO1 voor het eerst, en toen had ik precies hetzelfde.

Wat bedoel je met "al die luchtshit"? Heb je MW3 wel eens gespeeld?
Daar heb je de Predator Missile, Precision Airstrike, Attack Helicopter, Strafe Run, AH-6 Overwatch, Reaper, AC130, Pave Low, Osprey Gunner en Stealth Bomber. Bij een beetje drukke pot hingen er zo 2/3 van die beesten rond!

Oh, die System Check hoef je niet perse te doen, als je op rondje drukt wanneer die melding komt dan gaat hij gewoon naar het hoofdmenu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
jordyktm schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:07:
Er staat toch bij : joinable / not joinable?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyktm

jordyktm

Catch me if you can.

baronruud schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:24:
[...]

Er staat toch bij : joinable / not joinable?
Hmm, zal er vanavond nog even naar kijken. Ben nu niet in de gelegenheid namelijk ! :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Martinspire schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:56:

Type 25 + Reflex Sight + Fast Mag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:41

Dark Angel

Corvette LS Power

Kw4kje schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 23:17:
[...]

Ik zou ook wel graag willen weten hoe die uav strikes enz werken. Ik zie dat ze geladen zijn.
Maar geen keybinds kunnen vinden. Zit toch anders in elkaar dan gedacht.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Pagina: 1 ... 16 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.

Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.