Krijg net een berichtje van mijn broer, dat het spel die ik bij de PU besteld heb binnen is. Wordt vanavond dus ouderwets schieten!
Je kan ook met level 10 aan de MP beginnen ipv level 1....
???
en waarom zou je dat doen?!
en waarom zou je dat doen?!
Incl alle bijhorende perks wapens etc die je haalt t/m level 10.
Hoe kan dat dan en wat is de toegevoegde waarde ervan dat je al wat unlock tokens hebt?baronruud schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:51:
Je kan ook met level 10 aan de MP beginnen ipv level 1....
Binnen nu en 45min moet die er echt zijn. Dat zegt track and trace!
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
In combat training kan je tot lvl 10 spelen en dat telt dan ook voor je multiplayer. Maar alleen tot lvl 10.destroye schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:52:
[...]
Hoe kan dat dan en wat is de toegevoegde waarde ervan dat je al wat unlock tokens hebt?
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Weet iemand de prijs van MM rotterdam voor PS3 ?
Zie overal 52euro en 55euro .
Idd en je kent de levels beter. K/D ratio telt niet mee.....PM_Petrol schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:53:
[...]
In combat training kan je tot lvl 10 spelen en dat telt dan ook voor je multiplayer. Maar alleen tot lvl 10.
Ow zo naja dat doe ik toch nooit dus dan maar gewoon MP starten zodra ik om half 6 thuis benPM_Petrol schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:53:
[...]
In combat training kan je tot lvl 10 spelen en dat telt dan ook voor je multiplayer. Maar alleen tot lvl 10.
49,95DonDee schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:53:
Weet iemand de prijs van MM rotterdam voor PS3 ?
Verwijderd
Als er belangstelling is voor live beelden ben ik aan het streamen (nooit eerder gedaan overigens).
http://www.twitch.tv/exactorit
Begin over een minuut of tien. Uiteraad direct de MP in. Geen Combat Training en dat soort dingen. Zal me benieuwen hoe dat gaat.
http://www.twitch.tv/exactorit
Begin over een minuut of tien. Uiteraad direct de MP in. Geen Combat Training en dat soort dingen. Zal me benieuwen hoe dat gaat.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2012 14:57 ]
Kleine maps =/= geen long lines of sights (allemaal in een CQC shooter perspectief zien, dit is geen Battlefield/Tribes/Delta Force). CoD heeft echter wat dingen zoals slap map design waardoor snipers en LMG's niet super effectief zijn in hun eigenlijke rol.Asgaro schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:49:
[...]
Lange-afstandswapens? We praten hier over CoD: alle maps zijn zo klein en ze bestaan grotendeels uit smalle gangetjes, zodat er nooit een lange afstand is.
Ik snap niet dat ze de LMG's zo maken:
- grote mag size dus je verliest minder tijd door reloaden
- recoil is laag dus je kan gemakkelijk sprayen en winnen
- hip fire is ontzettend accuraat heb ik gezien in gameplay vids. Ook al is je crosshair ubergroot in hip fire mode, ik zie mensen er nog accuraat anderen mee killen in hip fire...
Ik vraag me af waarom je niet met een LMG zou rondlopen...
En waarom geen LMG's: SMG's! Geen enkel wapen heeft recoil waar je je druk om hoeft te maken en SMG's hebben de hoogst mogelijke movement speed en de laagste ADS time van de primary's, hoge rate of fire en doen niet eens zo veel minder damage. Behalve op afstand (ze hebben eindelijk door dat SMG's niet in 3-5 schoten zouden moeten killen op afstand), maar dat is ook niet zo'n probleem dus.
LMG's zijn het tegenovergestelde van dat.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verdorie, zit m nu remote te installeren, maar er is natuurlijk een 2e disc....
Gaat hij ook verder zonder die schijf?
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Verwijderd
Mijn eerste potje HC FFA :
Hier ga ik me wel mee vermaken.
2de plek.
Niet camperig gespeeld
Het was nog wel een beetje laggy hier en daar.
2de plek.
Niet camperig gespeeld
Kun je niet gewoon de key in Steam toevoegen en Steam laten downloaden?warhamstr schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:07:
Verdorie, zit m nu remote te installeren, maar er is natuurlijk een 2e disc....
http://www.ebay.com/itm/N...ories&hash=item416e24fd5fevilpin0 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:24:
Omdat ik liever op de bank languit ligt dan in dezelfde houding die ik al 8 uur per dag op werk moet aannemen. Gaat puur om single player he!
Ik heb zo'n ding werkt prima eigenlijk elk spel.
Ligt het nou aan mij of is de main menu zo onduidelijk qua tekst. Ik speel gewoon op 1920x1080 met 8xAA en het blijft onduidelijk. Qua SLI moeten ze ook wel een fix brengen aangezien m'n tweede GTX560 Ti hooguit maar 10% wordt gebruikt en de andere de volle 100%...
WTF. Dat is wel schandalig van MM. Hoop dat ze wel snel gaan leveren. Inclusief voucher want voor de Nuketown map had ik juist de pre-order geplaatst. Normaal ga ik gewoon ff naar een winkel.Vrijdag schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:45:
[...]
Ik pre-order nooit meer bij de MM. Vorig jaar gedaan omdat je er dan wat bij kreeg (mappack geloof ik). 's Avonds in de rij gestaan, eindelijk aan de beurt: "Nee sorry, pre-orders worden pas vanaf morgen verzonden. En er zijn ook geen vouchers meer. Maar u kunt nu wel een exemplaar kopen en dan de pre-order terugbrengen."
Hilarisch
Het is in ieder geval de eerste en laatste keer dat ik dit via MM doe.
Dit zie je nogal vaak met nieuwe games. De jongens van Nvidia en AMD zullen wel weer druk zijn om de volgende drivers van optimalisaties te voorzien.ZeroController schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:21:
Ligt het nou aan mij of is de main menu zo onduidelijk qua tekst. Ik speel gewoon op 1920x1080 met 8xAA en het blijft onduidelijk. Qua SLI moeten ze ook wel een fix brengen aangezien m'n tweede GTX560 Ti hooguit maar 10% wordt gebruikt en de andere de volle 100%...
Voor nvidia was er gisteren een beta driver:Hann1BaL schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:30:
[...]
Dit zie je nogal vaak met nieuwe games. De jongens van Nvidia en AMD zullen wel weer druk zijn om de volgende drivers van optimalisaties te voorzien.
http://www.nvidia.com/obj...t-310.54-beta-driver.html
helaas nog geen SLI profile maar dat komt vanzelf welThis is the recommended driver for the best experience in Call of Duty: Black Ops 2 and Assassin's Creed III, providing up to 26% faster performance in Call of Duty: Black Ops 2 and up to 18% faster performance in Assassin’s Creed III, as well as smooth, shimmer-free graphics with TXAA antialiasing in both games.
[ Voor 3% gewijzigd door Verderf op 13-11-2012 15:34 ]
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Wat speelt het lekker zeg! Lekker snel, dat is waar ik me irriteerde aan bf3 allemaal zo traag! Rush ftw 
Heb denk totaal 5 potjes gespeeld en gaat lekker!
Heb denk totaal 5 potjes gespeeld en gaat lekker!
Niet camperig gespeeld, mwuahahah. Het eerste wat je doet is 2 stappen lopen en als een laffe haas ADS in een hoekje gaan zitten, om vervolgens de eerste 4 minuten in dat hok aan de zijkant te gaan zitten. Toen ben ik gestopt met kijken.Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:07:
Mijn eerste potje HC FFA :
[video]
2de plek.
Niet camperig gespeeld

En laten we even een maand of 2 wachten, kijken of je dan nog steeds tweede wordt met 18-14 in FFA.
[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 13-11-2012 15:42 ]
Verwijderd
ik ben van plan mijn gameplay te versnellenbram1984 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:40:
[...]
Niet camperig gespeeld, mwuahahah. Het eerste wat je doet is 2 stappen lopen en als een laffe haas ADS in een hoekje gaan zitten, om vervolgens de eerste 4 minuten in dat hok aan de zijkant te gaan zitten. Toen ben ik gestopt met kijken.
En laten we even een maand of 2 wachten, kijken of je dan nog steeds tweede wordt met 18-14 in FFA.
kun jij weer slapen vannacht
Verwijderd
ati heeft ook de 12.11 beta updated naar beta 7. hopelijk fixed het de slow map loading issue.
anders gaat ik terug naar 12.10 in de hoop dat het daar wel goed gaat.
anders gaat ik terug naar 12.10 in de hoop dat het daar wel goed gaat.
Ik vind het echt de meeste waardeloze game uit de COD reeks. Ik heb ze allemaal gekocht maar deze is echt het absolute dieptepunt.
De graphics zijn ronduit bedroevend. Dat ze eind 2012 nog met iets durven uitkomen dat er zo uitziet. Dat is pas echt lef hebben. De eerste Crysis van tig jaar geleden ziet er nog beter uit.
Verder vind ik de single player missies tot dusverre ronduit saai, de MP maps zien eruit alsof ze door een dronken kleuter gemaakt zijn.
Wat een prul zeg.
De graphics zijn ronduit bedroevend. Dat ze eind 2012 nog met iets durven uitkomen dat er zo uitziet. Dat is pas echt lef hebben. De eerste Crysis van tig jaar geleden ziet er nog beter uit.
Verder vind ik de single player missies tot dusverre ronduit saai, de MP maps zien eruit alsof ze door een dronken kleuter gemaakt zijn.
Wat een prul zeg.
Ja, uiteindelijk moest ik dus weer terug om het op te halen en meteen weer in te leveren. Had het maar op de midnight launch gekocht maar geen pre-order spul voor mij. Hoop voor je dat je het wel krijgt en dat ze niet tegen jou hetzelfde verhaal ophangen.S1NN3D schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:22:
[...]
WTF. Dat is wel schandalig van MM. Hoop dat ze wel snel gaan leveren. Inclusief voucher want voor de Nuketown map had ik juist de pre-order geplaatst. Normaal ga ik gewoon ff naar een winkel.
Het is in ieder geval de eerste en laatste keer dat ik dit via MM doe.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Dat idee had ik dus bij MW3.. Speel je op de PC of PS3/X360?pieterb44 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:47:
Ik vind het echt de meeste waardeloze game uit de COD reeks. Ik heb ze allemaal gekocht maar deze is echt het absolute dieptepunt.
Wat een prul zeg.
Jammer dat Crysis er goed uitziet en gigantisch ruk speelt! Wat is dan belangrijker.....pieterb44 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:47:
Wat een prul zeg.
Dat wist je van te voren....
Maps: geen mening...nog
[ Voor 3% gewijzigd door DeBaroN op 13-11-2012 15:50 ]
Trollpieterb44 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:47:
Wat een prul zeg.
Ik merk gewoon dat ik echt pro-Treyarch ben. IW levert pas rommel af. Ongeinspireerde levels in MW3. Die heb ik echt 2 weken gespeeld, en toen was ik het al beu.
Lol, Serieuze note: Je had de graphics van te voren wel kunnen zien. Zelf vind ik het wel fijn dat een game lekker soepel draait en dan maar iets minder mooi. Het was al bekend op welke engine dit gebaseerd was daarom had je bepaalde verwachtingen kunnen hebben. Of het leuk is of niet weet ik hopelijk vanavond
pieterb44 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:47:
Wat een prul zeg.
Ga er nog ff op in. Dit noemen ze nu een troll. De laatste CoD die hij waarschijnlijk gespeeld heeft is deel 4 en nu probeert hij gewoon reacties uit te lokken. Gewoon om lachen en weer verder spelen.MicScott schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:49:
[...]
Dat idee had ik dus bij MW3.. Speel je op de PC of PS3/X360?
Weet iemand een leuke deal in Groningen?
Op de site van GameMania staat 59 euro en op de webshop van MM, die bijna niet gelijk is aan winkelprijzen, staat 68. Dat lijkt me toch iets teveel.
Nog andere mensen die hem gehaald hebben in Groningen en zo ja waar en voor hoeveel?
Op de site van GameMania staat 59 euro en op de webshop van MM, die bijna niet gelijk is aan winkelprijzen, staat 68. Dat lijkt me toch iets teveel.
Nog andere mensen die hem gehaald hebben in Groningen en zo ja waar en voor hoeveel?
Saturn ken je ook heen gaan, weet alleen niet hoe duur die daar is. (max 60eu denk)
Bedankt voor de suggestie, maar de Saturn zit in Groningen op het industrieterrein en dat is voor mij vanuit de stad net iets te ver fietsen
.
Ook besteld i.c.m. pu abbonnement, maar helaas is de post als langs geweest en geen cod. Dus ik ben bang dat deze pas morgen verschijnd, er jammer omdat ik vandaag een vrije dag had! Dan gaan we maar weer ouderwets mw3 en!
Ik speel hem op PC, en het is de enige game die ik niet op 1920 x1080 kan zetten, deze resolutie zit gewoon niet in de opties bij mij.
Zijn er nog mensen met dit probleem?
vanmiddag gehaald bij mediamarkt groningen voor 49,95 (ps3), bakken vol daar.RTB93 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:06:
Weet iemand een leuke deal in Groningen?
Verwijderd
Een klein uur gespeeld. Gaat wel weer lekker. Eerste pot gelijk KD van 2. Daarna wat afwisselend maar zit rond de koers van 2. 
Dropshotten werkt niet meer lekker voor elke situatie. Nog steeds wel voor als je een knifeaap dodget maar niet in een 1 op 1. Springen is dan beter.
MP7 blijft baas. Heb er nu een silencer op. Recoilloos 1 miljoen kogels per seconde afvuren is er weer. Minder BO en meer MW voelt het aan.
Maps die ik gespeeld heb zijn tof. Vooral het schip is super snel en super strak. Heb die drie keer gespeeld en heb het idee dat het de nieuwe Nuketown/Rust wordt.
Dropshotten werkt niet meer lekker voor elke situatie. Nog steeds wel voor als je een knifeaap dodget maar niet in een 1 op 1. Springen is dan beter.
MP7 blijft baas. Heb er nu een silencer op. Recoilloos 1 miljoen kogels per seconde afvuren is er weer. Minder BO en meer MW voelt het aan.
Maps die ik gespeeld heb zijn tof. Vooral het schip is super snel en super strak. Heb die drie keer gespeeld en heb het idee dat het de nieuwe Nuketown/Rust wordt.
Ik denk dat Nuketown 2025 de nieuwe Nuketown wordt.
Verwijderd
Goed punt.bram1984 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:21:
Jemig...bram1984 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:21:
Binnen gehad met dank aan Gamesync. (bo2 + nuketown 2025)
Alleen is hij nog f@cking 45 minuten bezig met installeren geeft hij aan....
aarrggghhh
ga gelijk ff disc 2 controleren.... of dat ook de juste is.
aarrggghhh
ga gelijk ff disc 2 controleren.... of dat ook de juste is.
[ Voor 17% gewijzigd door Frostbite op 13-11-2012 16:33 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Poeh zo nauw nauw!Sc0rPi0N schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:32:
Binnen gehad met dank aan Gamesync. (bo2 + nuketown 2025)
aarrggghhh
Troll anders ff op een ander forum.. wil je
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Trollen?Sc0rPi0N schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:33:
[...]
Troll anders ff op een ander forum.. wil je
hebben meer mensen last van online op de ps3 dat af en toe me scherm zwart wordt
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
45 minuten vind ik best lang namelijk. Waar andere games ongeveer 10 minuten a 15 minuten erover doen vind ik dit best lang.warhamstr schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:35:
[...]
Trollen?Komen melden dat een game 45min. doet over installeren is lekker nuttig zeg? Sorry hoor, succes met wachten. Ik heb de tijd gedood door op youtube gameplay filmpjes te kijken
![]()
Anyway DVD 2 seems ok. en bevat Black ops 2 zaken en geen Mass Effect 2 bestanden.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Gelukkig leven we in een tijd dat een glasvezel verbinding sneller is met downloaden en installeren van een game dan dat je het van de dvd aftrekt
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Mensen zijn verwent tegenwoordig, vroeger zat ik uren te wachten dat mijn filmpje van 150mb binnen kwam. Nu moet alles snel snel snel.... Geduld is ver te zoeken tegenwoordig.
Stand Alone Agent (GITS SAC)
Hangt in dit geval volledig af van de servers van SteamVerderf schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:38:
Gelukkig leven we in een tijd dat een glasvezel verbinding sneller is met downloaden en installeren van een game dan dat je het van de dvd aftrekt
Nee, maar het kan natuurlijk ook dat je HDMI kabel rot is. Heb ik ook last van gehad.Njay schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:36:
hebben meer mensen last van online op de ps3 dat af en toe me scherm zwart wordt
Ben nu op PS3 textures aan t kopieren naar HDD. Nuttig?
This is a Rapture reminder..
Schijnt verder niets aan de performance te doen. Het zou alleen beter voor de blue ray speler zijn.
Weet iemand wat je moet doen als je door die tank onder je paard terecht komt.
Heb geprobeerd beide muis knoppen in te drukken en pijltjes toetsen in te drukken,maar het wilt maar niet lukken.Wil graag de single player uit spelen.
Heb geprobeerd beide muis knoppen in te drukken en pijltjes toetsen in te drukken,maar het wilt maar niet lukken.Wil graag de single player uit spelen.
GAAN MET DIE SPOILERS!!!icn schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 17:14:
Ik heb problemen met zombies. Elke keer zwart scherm en ps3 die vastslaat. Wat kan het zijn
Klopt, het lijkt alsof 800x600 geupscaled wordt.ZeroController schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:21:
*proest* Tanks en paarden...icn schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 17:14:
Wat wordt het bij de volgende game? Sinterklaas

Maak je een grapje, of hebben ze slechte mappack uitgebracht van black ops 1 ?beve schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:14:
Ik speel hem op PC, en het is de enige game die ik niet op 1920 x1080 kan zetten, deze resolutie zit gewoon niet in de opties bij mij.
Nee heel erg orgineel, dezelfde map in black ops 2.bram1984 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:21:
Ik dacht dat ze al lui waren bij MW3 door voertuigen over te halen van mw2, maar nu hebben ze een volledige map gekoppieerd. YEAH 50 euro betalen voor maps die er al in zaten, alleen andere kleurtjes damn.
Who cares ? verhaal is nooit intressant in CoD. Alleen in CoD4 had je 1 goede sniper missie.Overige missies en singleplayers waren zo slecht, omdat alles zo gescript was. Zelfde probleem als MoH en BF3.
Echt hopelijk zijn de reviews sites nu wel eerlijk ipv omgekocht om deze game weer hogen dan een 8 te laten scoren, want iedere deel is een punt achteruit !
Angelo NL / Global Cargo VTC
pff ik twijfel echt,. ik heb mijn nuketown editie laten lopen door andere afspraken..
is deze game het kopen waard (gezien ik bf3 alleen tdm speel)
is deze game het kopen waard (gezien ik bf3 alleen tdm speel)
M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm
Verwijderd
Meer mensen last van dat de DLC code bestaande uit 13 tekens niet werkt op die site waar je `m moet invullen?
The code you entered is not valid. Please try again. Please note that the code is in upper case to help identify Ls from 1s. For more information, contact Customer Support here. -->
If you are trying to redeem a DLC code for Black Ops II on the PS3 and are receiving and error stating the code is invalid, please continue trying as their servers may be under heavy load. Your code should eventually be processed and your DLC will be authenticated.
The code you entered is not valid. Please try again. Please note that the code is in upper case to help identify Ls from 1s. For more information, contact Customer Support here. -->
If you are trying to redeem a DLC code for Black Ops II on the PS3 and are receiving and error stating the code is invalid, please continue trying as their servers may be under heavy load. Your code should eventually be processed and your DLC will be authenticated.
Even een vraag, ik heb Blops 2 maar geen Nuketown 2025. Als ik nu een Digital Upgrade doe, krijg ik dan alleen Nuketown 2025 Zombies of ook de normale?
dit heb ik ook dan op Xbox 360Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 17:56:
Meer mensen last van dat de DLC code bestaande uit 13 tekens niet werkt op die site waar je `m moet invullen?
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Verwijderd
Hele middag al zitten proberen die code in te voeren maar werkt nog steeds niet. Kan me niet indenken dat het dan ook echt ligt aan hun server.
Heb je `m toevallig ook via Bol.com?
Ik heb hem toch maar gekocht 
Digitale steam code gekocht voor € 44 voor de PC.
Digitale steam code gekocht voor € 44 voor de PC.
pff, nooit meer bestellen bij mycom boys. Had hem ge preorderd. Zou ik die maps erbij krijgen. Ja die zat er wel bij. Maak ik hem open. Nergens die code. Gebeld, is hij aan iemand meegegeven. Krijg niets terug. Volgende keer maar weer bij mm.
Edit: Nu net een code gekregen van een maat van me.
Edit: Nu net een code gekregen van een maat van me.
[ Voor 10% gewijzigd door afca123 op 13-11-2012 18:21 ]
@Pykow: ja want BF3 heeft allemaal unieke maps, dag hoor.

Omdat? Was net toch echt eerste bij FFA
Lagg waar je U tegen zegt en harde FPS drops overal
Jammer joh.. De faal bokaal is voor jouw deze maand........RMX schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:55:
Ik merk gewoon dat ik echt pro-Treyarch ben. IW levert pas rommel af. Ongeinspireerde levels in MW3. Die heb ik echt 2 weken gespeeld, en toen was ik het al beu.
3 kwart van de mappen van MW3 zijn gemaakt door mappers van Treyarch... De echte mappes van IW die in cod4 en mw2 zijn gemaakt zijn gemaakt door mensen die weg zijn gegaan bij Infinity Ward.
Die konden tenminste nog mappen maken met relief en diepte en met een onderwerp. Treyarch maakt alleen maar counterstrike rond ren mappen. Mappen zijn ook niet opgestemd op de verschillende game types. Mw3 bv had bv mappen waarbij je met S & D binnen 5 seconden op de bom plek zat. Hell je kon bijna al vanaf spawn een granaat op zo een plek gooien.
Bagger mappers van Treyarch..
Mw3 had inderdaad kutmappen. Maar Black Ops had wel goede mappen, dus waar haal je het vandaan dat ze bij TreyArch geen maps kunnen maken?innerchild schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 18:38:
[...]
Jammer joh.. De faal bokaal is voor jouw deze maand........
3 kwart van de mappen van MW3 zijn gemaakt door mappers van Treyarch... De echte mappes van IW die in cod4 en mw2 zijn gemaakt zijn gemaakt door mensen die weg zijn gegaan bij Infinity Ward.
Die konden tenminste nog mappen maken met relief en diepte en met een onderwerp. Treyarch maakt alleen maar counterstrike rond ren mappen. Mappen zijn ook niet opgestemd op de verschillende game types. Mw3 bv had bv mappen waarbij je met S & D binnen 5 seconden op de bom plek zat. Hell je kon bijna al vanaf spawn een granaat op zo een plek gooien.
Bagger mappers van Treyarch..
ik heb hem vandaag gekocht voor de PS3 , heb tot nu toe al 2 vastlopers gehad tijdens het connecten van MultiPlayer games.... dat is een beetje balen maar goed opstart problemen als deze zijn te verwachten.
Iemand al voorbij dat stukje met die paarden en tanks.
Kom er niet voorbij,paard ligt op je en je moet er onder vandaan komen.
Met de muis en keybord geprobeerd maar het wilt niet lukken.
Als een van jullie er wel onder vandaan komen hoor ik het graag
Verwijderd
Moet met een controller. BO2 is een consolegame. Treyarch dwingt the PC master race om mee te doen met normale mensen.icn schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 19:12:
Zet het de volgende keer even in een " ahum" spoilericn schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 19:12:

Zie dat je domination met 12 man speelt, dit moet toch normaal 16 man zijn?
Zo, BO 2 binnen ik denk NICE! Meteen gedownload en gestart kan ik geen hogere resolutie selecteren dan 1680x1050p!? Terwijl mijn native resolutie toch echt 1920x1080p is. Heeft iemand dit ervaren?
Ik heb een Samsung LE40C530 als monitor.
Solved:
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=3002593
Ik heb een Samsung LE40C530 als monitor.
Solved:
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=3002593
[ Voor 13% gewijzigd door ndonkersloot op 13-11-2012 19:26 ]
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Go to your Catalyst Control Center -> My Digital Flat Panels -> Properties (Digital Flat-Panel) and activate "Enable GPU scaling".
Hier gaat het waarschijnlijk om. Lijkt me niet al te lastig.
Hier gaat het waarschijnlijk om. Lijkt me niet al te lastig.
[ Voor 19% gewijzigd door JKratos op 13-11-2012 19:58 ]
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Wat is er te doen aan die mega lag?
MP on PC.
MP on PC.
paar dagen wachten tot dat het opgelost is. alle CoD titels hebben de eerste week veel lag en bugs.
na 1 week is het een stuk minder.
vanavond vrij gepland om lekker te knallen en dan dit....Pykow schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 20:01:
[...]
paar dagen wachten tot dat het opgelost is. alle CoD titels hebben de eerste week veel lag en bugs.
na 1 week is het een stuk minder.
dit is gewoon niet speelbaar. hoe ervaar jij het?
ja daar heb ik hem ook gekocht zal eens e-mail stuurenVerwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 18:00:
Hele middag al zitten proberen die code in te voeren maar werkt nog steeds niet. Kan me niet indenken dat het dan ook echt ligt aan hun server.
EDIT: nu werkt hij wel als goed is krijg ik item binnen 24uur
[ Voor 8% gewijzigd door Motaro op 13-11-2012 20:13 ]
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Net even gespeeld en ben er wel weer tevreden mee, speelt weer lekker weg zowel SP als MP
Ja, de graphics zijn echt niet meer van deze tijd maar buiten de cutscenes in de SP (daar viel het wel erg op) stoor ik me er totaal niet aan, ik ben al lang blij dat ik niet elk jaar een bak met geld hoef uit te geven om weer het nieuwe deel te kunnen draaien. Gezichtsanimaties vond ik overigens erg overtuigend voor zover ik dat na 1-2 levels kan beoordelen.
Enige waar ik nog steeds niet van hou is dat je zo snel alles unlocked in de MP. Na 2 maps gespeeld te hebben ben ik alweer 7 levels omhoog gegaan en heb ik nu alweer 16 dingen om te unlocken ongeveer, op dit tempo heb je toch nooit tijd alles even rustig te proberen? Het is gewoon te overweldigend, eer je 1 van de 4 nieuwe attachments geprobeerd hebt heb je er alweer 7 nieuwe gekregen. Mocht wel wat langzamer gaan, maar ach, luxe probleem noemen we het maar
Enige waar ik nog steeds niet van hou is dat je zo snel alles unlocked in de MP. Na 2 maps gespeeld te hebben ben ik alweer 7 levels omhoog gegaan en heb ik nu alweer 16 dingen om te unlocken ongeveer, op dit tempo heb je toch nooit tijd alles even rustig te proberen? Het is gewoon te overweldigend, eer je 1 van de 4 nieuwe attachments geprobeerd hebt heb je er alweer 7 nieuwe gekregen. Mocht wel wat langzamer gaan, maar ach, luxe probleem noemen we het maar
De update voor eyefinity is uit, check https://www.widescreenfixer.org/
Bij mij loopt de ps3 constant vast! 3x achter elkaar nu.
laten we het erbij houden dat ik CoD niet meer speel na CoD4, alles daarna was minder en de delen daarna waren copy past games.Roodey schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 20:02:
[...]
vanavond vrij gepland om lekker te knallen en dan dit....
dit is gewoon niet speelbaar. hoe ervaar jij het?
Verwijderd
Ik heb um net even gespeeld, maar een punt dat ik erg jammer vind is dat de max FoV maar 80 is.
Dus je hebt de laatste 5 games niet gespeeld maar weet wel dat ze minder en copy/paste games waren? Juist. Wat doe je eigenlijk in dit topic dan...?Pykow schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 20:44:
[...]
laten we het erbij houden dat ik CoD niet meer speel na CoD4, alles daarna was minder en de delen daarna waren copy past games.
Het is 90Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 20:50:
Ik heb um net even gespeeld, maar een punt dat ik erg jammer vind is dat de max FoV maar 80 is.
Verwijderd
Pro-tip: negeer Pykow's posts. Slechte troll die in cirkelredeneringen en negativiteit handelt.
Pro-tip2: Speel met de MP7. Dat ding is fenomenaal.
Pro-tip2: Speel met de MP7. Dat ding is fenomenaal.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.
Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.
Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.