Geen idee, misschien omdat je dan meer ziet dan je tegenstanders?Versteegrob schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:07:
[...]
Halen ! Game is ouderwets lekker snel en vet. Wat ik heel jammer vind en onbegrijpelijk is dat er geen EyeFinity support is. Waarom kan ik zelfs bij Borderlands 2 en BF3 ondersteunt het wel. Zit nu te gamen op drie schermen en zie drie keer het zelfde.
Er staat multi bij het topic he, ik heb de Xbox360 versiePedr0 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:23:
[...]
Je wordt sowieso geen host in BO2. Er zijn dedicated servers
Nope, not yet. Als hij niet bij de post zit wordt het toch echt de winkel.exi22 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:01:
Iemand al de game binnen van de PU?
Vind de MP reviews nu al bullshit want ze hebben het nog geen week gespeeld!
Kreeg vandaag (7 dagen later) antwoord van HUBSTORE (uitbrenger van PU) dat hij gisteren verzonden is vanaf het pakhuis.
..... Vorige keer met gamesync duurde dat ook 2 dagen..... Dat is het nadeel van postverzending.green-tea schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:11:
[...]
Nope, not yet. Als hij niet bij de post zit wordt het toch echt de winkel.
Kreeg vandaag (7 dagen later) antwoord van HUBSTORE (uitbrenger van PU) dat hij gisteren verzonden is vanaf het pakhuis.
Geduld begint wel op te raken, anders vanavond mediamarkt!
Tja waarom dan wel bij 100 andere spellen? Verder wordt de resolutie van drie schermen wel ondersteunt alleen ziet het er niet uit. Nu maar is gamenbram1984 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:09:
[...]
Geen idee, misschien omdat je dan meer ziet dan je tegenstanders?
Iemand ook problemen met het upgraden naar de Digital Deluxe versie op Steam?
Ik kijrg hem niet gekocht voor mezelf. En wil toch graag die Nuketown Zombie map
Heb wel de Nuketown 2025 editie!!
Ik kijrg hem niet gekocht voor mezelf. En wil toch graag die Nuketown Zombie map
Heb wel de Nuketown 2025 editie!!
Een gamewinkel hier in de buurt is 30 minuten rijden. Lang leven achterhoek! Anders was ik er al geweest.exi22 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:13:
[...]
..... Vorige keer met gamesync duurde dat ook 2 dagen..... Dat is het nadeel van postverzending.
Geduld begint wel op te raken, anders vanavond mediamarkt!
Hoorde net van het thuisfront dat mijn kopietje binnen is. Had zelf besteld bij Bol. Mooi dat ik om 12 uur vrij ben 
Haha, das wel cool. Als je het dan niet op het ene scherm ziet, dan zie je het misschien wel op de andereVersteegrob schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:07:
[...]
Halen ! Game is ouderwets lekker snel en vet. Wat ik heel jammer vind en onbegrijpelijk is dat er geen EyeFinity support is. Waarom kan ik zelfs bij Borderlands 2 en BF3 ondersteunt het wel. Zit nu te gamen op drie schermen en zie drie keer het zelfde.
I'm an Ironman!
Cool, en hebben ze toevallig toch de Nuketown editie opgestuurd haha?exi22 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:17:
Ik heb hem binnen!!!! van de PU
Dit is niet toegestaan op Tweakers.net.
[ Voor 74% gewijzigd door Sn0wblind op 13-11-2012 11:26 ]
Toevallig niet!wimpie007 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:17:
[...]
Cool, en hebben ze toevallig toch de Nuketown editie opgestuurd haha?
Maar ik koop meteen de upgrade pack voor 10 eu op steam!
Goede vraag die ik mezelf ook stelde. Maar ik kan me voorstelen dat je wel een extreem extra voordeel krijgt in de MP, en dat ze het daarom niet in de game hebben gestopt.Versteegrob schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:14:
[...]
Tja waarom dan wel bij 100 andere spellen? Verder wordt de resolutie van drie schermen wel ondersteunt alleen ziet het er niet uit. Nu maar is gamen
Dit vind ik verder niet echt boeiende informatie, dus als we deze posts tot een minimum kunnen beperken, graag. Indien je je ervaringen wilt delen, dan wel graag.exi22 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:17:
Ik heb hem binnen!!!! van de PU
knip
[ Voor 13% gewijzigd door Sn0wblind op 13-11-2012 11:26 ]
Ik heb de Nuketown editie, ik krijg die upgrade niet gekocht... Waarom niet???exi22 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:19:
[...]
Toevallig niet!
Maar ik koop meteen de upgrade pack voor 10 eu op steam!
knip
[ Voor 93% gewijzigd door Sn0wblind op 13-11-2012 11:26 ]
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Ik heb dus de normale editie en mij lukt het ook niet..... Even naar steam mailen!Tweaker1987 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:20:
[...]
Ik heb de Nuketown editie, ik krijg die upgrade niet gekocht... Waarom niet???
Ik ben momenteel op stage. Ik kan gelukkig wel op Tweakers, maar niet op steam. Dus kan ze ook niet mailen.exi22 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:27:
[...]
Ik heb dus de normale editie en mij lukt het ook niet..... Even naar steam mailen!
Als jij reactie heb, please post
Verwijderd
Is er een een upgrade pack of iets dergelijks voor de PS3 om Nuketown Zombies te kopen ?
Ik snap ook niet helemaal de indeling van Zombies.. maar, volgens mij 3 mappen en de 4e is dan nuketown zombies. Tranzit en de andere nieuwe modes eens uitzoeken wat het is geen idee..
Ik snap ook niet helemaal de indeling van Zombies.. maar, volgens mij 3 mappen en de 4e is dan nuketown zombies. Tranzit en de andere nieuwe modes eens uitzoeken wat het is geen idee..
Bij MM Utrecht moet je i.i.g. niet zijn voor de laagste prijs: € 52,99 voor de normale versie.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Zulke mensen als jij moeten ze levenslang bannen (xbox van jou iig). Jij bent van die mensen die het niet begrijpt dat je zo de gameindustrie nogal vern**kt.Silencex schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:17:
[mbr]Dit is niet toegestaan op Tweakers.net.[/]
[ Voor 3% gewijzigd door DeBaroN op 13-11-2012 11:46 ]
heb hem nog niet, maar kan je combat training mode & zombies ook zonder internet spelen of moet je eerst connecteren met de servers? (PC)
Bij COD:BO maakte hij wel eerst verbinding met Internet volgens mij, dus dit zal bij COD:BO2 ook wel zo zijn.SmokingCrop schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:55:
heb hem nog niet, maar kan je combat training mode & zombies ook zonder internet spelen of moet je eerst connecteren met de servers? (PC)
Verwijderd
Mensen ook last van trage map load?
met mijn specs uit sig is het laden ruim 20 secs meer dan desktop met enkele ssd.
BO 1 had ook map loading issues in begin.
met mijn specs uit sig is het laden ruim 20 secs meer dan desktop met enkele ssd.
is er buiten steam om ook al een onlinestore waar je gewoon een key krijgt?
Het zou wel érg slecht zijn als dezelfde issues die BO aan het begin had nu weer voorkomen. Aan de andere kant heeft teryarch het toen wel netjes snel opgelost.Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:03:
Mensen ook last van trage map load?
Je moet even een mailtje sturen. Toen ik begon te klagen via de mail, kreeg ik binnen een minuut een mail terug met de codeVerwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:35:
[...]
Heb nu nog steeds niks. Tevens stond er om half 2 vanacht slechte feedback op hun site (over dat ze niet doen wat ze zeggen), en die hebben ze nu weggehaald.
Ga de singleplayer maar alvast downloaden om uit te proberen, ben je meestal toch in een paar uurtjes doorheen
(srry voor offtopic!)
Steam/XBL: Avioto
Geen mensen die hier last hebben van het Mass Effect 2 probleem?
Staat er vol mee op het i-net.
Verwijderd
forum van black ops 2 staat al vol met meer mensen, slow mp map load en ook slow mapload van zombies...MicScott schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:04:
[...]
Het zou wel érg slecht zijn als dezelfde issues die BO aan het begin had nu weer voorkomen. Aan de andere kant heeft teryarch het toen wel netjes snel opgelost.
Moet je Mass Effect 2 ff unmounten van je virtuele drive ....Nemean schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:06:
Geen mensen die hier last hebben van het Mass Effect 2 probleem?
[video]
[ Voor 3% gewijzigd door DeBaroN op 13-11-2012 12:11 ]
Is niet mijn filmpje, maar zie dat er heeel veel mensen last van hebben.baronruud schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:10:
[...]
Moet je Mass Effect 2 ff unmounten van je virtuele drive ....
Hoe zit het met de nuketown? Heb deze bij de pc versie gekregen maar nog niks kunnen vinden in het spel. Er zat ook maar 1 code bij.
Wanneer je "Find game" doet, zou daar normaal Nuketown moeten tussen staan. Dat was toch bij mij deze nacht het gevalVersteegrob schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:17:
Hoe zit het met de nuketown? Heb deze bij de pc versie gekregen maar nog niks kunnen vinden in het spel. Er zat ook maar 1 code bij.
Inderdaad, of Domination. Zo is het maar alweer te zien dat Hardcore echt het ondergeschoven kindje is
[ Voor 25% gewijzigd door Styxxy op 13-11-2012 12:21 ]
Als je een blaadje met Nuketown 2025 erin heb, dan is het één enkele code voor BO2 en Nuketown 2025
Waarschijnlijk niet. Is/was pre-order bonus. Maar je kan (indien het werkt) upgraden naar Digital Deluxe Edition
Denk het wel ze hadden er nog super veel vannacht, lijkt me stug dat die allemaal retour gaan, zou wel snel gaan voor die voorraad op isMartinspire schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:44:
We zullen zien, als iemand het effe kan checken/melden, dan graag. Heb het idee dat mn friendslist wel allemaal die map erbij hebben, dus dan wordt het lastig als ze hem niet eerder los gaan verkopen.
Verwijderd
Bij de Gamemania Nijmegen lagen hele rijen met Nuketown bonus erbij. Ik heb niet gepre-ordered en kreeg die ook erbij. En een strategy guide voor de campaign. Mini versie met alleen 1e missie.
Op steam toen de normale versie besteld, maar ik kan niet upgraden naar de deluxe versie, staat dat de items in de winkelwagen elkaar overlappen
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Iemand wel een double XP voucher ontvangen?
Ik kreeg ze niet en ken 7 anderen die dat ook niet ontvingen terwijl alle winkels ermee liepen te adverteren.
Mij werd verteld dat het in de game zou zitten, mooi niet!
Ik kreeg ze niet en ken 7 anderen die dat ook niet ontvingen terwijl alle winkels ermee liepen te adverteren.
Mij werd verteld dat het in de game zou zitten, mooi niet!
Ik ook niet, volgens mij is het standaard double XP weekend
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
Ik kreeg net via de mail van Bol.com twee codes toe gestuurd.
1 Code voor een lelijk thema voor PS3 en 1 code die uit 13 tekens bestaat en dus niet werkt. -_-
1 Code voor een lelijk thema voor PS3 en 1 code die uit 13 tekens bestaat en dus niet werkt. -_-
Doe mij dat thema dan maarVerwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:03:
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Verwijderd
Kwam er achter dat het een thema was nadat ik de code ingevoerd had. Dubbele XP zal dus de code zijn die niet werkt.
Denk dat het de laatste keer is dat ik zaken met Bol doe voor games. Ze hebben nadat ik `m besteld had de prijs 5 euro goedkoper gemaakt en zelfs op de factuur staat dat ik 5,- betaald heb.
Ben benieuwd hoe ze het oppakken met de mail die ik gestuurd heb over de dlc code.
Denk dat het de laatste keer is dat ik zaken met Bol doe voor games. Ze hebben nadat ik `m besteld had de prijs 5 euro goedkoper gemaakt en zelfs op de factuur staat dat ik 5,- betaald heb.
Ben benieuwd hoe ze het oppakken met de mail die ik gestuurd heb over de dlc code.
+1Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:03:
Ook één met 13 tekens....
Heb Bol gemaild daarover. Geld krijg je terug. Dus je betaald 54.99 uiteindelijkVerwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:07:
Kwam er achter dat het een thema was nadat ik de code ingevoerd had. Dubbele XP zal dus de code zijn die niet werkt.
[ Voor 48% gewijzigd door DeBaroN op 13-11-2012 13:09 ]
Ach ik krijg een mailtje van Bol.com voor de promo codes met dit:
Normal 0 21 false false false NL X-NONE X-NONE
Net in MM Rotterdam geweest om mijn exemplaar te halen en daar zit gewoon Nuketown bij :-)Martinspire schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:21:
Als je nu de game haalt bij MM of Saturn, zit daar dan ook nog gewoon Nuketown bij?
Waarom moet je eigenlijk betalen voor zo'n standaard level wat wel in black ops 1 zat. Is dat niet raar?
Naar mijn weten hoe je niks bij te betalen. Je preorderd het spel gewoon en daarvoor krijg je dan de nuketown map erbij.
Net mijn eerste placement match gespeeld, game maakt er automatisch (random) 3 vs 3 CTF van.
Na 1 minuut leaven mij 2 teamgenoten en blijf ik nog voor 2 rondes van 5 minuten alleen over tegen 3 man.
Dat was echt kut....
1 van mn placement matchers verneukt, aan de andere kant vind ik hert niet zo erg, want ik sta liever niet hoog in het begin
Na 1 minuut leaven mij 2 teamgenoten en blijf ik nog voor 2 rondes van 5 minuten alleen over tegen 3 man.
Dat was echt kut....
1 van mn placement matchers verneukt, aan de andere kant vind ik hert niet zo erg, want ik sta liever niet hoog in het begin
Wij niet maar de mensen die hem niet via de pre-order kopen dus wel.destroye schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:15:
Naar mijn weten hoe je niks bij te betalen. Je preorderd het spel gewoon en daarvoor krijg je dan de nuketown map erbij.
Ik vind het echt een geweldige MP maar dat er geen dedicated servers in zitten vind ik echt jammer!
Voor de rest echt heerlijk vertouwde cod gameplay
Ik heb net een frans talige key versie ingevuld bij Steam. Kan ik nu gewoon de ENG versie downloaden ?
Wat houden placement matches precies in? En wat heb je er aan?beve schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:18:
This is a Rapture reminder..
Yeah! Vriendin heeft de Hardend Edition voor me gehaald. 85 euro!
Vertrouwen in de postbode die mijn PU bestelling moet afleveren heb ik niet.
Is er een groot verschil met bo1?
// Oh en daar is net de postbode.
Iemand interesse in BO2 voor PS3 gewoon de normale versie!
Vertrouwen in de postbode die mijn PU bestelling moet afleveren heb ik niet.
Is er een groot verschil met bo1?
// Oh en daar is net de postbode.
Iemand interesse in BO2 voor PS3 gewoon de normale versie!
[ Voor 32% gewijzigd door green-tea op 13-11-2012 13:27 ]
Ik weet niet of je starcraft 2 gespeeld hebt?Sssquirrel schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:22:
[...]
Wat houden placement matches precies in? En wat heb je er aan?
Het is hetzelfde systeem.
Je speelt dus 5 games en aan de hand van hoe goed je presteerd in die 5 games word je in een league gezet met spelers van jou 'niveau"
Ja, okay. Dit is dus nieuw t.o.v. BO1?beve schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:24:
[...]
Ik weet niet of je starcraft 2 gespeeld hebt?
Je speelt dus 5 games en aan de hand van hoe goed je rpesteerd in die 5 games word je in een league gezet met spelers van jou 'niveau"
This is a Rapture reminder..
Verwijderd
Ga ik me mooi kapot laten maken mijn eerste vijf potten. Kan ik daarna lekker noobs pwnen.beve schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:24:
[...]
Ik weet niet of je starcraft 2 gespeeld hebt?
Je speelt dus 5 games en aan de hand van hoe goed je presteerd in die 5 games word je in een league gezet met spelers van jou 'niveau"
Als ik het goed begrijp degradeer je en promoveer je naar gelang je prestaties. Dus als het slechter gaat, ga je omlaag en als het beter gaat ga je omhoog. Volgens mij krijg je netto het beste resultaat als je gewoon je best doetVerwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:27:
[...]
Ga ik me mooi kapot laten maken mijn eerste vijf potten. Kan ik daarna lekker noobs pwnen.
Is dit eerder in een shooter gedaan? Vind het wel een goeie ontwikkeling, zo word je in ieder geval niet gelijk tegen de beste gegooidHann1BaL schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:30:
[...]
Als ik het goed begrijp degradeer je en promoveer je naar gelang je prestaties. Dus als het slechter gaat, ga je omlaag en als het beter gaat ga je omhoog. Volgens mij krijg je netto het beste resultaat als je gewoon je best doet
Bij de Saturn in Amsterdam was de game alleen vannacht 33 euro. Hij is nu gewoon weer 49. Jammer, maar begrijpelijk
zodra ik BO2 opstart heb ik geluid, start ik met de campaign en gaan die mannen praten heb ik enkel ondertiteling en geen stemgeluid? hoe dan?
Het intro filmpje dat die auto's komen aanrijden heb ik geluid, die vent stapt uit de auto en praat in zijn oortje en ik heb geen geluid?
Het intro filmpje dat die auto's komen aanrijden heb ik geluid, die vent stapt uit de auto en praat in zijn oortje en ik heb geen geluid?
[ Voor 32% gewijzigd door jhesse op 13-11-2012 13:40 ]
Vraag me alleen toch af hoe dit werkt als je met een volle party speelt waarbij de skills verschillend zijn.Verderf schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:33:
[...]
Is dit eerder in een shooter gedaan? Vind het wel een goeie ontwikkeling, zo word je in ieder geval niet gelijk tegen de beste gegooid
Is alleen als je League doet volgens mij toch? Als je normaal connect kom je tegen mensen met de beste connectie. Dat is misschien wel belangrijkerVerderf schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:33:
[...]
Is dit eerder in een shooter gedaan? Vind het wel een goeie ontwikkeling, zo word je in ieder geval niet gelijk tegen de beste gegooid
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Doet ie bij league ook hoor, een paar potjes gespeeld en iedereen volledig groene bars in MSRoyz schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:36:
[...]
Is alleen als je League doet volgens mij toch? Als je normaal connect kom je tegen mensen met de beste connectie. Dat is misschien wel belangrijker
Zei jij dit net ook niet? Er zitten WEL dedicated servers in, alleen zonder serverlist.exi22 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:20:
Ik vind het echt een geweldige MP maar dat er geen dedicated servers in zitten vind ik echt jammer!
Zo inmiddels de game ontvangen. Over een uurtje maar even uitproberen want mijn vrouwtje is vrij en zit een film te kijken
Op de releasedatum van CoD heeft mijn vrouw echt helemaal niks te willen, hup naar boven en alleen roepen als het huis in brand staat.Fratti schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:38:
Zo inmiddels de game ontvangen. Over een uurtje maar even uitproberen want mijn vrouwtje is vrij en zit een film te kijken
Mensen spelen hier al terwijl ik hem thuis heb liggen maar nog niet kan spelen omdat ik stage moet lopen tot half6 godverdomme
Wen er maar vast aan, de meeste mensen werken gewoon 40 uur per week van 9 tot 5destroye schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:41:
Mensen spelen hier al terwijl ik hem thuis heb liggen maar nog niet kan spelen omdat ik stage moet lopen tot half6 godverdomme
Je bent niet de enige. Preloaden in Steam was al gedaan, dus ready to rock. Maar ja sommige mensen hebben de pech een baan te hebben en de baas vindt niet dat ik tijdens werktijd mag gamen. Vreemd toch?destroye schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:41:
Verwijderd
Hmm, daar gaat mijn plannetje.Hann1BaL schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:30:
[...]
Als ik het goed begrijp degradeer je en promoveer je naar gelang je prestaties. Dus als het slechter gaat, ga je omlaag en als het beter gaat ga je omhoog. Volgens mij krijg je netto het beste resultaat als je gewoon je best doet
Dit is eerder gedaan. Halo deed dit vroeger ( en nu weer geloof ik ) . Is een top systeem om het minder om KD te laten draaien en meer om overwinnen.
Net opgehaald bij de Bart-Smit
Is de uitvoering met Nuketown nu duurder dan de gewone?
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Dit was bij COD:WAW ook, van die Prestige spelers die dan d.m.v. trick toch in Matchmaker kwamen voor mensen die level 1 t/m 10 of 15 waren. Erg triest om zo Prestige te moeten behalen.Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:27:
[...]
Ga ik me mooi kapot laten maken mijn eerste vijf potten. Kan ik daarna lekker noobs pwnen.
Nou ik zit elke keer in een pot waarbij 1 de host is. Het lagt dan ook echt continu, en idd geen server list!bram1984 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:38:
[...]
Zei jij dit net ook niet? Er zitten WEL dedicated servers in, alleen zonder serverlist.
Ik wil gvd hele tijd nuketown spelen en kan vervolgens niet...
Je hebt nergens keuze en word gewoon in een pot gegooid en bekijk het maar.
Voor de rest is het top
Haha daar zat ik ook aan te denken, maar ik ben bang dat ze toch de broek aan heeft ;-) hahabram1984 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:39:
[...]
Op de releasedatum van CoD heeft mijn vrouw echt helemaal niks te willen, hup naar boven en alleen roepen als het huis in brand staat.
Ik kan rustig wachten want ik werk toch thuis dus nog even wat dingen afmaken en dan lekker de middag gamen.
Ik ben echt heel benieuwd naar de league ervaringen. Hoop dat er hiermee een beetje op niveau gespeeld gaat worden. Zijn hier de wapens en scorestreaks gewoon hetzelfde?
Yes! PC-DVD is binnen 
Ik heb besteld via Intertoys ivm het shirtje en de cap die je erbij zou krijgen.
Deze heb ik echter niet ontvangen! Meer mensen last van?
Als ik dit had geweten had ik voor €4 meer graag de versie met Power Unlimited abonnement genomen.
Ik heb besteld via Intertoys ivm het shirtje en de cap die je erbij zou krijgen.
Als ik dit had geweten had ik voor €4 meer graag de versie met Power Unlimited abonnement genomen.
Hoe kom je erbij dat 1 iemand host is? Dit zou helemaal niet moeten kunnen aangezien er dedicated servers aanwezig zijn met matchmaking. Dat laatste was allang bekend hoor, dus dat had je kunnen weten.exi22 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:48:
[...]
Nou ik zit elke keer in een pot waarbij 1 de host is. Het lagt dan ook echt continu, en idd geen server list!
Ik wil gvd hele tijd nuketown spelen en kan vervolgens niet...
Je hebt nergens keuze en word gewoon in een pot gegooid en bekijk het maar.
Voor de rest is het top
Via Intertoys? En bij wie heb je uiteindelijk besteld dan?Roodey schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:52:
Yes! PC-DVD is binnen
[ Voor 26% gewijzigd door bram1984 op 13-11-2012 13:53 ]
Verwijderd
Prestige is niet zo moeilijk te halen hoor. Ik zou me niet zo druk maken om een simpel trukje of in dit geval een simpel grapje. Maak je eerder druk om die keiharde cheaters met hun fragfx op de console.Jumpman schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:46:
[...]
Dit was bij COD:WAW ook, van die Prestige spelers die dan d.m.v. trick toch in Matchmaker kwamen voor mensen die level 1 t/m 10 of 15 waren. Erg triest om zo Prestige te moeten behalen.
Heb je wel de nuketown voucher erbij gekregen? Wel heel jammer dat je het er niet bij hebt gekregenRoodey schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:52:
Yes! PC-DVD is binnen

De Nuketown voucher zit er wel bij. Jij hebt wel het shirt + de cap gekregen?Lunick schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:54:
[...]
Heb je wel de nuketown voucher erbij gekregen? Wel heel jammer dat je het er niet bij hebt gekregenIk heb hem nl. ook bij de Intertoys besteld.
Had ik niet gelezen.bram1984 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:52:
[...]
Hoe kom je erbij dat 1 iemand host is? Dit zou helemaal niet moeten kunnen aangezien er dedicated servers aanwezig zijn met matchmaking. Dat laatste was allang bekend hoor, dus dat had je kunnen weten.
[...]
Via Intertoys? En bij wie heb je uiteindelijk besteld dan?
En omdat ik dat weet is omdat opeens groot in het beeld stond player has been kicked en toen knalde heel het spel eruit. Het zou toch zo moeten zijn dat iedereen met een goeie ping bij elkaar komt? Maar toch merk je lag en als spelers weg gaan stopt het spel. Kan natuurlijk een bug zijn of een nieuwe feature i dont know
Iemand die in zuid-limburg een goede deal weet om Blops2 te gaan halen vandaag?
Verwijderd
Ik heb ook de PC versie besteld bij intertoys en zou ook dus shirt + pet moeten krijgen, game binnen (nuketown edition) maar geen shirt en pet, ik had even gebeld en ze zeiden dat deze nog zou worden nagestuurd als ze hem nog hadden.Roodey schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:52:
Yes! PC-DVD is binnen
Niet eens zo'n slechte gedachte. LMG's zijn campy hold-your-ground wapens zoals de sniper. Dan moet je ze maken dat ze of alleen nuttig zijn als je de bipod uit hebt geklapt en ze snel schieten of je ze kan gebruiken wanneer je maar wilt en maar ze erg langzaam schieten. In CoD is het natuurlijk geen van beiden. :p*
Hoge recoil op LMG's is een beetje crap omdat het lang afstand wapens zijn en je op lange afstand juist de recoil het meeste merkt en dus de LMG's nutteloos maakt, ook al hebben ze geen damage dropoff.
*Nouja, de MW1/2 RPD was goddelijk als je in korte bursts schoot of tap fire gebruikte, dus dat kwam in de buurt.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
ohja, man i loved that RPD.Gundogan schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:03:
[...]
Niet eens zo'n slechte gedachte. LMG's zijn campy hold-your-ground wapens zoals de sniper. Dan moet je ze maken dat ze of alleen nuttig zijn als je de bipod uit hebt geklapt en ze snel schieten of je ze kan gebruiken wanneer je maar wilt en maar ze erg langzaam schieten. In CoD is het natuurlijk geen van beiden. :p*
Hoge recoil op LMG's is een beetje crap omdat het lang afstand wapens zijn en je op lange afstand juist de recoil het meeste merkt en dus de LMG's nutteloos maakt, ook al hebben ze geen damage dropoff.
*Nouja, de MW1/2 RPD was goddelijk als je in korte bursts schoot of tap fire gebruikte, dus dat kwam in de buurt.
Bears and Bulls
Ik heb het nog niet binnen gekregen, pas tussen 18.00 en 20.00Roodey schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:54:
[...]
De Nuketown voucher zit er wel bij. Jij hebt wel het shirt + de cap gekregen?
Balen... Net thuis en geen Black Ops 2 op de mat. 2 maanden geleden al besteld bij Mediamarkt maar op de release dag leveren zit er blijkbaar niet bij hun in. En vannacht wel open geweest... De pre-orders zijn niet belangrijk blijkbaar.
Same here, besteld bij all4games op november 2 krijg gister mailtje dat het spel onderweg is maar nog steeds niks gezien, ze bezorgen hier tussen 2 en 3.
Kan niet wachten !
Kan niet wachten !
Is er al een mooi overzichtje van welke perks en wapens en unlocks er zijn bij welke levels? Ik kan me nog herinneren dat bij vorige delen zo een wiki bestond met deze info
Zojuist besteld bij Bol.com,
als goed is dus morgen binnen, en dan nog even rustig uit testen voor mijn vakantie
als goed is dus morgen binnen, en dan nog even rustig uit testen voor mijn vakantie
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
Ik pre-order nooit meer bij de MM. Vorig jaar gedaan omdat je er dan wat bij kreeg (mappack geloof ik). 's Avonds in de rij gestaan, eindelijk aan de beurt: "Nee sorry, pre-orders worden pas vanaf morgen verzonden. En er zijn ook geen vouchers meer. Maar u kunt nu wel een exemplaar kopen en dan de pre-order terugbrengen."S1NN3D schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:36:
Balen... Net thuis en geen Black Ops 2 op de mat. 2 maanden geleden al besteld bij Mediamarkt maar op de release dag leveren zit er blijkbaar niet bij hun in. En vannacht wel open geweest... De pre-orders zijn niet belangrijk blijkbaar.
Hilarisch
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
http://www.charlieintel.c...ock-progression-revealed/ LMGTFYRoyz schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:43:
Is er al een mooi overzichtje van welke perks en wapens en unlocks er zijn bij welke levels? Ik kan me nog herinneren dat bij vorige delen zo een wiki bestond met deze info
offtopic:
omgogmogmgomgomgofmgdfkgdskflgjdsfklgjsa;kldgjfkslj111!!111 Installing....
omgogmogmgomgomgofmgdfkgdskflgjdsfklgjsa;kldgjfkslj111!!111 Installing....
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Lange-afstandswapens? We praten hier over CoD: alle maps zijn zo klein en ze bestaan grotendeels uit smalle gangetjes, zodat er nooit een lange afstand is.Gundogan schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:03:
[...]
Ik snap niet dat ze de LMG's zo maken:
- grote mag size dus je verliest minder tijd door reloaden
- recoil is laag dus je kan gemakkelijk sprayen en winnen
- hip fire is ontzettend accuraat heb ik gezien in gameplay vids. Ook al is je crosshair ubergroot in hip fire mode, ik zie mensen er nog accuraat anderen mee killen in hip fire...
Ik vraag me af waarom je niet met een LMG zou rondlopen...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.
Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.
Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.