Wat zijn de kansen dat Nederland kampioen wordt?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Penalties schieten heeft geen nut als ze niet toegekend worden :/ (ja I know je bedoelde wat anders ;))

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

RM-rf schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:34:
[...]

Klopt, beide teams schat ik ongeveer gelijk in qua sterkte, dat betekent dus dat beiden zeker kunnen winnen en een beetje geluk, maar ook mentale zaken en de 'druk' te presteren veel kunnen uitmaken...

nogmaals, ik zeg nergens dat dat ene scenario absoluut zál gebeuren, maar gewoon dat het een weldegelijk denkbaar scenario is dát nederland bv na de tweede groepswedstrijd opeens opeens die groep zou kunnen leiden..
Eerste voorwaarde daarvoor zou wél zijn dat ze van duitsland moeten winnen, wat zeker moeilijk zal zijn en misschien een ietwat kleinere 'kans' heeft dan dat portugal denemarken zou verslaan...

het is een mogelijkheid:
bv in 2004 hadden ook weinigen er vertrouwen in dat nederland na twee wedstrijden waarvan eenmaal met een boel geluk netaan een gelijkspel en eenmaal een verloren wedstrijd, nog verder kon komen..
maar ook dat gebeurde wél
Als Nederland morgen gelijkspeelt en Portugal wint van Denemarken, dan moet Nederland winnen van Portugal én mag Denemarken v. Duitsland niet in een gelijkspel eindigen.

Óf

Als Nederland morgen gelijkspeelt en Portugal v. Denemarken spelen gelijk, dan moet Nederland winnen van Portugal én moet Denemarken winnen van Duitsland (een gelijkspel of winst voor Duitsland betekent wij eruit).

Óf

Als Nederland morgen gelijkspeelt en Portugal verliest van Denemarken, dan moet Nederland winnen van Portugal én moet Denemarken winnen van Duitsland én dan moeten wij alsnog een beter doelsaldo hebben.

------------------------------------------
Bij een gelijkspel tussen Nederland en Duitsland hangt dus heel veel af van de wedstrijd Portugal v. Denemarken. Als we al gelijk spelen, dan is het het beste als Portugal wint van Denemarken en dan moeten we nog maar gelukhebben dat Duitsland v. Denemarken niet in een gelijkspel eindigt.

[ Voor 9% gewijzigd door Uniciteit op 12-06-2012 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Uniciteit schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:55:
[...]

Als Nederland morgen gelijkspeelt
Ik gok dat je ergens een foutje maakt, want:
  NL DE DK PT    DK-PT  DK-DE  PT-NL
   4  7  6  0     <--    -->    -->
+  4  7  4  1      -     -->    -->
*  4  7  3  3     -->    -->    -->
   4  5  7  0     <--     -     -->
   4  5  5  1      -      -     -->
+  4  5  4  3     -->     -     -->
+  4  4  9  0     <--    <--    -->
+  4  4  7  1      -     <--    -->
+  4  4  6  3     -->    <--    -->
   2  7  6  1     <--    -->     -
   2  7  4  2      -     -->     -
   2  7  3  4     -->    -->     -
   2  5  7  1     <--     -      -
   2  5  5  2      -      -      -
   2  5  4  4     -->     -      -
   2  4  9  1     <--    <--     -
   2  4  7  2      -     <--     -
   2  4  6  4     -->    <--     -
   1  7  6  3     <--    -->    <--
   1  7  4  4      -     -->    <--
   1  7  3  6     -->    -->    <--
   1  5  7  3     <--     -     <--
   1  5  5  4      -      -     <--
   1  5  4  6     -->     -     <--
   1  4  9  3     <--    <--    <--
   1  4  7  4      -     <--    <--
   1  4  6  6     -->    <--    <--
sure: 1, maybe: 5

Het zijn dus voornamelijk doelsaldo-scenario's waar we op doorkunnen als we gelijkspelen. Er is maar 1 scenario denkbaar waarin we sowieso doorgaan, en dat is als Denemarken alles verliest en NL wint van Portugal. In de andere gevallen eindigen we hooguit op een gedeelde tweede plaats, waarna het dus op doelsaldo aankomt.

Even samenvattend (alles als Nederland gelijkspeelt tegen Duitsland en wint van Portugal):

Als Portugal wint van Denemarken:
*  4  7  3  3     -->    -->    -->
+  4  5  4  3     -->     -     -->
+  4  4  6  3     -->    <--    -->

Dan gaan we sowieso door als Duitsland wint van Denemarken, anders komt het aan op doelsaldo

Als Portugal gelijkspeelt tegen Denemarken:
+  4  7  4  1      -     -->    -->
   4  5  5  1      -      -     -->
+  4  4  7  1      -     <--    -->

Dan maken we alleen kans op doorgang op doelsaldo als Duitsland en Denemarken niet gelijkspelen. Spelen ze wel gelijk dan is het afgelopen.

Als Portugal verliest van Denemarken:
   4  7  6  0     <--    -->    -->
   4  5  7  0     <--     -     -->
+  4  4  9  0     <--    <--    -->

Dan moet Duitslank ook verliezen van Denemarken en dan komt het alsnog aan op doelsaldo.

[ Voor 27% gewijzigd door .oisyn op 12-06-2012 15:19 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ah ja, zou kunnen kloppen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou NL niet van de Duitsers kunnen winnen?

Duitsland heeft al 16 jaar niets meer gepresteerd. Daarbij hebben wij de laatste 2-3x gelijk gespeeld of gewonnen van ze tijdens een EK/WK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:45
Niks gepresteerd? 2x 3e en 1 vize-welmeister. En natuurlijk 2e op de Ek08.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Laatst online: 12-09 17:49

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:13:
Waarom zou NL niet van de Duitsers kunnen winnen?

Duitsland heeft al 16 jaar niets meer gepresteerd. Daarbij hebben wij de laatste 2-3x gelijk gespeeld of gewonnen van ze tijdens een EK/WK.
duitsland heeft ook erg vaak de tweede groepswedstrijd slecht gespeeld, op recente toernooien...

in 2010 verloren ze van servie
in 2008 van kroatie
in 2006 wonnen ze met 1-0 van polen dankzij een doelpunt in de laatste minuut, maarw as het eigenlijk de slechtse wedstrijd van het toernooi voor hen
in 2004 speelden ze gelijk tegen letland
in 2002 speelden ze 1-1 gelijk tegen ierland (goal in de laatste minuut van Robbie Keane)
in 2000 verloren ze (maar toen verloren ze alledrie de groepswedstrijden)
in 1998 2-2 gelijk tegen Joegoslavie

telkens de 2e groepswedstrijd.

pas in 1996 kom ik op een overtuigende winst voor duitsland in de tweede groepswedstrijd, daarna waren het altijd verliespartijen, gelijkspelen of iig een van de slechtste wedstrijden van het toernooi voor hen

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 11:49
50%

Of ze worden het wel, of ze worden het niet.... ;)

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LieveNiels
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-08 11:46

LieveNiels

On Fire

Klein, want ze hebben deze niet om:

Afbeeldingslocatie: http://uppix.net/0/4/3/59d2514d741453c0c41f466687ed9tt.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Ik durf het bijna niet te vragen want ik weet dat deze kennis gewoon intern hoort te zijn..

Maar kan ik ook de wedstrijd morgen streamen over internet, zonder dat ik een abonnement heb op Eredivisie Live oid?

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03:58

Fiber

Beaches are for storming.

Volgens mij heeft de NOS ook 'gewoon' een live stream...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

http://nos.nl/ek2012/live/

Kon ik overigens alleen vinden met Google, niet via de NOS site zelf 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
.oisyn schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:42:
http://nos.nl/ek2012/live/

Kon ik overigens alleen vinden met Google, niet via de NOS site zelf 8)7
Twee klikken op de knop en je bent er :9
Nos.nl->Sport en dan aan de rechterkant staat de wedstrijd die te zien is (of te zien komt) ;)

Ontopic:
Ik hoop echt dat we morgen drie punten pakken en het liefst op z'n Duits >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Wut, ik las nogwel een artikel over rechten voor streamen en blabla en allemaal providers voor tv via welke je ook over internet kunt streamen maar alleen als je een abo bij hen afneemt..

Anyway blij dat het via NOS toch kan, alleen jammer dat het zo'n miniresolutie is. :P

Hoe groot zou de delay zijn via internet? Hoor je de wijk juichen en 3 minuten later zie je waarom?

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Sando schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 22:01:
Wut, ik las nogwel een artikel over rechten voor streamen en blabla en allemaal providers voor tv via welke je ook over internet kunt streamen maar alleen als je een abo bij hen afneemt..

Anyway blij dat het via NOS toch kan, alleen jammer dat het zo'n miniresolutie is. :P

Hoe groot zou de delay zijn via internet? Hoor je de wijk juichen en 3 minuten later zie je waarom?
Had dat toevallig eergisteren gecheckt en bij mij was het verschil 20 seconden (tussen analoog en de stream).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07:50
.oisyn schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:07:
[...]

Ik gok dat je ergens een foutje maakt, want:
Uniciteit maakt geen foutje; bij een gelijk aantal punten telt het onderling resultaat als eerst. Dat betekent dat we alleen op doelsaldo door kunnen gaan als naast de Denen ook de Portugezen/Duitsers evenveel punten behalen als wij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:44

Wildfire

Joy to the world!

Op dit moment zou ik de kans op nul schatten. Gezien het belabberd spel en de achterstand lijkt het me sterk als er nog mensen zijn die erin geloven...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

De kans is nog steeds groter dan nul... :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Laatst online: 12-09 18:27

Zorian

What the fox?

Diep onder nul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

De kans dat Nederland kampioen wordt lijkt me nog precies net zo groot als een week geleden, namelijk net zoveel kans als dat volgend jaar Pasen, Pinksteren en Kerst op dezelfde dag gaan vallen: bijna nul dus.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leidel77
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-08 11:44
Tja Stel Nederland wint met 4-0 van Portugal, en Duitsland wint van Denemarken. Zonder dat de Denen een doelpunt maken dan is er theoretisch nog een kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ja, en hoe groot is die kans, gezien het absurd slechte spel van Nederland?

We hebben 10x tegen Portugal gespeeld, en slechts 1x gewonnen (1-0, en dat was back in 1991) (bron).

Theoretisch is die kans er misschien, maar denk dat die kans ongeveer 0.0000000000000001 procent is, of misschien nog wat lager.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Hoeveel is nu het quotum op Unibet? Misschien maar een gokje wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holland1994
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-09 13:50
De kans is dus nihil, sorry jongens dit wordt hem niet, in het verleden hebben wij tien keer tegen Portugal gespeeld, 1x gewonnen 4x gelijk gespeeld 5x verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leidel77
Heb er zelf ook een hard 8)7 hoofd in, Maar hoop wel dat van Marwijk meer lef gaat tonen met de opstelling.

[ Voor 3% gewijzigd door leidel77 op 13-06-2012 23:04 . Reden: spelvouthttp://gathering.tweakers.net/global/smileys/bonk.gif ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 16:28
Holland1994 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 23:02:
De kans is dus nihil, sorry jongens dit wordt hem niet, in het verleden hebben wij tien keer tegen Portugal gespeeld, 1x gewonnen 4x gelijk gespeeld 5x verloren.
Dus nu zouden we weer moeten winnen. Anders is het niet meer in evenwicht...

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 19:11
leidel77 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:58:
Tja Stel Nederland wint met 4-0 van Portugal, en Duitsland wint van Denemarken. Zonder dat de Denen een doelpunt maken dan is er theoretisch nog een kans.
Duitsland gaat de kans om Nederland er uit te knikkeren niet laten liggen natuurlijk. Die spelen mooi met een B-elftal gelijk tegen Denemarken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leidel77
Amras schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 23:06:
[...]

Duitsland gaat de kans om Nederland er uit te knikkeren niet laten liggen natuurlijk. Die spelen mooi met een B-elftal gelijk tegen Denemarken. :)
Dat zouden ze nooit doen >:) . Maar je hebt er wel een punt. al je sterspelers rust gunnen. voor de volgende ronde. Maar aan de andere kant. Mocht Portugal met meer dan 2 doelpunten winnen en de duitsers verliezen.
dan is de kans dat de Denen door gaan ook nog aanwezig. Als ze genoeg doelpunten maken.

[ Voor 27% gewijzigd door leidel77 op 13-06-2012 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holland1994
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-09 13:50
Freeaqingme schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 23:05:
[...]

Dus nu zouden we weer moeten winnen. Anders is het niet meer in evenwicht...
Ik heb een foutje gemaakt bij het tellen, het is eigenlijk nog negatiever :|
1x gewonnen, 3x gelijk 6 verloren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

Scenarios:

DUI-DEN: Gelijkspel: Exit NED.
DUI-DEN: Winst DEN: Exit NED.
DUI-DEN: Winst DUI: Kans voor NED (2-0 winnen van POR).

NED-POR: Gelijkspel: Exit NED.
NED-POR: Winst POR: Exit NED.
NED-POR: Winst NED (met 2 doelpunten verschil): Door naar de volgende ronde om er dan kansloos uitgeknikkerd te worden. :X

Kans om door te gaan naar de volgende ronde is dus 1 op 6 (als 't gewoon simpel op winst, gelijk en verlies bekeken wordt). Ongeveer 16% dus.

Als je kijkt naar de statistieken tussen NED en POR...
1x gewonnen. 3x gelijk gespeeld. 6x verloren.
10% van deze wedstrijden heeft NED dus gewonnen. (1 van de 10).

Ach... :'(

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 04:45

Malarky

Wils voor wat ieder

Goksites geven Nederland gecombineerd nog 2,6% kans (voor de wedstrijd 6,8%).

Edit: Nederland heeft nog nooit van een Portugal met 2 doelpunten verschil gewonnen die ook alles op alles moesten zetten voor plaatsing. Als ze dat ooit gaan doen zal dat in topvorm zijn, niet nu.

[ Voor 59% gewijzigd door Malarky op 13-06-2012 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-08 15:23
Kijk op dit moment zou het gewoon onverdiend zij mocht Nederland doorgaan.
Voorlopig niks laten zien, geen mooi voetbal, nauwelijks echte kansen gecreëerd, iets wat je van de Denen en Portugezen niet kan zeggen.

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Laatst online: 12-09 17:49

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

GS88 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 23:12:

... Als je kijkt naar de statistieken ...
wedstrijden worden natuurlijk niet met statistieken gewonnen .. dat is eigen aan voetbal

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

RM-rf schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 23:58:
[...]
wedstrijden worden natuurlijk niet met statistieken gewonnen .. dat is eigen aan voetbal
Dus het kan nog steeds! De bal is rond. Maar ik maak me meer zorgen over Duitsland - Denemarken dan over Nederland - Portugal eigenlijk. Stel dat Nederland eindelijk eens goed gaat spelen en ruim wint, maar dat Denemarken een puntje van de Duitsers kado krijgt... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:00

St@m

@ Your Service

Fiber schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 00:07:
[...]

Dus het kan nog steeds! De bal is rond. Maar ik maak me meer zorgen over Duitsland - Denemarken dan over Nederland - Portugal eigenlijk. Stel dat Nederland eindelijk eens goed gaat spelen en ruim wint, maar dat Denemarken een puntje van de Duitsers kado krijgt... O-)
Dat gaat niet gebeuren, want ik kan me dan zo voorstellen dat NL dan maar gewoon keihard DEN gaat naaien.
Daar kunnen de Denen niet op gokken imo. En Duitsland kan er ook gewoon niet op gokken (die zijn ook nog niet zomaar door volgens mij, als Portugal en Denemarken winnen)

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denPes
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-02 09:29

denPes

delete account

Sinds vanavond is de kans iets groter geworden. Dankzij Jan van Halst!

Kijk, ik volg zijn analyses bij de NOS al een tijdje. En elke keer heeft hij het bij het foute eind met zijn voorspellingen. Bij barcelona-chelsea, tot 2x, daarna nog bij de finale bayern-chelsea, en dan nog bij enkele nationale wedstrijden. Elke keer fout! Terwijl íe het toch zo mooi kan uitleggen

Hij kwam vanavond, na de dramatische wedstrijd NL-DE, met de uitspraak dat Nederland eruit zou gaan. Dat betekent dus dat Nederland doorgaat. 'k heb meteen mijn weddenschappen bepaald. ;)

BTW, wesley sneijder was weer super vanavond. Maar hij kan het niet alleen. Tegen Portugal gaan ze los, zoals in de 2de helft.

delete account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Sando schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 22:01:
Dat was opeens best een goede resolutie, gister bij een niet-nl resolutie was dat echt gewoon 320x240 ofzo. Ik weet niet of ze NL met een veel hogere bitrate uitzenden of dat er andere factoren meespelen, maar het was prima te kijken!

Jammer dat de uitslag voorspelbaar en jammer was.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:25

Clush

Do as I say...

Het is heel simpel. Mocht Nederland nog doorgaan dan kan dat alleen als het spel ineens gaat lopen. Anders win je nooit met 2 goals verschil tegen de Portugezen. Mócht dat het geval zijn (ik blijf lekker hopen, dat is juist de lol van zo'n tournooi) en Nederland komt ineens wel in z'n spel is ineens alles weer mogelijk. De kwaliteit hebben we, het is er alleen om een of andere reden nog niet uitgekomen.

De hele discussie over Huntelaar/Van Persie is ook maar gelul in de marge, het moet gewoon meer klikken op het veld. Dat kan best van het ene op het andere moment gebeuren, bijvoorbeeld door een vroege gelukstreffer in de laatste wedstrijd.

Wat er ook gebeurt, ik hoop in elk geval nog wel ons team één goede wedstrijd te zien spelen. Of het tegen Denemarken echt zo slecht was kan je over dicussiëren, dat we vele malen meer in de mars hebben dan we totnutoe hebben laten zien is een gegeven.

Sowieso maak ik nog liever de Portugezen aan het huilen dan de Duitsers. Die oude rivaliteit heb ik nooit echt begrepen (voor mijn tijd) en alle Duitsers die ik ken zijn hartstikke sympathiek :)

Dat de Duitsers ons door een gelijkspel het tournooi uit zouden willen naaien geloof ik niets van. Denemarken heeft aan een gelijkspel niet genoeg en Duitsland zelf kan bij verlies ook nog door Portugal worden ingehaald. Beide ploegen zullen gewoon willen winnen. Ook dit is trouwens een beetje een non-discussie, eerst zelf maar eens laten zien wat we kunnen. De rest doe je toch niks aan.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Clush schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 05:19:
Sowieso maak ik nog liever de Portugezen aan het huilen dan de Duitsers. Die oude rivaliteit heb ik nooit echt begrepen (voor mijn tijd) en alle Duitsers die ik ken zijn hartstikke sympathiek :)
Het zou me wel heel erg leuk lijken om Ronaldo goed te zien huilen datie naar huis moet, zonder ook maar 1 doelpunt gemaakt te hebben >:)

Verder is het idd zo dat alles nog kan.
Ik vond ze gister nog vrij goed spelen, alleen is het jammer dat de verdediging enkele kleine fuotjes maakte wardoor Comez kon scoren.

[ Voor 16% gewijzigd door Renquin op 14-06-2012 08:37 ]

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07:50
Ik kan me nog herinneren hoe AJAX afgelopen seizoen werd uitgeschakeld in de Champions League.. Laten wij dan maar de 'Olympique Lyon' van deze poule zijn (zonder de geruchten over matchfixing dan O-))!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:08
(jarig!)
Sjah schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 23:02:
Hoeveel is nu het quotum op Unibet? Misschien maar een gokje wagen.
1:30 nu, dus dat vind ik zelf nog niet echt de moeite ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 14:13
Ik zeg Luuk de Jong in de spits tegen Portugal.
Met hem in de spits hebben we nog nooit verloren van Portugal!

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

EJVL schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:49:
Luuk is de laatste speler die we nu nodig hebben, ik vind hem de meest overbodige speler van de hele selectie. Ik wil Narsingh zien! Waarom brengt Bert steeds Kuyt als we achter staan? Dan wil je ook niet winnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Nee joh, De Jong in het doel en Vorm in de spits. Met die combinatie hebben we nog nooit verloren van Portugal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
En dan nog Robben er uit ook :S
Als je echt wat wil, haal er dan een verdediger uit.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweaker2010 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:07:
[...]

Luuk is de laatste speler die we nu nodig hebben, ik vind hem de meest overbodige speler van de hele selectie. Ik wil Narsingh zien! Waarom brengt Bert steeds Kuyt als we achter staan? Dan wil je ook niet winnen...
+1 voor Narsingh! Niet dat ik dat zo'n geweldenaar vind, maar de kans dat er eindelijk eens een fatsoenlijke voorzet komt is gewoon een stuk groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

GS88 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 23:12:
Scenarios:

DUI-DEN: Winst DUI: Kans voor NED (2-0 winnen van POR).

NED-POR: Winst NED (met 2 doelpunten verschil)

Kans om door te gaan naar de volgende ronde is dus 1 op 6 (als 't gewoon simpel op winst, gelijk en verlies bekeken wordt). Ongeveer 16% dus.
Je vergeet dan nog: NED-POR: Winst NED (niet 2 doelpunten verschil): Exit NED

Voor de wedstrijd voor Nederland geld dan:
NED-POR: Winst NED (niet 2 doelpunten verschil): Exit NED
NED-POR: Winst NED (met 2 doelpunten verschil)

Voor die laatste geld dan nog het volgende:
DUI-DEN: Winst DUI: NED gaat door.

Simpel gezien is het dan 1 op 7. Ongeveer 14%. Echter als je kijkt naar de onderlinge duels tussen Nederland en Portugal dan hebben ze niet 1 keer met 2 doelpunten verschil gewonnen van Portugal! ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kunnen we de titel van dit topic niet veranderen naar

"Wat zijn de kansen dat Nederland de volgende ronde haalt?" :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

tweaker2010 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:50:

Maar er dan gewoon van "Nederland ligt eruit, kijk jij het EK nog verder?" :P

Ik zou zeggen, gooi juist de reserves erin, die hebben mischien maar 1 kans om ooit op het EK te schitteren, mooi moment om dat dus nu te doen. Narsingh, de Jong maar ook Boulah om wat betere te verdedigen dan het zooitje wat er nu staat.

[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 14-06-2012 11:03 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

mickjuh schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:21:
Simpel gezien is het dan 1 op 7. Ongeveer 14%.
Even afgezien van de uit de duim gezogen kansen kloppen geen van jullie berekeningen. Jullie tellen situaties bij elkaar op, terwijl je ze juist moet vermenigvuldigen. Als je puur kijkt naar de 3 opties per wedstrijd (winst, verlies en gelijkspel), dan zijn er dus 3*3=9 permutaties mogelijk bij 2 wedstrijden, en niet 3+3=6. In slechts 1 van die 9 scenario's kunnen we mogelijk door (en dan alleen op doelsaldo), dus 11%.

Kijken we naar dat doelsaldo (als je wint), en als we stellen dat de kans dat je een extra doelpunt scoort steeds halveert (dus 100% voor minstens 1 doelpunt verschil, 50% voor minstens twee doelpunten verschil, etc.), dan is de kans dat we winnen met 2 doelpunten verschil dus 50%. Vermenigvuldig dat met die 11% dat het scenario überhaupt voorkwam, en dan is er dus 5,5% kans (1 op 18) dat we doorgaan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 08:50
Stel nederland wint van portugal, met 2-0 of 2-1. En duitsland wint van denemarken, zijn we dan door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Als je de topic nou een beetje had gevolgd dan had je geweten dat we met 2 doelpunten verschil (dus 2-0, 3-1, 4-2, etc.) moeten winnen van Portugal, en dat Duitsland moet winnen van Denemarken.

[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 14-06-2012 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
tweaker2010 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:50:

QFT :D _/-\o_

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh

mickjuh

Good news everyone!

.oisyn schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:14:
[...]
3*3=9 permutaties mogelijk bij 2 wedstrijden, en niet 3+3=6. In slechts 1 van die 9 scenario's kunnen we mogelijk door (en dan alleen op doelsaldo), dus 11%.
Wat bedoel je precies met 3*3? Is het dan niet 3 opties x 2 wedstrijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Nee, elke uitkomst van de ene wedstrijd kent 3 mogelijke uitkomsten van de andere wedstrijd.

Duitsland wint, Nederland wint -> hier kunnen we door op doelsaldo
Duitsland wint, Nederland gelijk
Duitsland wint, Nederland verliest
Duitsland gelijk, Nederland wint
Duitsland gelijk, Nederland gelijk
Duitsland gelijk, Nederland verliest
Duitsland verliest, Nederland wint
Duitsland verliest, Nederland gelijk
Duitsland verliest, Nederland verliest

Ik tel toch echt 9 verschillende scenario's. Oftewel, 3 opties tot de macht 2 wedstrijden.

[ Voor 28% gewijzigd door .oisyn op 14-06-2012 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonsaiboom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 20:07
mickjuh schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:32:
[...]

Wat bedoel je precies met 3*3? Is het dan niet 3 opties x 2 wedstrijden?
DUI wint, NLD wintDUI gelijk, NLD wintDUI verliest, NLD wint
DUI wint, NLD gelijkDUI gelijk, NLD gelijkDUI verliest, NLD gelijk
DUI wint, NLD verliestDUI gelijk, NLD verliestDUI verliest, NLD verliest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 20:10

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Leuk dat mensen hebben opgelet bij kansberekening en statistiek, maar dat verhaaltje werkt alleen bij gelijke kansen voor elk scenario.

Het is niet in procenten uit te drukken natuurlijk :)

Maar even rationeel:
- Volgens mij hoeven we niet te kijken naar DUI - DEN, want de kans dat we winnen, laat staan met 2 doelpunten verschil, van Portugal is zeer klein. Portugal wil namelijk ook graag door naar de volgende ronde en willen ook winnen.
Daarbij zal duitsland niet met de beste 11 aantreden.

Kans gaat redelijk richting de 1 % ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh

mickjuh

Good news everyone!

.oisyn schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:34:
Nee, elke uitkomst van de ene wedstrijd kent 3 mogelijke uitkomsten van de andere wedstrijd.
Bedankt :) en Bonsaiboom ook.
Hann1BaL schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:41:
Daarbij zal Duitsland niet met de beste 11 aantreden.
Duitsland wil ook niet verliezen, want met verlies zouden zij ook nog kunnen worden uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het voordeel is dat je dan om 8 uur al weet of Nederland uberhaubt nog een kans maakt en of het nut heeft de wedstrijd nog te gaan kijken. Enkel als Duitsland wint heeft Nederland nog minimale kans, alle overige situaties is het het kijken niet meer waard :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:33

Pierre

Van nature lui!

Ik geloof niet in sprookjes, van mij mogen ze lekker op vakantie. Bert krijgt een trap na, en dan maar door naar het WK 2014

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh

mickjuh

Good news everyone!

SinergyX schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:50:
Het voordeel is dat je dan om 8 uur al weet of Nederland uberhaubt nog een kans maakt en of het nut heeft de wedstrijd nog te gaan kijken. Enkel als Duitsland wint heeft Nederland nog minimale kans, alle overige situaties is het het kijken niet meer waard :P
Beide wedstrijden zijn om 20:45 uur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 07:33

Pierre

Van nature lui!

mickjuh schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:55:
[...]

Beide wedstrijden zijn om 20:45 uur ;)
Inderdaad de laaste poule wedstrijden beginnen allemaal om 20:45.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 16:41
Je vergeet dat nederland volgens mij niet per sé met 2 doelpunten verschil hoeft te winnen. 4-3, is volgens mij ook voldoende om door te gaan ;-)

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Laatst online: 17-12-2021
frumper schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 12:03:
Je vergeet dat nederland volgens mij niet per sé met 2 doelpunten verschil hoeft te winnen. 4-3, is volgens mij ook voldoende om door te gaan ;-)
Incorrect. Twee doelpunten verschil is een vereiste. Doelsaldo Portugezen is nu 3-3. Van Nederland is deze 1-3. Zie hieronder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Laatst online: 11-09 08:50
Blijven er nog gewoon in geloven, zolang huntelaar er maar weer in komt. Ging toen opeens stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

frumper schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 12:03:
Nee, het gaat eerst om onderling resultaat, dan om onderling doelsaldo, daarna om onderling gescorede goals. Als dit geen soelaas biedt, dan gaat het om het totale doelsaldo en goals. En daarna wat UEFA/FIFA ranking en dat soort vage dingen.

Denemarken, Portugal en Nederland staan allemaal op 3 punten (als Duitsland en Nederland wint). De wedstrijden met Duitsland zijn niet relevant voor punten en goals want die is dan sowieso door.

Eerst het onderlinge resultaat van de 3 teams - alle die 3 punten (Denemarken won van Nederland, Portugal won van Denemarken en Nederland wint weer van Portugal), dus dat biedt geen uitkomst.

Het doelsaldo van Denemarken staat op 0 (1-0 tegen Nederland maar 2-3 tegen Portugal), Portugal staat op +1 (3-2 tegen Denemarken) en Nederland staat op -1 (0-1 tegen Denemarken). Denemarken speelt tegen Duitsland dus die blijven op 0 staan. Om boven Denemarken te eindigen moeten ze 2 doelpunten meer scoren dan Portugal - dan staat Nederland op +1 en Portugal op -1 => Nederland is door.

Scoren ze er slechts 1 meer dan Portugal, dan komt hun doelsaldo uit op 0, gelijk met dat van Denemarken en Portugal. En dan gaat het gescorede goals tellen - Portugal heeft er nu al net zoveel als Denemarken (3 vs 3; als dat zo blijft dan is Portugal door want Portugal heeft gewonnen van Denemarken), Nederland heeft er dan iig 1. Hoeveel goals er ook vallen, bij 1 goal verschil blijft Portugal altijd meer goals hebben dan NL, dus gaat Portugal door.

Oftewel, als ze winnen met 4-3 van Portugal dan:
LandPtsGFGAGD
Nederland3440
Denemarken3330
Portugal3660

Portugal door op gescorede goals.
mmedia schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 12:27:
[...]

Incorrect. Twee doelpunten verschil is een vereiste. Doelsaldo Portugezen is nu 3-3. Van Nederland is deze 1-3.
Incorrect, de wedstrijden tegen Duitsland zijn in eerste instantie niet relevant, het gaat om het onderlinge resultaat van alle gelijkstaande teams. Het doelsaldo van Portugal is 3-2 en die van Nederland is 0-1.

[ Voor 42% gewijzigd door .oisyn op 14-06-2012 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Laatst online: 17-12-2021
.oisyn schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 12:28:
[...]

Incorrect, de wedstrijden tegen Duitsland zijn in eerste instantie niet relevant, het gaat om het onderlinge resultaat van alle gelijkstaande teams. Het doelsaldo van Portugal is 3-2 en die van Nederland is 0-1.
Klopt, ik was te snel met mijn reactie. My bad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 16:41
oja :) niet aan gedacht... dan toch gewoon met twee doelpuntjes verschil winnen!

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:11

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Is deze al voorbij gekomen?

'Oranje heeft 12 procent kans op kwartfinale'

http://www.nu.nl/binnenla...ent-kans-kwartfinale.html

[ Voor 20% gewijzigd door Erhnam op 14-06-2012 12:58 ]

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Erhnam schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 12:56:
Is deze al voorbij gekomen?

'Oranje heeft 12 procent kans op kwartfinale'

http://www.nu.nl/binnenla...ent-kans-kwartfinale.html
Al die cijfers zeggen me niets. Kijk naar die koppies van de spelers en je weet dat het niet meer goed komt.
Het vertrouwen en het teamgevoel is er gewoon niet. Daar helpt een berekening van een hoogleraar niets aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 12-09 12:24

StrongArmLance

Endless flow

Voor de crosspostende volledigheid: Afbeeldingslocatie: http://i1090.photobucket.com/albums/i368/kristanoost/d.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Dat is van EKpoultje toch?
Volgens mij is dat van voordat we die 2 wedstrijden hebben gespeeld :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Mocht NL de groep miraculeus overleven, dan worden we kampioen ook. Kijk de voorbeelden er maar op na, best wel 'ns voorgekomen dat slow starters kampioen werden. Ik noem Italie in 1982.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Sjah schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 00:52:
Mocht NL de groep miraculeus overleven, dan worden we kampioen ook. Kijk de voorbeelden er maar op na, best wel 'ns voorgekomen dat slow starters kampioen werden. Ik noem Italie in 1982.
Of '88 :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Right. Dat geloof je toch zelf niet als je landen als Spanje, Duitsland en Rusland zo bezig ziet.
Al die voorbeelden uit het verleden zijn niets waard. In 88 werd de 2e wedstrijd toch ook niet verloren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
tweaker2010 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 12:12:
[...]

Right. Dat geloof je toch zelf niet als je landen als Spanje, Duitsland en Rusland zo bezig ziet.
Al die voorbeelden uit het verleden zijn niets waard. In 88 werd de 2e wedstrijd toch ook niet verloren?
De eerste wel :+

Maar er zijn dan ook geen voorbeelden die wel aansluiten, omdat het domweg niet voorkomt.
De kansen zijn dan ook minimaal :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Dan worden we er wel door Rusland uitgeknikkerd.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Laatst online: 10-07 22:24
-The_Mask- schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 21:00:
[...]

Als Tsjechië en Griekenland winnen, kan Rusland ook naar huis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
-The_Mask- schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 21:00:
[...]

Maak daar maar Tsjechië van :+ En ik denk dat we nog best kans maken tegen Tsjechië moet ik zeggen :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Laatst online: 10-07 22:24
lateef schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 21:28:
[...]

Als Tsjechië en Griekenland winnen, kan Rusland ook naar huis...
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 23:23

JdM

Humbled

De kans is heden NUL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 16:28

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0
/topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineJoop
  • Laatst online: 08-09 23:13
Deze kan dicht :+

[ Voor 9% gewijzigd door KleineJoop op 17-06-2012 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

0.0%. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Dit jaar nog? Helaas nul. Over 2 jaar? 100 procent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
slotje ;)

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiber schreef op zondag 17 juni 2012 @ 22:53:
Dit jaar nog? Helaas nul. Over 2 jaar? 100 procent!
Mits ze er met een compleet andere ploeg staan wel ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

Ik heb het nog even nagerekend.. En ge heeft gelijk. :+ tot op 2 nullen achter de komma zelfs!
-O-

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens de belastingdienst is dat hetzelfde als nul :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

De kans is niet onbestaande dat er twee van de drie andere teams in de groep gediskwalificeerd worden voor dopinggebruik of zo.

/grenzeloos optimisme

[ Voor 5% gewijzigd door YellowOnline op 18-06-2012 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 15:00
Gezien het feit dat er geen jaar in de vraag wordt gesteld, kan men hier over een x-aantal jaar weer verder over filosoferen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:08

RayNbow

Kirika <3

Het valt me op dat nog niemand deze parodie van Edwin Evers in deze thread geplaatst heeft?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Geen Europees, maar wel wereldkampioen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik zeg 15%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
had hier tien dagen geleden al geen slotje op gemoeten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

Alles kan nog

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

HyperTrophy schreef op maandag 25 juni 2012 @ 08:29:
had hier tien dagen geleden al geen slotje op gemoeten??
Klopt, 10 dagen geleden moest hier al geen slotje op, en nu nog steeds niet.

Pagina: 1 2 3 Laatste