zucht seasonreset
annoying like hell
mooi naar beneden getuimeld in elo
van 1270 naar 1000 en nu terug 1100-ish
W: 8 L: 13
trolls leavers en mongolen, the way to elo hell and back again
1)
cho support die na 5 minuten zegt fuck this gotta eat, cho disconnected
wtf ik ga nog 11-5-16 dat spel maar ja wat mag het baten
gg
2)
ik zie hun teamcomp en zeg ze gaan zeker invaden, iedereen naar onze blue
onze ez loopt toch naar bot en ik ping eens om aan te tonen dat hij ook verwacht wordt
natuurlijk een invade en FB en Blue voor hun, eerst volgende 5 minuten staat ez gewoon aan zn toren niets te doen met als gevolg vayne lvl 5 en hij lvl 2 vanaf dan is hij plots terug en volgt een epic feed
gg
3)
talloze keren in champ select dat enemy een ap mid pakt en dat op ons team ipv een counter te kiezen een gecounterde champ kiest met als gevolg zowiezo een ap mid die fed is en het is niet de onze
hun ap mid gankt bot en top en onze mid probeert gewoon de mid turret te pushen
gg
ik vind het toch lastig om onder zo'n omstandigheden mijn weg terug naar boven te vechten maar ik hou de hoop erin en probeer gewoon zo hard mogelijk te stompen en te snowballen zodat ik mn team kan carryen
ik merk dat mijn cs steeds beter is dan die van mijn tegenstanders dus ik weet dat ik hier gewoon niet thuishoor, ik zie ook welke beslissingen sommige spelers nemen en denk dan : NEEEEEEEE, ik zie de mechanische skills en denk dan omg, dus ik hoor hier gewoon niet te zitten, ik ga niet ragen tegen die mensen want ze willen ook maar een spel spelen maar soms is het toch lastig om vriendelijk iemand iets uit te leggen als hun reactie gewoon STFU is
sommige mensen kunnen echt het bloed van onder je nagels halen door gewoon al in champ select hun eigen teammates uit te kafferen of gewoon rude te zijn zonder reden
voor mij persoonlijk zijn dat echt mensen die ze mogen instabannen
[
Voor 22% gewijzigd door
Verwijderd op 20-11-2012 11:30
]