Ik ben minder en minder onder de indruk van de gemiddelde Ezreal. (spelers dan he)
Dat MF eindelijk meer in de smaak valt is wat mij betreft een positief puntje.
De aoe ult welgeplaatst in een teamfight samen met een engage van amumu of Malphite zijn priceless, maar ook als een main AP Morgana speler een teamfight forceren, ult poppen Hourglass activeren bij Focus, dan het enemyteam besluitloos zien wachten of ze me pakken na hourglass als de ult afloopt of weg zien rennen om daarna een MF ult te vangen is erg lekker.
In Olaf eindelijk een degelijke top laner gevonden en Sona is mijn nieuwe support ipv Blitz

Wederom in een teamight setup zo verschrikkelijk nuttig
Ik heb nu een Runepage en masterie page gemaakt specifiek voor mijn 5 most played hero's en daarmee wil ik de ranked wel aangaan
Top = Olaf ( Bouw hem zo beefy mogelijk dikke HP+ Aura items en als de game echt heel hard gaat een BT of een hydra voor nog wat meer damage naast je True damage.
Jungle = Nocturne, afhankelijk van het team super tanky of als damage build ( Hier heb ik ook Malphite voor die als we echt geen tank hebben ook met deze pages uit de voeten kan)
Mid = Morgana, ik moet nog een lane tegenkomen waartegen ik verlies qua cs, inc een babysit van de enemy jungler. Je blackshield prevents ganks en stelt je instaat veilig te lasthitten en vanaf lvl 3 is je W genoeg om de caster minions te pakken en de enemie enigzins te zonen. Zeker ook viable om top en bot met te ganken met je hard cc skillshot

( uiteraard malzahar, Brand, Cassio, Zyra ook available bij ban)
Bot Support = Sona, aura's, hard poke, stevige ult, ietwat squishy in het begin maar prima omheen te werken. ( Blitz-Nidalee-Zyra en Lux als backup)
ADC = Caitlyn, extreme range, traps voor bot river en logische plekken om ganks wat beter aan te zien komen. Zeker end game met goede positionering erg vermakelijk. ( Corki, Ashe en Teemo bij bans)
Lijkt mij qua hero's toch wel afdoende om eindelijk ranked mee in te duiken?
Mijn vast partner in crime speelt:
Top Shyvana-Nasus-GP
Mid Ahri-Malzahar
Jungle Rammus-Trundle-Shyvana
ADC Ezreal-Cailtyn
Support Blitzcrank en Nami.
Moet te doen zijn toch?