| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[Voor 100% gewijzigd door SaphuA op 16-05-2012 09:08]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[Voor 100% gewijzigd door SaphuA op 16-05-2012 09:08]
Join | Misschien | Bekijk | Spectate |
![]() |
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
SaphuA schreef op maandag 23 april 2012 @ 20:32:
Dit topic is geen dagboek, 9gag of twitter. Het is niet nodig om een post te plaatsen elke keer als er een rager in je team zit, we maken het immers allemaal een keer mee. Bedenk je voordat je iets post of het of datgeen wat je plaatst werkelijk iets toevoegt.
Wow is lezen zo lastig?
[Voor 50% gewijzigd door Gideon_92 op 23-04-2012 20:41]
Niet veel mensen spelen op PBE en de servers liggen in Amerika.Gideon_92 schreef op maandag 23 april 2012 @ 20:39:
Ik heb nu sinds een week of 2 een PBE account en kijk hier om de zoveel tijd op en doe ik ff een spelletje. De qeue times zijn alleen niet normaal lang, en ik heb een gemiddelde ping van 200+. Spelen hier meer mensen op de server en kennen jullie dat probleem ook?
Vicariously I live while the whole world dies
Voor sommige guides raad ik ook Leaguecraft aan, waar bijvoorbeeld Hyfe's beroemde Nasus guide vandaan komt.Cloud schreef op maandag 23 april 2012 @ 20:19:
Ik was vroeger ook gek op Mobafire en dacht dat Solomid gewoon voor de pro's was.Later kwam ik erachter dat Mobafire soms regelmatig ronduit foute guides op hun webpagina heeft staan ongeacht wat voor score erbij staat. Ik ben niet snel negatief over een site, maar Mobafire zou ik zelfs (of misschien juist vooral) beginnende spelers absoluut afraden.
Ook al is Solomid/LoLPro wat overweldigend soms, probeer er toch wat doorheen te lezen en hou die guides aan.
Goede kwaliteit stream heb jeGropah schreef op maandag 23 april 2012 @ 22:16:
LoL spelen met maten, omdat het kan. Feel free to watch
http://www.twitch.tv/GropahTV
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Aardige comebackGropah schreef op maandag 23 april 2012 @ 22:16:
LoL spelen met maten, omdat het kan. Feel free to watch
http://www.twitch.tv/GropahTV
Currently playing: MTG Arena (PC)
Gister een game op solotop gespeeld met de volgende items:Uhmmie schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 00:18:
Ben toch wel benieuwd welke item voorkeuren andere hier hebben? Want ik wil nu toch wel echt doorgaan met Hecarim jungle (en nu ook Udyr) gekocht zodat ik 2 jungle opties heb.
Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Persoonlijk vind ik dat je dan net zo sneu bent als Fiora en dat je inderdaad een report verdient.Zyppora schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 08:35:
Zat gisteren in een game die an sich wel lekker verliep. Ik was Katarina mid tegenover een Ryze. Bot en top hadden het beduidend moeilijker, we hadden geen jungler, top was Fyora + Riven vs. Caitlyn + Fyora en bot was Sivir + ?? vs. Soraka + ??
Op een gegeven moment stond ik met Kat 10/3/4 of zo, ging heerlijk. De enige andere speler met een positieve k/d in ons team was Sivir met 3/2/7 of zo. Op een gegeven moment kreeg ik echter wat vervelende (understatement of the year award) opmerkingen van onze (1/5/1) Fyora. Uiteindelijk zegt hij 'you need to gtfo', dus ik reply met 'ok, gl carrying this game'. Ben vanaf dat moment gaan junglen en heb eigenlijk op die manier de match weggegeven.
In all-chat werd nog gevraagd of de tegenstander mij ook wilde reporten, maar die zeiden gewoon dat ik de beste speler in ons team was en dat er geen reden was om mij te reporten.
Wat vinden jullie van zo'n actie? Op een gegeven moment heb je dan het hele team tegen je in het harnas gejaagd, maar ik heb aangegeven dat ik principieel geen mensen naar een overwinning ga carryen als ze op die manier met mij omgaan. Dan maar een loss. Volgende potje beter.
Weet niet of dat slim is Kog heeft geen escapes. Bottom is soms al lastig met Kog al heb je een support. Misschien AP bouwen en dan mid pakken??Swanfield schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 08:36:
Speel voornamelijk tanks de laatste tijd en wil een AD carry gaan spelen. Wil Kog'maw spelen alleen heb je soms de ellende dat je dus een 2 man pre made al bot heb. Nu vroeg ik mij af met zijn % damage is hij dan niet een goede solo top? Als je in de buurt van je turret blijft kan je toch wel een eind komen?
- % damage en meestal tanky chars top
- Range is beter dan andere standaard top champs
Dunno wat vinden jullie? Ervaringen mee?
[Voor 5% gewijzigd door spookz0r op 24-04-2012 08:47]
kog mid is egt niet zo heel goed, ja die ulti wel maar die kan je niet blijven spammen kost veels te veel mana,spookz0r schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 08:45:
[...]
Weet niet of dat slim is Kog heeft geen escapes. Bottom is soms al lastig met Kog al heb je een support. Misschien AP bouwen en dan mid pakken??
[Voor 42% gewijzigd door psyy138 op 24-04-2012 08:49. Reden: quote gemist]
O.R.C. Black Bulls Rugby
Nee ok maar daarom benadrukte ik ook turret huggen. Heb mijn slow in princiepen en kan ze op afstand houden vanwege mijn range. Escapes als flash misschien? En dan natuurlijk heel voorzichtig spelen en niet pushen. Voordeel is voor de jungler dat hij top dan wel vaak kan ganken waarschijnlijk. Het is gewoon een hersens spinsel meer nietspookz0r schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 08:45:
[...]
Weet niet of dat slim is Kog heeft geen escapes. Bottom is soms al lastig met Kog al heb je een support. Misschien AP bouwen en dan mid pakken??
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Mee eens, beste wat je kan doen is die kerel gewoon negeren en je eigen game spelen.Vicarious schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 08:39:
[...]
Persoonlijk vind ik dat je dan net zo sneu bent als Fiora en dat je inderdaad een report verdient.
"Don't let your dreams be memes"
Iets met val elkaar niet persoonlijk aan?
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
![]() |
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Ja hij update ff niet (refresh)Vicarious schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 09:14:
Je match staat anders nog steeds op 23/4 in de plaatjes hierboven, en dat is gister.
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Maar vind je boots of swiftness het dan echt waard? Aangezien je normaal eigenlijk niemand BoS ziet nemen en Hecarim op max level maximaal 5AD(25% van 20extra movespeed tov movementspeed 2) van de boots zelf krijgt, blijf ik eigenlijk persoonlijk altijd mercs pakken voor de tenacy (en beetje MR)...schaapiej schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 07:58:
[...]
Gister een game op solotop gespeeld met de volgende items:
Boots of Swiftness <knip>
Natuurlijk je geeft ze zomaar een win, ik snap dat er dan genoeg mensen zijn die geen reports in vullen..Zyppora schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 08:35:
Uiteindelijk zegt hij 'you need to gtfo', dus ik reply met 'ok, gl carrying this game'. Ben vanaf dat moment gaan junglen en heb eigenlijk op die manier de match weggegeven.
Currently playing: MTG Arena (PC)
~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~
zit geen leuke voor mij (top) tussen zo te zien.Gideon_92 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 09:36:
Volgende f2p champs:
Graves
Nunu
Ryze
Rammus
Maokai
Sion
Shaco
Soraka
Ahri
Corki
O.R.C. Black Bulls Rugby
Ik begin met hem met 1 punt in q, daarna W, een puntje in E en dan wissel ik af tussen Q en W.psyy138 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 09:43:
[...]
zit geen leuke voor mij (top) tussen zo te zien.
moet wel zeggen dat voli egt relaxt top speelt.
http://www.lolking.net/summoner/euw/287456#history
5 potjes 1 lose, 2x jungle en 1x ranked.
w max je normaal gesproken toch eerst met voli of hoe doen jullie het.
In mijn beleving keihard afstraffen. Totaal een met Vicarious. Tevens zul je dit dus vaker doen, omdat er redelijk wat mensen zitten die over dit soort dingen zeuren. Dit soort acties zijn eigenlijk gewoon onacceptabel. Ignore ze dan en doe gewoon je best, en laat die kleine kinderen voor wat ze zijn. Dan ligt het tenminste niet aan jou. Terechte report vind ik elke keer dat je dit doet. Het verpest gewoon de hele sfeer.Zyppora schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 08:35:
Wat vinden jullie van zo'n actie? Op een gegeven moment heb je dan het hele team tegen je in het harnas gejaagd, maar ik heb aangegeven dat ik principieel geen mensen naar een overwinning ga carryen als ze op die manier met mij omgaan. Dan maar een loss. Volgende potje beter.
League of Legend EUW: Tristanar
mijn runes btw met voliGideon_92 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 09:44:
[...]
Ik begin met hem met 1 punt in q, daarna W, een puntje in E en dan wissel ik af tussen Q en W.
[Voor 10% gewijzigd door psyy138 op 24-04-2012 09:47]
O.R.C. Black Bulls Rugby
[Voor 195% gewijzigd door pcartigny op 24-04-2012 09:57]
To be the best, you got to beat the best.
Anoniem: 351621
Dat was ik ;-)Anoniem: 307788 schreef op maandag 23 april 2012 @ 18:13:
Voor die kerel die graag Vladimir wou spelen, ik heb hem na 5-6 potjes eindelijk goed onder de knie, en carry low elo hard ^_^
http://www.lolking.net/summoner/euw/19566261#history
Vanwaar de keus voor BoS ipv Berserker Greaves ? Ik ga zelf altijd voor de Berserker. 25% attackspeed erbij altijd lekkerpcartigny schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 09:49:
Gisteren een paar potjes met Ashe gespeeld. Toch wel een van de lekkerste AD carries hoor. Easy FB met je 1e crit, daarnaast gruwelijke damage end game, echt niet meer te houden dan.
http://www.lolking.net/summoner/euw/20138473#history
Daar kun je m'n build voor de potjes en m'n runes bekijken.
Meeste games win ik puur op basis van last hits waardoor ik uiteindelijk meer damage doe dan de tegenstander verwacht. Ik verlies zelden m'n lane op basis van last hits.
_______
@ocwil dat ziet er inderdaad al wat beter uit, wat betreft erin duiken met je ulti en dood gaan is een kwestie van je damage beter inschatten. Probeer een beetje in de gaten te houden hoeveel damage je abilities doen op welk moment van de game. Zolang je met je poke maar onthoud dat je je Q altijd wilt raken op het maximale van z'n range (het moment dat de bal weer terug komt) omdat ie op het uiteinde z'n magic + true damage tegelijk doet. Dat is wat veel Ahri's niet in de gaten hebben en gewoon alleen maar hun Q lopen te spammen en uiteindelijk de true damage niet meepakken omdat de opponent de terugkerende bal dodged.
_______
Mooie lijst aan F2P champions, je gaat inderdaad behoorlijk wat faal Ahri's zien.. misschien maar weer eens even Morgana mid gaan dan maar. Altijd lachen om een Ahri erin te zien duiken onder je turret en je alle damage met je shieldje opvangt.
Zelf wil ik toch eens even Maokai in de jungle gaan uitproberen denk ik, weer eens wat anders.
_______
@Zyppora dan ben je geen haar beter dan de rest. Terechte report inderdaad.
Gewoon je best blijven doen en de rest laten aan ouwehoeren. Kan jouw het nou interesseren. Gewoon laten gaan en anders gewoon random quotes tevoorschijn halen: 'I like sea turtles'
_______
Wat betreft de skin sales wordt het maar even die Ashe & Teemo skin halen.
Ashe heb ik nog geen skin van, caitlyn daarintegen al 3 en Teemo cottontail is episch!
[Voor 45% gewijzigd door spookz0r op 24-04-2012 10:06]
Ahri's ulti gebruik ik alleen puur voor chases ( 4x flashes en je kan bijna iedereen bijhouden als je Rylai hebt en je teammates ook makkelijker kan komen ), kills securen onder towers / Junglers ganks, en weggaan van ganks of teamfights als je gefocused bent.ocwil schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 09:41:
Hey heb gister nog 1 potje gespeeld met ahri na die discussie over ahri gistermiddag
http://www.lolking.net/summoner/euw/19350243#history
en dat was het resultaat.
Goede score gewonnen enzo.
Maar heb toch het idee dat het niet helemaal optimaal ging
Paar keer dood gegaan omdat ik er met mijn ult in vlieg
Wat wil je doen?spookz0r schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 10:07:
Ik begon met Ashe, daarna Cait af en toe speel ik nu Kog maar wil ook andere champs gaan proberen. Ben bottom lane beetje zatMaja dan nog een champ vinden.
En voor mij word dit een Lee sin week, puur om al die faal shaco;s te counteren. Weer van die idioten die een half uur bezig zijn met boxes in mijn jungle aan het opzetten en ondertussen 4 levels achterstand op mij zijn.
Zat idd te kijken naar Jungle. Wel lastig om te leren geloof ik maar kan zeer nuttig zijn. Anders misschien mid ofzo. Bot/top verschillen niet al te veel van elkaar geloof ik. Moet alleen ff champ ervoor kopen. Heb nu alleen Fiddle en Alistar die evt de Jungle inkunnen.Xevoo schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 10:21:
[...]
Wat wil je doen?
Jungle is wel leuk om te doen vind ik, als je het goed leert kan je het (bijna) altijd spelen gezien niemand het wil, en als je een beetje leert ganken dan houd de rest ook van je
[Voor 8% gewijzigd door spookz0r op 24-04-2012 10:32]
[Voor 18% gewijzigd door pcartigny op 24-04-2012 10:36]
Op zich is jungle niet heel erg moeilijk, je moet gewoon de goede routes weten en zeker in het begin, zonder runes een goede damage / leash van de mid / top lane krijgen.spookz0r schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 10:31:
[...]
Zat idd te kijken naar Jungle. Wel lastig om te leren geloof ik maar kan zeer nuttig zijn. Anders misschien mid ofzo. Bot/top verschillen niet al te veel van elkaar geloof ik. Moet alleen ff champ ervoor kopen. Heb nu alleen Fiddle en Alistar die evt de Jungle inkunnen.
We doen morgen wel ff een potje ofzo, kan je zelf kiezen wat je doetspookz0r schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 10:48:
Ja ging vd week Alistar jungle, kreeg geen pull en liep meteen dik achter dat was beetje jammer. Verkeerde runepage, masteries en spells hielpen ook nietVergeten te timen hielp ook niet...
Anoniem: 399255
Shaco kán als laner, maar dit is niet fijn voor de rest van je team volgens mij, als je dan toch lane gaat zou ik eerst je E maxen, dan deceive, wel vroeg 1 puntje in je box.Anoniem: 399255 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 10:57:
gister shaco weer eens geprobeerd, ooit gekocht als starting hero;) vond hem wat lastig toch maar nu ik lvl 28 ben gokte ik erop om hem weer te proberen. Ging wel beter en veel kills gescored maar krijg idee dat ik nog teveel als tank rond loop met hem (ben volibear gewend;))
kan shaco als een laner? en wat is handig, box of decieve maxen? (deceive gaf me veel kills maar box fijne escape xD)
Best kunnen we er misschien wat van maken iddXevoo schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 10:53:
[...]
We doen morgen wel ff een potje ofzo, kan je zelf kiezen wat je doet
[Voor 10% gewijzigd door spookz0r op 24-04-2012 11:02]
Die url in je sig doet het niet meer trouwensspookz0r schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 11:01:
[...]
Best kunnen we er misschien wat van maken iddGa ik nog even lvl 20 proberen te worden voor die tijd.
[Voor 10% gewijzigd door Neoseer op 24-04-2012 11:21]
Ik heb een kleine wijziging aan gebracht bij me post. Ook ff een ander nadeel gegeven. Zodat men een iets beter beeld krijgt._FrostBite_ schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 11:20:
Ik heb zelf karma al een tijdje op het oog om aan te schaffen alleen wacht ik tot dat ze een keer f2p is. Helaas duurt dat nogal lang. Zijn er meer mensen die bovenstaand verhaal kunnen bevestigen?
dat komt goed uit want ik speel vaak met vrienden en die willen eigenlijk alleen maar carry's spelen. Ik ben altijd aangewezen als support of tank.Neoseer schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 11:15:
Maar zodra je een carry champ mee hebt dan is het echt ziek hoe hard de kills/assists binnen stromen. Daarnaast mocht je tegenstander nog wegkomen met een beetje hp over dan komt die E skill ook zo goed van pas. Al met al een verry nijs support champ.
bot natuurlijk_FrostBite_ schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 11:25:
[...]
dat komt goed uit want ik speel vaak met vrienden en die willen eigenlijk alleen maar carry's spelen. Ik ben altijd aangewezen als support of tank.
Welke lane speel je voornamelijk met karma?
O.R.C. Black Bulls Rugby
Zal Bot nog een keer proberen om daar vast te staan. Liep daar wel soms rond.
![]() |
dus jij speelt karma als solo top??? en dat gaat ???Neoseer schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 11:29:
Ik heb haar getest op Top en Mid, moet er wel bij zeggen dat tijdens het 2e potje ik overal zon beetje ronddwaalde aangezien ik Ashe/Vayne beide wou helpen. Maar Top was wel erg fijn om daar te staan. Maar het hangt gewoon af welke lane de carry kiest. Wanneer er meerdere zijn gewoon afspreken wie je gaat supporten.
O.R.C. Black Bulls Rugby
ja ik dagt precies het zelfde ,, mid kan nog maar toppcartigny schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 11:32:
Ok ik weet niet wat jullie spelen maar de standaard setup is toch wel:
AD Carry + Support bot
AP Carry MID
AD Bruiser solo top
Jungler
Dus hoe in the hell kom jij met een Karma op top terecht? Dan zit er toch iets goed fout.
Je bent een support.. dan ga je toch niet solo top spelen? Je hoort ervoor te zorgen dat je AD Carry free farm heeft en de hoognodige lane sustain krijgt. Hoe meer farm je AD carry krijgt hoe sneller je de game naar jouw hand toe kunt trekken.
En Karma mid? Nja het zou kunnen maar dan ben je geen support meer dat zeker niet.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Anoniem: 243552
Nee, was AI Intermediate game. Vanavond PVP en dan bot dacht ik zo.psyy138 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 11:34:
[...]
dus jij speelt karma als solo top??? en dat gaat ???
[Voor 6% gewijzigd door Neoseer op 24-04-2012 11:40]
nooit echt geprobeerd, maar ik zal het is gaan proberen omdat top lane mijn beroep isAnoniem: 351621 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 11:38:
dubbele AP setups is een variant op de meta. Dus ipv een bruiser op top kun je daar een kennen, vlad of karma tegenkomen.
O.R.C. Black Bulls Rugby
-
Beep Boop son ... Beep Boop
Anoniem: 435707
dan vreet ik me eigen op. Waarom defende ze dan niet bij de towerspookz0r schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 11:59:
Net Potje na 5 min al 0 -10 achter. Top lane zat te feeden als een malle na 20 min 4 towers kwijt en stond 5 - 30 kwa kills
Voordat je ranked gaat spelen zou ik toch meer ervaring opdoen, en niet direct @ level 30 beginnen. Ook is het aan te raden meerdere rollen te kunnen spelen. als je 50% van de tijd de rol mag spelen die je wilt mag je in je handjes klappen. Ik voor mezelf heb gezorgd dat ik effectief ben op AD(mijn fav)/Jungle/Mid/Support alleen solo top is van mij nog niet goed genoeg. Dat geef ik dan ook aan en daar is altijd wel iets mee te doen. Ik zie in ieder geval ook zat mensen die alleen maar 1 rol kunnen spelen, en als ze die dan niet krijgen heb je toch als team vaak een probleem..Patrick schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 10:06:
Vanaf level 1 eingelijk vol actief met ashe en daarin ook alles op gebouwd een tegenhanger die ik daarvoor heb gekozen is vayne / caitlyn, aka ik ben echt ranged champion player.
echter net level 25 gevonden, en wil onderhand wel is ranked gaan spelenGenoeg mensen die ik ken die level 30 zijn en +500 wins hebben
Moet zeggen dat ik nog een beetje aan het zoeken ben wat het fijnste is. Heb die boots gekozen omdat ik tegen Nasus stond, kon ik nog een beetje speed over houden tijdens zijn slow.. denk achteraf dat Ninja tabi of Merc threads beter zijn.Uhmmie schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 09:26:
Maar vind je boots of swiftness het dan echt waard? Aangezien je normaal eigenlijk niemand BoS ziet nemen en Hecarim op max level maximaal 5AD(25% van 20extra movespeed tov movementspeed 2) van de boots zelf krijgt, blijf ik eigenlijk persoonlijk altijd mercs pakken voor de tenacy (en beetje MR)...
<knip>
Hahaha, als je spullen kan stelen heeft dat echt een goed gevoel XD Ik lach me dan kapot!speedzor schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 12:28:
Zonet een verliezende match omgedraaid door als Ahri 1x een blinde Q op baron pit te smijten toen ik merkte dat ik een frozen heart debuff aura had wanneer ik er voorbij liep. Blinde baron steal, vijand begon te klagen en binnen 5 minuten hun 1 turret vs 4 turrets voorsprong omgedraaid in een win voor ons
Feels good man
ED: Ircerald; GW2: Abozzo.1256
ED: Ircerald; GW2: Abozzo.1256
Wait... wut? Waar heb je mijn mail vandaan?Jeffroiscool schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 12:56:
Ik heb zojuist naar iedereen die inactief stond een mail laten versturen, deze mail krijg je ook als je in het laatste uur niet op de site bent geweest en al maanden gebruik maakte van de "remember me" feature.
Excuses dat er geen goede enters in de mail zaten. PHP besloot om i.p.v \n goed te gebruiken nu weer HTML te prefereren. -.-
Deze heb je bij het inschrijven opgegeven.
Klopt, jij maakt ook gebruik van onthouden dat je ingelogd bent en ik heb die feature net gefixed.Anoniem: 351621 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 13:03:
Ik zag hem binnenkomen ;-)
Was verbaasd aangezien ik net had gezegd dat ik er misschien bij ben om 20:00 ;-)
Nope, jammer genoeg niet want ik vind haar wel leuk om te spelen._FrostBite_ schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 11:20:
Ik heb zelf karma al een tijdje op het oog om aan te schaffen alleen wacht ik tot dat ze een keer f2p is. Helaas duurt dat nogal lang. Zijn er meer mensen die bovenstaand verhaal kunnen bevestigen?
Ik hoop niet dat dat komt door mijn verhaal want zo was het niet bedoeld
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details