[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.263 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-05 11:51
djengizz schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 13:50:

Ik zou wachten totdat Guinsoo klaar is met haar rework als je het niet zeker weet of je haar wilt kopen.
Wordt karma dan onderhanden genomen?

Edit: nee komt niet door jou verhaal. ik was al enthousiast :P vandaar mijn interesse ook .. ik hou van champs die je niet vaak tegenkomt maar wel hun mannetje kunnen staan. Ook orianna hoort daarbij .. maar daar waag ik me nog niet aan denk ik.

[ Voor 32% gewijzigd door _FrostBite_ op 24-04-2012 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 12:53:
Lekkerste is nog altijd als je baron of dragon steelt vanuit de andere kant van de map met een global ult. Die timing om hem perfect te stealen, ook gewoon echt gruwelijk gevoel :p
Ik deed dit vorige week met een ashe ulti op baron vanaf de andere kant van de map, was met 2 tweakers premade, die zullen het nog wel herinneren.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Yep, een deel van de problemen die ik noemde worden onder de loep genomen en eventueel aangepast.

Zo krijgt ze waarschijnlijk een interrupt omdat ze dit nu als enige support niet heeft (Heavenly Wave + Mantra = knockback) en zal haar kit opnieuw bekeken worden. Alles natuurlijk nog onder voorbehoud.

Als je geïnteresseerd bent moet je guinsoo volgen op twitter, die schrijft soms nog wel eens over de Karma rework en changes die ze aan het testen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 15:07
Ja, Karma is een van de champions die op de lijst staat voor een rework. Ik geloof dat ze zelfs een van de eerst volgende zal zijn.

Overigens is AP top een prima keuze, net als een assassin mid. Ook al is de meta momenteel bruiser top+ ap mid + sup/carry bot + jungle (vaak tank, bruiser of assassin), er zijn wat afwijkingen.

Je kan bijvoorbeeld double AP (mid en top). Tank mid / AP top. Assassin mid / AP top. Dit zijn waarschijnlijk de meest voorkomende afwijkingen van de meta.

Je ziet top vooral de wat "tankier" of mobile AP's, 9/10x zijn het Vlad, Kennen en Ryze die AP top gaan. In mid zie je ook vaak Galio (anti-AP tank), Fizz (vaak AP assassin) of Talon (assassin). Pantheon doet het ook wel aardig, maar goed, je moet je setup niet te veel verpesten, want als je eindigt met 4 AD is je team te makkelijk te counteren door armor te bouwen (dus: Irelia top, Ahri mid, Lee Sin jungle, Graves ad en Janna support werkt goed, maar Irelia top, Talon mid, Lee jungle, Graves AD en Janna heel wat minder ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zebby schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:06:
Overigens is AP top een prima keuze, net als een assassin mid. Ook al is de meta momenteel bruiser top+ ap mid + sup/carry bot + jungle (vaak tank, bruiser of assassin), er zijn wat afwijkingen.
Er wordt ook nergens gezegd dat AP top geen viable keuze is. Je hebt altijd bepaalde verbasteringen op de meta die mogelijk zijn.

Echter een Karma top daar trek ik mijn grote twijfels bij om meerdere redenen die ik een paar posts eerder al genoemd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 10:57
Heb een tijdje terug ook Vladimir gehaald. Schijnt ook wel een leuke champ te zijn, alleen weet er niet zo goed mee om te gaan. Iemand enig idee hoe je met hem moet spelen, puur op AP of ook op HP, want hij krijgt wel AP erbij hoe meer HP hij heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:16

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

* Release Legendary Galio Skin
* Stealth nerf Galio

http://na.leagueoflegends...d.php?p=23556480#23556480

Geen nieuwe skin voor mij dus, smeerlappen.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Galio is generfed met de legendary skin update:

OUD
Resolute Smite

Galio fires a concussive blast from his eyes, dealing 80/135/190/245/300 (+0.7) magic damage to enemies near the impact location, and reducing their movement speed by 24/28/32/36/40 % for 2.5 seconds.
Cost 60/65/70/75/80 Mana
Range 900
Cooldown 7/7/7/7/7 Seconds

NIEUW

Galio fires a concussive blast from his eyes, dealing 70/125/180/235/290 (+0.6) magic damage to enemies near the impact location, and reducing their movement speed by 24/28/32/36/40 % for 2.5 seconds.
Cost 60/65/70/75/80 Mana
Range 900
Cooldown 7/7/7/7/7 Seconds

Rune Changes

Greater Quintessence of the Piercing Present now grants 2.18 Magic Penetration, up from 1.89.

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm.. maar is het zo'n dramatische nerf dan? Ik vond die damage sowieso erg pijnlijk hoor om eerlijk te zijn. Was ook wel te verwachten dat er iets mee zou gebeuren, 2x dat ding raken en je opponent kon alweer recallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Neoseer schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:41:
Heb een tijdje terug ook Vladimir gehaald. Schijnt ook wel een leuke champ te zijn, alleen weet er niet zo goed me om te gaan. Iemand enig idee hoe je met hem moet spelen, puur op AP of ook op HP, want hij krijgt wel AP erbij hoe meer HP hij heeft.
Het is voor Vlad niet effectief om HP te bouwen voor bonus AP.
AP bouwen voor bonus HP echter wel en dat is de route die je wilt nemen en hierdoor wordt je van nature tanky late game.

Twee uitzonderingen:
-HP / lvl seals zijn viable, zeker ook omdat hij manaless is. Voor top lane heb ik alleen meestal liever armor seals.
-Spirit Visage heeft goede synergy met zijn kit al blijft het imo een situationeel item.

Qua builds is hij eigenlijk best flexibel en zijn er buiten WotA en Deathcap geen echte core items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Ik bouw zelf eigenlijk altijd Spirit Visage op Vlad, zijn hele kit draait om lifegain/sustain en spirit visage boost dit, daarnaast is de cdr en mr altijd welkom.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Fanatic_FS schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:04:
Ik bouw zelf eigenlijk altijd Spirit Visage op Vlad, zijn hele kit draait om lifegain/sustain en spirit visage boost dit, daarnaast is de cdr en mr altijd welkom.
AP doet dit ook en SV is een midgame item.

Als jij de extra sustain niet nodig hebt in lane is het over het algemeen beter om de grote AP items te rushen. SV vertraagt imo zijn build te veel, is overbodig als je WotA rushed (die je nooit wilt skippen) en dezelfde voordelen zijn te halen door AP te stacken (meer damage en meer heals). In mindere mate geldt dat ook voor het hele CDR verhaal op vlad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 16:43

psyy138

blackbulls.nl

ff vraagje he,, als je rylas hebt doet die dan extra slow op bijv. de pool skill op vladimir ? dus dat de slow van rylas nog extra is op de standaard van de skill. heb me dit altijd al afgevraagd . ^^

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09-2021
psyy138 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:23:
ff vraagje he,, als je rylas hebt doet die dan extra slow op bijv. de pool skill op vladimir ? dus dat de slow van rylas nog extra is op de standaard van de skill. heb me dit altijd al afgevraagd . ^^
Proct als een AoE, komt van de wiki.

"Sanguine Pool procs spell vamp and Rylai's slow similarly with all area of effect spells and abilities with diminished effect"

League of Legend EUW: Tristanar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:13
djengizz schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:15:
[...]

AP doet dit ook en SV is een midgame item.

Als jij de extra sustain niet nodig hebt in lane is het over het algemeen beter om de grote AP items te rushen. SV vertraagt imo zijn build te veel, is overbodig als je WotA rushed (die je nooit wilt skippen) en dezelfde voordelen zijn te halen door AP te stacken (meer damage en meer heals). In mindere mate geldt dat ook voor het hele CDR verhaal op vlad.
Zelf heb ik vaak de combinatie van SV en WotA. Samen met de Deathcap, Crystal Scepter, Void Staff en CDR Boots. Genoeg AP en een dikke heal!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Kapstok! schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:25:
[...]

Proct als een AoE, komt van de wiki.

"Sanguine Pool procs spell vamp and Rylai's slow similarly with all area of effect spells and abilities with diminished effect"
dus het stackt niet extra erop? als ik het goed lees

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Ok, je hebt mij overtuigd :+.

Natuurlijk werkt het op Vlad, het gaat er om wat het beste werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me ook ingeschreven voor vanavond. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:40
ik heb per ongeluk op misschien gedrukt maar het moet echt wel lukken

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Nu online
Mooi om te zien dat er weer actief gebruikt gemaakt word van de match feature. Werd de laatste tijd te weinig gebruikt imho.

Vind zelf Got 5 v 5 games de leukste van allemaal eigenlijk. Weinig frustratie en meestal gewoon chill een spel spelen ^^.

Ik vind zelf trouwens wel dat er te weinig over te vinden is in de TS.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Intruder schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 16:46:
[...]

Vind zelf Got 5 v 5 games de leukste van allemaal eigenlijk. Weinig frustratie en meestal gewoon chill een spel spelen ^^.
Heerlijk inderdaad! Vooral als je forumnaam niet je summonernaam is. Lekker ragen, flamen, schelden, hoeren, et cetera! En dan de volgende dag op het forum het gesprek van de dag zijn 8-)

Ik hoop vanavond ook online te zijn maar geen zekerheid helaas :(

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Nu online
Snappie88 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 17:01:
[...]

Heerlijk inderdaad! Vooral als je forumnaam niet je summonernaam is. Lekker ragen, flamen, schelden, hoeren, et cetera! En dan de volgende dag op het forum het gesprek van de dag zijn 8-)

Ik hoop vanavond ook online te zijn maar geen zekerheid helaas :(
Waha werkt helaas niet, aangezien mijn profiel in mijn signature staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaaawh yeah, cotton tail teemo skin in de aanbieding

is de enige skin die ik echt nog MOET hebben, haters gonna hate :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 16:25

Flapmo

and back is gigi!

psyy138 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 16:16:
[...]

dus het stackt niet extra erop? als ik het goed lees
Jawel, maar met reduced effect zoals dat voor alle AOE spells geldt (als ik het goed begrijp). Dus ipv 35% bv maar 15% extra.

[ Voor 5% gewijzigd door Flapmo op 24-04-2012 17:31 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom zie ik mezelf tripleposten maar als ik op f5 druk is het weg

annyway, net potje teemo gedaan, feels good

edit: ik had net trouwens geen geluid van de enemy sion, heel vervelend als je wil weten wanneer zijn shield stopt (al maakt het niet veel uit, outrun hem toch wel)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2012 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kainda
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-09 13:00
Mooi gemaakt, maar maybe design aanpassen zodat er 10 namen onder elkaar passen (full team), en dan de 'maybes' op een nieuwe rij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-08 23:37
GoT 5v5 op de stream van Stewiell: http://www.own3d.tv/live/106281

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:14
Hahaha die galio nerf, ik kom niet meer bij ... als je namelijk op lol-patch kijkt dan zie je dit:

AP ratio van Q: 0.6 -> 0.7, 0.7 -> 0.75, 0.75 -> 0.8, 0.8 -> 0.7 en nu van 0.7 -> 0.6 ... kortom na 1.5 jaar zijn ze weer terug bij af :p Riot doet soms echt maar wat heb ik het idee ^^

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:40
dat hoeft niet perse raar te zijn er zijn meer dingen veranderd in de tussentijd.

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het gaat idd niet om die ene champ maar ook om alle tegenstanders en de algehele balans

Ben btw weer helemaal teemo fan, net keihard ranked game gewonnen, invade, steal blue van maokai, dag dag enemy jungle. Daarna MF op afstand gehouden en alistar kon niet dichtbij komen, deed hij dat wel, silence van soraka erop en wat auto attacks en hij kon weer terug.

Lane hard gewonnen, geen een keer dood, een normale build en NOG gereport worden omdat men teemo icm soraka een troll pick vind.

Ach, heb het leuk genoeg met cotton tail teemo, dankzij de E buff is hij echt een stuk beter geworden en het is gewoon leuk om te zien hoe je om iedereen heen huppelt, shrooms, shrooms everywhere :D

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2012 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Ik denk dat ik eindelijk mijn rol een beetje gevonden heb:
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/15nkep5.png
Het zijn dan wel alleen normals, maar ik ben dan ook pas 2 of 3 weekjes level 30 ofzo, dus ranked zit er voor mij niet in.. Maar waar ik normaal 50/50 W/L ga sinds ik 30 ben.. Lijk ik met Hecarim jungle alleen maar te winnen..

Enige nadeel is alleen dat ik al 2x solo top stond door alle wannabe shacos nu die F2P is en dat gaat toch wel iets minder goed dan als jungler.. Maar wat speelt hij voor de rest lekker.. Zelfs met maar 1 dps item (trinity force) doet ie toch nog redelijk damage.. En W kan in 5vs5 echt enorm veel healing geven..

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

ff offtopic :) moet mijn verhaal kwijt haha
vind het nog steeds bale dat ik gistere niet mee kon doen. tv internet en telefoon ligt er bij ons thuis af sinds gister middag. wat blijkt dat ze waarschijnlijk het verkeerde huis hebben afgesloten. 37 ( ons huisnummer) ipv 31. wat opzich op elkaar lijkt. IK WIL GELD ZIEN ZIGGO :P want aan de modem en alles lag het niet want er kwam gewoon geen signaal niks binnen. hopen dat het vanavond weer goed geregeld word zodat ik weer is lol kan doen.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Kainda schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 19:51:
[...]

Mooi gemaakt, maar maybe design aanpassen zodat er 10 namen onder elkaar passen (full team), en dan de 'maybes' op een nieuwe rij.
Ik heb het vaak over het design gehad en uiteindelijk was het zo dat men het te groot vond waardoor het steeds compacter moest worden.

Geloof me, PHP generated images zijn een pain in the ass om te scripten xD
Maar ik sta voor alles open natuurlijk. Alles om het systeem prettiger te maken.

Nu ik het er toch over heb zijn er mensen die geinteresseerd zijn om het nieuwsberichten te maken op de site (ik zal zorgen dat dit ook omgezet kan worden naar UBB zodat je dit nieuws ook op forums kunt plaatsen).

Wat ik ook heb gedaan is een klein linkje toevoegen naar dit topic onder het mom van Forum. Het lijkt misschien niet veel maar en ik denk dat er genoeg mensen baat bij hebben om even snel bijvoorbeeld via Android naar de site toe te surfen en daarna doorgaan naar het forum in 1 keer.

Om dit topic niet helemaal offtopic te laten gaan ben ik bereidt om een nieuwe DM te maken met iedereen die geinteresseerd is de site te verbeteren, ook al is het geven van feedback of suggereren van features etc.

De site is er voor de Tweakers en die mogen natuurlijk ook hun mening geven ;)

Wie kan ik overigens "Manager" maken van de match van gisteren? Ik was er uiteindelijk niet bij (eten, videokaart inbouwen etc). Dan kan die misschien zo'n reportje schrijven of screenshot toevoegen :)

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 09:54:
[...]
Dat was ik ;-)
Hoe bouw je hem en met welke runes? Bonus health kopen voor AP is het in zijn geheel niet waard toch? Mooi meegenomen voor AP items, maar thats it?
Ik wil meer CDR op hem, dus ik bouw lucidity(?) boots. Maar zie ook vladimirs lanes counteren met ninja boots enzo..

Heb hem gisteren gehaald en vind hem opzich erg fijn spelen en bovenverwachting goed farmen. Even wennen wanneer je je stacks van tides of blood op 4 kan houden. En in downtime is het even lastig om dat te onthouden.
Heb alleen het idee dat je voor level 8-9~ nou niet bepaald sterk bent.
Ik speel vladimir het liefst als een offtank bruiser/ initiatior aangezien ik een shietload heal en ook veel durability heb.

Als ik hem mid speel start ik met boots/pots en masteries 0/21/9 (health, spellvamp en moving speed a 380).
Koop al vrij snel een Kindlegem of een Heart of gold, afhankelijk van de mogelijk om te farmen.
Kindlegem into Spirit Visage voor de extra heal, magic resistance en health.
Afhankelijk van de enemy team setup en mid lane: Sorcerer's shoes of Mercury threads.
Cooldown boots pak ik niet aangezien ik dit al van Spirit Visage krijg.
Uiteraard probeer ik een Hextech Revolver zo snel mogelijk na de spirit visage te bouwen, maar deze upgrade ik nog niet direct naar Will of the Ancients (Wota) (900g extra), ik koop na de Hextech Revolver het liefst nog een big belt en daarna pas de Wota.
Rylais overweeg ik vaak om te kopen door de health / ap verhouding, maar heb het idee dat ik voor het geld bijvoorbeeld beter een Sunfire cape / Rabadon kan kopen aangezien je toch vaak in het midden van een fight zit.
Void staff / Abyssal scepter werkt ook vaak erg lekker (mid / endgame).

Items die ik gebruik afhankelijk van enemy team setup of mijn mogelijkheid om keihard te kunnen farmen:
Warmog / Randuins Oomen / Thornmail / Haunting Guise (Bij weinig geld en endgame).

Elixer Red / Blue combo werkt vaak ook erg goed als je de core al een beetje hebt en er veel teamfights plaats vinden.

Runes gebruik ik: Red: Magic Pen - Yellow Flat Armor - Blue +3.06 AP (lv 18) - Quints + flat AP

Waar ben je sterk tegen endgame? AP Carry's / AD Carry's / Offtanks
Waar ben je niet sterk tegen: Champs met silence/ taunts/ slows en full tanks met rete veel health/ resistance.

Hoe speel ik met zijn low damage onder Lv 6? Tips nds Tricks! ^_^
- Last hitten is niet geheel makkelijk aangezien zijn auto attacks erg langzaam gaan, dus met Q kun je het vrij makkelijk pakken.
- Doordat je met boots begint en masteries hebt ingesteld heb je zon 380 moving speed op Lv 1, hierdoor kun je vrij makkelijk je Q / E / W combo doen op de vijand.
Je drukt E, je pakt met Q, je gebruikt W om hem in te halen en zijn skills te ontwijken (goeie timing gebruiken), je komt uit pull gelijk weer E en Q erop en eventueel een ignite erbij en een auto attack.
Op deze manier heb jij haast geen damage geleden behalve door je W en als je er net uit komt misschien.
- Turret diven kan als de minions bij de toren staan, hup combo erop en ignite en pool eronder, wanneer je uit de pull komt en de vijand is dood dan schiet deze weer lekker op jou minions door.
- Wanneer jij een ignite op je hoofd hebt gekregen, ga in je pool onder veel minions / vijand om weer te healen of probeer op dat moment weg te gaan. Ignite is your worst enemy, weg sustain!
- Als je van spawn af komt door recall of death en je loopt richting pressure bij een toren, doe onderweg alvast een paar keer je E om deze op stacks te krijgen.
- Naast Wraiths gaan staan (buitenkant) en E doen kun je ze pullen en een paar creeps erbij pakken zonder jungle in te gaan.

Volgens mij wast zo wel xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:09:
[...]

Ik speel vladimir het liefst als een offtank bruiser/ initiatior aangezien ik een shietload heal en ook veel durability heb.

Als ik hem mid speel start ik met boots/pots en masteries 0/21/9 (health, spellvamp en moving speed a 380).
Koop al vrij snel een Kindlegem of een Heart of gold, afhankelijk van de mogelijk om te farmen.
Kindlegem into Spirit Visage voor de extra heal, magic resistance en health.
Afhankelijk van de enemy team setup en mid lane: Sorcerer's shoes of Mercury threads.
Cooldown boots pak ik niet aangezien ik dit al van Spirit Visage krijg.
Uiteraard probeer ik een Hextech Revolver zo snel mogelijk na de spirit visage te bouwen, maar deze upgrade ik nog niet direct naar Will of the Ancients (Wota) (900g extra), ik koop na de Hextech Revolver het liefst nog een big belt en daarna pas de Wota.
Rylais overweeg ik vaak om te kopen door de health / ap verhouding, maar heb het idee dat ik voor het geld bijvoorbeeld beter een Sunfire cape / Rabadon kan kopen aangezien je toch vaak in het midden van een fight zit.
Void staff / Abyssal scepter werkt ook vaak erg lekker (mid / endgame).

Items die ik gebruik afhankelijk van enemy team setup of mijn mogelijkheid om keihard te kunnen farmen:
Warmog / Randuins Oomen / Thornmail / Haunting Guise (Bij weinig geld en endgame).

Elixer Red / Blue combo werkt vaak ook erg goed als je de core al een beetje hebt en er veel teamfights plaats vinden.

Runes gebruik ik: Red: Magic Pen - Yellow Flat Armor - Blue +3.06 AP (lv 18) - Quints + flat AP

Waar ben je sterk tegen endgame? AP Carry's / AD Carry's / Offtanks
Waar ben je niet sterk tegen: Champs met silence/ taunts/ slows en full tanks met rete veel health/ resistance.

Hoe speel ik met zijn low damage onder Lv 6? Tips nds Tricks! ^_^
- Last hitten is niet geheel makkelijk aangezien zijn auto attacks erg langzaam gaan, dus met Q kun je het vrij makkelijk pakken.
- Doordat je met boots begint en masteries hebt ingesteld heb je zon 380 moving speed op Lv 1, hierdoor kun je vrij makkelijk je Q / E / W combo doen op de vijand.
Je drukt E, je pakt met Q, je gebruikt W om hem in te halen en zijn skills te ontwijken (goeie timing gebruiken), je komt uit pull gelijk weer E en Q erop en eventueel een ignite erbij en een auto attack.
Op deze manier heb jij haast geen damage geleden behalve door je W en als je er net uit komt misschien.
- Turret diven kan als de minions bij de toren staan, hup combo erop en ignite en pool eronder, wanneer je uit de pull komt en de vijand is dood dan schiet deze weer lekker op jou minions door.
- Wanneer jij een ignite op je hoofd hebt gekregen, ga in je pool onder veel minions / vijand om weer te healen of probeer op dat moment weg te gaan. Ignite is your worst enemy, weg sustain!
- Als je van spawn af komt door recall of death en je loopt richting pressure bij een toren, doe onderweg alvast een paar keer je E om deze op stacks te krijgen.
- Naast Wraiths gaan staan (buitenkant) en E doen kun je ze pullen en een paar creeps erbij pakken zonder jungle in te gaan.

Volgens mij wast zo wel xD
maar speel je ook vladi met de zelfde runes en setup op top of dat totaal anders? wil vladi (als die f2p is) top proberen en kennen ook. kan je wat langer in lane blijven door de energy.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meestal wel, maar top is lastiger dan mid spelen.
Een renekton/ lee sin/ udyr/ riven gaat je hoogst waarschijnlijk afmaken. xD

Alhoewel, Olaf is goed te doenl zolang je zen bijltjes maar ontwijkt en op de juiste moment ignite :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Gisteren maar eens Graves geprobeerd, na paar weken alleen met Tristana te hebben gespeeld wil ik dit nu eens gaan doen met een andere carry, zoals Graves. Hij bevalt me nu al kan ik zeggen, mooie dmg met je buckshot icm smokefield, je jaagt er zo mensen mee weg. Z'n ult is ook erg vermakelijk, moet nog beetje leren mikken soms maar in teamfights doe je er mooie dmg mee, en knal je de overlevenden een voor een af 8)
Als hij me blijft bevallen kan ik hem direct tot eind van de week kopen met me laatste restje RP nu die toch in de sale is :D

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:33

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik ben juist even teruggestapt naar Tristana. Blijft toch een heerlijke AD carry. De afgelopen dagen al een quadra en vier of vijf triple kills gehaald met Trist.

Al heb ik wel wat last gehad van de server problemen, ik weet niet of jullie dit ook hadden maar soms reageerden mijn skills niet tijdens het spelen. Zo frustrerend als je R niet reageert terwijl Trynd op je staat te harken. :/ Ik heb nu alles van smart cast afgehaald en dan lijkt het wat beter te gaan en kan ik in elk geval zien of de toets überhaupt reageert. Vreemd!

Ik heb wel zin in die nieuwe AD carry, ben al IP aan het sparen om hem te kopen. :)

Oh en op aanraden van iemand hier (Pervert was jij dat?) ook Nasus eens met een rush naar Frozen Heart gespeeld. Zo snel als mogelijk Glacial Shroud gehaald en je Q afwisselend met je W levelen. Beviel goed, lekker tanky en Tryndamere kon niets tegen me doen.

[ Voor 17% gewijzigd door Cloud op 25-04-2012 09:46 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
Ik heb gister toch maar karma gekocht. Ik heb eerst een paar potjes tegen bots gedaan om zo de skillset wat onder de knie te krijgen (best wel lastig met al die verschillende effecten met en zonder ulti). Ik kon mijn team redelijk goed assisten en toch nog redelijk wat damage doen op de enemy. Ik vind de build nog wel lastig. Bouw ik haar op AP of toch meer als support.
Daarna heb ik nog 2 potjes pvp gedaan en dat ging wel goed .. alleen kreeg ik veel opmerkingen over mijn negatieve score. Al eindigde ik wel met scores zoals 2-4-19 maar hé ik ben support en kill gewoon weinig. Is niks mis met zon score toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-08 10:34
Cloud schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:44:
Ik ben juist even teruggestapt naar Tristana. Blijft toch een heerlijke AD carry. De afgelopen dagen al een quadra en vier of vijf triple kills gehaald met Trist.

Al heb ik wel wat last gehad van de server problemen, ik weet niet of jullie dit ook hadden maar soms reageerden mijn skills niet tijdens het spelen. Zo frustrerend als je R niet reageert terwijl Trynd op je staat te harken. :/ Ik heb nu alles van smart cast afgehaald en dan lijkt het wat beter te gaan en kan ik in elk geval zien of de toets überhaupt reageert. Vreemd!
Ik had daar heel erg veel last van, voordat de grote patch van laatst kwam, en nu is het in een keer weg.
Zelf ben ik er nog niet achter gekomen waar aan het kan liggen.
Mijn connectie was goed, fps was goed alle werkte en Ts verstond iedereen mij normaal.

Ik heb nu al een paar keer Hecarim top gezien wat vinden jullie daar van?
Hij speelde heel defensief maar met zijn cap closer Rampage en ulti tijdens een gank wat het wel heel lastig om tegen te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

_FrostBite_ schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:46:
[...]
Al eindigde ik wel met scores zoals 2-4-19 maar hé ik ben support en kill gewoon weinig. Is niks mis met zon score toch?
Nog nooit met Karma gespeeld, maar zo'n score is voor een support prachtig. Mooier was 0-4-19 geweest of minder deaths, maar dit is al heel goed :)
Rendiertje schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:47:
[...]

Ik had daar heel erg veel last van, voordat de grote patch van laatst kwam, en nu is het in een keer weg.
Zelf ben ik er nog niet achter gekomen waar aan het kan liggen.
Mijn connectie was goed, fps was goed alle werkte en Ts verstond iedereen mij normaal.
Bij mij ook ja. Compleet geen lagspikes of wat dan ook, maar alleen weigeren van skills. Ik snapte er echt niets van.
Ik heb nu al een paar keer Hecarim top gezien wat vinden jullie daar van?
Hij speelde heel defensief maar met zijn cap closer Rampage en ulti tijdens een gank wat het wel heel lastig om tegen te spelen...
Ik had gister een Hecarim op top in mijn team, deed het behoorlijk goed inderdaad. Best een sterke solo top denk ik.

[ Voor 52% gewijzigd door Cloud op 25-04-2012 09:48 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
Ik heb bij die potjes haar ook meer op AP gebuild om toch nog wel wat damage te doen en ook mijn heal en shield sterker te maken. De kills kwamen omdat ik bij beide potjes als solo top werd neergezet. Wat mij eigenlijk ook wel beviel. Ik denk dat je mensen wel bang maakt als je een champ speelt die je vrijwel nooit ziet. En ze daardoor niet te skillset weten en wat je mogelijkheden zijn :P

edit: Het valt mij ook op dat je team totaal niet weet wat ze met een support aanmoeten. Ik had 2 mensen in mijn team die niet eens 1 vs 1 battles aangingen waar ik dan ook bij stond voor support. Ze hadden die makkelijk kunnen winnen maar dan toch weg lopen.

[ Voor 34% gewijzigd door _FrostBite_ op 25-04-2012 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Cloud schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:47:

[...]

Bij mij ook ja. Compleet geen lagspikes of wat dan ook, maar alleen weigeren van skills. Ik snapte er echt niets van.
En dat is sinds de Patch?
Ik dacht eerst dat het aan mij zelf lag gezien het feit er toen al internetproblemen waren bij mij thuis.
Voordat je gaat er wat van gaat zeggen wou ik het zeker weten.

Maar je hebt alleen last van het weigeren van skills of zelf het veel later uitvoeren van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Rendiertje schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:02:
[...]

En dat is sinds de Patch?
Ik dacht eerst dat het aan mij zelf lag gezien het feit er toen al internetproblemen waren bij mij thuis.
Voordat je gaat er wat van gaat zeggen wou ik het zeker weten.

Maar je hebt alleen last van het weigeren van skills of zelf het veel later uitvoeren van?
Eigenlijk sinds dit weekend maar ik heb daarvoor niet zoveel gespeeld. Bij mij gaat het om compleet weigeren van skills, niet later uitvoeren. Ik moest soms een skill echt 5 keer spammen voordat hij uitgevoerd werd. Nu is het soms wat lastig te zien in een teamfight, omdat je ook gestunned/gesnared wordt, maar ik weet zeker dat ik soms mijn skills deed op een geldig moment. En dan gebeurde er dus niets.

Zo heb ik een aantal jumps gemist en ook een paar ultimates; alles met Tristana besef ik mij nu trouwens. Heel gaar. Hoorde van andere spelers ook dat ze af en toe wat gekke dingen hadden. Eerder dit weekend verschenen champions overal op de map. Dan zag ik Jax bot in de jungle en echt een halve seconde daarna stond hij weer top. Maar daar had iedereen in die game toen last van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Taken from PBE ( Public Beta Environment Client )

Chalice of Harmony
30 Magic Resist
7.5 Mana Regen per 5 seconds
UNIQUE Passive: Increases your Mana Regen by 1% per 1% Mana you are missing.
Does not stack with Chalice of Discord.

Sunfire Cape
450 Health 45 Armor
UNIQUE Passive:Deals 40 magic damage per second to nearby enemies

Force of Nature
76 Magic Resist
40 Health Regen per 5 seconds
8% Movement Speed
UNIQUE Passive: Restores 1.75% of your maxmium Health every 5 seconds

Randuins Omen
350 Health
75 Armor
25 Health Regen per 5 seconds
UNIQUE Passive: 5% Cooldown Reduction
UNIQUE Passive: 20% chance on being hit by basic attacks to slow the attackers Movement and Attack Speeds by 35% for 3 seconds.
UNIQUE Active: Slows the Movement and Attack Speeds of surrounding enemy units by 35% for 1 second 0.5 seconds for each 100 combined Armor and Magic Resist your champion has (60 second cooldown).

Morellos Evil Tome
75 Ability Power
12 Mana Regen per 5 seconds
UNIQUE Passive: 20% Cooldown Reduction
UNIQUE Active: Inflicts target enemy champion with Grievous Wound, causing 50% reduced healing and regeneration for 6 seconds (20 second cooldown)

Athenes Unholy Grail (Chalice Of Discord)
80 Ability Power
40 Magic Resist
15 Mana Regen per 5 seconds 15% Cooldown Reduction
Passive: Restores 12% of your max Mana on Kill or Assist.
UNIQUE Passive: Increases your Mana Regen by 1% per 1% Mana you are missing
Does not stack with Chalice of Harmony
Afbeeldingslocatie: http://i1248.photobucket.com/albums/hh497/Kaiokhen/atheneunholy.png
source: http://leaguecraft.com/ne...ing-patch-varus-185.xhtml

Thoughts:

Aan chalice of harmony is niets gewijzigd, enkel de note dat het niet stacked met chalice of discord.

Sunfire cape heeft zijn nerf van enkele maanden geleden teruggedraaid gekregen. Het zal het item helpen om terug populairder te worden, maar niet veel bruisers zijn er mee gebaat en je zult het voornamelijk op echte tanks zien gebruikt worden.

Force of nature krijgt een kleine regen boost, maar het effect zal minimaal zijn. Op een (heel hoge) healthpool van 4000 HP, heb je 10 HP/5 regen extra. Zo'n groot verschil is dit niet met z'n reeds bestaande regen, en dus relatief gezien niet echt noemenswaardig.

Randuins omen zijn active is wat generfed, wat ik best goed vind. Tanky DPS (udyr, shyvana...) grepen nogal snel naar dit item en hierdoor worden ze nu wat aangetast.

Morellos evil tome heeft er een interessante active bijgekregen, maar ik betwijfel of het genoeg zal zijn om het item meer te laten gebruiken. Ongetwijfeld komt dit als een reactie op de plotse mundo-hype en het ontbreken van een dergelijke active op een AP item, maar aangezien AP champions vaak ignite nemen zal het iets situationeels zijn.

Athenes unholy grail is een kut item vanwege de naam. Daarom gaan we het altijd aanspreken als Chalice of discord op dit forum!
Het item zelf ziet er heel interessant uit, een Deathfire grasp zonder de nuke maar met veel mana regen.
Ik ben aan het overwegen om hem al in de patchnotes van m'n Swain guide op te nemen omdat de passive mana regen hem enorm enorm goed zou helpen. Het is een veel sterkere versie van chalice of harmony, en die gebruikte ik ook al best vaak.

Mooi nieuw item, lichte nerfs en buffs voor de bestaande items!

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds de Hecarim patch ook nog problemen. Al mijn normal games waren verwijderd, dus begin ik weer vanaf 0/0/0 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
Ik had van de week iemand die zag een annie helemaal niet meer. Hij liep gewoon in de jungle en ineens was hij dood. en dit een paar keer achter elkaar. Hij zag zijn health niet langzaam afgaan maar ineens was de health bar leeg. Ikzelf heb een paar keer gehad dat ik een paar skills niet meer zag. Ik kreeg ineens damage op mij terwijl er niks gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Zag ook zojuist de patchnotes voor champions, komen heel wat nieuwe veranderingen aan zoals Talon buff en Shen zn ult wordt generfd.

http://www.reignofgaming....es-from-newest-beta-realm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:09:
Je build heeft imo echt wel een aantal mankementen en je gaat verliezen tegen zowat elke populaire AP mid en een hele hoop bruisers top bij gelijke skill.

- 0/21/9 geeft max 1 puntje spellvamp ipv 3, juist de reden dat je met vlad überhaupt de util tree in zou willen.
- Armor yellows mid vs een AP champ?
- Je verzwakt zijn early game nog meer door SV of HoG te openen. Stelt te lang je damage en sustain uit vergeleken met bv. revolver rushen. Dit geeft je tegenstander de mogelijkheid een voorsprong op te bouwen en hier vanuit te snowballen juist door die zwakkere early game.
- Je stacked health (rylais, SV, sunfire. warmog, etc.) op een champ die van nature al veel health heeft. Vanwege Effective Health is het veel beter om resistances te stacken en Vlad komt al snel in de HP regionen (+3k health met bv. alleen rylai's) waarvoor dit gaat gelden vanwege zijn passive. Dit alles wordt nog eens versterkt door het feit dat Vlad zoveel sustain heeft: zijn heals verhogen in feite je effective HP en er geldt dat bij zware sustain resistances beter zijn dan flat health.
- Imo zou zijn boots keuze tussen CDR of Sorcs boots moeten gaan. Mercs is erg situationeel en zou ik alleen bij heel specifieke lanes (bv. Veigar) of teamcomps (veel CC) bouwen.
- Wel optioneel Thornmail / Randuin / Sunfire maar niet let's say Zonya's?

tldr;
Stack geen HP op Vlad.
Bouw AP, dit maakt hem ook tanky genoeg en geeft hem veel meer damage. Wil je meer defense, bouw resistances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02 14:42
Uhmmie schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 22:58:
Ik denk dat ik eindelijk mijn rol een beetje gevonden heb:
[afbeelding]
Het zijn dan wel alleen normals, maar ik ben dan ook pas 2 of 3 weekjes level 30 ofzo, dus ranked zit er voor mij niet in.. Maar waar ik normaal 50/50 W/L ga sinds ik 30 ben.. Lijk ik met Hecarim jungle alleen maar te winnen..

Enige nadeel is alleen dat ik al 2x solo top stond door alle wannabe shacos nu die F2P is en dat gaat toch wel iets minder goed dan als jungler.. Maar wat speelt hij voor de rest lekker.. Zelfs met maar 1 dps item (trinity force) doet ie toch nog redelijk damage.. En W kan in 5vs5 echt enorm veel healing geven..
Ik zou hier je hopen niet te hard op zetten.
Nieuwe champs zijn over het algemeen nog unbalanced.
Als riot hem binnekort aanpast dan kan dit wel snel anders zijn.
Persoonlijk merk ik dat ik hem storend vind om tegen te spelen (OP). Mogelijks omdat ik zijn weakness nog niet ken. Dus mijn mening hierover kan nog veranderen.

Ivm het riot doet maar wat ben ik het jammer genoeg ook wel eens. Ze doen blijkbaar veel testen en veel onderzoek maar hoe vaak na een buff of nerf er een renerf of rebuff komt is abnormaal.

Ik ben wel blij dat ze tegenwoordig precies ook meer tijd aan game patches werken en niet alleen maar nieuwe champs spammen. Vermits deze maar kort gespeeld worden om dan terug te verdwijnen naar de vergeethoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Nidhiki schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:15:
Zag ook zojuist de patchnotes voor champions, komen heel wat nieuwe veranderingen aan zoals Talon buff en Shen zn ult wordt generfd.

Die shen nerf lijkt mij niet te kloppen? 8)7

En een olaf nerf die toch wel redelijk logisch is, de rest van de Champs weet ik niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:16:
[...]

Je build heeft imo echt wel een aantal mankementen en je gaat verliezen tegen zowat elke populaire AP mid en een hele hoop bruisers top bij gelijke skill.

- 0/21/9 geeft max 1 puntje spellvamp ipv 3, juist de reden dat je met vlad überhaupt de util tree in zou willen.
- Armor yellows mid vs een AP champ?
- Je verzwakt zijn early game nog meer door SV of HoG te openen. Stelt te lang je damage en sustain uit vergeleken met bv. revolver rushen. Dit geeft je tegenstander de mogelijkheid een voorsprong op te bouwen en hier vanuit te snowballen juist door die zwakkere early game.
- Je stacked health (rylais, SV, sunfire. warmog, etc.) op een champ die van nature al veel health heeft. Vanwege Effective Health is het veel beter om resistances te stacken en Vlad komt al snel in de HP regionen (+3k health met bv. alleen rylai's) waarvoor dit gaat gelden vanwege zijn passive. Dit alles wordt nog eens versterkt door het feit dat Vlad zoveel sustain heeft: zijn heals verhogen in feite je effective HP en er geldt dat bij zware sustain resistances beter zijn dan flat health.
- Imo zou zijn boots keuze tussen CDR of Sorcs boots moeten gaan. Mercs is erg situationeel en zou ik alleen bij heel specifieke lanes (bv. Veigar) of teamcomps (veel CC) bouwen.
- Wel optioneel Thornmail / Randuin / Sunfire maar niet let's say Zonya's?

tldr;
Stack geen HP op Vlad.
Bouw AP, dit maakt hem ook tanky genoeg en geeft hem veel meer damage. Wil je meer defense, bouw resistances.
Waarom vertel je mij hoe ik een champ moet spelen nadat ik heb aangegeven hoe ik hem het liefst speel? Je kan net zo goed tank teemo spelen? Ga je mij dan ook vertellen hoe teemo eigenlijk gespeeld moet worden?

En waarom lees je niet: "Ik speel vladimir het liefst als" en "Afhankelijk van de enemy team setup en mid lane" en

Iedereen kan ook wel top rated guids lezen 8)7 en dit gaan spelen, maar al om al gaat het er om hoe de persoon ermee speelt en welke rol hij hiermee aanneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

@djengizz
Ik speel Vlad ook regelmatig en ik heb van alles geprobeerd maar ik vind ook dat het rushen van een Wota teveel voordeel geeft om te laten liggen. Al speel ik hem overigens meestal top, dus daar zou je eventueel nog met wat anders weg kunnen komen. Daar sta je in elk geval niet altijd tegen een AP carry. :)

@Exlaxl
Ik speel Teemo altijd als tanky dps Teemo (tanky dps runepage, 9/21/0). ;) Werkt verrassend goed, zelfs in de huidige bot lane meta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Ik ben weer begonnen aan m'n opmars, na in het weekend bijna 120 elo te zijn verloren heb ik er al weer 50 terug. Ik probeer toch maar zoveel mogelijk bij ad carry te blijven daar ik dan toch wel het beste m'n lane onder controle heb, zelfs zonder ganks van de jungler win ik het over het algemeen wel.

Gisteren was het zelfs zo erg dat ik een enorme voorsprong had op m'n tegenstander (graves) kwa creep score, en alle ganks mislukte van de jungler, toen kwamen ze vanaf minuut 10 maar met 4 of 5 man in bot lane om me toch dood te krijgen :/ Uiteindelijk toch nog gewonnen, daar ik richting eindgame m'n voorsprong nog kon vasthouden en uitbouwen. Dat geeft toch wel een goed gevoel.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:25:
Waarom vertel je mij hoe ik een champ moet spelen nadat ik heb aangegeven hoe ik hem het liefst speel? Je kan net zo goed tank teemo spelen? Ga je mij dan ook vertellen hoe teemo eigenlijk gespeeld moet worden?
nee hoor.

Jij geeft XXX goud uit aan een HP items terwijl je met minder goud precies hetzelfde kan bereiken.
Dat heeft helemaal niks te maken met hoe je iets het liefste speelt dat is gewoon ineffectief en zou je niet als advies moeten geven.

Dit zijn geen voorkeur dingetjes meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 14:25
Cloud schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:44:
Oh en op aanraden van iemand hier (Pervert was jij dat?) ook Nasus eens met een rush naar Frozen Heart gespeeld. Zo snel als mogelijk Glacial Shroud gehaald en je Q afwisselend met je W levelen. Beviel goed, lekker tanky en Tryndamere kon niets tegen me doen.
Heb je dan geen mana problemen wanneer je de Q te vaak gebruikt ? Ik wel namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killertjuh schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:29:
[...]
Heb je dan geen mana problemen wanneer je de Q te vaak gebruikt ? Ik wel namelijk.
Frozen Heart geeft 500 mana.

@Djengiz Ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

speedzor schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:13:
[...]

[afbeelding]
source: http://leaguecraft.com/ne...ing-patch-varus-185.xhtml

Thoughts:

Aan chalice of harmony is niets gewijzigd, enkel de note dat het niet stacked met chalice of discord.
dit word echt een relaxt item op ryze en andere ap's.
maar vooral op ryze dan. ik zie dit item wel vaak voorkomen denk ik.

[ Voor 58% gewijzigd door psyy138 op 25-04-2012 10:33 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 14:25
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:29:
[...]

Frozen Heart geeft 500 mana.

@Djengiz Ok
klopt maar wat heb ej aan 500 mana als je geen mana regen hebt en bijvoorbeeld 10min in een lane zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

@Killertjuh
Je hebt lichte mana problemen inderdaad. Echter omdat de CD op je Q zo hoog is aan het begin, kom je niet door je mana heen (althans ik niet echt). Tegen de tijd dat je Q een lage CD heeft heb ik meestal mijn Glacial voltooid en heb je er weer een bak mana bij. Na het voltooien van Frozen Heart heb ik eigenlijk geen last meer van mana problemen :) Wat ik dus doe is zodra ik de Glacial kan betalen, per direct teruggegaan.

Wat je ook kunt doen, maar dat is wel wat link, is in plaats van cloth +5hp met een Sapphire Crystal starten. Dan heb je ruim voldoende mana voor de early game, maar dat is wel sterk afhankelijk van de tegenstanders. Ik doe het zelf niet vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De PBE patch notes zijn echt sick als alles doorgevoerd wordt.
Champs kort:
Grote nerfs op: Warwick, Shen, Ryze
Grote buffs op: Annie, Master Yi

En wat kleinere changes, zie:

Edit:
Annie speelt al erg lekker imo, helemaal als de buffs doorgevoerd worden zal ze veel meer gespeeld worden.
Edit2:
Blub, geef het vroege uur de schuld :p las over de duration van haar shield heen, die is nog 'maar' 8 seconden. Dus het is een iets minder grote buff dan ik dacht ;-)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2012 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Nidhiki schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:15:

Om hier ook maar even wat thoughts over te geven:

De kleine wijzigingen ga ik achterwege laten (behalve amumu, amumu buff! *O*), maar er zijn best wat interessante zaken te vinden.

De Lee sin nerf gaat hem een stuk aantasten op toplane, maar het zal niet voldoende zijn om hem eruit weg te jagen. Hij blijft zijn onredelijk groot schild behouden en sustain in de vorm van lifesteal blijft in z'n core zitten waardoor hij de nerf een beetje goed maakt. Ondanks die zaken zal hij het toch merken in lane, goeie zet!

Lulu krijgt enkele nerfs te verduren, wat ook te verwachten was. Ze werd als een heel sterke mid op high elo beschouwd vanwege haar sterke poke, CC en lage mana costs. Desalnietemin zal ze populair blijven als mid pick, maar nu ligt ze wat meer in de buurt van AP janna qua sterkte (en AP soraka die nu ook wat generfed is).
Geen idee of haar ult change slaat op de text van de description of dat het daadwerkelijk een change is, maar een knockup is heel leuk als je offensief ingesteld bent terwijl een knockback vooral defensief goed is.
De change zal dus situationeel goed of slecht zijn.

Master yi krijgt enkele buffs, maar ze zijn niet voldoende om mij te overtuigen. Het blijft een low-elo/level pubstomper door z'n gebrek aan CC, we zullen zien of er wat leuks mee gedaan wordt op hogere niveaus.

Ryze wordt wat bewerkt, maar het is moeilijk om te zeggen of het erop uitdraait dat hij gebuffed of generfed wordt.
We zien wat meer AP afhankelijkheid en minder Mana scaling op zijn Q, zijn voornaamste bron van damage wat erop kan wijzen dat ze afstand willen nemen van de defensive items met een hoop mana erop.
Dit gevoel wordt versterkt door de bonus mana weg te nemen van zijn ultimate en een hoop (75 MS op level 3 is enorm veel) movement speed terug te geven. Ik vermoed dat Riot zich hier verkeerd op heeft gekeken, dit zal uitdraaien op een heel sterke buff.
Bij rune prison zien we weer een lichte mana scaling nerf, maar bij spell flux zien we dan plots dat die skill ook met mana scaled waar dat vroeger enkel AP was.
Al bij al gemengde gevoelens bij de ryze changes. Ze willen schijnbaar afstappen van de 'full tank, still rape' gedachte, maar de nerfs zijn iets te klein om de buffs tegemoet te komen.

Shen ult range is eindelijk ook aangepast, het werd tijd. Zijn global presence was veel te sterk, je kon in feite enkel met 4v2 ganken en dan nog nam je grote risicos.

Soraka haar AP versie wordt wat aangetast aangezien ze ook een heel sterke pick voor mid bleek te zijn. Ik ben er niet blij om, maar ik begrijp waarom het gebeurd.

Warwick krijgt een lichte nerf op zijn Q en ook die is goed te begrijpen. Hij was te sterk, je kon er bijna onmogelijk mee traden.

De WotA nerf zat er ook aan te komen vanwege de populariteit van double AP. Het is best wat duurder nu, maar het zal core blijven op degene die het nu ook constant kopen, eenvoudigweg vanwege het feit dat er geen alternatief is.

Haunting guise heeft eindelijk wat liefde gekregen, maar de stats zijn waarschijnlijk niet genoeg om het echt populair te maken. Mogelijks op champions die wel wat movement speed kunnen gebruiken (bijvoorbeeld veigar: als hij sneller is dan de tegenstander kan hij hem compleet zonen en iedereen bouwt magic resist tegen hem) zal het interessant worden. Zeker het uitproberen waard!

Edit: Cloud, ik zou je aanraden om Teemo eens met de volgende masteries te spelen. Zo speel ik hem op mijn huidig elo en het werkt heel goed.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/a5nQi.png

Edit: PBE is actief geweest

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9rs3R.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/M5Ve5.jpg

En een mooie morgana skin

[ Voor 4% gewijzigd door speedzor op 25-04-2012 10:54 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Varus The Arrow of Retribution

•Damage: 49(+3 per level)
•Health: 482(+82 per level)
•Mana: 286(+36 per level)
•Movement Speed: 305
•Armor: 16.9(+3.4 per level)
•Magic Resist: 30
•Health Per 5 Sec: 4.5
•Mana Per 5 Sec: 6.5
Skills:
•Blighted Quiver passive changed from Varus' basic attacks deal 10/15/20/25/30 (+0.2) bonus magic damage to Varus' basic attacks deal 8/12/16/20/24 (+0.25) bonus magic damage.
•Chain of Corruption Mana Cost reduced from 100/45/50 Mana to 120/45/50 Mana.
•Hail of Arrows
•Damage reduced from 60/100/140/180/220 to 55/95/135/175/215.
•Mana Cost increased from 70 to 80.
•Piercing Arrow
•Damage reduced by 15 % per enemy hit (minimum 33%) increased to reduced by 18 % per enemy hit (minimum 33%).
•Mana Cost increased from 70/75/80/85/90 Mana to 65/75/85/95/105 Mana.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shen ult toch niet generft:
http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=2058443

Warwick gaat het echt wel zwaarder krijgen top. Misschien wel terecht, maar de kleine changes hebben huge impact op zijn skillset.

Ik denk dat ryze vooral late-game minder sterk wordt. Meer AP ratio, minder mana ratio betekent dat Ryze of meer AP bouwt voor dezelfde damage en dus minder tanky is. Of even tanky blijft maar minder damage doet.
Zijn (super-)early game is nog minder door zijn Q range vermindering en kortere W duration.
Denk dat zijn mid en end-game nog wel sterk is, dus vind de changes wel positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

speedzor schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:44:
[...]

Edit: Cloud, ik zou je aanraden om Teemo eens met de volgende masteries te spelen. Zo speel ik hem op mijn huidig elo en het werkt heel goed.

[afbeelding]
Hmm zal ik ook eens proberen. Een soort tanky AD carry build maar dan zonder de critical damage en AD/lvl zie ik. :) Misschien is mijn 9/21/0 ook wel wat overdreven maar het is zo mooi om mensen zich te zien vergissen in hoeveel damage ik dan kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryze z'n changes ben ik wel benieuwd naar hoe dat uitpakt.
Annie vind ik nou niet echt waanzinnig, maar damage deed ze toch al.
Warwick kan ik volkomen begrijpen, die Q was insane.
Yi.. nja waarom? vraag ik me dan af.
Lulu was te verwachten inderdaad.
Lee Sin nerf zag ik ook wel aankomen maar verwacht niet dat dit hem zo dramatisch gaat veranderen. Hij heeft daarvoor nog steeds sustain genoeg.

Nieuwe item zou ik graag eens willen proberen op Veigar. Denk dat je daarmee toch wel aardig uit de voeten komt voor je Q farm.

En verder wacht ik nog altijd op m'n nieuwe AD Carry: Varus!
Die overigens ook wat changes heeft gekregen zie ik. Ben benieuwd hoe die speelt, kan niet wachten!
_______

Gisteren weer wat potjes gespeeld, ondanks dat ik de meest lelijke combo's tegenover me kreeg terwijl ik tot 2 maal toe een team kreeg waarbij iedereen weigerde te supporten. (Riven + Ashe bot combo als example..), ja das dan even balen. Zelf kan ik echt niet overweg met een support, vergeet sowieso al altijd te warden dus dat ga ik niemand aan doen vandaar dat ik het niet overweeg om te spelen..

En dan krijg je nog zo'n gastjes die net die Teemo skin gekocht hebben en ongeacht wat er gebeurd persé Teemo willen spelen omdat ze die skin wilde uitproberen.. probeer de skin dan uit in Custom / Bots zou je zeggen, want een top hadden we al, mid ook, en uiteindelijk wordt ie natuurlijk weer met mij als Ashe zijnde op bot geduwt.. ook een heerlijke combo dat -.-".

Maar overigens wel nog een mooie ranked game gewonnen die in eerste instantie snel afgelopen bleek te zijn, tegenstander werd aardig gefeed op top / mid en zelfs hun jungle had al meerdere kills te pakken gekregen. Gelukkig ging het op bot precies in de omgekeerde wereld, m'n last hits liepen super, liep er ook zo'n 40-50 voor op hun AD carry, pakte een paar kills op, paar assists door m'n ult naar de andere kant van de map te schieten en uiteindelijk bij een gank van hun jungler zelfs een triple kill omdat ze te overmoedigd waren en me probeerde te tower diven. Uiteindelijk de game mooi gecarried naar een win omdat de tegenstander telkens de verkeerde stond te focussen en ik ze gewoon af aan het slachten was, op een begeven moment crit je als ashe alles er tussenuit en in combinatie met die slow komen ze ook niet meer van je weg. Daarbij vind ik de CC van Ashe gewoon heerlijk voor teamfights.

Gisteren trouwens wat aankopen gedaan, zo heb ik de Legendary Tristana skin gehaald, zat er al langer over te twijfelen maar nu dus toch gedaan, had zoiets van what the heck gewoon doen. Rune page bundle aangeschaft en tot nu toe een van mn beste aankopen ooit, heerlijk om meerdere runepages te kunnen beheren. En de Ashe + Teemo skin uit de sale gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Cloud schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:58:
[...]

Hmm zal ik ook eens proberen. Een soort tanky AD carry build maar dan zonder de critical damage en AD/lvl zie ik. :) Misschien is mijn 9/21/0 ook wel wat overdreven maar het is zo mooi om mensen zich te zien vergissen in hoeveel damage ik dan kan hebben.
Inderdaad, die crit en AD/level zijn niet echt interessant om punten in te steken. De magic penetration daarentegen zorgt ervoor dat je poke (nog meer) pijn doet tegen de bruisers met hun magic resist/level dat ze ingebouwd hebben.
Tanky ga je sowieso wel worden met je wriggles + frozen mallet.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Wel nice trouwens dat je steeds een soort van kleine patch review doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

die WW nerf gaat hem echt niet unplayable maken, maar ben ik de enige die zegt

HOLY FKNUTS DIE TALON BUFF, WTF DENKT RIOT?

Talon:
•Armor increased: 18.5 (+3.5 per level), to 20.5 (+3.5 per level).
•Rake Mana Cost reduced: 60/65/70/75/80 Mana, to 20/35/50/65/80 Mana.

Als die buff doorkomt, slaat dit echt alles.
Eerst nerfen ze Talon zijn rake manacost en zijn manaregen om vervolgens de manacost vet te verlagen lol.

En dan ook nog eens Amumu buffs, als dit live gaat wordt ik zo blij :D

[ Voor 7% gewijzigd door Fanatic_FS op 25-04-2012 11:41 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09-2021
Fanatic_FS schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:39:
die WW nerf gaat hem echt niet unplayable maken, maar ben ik de enige die zegt

HOLY FKNUTS DIE TALON BUFF, WTF DENKT RIOT?

Talon:
•Armor increased: 18.5 (+3.5 per level), to 20.5 (+3.5 per level).
•Rake Mana Cost reduced: 60/65/70/75/80 Mana, to 20/35/50/65/80 Mana.

Als die buff doorkomt, slaat dit echt alles.
Eerst nerfen ze Talon zijn rake manacost en zijn manaregen om vervolgens de manacost vet te verlagen lol.
Njah nooit talon gespeeld, en kom ze alt tijden niet meer tegen :P, althans, niet zo goed dus dat ik ze me kan herinneren. Heb daar dus verder geen kijk op, zie ze vanzelf wel weer verschijnen :o

League of Legend EUW: Tristanar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02 14:42
Annie terug buff trololol.
Al enorm sterk atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
toevallig kwam ik gisteren nog een talon tegen in ranked, maar hij werd werkelijk van alle kanten opgevroten. is dus denk ik wel logisch dat ze er iets aan doen.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Aww, lees nu dat die Talon buff een typo is en dat het
50/55/60/65/70 moet zijn, klinkt ook veel realistischer maar ben nog steeds blij dat mijn Talon eindelijk zijn buff krijgt ook al had hij die niet nodig.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:44:
[...]

Master yi krijgt enkele buffs, maar ze zijn niet voldoende om mij te overtuigen. Het blijft een low-elo/level pubstomper door z'n gebrek aan CC, we zullen zien of er wat leuks mee gedaan wordt op hogere niveaus.
Is lack of CC je redenering? Nidalee, Corki, Sivir hebben ook geen CC. Toch hele relevante picks.

Zelfs als AD is ie op solo lanes best interessant als je W en E het eerste maxed. Gigantisch sustain and valt bijna niet te towerdiven. Deze buff op W komt dus best goed uit. Op mid poep je op mages zonder harde CC die DoT/sustained damage nodig hebben voor een kill (Swain, Morg, Lux)

Mid lane Yi video relevant:
YouTube: League of Legends - Master Yi (Penta Kill!) - 13/04/2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
DrFlash schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:52:
toevallig kwam ik gisteren nog een talon tegen in ranked, maar hij werd werkelijk van alle kanten opgevroten. is dus denk ik wel logisch dat ze er iets aan doen.
Talon kan echt super sterk worden, tegen een karthus of Viktor mid is die na paar kills unstoppable
Met z'n burst haalt die mensen zo neer, en hij kan de burst vaak achter elkaar doen.
Een van de redenen dat ik hem nog steeds wil hebben, hoop al een tijdje dat die on sale komt maar anders
koop ik hem binnekort gewoon voor de full price

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:56:
[...]

Is lack of CC je redenering? Nidalee, Corki, Sivir hebben ook geen CC. Toch hele relevante picks.
Is niet helemaal te vergelijken toch? Alle drie die je noemt vervullen niet de rol die Yi moet vervullen, nouja misschien Nidalee een beetje.

Als je gaat kijken naar andere melee ADs, dan kom je op bijvoorbeeld Tryndamere, Nasus, Riven, Garen, Lee Singa, Pantheon en nog veel meer. Allemaal met CC. De enige andere melee AD zonder CC die ik zo uit mijn hoofd kan bedenken is Shyvana.

Ik vermoed dat speedzor dáár op doelde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Cloud schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:04:
De enige andere melee AD zonder CC die ik zo uit mijn hoofd kan bedenken is Shyvana.
En sinds kort ook Fiora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja dat is waar, Fiora heeft ook geen CC, alleen tijdens d'r ulti niet te targetten.
Komt dan welliswaar niet op hetzelfde neer maar ook gedurende die periode vangt ze geen damage en indien genoeg lifesteal komt ze er full health uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Cloud schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:04:
[...]

Is niet helemaal te vergelijken toch? Alle drie die je noemt vervullen niet de rol die Yi moet vervullen, nouja misschien Nidalee een beetje.

Als je gaat kijken naar andere melee ADs, dan kom je op bijvoorbeeld Tryndamere, Nasus, Riven, Garen, Lee Singa, Pantheon en nog veel meer. Allemaal met CC. De enige andere melee AD zonder CC die ik zo uit mijn hoofd kan bedenken is Shyvana.

Ik vermoed dat speedzor dáár op doelde :)
Inderdaad, je kunt niet elke champion met een willekeurige andere champion vergelijken. Nidalee is in lane goed maar daarna valt ze af (niet om het minst vanwege haar lack of CC) en Corki en Sivir zijn AD carries en hebben minder nood aan CC maar eerder aan een goede escape (Valkyrie, Spell Shield, Movement Speed aura).

Heel specifieke situationele counterpicks zoals AP Yi tegen een Karthus zal altijd wel lukken, maar een harde counterpick is een slechte manier om de relatie van een champion tegenover de rest te bekijken.

[ Voor 4% gewijzigd door speedzor op 25-04-2012 12:16 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
Vreemd, dubbelpost...

Neem aan dat de volgende champ pas volgende week komt?

Wtf.. was het toch geen dubbelpost O_O

Naja, Q too stronk

[ Voor 118% gewijzigd door Xevoo op 25-04-2012 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 17:49
Ja die nieuwe champ lijkt mij wel vet. Vooral die Q. Kunnen mensen zich nog in gaan vergissen denk ik :P Lijkt een behoorlijke range te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Q range is echt ziekelijk groot, lijkt me echt een toffe champ

mbt de ryze buff/nerf. Ik denk dat hij veel sterker gaat worden. Als je earlygame een tear koopt en deze endgame upgrade naar een archangel staff heb je zo insane veel AP erbij, nu word dit nog eens extra gebruikt. En de mana scaling op E is geweldig om nog niet eens te spreken over de movement speed bonus van zijn ult

Ik zie het als een flinke buff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Laatst online: 10:13
Nieuwe champ ziet er heel tof uit! Komt deze volgende week? (of heb ik wat gemist en is hij er al..)
En die skin van Morgana, awesome! :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:56:
[...]

Zelfs als AD is ie op solo lanes best interessant als je W en E het eerste maxed. Gigantisch sustain and valt bijna niet te towerdiven. Deze buff op W komt dus best goed uit. Op mid poep je op mages zonder harde CC die DoT/sustained damage nodig hebben voor een kill (Swain, Morg, Lux)

Mid lane Yi video relevant:
YouTube: League of Legends - Master Yi (Penta Kill!) - 13/04/2012
Maar die zet je in een lane neer, Yi is over het algemeen jungler. Dan zijn je ganks dus erg lastig.

@Cloud: ik was idd degene die die nasus build aanraadde. Als je je Spirit Shroud gewoon NIET gebruikt en je wither alleen als je flinke damage wilt doen OF hem nodig hebt om niet dood te gaan. Met alleen je Q doe je behoorlijk lang met je mana.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

als ik het zo kijk kan je de q van varus niet smartcasten ofwel?

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

psyy138 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:40:
als ik het zo kijk kan je de q van varus niet smartcasten ofwel?
Ik denk het wel, maar natuurlijk niet bij de eerste keer dat je Q drukt. Hij moet eerst opladen, daarna kun je denk ik met de tweede Q welk gewoon smartcasten voor het daadwerkelijke schot :)

Champ ziet er trouwens super uit, voor mij ook een must-buy. Zal lastig worden om hem te spelen denk ik, want volgens mij zijn veel mensen blij met een nieuwe ranged ad ;)
Vicarious schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:40:
@Cloud: ik was idd degene die die nasus build aanraadde. Als je je Spirit Shroud gewoon NIET gebruikt en je wither alleen als je flinke damage wilt doen OF hem nodig hebt om niet dood te gaan. Met alleen je Q doe je behoorlijk lang met je mana.
Klopt ja. Gewoon intelligent met je skills/mana omgaan en dan komt het wel goed.

[ Voor 28% gewijzigd door Cloud op 25-04-2012 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die patch ziet er imo heel goed uit.

Amumu is nu lategame helemaal het monster dat hij moet zijn. Eerst was je wel verplicht om cdr te bouwen anders had je je ult gewoon niet vaak genoeg voor grote teamfights nu word het meer een optie om cdr te bouwen.

Kog krijgt een verdiende nerf maar op zijn slow, lijkt me niet veel uitmaken.

MF ult zal nu echt insane damage gaan doen na last whisper, ze word imo een stuk aantrekkelijker in een aoe team. Ze doet er nu al goede damage mee terwijl het magic is dus dat word nog hoger.

Olaf deze nerf lijkt me niet gigantisch veel uitmaken maar het voorkomt een beetje dat je de lane tegen een melee te makkelijk kan winnen door die skill te spammen.

WW Q nerf vind ik onzin, imo is WW ook maar een flavour of the month ban. Er zijn zat champions die lane van hem winnen of waar de lane in ieder geval even is. Ik noem swain, vlad, riven, nidalee, kayle, yorick, kennen, cho, gp , lee, udyr, wukong. En zijn lategame is niet super gezien qss bestaat en hij voor de rest niet echt scaled. Maar veel maakt het niet uit want ik denk dat je weinig verschil gaat merken.

Die nieuwe chalice is echt perfect voor mijn AP amumu jungle, ik ben altijd supersnel oom als ik blue weggeef en ook nog camps wil clearen en ganken. En werkelijk alle stats zijn heel goed op hem _/-\o_
Op ap nida lijkt hij me ook heel goed.
Misschien dat hij voor jax tegen een ap based champ ook wel goed is denk het niet maar ga het wel proberen.

Nieuwe morellos ziet er wel interessant uit voor supports nu. Alleen denk ik dat ik met de meeste supports nog steeds liever een shurelia heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:49:
WW Q nerf vind ik onzin, imo is WW ook maar een flavour of the month ban. Er zijn zat champions die lane van hem winnen of waar de lane in ieder geval even is. Ik noem swain, vlad, riven, nidalee, kayle, yorick, kennen, cho, gp , lee, udyr, wukong. En zijn lategame is niet super gezien qss bestaat en hij voor de rest niet echt scaled. Maar veel maakt het niet uit want ik denk dat je weinig verschil gaat merken.
Hmm ik weet niet wat voor Warwick builds jij tegenkomt, maar met de warwick build die ik doe ben ik lategame bijna unkillable en kan ik squishies zo uit de teamfights picken zonder me al teveel zorgen te maken. Lategame doe je met sorc boots + wits end behoorljike magic damage op je auto-attacks en met je Q doe je sowieso best veel damage omdat hij oko percentage-based is. Tel daar je gigantische attack speed bij op (door je steroid) en naar mijn mening doe je juist lategame veel damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Ik keek gister een match van Tsm tegen SK.

Ik keek met Dyrus mee die Olaf speelde, nu had hij bij zijn Q (de gooi je bijl skill) geen pijl zoals ik die heb maar een rondje zoals je die hebt bij bijvoorbeeld zijn E (reckless swing) hoe heeft hij dat gedaan?

Heeft dat ook met smartcast te maken, of zijn dat ingame instellingen?
Zelf heb ik ook al wat geprobeerd met het spel zelf maar ik heb altijd het gevoel dat er niks veranderd met mijn spel.

@Hieronder:
Wat bedoel je precies met "hoe wijd je skills zijn" kijken we dan naar de range van de skill want dat geeft dat rondje toch ook aan?

[ Voor 14% gewijzigd door Rendiertje op 25-04-2012 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Nu online
Rendiertje schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:07:
Ik keek gister een match van Tsm tegen SK.

Ik keek met Dyrus mee die Olaf speelde, nu had hij bij zijn Q (de gooi je bijl skill) geen pijl zoals ik die heb maar een rondje zoals je die hebt bij bijvoorbeeld zijn E (reckless swing) hoe heeft hij dat gedaan?

Heeft dat ook met smartcast te maken, of zijn dat ingame instellingen?
Zelf heb ik ook al wat geprobeerd met het spel zelf maar ik heb altijd het gevoel dat er niks veranderd met mijn spel.
Dat is een ingame instelling, je kunt kiezen of je die pijl wilt of een rondje. Geloof bij game options of HUD options.

Als je er aan bent gewent is het wel fijn, maar je moet wel weten hoe wijd je skills zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rendiertje schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:07:

@Hieronder:
Wat bedoel je precies met "hoe wijd je skills zijn" kijken we dan naar de range van de skill want dat geeft dat rondje toch ook aan?
De 'breedte' van de skill, ofwel de hitbox. De pijl van ashe raakt ook als je er vrijwel volledig naast schiet terwijl je de bandage toss van amumu net even beter moet richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:59:
[...]

Hmm ik weet niet wat voor Warwick builds jij tegenkomt, maar met de warwick build die ik doe ben ik lategame bijna unkillable en kan ik squishies zo uit de teamfights picken zonder me al teveel zorgen te maken. Lategame doe je met sorc boots + wits end behoorljike magic damage op je auto-attacks en met je Q doe je sowieso best veel damage omdat hij oko percentage-based is. Tel daar je gigantische attack speed bij op (door je steroid) en naar mijn mening doe je juist lategame veel damage.
Ik speel zelf warwick core is Frozen heart wits end.
Wukong, singed, nasus, trundle, olaf, irelia, noc, poppy, jax vind ik allemaal een betere lategame hebben dan warwick. ( misschien kan je gp en udyr daar ook wel aan toevoegen dat weet ik niet echt)
En heel erg lategame ben je als bruiser natuurlijk sowieso vrij useless als een ad carry zijn build complete heeft kan je met een warwick echt niet langer dan 2 seconde tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intruder schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:12:
[...]

Dat is een ingame instelling, je kunt kiezen of je die pijl wilt of een rondje. Geloof bij game options of HUD options.

Als je er aan bent gewent is het wel fijn, maar je moet wel weten hoe wijd je skills zijn.
Als je die pijl hebt kan je zien hoe breed de skill is die je gaat schieten. Namelijk zo breed als die pijl. Als je line missle display uitzet zie je alleen die cirkel en moet je dus zelf weten hoe breed je projectiel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohh die nieuwe champion ziet er echt gruwelijk uit! Wordt er alleen maar enthousiaster over. Nou ben ik sowieso al een AD carry fanaat maar dit slaat werkelijk alles. Zijn kit.. kan niet wachten om ermee aan de slag te gaan.

Ik zelf speel eigenlijk nergens met smartcast op.. tot noch toe bevalt het me prima en kan nou niet echt de indruk krijgen dat mensen sneller hun combo's eruit gooien als dat ik dat doe, tis me nooit opgevallen althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:28:
[...]

Als je die pijl hebt kan je zien hoe breed de skill is die je gaat schieten. Namelijk zo breed als die pijl. Als je line missle display uitzet zie je alleen die cirkel en moet je dus zelf weten hoe breed je projectiel is.
Dus als ik het goed begrijp, ik gooi mijn bijl alleen je hebt nu niet de breedte van range indicator die je anders wel hebt, als ik zo zeggen ik weet hoe die werkt dan zou ik dat zonder "prestatieverlies" kunnen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als jij een indicatie hebt van wat de breedte is van jouw skill's hitbox dan zou je het zonder prestatieverlies kunnen gebruiken ja, waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:39:
Als jij een indicatie hebt van wat de breedte is van jouw skill's hitbox dan zou je het zonder prestatieverlies kunnen gebruiken ja, waarom niet?
Dat is o.a mijn vraag, ik heb het wel is ingesteld toen merkte ik geen verschil, ook met dat smartcast etc. dus ik vraag me wat nou werkelijk het verschil is, ik zal vanavond wel weer ff gaan prutsen

Dank u allen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het werkt eerder prestatiebevorderend als je die pijl niet nodig hebt om de breedte te weten. Die pijl kan namelijk aardig in de weg komen van dingen die je wilt zien zoals minion health bars.
In een teamfight zie ik ook liever niet de hele lux lazer mijn zicht versperren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:00:
Gisteren weer wat potjes gespeeld, ondanks dat ik de meest lelijke combo's tegenover me kreeg terwijl ik tot 2 maal toe een team kreeg waarbij iedereen weigerde te supporten. (Riven + Ashe bot combo als example..), ja das dan even balen. Zelf kan ik echt niet overweg met een support, vergeet sowieso al altijd te warden dus dat ga ik niemand aan doen vandaar dat ik het niet overweeg om te spelen..
Tja... Wat verwacht je dan, vraag ik me af.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens leuke match bezig.
CLG tegen Mig Blaze http://www.own3d.tv/live/...The_Champions_Spring_2012
Die koreanen hebben TF en Talon dus lijkt me een toffe match om te kijken.
Pagina: 1 2 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.