[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 96 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.573 views

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:00:
[...]

dat is ook zo, ik ken iemand die probeert te spelen met 5 FPS
same here, ik speel vaak met iemand die op een wat oudere laptop zit, en tijdens teamfights met veel particles e.d. staat z'n scherm soms ff een seconde bevroren

hij is wel een goede speler trouwens, laned goed en kan teamfights goed doen, ook al heeft hij dat nadeel
roep elke keer dat hij een betere PC moet regelen, maar hij houd het bij z'n laptop (die op 4 luciferdoosjes staat zodat hij meer lucht krijgt, en z'n muismat zijn een aantal oude magazines 8)7 )

Verwijderd

godofal schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:05:
[...]

same here, ik speel vaak met iemand die op een wat oudere laptop zit, en tijdens teamfights met veel particles e.d. staat z'n scherm soms ff een seconde bevroren

hij is wel een goede speler trouwens, laned goed en kan teamfights goed doen, ook al heeft hij dat nadeel
roep elke keer dat hij een betere PC moet regelen, maar hij houd het bij z'n laptop (die op 4 luciferdoosjes staat zodat hij meer lucht krijgt, en z'n muismat zijn een aantal oude magazines 8)7 )
bij die vriend van mij exact hetzelfde XD
en zonder die ophoging van laptop valt de laptop soms gewoon uit

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:07:
[...]

ik zeg, probeer maar eens, is echt een lekker item, je doet echt voor meer damage dan met bijvoorbeeld een scepter
Een scepter koop je ook niet voor damage. Als je damage wil, build je AP, zo simpel is het. Ten eerste scalen alle skills van Cho Gath met AP, en de meeste hebben een scaling van 0.7 tot 1.0 wat enorm hoog is. Er zijn een boel "echte" AP carries die niet eens een 1.0 AP scaling hebben op hun skills.

Een rageblade is geldverspilling en er zijn gewoon veel betere items die wél scalen met zijn skills. Als jij damage wil, waarom een AD/AS item nemen als er geen enkele skill scaled met AD? Dan kan ik evengoed AD Ahri gaan spelen.
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:09:
[...]

rageblade pak ik alleen als ik veel ganks heb in jungle, maar op lane probeer ik die altijd wel vroeg te krijgen. als je een rageblade hebt onshot je de minions al, en ene rageblade heb ik altijd rond lvl 5 of net op lvl 6, en dan heb ik al eenn P stone en boots

P.S. je kunt chogath net zo bouwen als Evelyn easrly game, en alter cho gath uitbouwen naar tanky en evelyn naar meer burst
Een rageblade in jungle is gewoon fout. Philosopher stone en HOG zijn standaad op Cho Gath in jungle. Wat je daarna build, hangt af vd opponents en hun items maar zeker geen guinso rageblade. Denk eraan dat je je team ondersteunt en niet de main damage dealer bent, dus als je dan meer damage wil zal het eerder een abyssal scepter worden en als je meer tanky wil, een aegis of the legion of frozen heart waarmee je ook nog eens AS debuff geeft op heel enemy team van 20%.
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:15:
[...]
ten eerst voor knock up of silence hoef je geen AP of support te bouwen. dat kun je altijd. en ik zit liefste op bot
Wat doe jij met Cho Gath op botlane dan als je geen support wil bouwen? Een hybrid ad carry?.... wtf
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:29:
[...]
ow jazeker wel. maar niet als carry ofzo. anderen mogen de killz wel.

ik zal even uitleggen hoe ik te werk ga,

eerst koop ik boots en 3 HP
dan blijf ik lane tot P stone,
dan ga ik terug lane, in die tijd heb ik al kunnen zien hoe de tegenstander werkt.
zijn het watjes? dat koop ik blazing, en als ze op lane blijven maak ik rageblade,
zijn ze sterk>? dan ga ik voor rod of ages.

als ik RoA heb ga ik meestal voor die scepter die MR geeft en Mr reduced voor hun. dan voor frozen heart.

als i krageblade heb ga ik voor herald of iets met AP/AS, daarna tankie
Rageblade, zekes harold.... seriously?

Ik zal ff voor jou samenvatten hoe je cho gath ongeveer build, neem het maar van mij aan met 63% cho wins in 100 solo q games in zowel jungle/top als mid of je gaat nog veel reports/flame/rage krijgen van je teamgenoten zodra jij in solo queue zo gaat builden:
-AP mid: Rod of ages + deathcap standaard => abyssal/zhonyas/guardian angel afhankelijk van enemy team setup en items. => Dit vind ik persoonlijk het leukste en interessantste, je doet damage en je bent tanky. Jouw ulti doet true damage, en zeker met die AP ratios, mol je eender wie met jouw 3 skill combo+ignite. Ook hun bruisers. Enige nadeel is dat deze rol niet past bij elke teamcomps.
-Top: Hier hangt het ervan af tegen wie je laned. Tegen Riven, Teemo, Irelia etc build ik of Rod of ages standaard en de rest build ik vooral tanky (frozen heart is een must, guardian angel, ...). Tegen sommige heroes zoals bv. Jax rush ik meteen HoG en dan frozen heart en helemaal geen RoA vanwege de AS 20% debuff.
-Jungle: Philosopher stone + HOG zijn standaard, daarna meestal frozen heart en/of abyssal.

• PpN
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-01-2023

PpN

Steelbound speel jij ranked matches?

Verwijderd

PpN schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:41:
Steelbound speel jij ranked matches?
soms, alleen met premade. en daar zijn we op elkaar afgestemd. i kzit wel eens met reingar( ja ja) of blitz op bot.
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:43:
[...]

soms, alleen met premade. en daar zijn we op elkaar afgestemd. i kzit wel eens met reingar( ja ja) of blitz op bot.
Ik zie dat je 68 wins hebt als lvl 30, dat is heul heul heul weinig. dat houdt denk ik in dat je heel veel vs AI gespeeld hebt. Heel veel wat je daar aanleert werkt helemaal niet in games tegen echte spelers. Een AS / AP chogath build is gewoon echt behoorlijk slecht. Neemt niet weg dat als je dat leuk vindt dat je dat gewoon lekker moet doen, maar als je wat wilt leren stel ik voor dat je vooral even luistert naar de ervaren spelers hier.

Vicariously I live while the whole world dies

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:51:
[...]

Ik zie dat je 68 wins hebt als lvl 30, dat is heul heul heul weinig. dat houdt denk ik in dat je heel veel vs AI gespeeld hebt. Heel veel wat je daar aanleert werkt helemaal niet in games tegen echte spelers. Een AS / AP chogath build is gewoon echt behoorlijk slecht. Neemt niet weg dat als je dat leuk vindt dat je dat gewoon lekker moet doen, maar als je wat wilt leren stel ik voor dat je vooral even luistert naar de ervaren spelers hier.
doe ik ook .eergister met sookie gespeeld en gewoon gedaan wat zij wouden dat ik bouwde.
maar ik doe ook wel veel costum 3VS3 en dan SR. en die komen niet bij wins te staan

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Hoe komt het toch dat mordekaiser maar zo weinig daglicht ziet. HIj is toch een van de heroes met erg grote snowball potentie die menig metagame heeft overleefd en geen flavour of the month hero is.

Hij doet het goed zowel top als mid en kan ook gemakkelijk 'terugkomen' na een achterstand.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:12

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Geen cc en ult gecounterd door 1 item.

[specs]

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Fanatic_FS schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:01:
Geen cc en ult gecounterd door 1 item.
Zijn ult is een finisher, geen opener.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Verwijderd

kaluro2 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:05:
[...]

Lastig om mee te finishen de ad carry blijft meestal niet naast je staan. Flash cooldown is 4 minuten.

• Airavab
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17:08
kaluro2 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:05:
[...]

klopt maar mordekaiser is en blijft een melee champ. In tf betekent dit dat hij best dichtbij de tegenstander moet komen en daardoor een makkelijk target is voor de tegenstanders. Een goed team burst Morde al neer voordat hij uberhaupt maar een high target can ulten. Ook kan mordekaiser towers niet zo goed verdedigen als bijvoorbeeld Orianna of Anivia. Deze passen daarom ook beter in de meta ;)

• godofal
  • Niet online

godofal

mordekaiser is te makkelijk te countered; als hij top staat zeker
hij pushed ongelooflijk hard, en heeft een vrij korte range, en zonder z'n schild is hij vrij waardeloos
je word als morde dus eigenlijk geforceerd om cónstant minions te farmen met je skills, de lane te pushen en vervolgens bijna hun toren moeten zoenen om nog steeds te kunnen farmen
je bent daardoor enorm gevoelig voor ganks, de hele lane-phase lang
bovendien heb je geen escapes...

een goede jungler zal binnen no-time 2~3 ganks op morde afvuren en hem compleet nutteloos maken, vervolgens is het bijna een 4V5 match

bovendien haal je als AD carry (met hersens iig) gelijk een GA na je 1ste of 2de item tegen morde, en dan ben je helemaal nutteloos; je grootste troefkaart (AD carry "jatten") is weg

er zijn teveel makkelijke counters tegen mordekaiser, counters waar je niet een specifieke champ/skill voor nodig hebt en wat je allemaal ingame kan kopen/regelen

Verwijderd

Gank op morde is makkelijk te voorkomen imo, vraag je support 1 van zijn 3 wards bij enemy wraiths te plaatsen. En ga rush zie ik ook niet vaak, wel QSS. En ik vind het inderdaad altijd gigantisch moeilijk om uberhaupt bij een ad carry met een escape te komen laat staan als ik dan nog precies de killing blow met mijn ult moet maken.

• Airavab
Ik moet wel zeggen dat farmmode mordekaiser niet altijd geheel nutteloos is! Tegen mid champs die zwak zijn in last hitten under de turret zoals Leblacn en Morgana is Mordekaiser nog steeds een van de betere picks. Rush hextech revolver clear wave instant en farm wolves/wraiths. Herhaal dit constant en je outfarmed ze met double CS :P

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-10 15:35
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:07:
[...]

bij die vriend van mij exact hetzelfde XD
en zonder die ophoging van laptop valt de laptop soms gewoon uit
gamen op een laptop uberhaupt :'(

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:55
ik speel ook altijd lol op mijn laptop :s op mijn vaste pc hoef ik dat neit te proberen want die is al zo oud dat red je gewoon niet plus die staat ergens te verstoffen in een hoekje

Twitch

• godofal
  • Niet online

godofal

Airavab schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:42:
Ik moet wel zeggen dat farmmode mordekaiser niet altijd geheel nutteloos is! Tegen mid champs die zwak zijn in last hitten under de turret zoals Leblacn en Morgana is Mordekaiser nog steeds een van de betere picks. Rush hextech revolver clear wave instant en farm wolves/wraiths. Herhaal dit constant en je outfarmed ze met double CS :P
zoals ik zei: je bent dan éxtreem vatbaar voor ganks, een goede jugler straft deze speelstijl keihard af, waardoor jij je voordeel verliest

mijn punt blijft dat mordekaiser niet viable is zolang de tegenstander nadenkt, en daar moet je wel vanuit gaan imo

Verwijderd

godofal schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:45:
[...]

zoals ik zei: je bent dan éxtreem vatbaar voor ganks, een goede jugler straft deze speelstijl keihard af, waardoor jij je voordeel verliest

mijn punt blijft dat mordekaiser niet viable is zolang de tegenstander nadenkt, en daar moet je wel vanuit gaan imo
Je kan mid gewoon warden he? Ik weet dat bijna niemand dat doet op lage elo, maar met 2 wardjes kan je inderdaad champs als leblanc echt wel hard denyen onder de turret.

• thewizard2006
Martin0 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:44:
[...]

ik speel ook altijd lol op mijn laptop :s op mijn vaste pc hoef ik dat neit te proberen want die is al zo oud dat red je gewoon niet plus die staat ergens te verstoffen in een hoekje
Tja, je kan het vergelijken als gamen op de PC vs een Console. De PC zal het eigenlijk altijd winnen omdat je gewoon veel sneller kan reageren. Een laptop vs een PC is een beetje hetzelfde. Met een fatsoenlijk PC toetsenbord + muis + scherm ben je gewoon beter dan met een laptop toetenbord, muis en scherm.
Dat je PC 10 jaar ouder is dan je laptop is een appels en peren verhaal :)

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Want junglers kopen nooit oracles namelijk?
En een ward hebben betekent dat ganks dus nooit succesvol zijn? Waarom gaan er dan toch mensen dood in botlane door junglerganks ookal hebben ze een ward?

[ Voor 64% gewijzigd door Fanatic_FS op 15-11-2012 12:53 ]

[specs]

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:55
thewizard2006 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:49:
[...]

Tja, je kan het vergelijken als gamen op de PC vs een Console. De PC zal het eigenlijk altijd winnen omdat je gewoon veel sneller kan reageren. Een laptop vs een PC is een beetje hetzelfde. Met een fatsoenlijk PC toetsenbord + muis + scherm ben je gewoon beter dan met een laptop toetenbord, muis en scherm.
Dat je PC 10 jaar ouder is dan je laptop is een appels en peren verhaal :)
nja ik gebruik wel me laptop toetsenbord maar ik gebruik wel een draadloze lasermuis want op touchpad kan ik helemaal niks, vind ik ook helemaal niks, nutteloze dingen :S

Twitch

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:49:
[...]

Je kan mid gewoon warden he? Ik weet dat bijna niemand dat doet op lage elo, maar met 2 wardjes kan je inderdaad champs als leblanc echt wel hard denyen onder de turret.
er zijn 6 verschillende gank paden voor mid, om ze allemaal te warden zou je 4 wards moeten plaatsen
bovendien kan de tegenstander de wards vrij makkelijk weghalen met pinks/oracles
early heb je ook gewoon niet genoeg geld voor wards, of je staat gewoon enorm lang zonder je hextech revolver die je nodig hebt

low elo is het probleem niet; op dat elo kan je vrij gemakkelijk morde spelen zonder problemen, mijn punt slaat júíst op mid-hoog elo omdat ze daar meer nadenken over counters dan low elo
godofal schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:54:
[...]

er zijn 6 verschillende gank paden voor mid, om ze allemaal te warden zou je 4 wards moeten plaatsen
bovendien kan de tegenstander de wards vrij makkelijk weghalen met pinks/oracles
early heb je ook gewoon niet genoeg geld voor wards, of je staat gewoon enorm lang zonder je hextech revolver die je nodig hebt

low elo is het probleem niet; op dat elo kan je vrij gemakkelijk morde spelen zonder problemen, mijn punt slaat júíst op mid-hoog elo omdat ze daar meer nadenken over counters dan low elo
Mjah maar de gankpaden via je eigen jungle worden zelden gebruikt, dus met 2 wards zit je redelijk veilig. Bovendien is het niet heel erg om af en toe eens dood te gaan als je enemy mid van eht farmen af kan houden terwijl jij zelf wel CS opbouwt

• Airavab
godofal schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:45:
[...]

Het idee is dan dus dat je iedere keer maar enkele seconden in de lane bent WEQ minions en weer weg. De jungler moet dan bijna je lane gaan campen wil hij je ganken. Tuurlijk blijft het een risico maar dat heb je met iedere champ/lane wel. Een goede jungler kan namelijk ALTIJD ganken.

• Ilar
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-09 16:23
Eerste 10 ranked games gewonnen :o.
Zit nu op de 1900 gaat lekker :)

Verwijderd

Ilar schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:40:
Epische lucker :D

• godofal
  • Niet online

godofal

i <3 shen top
gewoon zo lekker; ik stond tegen wukong top, lane niet echt gewonnen maar dat boeit niet met shen
wat wél boeit is je team overeind houden, en na een wat faalhaas acties early/mid kwam ik daar mid/late toch lekker mee terug
akali ging énorm lekker, uiteindelijk 15/1/3
hun AD carry was ook flink gefed, alleen hadden zij geen shen, die bursten we zo dood })
heerlijk splitpushen met sunfire, beetje farmen en dan akali ulten, whoever er op haar zat taunten en dan afmaken
hop naar de volgende, die allang aan het rennen zijn _O-

heerlijk dat, gewoon met 2 personen teamwerk en 3 man die er achteraan huppelen en flink dreigend overkomen een compleet team overrompelen _O-

ik moet wel zeggen dat shen veul squishier is dan ik me herinnerde in de lane
zeker zodra hun mid komt ganken ben je de lul; shen heeft gewoon te weinig Mres van zichzelf, volgens mij de enige melee champ die geen Mres/lvl krijgt van zichzelf, waarom is dat?

edit: lawlawl, ik gooi net wat Mres runes op m'n shen page, pak weer shen top en kom gelijk tegen teemo terecht
ik zou zo enorm hard verliezen zonder Mres, nu heb ik nog een soort van kans :P word ik nog steeds keihard afgemaakt

[ Voor 10% gewijzigd door godofal op 15-11-2012 16:45 ]

Verwijderd

hah. Ik heb er nu 2 gewonnen en 3 verloren. Zit op 1450 elo ofzo. Als je er 10 wint ben je echt wel een epische lucker.

Maarja, ik speel dan ook alles wat ik leuk vind:P Dus dat zijn Lee Sin en Hecarim atm. Als ik wil winnen speel ik amumu wel.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2012 16:17 ]

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:13
ongeloofelijk... ik ga nu al 1/4 word er gewoon emo van...
Elke game ga ik gewoon goed en de andere lanes echt gestompt gewoon 1/8 0/10 dat soort shit (kan je zeggen moet je ganken enzo maar das is dus niet meer mogelijk gewoon, ik 5/0/3 corky game nog ok anivia die hun tower gaat lopen aanvallen ik terug roepen maar nee hoor gewoon blijven en boem gank andere monkey rent er achterna ook dood --> free baron enz enz...)
Heb ook wel weer dikke pech I geuss en zal er vast weer uitkomen als ik een beetje speel maar het is wel ongeloofelijk vermoeiend om zoveel elo te verliezen en dan keihard te moeten werken (naja gewoon veel spelen) om eruit te komen.

[ Voor 19% gewijzigd door Jasper 99 op 15-11-2012 17:01 ]

Verwijderd

hoeveel elo ben je dan gestegen? 500 op 10 games ofzo?

• Ilar
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:16:
[...]

hoeveel elo ben je dan gestegen? 500 op 10 games ofzo?
560 :)

En tjaah heel veel geluk met teams zeker omdat ik ook nog eens solo q speel.
Ik wacht nog wel een weekje of 2 met ranked spelen totdat de meesten een beetje in de buurt van hun ware rating komen denk ik :P

• Ilar

• godofal
  • Niet online

godofal

héérlijk zo'n potje
gewoon zo'n potje gespeeld waarbij alles "klik" zegt en élke actie die je maakt perfect is, terwijl je énorm kalm bent

8/0/3 met vayne
2 close escapes, waarbij ik alles perfect deed: inmeadiatly heal+flash, pot erbij, ult aan en dodgeroll erbij en dan ontsnappen met 2HP 8)

gewoon lekkere support leona erbij en heerlijk kunnen lanen
bijna geen CS gemist: 143 na 20 minuten is erg lekker als je tussendoor naar mid bent geroamed, 2 draken hebt gepakt en 11 kills hebt geregeld met je team

this is why i love league of legends!

enige jammere is dat de tegenstander het wat minder vond natuurlijk :+
graves ging AFK na 10 of 15 minuten gevolgd door surrender @ 20

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Splitpush Nidalee! Gisteren vs een Teemo en een potje erna tegen een Jax. Beide lanes ruimschoots gewonnen. 2e potje begon de enemy hard mid door te pushen, dus zei ik tegen mijn team dat ze moesten zorgen dat ze niet konden recallen. Ik ging daarop hard op top doorpushen. Helaas kon de Vladimir van het enemy team recallen, maar die lag binnen enkele seconden op de grond waardoor ik top toren + inhib neer kon halen.

Vervolgens was ik schijnbaar de mainfocus geworden van het enemy team. Ik ging op bot doorpushen en gelukkig had ik wat wards bij me en zag tijdig het volledige enemy team door de jungle naar beneden stormen. Mijn team was in middels via dragon ook op bot beland en de eerste echte teamfight vond plaats. Ik heb zo'n beetje alle ults die beschikbaar waren op mijn kop gehad en kon nog net met 10hp ontsnappen waarna mijn team de ace scoorde en hierna kwam de surrendervote.

Kortom mijn Nidalee avondje was een succes. Zeer leuke champ die ondanks alle nerfs die ze in het verleden heeft ontvangen nog steeds behoorlijk viable is imo. Het is wel een andere stijl van top dan ik normaal speel maar het is prima te doen. Build overigens was, 19/11/0 masteries en flat AD quints, flat AD marks, flat armor seals, flat mr glyphs. Boots + 3 pots, phage rushen, hierna kijken waar ik het meeste behoefte aan heb, maar meestal hierna een vamp scepter of sheen.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Gister een ARAM gedaan met wat vrienden, bleek dat random soms best erg kan zijn. Ik stond met Vladimir, Cass en Ezreal tegen Warwaick, Kayle en Taric :P Na 5min was het zegmaar voorbij. Ze kwamen niet bij hun minions en ik kon als Vlad telkens bij blijven healen en was niet uit de lane te krijgen.\
Daarnaast maar Summoners Rift gedaan, dat is tenminste wat eerlijker :)

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Laatst online: 08-11 22:14
Gisteren ook een Potje ge-duoqueued met iemand waarmee ik dat wel vaker doe. Ik was FP, dus laat ik ezreal open en pick ik die gelijk :P. Mijn duo queuer wou support voor een vage reden. Enemy pakt tristana taric. Pakt hij Soraka. Healing reduction van tristana waarop hij reageert. NP I counter Tristana best Soraka EU. Ok goed, game begint.

Dus we gaan hun amumu invaden wachten we bij de dragon botlane bush en dan gaan we op 1:35, loopt net enemy nunu die ons ziet dus chasen wij hem. Jungle Alistar Flash Pulv. First Blood for me! Blue gestolen lane in gegaan. en tot mijn verbazing konden we taric tristana gewoon ziek hard zonen :D
Alle lanes wonnen, dat was ook mooi. Maar ik was iets van 3x zoveel CS als tristana in 15 minuten en ik had ook nog een paar kills :).
Uiteindelijk stond ik 10-0-10, maar toen was ik fountain dive soort van aan het doen en toen gecharmed door Ahri ;-(.
SHEePYTaGGeRNeP schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 08:35:
Enemy pakt tristana taric. Pakt hij Soraka. Healing reduction van tristana waarop hij reageert.
Als je de heal bewaart voor de momenten dat die healing reduction even is uitgewerkt kan het op zich prima.

• SHEePYTaGGeRNeP
Vicarious schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 08:43:
[...]

Als je de heal bewaart voor de momenten dat die healing reduction even is uitgewerkt kan het op zich prima.
True, hadden we niet eens nodig overigens, maar meestal als je erin springt met tristana taric heb je die healing debuff op je de gehele fight.
SHEePYTaGGeRNeP schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 08:45:
[...]

True, hadden we niet eens nodig overigens, maar meestal als je erin springt met tristana taric heb je die healing debuff op je de gehele fight.
Met Ez toch niet? Zij jumpen erin, na die stun van Taric, jij flasht weg met je E, wacht eventjes tot healing debuff weg is, krijgt een heal + armor buff van Soraka en gaat lekker knallen?

• thewizard2006
Kan iemand mij helpen mbt Jungle. Al een aantal guides op mobafire en solomid gelezen van Nunu maar daar staat meer in hoe je Nunu zelf moet spelen en niet hoe je nu moet Jungelen.

Ik begin met regrowth pendant zodat ik kan doorsparen voor Philo en HoG. De health potion koop ik niet want heb ik niett nodig en scheelt weer gold.

Dan begin ik bij wolves want die komen eerder dan golems. Na wolves golems en dan door naar Wraths, Wolves en bottom golems. En nu. Ik zit nu in een fase dat ik dan langs de dragon ga om bot te ganken maar dit ligt er een beetje aan of de creeplane bij onze toren is of niet. Zo ja dan gank zo nee dan wraths die up zijn. Dan ga ik meestal door mid om te kijken of ik daar kan ganken. Als dit niet kan dan pak ik weer wolves en ga ik top ganken.

Hierna is een beetje het gat. Ik kan genoeg doen hoor maar wat is nu het beste. Meestal heb ik 2 of 3 wards gehaald die ik dan gebruik om de waterlane bij dragon te coveren. Ik haal dan ook meestal boots rond die tijd en spaar door voor Rod of Ages. Maar dan. Moet ik blijven jungelen of moet ik ganken. Als ik ga ganken verlies ik snel levels doordat ik veel moet lopen en geen jungle creep kan killen. Gank ik niet dan krijg je redelijk snel verwensingen als omg nunu noob gank naar je hoofd. Niet dat ik er wakker van lig op dit niveau maar als iemand leuke pointers/guides/tips heeft ben ik erg benieuwd

• SHEePYTaGGeRNeP
http://www.reignofgaming....season-3-items-patch-nami

Zoveel nieuwe items en alles. Iedereen moet dit zien :O
@Thewizard jungle wordt helemaal veranderd. in deze patch

[ Voor 16% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 16-11-2012 09:04 ]

• Nidhiki
  • Laatst online: 17-02-2024
Heb net alles doorgelezen, zitten erg gave items bij :) Belooft veel nieuwe dingen om te leren in Season 3.
Wat ik nog wel het gaafste vind is een seige item, waarmee je een tower tijdelijk kan uitschakelen. DAT DIVE! :P

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

• snoos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 07:55
bwaa. wat veel nieuwe items.
De nieuwe champion ( support) nami is ook wel leuk om te spelen.
Veel nieuwe masteries ook.
Support wordt een veel leukere rol denk ik.

Die ramps op mid zijn ook veranderd. Het kleine muurtje is weggehaald nu loop je zo de jungle in of uit

Die nieuwe pot is ook appart. 225 G en 3 uses. Elke keer dat je recald worden die uses opnieuw gevuld

[ Voor 16% gewijzigd door snoos op 16-11-2012 09:23 ]

• thewizard2006
snoos schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:22:

Support wordt een veel leukere rol denk ik.
hoezo denk je dat? Zelf speel ik erg vaak support en heb het idee dat het qua beloning vrij achter loopt op de echte dmg dealers. Niemand kijkt naar assists en je wordt er ook niet echt naar beloond lijkt het.

Verder lijkt het wel of alle items een soort van nerf hebben gehad. Is niet erg want iedereen heeft er last van natuurlijk.

Verwijderd

thewizard2006 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:25:
[...]

hoezo denk je dat? Zelf speel ik erg vaak support en heb het idee dat het qua beloning vrij achter loopt op de echte dmg dealers. Niemand kijkt naar assists en je wordt er ook niet echt naar beloond lijkt het.
ututut. Supports zijn de echte carries in de botlane. We take pride in the plays we make ;)

• SHEePYTaGGeRNeP
Ik heb zin in de patch. Hopen dat hij vandaag gelanceerd wordt en dan kunnen we het hele weekend eens alle veranderingen kijken. +30 nieuwe items ofzo :P? en Locket of the Iron Solari is best sterk nu imo.

Het ziet er allemaal zo mooi uit. Ik heb nog helemaal niet kunnen werken vandaag :D

• thewizard2006
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:34:
[...]

ututut. Supports zijn de echte carries in de botlane. We take pride in the plays we make ;)
Ja, mij hoef je niet te overtuigen :) Echter heb ik het idee dat je dit niet echt terugziet in rewards (gold) ingame. Een score als 20-5-10 wordt (veel) hoger ingeschat dan bijv 2-4-32. Zeker als je naast de kills van champions ook nog eens de creep kills optelt die je als support "weggeeft". En wie herinnert zich die paar cruciale shields waardoor de ignite geen kill gaf of die perfecte ult die iedereen wegduwd (Janna) waardoor mijn team de enemie 1 voor 1 kan oppikken en ook nog eens een flinke heal krijgt.

• snoos
thewizard2006 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:25:
[...]

Verder lijkt het wel of alle items een soort van nerf hebben gehad. Is niet erg want iedereen heeft er last van natuurlijk.
Omdat er een enorme change in masteries en items is.
Support krijgt veel meer gold krijgen gedurende de game.
50 extra start gold inplaats van 40.
Gratis 60 sec ward en gratis pot.
Je poke levert 5 voor melee of 3 gold voor rang op. met een CD van 5 sec.
Je kan veel meer items maken en philostone is goedkoper geworden.
Je kan nu de twee basis items kopen, één of twee wards en dan bij de eerste recal al philoston hebben

Kortom je kan ik het begin wat meer voor jezelf bouwen en je hebt wat sneller een build.

Daarnaast vind ik support sws al een fijne rol
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:34:
[...]

Idd !

[ Voor 7% gewijzigd door snoos op 16-11-2012 10:02 ]

thewizard2006 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:53:
[...]

Ja, mij hoef je niet te overtuigen :) Echter heb ik het idee dat je dit niet echt terugziet in rewards (gold) ingame. Een score als 20-5-10 wordt (veel) hoger ingeschat dan bijv 2-4-32. Zeker als je naast de kills van champions ook nog eens de creep kills optelt die je als support "weggeeft". En wie herinnert zich die paar cruciale shields waardoor de ignite geen kill gaf of die perfecte ult die iedereen wegduwd (Janna) waardoor mijn team de enemie 1 voor 1 kan oppikken en ook nog eens een flinke heal krijgt.
Je reward is dat er met grote letters VICTORY in beeld staat. Da's de belangrijkste reward toch?

Verwijderd

thewizard2006 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:53:
[...]

De premade waar ik mee speel is zich hier wel van bewust moet ik zeggen en geeft ook credit daar waar ze mooie plays zien, en omgekeerd ook natuurlijk.

Ben vaak wel de enige die de supports loopt te praisen tijdens tornooien (nyph zijn plays vroeger :o, elementz bij momenten, gekke gosu enz.).

De rewards zijn vrij zwart wit op dit moment. Je kan volledig gp5 gebouwd zijn in runes & masteries, als je ad carry passief speelt voor 10 minuten is de kans reëel dat je tegen dan nog geen gp5 samengespaard hebt en dit kan zijn invloed hebben op de rest van de game voor je, als je ten allen tijde een aantal wards wilt ophebben. Vandaar dat de nieuwe mastery wel interessant zal zijn om dit alsnog te garanderen.

Paar requests als support speler :

- Maak janna terug sterker plz. Ze wordt door andere supports gemakkelijk voorbij gestoken nu terwijl ze in mijn ogen een van de leukste supports is die er zijn om te spelen.
- Endgame statistieken moeten # gekochte & # kapotgemaakte wards weergeven. Niet dat alles kan gezegd worden door enkel naar deze twee statistieken te kijken, maar het zegt toch wel iets.
- Meer diversiteit in de items maar dit wordt waarschijnlijk opgelost bij de volgende patch heb ik hier en daar vernomen, nog niet de tijd genomen om alle patchnotes om te spitten.

• SHEePYTaGGeRNeP
Vicarious schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:05:
[...]
Je reward is dat er met grote letters VICTORY in beeld staat. Da's de belangrijkste reward toch?
Nee, het gaat om die + zoveel elo die je krijgt. niet VICTORY, dat boeit niks.

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-11 09:37
Is het mogelijk dat de vernieuwing op de forum komt :)? Dan kan ik hem ook lezen :$
SHEePYTaGGeRNeP schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:15:
[...]

Nee, het gaat om die + zoveel elo die je krijgt. niet VICTORY, dat boeit niks.
Niet alle games zijn ranked, en zonder victory geen +elo .

Wat die changes betreft: holy shit, ik moet al mijn champions. builds, runepages en mastery pages revisiten. Wat een chaos. Beetje veel naar mijn mening en ook helemaal niet nodig. Het spel is momenteel in een redelijk goede staat, waarom alles compleet omgooien?

• snoos
Vicarious schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:34:
[...]

Niet alle games zijn ranked, en zonder victory geen +elo .

Wat die changes betreft: holy shit, ik moet al mijn champions. builds, runepages en mastery pages revisiten. Wat een chaos. Beetje veel naar mijn mening en ook helemaal niet nodig. Het spel is momenteel in een redelijk goede staat, waarom alles compleet omgooien?
becouse fuck you, thats why !
nee grapje
Het zijn inderdaad enorme changes.
Ik ben benieuwd. Support was echt wel aan een change toe.

Wel grappig gister wat potjes gedaan en daar zaten allemaal ragende debielen in.

Doe ik nu een potje PBE met de nieuwe item.
Wat een community. overleg in de chat, tips in de chat, iedereen vriendelijk.
Was het altijd maar zo 8)7

• SHEePYTaGGeRNeP
Masteries pages worden trouwens allemaal verwijderd ;) Kan ik eindelijk alles in een goede volgorde gooien :)

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Gister een paar potjes 1vs5 bots geprobeerd.

Ik ben er duidelijk nog niet ervaren genoeg voor :P Ik ben dan wel level 25 op het moment.

Fiora: Ging goed, ik wist veel champions te slopen. Top en mid toren gingen neer. Helaas te weinig aandacht aan bot gegeven, en na een death (kwamen er drie op me afgerend terwijl ik er net twee had gepakt) was de inhibitor turret aan de beurt. Geeindigd 15/2 en verloren.

Veigar: Te squishy, te lange cooldowns. De champ is vooral lategame sterk. Hij kan dan wel goed waves clearen, maar je moet echt veel bots pakken om een beetje een goede voorsprong te krijgen. Aangezien zijn ulti een cooldown heeft van 120 seconden vond ik het vrij lastig. Ik ben ook niet echt goed met hem, het was geen goede keuze.

Ik zat te denken om het eens met LeBlanc te proberen, ik ben vrij goed met hem. Dan heb je de bots heel snel neer, ze verwachten de burst niet. Alternatief is Amumu, maar die wordt pas ook later wat sterk. Wel kan hij prima 1vs1 matchups winnen en waves clearen.

Niet doodgaan is heel belangrijk in ieder geval. Eerst maar eens level 30 worden denk ik. Het is in ieder geval (voor mij) een uitdagende challenge om het uberhaupt te halen.

Je moet echt niet doodgaan tijdens een bot potje, dan is het gelijk gebeurd. Dat heb ik wel geleerd.

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

• SHEePYTaGGeRNeP
fonsoy schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:47:
Gister een paar potjes 1vs5 bots geprobeerd.

Ik ben er duidelijk nog niet ervaren genoeg voor :P Ik ben dan wel level 25 op het moment.
Is mij ook niet gelukt hoor ;). Heeft niks met ervaring te maken, ofja alleen in ervaring van 1v5 :P.
EDIT: 1007 normal wins. James bond ;-)

[ Voor 5% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 16-11-2012 10:55 ]

Verwijderd

Als je 1v5 wilt doen heb je gewoon champs nodig die erg mobiel zijn, een wave kan clearen in no time en iemand gemakkelijk kan killen. Probeer es ahri, nidalee mss ?

• PpN
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-01-2023

PpN

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:55:
Als je 1v5 wilt doen heb je gewoon champs nodig die erg mobiel zijn, een wave kan clearen in no time en iemand gemakkelijk kan killen. Probeer es ahri, nidalee mss ?
Karthus met boots of mobility ? :D Stofzuiger aan en gaan!

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:55:
Ahri is een goed idee inderdaad, ik ga eens testen hoever ik daarmee kom. Wat betreft Nidalee ken ik die niet goed, dus een goede reden om haar te leren.

@SheepyTaggerNep
Wat een lading wins zeg, echt een hoop. Ik heb er 130, en dat vind ik vergeleken in dit topic soms al een hoop. Dan heb je in ieder geval (zoals ik wel heb) niet een groot tekort aan IP :). M'n runebook is nog niet vol en ik heb erg weinig champs ontgrendeld.

Boots of mobility zijn inderdaad absoluut noodzakelijk in een dergelijke game. Teleport trouwens ook, en Ghost of Promote is ook erg handig.

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

• godofal
  • Niet online

godofal

wat mij opvalt, en niemand anders heeft gemeld, is dat bijna álle defensive items generfed worden
dan wel in prijs (omhoog) dan wel in HP/armor/Mres stats (omlaag)
zelfde geld voor AS en crit chance, mana en bepaalde AP items
ook armorpen en Mpen worden niet overgeslagen met die nerfs

eigenlijk zie ik niks beter worden, alleen flat AD!
BF sword houd dezelfde stats maar kost 100g minder bijvoorbeeld
bloodthirster wordt wel duurder maar heeft 10AD meer, en kan meer stacks hebben, die is volgens mij net zo gold efficient als eerst

wat ook lijkt is dat een full build (6 legendary items) niet meer zulke enorme stats geeft als nu: bijna alles gaat omlaag in zowel prijs als stats, dus endgame stats zullen lager zijn voor iedereen

lifesteal lijkt ook veel lastiger te krijgen, sustain in het algemeen is flínk generfed naar mijn idee, bijna alle HP/mana regen items zijn minder geworden in base stats (philo stone minder dan de helft in HPregen!) en niet/nauwelijks in prijs gedaald
het lijkt erop alsof riot wilt dat we vaker gaan recallen of meer sustain in de runes willen stoppen (HPregen/lifesteal ipv defensive stats)

volgens mij gaan door deze changes (minder tanky, minder sustain) champs met innate sustain, tankyness en een sterke poke érg sterk worden
denk aan bijvoorbeeld chogath, geef hem wat manaregen runes/masteries en je kan oneindig in de lane blijven, constant je tegenstander poken en rustig farmen terwijl je tegenstander niks kan doen omdat hij geen HP heeft

dorans shield vind ik érg OP worden; defensive masteries geven max 5 damage minder per basic attack, maar een dorans shield geeft er al gelijk 6
bruisers gaan AD carries earlygame dus nóg beter kunnen duelleren, terwijl AD carries nóg sterker worden lategame

ook zie ik vrij weinig reden om af te stappen van de boots/pots start, behalve voor support (die het toch al niet altijd deed)

en hoe nuttig gaan die support masteries worden voor AA'en voor geld? als je een melee champ bent en je zou constant de 5 sec. CD kunnen hebben kán je 1200gold in 20 minuten met alleen die mastery pakken
maar zoals het nu erop lijkt is het totaal onmogelijk om meer dan een paar keer per minuut de enemy te raken, dus erg handig lijkt het niet
er staat trouwens "enemy" en niet "enemy champion" dus dat zou kunnen betekenen dat een enemy minion (geen jungle creeps: die zijn neutraal) hem ook triggert
in dat geval word het al wat interessanter voor ranged supps die redelijk veilig een minion kunnen hitten vanuit de bosjes
maar dan ga je de lane weer pushen, iets wat je ook niet altijd wilt (en je AD carry flink gek kan maken)

ik kijk trouwens erg uit naar de boots enchantments, maar zijn die nou alleen voor berserker's greaves?

dit is dus gebaseerd op deze info en komt uit PBE, het kan zijn dat het nog anders word natuurlijk, maar dit laat imo wel goed zien waar riot naartoe wilt

• SHEePYTaGGeRNeP
godofal schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:36:

dorans shield vind ik érg OP worden; defensive masteries geven max 5 damage minder per basic attack, maar een dorans shield geeft er al gelijk 6
/small]
Dit is wel alleen maar enemy champions basic attacks hè :), maar dan nog heb je gelijk. Is wel nice tegen tryndamere toplane. Hij geeft wel de helft minder armor, 3hp/5s minder en 20 hp minder. Dus ik denk dat hij niet zo heel op is hoor :o

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Mensen die tijd over hebben:

http://leaguecraft.com/di...ason-changes-on-pbe.xhtml

Ik heb het opgegeven toen ik bij de 'E' zat bij RoG, het leek gewoon zo uitzichtloos.

Streaming History

• SHEePYTaGGeRNeP
speedzor schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:04:
Mensen die tijd over hebben:

http://leaguecraft.com/di...ason-changes-on-pbe.xhtml

Ik heb het opgegeven toen ik bij de 'E' zat bij RoG, het leek gewoon zo uitzichtloos.
http://na.leagueoflegends...d.php?p=31441975#31441975
Misschien deze link dan.

Ik heb trouwens wel helemaal van 0 /tm Z gedaan :p

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
SHEePYTaGGeRNeP schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:07:
[...]

http://na.leagueoflegends...d.php?p=31441975#31441975
Misschien deze link dan.

Ik heb trouwens wel helemaal van 0 /tm Z gedaan :p
Dat is de Leaguecraft link, die heb ik wel volledig gelezen ;)

Voor mensen die het graag visueel zien, is er dit.

Streaming History

• godofal
  • Niet online

godofal

SHEePYTaGGeRNeP schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:00:
[...]

Dit is wel alleen maar enemy champions basic attacks hè :), maar dan nog heb je gelijk. Is wel nice tegen tryndamere toplane. Hij geeft wel de helft minder armor, 3hp/5s minder en 20 hp minder. Dus ik denk dat hij niet zo heel op is hoor :o
niet goed onthouden dan :P
maar dat betekent dat het wel OP word tegen een AA bruiser, maar tegen een AD caster vrij nutteloos is
Statikk Shiv

High Speed / Burst Damage Item
Recipe*:* Zeal, Avarice Blade
Passive: Moving or Attacking builds static charges. At 100 charges, your next attack unleashes all charges to deal 100 magic to up to 4 targets. This effect benefits from critical strikes.
hoe gaat dit item precies werken dan? elke movement/attack command geeft een charge? elke stap/attack geeft een charge?
1ste lijkt me niet echt de bedoeling, gooi een macro op je muis die zorgt voor 100 clicks/second en je hebt verdomd veel charges
2de lijkt me veels te langzaam om charges op te bouwen, wat het item dus bijna hetzelfde effect geeft als een ionic spark nu, alleen dan trager

[ Voor 41% gewijzigd door godofal op 16-11-2012 13:47 ]

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-11 16:08
godofal schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:35:
hoe gaat dit item precies werken dan? elke movement/attack command geeft een charge? elke stap/attack geeft een charge?
1ste lijkt me niet echt de bedoeling, gooi een macro op je muis die zorgt voor 100 clicks/second en je hebt verdomd veel charges
2de lijkt me veels te langzaam om charges op te bouwen, wat het item dus bijna hetzelfde effect geeft als een ionic spark nu, alleen dan trager
Je krijgt 10 stacks per (uitgevoerde) autoattack en een x aantal stacks per bewogen afstand (stuk of 7 per zichbare afstand).
En van bewegen gaan de stacks op het moment dus erg snel omhoog.

[ Voor 8% gewijzigd door Thormodo op 16-11-2012 14:34 ]

• godofal
  • Niet online

godofal

Thormodo schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 14:31:
[...]

Je krijgt 10 stacks per (uitgevoerde) autoattack en een x aantal stacks per bewogen afstand (stuk of 7 per zichbare afstand). .
En van bewegen gaan de stacks atm dus erg snel omhoog.
kijk, dat is handige info :)
hoever moet je ongeveer lopen voor 100 charges? meer/minder dan de afstand tussen 2 turrets op dezelfde lane bijvoorbeeld

• Thormodo
godofal schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 14:35:
[...]

kijk, dat is handige info :)
hoever moet je ongeveer lopen voor 100 charges? meer/minder dan de afstand tussen 2 turrets op dezelfde lane bijvoorbeeld
Als je een beetje heen en weer loopt heb je veel sneller je 100 stacks dan bij autoattacken. Bijvoorbeeld ~4 keer van het kleine wolfje naar het andere kleine wolfje en je hebt je 100 stacks. Van turret naar turret zal dan iets van 1000 stacks zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Thormodo op 16-11-2012 14:44 ]

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-10 08:30
En gezien je in lane vrijwel altijd in beweging bent zal dit ook wel snel gaan...

Ik ben wel benieuwd naar de veranderingen, vraag me wel af wanneer ze dit gaan doen :)

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

De nieuwe masteries zijn best wel leuk, utility tree heeft echt goede masteries erin, vooral voor supports

[specs]

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:08

psyy138

blackbulls.nl

Fanatic_FS schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 14:54:
De nieuwe masteries zijn best wel leuk, utility tree heeft echt goede masteries erin, vooral voor supports
pbe is bij mij nog aan het updaten, duurt egt :( lang

O.R.C. Black Bulls Rugby

• godofal
  • Niet online

godofal

Thormodo schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 14:38:
[...]

Als je een beetje heen en weer loopt heb je veel sneller je 100 stacks dan bij autoattacken. Bijvoorbeeld ~4 keer van het kleine wolfje naar het andere kleine wolfje en je hebt je 100 stacks. Van turret naar turret zal dan iets van 1000 stacks zijn.
dus tijdens lanen gewoon erg sterk, elke lasthit/harass schot zal hem proccen
als je goed kan kiten is dit item heul sterk, om het schot zal hij proccen

• snoos
psyy138 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:19:
[...]

pbe is bij mij nog aan het updaten, duurt egt :( lang
Daarna qeue van een uur _O-

Verder kan ik niet wachten tot dit in werking wordt gezet.
Wel met een dikke nerf op de nieuwe champ veels te veel dmg die ook nog eens dikke cc is. Dat klopt niet bij support
Wel een leuke champion overigens

[ Voor 6% gewijzigd door snoos op 16-11-2012 15:45 ]

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 14:54:
wat me onmiddellijk was opgevallen was dat alle movement speed nu in utility tree zit
en dat die 2% van vroeger nu enkel out of combat werkt

ik denk dat het wel weer even zoeken wordt naar efficiente builds

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:35
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:58:
[...]

wat me onmiddellijk was opgevallen was dat alle movement speed nu in utility tree zit
en dat die 2% van vroeger nu enkel out of combat werkt

ik denk dat het wel weer even zoeken wordt naar efficiente builds
Dat is juist het leukste om te doen.
variatie creeëre in een game dat houdt een spel leuk!

Verwijderd

true zolang ze het een beetje goed getest hebben en dat het balanced is
maar riot kennende zullen er wel een paar verrassingen opduiken

die utility mastery die je ward 25% meer view geeft voor 3 sec is wel bullshit
even erg als die vorige ward mastery
waarom doen ze een remake als ze er toch weer nutteloze shit in steken

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:14:
true zolang ze het een beetje goed getest hebben en dat het balanced is
maar riot kennende zullen er wel een paar verrassingen opduiken

die utility mastery die je ward 25% meer view geeft voor 3 sec is wel bullshit
even erg als die vorige ward mastery
waarom doen ze een remake als ze er toch weer nutteloze shit in steken
idd, hier kan je zóveel beters mee
iets simpels zou bijvoorbeeld zijn dat wards 10% langer blijven staan bijvoorbeeld, of dat ze 10% minder kosten (of 10gold geven bij het plaatsen ervan ofzo)
wat lastigers zou bijvoorbeeld kunnen zijn dat zodra je wards plaatst de bush in de buurt 3seconden zichtbaar is (een bush waar hij niet in staat zeg maar)

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Pickpocket mastery is nice, 3/5 (ranged/melee) gold als je een champ raakt op een 5s cd.

Hele leuke items voor Ryze, Mikael's Crucible, mana, mr, mp/reg, chalice passive en een cc remove+heal active

[specs]

• godofal
  • Niet online

godofal

Fanatic_FS schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 17:52:
Pickpocket mastery is nice, 3/5 (ranged/melee) gold als je een champ raakt op een 5s cd.

Hele leuke items voor Ryze, Mikael's Crucible, mana, mr, mp/reg, chalice passive en een cc remove+heal active
er stond "enemy" niet "enemy champion" dus het zou kunnen dat een enemy minion ook werkt

en ryze krijgt echt een hóóp items waar hij enorm lekker mee zou spelen, gaat lastig kiezen worden voor hem :P

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Nee werkt alleen op champs, als het op minions zou werken was die mastery HEEL OP en zou het een must have zijn.

[specs]

• snoos
godofal schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 18:26:
[...]

er stond "enemy" niet "enemy champion" dus het zou kunnen dat een enemy minion ook werkt

en ryze krijgt echt een hóóp items waar hij enorm lekker mee zou spelen, gaat lastig kiezen worden voor hem :P
Werkt alleen op champions heb ik al getest.

Iedereen heeft het over champs waar het goed op werkt.
Maar bedenk wel:
Je moet voor deze talent wel diep in ultility gaan.
Als je dat doet wordt je weggeblazen door de champion tegen over je die in offence gaat.

@ hier onder. Champion komen nooit in IP sale.
Misschien wel permanent maar dat duurt wel even voordat dat zo is,

[ Voor 10% gewijzigd door snoos op 16-11-2012 19:57 ]

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zie ik bij On Sale Ezreal

Ik *O*

is die nog 6300 IP ;(

• SHEePYTaGGeRNeP
Holy Shit.
Net een graves die Platinum is en dan ziek slecht is. Alleen maar zeiken dat hij wil surrenderen vanaf minuut 5 omdat hij en de support doodgingen. zzzzz

Verwijderd

Even een vraag: Elke keer in de loading screen hebben bepaalde mensen(ik ook) een kader om het beeld van de champ heen. Waarom is dit eigenlijk?
Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 09:22:
Even een vraag: Elke keer in de loading screen hebben bepaalde mensen(ik ook) een kader om het beeld van de champ heen. Waarom is dit eigenlijk?
Dat is een border voor de rating van vorig seizoen. Als je silver was (1100-1500 elo geloof ik ofzo) dan krijg je een silver border, als je gold was een gouden etc.

Je ziet ze alleen van je teammates, niet van je opponents. Anders zou je namelijk makkelijk weten welke je eruit zou moeten pikken en voor wie je moet oppassen.

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-10 21:48

Dreanor

Joene

Dan heb ik een andere vraag, ik zie ineens bijna iedereen met andere/nieuwe summoner icons maar bij mij staan die niet bij. Waar komen die dan vandaan?

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• SHEePYTaGGeRNeP
Dreanor schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 11:21:
Dan heb ik een andere vraag, ik zie ineens bijna iedereen met andere/nieuwe summoner icons maar bij mij staan die niet bij. Waar komen die dan vandaan?
Als je Bronze of hoger hebt gehaald in solo queue dn kan je die kiezen
of als je zoveel RP hebt gekocht. Staan helemaal bovenaan van de summoner icons.

• Thormodo
godofal schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:34:
[...]

dus tijdens lanen gewoon erg sterk, elke lasthit/harass schot zal hem proccen
als je goed kan kiten is dit item heul sterk, om het schot zal hij proccen
Ik heb het nog even wat preciezer bekeken en als je in de aram map van de ene kant naar kant loopt (in de breedte) krijg je 74 stacks voor de Statikk Shiv.

• Twijfels
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-11 21:54
Zo, lange tijd hier niet meer gepost..
Season 3 ben ik inmiddels gestart met 6 wins, 3 losses.. (1430 rating atm) Jammer genoeg 2 potjes die ik verloren had, had ik trollers in mn team (ene keer ging de blitz leaven op level 1, de andere keer ging sona 0/9 bij 15 minuten..)

Net nog een heerlijk potje amumu gespeeld (blijft de leukste champion vind ik)
geeindigd met 10/2/15 score, en het team stond 29/11, 25 van de kills was ik er dus bij, ging echt gewoon super :D iedereen zei ook in chat dat ik het potje gecarried had, blijft toch leuk om te horen, ook al is dat het werk van de jungler om elke lane te helpen!

http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=927168
ook even een thread gemaakt over sad robot amumu.. tijd terug al gekocht, en erger me dood aan een visual bug :(

*als mensen zouden kunnen bumpen / upvoten zou fijn zijn opzich, hoop dat Riot er wat mee doet!*

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-11 15:21
Eindelijk de 40k IP bereikt :) Zonder boosts! yayaya. Ik ga door tot de 100k!!
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2q1zdkw.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door masterrobo op 17-11-2012 20:55 ]

• SHEePYTaGGeRNeP
masterrobo schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 20:54:
Eindelijk de 40k IP bereikt :) Zonder boosts! yayaya. Ik ga door tot de 100k!!
[afbeelding]
Waarom gebruik je ze niet gewoon?

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-11 15:21
SHEePYTaGGeRNeP schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 21:30:
[...]

Waarom gebruik je ze niet gewoon?
Ik vind het leuk om het te sparen.

• snoos
Ik heb eens een post gemaakt over de ragers en leavers op lol.
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=927357

Grappig dat je meteen ziet aan de reacties wie een rager is.

• godofal
  • Niet online

godofal

snoos schreef op zondag 18 november 2012 @ 00:20:
Ik heb eens een post gemaakt over de ragers en leavers op lol.
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=927357

Grappig dat je meteen ziet aan de reacties wie een rager is.
de meneer met z'n stijve potlood _O- moest ff lachen dankzij de randomness ervan :+

ik denk trouwens niet dat een aparte 18+ gaat werken, je gaat zoiezo een hoop mensen die wél normaal kunnen spelen opschepen met de iritantste, waardoor je die gewoon niet meer terugziet
daarbij zijn er genoeg 18+ ragers/flamers/leavers, je gaat het niet helemaal elimineren

daarnaast gaat het onmogelijk zijn om de leeftijd vast te stellen: ik voer al sinds m'n 14de of 15de automatisch "1989" als geboortejaar in, gewoon omdat er ooit eens een game geweest is die mij énorm beperkte in wat ik kon als 14jarige (geen private message naar anderen bijvoorbeeld, wat pedofilie tegen zou moeten houden 8)7 )

als je iets officieels zou pakken zoals een creditcard ga je een hoop mensen buiten sluiten; er zijn genoeg mensen (zoals ik) die geen CC hebben/willen
andere dingen als ID gaat veels te ver; hoeveel mensen gaan er officiele documenten opsturen naar een gamebedrijf (aan de andere kant v/d wereld!) zodat ze in een bepaalde que kunnen meedoen?
om maar niet te spreken over de fraude ermee, en de hoeveelheid werk die het gaat kosten om dat allemaal te verifieren

het lost niets op en is onmogelijk om goed te implementeren

en de herstart/stop van een match als er een leaver in de 1ste 5 minuten is ook niet handig: daarmee ga je alleen maar dat soort gedrag in de hand spelen
mensen gaan dan denken "ik heb geen zin in deze botlane die 0/4/0 staat na 4 minuten: ik leave em. rest van het team maakt het toch geen reet uit, die krijgen een gratis herstart"
zelfs als je er een straf aan hangt (elo los oid) gaat het toch alleen maar méér gebeuren

het belangrijkste atm is dat mensen het gevoel hebben dat ze hun team in de steek laten als ze leaven (ook al lijkt het niet zo) zodra je dat op welke manier dan ook weghaalt ga je het alleen maar méér zien

en onthoud: voor elke rager/flamer/feeder/leaver zijn er 9 spelers die wél hun best doen om het een leuk potje te kunnen spelen, niet iederen is een eikel :)

• snoos
godofal schreef op zondag 18 november 2012 @ 00:38:
[...]

en de herstart/stop van een match als er een leaver in de 1ste 5 minuten is ook niet handig: daarmee ga je alleen maar dat soort gedrag in de hand spelen
mensen gaan dan denken "ik heb geen zin in deze botlane die 0/4/0 staat na 4 minuten: ik leave em. rest van het team maakt het toch geen reet uit, die krijgen een gratis herstart"
zelfs als je er een straf aan hangt (elo los oid) gaat het toch alleen maar méér gebeuren

het belangrijkste atm is dat mensen het gevoel hebben dat ze hun team in de steek laten als ze leaven (ook al lijkt het niet zo) zodra je dat op welke manier dan ook weghaalt ga je het alleen maar méér zien
Misschien is het niet de beste oplossing maar het is een idee :P
Zo krijg je misschien wat mensen aan het meedenken en krijg je een betere oplossing ?
Nee idd Credit card eraan hangen is gene slim idee.

Die eerst 5 min werkt wel degelijk. je krijg dat bericht pas na twee minuten. dus iemand moet direct al afk gaan.
En je voorbeeld vind ik ook niet helemaal okee. Mensen doen dit nu en het team wordt gestraft. Wat is er erg aan dat het team dan niet wordt gestraft.
Als iemand in de eerst 4 min 0/4/0 vind ik ook dat je dan mag leaven. Zo kan je tog geen leuk potje spelen ?
Niet dat ik het nu want nu laat je je team in de steek maar zit je wel bijna aan een garenteed lose vast.
Even wat toelichting hiervoor:
Bij 1:55 zijn ongeveer je minions er. vervolgens heb je 5 sec spawntijd en moet je 10 sec terug naar je lane lopen als je dood gaat. als je bij 4 min als zoveel deaths hebt ben je dus maar 1 min in je lane geweest. zei hebben je dus elke keer in 15 seconden gekild. Sorry maar dan ben je gewoon aan het feeden en probeer je niet eens defensive te spelen.

Dat gevoel van je team in de steek laten zou je nooit kunnen realiseren helaas. Bij sommige zou dit lukken maar je ziet nu al dat er veel zijn die geen moer om andere geven.

[ Voor 50% gewijzigd door snoos op 18-11-2012 01:21 ]

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-10 21:48

Dreanor

Joene

snoos schreef op zondag 18 november 2012 @ 01:06:
[...]

Misschien is het niet de beste oplossing maar het is een idee :P
Zo krijg je misschien wat mensen aan het meedenken en krijg je een betere oplossing ?
Nee idd Credit card eraan hangen is gene slim idee.

Die eerst 5 min werkt wel degelijk. je krijg dat bericht pas na twee minuten. dus iemand moet direct al afk gaan.
En je voorbeeld vind ik ook niet helemaal okee. Mensen doen dit nu en het team wordt gestraft. Wat is er erg aan dat het team dan niet wordt gestraft.
Als iemand in de eerst 4 min 0/4/0 vind ik ook dat je dan mag leaven. Zo kan je tog geen leuk potje spelen ?
Niet dat ik het nu want nu laat je je team in de steek maar zit je wel bijna aan een garenteed lose vast.
Even wat toelichting hiervoor:
Bij 1:55 zijn ongeveer je minions er. vervolgens heb je 5 sec spawntijd en moet je 10 sec terug naar je lane lopen als je dood gaat. als je bij 4 min als zoveel deaths hebt ben je dus maar 1 min in je lane geweest. zei hebben je dus elke keer in 15 seconden gekild. Sorry maar dan ben je gewoon aan het feeden en probeer je niet eens defensive te spelen.

Dat gevoel van je team in de steek laten zou je nooit kunnen realiseren helaas. Bij sommige zou dit lukken maar je ziet nu al dat er veel zijn die geen moer om andere geven.
Die 5 minuten regel gaat dus echt niet werken en zelfs het tegenovergestelde promoten.

Ik zie nu al mensen rushen voor first blood e.d. lukt het niet, leave, game restart en opnieuw proberen.

Ok, dan zeg je misschien de leaver krijgt een penalty zoals game dodging dat heeft. Dan nog? Je rust met je team, probeert dat early game advantage te krijgen en als het lukt, mooi dan heb je een voorsprong. Lukt dat niet, je verlaat het spel en probeert het even later weer. Dat is altijd nog sneller dan een volledige game spelen.

Wat je ook gaat doen je houdt altijd dit soort mensen. Er zullen altijd leavers zijn, ragers en ander gespuis. Daar zal niks tegen helpen, geen 5 minuten regel, geen identificatieplicht, geen leeftijdsgrens.

Het enige wat reeël is is gewoon een team zoeken/vormen, dan heb je in ieder geval geen ragers aan jou kant (of wel maar dan moet je een ander team zoeken :P).

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
Vicarious schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 09:47:
[...]

Dat is een border voor de rating van vorig seizoen. Als je silver was (1100-1500 elo geloof ik ofzo) dan krijg je een silver border, als je gold was een gouden etc.

Je ziet ze alleen van je teammates, niet van je opponents. Anders zou je namelijk makkelijk weten welke je eruit zou moeten pikken en voor wie je moet oppassen.
Daar heb je lolteam.net voor ;)

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Pagina: 1 ... 96 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.