[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 95 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.573 views

Verwijderd

SHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:02:
Maar je kan Ravenous Hydra gewoon als Caitlyn kopen en dan toch +75 attack damage krijgen ye? Alleen die tiamat proc werkt niet?
inderdaad

EDIT: alhoewel,,,,, er staat boven het item Mellee ONLY, misschien betekend dat wel dat ranged hem helemaal niet kunnen gebruiken. misschien staat het item helemaal in in de shop voor champs die hem niet kunnen gebruiken. net als champ specific tems zoals reingar's necklace.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2012 14:14 ]

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:08

psyy138

blackbulls.nl

SHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:02:
Maar je kan Ravenous Hydra gewoon als Caitlyn kopen en dan toch +75 attack damage krijgen ye? Alleen die tiamat proc werkt niet?
zoiets zal het waarschijnlijk wel zijn ja

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:36
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 13:41:
[...]

je meot riots post lezen. alle phisical damage proct dit ding. basic attacks proced alleen als je mellee bent. jayce doet met hammer stand procs, maar in ranged niet meer.

en madres word vergehaald, die bestaat straks neit meer. dit kun je lezen op www.surrenderat20.net

als hiernaast nog wat defences bouwt, en beetje AS.

dan heb je een zieke pusher. snelle clearing en survive.

wat tiamat en gunblade en rageblade 3 slots
dan heb je nog 3 slots voor wat health/AS items.

zelf zou ik denk ik een witch end doen. misschien een frozen mallet en warmorg
(offtopic.. hoofdletters..spelling, als het er maar op lijkt!... ;))

De nieuwe tiamat passive werkt alleen op melee characters inderdaad, ranged zal er weinig baat bij hebben, behalve voor de basic stacs uiteraard.... Ik zie hem nog wel op Pantheon goed performen ;-)

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Rann schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:15:
[...]

De nieuwe tiamat passive werkt alleen op melee characters inderdaad, ranged zal er weinig baat bij hebben, behalve voor de basic stacs uiteraard.... Ik zie hem nog wel op Pantheon goed performen ;-)
hoezo pantheon? die heeft van zichzelf al redelijke waveclear/push en z'n speerworp triggert de nieuwe tiamat niet (die doet iig geen on-hits zoals GP Q)

Verwijderd

Rann schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:15:
[...]

op renekton werkt ie ook leuk. want zijn spells doen 2x basic attack, en beide proct dit ding.

RIOT moest natuurlijk wel een belangrijk ding melden. namelijk dat dit ding een CD heeft van 0.05 seconden. dus kijk uit met je AS stacken hè ;)

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-11 09:37
Vicarious schreef op woensdag 14 november 2012 @ 13:35:
[...]

Sterker nog: dit is nooit het geval. Lifesteal geldt altijd alleen voor AUTO-ATTACKS, niet voor abilities en andere effects. Daarop is SPELL VAMP van toepassing.
Volgens de patch van afgelopen week werkt life steal wel met Yorick`s Q. Dit is een abilitie maar alsnog heb je life steal. Hoe zit het dan met Spell Vamp ?

Dan zal Garens Q toch ook lifesteal moeten hebben of werkt Garens Q met Spell vamp dan?

Ik dacht dat spell vamp alleen op magic damage werkt.

Volgens mij raak ik de kluts kwijt :S

[ Voor 4% gewijzigd door Killertjuh op 14-11-2012 14:23 ]

Verwijderd

Killertjuh schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:23:
[...]

Volgens de patch van afgelopen week werkt life steal wel met Yorick`s Q. Dit is een abilitie maar alsnog heb je life steal. Hoe zit het dan met Spell Vamp ?

Dan zal Garens Q toch ook lifesteal moeten hebben of werkt Garens Q met Spell vamp dan?

Ik dacht dat spell vamp alleen op magic damage werkt.

Volgens mij raak ik de kluts kwijt :S
ALLE abiliteis die physical damage doen en basic attacks werken met life steal. alle abilities die werken met magic damage doen spell vamp

• Rann
hoezo pantheon? die heeft van zichzelf al redelijke waveclear/push en z'n speerworp triggert de nieuwe tiamat niet (die doet iig geen on-hits zoals GP Q)
[ Why does it work with GP's Q?]: "Although Parley is a ranged spell, Gangplank himself is Melee, so Parley will trigger Tiamat."
In theorie zou dat hetzelfde voor Pantheon moeten gelden.. Spear in your face -> tiamat proc.

@Steelbound, spellvamp is anders...
Spellvamp
Spell vamp is a magic stat that works as a counterpart of life steal. However, instead of regenerating health based on basic attacks, the regeneration of health is based on damage done by champion abilities. It works off of activated item effects, summoner spells, and abilities, regardless of the type of damage done. Spell vamp is calculated from the damage dealt to the enemy after reductions such as magic resistance, armor or effects like Unbreakable Will.

Verwijderd

Rann schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:30:

@Steelbound, spellvamp is anders...
Spellvamp

Spell vamp is a magic stat that works as a counterpart of life steal. However, instead of regenerating health based on basic attacks, the regeneration of health is based on damage done by champion abilities. It works off of activated item effects, summoner spells, and abilities, regardless of the type of damage done. Spell vamp is calculated from the damage dealt to the enemy after reductions such as magic resistance, armor or effects like Unbreakable Will.
waarom werkt olaf's Q dan wel met Life steal? dat is physical damage, werkt olaf's Q dan met spell vamp EN life steal?

• Killertjuh
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:34:
[...]

waarom werkt olaf's Q dan wel met Life steal? dat is physical damage, werkt olaf's Q dan met spell vamp EN life steal?
Life steal is an offensive stat that converts a percentage of the physical damage dealt by a champion's auto attack (and the small number of abilites that proc on-hit effects as noted below) to health regained.
Life steal is calculated from the actual damage done to an enemy, after armor and all other forms of damage reduction. Almost all champions have 0% base life steal. It can be increased with items, runes, masteries, and some champion abilities.

Bron: http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Life_steal

Champion abilitiesEdit
Note: Only the life steal buff effect of these abilities is shown here, to read more information on each of these abilities, follow the link on each of them.
Lee Sin's Iron Will grants 5% / 9% / 13% / 17% / 21% life steal for 5 seconds.
Nasus's Soul Eater passively grants him 14% / 17% / 20% life steal.
Olaf's Vicious Strikes gives him 9% / 12% / 15% / 18% / 21% life steal for 6 seconds.
Sion's Cannibalism grants him 50% / 75% / 100% life steal for 20 seconds.
Warwick's Infinite Duress grants him 30% life steal for the duration of the ability.
Udyr's Turtle Stance effectively grants him 10% / 12% / 14% / 16% / 18% life steal while he is in this stance. Note that this is not, however, true life steal.

Yorick staat er nog niet tussen maar die moet er dus ook tussen staan.

[ Voor 35% gewijzigd door Killertjuh op 14-11-2012 14:39 ]

• Rann
Bedankt Killertjuh, ik was hem ook al aan het zoeken ;-)

Verwijderd

Killertjuh schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:36:
[...]

Life steal is an offensive stat that converts a percentage of the physical damage dealt by a champion's auto attack (and the small number of abilites that proc on-hit effects as noted below) to health regained.
Life steal is calculated from the actual damage done to an enemy, after armor and all other forms of damage reduction. Almost all champions have 0% base life steal. It can be increased with items, runes, masteries, and some champion abilities.

Bron: http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Life_steal
olaf's Q doet geen on-hit effects

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:21:
[...]

op renekton werkt ie ook leuk. want zijn spells doen 2x basic attack, en beide proct dit ding.

RIOT moest natuurlijk wel een belangrijk ding melden. namelijk dat dit ding een CD heeft van 0.05 seconden. dus kijk uit met je AS stacken hè ;)
zo belangrijk is het niet, en het is voor iets anders dan wat jij beschrijft
het probleem wat ze met die 0.05s CD willen oplossen is dat een aanval die al multi-target is niet 10x dat ding procc'd
bijvoorbeeld shyvana in d'r dragon form, haar Q raakt iedereen die voor haar staat
als er dus geen internal CD zou zijn zou een champion temidden 10 minions 10x door tiamat geraakt worden, wat hem waarschijnlijk zou one-shotten

shyvana dragon Q procc'ed tiamat gewoon 2x, renektons empowered W procc'ed hem 3x, ook al is het een instant triple proc (sneller dan die 0.05 CD)

de CD houd echt alleen multitarget attacks tegen, als je het op de een of andere manier voor elkaar zou krijgen om dus elke 0.04s te AA'en dan krijg je gewoon elke tiamat hit
dan zou je zoiezo geen tiamat meer nodig hebben om te one-shotten :+ (oke, technisch gezien is het geen one-shot, maar nog steeds elk target dood in minder dan een seconde :P )

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:39:
[...]

olaf's Q doet geen on-hit effects
Olaf Q werkt dan ook niet met lifesteal zoals jij zegt. Wel met spellvamp.

Verwijderd

godofal schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:40:
[...]

zo belangrijk is het niet, en het is voor iets anders dan wat jij beschrijft
het probleem wat ze met die 0.05s CD willen oplossen is dat een aanval die al multi-target is niet 10x dat ding procc'd
bijvoorbeeld shyvana in d'r dragon form, haar Q raakt iedereen die voor haar staat
als er dus geen internal CD zou zijn zou een champion temidden 10 minions 10x door tiamat geraakt worden, wat hem waarschijnlijk zou one-shotten

shyvana dragon Q procc'ed tiamat gewoon 2x, renektons empowered W procc'ed hem 3x, ook al is het een instant triple proc (sneller dan die 0.05 CD)

de CD houd echt alleen multitarget attacks tegen, als je het op de een of andere manier voor elkaar zou krijgen om dus elke 0.04s te AA'en dan krijg je gewoon elke tiamat hit
dan zou je zoiezo geen tiamat meer nodig hebben om te one-shotten :+ (oke, technisch gezien is het geen one-shot, maar nog steeds elk target dood in minder dan een seconde :P )
gedeeltelijk gelijk. behalve dat renekton en volgens mij ook shyvanna niet instant die damage doet. je krijg toch ook 2x of 3x hit counter? daar zit 1 gametick tussen. en 1 game tick is 0.05 seconden. dus voor renekton en mogelijk shyvana zou het niet veel uitmaken. maar het inderdaad om AOE procs tegen te gaan, zoals darius Q ofzo. maar ik begrijp je wel.

die uitleg is voor mensen die neit zo in-depth gaan, makkelijker te begrijpen
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:43:
[...]

Olaf Q werkt dan ook niet met lifesteal zoals jij zegt. Wel met spellvamp.
serieus? waarom bouwen sommige mensen dan bloodthirsters en CDR op hem? er is zelfs een guide op mobafire die voor CDR en lifesteal gaat.

• Rann
Misschien door z'n W? Daar krijgt hij al veel lifesteal van? Samen met een paar lifesteal items heb je een zieke regen: Low health -> veel attackspeed -> veel lifesteal -> meer health ;-)

• Killertjuh
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:46:
[...]

serieus? waarom bouwen sommige mensen dan bloodthirsters en CDR op hem? er is zelfs een guide op mobafire die voor CDR en lifesteal gaat.
Waarschijnlijk omdat Q niet zijn base dmg is maar zijn W .

[ Voor 7% gewijzigd door Killertjuh op 14-11-2012 14:48 ]

Verwijderd

Rann schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:47:
Misschien door z'n W? Daar krijgt hij al veel lifesteal van? Samen met een paar lifesteal items heb je een zieke regen: Low health -> veel attackspeed -> veel lifesteal -> meer health ;-)
nee dat bedoel ik niet. als je olaf in jungle doet, en als eerst item, bij low elo, een vamp scepter doet, dan healt je Q op lvl 1.
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:48:
[...]

nee dat bedoel ik niet. als je olaf in jungle doet, en als eerst item, bij low elo, een vamp scepter doet, dan healt je Q op lvl 1.
Is gewoon echt niet waar. Spellvamp werkt samen met je Q, lifesteal niet.

Vicariously I live while the whole world dies

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:49:
[...]

Is gewoon echt niet waar. Spellvamp werkt samen met je Q, lifesteal niet.
huh? dan moet ik dat thuis nog maar even gaan nakijken. want waarom zou er dan een build zijn voor CD en lifesteal? dat slaat dan toch nergens op?

Verwijderd

[...]

[...]

Mobafire is gewoon een site met mensen die slechter zijn dan de gemiddelde LOL speler dus daar zou ik sowieso niks van vertrouwen.
Maar cdr is goed op olaf omdat je dan vaker je skills kan spammen wat ook resulteert in Q met 0 cooldown. En vaker E kunnen doen.

Opzich scaled een BT ook nog aardig met zijn Q want je krijgt spellvamp van je W dus vamp je meer als je een stacked BT hebt. Maar het is niet een item dat je op olaf wilt bouwen tenzij je tegenstander je heel slecht focussed. Want alleen je auto attacks en Q hebben hier profijt van terwijl cdr en health met alle skills van olaf scalen.

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:12

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Verschrikkelijk die pre-season reset, al 7 games achter elkaar kansloos verloren, nog nooit eerder gehad :S

[specs]

• Rann
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:50:
[...]

huh? dan moet ik dat thuis nog maar even gaan nakijken. want waarom zou er dan een build zijn voor CD en lifesteal? dat slaat dan toch nergens op?
CD om vaker W te kunnen doen -> bijna non stop lifesteal / extra AD ?...

Verwijderd

Rann schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:51:
[...]

CD om vaker W te kunnen doen -> bijna non stop lifesteal / extra AD ?...
dan slaat life steal nog steeds nergens op. dan kun je beter CDR en Health doen
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:51:
[...]

Mobafire is gewoon een site met mensen die slechter zijn dan de gemiddelde LOL speler dus daar zou ik sowieso niks van vertrouwen.
Maar cdr is goed op olaf omdat je dan vaker je skills kan spammen wat ook resulteert in Q met 0 cooldown. En vaker E kunnen doen.

Opzich scaled een BT ook nog aardig met zijn Q want je krijgt spellvamp van je W dus vamp je meer als je een stacked BT hebt. Maar het is niet een item dat je op olaf wilt bouwen tenzij je tegenstander je heel slecht focussed. Want alleen je auto attacks en Q hebben hier profijt van terwijl cdr en health met alle skills van olaf scalen.
hoe hoe. mobafire is een van de betere. hier staan ook vet veel top teams op zoals AF, Solomid enzo. die build zzijn echt niet slecht hoor

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2012 14:55 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:53:
[...]

Dat is ook zo dat leg ik net al uit. Sowieso is het misschien een idee om eerst te lezen wat er in het topic staat voor je post.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:54:
[...]

Dat is ook zo dat leg ik net al uit. Sowieso is het misschien een idee om eerst te lezen wat er in het topic staat voor je post.
lol, ik bevestigd toch alleen wat je zegt. en hoe bedoel lees topic? ik ben hierover begonnen XD

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:53:
[...]

[...]

hoe hoe. mobafire is een van de betere. hier staan ook vet veel top teams op zoals AF, Solomid enzo. die build zzijn echt niet slecht hoor
Lifesteal is om het langer uit te houden in een fight, dat je niet alleen afhankelijk bent van je HP.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:01:
[...]

Lifesteal is om het langer uit te houden in een fight, dat je niet alleen afhankelijk bent van je HP.
ja logisch, maar dan moet je wel AD hebben anders heeft lifesteal niet zoveel zin. je meot of AD stacken voor super veel dmg of heath, dat je meer survive geeeft door je W en toch nog redelijk DMG kan doen.

maar als je CDR en lifesteal stackt, heb je nauwlijks ruimte voor DMG items, dus dan werkt je lifesteal toch ook neit helemaal lekker?

• godofal
  • Niet online

godofal

[...]

gedeeltelijk gelijk. behalve dat renekton en volgens mij ook shyvanna niet instant die damage doet. je krijg toch ook 2x of 3x hit counter? daar zit 1 gametick tussen. en 1 game tick is 0.05 seconden. dus voor renekton en mogelijk shyvana zou het niet veel uitmaken. maar het inderdaad om AOE procs tegen te gaan, zoals darius Q ofzo. maar ik begrijp je wel.

die uitleg is voor mensen die neit zo in-depth gaan, makkelijker te begrijpen
nope, zowel shyvana als renekton is instant damage, de damage counters mag een vertraging tussen zitten maar het is instant
het stond (zoals ik het zei) op het forum door een rioter zo uitgelegd
was volgens mij of in NA of EUW new tiamat thread, ergens in het midden van de riot posts (zijn er ~50, ga ik dus niet opzoeken :P )

Verwijderd

godofal schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:06:
[...]

nope, zowel shyvana als renekton is instant damage, de damage counters mag een vertraging tussen zitten maar het is instant
het stond (zoals ik het zei) op het forum door een rioter zo uitgelegd
was volgens mij of in NA of EUW new tiamat thread, ergens in het midden van de riot posts (zijn er ~50, ga ik dus niet opzoeken :P )
lame, die aanval van renekton gaat gewoon door een block van panthalon heen, of telt het als 2 aanvallen met instant damage?

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

maak er maar 8 van zzzzz

[specs]

Verwijderd

op een losing streak?

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:09:
[...]

lame, die aanval van renekton gaat gewoon door een block van panthalon heen, of telt het als 2 aanvallen met instant damage?
dat tweede, gewoon instant 2 hits (of 3, empowered)
pantheon's passive blocked 1 hit, dus de 2de (+3de) komen er gewoon doorheen

Verwijderd

godofal schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:11:
[...]

dat tweede, gewoon instant 2 hits (of 3, empowered)
pantheon's passive blocked 1 hit, dus de 2de (+3de) komen er gewoon doorheen
lullig met banshee, is je shield direct weg XD

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:12:
[...]

lullig met banshee, is je shield direct weg XD
banshee blocked een skill, renektons W telt niet als een spell maar als een dubbele autoattack
zelfde verhaal met bijvoorbeeld vayne's roll: dat maakt de AA extra sterk, maar het blijft een AA
genoeg vergelijkbare skills trouwens

hoe het precies zit met renektons empowered W weet ik niet, aangezien die ook stunned
ik gók dat hij de stun blocked, misschien 1 autoattack maar de andere 2 komen er gewoon door
of hij wel/niet 1 AA blocked zal liggen aan hoe de skill gecoded is; ze zouden het los van elkaar kunnen hebben gedaan (stun, AA, AA, AA) of gecombineerd (stun+AA, AA, AA)

iemand die dit wel met zekerheid weet?

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

ja, echt te triest het niveau van mijn medespelers na de reset.
0 vs 8 kills na 8 minuten game, endgame 2/24

[specs]

Verwijderd

godofal schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:15:
[...]

banshee blocked een skill, renektons W telt niet als een spell maar als een dubbele autoattack
zelfde verhaal met bijvoorbeeld vayne's roll: dat maakt de AA extra sterk, maar het blijft een AA
genoeg vergelijkbare skills trouwens

hoe het precies zit met renektons empowered W weet ik niet, aangezien die ook stunned
ik gók dat hij de stun blocked, misschien 1 autoattack maar de andere 2 komen er gewoon door
of hij wel/niet 1 AA blocked zal liggen aan hoe de skill gecoded is; ze zouden het los van elkaar kunnen hebben gedaan (stun, AA, AA, AA) of gecombineerd (stun+AA, AA, AA)

iemand die dit wel met zekerheid weet?
ik denk dat je gelijk hebt. banshee blocked een negative effect, dus ook stun

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:04:
[...]

ja logisch, maar dan moet je wel AD hebben anders heeft lifesteal niet zoveel zin. je meot of AD stacken voor super veel dmg of heath, dat je meer survive geeeft door je W en toch nog redelijk DMG kan doen.

maar als je CDR en lifesteal stackt, heb je nauwlijks ruimte voor DMG items, dus dan werkt je lifesteal toch ook neit helemaal lekker?
enkel zeke's herald en executioners calling hebben lifesteal zonder AD
dus euh de meeste lifesteal items hebben al AD er in verwerkt zitten

en een goeie olafbuild met enkel CDR en lifesteal heb ik nog niet zien passeren
mobafire is de minst betrouwbare build site (solomid en lolpro zijn pakken beter)
persoonlijk gebruik ik mobafire al lang niet meer

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:30:
[...]

enkel zeke's herald en executioners calling hebben lifesteal zonder AD
dus euh de meeste lifesteal items hebben al AD er in verwerkt zitten

en een goeie olafbuild met enkel CDR en lifesteal heb ik nog niet zien passeren
mobafire is de minst betrouwbare build site (solomid en lolpro zijn pakken beter)
persoonlijk gebruik ik mobafire al lang niet meer
is dat zo? kun je me links sturen van die sites?
want zoals ik zie staat op mobafire gewoon de guides van solomid

• godofal
  • Niet online

godofal

om even een nieuwe oude discussie te beginnen:
mobafire mag dan niet al te best zijn 9v/10x, solomid is ook niet echt relaxed imo
elke keer als ik een nieuwe champ wil proberen check ik mobafire en solomid, bij solomid kom ik bij een hoop champs outdated guides uit; masteries e.d. van season 1, items die allang generfed/buffed/remade zijn en ga zo maar door

ik denk niet dat je een guide 1op1 moet volgen (ongeacht site/kwaliteit v/d guide) maar gewoon zo'n guide als basis pakken en dingen opzoeken die je zelf niet weet en pas na X potjes zou leren
ook items en synergy met andere champs en dergelijke ken je niet altijd gelijk, en staan ook in de mindere guides vaak wel

ik gebruik meestal guides een aantal als basis, ik bekijk wat de meest gebruikte runes/masteries/items zijn op een champ, beredeneer dan wáárom die dingen vaak gebruikt zijn (en of ik het ga gebruiken) en ga dan ff door de tekst scannen op algemene tips n tricks

dat is volgens mij de enige goede manier om een nieuwe champ te leren, niemand speelt dezelfde champ op dezelfde manier

• snoos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 07:55
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:33:
[...]

is dat zo? kun je me links sturen van die sites?
want zoals ik zie staat op mobafire gewoon de guides van solomid
Gebruik eens google ?

http://www.solomid.net/
http://www.lolpro.com/

voorbeeld van een build ( hoewel ik deze wel appart vind)
http://www.solomid.net/gu...heoddone-olaf-build-guide

[ Voor 3% gewijzigd door snoos op 14-11-2012 15:44 ]

• Rann
godofal schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:41:
mobafire mag dan niet al te best zijn 9v/10x, solomid is ook niet echt relaxed imo
elke keer als ik een nieuwe champ wil proberen check ik mobafire en solomid, bij solomid kom ik bij een hoop champs outdated guides uit; masteries e.d. van season 1, items die allang generfed/buffed/remade zijn en ga zo maar door

ik denk niet dat je een guide 1op1 moet volgen (ongeacht site/kwaliteit v/d guide) maar gewoon zo'n guide als basis pakken en dingen opzoeken die je zelf niet weet en pas na X potjes zou leren
ook items en synergy met andere champs en dergelijke ken je niet altijd gelijk, en staan ook in de mindere guides vaak wel

ik gebruik meestal guides een aantal als basis, ik bekijk wat de meest gebruikte runes/masteries/items zijn op een champ, beredeneer dan wáárom die dingen vaak gebruikt zijn (en of ik het ga gebruiken) en ga dan ff door de tekst scannen op algemene tips n tricks

dat is volgens mij de enige goede manier om een nieuwe champ te leren, niemand speelt dezelfde champ op dezelfde manier
Ik doe precies hetzelfde ja.. Je gebruikt van alles wat, wat nuttig is neem je mee, wat niet nuttig is vergeet je, basic items, en eventueel tips/tricks / start skill.. Rest is toch vaak persoonlijke voorkeur..

Verwijderd

ik heb echt zin in S3, dan kunnen ze al die guides mooi weggooien en opnieuw beginnen. maar inderdaad, ik gebruik mobafire vooral om te kijken naar spells van champ, omdat in de lol client(niet ingame) niet word aangegeven hoe een spell scaled, op mobafire kan dat juist wel, en dat vind ik wel lekker, alles overzichtelijk op één pagina
sorry zit op werk. google search word opgeslagen :(
godofal schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:46:
[...]

scalen van skills check ik op de wiki, dan staat het mooi overzichtelijk op 1 pagina ipv mouse-over
bovendien kan ik die ook op een scherm naast LoL zetten tijdens het spelen, kan erg handig zijn als je ff niet weet of je stun nou 1 of 2 seconden was :P
deed ik eerst ook, tot ik erachter kwam dat die wiki op bepaalde plaatsen nog nooit was up-gedate

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2012 15:47 ]

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:44:
[...]

ik heb echt zin in S3, dan kunnen ze al die guides mooi weggooien en opnieuw beginnen. maar inderdaad, ik gebruik mobafire vooral om te kijken naar spells van champ, omdat in de lol client(niet ingame) niet word aangegeven hoe een spell scaled, op mobafire kan dat juist wel, en dat vind ik wel lekker, alles overzichtelijk op één pagina
scalen van skills check ik op de wiki, dan staat het mooi overzichtelijk op 1 pagina ipv mouse-over
bovendien kan ik die ook op een scherm naast LoL zetten tijdens het spelen, kan erg handig zijn als je ff niet weet of je stun nou 1 of 2 seconden was :P

• Killertjuh
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:44:
[...]

Als je de wiki gebruikt kun je ook gelijk zien welke items effect hebben op welke skills 8)

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:35
Ik sta nu top lane voor te leren en goed onder de knie te krijgen.
Wat doe ik:

Ik ward steeds mijn top lane zodat ik kan zien als ze ganken.

Wie speel ik atm:
Teemo, Olaf, Jax, pantheon, malphite.

enige suggesties?

of tips want wil me op top gaan focussen!

Verwijderd

nja ik vind lolpro echt relaxed, vroeger was solomid ook wel nog ok maar heb die al lang niet meer gebruikt
lolpro 1 of twee builds / champ en that's it
en dan weet je meestal al wel in welke richting je moet denken

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2012 15:49 ]

• snoos
valermos schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:46:
Ik sta nu top lane voor te leren en goed onder de knie te krijgen.
Wat doe ik:

Ik ward steeds mijn top lane zodat ik kan zien als ze ganken.

Wie speel ik atm:
Teemo, Olaf, Jax, pantheon, malphite.

enige suggesties?

of tips want wil me op top gaan focussen!
Switch lane !
Best tip ever !

YouTube: Top Lane Series - Trading + Picking/Counterpicking in Solo Queue

YouTube: HowToTopLane
beetje info over top lane

Afhankelijk van de game:
Rush top turret zodat je kan gaan roamen.
Laat mid af en toe eens om de hoek kijken als bijvoorbeeld je jungeler op bot is

[ Voor 11% gewijzigd door snoos op 14-11-2012 15:51 ]

• Killertjuh
snoos schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:49:
[...]

Switch lane !
Best tip ever !

YouTube: Top Lane Series - Trading + Picking/Counterpicking in Solo Queue

YouTube: HowToTopLane
beetje info over top lane

Afhankelijk van de game:
Rush top turret zodat je kan gaan roamen.
Laat mid af en toe eens om de hoek kijken als bijvoorbeeld je jungeler op bot is
Ah eigenlijk klopt het wel. Meestal blijft ik een beetje achter staan en farmen. Zodat hun jungler mij niet kan pakken. Maar wanneer je gaat roamen dan gaat je eigen turret er ook aan. Teminste die kans is groter.

Ik ben altijd van mening dat mid moet gaan roamen. Ik speelde vroeger vaak LB en wanneer ik mijn tegenstander naar low hp heb gebracht moet hij terug waardoor jij top / bot kunt ganken. Voordeel hiervan is dat je snel bot/top bent! Elke gank die gebeurd kan een beslissende game worden!

Verwijderd

Killertjuh schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:00:
! Elke gank die gebeurd kan een beslissende game worden!
elke kill kan beslissend zijn. de kill van de carry, zorgt dat je kunt pushen omdat die support toch geen bal kan XD

• snoos
Killertjuh schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:00:
[...]

Ah eigenlijk klopt het wel. Meestal blijft ik een beetje achter staan en farmen. Zodat hun jungler mij niet kan pakken. Maar wanneer je gaat roamen dan gaat je eigen turret er ook aan. Teminste die kans is groter.

Ik ben altijd van mening dat mid moet gaan roamen. Ik speelde vroeger vaak LB en wanneer ik mijn tegenstander naar low hp heb gebracht moet hij terug waardoor jij top / bot kunt ganken. Voordeel hiervan is dat je snel bot/top bent! Elke gank die gebeurd kan een beslissende game worden!
Is ook afhankelijk van hoe je staat en of je de counter bent.
Als je je tegenstander hebt gecounterd kan je met een ward op de goede plek nog redelijk hard pushen en zo de turret neer krijgen.
Als je dat hebt kan top af en toe naar mid gaan roamen.
Hierdoor zou mid ook zijn lane kunnen winnen.
Nog een mogelijkheid is dat mid vervolgen wat meer naar bot kan roamen.

Zo verplaats je de game af en toe wat en ben/blijf je onvoorspelbaar

• Killertjuh
snoos schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:06:
[...]

Als je je tegenstander hebt gecounterd kan je met een ward op de goede plek nog redelijk hard pushen en zo de turret neer krijgen.

het nadeel van top warden is dat je de Ward niet verder dan de zij bosjes kunt plaatsen. Wanneer je dit doet kan hij jouw komen ganken vanuit zijn jungle (misschien leg ik het verkeerd uit xD)

Ik plaats altijd de ward helemaal onderin het bosje. Zodat je de zijkant(jungle tegenstander) en riviertje (richting mid) in de gaten kan houden. Wanneer je hem te ver naar baron gaat plaatsen kun je de zijkant (jungle tegenstander) niet meer in de gaten houden.

Het ligt er natuurlijk aan waar je begint. Begin je rechts boven in de hoek (volgens mij paarse team) dan heb je een grote voordeel en kun je de ward lager plaatsen dan dat je onder begint (blauwe team)

Verwijderd

snoos schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:06:
[...]

Me Gusta

• snoos
Killertjuh schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:12:
[...]

het nadeel van top warden is dat je de Ward niet verder dan de zij bosjes kunt plaatsen. Wanneer je dit doet kan hij jouw komen ganken vanuit zijn jungle (misschien leg ik het verkeerd uit xD)

Ik plaats altijd de ward helemaal onderin het bosje. Zodat je de zijkant(jungle tegenstander) en riviertje (richting mid) in de gaten kan houden. Wanneer je hem te ver naar baron gaat plaatsen kun je de zijkant (jungle tegenstander) niet meer in de gaten houden.

Het ligt er natuurlijk aan waar je begint. Begin je rechts boven in de hoek (volgens mij paarse team) dan heb je een grote voordeel en kun je de ward lager plaatsen dan dat je onder begint (blauwe team)
Top heeft op paars ( top team) inderdaad een enorm voordeel met warden. Die kan met één ward al alles dekken.
Dat voordeel heeft blue op bot dan weer.

Hier even een plaatje met de posities van wards waar ik vind dat je veel overview hebt.

Later kan je wat wards in de jungle plaatsen.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wCPqs.jpg

Verwijderd

snoos schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:29:
[...]

Top heeft op paars ( top team) inderdaad een enorm voordeel met warden. Die kan met één ward al alles dekken.
Dat voordeel heeft blue op bot dan weer.

Hier even een plaatje met de posities van wards waar ik vind dat je veel overview hebt.

Later kan je wat wards in de jungle plaatsen.
[afbeelding]
Hoe kom je daar nou weer bij? een lanegank is zo geplaatst. Ook kan je bij paars als jungler gewoon door de enemy jungle om zijn ward heenlopen.
Je moet als je toplane wilt spelen alle jungle routes kennen anders word het sowieso niets.

Op top is het vaak verstandig om hard te pushen zodat als je gegankt word je iig niet superveel exp achter komt te lopen. Ganks kan je ook niet gigantisch veel tegen doen, ik speel vaak zoals wickd heel agressief en als de jungler komt jammer dan. komt hij niet win je de lane.

• snoos
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 17:37:
[...]

Hoe kom je daar nou weer bij? een lanegank is zo geplaatst. Ook kan je bij paars als jungler gewoon door de enemy jungle om zijn ward heenlopen.
Je moet als je toplane wilt spelen alle jungle routes kennen anders word het sowieso niets.

Op top is het vaak verstandig om hard te pushen zodat als je gegankt word je iig niet superveel exp achter komt te lopen. Ganks kan je ook niet gigantisch veel tegen doen, ik speel vaak zoals wickd heel agressief en als de jungler komt jammer dan. komt hij niet win je de lane.
je komt niet ongezien de jungle in.
je hebt de ingangen namelijk geward. de mid ward pakt als je hem goed plaats de ingang en je andere ward zorgt dat hij niet bij de top ingang komt. hij kan er alleen ongezien inkomen als je gerecald bent. dan kan je jungler het even nakijken.

Deze tactiek werkt alleen als je met een volledig team bent

Verwijderd

snoos schreef op woensdag 14 november 2012 @ 18:20:
[...]

je komt niet ongezien de jungle in.
je hebt de ingangen namelijk geward. de mid ward pakt als je hem goed plaats de ingang en je andere ward zorgt dat hij niet bij de top ingang komt. hij kan er alleen ongezien inkomen als je gerecald bent. dan kan je jungler het even nakijken.

Deze tactiek werkt alleen als je met een volledig team bent
Sorry ik dacht dat we het over solo que hadden. Met goede teamplay kan je de gank via mid inderdaad voorkomen. Een lanegank voorkomen blijft lastig want je jungler top sturen om een bosje te checken gaat hij niet leuk vinden. Dan kan je het beter zelf warden.

Ik heb zelf in ieder geval veel te lang supersafe gespeeld top. Altijd de tegenstander laten pushen enzo zodat je niet geganked word en zodat jouw jungler kan ganken. Maar het resultaat was meestal negatief dan omdat je tegenstander eerder leveled en je daardoor kan denyen. Daarbij heeft je jungler vaak ook andere prioriteiten dan top. Daarbij een goede jungler kan als hij ziet dat jij pusht gewoon de gank van de tegenstander opwachten. Jij bent dan hoger level dan je tegenstander dus dat is dan gegarandeert 1 of 2 kills voor nop.

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Tijd om Zed nu maar eens op live te proberen. Ik vond hem tegenvallen op de PBE maar misschien met de recente buffs die ze hem hebben gegeven valt hij nu wel mee.

Ranked begin ik volgende week pas weer mee, aangezien ik het idee heb dat ineens iedereen weer met LoL is begonnen en het niveau schrikbarend laag in mijn elo-range. Beetje hetzelfde idee als met WoW na een nieuwe expansion.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• snoos
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 18:28:
[...]

Sorry ik dacht dat we het over solo que hadden. Met goede teamplay kan je de gank via mid inderdaad voorkomen. Een lanegank voorkomen blijft lastig want je jungler top sturen om een bosje te checken gaat hij niet leuk vinden. Dan kan je het beter zelf warden.

Ik heb zelf in ieder geval veel te lang supersafe gespeeld top. Altijd de tegenstander laten pushen enzo zodat je niet geganked word en zodat jouw jungler kan ganken. Maar het resultaat was meestal negatief dan omdat je tegenstander eerder leveled en je daardoor kan denyen. Daarbij heeft je jungler vaak ook andere prioriteiten dan top. Daarbij een goede jungler kan als hij ziet dat jij pusht gewoon de gank van de tegenstander opwachten. Jij bent dan hoger level dan je tegenstander dus dat is dan gegarandeert 1 of 2 kills voor nop.e
communicatie foutje dan :P de bot lane is trouwen bij deze set up defensive. speel je agressiever moet je ook een ward op dat paarse punt zetten

en amen to that over het dik gedrukte. helaas heb ik met solo qeue dat het ook echt SOLO is.
Vooral hinderlijk zijn de mid spelers is dat ze denken dat ze goed zijn als ze 2/1/0 staan.
Kijk je naar hun mid staat die 6/2/3 omdat hij lekker kon roamen zonder dat er ss werd gezegd.

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 22:14
ZZZ fiddle mid in een ranked game zegt ie van 5-0 . ok vooruit. eindigt 0-7....

• snoos
YouTube: League Of Legends Dragon Steal

Zyra is mijn nieuwe main.
Rol in team: Support.

• SHEePYTaGGeRNeP
geupvote ;)

• godofal
  • Niet online

godofal

weer een nieuw item aangekondigt, en zoals belooft is het een ranged versie van de tiamat, soort van iig
Runaan’s Hurricane

(Ranged Only)
+60% Attack Speed
UNIQUE Passive: Your basic attacks fire minor bolts at 2 nearby targets, each dealing (50% of Total Attack Damage) physical damage. These apply on-hit effects.
Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/November_2012/2012_11_14_Item_Preview_The_Storm/Temp_Art.jpg
Hurricane allows your ranged basic attacks to fire secondary bolts at nearby targets. These bolts cannot critically strike but can trigger your other on-hit effects, such as Varus’ Blighted Quiver in the above example. This allows characters like Varus or Miss Fortune, already strong Area of Effect damage dealers, to specialize into Area of Effect damage if they’d like to do so.

Let’s delve further into specifics:

1. Hurricane triggers each time you attack.
2. Hurricane is not an on-hit proc, nor does it trigger off of spells or abilities like Mystic Shot or Double Up that apply on-hit effects.
3. Hurricane deals 50% of your total attack damage.
4. Hurricane applies the full effect of on-hit effects with each bolt.

Taking this further, let’s explore how Hurricane interacts with various champion abilities:

Varus – Applies Blighted Quiver on everyone hit, which can then get triggered by his other spells.
Caitlyn – Gains one stack of Headshot for each target hit. Fires Headshot only at the primary target.
Graves – Reduces the cooldown of Quickdraw for 2 seconds for each target hit.
Miss Fortune – Applies and stacks Impure Shots on every target hit. Activating Impure Shots will apply Grievous wounds to every target hit.

Champions that synergize poorly with Hurricane would be:

Ezreal – Doesn’t really have any effects that synergize with Hurricane.
Vayne – Silver bolts only applies on the primary target and requires consecutive hits to proc, thus Hurricane is mostly wasted.

We hope that Hurricane opens up some interesting build paths for AD carries looking to specialize in area of effect damage. While Hurricane certainly isn’t for every ranged character, we do hope that Hurricane allows carries to diverge from the standard path of single target damage in favor of a more AoE centric build they can use to gun down multiple opponents at the same time.

-Xypherous
eigenlijk verdubbel je je DPS er gewoon mee, al is het verspreid over 2 targets en crit het niet
ik denk dat dit érg relaxed gaat worden met varus, zoals gezegd heeft het enorm veel synergy met z'n W en daardoor z'n andere skills

het iritante is dat het geen toggle is; je gaat dus tijdens het lasthitten flínk de wave pushen ermee, rushen is dus wss niet zo'n goed plan
mid/lategame gaat hij wel erg sterk zijn

zou er nog een upgrade voor komen? denk het niet, 60% AS is meer dan een PD en de passive verdubbelt je AD, kan nog flink geld gaan kosten

edit: omg, iemand postte teemo
als hij de poison zou proccen (wat hij zou moeten doen) gaat dit érg OP worden op hem

• Killertjuh
godofal schreef op donderdag 15 november 2012 @ 00:22:
weer een nieuw item aangekondigt, en zoals belooft is het een ranged versie van de tiamat, soort van iig

[...]

[afbeelding]

[...]
Ik denk dat dit een beetje te OP item is. Als ik scenario`s ga bedenken bijvoorbeeld. De ulti van leona met als vervolg een AD die AOE damage gaat doen 8)7. Ik zie bot lane al nieuwe combinaties te voorschijn komen.

Ik neem aan dat life steal niet werkt en Thornmail wel gewoon werkt :+ Ik zie de Thornmail al nuttiger worden.
Wow, dat item gaat supersterk worden met een comp met champs erin als Orianna, Amumu en/of Galio om het zooitje bij elkaar te houden. Met 2x per seconde 400+ AD (200 base dmg + 2x100 van bolts, zonder meerekenen van crits en onhit effects!) uitdelen tikt best hard aan.

• SHEePYTaGGeRNeP
Frozen Mallet op ad carries en gee gee met die Huricane
SHEePYTaGGeRNeP schreef op donderdag 15 november 2012 @ 08:50:
Frozen Mallet op ad carries en gee gee met die Huricane
Dan heb je 2 items die samen waarschijnlijk 4k+ kosten en is je base ad ~150. gee gee.

• SHEePYTaGGeRNeP
Vicarious schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:03:
[...]

Dan heb je 2 items die samen waarschijnlijk 4k+ kosten en is je base ad ~150. gee gee.
BOEIE! :D

Verwijderd

wat ik me nu begin af te vragen:

en hebt dus tiamat en hurricane.

wat is nou van toepassing op cho gath?

hij is eerst mellee, maar op moment dat hij feast stacks heeft krijg hij increased range op alles inclusief AA.
zou dat betekenen dat hij eerst tiamat meot en daarna hurricane?

• snoos
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:15:

hij is eerst mellee, maar op moment dat hij feast stacks heeft krijg hij increased range op alles inclusief AA.
beide niet. bouw AP
Je hoeft de nieuwe items niet te gebruiken.
waarom moeten de nieuwe items allemaal persee iets toevoegen aan cho gath ? ( gezien je dat nu bij elke item hebt gevraagd)
En als je gaat bouwen omdat hij na zijn ulti meer range krijgt ben je niet slim bezig. dat betekend dus dat je item een paar seconden zijn volle nut heeft en het grootste deel dus niet aan zijn volledige recht komt.

Die on hit op AP teemo zou inderdaad een team zo weg kunnen vagen.
Voor mij een puntje hierbij is ashe.Kost de onhit ook mana met je q dan ben je in teamfights zo oom. Kost het geen mana heb je ashe weer wat meer viable gemaakt

Verwijderd

snoos schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:25:
[...]

beide niet. bouw AP
Je hoeft de nieuwe items niet te gebruiken.
waarom moeten de nieuwe items allemaal persee iets toevoegen aan cho gath ? ( gezien je dat nu bij elke item hebt gevraagd)
En als je gaat bouwen omdat hij na zijn ulti meer range krijgt ben je niet slim bezig. dat betekend dus dat je item een paar seconden zijn volle nut heeft en het grootste deel dus niet aan zijn volledige recht komt.
paar seconden? die stacks blijven gewoon hoor. elke keer als je ult iemand killt krijg je een stack

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
De Nidalee rework ziet er echt mooi uit vindt ik. Weer een reden meer om haar wat vaker te pakken voor top. Gisteren heerlijke games met haar beleefd, al werkt ze niet in elke setup, door het vele splitpushen zijn de teamfights vaak 4vs5 en dan heb je toch wel wat beefy champs nodig met een degelijke burst om het splitpushen mogelijk te maken. Mijn duopartner speelde Diana op mid en kon naarmate de game duurde makkelijk 1vs2 / 1vs3 aan. Daarbij hadden we een AD carry die ook daadwerkelijk wist waar hij moest staan dus overal hadden ze mijn hulp niet nodig waardoor ik top en bot kon door pushen zonder problemen.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Verwijderd

godofal schreef op donderdag 15 november 2012 @ 00:22:

[...]

[afbeelding]

[...]

eigenlijk verdubbel je je DPS er gewoon mee, al is het verspreid over 2 targets en crit het niet
ik denk dat dit érg relaxed gaat worden met varus, zoals gezegd heeft het enorm veel synergy met z'n W en daardoor z'n andere skills

het iritante is dat het geen toggle is; je gaat dus tijdens het lasthitten flínk de wave pushen ermee, rushen is dus wss niet zo'n goed plan
mid/lategame gaat hij wel erg sterk zijn

zou er nog een upgrade voor komen? denk het niet, 60% AS is meer dan een PD en de passive verdubbelt je AD, kan nog flink geld gaan kosten

edit: omg, iemand postte teemo
als hij de poison zou proccen (wat hij zou moeten doen) gaat dit érg OP worden op hem
zou hij orriana's passive ook proccen? als dat zo is, dan is dit ech OP,
dan bouw je gewoon Ap/AS

Verwijderd

Actually, let me just run down the list of ranged champions, that might be faster:

Ashe: Frost arrow works, as it applies to every autoattack.

Caitlyn: Headshot charges faster because it applies to every autoattack but she still only fires one empowered headshot per attack when she has it ready.

Corki: Passive works, as it applies to every autoattack.

Draven: Q and Passive both don't work, as they don't apply to every autoattack. The passive requires the attack to critically strike which Hurricane bolts can't.

Ezreal: Has no on-hit effects.

Graves: E is an on-hit effect and thus E's cooldown will shorten each time he hits something with a Hurricane bolt.

Jayce: Jayce's passives will only apply to his primary target, as it is a attack modifier that only applies once.

Kayle: Doesn't work - but that's mostly due to the fact that her autoattack is an instant attack and thus the AoE field doesn't really make a whole lot of sense coming from the secondary bolts. I'll probably have to work on this one.

Kennen: 'W' charges faster as that applies to every autoattack - but the actual empowered shuriken only affects one additional target as that applies only once.

Kog'Maw: 'W' applies to each target hit, currently.

Lulu: Zero interactions

Miss Fortune: 'W' will stack up and apply grievous wounds to everyone hit by Hurricane Shots, as they apply to all her autoattack in a short duration.

Orianna: Orianna's passive applies to everyone hit - although she will never be able to make 'consecutive' attacks against the same target due to hitting multiple people at a time.

Sivir: Sivir's 'W' does not work with Hurricane, as it is an attack enhancer that only triggers once.

Sona; Power chord does not work with Hurricane, as it is an attack enhancer that only triggers once.

Teemo: Toxic shot will work on Hurricane bolts, as it toxic shot applies to every autoattack.

Tristanna: Explosive shot will work on Hurricane bolts, as it is a passive that applies to every autoattack.

Twitch: Twitch's posion will work on Hurricane bolts, as it is a passive applies to every autoattack.

Twisted Fate: Neither Pick a Card or Stacked Deck will work with Hurricane, as they are passives that apply to one autoattack. Stacked Deck will however, charge much more quickly as the charging happens every autoattack.

Urgot: Urgot's passive will work on Hurricane bolts, as it is a passive that applies to every autoattack.

Varus: Blighted Quiver will work on Hurricne bolts, as it is a passive that applies to every autoattack.

Vayne: Vayne's Silver Bolts are specially coded to not work with Hurricane, as if silver bolts did work with Hurricane, she would never get a Silver Bolts proc ever again. (Because Silver Bolts has a consecutive target restriction.)

Ziggs: ZIgg's Passive will not work on Hurricane bolts, as it is an attack enhancer that only affects one autoattack."

ooooo teemo i love u

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:15:

Je koopt geen van beide op Cho...

• snoos
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:28:
[...]

paar seconden? die stacks blijven gewoon hoor. elke keer als je ult iemand killt krijg je een stack
ik vind deze item voor chogath buiten teamfights redelijk useless.
Daarnaast bouw je op je ulti. Dus als je weinig stacks hebt is hij minder effectief en heb je meer aan AP.
Daarnaast kan je voor de gold die je uitgeeft beter een AP item kopen die je Q W en E sterker maken want die allemaal met AP stacken.
Daarnaast doet hij 50% van je base atack damage.
Ik weet niet wat je bouwt maar als je AP bouwt does je dus bar weinig damage.

Zijn veel betere items

Verwijderd

snoos schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:43:
[...]

ik vind deze item voor chogath buiten teamfights redelijk useless.
Daarnaast bouw je op je ulti. Dus als je weinig stacks hebt is hij minder effectief en heb je meer aan AP.
Daarnaast kan je voor de gold die je uitgeeft beter een AP item kopen die je Q W en E sterker maken want die allemaal met AP stacken.
Daarnaast doet hij 50% van je base atack damage.
Ik weet niet wat je bouwt maar als je AP bouwt does je dus bar weinig damage.

Zijn veel betere items
wat dacjht je van jungle? een rageblade doet het erg goed op chogath, AS, AP, AD. is echt heel erg lekker. samen met hexgun blade ben je echt moeilijk neer te krijgen. zeker als je al een rod of ages of warmorg hebt

• SHEePYTaGGeRNeP
Huricane gaat toch sterk worden op Teemo denk ik hoor en Ashe, Orianna en AD Kennen.

• Nidhiki
  • Laatst online: 17-02-2024
Gister 3 potjes gedaan met vrienden, 2 verloren helaas. Lee Sin top heb ik nog moeite mee, zeker tegen malphite =( Laatste potje ff Vayne weer eens erbij gepakt en bot lopen slopen.
Tijdens teamfight keihard er in lopen, ult, stealth tumble :) Iedereen is me ineens kwijt, ik kom tevoorschijn, schiet iemand af en weer tumble :P Zo leuk om te doen! Gotta love Vayne

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Verwijderd

SHEePYTaGGeRNeP schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:52:
Huricane gaat toch sterk worden op Teemo denk ik hoor en Ashe, Orianna en AD Kennen.
ik denk dat ik orriana maar van de plank haal, stof eraf blaas en haar eens even ga opwinden. (het is een opwindspeeltje hè jongens, niet verkeerde dingen ga lezen ;) )

als ik al die updates zo lees,
dan worden alle champs sterker.
maar hoe zit het met defensief? op deze manier kun je al vrij snel iemand killen.
gaan ze de defence van champ ook nog verhogen of wat?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2012 10:03 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:48:
[...]

wat dacjht je van jungle? een rageblade doet het erg goed op chogath, AS, AP, AD. is echt heel erg lekker. samen met hexgun blade ben je echt moeilijk neer te krijgen. zeker als je al een rod of ages of warmorg hebt
Een guinso rageblade op Cho gath? Alle zaken die jij opnoemt om te kopen maken gewoon no sense voor Cho Gath...

Je build cho ofwel tank ofwel AP/bruisertank.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:05:
[...]
Een guinso rageblade op Cho gath? Alle zaken die jij opnoemt om te kopen maken gewoon no sense voor Cho Gath...

Je build cho ofwel tank ofwel AP/bruisertank.
ik zeg, probeer maar eens, is echt een lekker item, je doet echt voor meer damage dan met bijvoorbeeld een scepter

Verwijderd

En daarbovenop. In de jungle heb je geen geld voor items als een rageblade. Je moet GP10 op cho met attackspeed runes. Om toch nog nuttig te zijn, haal je supportitems als een aegis en vul je je items aan met cooldownreductie items met defensive stats (frozen heart, shurelia).

je doet early een paar levels in je spikes (e) om sneller te clearen en daarna max je als eerst w voor de ganks.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:08:
En daarbovenop. In de jungle heb je geen geld voor items als een rageblade. Je moet GP10 op cho met attackspeed runes. Om toch nog nuttig te zijn, haal je supportitems als een aegis en vul je je items aan met cooldownreductie items met defensive stats (frozen heart, shurelia).

je doet early een paar levels in je spikes (e) om sneller te clearen en daarna max je als eerst w voor de ganks.
rageblade pak ik alleen als ik veel ganks heb in jungle, maar op lane probeer ik die altijd wel vroeg te krijgen. als je een rageblade hebt onshot je de minions al, en ene rageblade heb ik altijd rond lvl 5 of net op lvl 6, en dan heb ik al eenn P stone en boots

P.S. je kunt chogath net zo bouwen als Evelyn easrly game, en alter cho gath uitbouwen naar tanky en evelyn naar meer burst

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2012 10:14 ]

• valermos
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:09:
[...]

rageblade pak ik alleen als ik veel ganks heb in jungle, maar op lane probeer ik die altijd wel vroeg te krijgen. als je een rageblade hebt onshot je de minions al, en ene rageblade heb ik altijd rond lvl 5 of net op lvl 6, en dan heb ik al eenn P stone en boots
You dont get the point of those guys...

Hun hebben het over chogath top. En daarbij AD chogath zit niet egt iemand op te wachten. je bent voor knockups en silence. De meeste gaan ervan uit dat je tanky gaat of AP tank. anders is cho zo dood en heb je er niet veel aan want ze gaan je dan focussen en dan ben je binnen no time dood.

Verwijderd

valermos schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:14:
[...]

You dont get the point of those guys...

Hun hebben het over chogath top. En daarbij AD chogath zit niet egt iemand op te wachten. je bent voor knockups en silence. De meeste gaan ervan uit dat je tanky gaat of AP tank. anders is cho zo dood en heb je er niet veel aan want ze gaan je dan focussen en dan ben je binnen no time dood.
ten eerst voor knock up of silence hoef je geen AP of support te bouwen. dat kun je altijd. en ik zit liefste op bot

• valermos
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:15:
[...]

ten eerst voor knock up of silence hoef je geen AP of support te bouwen. dat kun je altijd. en ik zit liefste op bot
Je gaat me niet vertellen dat je met chogath bot staat tog?

Verwijderd

valermos schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:22:
[...]

Je gaat me niet vertellen dat je met chogath bot staat tog?
ow jazeker wel. maar niet als carry ofzo. anderen mogen de killz wel.

ik zal even uitleggen hoe ik te werk ga,

eerst koop ik boots en 3 HP
dan blijf ik lane tot P stone,
dan ga ik terug lane, in die tijd heb ik al kunnen zien hoe de tegenstander werkt.
zijn het watjes? dat koop ik blazing, en als ze op lane blijven maak ik rageblade,
zijn ze sterk>? dan ga ik voor rod of ages.

als ik RoA heb ga ik meestal voor die scepter die MR geeft en Mr reduced voor hun. dan voor frozen heart.

als i krageblade heb ga ik voor herald of iets met AP/AS, daarna tankie

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Spoiler: Steelbound is nog geen level 30 en meta maakt daar niets uit.

[ Voor 10% gewijzigd door speedzor op 15-11-2012 10:33 ]

Streaming History

Verwijderd

speedzor schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:30:
OW! wel waar ik ben wel lvl 30 }:O
speedzor schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:30:
LOL

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2012 10:34 ]

Verwijderd

Is lol de moeite om op een ssd te zetten ?

• snoos
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:42:
Nope zou ik niet doen.
Je zit namelijk met de laadtijd van andere mensen.

Verwijderd

ALTIJD XD
alles word sneller

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
snoos schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:42:
[...]

Nope zou ik niet doen.
Je zit namelijk met de laadtijd van andere mensen.
Wat hier staat, het is leuk om het snelst geladen te zijn maar je moet alsnog wachten op de andere mensen, waste of space op je SSD :(

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• Sharfer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-03 13:31
Ja, het laadt echt onwijs snel.

Echter, heb je 9 andere mensen die het spel ook moeten laden. Buiten dat gaat het snelle laden averechts werken vind ik persoonlijk, mensen met een Woodcore iHout halen echt het bloed onder je nagels vandaan

Sharfer#2586

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:55
Ik heb het niet op de SSD gezet, maar dit komt ook doordat ik ernaast een RAID 5 config heb met goede leessnelheden. Gezien ik toch vaak moet wachten op anderen lekker daarop gezet.

Maar tegenover singledisk zal het wel prettig zijn vermoed ik.
Sharfer schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:43:
[...]

Echter, heb je 9 andere mensen die het spel ook moeten laden. Buiten dat gaat het snelle laden averechts werken vind ik persoonlijk, mensen met een Woodcore iHout halen echt het bloed onder je nagels vandaan
Briljante verwoording, dank voor de smile oOo

[ Voor 46% gewijzigd door Suicyder op 15-11-2012 10:46 ]

• snoos
[...]

Inderdaad. misschien een idee om mensen alvast er in te laten en te locken inplace.
Laat ze niks kunnen kopen maar wel de shop kunnen doorspitten en spelbeschijvingen kunnen lezen.

Nu zeg je dit is een nadeel.
dan gooi je er 5 seconden spawnlock na en heb je geen nadeel meer.

Soms wacht ik gewoon een paar minuten op mensen die enorm traag laden.
Als ik in die tijd eens naar de shop kan kijken of een beetje mijn spels kan doorlezen is het al minder erg dan naar een zwart niks zeggend beeldscherm te kijken

Verwijderd

[...]

lol, woodcore iHout.

ik vind het persoonlijk ook wel fijn ingame, dat als ik klik ik ook direct loop. kan mij schelen dat andere langzame laadtijd hebben. zolang ik maar geen vertraging heb. ik kan ze echt nog wel targetten hoor, zij zien het gewoon later :)

• Sharfer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-03 13:31
snoos schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:47:
[...]

Inderdaad. misschien een idee om mensen alvast er in te laten en te locken inplace.
Laat ze niks kunnen kopen maar wel de shop kunnen doorspitten en spelbeschijvingen kunnen lezen.

Nu zeg je dit is een nadeel.
dan gooi je er 5 seconden spawnlock na en heb je geen nadeel meer.

Soms wacht ik gewoon een paar minuten op mensen die enorm traag laden.
Als ik in die tijd eens naar de shop kan kijken of een beetje mijn spels kan doorlezen is het al minder erg dan naar een zwart niks zeggend beeldscherm te kijken
Ik speel zelf met 2 beeldschermen, dus ik ben sowieso al hard afwezig tijdens het laden.
buiten dat is het een handige optie, ook vertrouw ik nooit een adc met een laad tijd van anderhalf jaar.
Heb dan altijd het idee dat die onwijse frame rate drops krijgt tijdens grote gevechten of is dit een illusie?

Sharfer#2586

Verwijderd

Sharfer schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:49:
[...]

Ik speel zelf met 2 beeldschermen, dus ik ben sowieso al hard afwezig tijdens het laden.
buiten dat is het een handige optie, ook vertrouw ik nooit een adc met een laad tijd van anderhalf jaar.
Heb dan altijd het idee dat die onwijse frame rate drops krijgt tijdens grote gevechten of is dit een illusie?
dat is ook zo, ik ken iemand die probeert te spelen met 5 FPS
Pagina: 1 ... 95 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.