pffffffffffft
ik wordt echt gek van sommige mensen...
kom ik in de lobby, roep "mid" en selecteer lux
vervolgens entered meneer, roept "no i mid" selecteert zilean, locked in en vervolgens roept hij er nog ff "stfu" achteraan voordat ik ook maar wat kan zeggen
ik pak dan maar teemo, roep teemo top, waarna meneer #2 singed pakt
voordat ik kan reageren roept jungle "teemo take a supp" en roept singed "teemo be a teamplayer"
dus, ik pak leona, samen met ezreal in de lane
gaat op zich lekker tegen blitz/twitch, gewoon even matched lane, niks mis mee
uiteindelijk komen we in de midgame terecht, en gaat singed los
alles is constant mijn fout, terwijl het enige wat ik niet helemaal lekker doe is warden (altijd problemen mee early/mid) en daar heeft hij nou juist géén commentaar op...
leukste moment was nog toen cho'gath een invade op onze blue deed, dat deed hij al de hele game maar dit keer stonden we er met z'n 5en
cho dus dood, ik rondkijken en wij staan met z'n 5en vol HP vlak naast de baron
ik dus als een malle baron pingen en roepen dat we nú baron moeten doen
staan ze 10~15 seconden niks te doen in de jungle (wolfjes eten ofzo geloof ik) en uiteindelijk komen zilean en ez baron doen
ik baron tanken, en na ~10 seconden ofzo pakt blitz onze zilean weg, pakt evelynn onze ezreal weg en sta ik daar in m'n eentje baron te doen
als die (*&@$ nou gewoon gelijk met z'n 4en waren gekomen hadden we baron mákkelijk gehad
maar nee, dat is niet slim, want ze waren er o zo snel
dat zij geen smite hebben en een man minder maakt niet uit blijkbaar...
wat later kom ik baron warden, catch i teemo die baron staat te shroomen
dankzij een andere ward wist ik dat teemo zo goed als alleen stond en ik zag dat singed (jaja, de "teamplayer") net 3 seconden lopen top staat te farmen, ik dus als een malle teemo pingen terwijl ik 'm dash, stun, W eroverheen, ult erbij, en dan kijken waar singed blijft
singed koos er blijkbaar ervoor om al die pings te negeren (4 pings binnen 2 seconden mis je niet) en ik moet dus de achtervolging staken, ik heb immers 0 schade na m'n skills en kan teemo ook niet bijhouden
leuk die teammaten die van jou verwachten dat je wel de teamplayer gaat zijn maar vervolgens geen reet uitvoeren...
trouwens, ik report mensen die instalocken, een 2de rol inlocken en mensen die een rol kiezen die al gecalled is en dán locken altijd voor "refusing to communicate with teammates"
terechte report, toch?
[
Voor 4% gewijzigd door
godofal op 13-11-2012 21:47
]