[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 94 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.582 views

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-10 08:30
Client is nu aan het patchen :)

Edit: nu ook ingelogd zo te zien, kan ik mn rune pages aan gaan passen :+ kan niet spelen via teamviewer XD

[ Voor 64% gewijzigd door Xevoo op 13-11-2012 15:07 ]

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-11 11:11

psyy138

blackbulls.nl

ik zit er nu in maar ik zie niks veranderd?

[ Voor 15% gewijzigd door psyy138 op 13-11-2012 15:13 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Verwijderd

Xevoo schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:05:
Client is nu aan het patchen :)

Edit: nu ook ingelogd zo te zien, kan ik mn rune pages aan gaan passen :+ kan niet spelen via teamviewer XD
LOL zit je op het werk je thuis PC up te daten ofzo?

en waarom rune page aanpassen>?

• Xevoo
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:11:
[...]

LOL zit je op het werk je thuis PC up te daten ofzo?

en waarom rune page aanpassen>?
Shhhh ;)

Ik heb 10 rune pages maar ze zijn nogal lelijk ingedeeld, wil weer eens nieuwe rune pages indelen voor champs / roles die ik veel speel... maar ik speel alles :+

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
http://www.own3d.tv/Speedzor/live/61772

Hele dag preseason soloqueue streamen! (Met commentaar ;))

Streaming History

Verwijderd

ow leuk, maar als ik ga kijken word ik ontslagen denk ik XD

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:15:
[...]

ow leuk, maar als ik ga kijken word ik ontslagen denk ik XD
stream kijken of hele dag forum lezen is ongeveer het zelfde 8)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Verwijderd

psyy138 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:17:
[...]

stream kijken of hele dag forum lezen is ongeveer het zelfde 8)
sshhhhhhttt

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-11 07:28

Leejow(saait)

Blater

Voor de mensen die ook undefined krijgen: als je in de geopende client thereisnourflevel typt dan veranderd undefined naar online en kan je inloggen.

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Leejow(saait) schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:21:
Voor de mensen die ook undefined krijgen: als je in de geopende client thereisnourflevel typt dan veranderd undefined naar online en kan je inloggen.
ja maar er is helemaal geen hol veranderd dus ik wacht mooi tot het zover is dat er gewoon online verschijnt.

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Xevoo
Wat ik persoonlijk erg vervelend vind is dat ik elke game m'n best doe om de sfeer goed te houden in het team en ik flame letterlijk nóóit.

Maar toch krijg ik amper honor, heb het idee dat je dat alleen krijgt als je de game carried.. wat erg jammer is want dat doe ik nooit :9 ben meer een random speler, heb af en toe games dat ik carry en soms zit ik tegen het feeden aan. Wat ik ook vaak merk is dat ik amper dood ga maar dat de overige lanes "feeden" / outplayed worden vervolgens krijg ik steeds 3/4 man ganks waar ik aan dood ga en uiteindelijk alsnog kut eindig...

Verwijderd

Xevoo schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:25:
Wat ik persoonlijk erg vervelend vind is dat ik elke game m'n best doe om de sfeer goed te houden in het team en ik flame letterlijk nóóit.

Maar toch krijg ik amper honor, heb het idee dat je dat alleen krijgt als je de game carried.. wat erg jammer is want dat doe ik nooit :9 ben meer een random speler, heb af en toe games dat ik carry en soms zit ik tegen het feeden aan. Wat ik ook vaak merk is dat ik amper dood ga maar dat de overige lanes "feeden" / outplayed worden vervolgens krijg ik steeds 3/4 man ganks waar ik aan dood ga en uiteindelijk alsnog kut eindig...
thats life,
nee geintje

ja, soms gebeurt dat. ik doe het vrijwel nooit tenzij het echt een leuk potje was, verloren of gewonnen. dan geef ik honor enzo weg als het echt verdient is. zoals winnen en dat tegenstander dan gg zegt vind ik al honor ward. dat is sportief.

doe je trouwens vanavond mee met potje lol?

• Xevoo
Ik kijk vanavond even wat ik doe, speel vaak met een aantal vrienden maar je kan me gewoon toevoegen, zelfde als Tweakers nickname :)

Honor doe ik juist wel vaak na een game en dan kijk ik ook echt wie ik vond dat het verdiende :9

Verwijderd

Xevoo schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:30:
Ik kijk vanavond even wat ik doe, speel vaak met een aantal vrienden maar je kan me gewoon toevoegen, zelfde als Tweakers nickname :)

Honor doe ik juist wel vaak na een game en dan kijk ik ook echt wie ik vond dat het verdiende :9
zal ik doen

• Nickvandelaar
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-01 15:39
ze zijn online guys!

Verwijderd

en...... iedereen is van het forum weg

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-11 09:04
EPIC QUE !!! WOOT 17 min XD

• Xevoo
Vorige week was het anders ruim 40 minuten, vind het nog meevallen nu :) Heb overigens een keer opnieuw ingelogd omdat m'n client een beetje vaag deed :P

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

volgens mij zat ik erin voor de storm dan, geen que gehad :+

Verwijderd

nog een nieuwtje :

riot is aan het kijken om matchmaking queus op te zetten voor aram
vind ik wel fijn, niet langer het eeuwige gedodge

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:04:
nog een nieuwtje :

riot is aan het kijken om matchmaking queus op te zetten voor aram
vind ik wel fijn, niet langer het eeuwige gedodge
Serieus?

YESSSSSS dat is echt een leuke speltype als je niet zoveel tijd hebt.
waar haal je die info weg?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:06:
[...]

Serieus?

http://www.surrenderat20....rs-in-number-of-wins.html
onderaan het artikel

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2012 16:16 ]

Het slowchat gehalte neemt aardig toe de laatste dagen, maakt het voor mij een stuk minder leuk en handig om dit topic te volgen. Misschien expliciet in de topicwaarschuwing plaatsen dat invites voor games en reacties daarop toch echt beter via DM of chat kunnen?

Vicariously I live while the whole world dies

• Xevoo
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:06:
[...]

Serieus?

http://na.leagueoflegends...d.php?p=31315959#31315959
I guess I will also poke around on the engineering side to get this prioritized. The creation of ARAM originally has been a PuG during a programming contest at Riot, few Rioters just decided to form a group to make an ARAM map and then add it to the custom game. Adding ARAM to the matchmaking queue requires a little more work, but once (game) design approves the concept any platform engineer can do it within a reasonable time. Then it will go though QA, release, etc...
Zou iemand me kunnen helpen met het samenstellen van wat relevante Rune pages / Mastery pages? Ik heb nu natuurlijk de AD / AP / Support maar ik wil graag wat andere ook (heb de pages al).

Verwijderd

en is dat een betrouwbare site? word die info gecontrolleerd?

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:18:
[...]

en is dat een betrouwbare site? word die info gecontrolleerd?
dat kan je zelf doen ;) er staat gewoon een link naar een riot-post op officieel LoL forum
lijkt me best betrouwbaar dus :)

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:17:
Het slowchat gehalte neemt aardig toe de laatste dagen, maakt het voor mij een stuk minder leuk en handig om dit topic te volgen. Misschien expliciet in de topicwaarschuwing plaatsen dat invites voor games en reacties daarop toch echt beter via DM of chat kunnen?
misschien een domme vraag,
maar wat is slowchat?
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:22:
[...]

misschien een domme vraag,
maar wat is slowchat?
Superkorte berichtjes, hele korte simpele vragen die je zelf ook heel snel kan opzoeken, afspraakjes om vanavond / morgen te gaan spelen, slap geouwehoer over het weer etc. etc. :P

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:24:
[...]

Superkorte berichtjes, hele korte simpele vragen die je zelf ook heel snel kan opzoeken, afspraakjes om vanavond / morgen te gaan spelen, slap geouwehoer over het weer etc. etc. :P
ik denk dat 80% van alle post op spielerij zo gaan. ik bedoel beetje kletsen over de game en info delen. maar is dat niet het idee van forums? het is geen nieuwsbericht zoals op de main site, toch?

• Outerspace
  • Laatst online: 00:02

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:26:
[...]

ik denk dat 80% van alle post op spielerij zo gaan. ik bedoel beetje kletsen over de game en info delen. maar is dat niet het idee van forums? het is geen nieuwsbericht zoals op de main site, toch?
Dat valt op zich wel mee, maar zie ook de topicwarning:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.
Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.
Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.
Ik lees ook liever wat andere zaken dan afspreken hoe laat men kan spelen :P

Ik ben weer bezig geweest met Jax, maar ik kom niet van hem af :/ Andere characters, muv Singed en Ashe, spelen vind ik blijkbaar lastig zat. Laatst een keer willen spelen met Akali, want anderen kunnen daar de pan uit rocken.. Maar dat gaat bij mij behoorlijk mis :+

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Outerspace schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:29:
[...]

Dat valt op zich wel mee, maar zie ook de topicwarning:

[...]

Ik lees ook liever wat andere zaken dan afspreken hoe laat men kan spelen :P

lol, heb je op die site gekeken? er is al lang geen match opgezet.

• Outerspace
  • Laatst online: 00:02

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:31:
[...]

Ik C/P alleen wat er staat. Je snapt 'slowchat' blijkbaar nog niet ;) Als het geen toegevoegde waarde heeft om te posten, post dan niet ;)

Als iemand evt wel de correcte sites heeft, even een TR maken voor een update in de topicwarning.

[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 13-11-2012 16:34 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

ik ga nu naar huis toe. ik ben vanavond weer op forum en ook op LoL. eens even kijken hoe de veranderingen inpact hebben op mijn spel

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:31:
[...]

Zet die op dan? Elke geregistreerde gebruiker kan een match opzetten, ik heb er zelf gewoon geen tijd voor om dit elke dag te regelen omdat ik laat achter me pc pas ben.

Als er dingen zijn die je mist op de site moeten mensen dat aankaarten, dan ga ik kijken of ik het kan implementeren ;)

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:32:
[...]

je hebt gelijk. maar ik wil je wel een uitdaging geven. ga costum game tegen bots. 1 vs 5

REGELS:
1. je mag geen towers aanvallen, dat moeten je minions doen.
2. je mag geen inhibit aanvallen, dat moeten je minions doen.
3. je mag de enemy base niet aanvallen, dat moeten je minions doen.
2. je mag geen towers passeren. met bijvoorbeeld een champ chase mag je ook niet voorbij een tower.. als champ voorbij tower is, dan heb je pech.je mag wel in hun jungle komen, maar je mag niet terug de lane in als je achter een tower uitkomt.
3. (optional) ACE is NIET toegestaan.

nu denk je vast, pff beginner bots, eitje. nou ik daag je uit. die enemy minnions worden echt rot. ik denk dat je meer dan uur bezig bent, of je verliest
ik heb het gedaan hoor, in 38 minuten met vayne
onder het halfuur zou ook nog wel moeten kunnen, earlygame kon ik niet zo snel een dubbelkill krijgen dankzij TP+promote, dus ik kreeg geen snelle kickstart met dorans+shoes of mobility
wat ik ook pas te laat bedacht was dat een ionic spark érg handig is; extra attackspeed en vooral snellere minionclears
ik denk dat als je die rushed met vayne dat je een stuk sneller kan zijn

wel een paar kleine foutjes gemaakt: paar AA's op towers/inhibs (niet veel, 5~10 max totaal ofzo) omdat ik zo snel schoot dat ik niet goed kon beheersen waar de automatische next target heenvloog, en 1 ace ertussendoor (maar die was optional ;) )

met een betere champ zal je wss nog sneller zijn, maar ik speel dit soort uitdagingen liever met een champ die ik erg goed beheers dan eentje waar ik niet zo lekker mee speel :)

als je me niet gelooft heb ik de replay :)

[ Voor 7% gewijzigd door godofal op 13-11-2012 17:33 ]

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 22:14
Steelbound Wat zijn nou precies de regels?

Verwijderd

godofal schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 17:31:
[...]

ik heb het gedaan hoor, in 38 minuten met vayne
onder het halfuur zou ook nog wel moeten kunnen, earlygame kon ik niet zo snel een dubbelkill krijgen dankzij TP+promote, dus ik kreeg geen snelle kickstart met dorans+shoes of mobility
wat ik ook pas te laat bedacht was dat een ionic spark érg handig is; extra attackspeed en vooral snellere minionclears
ik denk dat als je die rushed met vayne dat je een stuk sneller kan zijn

wel een paar kleine foutjes gemaakt: paar AA's op towers/inhibs (niet veel, 5~10 max totaal ofzo) omdat ik zo snel schoot dat ik niet goed kon beheersen waar de automatische next target heenvloog, en 1 ace ertussendoor (maar die was optional ;) )

met een betere champ zal je wss nog sneller zijn, maar ik speel dit soort uitdagingen liever met een champ die ik erg goed beheers dan eentje waar ik niet zo lekker mee speel :)

als je me niet gelooft heb ik de replay :)
regels zijn regels. geen turret aanvallen. maar ik zal de definitieve regels nog ff bedenken. want de laatste keer dat ik het deed was voor de change met bots.
i kben trouwens nu online op lol

• SHEePYTaGGeRNeP
Niet gelukt met gragas :/

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 18:26:
[...]

regels zijn regels. geen turret aanvallen. maar ik zal de definitieve regels nog ff bedenken. want de laatste keer dat ik het deed was voor de change met bots.
i kben trouwens nu online op lol
oh come on, het was verre van game-changing, stonden gewoon veul minions van mij op de toren te rammen en dan kwamen er een aantal minions van hun aan die ik moest slopen
random crit=onehit minion waarna hij door de 2aanvallen/seconden naar de volgende target vliegt wat dan toevallig de toren is

ik vind hem gewoon tellen :P

Verwijderd

godofal schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 18:31:
[...]

oh come on, het was verre van game-changing, stonden gewoon veul minions van mij op de toren te rammen en dan kwamen er een aantal minions van hun aan die ik moest slopen
random crit=onehit minion waarna hij door de 2aanvallen/seconden naar de volgende target vliegt wat dan toevallig de toren is

ik vind hem gewoon tellen :P
ik niet. omdat skills van vayne geen damage doen op turrets. alleen auto attacks. :)

maar de echte challange is wat gecompliseerder. ik moet eerst nog even wat dingen checken. ik kom er van het weekend wel op terug. misschien zondag ofzo

wie heeft er zin in een potje normal PVP?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2012 18:43 ]

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:26:
[...]

80% van alle posts :o gelukkig niet zeg! Een forum is primair voor discussies. Kletsen is wel oké, maar zodra je meerdere berichten per minuut aan het posten bent in één topic doe je wel iets fout. Je hóeft niet op elke reactie te reageren en als je dat wel per se wilt, verzamel dan een paar en reageer op alle tegelijkertijd in één post. Meer inhoud per post.

Een voorbeeld van een bericht dat absoluut niet thuishoort in dit topic (of op een forum):
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:43:
ik ga nu naar huis toe. ik ben vanavond weer op forum en ook op LoL. eens even kijken hoe de veranderingen inpact hebben op mijn spel
Daar hebben we de chat en bijvoorbeeld twitter voor, het heeft geen plaats op een forum. Hou het hier inhoudelijk en beperk 't aantal berichten. Zo is het topic ook nog bij te houden voor gebruikers die niet de hele dag het topic kunnen bekijken. Ik hoop dat het zo wat duidelijker is :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Verwijderd

Cloud schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 19:09:
[...]

80% van alle posts :o gelukkig niet zeg! Een forum is primair voor discussies. Kletsen is wel oké, maar zodra je meerdere berichten per minuut aan het posten bent in één topic doe je wel iets fout. Je hóeft niet op elke reactie te reageren en als je dat wel per se wilt, verzamel dan een paar en reageer op alle tegelijkertijd in één post. Meer inhoud per post.

Een voorbeeld van een bericht dat absoluut niet thuishoort in dit topic (of op een forum):

[...]

Daar hebben we de chat en bijvoorbeeld twitter voor, het heeft geen plaats op een forum. Hou het hier inhoudelijk en beperk 't aantal berichten. Zo is het topic ook nog bij te houden voor gebruikers die niet de hele dag het topic kunnen bekijken. Ik hoop dat het zo wat duidelijker is :)
ja oke. maar hoe doe je dat? meerdre van die quotes in 1 post?

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 19:12:
[...]

ja oke. maar hoe doe je dat? meerdre van die quotes in 1 post?
vanuit het topic meerdere quotes openen in tabbladen, en dan gewoon copy/pasten in 1 reply
zo doe ik het iig

• speedzor
godofal schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 19:30:
[...]

vanuit het topic meerdere quotes openen in tabbladen, en dan gewoon copy/pasten in 1 reply
zo doe ik het iig
Klik op 'Quote' bij een bericht zodat de quote in je tekstveld komt. Als je dan 'Quote' klikt bij een ander bericht dan gaat dit automatisch in je tekstveld toegevoegd worden.

Streaming History

Verwijderd

wat een rot potje, die riven feed direct fiona aan begin. en elke keer als er een potje over is, sluit LoL bij mij af

Verwijderd

Die mannen nog commentaar geven op mijne rod of ages (wat ik logisch vond tegen enemey setup met veel burst) en dan ineens, BAM PENTAKILL YO. Onze corki was zoooo slecht, kheb nog nooit iemand zo hard gecarried i believe (hij stond eerst 0-5).

http://i49.tinypic.com/1y1kpc.jpg
http://i46.tinypic.com/20uxx1u.jpg

• godofal
  • Niet online

godofal

pffffffffffft
ik wordt echt gek van sommige mensen...
kom ik in de lobby, roep "mid" en selecteer lux
vervolgens entered meneer, roept "no i mid" selecteert zilean, locked in en vervolgens roept hij er nog ff "stfu" achteraan voordat ik ook maar wat kan zeggen
ik pak dan maar teemo, roep teemo top, waarna meneer #2 singed pakt
voordat ik kan reageren roept jungle "teemo take a supp" en roept singed "teemo be a teamplayer"

dus, ik pak leona, samen met ezreal in de lane
gaat op zich lekker tegen blitz/twitch, gewoon even matched lane, niks mis mee
uiteindelijk komen we in de midgame terecht, en gaat singed los
alles is constant mijn fout, terwijl het enige wat ik niet helemaal lekker doe is warden (altijd problemen mee early/mid) en daar heeft hij nou juist géén commentaar op...

leukste moment was nog toen cho'gath een invade op onze blue deed, dat deed hij al de hele game maar dit keer stonden we er met z'n 5en
cho dus dood, ik rondkijken en wij staan met z'n 5en vol HP vlak naast de baron
ik dus als een malle baron pingen en roepen dat we nú baron moeten doen
staan ze 10~15 seconden niks te doen in de jungle (wolfjes eten ofzo geloof ik) en uiteindelijk komen zilean en ez baron doen
ik baron tanken, en na ~10 seconden ofzo pakt blitz onze zilean weg, pakt evelynn onze ezreal weg en sta ik daar in m'n eentje baron te doen
als die (*&@$ nou gewoon gelijk met z'n 4en waren gekomen hadden we baron mákkelijk gehad
maar nee, dat is niet slim, want ze waren er o zo snel
dat zij geen smite hebben en een man minder maakt niet uit blijkbaar...

wat later kom ik baron warden, catch i teemo die baron staat te shroomen
dankzij een andere ward wist ik dat teemo zo goed als alleen stond en ik zag dat singed (jaja, de "teamplayer") net 3 seconden lopen top staat te farmen, ik dus als een malle teemo pingen terwijl ik 'm dash, stun, W eroverheen, ult erbij, en dan kijken waar singed blijft
singed koos er blijkbaar ervoor om al die pings te negeren (4 pings binnen 2 seconden mis je niet) en ik moet dus de achtervolging staken, ik heb immers 0 schade na m'n skills en kan teemo ook niet bijhouden

leuk die teammaten die van jou verwachten dat je wel de teamplayer gaat zijn maar vervolgens geen reet uitvoeren...

trouwens, ik report mensen die instalocken, een 2de rol inlocken en mensen die een rol kiezen die al gecalled is en dán locken altijd voor "refusing to communicate with teammates"
terechte report, toch?

[ Voor 4% gewijzigd door godofal op 13-11-2012 21:47 ]

Vergeet niet: pick order gaat voor callen. Als ik 3rd pick ben en nr 5 roept dat hij wil junglen terwijl ik geen zin heb in support heeft hij pech. Hij heeft niet meer recht op die positie omdat hij binnen een seconde dat we in de game lobby komen zijn positie heeft ge'called'. Als het toevallig goed uitkomt prima, maar zo niet dan mag hij gewoon lekker de rol picken die overblijft. Het staat zelfs in de summoner code, en terecht ook.

• godofal
  • Niet online

godofal

hmm, ik dacht dat het altijd andersom was; callen>pick
in de summoners code staat het trouwens niet zoals jij zegt, er staat dat je een gat in je team moet opvullen. als iemand dus al aangegeven heeft dat hij een bepaalde rol wilt spelen kan je die rol als gevuld zien

het zou zoiezo niet uitmaken: ik pickte zowel lux voor zilean en teemo voor singed (singed was nogal traag)

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:13

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Vic heeft het over draft pick, waar je om de buurt moet picken en niet allemaal tegelijk

[specs]

Verwijderd

Tja pick order of callen in blindpick het maakt niet veel uit.
Meestal minstens 3 gasten die instant top callen.
Of je nou doet wie het eerste inlockt of wie het eerste callt maakt natuurlijk niet veel uit. In beide gevallen ben je egoistisch bezig
Fanatic_FS schreef op woensdag 14 november 2012 @ 00:27:
Vic heeft het over draft pick, waar je om de buurt moet picken en niet allemaal tegelijk
Klopt inderdaad. Ik speel zelf geen blind pick meer, en ga er eigenlijk automatisch vanuit dat anderen dat ook zo doen, my bad! ;)

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 14 november 2012 @ 01:08:
[...]

Klopt inderdaad. Ik speel zelf geen blind pick meer, en ga er eigenlijk automatisch vanuit dat anderen dat ook zo doen, my bad! ;)
Vind je het niet vervelend dan om vaak 15+ minuten te moeten wachten op een game?
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 01:14:
[...]

Vind je het niet vervelend dan om vaak 15+ minuten te moeten wachten op een game?
Wut? Zal wel met je hoge hidden elo te maken hebben dan, want ik heb vrijwel altijd binnen 2 minuten een game op EU West.

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 14 november 2012 @ 01:16:
[...]

Wut? Zal wel met je hoge hidden elo te maken hebben dan, want ik heb vrijwel altijd binnen 2 minuten een game op EU West.
Nee ik bedoel dat er minstens 2x gedodged word voordat je kan spelen.
+ nog minstens 2 minuten ofzo wachten idd.
Mijn hidden elo is juist bizar laag word altijd gematched met unranked enzo

Verwijderd

godofal schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 21:45:
pffffffffffft
ik wordt echt gek van sommige mensen...
kom ik in de lobby, roep "mid" en selecteer lux
vervolgens entered meneer, roept "no i mid" selecteert zilean, locked in en vervolgens roept hij er nog ff "stfu" achteraan voordat ik ook maar wat kan zeggen
ik pak dan maar teemo, roep teemo top, waarna meneer #2 singed pakt
voordat ik kan reageren roept jungle "teemo take a supp" en roept singed "teemo be a teamplayer"

dus, ik pak leona, samen met ezreal in de lane
gaat op zich lekker tegen blitz/twitch, gewoon even matched lane, niks mis mee
uiteindelijk komen we in de midgame terecht, en gaat singed los
alles is constant mijn fout, terwijl het enige wat ik niet helemaal lekker doe is warden (altijd problemen mee early/mid) en daar heeft hij nou juist géén commentaar op...

leukste moment was nog toen cho'gath een invade op onze blue deed, dat deed hij al de hele game maar dit keer stonden we er met z'n 5en
cho dus dood, ik rondkijken en wij staan met z'n 5en vol HP vlak naast de baron
ik dus als een malle baron pingen en roepen dat we nú baron moeten doen
staan ze 10~15 seconden niks te doen in de jungle (wolfjes eten ofzo geloof ik) en uiteindelijk komen zilean en ez baron doen
ik baron tanken, en na ~10 seconden ofzo pakt blitz onze zilean weg, pakt evelynn onze ezreal weg en sta ik daar in m'n eentje baron te doen
als die (*&@$ nou gewoon gelijk met z'n 4en waren gekomen hadden we baron mákkelijk gehad
maar nee, dat is niet slim, want ze waren er o zo snel
dat zij geen smite hebben en een man minder maakt niet uit blijkbaar...

wat later kom ik baron warden, catch i teemo die baron staat te shroomen
dankzij een andere ward wist ik dat teemo zo goed als alleen stond en ik zag dat singed (jaja, de "teamplayer") net 3 seconden lopen top staat te farmen, ik dus als een malle teemo pingen terwijl ik 'm dash, stun, W eroverheen, ult erbij, en dan kijken waar singed blijft
singed koos er blijkbaar ervoor om al die pings te negeren (4 pings binnen 2 seconden mis je niet) en ik moet dus de achtervolging staken, ik heb immers 0 schade na m'n skills en kan teemo ook niet bijhouden

leuk die teammaten die van jou verwachten dat je wel de teamplayer gaat zijn maar vervolgens geen reet uitvoeren...

trouwens, ik report mensen die instalocken, een 2de rol inlocken en mensen die een rol kiezen die al gecalled is en dán locken altijd voor "refusing to communicate with teammates"
terechte report, toch?
No offence maar in normal blind pick moet je echt niet verwachten dat iedereen kiest wat hoort tot de metagame. Ik speel zelden blind pick en als ik het dan toch doe, is het omdat ik een champion wil oefenen. Waarom zou ik dan me tijd verspillen aan een andere hero omdat 3 gekken om ter snelst mid proberen te typen lol...

• godofal
  • Niet online

godofal

ik snap dat je het kan verwachten, ik zie het ook vaak zat, maar het hoort gewoon niet
een lane callen lijkt mss egoistisch, maar hoe anders wil je gaan bepalen wie er een bepaalde lane krijgt in blind pick? er is geen eerlijke manier
en mij boeit het ook niet enorm, ik heb er geen problemen mee om een andere lane te pakken als er gewoon gecommuniceerd word, maar zeggen "no i mid, stfu" en vervolgens inlocken vind ik erg asociaal, eigenlijk nog meer dan gewoon inlocken zonder iets te zeggen

het ging trouwens niet om de metagame, zilean is geen slechte mid (alleen wat nutteloos lategame) en singed is gewoon een sterke top champ
iets anders dan meta spelen vind ik ook geen probleem, zolang je er maar over communiceert en geen idiote keuze maakt (leona mid oid, dat is gewoon niet efficient)

• Nidhiki
  • Laatst online: 17-02-2024
Iemand die Zed al heeft geprobeerd? ben benieuwd of die leuk is :) Kom maar op met de verhalen

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Verwijderd

Nidhiki schreef op woensdag 14 november 2012 @ 08:21:
Iemand die Zed al heeft geprobeerd? ben benieuwd of die leuk is :) Kom maar op met de verhalen
Hij is echt leuk om te spelen!
Gisteravond na het trainen nog even op de LoL-client gekeken en zag dat hij te koop was.

Aan het begin is het even uitvogelen hoe die schaduw werkt, maar daar ben je zo achter.
Ik heb de recommended items gebruikt in het eerste potje. Maar ik denk dat als je je volledig concentreerd op AD dat het dan wat leuker word :o

• SHEePYTaGGeRNeP
woop woop 1558 elo al weer :)
4-1 in totaal.

Die Blitzcrank game omg :( Had iemand maar lolreplay. We hadden Vayne ziek hard gefeed op botlane, ze was iets van 8-1 ofzo :D. Toen midgame kwam, letterlijk elke grab die ik op vayne deed was raak en zo wonnen we. :D

• godofal
  • Niet online

godofal

ik heb zed een paar potjes gezien, en zelfs in de spotlight vond ik hem veels te zwak ogen
lijkt gewoon alsof er niet genoeg schade uit gepompt kan worden om ermee te assasinaten zoals de bedoeling is
onder 50% HP gaat het natuurlijk wel, maar daarboven niet echt

Q doet niet echt veel schade heb ik het idee

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Gisteren LoL maar eens een kans gegeven. Vanwege de downtime op EUWest maar Nordic/East gedaan. Wat hebben die gasten daar ontzettend langzame computers :) In het laadscherm zit je meestal 1-2 minuten te wachten voordat de sloomste de boel heeft opgestart.

Vanuit m'n DotA ervaring moet ik zeggen dat het wel lekker speelt. Als je lang in je lane blijft dan level je de meeste gasten er al uit. Elise (Spider Queen) is wel erg imba moet ik zeggen. Vanwege die spider-form heb je vet veel skills waarmee je je tegenstander vet kunt overrompelen. Fiddlesticks is ook wel lachen. Wel stuk moeilijker omdat hij veel AP nodig heeft maar ook moet kunnen tanken vanwege zo'n Ult en Life Drain (of hoe het ook heet).

Kijken hoe lang ik dit spel echt gratis kan blijven spelen :)

Hoe lang duurt het gemiddeld voordat je level 30 bent? Volgens mij ben je dan best wel een tijd bezig of niet?

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-10 15:35
Morphs schreef op woensdag 14 november 2012 @ 08:37:

Hoe lang duurt het gemiddeld voordat je level 30 bent? Volgens mij ben je dan best wel een tijd bezig of niet?
Ik ben nu denk ik weer een maandje aan het spelen en ben van l12 naar 24 gegaan. En het gaat nu best langzaam. Speel zo'n 3-5 potjes per dag en in het weekend wel een stuk meer. Dus ik verwacht dat ik nog wel een maand meer bezig bent. Dus als je gewoon een baan hebt en ook andere verantwoordelijkheden denk ik toch wel snel een maand of 3.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:10

m0nk

16-09-2003 15.15

Heb hem ook gelijk gekocht en wat custom games gespeeld. Die ultimate is echt heerlijk! Moe(s)t wel heel erg wennen aan de skill combo's met die shadow, vooral positioning.. Ga er vanavond ofzo maar eens wat normals mee spelen.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Ja precies. Dat zette me aan het denken, blijkbaar is ranked play echt bedoeld voor mensen die al een tijd spelen en veel ervaring hebben met het spel. Zijn er nog andere dingen die je unlocked op level 30?

Waarschijnlijk heb je tegen die tijd weinig/geen leavers meer in games dan?

• Bermbom
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-11 08:39
Morphs schreef op woensdag 14 november 2012 @ 08:43:
Ja precies. Dat zette me aan het denken, blijkbaar is ranked play echt bedoeld voor mensen die al een tijd spelen en veel ervaring hebben met het spel. Zijn er nog andere dingen die je unlocked op level 30?

Je unlocked ook alle rune spots.

• godofal
  • Niet online

godofal

Morphs schreef op woensdag 14 november 2012 @ 08:43:

leavers ga je altijd houden, en dat ligt ook aan het niveau waar je op speelt
als je hidden elo hoger is kom je bij de betere spelers die het wat serieuzer (lees: minder trollers) aanpakken, maar van tijd tot tijd zal je altijd een leaver tegenkomen
zelfde geld voor ragers en flamers helaas

en ranked "pas" op lvl30 is nog steeds te vroeg, tegen die tijd ken je misschien een deel van alle champions qua skills, maar een hóóp weet je gewoon nog niet en zelfs als je het weet moet je het ook nog kunnen
misschien dat je DoTA achtergrond helpt, maar de gemiddelde speler die lvl30 bereikt is nog lang niet klaar voor ranked

gewoon lekker spelen, champions leren en lol hebben
het beste is om samen met een vriend te gaan spelen en teamspeak oid aan te zetten, helpt vaak enorm (ook al weet die persoon er ook nog niet zoveel vanaf :+ )

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 14 november 2012 @ 01:08:
[...]

nou i kmeot even zzeggen dat ik dat dus niet doe. i kheb maar 2 rune pages, dus kan geen apge voor AD, AP, Support en tank doen. ik denk dat als je meerdere runepages hebt, je dan dat wel zou moeten doen.
ons teampje had gister ook ff zed geprobeert op mid. jammer dat daar ook een enemy zed zat die zed al iets vaker had gespeelt, shoop werd helemaal afgeslacht. bot lane waar ik zat ook afgeslacht door graves. overal ging het op sommige punten gister wel goed, maar op veel punten hadden we dikke pech.
ik flame niemand behalve mijzelf. ik heb geleerd om naar jezelf te kijken voor je andere oordeeld. zzelf deed ik naar mijj mening niet hlemaal goed, ik had nog niet eerder chogath support gespeeld, en ook geen alistar support, nou ja, wel support maar neit op deze manier. het was wel leuk om met 4 1500+ elo's te spelen.

had in eerste potje trouwens een rot xin, die totaal niet foccuesde. hij was jungle, rengar en cho(ik) bot, werkt opzich vrij goed altijd. wij pingen voor gank, hij komt, wacht in bosje. wij springen in en wat doet xin...... ja hoor terug rennen want de golem is gespawnt........ dubbel kill ashe. daarna, gaat hij weer wachten..... wij weer dood, en dan w8 hij nog en dan gaat hij in voor de kill. natuurlijk 10 seconden later wat niet tot asist lijde. erg jammer dat aan begin metteen weer fout gaat.

aan de andere kant, wij hadden naar dubbel kill niet zo agressief moeten spelen, maaar wel erg jammer van xin had liever een tweaker gehad op skype ofzo, want hier was totaal niet meer te communiceren.

nou ja, misschien vanavond meer geluk

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2012 09:15 ]

• Jeffroiscool
Ik heb m'n 1e 2 placement matches intussen al verloren...
Ik sta er dan ook direct vreselijk slecht voor :(

1e game:
Grotendeels mijn schuld, ik geef een kill aan Jarvan na een onverwachte aggressie uit het niks en hij outdamaged mij early gewoon (ook icm met zijn passive). Daarna probeer ik langzaam te farmen om bij te blijven (onder mijn tower). Maar het de enemy team heeft een Maokai, die is niet bang om 5/6 turretshots te tanken om Jarvan nog verder ahead te zetten, had op dat moment eigenlijk niet meer in m'n lane moeten zijn (100% naar 0% dive)
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/1q3z0

2e game:
Ik wist dat ik had moeten dodgen toen Zed zei dat hij hem voor de 2e keer speelde...
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/1q3xs

Lijkt erop dat mijn nieuwe elo onder de 1400 gaat zijn als het zo door gaat en ik zal er wel thuis horen, we hebben nu dus meer mensen waardoor het skillniveau zich opnieuw verdeeld.

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op woensdag 14 november 2012 @ 09:13:
Ik heb m'n 1e 2 placement matches intussen al verloren...
Ik sta er dan ook direct vreselijk slecht voor :(

1e game:
Grotendeels mijn schuld, ik geef een kill aan Jarvan na een onverwachte aggressie uit het niks en hij outdamaged mij early gewoon (ook icm met zijn passive). Daarna probeer ik langzaam te farmen om bij te blijven (onder mijn tower). Maar het de enemy team heeft een Maokai, die is niet bang om 5/6 turretshots te tanken om Jarvan nog verder ahead te zetten, had op dat moment eigenlijk niet meer in m'n lane moeten zijn (100% naar 0% dive)
[afbeelding]

2e game:
Ik wist dat ik had moeten dodgen toen Zed zei dat hij hem voor de 2e keer speelde...
[afbeelding]

Lijkt erop dat mijn nieuwe elo onder de 1400 gaat zijn als het zo door gaat en ik zal er wel thuis horen, we hebben nu dus meer mensen waardoor het skillniveau zich opnieuw verdeeld.
hey jeff, cho'gath en blitz zijn echt heerlijke combo, wil je die vanavond uitproberen op bot(lane)?
je vet leuk, blitz pullt in tower chogath omhoog, BAM first blood.
leuke is dat je ze helemaal outfarmed laat. want ze durf niet bij turret te komen.odmat daar dikke CC wacht. mochten ze trouwens de spikes overleven, dan duwt blitz ze wel weer omhoog, flashen kunne ze niet door silence van chogath

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2012 10:32 . Reden: bot alne, niet bot AI ofc ]

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-10 15:35
Geef maar een invite. Kan spelen als Janna Support or Nunu Jungle.
Gisteren ook Vladimir even geprobeerd maar dat was niets. Wellicht doordat ik de bot had met een Allistar die er echt geen zak van snapte. Stond op een gegeven moment 0/9/0 die gast. Wachte niet op mij, ging 2vs1 gevechten aan en bleef maar doorgaan met proberen dmg te doen zonder terug te trekken. Met Vladimir kon ik dus niet heel veel doen maar zijn mechanics spreken me ook niet aan. Wil eigenlijk nog blitz halen maar die is wel vrij prijzig :) Ach, aan wat moet ik mijn puntjes anders besteden he op level 24 :)

Je kan toch met IP ook nog extra runepages kopen? Heb er nu 2. 1 voor puur support met MR/AR/GP10 en 1 waarbij ik van alles en nog wat heb (ook tier 2 runes van vroegah) die iets meer op damage zijn (AP en AD samen) gefocussed maar ook weer een mix tussen jungle. Niet echt heel bijzonder dus. Heb wel 3 masterie trees (support, jungle en AP/AD). Maarja AP en AD zijn beide eigenlijk ook weer verschillend

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Verwijderd

he?
http://www.surrenderat20....-preview-its-tuesday.html

Tiamat

•(Melee Only)
•+50 Attack Damage
•+15 Health Regen per 5 seconds
•UNIQUE Passive – Cleave: Your attacks deal up to 60% of your Attack Damage to units around your target – decaying down to 20% near the edge.
•UNIQUE Active – Crescent: Deals up to 100% of your Attack Damage to units around you – decaying down to 60% near the edge – 10 second cooldown.

upgrade tiamat

Ravenous Hydra

•(Melee Only)
•+75 Attack Damage
•+10% Life Steal
•Passive: Damage dealt by this item works with Life Steal.
•UNIQUE Passive – Cleave: Your attacks deal up to 60% of your Attack Damage to units around your target – decaying down to 20% near the edge.
•UNIQUE Active – Crescent: Deals up to 100% of your Attack Damage to units around you – decaying down to 60% near the edge – 10 second cooldown.

melee only
ze zijn echt wel alles overhoop aan het halen
>:)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2012 10:46 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:45:
he?
http://www.surrenderat20....-preview-its-tuesday.html

Tiamat

•(Melee Only)
•+50 Attack Damage

upgrade tiamat

Ravenous Hydra

•(Melee Only)
•+75 Attack Damage
•+10% Life Steal

melee only
mellee only, klinkt logisch, het is een axe, met de bedoeling om te cleave, ik ben blij dat ze dat hebben gedaan. word lachen met chogath tiamat XD
maar de cleave ability is dus nu EINDELIJK Unique, 6 van die dingen is ook erg overkill

• SHEePYTaGGeRNeP
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:45:
upgrade tiamat

Ravenous Hydra

•(Melee Only)
•+75 Attack Damage
•+10% Life Steal

melee only
Ja, lijkt mij een beetje broken die Hydra.

Bijvoorbeeld je hebt full stacked BT = 15% lifesteal + 10% van het item zelf = 25% lifesteal.
200 damage op een minion = 50 hp terug.
2 minions eromheen = 60% van 200 = 120. 120 x 25% = 40. samen 50 + 40 = 90 hp terug.
2 caster minions = ~30% van 200 = 60 x 25% = 15 samen 105 hp terug van 1 auto attack :o

Toch niet zo op als ik dacht. maar dat is als je maar 200 damage doet :p

• godofal
  • Niet online

godofal

wat ik me afvraag is hoe het gaat werken met switchende champs zoals kayle, nida en jayce
op nida en jayce lijkt me dat het gewoon alleen in melee stance werkt, maar met kayle kan het net wat anders zitten lijkt me

• Jeffroiscool
godofal schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:01:
wat ik me afvraag is hoe het gaat werken met switchende champs zoals kayle, nida en jayce
op nida en jayce lijkt me dat het gewoon alleen in melee stance werkt, maar met kayle kan het net wat anders zitten lijkt me
Ik denk dat de damage telt als damage om jezelf heen. Dus ookal doe je het ranged moeten ze voor je neus staan.

Verwijderd

SHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:53:
[...]

Bijvoorbeeld je hebt full stacked BT = 15% lifesteal + 10% van het item zelf = 25% lifesteal.
2 minions eromheen = 60% van 200 = 120. 120 x 25% = 40. samen 50 + 40 = 90 hp terug.
2 caster minions = ~30% van 200 = 60 x 25% = 15 samen 105 hp terug van 1 auto attack :o

full stacked BT geeft meer lifesteal
120 x 25% = 40 euh = 30 :)
en dat is zonder de active van de item :)
godofal schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:01:
zolang ze melee zijn werkt het, als ze van stance veranderen verliezen ze de passives omdat ze ranged worden
werkt ook niet met kayle haar E staat allemaal in het artikel bij de faq onderaan
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:06:
[...]

las net dat hij alleen lifesteal doet van het item zelf. dus 10% van damge van item krijg je als health.
en het word moeilijker om lifesteal te krijgen in S3 las ik net
[ Does RH factor in all of your lifesteal? ]: "Does it factor in all your life steal - Currently, no. We're tweaking the ratio of this - but right now it uses 50% of your life steal for the AoE portion of it - but we're still tuning."

er staat dus in het item
dus ik weet niet waar jij dat vandaan hebt

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2012 11:10 ]

Verwijderd

[...]

las net dat hij alleen lifesteal doet van het item(damage)zelf. dus X% van damge van item krijg je als health.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2012 11:13 . Reden: sorry, misstype, het is itemdamage ]

• SHEePYTaGGeRNeP
[...]

las net dat hij alleen lifesteal doet van het item zelf. dus 10% van damge van item krijg je als health.
Ah ok :P
@DarkCorvuz WISKUNdE IS NIET MIJN GOEDSTE VAK :( en true BT geeft 20% fully stacked.

• speedzor
SHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:11:
[...]

Ah ok :P
@DarkCorvuz WISKUNdE IS NIET MIJN GOEDSTE VAK :( en true BT geeft 20% fully stacked.
Nederlands blijkbaar ook niet :P

Streaming History

Verwijderd

[...]

[ Does RH factor in all of your lifesteal? ]: "Does it factor in all your life steal - Currently, no. We're tweaking the ratio of this - but right now it uses 50% of your life steal for the AoE portion of it - but we're still tuning."

[ How will this interact with critical strikes? ]: "It currently does not work with critical strikes - it only inherits your base attack damage.

Essentially Hydra --> BT is a very powerful combination while Hydra --> IE is far less so."

20%BT
10%RH
12% zeke's
10% blade of the rune king (wiens passive wel verraderelijk stackt met RH)
12% wriggles
18% executioners callin

edit even vergeten : 15% hextech gunblade

valt nog te zien hoeveel changes ze doen

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2012 11:24 ]

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:05:

[...]

zolang ze melee zijn werkt het, als ze van stance veranderen verliezen ze de passives omdat ze ranged worden
werkt ook niet met kayle haar E staat allemaal in het artikel bij de faq onderaan
klopt, lees ik ook net
GP's parrrley procced tiamat trouwens weer wél

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:19:
[...]

[ How will this interact with critical strikes? ]: "It currently does not work with critical strikes - it only inherits your base attack damage.

Essentially Hydra --> BT is a very powerful combination while Hydra --> IE is far less so."

20%BT
10%RH
12% zeke's
10% blade of the rune king (wiens passive wel verraderelijk stackt met RH)
12% wriggles
18% executioners calling

valt nog te zien hoeveel changes ze doen
oke je hebt gelijk. ik heb verkeert gelezen. maar ik hoop dat dit word generft. want als je dit item doet met warwick, en dan dikke lifesteal. dan word WW echt OP

Verwijderd

[...]

ok dus niet om de eikel uit te hangen maar toch even deze situatie herbekijken uit nieuwsgierigheid
fully stacked BT 20%ls + RH 10%ls = 30%ls
200 damage op een minion = 60 life
2 minions eromheen = 60% van 200 = 120 damage x 30% /2 (omwille van de 50%ls op additional targets) = 18 life * 2(minions) = 36 life
2 caster minions = 20% (aangenomen dat ze ver staan) van 200 = 40 damage x 30%/2 = 6 life *2(minions) = 12 life
60+36+12=108 life
je zat er dicht bij sheepy :)

als je daarbij nog eens rekening houdt met een blade of the ruined king
nog eens 10%ls erbij dan kom je op 40%ls = 80+48+16= 144 life + de passive van BotRK
Unique: Your attacks deal 4% of the target's current health in magic damage and heals you for half the amount (120 max vs minions).
toch al niet slecht als je maar 200 damage doet

edit : en de active van RH
2 minions eromheen = 100% van 200 = 30% /2 (omwille van de 50%ls op additional targets) = 30 life * 2(minions) = 60 life
2 caster minions = 60% (aangenomen dat ze ver staan) van 200 = 120 damage x 30%/2 = 18 life *2(minions) = 36 life
60+60+36=156 life
die je toch elke 10sec kan doen

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2012 11:48 ]

• SHEePYTaGGeRNeP
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:44:
[...]

ok dus niet om de eikel uit te hangen maar toch even deze situatie herbekijken uit nieuwsgierigheid
2 minions eromheen = 60% van 200 = 120 damage x 30% /2 (omwille van de 50%ls op additional targets) = 18 life * 2(minions) = 36 life
2 caster minions = 20% (aangenomen dat ze ver staan) van 200 = 40 damage x 30%/2 = 6 life *2(minions) = 12 life
60+36+12=108 life

nog eens 10%ls erbij dan kom je op 40%ls = 80+48+16= 144 life + de passive van BotRK
Unique: Your attacks deal 4% of the target's current health in magic damage and heals you for half the amount (120 max vs minions).
Maar ik las net van Jeffro? weet ik zo niet. Dat die splash damage lifesteal gecapped is op 10% vanhet item zelf.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:44:
[...]

60+36+12=108 life

ik denk dat je bij dit item, niet voor puur LS moet gaan. ik denk dat je beter voor Attack speed kunt gaan, dat is veel effectiever. de herald is goed hiermee, geeft LS en attackspeed.

Verwijderd

SHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:46:
[...]

Maar ik las net van Jeffro? weet ik zo niet. Dat die splash damage lifesteal gecapped is op 10% vanhet item zelf.
je moet alles lezen e

en nu ga ik nog wat werken

Verwijderd

wanneer komen al die items nou in de game? worden deze er nu al ingedrukt? om dde paar dagen een update qua items, masteries en spells?

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:47:
[...]

ik denk dat je bij dit item, niet voor puur LS moet gaan. ik denk dat je beter voor Attack speed kunt gaan, dat is veel effectiever. de herald is goed hiermee, geeft LS en attackspeed.
werkt CDR eigenlijk met items?

nvm, opgezocht en het werkt niet helaas

[ Voor 6% gewijzigd door godofal op 14-11-2012 11:57 ]

Verwijderd

godofal schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:56:
[...]

werkt CDR eigenlijk met items?
lol, nee dat werkt niet. beetje OP met sommige items zoals static enzo XD

Verwijderd

Zou dat splash damage item werken op kayle haar E. Dan lijkt hij me wel goed. Voor de rest lijkt het me gewoon een noobtrap. Op melee mannetjes moet je of tanky bouwen of iets om te zorgen dat je niet gekite word en dat item doet geen van de 2.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:29:
Zou dat splash damage item werken op kayle haar E. Dan lijkt hij me wel goed. Voor de rest lijkt het me gewoon een noobtrap. Op melee mannetjes moet je of tanky bouwen of iets om te zorgen dat je niet gekite word en dat item doet geen van de 2.
nee werkt neit. staat ook in de post. alleen mellee werkt.

en dit item is voor farming. niet voor champ killing. dit is handig voor champ die geen AOE aanvallen hebben.
en voor tanks, tja, als tank bouw je toch niet zo heel veel AD, dus dan is dit item beetje zonde om te kopen.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2012 12:46 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:41:
[...]

nee werkt neit. staat ook in de post. alleen mellee werkt.

en dit item is voor farming. niet voor champ killing. dit is handig voor champ die geen AOE aanvallen hebben.
en voor tanks, tja, als tank bouw je toch niet zo heel veel AD, dus dan is dit item beetje zonde om te kopen.
Dan lijkt hij me alleen goed voor warwick, fiora en ad fizz. De rest van de melee champs kunnen of makkelijk pushen of hij werkt erg slecht met hun skillset.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 13:08:
[...]

Dan lijkt hij me alleen goed voor warwick, fiora en ad fizz. De rest van de melee champs kunnen of makkelijk pushen of hij werkt erg slecht met hun skillset.
ik ga hem denk ik ook gebruiken met cho gath, als ik solo top ben is het een extra naast spikes. erg handig voor last hitting.

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-11 09:37
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 13:22:
[...]

ik ga hem denk ik ook gebruiken met cho gath, als ik solo top ben is het een extra naast spikes. erg handig voor last hitting.
Met cho gath heb je hem toch niet echt nodig? Met WW maak ik meestal een madres zo hard heb je deze item niet nodig. Alleen om nog sneller te clearen.

Soms vraag ik me welke item nu werkt met life steal/spell vamp en of hij wel/niet werkt met abilities. Dat staat volgens mij nergens beschreven in de omschrijving.

Ravenous Hydra
•(Melee Only) <- hoe weet je dit?
•+75 Attack Damage
•+10% Life Steal
•Passive: Damage dealt by this item works with Life Steal. <- normaal staat dit er niet bij. Ik ga automatisch er van uit als het AD damage doet dat hij ook werkt met lifesteal. Maar ook dit is niet altijd het geval.
•UNIQUE Active – Crescent: Deals up to 100% of your Attack Damage to units around you – decaying down to 60% near the edge – 10 second cooldown. <- catlyin gebruikt voornameijk auto attack. Dan zal deze uniqe active ook wel handig zijn toch?

[ Voor 3% gewijzigd door Killertjuh op 14-11-2012 13:30 ]

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Steelbound ben jij toevallig broertje van Drunkendemon? Anders misschien de neef van Exlaxl?
Het is fijn dat je ons wilt duidelijk maken op welke hero jij welk item gaat gebruiken. Maar als iedereen dat gaat doen dan gaat het nergens meer over.

Je kan beter stellen waarom jij denkt waarom het item goed is voor bepaalde heroes en daarachter de technische kant beredeneren.

Nouja just my 2 cents
Killertjuh schreef op woensdag 14 november 2012 @ 13:28:

•Passive: Damage dealt by this item works with Life Steal. <- normaal staat dit er niet bij. Ik ga automatisch er van uit als het AD damage doet dat hij ook werkt met lifesteal. Maar ook dit is niet altijd het geval.
Sterker nog: dit is nooit het geval. Lifesteal geldt altijd alleen voor AUTO-ATTACKS, niet voor abilities en andere effects. Daarop is SPELL VAMP van toepassing.

Verwijderd

[...]

Met cho gath heb je hem toch niet echt nodig? Met WW maak ik meestal een madres zo hard heb je deze item niet nodig. Alleen om nog sneller te clearen.

Soms vraag ik me welke item nu werkt met life steal/spell vamp en of hij wel/niet werkt met abilities. Dat staat volgens mij nergens beschreven in de omschrijving.

Ravenous Hydra
•+75 Attack Damage
•+10% Life Steal
je meot riots post lezen. alle phisical damage proct dit ding. basic attacks proced alleen als je mellee bent. jayce doet met hammer stand procs, maar in ranged niet meer.

en madres word vergehaald, die bestaat straks neit meer. dit kun je lezen op www.surrenderat20.net
Vicarious schreef op woensdag 14 november 2012 @ 13:35:
[...]

Sterker nog: dit is nooit het geval. Lifesteal geldt altijd alleen voor AUTO-ATTACKS, niet voor abilities en andere effects. Daarop is SPELL VAMP van toepassing.
damage van dit item doet ook lifesteal
streafer schreef op woensdag 14 november 2012 @ 13:32:
Steelbound ben jij toevallig broertje van Drunkendemon? Anders misschien de neef van Exlaxl?
nope, hoe kom je zo bij?
streafer schreef op woensdag 14 november 2012 @ 13:32:
Het is fijn dat je ons wilt duidelijk maken op welke hero jij welk item gaat gebruiken. Maar als iedereen dat gaat doen dan gaat het nergens meer over.

Je kan beter stellen waarom jij denkt waarom het item goed is voor bepaalde heroes en daarachter de technische kant beredeneren.

Nouja just my 2 cents
ik zal je even vertellen.
cho gath E is een toggle die bij elke basic attack spikes schiet, voor een cone AOE, deze scaled met 20% AP.
dan heb je de nieuwe tiamat, AOE scaled met AD.

als je met chogath nou een hybrid doet, met rageblade, hexgunblade.

dan heb je behoorllijk health regen,
want je krijg spell vamp van je spikes en life steal van tiamat.

plus zieke dmg increase en AS van rageblade.
plus leuke burst dmg van gunblade.

als hiernaast nog wat defences bouwt, en beetje AS.

dan heb je een zieke pusher. snelle clearing en survive.

wat tiamat en gunblade en rageblade 3 slots
dan heb je nog 3 slots voor wat health/AS items.

zelf zou ik denk ik een witch end doen. misschien een frozen mallet en warmorg

• SHEePYTaGGeRNeP
Maar je kan Ravenous Hydra gewoon als Caitlyn kopen en dan toch +75 attack damage krijgen ye? Alleen die tiamat proc werkt niet?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 13:08:
[...]

mja het hangt een beetje ervan af hoe ie effectief gereleased zal worden maar ik zie er wel wat nut in voor een paar top bruisers
ok het is fijn om een wave te clearen maar het is volgens mij nog fijner in teamfights aangezien ze de radius van tiamat groter hebben gemaakt en daarmee ben je toch wel iets als ze met 5 een turret in het midden willen neerhalen dan doe je toch plots behoorlijk wat meer damage, ik denk dat fiora zeker hier wat aan heeft maar er zullen nog wel wat champs zijn die dit item zullen willen bouwen in sommige situaties

[ How big is the splash range? ]: "It's roughly 2x to 2.5x as big - but suffers damage fall-off the farther out you are from the epicenter.
Essentially, around the old Tiamat splash range, you get full damage - but the farther out you go the less damage you take."
[...]

Ravenous Hydra
•UNIQUE Active – Crescent: Deals up to 100% of your Attack Damage to units around you – decaying down to 60% near the edge – 10 second cooldown. <- catlyin gebruikt voornameijk auto attack. Dan zal deze uniqe active ook wel handig zijn toch?
•(Melee Only)

staat allemaal uitgelegd in de red posts

ik denk dat dit erbij staat om duidelijker aan te geven dat de procs ook life stealen

de uniques werken niet voor ranged champs
voor ranged champs geeft deze item enkel AD hp regen en lifesteal
het is waarschijnlijk niet cost efficient
Pagina: 1 ... 94 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.