dat convert toch niet.Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:37:
[...]
Fraps? Zo zijn er wel meerdere programma's.
dan neem je gewoon je replay weer op
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
dat convert toch niet.Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:37:
[...]
Fraps? Zo zijn er wel meerdere programma's.
Verwijderd
Ja maar dan wel als een video waar je iets mee kunt.Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:39:
[...]
dat convert toch niet.
dan neem je gewoon je replay weer op
Verwijderd
Verwijderd
true true (damage), maar als je dus iets op youtube wilt zetten moet je dus:Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:40:
[...]
Ja maar dan wel als een video waar je iets mee kunt.
Verwijderd
dan heb je wel een HDD van 2 terra nodig als je 2300 potjes hebt gespeeld, als het al niet meer is.SHEePYTaGGeRNeP schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:44:
Je gaat toch niet al je games bewaren angel?
Ik heb ook LoLreplay gebruikt en toen had ik gewoon elke game ongeveer weggegooid
Behalve scrims o.i.d. of zieke plays
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:46:
P.S. Sheep, vette naam, je profiel naar gaat over datum en tijdstip heen XD
Verwijderd
indeed,SHEePYTaGGeRNeP schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:48:
[...]
Noob tweakers website kan mijn heilige naam gewoon niet aan
Verwijderd
Ik ben er van 17:30 tot 18:45!Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:49:
[...]
indeed,
btw we kunnen vanavond misschien wel ff een potje met z'n allen doen? lijkt mij wel een keer leuk.
Verwijderd
super vet natuurlijk, ik werk tot 17:00 dus weet niet of ik dat wel haal.
Verwijderd
Of langer spelen kan natuurlijk ook.Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:58:
[...]
wel kort btw, dat s net genoeg voor 1 goed potje lol
Verwijderd
hoezo? we gaan dan toch lekker team tweakers tegen noobs doen?Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:00:
[...]
Of langer spelen kan natuurlijk ook.
Add me, VHC Sookie ik doe vanavond wel paar potjes mee. (Niet als speed meedoet, geen zin om gepwned te worden)
Verwijderd
Was maar een geintjeVerwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:01:
[...]
hoezo? we gaan dan toch lekker team tweakers tegen noobs doen?
Verwijderd
niet bang zijn. als ik er ben word ik geflamed, tot later in de game, dan zijn er van die "WTF!!!!" momentenVerwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:01:
[...]
Was maar een geintje
Ik heb zelf ook een paar keer meegedaan met 5vs5 GoT-ers, maar zelfs daar werd flink geflamed.
Eigenlijk best jammer.
Ik vermoed dat ik practice heb vanavond, je bent veiligVerwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:00:
[...]
Of langer spelen kan natuurlijk ook.
Add me, VHC Sookie ik doe vanavond wel paar potjes mee. (Niet als speed meedoet, geen zin om gepwned te worden)
Verwijderd
http://www.reddit.com/r/l...hampion_rotation_week_51/Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:26:
welke champ zijn er nu in de rotation? ik kan niet op de site komen, want dat word ik eruit gekiockt op het werk XD
450: Ashe
1350: Fiddlesticks, Jax
3150: Lux, Twitch
4800: Maokai
6300: Elise, Vladimir, Volibear, Wukong
Verwijderd
daar kan ik ook niet op. en heb geen behoefte aan lastige vragen op het werk wat ik uberhaupt op dat soort sites doe XD
Verwijderd
ADC?SHEePYTaGGeRNeP schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:49:
Tips for people wanting to learn ADC:
http://www.reddit.com/r/l...ple_wanting_to_learn_adc/
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2012 10:50 ]
LoLreplay is juist makkelijk.Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:43:
[...]
true true (damage), maar als je dus iets op youtube wilt zetten moet je dus:
1. LoL replay om op te nemen
2. fraps(bijvoorbeeld) om je record op te nemen
3. video bewerkingsprogramma
4. youtube uploaden
dan hrb je dus in totaal 3 bestandjes voor 1 filmpje XD
dat moet toch makkelijker kunnen?
vooral als je ook nog eens commentaar erbij wilt geven
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Verwijderd
mijn laptop trekt dat helaas niet. ik heb wel een hele tijd samen met een vriend gestreamt en dan deed ik commentaar via skype enzo. en dat werkte wel goed, jammer dat hij naar amerika is verhuist voor school/werk, dat spreek je elkaar nauwlijks door tijdverschillen.Jeffroiscool schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:53:
[...]
LoLreplay is juist makkelijk.
Je opent replay en neemt dit op met Fraps en spreek direct je gedachten/commentaar in.
Of je doet als mij en streamed gewoon je games als je er zin in hebt naar Twitch.tv of Own3d
Yup, denk ik ook de reden dat ik er nu nooit meer iemand over hoor/zie, terwijl ik ze een jaar geleden ofzo nog best vaak speelde. Maar het oude clubje van toen (met oa. The Virtual, Marcks, Hugo1981, Mannetje, Saphua) is grotendeels gestopt (ik zie ze iig zelden meer online) en daar zijn een aantal minder volwassen personen voor teruggekomen. Ik vond de games zelf ook minder leuk en ben er nu ook niet actief meer naar op zoek.Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:01:
[...]
Ik heb zelf ook een paar keer meegedaan met 5vs5 GoT-ers, maar zelfs daar werd flink geflamed.
Eigenlijk best jammer.
[ Voor 7% gewijzigd door Vicarious op 13-11-2012 11:01 ]
Vicariously I live while the whole world dies
Verwijderd
ik zeg, nieuw groepje, nieuwe kansen, en als er niet serieus kan worden gedaan dan knikker je ze er zo uit, HOP.Vicarious schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:59:
[...]
Yup, denk ik ook de reden dat ik er nu nooit meer iemand over hoor/zie, terwijl ik ze een jaar geleden ofzo nog best vaak speelde. Maar het oude clubje van toen is grotendeels gestopt (ik zie ze iig zelden meer online) en daar zijn een aantal minder volwassen personen voor teruggekomen, dat verschil was duidelijk te merken. Ik vond de games zelf ook minder leuk en ben er nu ook niet actief meer naar op zoek.
Dit zal de 1100-1300 elo range een hele hoop helpenWe recently just rolled out a beta test of a new matchmaking change that is live in NA only. When we make sure it has the desired effects, we'll turn it on globally.
--
The matchmaker will now take into account the [Number of Wins] a player has in every matchmade queue (Normal SR, Normal TT, Ranked Solo/Duo, etc).
This means that for the first few minutes, the matchmaker will attempt to find teammates and opponents that have a relatively similar [Number of Wins] as you in addition to trying to find teammates and opponents that also have a similar [Elo]. However, this does not mean it's impossible to get matched into a game with a large difference in [Number of Wins]--it's just more rare.
Verwijderd
hoe gaan ze dit doen met team queue? word dan het gemiddelde genomen ofzo? maar wel leuk trouwens. dan kom je dus nu in normal en ranked bij mensen met zelfde skillzzzz. als ze nu de andere maps ook bij de queue's gooien zou ook wel leuk zijnspeedzor schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:03:
http://www.reignofgaming....he-matchmaking-parameters
[...]
Dit zal de 1100-1300 elo range een hele hoop helpenDe keren dat een vriend tegen me klaagt dat hij met 400 ranked wins moet spelen tegen mensen met minder dan 10 is teveel om bij te houden.
Yes, dat gaat weer schelen, nu nog in EUWest. hele tijd die mensen met 200 normal winsspeedzor schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:03:
[...]
Dit zal de 1100-1300 elo range een hele hoop helpenDe keren dat een vriend tegen me klaagt dat hij met 400 ranked wins moet spelen tegen mensen met minder dan 10 is teveel om bij te houden.
Vind het zelf ook jammer, ik speel tegenwoordig maar met een paar mensen en als ze gaan ragen/flamen negeer ik ze gewoon.Vicarious schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:59:
[...]
Yup, denk ik ook de reden dat ik er nu nooit meer iemand over hoor/zie, terwijl ik ze een jaar geleden ofzo nog best vaak speelde. Maar het oude clubje van toen (met oa. The Virtual, Marcks, Hugo1981, Mannetje, Saphua) is grotendeels gestopt (ik zie ze iig zelden meer online) en daar zijn een aantal minder volwassen personen voor teruggekomen. Ik vond de games zelf ook minder leuk en ben er nu ook niet actief meer naar op zoek.
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Verwijderd
JEMIG, jij hebt veel vriendenJeffroiscool schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:10:
[...]
Vind het zelf ook jammer, ik speel tegenwoordig maar met een paar mensen en als ze gaan ragen/flamen negeer ik ze gewoon.
Daar is gister nog wel een leuk potje uit gekomen trouwens
Normaal gesproken ben ik een meh AD Carry imo. Positioning in fights vind ik moeilijk en ik sta nog te kijken dat ik het volgende potje 4v5 gewonnen heb xD
[afbeelding]
Ik vind Draven/Varus echt leuke champions maar moeilijker qua positioning. Geen flauw idee hoe ik veilig die Q's kan blijven oppakken met Draven xD
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2012 11:13 ]
Ik zit aan de 300 maar ik heb geen flauw idee wie er nooit online meer zijn etc en ik wil niet per ongeluk iemand weggooien die ik eigenlijk in m'n lijst wil houden
Verwijderd
Werkt ook omgekeerd... Er zijn genoeg spelers met 1000 wins of meer, die evenslecht zijn als iemand met 200 wins.speedzor schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:03:
[...]
Verwijderd
ik kan jou dus niet toevoegenJeffroiscool schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:13:
[...]
Ik zit aan de 300 maar ik heb geen flauw idee wie er nooit online meer zijn etc en ik wil niet per ongeluk iemand weggooien die ik eigenlijk in m'n lijst wil houdenVerdomde 300 limiet...
Verwijderd
ja, maar je hebt ook smurfs, lui met 50 wins die net zo goed zijn als lui met 1000 wins XDVerwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:15:
[...]
Werkt ook omgekeerd... Er zijn genoeg spelers met 1000 wins of meer, die evenslecht zijn als iemand met 200 wins.
Mogelijk, maar dan zal het toch beter uitdraaien dat de 1200 spelers met 1000 wins bij elkaar zitten ipv alle 1200 spelers gemixedVerwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:15:
[...]
Werkt ook omgekeerd... Er zijn genoeg spelers met 1000 wins of meer, die evenslecht zijn als iemand met 200 wins.
Moet je in game even de GoT channel joinen.
Verwijderd
ik ben nog maar en paar weken lvl 30, maaaaarrr ik win wel zo'n 85-90% van de potjes PVP die ik speel. laatste weken heb ik vrij veel Bots gedaan omdat ik gewoon geen tijd had voor PVP, maar een potje Bots in 9:23 is genoeg vooor win of the day XDsnoos schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:18:
[...]
Moet je in game even de GoT channel joinen.
Daar zijn veel tweakers.
Ik ben wel blij met de elo reset. Hopelijk kan ik zo bij wat normalere mensen in komen.
Ik zeg niet dat ik goed ben. maar ik zit wel rond de 1000-1200 elo kwa skills.
Zit helaas nu op 700. Daar kom je amper fatsoenlijke mensen tegen. Mensen die denk van niet mogen gerust bewijzen dat de game makkelijk kunnen carry-en
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2012 11:23 ]
Verwijderd
Ja, ik moet trainen van 19:45 tot 21:30.Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:58:
[...]
wel kort btw, dat s net genoeg voor 1 goed potje lol
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=918814ItWasntMe schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:26:
Iemand enig idee wanneer we weer kunnen spelen haha?
Sidenote: om 09:00 stond er ook al 'We are almost there!' maar dat hebben ze bij de volgende update verwijderd.UPDATE:
10:00 GMT Maintenance is ongoing. We are almost there!
09:30 GMT Maintenance is ongoing.
09:00 GMT Maintenance is ongoing.
08:30 GMT Maintenance is ongoing.
08:00 GMT Maintenance is ongoing.
07:30 GMT Maintenance is ongoing.
07:00 GMT Maintenance is ongoing.
06:30 GMT Maintenance is still ongoing. Thank you for your patience.
06:00 GMT Maintenance is ongoing.
05:30 GMT Maintenance is ongoing.
05:00 GMT Maintenance is ongoing.
04:30 GMT Maintenance is ongoing.
04:08 GMT Pvp.net is taken offline for the patch.
Dit zijn ook updates waar je amper iets aan hebt.speedzor schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:27:
[...]
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=918814
[...]
Sidenote: om 09:00 stond er ook al 'We are almost there!' maar dat hebben ze bij de volgende update verwijderd.
[ Voor 14% gewijzigd door snoos op 13-11-2012 11:30 ]
Hmm oke dankjewel, m'n handen beginnen al een beetje te jeuken hahaspeedzor schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:27:
[...]
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=918814
[...]
Sidenote: om 09:00 stond er ook al 'We are almost there!' maar dat hebben ze bij de volgende update verwijderd.
Verwijderd
je hebt gelijk. maar ik wil je wel een uitdaging geven. ga costum game tegen bots. 1 vs 5Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:23:
Begin dan maar aan solo queue, zien of je "90%" winratio nog zal blijven. Heeft verder geen nut om nog coop te spelen tegen bots.
hier hebben we toch helemaal geen tijd voor + je wordt er niet echt beter opVerwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:32:
[...]
je hebt gelijk. maar ik wil je wel een uitdaging geven. ga costum game tegen bots. 1 vs 5
REGELS:
1. je mag geen towers aanvallen, dat moeten je minions doen.
2. je mag geen inhibit aanvallen, dat moeten je minions doen.
3. je mag de enemy base niet aanvallen, dat moeten je minions doen.
2. je mag geen towers passeren. met bijvoorbeeld een champ chase mag je ook niet voorbij een tower.. als champ voorbij tower is, dan heb je pech.je mag wel in hun jungle komen, maar je mag niet terug de lane in als je achter een tower uitkomt.
3. (optional) ACE is NIET toegestaan.
nu denk je vast, pff beginner bots, eitje. nou ik daag je uit. die enemy minnions worden echt rot. ik denk dat je meer dan uur bezig bent, of je verliest
Verwijderd
dat is waar,SHEePYTaGGeRNeP schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:41:
[...]
hier hebben we toch helemaal geen tijd voor + je wordt er niet echt beter op
Promote - Teleport - Gragas, zou moeten lukken denk ik.Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:45:
[...]
dat is waar,
maar het is wel erg leuk om een keer te proberen.
vooral mensen die een kei groot ego hebben en vinden dat ze erboven staan.
ik durf met bijna 100% zekerheid te zeggen dat het je niet gaat lukken.
en wie zegt dat het hem wel lukt, daar wil ik een video van zien
als je even geen zin hebt een PVP, probeer het serieus. ik wil wel eens zien of je niet rage quit
Verwijderd
oke i kdaag je uit. en wel opnemen hè. wel ff een tip, boots of mobility, ga daar het eerst voorSHEePYTaGGeRNeP schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:48:
[...]
Promote - Teleport - Gragas, zou moeten lukken denk ik.
Verwijderd
try it, bedenk wel, bots hebben vaak ook prmote, en je sum skillz hebben lange cooldown. je zult echt als een malle lane moeten wisselen.valermos schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:50:
AD yi of tryndamere met promote teleport also a good option .
Hecarim met Promote en Teleport. Genoege movement speed om hele tijd van lane te switchen of AP Janna moet ook wel lukken, zolang je maar waveclearing abilities hebt.Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:52:
[...]
try it, bedenk wel, bots hebben vaak ook prmote, en je sum skillz hebben lange cooldown. je zult echt als een malle lane moeten wisselen.
maar ik wil wel eens zien hoe makkelijk het je afgaat.
opnemen en posten
Ja het inderdaad meer een kwestie van geduld/tijd.SHEePYTaGGeRNeP schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:48:
[...]
Promote - Teleport - Gragas, zou moeten lukken denk ik.
[ Voor 3% gewijzigd door snoos op 13-11-2012 11:58 ]
Verwijderd
inderdaad, wave clearing is een must, maar dan als nog, als je van bot naar top moet ben je toch wel ff bezig, want teleport is niet altijd up.Jeffroiscool schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:54:
[...]
Hecarim met Promote en Teleport. Genoege movement speed om hele tijd van lane te switchen of AP Janna moet ook wel lukken, zolang je maar waveclearing abilities hebt.
Verwijderd
ow je mag best voorbij je eigen turrets, anders kom je nooit uit je base. maar het zal je toch tegenvallen. en als je nog steeds denk dat makkelijk is, kies als BOT champ, casio, morgana, ryze is vervelend. kies niet de makkelijke zoals sivir.snoos schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:56:
[...]
Ja het inderdaad meer een kwestie van geduld/tijd.
Promoot + Heal of teleport
Cho gath, gragas, veigar AP yi, Deze champions kunnen waves clearen met 1 spell en er zijn er meer.
Push de toplane en laat hun de andere maar pakken. jij mag tenslotte niet voorbij jouwn turret maar wel bij je eigen.
Hiernaast heb je bots zo gekild. een echte uitdaging vormen ze niet,
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2012 12:11 ]
Verwijderd
Doe je ding.Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:12:
wat vinden jullie van het idee dat ik een wedstrijdje maak?
ik wijzig de regels van de challange een beetje, als je mee wilt doen moet je de hele match opnemen.
de eerst die mij een filmpje stuurt waarin hij volgens de regels wint, heeft gewonnen.
ik zal ook een PRIJS uitreiken, ter waarde van 25 euro.
wat vinden jullie daarvan?
Verwijderd
ow sorry. ik lees die dingen los en dat reply ik er op. ik zie ze niet onder elkaar staan. want ik bebruik nu een app ervoor. ik zal internet browser ff openensnoos schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:24:
[...]
Doe je ding.
Je ziet vanzelf wel wie er mee doet.
Trouwen even een kleine opmerking. Als je de laatste poster bent en je wil meer kwijt, edit dan even je post en zet het erbij in.
Staat ook bij forumregels. Geeft een beter overzicht en dan heb je niet dat de laatste drie posts door dezelfde persoon zijn geweest.
IK DOE MEEVerwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:12:
PRIJS 25 euro, PRIJS 25 euro, PRIJS, PRIJS, 25 euro, 25 euro.
GoVerwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:12:
wat vinden jullie van het idee dat ik een wedstrijdje maak?
ik wijzig de regels van de challange een beetje, als je mee wilt doen moet je de hele match opnemen.
de eerst die mij een filmpje stuurt waarin hij volgens de regels wint, heeft gewonnen.
wat vinden jullie daarvan?
[ Voor 39% gewijzigd door psyy138 op 13-11-2012 12:59 ]
O.R.C. Black Bulls Rugby
de manier waarop elo werkt is dat je X elo erbij krijgt en Y eraf gaat als je verliestVerwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 00:13:
Natuurlijk wil ik niemand in het nadeel brengen of naar beneden helpen ^^ Ik zoek goede duo partners die zin hebben om flink te stijgenHiermee hoop ik ook meteen de kans een beetje te verkleinen dat eventuele trolls/afkers de game weggooien
![]()
Doneren is dus niet het goede woord en zeker niet mijn bedoeling
dit gaat niet werken in ranked, ik heb al een post op het LoL forum geplaatst met uitleg, weinig zin om het nog een keer uit te leggen hier, dus hier een link naar de postspeedzor schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:03:
[...]
[ Voor 17% gewijzigd door godofal op 13-11-2012 13:29 ]
Volgens mij wordt de update nu uitgerold, met daarin ook de nieuwe champVerwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:56:
is season 3 nou al begonnen?
en is die nieuwe champ Zed er nu?
[ Voor 6% gewijzigd door ItWasntMe op 13-11-2012 13:57 ]
bijnaVerwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:56:
is season 3 nou al begonnen?
en is die nieuwe champ Zed er nu?
Verwijderd
Verwijderd
Niets belangrijks, de nieuwe items enz zitten niet in deze patch.Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:58:
laat me weten wat er nou allemaal anders word. ik zit op werk dus kan niet checken en ben zooo benieuwd
check redditVerwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:58:
laat me weten wat er nou allemaal anders word. ik zit op werk dus kan niet checken en ben zooo benieuwd
O.R.C. Black Bulls Rugby
ga daar heen via proxy site dan?
O.R.C. Black Bulls Rugby
Verwijderd
nee, geen draadloos.snoos schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:00:
Season 2 has officially ended!
Eligible summoners will receive loading screen borders, profile banner trims, forum badges, and the Victorious Janna skin immediately
Summoner Icons will be distributed over the next week
Elo ratings have been compressed towards 1200 and system confidence in ratings has been reset.
Placement matches must be completed before Elo will be visible again.
Ranked stats have been cleared and archived under the "Season 2" option in the dropdown.
Zed, the Master of Shadows
Zed will be released at a future date
Brand
Pyroclasm can no longer bounce more than 5 times.
Elise
Neurotoxin Ability Power ratio increased to 3% per 100 Ability Power from 2%
Venomous Bite Ability Power ratio increased to 3% per 100 Ability Power from 2%
Cocoon
Missile speed increased to 1450 from 1300
Now reveals the target if it hits
Spider Form bonus magic damage per attack Ability Power ratio increased to 0.3 from 0.2
Kassadin
Nether Blade
Ability Power ratio increased to 0.3 from 0.15
Bonus damage no longer hits inhibitors or the Nexus
Katarina
Bouncing Blade initial damage reduced at later ranks to 60/90/120/150/180 from 60/95/130/165/200
Sinister Steel damage reduced at later ranks to 40/75/110/145/180 from 40/80/120/160/200
LeBlanc
Distortion Mana Cost reduced at later ranks to 80/85/90/95/100 from 80/90/100/110/120
Lux
Final Spark visual effects no longer appear at the wrong angle if aimed beyond the edge of the map
Renekton
Slice and Dice no longer reduces Dragon's Armor
Soraka
Infuse tooltip now states the correct Ability Power ratio at 0.6
Twisted Fate
Pick a Card tooltip now describes the correct behavior in regards to Blue card's Mana restoration
Twitch
Deadly Venom now has a new particle for maximum stacks
Ambush tooltip now describes the correct behavior in regards to delay before entering invisibility
Veigar
Equilibrium Mana Regeneration increased to 1% from 0.75% per 1% Mana missing
Volibear
Majestic Roar now fears minions and monsters for 3 seconds instead of 2
Xin Zhao
Crescent Sweep now properly procs Spell Vamp and other effects (e.g. Rylai's slow)
Yorick
Omen of War now works properly with Life Steal
Ziggs
Short Fuse now deals 150% damage to structures
Zilean
Time Bomb now breaks Recall immediately when cast on an enemy champion.
Items
Blackfire Torch
New Recipe: Kage's Lucky Pick + Haunting Guise
Total Gold Cost: 2950 (combine cost: 700)
+70 Ability Power
+250 Health
Unique Passive: +15% Cooldown Reduction
Unique Passive: +20 Magic Penetration
Unique Passive: Your spells burn for an additional 5% of the target champion's maximum Health in magic damage over 3 seconds. Each second burned consumes a charge. One charge is generated each second.
Now available on Twisted Treeline and Crystal Scar.
Hextech Sweeper
New Recipe: Amplifying Tome + Amplifying Tome + Kindlegem
Total Gold Cost: 1920 (combine cost: 200)
+50 Ability Power
+300 Health
Unique Passive: +10% Cooldown Reduction
Unique Passive: +10% Movement Speed
Unique Active: A stealth-detecting mist grants vision in the target area for 10 seconds (1 minute cooldown).
Lord Van Damm's Pillager
Reduced health by 50
Reduced armor penetration by 5
Wooglet's Witchcap
New Recipe: Needlessly Large Rod + Chain Mail
Total Gold Cost: 3500 (combine cost: 1200)
+100 Ability Power
+50 Armor
Unique Passive: Increases Ability Power by 25%
Unique Active: Places your champion into Stasis for 2.5 seconds, rendering you invulnerable and untargetable but unable to take any action (90 second cooldown)
Now available on Twisted Treeline and Crystal Scar
Removed Zhonya's Hourglass from Twisted Treeline and Crystal Scar
Removed Rabadon's Deathcap from Crystal Scar
General
Ignite is now only castable on enemy champions
Champion passives will now have their cooldowns represented on their passive icon
Co-op vs. AI
Twisted Treeline bots should now favor defending their base over taking altars.
Twisted Treeline bots no longer get stuck at the summoning platform when an inhibitor is under attack.
Custom game Summoner's Rift bots now use the same push logic as beginner Co-op vs. AI bots, which should address several issues of bots getting stuck on the map
Added a pathing workaround to prevent Summoner's Rift bots from getting trapped in certain areas of the map (e.g. Baron pit)
Battle Training bots should no longer get stuck during the tutorial
Twisted Treeline
Reduced Vilemaw's starting damage, increased his starting health, and reduced his health scaling
Slightly tweaked walkable space in several areas to allow Flashing over walls
Brush beside altars removed
Altars now unlock at 3:00 minutes instead of 2:00
Altars now grant a 3 gold bonus per kill, down from 4
Minion base gold rewards increased by 1 to compensate
Jungle monster gold and health values rebalanced
Removed Thornmail from the purchasable item list
Crystal Scar
Reduced passive mana regeneration
Increased mana gained from Health Relics
Changed windmill rotation speed so gears no longer clip
Gister al bekend.
http://euw.leagueoflegend...2-patch-notes?rid=sidebar
Btw je zit op je mobiel ? neem aan dat die geen last heeft van het werknetwerk
En ik zou maar even van de server af gaan. Lijkt me geen slim idee om op een server een beetje te gaan browsen
kan niet. dit is server PC geen standalone
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2012 14:04 ]
dus een site als hidemyass werkt niet?Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:00:
[...]
kan niet. dit is server PC geen standalone
Verwijderd
lolgodofal schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:04:
[...]
dus een site als hidemyass werkt niet?
google translate werkt vaak wel trouwens
Verwijderd
PCs worden hier gecheckt. dus veel activiteit is niet handig. tweakers valt niet zoveel op. omdat daar geen non stop refresh zit. en het hoeft niet veel te laden.godofal schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:04:
[...]
dus een site als hidemyass werkt niet?
google translate werkt vaak wel trouwens
en google translate dan? die werkt meestal wel omdat het niet onder de categorie proxie valtVerwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:06:
[...]
lol
The website you have requested URL: "hidemyass.com/" Category: "Proxy Avoidance" is blocked from access in accordance with xxx Corporate Policies.
bij mij niet
Nee, het is nu een paar weken preseason. Als het goed is worden de nieuwe veranderingen zoals jungle oververschillende weken gebracht.Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:14:
maar als ik goed begrijp, de nieuwe champ is er nog niet. maar S3 wel?
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2012 14:29 ]
Op dit moment?Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:24:
welke champ spelen jullie eigenlijk het liefst?
[ Voor 27% gewijzigd door Rann op 13-11-2012 14:33 ]
Verwijderd
Ik kan het bij mij enkel per rollen zeggen eerder:Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:24:
welke champ spelen jullie eigenlijk het liefst?
O.R.C. Black Bulls Rugby
Verwijderd
stp dan met zo vaak F5 doen. die site word gewoon overbelastpsyy138 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:34:
website is nu offline
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:35:
[...]
stp dan met zo vaak F5 doen. die site word gewoon overbelast
O.R.C. Black Bulls Rugby
Verwijderd
Momenteel:Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:24:
welke champ spelen jullie eigenlijk het liefst? en waarom?
[ Voor 21% gewijzigd door Rendiertje op 13-11-2012 14:44 ]
Top: cho'gath, zijn passive maakt hem een van de beste solo top champions.Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:24:
welke champ spelen jullie eigenlijk het liefst? en waarom?
Verwijderd
Voor de mensen die nu al online willen van het officiele forumOriginally Posted by Eizeix
I just got online! Type "thereisnourflevel" without the quotes while having the launcher open.
Verwijderd
Verwijderd
serieus? maar als dat bekend is, waarom veranderen ze dat dan niet?Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:56:
Dat is zal zo oud als de weg naar Kralingen en kan je een ban opleveren. Is bedoelt voor Riot personeel en niet voor ons.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq