[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 92 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.583 views

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

hardcoresmurf schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 12:23:
[...]

remove aub ionic spark en bloodrazor niet :( omdat ik ionic spark handig vind voor teemo om snel minion waves te clearen.
daar kan je heel makkelijk een shroom voor gebruiken :)
maar zoals er in de post staat: er zijn genoeg alternatieven

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

godofal schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 12:37:
[...]

daar kan je heel makkelijk een shroom voor gebruiken :)
maar zoals er in de post staat: er zijn genoeg alternatieven
maar shrooms kosten mana......

• godofal
  • Niet online

godofal

dan koop je ipv ionic spark nashor's tooth
krijg je meer damage van, wat CDR (meer shrooms) en mana regen
kan je shrooms spammen tot in de eeuwigheid (die meer nut hebben dan alleen waves clearen :) )

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

godofal schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 12:41:
[...]

dan koop je ipv ionic spark nashor's tooth
krijg je meer damage van, wat CDR (meer shrooms) en mana regen
kan je shrooms spammen tot in de eeuwigheid (die meer nut hebben dan alleen waves clearen :) )
die koop ik standaard al ;)

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 05:29
twee vraagjes:
1: is ranked al reset? want ik heb nog maar 4 ranked history over de rest is weg.
2: de ult van maokai, reduced all damage from non turrent damages met 20%. werkt did dus ook voor ignite ?

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

1: nee
2: True DMG, wordt niet gereduced voor zover ik weet.

edit:
V1.0.0.114:
Fixed a bug where Vengeful Maelstrom was reducing true damage.

Dus reduced geen ignite dmg

[ Voor 48% gewijzigd door Fanatic_FS op 10-11-2012 20:11 ]

[specs]

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 20:10:
Confirmed on Saints stream. :+

serieus: klopt

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2012 20:18 ]

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 22:35
Iemand die weet wanneer de reset komt? Het is nu alweer 4 dagen uitgesteld (and counting)...

• Fanatic_FS
  • Nu online

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

DiedB schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 20:19:
Iemand die weet wanneer de reset komt? Het is nu alweer 4 dagen uitgesteld (and counting)...
Denk dinsdag, dinsdagen zijn meestal patchdagen

[specs]

• godofal
  • Niet online

godofal

Fanatic_FS schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 20:10:

edit:
V1.0.0.114:
Fixed a bug where Vengeful Maelstrom was reducing true damage.

Dus reduced geen ignite dmg
hmm, je kon ignite (en andere true damage) wel vermeerderen geloof ik door bepaalde skills
poppy's ult, vladimir's ult en talon's cutthroat

wel vreemd dat je het wel méér kan maken maar niet minder, natuurlijk niet door normale dingen maar maokai's ult zou ik toch wel verwachten dat het dan minder zou worden

• Fanatic_FS
  • Nu online

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Denk dat het is omdat anders Darius spelers boos worden als ze niet meer hersenloos mensen kunnen dunken en refresh krijgen op ult :P

[specs]

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
DiedB schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 20:19:
De elo reset en het eind van season 2 komen tegelijk met de volgende patch. Die patch heeft al enige vertraging opgelopen; er zijn theorieën waarom. :P
godofal schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 22:40:
[...]

hmm, je kon ignite (en andere true damage) wel vermeerderen geloof ik door bepaalde skills
poppy's ult, vladimir's ult en talon's cutthroat

wel vreemd dat je het wel méér kan maken maar niet minder, natuurlijk niet door normale dingen maar maokai's ult zou ik toch wel verwachten dat het dan minder zou worden
http://na.leagueoflegends...d.php?p=25589744#25589744
Zo te zien hebben ze het vergroten van true damage er bewust in gelaten. De redenen daarvan staan er echter niet bij.

Vlad ult is overigens blijkbaar niet een van de skills die true damage vergroten. Masteries ook niet. Beetje inconsequent allemaal.

• godofal
  • Niet online

godofal

het zou zoveel makkelijker zijn als ignite gewoon níét verandert in damage; zowel positief als negatief

sneaky extra item post:
Sightstone (650 Gold)
+125 Health
Unique Passive - Refresh (Ward) : Starts with 4 charges and refills each time you stop by your shop.
Unique Active - Ghost Ward: Consumes a charge to place an invisible ward that reveals the surrounding area for 3 minutes. You may have a maximum of 2 wards from this item at once.

Upgrades to...

*is dragged away by internal Riot teams*
interessant item, ik vraag me af waar het uit bouwt
de health en prijs is zo laag dat ik niet denk dat het uit een ruby komt
ik gok dat het óf niet uit iets gebouwd word, óf dat het uit een stack van X wards gebouwd word

en als dit item uit wards gebouwd kan worden, zou het helemaal geen gek idee zijn dat er andere items uit consumables gebouwd kan worden
een health + health regen item uit pots ofzo

het zou best kunnen met al die nieuwe mechanics die ze erin gooien de laatste tijd

[ Voor 48% gewijzigd door godofal op 11-11-2012 11:13 ]

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik ben erg enthousiast over de nieuwe jungle zoals ik hem nu lees
Was vroeger een (niet om op te scheppen) goeie warwick jungler maar in S2 werd die steeds minder aantrekkelijk.
zeker tot level 6 was hij nutteloos terwijl champs als pantheon en lee-sin veel makkelijk early ganks konden doen.
Maar zoals de nieuwe jungle er uit ziet gaan we weer terug naar S1 en dat bevalt me wel.
Over de items ga ik nog niet teveel oordeel geven te weinig concreets over bekent.
Wel hoop ik dat mensen eindelijk is META game gaan vergeten.
Je hoeft niet perse 1 top bruiser mid AP bot AD + support en een jungler te spelen om goed te winnen.
Als je maar wel een logische combo maakt.

Ben na de kampioenschappen me meer gaan verdiepen in champion groepen die meteen voor een doel gaan.
Zoals 2 goeie pushers snel top push de tower zo snel mogelijk en doe dan weer een laneswap met bot.
Of zoals veel gezien bij CLG een complete end game team maken waardoor je in het begin rustig en veilig moet spelen en end game er overheen walst.

Eergister een heerlijk potje gehad waar we voor een end game team waren gegaan we stonden met kills zwaar achter dacht 11-27 (ben op werk kan even niet inloggen)
Maar in de 50ste minuut 1 mooie teamfight 1 verlies tegen een ace en we pushde meteen 2 towers inhib en de 2 volgende towers game won.

• godofal
  • Niet online

godofal

ik kreeg ineens het idee dat 1V5 bots wel een leuke uitdaging zou zijn
ik speel wel 'ns tegen easy bots voor een first win of the day als normal niet zo lekker loopt, dus ik had wel zo'n idee hoe bots werken
ff mooi rune en mastery pagina aanmaken, niet zoveel anders dan normaal maar met extra movementspeed quints (ipv AD) en de 9 punten in utility voor movementspeed en buff duration
vayne pakken, en knalleuh

is grappig om te spelen, die bots zijn zo zwak als de pest natuurlijk maar het zijn er wel 5, dus elke lane staat constant gepushed
gewoon keihard van lane naar lane hollen en de bots afmaken in een onmogelijke "red de torens" missie
uiteindelijk 1 top toren en 3 bot torens (shyvana+yi bot pushen hárd) verloren voordat ik hun torens ging aanpakken, maar ik haalde ze een stukje sneller neer dan de bots :+

uiteindelijk na 25 minuten, 24 seconden gewonnen; alle torens/inhibs neer
53 kills en 221 minions
CS verbaasde me nog redelijk, voor mn gevoel zat ik niet veel te farmen
maar goed, elke keer dubbel kill pakken op de lane en dan een monsterfarm moeten pakken om terug te pushen tikt lekker aan natuurlijk

anyway, uitdaging voor jullie: verbeter mijn tijd :)
enige voorwaarde is dat het een classic is, 1V5 bots en alles moet neer zijn (alle torens en inhibs dus)

ik ga later nog 's kijken of ik het zelf sneller kan

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:28
godofal schreef op zondag 11 november 2012 @ 17:59:
ik kreeg ineens het idee dat 1V5 bots wel een leuke uitdaging zou zijn
ik speel wel 'ns tegen easy bots voor een first win of the day als normal niet zo lekker loopt, dus ik had wel zo'n idee hoe bots werken
ff mooi rune en mastery pagina aanmaken, niet zoveel anders dan normaal maar met extra movementspeed quints (ipv AD) en de 9 punten in utility voor movementspeed en buff duration
vayne pakken, en knalleuh

is grappig om te spelen, die bots zijn zo zwak als de pest natuurlijk maar het zijn er wel 5, dus elke lane staat constant gepushed
gewoon keihard van lane naar lane hollen en de bots afmaken in een onmogelijke "red de torens" missie
uiteindelijk 1 top toren en 3 bot torens (shyvana+yi bot pushen hárd) verloren voordat ik hun torens ging aanpakken, maar ik haalde ze een stukje sneller neer dan de bots :+

uiteindelijk na 25 minuten, 24 seconden gewonnen; alle torens/inhibs neer
53 kills en 221 minions
CS verbaasde me nog redelijk, voor mn gevoel zat ik niet veel te farmen
maar goed, elke keer dubbel kill pakken op de lane en dan een monsterfarm moeten pakken om terug te pushen tikt lekker aan natuurlijk

anyway, uitdaging voor jullie: verbeter mijn tijd :)
enige voorwaarde is dat het een classic is, 1V5 bots en alles moet neer zijn (alle torens en inhibs dus)

ik ga later nog 's kijken of ik het zelf sneller kan
meh nice, ik ga het niet eens proberen(omdat ik nog geen volledige runepage kan maken) en geen goede champ daarvoor heb :P

Edit: nja misschien dat ik het met teemo zou kunnen maar die heeft nogal weinig health :P

Twitch

• Nidhiki
  • Laatst online: 17-02-2024
Bot-games zijn erg makkelijk dus bijna iedereen zou het kunnen lijkt me ;) Ik test altijd nieuwe champs in bot games, helaas werkt dit bij junglers niet echt omdat je alles zelf mag doen en geen pulls krijgt xD

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Laatst online: 08-11 22:14
Nidhiki schreef op maandag 12 november 2012 @ 09:28:
Bot-games zijn erg makkelijk dus bijna iedereen zou het kunnen lijkt me ;) Ik test altijd nieuwe champs in bot games, helaas werkt dit bij junglers niet echt omdat je alles zelf mag doen en geen pulls krijgt xD
Zal in Season 3 ook niet meer kunnen denk ik :o

• godofal
  • Niet online

godofal

SHEePYTaGGeRNeP schreef op maandag 12 november 2012 @ 09:42:
[...]

Zal in Season 3 ook niet meer kunnen denk ik :o
in season 3 krijg je idd geen pulls meer; mobs vallen het dichtstbijzijnde target aan
maar wat wel zal gaan gebeuren (according to reds) is dat teammaten ff wat schade doen waardoor blue sneller doodgaat
So my question is, what item should tanks build to increase their DPS efficiently when there aren't many if any AP champs on the other team?
Assuming you're running into a team that's purely physical damage - Thornmail/Sunfire Cape becomes the highest source of DPS for a tank. If you're a mana based tank, there's always the possibility of getting a Sheen and upgrading it to the Tank version of Sheen.
xypherous onthult nog een item, soort van :P
mijn gok is dat het of na ability use een aanval triggert die schaalt met health/armor/Mres (of een combinatie) of zelfs dat het hetzelfde effect triggert na een aanval te tanken (natuurlijk ook met een CD)
Yeah, Phantom Dancer has had its' statistics extensively readjusted. It lost a *lot* of movement speed and a little bit of attack speed. It's also slightly cheaper and thus less slot-efficient.

It's been known for a while that Phantom Dancer was just too good but nerfing it would've caused a drastic effect on AD carry mobility / balance for a while. We've shifted some statistics around into other items that AD carries can easily fit into their builds and now PD doesn't have to be the king of both AS, Crit and MS.

On the plus side, it now has Ignore Unit Collision on it though. How useful that passive is, I'm not sure - but it is something that people have been asking for quite a while on their carries.
ignore unit collision _/-\o_

[ Voor 26% gewijzigd door godofal op 12-11-2012 09:54 ]

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-10 21:48

Dreanor

Joene

Met de zo af en toe belachelijk slechte pathfinding is dit geweldig natuurlijk. Nooit meer trippende minions en je champion die zijn weg niet kan vinden. Waardoor je afgeslacht wordt of toch je flash moet verbruiken. _/-\o_

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Verwijderd

Junglen in botgames kan wel. Als je na een complete clear nog niet dood ben mag je er met pull zo'n 200 hp bijtellen. Dan kun je zien of de jungler uberhaubt viable is.

Verwijderd

djeezustittiefuckingchrist

het wordt wel even aanpassen aan season 3 denk ik

de typische leashes die niet meer mogelijk zijn vind ik op zich een grote verandering
ok je team kan nog steeds helpen om blue of red sneller te killen maar je pakt zeker meer damage als jungler
wat op zich al een effect heeft op je ganking potentieel met veel van de huidige junglers
WW zal indd terug meer viable worden dan denk ik omwille van zn sustain
en met de andere wijzigingen die komen aan de jungle zal het tempo van de game toch aanzienlijk wijzigen
volgens mij gaan op lowlevel maar weinig champs en een full clear kunnen doen en ganken en dus veel meer keuzes moeten gaan maken

dan alle items die wijzigen, eruit gehaald worden en nieuwe items die erin komen lijken de wijzigingen veel ingrijpender dan van season 1 naar season 2 dus ik begin echt wel benieuwd te worden
hopelijk patchen ze deze week

ik vraag me een paar zaken nu wel af:
1 ze halen FoN er uit
2 ze reducen MS op PD
daar leid ik dus uit af dat ze toch nog wel een paar intressante items met MS gaan erbij pompen
en dan begin ik heel nieuwsgierig te worden naar wat er nog allemaal komt van nieuwe items

ignore unit collision is leuk maar zal het gold en slot efficient zijn, zorgt er ook weer voor dat een tweede PD waarschijnlijk veel minder effectief zal zijn dan vroeger

ik krijg het gevoel dat ze wel al een paar core items of nerfen of removen als ze Fon eruit halen, PD nerfen wat gaan ze dan aanpakken langs AP zijde, er komen zeker nog wel een paar verrassingen
ik hoop dat ze er nog een leuke hybrid item bijsteken

volgens mij zijn ze goed bezig met het spel nog een pak interessanter te maken met echt wel meer (moeilijkere) keuze qua itemization, ik kan al niet wachten, ik hoop enkel dat ze geen broken fouten maken

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-10 15:35
mmmm met Nunu jungle ik nu regelmatig maar heb nu dus echt helemaal geen probleem met de jungle en ben pas l23 en heb geen dedicated jungle runes. Haal meestal boots en 3 health pots. Tot nu toe eigenlijk altijd de GP items geskipped en gelijk voor meer dmg/health gegaan ivm ganken.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• snoos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 07:55
thewizard2006 schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:59:
mmmm met Nunu jungle ik nu regelmatig maar heb nu dus echt helemaal geen probleem met de jungle en ben pas l23 en heb geen dedicated jungle runes. Haal meestal boots en 3 health pots. Tot nu toe eigenlijk altijd de GP items geskipped en gelijk voor meer dmg/health gegaan ivm ganken.
Nunu staat dan ook net als ww bekend om zijn sustain in de jungle.
Je Q is een smite + een heal.
Ik haal op nunu vaak maar 1 healpot.

Daarnaast kan je bij nunu ook ignite of en andere summoner spel dan smite halen.
Je Q is namelijk al een smite.
Dan heb je wel die drie hp pots nodig.

Haal bijvoorbeeld exhaust als je veel dmg in de lanes hebt maar weinig CC.
Of haal ignite als er veel cc in de lanes is maar minder dmg

[ Voor 11% gewijzigd door snoos op 12-11-2012 11:07 ]

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Van het weekend de nieuwe twisted treeline gedaan.. echt fantastisch!

Heb alleen geen goeie site kunnen vinden voor item builds. (veel nieuwe items)
Speel nu veel met Jarvan, omdat deze erg mobiel is en makkelijk over walls heen komt, maar mist toch wat burst damage...

Speelt iemand hier de nieuwe twisted treeline, en zo ja... welke champs en waarom
En zijn er websites met builds?

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
snoos schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:05:
[...]

Nunu staat dan ook net als ww bekend om zijn sustain in de jungle.
Je Q is een smite + een heal.
Ik haal op nunu vaak maar 1 healpot.

Daarnaast kan je bij nunu ook ignite of en andere summoner spel dan smite halen.
Je Q is namelijk al een smite.
Dan heb je wel die drie hp pots nodig.

Haal bijvoorbeeld exhaust als je veel dmg in de lanes hebt maar weinig CC.
Of haal ignite als er veel cc in de lanes is maar minder dmg
Leuk idee maar dan kan je alsnog beter Smite nemen voor extra objective control. Een Nunu Q + Smite is bijna niet te outsmiten afgezien van een Cho'gath ult.

Daarmee kan je ook beter counterjunglen.

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Verwijderd

Counterjunglen zou ik op lvl 23 nog niet aan beginnen. Ben daar zelf na 400 rankeds pas mee begonnen.

Verwijderd

3xNix schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:18:
Van het weekend de nieuwe twisted treeline gedaan.. echt fantastisch!

Heb alleen geen goeie site kunnen vinden voor item builds. (veel nieuwe items)
Speel nu veel met Jarvan, omdat deze erg mobiel is en makkelijk over walls heen komt, maar mist toch wat burst damage...

Speelt iemand hier de nieuwe twisted treeline, en zo ja... welke champs en waarom
En zijn er websites met builds?
ok de beste champs op TT mijn persoonlijke top 5:
Teemo (shrooms for broken map control, + double shrine buff is ideaal voor hybrid champs)
Jax (hybrid + hypercarry)
Singed (it takes 5 to take him down fast + hij kan lekker farmen)
Jayce (zn gate is echt wel sterk om te chasen in teamfights)
Darius (2 ults en daar gaat de helft van hun team :))

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:42:
Counterjunglen zou ik op lvl 23 nog niet aan beginnen. Ben daar zelf na 400 rankeds pas mee begonnen.
naja, een beetje mee beginnen is niet slecht natuurlijk
wat ik vaak doe is voor/na een gank mid ff snel wraiths jatten met een smite
met nunu/cho kan je dat natuurlijk vaker doen
lijkt erg weinig, maar het is toch 35(+10 mastery) gold voor jou en hetzelfde minder voor je tegenstander, een voordeel van 70g (of 90 met allebij mastery) wat je maar een paar seconden kost

invaden op red/blue is lastiger, daar zou ik ook niet zomaar aan beginnen

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-11 11:39

RaseriaN

So much choices..

Weekend echt dramatisch geweest met potjes.. van de afgelopen 10 potjes heb ik er maar krap 3 gewonnen. Lijkt wel of ik consequent met achterlijke mensen word geplaatst of ik steeds slechter word.
Of de andere steeds beter dat kan natuurlijk ook :Y)

Laatste tijd lekker bezig met Olaf, vooral Top en regelmatig in de Jungle. Blijft een heerlijke champ.
En tegelijk ook maar de Brolaf skin gekocht, heerlijke domme uitspraken tijdens het spelen! :)

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:44:
[...]

ok de beste champs op TT mijn persoonlijke top 5:
Teemo (shrooms for broken map control, + double shrine buff is ideaal voor hybrid champs)
Jax (hybrid + hypercarry)
Singed (it takes 5 to take him down fast + hij kan lekker farmen)
Jayce (zn gate is echt wel sterk om te chasen in teamfights)
Darius (2 ults en daar gaat de helft van hun team :))
Heb Lee Sin gekocht om te proberen.. maar die kan ik beter eerst op bots proberen :+

Singed neemt m'n maat steeds... zat te denken aan Xin Zhao met knockup nadat singed 'm gooit deden we in de oude Twisted ook steeds...
godofal schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:50:
[...]

lijkt erg weinig, maar het is toch 35(+10 mastery) gold voor jou en hetzelfde minder voor je tegenstander, een voordeel van 70g (of 90 met allebij mastery) wat je maar een paar seconden kost

De gold is leuk, maar het gaat nog meer om de XP. Die wraith geeft veel meer XP, die kleintjes bijna niets. Dan duurt het dus langer voor de enemy jungler lvl 6 wordt en heeft jouw team als het goed is minde rlast van jungle pressure.

Vicariously I live while the whole world dies

• PpN
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-01-2023

PpN

godofal schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:50:
[...]

Ik begin altijd met boots + 1 pot + 1 ward en ren dan gelijk naar enemy blue toe (als enemy jungler blauw start) en ward dan de tri-bush bij wraiths. Dan kan je op 1:40 die grote wraith met 1 Q pakken en dan met hulp gelijk enemy red zonder smite pakken :*)

• thewizard2006
PpN schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:00:
[...]

Ik begin altijd met boots + 1 pot + 1 ward en ren dan gelijk naar enemy blue toe (als enemy jungler blauw start) en ward dan de tri-bush bij wraiths. Dan kan je op 1:40 die grote wraith met 1 Q pakken en dan met hulp gelijk enemy red zonder smite pakken :*)
Met Nunu ook inderdaad geen 3 pots nodig. Stamt nog uit de tijd dat ik geen jungle masteries had en geen jungle runes.
Twijfel dus ook of ik niet gewoon gelijk voor HoG of Philo moet gaan ipv boots halen. Ik doe eerst wolves en dan kan ik bijna gelijk door naar blauw. Dan doe ik de wraths en dan heb ik nog zo'n 20sec voordat smite weer up komt. Dus dan pak ik eerst de golems en ga ik daarna door naar rood icm smite die up is. Die extra runspeed heb ik dus niet echt nodig want eigenlijk zou ik na de wraits voor rood willen gaan. Kan ik beter gelijk investeren in een upgrade item voor GP items. Die boots kan ik gaan halen zodra ik ga ganken.

Een leuk iets misschien voor de gene die niet ELO spelen. Moet je eens opletten dat de eerste die gaat zeiken ALTIJD een l30 is. Ik dacht eerst dat dit toeval was maar nu ik zo'n 30-40 potjes heb gedaan is dit patroon toch wel goed zichtbaar.

• Martin0
thewizard2006 schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:01:
[...]

Met Nunu ook inderdaad geen 3 pots nodig. Stamt nog uit de tijd dat ik geen jungle masteries had en geen jungle runes.
Twijfel dus ook of ik niet gewoon gelijk voor HoG of Philo moet gaan ipv boots halen. Ik doe eerst wolves en dan kan ik bijna gelijk door naar blauw. Dan doe ik de wraths en dan heb ik nog zo'n 20sec voordat smite weer up komt. Dus dan pak ik eerst de golems en ga ik daarna door naar rood icm smite die up is. Die extra runspeed heb ik dus niet echt nodig want eigenlijk zou ik na de wraits voor rood willen gaan. Kan ik beter gelijk investeren in een upgrade item voor GP items. Die boots kan ik gaan halen zodra ik ga ganken.

Een leuk iets misschien voor de gene die niet ELO spelen. Moet je eens opletten dat de eerste die gaat zeiken ALTIJD een l30 is. Ik dacht eerst dat dit toeval was maar nu ik zo'n 30-40 potjes heb gedaan is dit patroon toch wel goed zichtbaar.
zoals gister toen ik darius was en we vaak gegankt werden door hecarim die junglede, gelijk gingen ze zeuren op mijn build >.> en report dit report dat, en noob dit noob dat, ik heb ze overigens niet gereport ookal zei ik dat ik dat ging doen(maar ik vergeet dat meestal aan het eind van het potje), ben uberhaupt zo vaak gereport denk ik maar nog nooit enige gevolgen van gehad.

Twitch

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10 17:25
Martin0 schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:22:
[...]
zoals gister toen ik darius was en we vaak gegankt werden door hecarim die junglede, gelijk gingen ze zeuren op mijn build >.> en report dit report dat, en noob dit noob dat, ik heb ze overigens niet gereport ookal zei ik dat ik dat ging doen(maar ik vergeet dat meestal aan het eind van het potje), ben uberhaupt zo vaak gereport denk ik maar nog nooit enige gevolgen van gehad.
Meeste report gezeur zijn maar dreigementen denk ik. Als je medespelers geen moeite kunnen steken in tips geven inplaats van noob dit, report dat... dan gaan ze ook geen tijd nemen om een degelijke report + report comment te maken.

Ik haat het ook dat mensen iemand willen reporten omdat hij/zij zogezegd een noob zou zijn. Tis een spel en je kan toch alleen maar beter worden door meer te spelen?

Ik speel enkel normal trouwens want heb nog niet voldoende champs/volle runepages voor ranked.

• Martin0
Inrage schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:52:
[...]

Meeste report gezeur zijn maar dreigementen denk ik. Als je medespelers geen moeite kunnen steken in tips geven inplaats van noob dit, report dat... dan gaan ze ook geen tijd nemen om een degelijke report + report comment te maken.

Ik haat het ook dat mensen iemand willen reporten omdat hij/zij zogezegd een noob zou zijn. Tis een spel en je kan toch alleen maar beter worden door meer te spelen?

Ik speel enkel normal trouwens want heb nog niet voldoende champs/volle runepages voor ranked.
nja ze bleven op mijn build zeuren van darius go tank en zo, maar ik speel darius meer op ad/tank hybrid,

boots magic resist, BT, Maw, TF, dat schild hoe het ook mag heten dat requim ofzo en als laatst is optie, vaak GA of warmog

Twitch

• thewizard2006
Martin0 schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:22:
[...]

Onder andere ja. Heb er tot nu toe bijna elk potje wel mee te maken. Regelmatig na bijv een 2-0 achterstand vliegen de OMG DONT FEED je al om te oren helaas. Ik probeer wel consequent dat soort gedrag (negative attitude) te reporten. Als er echter goed gespeeld wordt krijgen ze ook honor. Behalve als ze er om gaan vragen als een stel kleuters.
Ook AFK report ik. Het kan van een dc komen maar als dit consequent gebeurd moet je dit gewoon fixen. Als je een keer een dc moet dat verder geen probleem zijn.

• PpN

PpN

Ik had gister iemand die in het character select scherm gelijk begon te schreeuwen dat die perse support wou spelen, ik ging AD-carry (cait) en hij pickte Soraka.
Komen we in lane koopt die een mana manipulator en geen wards....en zegt die daarna "first time soraka :D" vervolgens kent die geen enkele skill van haar...hij wist niet dat die mij mana kon geven en hij dacht dat ze enige heal van ze ulti kwam.

Op dat soort momenten moet ik mezelf wel erg inhouden om niet te gaan ragen...vooral omdat het een ranked game was dat is toch niet de plek om champs voor het eerst te gaan spelen lijkt mij.

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-10 08:30
Gisteren stond ik als Riven top tegen een Darius, ik had echt al HEEL lang niet meer tegen Darius gespeeld en ik dacht dus dat hij wel wat afgezwakt was.

Hij doet 1 level 1 Q+aa, bam 1/3e van m'n health weg, denk wat de hel is dit.. uiteindelijk had ik toch nog first blood op hem en hield m'n lane ook goed.

Komt amumu top campen, dus 2 keer gepakt bij / onder m'n turret wat ook erg fijn was, 2e gank hebben ze ook gelijk m'n toren gepakt, ondertussen onze Jax jungle nog niet top gezien.

Vervolgens gaat Darius steeds roamen en hoevaak ik ook ss afroep, mid word gepakt omdat hij overextend en zo ook bot, ondertussen staat Darius 4/1... probeer dat maar te stoppen.

Overal wards geplaatst op de gebruikelijke plekken om toch maar te proberen om top tower te pakken, in de hoop dat Jax met komt helpen.... nope! Darius glipt nog een keer tussen m'n wards door en het is weer gebeurd met me.

In dit opzicht maakt die jungler zoveel verschil, ook al ward je en weet je dat hij er is, al sta je maar onder / bij je toren, Darius doet zoveel dmg dat je gewoon niets meer kan tegen een mumu + Darius ult.

Verder wil ik ook nog even klagen dat ik niet weet hoe ik Wukong counter XD Dat vind ik echt een rot champ om tegen te hebben terwijl ik hem niet kan spelen.

Ik ben verder wel erg benieuwd naar S3, nieuwe items, jungle changes enz ziet er erg leuk uit.

• Jeffroiscool
Xevoo schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:13:
Gisteren stond ik als Riven top tegen een Darius, ik had echt al HEEL lang niet meer tegen Darius gespeeld en ik dacht dus dat hij wel wat afgezwakt was.

Hij doet 1 level 1 Q+aa, bam 1/3e van m'n health weg, denk wat de hel is dit.. uiteindelijk had ik toch nog first blood op hem en hield m'n lane ook goed.

Komt amumu top campen, dus 2 keer gepakt bij / onder m'n turret wat ook erg fijn was, 2e gank hebben ze ook gelijk m'n toren gepakt, ondertussen onze Jax jungle nog niet top gezien.

Vervolgens gaat Darius steeds roamen en hoevaak ik ook ss afroep, mid word gepakt omdat hij overextend en zo ook bot, ondertussen staat Darius 4/1... probeer dat maar te stoppen.

Overal wards geplaatst op de gebruikelijke plekken om toch maar te proberen om top tower te pakken, in de hoop dat Jax met komt helpen.... nope! Darius glipt nog een keer tussen m'n wards door en het is weer gebeurd met me.

In dit opzicht maakt die jungler zoveel verschil, ook al ward je en weet je dat hij er is, al sta je maar onder / bij je toren, Darius doet zoveel dmg dat je gewoon niets meer kan tegen een mumu + Darius ult.

Verder wil ik ook nog even klagen dat ik niet weet hoe ik Wukong counter XD Dat vind ik echt een rot champ om tegen te hebben terwijl ik hem niet kan spelen.

Ik ben verder wel erg benieuwd naar S3, nieuwe items, jungle changes enz ziet er erg leuk uit.
Darius is en blijft een hele sterke champion. Ik speel hem vaak genoeg omdat ik weet hoe je hem tot het uiterste kunt gebruiken :)
Wat mensen ook niet verwachten is als jij in de offensive tree Armor pen EN Magic pen pakt gaat je bleed ook enorm veel pijn doen early game. Zeker omdat mensen alleen armor halen.

Darius is dan ook een lane bully. Als jij te dicht in de buurt komt straf ik je direct af. Ik pak dan ook altijd eerst Q dan W en dan E en max ze in die volgorde (tenzij je echt wat armor pen nodig hebt van E dan kan je die eerder maxen als W).

Mensen denken vaak ook dat ze op Darius veel damage moeten bouwen. In principe is dat niet nodig, je haalt gewoon Phage en maakt hier laten Frozen Mallet van en ga gewoon tanky bouwen. Je moet gewoon zo lang mogelijk leven om je passive te applyen op targets en ulten met die hap. Eventueel een Last Whisper is leuk voor Darius vanwege de mooie scaling op zijn skills.

Conclusie: Darius is FUN :D

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-10 08:30
Darius is een rotzak :p maar hebben jullie nog tips voor die aap? Of een goede counter, misschien Jayce ofzo? Door zijn ranged poke + melee disengage

• thewizard2006
mijn all time evil nightmare tot nu toe is Katarina. Met mijn champion keuze ben ik altijd de pineut. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik meestal vrij aggressief speel, ook met support.

• Matthijs B
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:43
jayce en kayle doen het vrij goed.. het is heerlijk om darius zn ult weg te ulten met je kayle ult. Daarnaast doet kayle op lvl 2 met d'r q+e ook best wat dmg en kan je zn grab aardig ontwijken

[ Voor 3% gewijzigd door Matthijs B op 12-11-2012 14:38 ]

• PpN

PpN

Matthijs B schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:37:
jayce en kayle doen het vrij goed.. het is heerlijk om darius zn ult weg te ulten met je kayle ult. Daarnaast doet kayle op lvl 2 met d'r q+e ook best wat dmg en kan je zn grab aardig ontwijken
Met Garen en Temoo is het ook nog wel te doen, ik vind het wel lastig dat als je van hem wint in lane hij meestal na 1 team fight weer gelijk met je loopt om dat die alle kills stealt met ze ulti ^^

• Sjoerdbaltjes
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-07 02:57
Kayle, Yorick, Teemo, en Jayce zijn allemaal counters tegen Darius. Kayle vooral vanwege d'r ult en met haar gejuke is ze hell voor elke melee zonder goeie gap closer/dash.

En wees niet bang om een keer te beginnen met Cloth Armor ipv Boots, dan rush je gewoon ninja tabi en iets van wriggles op bepaalde champions en je hebt meteen een heleboel armor, later kan je de tabis nog verkopen voor merc threads als ze veel cc hebben. De extra armor van Cloth Armor helpt early game wel heel veel met trades.

• Martin0
dus ik moet darius meer def bouwen of tanky, want me masteries gaan wel worden 9-21-0 waarbij ik nu op lvl 22 9-13 heb.

enig advies van hoe ik het moet doen qua items?

Twitch

• Jeffroiscool
Sjoerdbaltjes schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:41:
Kayle, Yorick, Teemo, en Jayce zijn allemaal counters tegen Darius. Kayle vooral vanwege d'r ult en met haar gejuke is ze hell voor elke melee zonder goeie gap closer/dash.

En wees niet bang om een keer te beginnen met Cloth Armor ipv Boots, dan rush je gewoon ninja tabi en iets van wriggles op bepaalde champions en je hebt meteen een heleboel armor, later kan je de tabis nog verkopen voor merc threads als ze veel cc hebben. De extra armor van Cloth Armor helpt early game wel heel veel met trades.
Kayle is overrated, zoals ik al eerder zei denken Darius spelers dat ze full damage moeten gaan. Als Kayle wacht op mijn ult om te ulten dat autoattack ik haar toch gewoon kapot? :D ze zal toch eens moeten ulten en als die uitgewerkt is kan ik alsnog ulten of ze flashed :P
Met Darius zijn E heb je je gap closer, moet je die wel raken natuurlijk maar dan gaan we over skill praten :D

Met Darius moet je early game afmaken en direct tanky gaan. Weinig mensen die je wat kunnen maken dan ^^
Net als Jayce, Ik ga pas E skill gebruiken als hij het doet. Extra tip hierbij: Als Jayce je poked met Q -> E hammer form flash gewoon desnoods en ga all in, hij kan niet meer weg komen door je slow (zeker omdat ik phage rush ^^)

Teemo is gewoon irritant maar is te verslaan. Damagen met je Q als je geblind bent en dan is het een kwestie van geduld en daarna all in gaan. Zo werkt Darius namelijk :)

Tja en Yorick.... Early game kapot maken en zorgen dat je voor blijft staan. Komt hij voor te staan? Ga je roamen. Darius is een ontzettend goede roamer in dat opzicht.

• Sjoerdbaltjes
Martin0 schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:48:
dus ik moet darius meer def bouwen of tanky, want me masteries gaan wel worden 9-21-0 waarbij ik nu op lvl 22 9-13 heb.

Tegen casters: Boots 3 pots (of sommige AD, als jij hun counterd bijvoorbeeld)
Tegen heavy AD chars (riven, etc) cloth armor 2 pots en een ward(of 5 pots, wat je zelf wilt)

Heart of gold, phage, merc threads of ninja tabi (hangt af van de champions, bijv bij heel veel cc en/of magic damage merc threads), sunfire cape als ze veel AD hebben en anders iets van een hexdrinker, en vanaf daar is het moeilijk te zeggen hangt echt van de matchup af.

Een paar voorbeelden:
Je kan trinity force bouwen als je erg gefeed raakt, onthoud wel dat dit een midgame item is dus alleen halen als je op voor staat.
Glacial Shroud tegen heavy AD, en anders FoN tegen heavy AP (Force of Nature)
Als je problemen heb tijdens lanen kan je altijd nog 1 of 2 dorans blades kopen voor wat meer early game pressure.

Daarna kan je dingen zoals Gaurdians angel bouwen, Randuins Omen, Atma's impaler.

• Jeffroiscool
Martin0 schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:48:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/1pnW1

Magic pen voor Darius zijn bleed.

Items die je wilt: Early Phage (mid-lategame Frozen Mallet), Merc threads, Sunfire Cape / Warmogs Armor, Frozen Heart, Last Whisper, Gaurdian Angel / Force of Nature / Maw of Malmortius

Skillorder: R -> Q -> W -> E of R -> Q -> E -> W

Extra tips, gebruik je W skill precies na een autoattack en probeer voor je vijand te blijven lopen.
Leer je Q range uit je hoofd, uiterste randje doet meer damage, onderschat de damage niet van ignite + bleed + ult, als je dood gaat in een teamfights wees niet bang om te ulten voor een beetje damage. In veel gevallen -> fuck de reset, neem die alleen als het kan.

• Sjoerdbaltjes
Jeffroiscool schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:51:
[...]

Kayle is overrated, zoals ik al eerder zei denken Darius spelers dat ze full damage moeten gaan. Als Kayle wacht op mijn ult om te ulten dat autoattack ik haar toch gewoon kapot? :D ze zal toch eens moeten ulten en als die uitgewerkt is kan ik alsnog ulten of ze flashed :P
Met Darius zijn E heb je je gap closer, moet je die wel raken natuurlijk maar dan gaan we over skill praten :D

Met Darius moet je early game afmaken en direct tanky gaan. Weinig mensen die je wat kunnen maken dan ^^
Net als Jayce, Ik ga pas E skill gebruiken als hij het doet. Extra tip hierbij: Als Jayce je poked met Q -> E hammer form flash gewoon desnoods en ga all in, hij kan niet meer weg komen door je slow (zeker omdat ik phage rush ^^)

Teemo is gewoon irritant maar is te verslaan. Damagen met je Q als je geblind bent en dan is het een kwestie van geduld en daarna all in gaan. Zo werkt Darius namelijk :)

Tja en Yorick.... Early game kapot maken en zorgen dat je voor blijft staan. Komt hij voor te staan? Ga je roamen. Darius is een ontzettend goede roamer in dat opzicht.
Kayle is juist zwaar underrated en niet vaak genoeg gespeeld. Wat mensen zich niet realiseren is dat Kayle full AD gebouwt moet worden, en functioneren als tweede AD carry, zeg maar.

Darius z'n E range is te kort om de gap te closen als Kayle slim gebruik maakt van haar slow en movement speed buff en E range. Daarom zei ik al, Darius word gewoon gejuked ^^

• Jeffroiscool
Sjoerdbaltjes schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:00:
[...]

Kayle is juist zwaar underrated en niet vaak genoeg gespeeld. Wat mensen zich niet realiseren is dat Kayle full AD gebouwt moet worden, en functioneren als tweede AD carry, zeg maar.

Darius z'n E range is te kort om de gap te closen als Kayle slim gebruik maakt van haar slow en movement speed buff en E range. Daarom zei ik al, Darius word gewoon gejuked ^^
Tegen Kayle rush ik Frozen Mallet en Frozen Hearth, je moet Kayle ook early game afmaken en zorgen dat je iets voor ligt. Bouw merc threads voor die annoying slow. Kayle kan misschien juken maar Darius is een all in champion als je niet veilig kan poken/traden. Darius zijn base damages zijn vele malen hoger als die van Kayle en kan je haar makkelijk flash laten forcen. Ook goed gebruik maken van de brush zorgt ervoor dat ik veilig Kayle kan pullen of dat ze uit de range van de brush moet blijven want anders pak je haar alsnog aan. ;)

• Martin0
Jeffroiscool schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:58:
[...]

[afbeelding]

Magic pen voor Darius zijn bleed.

Items die je wilt: Early Phage (mid-lategame Frozen Mallet), Merc threads, Sunfire Cape / Warmogs Armor, Frozen Heart, Last Whisper, Gaurdian Angel / Force of Nature / Maw of Malmortius

Skillorder: R -> Q -> W -> E of R -> Q -> E -> W

Extra tips, gebruik je W skill precies na een autoattack en probeer voor je vijand te blijven lopen.
Leer je Q range uit je hoofd, uiterste randje doet meer damage, onderschat de damage niet van ignite + bleed + ult, als je dood gaat in een teamfights wees niet bang om te ulten voor een beetje damage. In veel gevallen -> fuck de reset, neem die alleen als het kan.
eerst ulti daarna de swing? kan je niet beter E>W>Q>R doen en tussendoor een ignite?

ik bouw nu uit: eerst Q, daarna E, daarna R en als laatst W aangezien je dan veel Apen krijgt, of denk ik nu dom 8)7.

ik ken de skill set :P ik weet namelijk ook dat je ult 2x zo veel damage doet als je 5 skills/aa gedaan heeft omdat je dan 5 x zijn passive gestacked hebt en zijn ulti zegt dat hij 20% per gestackte passive doet.

dit is niet om te flamen maar gewoon om na te vragen :)

Twitch

• PpN

PpN

Martin0 schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:05:
[...]

eerst ulti daarna de swing? kan je niet beter E>W>Q>R doen en tussendoor een ignite?

ik bouw nu uit: eerst Q, daarna E, daarna R en als laatst W aangezien je dan veel Apen krijgt, of denk ik nu dom 8)7.

ik ken de skill set :P ik weet namelijk ook dat je ult 2x zo veel damage doet als je 5 skills/aa gedaan heeft omdat je dan 5 x zijn passive gestacked hebt en zijn ulti zegt dat hij 20% per gestackte passive doet.

Was denk ik meer de volgorde voor het levelen van skills :9 beginnen met R zou best dom zijn imo.

• Sjoerdbaltjes
Ookal was dat zo je levelt je W over je E op Darius. Dus alsnog :P

• Jeffroiscool
Martin0 schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:05:
[...]

Skillorder is op mate hoe je ze leveled.

Als je gaat voor een Trade loop je naar ze toe doe je Q en begin je te autoattacken als ze niet weg lopen.
Fighten ze je doe je na een autoattack direct een W (autoattack reseter, meer damage in minder tijd dus) en bewaar je E als je weglopen en je kan niet in range blijven.

Aangezien je later Frozen Mallet hebt kan je ook heel simpel engagen met E -> AA -> W -> Q. Vaak zijn ze al geflashed na je W skill :) maar door je slow kan je weer in range komen voor je Q en meer autoattacks en uiteindelijk je ult voor de kill! :) ignite tussendoor ofcourse.

• PpN

PpN

Sjoerdbaltjes schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:08:
Ookal was dat zo je levelt je W over je E op Darius. Dus alsnog :P
Ik level ook W over E, early game komt bijna het meeste dmg uit je passive die doet magic dmg. die kan je makkelijker stacken als je enemy geslowed is + je krijgt al 1 stack vanuit je W.

• Jeffroiscool
PpN schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:14:
[...]

Ik level ook W over E, early game komt bijna het meeste dmg uit je passive die doet magic dmg. die kan je makkelijker stacken als je enemy geslowed is + je krijgt al 1 stack vanuit je W.
Hangt er helemaal van af wat je nodig hebt maar over het algemeen vind ik W levelen fijner, komen ze terug met dikke armor level je E een beetje :)

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Darius vind ik te counteren met Fiora of Warwick.

Met Warwick is het zaak steeds een tik uit te delen met hungering strike, en probeer achter minions te blijven staan zodat 'ie z'n pull niet kan doen. Niet in range blijven staan, want op autoattacks wint Darius het van Warwick. Poke hem tot 50% HP en ga dan harassen.

Met Fiora speel ik een iets andere tactiek. Spring met Lunge naar Darius toe, blok z'n eerste attack met Riposte en deel eventueel nog wat meer klappen uit, eventueel met E. Blijf dit herhalen tot je hem op de helft hebt, dan een goeie harass met E en W, Ignite voor het laatste stukje.

Edit: Met 't spelen van Fiora, altijd wards plaatsen in het bosje, je bent namelijk altijd het haasje bij een goede gank.

[ Voor 9% gewijzigd door fonsoy op 12-11-2012 15:20 ]

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Xevoo schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:32:
Darius is een rotzak :p maar hebben jullie nog tips voor die aap? Of een goede counter, misschien Jayce ofzo? Door zijn ranged poke + melee disengage
teemo counterd hem behoorlijk oOo

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:51:
[...]
ik speel Darius volledig weg met Teemo op top

0/22/8 attspd reds armor yellows ap blues ap quints
flash ignite

doran's blade, boots, doran's ring, berserker greaves, phage, malady, frozen mallet, wit's end, hextech gunblade, guinsoo's rageblade ( laatste items hex en guinsoos ben ik nog niet helemaal uit maar het werkt wel, guinsoos kan zeker vervangen worden door nashor's tooth als je de CDR wil, evt ook GA of Atma's )

gg
je kan er niets tegen doen met darius, ik zone jouw ass zo hard dat je 4 lvls achter loopt tegen 10min

teemo vs darius
blind enkel als je gepulled wordt of als je voor de kill gaat als ie low is
je poison AA zorgen ervoor dat hij zowel armor als MR nodig heeft om tegen je te kunnen vechten
maar tegen dat hij dat kan veroorloven is het te laat
en eigenlijk hebben ze meer MR nodig maar je malady helpt daar mee en ignite ook wel de dot van ignite + poison AA doet echt rap veel pijn
je bent tanky genoeg met mijn build om niet door een bleedcombo te sterven als hij al in range kan komen
met je superior MS kan je hem perfect wegpesten en enkel lasthitten zodat je zowiezo xp en gold denial hebt
of flash weglopen indien hij je zou verrast hebben
je hebt genoeg AP om je shrooms goed wat pijn te laten doen waardoor je jungle ganks bijna compleet kan counteren
uiteindelijk ben je onstopbaar, eenmaal je mallet af is kan je de meeste 1v1 volledig aan door je lvl voordeel, behoorlijk wat HP en ze geraken niet meer wegen sterven redelijk snel met je malady stacks erbovenop, gewoon blijven split pushen, je ziet ze toch komen met je shrooms en endgame leg je turrets redelijk snel neer met attspd 2.xx en behoorlijk wat ad, je kan farmen als een malle en je hebt genoeg ap om je blind, poison en shrooms meer dan genoeg pijn te laten doen
enige waarvoor je moet opletten is een burst ap mid die early top komt ganken maar meestal lopen die onderweg zelf wel in een shroom en kan jij hen pakken of blijf je veilig stealthed bij je toren
als ze darius laten switchen is het kwaad al geschied en zit je een paar lvls voor

voor mij is teemo de darius counter, ik heb sedert ik die build eens gebruikt heb tegen een darius en zag hoe succesvol het ging het al een paar keer gedaan als counterpick en totnogtoe geen enkele darius gezien die er iets tegen kon beginnen
in het begin pakken ze een paar minions farm maar eenmaal ik dorans blade + dorans ring + berserker greaves heb is het zonen geblazen en is het voorbij

edit:
http://www.championselect.net/champ/Darius
blijkbaar ben ik niet de enige die er zo over denkt

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2012 16:12 ]

• Fanatic_FS
  • Nu online

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Fiora durf ik geen counter te noemen aangezien haar counter in de shop te koop is onder het kopje "Armor"

en achter minions blijven staan? zijn pull trekt alles in de range naar hem toe, dus die minions blocken niets.

[specs]

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 18:04:
[...]

Wat wordt er nu precies gepatched?
Elo's worden reset en rewards worden uitgedeeld. Mogelijks zijn er ook pvp.net en Balance changes, maar dit kan misschien ook apart gedaan worden met de normale patch op dinsdag.

Streaming History

• godofal
  • Niet online

godofal

toch ook de nieuwe jungle, items en al dat spul?
of is gaat het nu de pre-season in en dan (wanneer?) pas season 3 opening ofzo?

Verwijderd

godofal schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:17:
Mij leek het ook logischer om teams de dingen uit te laten proberen in het preseason maar wie ben ik :P

• speedzor
godofal schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:17:
Volgens mij zijn dit dingen die pas in s3 komen. Uitproberen zal gebeuren op de PBE server. Morgen zul je het wel in de patchnotes lezen ;)

Streaming History

Verwijderd

speedzor schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:39:
[...]

Volgens mij zijn dit dingen die pas in s3 komen. Uitproberen zal gebeuren op de PBE server. Morgen zul je het wel in de patchnotes lezen ;)
Of nu al :P

http://euw.leagueoflegends.com/news/end-season-2-patch-notes

• godofal
  • Niet online

godofal

wij willen season 3!
zo iritant, gewoon nog langer wachten op de nieuwe jungle en al die heerlijke items

iemand een estimate wanneer het dan wel begint?

Vicariously I live while the whole world dies

Verwijderd

Gister voor het eerst geplaatst voor ranked games :) 1400+ elo en alles ging super. Nu kom ik na mijn placements alleen maar bij trolls en heb ik al 3 games verloren en ben ik gezakt naar 1299 elo :/ Ik heb hiervoor Starcraft 2 in een gesponsord team gespeeld en ik vroeg mij dus af of er mensen zijn met een hoog elo die met mij willen duo qeueu :) ik zal jullie niet teleur stellen ^^

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 23:42:
Gister voor het eerst geplaatst voor ranked games :) 1400+ elo en alles ging super. Nu kom ik na mijn placements alleen maar bij trolls en heb ik al 3 games verloren en ben ik gezakt naar 1299 elo :/ Ik heb hiervoor Starcraft 2 in een gesponsord team gespeeld en ik vroeg mij dus af of er mensen zijn met een hoog elo die met mij willen duo qeueu :) ik zal jullie niet teleur stellen ^^
dat gaat heel ongelijke matches opleveren en zal degenen met hoog elo laten zakken in elo
dus wat jij erbij krijgt gaat er bij hem vanaf, ongeveer iig

dus eigenlijk zoek je iemand die je wat elo doneert

Verwijderd

Natuurlijk wil ik niemand in het nadeel brengen of naar beneden helpen ^^ Ik zoek goede duo partners die zin hebben om flink te stijgen :) Hiermee hoop ik ook meteen de kans een beetje te verkleinen dat eventuele trolls/afkers de game weggooien :o

Doneren is dus niet het goede woord en zeker niet mijn bedoeling :)

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-11 22:21
Bah zo close to diamond nu een lelijke border ... snik

Verwijderd

Beetje te vroeg die end of season 2 patch. Volgens riot behoor ik blijkbaar tot het grootste scum van de LOL spelers. Dus ik ben gebanned tot de 23ste. Wel leuk dat dit dus gedaan is door een of andere bot die iedereen met de meeste reports automatisch banned. Kan ook geen een game te zien krijgen waar ik me dan misdragen zou hebben omdat ik toch onverbeterlijk zou zijn.

• speedzor
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 00:51:
Beetje te vroeg die end of season 2 patch. Volgens riot behoor ik blijkbaar tot het grootste scum van de LOL spelers. Dus ik ben gebanned tot de 23ste. Wel leuk dat dit dus gedaan is door een of andere bot die iedereen met de meeste reports automatisch banned. Kan ook geen een game te zien krijgen waar ik me dan misdragen zou hebben omdat ik toch onverbeterlijk zou zijn.
Nee, de cases zijn bekeken door een team van 4 mensen vanuit Player Support en nog iets. De cases die ik openbaar heb besproken zien worden hadden allemaal rond de 1500 reports waarvan minstens 25%, soms tot 50% terecht was. Als je in die ban ronde zat, dan heb je wel iets heel verkeerd gedaan.

Je kunt de Player Support erop navragen om te zien of dit eventueel een vergissing was, maar dat is een eerder kleine kans.

Streaming History

Verwijderd

speedzor schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 00:56:
[...]

Nee, de cases zijn bekeken door een team van 4 mensen vanuit Player Support en nog iets. De cases die ik openbaar heb besproken zien worden hadden allemaal rond de 1500 reports waarvan minstens 25%, soms tot 50% terecht was. Als je in die ban ronde zat, dan heb je wel iets heel verkeerd gedaan.

Je kunt de Player Support erop navragen om te zien of dit eventueel een vergissing was, maar dat is een eerder kleine kans.
Ik heb het gelezen, maar ik weet zeker dat het computerwerk is geweest. Mijn laatste ban was 10 maanden geleden en die is toen na 3 dagen opgeheven door een rioter. Sindsdien zelfs geen warning of iets dergelijks gehad. Anders snap ik ook niet hoe ik al die tijd niet door het o zo geweldige tribunal gebanned zou worden. Maar nu ze opeens de 1% die het meeste gereport is hebben gebanned wel. Is sowieso wel logisch dat ik daartussen zit gezien ik ook bij de 1% die het meeste speelt zit.

Kan me trouwens nog wel de banning spree voor het zogenaamde onterecht reporten herinneren. Waarbij Dreanor die zweert dat hij nooit onterecht mensen reporte werd gebanned. Daarbij zeiden ze ook dat ze het handmatig controleerden.

Volgens mij komt het gewoon omdat het einde seizoen is en ik nu normal games speel. De mensen die ik daar tegenkom vinden verliezen ongeveer 10x zo erg als de mensen in ranked. Ook zijn ze echt hilarisch slecht in het spel wat nogal wat irritatie over en weer op kan leveren.

Verwijderd

Iemand al nieuwe patch gespeeld?

Jammer dat ik pas tegen 19u thuis ben vanavond :(.

Verwijderd

morgen iedereen,
ben nieuw op het forum, maar zal proberen zinnig te zijn :)

lekker op het werk, beetje tweakeren.

nieuwe patch lijkt me gaaf, meer tactisch denken. heerlijk.

zelf speel ik graag cho'gath of evelyn.
over het algemeen speel ik alleen tanky en jungle.
als laner ben ik veel te agressief.
samen met een vriend kan dit wel, dan ownen wij hard.

als je ook hoort iets van cho'gath samen met een reingar/blitz/rammus op bot, dan ben ik dat waarschijnlijk. vooral als we first blood halen. wat meestal al binnen de minuut gebeurt.

ik hoop dat ik iets kan doen op het forum

• Nidhiki
  • Laatst online: 17-02-2024
Gister leuk potje gespeelt met Lee Sin, heb hem pas gekocht dus moet nog een beetje wennen. Wel een erg leuke champ, ben fan van skillshots en energy ipv mana :)
Moet nu alleen nog goed kijken naar de builds, ga vaak voor dmg aan de hand van frozen mallet en Maw, maar volgens mij is het ook slim om hem tanky te bouwen, dus warmogs, eagis etc.

Wat bouwen jullie op Lee Sin, of ligt dit gewoon aan je team?

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

• SHEePYTaGGeRNeP
Net een mailtje gekregen van Twitch :o

New and Improved Channel Pages
Twitch Broadcasters -

We’re always working overtime to make Twitch the best place to broadcast your gameplay. First, thank you for choosing Twitch and for making us the leading video platform and community for gamers.

You may have noticed some exciting announcements lately including partnerships with Sony Online Entertainment, EA Origin, and Paradox Interactive - and that’s just the beginning. While we're working with a variety of game publishers and platforms to make broadcasting easier than ever, we're also hammering away on the site to make sure it offers the best experience for both broadcasters and viewers.

Today we’re announcing a major update: a complete redesign of your Twitch channel pages. The new design gives you a more streamlined way for you to display information for your viewers, and for your viewers to experience your channel. We're rolling out the new design in three distinct phases.

Broadcaster-Only Beta Period
The new design is going live today, Monday, November 12, in a broadcaster-only beta period that will give you time to make sure that the look and feel of your channel is exactly what you want before we launch the feature to the Twitch viewer base. During this time, only you the broadcaster will be able to see the new channel page layout.

To access the beta, simply go to your channel page and click the announcement link at the top. This is rolling out across the site as we speak. If you don’t see it now, you will soon.

Viewer Op-In Beta Period
During the week of Monday, November 19, we’ll launch a viewer opt-in beta period in which viewers will have the option to view Twitch via the old-school channel design if they prefer, or the new-school design that you just set up. We encourage you to encourage your viewers to jump into the new channel pages when you feel comfortable doing so.

Going Forward
We're fully aware how important the look, feel and design of your channel pages are to you. This is version one of the channel page redesign, and we are dedicated to improving on the design on a regular basis. During the broadcaster-only beta period (Nov 12 - 18) and the viewer opt-in beta period (starting Nov 19), we will gather feedback from the entire Twitch community and make sure that we take it all into account as we iterate on the channel pages going forward.

Please review the new Support Center article and as always let us know what you think. Please let us know your thoughts at feedback@twitch.tv.

We think you’re going to love your new channel page, and we hope that you’re as excited about this as we are.

Sincerely,
The Twitch Team

Follow Twitch
We keep in touch with the TwitchTV community via Facebook and Twitter. Please follow us here:
Twitch on Facebook
Twitch on Twitter

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 07:46:
Iemand al nieuwe patch gespeeld?

Jammer dat ik pas tegen 19u thuis ben vanavond :(.
Server is nog unavailable :(

• Jeffroiscool
SHEePYTaGGeRNeP schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:09:
Net een mailtje gekregen van Twitch :o

New and Improved Channel Pages
Twitch Broadcasters -

We’re always working overtime to make Twitch the best place to broadcast your gameplay. First, thank you for choosing Twitch and for making us the leading video platform and community for gamers.

You may have noticed some exciting announcements lately including partnerships with Sony Online Entertainment, EA Origin, and Paradox Interactive - and that’s just the beginning. While we're working with a variety of game publishers and platforms to make broadcasting easier than ever, we're also hammering away on the site to make sure it offers the best experience for both broadcasters and viewers.

Today we’re announcing a major update: a complete redesign of your Twitch channel pages. The new design gives you a more streamlined way for you to display information for your viewers, and for your viewers to experience your channel. We're rolling out the new design in three distinct phases.

Broadcaster-Only Beta Period
The new design is going live today, Monday, November 12, in a broadcaster-only beta period that will give you time to make sure that the look and feel of your channel is exactly what you want before we launch the feature to the Twitch viewer base. During this time, only you the broadcaster will be able to see the new channel page layout.

To access the beta, simply go to your channel page and click the announcement link at the top. This is rolling out across the site as we speak. If you don’t see it now, you will soon.

Viewer Op-In Beta Period
During the week of Monday, November 19, we’ll launch a viewer opt-in beta period in which viewers will have the option to view Twitch via the old-school channel design if they prefer, or the new-school design that you just set up. We encourage you to encourage your viewers to jump into the new channel pages when you feel comfortable doing so.

Going Forward
We're fully aware how important the look, feel and design of your channel pages are to you. This is version one of the channel page redesign, and we are dedicated to improving on the design on a regular basis. During the broadcaster-only beta period (Nov 12 - 18) and the viewer opt-in beta period (starting Nov 19), we will gather feedback from the entire Twitch community and make sure that we take it all into account as we iterate on the channel pages going forward.

Please review the new Support Center article and as always let us know what you think. Please let us know your thoughts at feedback@twitch.tv.

We think you’re going to love your new channel page, and we hope that you’re as excited about this as we are.

Sincerely,
The Twitch Team

Follow Twitch
We keep in touch with the TwitchTV community via Facebook and Twitter. Please follow us here:
Twitch on Facebook
Twitch on Twitter
Ik zag het inderdaad toen ik bezig was met videos uploaden gisteravond. Op zich wel aparte style op het moment :D

Verwijderd

het zou mooi zijn als LoL ook stream functie krijgt. maar ja, noodzaak nah.
trouwens waar kun je je eigen replays vinden? ik wil wat replays op youtube zetten maar kan nergens vinden.

weten jullie waar i kdat kan vinden?

P.S. is het toegestaan om je IGN te vermelden?

• speedzor
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:18:
het zou mooi zijn als LoL ook stream functie krijgt. maar ja, noodzaak nah.
trouwens waar kun je je eigen replays vinden? ik wil wat replays op youtube zetten maar kan nergens vinden.

weten jullie waar i kdat kan vinden?

Je kunt LoLReplay installeren, dit is zowat de enige gangbare manier om je games te herbekijken.

Ja, IGN mag vermeld worden ;)
In de client zelf is er een chat kanaal genaamd 'GoT' waar je enkele tweakers kan vinden.

Streaming History

• SHEePYTaGGeRNeP
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:18:
Waar? Iedereen hier heeft het. Ik en Jeffro hebben het in onze signature staan O.o

Verwijderd

speedzor schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:20:
[...]

Je kunt LoLReplay installeren, dit is zowat de enige gangbare manier om je games te herbekijken.

Ja, IGN mag vermeld worden ;)
In de client zelf is er een chat kanaal genaamd 'GoT' waar je enkele tweakers kan vinden.
ah bedankt, ik probeerde met gamebooster te recorden, maar het is veel intereresanter om gehele game te zien. gamebooster slaat filmpjes ook niet op bij mij, dus zowieso probleem. maar bedankt. ik zal dat installeren wanneer ik klaar ben met werken.

slaat dat LoL replay altijd alles op? of moet je dat dan aangeven?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:23:
[...]

ah bedankt, ik probeerde met gamebooster te recorden, maar het is veel intereresanter om gehele game te zien. gamebooster slaat filmpjes ook niet op bij mij, dus zowieso probleem. maar bedankt. ik zal dat installeren wanneer ik klaar ben met werken.

slaat dat LoL replay altijd alles op? of moet je dat dan aangeven?
Het slaat gewoon al je gespeelde games op.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:23:
[...]

Het slaat gewoon al je gespeelde games op.
dat is wel gaaf. dan heb je gewoon zelfde als met spectator mode toch?

er stond ook iets over GoT in de client. welke client bedoel je? die van LoL replay?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:25:
[...]

er stond ook iets over GoT in de client. welke client bedoel je? die van LoL replay?
Ja het is hetzelfde als de spectator mode.

En als je een replay gaat bekijken, start hij de LoL client op.

• iBasch
  • Laatst online: 11:53
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:25:
[...]

Wel even in de opties aanvinken dat je de replays op wil slaan in spectator mode. Kost iets meer bandbreedte omdat er dan tijdens het spelen een tweede verbinding op wordt gezet om de replay als spectator op te kunnen slaan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:26:
[...]

Ja het is hetzelfde als de spectator mode.

En als je een replay gaat bekijken, start hij de LoL client op.
oke dat is wel gaaf. maar is het dan wel een film bestandje? want zoals ik dat hoor klinkt het echt als een speciale extention voor LoL, of kun je dit gewoon laden in elk bewerkings programma?

Verwijderd

iBasch schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:26:
[...]

Wel even in de opties aanvinken dat je de replays op wil slaan in spectator mode. Kost iets meer bandbreedte omdat er dan tijdens het spelen een tweede verbinding op wordt gezet om de replay als spectator op te kunnen slaan.
betekend dit dat het net zo zwaar is als streamen? nee toch? het vraagt toch meer van je video en niet van je internet, want je slaat toch local op?

• speedzor
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:27:
[...]

oke dat is wel gaaf. maar is het dan wel een film bestandje? want zoals ik dat hoor klinkt het echt als een speciale extention voor LoL, of kun je dit gewoon laden in elk bewerkings programma?
Nee, je krijgt een .lrf file. Dit is gewoon hetzelfde als een spectator client van een bepaalde game in één bestand gestoken. Als je dit wilt publiceren zul je met Fraps of XSplit of eender welke recordingsoftware de replay file moeten openen en navigeren naar het deel dat je wilt afspelen.

Edit: .lrf files zijn typisch niet meer dan enkele MBs groot, dus als je hier problemen van ondervind dan zul je met eender welke internetactiviteit problemen hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door speedzor op 13-11-2012 09:30 ]

Streaming History

Verwijderd

speedzor schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:29:
[...]

Nee, je krijgt een .lrf file. Dit is gewoon hetzelfde als een spectator client van een bepaalde game in één bestand gestoken. Als je dit wilt publiceren zul je met Fraps of XSplit of eender welke recordingsoftware de replay file moeten openen en navigeren naar het deel dat je wilt afspelen.

Edit: .lrf files zijn typisch niet meer dan enkele MBs groot, dus als je hier problemen van ondervind dan zul je met eender welke internetactiviteit problemen hebben.
dat is op zich wel jammer. want dan moet je dus 2 keer opnemen.

• speedzor
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:31:
[...]

dat is op zich wel jammer. want dan moet je dus 2 keer opnemen.
Is 3 MB over de lengte van een gehele match dan zo'n probleem? Sowieso is er de optie om alles via spectator mode op te slaan en niet de gewone manier.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2rsNS.jpg

Streaming History

Verwijderd

speedzor schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:33:
[...]

Is 3 MB over de lengte van een gehele match dan zo'n probleem? Sowieso is er de optie om alles via spectator mode op te slaan en niet de gewone manier.

[afbeelding]
3MB valt mee, maar als je net als ik +-1300 wins (en dus meestal ook losses) hebt.
Dan tikt dat toch flink aan 2600x3 = 7,8GB :o
Ranked games nog niet eens mee gerekend.

Maar dit is dan wel een hardcore addict scenario :p.

Verwijderd

speedzor schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:33:
[...]

[afbeelding]
dat bedoel ik niet. als je via lol replay opneemt, en je zou het op youtube willen zetten, dan moet je je replay dus eerst weer opnemen om een youtube compatible filetje te krijgen.

of is er ook een soort converter bekend?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:37:
[...]

dat bedoel ik niet. als je via lol replay opneemt, en je zou het op youtube willen zetten, dan moet je je replay dus eerst weer opnemen om een youtube compatible filetje te krijgen.

of is er ook een soort converter bekend?
Fraps? Zo zijn er wel meerdere programma's.
Pagina: 1 ... 92 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.