[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 98 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.894 views

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-12 14:55
Ik kan bevestigen dat Steelbound niet als iemand overkomt die gaat lopen ragen / misdragen ingame. Wat ik zou doen als ik jou was is even een mailtje sturen naar de support van Riot zodat ze eventueel kunnen nakijken / uitleggen wat je fout hebt gedaan.

Mocht het toch terecht zijn heb je in ieder geval een reden en kan je er van leren.

Verwijderd

Xevoo schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:13:
Ik kan bevestigen dat Steelbound niet als iemand overkomt die gaat lopen ragen / misdragen ingame. Wat ik zou doen als ik jou was is even een mailtje sturen naar de support van Riot zodat ze eventueel kunnen nakijken / uitleggen wat je fout hebt gedaan.

Mocht het toch terecht zijn heb je in ieder geval een reden en kan je er van leren.
heb al gedaan. heb ook bericht terug dat het de eerste keer is geweest dat ik een report heb gekregen. en dat daarom de ban kort is. de ban is opgelegd door een systeem zeggen ze. ik vraag wat voor systeem het is, en of het uberhaupt is bekeken door de tribunal

wacht nu op een mailtje

als i khem heb zal ik ff posten wat ze zeggen

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2012 13:17 ]

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

als het goed is heb je een mailtje gekregen met een reform card (geloof dat het zo heet) waarin je de matches kan bekijken die de tribunal heeft beoordeeld
als je door tribunal beoordeeld bent, that is
anders krijg je iig een mailtje met een algemene uitleg

anyway, mensen zijn soms echt wel flink kwetsend (of dat proberen ze iig) in LoL
ben al vaak genoeg uitgescholden met cancer e.d.
zelfs een paar keer dat mensen létterlijk zeiden "go die of cancer"
gister nog iemand die, naast mij constant retard noemde, mij vroeg of ik een serieuze mentale ziekte heb waardoor ik niet normaal kan functioneren

mensen snappen niet dat er andere mensen achter de champions zitten
of ze snappen niet dat het maar een spelletje is, dat je teammaten niet elke pot perfect spelen (zij ook niet natuurlijk)
echt idioten zijn dat, die mogen gelijk permaban krijgen (degenen met "go die of cancer" e.d. )

• snoos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 07:55
godofal schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:23:
als het goed is heb je een mailtje gekregen met een reform card (geloof dat het zo heet) waarin je de matches kan bekijken die de tribunal heeft beoordeeld
als je door tribunal beoordeeld bent, that is
anders krijg je iig een mailtje met een algemene uitleg

anyway, mensen zijn soms echt wel flink kwetsend (of dat proberen ze iig) in LoL
ben al vaak genoeg uitgescholden met cancer e.d.
zelfs een paar keer dat mensen létterlijk zeiden "go die of cancer"
gister nog iemand die, naast mij constant retard noemde, mij vroeg of ik een serieuze mentale ziekte heb waardoor ik niet normaal kan functioneren

mensen snappen niet dat er andere mensen achter de champions zitten
of ze snappen niet dat het maar een spelletje is, dat je teammaten niet elke pot perfect spelen (zij ook niet natuurlijk)
echt idioten zijn dat, die mogen gelijk permaban krijgen (degenen met "go die of cancer" e.d. )
Post die card maar eens op het forum. Ik ben tot nu nog niet geband en ben benieuwd.

Inderdaad zijn er behoorlijk gestoord zijn in LOL. de mensen die zeggen "commit suicide" en "go die" mogen van mij een een perma account + IP + Mac ban krijgen.
Mensen die zeggen "uninstal" enzo mogen van mij ook een temp ban krijgen.
Soms zie ik mensen het echt proberen en luisteren naar de tips. Helaas wordt hij dan af en toe gedived en helpt bijna niemand van ons team hem meer. Vervolgens raged de jungler hard en verpest hij de complete teamsfeer.
Wat ik ook vaak zie met junglers is als ze één keer een gank niet goed doen ze vervolgens niet meer die lane ganken. Ook als faalde ze zelf hard tijden de gank.
Zolang iedereen dat soort mensen consequent blijft reporten wordt de kans dat je zo iemand tegenkomt veel kleiner.

Vicariously I live while the whole world dies

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-12 23:21
Ik ben zojuist ook gebanned, Er is een case die bestaat uit 5 games, waarbij ik letterlijk door 1 persoon maar gereport ben in alle 5 de gevallen. Daarnaast is er in 4 van de 5 gevallen niks aan de hand en in dat ene geval noem ik onze AD carry 'trashe' en lukt het mij niet om hem met z'n speelstijl goed te supporten. Als je het mij vraagt zou er niet eens een case moeten bestaan. Ik krijg sterk het gevoel dat mensen in de tribunal niet de moeite nemen om de chatlogs door te lopen.

Dat wordt drie dagen wat anders spelen.........blijkbaar is niks zeggen in chat, goed spelen en de game winnen al genoeg om een report te ontvangen die wordt meegenomen in het aanmaken van een case. :(

Verwijderd

LabsTipJr schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:42:
Ik ben zojuist ook gebanned, Er is een case die bestaat uit 5 games, waarbij ik letterlijk door 1 persoon maar gereport ben in alle 5 de gevallen. Daarnaast is er in 4 van de 5 gevallen niks aan de hand en in dat ene geval noem ik onze AD carry 'trashe' en lukt het mij niet om hem met z'n speelstijl goed te supporten. Als je het mij vraagt zou er niet eens een case moeten bestaan. Ik krijg sterk het gevoel dat mensen in de tribunal niet de moeite nemen om de chatlogs door te lopen.

Dat wordt drie dagen wat anders spelen.........blijkbaar is niks zeggen in chat, goed spelen en de game winnen al genoeg om een report te ontvangen die wordt meegenomen in het aanmaken van een case. :(
Mwah, vaak is er meer aan de hand (is ook 9 van de 10 keer zo als iemand op reddit claimed niets verkeerd gedaan te hebben). Maar voel je vrij je case hier te posten zodat wij kunnen kijken.

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Vanmiddag eens Karthus proberen, heb hem nog nooit gespeeld dus ben wel eens benieuwd :) Eerst maar eens een bot game en dan soloQ in.
Zover ik weet is het eerst een RoA, sorc shoes, Deathcap en dan lategame AP items?
Of heeft iemand anders nog beter idee om karthus te bouwen?

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
LabsTipJr schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:42:

Ik ben voor 7 dagen gebanned voor eenzelfde situatie: 5 reports, 1 per game.
Als je dan kijkt naar de redenen dan zie je dat caitlyn me report omdat ik 1x ben gestorven bij het ganken (ik was jungler), of een report van de tegenstander zonder tekst zonder dat ik ooit in all chat praatte of trollde of iets dergelijks. Dan nog een report van een leona en maokai (beide verschillende games) die enerzijds weigerde te supporten en dus mid/jungle creeps nam vanaf level 3, anderzijds een maokai die weigerde lanes te ganken omdat hij vond dat niemand hem hielp. Waarschijnlijk dat deze twee dan heel het team reporten.

Op zich zat er maar 1 case bij waarin ik me schandelijk gedroeg en daar ben ik 7 dagen op rust voor gesteld.

Naja, ik ga na dit gewoon zoeken of ik de chat kan uitzetten oid.

Streaming History

• LabsTipJr
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:43:
[...]

Mwah, vaak is er meer aan de hand (is ook 9 van de 10 keer zo als iemand op reddit claimed niets verkeerd gedaan te hebben). Maar voel je vrij je case hier te posten zodat wij kunnen kijken.
Klopt, maar zoals ik al zei. Eén game was ik zwaar gefrustreerd door onze carry en heb ik me inderdaad even laten 'gaan'. In de andere 4 cases is werkelijk niks te vinden wat banwaardig is en ik bij elke case maar door 1 persoon gereport ben (trolls?). Normaal gesproken zou er niet eens een tribunalcase aangemaakt worden zonder die 4 'fake' reports.

(Kanttekening: in één case zeg ik 'Your name is retarded.' Dat zei ik omdat zn naam 'Paardenkanker' was :S)

http://euw.leagueoflegends.com/tribunal/en/case/438796/#nogo
speedzor schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:51:
[...]

Ik ben voor 7 dagen gebanned voor eenzelfde situatie: 5 reports, 1 per game.
Als je dan kijkt naar de redenen dan zie je dat caitlyn me report omdat ik 1x ben gestorven bij het ganken (ik was jungler), of een report van de tegenstander zonder tekst zonder dat ik ooit in all chat praatte of trollde of iets dergelijks. Dan nog een report van een leona en maokai (beide verschillende games) die enerzijds weigerde te supporten en dus mid/jungle creeps nam vanaf level 3, anderzijds een maokai die weigerde lanes te ganken omdat hij vond dat niemand hem hielp. Waarschijnlijk dat deze twee dan heel het team reporten.

Op zich zat er maar 1 case bij waarin ik me schandelijk gedroeg en daar ben ik 7 dagen op rust voor gesteld.

Naja, ik ga na dit gewoon zoeken of ik de chat kan uitzetten oid.
Ja, ik begrijp precies wat je bedoelt. Ik heb zelf nu al besloten om de chat helemaal niet meer te gebruiken. Ook niet meer voor 'SS', één report om niks is al genoeg blijkbaar.

[ Voor 39% gewijzigd door LabsTipJr op 20-11-2012 13:58 ]

Verwijderd

LOL! heb een mail terug.

zeggen ze dat het ze spijt. ze hebben na de ban gekeken.
blijkt dat er iets fout is gegaan. ze heffen de ban direct op.
ze gaan kijken of er bij die mensen die scholden ook nog reports zijn en kijken wat ze daarmee gaan doen. ze hebben mij report historry leeggemaakt,

leukste is dat er een gift-coupon code bijzit van 500RP als compensatie,

leuk ik heb er niet eens last van gehad.
wel goed opgelost.

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-12 19:16

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:55:
LOL! heb een mail terug.

ze gaan kijken of er bij die mensen die scholden ook nog reports zijn en kijken wat ze daarmee gaan doen. ze hebben mij report historry leeggemaakt,

wel goed opgelost.
_/-\o_
Zeer netjes van Riot!

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Verwijderd

inderdaad. ik mail ze ook even terug.

ff bedanken voor snelle reacties en afhandeling.
LabsTipJr schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:55:
[...]

Klopt, maar zoals ik al zei. Eén game was ik zwaar gefrustreerd door onze carry en heb ik me inderdaad even laten 'gaan'. In de andere 4 cases is werkelijk niks te vinden wat banwaardig is en ik bij elke case maar door 1 persoon gereport ben (trolls?). Normaal gesproken zou er niet eens een tribunalcase aangemaakt worden zonder die 4 'fake' reports.

(Kanttekening: in één case zeg ik 'Your name is retarded.' Dat zei ik omdat zn naam 'Paardenkanker' was :S)

[...]

Ja, ik begrijp precies wat je bedoelt. Ik heb zelf nu al besloten om de chat helemaal niet meer te gebruiken. Ook niet meer voor 'SS', één report om niks is al genoeg blijkbaar.
Bij game 5 zit niet eens een chatlog? :S Nouja buiten die ene game van Ashe zijn je reports inderdaad een beetje lame, maar op basis van die Ashe-game alleen lijkt eventjes afkoelen me wel een gepaste straf.

• snoos
LOL! heb een mail terug.

wel goed opgelost.
Mogen wij toch nog die log zien ? ben wel benieuwd.

Die ene ban is inderdaad redelijk belachelijk.
Je ziet mensen voor erger een pardon krijgen

[ Voor 7% gewijzigd door snoos op 20-11-2012 14:07 ]

• Xevoo
LOL! heb een mail terug.

wel goed opgelost.
Pfff, ik wil ook wel een geband worden, gratis RP... en ik maar kopen! :+

Hebben jullie er trouwens ook een beetje "last" van dat je "maar" 3 refunds had? ik heb ze gelijk alle 3 opgemaakt en zit nu af en toe nog met zoiets van, die had ik wel willen refunden.

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-12 21:56
Ik vind het wel grappig dat je hier van twee mensen hoort: allemaal niet mijn schuld, maar ik heb me wel 1 keer laten gaan. Daar zit het hem net. Als je je in dat ene spel ook gedraagt, dan heb je een case waar niets mee te doen is en wordt dit gewoon van tafel geveegd.

Van Labs, Die andere 4 spellen zijn inderdaad niet echt de moeite, hoewel de "your name is retarded" zonder context niet goed overkomt, en "you annoy me" is ook niet echt constructief. (op zich niet banwaardig natuurlijk). Drie dagen is misschien wel overdreven voor het "trashe, fu, ..." gedeelte, er van uit gaan dat dit je eerste ban is.

Als je gefrustreerd bent, en dat zijn we allemaal wel eens in LoL, dan roep je toch gewoon even iets luidop en je gaat verder. Al dat gerage in chat is voor niets nodig ^^

@steelbound, you lucker :)

Verwijderd

snoos schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:06:
[...]

Mogen wij toch nog die log zien ? ben wel benieuwd.

Die ene ban is inderdaad redelijk belachelijk.
Je ziet mensen voor erger een pardon krijgen
mmmm, de log is wel veranderd. als ik op link klik krijg ik te zien:

"ERROR 404"

blijkbaar hebben ze de log verwijderd of neit meer toegangelijk gemaakt

• Xevoo
Heel af en toe, als ik een lange (zware) dag heb gehad en even LEKKER een potje LoL wil spelen zonder gezeik... je dan perongeluk iemand z'n kill pakt en GELIJK de volle laag krijgt, gewoon constant doorgaan voor 5 minuten lang dan wil ik me wel eens laten gaan. Maar dat is echt pas 2 keer voorgekomen in een jaar ofzo :9 Verder snap ik nooit zo dat mensen ragen, het blijft een game en daarom houden we ons ook wel eens niet aan de meta (all AP / lame champ) al met al probeer ik gewoon vooral te genieten van het gamen. Waar ik soms het idee heb dat sommige mensen de volgende Ocelote willen worden...

Owja, Riot gebruikt meerdere (ook geautomatiseerde) systemen om te bannen, misschien ben je daar tussen gekomen.

[ Voor 8% gewijzigd door Xevoo op 20-11-2012 14:10 ]

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:41
Ik had eerder vandaag iemand die al begon met het schreeuwen van "Noob, retard etc" voordat we uberhaubt tot level 2 gekomen waren. Ik kan dat soort dingen best lang negeren maar hij bleef zolang volhouden dat ik hem maar gereport heb.

Dat ik noob ben klopt wel, maar het spel wordt er niet beter van als iemand mij de huid vol loopt te kafferen en zelf nog slechter gaat als mij :P

• LabsTipJr
Lointje schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:07:
Ik vind het wel grappig dat je hier van twee mensen hoort: allemaal niet mijn schuld, maar ik heb me wel 1 keer laten gaan. Daar zit het hem net. Als je je in dat ene spel ook gedraagt, dan heb je een case waar niets mee te doen is en wordt dit gewoon van tafel geveegd.

Van Labs, Die andere 4 spellen zijn inderdaad niet echt de moeite, hoewel de "your name is retarded" zonder context niet goed overkomt, en "you annoy me" is ook niet echt constructief. (op zich niet banwaardig natuurlijk). Drie dagen is misschien wel overdreven voor het "trashe, fu, ..." gedeelte, er van uit gaan dat dit je eerste ban is.

Als je gefrustreerd bent, en dat zijn we allemaal wel eens in LoL, dan roep je toch gewoon even iets luidop en je gaat verder. Al dat gerage in chat is voor niets nodig ^^

@steelbound, you lucker :)
Als GM in HoN en dagelijks veel ergere gevallen tegen kom dan wat ik heb gezegd, ben ik van mening dat Riot het veel te ver door voert. Deze community kan je niet opvoeden of beter maken. Als iemand continue loopt te pingen en ik zeg daar wat van (you annoy me) dan is daar niks mis mee. Daar gaat het juist fout, je ziet alleen de chat en niet de context. Bij HoN kijken we de replay en zien we wat er daadwerkelijk gebeurt. GM's zijn ook de enige die bans kunnen geven en niet door de community, die te snel een oordeel velt mbt Tribunal cases.

Het is inderdaad mijn eerste ban en ik begrijp heel goed dat het niet handig is dat ik mij een keer laat gaan in de chat richting Ashe. Ook al luistert hij niet naar pings en gaat ondanks de waarschuwing alsnog dood. Het overal gevoel dat ik gebanned wordt om basis van alleen dit klopt niet.

Verwijderd

Ik geloof er geen drol van Steelbound. Discussies met betrekking tot een ban worden niet onder handen genomen.
Lees de FAQ maar. Daarnaast is de link "verwijderd" ?! Onmogelijk, als ze de ban hebben nagekeken zal deze van punished naar pardonned veranderd worden en niet verwijderd.

Staat in summoner's code en hun FAQ.

• Xevoo
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:17:
Ik geloof er geen drol van Steelbound. Discussies met betrekking tot een ban worden niet onder handen genomen.
Lees de FAQ maar. Daarnaast is de link "verwijderd" ?! Onmogelijk, als ze de ban hebben nagekeken zal deze van punished naar pardonned veranderd worden en niet verwijderd.

En alle forum posts @ leagueoflegends.com en de posts op Reddit waardoor mensen ineens niet meer geband zijn dan... of waar juist wel op gereageerd word met de reden. Dat vind ik best wel een discussie.

Verwijderd

um misschien omdat ik niet ingelogd ben? ben nu op werk en neit meer thuis. dus logisch dat ik er geen toegang tot heb lijkt me.

maar als je het niet wilt geloven, best. maar waarom zou ik iets verzinnen? wat word ik daar beter van? niet lijkt me.

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Laatst online: 06-12 19:56

Als hij zou liegen maakt het toch geen zak uit ^^.
We hebben alleen maar gezegd dat hij veel geluk heeft, zelfs als hij het verhaal zelf verzonnen zou hebben en zich er goed bij voelt, boeie. We hebben er toch geen energie erin gestoken :P

• godofal
  • Niet online

godofal

snoos schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:31:
[...]
Post die card maar eens op het forum. Ik ben tot nu nog niet geband en ben benieuwd.
ik ook niet, maar je krijgt dus een link waarin je de tribunal cases kan zien waarin je beoordeeld bent
je ziet dan exact wat de tribunal leden zien als je beoordeeld word; gamestats, gamechat, report redenen etc
de link is gewoon open, dus je kan iedereen zo'n link doorsturen en iedereen kan hem bekijken

edit: zie dat iemand al zo'n link geplaatst heeft :P
Lointje schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:07:
tribunal en bans zijn om toxic players uit het spel te werken
iedereen heeft wel eens dat ze flink geirriteerd raken door weet ik veel hoeveel dingen, en dan kan het zijn dat je ff uit je slof schiet in-game
als dat 1 in de 100 games gebeurt is er niks mis mee, en dan werkt tribunal helemaal perfect, want je komt niet in tribunal te zitten
in het geval van labstipjr was het gewoon vette pech: hij speelde een aantal potjes waarbij er gasten zitten die hem voor niks hebben gereport
daarnaast heeft hij dus 1 game zitten ragen/flamen en is daar voor gereport, zoals het hoort
als hij niet onnodig was gereport was hij niet in tribunal gekomen en had hij geen ban gekregen

op basis van deze tribunal case schat ik hem niet in als een toxic player, eerder iemand die mss een rotdag heeft gehad en door ashe over the edge ging ofzo
als je dat soort mensen gaat bannen houd je geen spelers meer over
lyte (geloof dat hij het was) heeft het laatst nog zo uitgelegd

trouwens, mensen denken vaak dat tribunal bepaalt of iemand verbannen word of niet, inclusief duur enzo
over het algemeen is het zo dat je X keer gereport moet worden, de tribunal in geschoven word die dan beoordeelt, en dan krijg je eerst een warning, dan een 3day time ban, 7 day time ban, 2week time ban en dan een permaban

áls het allemaal binnen korte tijd gebeurt, als je bijvoorbeeld een jaar oid je goed hebt gedragen zal de mate waarin je de volgende keer gestraft worden minder worden

daarnaast hebben ze ook nog een team dat bepaalde tribunal cases checken (hoe ze die eruit picken weet ik niet) en kan je ook nog gewoon direct verbannen worden door riot employees als er iets echt iets mis met je speelstijl is

en ja, je kan weldegelijk bans appealen; ik heb al vaak genoeg op de forums gezien dat een riot employee een ban terugdraait, of iig goed uitlegt wáárom iemand verbannen is
RP als excuus krijgen is trouwens ook niet bijzonder, dat doen ze heel vaak voor heel veel verschillende dingen

[ Voor 71% gewijzigd door godofal op 20-11-2012 14:35 ]

• LabsTipJr
Mooie uitleg.....I will just suck it up this time. Toch appeal ik, al is het alleen maar om duidelijk te weerleggen dat het systeem in mijn geval niet goed functioneert. Die 3 dagen geen LoL doen mij niet zoveel, genoeg andere games te spelen. :)

• godofal
  • Niet online

godofal

LabsTipJr schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:46:
Mooie uitleg.....I will just suck it up this time. Toch appeal ik, al is het alleen maar om duidelijk te weerleggen dat het systeem in mijn geval niet goed functioneert. Die 3 dagen geen LoL doen mij niet zoveel, genoeg andere games te spelen. :)
gewoon doen, de ban is onterecht imo
mocht je ooit nog 's gebanned worden gaat het gelijk een stuk sneller hierdoor
bovendien heb je kans op gratis RP O-)

• StarZ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:41
LabsTipJr schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:55:
[...]

[...]

Reden is je 4e game. De rest is inderdaad niks aan de hand,

Ik ben zelf heel actief op Tribunal
(Ranking 118 atm met 17k justice rating) en ik had je geskipped... 1 slechte game kan de rest is gewoon veel praten, waar niks mis mee is.

Je kunt ook Riot mailen hierover mis kun je dit nog ongedaan krijgen, want je volgende straf gaat wel wat verder...

Verwijderd

StarZ schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:00:
[...]

(Ranking 118 atm met 17k justice rating) en ik had je geskipped... 1 slechte game kan de rest is gewoon veel praten, waar niks mis mee is.

Je kunt ook Riot mailen hierover mis kun je dit nog ongedaan krijgen, want je volgende straf gaat wel wat verder...
Volgens mij doet Riot hier niets mee, ook als is het maar 1 game, je misdraagt je wel.

• StarZ
godofal schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:19:
[...]

ik ook niet, maar je krijgt dus een link waarin je de tribunal cases kan zien waarin je beoordeeld bent
je ziet dan exact wat de tribunal leden zien als je beoordeeld word; gamestats, gamechat, report redenen etc
de link is gewoon open, dus je kan iedereen zo'n link doorsturen en iedereen kan hem bekijken

edit: zie dat iemand al zo'n link geplaatst heeft :P

[...]

tribunal en bans zijn om toxic players uit het spel te werken
iedereen heeft wel eens dat ze flink geirriteerd raken door weet ik veel hoeveel dingen, en dan kan het zijn dat je ff uit je slof schiet in-game
als dat 1 in de 100 games gebeurt is er niks mis mee, en dan werkt tribunal helemaal perfect, want je komt niet in tribunal te zitten
in het geval van labstipjr was het gewoon vette pech: hij speelde een aantal potjes waarbij er gasten zitten die hem voor niks hebben gereport
daarnaast heeft hij dus 1 game zitten ragen/flamen en is daar voor gereport, zoals het hoort
als hij niet onnodig was gereport was hij niet in tribunal gekomen en had hij geen ban gekregen

op basis van deze tribunal case schat ik hem niet in als een toxic player, eerder iemand die mss een rotdag heeft gehad en door ashe over the edge ging ofzo
als je dat soort mensen gaat bannen houd je geen spelers meer over
lyte (geloof dat hij het was) heeft het laatst nog zo uitgelegd

trouwens, mensen denken vaak dat tribunal bepaalt of iemand verbannen word of niet, inclusief duur enzo
over het algemeen is het zo dat je X keer gereport moet worden, de tribunal in geschoven word die dan beoordeelt, en dan krijg je eerst een warning, dan een 3day time ban, 7 day time ban, 2week time ban en dan een permaban

áls het allemaal binnen korte tijd gebeurt, als je bijvoorbeeld een jaar oid je goed hebt gedragen zal de mate waarin je de volgende keer gestraft worden minder worden

daarnaast hebben ze ook nog een team dat bepaalde tribunal cases checken (hoe ze die eruit picken weet ik niet) en kan je ook nog gewoon direct verbannen worden door riot employees als er iets echt iets mis met je speelstijl is

en ja, je kan weldegelijk bans appealen; ik heb al vaak genoeg op de forums gezien dat een riot employee een ban terugdraait, of iig goed uitlegt wáárom iemand verbannen is
RP als excuus krijgen is trouwens ook niet bijzonder, dat doen ze heel vaak voor heel veel verschillende dingen
Als jij 1 keer de fout ingaat in het verkeer krijg je ook een boete toch?

Het tribunal systeem werkt goed, als iemand systematisch de fout ingaat krijgt hij steeds langere bans en uiteindelijk een permaban.

Ook als je je 1 keer laat gaan (doe ik ook wel eens, ik ben ook niet de beste) dan mag en kan je daarvoor gestraft worden, je verpest toch wel een game voor andere.

• LabsTipJr
StarZ schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:00:
[...]

Ik heb zojuist een ticket aangemaakt. Bedankt voor je reactie, begon bijna aan mijzelf te twijfelen. Daarmee wil ik natuurlijk niet die ene game goed praten.
StarZ schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:03:
[...]

Als jij 1 keer de fout ingaat in het verkeer krijg je ook een boete toch?

Het tribunal systeem werkt goed, als iemand systematisch de fout ingaat krijgt hij steeds langere bans en uiteindelijk een permaban.

Ook als je je 1 keer laat gaan (doe ik ook wel eens, ik ben ook niet de beste) dan mag en kan je daarvoor gestraft worden, je verpest toch wel een game voor andere.
Precies zoals je zelf al aangeeeft, 'doe ik ook wel eens', zou betekenen dat er straks geen spelers meer overblijven aangezien het dus opgebouwd wordt. Het tribunal werkt op basis van een aantal cases anders word je niet eens door het systeem opgepakt. Ik ben vanwege 4 'valse' reports opgepakt door het systeem, terwijl ik daar dus niet eens in terecht zou moeten komen. Blijkbaar is het systeem dus al ingesteld op het feit dat je best 'een keer' de fout in mag gaan, één game wordt niet opgepikt door het systeem. Een boete voor één keer de fout ingaan gaat niet op voor het systeem zoals Riot dat bedoeld heeft.

[ Voor 47% gewijzigd door LabsTipJr op 20-11-2012 15:12 ]

Verwijderd

Keihard aanpakken die hap.

No mercy.

• StarZ
LabsTipJr schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:03:
[...]

Ik heb zojuist een ticket aangemaakt. Bedankt voor je reactie, begon bijna aan mijzelf te twijfelen. Daarmee wil ik natuurlijk niet die ene game goed praten.

[...]

Precies zoals je zelf al aangeeeft, 'doe ik ook wel eens', zou betekenen dat er straks geen spelers meer overblijven aangezien het dus opgebouwd wordt. Het tribunal werkt op basis van een aantal cases anders word je niet eens door het systeem opgepakt. Ik ben vanwege 4 'valse' reports opgepakt door het systeem, terwijl ik daar dus niet eens in terecht zou moeten komen. Blijkbaar is het systeem dus al ingesteld op het feit dat je best 'een keer' de fout in mag gaan, één game wordt niet opgepikt door het systeem. Een boete voor één keer de fout ingaan gaat niet op voor het systeem zoals Riot dat bedoeld heeft.
Nou, ik kom wel eens cases van 1 of 2 games tegen.

Als jij eens per, nou zoveel games raged zou je nooit in de tribunal moeten komen.
Het is een automatisch systeem en daar gaat altijd wel wat mis. Maar LoL heeft inmiddels zoveel spelers dat het niet meer allemaal handmatig kan.

• LabsTipJr
StarZ schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:14:
[...]

Nou, ik kom wel eens cases van 1 of 2 games tegen.

Als jij eens per, nou zoveel games raged zou je nooit in de tribunal moeten komen.
Het is een automatisch systeem en daar gaat altijd wel wat mis. Maar LoL heeft inmiddels zoveel spelers dat het niet meer allemaal handmatig kan.
Klopt en daarom geef ik aan dat het systeem niet echt goed werkt. Nogmaals, die drie dagen kunnen mij gestolen worden. Echter baart het mij zorgen dat 'valse' reports zoveel impact kunnen hebben.

Verwijderd

Heb gisterenavond ook een mailtje gekregen met een warning van tribunal...
Ik zeg bijna nooit wat in games omdat ik maar al te goed weet hoe dat de game kan beinvloeden. Als ik wat zeg, dan is het meestal omdat iemand meermaals disconnecte in een game of afk ging staan... wat me niet meer dan normaal lijkt. Niet iedereen heeft tijd om elke dag 5 games te spelen, bij mij is dat eerder 5 games per week en komt 90% vd speltijd uit weekends en vakantie.

Zowel het report als tribunalsysteem is het meest retarded wat ze ooit aan LoL konden maken. Ik durf zeggen dat 50% vd reports gewoon bullshit zijn want in elke game zie ik mensen die in open chat achter reports vragen omdat iemand slecht speelde? Ik game online sinds '99 en heb tientallen shooters en rpgs gespeeld, in geen enkel spel zitten er zoveel jankers als in deze. Riot zou beter minder tijd verspillen aan gefrustreerde kinderen die liggen te flamen of de kinderen die het emotioneel niet aankunnen dat ze geflamed worden en hun tijd besteden aan die belachelijke reports. De meer mature generatie, negeert hersenloze flame toch.

Men zou beter een systeem zoeken om slachtoffers te vermijden in leaver/afk situaties want komop zeg, na 3 jaar LoL, nog steeds elo verliezen + 30 minuten tijdverlies omdat iemand moest gaan eten, is gewoon een grap.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2012 15:22 ]

Verwijderd

Ik heb er eens op gelet, en als iemand enkel gereport wordt voor Feeding en die persoon heeft inderdaad gewoon wat slechte games worden deze door de band genomen ge pardonned. Systeem werkt vrij aardig.

• godofal
  • Niet online

godofal

wat ik altijd wel typisch vind is dat iedereen tribunal keihard afkraakt en dat er alleen gelet wordt op de missers
persoonlijk heb ik toch het idee dat tribunal+honor een hóóp ellende voorkomt (bovendien kan niemand iets béters verzinnen, realistisch iig)

bijvoorbeeld wat jaegger noemt: je hebt het véél minder bij andere games, maar dan noem je gelijk shooters en RPG's op
games waarbij het over het algemeen niet héél veel uitmaakt als er iemand leaved, danwel omdat er binnen notime een vervanging is danwel omdat het tegen PVE is, danwel dat er zóveel mensen zijn dat 1tje meer of minder niet héél veel uitmaakt

LoL heeft dit allemaal juist níét: vervangers voor een leaver zijn er niet, PVE gaat het niet om (volgens mij is het érg zeldzaam om gereport te worden tegen bots) en er zijn maar 5 man per team, een leaver heeft dus een énorme impact op het spel

daarbij zijn gamers gewend om altijd te winnen (PVE) danwel individueel te kijken (K/D ratio) IPV met een team te werken

LoL/MOBA's hebben zoveel fundamentele verschillen met de "klassieke" spellen
bovendien is het ook nog online, dus je ziet de persoon met wie je gamed niet; bij een potje voetbal op straat ga je ook niet de keeper uitschelden en zeggen dat hij moet sterven aan kanker als hij 3 schoten door laat

ik denk dat zonder de tribunal en honor het véél erger zou zijn

Verwijderd

Er moet gewoon een beter systeem komen om mensen die niks kunnen hebben en iedereen reporten aan te pakken. Zag laatst op reddit een ban van iemand die was gebanned omdat hij in 4 games reports hard gekregen voor het spammen van zijn lux laugh emote.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:21:
Ik zeg bijna nooit wat in games omdat ik maar al te goed weet hoe dat de game kan beinvloeden. Als ik wat zeg, dan is het meestal omdat iemand meermaals disconnecte in een game of afk ging staan... wat me niet meer dan normaal lijkt. Niet iedereen heeft tijd om elke dag 5 games te spelen, bij mij is dat eerder 5 games per week en komt 90% vd speltijd uit weekends en vakantie.

Zowel het report als tribunalsysteem is het meest retarded wat ze ooit aan LoL konden maken. Ik durf zeggen dat 50% vd reports gewoon bullshit zijn want in elke game zie ik mensen die in open chat achter reports vragen omdat iemand slecht speelde? Ik game online sinds '99 en heb tientallen shooters en rpgs gespeeld, in geen enkel spel zitten er zoveel jankers als in deze. Riot zou beter minder tijd verspillen aan gefrustreerde kinderen die liggen te flamen of de kinderen die het emotioneel niet aankunnen dat ze geflamed worden en hun tijd besteden aan die belachelijke reports. De meer mature generatie, negeert hersenloze flame toch.

Men zou beter een systeem zoeken om slachtoffers te vermijden in leaver/afk situaties want komop zeg, na 3 jaar LoL, nog steeds elo verliezen + 30 minuten tijdverlies omdat iemand moest gaan eten, is gewoon een grap.
Geen link gehad naar je cases?

• StarZ
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:21:

De reports voor slecht spelen doen al helemaal niks, dit is voor mensen die boos zijn omdat iemand slecht speelde dat zij dan hun "bevrediging krijgen" en toch iemand een slechte dag kan hebben.

Ik vindt het altijd zo makkelijk om te zeggen dat LoL een kut community heeft, er zijn meer dan 30 MILJOEN unieke spelers, dat is 2x het aantal inwoners van Nederland... Doe even normaal man, tuurlijk zijn er irritante mensen, welkom op het internet.

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:31:
Er moet gewoon een beter systeem komen om mensen die niks kunnen hebben en iedereen reporten aan te pakken. Zag laatst op reddit een ban van iemand die was gebanned omdat hij in 4 games reports hard gekregen voor het spammen van zijn lux laugh emote.
zo'n report/ban kan ik eigenlijk best goed begrijpen (en afhankelijk van de situatie, zou ik ook gewoon op punish drukken)
weet niet of je lux laugh kent, maar die is echt stront irritant als je hem spammed

bovendien kan het érg irritant zijn als je tegenstander constant zit te lachen als je serieus probeert te spelen, is gewoon een vorm van pesten en uitdagen
en je kan het niet muten (afaik)

[ Voor 4% gewijzigd door godofal op 20-11-2012 15:37 ]

• LabsTipJr
Het honor systeem is echt een lachertje, dat wordt random wel of niet gegeven. Een lintje zegt helemaal niks, ga maar eens 25 ranked games met je vrienden spelen en je hebt een lintje naar keuze.

Wat bijvoorbeeld bij HoN goed werkt, is dat spelers die valse reports uitdelen een tijd niet meer de mogelijkheid krijgen om een report uit te delen. Wat betekent dat als iemand report, ze ook echt weten waarvoor en dan ook de moeite nemen om uit te leggen wat er is voorgevallen in de game. Daarmee voorkom je een heel hoop slechte, ondoordachte reports en denken spelers twee keer na voordat ze daadwerkelijk iemand reporten.
godofal schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:36:
[...]

zo'n report/ban kan ik eigenlijk best goed begrijpen (en afhankelijk van de situatie, zou ik ook gewoon op punish drukken)
weet niet of je lux laugh kent, maar die is echt stront irritant als je hem spammed

bovendien kan het érg irritant zijn als je tegenstander constant zit te lachen als je serieus probeert te spelen, is gewoon een vorm van pesten en uitdagen
En wie zegt dat dit daadwerkelijk gebeurd is in een game? Er is immers geen replay beschikbaar. Het komt bij HoN heel vaak voor dat spelers gereport worden omdat ze de courier aan de tegenstander gefeed hebben en dan blijkt bij het zien van de replay dat die persoon het zelf geweest is. In LoL is dit gewoon niet te controleren, dan kan je beter iemand niet bannen ipv onterecht wel.

[ Voor 42% gewijzigd door LabsTipJr op 20-11-2012 15:40 ]

• StarZ
LabsTipJr schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:37:
Het honor systeem is echt een lachertje, dat wordt random wel of niet gegeven. Een lintje zegt helemaal niks, ga maar eens 25 ranked games met je vrienden spelen en je hebt een lintje naar keuze.

Wat bijvoorbeeld bij HoN goed werkt, is dat spelers die valse reports uitdelen een tijd niet meer de mogelijkheid krijgen om een report uit te delen. Wat betekent dat als iemand report, ze ook echt weten waarvoor en dan ook de moeite nemen om uit te leggen wat er is voorgevallen in de game. Daarmee voorkom je een heel hoop slechte, ondoordachte reports en denken spelers twee keer na voordat ze daadwerkelijk iemand reporten.
How many reports put you in the Tribunal?

Typically a large number of reports are required before a player appears in the Tribunal, so if you had a bad game and are reported, don’t worry! You will most likely not end up in the Tribunal.
The Tribunal does take into account the credibility of the people who file reports. If you are a positive player in League of Legends and only report when the offenses deserve it, your reports will actually be worth a lot more in the Tribunal than someone who abuses the reporting system and falsely reports lots of players.
Generally, players who follow the Summoner’s Code and respect their fellow gamers should never be concerned about seeing the Tribunal.
http://euw.leagueoflegends.com/tribunal/en/faq/

• godofal
  • Niet online

godofal

LabsTipJr schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:37:

honor werkt weldegelijk, alleen niet zoals jij denkt
ik merk sinds de introductie van honor dat er veel minder geraged en geflamed wordt
mensen zijn over het algemeen positiever
sure, er zitten nog steeds rotte appels tussen, maar je kan het niet 100% voorkomen

volgens mij worden er ook bans uitgedeeld bij LoL voor verkeerd reporten
laatst nog iemand hier met een false positive, kreeg ook z'n ban teruggedraaid
gebeurt helaas niet systematisch geloof ik

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-12 09:52
Yes bijna 1200 elo nog even doorgaan met verliezen !! 4 wins 8 losses nog een paar en ik kan echt helemaal gaan genieten.... echt ongeloofelijk deze game gewoon bijna het gevoel dat het niet meer uitmaakt wat je doet elke game trolls en mensen die lopen te flamen als er 1 ding verkeerd gaan waardoor het moraal omlaag gaat etc... Was voor placements 1500 elo ondertussen alweer bijna 200 elo omlaag. Dacht ga gewoon hyper carries spelen zoals Karthus enzo maar heeft ook gewoon geen nut.

Iemand units die wel het gevoel geven dat je kan carryen? Diana enzo zie ik ook niet gebeuren braaf potje gehad van 15/3/15 en alsnog verloren terwijl ik en AD vol gefeed waren maarja mensen throwen altijd maar wat graag (kreeg voor die game godzijdank een loss forgiven volgens mij had zelfs riot door dat dat echt nergens meer over ging)

• LabsTipJr
En toch gaat er iets niet goed en zijn er meerdere mensen die in vreemde situaties terecht komen. Tegenwoordig word je al gereport als je in een bepaalde lane farm pakt.

Je insinueert nu stilzwijgend dat ik terecht in het systeem terecht ben gekomen. Dat vind ik ook niet echt verder kijken dan je neus lang is. Het gaat er juist om dat het 'automatische' systeem niet optimaal functioneert. Ik krijg duidelijk een mail op basis waarvan ik gebanned ben, dan is het niet fair om te komen met zo'n algemene zin in de overeenkomst dat er vast nog wel meer aan de hand is.
godofal schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:41:
[...]

honor werkt weldegelijk, alleen niet zoals jij denkt
ik merk sinds de introductie van honor dat er veel minder geraged en geflamed wordt
mensen zijn over het algemeen positiever
sure, er zitten nog steeds rotte appels tussen, maar je kan het niet 100% voorkomen

volgens mij worden er ook bans uitgedeeld bij LoL voor verkeerd reporten
laatst nog iemand hier met een false positive, kreeg ook z'n ban teruggedraaid
gebeurt helaas niet systematisch geloof ik
Ik begrijp dat het een positief effect had in het begin. Echter nu iedereen door heeft dat het 'lintje' niet zoveel voorstelt en geen voordelen biedt, valt de community weer terug in het oude gedrag. Het is van tijdelijk aard geweest, te makkelijk te verkrijgen.

[ Voor 36% gewijzigd door LabsTipJr op 20-11-2012 15:47 ]

• StarZ
LabsTipJr schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:44:
[...]

En toch gaat er iets niet goed en zijn er meerdere mensen die in vreemde situaties terecht komen. Tegenwoordig word je al gereport als je in een bepaalde lane farm pakt.

Je insinueert nu stilzwijgend dat ik terecht in het systeem terecht ben gekomen. Dat vind ik ook niet echt verder kijken dan je neus lang is. Het gaat er juist om dat het 'automatische' systeem niet optimaal functioneert. Ik krijg duidelijk een mail op basis waarvan ik gebanned ben, dan is het niet fair om te komen met zo'n algemene zin in de overeenkomst dat er vast nog wel meer aan de hand is.
Het systeem is net nieuw, er zitten natuurlijk fouten in maar er wordt wel wat gedaan aan de groote irritante mensen.

Ja, jouw geval kun je mischien nog terug draaien, mail je even en dan kan het goed komen.

• LabsTipJr
StarZ schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:45:
[...]

Het systeem is net nieuw, er zitten natuurlijk fouten in maar er wordt wel wat gedaan aan de groote irritante mensen.

Ja, jouw geval kun je mischien nog terug draaien, mail je even en dan kan het goed komen.
Klopt, en daarom accepteer ik het ook maar. Het systeem zal vast voor een groot deel goed werken en ik ben ergens ook blij dat als ik zelfs gebanned wordt het met die ernstige gevallen wel helemaal 'goed' komt.

Toch blijft het irritant als je de toegang tot een spel ontzegd wordt. Bottom line, ik heb er wel van geleerd en weerhoudt me voortaan wel helemaal van het gebruikmaken van de chat tijdens een game. Hopelijk krijg ik straks niet 'refuses to communicate with team' aan mijn broek ;)

• Suicyder
LabsTipJr schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:50:
[...]

Klopt, en daarom accepteer ik het ook maar. Het systeem zal vast voor een groot deel goed werken en ik ben ergens ook blij dat als ik zelfs gebanned wordt het met die ernstige gevallen wel helemaal 'goed' komt.

Toch blijft het irritant als je de toegang tot een spel ontzegd wordt. Bottom line, ik heb er wel van geleerd en weerhoudt me voortaan wel helemaal van het gebruikmaken van de chat tijdens een game. Hopelijk krijg ik straks niet 'refuses to communicate with team' aan mijn broek ;)
Zolang je inhoudelijk op de match reageert en de spotknoppen gebruikt is het volgens mij niet zozeer een probleem.
Ik reageer echter absoluut niet op iemand die me de huid vol loopt te kafferen omdat ik slecht ben. Maar dat doe ik sowieso al niet. Net zoals het voorbeeld wat ik eerder vandaag postte, iemand begon te schreeuwen van noob/retard etc. (en dat voor iemand die . Ik reageer er niet op, report er wel om.

Verwijderd

godofal schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:36:
[...]

Dit is dus het probleem van de community. In plaats van een probleem bij jezelf zoeken het bij een ander leggen. En zo super kleinzielig. Je kan die emotes gewoon uitzetten. Daarbij als Dyrus laugh spamt als hij singed speelt vind iedereen het geweldig.

hier is de case
http://na.leagueoflegends.com/tribunal/en/case/5930455/#nogo

Verwijderd

godofal schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:31:
wat ik altijd wel typisch vind is dat iedereen tribunal keihard afkraakt en dat er alleen gelet wordt op de missers
persoonlijk heb ik toch het idee dat tribunal+honor een hóóp ellende voorkomt (bovendien kan niemand iets béters verzinnen, realistisch iig)

bijvoorbeeld wat jaegger noemt: je hebt het véél minder bij andere games, maar dan noem je gelijk shooters en RPG's op
games waarbij het over het algemeen niet héél veel uitmaakt als er iemand leaved, danwel omdat er binnen notime een vervanging is danwel omdat het tegen PVE is, danwel dat er zóveel mensen zijn dat 1tje meer of minder niet héél veel uitmaakt

LoL heeft dit allemaal juist níét: vervangers voor een leaver zijn er niet, PVE gaat het niet om (volgens mij is het érg zeldzaam om gereport te worden tegen bots) en er zijn maar 5 man per team, een leaver heeft dus een énorme impact op het spel

daarbij zijn gamers gewend om altijd te winnen (PVE) danwel individueel te kijken (K/D ratio) IPV met een team te werken

LoL/MOBA's hebben zoveel fundamentele verschillen met de "klassieke" spellen
bovendien is het ook nog online, dus je ziet de persoon met wie je gamed niet; bij een potje voetbal op straat ga je ook niet de keeper uitschelden en zeggen dat hij moet sterven aan kanker als hij 3 schoten door laat

ik denk dat zonder de tribunal en honor het véél erger zou zijn
Toen ik begon met lol was er geen tribunal en honor en reports deden mensen bijna niet. Het spel was toen 10x aangenamer als nieuwe speler. Als je nu als beginner gaat spelen, krijg je dikwijls al flame en reports over je heen lol.

En nee heb geen link gekregen naar mijn cases :/

• StarZ
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 16:11:
[...]

Dit is dus het probleem van de community. In plaats van een probleem bij jezelf zoeken het bij een ander leggen. En zo super kleinzielig. Je kan die emotes gewoon uitzetten. Daarbij als Dyrus laugh spamt als hij singed speelt vind iedereen het geweldig.

hier is de case
Ik had ook op punish gedrukt, spammen is gewoon irritant en vervelend, hij deed het meer dan 1x en eerste is 6 reports...

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 16:14:
[...]
Toen ik begon met lol was er geen tribunal en honor en reports deden mensen bijna niet. Het spel was toen 10x aangenamer als nieuwe speler. Als je nu als beginner gaat spelen, krijg je dikwijls al flame en reports over je heen lol.

Nee ik kreeg ook geen link heb erom gevraagd maar geen reactie. Heb ook een ticket aangemaakt maar er gebeurt niets. Ik zal iig niet veel chat meer gebruiken tenzij ik op mijn smurf zit.

• snoos
[...]

hier is de case
Simpele punish hier.
Het emote spammen is gewoon irritant.
Hij deed het ook niet één keer maar meerdere games
En laatste potje raged hij ook nog eens.
Mijn conclusie is dat deze vent een eikel is en speelt om andere mensen te irriteren.

[ Voor 3% gewijzigd door snoos op 20-11-2012 16:22 ]

Jasper 99 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:42:
Yes bijna 1200 elo nog even doorgaan met verliezen !! 4 wins 8 losses nog een paar en ik kan echt helemaal gaan genieten.... echt ongeloofelijk deze game gewoon bijna het gevoel dat het niet meer uitmaakt wat je doet elke game trolls en mensen die lopen te flamen als er 1 ding verkeerd gaan waardoor het moraal omlaag gaat etc... Was voor placements 1500 elo ondertussen alweer bijna 200 elo omlaag. Dacht ga gewoon hyper carries spelen zoals Karthus enzo maar heeft ook gewoon geen nut.

Iemand units die wel het gevoel geven dat je kan carryen? Diana enzo zie ik ook niet gebeuren braaf potje gehad van 15/3/15 en alsnog verloren terwijl ik en AD vol gefeed waren maarja mensen throwen altijd maar wat graag (kreeg voor die game godzijdank een loss forgiven volgens mij had zelfs riot door dat dat echt nergens meer over ging)
Neem een midlaner die ook CC heeft om goed te ganken. Denk dus aan Galio, Ahri, Ryze, Anivia bijvoorbeeld. Anders zou ik een jungler als Skarner nemen die zowel kan initiaten als damage kan dealen. Je moet zorgen dat je zoveel mogelijk invloed hebt op zowel de laning phase als de teamfighting dus je moet een beetje manusjes-van-alles picken en geen assassins of single target DPS'ers als Jax.

• godofal
  • Niet online

godofal

[...]

hier is de case
noem je mij kleinzielig of doel je op iemand anders? en welk probleem leg ik bij wie?
ik zeg gewoon dat het stront irritant is dat iemand die taunt/laugh emotes misbruikt, en ik vind dat report/ban worthy

zeker deze speler die jij doorstuurt, die zou ik 100% punish drukken
hij maakt het spel gewoon irritant om te spelen voor zowel teammaten als tegenstanders
dyrus zou ik dus ook gewoon op punish drukken (riot is trouwens actief dat soort spelers aan het bekijken of ze niet een ban voor dat soort spul moeten krijgen)

dat je emotes uit kon zetten wist ik niet, maar dat maakt niet uit
emotes uit/flamers op ignore zetten is níet een manier om het flamen/taunten goed te praten of zelfs maar toe te staan
als ik iemand irritant genoeg vind om hem te muten gooi ik er áltijd een report achteraan, zelfde met emote spammen

je kan trouwens roepen dat iedereen iemand kan beschuldigen van emotes gebruiken en dat we geen replay hebben om het te checken
maar het punt is dat hij in meerdere matches ervoor is gereport, de kans is astronomisch klein dat hij én met dezelfde spelers zat én dat die spelers hem hebben onthouden en nog maar 's dezelfde report geven

onder aan de streep verpest deze speler LoL voor 9 andere mensen per match met dit soort gedrag
dat is genoeg reden voor een report+ban

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 16:14:
[...]

Toen waren er ook veel minder irritante spelers als nu. LoL heeft de laatste paar maanden zo'n groei in userbase gehad, daar trek je nou eenmaal een hoop fout spul mee aan.

Dat gezegd te hebben, al die ellende die ik hierboven lees (keihard flamen, volledige scheldpartijen), dat herken ik totaal niet.
Ik heb nog niet relatief veel gespeeld, (ik gok iets van 600 games ofzo) maar dit soort ellende herken ik niet.
Al speel ik dan bijna geen ranked.

Zelf kan ik me redelijk rustig houden, tenzij iemand echt blijft feeden, dan komt er wel eens een opmerking als 'plz stop going alone' of 'enemy to fed by botlane', maar niet direct op de man.

Ik heb dus zelf ook geen last van tribunal, af en toe report ik wat, als ze niet willen communiceren ofzo of echt unskilled zijn. (maar dat laatste komt toch niet in tribunal terecht)

• godofal
  • Niet online

godofal

RonnieB82 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 16:33:
[...]

Toen waren er ook veel minder irritante spelers als nu. LoL heeft de laatste paar maanden zo'n groei in userbase gehad, daar trek je nou eenmaal een hoop fout spul mee aan.

Dat gezegd te hebben, al die ellende die ik hierboven lees (keihard flamen, volledige scheldpartijen), dat herken ik totaal niet.
Ik heb nog niet relatief veel gespeeld, (ik gok iets van 600 games ofzo) maar dit soort ellende herken ik niet.
Al speel ik dan bijna geen ranked.
het gebeurt ook niet elke match, de écht bijzondere dingen (die of cancer e.d.) zijn mij minder dan 10 keer gebeurt
ook nauwelijks ranked btw
Tja ik snap het ook niet helemaal. Ik ben zeker geen heilig boontje en schrik soms zelf achteraf van hoe ik me heb gedragen in een game, maar desondanks nog NOOIT een ban gehad (1700+ games op EUW, 400 op NA, 100 op EUNE). Blijkbaar gedraag je je dan toch procentueel gezien vaker hufterig dan is toegestaan.

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-10 14:00
Ik praat gewoon eigenlijk nooit in solo q, alleen tactische dingen, als iemand loopt te flamen of iemand speelt slecht ben ik altijd gewoon stil, je bereikt er toch niks mee.

Welcome to the League of Draven

Verwijderd

Om Vicarious te ondersteunen. Ik zeg toch echt wel 1 keer per 2 games iets van ongewenste kritiek als: 'mid stop feeding' of 'I can't gank fed lane' (ik maak wel vaak calls als 'bot lane u lost, let tower go down, ward mid and farm').

heb ook rond de 2000 games en nog nooit geband. Wel een keer zo' n waarschuwingsmailtje gehad.

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-10 14:00
Stop feeding is echt zoeits wat ik nutteloos vind, waarschijnlijk is zo een speler gewoon slecht of heeft gewoon zijn dag niet, en gaat echt niet opeens beter spelen omdat je stop feeding zegt.

Ik heb ook wel is 0/4 gestaan soms zit alles gewoon tegen als iemand dan nog is stop feeding zegt werkt dat alleen maar meer tegen dan dat dat helpt

[ Voor 4% gewijzigd door Euphanasia op 20-11-2012 17:00 ]

Welcome to the League of Draven

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:38
Euphanasia schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 16:57:
Stop feeding is echt zoeits wat ik nutteloos vind, waarschijnlijk is zo een speler gewoon slecht of heeft gewoon zijn dag niet, en gaat echt niet opeens beter spelen omdat je stop feeding zegt.

Ik heb ook wel is 0/4 gestaan soms zit alles gewoon tegen als iemand dan nog is stop feeding zegt werkt dat alleen maar meer tegen dan dat dat helpt
Inderdaad.

Als je dit wil stoppen, is het nuttiger om inhoudelijke commentaren te leveren. Zoals reageren als de speler te diep de lane ingaat, een towerdive wil doen, in de enemy jungle zit e.d.

Ik ga soms in een potje vaker dood dan ik wil, en vaak zijn de spelers die dit soort comments leveren goed bezig. Soms ben je je er gewoon niet bewust van, en zo nu en dan word je gematched met spelers boven je eigen niveau.

In feite zijn die commentaren een 'stop feeding' in een jasje. Het verschil is dat ze nuttig zijn.

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

Verwijderd

godofal schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 16:26:
[...]

noem je mij kleinzielig of doel je op iemand anders? en welk probleem leg ik bij wie?
ik zeg gewoon dat het stront irritant is dat iemand die taunt/laugh emotes misbruikt, en ik vind dat report/ban worthy
Niet jij alleen gewoon de hele groep die iedereen die ze niet aanstaat reporten. Een taunt is om te taunten of niet?
En je hebt ook gewoon de optie om het niet te horen met 1 click.
[...]

hij maakt het spel gewoon irritant om te spelen voor zowel teammaten als tegenstanders
Ik ging gisteren yi met alleen maar zeals en wriggles. Mijn score was 3-14-6 maar had wel 8 turrets destroyed 3 inhibs en uiteindelijk hun nexus gebackdoored terwijl mijn team en de enemy om baron vochten. Heb geen teamfight gedaan alleen maar gepushed.
Team zat te zeuren voor reports enemy zat te zeuren voor reports. Dat zou volgens jouw beredenering dan ook een ban moeten zijn.

Moeten we dan straks ook maar mid spelers gaan reporten die 20-3-1 gaan en daardoor alle fun uit de game halen voor 9 man?

Mijn mening is dat je gewoon een andere game moet gaan spelen als je niet tegen dit soort dingen kan die bewust in de game zitten.

• LabsTipJr
Euphanasia schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 16:57:

Het is ook maar net hoe je het opvat. Als ik 'stop feeding' of 'stop dieing' zeg (zonder '!' en CAPS), dan bedoel ik daarmee 'try not to die and play safe, stay near your turret, I am doing well we have a chance to get you back in the game later.'

Het nadeel is dat dit veel te lang duurt om te typen en de kans groot is dat ik zelf CS mis of gekilled wordt terwijl ik aan het chatten ben. In mijn ogen is 'stop feeding' niks meer en minder als 'probeer niet dood te gaan,' Bij LoL zie je echt dat te weinig spelers rekening houden met het feit dat hun directe tegenstander of meer items heeft of 2 levels hoger is, dan blijf je het meestal afleggen in een volgende directe confrontatie.

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 17:16:
[...]

Niet jij alleen gewoon de hele groep die iedereen die ze niet aanstaat reporten. Een taunt is om te taunten of niet?
En je hebt ook gewoon de optie om het niet te horen met 1 click.

[...]

Ik ging gisteren yi met alleen maar zeals en wriggles. Mijn score was 3-14-6 maar had wel 8 turrets destroyed 3 inhibs en uiteindelijk hun nexus gebackdoored terwijl mijn team en de enemy om baron vochten. Heb geen teamfight gedaan alleen maar gepushed.
Team zat te zeuren voor reports enemy zat te zeuren voor reports. Dat zou volgens jouw beredenering dan ook een ban moeten zijn.

Moeten we dan straks ook maar mid spelers gaan reporten die 20-3-1 gaan en daardoor alle fun uit de game halen voor 9 man?

Mijn mening is dat je gewoon een andere game moet gaan spelen als je niet tegen dit soort dingen kan die bewust in de game zitten.
nu haal je 2 dingen door elkaar
als jij 1/14/6 staat en een aantal turrets+inhibs weet neer te halen dankzij goede splitpush dan is dat gewoon een goede match
als mensen je daarvoor reporten is dat onterecht, en zou je niet voor gestraft moeten worden (dat dat wel gebeurt is een 2de)

als een mid speler 20/3/1 staat en dus de game heeft geroflstomped is dat misschien niet leuk voor de verliezende partij, maar wat moet die speler dan? minder goed gaan spelen om de tegenstander een kans te geven?
ook dat is onterechte report

als iemand daarentegen bewúst iets gaat doen dat geen ander nut heeft op mensen iriteren na, dan is dat simpelweg reportable en bannable
emotes spammen valt daar onder

een keertje /laugh doen na een slechte trade oid ga je echt niet verbannen voor worden
constant spammen wél

trouwens, zeggen dat mensen "er maar tegen moeten kunnen" is een non-argument, dan kan je net zo goed iedereen elke keer 10 sec een tik (flick met vinger zeg maar) op het achterhoofd geven: je moet er maar tegen kunnen
en dat mensen het uit kunnen zetten is óók geen argument, dat zei ik in m'n vorige post al

ik denk dat je het heel goed snapt, maar wil je het liever niet snappen

Verwijderd

Dat is precies de reden dat mensen (inclusief ik) het doen. Als ik support Nunu speel pak ik de Nunu Bot skin en /laugh en /joke ik de hele game door. Ten eerste voor mijn eigen vermaak (ja, ik vind dat echt grappig) en ten tweede hoop ik dat mijn tegenstanders er gek van worden en afgeleid zijn.

Als ik door die tactiek mijn ADC gefeed kan krijgen, prima. Als het niet lukt, heb ik in ieder geval lol gehad. Het zit in het spel, ik speel mijn champ gewoon zoals het moet dus ik zie niet in waarom ik daarvoor gereport moet worden. Je kunt niet mensen reporten omdat ze een ander gevoel voor humor hebben, zolang ze het spel maar spelen zoals het hoort.

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 18:33:
Dat is precies de reden dat mensen (inclusief ik) het doen. Als ik support Nunu speel pak ik de Nunu Bot skin en /laugh en /joke ik de hele game door. Ten eerste voor mijn eigen vermaak (ja, ik vind dat echt grappig) en ten tweede hoop ik dat mijn tegenstanders er gek van worden en afgeleid zijn.

Als ik door die tactiek mijn ADC gefeed kan krijgen, prima. Als het niet lukt, heb ik in ieder geval lol gehad. Het zit in het spel, ik speel mijn champ gewoon zoals het moet dus ik zie niet in waarom ik daarvoor gereport moet worden. Je kunt niet mensen reporten omdat ze een ander gevoel voor humor hebben, zolang ze het spel maar spelen zoals het hoort.
als je dit doet plaats je jezelf eigenlijk boven je tegenstander; jouw vermaak is meer waard dan dat van je tegenstander

bovendien, zo wil je toch niet winnen? je wilt toch winnen omdat je beter speelt dan de tegenstander, niet omdat je de tegenstander flink geïrriteerd kan krijgen (dat kan iedereen namelijk)

Verwijderd

godofal schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 18:42:
[...]

als je dit doet plaats je jezelf eigenlijk boven je tegenstander; jouw vermaak is meer waard dan dat van je tegenstander

bovendien, zo wil je toch niet winnen? je wilt toch winnen omdat je beter speelt dan de tegenstander, niet omdat je de tegenstander flink geïrriteerd kan krijgen (dat kan iedereen namelijk)
Hoe bedoel je? Als jij mensen report omdat ze lol hebben met dingen die gewoon moeten kunnen stel je jouw vermaak ook boven dat van de tegenstander.
Dit spelletje is bedoeld om lol te hebben, niet om alleen maar bloedserieus te tryharden.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
unusually number of logins ... -O-

Het is gewoon druk :P

Eigenlijk alleen nog maar tegen bots gespeeld, misschien vanavond maar eens een potje tegen echte mensen :D

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:44

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Als je Singed speelt en je spamt niet /L de hele game ben je echt verkeerd bezig en kun je beter uninstallen want dan snap je de essentie van Singed niet ;)

[specs]

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 18:45:
[...]

Hoe bedoel je? Als jij mensen report omdat ze lol hebben met dingen die gewoon moeten kunnen stel je jouw vermaak ook boven dat van de tegenstander.
Dit spelletje is bedoeld om lol te hebben, niet om alleen maar bloedserieus te tryharden.
ik stel het vermaak van beide teams boven het vermaak van 1 persoon
als jij met een aantal vrienden 5V5 gaat doen en daar wat wilt aanklooien en je maten wilt iriteren via emotes oid, prima, dat moeten jullie weten (en daar zou je wss ook mee ophouden als ze aangeven dat het irritant is)
maar met dit soort acties verziek je gewoon het spel voor 9 willekeurige spelers die het níét op prijs stellen (getuige de reports)

je kan mij tryhard noemen, maar dat baseer je alleen op het feit dat ik het dus not-done vind om dingen in-game te gaan spammen
ik vind het verder geen probleem als je een wat minder gebruikt item/andere champ in de lane gooit, of iets nieuws probeert om te kijken of het viable is (in normals, niet ranked natuurlijk)
maar als je bewust je emotes gaat spammen om de tegenstander uit z'n spel te halen? dat is wel heel cheap winnen (en op zekere hoogte ook tryhard)

en in the end: jij en ik bepalen niet wie er hier gelijk heeft, dat doet de tribunal
mensen die daar naar die zaken kijken bepalen of dat soort acties kunnen, daar kan je het niet mee eens zijn maar je krijgt nog steeds een ban aan je broek

• Viper®
  • Niet online
Ligt de hele shit er nou uit ?\

website doet het niet, en de game blijft ook hangen ;(

Verwijderd

jammer, ligt game eruit? dan kan ik mijn gift code nu ook niet gaan gebruiken :(

• godofal
  • Niet online

godofal

Viper® schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 18:59:
Ligt de hele shit er nou uit ?\

website doet het niet, en de game blijft ook hangen ;(
site ligt idd plat, ingame werkt alles nog wel (store, matchmaking, profiel)

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-12 08:18
Login doet het hier ook niet...

Even niets...

• Viper®
  • Niet online
Nou net een potje gestart maar staat al 4 min op het laadscherm met summoning :(

• FireDrunk
YAY, hij doet het weer! Jeetje, ze hebben die login server een stuk sneller gemaakt ;)

[ Voor 57% gewijzigd door FireDrunk op 20-11-2012 19:07 ]

Even niets...

• Suicyder
mwa..... 13.000e in de queue. Daarnaast was de bootwindow van LoL vrijwel volledig verstoken van informatie :P

[ Voor 7% gewijzigd door Suicyder op 20-11-2012 19:09 ]

• FireDrunk
ik zag de 100-tallen langs vliegen... normaal is dat 1 per seconde ofzo :)

Even niets...

• Viper®
  • Niet online
Ja werkt super :')

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/IYOXaNUxVMlOLd0lRcHW6VFP/thumb.jpg

Ah ik zie dat ze er al achter waren

[ Voor 10% gewijzigd door Viper® op 20-11-2012 19:16 ]

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Wel suf, ben nu lvl 10 en opeens krijg je die IP bonus niet meer, maar staat er wel elke game hoeveel je mis bent gelopen. Ik zie liever helemaal niets van bonussen die ik niet krijg...

Zijn er nog meer van dat soort grappen wanneer je 20 of 30 wordt?

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Laatst online: 06-12 19:56
Ja co-op vs ai geeft minder IP en XP dacht ik per 10 levels en die IP bonus grap krijg je nog steeds op 30 :P

Summoner Level Beginner Mode IP/min Intermediate Mode IP/min
1 to 9 No penalty ~2.312 No penalty ~2.312
10 to 19 15% penalty ~1.965 No penalty ~2.312
20 to 29 30% penalty ~1.618 10% penalty ~2.081
30 45% penalty ~1.272 20% penalty ~1.850

Zo :)
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Influence_Points

[ Voor 99% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 20-11-2012 20:02 ]

• StarZ
Als je weer undifined of unavailable hebt moet je eens de patcher selecteren en
thereisnourflevel
typen, dan werkt het weer ;)
natuurlijk als servers down zijn dan is het een ander verhaal.

• godofal
  • Niet online

godofal

Morphs schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 19:42:
Wel suf, ben nu lvl 10 en opeens krijg je die IP bonus niet meer, maar staat er wel elke game hoeveel je mis bent gelopen. Ik zie liever helemaal niets van bonussen die ik niet krijg...

Zijn er nog meer van dat soort grappen wanneer je 20 of 30 wordt?
dat is een soort van reclame om je over te halen om IP boosts te kopen, dan krijg je de IP weer gewoon

• Viper®
  • Niet online
Je krijgt nog wel steeds the first win of the day (+150 IP) bonus. Gewoon elke dag een snel potje doen :P

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-12 09:52
Vicarious schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 16:24:
[...]

Neem een midlaner die ook CC heeft om goed te ganken. Denk dus aan Galio, Ahri, Ryze, Anivia bijvoorbeeld. Anders zou ik een jungler als Skarner nemen die zowel kan initiaten als damage kan dealen. Je moet zorgen dat je zoveel mogelijk invloed hebt op zowel de laning phase als de teamfighting dus je moet een beetje manusjes-van-alles picken en geen assassins of single target DPS'ers als Jax.
Hmm ahri vind ik een prima unit kan ganken en wel ok maar is geen hyper carry, late game valt ze een beetje weg. Ryze galio zie ik wel hoe die gaan werken ja. Anivia beetje een mid level unit kwa op etc.

Wel zuur deze games, speel met vrienden ook veel ranked daar hebben we decent teams naar 1800 elo etc bijna diamond (snik so close vorig season). Speelde nooit echt solo que maar was op 1600 geindigt en had nu zoeits van nu ga ik gewoon effe rap naar die plati of hoger, maar dat valt tegen. Heb net weer een apart potje waar echt iedereen het speelt zoals het elo is, slechte CS geen goede skillshots geen calls etc, was ez en win binnen 20 min met 13/0/10 maar heb ook gewoon potjes waar mijn team duidelijk slechter is terwijl hun team gewoon decent is. Hoop dat ryze en dergelijke daarmee kunnen helpen

• Morphs
Viper® schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 22:06:
Je krijgt nog wel steeds the first win of the day (+150 IP) bonus. Gewoon elke dag een snel potje doen :P
Helaas, met een 7 loss streak geen 150 bonus IP vandaag...

• godofal
  • Niet online

godofal

Morphs schreef op woensdag 21 november 2012 @ 00:05:
[...]

1st win mag alles zijn; classic, dominion, hell ARAM en bots tellen zelfs nog
ik vind het knap als je het voor elkaar krijgt om van de bots te verliezen (zonder opzettelijk te verliezen natuurlijk ;) )

• CutePuppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:37
Morphs schreef op woensdag 21 november 2012 @ 00:05:
[...]

Kan toch zeker wel snel een potje vs AI?

Of daarmee beginnen, dan weet je zeker dat je niet gaat stressen over wins. Speel je misschien wel beter?

• Morphs
Hmmm, ik heb een aantal keren die Summoners Rift tutorial gedaan maar die telt niet mee voor die bonus. Kwestie van zelf een custom game aanmaken met alleen bots dan?

Ik zit nog wel te twijfelen of ik echt tijd in LoL moet gaan steken. Zeker wanneer het elke tien levels langzamer gaat met IP dan wordt het op den duur echt een vervelende grind (of je zakken legen)...

• Zarif
  • Laatst online: 16-07 17:01

Zarif

Professional Commenter

Morphs schreef op woensdag 21 november 2012 @ 01:09:
Hmmm, ik heb een aantal keren die Summoners Rift tutorial gedaan maar die telt niet mee voor die bonus. Kwestie van zelf een custom game aanmaken met alleen bots dan?

Ik zit nog wel te twijfelen of ik echt tijd in LoL moet gaan steken. Zeker wanneer het elke tien levels langzamer gaat met IP dan wordt het op den duur echt een vervelende grind (of je zakken legen)...
Zonder IP's kun je ook spelen hoor. Elke week weer andere gratis champions om je een week lang te vermaken. Ik heb al een lange tijd niks gekocht. Ik heb inmiddels 50k IP, omdat het gewoon niet nodig is om iets te kopen.

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-12 19:16

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Zarif schreef op woensdag 21 november 2012 @ 01:20:
[...]Ik heb inmiddels 50k IP[...]
Damn. :P

Ik heb al moeite met boven de 3k komen omdat ik steeds shit (runes/champs) zie die ik wil kopen!

Leuk trouwens dat Ziggs vrij is om te spelen. Vind ik naast Lux een van de leukste ap carries. Gisteren stond ik er echter mee tegenover een Xerath. Needless to say ging dat niet zo soepel. Xerath kan wat Ziggs kan, maar dan beter (long range harass). Gelukkig wel gewonnen uiteindelijk, mede dankzij de goede samenwerking van ons (pre-made) team.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-12 17:27
Damn, nog een nieuwe liefde... Gister een paar potjes mee gedaan, wat een BEEST is het ook ;-) Op 1 of andere manier werkte hij heerlijk met een AP yi (die zijn skill steeds op mij targete, zodat hij steeds 'onder' mij stond en slecht targetable was ;D

Verwijderd

cho

• StarZ
Zo log weer even in op tribunal justice review.

Van 6 players permaban naar 18... xD van 1000 dagen naar 1300 dagen.

Het ziet er naar uit dat er al een hoop mensen in de derde ronde voorkwamen.

Verwijderd

Zarif schreef op woensdag 21 november 2012 @ 01:20:
[...]

Zonder IP's kun je ook spelen hoor. Elke week weer andere gratis champions om je een week lang te vermaken. Ik heb al een lange tijd niks gekocht. Ik heb inmiddels 50k IP, omdat het gewoon niet nodig is om iets te kopen.
Als je casual speelt en weinig premade met vrienden, ja...

Ik snap echt het nut niet om zoveel mogelijk IP te sparen en geen champions/runes ermee te kopen. Paar pagina's terug zag ik ik hier iemand ook reeds "ik heb al 40K IP gespaard!!" posten, alsof het stoer is/achievement is.

Mensen die ranked solo queue spelen of premade 5on5, moeten die heroes gewoon hebben.

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-12 14:02

Ik ben pas lvl 15 maar mijn lvl interesseert me echt niets. Ik speel gewoon voor de fun en heb een stuk of 6 heroes kunnen kopen die ik leuk vindt. Gewoon iedere dag even een leuk potje spelen met je favoriete champion.

Verwijderd

Verspil je tijd niet aan coops met bots of tutorials. Speel gewoon normal games met de champions die vrij zijn van deze week? Ik vind het vreemd dat je LoL speelt als een grindspel voor IP. Er zijn toch genoeg heroes die je kan spelen tot je genoeg IP hebt later om je favoriete heroes te kopen? Tot lvl 30, raad ik zelfs aan om weinig of geen champions te kopen.
Pagina: 1 ... 98 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.