ik ook niet, maar je krijgt dus een link waarin je de tribunal cases kan zien waarin je beoordeeld bent
je ziet dan exact wat de tribunal leden zien als je beoordeeld word; gamestats, gamechat, report redenen etc
de link is gewoon open, dus je kan iedereen zo'n link doorsturen en iedereen kan hem bekijken
edit: zie dat iemand al zo'n link geplaatst heeft

Lointje schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:07:
Ik vind het wel grappig dat je hier van twee mensen hoort: allemaal niet mijn schuld, maar ik heb me wel 1 keer laten gaan. Daar zit het hem net. Als je je in dat ene spel ook gedraagt, dan heb je een case waar niets mee te doen is en wordt dit gewoon van tafel geveegd.
tribunal en bans zijn om toxic players uit het spel te werken
iedereen heeft wel eens dat ze flink geirriteerd raken door weet ik veel hoeveel dingen, en dan kan het zijn dat je ff uit je slof schiet in-game
als dat 1 in de 100 games gebeurt is er niks mis mee, en dan werkt tribunal helemaal perfect, want je komt niet in tribunal te zitten
in het geval van labstipjr was het gewoon vette pech: hij speelde een aantal potjes waarbij er gasten zitten die hem voor niks hebben gereport
daarnaast heeft hij dus 1 game zitten ragen/flamen en is daar voor gereport, zoals het hoort
als hij niet onnodig was gereport was hij niet in tribunal gekomen en had hij geen ban gekregen
op basis van deze tribunal case schat ik hem niet in als een toxic player, eerder iemand die mss een rotdag heeft gehad en door ashe over the edge ging ofzo
als je dat soort mensen gaat bannen houd je geen spelers meer over
lyte (geloof dat hij het was) heeft het laatst nog zo uitgelegd
trouwens, mensen denken vaak dat tribunal bepaalt of iemand verbannen word of niet, inclusief duur enzo
over het algemeen is het zo dat je X keer gereport moet worden, de tribunal in geschoven word die dan beoordeelt, en dan krijg je eerst een warning, dan een 3day time ban, 7 day time ban, 2week time ban en dan een permaban
áls het allemaal binnen korte tijd gebeurt, als je bijvoorbeeld een jaar oid je goed hebt gedragen zal de mate waarin je de volgende keer gestraft worden minder worden
daarnaast hebben ze ook nog een team dat bepaalde tribunal cases checken (hoe ze die eruit picken weet ik niet) en kan je ook nog gewoon direct verbannen worden door riot employees als er iets echt iets mis met je speelstijl is
en ja, je kan weldegelijk bans appealen; ik heb al vaak genoeg op de forums gezien dat een riot employee een ban terugdraait, of iig goed uitlegt wáárom iemand verbannen is
RP als excuus krijgen is trouwens ook niet bijzonder, dat doen ze heel vaak voor heel veel verschillende dingen
[
Voor 71% gewijzigd door
godofal op 20-11-2012 14:35
]