[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.419 views

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
nukidin247 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 21:37:
[...]

Dan zou je gauw moeten melden bij Support staff van Riot.
Ik hoorde van mensen die ook dat probleem hadden dat ze pas unbanned werden als ze het melden.
De ban verliep wanneer hij moest (zag ik aan de error message bij het inloggen), het is blijkbaar gewoon de mail die 2 maand delay had.

Edit Evocati: ban redenen geven ze niet, maar ik durfde m'n kalmte wel af en toe te verliezen wanneer games werden gethrowed. De ban was terecht en goed, nu maak ik me er (gedwongen) minder druk om en voelt het spelen zelf ook een stuk leuker.

[ Voor 22% gewijzigd door speedzor op 03-05-2012 23:04 ]

Streaming History

Verwijderd

Waarvoor de ban dan?

Verwijderd

Iemand nog een nice build voor Ezreal?

Die van mobafire vind ik niet zo goed ..

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:01

Flapmo

and back is gigi!

Check solomid.net of lolpro.com eens. Zijn over het algemeen stuk beter dan mobafire.

Heeft er iemand na de laatste patch last van (frequente) haperingen tijdens het spelen? Ik heb hier sinds laatste patch opeens last van. Ook blijft het victory/defeat screen een poos hangen soms. Beetje irritant, vooral het schokken.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Verwijderd

Inderdaad Flapmo, heb ook last van random disconnects. Gebeuren meestal in het begin van de game en je kan onmiddellijk terug connecten wel.

Betreffende de exploit die het mogelijk maakte je summoners te spammen zou gehotfixed zijn en er werden 622 spelers geband voor het gebruik hiervan.

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Gisteren een 3 tal heerlijke potjes met Sejuani :) Echt een onderschatte champion imo. Ik moet zeggen in het begin snapte ik haar ook niet maar nu ik haar een beetje door krijg speelt ze echt super :) Wat ik doe is HP stacken, zo veel mogelijk. Alles is te slopen en als het te lang duurt dan kan je ze slowen als een mofo en je carry ze op afstand laten afschieten :)

Om een idee te krijgen: http://www.lolking.net/summoner/euw/26275873#history

Gisteren ook een 4vs5 vanaf het begin en dan gewoon winnen :) Dat geeft echt een heerlijk gevoel!

btw potje ziggs was ik bugged. heel het scherm zwart en ook na een reboot dus vandaar 0/0/0

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Flapmo schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 07:56:
Check solomid.net of lolpro.com eens. Zijn over het algemeen stuk beter dan mobafire.

Heeft er iemand na de laatste patch last van (frequente) haperingen tijdens het spelen? Ik heb hier sinds laatste patch opeens last van. Ook blijft het victory/defeat screen een poos hangen soms. Beetje irritant, vooral het schokken.
Bij mij is de FPS van ~60 naar ~40 gedropt en in teamfights zelfs 15 a 20. Slaat nergens meer op, ik kan niet eens meer fatsoenlijk lasthitten.

Vicariously I live while the whole world dies

Verwijderd

Op dit moment nog niet echt last van gehad. Zal echter wel een kwestie van tijd zijn. Heeel af en toe dat ik in de jungle ineens een fps dropje zie van 60 naar 50 en dan weer terug naar 59 - 60. Maar meer ook niet en het gebeurd bij mij echt zelden.

Wilde gisteren wel een ranked game joinen en toen kreeg ik een error, maat van mij die zag me wel in de game zitten terwijl er bij mij iets kwam staan van: "There has been a communication error with the server, please restart your client. In case the problem still exists send a message to support@leagueoflegends.com" ofzo. Ben er gelukkig geen elo door kwijt geraakt, ondanks dat m'n maat zei dat ik uit de champion select stapte toen ik m'n client restartte.

Mooi trouwens dat ze zoveel spelers gebanned hebben die de bug abused hebben. Vind het een goede zaak dat ze er gewoon hard op hameren dat dit niet door de beugels kan. Hoe zit het echter met de potjes die mensen verloren hebben door zo'n gast? Hebben ze die ook als "loss prevented"/"loss forgiven" genoteerd of?

Overigens wil ik binnenkort beginnen met Junglen, en dan ook echt het proberen te masteren. Wat raden jullie me aan qua champs om mee te beginnen? Ik zat zelf te denken aan een nocturne.

Masteries: 21/9/0
Runes: Att sp. marks, flat armor seals, flat magic resis glyphs, 2 arp quints en 1 att sp quint.

Beginnen bij wolves? daarna blue? tips anyone? Feel free to give any.

Verwijderd

Geen trinity op ezreal builden iig, NOOIT WAAH NOOIT!!
Gister ook weer zon @#!$@! ezreal die 2-9 stond en toen nog steeds weigerde zen trinity te verkopen voor een infinity edge... je doet er gewoon geen damage mee, misschien mid game, maar endgame totaal NIET.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2012 09:00 ]

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-10 08:20
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 08:55:
Overigens wil ik binnenkort beginnen met Junglen, en dan ook echt het proberen te masteren. Wat raden jullie me aan qua champs om mee te beginnen? Ik zat zelf te denken aan een nocturne.

Runes: Att sp. marks, flat armor seals, flat magic resis glyphs, 2 arp quints en 1 att sp quint.

Van de junglers die ik geprobeerd heb (Udyr, Hecarim, Fiddle, Nocturne, Tryndamere, Mundo en Moakai), vind ik Udyr, Fiddle en Hecarim het makkelijkste om te leren jungelen door hun sustain.. Ik zou dan ook aanraden om met 1 van die 3 te beginnen.

[edit] Warwick vergeten.. Die heb ik in het begin ook nog wel gespeeld gehad en was ook vrij makkelijk.

[ Voor 47% gewijzigd door Uhmmie op 04-05-2012 09:18 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 08:55:
Op dit moment nog niet echt last van gehad. Zal echter wel een kwestie van tijd zijn. Heeel af en toe dat ik in de jungle ineens een fps dropje zie van 60 naar 50 en dan weer terug naar 59 - 60. Maar meer ook niet en het gebeurd bij mij echt zelden.

Wilde gisteren wel een ranked game joinen en toen kreeg ik een error, maat van mij die zag me wel in de game zitten terwijl er bij mij iets kwam staan van: "There has been a communication error with the server, please restart your client. In case the problem still exists send a message to support@leagueoflegends.com" ofzo. Ben er gelukkig geen elo door kwijt geraakt, ondanks dat m'n maat zei dat ik uit de champion select stapte toen ik m'n client restartte.

Mooi trouwens dat ze zoveel spelers gebanned hebben die de bug abused hebben. Vind het een goede zaak dat ze er gewoon hard op hameren dat dit niet door de beugels kan. Hoe zit het echter met de potjes die mensen verloren hebben door zo'n gast? Hebben ze die ook als "loss prevented"/"loss forgiven" genoteerd of?

Ik zou niet eens voor Aspeed gaan. Aangezien je al een AD en Aspeed buff hebt van je skills lijkt me dat een mix van vooral ArPen en een beetje AD meer effect zal hebben, aangezien je passive, Q en R vooral met AD scalen en physical damage doen.

Oh, en als je daadwerkelijk door een bug of netwerkfout disconnect verlies je geen Elo en krijg je ook geen time penalty.
Uhmmie schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:01:
[...]

Van de junglers die ik geprobeerd heb (Udyr, Hecarim, Twiddlefitch, Nocturne, Tryndamere, Mundo en Moakai), vind ik Udyr, Twiddle en Hecarim het makkelijkste om te leren jungelen door hun sustain.. Ik zou dan ook aanraden om met 1 van die 3 te beginnen.
Fiddlesticks* is helemaal geen makkelijke jungler. Heel afhankelijk van blue buff, gigantisch traag en moet early game kills krijgen om viable te blijven.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2012 09:04 ]

• Uhmmie
Ja fiddle, ik ben net 5 minuten wakker :P
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:03:
Fiddlesticks* is helemaal geen makkelijke jungler. Heel afhankelijk van blue buff, gigantisch traag en moet early game kills krijgen om viable te blijven.
Ik heb het ook niet over goede jungelers. Er word gevraagd met welke jungelers je jungelen makkelijk kan leren. Daar zit een heel groot verschil tussen.

[ Voor 56% gewijzigd door Uhmmie op 04-05-2012 09:19 ]

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Uhmmie schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:01:
[...]

Van de junglers die ik geprobeerd heb (Udyr, Hecarim, Fiddle, Nocturne, Tryndamere, Mundo en Moakai), vind ik Udyr, Fiddle en Hecarim het makkelijkste om te leren jungelen door hun sustain.. Ik zou dan ook aanraden om met 1 van die 3 te beginnen.
Ik zou Fiddle niet in dat rijtje plaatsen. Ja het junglen zelf is heel eenvoudig door zijn sustain, maar als je de jungler van de tegenpartij tegenkomt in je jungle ben je het haasje. Fiddle is verre van een veilige jungler vind ik. Je blue zal maar gestolen worden. Ik zou zelfs zover willen gaan als Fiddle afraden voor jungling tenzij je écht weet wat je doet.

Udyr is wel een hele degelijke keuze, Hecarim zie ik het consequent goed doen als jungler dus die zal ook wel goed zitten. Nocturne en Lee Singa kunnen er wat mij betreft ook wel in. Lee Singa is misschien iets moeilijker, maar als je zijn passive en skillshots onder de knie hebt ook erg goed te doen.

[ Voor 5% gewijzigd door Cloud op 04-05-2012 09:06 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
Ik zou Udyr ook niet in het rijtje plaatsen, hij word te makkelijk gekite. Je kan hem beter vervangen met Warwick, dat is echt een simpele jungler om het mee te leren :P

En je hoeft alleen in range te komen en te ulten :)

Udyr is wel goed, maar in mijn ogen lastig voor een beginner, denk maar aan de stancedancing etc om je speed hoog te houden.

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• Uhmmie
Cloud schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:06:
[...]

Ik zou Fiddle niet in dat rijtje plaatsen. Ja het junglen zelf is heel eenvoudig door zijn sustain, maar als je de jungler van de tegenpartij tegenkomt in je jungle ben je het haasje. Fiddle is verre van een veilige jungler vind ik. Je blue zal maar gestolen worden. Ik zou zelfs zover willen gaan als Fiddle afraden voor jungling tenzij je écht weet wat je doet.

Udyr is wel een hele degelijke keuze, Hecarim zie ik het consequent goed doen als jungler dus die zal ook wel goed zitten. Nocturne en Lee Singa kunnen er wat mij betreft ook wel in. Lee Singa is misschien iets moeilijker, maar als je zijn passive en skillshots onder de knie hebt ook erg goed te doen.
Ik speel fiddle ook niet meer serieus als jungeler.. Maar mijn eerste 3 potjes als jungeler was hij wel heel prettig om de jungelroetes/gewoontes, etc onder de knie te krijgen door zijn drain. Vanuit dat oogpunt (en met dat doel), is hij wel handig om mee te beginnen.

[ Voor 3% gewijzigd door Uhmmie op 04-05-2012 09:08 ]

Verwijderd

Yea, om te leren is warwick echt een van de eenvoudigste, of misschien cho'gath ook. Moet je echt al moeite doen om dood te gaan in de jungle ;)

Shyvana is ook vrij straight forward, zonder het counterjunglen wel dan in het begin.

Verwijderd

Makkelijkste en snelste junglers waarschijnlijk shyvana - warwick - mundo - leesin

Verwijderd

Uhmmie schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:08:
[...]

Ik speel fiddle ook niet meer serieus als jungeler.. Maar mijn eerste 3 potjes als jungeler was hij wel heel prettig om de jungelroetes/gewoontes, etc onder de knie te krijgen door zijn drain. Vanuit dat oogpunt (en met dat doel), is hij wel handig om mee te beginnen.
Fiddle is juist een heel misleidende champ in dat aspect. Je went zo voor andere champs niet aan optimale routes* omdat je na elke camp op vol HP zit. Ergo, voor Fiddle maakt het geen donder uit in welke volgorde je cleared, als je maar blue hebt. Bij andere champs zul je moeten denken aan het timen van eventuele pots en het afwegen van nog een camp of twee doen en te low HP geraken om te kunnen ganken, of een gank proberen. Ook haalt een CC tijdens je drain al je gank-potentie weg, dus een matige pre-6 ganker. En dat is zeker slecht voor iemand die er al zo lang over doet om uberhaupt 6 te worden.

• Uhmmie
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:13:
[...]

Fiddle is juist een heel misleidende champ in dat aspect. Je went zo voor andere champs niet aan optimale routes* omdat je na elke camp op vol HP zit. Ergo, voor Fiddle maakt het geen donder uit in welke volgorde je cleared, als je maar blue hebt. Bij andere champs zul je moeten denken aan het timen van eventuele pots en het afwegen van nog een camp doen en te low HP geraken om te kunnen ganken, of een gank proberen. Ook haalt een CC tijdens je drain al je gank-potentie weg, dus een matige pre-6 ganker. En dat is zeker slecht voor iemand die er al zo lang over doet om uberhaupt 6 te worden.
Natuurlijk.. Je kan jezelf op die manier dingen verkeerd aanleren.. Dat telt voor elke champ in elke rol.

Als mensen niet willen inlezen in hoe ze moeten jungelen, dan zullen ze er nooit snel goed in worden... Maar als je je met fiddle aan de meest standaard jungel routes houdt, dan blijf ik van mening dat hij best prettig is als je nog helemaal geen ervaring hebt met jungelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Uhmmie op 04-05-2012 09:23 ]

Verwijderd

Enig idee waar ik skin codes kan krijgen van ' special limited skins ' zoals Triumphant Ryze en PAX skins?
Ze worden wel eens verloot tijdens compo's enzo, hun moeten die ook ergens vandaan hebben toch?

• Uhmmie
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:23:
Enig idee waar ik skin codes kan krijgen van ' special limited skins ' zoals Triumphant Ryze en PAX skins?
Ze worden wel eens verloot tijdens compo's enzo, hun moeten die ook ergens vandaan hebben toch?
Ik denk dat je dan gewoon bij Riot moet zijn. Ik gok zomaar dat als jij aantoont dat je een serieus iets organiseerd dat hun wel gratis mee willen werken ivm de gratis reclame die je dan levert.

Verwijderd

@Exlaxl eBay, daar heb ik toen ook een stapeltje PAX Jaxes verkocht voor 20/stuk. De sites die ze verloten hebben ze waarschijnlijk gewoon en masse van PAX of gekocht de dag na PAX (wanneer ze nog spotgoedkoop zijn vanwege oververzadiging v.d. markt)

Verwijderd

Uhmmie schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:03:
[...]

Ja fiddle, ik ben net 5 minuten wakker :P
Fiddletwitch.. :+ you just made me lol.

@ItsNotRudy ok bedankt! Ik ging juist voor de att. speed omdat er in vele guides gezegd werd dat dit voor de snelste clear zou zorgen. Jij raad dus aan om een mix van AD / ArP op m'n marks en quints te zetten? Nog altijd beginnen bij wolves en dan blue neem ik aan?

Good to know trouwens dat je daardoor geen elo verliest! Bedankt!

Overigens ben ik geen fan van Fiddledicks dus die was ik niet van plan te gaan gebruiken. Shyvana / Nocturne / Xin Zhao iets in die trend vind ik leuke champions om te spelen.

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:33:
[...]
@ItsNotRudy ok bedankt! Ik ging juist voor de att. speed omdat er in vele guides gezegd werd dat dit voor de snelste clear zou zorgen. Jij raad dus aan om een mix van AD / ArP op m'n marks en quints te zetten? Nog altijd beginnen bij wolves en dan blue neem ik aan?
[...]
Ik deed dat ook altijd, AS nemen op Nocturne/WW/Udyr. Maar sinds ik dit las van Rudy ben ik daar wel over gaan twijfelen. Het verschil met AS is zo minimaal, dat het misschien beter is om gewoon AD/APen te nemen om je meteen voor te bereiden op ganks en de late game. Ook al is je clear dan een beetje langzamer.

Ook al is AS op Udyr in sommige gevallen ook voor late game beter, dat weet ik :+

[ Voor 6% gewijzigd door Cloud op 04-05-2012 09:43 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Verwijderd

[...]

Waarschijnlijk als we heel wiskundig bezig gaan kun je een paar seconden extra knijpen uit iets als 10% Aspeed. Dit vind ik persoonlijk de moeite niet waard. Door AD/ArPen worden vooral je early ganks vele malen sterker (Nocturne is al zo'n beest early door AD/AS buff) en die Aspd Runes zijn lategame weinig waard wanneer camps clearen niet relevant meer is.
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:03:
[...]

Ik zou niet eens voor Aspeed gaan. Aangezien je al een AD en Aspeed buff hebt van je skills lijkt me dat een mix van vooral ArPen en een beetje AD meer effect zal hebben, aangezien je passive, Q en R vooral met AD scalen en physical damage doen.
De reden dat veel voor attack speed gaan is zijn passive. Elke attack reduced de cooldown op zijn passive en dan krijgt hij een heal. Als je sneller attackt krijg je meer heals > meer sustain. Zeker voor een early clear helpt die attack speed dus wel degelijk. Er zijn gewoon bepaalde junglers die meer baat hebben bij AS dan bij armorpen of AD. Phoenix Udyr is er ook een van.

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-10 22:00
[...]

Fiddletwitch.. :+ you just made me lol.

Overigens ben ik geen fan van Fiddledicks dus die was ik niet van plan te gaan gebruiken. Shyvana / Nocturne / Xin Zhao iets in die trend vind ik leuke champions om te spelen.
Sinds gisteren ben ik wat aan het experimenteren met Alistar in de jungle en dat werkt tot nu toe ook best goed (snelle clear + aardige ganks).

Qua runes gebruikte ik AD/armor/mr met MS-quints. Start met boots + 3 pots, daarna voor Phil stone en HoG en verder ook vrij tanky bouwen.

Door te starten met wolves (met gewone pull) en daarna blue (harde pull) kun je direct door en als lvl 2 mid ganken. Loop er gewoon omheen en je zou met headbut + pulverize je mid first blood moeten kunnen geven.

Daarna door naar wraiths/red en je kunt bot ganken als de lane niet te ver gepusht is.

[ Voor 3% gewijzigd door Azaruc op 04-05-2012 09:44 ]

D3 Profile

Cloud schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:39:
[...]

Ik deed dat ook altijd, AS nemen op Nocturne/WW/Udyr. Maar sinds ik dit las van Rudy ben ik daar wel over gaan twijfelen. Het verschil met AS is zo minimaal, dat het misschien beter is om gewoon AD/APen te nemen om je meteen voor te bereiden op ganks en de late game. Ook al is je clear dan een beetje langzamer.

Ook al is AS op Udyr in sommige gevallen ook voor late game beter, dat weet ik :+
Op Udyr hangt het ervan af of je tiger of phoenix gaat. Phoenix heb je weinig aan AD/armorpen omdat je phoenix niet scalet met AD, maar des te beter met AS (procs en onhit magic damage). Je Tiger strike scalet juist met AD, dus dan heb je AD nodig. Armorpen is wel enigszins nuttig, maar flat AD is beter omdat tiger strike zelf magic damage doet. Dan heb je dus alleen armorpen voor het normal attack deel van de skill.

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:41:
[...]

Waarschijnlijk als we heel wiskundig bezig gaan kun je een paar seconden extra knijpen uit iets als 10% Aspeed. Dit vind ik persoonlijk de moeite niet waard. Door AD/ArPen worden vooral je early ganks vele malen sterker (Nocturne is al zo'n beest early door AD/AS buff) en die Aspd Runes zijn lategame weinig waard wanneer camps clearen niet relevant meer is.
Ikzelf neem altijd Movement Speed Quints op Udyr zodat je op low lvl genoeg speed heb om iemand te bereiken, Udyr word namelijk heel makkelijk gekite, in dat geval kan je natuurlijk wel weer AS blue's gebruiken. Bij Phoenix Udyr komt zijn damage voornamelijk van zijn proc (3 hits raken op champ) waardoor AS blues ontzettend handig zijn natuurlijk.

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:43:
[...]

De reden dat veel voor attack speed gaan is zijn passive. Elke attack reduced de cooldown op zijn passive en dan krijgt hij een heal. Als je sneller attackt krijg je meer heals > meer sustain. Zeker voor een early clear helpt die attack speed dus wel degelijk. Er zijn gewoon bepaalde junglers die meer baat hebben bij AS dan bij armorpen of AD. Phoenix Udyr is er ook een van.
Dan moet je even gaan bekijken hoe zeer een klein percentage Aspeed in runes je passive gaat helpen. Vrij weinig aangezien het misschien 1-2 extra attacks per 10 seconden gaat opleveren. En nee, alles op Aspeed plempen is geen optie. Ook al proc je dan je passive iets vaker, je cleartime wordt er niet beter op als de damage die je per hit doet vele malen lager is en daarmee ook de damage proc van je passive zelf.

Aangezien Udyr vooral magic damage is, ja hij heeft baat bij Aspd. Aangezien Nocturne enkel physical damage doet met zijn skills en 3 van zijn skills ook scalen met AD is je volledig op Aspd focussen ronduit stupide.

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:58
Ik kan het alleen maar beamen dat AD/ArPen runes beter werken op Nocturne (en Xin) dan AS runes. Ondanks dat ze skills hebben die triggeren bij AS zal je het verschil amper merken. De jungle cleartijd zal ook weinig beinvloed worden. Je ganks worden echter effectiever, omdat je skills skalen met AD.

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Is er een jungler die nog wel echt AS gebouwd moet worden? Ik weet dat Phoenix Udyr veel AS nodig heeft, maar verder kan ik me ze niet bedenken. Dan ga ik namelijk mijn AS jungle runepage leeggooien. :)

Dit weekend maar weer eens junglen, maar dan met AD/APen. Ben nooit zo'n goeie jungler geweest.

• Jeffroiscool
Cloud schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:55:
Is er een jungler die nog wel echt AS gebouwd moet worden? Ik weet dat Phoenix Udyr veel AS nodig heeft, maar verder kan ik me ze niet bedenken. Dan ga ik namelijk mijn AS jungle runepage leeggooien. :)

Dit weekend maar weer eens junglen, maar dan met AD/APen. Ben nooit zo'n goeie jungler geweest.
Het hoeft niet aangezien je met elke Jungler overleeft, maar in principe is het goed te doen als je idd een AD/APen page hebt of full AD (voor Lee Sin etc) met Yellow Armors en scaling Mresist Blues :P

Wat ook fijn is voor veel junglers is movement speed runes, die dingen hebben echt zo'n gigantisch voordeel early game :)

Verwijderd

Cloud schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:55:

Yi is vrij efficient met AS/ArP (cleartime-wise) vanwege steroid en passive, maar ik ga toch liever for AD/ArP voor ganks/lategame.

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ook al is het op één clear niet heel veel verschil, met noc wil je over het algemeen zo snel mogelijk naar 6 en van 1--> 6 maakt het wel degelijk verschil. Daarnaast maakt het je jungle routes veel flexibeler omdat je met veel meer health in de jungle rondrent (vaker proccen van je passive).

Dit geeft je de keuze om meer te ganken of langer door te junglen zonder recall. Hierdoor kun je beter inspelen op onverwachte situaties. AS is goed op jungle Noc en ook de reden dat veel guides dit aanraden.
djengizz schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:59:
Ook al is het op één clear niet heel veel verschil, met noc wil je over het algemeen zo snel mogelijk naar 6 en van 1--> 6 maakt het wel degelijk verschil. Daarnaast maakt het je jungle routes veel flexibeler omdat je met veel meer health in de jungle rondrent (vaker proccen van je passive).

Dit geeft je de keuze om meer te ganken of langer door te junglen zonder recall. Hierdoor kun je beter inspelen op onverwachte situaties. AS is goed op jungle Noc en ook de reden dat veel guides dit aanraden.
Mee eens. Bovendien scalet noct maar op AD met 2 skills waarvan 1 je ultimate.

• Jeffroiscool
Overigens toevallig een mooi artikel over runes op RoG: http://www.reignofgaming....ng-up-your-jungle-line-up

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 10:06:
[...]

Mee eens. Bovendien scalet noct maar op AD met 2 skills waarvan 1 je ultimate.
En je passive. "Nocturne's next attack strikes surrounding enemies for 120% physical damage."

• SaphuA
Overigens nog wat algemene tips/opmerkingen over jungling, omdat niet alleen de champion keuze belangrijk is. Het is imo de moeilijkste, maar leukste rol in het spel.

Je levelt relatief langzaam en moet het hebben van kills/assists.

Het is moeilijk om niet voorspelbaar te zijn (al helemaal in solo-qq waar je 0 medewerking krijgt). Doe af en toe wat geks ;)

Je moet maximale map awareness hebben:
- Welke champion is waar, waarom en wat gaan ze doen?
- Welke champion heeft wards (tab), wanneer heeft hij ze geplaatst en waar?

Je moet de spawn tijden bijhouden van zowel je eigen jungle als de enemy jungle en Dragon en Baron.

Je moet alle informatie die je hebt gebruiken om te beslissen wat je gaat doen: ganken, blue buff securen voor de AP carry of bot campen omdat Dragon bijna spawned?

Je bent altijd de underdog. Ook al zorg je voor first blood mid en een kill bot, zal top alsnog zeuren als hij zijn lane verliest.

De jungler zou de beslissende factor moeten zijn voor het winnen van een lane. Naast succesvolle ganks doe je dit door de enemy champ zijn Flash of Heal te laten wasten of zijn health zo ver te droppen dat hij moet recallen.

Het is ooit bewezen (artikel even kwijt) dat het ganken van top/mid de meeste invloed heeft op het spel. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je bot moet negeren, maar het kan een afweging zijn.

En als laatste: ninja gank! De meest effectieve gank die een jungler met weinig mobility/gap closers (een Nocturne zonder zijn ult) kan doen, waar helaas te weinig mensen vanaf weten.
Brush/ninja gank: Ninja ganks can only be performed on sidelanes. You must walk up to the lane and enter the first brush at the side of the lane. Make your friendly laner bait the enemy laner to fight and then get out of the brush and slice em' up!
@Djengizz; in mijn ervaring is dat niet zo. Je passive proct echt niet opeens 2x zo vaak met slechts 10% extra attack speed. Daarnaast compenseer je dit kleine verschil met je extra damage.

[ Voor 10% gewijzigd door SaphuA op 04-05-2012 10:59 ]

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
Uhmmie schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:08:
[...]

zei er iemand fiddle en jungle in 1 zin ? :D
ik wist al dat ik naar het forum moest komen :P
als je daar vragen over hebt en tips wilt over hoe je je ultimates op en totaal verkeerde maar ongelofelijk grappige manier moet casten ben je bij de juiste persoon :+
iedereen heeft schrik van mijn fiddle jungle >:)

Beep Boop son ... Beep Boop

Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 10:21:
[...]

zei er iemand fiddle en jungle in 1 zin ? :D
ik wist al dat ik naar het forum moest komen :P
als je daar vragen over hebt en tips wilt over hoe je je ultimates op en totaal verkeerde maar ongelofelijk grappige manier moet casten ben je bij de juiste persoon :+
iedereen heeft schrik van mijn fiddle jungle >:)
Ik heb hem een paar keer mee mogen maken en je weet 1 ding zeker: ondanks het eindresultaat (win of lose), je hebt in ieder geval kunnen lachen, en daar gaat het uiteindelijk om in games die je voor de fun speelt :D

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-10 16:49
drunken iedereen heeft schrik om met je in 1 team te zitten als je fiddle jungle speelt. wel eerlijk blijven he.

De hoeveelheid ulti's die je miste in de FnMo match waarin je fiddlesticks speelde was ongeveer 80%.

dus schrik van je fiddle jungle is het niet. het is meer omg gemiste ulti on the way schrik.(no offence.)

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

• Drunk3nD3m0n
blamauci schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 10:23:
drunken iedereen heeft schrik om met je in 1 team te zitten als je fiddle jungle speelt. wel eerlijk blijven he.

De hoeveelheid ulti's die je miste in de FnMo match waarin je fiddlesticks speelde was ongeveer 80%.

dus schrik van je fiddle jungle is het niet. het is meer omg gemiste ulti on the way schrik.(no offence.)
maar iedereen weet toch dat de fiddle ulti een grote faal is van riot
de enige goede en legit manier om hem te gebruiken is party fiddlesticks te kopen en hem alleen maar gebruiken om na een teamfight een feestje te bouwen ....

pfff ultimates gebruiken voor damage is te mainstream }:O

Verwijderd

blamauci schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 10:23:
drunken iedereen heeft schrik om met je in 1 team te zitten
:+

• blamauci
exl quote me niet uit context plx

• Jeffroiscool
Nu we toch bezig zijn, ik zeg tijd voor een potje vanavond:

Afbeeldingslocatie: http://www.fakegaming.eu/GoT/export2.php?matchid=2

Join | Misschien | Bekijk | Spectate
Afbeeldingslocatie: http://www.fakegaming.eu/GoT/images/exportfooter.png

Verwijderd

blamauci schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 10:27:
[...]
quote exl me context plx niet uit
Niet boos doen

@Jeff ben er bij jongu!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2012 10:28 ]

• Drunk3nD3m0n
Jeffroiscool schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 10:28:

[afbeelding]

[afbeelding]
ik zou je maar snel inschrijven als je epic fiddle wilt meemaken ;)

• blamauci
ik ga vanavond naar een feest sorry:P

• SaphuA
Jeffroiscool schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 10:28:
Ik wil niet heel bij de hand doen, maar het is vanavond dodenherdenking. Wellicht beter om de match een paar minuten uit te stellen.

• Drunk3nD3m0n
SaphuA schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 10:34:
[...]

Ik wil niet heel bij de hand doen, maar het is vanavond dodenherdenking. Wellicht beter om de match een paar minuten uit te stellen.
dodenherwat ?
sorry belg

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Wikipedia: Nationale Dodenherdenking

Sowieso gaat Tweakers.net ook op zwart tijdens de herdenking. :)

Overigens; dit is en blijft natuurlijk een heel erg populair topic, maar zouden we weer wat kunnen gaan letten op de spam? Ik wil geen harde grenzen gaan geven, maar reacties met alleen een smiley, of slechts drie woorden zijn meestal niet nodig. Bedenk voordat je op 'Verstuur bericht' drukt even, of je reactie wel echt nodig is en/of dat hij nog wat uitgebreid kan worden.

Dat houdt het topic wat schoner en dan valt het ook voor de wat minder actieve lurkers bij te houden :)

[ Voor 43% gewijzigd door Cloud op 04-05-2012 10:41 ]

• Jeffroiscool
Ik heb de match met een uur aangepast:

Edit: Excuses, was helemaal vergeten dat het vandaag dodenherdenking was :-(

[ Voor 4% gewijzigd door Jeffroiscool op 04-05-2012 10:47 ]

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Maakt niet uit, het leeft sowieso tegenwoordig niet zoveel meer als vroeger heb ik 't idee. Maar het is altijd netjes om er rekening mee te houden.

Maar ik zie die uur wijziging in je match nog niet staan. Wil op zich ook wel een pot meespelen, maar ik ben altijd laat online; pas vanaf 22.30h meestal. :)

• broc85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 17:24
Azaruc schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:43:
[...]

Sinds gisteren ben ik wat aan het experimenteren met Alistar in de jungle en dat werkt tot nu toe ook best goed (snelle clear + aardige ganks).

Qua runes gebruikte ik AD/armor/mr met MS-quints. Start met boots + 3 pots, daarna voor Phil stone en HoG en verder ook vrij tanky bouwen.

Door te starten met wolves (met gewone pull) en daarna blue (harde pull) kun je direct door en als lvl 2 mid ganken. Loop er gewoon omheen en je zou met headbut + pulverize je mid first blood moeten kunnen geven.

Daarna door naar wraiths/red en je kunt bot ganken als de lane niet te ver gepusht is.
Correct me if i'm wrong, maar volgens mij heeft het meer zin om Ali jungle met AP quints te bouwen en MrP. Dit omdat je niet de jungle cleared met je attacks maar met je passive en je abilities (die volgens mij allemaal scalen met je AP). Vandaar dat het zelfs zin heeft om die derde g/10 item te kopen met ability power.

Level 2 gank op mid is dodelijk met ali, zeker als mid een stun heeft. Het nadeel wat ik ervaar met ali jungle is dat je late game minder belangrijk bent als je team niet handig in gaat op jou interrupts/stuns etc. Dus moet je je ganks in de laning phase goed benutten om al het voordeel aan je mid/top lanes te geven. Gelukkig is gank-wise Ali (één van de) meest gevaarlijke jungler is die ik op dit moment ken.

edit: MS quints zijn natuurlijk ook prima optie voor snelle clear.

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-10 22:00
broc85 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 10:47:
[...]

Correct me if i'm wrong, maar volgens mij heeft het meer zin om Ali jungle met AP quints te bouwen en MrP. Dit omdat je niet de jungle cleared met je attacks maar met je passive en je abilities (die volgens mij allemaal scalen met je AP). Vandaar dat het zelfs zin heeft om die derde g/10 item te kopen met ability power.

Level 2 gank op mid is dodelijk met ali, zeker als mid een stun heeft. Het nadeel wat ik ervaar met ali jungle is dat je late game minder belangrijk bent als je team niet handig in gaat op jou interrupts/stuns etc. Dus moet je je ganks in de laning phase goed benutten om al het voordeel aan je mid/top lanes te geven. Gelukkig is gank-wise Ali (één van de) meest gevaarlijke jungler is die ik op dit moment ken.

edit: MS quints zijn natuurlijk ook prima optie voor snelle clear.
Geen idee of MPen beter zou werken eigenlijk, naar mijn idee doe je in de jungle (in het begin) de meeste damage met je auto-attacks en dus zou AD dan beter werken.

Ik heb alleen maar 2 opties qua runepages: AP/Tanky (MPen, Armor, Mres, Health) en AD (AD,Armor, Mres, MS).

Movement speed is niet alleen belangrijk in de jungle maar vooral ook bij je ganks. Daarom ging ik ook voor boots of mobility. Het is heerlijk om bij een gank achter iemand te rennen en hem richting je teammates te beuken met headbut. Enige optie voor tegenstander is dan (vaak) om flash te gebruiken --> ook geslaagde gank

D3 Profile

• broc85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 17:24
Ik gebruik eigenlijk altijd MrP, Armor, MR/level en AP. Of MrP zin heeft heb ik niet uitgerekend o.i.d. dus zou ik misschien meer naar moeten kijken.

Qua MS ben ik het ansich wel met je eens dat het ganken makkelijker wordt... echter heeft Alistair (zeker met flash erbij) sowieso al ganks die moeilijk te zijn ontkomen dus vind ik ze niet broodnodig. Tenzij er geward wordt (dan is het sowieso een moot point) en je bij de river van achter komt in plaats van via brush, dan ben je al moeilijk te ontwijken. Of je krijgt (als mid) meteen een headbutt voor je kiezen, of de knock-up van pulverize en dan een headbutt. Ik maak het zelden mee dat mid mij volledig weet te vermijden (weliswaar in solo q). Late game maakt het sowieso minder uit als je boots of mobility pakt, want dan ben je al bijna niet meer te negeren.

Of er andere quints, bijvoorbeeld AP, in plaats van MS zin hebben weet ik dus eigenlijk niet... iemand anders misschien wel?

Verwijderd

Was er niet iets wat betreft de jungle creeps hebben geen magic resist dus wat is het nut van magic pen. dan in de jungle? Dat is alleen beter voor de ganks dan dus?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 10:07:
[...]

En je passive. "Nocturne's next attack strikes surrounding enemies for 120% physical damage."
ja je passive scalet met ad maar ook met as want de cooldown gaat met 1s naar beneden per autoattack
dus AS is echt wel goed op noc

Verwijderd

Tribunal:
Offensive language - 7 reports
Ik ga kijken: heeft ie in de hele game alleen maar SS en RE gecalled en 1x LOL in all chat.\
score van 3-5-11 (Rammus)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:33:
[...]

ja je passive scalet met ad maar ook met as want de cooldown gaat met 1s naar beneden per autoattack
dus AS is echt wel goed op noc
Maar is in kleine getallen van AS Runes (aannemend dat je niet 3 Rune categories volplempt met Aspd zoals sommige slimpies -lol!) niet relevant genoeg. Van 0.68 naar 0.75 atk/sec van runes vind ik nou niet echt een interessante verbetering voor je passive.
Tribunal:
Ik ga kijken: heeft ie in de hele game alleen maar SS en RE gecalled en 1x LOL in all chat.\
Je hebt kans dat hij in een 4-man premade team zat die hem allemaal reportten en de tegenstander overhaalden om dat ook te doen. Als hij niets gedaan heeft volgens de chatlog dus ook gewoon pardonnen.

Verwijderd

ill just drop this here... Voor de mensen die de koreaanse ondertussen legendarische ACCEEUHHHH nog niet kennen: we hebben hun geluidsfragment genomen en onder onze actie gezet van ranked.

YouTube: For the fun of it :D

Anyway mss dat ik vanavond wel kan meedoen

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-10 13:25
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:12:
ill just drop this here... Voor de mensen die de koreaanse ondertussen legendarische ACCEEUHHHH nog niet kennen: we hebben hun geluidsfragment genomen en onder onze actie gezet van ranked.

YouTube: For the fun of it :D

Anyway mss dat ik vanavond wel kan meedoen
Dafuq did I just hear...

Verwijderd

YouR schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:25:
[...]

Dafuq did I just hear...
De reden waarom koreaanse LoL games volgen awesome is... (de commentators :p )

Originele clip:
YouTube: OGN LOL CHAMPIONS NAJIN vs MIG 2set PENTAKILL

MiG Frost vs Najin
MiG wordt de top van de Asian scene beschouwd ( schakelde CLG enzo uit :) )

Verwijderd

Is verrassend hoe het past op veel filmpjes :D

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=EMAg1EPO3N4]

PENTAKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLL

de manier waarop die pentakill geschreeuwd wordt, vind ik scary in a way

• psyy138
  • Laatst online: 19:44

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:45:
Is verrassend hoe het past op veel filmpjes :D

[video]

PENTAKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLL

de manier waarop die pentakill geschreeuwd wordt, vind ik scary in a way
geniaal toch :D

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
Tribunal:
De chat in champion select en na afloop van het spel wordt niet weergegeven in de tribunal. Grote kans dat daar iets gebeurd is.

• Swanfield
Aha! Nu snap ik het! :)

Afbeeldingslocatie: http://elohell.net/images/chill/3526a4bd3749cebe7aaaa6af61a8ce19.png

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Verwijderd

Wat een logica, rofl. Ik sterf altijd een beetje van binnen als mensen Elo (een naam) als afkorting schrijven (ELO)

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Een hele simpele en goede uitleg inderdaad :) Ik kende hem al. Dat is meteen de reden dat een echte Elo hell niet bestaat. Het is puur iets wat je jezelf inbeeld. Je moet alleen wel genoeg games spelen om op je echte Elo uit te komen. Met 20 games kun je door pech in elk geval nog verre van je echte Elo terechtkomen.

edit:
@hierboven: ik maak me er ook wel eens schuldig aan :X Je typt al gauw mensen na.

[ Voor 14% gewijzigd door Cloud op 04-05-2012 13:49 ]

• Swanfield
Ja het is zo simpel als wat hehe :)

Vind ik ook altijd zo mooi als mensen gaan roepen Kill steal!! :)

Ohja waar ik altijd om moet lachen met die maten van mij is als er de volgende tekst in beeld verschijnt:"Hey (random summonername) come 1vs 1 I kill you!"

Zo hadden we gisteren een Sion die klaagde over dat we hem gankte met 3 of 4 man :) Ik had zoiets van joh het is een team game! Ga lekker mortal kombat ofzo spelen :)

Verwijderd

Dat heb je altijd, van die mensen die dan gaan roepen: "HAHAHA NOOOOBS YOU NEED 5 TO KILL ME! Blablabla!" ondertussen denken ze gewoon niet verder na dan hun neus lang is en komen ze er vanzelf vroeg of laat wel een keertje achter dat ze onder die stoeptegel uit moeten komen en moeten bekennen dat het een teamgame is.

Vind het persoonljik altijd wel grappig als ze zo reageren. Geeft namelijk aan dat ze na die gank er sowieso met hun hoofd niet meer bij zijn en fouten gaan maken. Aangezien ze dan te druk bezig zijn met ragen/irriteren.

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Nu we het daar toch over hebben, wat vinden jullie van de standaard uitgeschakelde /all chat? :) Ik vond het eerst wat betuttelend, maar eigenlijk is het heerlijk rustig. Alleen kun je natuurlijk niet meer de tegenpartij reporten voor zaken die zich via de chat afspelen. Maar ach; dat is niet zo'n groot probleem voor mij. Mijn eigen speelplezier gaat voor ;)

• Swanfield
Cloud schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:15:
Nu we het daar toch over hebben, wat vinden jullie van de standaard uitgeschakelde /all chat? :) Ik vond het eerst wat betuttelend, maar eigenlijk is het heerlijk rustig. Alleen kun je natuurlijk niet meer de tegenpartij reporten voor zaken die zich via de chat afspelen. Maar ach; dat is niet zo'n groot probleem voor mij. Mijn eigen speelplezier gaat voor ;)
Heerlijk!! Je heb alleen je team maten nog waarmee je lult en de rest gewoon lekker op mute. Sowieso was ik de laatste weken al bezig mensen te muten na gezeik. Van mijn team of van de tegenstander dus ik ben voor! :)

Verwijderd

Cloud schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:15:
Ik zie de meerwaarde van all-chat eigenlijk niet eens. Soms is het wel grappig om een trashtalker die earlygame 3/0 staat eens lekker uit te lachen als dat ineens 4/10 is geworden, maar voor meer is het ook niet nuttig. Met de tegenstander communiceren heeft geen enkele praktische waarde.

• YouR
pff, zeg je duidelijk mid, met brand, kiezen 2 anderen een duidelijke mid champ en gaan dan lekker mid lopen...

Edit: en nadat iedereen gekozen heeft, zeggen dat hij of zij beter mid kan gaan -.-'

[ Voor 28% gewijzigd door YouR op 04-05-2012 15:05 ]

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Daarom lock ik nooit in :) Ik pak altijd direct wat ik wil maar kijk daarna of de rest geneigd is daar omheen te kiezen of dat ze keihard ook dezelfde rol locken.

Verwijderd

Cloud schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:06:
Daarom lock ik nooit in :) Ik pak altijd direct wat ik wil maar kijk daarna of de rest geneigd is daar omheen te kiezen of dat ze keihard ook dezelfde rol locken.
Same, ik pick gewoon een champion die ik zin heb om te spelen op dat moment maar lock niet in. Lock altijd als laatste in of de tijd moet om zijn. Dan bekijk ik me rustig wat de rest van het team doet / vraagt / wilt en pas me zo nodig aan, op die manier ga je ook veel rustgevender de potjes in als dat je weet dat er meerdere om een lane lopen te vechten.

• Uhmmie
Helaas weer ziggs in de aanbieding voor 487 (dat was die 2 weken terug ook al).

Verder Miss Fortune en Orianna voor 487 p/st.

[ Voor 7% gewijzigd door Uhmmie op 04-05-2012 15:13 ]

• Jeffroiscool
Reminder:

Ik ben er misschien bij :) Als custom 5v5 niet lukt kunnen we nog altijd een normal draft doen tegen 5 randoms :P

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Als jullie een ~1 uurtje later nog steeds spelen doe ik ook wel mee, al gaat mijn voorkeur meestal uit naar normal draft premade ;)

Verwijderd

Die all chat heb ik wel weer aangezet, is heerlijk als ze flamen en je merkt dat ze gedemotiveerd raken. Zelf gebruik ik all chat eigenlijk alleen om eens een complimentje te geven als ze echt een mooie kill maken of als ze echt skilled zijn

• SaphuA
Hij is al eerder voorbij gekomen, maar vanwege een update even een repost.
http://www.championselect.net/

Deze site is vooral voor beginnende spelers handig bij de champion select fase van een game. Je kunt er goede counter picks van champions vinden en ook links naar guides van een champion op de de populairdere guide-sites.

Tevens leuk (niet perse goed) aan de site is dat het volledig community based is. Iedereen kan counters up-en downvoten.

Als je all-chat uit hebt staan; kun je dan nog wel zien wat je teammates in all-chat roepen?

[ Voor 12% gewijzigd door SaphuA op 04-05-2012 15:34 ]

• YouR
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:09:
[...]

Same, ik pick gewoon een champion die ik zin heb om te spelen op dat moment maar lock niet in. Lock altijd als laatste in of de tijd moet om zijn. Dan bekijk ik me rustig wat de rest van het team doet / vraagt / wilt en pas me zo nodig aan, op die manier ga je ook veel rustgevender de potjes in als dat je weet dat er meerdere om een lane lopen te vechten.
nou ja, ze zeggen niks, tot op het moment waar je ingelocked MOET zijn, dus dan heeft het vrij weinig zin, anders vind ik het niet erg om te gaan junglen.

Verwijderd

Ik denk dat je altijd kan zien wat je eigen teammates typen, zouden we eigenlijk even moeten proberen

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Je ziet niets wat er in /all gebeurd als je het uit hebt staan, maakt niet uit in welk team ze zitten.

[ Voor 3% gewijzigd door speedzor op 04-05-2012 15:43 ]

Streaming History

Verwijderd

ok, interessant, nja, punt is natuurlijk wel dat je relevante info niet in all chat typt

@ SaphuA: geweldig dat je champion select nu ook de laning counters erbij hebt zitten, super

Ook geweldig om erbij te zetten met wie de champs goed samengaan in botlane

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2012 15:49 ]

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Ik hou juist van die trashtalk, vroeger was die trashtalk nog veel erger, maar nu report iedereen elkaar voor alles. QQ

Edit: zolang het niet racistisch is of op de man, is trashtalk eigenlijk wel hilarisch.

[ Voor 27% gewijzigd door Baristo op 04-05-2012 15:50 ]

• YouR
ja echt he, dat reporten is echt zo erg, maar bij mij is de all-chat uit zichzelf uitgezet, waarom?

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

YouR schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:58:
ja echt he, dat reporten is echt zo erg, maar bij mij is de all-chat uit zichzelf uitgezet, waarom?
Dat is bij iedereen gebeurd. Je kunt het in-game weer aanzetten onder More options, maar standaard staat het voor iedereen uit. :)

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 13:47:
Wat een logica, rofl. Ik sterf altijd een beetje van binnen als mensen Elo (een naam) als afkorting schrijven (ELO)
sorry was een tijdje niet actief maar bij het lezen van dit moet ik het gewoonweg doen :P
Afbeeldingslocatie: http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/422541_332255340154233_332253666821067_870807_1645324260_n.jpg

Verwijderd

Ik doe mee vanavond! :)

• iFlames
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-07 18:14
Hoi gasten, ik ben redelijk nieuw hier, maar als ik niet met mijn vrienden speel kom ik graag meedoen als er ruimte is!

Verwijderd

Ik ga jullie denk lekker spectaten vanavond als ik al achter me pc zit, vertrouw sowieso mijn internet niet echt atm :p

• Jeffroiscool
Streaming GoT Custom 5 on 5 voor als je niet in de client zit :P

http://www.twitch.tv/jeffroiscool

• SaphuA
De game is inmiddels gestart. We hebben mensen geinvite op volgorde van inschrijving (dat kun je zien als je de match bekijkt op de site). Pech voor mensen die te laat waren dus :D
Jeffroiscool schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 21:07:
Streaming GoT Custom 5 on 5 voor als je niet in de client zit :P

http://www.twitch.tv/jeffroiscool
ging lekker :')

Pagina: 1 ... 10 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.