League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
report die feeder !Jeffroiscool schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 23:19:
[...]
Ineens kapte m'n pc met renderen o.O weird shit.
Maarja ik zuigde vandaag weer
zooo snel opgeven en surrenderen
Beep Boop son ... Beep Boop
Verwijderd

Ik vind Olaf echt een heerlijke Champ, je kan echt alle kanten met hem op en heel simpel je build aanpassen ten opzichte van je tegenstander, maar dan nog heel effectief zijn.
Is er iemand die de korte actie (+- 20 seconden) op youtube kan zetten zodat ik hem af en toe kan terugkijken? Nostalgische gevoelens enzo
http://www.2shared.com/fi..._Graves_lane_dominan.html
Actie +- 32ste minuut denk ik
Ach, ik heb me er een tijdje geleden mee bezig gehouden om het uit te zoeken maar dan kreeg ik een opeenvolging van crashes van lolreplay, fraps dat moeilijk deed met de hotkeys om te recorden, clips die te lang duurden en halverwege de actie afgeknipt werden etc.iFlames schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 13:31:
Ik wil het best voor je doen, maar kan je het zelf niet? Of anders neem ik het op met Fraps oid, kan je het op je eigen kanaal zetten.
Het liefst blijf ik zover mogelijk van die dingen vandaan want ik raak er te gefrustreerd van
Als iemand van tweakers dit dan in korte tijd kan fixen, dan is dat altijd aangenaam! En ik kan het best wel uploaden moest je dat willen, het maakt me niet echt uit waar het staat
Verwijderd
En nu nog even in ranked doenVerwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 10:51:
Even stoer doen hoor, mag wel eventjes.
[afbeelding]
Ik vind Olaf echt een heerlijke Champ, je kan echt alle kanten met hem op en heel simpel je build aanpassen ten opzichte van je tegenstander, maar dan nog heel effectief zijn.
mooie streak hoor maar misbruik hem nu nog maar in ranked nu hij nog echt sterk is, incoming nerf is incoming
Verwijderd
4NOT speelt blijkbaar al een tijdje met hun jungle mid en support die de gp/10 yellows en quints gebruiken.
Als je dan nog gp/10 items haalt krijg je echt gigantisch veel geld binnen.
Ik run daarbij armor reds en blues op amumu. Vind deze setup echt perfect voor hem in ieder geval want je early is toch drama daar kunnen runes niet veel meer bij helpen. En zelfs als je gecounterjungled word verdien je veel geld.
Ging net 3-1-12 met 180 cs en had 14.2k gold na een match van 33 minuten. Onze ad carry had 271 cs en 9-3-3 en die had maar 13.9k gold.

Kijk, dit zijn leuke games. Een lekker gevecht, mooie teamfights en een team dat goed oplet. Mijn Ult kwam wel echt goed van pas in teamfights samen met mijn Hourglass. Even Yi attacken, Ult aan zetten en de active van de Hourglass activeren en gegarandeerd succes
Ik bouw haar op het moment zo:
Items:
- Ionian boots of lucidity
- Philo
- Mana manipulator
- HoG
- Soul Shroud
- Aegis
Vanaf hier is het een beetje situational. Word vaak:
- Abyssal scepter
- will of the ancients
- Randuin's omen
Abilities:
R>Q>W>E
Poken met Q + passive en daarbij met W zorgen dat health in orde blijft. Pretty straight forward.
Masteries:
0/9/21
Mres, Armor en health in defense tree. Mana, greed, mov speed, Cd reduction, spell cd reduction en ward vision increase.
Runes
- GP/10 quints
- Mpen marks
- Flat armor seals
- Flat mres glyphs
Ik wil de seals nog vervangen door gp/5 en de mpen marks door armor marks. Maar daar moet nog wat IP voor binnenkomen.
Iemand nog tips?
[ Voor 5% gewijzigd door Craven op 05-05-2012 17:43 ]
Verwijderd
Je bent een goede speler, dus hard er wel meer verwacht dan 2...
Verwijderd
[ Voor 59% gewijzigd door iFlames op 05-05-2012 18:08 ]
@ Exlaxl: Zoals bekend speel ik vooral AP mid (Zie wagori) + de laatste keer dat de sterkte van een speler gelinked werd aan de grootte van een multikill gelinked, was ik niet eens level 30.
Ik zit ondertussen al redelijke tijd rond de 1800, iets meer dan een double kill is redelijk ongewoon om te krijgen hier.
@ iFlames: Bedankt!
[ Voor 7% gewijzigd door Craven op 05-05-2012 18:23 ]
Finish dan desnoods je Shurelias wat vroeger, maar ga nooit voor dat waardeloos item. Shurelias doet even goed wat je wilt, alleen geeft het een veel beter aura en heb je er al een onderdeel van.Craven schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 18:23:
Zonder die mana manipulator/ soul shroud mis ik nogal wat mana regen. Ik zou eventueel ook voor een tear/ archangel kunnen gaan. Maar ik heb liever wat extra health dan AP. Plus dat ik dan de aura mis.
Das knap, in de tijd dat ik nog speelde, zo een 1000 games heb ik persoonlijk slechts zo een 10 pentakills gezien. Dus niet zelf, ik heb er nooit één gehad. Een keer bijna met vier andere vrienden, schreeuwde nog over skype laat mij hem hebben, maar degene had het zogenaamd niet gehoordVerwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 17:55:
Hey speed, hoezo nu pas je 2e penta? Ik heb er echt al rond de 15 ofzo, (waarvan 2 ranked).
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Ik heb zelf ook nog nooit gepenta'd. Is ook lastig aangezien ik meestal tanks of bruisers speel.Forn schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 18:32:
[...]
Das knap, in de tijd dat ik nog speelde, zo een 1000 games heb ik persoonlijk slechts zo een 10 pentakills gezien. Dus niet zelf, ik heb er nooit één gehad. Een keer bijna met vier andere vrienden, schreeuwde nog over skype laat mij hem hebben, maar degene had het zogenaamd niet gehoord.
Laatste tijd voor bot trouwens een paar keer Tristana gepakt, bevalt me erg goed! Met Ashe haal ik altijd matige scores en duurt het tot HEEL late game voordta ik het idee heb dat ik echt damage doe, met Tristana en Ezrael gaat dat wat harder. Eindelijk 2 AD carries die ik enigszins kan spelen als het dan echt een keer moet
Vicariously I live while the whole world dies
Verwijderd
Trist is mijn meest gespeelde ad en het grootste probleem is gewoon haar mid game. In lane burst je echt heerlijk en lategame is ze imo de beste met kog.Vicarious schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 18:48:
[...]
Ik heb zelf ook nog nooit gepenta'd. Is ook lastig aangezien ik meestal tanks of bruisers speel.
Laatste tijd voor bot trouwens een paar keer Tristana gepakt, bevalt me erg goed! Met Ashe haal ik altijd matige scores en duurt het tot HEEL late game voordta ik het idee heb dat ik echt damage doe, met Tristana en Ezrael gaat dat wat harder. Eindelijk 2 AD carries die ik enigszins kan spelen als het dan echt een keer moet
Maar als je niet wat kills in lane op kan pakken duurt het vaak wel erg lang voor je lategame. Als je gelijke farm hebt als de carry van de tegenstander ben je echt heel useless in teamfights.
Omdat 50% van je damage van je skills komt en je die van trist bijna niet kan gebruiken dan. Tussen laning phase en het moment dat je IE en PD hebt is het echt bikkelen.
Verwijderd
Verwijderd
Als je tegenstanders geen kills weggeeft is dat iets van 300 creeps als je niet heel veel objectives pushed.
Meestal is bij mij de laning phase dan al lang voorbij ben blij als ik er dan 200 heb.
Heel vaak begin ik ook met een faerie charm, ward, vision ward en mana/healpots.
Verwijderd
Dan moet je wel aan de paarse kant zitten en je ad carry erg goed kunnen last hitten / geen skills op de minions gebruiken.SilentSimon schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 19:09:
Als ik Sona speel is heel vaak mn 1e item toch ook een mana manipulator. Vooral als je carry flink wat mana verbruikt kan je carry meestal lekker doorspammen. Moet ik ook wel bij zeggen dat het situational is natuurlijk.
Heel vaak begin ik ook met een faerie charm, ward, vision ward en mana/healpots.
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Standaard 1 t/m 6._FrostBite_ schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 21:05:
Even een vraagje .. is er een manier om de actives van een item te activeren op een knop op je toetsenbord te drukken?
[ Voor 86% gewijzigd door Uhmmie op 05-05-2012 21:05 ]
Currently playing: MTG Arena (PC)
dat hebben zelfs pro's. shit happens.SilentSimon schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 21:10:
Ik vergeet echt vaak active items te activeren op de nodige momenten
Niet om je af te kraken hoor, ik wil je alleen waarschuwen dat hoewel Yi een pubstomper is, hij op hoog Elo haast niet gespeeld wordt en easy te counteren is.
We vragen echter wel dat je een 1700 speler bent. Ik vermoed dat we vanaf 1500+ je ook zullen laten een tryout doen, maar als je onder de 1500 bent dan is het waarschijnlijk beter voor zowel jouw als onze tijd dat we er niet aan beginnen.
Volledige tekst met uitleg vind je hier.
Indien je geïnteresseerd bent, neem dan contact op met Bytas door op zijn forumpost te reageren of hem ingame toe te voegen (nick: Bytas).
@Wheez50: klopt, maar dat noemen we niet propoppetjes. Master Yi en Katarina zijn pubstompers omdat ze makkelijk fed geraken tegen spelers die nog niet veel ervaring hebben.
Scarra (nummer 1 speler van NA) mained Katarina en hij gaat dan ook dagelijks Legendary op 2500 elo, maar hij is samen met enkele andere een grote uitzondering.
Post het even als jullie gaan beginnen in een toernooitje, altijd leuk om te spectaten!speedzor schreef op zondag 06 mei 2012 @ 11:29:
Mijn team zoekt een sterke support speler die enkele keren per week kan trainen en met go4lol meedoet.
We vragen echter wel dat je een 1700 speler bent. Ik vermoed dat we vanaf 1500+ je ook zullen laten een tryout doen, maar als je onder de 1500 bent dan is het waarschijnlijk beter voor zowel jouw als onze tijd dat we er niet aan beginnen.
Volledige tekst met uitleg vind je hier.
Indien je geïnteresseerd bent, neem dan contact op met Bytas door op zijn forumpost te reageren of hem ingame toe te voegen (nick: Bytas).
Verwijderd
Mag hem toch wel spelen als niet Ranked doe xD?NibborSneffets schreef op zondag 06 mei 2012 @ 03:25:
Yi is echt easily countered. Ik neem aan dat je nog niet zo ver bent qua levelen?
Niet om je af te kraken hoor, ik wil je alleen waarschuwen dat hoewel Yi een pubstomper is, hij op hoog Elo haast niet gespeeld wordt en easy te counteren is.
Verwijderd
ik speel hem echt vaak zoJeffroiscool schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 19:51:
Underrated maar zo leuk: Jungle Bruiser Fizz!
[afbeelding]
en vind het geniaal
vraag hulp voor wolves en blue, steel hun red en go gank
mijn build is wel wat anders
wriggles berzerkers trinity atma's banshees warmogs
end game 3800hpish behoorlijk wat armor en mr en toch nog steeds goeie damage
Verwijderd
Pentas krijgen heeft niets met een goede speler zijn te maken. De kans moet zich gewoon voordoen. Hoeveel pentas zie je op tournaments? Dat zouden er dan tientallen moeten zijn als skillniveau de enige voorwaarde is. Het is vooral gewoon veel geluk dat jij in een teamfight alle last-hits pakt.Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 17:55:
Hey speed, hoezo nu pas je 2e penta? Ik heb er echt al rond de 15 ofzo, (waarvan 2 ranked).
[ Voor 187% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2012 14:07 ]
Verwijderd
Je hebt al meegedaan als toplane, dus als je support ongeveer hetzelfde niveau is dan zie ik het wel lukken.Nutral schreef op zondag 06 mei 2012 @ 14:54:
klinkt wel leuk, maar ik denk dat mijn mechanics nog niet goed genoeg zijn.
Dus als je support wilt spelen, zeker eens om een tryout vragen!
Helemaal als de Hecarim op top mij rustig mijn Q laat farmen. Dan krijg je een tanky nasus die cait in 2 klappen dood slaat
Tipje voor als je eens tegen een AP tegenstander staat top: Spirit Visage. Geeft ook cooldown reduction voor je Q, magic resist en health. Dat, en je lifesteal passive wordt sterker waardoor je sustain ook godlike is in lane. Ohja, had ik ook al genoemd dat het ook nog een vrij goedkoop item is?Craven schreef op zondag 06 mei 2012 @ 16:14:
I love my nasus
Helemaal als de Hecarim op top mij rustig mijn Q laat farmen. Dan krijg je een tanky nasus die cait in 2 klappen dood slaat![]()
[afbeelding]
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Dacht dat we dit potje zouden verliezen en die Teemo zat de hele tijd te zeiken over opgeven enzo..kan niet wachten tot level 30.
Die Sona lockte na mij, niemand weet waarom..
[ Voor 11% gewijzigd door Footstepz op 07-05-2012 02:51 ]
Ja Katarina is ook zo een. Yi is wel grappig trouwens, had mijn eerste penta kill met hem, twee in het zelfde potjewheez50 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 03:44:
Zeker in de handen van een pro zie ik yi nog steeds erg goed presteren. Ik merk wel dat hoe beter mijn tegenspelers zijn, hoe minder ik uit mijn favo poppetjes haal. Maar volgens mij is katarina ook zo'n propoppetje die makkelijk gecountered kan worden. Klopt dat?
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Verwijderd
Alleen iemand hoe die eruit zien?
Verwijderd
Dat is op level 30 niet veel anders hoorFootstepz schreef op maandag 07 mei 2012 @ 02:47:
Dacht dat we dit potje zouden verliezen en die Teemo zat de hele tijd te zeiken over opgeven enzo..kan niet wachten tot level 30.
Die Sona lockte na mij, niemand weet waarom..
Dat gewhine heb je overal. Gewoon niet op reageren en doorspelen. Zijn altijd kiddies die na de fb tegen je er al geen zin meer in hebben. Jammer genoeg voor hen duurt een potje langer dan 10 minuten en kan een game nog ruim alle kanten op. Maar goed..
In het andere team heeft waarschijnlijk iedereen die Vayne heel hard lopen afbranden (hele slechte score en ook heel weinig farm, zeker voor een AD carry). Vrijwel in elke game heb je gezeik, dat leer je vanzelf negeren want anders heb je geen prettige spelervaring. Probeer gewoon altijd positief te blijven naar je team en jezelf toe en laat de rage niet de overhand nemen, anders ben je gauw uitgespeeld.Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 08:38:
[...]
Dat is op level 30 niet veel anders hoor![]()
Dat gewhine heb je overal. Gewoon niet op reageren en doorspelen. Zijn altijd kiddies die na de fb tegen je er al geen zin meer in hebben. Jammer genoeg voor hen duurt een potje langer dan 10 minuten en kan een game nog ruim alle kanten op. Maar goed..
Als je trinity force hebt wil je in principe:coase schreef op maandag 07 mei 2012 @ 09:19:
Ik ben wat bezig met Irelia. Ik ben altijd gewoon om met mages op een veilige afstand te spelen en heb ik altijd wat overzicht. Maar nu met Irelia, is het 'close combat' in teamfights, en heb ik echt moeite om te zien waar irelia nu precies bevindt. Alle champions op één hoop , en ik verlies mijn wegIemand tips om mijn char beter zichtbaar te maken in team fights? En bij Irelia, moet ik de W eerst induwen en dan Q en E voor een goeie combo? Haar ulti vind ik maar niets
Moeilijk om te richten
Q om erin te jumpen, liefst op de AD carry
1x auto-attack
E om te stunnen/slowen
1x auto-attack
W om je lifesteal + true damage te activeren
1x auto-attack
De reden is de sheenproc van trinity force die activeert nadat je een ability gebruikt hebt.
Jezelf vinden in teamfights is een kwestie van gewenning. Daar zijn niet echt tips voor, behalve dat ik zou proberen om met Irelia altijd achter de AD carry van de tegenstander aan te gaan om die uit te schakelen. Dan kan het zijn dat je jezelf verliest omdat iedereen bovenop je duikt, maar in principe is dat voor een teamfight juist positief omdat dan jouw AD carry en AP carry lekker op afstand kunnen schieten terwijl de tegenstander zich op jou focust.
ik zou eerst je W aanzetten en dan met Q op je tegenstander jumpen, je Q applied onhit effects dus de sheen proc en de true dmg worden aan je Q toegevoegd. Sheen heeft een 2s cooldown en ik neem niet aan dat je 2s wilt wachten nadat je iemand Q'd voordat je je W pas aanzet.
In lane is het handiger om gewoon naar je tegenstander toe te lopen ( als dat lukt) en W drukken en aanvallen, zodra ze weglopen ernaartoe Q'en en E gebruiken. Op die manier heb je die eerste hits met W gehad en heb je met Q nog een Waanval gedaan.
Als ze blijven staan moet je net op het moment dat je autoattack gedaan is Q doen, op die manier reset je je autoattack een beetje en kun je net wat meer bursten.
Trinity force gebruik ik zelf niet zo heel erg vaak, maar als je die hebt zou ik alsnog niet je spells later doen puur alleen voor de damage proc's. Vaak rent men gewoon weg en kun je niet attacken. Daarnaast is de cooldown op trinity force 2 seconden, dus gewoon W Q E op je target doen en op die manier flinke burst damage doen.
Join | Misschien | Bekijk | Spectate |
Mocht je een match maken kan je nu overigens de manager aanpassen en het aanpassen van dingen binnen de match is nu gefixed.
Verwijderd
Mag iedereen aan zulke matches meedoen of zijn er nog regels voor?Jeffroiscool schreef op maandag 07 mei 2012 @ 10:08:
Het ziet er naar uit dat ik maar de matches moet gaan plaatsen aangezien anders niemand het doet
Mocht je een match maken kan je nu overigens de manager aanpassen en het aanpassen van dingen binnen de match is nu gefixed.
Zoals level 30, x aantal runes etc?
Het zal allicht ergens voorbij zijn gekomen dit topic, maar ik heb het dan gemist... (en het is maandagochtend
[ Voor 39% gewijzigd door Rendiertje op 07-05-2012 10:12 ]
In principe zijn er geen harde regels, over het algemeen worden het matches met mensen van lvl 30. Dit is ook slechts te standaard GoT match, mensen kunnen ook zelf matches maken bijvoorbeeld voor lvl 20's only die samen een 5v5 normal game doen, of Dominion of wat dan ookRendiertje schreef op maandag 07 mei 2012 @ 10:12:
[...]
Mag iedereen aan zulke matches meedoen of zijn er nog regels voor?
Zoals level 30, x aantal runes etc?
Het zal allicht ergens voorbij zijn gekomen dit topic, maar ik heb het dan gemist... (en het is maandagochtend)
Dat is het mooie van het systeem
Ook leren mensen hiervan, er zal altijd wel 1 iemand zien die een match record met LoLRecorder en deze kan je als managerzijnde toevoegen aan de match voordat je hem sluit.
Het idee hierbij is dat iemand een report kan schrijven over hoe de match ging, maar deze ruimte kan je ook gebruiken om opvallende dingen neer te zetten.
Zoals wat doet iemand goed of fout, een team verliest meestal met een reden en als er mensen zijn die hier kritiek op kunnen geven en de replay kunnen bijvoegen (als URL) kunnen hier best veel mensen van leren imo.
Verwijderd
Al ben je lv 21, we zorgen altijd wel dat de teams vrij gelijk op gaan (als Jeffro niet crashed =P)Rendiertje schreef op maandag 07 mei 2012 @ 10:36:
Als jij nou bijna level 30 bent, met een vrijwel volle AD carry runepage zou je je dan moeten opgeven?
Verwijderd
Echter is het voor jezelf gewoon fijn om een page af te hebben, aangezien je anders toch een beduidend nadeel gaat hebben tegenover je tegenstanders.
SterkVerwijderd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 10:38:
Je moet helemaal niks.
Echter is het voor jezelf gewoon fijn om een page af te hebben, aangezien je anders toch een beduidend nadeel gaat hebben tegenover je tegenstanders.
Het verschil met runes vs geen runes mertke ik de eerste paar potjes meteen!
Zeker aan te raden!
mmh, dan is het toch wel is interessant, ik ga me gewoon opgegeven en dan hopen we het beste er maar vanVerwijderd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 10:37:
[...]
Al ben je lv 21, we zorgen altijd wel dat de teams vrij gelijk op gaan (als Jeffro niet crashed =P)
Maar dan zou het toch meer om wins gaan?Nutral schreef op maandag 07 mei 2012 @ 10:47:
Het gaat niet zozeer om het level maar ook om de skill, als je lvl 30 word ben je eigenlijk nog steeds niet zo heel goed in league of legends, en bij een te groot verschil in skill word het eigenlijk een stomp lane > stomp match. Dus om dat iets te beperken lvl 30
De meer potjes gaat gelijk aan de meer ervaring lijkt mij?
Edit: ik keek gister een Stream van Choax van TSM in een scrim tegen SK, en de SK support die (alistar) die deed een headbutt naar Choax (ad carry) toe en toen hij tegen hem aan stond deed hij pulverize waardoor Choax niet naar achteren vloog dankzij de headbutt maar alleen de lucht in ging....
[ Voor 23% gewijzigd door Rendiertje op 07-05-2012 11:00 ]
maar lvl30 kost je natuurlijk een aantal wins, en minder wins als je beter bent, vandaar.
[ Voor 22% gewijzigd door Nutral op 07-05-2012 10:57 ]
Mmh, normal neem ik niet altijd serieus.Nutral schreef op maandag 07 mei 2012 @ 10:57:
Jup, ongeveer wel. Over het algemeen is je skill hoger met je gespeelde games, al kun je natuurlijk ook prima beter zijn met minder wins of slechter met meer wins.
maar lvl30 kost je natuurlijk een aantal wins, en minder wins als je beter bent, vandaar.
Een paar trollpotjes zitten er zeker tussen...
Heb me gewoon opgegeven voor de match en dan zien we vanavond wel
Verwijderd
Je zit in champion select en neemt een champion voor iemand anders.De picks zijn voorbij en je kan je champion swappen met iemand van je team. Op het moment dat jij of een teamgenoot de request stuurt om te swappen, disconnect iemand en wordt je terug in queue geplaatst. Van het moment dat je opnieuw in champion select komt, staat die vorige request er nog steeds terwijl je nog geen champions hebt op dat moment.
Stel dat je dan opnieuw met dezelfde persoon wil swappen, dan moet hij opnieuw een request sturen en krijgt hij onmiddellijk de champion, zonder dat je daarvoor eerst op Yes/No moet duwen. Vrij vervelend.
Iets anders dat ik nogal 'vervelend' vind is dat tijdens het spectaten, als je 1 persoon aan het volgen bent (dus manual) en je wilt eventjes iets anders gaan bekijken op de map, dan springt hij hierna na een aantal seconden naar de automatisch directed camera en niet terug naar de persoon die je aan het volgen bent.
En saphua, ik moet terug keren op mijn stelling van een aantal maanden terug. Blitzcrank support (l). Heb geen 1500 solorating voor het team v speedzor om daar te gaan soliciteren als vaste support, maar als er een team is die er nog eentje zoekt, ik wil me wel melden. Heb alle supports maar heb meeste ervaring met alistar/taric/blitz/sona/soraka/lulu/nunu.
Verwijderd
In de meeste gevallen wil je zeggen dat meer speeltijd gelijk staat aan meer ervaring en kennis van zaken, maar zoals ik al zei mensen die menen dat ze kennis en verstand van zaken hebben maar het echter totaal niet hebben zijn er ook nog. Maar omdat ze menen dat ze goed zitten, blijven ze hetzelfde doen. Dat je meer tijd in bepaalde games steekt wil niet zeggen dat je er gelijk meer verstand van hebt.
Zou eerder dan naar de W&L ratio op lange basis kijken, daar zou je naar mijn mening dan iets meer een conclusie kunnen trekken over een betreffende persoon z'n vaardigheden. Echter ook dat gaat niet geheel op.
Makkelijkste zou zijn als je gewoon iedereen zijn hidden elo kon zien, haha.
Zelf heb ik een tijdje internet problemen gehad waardoor ik veel leaves + losses gekregen heb...
Om iemand skill echt te zien moet je meerdere potjes met iemand spelen, en daarna de match terug kijken en vragen waarom die bepaalde acties deed.
als je een aantal games hebt is ranked elo ook wel een aardige maatgeving van skill,
Ik heb via RiotControl (dat programmatje dat je je elo enzo laat opzoeken) gezien dat mijn normal elo 14xx was, dus het hoeft niet per sé hoger dan je ranked elo te zijn.Nutral schreef op maandag 07 mei 2012 @ 11:09:
Dat kan ook, met lolmatches heb ik gezien dat mijn normal elo 1684 is, al is dat wel een beetje laag. want normal elo zou wat hoger moeten zijn dan ranked (bij mij 1664)
als je een aantal games hebt is ranked elo ook wel een aardige maatgeving van skill,
Speel over het algemeen veel ARAM
Maar mocht iemand nog een AD Carry of support nodig zijn voeg me maar toe! (nick: DuF Sarut)
Lijkt me leuk.
Alleen is da niet raar? ik ben dan Qua skill mischien even goed. maar door mijn level zit ik zwaar in het nadeel, omdat ik geen runes heb en veel minder masteries??
Zou dat Riot's manier zijn om de echte smurfs er tussenuit te picken.?(high normal ELO op Low level = Smurf = Matches tegen onmogelijke teams)..
Verwijderd
En dan maakt het niet veel meer uit hoe zo'n geweldige game je tot dusver had, want een 4vs5 is bijna niet te doen. Tuurlijk zijn er gevallen waardoor je alsnog de game wel kunt winnen, maar nee geen van de potjes een kans gehad het nog weer om te buigen.
Dan zijn er nog de games waar iemand top of mid claimed omdat hij daar zooooooooooooo goed is. Waarna je een 0/4/0 ziet en je toch werkelijk gaat afvragen waar ze dan zo goed in zijn? Niet te vergeten de games waar iemand in het begin al roept: I PICK THIS CHAMP! Zonder ook nog maar gekeken te hebben naar de enemy, waarna ze zichzelf counterpicken.
Dan had ik nog het geluk dat zowel mijn maat als ik nog eens een slecht potje hadden, en hoppa 4 losses op rij. Gisteren enigsinds zelf het nog een beetje kunnen herstellen, maar momenteel sta ik dus op 20 wins / 23 losses. Vanavond maar weer verder kijken of ik nog weer richting "begin" elo kan komen. Ik had niet verwacht dat het me zo zou tegen vallen, want over het algemeen win ik merendeel van mijn normal games met gemak en kan ik zelfs de game carryen wanneer nodig. Bij geen enkele ranked match tot dusver het gevoel gehad dat ik het nog KON carryen.
Overigens hoop ik dat Riot ooit nog iets implementeert dat ervoor zorgt dat je runepages gescanned worden. Zodra er iets inhangt wat geen T3 rune is, geen ranked matches meer of als je zelfs helemaal niets in je runepage hebt sowieso geen ranked matches meer. Want zulke games heb ik ook nog gehad, mensen zonder runes die ranked gaan spelen.
/end of rant!
Verwijderd
kben begonnen mn eigen EU account te levellen
zucht das wel nog een aardig werkje
ondertussen lvl 10, speel nog steeds meer op NA server
maar ook ik ondervind aardig wat fucked up matchmakings doordat ik een smurf ben
zeker laatst met premade 5 man 3lvl 30's en 2lvl10's, winnen we 5 potjes op een rij zonder problemen
en dan na 3 minuten wachten op match tegen 5 lvl 30's met allemaal 1000+ games won
dan sta je daar met 10 masteries 0 runes
die was toch een loss
Heeft er iemand een tip voor me qua een champion die leuk is om te spelen?
Op low levels zeer effectief.
Het heeft een beetje te maken met de style die zelf graag wilt hebben.Ilar schreef op maandag 07 mei 2012 @ 12:14:
Ik ben eigenlijk net begonnen (Level 10) Maar ik speel nu eigenlijk alleen met Warwick en ik zou graag wat afwisseling willen.
Heeft er iemand een tip voor me qua een champion die leuk is om te spelen?
Als ik jou was zou ik gewoon alle f2p champions testen en kijken welke je leuk vind en waarom.
Amumu Taric (free tristana, Alistar + skins) annie. dat soort champs doen het goed op low levels. Ook Ryze is een goede aankoop.
Niet alleen doen ze het goed op low levels, je kunt er een hoop van leren. Vergeet ook Ashe nietblamauci schreef op maandag 07 mei 2012 @ 12:18:
[...]
Amumu Taric (free tristana, Alistar + skins) annie. dat soort champs doen het goed op low levels. Ook Ryze is een goede aankoop.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Dit topic is gesloten.
![]()
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.
Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.
Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.