[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.415 views

Verwijderd

"- Thornmail returns 30% of the damage you deal BEFORE armor reduction as magic damage."

Thornmail passive heft m'n ARP dus op, wat betekent dat ik dus (vanuit de passive gezien) minder damage op hem doe terwijl ik eigenlijk veel meer damage doe? Dat verklaart al iets. Aangezien mijn damage op hem vele malen groter was dan wat ik terug kreeg.

Overigens zie ik magic resist i.c.m. lifesteal als een degelijke counter op thornmail, magic resist om de passive z'n damage te reducen en de lifesteal (en bijbehorende AD carry stats) om terug te healen wat er vanaf gaat. Sounds fair..

Brengt er al iets meer logica in. Mooi artikel trouwens dat je linkte Jeff!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:46:
"- Thornmail returns 30% of the damage you deal BEFORE armor reduction as magic damage."

Thornmail passive heft m'n ARP dus op, wat betekent dat ik dus (vanuit de passive gezien) minder damage op hem doe terwijl ik eigenlijk veel meer damage doe? Dat verklaart al iets. Aangezien mijn damage op hem vele malen groter was dan wat ik terug kreeg.
Dat Thornmail zijn damage wordt gebaseerd op pre mitigatie damage betekent niet dat je bij de damage die er uitgedeeld wordt aan de drager van Thornmail ArP mag negeren als je de twee wilt vergelijken.

Verwijderd

Ik heb het ook over de damage vanuit de passive z'n oogpunt gezien.
Waar het mij om ging was dat de damage op de drager van de thornmail vele malen groter was dan de damage die ik terug kreeg van thornmail terwijl ik normaal mezelf compleet afslacht op een thornmail drager. Het feit dat ArP niet meegeteld wordt in de damage calculatie geeft mij al een duidelijker beeld waarom het verschil ineens zo groot is, daarbij nog eens het feit dat ik (welliswaar een beetje) magic resist had en toch een behoorlijke bonk aan lifesteal. Kan ik de logica er nu van inzien.

Hoop dat je m'n comment nu wel begrijpt? Verwoord het misschien niet altijd even duidelijk.

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-10 11:15

Nutral

gamer/hardware freak

De counter is niet per se lifesteal, maar armor penetration, waarom?

Als je een item gaat bouwen en je tegenstander heeft hornmail, dan zorgt attack damage/speed voor meer pre mitigation damage en dus meer 30% magic damage terug. Maar als je armor penetration koopt zoals een last whisper, dan is die 30% die je terug krijgt ongeveer evenveel maar is de damage die de tank krijgt een stuk hoger en ook de hoeveelheid lifesteal groter.

Dus als je tegen 1/2 mensen met thornmail zit is een last whisper noodzakelijk om je damage te verhogen zonder meer damage terug te krijgen.

Andere punt is natuurlijk dat armor penetration sowieso vrij moeilijk zo in een keer in te schatten is, het is eigenlijk een soort spel met damage mitigation en meer damage.
De vuistregel is dat je bij bijvoorbeeld 2000hp tegen een enkele damage bron tot 220 armor goedkoper is om armor te kopen en bij magic+attack is dat 80 armor.

Bij het berekenen van hoeveel ehp per gold kijk je dus naar de hoeveelheid resistances je krijgt voor wat je er in stopt, tegen een single damage source is de resistance dus 100% effectief, maar als je een gelijke magic en attack damage tegen je hebt is de resistance dus 50% effectief, dit betekent dat je in weze 2x zoveel betaald voor je resistances.

Nu heeft een standaard ad carry 100% de 10% penetration mastery aanstaan en dat verlaagt de effectiviteit van de armor die jij koopt al met 10% minimaal, dus dan komt die 220 armor al lager uit, de exacte nummers moet ik nog uitrekenen maar het zal denk ik wel een stukje onder de 220 armor zitten.
Die 10% reduction betekent dat je single damage resistance niet 100% maar 90% effectief is en je multi damage resistance al 45% effectief.

Op het moment dat je die 40% penetration uit void staff of last whisper koopt gaat de single damage resistance gigantisch omlaag naar de 46% en voor multi damage is het zelfs naar de 23%.

Dit betekent dat een last whisper of een void staff armor en magic resist items in een keer een stuk minder gold efficient worden. Dus daarmee kan de tegenstander meteen aan de health gaan of zelfs armor/mr items verkopen om health te kopen.

ik ga zelf nog wel berekenen hoe de effectieve hp per gold lijnen van health of resistance lopen bij verschillende hoeveelheden penetration.

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Banshee + BT, zorgt dat thornmail geen effect meer heeft.

Lifesteal is niet echt een counter vs thornmail. (het is meer andersom)

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
(jarig!)
Baristo schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:08:
Banshee + BT, zorgt dat thornmail geen effect meer heeft.

Lifesteal is niet echt een counter vs thornmail. (het is meer andersom)
Ze heffen elkaar gewoon op, het hangt er gewoon van af wat je als uitgangspunt beschouwd. Enerzijds kun je stellen dat Soraka's ult een counter is op die van Karthus en anderzijds kun je stellen dat Karthus z'n ult een counter is op die van Soraka.

Afhankelijk van of je uit een damage of van een healing standpunt naar het spel kijkt, ga je de één als een counter van de andere beschouwen terwijl ze in feite gewoon elkaar (grotendeels) opheffen.

Hetzelfde geldt dus voor Arpen + Lifesteal + Magic resist vs thornmail waarbij je dan meer aandacht gaat besteden aan de stat die het meeste kan helpen met andere factoren in het spel.
Thornmail wordt gemaakt om de AD's te counteren, waarbij de AD's dan weer één of meerdere hierboven genoemde stats bouwen om de thornmail te counteren. Als eindresultaat gaan ze elkaar dan opheffen en is niemand gecountered.

offtopic:
Ik krijg vaak friendrequests die dan tweakers blijken te zijn. Laat me even een berichtje achter wanneer je me online ziet met je GoT gebruikersnaam, dan weet ik je activiteit op het forum wat te situeren en kan ik je in mijn tweakers friendlist zetten. Niets stoort me meer dan een naam in 'General' te hebben staan waarvan ik niet weet wie die persoon is :p

Streaming History

Verwijderd

Echter zijn die items bijv. extra hoeveelheid armor een aanpassing op de tegenstander zijn team en komt de build van een AD carry eigenlijk bijna altijd op hetzelfde neer. Je bouwt meestal dezelfde items, de vraag is alleen in welke volgorde je het gaat doen aan de hand van hoe de game gaat en wat je tegenstander koopt. Dus één van de bovengenoemde stats kopen om thornmail te kopen.. nja het is eerder welke stat bouw je het eerste.

Daarbij een tank die extra armor gaat kopen bezuinigt dus op of health of magic resist, wat ervoor zorgt dat je mages het vieze klusjes op de tanks uiteindelijk wel klaren.

Wat ik bedoel te zeggen is dat een AD carry die stats uiteindelijk sowieso altijd bouwt. Ik eindig echter tenminste in 90% van de gevallen altijd in dezelfde build, de volgorde en de manier waarop ik daar kom dat is wat anders. Een tank die zich gaat focussen op AD counteren heeft dus een andere deur open gelaten. Of zie ik het hier nu verkeerd?

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-10 08:20
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:40:
Een tank die zich gaat focussen op AD counteren heeft dus een andere deur open gelaten. Of zie ik het hier nu verkeerd?
Op heracim kijk ik puur naar stats..
Is AD het meeste fed.. dan bouw ik Armor:Mag.Resists in de verhouding 2:1.
Is AP het meeste fed.. dan bouw ik het in een verhouding 1:2..
en is het om en om dan ga ik meestal voor een item als Guardians Angel als eerste..

Heel af en toe de uitzonder dat als een team bv 3AD heeft terwijl hun AP als enige fed is.. Dat ik als nog armor bouw en dan gewoon zorg dat hun AP snel down gaat.. Vervolgens is het dan bijna altijd wel ace....

Currently playing: MTG Arena (PC)

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-10 11:15

Nutral

gamer/hardware freak

Het gaat om een positie in een teamfight. Als je als tank vooraan staat in een teamfight en achter de ad carry aan wilt dan koop je natuurlijk armor zodat je niet zo snel afgemaakt word. Als tank word je niet echt vaak aangevallen door een ap carry omdat die natuurlijk voor de meer squishy mensen in je team gaat. Behalve natuurlijk als de ap carry ryze/cassiopeia heet.

• speedzor
(jarig!)
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:40:
Echter zijn die items bijv. extra hoeveelheid armor een aanpassing op de tegenstander zijn team en komt de build van een AD carry eigenlijk bijna altijd op hetzelfde neer. Je bouwt meestal dezelfde items, de vraag is alleen in welke volgorde je het gaat doen aan de hand van hoe de game gaat en wat je tegenstander koopt. Dus één van de bovengenoemde stats kopen om thornmail te kopen.. nja het is eerder welke stat bouw je het eerste.

Daarbij een tank die extra armor gaat kopen bezuinigt dus op of health of magic resist, wat ervoor zorgt dat je mages het vieze klusjes op de tanks uiteindelijk wel klaren.

Wat ik bedoel te zeggen is dat een AD carry die stats uiteindelijk sowieso altijd bouwt. Ik eindig echter tenminste in 90% van de gevallen altijd in dezelfde build, de volgorde en de manier waarop ik daar kom dat is wat anders. Een tank die zich gaat focussen op AD counteren heeft dus een andere deur open gelaten. Of zie ik het hier nu verkeerd?
Laten we even ophelderen dat Thornmail een zwak item is omdat het
1) Enkel armor geeft
2) Magic damage doet (je hebt geen magic pen)

Als je als tank zijnde besluit om een thornmail te kopen, dan doe je iets verkeerd.
1) Je wordt niet gefocused
2) Je hele item is nutteloos totdat je aangevallen wordt door de carry (aka: last man standing)

Het feit dat hij dit toch doet betekent dat hun AP niet veel waard is en hun AD enorm sterk is, maar zelfs dan nog ga je beter voor een Frozen Heart of een Randuins omen.
Die items zijn nuttig ook zonder dat je gefocused wordt en bieden een hele hoop meer dan Thornmail.

Streaming History

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
hop hop hop naar de top top top :)
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/sHfC
niks aantrekken van die 2 normals dat waren troll potjes :P

[ Voor 3% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 03-05-2012 11:52 ]

Beep Boop son ... Beep Boop

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-10 10:00
(jarig!)
Wat is de rol van nasus eigenlijk. Ik zie dat Drunk3nD3m0n hem bouwt als DPS "tanky"

Zelf bouw ik nasus als tank maar dan zijn mijn core items toch Warmogs, Frozen Mallet, Atma`s meestal pak ik ook "Frozen Heart" voor de cooldown en de armor.

Wanneer je level 18 hebt bereikt heb je toch makkelijk 250+ AD en 300+ Q Stack. Als tank kun je gewoon in een teamfight lopen en je q spammen.

• speedzor
(jarig!)
Killertjuh schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 12:00:
Wat is de rol van nasus eigenlijk. Ik zie dat Drunk3nD3m0n hem bouwt als DPS "tanky"

Zelf bouw ik nasus als tank maar dan zijn mijn core items toch Warmogs, Frozen Mallet, Atma`s meestal pak ik ook "Frozen Heart" voor de cooldown en de armor.

Wanneer je level 18 hebt bereikt heb je toch makkelijk 250+ AD en 300+ Q Stack. Als tank kun je gewoon in een teamfight lopen en je q spammen.
Over Nasus is intussen al zoveel geschreven dat ik je zou aanraden even in de voorbije 2 topics te kijken. Hij wordt over een 10-tal paginas lang ergens besproken en aangezien er sindsdien nog niets aan hem veranderd is blijft dat actueel.

Streaming History

Verwijderd

Ik bouw hem persoonlijk ook altijd tanky bruiser.
Met verschillende items though, en dat ligt bij Nasus vind ik ook geheel aan de tegenstander.
Wat ik fijne items op Nasus vind is Warmogs / Frozen Hearth / Trinity Force / Atma's Impaler / Guardian's Angel. Veel meer "damage" items heb je niet echt nodig als je je Q farm hoogt houd. Plus je ult geeft je een nice portie health wat weer mooi samen gaat met atm's en warmogs. Frozen Hearth geeft je CD reduction wat resulteert in een hogere Q farm, en helpt je team behoorlijk tegen hun AD en Guardian's Angel .. nja maakt je een flinke pain in the ass. Trin force.. episch item op nasus no explanation needed

Maar dat is mijn mening. Items hangen allemaal af van enemy team though, zoals je ziet haal ik daar weinig magic resist etc. terwijl het me meer dan logisch lijkt dat je dat wel haalt als de enemy team veel AP bezit. Tijd terug was er inderdaad een flinke aantal posts die er over hem dus even terug bladeren haalt denk ik al veel opinions naar boven.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2012 12:14 ]

• Drunk3nD3m0n
ja normaalgezien bouw ik nasus ook wat meer DPS achtig :P maar nu solotop tegen die renekton die was volledig armorpen en AD aan het gaan en die deed mij early ongelofelijk veel pijn en ik kon niet farmen dus heb ik tamelijk snel 200 armor gerusht :P kon ik daar staan farmen en die renekton kon kloppen zoveel hij wou en het deed me nix :P

Verwijderd

Vroeger kocht ik onmiddellijk thornmail als ik maar iets van een tanky rol had in teamfights, blind voor de passive eigenlijk omdat ik dacht dat dit het verschil zou maken tegen carries maar ondertussen er achter gekomen dat er veel betere defensive items zijn die je nog eens leuke buffs geven ook.

Frozen heart moet een van mn meest favorite items in game zijn aangezien het ook lekker gaat op de meeste van mn gespeelde champs die veel meer te bieden heeft dan enkel armor.

Als je op armor doelt, dan is randuim's omen ook een leuk item, de ingredients geven je: gp5, armor, een kans dat je diegene die je aanvalt slowt en eens je de recipe hebt een mooie aoe slow tijdens teamfights

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2012 12:49 . Reden: window stond een tijdje open en zie nu pas dat ik eigenlijk net hetzelfde geschreven heb in grote lijnen als speedzor ]

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-10 11:46
Lolol! Er schijnt een hack te zijn waarmee je vrij je masteries kunt verdelen waardoor je bijvoorbeeld 0 cooldown hebt op summoner spells of gigantisch veel ms. Ene Dr Terrible is hier mee aan het kloten geweest:
http://i.imgur.com/T1dme.jpg
YouTube: League of Legend OP Summoner Heal NO Cooldown (constant heal)
YouTube: League of Legends Hack Urgot 4/3/12 (instant baron en unlimited flash)
Bron: http://www.reddit.com/r/l...hacks_no_cd_on_summoners/

Wel erg slecht dat Riot de masteries dus niet valideert voordat een game start, dat zou wel logisch geweest zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door SaphuA op 03-05-2012 12:55 ]

• Drunk3nD3m0n
SaphuA schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 12:53:
Lolol! Er schijnt een hack te zijn waarmee je vrij je masteries kunt verdelen waardoor je bijvoorbeeld 0 cooldown hebt op summoner spells of gigantisch veel ms. Ene Dr Terrible is hier mee aan het kloten geweest:
http://i.imgur.com/T1dme.jpg
YouTube: League of Legend OP Summoner Heal NO Cooldown (constant heal)
YouTube: League of Legends Hack Urgot 4/3/12 (instant baron en unlimited flash)
Bron: http://www.reddit.com/r/l...hacks_no_cd_on_summoners/

Wel erg slecht dat Riot de masteries dus niet valideert voordat een game start, dat zou wel logisch geweest zijn.
seems legit B)

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Beetje jammer ja. Maar Riot is al actief threads erover aan het deleten van het forum. Een hotfix zal vast niet lang op zich laten wachten.

De vraag is of die Dr Terrible het daadwerkelijk in de queue gebruikt heeft, want dan kan hij ongetwijfeld een permban verwachten.

Oh ik lees nu dat anderen het blijkbaar ook al doen, gewoon in de ranked queue. :/

[ Voor 13% gewijzigd door Cloud op 03-05-2012 13:00 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Verwijderd

Riot is inderdaad actief bezig met threads verwijderen. Morello heeft er nog een simpele en korte reactie opgegeven in een thread:

"We're on this - details to follow later, but we expect quick resolution.

Also, using this will likely land you in hot water."

Hotfix zal dus inderdaad niet lang meer op zich laten wachten en gezien z'n reactie zullen abusers er niet al te fijn vanaf komen.

• SaphuA
Wil niet teveel offtopic gaan, maar ik vind eigenlijk dat ze hem niet zouden moeten bannen. Dit is gewoon een erg slordig beveiligingslek, het eerste wat je leert bij het beveiligen van software is 'Never trust the client'. Riot moet blij zijn dat het is uitgelekt en dat het niet alleen onzichtbaar op kleine schaal misbruikt wordt. Nu kunnen ze tenminste een fix maken.

[ Voor 19% gewijzigd door SaphuA op 03-05-2012 13:07 ]

• speedzor
(jarig!)
SaphuA schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:00:
Wil niet teveel offtopic gaan, maar ik vind eigenlijk dat ze hem niet zouden moeten bannen. Dit is gewoon een erg slordig beveiligingslek. Riot moet blij zijn dat het is uitgelekt en dat het niet alleen onzichtbaar op kleine schaal misbruikt wordt.
Hij heeft nog steeds willen en wetens het spel van 9 andere mensen verpest, dus het blijft een negative houding.
Had hij dit willen signaleren aan riot dan kon hij even goed een custom game aanmaken, videootje opnemen en dat naar de support sturen.

Streaming History

Verwijderd

Allemaal leuk en aardig dat het uitgelekt is maar dat hoef je niet te doen om je elo te raisen van 1300 tot 2000, dat kun je ook op een andere manier duidelijk maken dan andermans games verkloten. Dus wat mij betreft permbannen.

Je kunt het wel op riot afschuiven dat het een slordige beveiligingslek is (wat het tevens ook is, daar niet van, dat ben ik met je eens) maar dat wil niet zeggen dat het een vrijticket is om het te abusen.

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Beetje offtopic wel, maar ik vind het heel simpel:

Vind je een lek of exploit? Report aan Riot en misbruik het niet → geen ban.
Vind je een lek of exploit en ga je je ranked elo ermee verhogen → ban for life.

Je gebruikt iets wat nooit in de game had mogen zitten en iets waarvan anderen niet even eenvoudig kunnen profiteren. Dus misbruik en dus gewoon keihard straffen. Je zal maar zo'n knuppel tegenkomen. Ik lees mensen die hun ranked game binnen 5 minuten verloren omdat er zo'n knaap in de tegenpartij zat.

Het is net als met beveiligingslekken op websites. Als je een vindt, meldt hem dan en misbruik hem niet. Misbruik je hem wel dan is het gewoon computervredebreuk en mag je w.m.b. gewoon tijd doen in de gevangenis.

[ Voor 17% gewijzigd door Cloud op 03-05-2012 13:05 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
SaphuA schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:00:
Wil niet teveel offtopic gaan, maar ik vind eigenlijk dat ze hem niet zouden moeten bannen. Dit is gewoon een erg slordig beveiligingslek, het eerste wat je leert bij het beveiligen van software is 'Never thrust the client'. Riot moet blij zijn dat het is uitgelekt en dat het niet alleen onzichtbaar op kleine schaal misbruikt wordt. Nu kunnen ze tenminste een fix maken.
Toch komt het er op neer dat deze Dr Terrible een fout heeft misbruikt en een bug heeft geëxploit of zijn client heeft veranderd, wat an sich al niet legitiem is.

Deze persoon is fout en zal er niet ongestraft mee weg mogen komen, ongeacht of deze hiermee zijn ranked ELO heeft verhoogt of het 'alleen maar' in Bot games gebruikt. Deze persoon is fout bezig geweest, klaar.

Ik vind dat Riot erg goed bezig is ondanks alle server problemen. De patches worden goed uitgelegd, ze zitten overal snel bovenop (zoals nu te zien is), en er blijven maar updates komen om alle champions te balancen :)

edit:
Wat Cloud zegt.

[ Voor 8% gewijzigd door Pimorez op 03-05-2012 13:06 ]

• SaphuA
Oke, als hij er 10 ranked games mee heeft gespeeld is een ban wel op zijn plaats, maar er mee showen in normals zou ik zelf ook gedaan hebben (naast wellicht een mailtje aan Riot). Kan me voorstellen dat je erg enthausiast wordt als deze hack net is gelukt en je nadenkt over de mogelijkheden.

Verwijderd

Cloud schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:03:
Beetje offtopic wel, maar ik vind het heel simpel:

Vind je een lek of exploit? Report aan Riot en misbruik het niet → geen ban.
Vind je een lek of exploit en ga je je ranked elo ermee verhogen → ban for life.

Je gebruikt iets wat nooit in de game had mogen zitten en iets waarvan anderen niet even eenvoudig kunnen profiteren. Dus misbruik en dus gewoon keihard straffen. Je zal maar zo'n knuppel tegenkomen. Ik lees mensen die hun ranked game binnen 5 minuten verloren omdat er zo'n knaap in de tegenpartij zat.

Het is net als met beveiligingslekken op websites. Als je een vindt, meldt hem dan en misbruik hem niet. Misbruik je hem wel dan is het gewoon computervredebreuk en mag je w.m.b. gewoon tijd doen in de gevangenis.
Couldn't agree more.
Overigens: http://clgaming.net/redtr...erver-from-bugs-and-hacks
De enigste plaats waarbij je de orginele post nog kunt zien aangezien Riot de thread al lang verwijderd heeft.

Daarbij vind ik persoonlijk sowieso dat Riot altijd snel bovenop bepaalde problemen zit. Het is niet allemaal altijd even snel opgelost maar ze zijn er wel van op de hoogte en proberen er gelijk wat aan te doen. Dat is voor mij toch wel een van de vele pluspunten die ik Riot moet geven.

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Volgens mij heeft hij het ook aan anderen uitgelegd of hij gebruikt het op meerdere accounts. Maar kijk dit maar:

http://www.own3d.tv/CoMoStream#/watch/613562

1800 elo ranked game voorbij binnen 5 minuten. En één ranked game vind ik al teveel, zelfs één normal ook. Alleen een custom zou ik hem kunnen vergeven.

[ Voor 20% gewijzigd door Cloud op 03-05-2012 13:10 ]

• SaphuA
offtopic:
YouTube: Summoner Spells with no cooldowns
Goede demo. Op het eind smite hij Baron.

[ Voor 4% gewijzigd door SaphuA op 03-05-2012 13:13 ]

Hehehehe geniale hack, wel jammer dat hij er misbruik van heeft gemaakt.

Vicariously I live while the whole world dies

• Uhmmie
Hopelijk een dikker permban voor iedereen die dit ook maar gebruikt heeft.. Zo waardeloos dat mensen de game gaan hakken om maar te kunnen winnen..... Daarnaast mogen van alle games waarin dit misbruikt is terug gedraaid worden..

[ Voor 20% gewijzigd door Uhmmie op 03-05-2012 13:21 ]

Verwijderd

Volgens mij is dit een redelijk simpele hack, nu ik erover nadenk. De masteries worden nu server side opgeslagen. Dus wordt er een 'post' actie uitegevoerd als je een mastery page opslaat. Ik denk dus dat je die post actie kan manipuleren..

Grappig om smite te hebben zonder cooldown, maar lomp dat mensen dit uberhaupt gebruiken.. Alsof dat niet op zou vallen. En imo een permban meer dan terecht.

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-10 22:00
Hoewel het er erg tof uitziet in dit filmpje is het natuurlijk niet goed te praten dat mensen dit daadwerkelijk misbruiken.

Ik kan me voorstellen dat wanneer je zo'n bug ontdekt, je 1 game probeert of het ook daadwerkelijk in PvP werkt (normal dan, niet in Ranked proberen natuurlijk..). Maar als hij het vaker dan eens heeft gebruikt mogen ze hem van mij een perma-ban geven en al zijn tegenstanders in de 'gehackte' games die games als loss-forgiven geven.

D3 Profile

Verwijderd

Cloud schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:09:
Volgens mij heeft hij het ook aan anderen uitgelegd of hij gebruikt het op meerdere accounts. Maar kijk dit maar:

http://www.own3d.tv/CoMoStream#/watch/613562

1800 elo ranked game voorbij binnen 5 minuten. En één ranked game vind ik al teveel, zelfs één normal ook. Alleen een custom zou ik hem kunnen vergeven.
dit verklaart al helemaal waarom mn laatste ranked game van gisteren zo shitty was
en waarom ik ashe niet dood kreeg
ik vroeg me al af hoe het kon dat ze tweemaal zo snel na elkaar healde zonder dat soraka in de buurt was
ze heeft wel haar best gedaan om het te verbergen maar toch
crappy
ik ben voorstander van bans op mensen die een spel zo om zeep helpen en dan de hele tijd noob lopen te roepen

• Uhmmie
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:28:
[...]

dit verklaart al helemaal waarom mn laatste ranked game van gisteren zo shitty was
en waarom ik ashe niet dood kreeg
ik vroeg me al af hoe het kon dat ze tweemaal zo snel na elkaar healde zonder dat soraka in de buurt was
ze heeft wel haar best gedaan om het te verbergen maar toch
crappy
ik ben voorstander van bans op mensen die een spel zo om zeep helpen en dan de hele tijd noob lopen te roepen
Je kan die persoon ingame opzoeken en zijn masteries bekijken. dan zie je het zo :P

Verwijderd

Behoorlijk komisch dat nu er een bug naar buiten komt, die zo te zien nog niet eens zo gek lang bekend is ineens de reden wordt waarom je een ranked verloren hebt. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat zoveel mensen in de community weten hoe die bug werkt en hoe het gebruikt moet worden.

Lijkt mij in ieder geval erg stug en makkelijk om het nu maar daarop af te schuiven om eerlijk te zijn. Maar dat is mijn mening. Je zou de personen op kunnen zoeken en de masteries kunnen bekijken om je verhaal te verifiëren. Kun je ze daarna indien nodig even reporten bij Riot o.i.d.

Iedereen die tegen hem gespeeld heeft gewoon inderdaad een loss forgiven geven en die gast permbannen lijkt mij de beste optie. Iedereen die bugs abused sowieso permbannen, het is gewoon bullshit om op die manier een advantage te verkrijgen wetende dat je de game op een normale manier niet kunt winnen.

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Het schijnt overigens geen simpele hack te zijn in de zin van, pas even een HTTP-post aan. Dat zou slordig zijn inderdaad. Je hebt er een tooltje voor nodig dat het geheugen van de LoL-client zelf edit. Ik zou het dus niet een exploit/bugje willen noemen maar echt een hack. Ook al zou Riot het voorkomen kunnen hebben met nog verdere validatie serverside. Het is begonnen op de Chinese server blijkbaar.

Ohja over Nasus: zoek eens naar mijn posts icm Nasus, grote kans dat je dan genoeg over Nasus vindt. Je moet vooral CDR en tanky bouwen. Triforce is leuk, maar bouw hem echt pas lategame als je genoeg tankyness en CDR hebt. Die sheendamage is fijn om te hebben , maar niet zaligmakend. Je moet in eerste instantie vooral je Q opbouwen en veel kunnen tanken.

Over Thornmail: thornmail countert AD auto-attackers in het algemeen, niet puur lifesteal. Wel is het zo dat je vrijwel nooit tegen een thornmail in kunt lifestealen omdat de damage die gereturned wordt gebaseerd is op de hoeveelheid damage VOOR damage reduction door armor eraf gaat en de lifesteal wordt bepaald op basis van de damage NA damage reduction door armor.

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:20
Om even terug te komen op W/L van pagina 30, het % kan je berekenen of via Lolking compare zien, ik zit op de 56%, had hoger verwacht :( Had wel net een mooie winstreak van 10, vooral AD carry Graves of Kog'maw.

&Thornmail doet WONDEREN tegen champions als Tryndamere/Yi/AD carries met AS steroid. Als iemand anders zorgt voor een Randuins of FH bouw ik het graag als ik merk dat ik focus krijg als tank. Ik speel geen 2k ELO, dus het komt nog wel eens voor dat men mij focust als ik engage op Udyr oid.

[ Voor 41% gewijzigd door Zebby op 03-05-2012 14:02 ]

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Zebby schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:01:
Om even terug te komen op W/L van pagina 30, het % kan je berekenen of via Lolking compare zien, ik zit op de 56%, had hoger verwacht :( Had wel net een mooie winstreak van 10, vooral AD carry Graves of Kog'maw.
Ik zit momenteel op 50%. Maar ben de laatste tijd uit verveling wat andere champs gaan proberen i.p.v. de champs waar ik goed mee ben, dat heeft me wel wat games gekost verwacht ik :P Toch heb ik daar Tristana mee herontdekt en daar heb ik nu van ruim 10 games maar 2 verloren. Ik weet niet, maar het klikt tussen ons. :+ Tijdje terug toen ik het berekende zat ik gemiddeld op 55% ook, daar heb ik wel ruime tijd op gehangen.

Wat vinden jullie van Kayle trouwens? Zie haar regelmatig in streams voorbijkomen tegenwoordig dus heb haar gister even in een botgame geprobeerd. Verrassend veel damage doet ze als je haar dmg bouwt. Hoe spelen jullie haar? Solo top? Support?
ocwil schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:06:
ik zit op 52% in normals geen idee of dat goed is?
50% is al prima schijnt het, verder hoe hoger hoe beter. Er is zo'n site die je hidden elo schat aan de hand van je wins/losses. Weet alleen niet meer wat het was..

Oh wel: http://lolcave.com/ec/

Hij zegt dat 52% overeenkomt met 1400 elo, lol. Maar ergens is het gek, want naarmate je meer gespeeld hebt zal de ratio naar de 50/50 kruipen omdat je constant tegen je eigen niveau speelt.

[ Voor 42% gewijzigd door Cloud op 03-05-2012 14:12 ]

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 31-10 15:20
ik zit op 52% in normals geen idee of dat goed is?

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

• Zebby
Nouja, bij 50% win je evenveel als je verliest en ben je dus "gemiddeld". Ik zou zeggen dat mensen met >60% win (bij minstens 250 games played / level 30) wel erg goed zijn, want die weten dan zeker te carryen.

• ocwil
maar dat is mijn win lose ratio maar het gemiddelde van de community hoeft niet 50% te zijn.

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

ocwil schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:10:
maar dat is mijn win lose ratio maar het gemiddelde van de community hoeft niet 50% te zijn.
Toch zal dat wel de 50% naderen. Als je alle games van de EU server bij elkaar harkt en alle wins en losses bij elkaar optelt zullen die aantallen grofweg gelijk zijn. Als we even loss forgiven vergeten dan. Want zoals gister al voorbijkwam, heb je dan een win en een niet-loss.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:33:
Lijkt mij in ieder geval erg stug en makkelijk om het nu maar daarop af te schuiven om eerlijk te zijn. Maar dat is mijn mening. Je zou de personen op kunnen zoeken en de masteries kunnen bekijken om je verhaal te verifiëren. Kun je ze daarna indien nodig even reporten bij Riot o.i.d.
ha ... ik wou me net verdedigen omdat ik echt geen excuses zoek voor mijn losses ben niet zo, ben ondertussen wel al 30 en mn competitieve drang ligt niet zo hoog noch mn drang om me te willen bewijzen
het blijft een spel en er zijn een boel mensen die beter zijn dan mij
maar ik bedenk me net dat het ook wel soraka ult had kunnen zijn O+ oops met schaamrood op de wangen
maar ga het toch ff checken wat zn masteries waren

Verwijderd

Normal Statistics
Wins
813
Losses
674
Win Rate %
55

Predicted Elo
Normal 2066

Overigens verwacht ik dat iedereen wel rond de 50% hangt. Tenminste even voor een normale speler gezien, en niet iemand die echt geen verstand heeft van waar ie mee bezig is. Zo kun je een winstreak hebben van 10 maar daarna ook ineens een losestreak hebben van 5-6-7 op een rij. Dus het gaat vrij gelijk op altijd imo.

Wat dat betreft lijkt me >60% ook wel een erg hoog percentage om iemand als "goed" neer te zetten.

De bovenstaande predicted elo is doormiddel van Cloud's link: http://lolcave.com/ec/

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2012 14:25 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:21:
Normal Statistics
Wins
813
Losses
674
Win Rate %
55

Overigens verwacht ik dat iedereen wel rond de 50% hangt. Tenminste even voor een normale speler gezien, en niet iemand die echt geen verstand heeft van waar ie mee bezig is. Zo kun je een winstreak hebben van 10 maar daarna ook ineens een losestreak hebben van 5-6-7 op een rij. Dus het gaat vrij gelijk op altijd imo.

Wat dat betreft lijkt me >60% ook wel een erg hoog percentage om iemand als "goed" neer te zetten.
Bekijk op lolking de pros maar eens. Ook die zitten "gewoon" rond de 50% (Ocelote heeft letterlijk iets van 50,xx als ik het goed heb.

Sushei zit op 53,7331701. Eigenlijk ook wel logisch.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2012 14:28 ]

Verwijderd

Normal Statistics
1,064 Wins

552 Losses

Voor wickd ;-)

Zat net ook even voor de gein mn ranked stats te bekijken. Ik heb blijkbaar een 100% winrate als ik support ga. 4 potjes van de 20 gesupport, maar toch. Misschien toch maar support als main gaan ;-)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:27:
Normal Statistics
1,064 Wins

552 Losses

Voor wickd ;-)

Zat net ook even voor de gein mn ranked stats te bekijken. Ik heb blijkbaar een 100% winrate als ik support ga. 4 potjes van de 20 gesupport, maar toch. Misschien toch maar support als main gaan ;-)
Klopt wel iets niet op de page van Wickd, had inderdaad zijn W/L ook al bekeken. Maar als je z'n minion kills / champ kills / assists bekijkt dan klopt er imo iets niet.

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:27:
Normal Statistics
1,064 Wins

552 Losses

Voor wickd ;-)

Totdat je in dit soort teams komt (check the MF)
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/sB7T

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Verwijderd

Die snapt het spelletje niet helemaal geloof ik. Maar gezien je ELO kan dat nog best wel eens een firsttimer zijn.

Verwijderd

Iemand verstand vanzelf live streamen van LoL

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:32:
Die snapt het spelletje niet helemaal geloof ik. Maar gezien je ELO kan dat nog best wel eens een firsttimer zijn.
Tja laatste tijd daal ik alleen maar waardoor ik niet eens zin heb om te spelen.
Had die MF normale items hadden we elke exchange bot gewonnen. Ik word vol gefocussed onder mijn tower door Nunu en hun AD en Ik overleef het gigantisch lang, ze deed echter totaal geen dmg op ze en ze kregen uiteindelijk een double kill en hadden beide 1 hp over -.-

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Verwijderd

Nja normale items was in eerste instantie een nice starter geweest.. maar die last hits.. dat vind ik toch persoonlijk ook wel erg spijtig. Vooral met een MF valt goed te farmen en gezien je movement speed en je AoE slow spell kun je aardig kiten/harassen. Goed gespeelde MF is echt een pain in the ass. (Ook gezien d'r healing reduction, altijd fijn..).

Maar ik ben sowieso iemand die vrij hard focust op de last hits, en als ik een normaal potje speel dan mis ik d'r ook niet zo gek veel. Schat af en toe m'n damage nog verkeerd in waardoor ik een enkeling mis maar dat is het dan ook wel weer. Mijn probleem is meer dat ik op een bepaald moment zo gefocust ben op last hitten ik af en toe niet helemaal in de gaten heb wat de movements zijn van de enemy's op mijn lane. Daar moet ik m'n verstand ook wat meer bij gaan houden.

Verwijderd

Ik heb een nieuw beleid: vragen tijdens champ select of iemand frans is, zo ja, queue dodgen :-)

• Zebby
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:24:
[...]

Bekijk op lolking de pros maar eens. Ook die zitten "gewoon" rond de 50% (Ocelote heeft letterlijk iets van 50,xx als ik het goed heb.

Sushei zit op 53,7331701. Eigenlijk ook wel logisch.
Mja, naarmate je ELO hoger wordt en je tegenstanders meer op hetzelfde niveau zitten zal je W/L inderdaad wat meer gelijk trekken.

Ik zit pas op 204w 161L (55,89%), volgens dat ding dus 1569 estimated normal elo. Geen idee of dat klopt :D
Zebby schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:52:
[...]

Mja, naarmate je ELO hoger wordt en je tegenstanders meer op hetzelfde niveau zitten zal je W/L inderdaad wat meer gelijk trekken.

Ik zit pas op 204w 161L (55,89%), volgens dat ding dus 1569 estimated normal elo. Geen idee of dat klopt :D
Er klopt geen kut van die tool. Ik heb meer losses dan wins (793 om 805 ofzo) en ik heb volgens dat geval 1600 elo :') Overigens hecht ik weinig waarde aan mijn winratio. Gister speelde ik met 2 tweakers met een positief win/loss ratio en ik was in beide games de beste speler (we verloren overigens beide games :') )

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
Tribunal:

"before you ask, YES playing kayle IS assisting enemy team especially played in mid feeding the enemy kennen"
Offense: Assisting enemy team (1x)

:')

[ Voor 12% gewijzigd door Xeiji op 03-05-2012 15:10 ]

Verwijderd

In dat soort gevallen zou ik ook de mogelijkheid willen hebben om de reporter te straffen.. Er zitten soms zulke erge onzin reports bij..

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-11 17:10
Hey, ik heb een probleem met me LoL, de launcher start maar als ik op play game druk gebeurt er niks meer :?
Hij deed het gisteren nog gewoon, updater zat wel beetje raar te doen, pc ook al 2x opnieuw opgestart. Zou ik LoL opnieuw installen of..?

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:13
Er zit een repair optie in ;)

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

@Santee
Probeer anders een repair (dit kan érg lang duren trouwens). Die kun je starten door op de twee tandwieltjes bovenaan in de launcher te klikken.

Als dat niet werkt, dan verwijderen en geheel opnieuw installeren.

• Santee
ja heb ik al gezien en toen begon hij idd vrij lang dingetjes te doen, maar ik hoopte dat er een andere optie was x)

Verwijderd

Overigens heeft voor mij die repair optie nog nooit geholpen en kwam ik altijd weer terecht bij een clean install van League of Legends. Hoop dat jij er meer geluk mee hebt :p

• ocwil
Normal: 450 / 421 predicted ELO: 1427

vraag me idd ook af hoe accuraat hij is.

[ Voor 37% gewijzigd door ocwil op 03-05-2012 15:27 ]

ocwil schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 15:27:
Normal: 450 / 421 predicted ELO: 1427

vraag me idd ook af hoe accuraat hij is.
HAHA NOOB JE HEBT EEN LAGERE ELO DAN IK!!! Zoals ik al zei: waardeloze tool.

• Zebby
Het lijkt dat de tool met meer games automatisch ook hogere ELO's geeft oid, je zou zeggen dat het gebaseerd zou moeten zijn op W/L ratio.

• Santee
Waar kan je je ELO vinden en weet iemand een goede site met stats? =) Ik had zelf lolking.net gevonden: http://www.lolking.net/summoner/euw/26460139

• Azaruc
Santee schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 15:31:
Waar kan je je ELO vinden en weet iemand een goede site met stats? =) Ik had zelf lolking.net gevonden: http://www.lolking.net/summoner/euw/26460139
Je ranked ELO kun je zien in je summoner profile in de launcher. Qua stats is lolking inderdaad vrij uitgebreid.

D3 Profile

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
lolking.net is de beste website op het moment.

Als je jouw normal elo wilt weten moet je op lolmatches.com kijken, maar er is een grote kans dat je er niet tussen staat. Dit is omdat je pas aan hun database wordt toegevoegd als er een game (met jou erin) wordt geupload met hun tool.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img1.uploadplaatjes.nl/20120503/559580.png

Lekkere team had ik =)

Verwijderd

3x PD? Say whot? Waarom zou je dat willen doen? Ik vind double PD op m'n Ashe soms al overkill.

Verwijderd

Je kan je berserker greaves verkopen voor een 3e PD, maar die heeft ie ook nog... :P

• ocwil
meer dan 2.5 AS kun je toch niet krijgen dus die laatste PD is alleen voor de MS

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-10 16:44

Snappie88

Mr. Hollywood

ocwil schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 15:46:
meer dan 2.5 AS kun je toch niet krijgen dus die laatste PD is alleen voor de MS
Had dan een Force of Nature gehaald, of Zerker's verkocht voor Mobility's. Was je nog sneller geweest.

Had ooit eens in een potje Dominion uitsluitend Movement Speed items gekocht (op Jax geloof ik). Wel hard verloren :')

Surfin' paradise!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 15:43:
3x PD? Say whot? Waarom zou je dat willen doen? Ik vind double PD op m'n Ashe soms al overkill.
Mundo had ik zo dood xD brand enzo allemaal xD

• Santee
En repair tool was klaar, en ik druk op start game, én er gebeurt weer geen fluit :/

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-10 16:49
1304 normal ELO

das best lekker zit ik nog ergens boven de 1250 iig:)

Op smurf 1439 ELO atm schijnbaar. maar is niet helemaal bijgewerkt die site. want hij zegt dat ik pas 18 normal games heb gespeeld op mijn smurf terwijl dat niet klopt.

Is er een manier om dat te laten updaten??

[ Voor 62% gewijzigd door blamauci op 03-05-2012 15:53 ]

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Verwijderd

Ik denk dat als je een Last whisper had gekocht nog meer damage zou doen dan een 3e PD.

Verwijderd

http://www.lolking.net/summoner/na/372551#history

onze cheater is nog niet gebanned hoor x-)

http://www.leaguereplays.com/replays/match/408635/

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2012 15:54 ]

• Azaruc
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 15:51:
Ik denk dat als je een Last whisper had gekocht nog meer damage zou doen dan een 3e PD.
Vooral op mundo, die heeft armor. Op de anderen heeft de Arp minder zin, want die hebben geen armor (tenzij in runes) dus dan heb je alleen je 40 ad extra van LW. Of zie ik dit nu helemaal verkeerd?

D3 Profile

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 15:50:
[...]

Mundo had ik zo dood xD brand enzo allemaal xD
Ik zou als ik jouw was gezien de tegenstander armor bouwt de volgende keer een LW overwegen en iets in de trent van survivability (denk aan Banshee's Veil o.i.d.) die PD stack dat gaat nu voor je werken omdat je tegenstanders net zo min verstand hebben van hoe ze erop moeten reageren. Maar dat gaat straks niet al te fijn werken 3 PD's, aangezien je teveel overkill aan AS & CRIT gaat krijgen door die 3e PD. Je zit waarschijnlijk voor beide stats tegen de cap terwijl je zonder die 3e PD er misschien net niet tegenaan zit maar je wel stats krijgt waar je voor de volledige 100% wat aan hebt.

Die 3e PD nuttig je niet meer optimaal er is misschien maar 40% van z'n itemstats nodig om je bij 2 stats tegen de cap aan te donderen. Het enigste waar je nog optimaal van profiteert is de movement speed.

Terwijl je met LW bijv. ervoor zorgt dat je nog eens 40% extra van hen armor doorboort en extra AD is, wat sowieso altijd een damage increase is en met een banshee's als vb nog Magic resist, health en mana en een shieldje om de zoveel seconden krijgt. Daarbij meer AD = hogere crits en je crit chance is i.c.m. je passive sowieso op je eerste target meer dan hoog genoeg om hem compleet weg te vagen binnen 3 schoten. (als je in ieder geval wel de juiste targets focust)

Daarnaast helpt helemaal late-game die groene potion ook niet meer op je aangezien beide stats al op de cap zitten vanwege je PD's.

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-10 16:49
blamauci schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 15:51:
1304 normal ELO

das best lekker zit ik nog ergens boven de 1250 iig:)

Op smurf 1439 ELO atm schijnbaar. maar is niet helemaal bijgewerkt die site. want hij zegt dat ik pas 18 normal games heb gespeeld op mijn smurf terwijl dat niet klopt.

Is er een manier om dat te laten updaten??
Nou heb ik da programma erop staan en heeft ie mijn dominion ELO op mijn smurf geupdate. = 1403 atm

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Sure is hax in LoL op het moment.

Mensen kunnen bijv. Heal spammen (0s cooldown). Riot laat zich weer van hun beste kant zien helaas: Geen antwoord, Ranked gewoon disabled, geen uitleg, geen red responses, niets.

Mensen kunnen gewoon vrijelijk summoner spells abusen, mensen die hun bezorgheid uiten of vragen hebben, zien hun threads verwijderd worden.

Heel professioneel weer Riot.

-

• Azaruc
Nazanir schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 16:23:

Mensen kunnen bijv. Heal spammen (0s cooldown). Riot laat zich weer van hun beste kant zien helaas: Geen antwoord, Ranked gewoon disabled, geen uitleg, geen red responses, niets.

Mensen kunnen gewoon vrijelijk summoner spells abusen, mensen die hun bezorgheid uiten of vragen hebben, zien hun threads verwijderd worden.

Wees maar gerust: de mensen die het misbruiken krijgen daar echt wel een straf voor.. En het verwijderen van die threads is waarschijnlijk alleen maar om te zorgen dat minder mensen erachter komen wat het probleem precies is en hoe het werkt, zodat het aantal misbruikers beperkt blijft.

D3 Profile

Verwijderd

Nazanir schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 16:23:

Als d'r ook maar een producer in deze industrie is die veel geeft om z'n game dan is Riot het wel. Ze weten er vanaf en zijn bezig met een hotfix, en Riot kennende proberen ze die zo snel mogelijk door te voeren.

Uiteindelijk lossen ze het weer prima op, hotfix wordt doorgevoerd, abusers gebanned, mensen die er onder geleden hebben krijgen een compensatie / loss forgiven en iedereen is weer tevreden. Wil dit nog wel eens zien gebeuren bij andere games.. denk dat Riot wat dat betreft nog heel erg redelijk is.

Overigens zou ik met zo'n community ook alle topics instant dichtgooien / verwijderen. Ten eerste om een bepaalde groep mensen ervan te weerhouden om erachter te komen hoe de betreffende bug in elkaar zit, aangezien dat toch wel weer uitgebreid door iemand in een post uitgelegd gaat worden, en ten tweede omdat d'r gewoen mensen zijn die alleen maar kunnen bitchen en complainen en lopen te zeiken "dat er weer wat is" etc. etc. mensen die hun vraag eventueel via support tickets vragen die zullen daar denk ik gewoon netjes antwoord op krijgen, maar het is meer dan logisch dat ze dit niet publieke laten bespreken aangezien je de reacties van heel veel mensen in de community zo wel kunt ruiken en hun fatsoen dus niet kunnen houden.

Jij zou er immers ook alles aan doen om de schade beperkt te houden.

Link naar laatst gevonden red post: http://clgaming.net/redtr...erver-from-bugs-and-hacks

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2012 16:34 ]

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Die threads closen/verwijderen is gewoon damage control. Ze willen niet dat nog meer simpele zielen op zoek gaan naar de werking, ze willen het niet nog meer bekend maken dan het al is. :)

Al meerdere reds hebben aangegeven dat ze bezig zijn met een snelle oplossing en ik heb Morello zien zeggen dat misbruikers gestraft zullen worden.

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Ik ben niet bang over het niet straffen van de misbruikers, ik weet dat dit echt wel gaat gebeuren.

Het complete gebrek aan communicatie is waar ik me aan erger.

-

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Als je je normal elo wil zien raad ik lolmatches.net aan. Dit is geen calculator maar vangt pakketjes op die je verstuurd wanneer je queed.

• speedzor
(jarig!)
Nazanir schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 16:39:
Ik ben niet bang over het niet straffen van de misbruikers, ik weet dat dit echt wel gaat gebeuren.

Het complete gebrek aan communicatie is waar ik me aan erger.
Je hebt toch de forumpost van Morello en de waarschuwing in de client zelf? Een uitgebreidere statement zal komen van zodra ze het probleem opgelost hebben en dat lijkt me ook de beste gang van zaken. Je wilt geen officiële mededeling uitgeven als je het probleem nog niet volledig weet of opgelost hebt.

Streaming History

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Lijkt mij ook duidelijk zat. Ik heb meerdere forumposts gezien en de disable van de ranked queue zegt ook genoeg. Meer valt er inderdaad niet te zeggen, totdat het opgelost is.

• nukidin247
  • Laatst online: 29-09 10:55
Voor de mensen die zich afvragen wat er aan de hand is: YouTube: Summoner Spells with no cooldowns

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:52

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dat was bekend ;)

SaphuA in "[PC] League of Legends - Deel 7"

:>

Ik ga vanavond eens kijken of ik met die irritante clown kan werken.. Ik vind hem zo irritant dat ik hem wil kennen om hem te counteren.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• nukidin247
Oh, naja dan kun je hem weer kijken. Ik moest er erg om lachen.

Verwijderd

Mijn ranked matches gingen vandaag en gisteren geweldig, heb er in totaal drie gespeeld, alledrie met graves en het zonen lukt me nu echt geweldig. Iedere match zeker twee keer zoveel CS als de enemy carry. Voordeel was wel dat eigenlijk iedere lane goed ging en ik had drie keer een geweldige support (blitz, soraka en taric). Heb nu iig wel weer wat mensen erbij die gewoon echt goed zijn met hun lane.

Verwijderd

geen flauw idee of dit hier mag, maar wij van reignofgaming.net organiseren een invitational met de grootste internationale teams.
20k prizepool, 32 teamsWaarom post ik hier? omdat ik graag in dit topic een forum lurker ben :)
hopelijk vinden jullie me niet te spammerig/zelfadvertisementerig :S

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2012 18:04 ]

• speedzor
(jarig!)
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 17:55:
geen flauw idee of dit hier mag, maar wij van reignofgaming.net organiseren een invitational met de grootste internationale teams.
20k prizepool, 32 teamsWaarom post ik hier? omdat ik graag in dit topic een forum lurker ben :)
hopelijk vinden jullie me niet te spammerig/zelfadvertisementerig :S
Wat is RoG eigenlijk? Ik associeer het met Elementz zijn tierlists en had altijd het idee dat dit zijn site was.
Is het iets AL-achtig? En hebben jullie dan ook je eigen professioneel team?

Streaming History

Verwijderd

Denk mmo-champion.com voor league of legends. We zijn onderdeel van Curse dus ja, we hebben een eigen team ^^

• speedzor
(jarig!)
Ik heb zonet de mail gekregen van Riot waarbij ze mij melden dat ik gebanned ben. Ik had destijds geen mail gekregen, zit er echt 2 maand delay op hun systeem? :|

Het is wel degelijk die en geen nieuwe, de ban loopt tot maart 2012.

Of is het een bug en hebben nog anderen iets ontvangen?

Streaming History

• nukidin247
speedzor schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:15:
Ik heb zonet de mail gekregen van Riot waarbij ze mij melden dat ik gebanned ben. Ik had destijds geen mail gekregen, zit er echt 2 maand delay op hun systeem? :|

Het is wel degelijk die en geen nieuwe, de ban loopt tot maart 2012.

Of is het een bug en hebben nog anderen iets ontvangen?
Dan zou je gauw moeten melden bij Support staff van Riot.
Ik hoorde van mensen die ook dat probleem hadden dat ze pas unbanned werden als ze het melden.
Pagina: 1 ... 9 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.