[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 123 Laatste
Acties:
  • 274.962 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307788

Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:40:
[...]

niks ik heb gewoon geluk om geen feedende retards continu in mijn team te hebben :P

1 ding doe ik we anders ..
pantheon jungle = OWNAGE !
[afbeelding]
36 cs gemiddeld per game? xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:37

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Anoniem: 449923 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:59:
[...]

Elo hell @ 700-900 ? :O
Meer iets van 1100-1300 ( nieuwelingen beginnen @ 1200 that's why.
ELO hell heeft geen vastomlijnde grenzen. Elo hell is een bereik waarvan je zelf vind dat je daarboven hoort maar je jezelf er niet uit weg kunt carryen. En is dus voor iedereen anders.

Spelers die 2k+ elo hebben, zullen geen enkele moeite hebben uit 700-1300 elo weg te komen, maar meer moeite hebben om uit 1800-1950 weg te komen. Hoe dichterbij je huidige elo bij je 'echte' elo ligt, hoe meer dat gezien wordt als elo hell. Spelers die horen op 1400 zullen de 1100-1300 groep weer hell vinden. Spelers die op 1100 horen, zullen 800-1000 weer hell vinden.

Het enige wat de regio rond 1100-1300 iets erger maakt is het feit dat beginners daar terecht komen, waardoor matchmaking soms wat onbetrouwbaar is. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!
volgens mij zitten daar de jungle creeps niet bij.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Vicarious schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:29:
[...]

volgens mij zitten daar de jungle creeps niet bij.
Ik mag hopen van niet inderdaad want 36 cs is nog niet eens 3 keer je jungle clearen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 351621

Zijn er hier nog ervaren shyvana junglers?
Ik zit een beetje in mn maag met mn masteries / rune setup voor haar. Ik speel nu 22/8/0 met AD seals, armor marks, mr/level glyps en AD quints.
Ik zit te twijfelen of attackspeed en movement speed niet gaat helpen op mijn speelstijl. In mijn item build krijg ik weinig attackspeed dus vandaar. Plus nog meer movementspeed is altijd lekker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399205

Cloud schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:19:
[...]
Het enige wat de regio rond 1100-1300 iets erger maakt is het feit dat beginners daar terecht komen, waardoor matchmaking soms wat onbetrouwbaar is. :)
lol cloud wat kan jij ergerlijke zaken mooi verzachtend verwoorden <= modskills

ik vind dat ze de beginnende ranked spelers echt niet op 1200 elo (top 25%) moeten droppen
maar eerder top 50% want soms is het echt huilen met de pet op
ik ben zeker dat ik meekan met echte 1200-1400 elo mensen maar soms krijg je dan zo mensen op je team met
5 ranked wins en die verkloten het boeltje zo heb je niet
ze denken allemaal dat ze zo goed zijn maar als puntje bij paaltje komt lopen ze eerst wat te feeden en gaan ze dan afk omdat je niet wil surrenderen

zucht en een 4v5 winnen is mogelijk maar een 4v5 winnen waar hun mid al 5 kills gratis heeft gekregen is net dat iets moeilijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06 12:33

Nutral

gamer/hardware freak

ad seals en armor marks is eigenlijk het domste wat je kunt doen. Je krijgt namelijk het meeste ad van marks en het meeste armor van seals. Omdat armor primary is op seals/secondary op marks en bij ad weer primary op marks en secondary op seals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blub, uiteraard, dat wist ik. Schreef het verkeerd op ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393088

Maar in-game zitten de jungle creeps toch wel gewoon bij je CS? Dan zou dat dus alleen op lolking niet zo zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nutral schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:40:
ad seals en armor marks is eigenlijk het domste wat je kunt doen. Je krijgt namelijk het meeste ad van marks en het meeste armor van seals. Omdat armor primary is op seals/secondary op marks en bij ad weer primary op marks en secondary op seals.
Dit dus.

Komt bij dat Shyvana beter werkt met 0/21/9 masteries vanwege:
1. Tankier. Shyvana wordt makkelijk gekite dus moet tanky zijn. Damage komt niet zozeer van AD scaling maar van haar W skill, zeker early game
2. Je kunt movement speed uit masteries halen. Movement speed is voor Shyvana erg belangrijk voor snellere clears, betere ganks EN snellere herpositionering in teamfights.

Als laatste zou ik voor attack speed gaan ipv flad ad omdat dat betere synergie heeft met haar skills (volgens mij verlagen je cooldowns als je hit of iets dergelijks)

Mijn build:
0/21/9 masteries
AS marks
Armor seals
MR/lvl glyphs
Movespeed quints

Qua items ga ik als core voor Wriggles (sustain), wits end en frozen mallet / atma's.

[ Voor 4% gewijzigd door Vicarious op 02-05-2012 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 393088 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:42:
Maar in-game zitten de jungle creeps toch wel gewoon bij je CS? Dan zou dat dus alleen op lolking niet zo zijn?
volgens mij in de endgame stats wel, maar ik weet niet of het bij het statsscreen in je profile ook zo is. Lol doet soms raar/inconsequent met statistieken, dus ik hecht er nooit al teveel waarde aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Anoniem: 399205 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:38:
[...]

ik vind dat ze de beginnende ranked spelers echt niet op 1200 elo (top 25%) moeten droppen
[...]
Ben ik helemaal met je eens, is ook al vaak aangekaart maar tot op heden nog niets mee gedaan. 1200 is te hoog, het beginner elo zou eigenlijk het gemiddelde van de community moeten zijn. Dat is een stuk eerlijker :)

Iemand hier al lopen spectaten bij friends? Werkt het zo mooi als in het filmpje?

[ Voor 8% gewijzigd door Cloud op 02-05-2012 16:00 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 450240

Add me : llovesoccerx7

als je niet alleen wilt spelen ofzo xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:19
Pfff, hoe word je snel lvl 30? haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

YouR schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:01:
Veel winnen, vroeger bestonden ook EXP boosts, zijn die er nu ook nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:12
Anoniem: 450240 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:01:
Add me : llovesoccerx7

als je niet alleen wilt spelen ofzo xD
Voeg ander even de GoT channel toe, kun je meestal wel een potje vinden.
YouR schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:01:
Geen leven hebben? Of gewoon een EXP boost kopen met RP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
speel nu maandje, maar met lvl 14 gaat het nog ff duren, haha zal ff kijken naar EXP boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

YouR schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:03:
speel nu maandje, maar met lvl 14 gaat het nog ff duren, haha zal ff kijken naar EXP boost.
Wat is je naam dan add ik je ffe. Kunnen wel x samen potje doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307788 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:02:
[...]

Veel winnen, vroeger bestonden ook EXP boosts, zijn die er nu ook nog?
Die zijn er nog steeds. Dus mocht je echt snel willen levelen zou ik zeggen koop wat RP en haal een exp boost. Overigens kan ik nog altijd niet begrijpen waarom je zo snel snel lvl 30 wilt zijn, zoveel voordelen brengt 't niet met zich mee namelijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
vooral kijken hoe 'goed' ik ben (elo) ik heet AllShallBeInPain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Anoniem: 399205 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:38:
[...]

lol cloud wat kan jij ergerlijke zaken mooi verzachtend verwoorden <= modskills

maar eerder top 50% want soms is het echt huilen met de pet op
ik ben zeker dat ik meekan met echte 1200-1400 elo mensen maar soms krijg je dan zo mensen op je team met
5 ranked wins en die verkloten het boeltje zo heb je niet
ze denken allemaal dat ze zo goed zijn maar als puntje bij paaltje komt lopen ze eerst wat te feeden en gaan ze dan afk omdat je niet wil surrenderen

zucht en een 4v5 winnen is mogelijk maar een 4v5 winnen waar hun mid al 5 kills gratis heeft gekregen is net dat iets moeilijker
Als je ze op 800 elo zou laten beginnen, zou de elo zich vanzelf corrigeren en zou 800+ de top 25% worden.
Volgens mij snap jij het elo systeem niet helemaal :-).

In HoN begin je met 1500 ELO en ook dat is ver boven gemiddeld.

Het maakt niet uit of je bij 400, 600, 1000, 1200, 1500, 3000 elo begint - het corrigeert zichzelf zo dat je nog steeds hetzelfde netto resultaat behaalt en beginners nog altijd in de top 25% beginnen.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, dat is een van de redenen waarom je level 30 zou willen zijn. Ranked spelen. Dat is het enigste positieve wat het met zich mee brengt :p

Echter ik kom vanaf level 30 grotere debielen tegen als pre-level 30 :p.
En gelijk ranked spelen vanaf het moment dat je level 30 wordt kan ik je ook sterk afraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393088 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:08:
En gelijk ranked spelen vanaf het moment dat je level 30 wordt kan ik je ook sterk afraden.
Dit

Zorg eerst maar dat je vanaf Lv 20 minimaal 3 volledige runepages hebt x)
1 Runepage kost ong. 13.000 IP, bij de meeste builds kun je runes her gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Het punt is, de elo waar je op begint is ook het middenelo. Elke game die er gespeeld word verliest het ene team elo en wint het andere team elo, dit betekent dat er geen elo verloren gaat of bij komt maar alleen word herverdeeld. Dus als de beginelo 2000 zou zijn dan zou de normale range iets van 500-3500 zijn.

lvl 30 worden voor ranked is niet aan te raden, omdat je gewoon niet ervaren genoeg bent en dus makkelijk kunt uitkomen op de 900 elo, wat op zich zelf al niet zo prettig is. Blijf maar gewoon normals spelen totdat je normal elo iig 1400 ofzo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Anoniem: 393088 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:08:
Leg dat maar eens uit aan mensen die enkel co-op games doen, Vervolgens bij het behalen van level 30 meteen ranked in te duiken, 8 games naar winst gecarried worden, en vervolgens trololol op 1500 elo clarity caitlin e.d. gebruiken :D :')

[ Voor 29% gewijzigd door atlantisx op 02-05-2012 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

atlantisx schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:20:
[...]

Vertel dat maar eens aan mensen die enkel co-op doen, en vervolgens enkel ranked gaan doen zonder ook maar één normale game gedaan te hebben :') (en dan ook nog eens 8 games gecarried worden, om vervolgens op 1500 elo mensen tegen te komen zowel voor als tegen je die naast ranked games enkel co-op games gedaan hebben).
mwa die kegelen zo snel terug naar beneden in elo dat je met het blote oog ze bijna niet ziet vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik begrijp sowieso niet waarom mensen direct van co-op naar ranked zouden switchen :p, zit toch totaal geen logica achter? Waarom zou je dan geen normals spelen? Zou niet eens mogelijk mogen zijn imo, maar goed. :p
Snap ook niet dat mensen dan niet in de gaten hebben dat het ten eerste voor zichzelf niet erg prettig is, je kunt me namelijk niet wijsmaken dat je op die manier plezier in het spel beleefd als je vierkantig wordt weg gespeeld en andere mensen jouw rotzooi moeten oplossen, en ten tweede ze het voor de rest van het team gigantisch (kunnen) verknallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:08
Je kan toch ook nog niet pre level 30 ALLE champs gespeeld hebben?

Ik ben nu bijna level 30 en kan nog genoeg opnoemen waar ik niet mee gespeeld hebt, en pre level 15 telt niet echt mee...

maar dat mensen Ranked willen spelen begrijp ik ook echt wel ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393088 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:25:
Ik begrijp sowieso niet waarom mensen direct van co-op naar ranked zouden switchen :p, zit toch totaal geen logica achter? Waarom zou je dan geen normals spelen? Zou niet eens mogelijk mogen zijn imo, maar goed. :p
Snap ook niet dat mensen dan niet in de gaten hebben dat het ten eerste voor zichzelf niet erg prettig is, je kunt me namelijk niet wijsmaken dat je op die manier plezier in het spel beleefd als je vierkantig wordt weg gespeeld en andere mensen jouw rotzooi moeten oplossen, en ten tweede ze het voor de rest van het team gigantisch (kunnen) verknallen.
ik begrijp niet waarom mensen lopen te feeden en dan de schuld op iedereen beginnen te steken

maar uiteindelijk zal iedereen indien er genoeg tijd over gaat tot inzien komen dat dat niet de manier is
of is dat mijn utopische kijk op zulke zaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384763

Rendiertje schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:28:
Je kan toch ook nog niet pre level 30 ALLE champs gespeeld hebben?

Ik ben nu bijna level 30 en kan nog genoeg opnoemen waar ik niet mee gespeeld hebt, en pre level 15 telt niet echt mee...

maar dat mensen Ranked willen spelen begrijp ik ook echt wel ja..
Tijdens het levelen naar 30 kan je gemakkelijk het merendeel van de champions gespeeld hebben, je hoeft ze zelfs niet te kopen met de free champ rotation iedere week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:08
Anoniem: 384763 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:30:
[...]

Tijdens het levelen naar 30 kan je gemakkelijk het merendeel van de champions gespeeld hebben, je hoeft ze zelfs niet te kopen met de free champ rotation iedere week.
Nu ik het na lees besef ik dat het is te kort door de bocht is gezegd...

Ik bedoel meer van dat je alle Champs meerdere malen mee gespeeld hebt en in jou ogen gemasterd hebt..

Je weet na 1 potje nog niet echt wat een champion precies kan, daar gaan meerdere potje overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je hoeft toch ook niet alle champions gespeeld te hebben om ranked te spelen? Meeste hoef je ook niet te spelen om door te hebben wat ze kunnen :p je komt er hardhandig toch wel achter, haha. Meerdere champs kunnen handelen komt daarintegen wel altijd heel erg goed uit voor ranked. Ik heb ook nog lang niet alle champions gespeeld, en heb toch wel meer dan 1500 potjes gespeeld.

Maar voor ranked vind ik wel dat je voorbereid moet zijn inderdaad, volledige runepages voor bepaalde roles helpen je daar in ieder geval al flink bij, en meerdere rollen kunnen vervullen moet daar gewoon sowieso in. Overigens ben ik van mening dat je het spel ook pas echt begint te leren vanaf level 30, dan leer je bepaalde situaties te handelen, wat goed/fout is in bepaalde situaties, wanneer je wel of niet een fight aan moet gaan, hoe belangrijk lasthitten is tegenover op de kills spelen. Dergelijke dingen ben ik tenminste pas echt gaan realiseren/leren vanaf level 30. De weg naar level 30 toe leer je natuurlijk al veel dingen van de game, maar op level 30 zelf begon ik het pas "echt" te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420148

Tenzij je een nieuw account begint, raad ik EXP Boosts af. Er is geen reden waarom je snel lv30 moet worden als je "nieuw" bent. Je zal niet erg goed in Ranked zijn, weinig Runes/Champs/ervaring hebben voor je level (je speelt immers 1/3e minder games om hetzelfde level te worden als een ander)

Speel het spelletje lekker door zonder EXP modifiers en leer van elke game. Tegen de tijd dat je aan de 400-500 Normal wins zit met een W/L verschil van 30-40 is kun je misschien aan Ranked games gaan denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit dus nu op 805 winst en 671 losses volgens lolking. (overigens mist er in de match history op lolking nog altijd een giga winstreak van gisteravond dus weet niet of die wel is opgenomen in m'n profile stats), oftewel een W/L verschil van 134, is dit eigenlijk hoog? laag?

Wat is 't gemiddelde op gebied van W/L? Weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393088 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:39:
Ik zit dus nu op 805 winst en 671 losses volgens lolking. (overigens mist er in de match history op lolking nog altijd een giga winstreak van gisteravond dus weet niet of die wel is opgenomen in m'n profile stats), oftewel een W/L verschil van 134, is dit eigenlijk hoog? laag?

Dan heb je een vrij hoge normal elo... denk aan 1800-2000...
Toendertijd kon je dat checken met online tool, ik had met normal al 1650-1700 elo met een kill/lose verschil van 75-100

Die tool is offline gehaald.

[ Voor 2% gewijzigd door Anoniem: 307788 op 02-05-2012 16:42 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
[b][message=38152249,noline]
wat dacht je van 1 op 1? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tellen de loss forgiven wel mee voor die stats? want dan heb je ongelijk ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
hmm, van men laatste 10 potjes maar 1 verloren =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

YouR schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:40:
[...]

wat dacht je van 1 op 1? ;)
Kan niet, LoL doet vaak tijdens server maintenance aan "Loss Forgiven", betekenend dat tienduizenden verloren games tot dusver niet als Loss tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het heet niet voor niets loss forgiven. De naam opzich zegt het al lijkt me.

@Exlaxl Dear god, dat zijn nogal eens cijfers. Ben geen ranked speler, althans tot noch toe nog niet. Daarvoor concentreer ik me teveel op MW3 op dit moment. Had dus ook geen indicatie of dit goed of slecht was maar als ik jouw cijfers mag aannemen dan kan ik dus wel een aardige rating halen in season 2 als ik er m'n best voor ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393088 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:45:
@Exlaxl Dear god, dat zijn nogal eens cijfers. Ben geen ranked speler, althans tot noch toe nog niet. Daarvoor concentreer ik me teveel op MW3 op dit moment. Had dus ook geen indicatie of dit goed of slecht was maar als ik jouw cijfers mag aannemen dan kan ik dus wel een aardige rating halen in season 2 als ik er m'n best voor ga doen.
Ja ach, als je 1000 games hebt gespeeld waarvan een win ratio van 1 op 2 heb je meer elo als dat je 100 games hebt gespeeld met dezelfde ratio, dus weet niet of die getallen geheel kloppen, maar tot zover wel in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393088 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:45:
Het heet niet voor niets loss forgiven. De naam opzich zegt het al lijkt me.
Het heet Loss Forgiven omdat het vaak bullshit Losses zijn door server errors. Zo heb ik zelf ooit een premade 5 gewonnen omdat enkel onze AD carry nog connected was (van alle 10 spelers) en nog kon connecten. Hij heeft in zijn eentje gewoon gepushed en gewonnen terwijl wij niet konden connecten. Dat ze dat soort taferelen van het record verwijderen is geweldig. Het telt dus niet mee in de totale cijfers, dus de gemiddelde W/L rate is en kan nooit 1:1 zijn.

Als we dan toch heel technisch gaan doen; als de database het niet als Loss registreert, heb je niet verloren, simpel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uhuh, maar theoretisch gezien zul je dan toch als je bij je normal "hidden" elo 1800-2000 range zou zitten in ranked toch ook aardig uit de voeten moeten kunnen komen? Ook al kan ik me voorstellen dat in ranked het een behoorlijk stuk meer serious play is vergeleken met normals. :p

@ItsNotRudy Als we dan toch heel technisch gaan doen; als de database het niet als Loss registreert, heb je niet verloren, simpel. <--- dit bedoelde ik dus te zeggen. :p

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 393088 op 02-05-2012 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net de nieuwe patch geïnstalleerd en ere wie ere toekomt, riot, de spectatormode is prachtig.

Valt ergens wel over te discussiëren dat als je een friend zijn game spectate, je ook het vijandige team kan volgen en zien wanneer ze hun buffs nemen. Met ventrillo speel je de info door en beschik je echt wel over een voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393088 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:49:
Uhuh, maar theoretisch gezien zul je dan toch als je bij je normal "hidden" elo 1800-2000 range zou zitten in ranked toch ook aardig uit de voeten moeten kunnen komen? Ook al kan ik me voorstellen dat in ranked het een behoorlijk stuk meer serious play is vergeleken met normals. :p
Niet echt, Ranked is een heel ander spelletje. In Normals zijn teamcomps en bans nauwelijks relevant en verschilt het skill level tussen twee teams vaak veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345705

er zat toch een 3 minuten delay in de spectate of heb ik dat verkeerd begrepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-06 11:12
Anoniem: 384763 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:50:
Net de nieuwe patch geïnstalleerd en ere wie ere toekomt, riot, de spectatormode is prachtig.

Valt ergens wel over te discussiëren dat als je een friend zijn game spectate, je ook het vijandige team kan volgen en zien wanneer ze hun buffs nemen. Met ventrillo speel je de info door en beschik je echt wel over een voordeel.
Als het goed is zit er een delay van 3 minuten op de spectatormode, het doorspelen van informatie is dus bijna irrelevant.

edit:
Ninja'd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 449923

Anoniem: 384763 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:50:

En daarom loopt de spectator 3 mins achter ( ONGEVEER )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xeiji schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:52:
[...]

Als het goed is zit er een delay van 3 minuten op de spectatormode, het doorspelen van informatie is dus bijna irrelevant.
cooldown van buffs/dragon/baron is > 3 minuten dus is echt wel relevante info die je kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Varus is dus nu ook live? Want dat werd een instant-buy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393088 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:53:
Varus is dus nu ook live? Want dat werd een instant-buy.
Nee. Dat wordt waarschijnlijk volgende week. Wel grappig dat EU Spectator pas zo laat krijgt vergeleken met US. Dacht altijd dat er maar 1 dag tussen zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Net twee potjes ryze gespeeld. Maar gespeeld op de oude manier. Lang 0 ap.
40 extra ms met de ulti is grappig om ff die ene snare te raken of die laatste q.

Maar volgens mij red ik met deze ryze het niet op mijn huidige elo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Welke champ zou ik gaan kopen van 6300IP?

AanraderS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 457037

Anoniem: 450240 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:57:
Welke champ zou ik gaan kopen van 6300IP?

AanraderS?
Ik vind dat je gewoon een champ moet kopen die je leuk vind.
Persoonlijk vind ik Ezreal of Fiora wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 457037 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:59:
[...]

Ik vind dat je gewoon een champ moet kopen die je leuk vind.
Persoonlijk vind ik Ezreal of Fiora wel leuk.
Ezreal is inderdaad leuk ja =)..Fiora vind ik saai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Anoniem: 384763 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:53:
[...]

cooldown van buffs/dragon/baron is > 3 minuten dus is echt wel relevante info die je kan geven.
Relevant wel, maar vooral behoorlijk achterhaald ook denk ik. Het is leuk dat baron één minuut langer dan die drie minuten duurt, maar ik mag hopen dat de tegenpartij in de drie minuten daarvoor er wel achter gekomen is dat de tegenpartij baron gepakt heeft ;)

Met drie minuten delay valt er vrijwel niet te cheaten; daarvoor is de game veel te dynamisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
Anoniem: 420148 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:49:
[...]

Het heet Loss Forgiven omdat het vaak bullshit Losses zijn door server errors. Zo heb ik zelf ooit een premade 5 gewonnen omdat enkel onze AD carry nog connected was (van alle 10 spelers) en nog kon connecten. Hij heeft in zijn eentje gewoon gepushed en gewonnen terwijl wij niet konden connecten. Dat ze dat soort taferelen van het record verwijderen is geweldig. Het telt dus niet mee in de totale cijfers, dus de gemiddelde W/L rate is en kan nooit 1:1 zijn.

Als we dan toch heel technisch gaan doen; als de database het niet als Loss registreert, heb je niet verloren, simpel. :)
Ik snap de redenatie hierachter even niet? Omdat sommige potjes loss forgiven zijn kan je win loss nooit 1:1 zijn? Why not?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Craven schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 17:06:
[...]

Ik snap de redenatie hierachter even niet? Omdat sommige potjes loss forgiven zijn kan je win loss nooit 1:1 zijn? Why not?
het was meer dat het gemiddelde dan niet 1 op 1 kan zijn van alle spelers, ik was niet op de hoogte van 'Loss forgiven'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Craven schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 17:06:
[...]

Omdat in zo'n match één team gewonnen heeft en één team niet verloren heeft. Hoe gek dat ook klinkt. :) Dus is de Win/Loss in die match niet 1:1 voor beide teams maar 1:0. Loss forgiven telt namelijk in je historie niet als een loss maar ook niet als een win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cloud schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 17:02:
[...]

Relevant wel, maar vooral behoorlijk achterhaald ook denk ik. Het is leuk dat baron één minuut langer dan die drie minuten duurt, maar ik mag hopen dat de tegenpartij in de drie minuten daarvoor er wel achter gekomen is dat de tegenpartij baron gepakt heeft ;)

Met drie minuten delay valt er vrijwel niet te cheaten; daarvoor is de game veel te dynamisch.
Ze duren iets langer dat je denkt vrees ik.

buffs 5 min
drake 6 min
nashor 7 min

Ganks en dergelijke kan je er niet door vermijden, maar je kan je er wel beter op voorbereiden als je de exacte spawntijden van alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Oh je bedoelde de respawntijden, ik dacht de buff duration zelf. Mja dan zou je inderdaad via teamchat de respawn tijden van buffs door kunnen geven waar geen zicht op was bij het pakken. Op zich wel een voordeel inderdaad, maar niet een die je in de game niet ook al kunt hebben met wards.

Ze hadden de delay ook 7 minuten kunnen maken, wellicht als er teveel misbruik van gemaakt wordt, doen ze dat ook nog wel. Bij 7 minuten heb je niets meer aan de informatie die je ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
Cloud schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 17:08:
[...]

Omdat in zo'n match één team gewonnen heeft en één team niet verloren heeft. Hoe gek dat ook klinkt. :) Dus is de Win/Loss in die match niet 1:1 voor beide teams maar 1:0. Loss forgiven telt namelijk in je historie niet als een loss maar ook niet als een win.
Maar dan hebben we het over een heel klein percentage. Het aantal loss forgivens is bij mij op 1 hand te tellen. Met andere woorden een verwaarloosbaar aantal op een totaal van bijna 900 potjes. Je kan redelijk veilig aannemen dat het gewoon 1:1 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Craven schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 17:22:
[...]

Maar dan hebben we het over een heel klein percentage. Het aantal loss forgivens is bij mij op 1 hand te tellen. Met andere woorden een verwaarloosbaar aantal op een totaal van bijna 900 potjes. Je kan redelijk veilig aannemen dat het gewoon 1:1 is.
Het zal inderdaad ergens in de 1:0,9999 zitten.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan je al runes op level 11 kopen/gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-05 16:40
Anoniem: 450240 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 17:44:
Kan je al runes op level 11 kopen/gebruiken?
Kan wel, maar is niet aan te raden. Bewaar je IP tot je de betere tier runes kunt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
dus bij lvl 20?

[ Voor 20% gewijzigd door YouR op 02-05-2012 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:36
Wat je kan doen is op laag lvl al runes kopen. Op lvl11 had ik een t3 quint erin. Je kan namelijk van lagere tiers runes hogere maken. En da's niet eens zo duur als je een beetje geluk hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.twitch.tv/llovesoccerx7

Ben nu aan het live streamen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
ik doe mee? ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgende game :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Je kan best tot level 20 tier 1 runes gebruiken. Deze kosten namelijk geen drol, iets van 15 ip met quints voor 45 ip. Gaat niet veel verschil maken, maar je kan wel net wat extra armor/mr ervan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Gewoon niets kopen tot lvl20, lekker sparen, is het beste.

Lvl20 ben je zo, daarna wordt de xp pas traag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
egoïstish zijn LES 1
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/sAcT

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-06 23:18
hoeveel ap had je drunken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
990

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-06 13:25
Ik zit te twijfelen om voor Jax die Destruction Quints en Marks te halen, maar aangezien dat iets van 13000IP kost vraag ik me af of dat dat echt veel zin heeft? Of kan ik net zo goed mijn Arp. Penetration runes gebruiken? En zijn er nog andere champs die deze runes gebruiken?

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243552

Net een geweldige first blood gehad. Ik was graves en stond met blitz bottom, wij de dragon pit ingelopen en met een cv konden we precies zien waar ze stonden te defenden (enemy lee jungle=red start)

blitz pull lande heel mooi op ashe die geen flash had, First Blood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-04 16:40
Iemand die hiermee eens is:''Speed beats power''?
Ik wel, zowel movespeed als attack speed. Samen in combinatie zijn die twee dingen devastating.
Ik koop daarom ook altijd (ook voor jungle) boots en daarna zo snel mogelijk attack speed etc.
De hoeveelheid AS/MS je krijgt van runes heeft meer effect ingame dan de AD/Armor pen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Laatst online: 01-02-2014
nukidin247 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 21:55:
Iemand die hiermee eens is:''Speed beats power''?
Ik wel, zowel movespeed als attack speed. Samen in combinatie zijn die twee dingen devastating.
Ik koop daarom ook altijd (ook voor jungle) boots en daarna zo snel mogelijk attack speed etc.
De hoeveelheid AS/MS je krijgt van runes heeft meer effect ingame dan de AD/Armor pen..
Niet volledig wat je bedoeld, maar er zijn verschillende matchups waarbij ik enkele van m'n runepages met Movement speed quints pak ipv AP quints. Denk dan aan een tegenstander in mid zoals Brand, Veigar, Cassio.. of een jungler à la Shaco.

Ik denk niet dat AS runes beter zijn dan AD/Arpen, tenzij in heel specifieke gevallen (noc/mundo met AS omdat het heel goed gecombineerd kan worden met hun kit), maar over movement speed kun je gelijk hebben.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-04 16:40
MS weet ik zeker, maar voor AS ben ik nog wat aan het onderzoeken, maar het blijkt wel dat bij bijvoorbeeld AD carry's het zeker ook goed werkt (kog, vayne etc.).
Ik had ook een game vandaag waarbij ik olaf had met MS en AS en dat was gewoon niet te stoppen top-lane.
De Yorick kon niet veel doen en nocturne die steeds gankte was nog te langzaam ook al zat hij in de trail van duskbringer (ik slowde hem natuurlijk ook met axe).
Vroeger toen ik irelia speelde kocht ik eerst mercury's treads. Als ik nu lvl 2 boots zou moeten kopen dan zou het berseaker's zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

AS leid sneller tot een DPS increase, denk ik, maar het nadeel is wel dat het moeilijker lasthitten is. Moet je denk ik maar net willen en kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Als je een onhit en/of AD steroid hebt dan is AS in het begin beter en als je een AS steroid hebt dan is AD of onhit beter.

AS, Crit en Arm.P. zijn alledrie geheel afhankelijk van AD, aangezien alle 3 de stats niks zouden doen met 0 AD.

AD, Crit en Arm.P zijn alledrie geheel afhankelijk van AS, aangezien alle 3 de stats niks zouden doen met 0 AS.

De verhouding tussen AD en AS is linear. Immers 2 attacks voor 10 damage is even goed als 10 attacks voor 2 damage.

AS heeft echter wel weer invloed op je on-hit effects.. Waardoor meestal iets meer AS dan AD beter is.

Crit echter is afhankelijk van (AD*AS). Waarbij de effectiviteit via een halveparabool verloopt (of hoe dat ook heet, het is voor mij al weer 20 jaar terug dat ik dat op school gehad heb). Ik weet helaas niet meer hoe je precies dit breekpunt uitrekenent maar het komt neer op iets als (AD*AS)+(AD*AS*Crit%)

Arm. Pen. is helaas nog lastiger te bepalen aangezien dit afhankelijk is van je tegenstander.

[ Voor 14% gewijzigd door Uhmmie op 02-05-2012 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wie heeft een OP Build voor Brand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Ik heb net deze build http://www.mobafire.com/l...queue-ranked-games-119757 geprobeerd en dat werkte best lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Laatst online: 01-02-2014
Uhmmie schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 22:43:

AS heeft echter wel weer invloed op je on-hit effects.. Waardoor meestal iets meer AS dan AD beter is.
Maar AD heeft dan weer invloed op de scaling van je abilities.

@Brand build: niet die van mobafire volgen. Zorg voor een runepage met veel magpen (magpen reds & quints) zodat je goed harassed met je passive. Rylais is je eerst grote item, daarna rabadons of wota.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-06 23:18
Voor de geintresseerden, de 4pl finale begint nu. CLG.eu vs AL. Dit kan heel erg interresant worden
http://www.solomid.net/livestream.php?s=1421

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uhmmie schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 22:52:
[...]

Ik heb net deze build http://www.mobafire.com/l...queue-ranked-games-119757 geprobeerd en dat werkte best lekker.
Die gebruik ik nu ook maar misschien is er 1 beter ":{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-05 12:08
Ik gebruik de build van scarra: Als eerste rush je rylais, je passive proct namelijk ook de slow van rylais, wat het landen van je volle combo erg makkelijk maakt. Daarna deathcape/optionele items. Ook maxt hij pillar -> sear meestal, aangezien de mana voor sear altijd op 50 blijft en het dus een erg sterke poke is die je kan blijven spammen.

Heb er zelf erg veel succes mee gehad, vind z'n ult alleen zo teleurstellend in sommige gevallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Ook een leuke trick, gewoon een knop op je muis binden aan Ctrl en dan kun je in game je spells levelen door die knop in te drukken + Q/W/E/R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:57

Snappie88

Mr. Hollywood

Bas_De_Beer schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 00:20:
[...]

Heb er zelf erg veel succes mee gehad, vind z'n ult alleen zo teleurstellend in sommige gevallen...
Gisteren met LB tegen Brand mid (ranked), en toen maakte z'n ult al het verschil. Ik poke hem naar 5%, hij mij naar 30% (mirror image activeert) en vervolgens z'n ult. Aangezien m'n mirror image precies naast mij spawnt, was 't dus een ping-pong en ik dus hartstikke dood...

Uiteindelijk overigens wel gewonnen. Brand is leuk om te spelen en kan erg sterk zijn, maar niet tegen mij })

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IMO: Brand is een van de sterkste AP carry's in de game, heeft goeie aoe damage (3 stuks) en frustrerende passive (ben er vaak net door dood gegaan xD ) Daarnaast heeft deze ook een prima range, dus positionering om in leven te blijven moet niet al te lastig zijn.
Om maximaal gebruik te maken van deze champ dien je zijn ult juist te timen en niet alleen aan het eind van een teamfight om kills op te pakken.

De nieuwe Irelia skin, wat een mooie skin is dat zeg, ze mogen alleen het gezicht wat aanpassen, die is NIET mooi (doe /dance en dan zie je wat ik bedoel).
Als je loopt heb je ook een ijswolkje achter je aan, echt gaaf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
speedzor schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 22:55:
[...]

Maar AD heeft dan weer invloed op de scaling van je abilities.
Dat klopt dan ook weer. Alleen komt volgens mij je meeste damage in de begin levels van autoattacks en niet van je skills die damage doen. Daarom ben ik op veel van mijn champs (vayne, sion, jungle mundo, etc) geneigd om eerste voor een zeal/zerkers tegaan en daarna voor een BF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren een ranked gespeeld met Tristana. We hadden wat dat betreft een mooie line-up.
- Warwick vs. Fiddle
- Irelia vs. Volibear
- Ahri vs. Casso
- Taric vs. Soraka
- Tristana vs. Miss Fortune
(Links mijn team dus obviously).

Alwel, game begint en ik koop m'n dorans en ga fijn naar m'n lane toe. Kom ik erachter dat ik m'n AP runebook en masteries nog aan heb staan. Great! Nou scheelt het dat Tristana wel wat heeft aan AP maar op bot tegen een Miss Fortune en Soraka wordt het toch behoorlijk lastig. Simpelweg omdat m'n rightclick win damage lager was dan die van Miss Fortune en ik al m'n armour runes mistte en Miss Fortune niet wat er voor zorgden dat mijn damage output in vergelijking met MF gewoon veel te laag was. Dus mijn focus ging maar uit naar lasthitten. Wat opzich ook niet zo soepel ging, mistte er behoorlijk wat. Gelukkig had onze warwick verstand van zaken aangezien onze top lane binnen 10 min. 2 kills te pakken had. Mid ging opzich gelijk op en toen pakte we onder met een gank van warwick ook nog eens een double kill. Ondanks dat ik m'n lane niet al te hard aan het winnen was leverde de prestaties van top en onze jungler toch een 20 min. surrender voor de tegenstander op aangezien ze binnen 20 minuten op 18-5 stonden (o.i.d.) en geen enkele dragon gehad hadden. Ondanks dat had de tegenstander het nog prima op kunnen pakken. We werden namelijk behoorlijk slordig wat er voor zorgde dat ze de laatste 5 minuten wel nog 5 kills pakte. Het had indien ze het eventueel nog geprobeerd hadden goed anders uit kunnen pakken.

Maar een win is een win dus mij hoor je niet klagen. Alhoewel ik er op zo'n moment dan niet tegen kan dat m'n prestatie te vergelijken was met die van een holbewoner. Maar goed..

Daarna nog maar eens een mooie normal gespeeld. Een van de beste potjes in lange tijd. De game duurde in totaal 1 uur en 5 minuten, wat toch wel een prestatie op zich is aangezien de meeste potjes of binnen 20 minuten over zijn en anders tussen de 30-40 minuten. Het potje begon best wel klote, leken het ook aardig hard te gaan verliezen, ezreal had al snel 5 kills (doormiddel van ganks van hun jungler) en kwam verschillende malen met 10 hp goed weg. Tot mijn frustratie, door m'n frustratie op verschillende dingen op dat moment ging het ook steeds slechter, ondanks dat m'n last hits wel goed waren dat potje. Echter doordat ik me begon te ergeren aan verschillende dingen begin je concentratie te verliezen wat resulteerde in dramatische fouten.. echt beginnersfouten. Ze kregen een steeds grotere advantage en stonden ook binnen no time op onze laatste 2 turrets in te hakken. Echter wonnen we daar een teamfight en pakte we de eerst volgende 2-3 teamfights ook wat ervoor zorge dat we ook nog eens een Baron en Dragon konden doen. Uiteindelijk kwamen we weer in een gold voordeel en begon de game langzamerhand om te draaien. Toch bleken Wukong en Heracrim zich niet zomaar over te geven en pakte ze ons flink hard aan. (Heracrim is een beest, kregen hem op een begeven moment met de achterstand qua gold gewoon niet meer dood.. wat een survivability). Uiteindelijk vanwege de damage tekort mijn boots maar ingeruild voor een phant. dancer. (I know niet al te snugger) maar had de damage harder nodig dan de movement speed. Dit resulteerde toch in een wonderbaarlijke damage boost die ervoor zorgden dat ik er al 3 dood had voordat Heracrim / Wukong ook maar iets konden doen. Tegen die tijd was m'n eigen team ook geheel bij gefarmt en wonnen we het uiteindelijk in teamfights behoorlijk easy! Wat ervoor zorgden dat we uiteindeljik met 2 man standing in een keer hun hele base down kregen en de game wonnen.

http://www.lolking.net/summoner/euw/20138473#history

Overigens.. wat me opvalt is dat ik gisteren vrij weinig damage kreeg van thornmail vanaf die 2e phant. dancer. Iemand die deze mening deelt? In vergelijking met wat er bij Heracrim af ging doormiddel van m'n auto attacks kreeg ik vrij weinig damage terug en leek het wel alsof ik met een full BT bijna meer healde als dat eraf ging. Possible?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Uhmmie schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:07:
Dat klopt dan ook weer. Alleen komt volgens mij je meeste damage in de begin levels van autoattacks en niet van je skills die damage doen. Daarom ben ik op veel van mijn champs (vayne, sion, jungle mundo, etc) geneigd om eerste voor een zeal/zerkers tegaan en daarna voor een BF.
Ook al zou het je DPS verhogen (wat het in veel gevallen niet doet) dan nog is het in lane vaak niet echt bruikbaar omdat je simpelweg de tijd niet krijgt om deze DPS uit te delen. Burst is vaak beter early en zeker in lane waar je last hit en harassed.

Junglers zijn de uitzondering omdat die veel langer aan een stuk kunnen auto-attacken.
Anoniem: 393088 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:13:
Overigens.. wat me opvalt is dat ik gisteren vrij weinig damage kreeg van thornmail vanaf die 2e phant. dancer. Iemand die deze mening deelt? In vergelijking met wat er bij Heracrim af ging doormiddel van m'n auto attacks kreeg ik vrij weinig damage terug en leek het wel alsof ik met een full BT bijna meer healde als dat eraf ging. Possible?
Lifesteal is de counter voor Thornmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Ik heb nog wel een ander vraagje.. Ik speelde gisteren weer hecarim jungle en vanaf de 2e blue spawn eiste onze mid (brand) deze steeds op.. Nu ben ik zelf van mening dat ik tot lvl8 a 9 toch wel blue nodig heb op hecarim (en liever nog langer) aangezien ik anders echt in mana problemen kom door Q spam in de jungle en dan dus geen mana over heb voor een flinke stevige gank..

Maar die brand jatte dus gewoon mijn blauw met een last hit terwijl ik aangaf dat ik hemzelf nog nodig had..

Wat is hier normaal? 2 mensen uit mijn team riepen iets als "If you want blue then start jungling yourself". Dus die gaven mij gelijk.. Maar aangezien ik nog steeds vrij nieuw ben binnen lol, wil ik toch wel graag weten wat de algemene gedachte hier is? Ik snap best dat er junglers zijn die blue kunnen missen, maar op hecarim is deze vrij noodzakelijk de eerste 8 a 9 levels, tot je genoeg mana hebt en zelfs daarna die Mana regen en CDR nog steeds zeer handig op hecarim (samen met frozen heart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
djengizz schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:16:
[...]

Ook al zou het je DPS verhogen (wat het in veel gevallen niet doet) dan nog is het in lane vaak niet echt bruikbaar omdat je simpelweg de tijd niet krijgt om deze DPS uit te delen. Burst is vaak beter early en zeker in lane waar je last hit en harassed.

Junglers zijn de uitzondering omdat die veel langer aan een stuk kunnen auto-attacken.

[...]

Lifesteal is de counter voor Thornmail.
Lifesteal is geen correcte counter tegen Thornmail, je zal altijd meer damage ontvangen dan dat je terugverdient op die manier.

Zie hier: http://clgaming.net/forum...eal-to-counter-thornmail/

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Uhmmie schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:21:
Maar aangezien ik nog steeds vrij nieuw ben binnen lol, wil ik toch wel graag weten wat de algemene gedachte hier is? Ik snap best dat er junglers zijn die blue kunnen missen, maar op hecarim is deze vrij noodzakelijk de eerste 8 a 9 levels, tot je genoeg mana hebt en zelfs daarna die CDR nog steeds zeer handig op hecarim (samen met frozen heart).
AD junglers zoals Hecarim hebben het niet echt nodig na de eerste clears.

Het ligt wat anders als je bv. een manaless mid hebt of een jungler zoals fiddle / amumu speelt maar Hecarim heeft het zeker niet nodig. Daarentegen kan het het verschil tussen winst of verlies maken mid, zeker op een champ als Brand. Ga gewoon wriggles op Hecarim.

Het is dus imo in jouw geval veel en veel waardevoller op Brand.

Er is wel een trend op hoger nivo dat de jungler iets langer blauw neemt na de blue buf nerf maar tot level 9 vind ik wel erg lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jeffroiscool schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:25:
[...]

Lifesteal is geen correcte counter tegen Thornmail, je zal altijd meer damage ontvangen dan dat je terugverdient op die manier.

Zie hier: http://clgaming.net/forum...eal-to-counter-thornmail/
^
Dit dus.

Als ik toch een BT haal, en full stack, dan gaat mijn AD toch ook omhoog? Dus mijn damage gaat ook omhoog, mijn 2 PD + IE zorgen ervoor dat ik non-stop crit en ook nog eens voor een behoorlijk bedrag (gezien m'n last whisper boorde ik door z'n armor heen), dan zou in vergelijking met wat ik qua damage doe ik toch veel meer damage terug moeten krijgen dan dat ik erbij heal? Echter was dit vanaf de 2e PD niet het geval.. ik deed meer damage als dat eraf ging. Maar ook dat lijkt me onlogisch want door de hogere attackspeed heal ik welliswaar er sneller bij maar doe ik ook vaker damage dus dat zou ook geen verschil moeten maken..

Ik had overigens wel een Banshee dus de damage die ik terug kreeg gaat welliswaar omlaag vanwege m'n magic resist maar dat zou nog niet zo dramatisch groot verschil moeten zijn aangezien ik hem echt op at. En zo denderend veel magic resist had ik nou ook weer niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 393088 op 03-05-2012 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
djengizz schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:26:
[...]

AD junglers zoals Hecarim hebben het niet echt nodig na de eerste clears.
Maar waar bepaal jij dit dan op? En welke ervaring heb jij met Hecarim jungle zelf? Aangezien je op Hecarim jungle zo goed als geen AD items bouwt waardoor je veel afhankelijker bent van je skills (en dus mana) dan de meeste andere junglers.

Na wigglers ben je inderdaad iets minder afhankelijk van je skills, maar dan nog heb ik Q spam regelmatig nodig voor snellere clears zodat je op het juiste moment klaar staat voor ganks..

Ik vind de jungle clear speed nadat de eerste blue buff verloopt tot een lvl of 8 echt dramatisch langzaam als ik geen Q gebruik om mana te besparen voor ganks.

Wat resulteert in het volgende dillema dat ik dan dus moet gaan kiezen of ik mijn jungle snel wil clearen, ofdat ik mijn mana opspaar voor een gank.. Maar dat beide er niet echt in zit door een mana te kort. En als ganken dan faalt, loop ik binnen notime achter en ben je als jungler waardeloos voor de rest van de lane phase. Ik denk dat mid er dan ook veel meer aan heeft als ik gewoon vaak kom ganken ipv dat ik hem mijn waardevolle blauwe buff geef..

Enige uitzondering is als het me lukt om de blue buff van de tegenstander te snipen met smite (wordt daar al steeds beter in).. Dan kan onze blue buff natuurlijk makkelijk naar mid.

Misschien moet hecarim jungle gewoon niet samen gespeeld worden met een mid die blauw nodig heeft.
Maar na 50+ potjes op hecarim ben ik zeker wel van mening dat ik zonder blue buff echt een stuk minder waardevol ben early/mid game dan met blue buff en dat ik dat ook overduidelijk terug zie in mijn endgame stats..

[ Voor 113% gewijzigd door Uhmmie op 03-05-2012 11:27 . Reden: herschreven. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Ok, counter is misschien een te sterke term, het heft elkaar (deels) op.

Overigens is penetratie toch wel belangrijk en niet meegenomen in wat je linked.
Dat maakt het wel wat closer, zeker omdat heavy autoattackers vaak ArPen kopen maar tanks vaak geen MPen.
Pagina: 1 ... 8 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.