[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 123 Laatste
Acties:
  • 274.959 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-06 11:12
broc85 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 09:59:
Heb een nieuwe favoriete champ voor top gevonden: Kayle.

Iemand anders ervaringen met haar op top? Bouw haar nu eigenlijk gewoon als een AD carry, maar dan alleen top. Champs met wie ik vroeger echt veel problemen had zijn nu eenvoudig weg te spelen (met name champs zoals Riven en Garen). Nog wel wat moeilijk tegenover Olaf (zeker na level 6).

Wel een nadeel dat ik nu al twee keer heb gehad dat mensen queue dodgen omdat Kayle top niet aan zou kunnen 8)7
Probeer deze eens XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-06 10:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

Baristo schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 18:18:
Zijn er meer Gotters, die tegenwoordig zeal en bf gaan op hun carries ipv IE rushen?? wat ik daarna doe is meestal situanional. PD of IE hangt van mijn money flow af en de mate waarin in gefocused word. bijv, vs een olaf rush ik sowieso een PD.

Ik doe dit al een tijdje, mede door mijn MS obsessie, en het raped erg hard.

Champs waar ik dit nooit op doe zijn Cait en Ez (Corki ook niet maar die speel ik niet)
Op Vayne doe ik regelmatig Zeal + BF i.p.v. IE inderdaad.

Op Graves dan weer niet. Die heeft niet zoveel baat bij de AS van Zeal. Daar rush ik na standaard boots eigenlijk altijd IE. Meestal beginnend met BF, maar soms gaat het niet zo lekker en moet ik beginnen met een Pickaxe.

Vayne: Tier 2 boots, BF / Zeal (volgorde afhankelijk van gold flow), Bloodthirster, PD, IE
Graves: Tier 1 boots, BF, IE, tier 2 boots, Last Whisper. Heb ik geen geld voor een LW, dan eerst een Zeal

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het valt mij op dat wanneer ik een normal draft game speel ik 9 v/d 10 keer last pick ben. Hoe wordt dat bepaald wanneer er geen ELO is? Ik win meer dan ik verlies dus ik denk niet mijn hidden-elo zo laag is dat er niemand is die daar onder kan gaan ;) Ook valt het mij op dat ik vrijwel altijd degene ben in game die de minste games heeft gespeeld. Kan dat het zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307788

Peertje schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:18:
Het valt mij op dat wanneer ik een normal draft game speel ik 9 v/d 10 keer last pick ben. Hoe wordt dat bepaald wanneer er geen ELO is? Ik win meer dan ik verlies dus ik denk niet mijn hidden-elo zo laag is dat er niemand is die daar onder kan gaan ;) Ook valt het mij op dat ik vrijwel altijd degene ben in game die de minste games heeft gespeeld. Kan dat het zijn?
Draft is random, maar ik weet wat je bedoelt, volgens mij zijn de lowpicks juist de eerste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Anoniem: 307788 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:19:
[...]

Draft is random, maar ik weet wat je bedoelt, volgens mij zijn de lowpicks juist de eerste...
Nope. Normal draft mode geeft prioriteit aan de grootte van de premade erin. Hoe groter de premade, hoe hoger ze staan in de pick orde.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!
speedzor schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:37:
[...]

Nope. Normal draft mode geeft prioriteit aan de grootte van de premade erin. Hoe groter de premade, hoe hoger ze staan in de pick orde.
Dit dus. als je er solo in gaat ben je heel vaak last pick of 1 na laatste en vrijwel nooit first pick. Iemand die het getest had was 1 op de 100x firstpick.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 450240

Ik ga maar weer eens beginnen met LoL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 450240 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:23:
Ik ga maar weer eens beginnen met LoL
Goedzo! Als je een nieuw account gaat maken, laat het me weten :P kan ik referral linkje geven :P
Vergeet niet de GoT chatroom te joinen eenmaal in LoL (zie pagina 1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307788 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:30:
[...]

Goedzo! Als je een nieuw account gaat maken, laat het me weten :P kan ik referral linkje geven :P
Vergeet niet de GoT chatroom te joinen eenmaal in LoL (zie pagina 1).
Had nog een account.

Brand = awesome !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kwil naar huis, spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:08
Niet de enige, dat is het nadeel aan dit topic je wilt altijd spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 351621

Ik lees dit topic bijna alleen op het werk, anders speel ik ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoMiNaTiOnZ
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-02 14:18
same :( , nu helemaal omdat ik nu eindelijk op 1300 elo zit =D, met een mooie win streak van 8*. *ranked
http://www.lolking.net/summoner/euw/21615744#history

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Anoniem: 351621 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 15:59:
^

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Anoniem: 351621 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 15:59:
haha true story >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DoMiNaTiOnZ schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:01:
[...]

same :( , nu helemaal omdat ik nu eindelijk op 1300 elo zit =D, met een mooie win streak van 8*. *ranked
ad malzahar xD wat bezielt je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoMiNaTiOnZ
Anoniem: 307788 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:04:
[...]

ad malzahar xD wat bezielt je
moest het toch een keertje proberen =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Doe dan AD Annie, heeft met haar shield giga armor en soort thornmail / sunfire cape effect, plus 100% hit stun en harde nuke, zelfs zonder AP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoMiNaTiOnZ
Anoniem: 307788 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:06:
Doe dan AD Annie, heeft met haar shield giga armor en soort thornmail / sunfire cape effect, plus 100% hit stun en harde nuke, zelfs zonder AP.
The reason why AD Malzahar is viable is because his Voidlings actually scale of 1.0 of Malzahar's Bonus AD and they benefit from Malzahar's Armor Penetration. (copy+paste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

AD Malzahar doe je voor je voidling. Die doet best harde ad damage dan. Nog steeds gewoon een troll build hoor maar toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Owjaaa joh, dat wist ik niet eens xD
Maar dan is het beste om hem hybrid te spele? Alsnog troll, snap ik ook wel xD maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoMiNaTiOnZ
Anoniem: 307788 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:13:
Owjaaa joh, dat wist ik niet eens xD
Maar dan is het beste om hem hybrid te spele? Alsnog troll, snap ik ook wel xD maar toch.
Tuurlijk, maar het was toch normal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-06 01:58
DoMiNaTiOnZ schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:01:
[...]

Graves build :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Solo queue is saai ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147715

Net echt het coolste team ooit gehad. Door een systeem crash en de traagste reboot enzo ooit kwam ik na 15 |:( minuten een ranked game in.
Speelde warwick en kon met moeite het wolfcampje pakken en de tegenstanders waren ongeveer level 10 en 100cs.
Waar je normaal helemaal kapot geflamed zou worden zag dit team het nog wel zitten en ik kon tot level 6 farmen terwijl mijn team de tegenstander van baron afhield. Daarna gewoon teamfights gedaan en uiteindelijk de game gewonnen in 31 minuten met een score van 4-1-9 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 454778

Ik heb kayle ook weer ff uit de schoenendoos tevoorschijn getoverd. Wat een sterke ad champ is dat geworden. Ik kan me niet voorstellen dat die zo blijft. Ze heeft alles wat een ad carry nodig heeft. Slow, Healing/speedboost, Steroids en een prachtige ulti. Het mooiste is dat tegenstanders je ook onderschatten. Zonet 14-4-21 met haar gespeeld tegen niet het slechtste team. Moet haar maar eens vaker gebruiken ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Anoniem: 454778 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 20:58:
Ik heb kayle ook weer ff uit de schoenendoos tevoorschijn getoverd. Wat een sterke ad champ is dat geworden. Ik kan me niet voorstellen dat die zo blijft. Ze heeft alles wat een ad carry nodig heeft. Slow, Healing/speedboost, Steroids en een prachtige ulti. Het mooiste is dat tegenstanders je ook onderschatten. Zonet 14-4-21 met haar gespeeld tegen niet het slechtste team. Moet haar maar eens vaker gebruiken ;p
Een AD carry heeft escapes en steroids nodig in zijn skillset. Heal, CC, boosts zijn allemaal dingen die leuk zijn, maar in de kit van andere roles horen ;)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/May_2012/LOL_infographic_EU_EN_thumb.jpg
Summoners!

We are pleased to announce the biggest League of Legends tournament to date: the Season Two World Championship!

On October 13, 2012, Riot Games will host the thrilling conclusion of our $5 million season in Los Angeles, California. With half of Season Two already in the books and numerous viewership records broken, the best players from North America, Europe, China, Korea and the Rest of Asia are all preparing for their respective Regional Finals. Over the course of this epic tournament series, top teams from each region will clash for the right to advance to the World Championship in Los Angeles, where the winner will bring home the lion’s share of a $3 million combined prize pool – the biggest payday in eSports history!

In the wake of the Season One Championship held last June in Jönköping, Sweden, Riot and the entire League of Legends community have been closely watching the top contenders from around the globe compete in Season Two. While upstart team Moscow 5 has already clinched a berth in the European Regional Finals, other teams are still in the hunt as they battle it out in the remaining stops on the Challenger Circuit. The action all culminates this October, at the Season Two World Championship! Tickets go on sale this summer, so stay tuned for more information about how you can attend this unprecedented eSports event.

You can find a complete list of the locations and dates of the Regional Finals below.

• Mainland China: July 26 - Shanghai, China at China Joy
• Europe: August 16 - Cologne, Germany at Gamescom
• North America: August 31 - Seattle, United States at PAX Prime
• Korea: September 21 - Seoul, Korea at the OGN eSports Stadium
• Taiwan/Hong Kong/Macau: September 22 - Taipei, Taiwan at G1
• Southeast Asia: September - Singapore at Garena Carnival

http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=680843

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga mijn LoL wel even livestreamen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216320

Laatste 8 games met Olaf gewonnen, dat is nu wel echt mijn eerste 'master' denk ik >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216320 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 23:24:
Laatste 8 games met Olaf gewonnen, dat is nu wel echt mijn eerste 'master' denk ik >:) .
Dat heb ik met Mundo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 454778

speedzor schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 21:03:
[...]

Een AD carry heeft escapes en steroids nodig in zijn skillset. Heal, CC, boosts zijn allemaal dingen die leuk zijn, maar in de kit van andere roles horen ;)
Helemaal waar maar het is toch heel mooi meegenomen. Kayle heeft de slow van kog maw...de steroids van Vayne..de speedbuff van Miss Fortune. Het is misschien niet nodig maar werkt goed om een champ te chasen of zelf snel weg te komen. Zelfs endgame komt ze goed mee. Jij speelt op een hoog niveau. Wordt ze in die elo range veel gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Anoniem: 454778 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 23:41:
[...]

Helemaal waar maar het is toch heel mooi meegenomen. Kayle heeft de slow van kog maw...de steroids van Vayne..de speedbuff van Miss Fortune. Het is misschien niet nodig maar werkt goed om een champ te chasen of zelf snel weg te komen. Zelfs endgame komt ze goed mee. Jij speelt op een hoog niveau. Wordt ze in die elo range veel gebruikt?
Toevallig vandaag een trollpick AD kayle bot gehad, die kerel deed het er nog goed mee. Echter was dat de eerste AD kayle die ik in maanden gezien heb. Als Kayle al gespeeld wordt, dan is het op top lane en zelfs dat komt bijna niet voor.
Tot voor kort was Kayle jungle nog een af en toe voorkomende pick in het Amerikaanse High Elo, maar ik zie ze sindsdien ook maar weinig.

Dus ze kan zeker sterk zijn, maar ze wordt bijna niet gespeeld. Misschien is dat ook deels haar sterkte: niemand weet hoe ze ertegen moeten spelen, wat haar CDs zijn, waar haar damage uit komt, etc.

Edit: sowieso kun je vanaf 1800+ alles spelen wat je wilt zolang het maar geen eve is. Bijna niemand doet moeilijk over een ongewone pick, dus je gaat je kayle kunnen nemen als je dat wilt.
Maar van zodra het wat slecht gaat, gaat iedereen wel beginnen met klagen. Zorg er dus voor dat je Kayle goed kunt spelen en je gaat ze ook daadwerkelijk kunnen spelen van zodra je hoger bent. Ik zie het niet voorkomen dat je veel games zonder getroll gaat kunnen beginnen als je AD kayle in een lager elo speelt.

[ Voor 19% gewijzigd door speedzor op 01-05-2012 23:49 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
EEEN HOPPA !
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/srTJ
how to carry ranked ? aflevering 2

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145261

http://www.lolking.net/summoner/euw/24619142#history
Carry dis please, thx. Mij is het niet gelukt T_T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Ben jij dat of niet? Want het is een tweaker.

Althans dat vermoed ik toch, aangezien die speler mij enkele dagen geleden heeft toegevoegd.

[ Voor 40% gewijzigd door speedzor op 02-05-2012 07:25 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06 12:33

Nutral

gamer/hardware freak

Gewoon beter spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Wanneer komen die ryze changes?
Toen ik die champ begon te spelen maanden geleden dacht ik altijd dat ze wel klaar met hem waren, immers hij was al zo oud en kost maar 450 IP. En op het niveau dat ik hem speelde zag je hem amper, er waren immers veel sexier mids.
Maar nu veranderen ze hem omdat er wat pro's te goed mee zijn. Ben benieuwd hoe ryze gaat werken nu hij meer ap afhankelijk word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lololo

Ik denk dat er iemand op zijn account bezig is dan hijzelf...
Ranked:
155 Wins
127 Losses
met ondanks die hele rij met verschrikkelijke losses toch nog 1217 rating met top van 1530 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420148

Anoniem: 155599 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 08:23:

Maar nu veranderen ze hem omdat er wat pro's te goed mee zijn. Ben benieuwd hoe ryze gaat werken nu hij meer ap afhankelijk word.
Ze veranderen hem omdat hij overbuffed is een tijdje terug (daarvoor was Ryze vrij bagger). Heeft weinig met pros te maken. Het is nl. vrij belachelijk dat je zo'n beetje full tank kan gaan op een Mage en dan ook nog qua damage zeer relevant bent.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 420148 op 02-05-2012 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393088

Gisteren weer eens wat behoorlijk lekkere potjes gehad met Tristana. Wat blijft dat toch een lekkere AD carry!
Wilde overigens een linkje plaatsen naar lolking maar ik zie dat ie m'n match history niet bijgewerkt heeft? De potjes van gisteren missen echter volledig. Zaten nog wel zo'n mooie results tussen! haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Tristana!

Gisteren mijn 2e account op lvl 30 gekregen en een potje ranked gedaan.

Was mid met tris en ging binnen 10 minuten naar 5/0. Mid killen/jungler bij red killen etc.

Altijd leuk om bij 1200 te beginnen.

Ik geloof niet in meta@1200, we hadden een tryn, twitch, kayle, shen en mijn tristana en we stompte hard. Tot 1400 ga ik in champs select gewoon spammen dat iedereen ze beste champs moet kiezen.(als je maar een iniater hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Anoniem: 155599 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 08:23:
Wanneer komen die ryze changes?
Toen ik die champ begon te spelen maanden geleden dacht ik altijd dat ze wel klaar met hem waren, immers hij was al zo oud en kost maar 450 IP. En op het niveau dat ik hem speelde zag je hem amper, er waren immers veel sexier mids.
Ik vermoed dat hij nog steeds een prominente Mid pick gaat blijven. Gisterenavond zag ik bij Scarra dat hij al standaardban was, maar dat kan misschien ook gewoon zijn omdat hij nog maar net bewerkt is.

Sowieso zijn de changes geen directe nerf (damage blijft +- hetzelfde), maar ga je gewoon minder tanky bouwen en meer AP. Het zal even duren voor de builds aangepast zijn, maar hij zal meer damage doen en minder tanky zijn denk ik.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Wel relaxed dat zijn AA animatie is verbeterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Baristo schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 09:05:
Tristana!

Gisteren mijn 2e account op lvl 30 gekregen en een potje ranked gedaan.

Was mid met tris en ging binnen 10 minuten naar 5/0. Mid killen/jungler bij red killen etc.

Altijd leuk om bij 1200 te beginnen.

Ik geloof niet in meta@1200, we hadden een tryn, twitch, kayle, shen en mijn tristana en we stompte hard. Tot 1400 ga ik in champs select gewoon spammen dat iedereen ze beste champs moet kiezen.(als je maar een iniater hebt)
Speelde je AP Tristana dan? Zoja zou je eens build + tips kunnen geven voor skills etc :)
Zag laatste paar keer vaker AP tristana en was zwaar verrast over de dmg

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

kijk, zo carry je games:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/756665/vayne.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Of bedoel je, zonder janna was het niet gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
GJ nasus, best netjes 122 cs vs een vlad top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-06 21:17

Snappie88

Mr. Hollywood

Kijk, die Udyr snapt 'm, nette ganks + kill voor de lanes!

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Brand won z'n lane mooi!

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat nasus indirect wel een goeie counter is tegen vlad, hij kan er iig goed voor zorgen dat hij minimaal 50% van zen leven afneemt met 1 skill combo, zeker early agressieve play zal hem easy pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-05 00:34
speedzor schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 23:45:
[...]

Toevallig vandaag een trollpick AD kayle bot gehad, die kerel deed het er nog goed mee. Echter was dat de eerste AD kayle die ik in maanden gezien heb. Als Kayle al gespeeld wordt, dan is het op top lane en zelfs dat komt bijna niet voor.
Tot voor kort was Kayle jungle nog een af en toe voorkomende pick in het Amerikaanse High Elo, maar ik zie ze sindsdien ook maar weinig.

Dus ze kan zeker sterk zijn, maar ze wordt bijna niet gespeeld. Misschien is dat ook deels haar sterkte: niemand weet hoe ze ertegen moeten spelen, wat haar CDs zijn, waar haar damage uit komt, etc.

Edit: sowieso kun je vanaf 1800+ alles spelen wat je wilt zolang het maar geen eve is. Bijna niemand doet moeilijk over een ongewone pick, dus je gaat je kayle kunnen nemen als je dat wilt.
Maar van zodra het wat slecht gaat, gaat iedereen wel beginnen met klagen. Zorg er dus voor dat je Kayle goed kunt spelen en je gaat ze ook daadwerkelijk kunnen spelen van zodra je hoger bent. Ik zie het niet voorkomen dat je veel games zonder getroll gaat kunnen beginnen als je AD kayle in een lager elo speelt.
Ik ben sindskort ook begonnen met Kayle top spelen. Inderdaad al twee keer gehad dat mensen queue dodgen omdat ze er niet van overtuigd waren dat Kayle een goede pick was. Maar gezien ik zo makkelijk champs zoals Riven kan zonen top denk ik dat dat niet lang meer zal duren. Denk dat je wel gelijk hebt dat het feit dat ze bijna nooit gespeeld wordt mee helpt in top lane winnen.

Begrijp eigenlijk niet waarom ze niet eerder als goede top champ naar voren is gekomen als je kijkt naar haar skill set. Het is niet al te moeilijk om met haar onder haar tower te farmen met ranged E. Ze heeft een escape in haar W, dus zeker als je een ward hebt is er geen reden om gegankt te worden. Een slow die extra damage geeft, dus Garen heeft ook problemen met je. Tenslotte kan ze ook nog tower diven met haar ult...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo had ik ook wel meerdere potjes met Tristana gisteren. Overigens kwam ik dan ook wel de meest rare bot lane combo's tegen. (Lee Sin & Poppy bot, anyone?)

Leona i.c.m. Tristana bot lane blijft ook wel erg lekker hoor. Die CC.. te episch.

Overigens heeft jouw Support daar z'n rol ook aardig goed vervult als ik dat zo zie, 8 assist, 'slechts' 7 minions. Je hele team deed het volgens mij best netjes als ik dat zo zie.

Kayle is wel weer een upcoming champ, die zie ik steeds meer als picks tevoorschijn komen. Ook al een paar keer gehad voor aggressive lane op bot i.c.m. Ashe of Tristana is dat best een pijnlijke lane!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

hmm ja, al was nasus later wel flink aan het towerdiven. Maar deze game was wel een aardige steamroll, udyr had meteen bot geganked en soraka gepakt en later had ik kog maw best mooi gekilled. Brand had een kill kunnen pakken op bot en we hadden oranna in onze jungle gepakt toen ze wilde ganken.

replay: http://www.leaguereplays.com/replays/match/406429/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
Anoniem: 393088 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 09:23:
Zo had ik ook wel meerdere potjes met Tristana gisteren. Overigens kwam ik dan ook wel de meest rare bot lane combo's tegen. (Lee Sin & Poppy bot, anyone?)

Leona i.c.m. Tristana bot lane blijft ook wel erg lekker hoor. Die CC.. te episch.

Overigens heeft jouw Support daar z'n rol ook aardig goed vervult als ik dat zo zie, 8 assist, 'slechts' 7 minions. Je hele team deed het volgens mij best netjes als ik dat zo zie.

Kayle is wel weer een upcoming champ, die zie ik steeds meer als picks tevoorschijn komen. Ook al een paar keer gehad voor aggressive lane op bot i.c.m. Ashe of Tristana is dat best een pijnlijke lane!
Tristana kan gewoon heerlijke burst leveren. Wat ik me wel afvroeg, is haar healing reduction van E in combinatie met Ignite 100%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Ik denk het niet, en als het wel zou stacken dan zou het naar de 75% gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-06 21:17

Snappie88

Mr. Hollywood

Het probleem is alleen, dat er normaliter een bruiser top staat. Je moet dus je setup aanpassen om zodoende een extra bruiser ergens te plaatsen. Denk bijvoorbeeld aan een Galio mid, gecombineerd met een sterke jungler.

Edit: aansluitend op het Kayle top verhaal.

[ Voor 9% gewijzigd door Snappie88 op 02-05-2012 09:29 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
Snappie88 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 09:29:
Het probleem is alleen, dat er normaliter een bruiser top staat. Je moet dus je setup aanpassen om zodoende een extra bruiser ergens te plaatsen. Denk bijvoorbeeld aan een Galio mid, gecombineerd met een sterke jungler.
Misschien is dat in hoger ELO zo, maar op en rond 1200 is het misschien zelfs een beter idee om 2 AD carries te hebben. Ik neem iig aan dat het over Kayle gaat ;) mocht het om iniaten gaan dan kan dat nog enigzins met je ult.
Nutral schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 09:28:
Ik denk het niet, en als het wel zou stacken dan zou het naar de 75% gaan.
Volgens mij is het ook niet zo. Tenminste, ik heb het nog niet zo ervaren... iemand die het kan onderbouwen?

[ Voor 21% gewijzigd door broc85 op 02-05-2012 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Nope, het stackt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
broc85 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 09:30:
[...]

Misschien is dat in hoger ELO zo, maar op en rond 1200 is het misschien zelfs een beter idee om 2 AD carries te hebben. Ik neem iig aan dat het over Kayle gaat ;) mocht het om iniaten gaan dan kan dat nog enigzins met je ult.

Volgens mij is het ook niet zo. Tenminste, ik heb het nog niet zo ervaren... iemand die het kan onderbouwen?
Waarom zou je rond de 1200 dan 2 AD carries nemen?
1 thornmail en problem solved?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Laatst online: 17-02-2024
Iemand die hier AP tristana speelt? en mij wat tips kan geven qua items en skills?
Als ik haar ratio's zo zie wil ik haar graag eens als AP mid proberen :)

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
Rendiertje schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 09:44:
[...]
Waarom zou je rond de 1200 dan 2 AD carries nemen?
1 thornmail en problem solved?
Helemaal waar, maar 3/4 van de tijd gebeurd dat sowieso niet. De 4e keer is er misschien 1 tank/carry die het door heeft en toepast... maar dat is dan nog niet genoeg. Verder heb ik geen getallen, maar dacht ik dat Kayle ook magic damage doet. Weet alleen niet wat te verhouding is t.o.v. attack damage, dus dat zou verder niets hoeven uit te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Nidhiki schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 09:46:
Iemand die hier AP tristana speelt? en mij wat tips kan geven qua items en skills?
Als ik haar ratio's zo zie wil ik haar graag eens als AP mid proberen :)
hmmz ik speelde gister geen AP tris, maar AP tris kan vanaf lvl 6 squishies insagtibben met een volle combo.

Max RWEQ, en ga voor deatchap/lichbane. midgame heb je hele sterke single target combo, die lategame wat moeilijker is te gebruiken. (dus je moet snowballen, of iemand van je team moet je gaan carryen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
Baristo schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 09:51:
[...]

hmmz ik speelde gister geen AP tris, maar AP tris kan vanaf lvl 6 squishies insagtibben met een volle combo.

Max RWEQ, en ga voor deatchap/lichbane. midgame heb je hele sterke single target combo, die lategame wat moeilijker is te gebruiken. (dus je moet snowballen, of iemand van je team moet je gaan carryen)
Ik kan me ook voorstellen dat je Trist hybrid kan bouwen. Met bijvoorbeeld Trinity Force, Guinsoo's rageblade en Hextech Gunblade... dan heb je naast boots nog twee items om voor AP of AD te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 331512

broc85 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 10:02:
[...]

Ik kan me ook voorstellen dat je Trist hybrid kan bouwen. Met bijvoorbeeld Trinity Force, Guinsoo's rageblade en Hextech Gunblade... dan heb je naast boots nog twee items om voor AP of AD te gaan.
Dat is vrij waardeloos omdat je dat niet genoeg burst hebt om een carry te instagibben en te weinig ad om nuttig te zijn in fights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 351621

Trist is gewoon een AD carry. Hij mag dan prima scalen op zn abilities, maar die abilities zijn op zichzelf niet zo goed.
Met zijn w kom je dicht bij de tegenstander, wat het dus in teamfights nutteloos maakt voor damage. Zijn e heeft een erg korte range, wat het dus ook gevaarlijk maakt. Zijn ult heeft een harde knockback, waar je veel afstand mee creeert. En laten AP carrys vaak niet de snelste champs zijn..
Daarbij zijn zn cooldowns op W en E hoog.

Zijn steriods en zijn range maken van hem een late-game monster als AD carry. Zijn e maakt het een counter tegen soraka (free ignite anyone?) en door zijn positionering op W en R bijna niet aan te raken in teamfights..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
Anoniem: 351621 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 10:13:
Trist is gewoon een AD carry. Hij mag dan prima scalen op zn abilities, maar die abilities zijn op zichzelf niet zo goed.
Met zijn w kom je dicht bij de tegenstander, wat het dus in teamfights nutteloos maakt voor damage. Zijn e heeft een erg korte range, wat het dus ook gevaarlijk maakt. Zijn ult heeft een harde knockback, waar je veel afstand mee creeert. En laten AP carrys vaak niet de snelste champs zijn..
Daarbij zijn zn cooldowns op W en E hoog.

Zijn steriods en zijn range maken van hem een late-game monster als AD carry. Zijn e maakt het een counter tegen soraka (free ignite anyone?) en door zijn positionering op W en R bijna niet aan te raken in teamfights..
Geloof dat Trist een zij is ;) en denk dat ShoockNoock inderdaad ook gelijk heeft. Misschien een keer proberen als troll build tijdens het smurfen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

En op naar de 1700 :D
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/756665/1600.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe speel je irelia nutral?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 457037

Gisteren Fiora gekocht.

Iemand nog wat tips? :)

xLenario

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 457037 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 10:24:
Gisteren Fiora gekocht.

xLenario
Troll build: bers. greaves, bloodthirster en dan massive Tiamat stacken. Gegarandeerd een lol moment in teamfights hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Anoniem: 457037 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 10:24:
Gisteren Fiora gekocht.

xLenario
Niet spelen :-)

Meer serieus, Fiora is alleen viable als jungler of top. maar is meer een counterpick (en wordt makkelijk counterpicked) dan een champ die je in alle gevallen kan gebruiken. Hou er rekening mee dat Fiora vrij squishy is van zichzelf dus een lastige champion voor vroege sustain. Echter als je die beginfase overleeft dan tegen mid/endgame wordt ze úber sterk, vergeet niet af en toe wat kills te geven aan je teammaten want dat zie ik wel vaak, een fiora met 25/2 en teammaten met 1/1 - 3/8 en dan speel je een soort solo spel wat nooit goed gaat komen en waar je dus uiteindelijk verliest. (Grootste probleem met een fiora in het team in mijn beleving)

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53
Wat betreft Irelia, kan ik wel wat pointers geven:

Als je lane wat moeilijker gaat, (CS, ganks, of wat je dan ook voor problemen mag zorgen), Phil stone.

Als je je lane aan het winnen bent: rush je meteen Triforce. Anders farm je met je Phil stone tot je ook een Tri hebt.

Hierna wat meer defensieve items, Warmog is lang niet gek op Irelia + Atma's. Maar als je tegenstanders veel magical damage hebben, overweeg dan zeker een Force of Nature. Dankzij je Q kan je lekker makkelijk en vaak gap closen, en haar ult laat haar heel lang in teamfights blijven.

Wat betreft Skillbuild: R>W>Q>E De cooldown van je Q is lekker laag op level 5, gecombineerd met een Triforce en daarna meteen je W te activeren, kan je in no-time toch al flink wat damage doen. Daarnaast heb je ook je slow van je Tri + AS voor meer true damage van je W na activatie.

Een goede alternatieve build: Wit's End + Frozen Mallet, hierna bouw je de items die in je situatie wenselijk zijn. Deze build is wat goedkoper/compacter en geeft meer ruimte voor persoonlijke aanpassing.

[Edit]Fiona raad ik heel sterk af voor Solo Queue. Ze is heel erg team afhankelijk om goed te spelen. Als iemand maar hard genoeg jouw kant op staart, ben je namelijk al dood. Ja het is waar dat ze erg veel damage kan doen (net zoals Yi), maar een stun/exhaust op je, en je ontploft al gewoon. Hiervoor heb je een goed team nodig, die zorgt dat jij je ding kan doen, terwijl zij de belangrijke targets vast zetten en jij veilig je damage kan doen. Fiora is gewoon veel en veel sterker in premades en al helemaal in teams die weten hoe haar te benutten.

[ Voor 20% gewijzigd door Nazanir op 02-05-2012 10:38 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 457037

DrFlash schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 10:34:
[...]

Niet spelen :-)

Meer serieus, Fiora is alleen viable als jungler of top. maar is meer een counterpick (en wordt makkelijk counterpicked) dan een champ die je in alle gevallen kan gebruiken. Hou er rekening mee dat Fiora vrij squishy is van zichzelf dus een lastige champion voor vroege sustain. Echter als je die beginfase overleeft dan tegen mid/endgame wordt ze úber sterk, vergeet niet af en toe wat kills te geven aan je teammaten want dat zie ik wel vaak, een fiora met 25/2 en teammaten met 1/1 - 3/8 en dan speel je een soort solo spel wat nooit goed gaat komen en waar je dus uiteindelijk verliest. (Grootste probleem met een fiora in het team in mijn beleving)
Oh dat ks probleem heb ik niet, ik speel met vrienden die Ezreal,Malzahar,Rammus en meestal Master Yi hebben. Ik word vaker geksed in het begin.

Bedankt voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

pff eh, dat hangt echt gigantisch veel van de lane en team af.
Dus verschillende builds voor tegen magic of ad, tegen schalende damage en niet schalende damage, burst/sustained etc. tegen vlad top bijvoorbeeld boots + chalice

Ik zal het later nog wel uittypen

[ Voor 4% gewijzigd door Nutral op 02-05-2012 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
broc85 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 09:22:
[...]

Ik ben sindskort ook begonnen met Kayle top spelen. Inderdaad al twee keer gehad dat mensen queue dodgen omdat ze er niet van overtuigd waren dat Kayle een goede pick was. Maar gezien ik zo makkelijk champs zoals Riven kan zonen top denk ik dat dat niet lang meer zal duren. Denk dat je wel gelijk hebt dat het feit dat ze bijna nooit gespeeld wordt mee helpt in top lane winnen.

Begrijp eigenlijk niet waarom ze niet eerder als goede top champ naar voren is gekomen als je kijkt naar haar skill set. Het is niet al te moeilijk om met haar onder haar tower te farmen met ranged E. Ze heeft een escape in haar W, dus zeker als je een ward hebt is er geen reden om gegankt te worden. Een slow die extra damage geeft, dus Garen heeft ook problemen met je. Tenslotte kan ze ook nog tower diven met haar ult...
Het is ook een prima viable top denk ik zelf. Als AD carry bot zie ik het nog niet zitten, maar als top kan ze in bepaalde situaties denk ik best goed zijn. Ik zou geen Kayle picken tegen bijv. Kennen, maar verder denk ik dat een hoop tops het moeilijk hebben tegen Kayle. Alleen in de teamfights moet je wel oppassen dat je als team genoeg bruisers/tanks hebt. Je mist nu nameljik een bruiser top zoals je in de standaard teamcomps hebt.

[ Voor 6% gewijzigd door Vicarious op 02-05-2012 11:27 ]

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jt1
  • Laatst online: 24-11-2023

Jt1

Ik speel irelia:

Begin met boots of cloth armor, ligt aan de tegenstander (ad/ap) en pots.

Eerste keer terug:
ninja tabi of mercury treads
+ heart of gold of philo stone
+ ward voor top en pots (als je goede jungler heb geen ward)

daarna ga ik voor

phage
wits end

afhankelijk van het verloop
phage --> frozen mallet
phage --> triforce

Of warmog/ randuins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Item builds voor Irelia vind ik niet zo boeiend, eerder welke champs lekker zijn om tegen te spelen en welke minder en waarom vind je dit en hoe ga je om met een counterpick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Irelia kun je zo'n beetje alles op bouwen. Gewoon aanpassen aan de enemy. Ging eerst altijd vaak Triforce, maar is helemaal geen core imo. Je kunt haar ook prima met een wit's end en frozen mallet spelen met eventueel een atma's erbij. Als het goed gaat is het ook helemaal geen probleem om iets als een bloodthirster te bouwen. Tegen een makkelijke match-up in lane eventueel een doran's blade of 2 erin gooien.

Houd je in ieder geval niet vast aan builds voor haar is mijn tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 16:42
Ik vind Kayle echt geweldig, maakt mij eigenlijk niet echt uit waar ik sta met haar, stond gisteren mid met haar tegenover een Nidalee. Of die champ is zo slecht of diegene die hem speelde was echt bagger. Vooral wanneer die speer naar je toe komt is die zo makkelijk te dodgen. Potje hadden we sowieso gewonnen, want onze Janna speelt ook fantastisch. Zelfs in het gras ben je dan niet veilig :).
Team van ons was Janna,Kayle, Miss F, Vayne, Akali tegenover Fiddle,Nidalee,Brand,Hecarim en Lulu. Alleen Lulu was goed bezig en Fiddle later ook. Aan het einde riepen ze nog dat hij slecht was, maar hij had wel de meeste kills en speelde gewoon goed door goed te ganken. Wat ook grappig was dat die Brand riep van Let them burn terwijl hij zelf 2x vet snel dood was en bijna geen kills had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coase
  • Laatst online: 11-06 16:51
Is hecarim de moeite waard om ip aan te verspelen? Sterke champ met leuke skills? Ik zie hem namelijk niet zoveel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-06 13:52
zeker een sterke champion je kan hem deze week proberen dus ga je gang zou ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-12-2023
Patch dag vandaag! De spectator mode is echt super goed uitgewerkt! Mooi overzicht van gold/kills; gorte hp balken. Zelfs een directors choice camera in. je kunt nu lekker achter uitleunen, zonder dat je iets van actie mist! Het enige minpuntje is dat ik eigenlijk had gehoopt op een soort van windowed mode, zodat je chat scherm etc nog visible is. Voor de rest werkt het prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jt1
  • Laatst online: 24-11-2023

Jt1

Hoe ik irelia speel:

Ik speel irelia altijd defensief. Last hit minions, eventueel met bladesurge, zij presteert het beste dichtbij eigen turret.

Ik heb AS, AD runes, Armor pen quints, Armor en MR/per level. Eigenlijk een runepage voor mijn jungler skarner. Maar werkt prima met Irelia.

Met deze runes kan ik goed traden en met hiten style heal je voldoende om lang in lane te blijven.

Bij ganks eerst hiten style activeren dan bladesurge en equilibrium strike activeren wanneer nodig. Soms als je al close range bent wachten met bladesurge.

Ik level eerst equilibrium strike en hiten style voor lange slow/stun en heal/true damage

Couterpick is toch wel udyr en kennen denk ik, ook rumble en lee zijn lastig maar passive spelen werkt prima. Voor de rest heb ik niet echt problemen op top.

Je kan der op zo veel verschillende manieren builden dat ze redelijk tot goed standhoud tegen bijna elke champ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Anoniem: 307788 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:54:
Item builds voor Irelia vind ik niet zo boeiend, eerder welke champs lekker zijn om tegen te spelen en welke minder en waarom vind je dit en hoe ga je om met een counterpick.
Tegen vladimir is het prima te winnen, gewoon een chalice kopen voor de magic resist en de mana, daarna wits end bouwen en dan in lane gewoon op vladimir in gaan, w aanzetten en aanvallen. Probeer eerst naar hem toe te lopen en aanvallen en anders bladesurge. Komt er op neer dat je gewoon constant je burst op vladimir gebruikt en daarna op de minions blijven zodat hij niet kan healen. Vlad houd het maar 2/3 keer vol en moet dan terug of gaat dood. En aangezien vlad's early game net zo slecht is als irelia is het zo goed te doen.

Lane matchup tegen fiora, olaf of renekton is ongelovelijk moeilijk. Daarbij moet je alleen farmen en proberen de lane te freezen. wat lifesteal werkt goed om weer je leven terug te krijgen.

bij irelia moet je heel goed last hitten en dan ben je later in de game heel erg goet in teamfights. Phage/frozen mallet werkt erg goed omdat je dan kan sticken op de champion die je aanvalt en die komt dan ook niet weg.

Skills is natuurlijk eerst W dan Q, Q level je voor E omdat je een lagere cooldown erop wilt, voor vaak jumpen. Ik heb zelf armor pen, mr, armor en movement speed runes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
elo hell
ik ben klaar om eruit te gaan !
begin vorige week = 740 elo
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/sxET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Nou dat is goed toch?

Nu even doorzetten en dan kom je er nu ook niet meer in ;)

Wat doen je nu anders dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Rendiertje schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:37:
Nou dat is goed toch?

Nu even doorzetten en dan kom je er nu ook niet meer in ;)

Wat doen je nu anders dan?
niks ik heb gewoon geluk om geen feedende retards continu in mijn team te hebben :P

1 ding doe ik we anders ..
pantheon jungle = OWNAGE !
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/sxGA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ik toch nog wel frappant vindt is dat sommige mensen totaal geen besef hebben wanneer ze een fight wel of niet aan moeten gaan. Sommige duiken er gewoon echt zonder na te denken in.. daar kan ik me toch wel echt aan ergeren. Als je overduidelijk in de minderheid bent of je low health bent o.i.d. en je team gaat een teamfight aan terwijl alles er dik op wijst dat je dat nooit gaat winnen.

Veel mensen kunnen ook niet echt de damage van een bepaalde champion inschatten, blijven ze bijv. met low health in je lane hangen terwijl de tegenstander nog maar een skillshot hoeft te raken en ze hebben d'r een kill bij.

Hoe erg is dit nog op wat hogere elo's?
Vanaf welk elo wordt dit overduidelijk minder en beginnen mensen wat meer na te denken voordat ze bepaalde acties ondernemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 449923

Anoniem: 393088 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:53:
Wat ik toch nog wel frappant vindt is dat sommige mensen totaal geen besef hebben wanneer ze een fight wel of niet aan moeten gaan. Sommige duiken er gewoon echt zonder na te denken in.. daar kan ik me toch wel echt aan ergeren. Als je overduidelijk in de minderheid bent of je low health bent o.i.d. en je team gaat een teamfight aan terwijl alles er dik op wijst dat je dat nooit gaat winnen.

Veel mensen kunnen ook niet echt de damage van een bepaalde champion inschatten, blijven ze bijv. met low health in je lane hangen terwijl de tegenstander nog maar een skillshot hoeft te raken en ze hebben d'r een kill bij.

Hoe erg is dit nog op wat hogere elo's?
Vanaf welk elo wordt dit overduidelijk minder en beginnen mensen wat meer na te denken voordat ze bepaalde acties ondernemen?
Op 1670 elo kom ik dit nog regelmatig tegen.. wat voor n prutsers je soms wel niet in je team kan krijgen.
Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:36:
elo hell
ik ben klaar om eruit te gaan !
begin vorige week = 740 elo
[afbeelding]
Elo hell @ 700-900 ? :O
Meer iets van 1100-1300 ( nieuwelingen beginnen @ 1200 that's why.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben nu LoL aan het streamen; P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-06 11:12
Geen link? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan wel maar ik ben te slecht om het hier te gaan laten zien haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan wat is de toegevoegde waarden van melden dat je livestreamt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399255

waar ik soms moe van word is als je mensen hebt die de enemy volgt de halve map over terwijl hele enemy team nog leeft ...... dan worden ze heerlijk een val ingelokt waar dan de rest van de team staat te wachten ... en dan boos worden dat niemand ze hielp want die 1ne hero had nog maar 20% hp .... sommige mensen snappen het hele "im being lured into a trap" niet ... zodra mijn spidersense afgaat stop ik met achtervolgen, vaak met een glimlach want later zie je ineens allemaal enemy heroes uit de lanes komen om naar je toe te komen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393088 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:07:
Dat weet ik niet maar, zal vanavond wel linkie plaatsen want moet nu weg =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:12
Anoniem: 393088 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:07:
Ongeveer even veel als jij die erover klaagt.

Gisteren maar is begonnen met ranked spelen. Van de 4 potjes 2 verloren en 2 gewonnen. Ik kan wel merken dat alles nu in een enorme vergaarbak terecht komt. De grootste prutsers en de beste goede spelers. Klopt het dat iedereen bij de eerste ranked games zonder ommezien naar hidden elo bij elkaar word gedonderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Craven schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:10:
[...]

Gisteren maar is begonnen met ranked spelen. Van de 4 potjes 2 verloren en 2 gewonnen. Ik kan wel merken dat alles nu in een enorme vergaarbak terecht komt. De grootste prutsers en de beste goede spelers. Klopt het dat iedereen bij de eerste ranked games zonder ommezien naar hidden elo bij elkaar word gedonderd?
Pff dat hoop ik toch niet, ik heb nog geen ranked gedaan omdat ik denk dat ik te slecht ben. Maar als ik dit zo lees kan ik best een poging wagen ;)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 449923

[...]

Je word bij mensen die net zijn begonnen met ranked gegooit.
of n aantal die al een hele tijd bezig zijn maar op 1200 rating blijven steken.
Ongv 1100-1300 elo's in de eerste matches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Ik klaag nergens over, ik vraag alleen wat de toegevoegde waarden er dan van is? Zou op z'n minst een link verwachten waar ik dan op mee kan kijken. Als je er immers niks van zegt zal er in een volgende post ook geen link bij zitten.. wat naar mijn mening wel zo handig is.

Overigens bij je eerste ranked wordt volgensmij niet gekeken naar je hidden elo, en wordt er inderdaad maar gewoon wat bij elkaar gegooid. Je winsten etc. tellen immers ook los van normals. Je wordt gewoon gemixt met mensen die net beginnen met ranked spelen / 1200(?) begin elo gasten.

@Shavey dat is is inderdaad ook weer zoiets, op een begeven moment moet er toch een belletje gaan rinkelen bij de betreffende persoon dat het geen chase meer is maar een lure. Overigens wat ook hatelijk is is bijv. van die gasten die een teamfight uitrennen en de rest van 't team dus laten stikken om achter een low health bruiser aan te rennen o.i.d.
Pagina: 1 ... 7 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.