Cait is volgens mij de enige AD, waarmee je zonder armor seals zou kunnen spelen. omdat ze niet hoeft te traden. Toch zou ik het niet doen omdat AD seals zo slecht zijn.Anoniem: 420148 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 18:31:
[...]
Is ook totaal niet verstandig aangezien je uit Glyphs in feite niets haalt (like I said before, lol!2AD) en je Armor gewoon nodig hebt om trades te winnen of (on)verwachte minion aggro je niet de das omdoet.
Ligt er aan welke ik speel en hoe het gaat. Regelmatig eerst BF en zeal, dan eventueel BT of IE. Zeal geeft wat meet movementspeed. Kan handig zijn.Baristo schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 18:18:
Zijn er meer Gotters, die tegenwoordig zeal en bf gaan op hun carries ipv IE rushen?? wat ik daarna doe is meestal situanional. PD of IE hangt van mijn money flow af en de mate waarin in gefocused word. bijv, vs een olaf rush ik sowieso een PD.
Ik doe dit al een tijdje, mede door mijn MS obsessie, en het raped erg hard.
Champs waar ik dit nooit op doe zijn Cait en Ez (Corki ook niet maar die speel ik niet)
Laatst een wat afwijkende build gedaan: Last Whisper, PD, BT, 2x zeal op Cait. Dan doe je wel leuke damage
[ Voor 3% gewijzigd door spookz0r op 27-04-2012 19:26 ]
Hangt ervan af, als ze veel met hun skills doen die schalen met AD (neem bijv Graves zijn Q + Ult), dan neem ik zeker een BT + Zeal/PD.
Maar op een Tryndamere, zal ik zeker IE + PD nemen, en een beetje lifesteal (scepter, later upgraden).
Hangt ervan af of mijn champ beter schaalt met AD of Crit, en of ik wat extra survivability nodig heb. BT is namelijk een stuk goedkoper dan een IE, en geeft uiteindelijk 100AD. Is maar 20 meer dan IE, maar de lifesteal helpt zeker.
Maar op een Tryndamere, zal ik zeker IE + PD nemen, en een beetje lifesteal (scepter, later upgraden).
Hangt ervan af of mijn champ beter schaalt met AD of Crit, en of ik wat extra survivability nodig heb. BT is namelijk een stuk goedkoper dan een IE, en geeft uiteindelijk 100AD. Is maar 20 meer dan IE, maar de lifesteal helpt zeker.
-
ik ben echt geen survivability aan het stacken dan hoor, maar de 30hp, improved heal en extra armor helpen gewoon met het traden. Runes gebruik ik op de yellows ook armor en op de blues mr per level, op die manier kun je beter in lane traden en die survivability is echt nodig. De MR heb je wat later in de game nodig bij bijvoorbeeld dragon fights.Baristo schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 17:18:
[...]
Ja schuldig...
en die 1.5% heeft me al heel wat kills opgeleverd.
[...]
Survivabilty stacken op een AD carry vind ik erg totaal overbodig, en een betere MS hebben is in veel situaties beter dan blindelings damage tanken.
Er is een reden dat riot je 8 punten in masteries laat zetten voor 2% movespeed, met 1 quint verdubbel je dat al (bijna) en heb echt wel een voordeel.
Die 2.25 AD , 6 armor en een beetje hp die ik mis, itemize ik later wel voor. sowieso als je 1 AA meer op de enemy krijgt door die ms quints heb je die 2.25 AD zo terug verdiend.
Maar dit is mijn speelstijl, ik zeg niet dat dit de #1 build en dat je dit zelf zou moetten doen.
Soms speel ik ook mijn carry met wat extra AS in me yellows en blues, of met 25 apen en haal ik een brutalizer (40 Apen too stronk, huehue).
Die AD rune hype is alleen maar door negative returns en easy last hitting, maar als je mid game/lane compleet domineerd (voordat de last wispers worden gekocht), maakt het vrij weinig uit.
Zelf koop ik over het algemeen eerst de berserkers,2 dorans blades en een vampiric scepter om daarna een bf te kopen, eventueel afhankelijk van de lane kan ik ook eerder een bf sword halen. Daarnaast kun je echt niet uitgaan van mid game/lane domineren want dat lukt je niet tegen mensen van gelijke skill. Als zij die armor hebben en jij niet dan verlies je de trade. Als de ap carry je in een keer opblaast omdat je 30mr hebt dan heb je ook niks aan je movement speed.
huh?Nutral schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 19:33:
[...]
ik ben echt geen survivability aan het stacken dan hoor, maar de 30hp, improved heal en extra armor helpen gewoon met het traden. Runes gebruik ik op de yellows ook armor en op de blues mr per level, op die manier kun je beter in lane traden en die survivability is echt nodig. De MR heb je wat later in de game nodig bij bijvoorbeeld dragon fights.
Zelf koop ik over het algemeen eerst de berserkers,2 dorans blades en een vampiric scepter om daarna een bf te kopen, eventueel afhankelijk van de lane kan ik ook eerder een bf sword halen. Daarnaast kun je echt niet uitgaan van mid game/lane domineren want dat lukt je niet tegen mensen van gelijke skill. Als zij die armor hebben en jij niet dan verlies je de trade. Als de ap carry je in een keer opblaast omdat je 30mr hebt dan heb je ook niks aan je movement speed.
EDIT: aha, `wat extra AS runes`, betekent 3 AS runes in glyphs en seals, niet derp mode zonder armor te spelen
[ Voor 5% gewijzigd door Baristo op 27-04-2012 20:05 ]
Niet hoeft te traden, maar je moet een flinke baas zijn wil je het geheel kunnen vermijden. En zoals ik al zei, in sommige matchups is het onmogelijk om niet te moeten traden. Denk aan een Taric in de tegenpartij. Ik zou het dus ook nooit aandurven al zou je het in theorie op Cait moeten kunnen flikken.Baristo schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 18:55:
[...]
Cait is volgens mij de enige AD, waarmee je zonder armor seals zou kunnen spelen. omdat ze niet hoeft te traden. Toch zou ik het niet doen omdat AD seals zo slecht zijn.
Ik doe het regelmatig ja. Het is heel erg afhankelijk van hoe het gaat. IE is duur om compleet te krijgen en van een zeal pak je al snel veel voordeel. Ik doe het eigenlijk op alle AD's wel maar eigenlijk vooral op AD's zonder AS steroid. Dus juist Cait en bijvoorbeeld Vayne. Of het slim is weet ik niet, maar het werkt voor mijn gevoel wel. Zodra je BF+Zeal hebt ben je echt sterk, zelfs nadat de tegenpartij zijn IE compleet heeft. Daarnaast is BF+Zeal volgens mij (even uit mijn hoofd 1650+1195?) goedkoper dan IE dus het is nog wat sneller te behalen ook.Baristo schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 18:18:
Zijn er meer Gotters, die tegenwoordig zeal en bf gaan op hun carries ipv IE rushen?? wat ik daarna doe is meestal situanional. PD of IE hangt van mijn money flow af en de mate waarin in gefocused word. bijv, vs een olaf rush ik sowieso een PD.
[ Voor 3% gewijzigd door Cloud op 27-04-2012 20:28 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
op vayne koop ik eigenlijk altijd een bloodthirster, omdat je Q heel hard schaalt van attack damage en je eigenlijk wel genoeg damage hebt zo.
Kog maw is eigenlijk de enige champion waar ik early attack speed op zou kopen, als je langzamer aanvalt maar wel veel meer pijn doet per attack is het eigenlijk ook wel prima.
Als je een zeal koopt hebt je niet zoveel plek meer over om de rest van je items af te maken.
Ik zou zelfs durven zeggen dat attack damage early beter schaalt dan attack speed op vayne. Tumble reset je autoattack en voegt 50% van je damage toe en heeft een cooldown van 2 seconden.
Kog maw is eigenlijk de enige champion waar ik early attack speed op zou kopen, als je langzamer aanvalt maar wel veel meer pijn doet per attack is het eigenlijk ook wel prima.
Als je een zeal koopt hebt je niet zoveel plek meer over om de rest van je items af te maken.
Ik zou zelfs durven zeggen dat attack damage early beter schaalt dan attack speed op vayne. Tumble reset je autoattack en voegt 50% van je damage toe en heeft een cooldown van 2 seconden.
[ Voor 18% gewijzigd door Nutral op 27-04-2012 20:34 ]
Anoniem: 420148
Hoezo niet traden? Een aggressieve tegenstander die kan jou echt wel raken als dat moet. Trist, Kog, Ez kunnen je qua range wel hebben/poken en een aggressieve support zal ook weinig moeite hebben met van jou een doelwit maken (Taric/Ali).Baristo schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 18:55:
[...]
Cait is volgens mij de enige AD, waarmee je zonder armor seals zou kunnen spelen. omdat ze niet hoeft te traden. Toch zou ik het niet doen omdat AD seals zo slecht zijn.
Deze heb ik volgens mij nog niet voorbij zien komen:
Ja ja, spectator mode komt eraan. Ziet er verrekte goed uit! Heel goed afgewerkt en er schijnt over alles nagedacht te zijn. Zitten zelfs dingen in die ik nog niet gezien heb in de spectator mode van de afgelopen toernooien.
Ja ja, spectator mode komt eraan. Ziet er verrekte goed uit! Heel goed afgewerkt en er schijnt over alles nagedacht te zijn. Zitten zelfs dingen in die ik nog niet gezien heb in de spectator mode van de afgelopen toernooien.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Heel mooi gedaan, zeker met de mogelijkheid om te kunnen springen tijdens het spel zelf. De brug naar geïmplementeerde replays is nu zo goed als overbrugt
Inderdaad echt zeer compleet zo te zien, eigenlijk ook onmisbaar in een game zoals deze waar ook veel tournaments van gehouden worden.
Het is straks dus mogelijk om vooruit en terug te springen in spectator mode. Als dat al mogelijk is dan is de stap naar een replay mode snel gemaakt lijkt mij. Ik verwacht dan ook een officieel replay systeem binnen een relatief korte tijd.
[ Voor 3% gewijzigd door Convo op 27-04-2012 23:50 ]
http://www.reddit.com/r/l...agequit_during_tcm_vs_m5/
En dat was dus het einde van m5? Een GP die ragequit tijdens een tournament game. en zn team die hem vervolgens report. + (volgens mij was het alex ich) die zei dat ze niet meer met hem wouden spelen
en dan ook nog een Diamondprox die dit soort dingen doet aftergame:
En dat was dus het einde van m5? Een GP die ragequit tijdens een tournament game. en zn team die hem vervolgens report. + (volgens mij was het alex ich) die zei dat ze niet meer met hem wouden spelen
en dan ook nog een Diamondprox die dit soort dingen doet aftergame:

http://www.reddit.com/r/l...agequit_during_tcm_vs_m5/
Hier wat meer info over de ragequit. Blijkbaar was het GoSu Pepper (hun bekendste rager). Toen ik enkele maanden terug met hem 1x een game gespeeld heb was hij inderdaad ook opgevallen als een rager, dus het verbaasd me niets dat zoiets gebeurd.
Hier wat meer info over de ragequit. Blijkbaar was het GoSu Pepper (hun bekendste rager). Toen ik enkele maanden terug met hem 1x een game gespeeld heb was hij inderdaad ook opgevallen als een rager, dus het verbaasd me niets dat zoiets gebeurd.
Anoniem: 243552
Hell yeah, spectator mode 
Ik kijk er naar uit dat er ook commentaar geïntegreerd word (bij toernooien dus)
Ik kijk er naar uit dat er ook commentaar geïntegreerd word (bij toernooien dus)
Ben ik de enige die helemaal niet kan inloggen? Als ik inlog dan komt mijn naam er niet te staan, kan ik geen stats zien en geen game starten
.
http://euw.leagueoflegends.com/board/announcement.php?f=2Summoners!
Over the last couple of weeks we’ve been working hard to resolve a few issues that have been affecting your experience in-game. We’ve had our Top Men here at Riot Games killing themselves ever since the Hecarim release to do whatever necessary to fix the problems, including releasing two hotfixes and numerous network infrastructure changes. Our warriors of technology will continue to find and slay these issues impacting your time on the Fields of Justice. We take these issues very seriously and our ultimate objective is an awesome and stable game experience.
We know that these recent issues have created some negative experiences for our players in Europe, and we apologize. As a thanks for your continued patience we’re going to send you a 10-win IP boost. Boosts can take up to 48 hours to make it out to everyone, so sit tight! We anticipate that all boosts should be issued by April 30th at 4am GMT. Please note: only summoners that have played a game in the last 30 days will qualify for this..
Thank you again for your patience, and thank you for playing League of Legends.
TL;DR: You’ve stuck with us this week; have a 10-win boost!
Anoniem: 331512
Goede patch, ik twijfel alleen over ryze. die MS boost ziet er wel echt gruwelijk uit.
Toevallig wilde gisteren boosts gaan kopen nog even mee gewacht en nu van Riot die boost gekregen. Nice
Echt OMG.. Ik had net echt de ergste game ooit..
Ik zit op hecarim jungle.. we staan met 3 man rond blue (ik + bot) en we worden door alle 5 geinvade.. We verliezen blauw, maar niemand dood (well recall nodig)..
Daarna ga ik wolves, wraiths, red, waar ik geganked word door hun jungle + top (geen ss).. Op dat moment loop ik dus zeker 2 of 3 levels achter.. En direct natuurlijk geflamed dat ik first kill "weggaf"..
De rest van de match werden al onze blues geinvade door hun jungler + mid (maar ik kreeg totaal geen support van onze mid)..
Vervolgens gaat vanaf een lvl of 7 onze mid vrolijk steeds wraiths + wolves halen.. En onze top ging rood halen.. Maar ohjee als ik een minion van top of mid aanraakte..
Ik wist dus ecth niet meer wat ik moest doen
Iemand tips voor deze situatie waar je eigen blauw steeds gejat wordt?
Ik zit op hecarim jungle.. we staan met 3 man rond blue (ik + bot) en we worden door alle 5 geinvade.. We verliezen blauw, maar niemand dood (well recall nodig)..
Daarna ga ik wolves, wraiths, red, waar ik geganked word door hun jungle + top (geen ss).. Op dat moment loop ik dus zeker 2 of 3 levels achter.. En direct natuurlijk geflamed dat ik first kill "weggaf"..
De rest van de match werden al onze blues geinvade door hun jungler + mid (maar ik kreeg totaal geen support van onze mid)..
Vervolgens gaat vanaf een lvl of 7 onze mid vrolijk steeds wraiths + wolves halen.. En onze top ging rood halen.. Maar ohjee als ik een minion van top of mid aanraakte..
Ik wist dus ecth niet meer wat ik moest doen
Currently playing: MTG Arena (PC)
De entrances van je jungle warden, bot ward waarschijnlijk al 1tje en dan zul je als top niet ward toch zelf maar de rest moeten warden. Als alleen blauw gepakt word kun je in ieder geval die warden.
En alle buffs timen.Nutral schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 11:55:
De entrances van je jungle warden, bot ward waarschijnlijk al 1tje en dan zul je als top niet ward toch zelf maar de rest moeten warden. Als alleen blauw gepakt word kun je in ieder geval die warden.
Vind ik ook zo vervelend he. ga je als midlaner botlane ganken haalt daar 2 kills op ofzo en tegelijk gank de enemy midlaner top. Sorry hoor maar wanneer ik botlane aan het diven ben oid en 5% hp over heb ben ik minder bezig met typen. En klagen dat ze dan doen..speedzor schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 12:07:
En op de map letten. Niemand moet ss zeggen, als je geganked wordt is het jouw fout.
Ook een grote irritantie is midlaners die het hebben over gecamped worden, maar niet warden, of hoogstens een zijde en vaak ook gewoon blijven pushen.
Ik had blue geward en ik was er elke keer precies als blue spawnde, maar 2vs1 na een slechte start door hun invasion kan ik 1vs2 niks doen als mijn team niet helpt (zelfs niet als ik 30 seconde voor blue spawn vraag om hulp en men gewoon lekker rustig door blijft farmen in hun eigen lane, terwijl mid duidelijk ziet dat de andere mid richting onze blue gaat)..speedzor schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 12:07:
En op de map letten. Niemand moet ss zeggen, als je geganked wordt is het jouw fout.
En ik kijk altijd op de map alleen al om te zien waar er misschien een mogelijkheid komt tot ganken.. Dus ga nu niet zeggen dat ik helemaal geen map awareness heb, want daar let ik altijd op.. Maar ik verwachte idd op dat moment niet dat top al die tijd op mij stond te wachten ergens in de buurt van rood.. Terwijl mijn top bijna in hun turret zit.. Ik ging erop dat moment vanuit dat hun top gerecalled was, omdat ik niks van mijn top gehoord had..
Beetje jammer dat als ik hier om advies vraag (ik geef zelf al aan dat het een van mijn slechste matches was en dus graag wilde verbeteren) en mensen alleen zo lullig komen reageren.. zeg dan niks...
Ik wilde alleen graag weten wat jullie doen als je tegenstander het voor jou onmogelijk maakt om je eigen blue te houden/hebben (omdat je geen support krijgt van team), gewoon doorgaan met jungelen? Rond top blijven hangen? Of iets anders?
[ Voor 17% gewijzigd door Uhmmie op 28-04-2012 13:10 ]
Er was niks lulligs bedoelt hoor. Je hebt zelf niks gezegd over warden/timen in je originele post, dat was het beste advues wat we daaruit konden geven. Maar zo te zien waren je mid en top nogal assholes, dan kun je op die dingen na er niks aan doen.Uhmmie schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 13:06:
[...]
Ik had blue geward en ik was er elke keer precies als blue spawnde, maar 2vs1 na een slechte start door hun invasion kan ik 1vs2 niks doen als mijn team niet helpt (zelfs niet als ik 30 seconde voor blue spawn vraag om hulp en men gewoon lekker rustig door blijft farmen in hun eigen lane, terwijl mid duidelijk ziet dat de andere mid richting onze blue gaat)..
En ik kijk altijd op de map alleen al om te zien waar er misschien een mogelijkheid komt tot ganken.. Dus ga nu niet zeggen dat ik helemaal geen map awareness heb, want daar let ik altijd op.. Maar ik verwachte idd op dat moment niet dat top al die tijd op mij stond te wachten ergens in de buurt van rood.. Terwijl mijn top bijna in hun turret zit.. Ik ging erop dat moment vanuit dat hun top gerecalled was, omdat ik niks van mijn top gehoord had..
Beetje jammer dat als ik hier om advies vraag (ik geef zelf al aan dat het een van mijn slechste matches was en dus graag wilde verbeteren) en mensen alleen zo lullig komen reageren.. zeg dan niks...
Als dit gebeurt (en dit geldt eigenlijk voor je hele verhaal) geef ik aan bij mijn team dat ik in AFK farm mode ga omdat ik zo ver achter lig en niet meer (counter)gank of bufs voor ze lever.Uhmmie schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 11:52:
Willen ze ganks of bufs zullen ze moeten helpen.
Ga die bufs ook niet contesten als je zo ver achter ligt en de vijandige jungler krijgt wel hulp, ga liever counterjunglen en een kampje stelen terwijl zij je buf nemen. Blijf gewoon clearen en gebruik de tijd die je zo overhoudt om zo veilig mogelijk te counterjunglen of een lane te houden onder voorwaarde dat je XP en farm kunt nemen.
Zo gauw de vijandige jungler ganked ga jij counterjunglen. Hierdoor leg je een deel van de pressie op jouw jungle terug bij de lanes door simpelweg geen engages aan te gaan. Leg aan je team uit dat ze die jungle pressie terug krijgen als jij hulp krijgt.
Blijf wel warden en aan objective control doen.
Anoniem: 155599
Kun je voorstellen hoe ik me voel. Ik verberg mijn lack of skill op 1550 elo met redelijke support en ryze. Nu gaat 50% van mijn ranked play opties de deur uitAnoniem: 331512 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 11:29:
[...]
Goede patch, ik twijfel alleen over ryze. die MS boost ziet er wel echt gruwelijk uit.
Njah mss word het zo'n soraka change die uiteindelijk erg meevalt.
Het feit dat jij "(geen ss)" zegt, betekent dat dat om de één of andere reden van belang was waarom jij stierf. Als je kijkt naar de map dan zie je ook dat hun top er niet is en dan moet je voorzichtiger spelen, zo simpel is het.Uhmmie schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 13:06:
[...]
Ik had blue geward en ik was er elke keer precies als blue spawnde, maar 2vs1 na een slechte start door hun invasion kan ik 1vs2 niks doen als mijn team niet helpt (zelfs niet als ik 30 seconde voor blue spawn vraag om hulp en men gewoon lekker rustig door blijft farmen in hun eigen lane, terwijl mid duidelijk ziet dat de andere mid richting onze blue gaat)..
Ik wilde alleen graag weten wat jullie doen als je tegenstander het voor jou onmogelijk maakt om je eigen blue te houden/hebben (omdat je geen support krijgt van team), gewoon doorgaan met jungelen? Rond top blijven hangen? Of iets anders?
Dat jij er niets aan kan doen kan best zijn, maar dat betekent daarom niet dat het iemand anders z'n fout is.
Wauw, ik heb eindelijk een paar matches achter elkaar waar ik goed speel met een ad carry. Thanks to Graves Free week. Ik had heb al eens eerder geprobeerd, toen beviel die niet zo, maar nu gaat het echt al 4 matches echt lekker. Het enige waar ik nog niet helemaal uit ben is hoe je zn smokescreen in lane en in teamfights moet placen. tips?
Ik heb zo een hekel aan die clown

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Ik gaf top ook niet de schuld, ik gaf alleen aan dat ik op dat moment echt niet verwachte en ik wilde aangeven hoe ik op achterstand was gekomen.. En hoe ik vervolgens problemen had om bij te komen, door de tactieken van de tegenstanders (en het negeren hiervan door mijn team).. En ik gewoon echt opzoek was naar tips wat ik in zo'n situatie nog kon doen.. Want ik voelde echt een beetje doelloos.speedzor schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 13:50:
[...]
Het feit dat jij "(geen ss)" zegt, betekent dat dat om de één of andere reden van belang was waarom jij stierf. Als je kijkt naar de map dan zie je ook dat hun top er niet is en dan moet je voorzichtiger spelen, zo simpel is het.
Dat jij er niets aan kan doen kan best zijn, maar dat betekent daarom niet dat het iemand anders z'n fout is.
ik neem aan dat je shacco bedoelt? Dan geef ik je gelijk. Hij beïnvloed het spel enorm. Naast dat hij gewoon een free flash heeft, geeft deze hem ook invis. Wat maakt dat dan van ezreal die dat ook kan zonder invis... Natuurlijk is hij niets op het moment dat hij geen farm heeft, maar dan moet je hem echt kei en keihard counterjungelen. Ik vind geneen game waarin in een shacco tegenover me heb prettig om te spelen. Je bent con-ti-nu op je hoede...
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Shacco inderdaad. Het vervelende begint pas dat als hij z'n tweede ik gaat summonen. Dan heb ik 't wel eens behoorlijk lastigIIsnickerII schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 14:58:
[...]
ik neem aan dat je shacco bedoelt? Dan geef ik je gelijk. Hij beïnvloed het spel enorm. Naast dat hij gewoon een free flash heeft, geeft deze hem ook invis. Wat maakt dat dan van ezreal die dat ook kan zonder invis... Natuurlijk is hij niets op het moment dat hij geen farm heeft, maar dan moet je hem echt kei en keihard counterjungelen. Ik vind geneen game waarin in een shacco tegenover me heb prettig om te spelen. Je bent con-ti-nu op je hoede...
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Houston there is drama incoming.
WetdreaM heft een nieuw team gemaakt. kijken hoe lang leven dit team gaat hebben.
Angush (top)
WetDreaM (jungle)
Lil Jon Smith (mid)
DOTA PRO (ad)
Kujaa (support)
Incoming drama alert
WetdreaM heft een nieuw team gemaakt. kijken hoe lang leven dit team gaat hebben.
Angush (top)
WetDreaM (jungle)
Lil Jon Smith (mid)
DOTA PRO (ad)
Kujaa (support)
Incoming drama alert
[ Voor 25% gewijzigd door blamauci op 28-04-2012 15:39 ]
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
Stopped reading after Wetdreamblamauci schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 15:37:
Houston there is drama incoming.
WetdreaM heft een nieuw team gemaakt. kijken hoe lang leven dit team gaat hebben
Incoming drama alert

Ik heb medelijden met DOTA PRO en Kujaa
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
Same here, ik vermoed vanwege de serverproblemen afgelopen week.
Wat vinden jullie van het hele verhaal dat skins een echt voordeel bieden? Ik begreep dat de animatie op een van de teemo skins een beetje voorliep of achterliep oid. En hij dus zo moeilijker te raken was?
Maar afgezien van dat vermoeden. Wat vinden jullie van de psychologische voordelen? Zou het echt effect hebben op wat de tegenstander van je verwacht. En misschien zijn handelingen aanpassen (bewust of onbewust) omdat je een skin hebt? En zou dat uberhaupt voordelig zijn voor jou?
Low level zal het sowieso best zijn voordelen hebben. Players zijn dan eerder geneigd om je te mijden. Bij de hogere levels is dat sowieso minder denk ik. Maar ik persoonlijk denk niet dat de voordelen compleet weg zijn. Het zal misschien niet heel erg veel verschillen. Maar je bent toch imposanter. En dat heeft toch wel een effect op de tegenstander. Daarnaast zit ik bij sommige skins te twijfelen wie nou wie is. Ik heb champs wel is door elkaar gehaald.
Wat vinden jullie van het hele verhaal dat skins een echt voordeel bieden? Ik begreep dat de animatie op een van de teemo skins een beetje voorliep of achterliep oid. En hij dus zo moeilijker te raken was?
Maar afgezien van dat vermoeden. Wat vinden jullie van de psychologische voordelen? Zou het echt effect hebben op wat de tegenstander van je verwacht. En misschien zijn handelingen aanpassen (bewust of onbewust) omdat je een skin hebt? En zou dat uberhaupt voordelig zijn voor jou?
Low level zal het sowieso best zijn voordelen hebben. Players zijn dan eerder geneigd om je te mijden. Bij de hogere levels is dat sowieso minder denk ik. Maar ik persoonlijk denk niet dat de voordelen compleet weg zijn. Het zal misschien niet heel erg veel verschillen. Maar je bent toch imposanter. En dat heeft toch wel een effect op de tegenstander. Daarnaast zit ik bij sommige skins te twijfelen wie nou wie is. Ik heb champs wel is door elkaar gehaald.
[ Voor 88% gewijzigd door Craven op 28-04-2012 18:39 ]
Anoniem: 307788
Dan krijg je dat je met geld voordeel kunt kopen en dat is oneerlijke concurrentie.Craven schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 18:34:
Volgens mij snap je het niet helemaal. De vraag was of je denkt dat skins een (psychologisch) voordeel bieden.
Ik denk het wel mensen denken toch dat je een "betere/meer ervaren" speler bent.
Don't trust an atom, they make up everything.
teemo cottontail beweegt in het begin van zijn loop animatie iets sneller geloof ik door de huppel, zijn geruchten iig.
Skins vind ik niet echt imposant maar het schept wel verwachtingen als je een skin ziet en al helemaal als hij legendary is, iemand is blijkbaar zo goed in die champ dat het een favoriet is en hij er skins voor haalt.
Nu ik er nog over nadenk, sommige skins zorgen er wel voor dat je beter word, een cottontail teemo is nog vervelender als een gewone alleen al omdat hij er zo irritant ziet. Irritatie bij enemy = flamen = demotiverend = win
Skins vind ik niet echt imposant maar het schept wel verwachtingen als je een skin ziet en al helemaal als hij legendary is, iemand is blijkbaar zo goed in die champ dat het een favoriet is en hij er skins voor haalt.
Nu ik er nog over nadenk, sommige skins zorgen er wel voor dat je beter word, een cottontail teemo is nog vervelender als een gewone alleen al omdat hij er zo irritant ziet. Irritatie bij enemy = flamen = demotiverend = win
Grotendeels van de tijd kijk ik niet naar tegenstander's skins. Ik kijk meestal naar de healthbars, items, cs etc. van de tegenstander. Soms valt de skin mij wel heel erg op en dan denk ik van: ''Oh, die kerel heeft geld uitgegeven aan dit spel, hij heeft vast veel plezier aan dit spel en hij speelt het vast ook erg veel, dus hij zou in principe erg goed kunnen zijn''.Craven schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 18:34:
Als ze bij low levels je mijden, kan het ook een nadeel hebben dat je een skin hebt, omdat ze natuurlijk low levels zijn en die zijn vrijwel altijd bagger (behalve ik ^^), dus ze weten nooit (bijna) wat je in staat bent te doen, daarom is het dan ook slimmer om je te mijden.
Psygologische voordeel: Nee dat krijg(en) ze (je) niet.
Sinds een paar dagen heb ik besloten om standaard als laatste te locken in games (normals), zodat ik me ook niet meer kan ergeren als ik aangeef dat ik top wil en er iemand anders na mij ook een top-pick lockt.
Ik pak dan gewoon de rol die overblijft en ik kan het eigenlijk iedereen aanraden
Het scheelt veel irritatie en je leert er ook nog eens een hoop van.
Het spelletje is voor mij in ieder geval weer een stuk leuker geworden zo!
Ik pak dan gewoon de rol die overblijft en ik kan het eigenlijk iedereen aanraden
Anoniem: 384763
Het gaat om de astronaut teemo waar de animatie iets verschilt van de andere skins waardoor skillshots 'gemakkelijker' kunnnen missen als je de andere models gewend bent. Valt over te discussiëren of dit inderdaad veel scheelt.Anoniem: 243552 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 20:01:
teemo cottontail beweegt in het begin van zijn loop animatie iets sneller geloof ik door de huppel, zijn geruchten iig.
Anoniem: 454778
Doe ik ook vaak maar dan heb je soms van die clowns die continu wijzigen waardoor je soms op het laatste moment snel moet kiezen...Azaruc schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 20:45:
Sinds een paar dagen heb ik besloten om standaard als laatste te locken in games (normals), zodat ik me ook niet meer kan ergeren als ik aangeef dat ik top wil en er iemand anders na mij ook een top-pick lockt.
ik speel best veel mid en zie em elke keer aankomen omdat hij vanuit de bush flashed en dan kun je horen en de oranje wolkjes zien en dan is het dus easy om ven een stukje terug te lopen naar turretOuterspace schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 15:28:
[...]
Shacco inderdaad. Het vervelende begint pas dat als hij z'n tweede ik gaat summonen. Dan heb ik 't wel eens behoorlijk lastig
maar met shaco bij de enemy is het toch niet heel makkelijk om te pushen of je moet weten waar hij is
~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~
Doe ik ook best vaak alleen soms heb ik net een champ gekocht en dan wil ik die natuurlijk spelen of andere redenen en dan speel ik toch liever iets anders dan wat er overblijftAzaruc schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 20:45:
haha, mensen geloven nog steeds niet dat teemo een counter voor riven is maar zodra de enemy riven queue dodged als je teemo picked zegt het genoeg
daarom gaat een goede shaco dus ook al deceive gebruiken voor de bushes zodat je nooit het oranje wolkje kan zien.ocwil schreef op zondag 29 april 2012 @ 01:02:
[...]
ik speel best veel mid en zie em elke keer aankomen omdat hij vanuit de bush flashed en dan kun je horen en de oranje wolkjes zien en dan is het dus easy om ven een stukje terug te lopen naar turret
maar met shaco bij de enemy is het toch niet heel makkelijk om te pushen of je moet weten waar hij is
Lijkt er wel op ja, erg lekker bij het samenstellen van je team..spookz0r schreef op zondag 29 april 2012 @ 14:05:
Ligt chat er nou weer uit?
eindelijk werkt het nieuwe ref systeem dan goed
net maar gelijk mijn 9300 ip opgeeist
nu maar voor runes gaan shoppen
net maar gelijk mijn 9300 ip opgeeist
nu maar voor runes gaan shoppen
ik heb nu
flat armour runes (geel)
mana reg per lv runes (geel)
armour pen runes(rood)
magic pen runes(rood)
magic restist per lv(blauq)
ability power per lv(blauq)
quincy speed runes razor runes set(paars)
crit damage runes razor runes set(rood)
wat is een goede aanvulling? zat te denken om spell vamp (paars)
flat armour runes (geel)
mana reg per lv runes (geel)
armour pen runes(rood)
magic pen runes(rood)
magic restist per lv(blauq)
ability power per lv(blauq)
quincy speed runes razor runes set(paars)
crit damage runes razor runes set(rood)
wat is een goede aanvulling? zat te denken om spell vamp (paars)
ik heb gister ook runes geshopt
allemaal quints
1x flat ap
1x flat ad
1x ms
2x gold/10
allemaal quints
1x flat ap
1x flat ad
1x ms
2x gold/10
Vinden jullie Jax niet een beetje OP? Vooral zijn 1v2+ is erg belachelijk
net toevallig een 3vs3 gedaan met jax als tegenstander en ja hij is op xD maar ik kan er zelf niet mee opgaannukidin247 schreef op zondag 29 april 2012 @ 16:42:
Vinden jullie Jax niet een beetje OP? Vooral zijn 1v2+ is erg belachelijk
O.R.C. Black Bulls Rugby
Ik had een ongelooflijk flamende ad carry die ik moest supporten. tegen ons stonden blitz en urgot, dan weet je dat het zwaar word en dat je de bush moet mijden en altijd achter je minions. iig, ik was het flamen echt zat dus ben ik gewoon AP soraka gegaan. Vriendin was olaf top en die heeft de game hard gecaried maar als ik niet AP soraka was gegaan had het veel slechter afgelopen
AP soraka tactic: walk into enemy team
qqqqqqqqqqqqqqqqq
en af en toe wat healen/silencen
http://www.lolking.net/summoner/euw/24268075#history
build niet optimaal maar ach, het werkte goed genoeg
AP soraka tactic: walk into enemy team
qqqqqqqqqqqqqqqqq
en af en toe wat healen/silencen
http://www.lolking.net/summoner/euw/24268075#history
build niet optimaal maar ach, het werkte goed genoeg
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 243552 op 29-04-2012 18:56 ]
Na veel te lang alleen maar Bot games te hebben gespeeld, probeer ik sinds 2-3 dagen elke dag op zijn minst één normal game te doen. Ik heb sindsdien 3 games gewonnen en 2 verloren.
Mijn nieuwste (aan)winst:
http://i79.photobucket.com/albums/j127/Pimorez/3a0f6ae1.png
Mijn god wat ging die game lekker.. Vanaf het begin af aan op mid lane de game onder mijn duimen gehad. Morgen weer
Mijn nieuwste (aan)winst:

http://i79.photobucket.com/albums/j127/Pimorez/3a0f6ae1.png
Mijn god wat ging die game lekker.. Vanaf het begin af aan op mid lane de game onder mijn duimen gehad. Morgen weer
[ Voor 8% gewijzigd door Pimorez op 30-04-2012 00:22 ]
Anoniem: 399205
lol die tryn build
moehahahaha
ik heb even mn EU west account van onder het stof gehaald summoner lvl 6
had die nog van toen ik begon en niet doorhad dat mn clan op NA zat
DarkCorvuz is the name
als iemand eens met me wil spelen
zo grappig om noobs te stompen met yi
lekker snowballen
moehahahaha
ik heb even mn EU west account van onder het stof gehaald summoner lvl 6
had die nog van toen ik begon en niet doorhad dat mn clan op NA zat
DarkCorvuz is the name
als iemand eens met me wil spelen
zo grappig om noobs te stompen met yi
lekker snowballen
Ach, da's niets. M'n (nieuwe
) vriendinnetje aan het LoL gebracht, summoner level 2 en ze heeft gisteravond twee potjes tegen bots gedaan (met medespelers). Daar zie je pas het uitschot van de samenleving, en mensen die gewoon niet logisch na kunnen denken. Nu hadden zij natuurlijk niet zo'n geweldige mentor met zo'n ongelofelijk lekker lichaam naast zich zitten om hen te onderwijzen, maar het taalgebruik (en de AFK-ratio) zei genoeg.
Ze vond 't alleen wel een beetje saai, dus geloof dat ik haar maar snel tegen menselijke tegenstanders moet plaatsen. Tegen bots is ook wel saai eerlijk gezegd (ook al verloren ze hard
).

Ze vond 't alleen wel een beetje saai, dus geloof dat ik haar maar snel tegen menselijke tegenstanders moet plaatsen. Tegen bots is ook wel saai eerlijk gezegd (ook al verloren ze hard
Surfin' paradise!
Gisteren Xerath gekocht en ik vind hem echt geweldig, lekker lange poke en super damage. Mijn eerste match was tegen een kassadin, normaal een hel maar het viel mee, ryze own je hard, vooral early en door je enorme hoeveelheid magic pen blijft de dmg wel hoog. Ahri is daarintegen toch wel een stuk moeilijker, ze staat zo bij je en als je locus of power activeerd is haar charm zo geland.
Deze houden we er in, nu nog even oefenen met kills securen want ze komen te vaak weg met te weinig health
Deze houden we er in, nu nog even oefenen met kills securen want ze komen te vaak weg met te weinig health
Ik ben hem sinds gisteren ook beginnen trainen en inderdaad een enorm toffe champion. Level 5 Q + Bluebuff geeft je een enorme poke damage met slechts enkele seconde CD. In feite een Veigar Q die Aoe is, veel grote range heeft maar geen AP bijgeeft.Anoniem: 243552 schreef op maandag 30 april 2012 @ 17:43:
Gisteren Xerath gekocht en ik vind hem echt geweldig, lekker lange poke en super damage. Mijn eerste match was tegen een kassadin, normaal een hel maar het viel mee, ryze own je hard, vooral early en door je enorme hoeveelheid magic pen blijft de dmg wel hoog. Ahri is daarintegen toch wel een stuk moeilijker, ze staat zo bij je en als je locus of power activeerd is haar charm zo geland.
Nog enkele dagen oefenen en ik speel hem in ranked tegen matchups zoals kennen, TF, karthus en ryze
Anoniem: 216320
Olaf is pas een heersende Champion. Een slow, lifesteal, true damage skill. Echt heel veel tegenstanders verkijken zich op hem, chasen je naar turret toe, maar dan smijt je je hammer naar achteren en de turret doet de rest
.

Ja ik speel Tf wel eens en een xerath is echt verschrikkelijk dan. Met brand vond ik hem ook lastig, maar brand speel ik niet zoveel.speedzor schreef op maandag 30 april 2012 @ 17:49:
[...]
Ik ben hem sinds gisteren ook beginnen trainen en inderdaad een enorm toffe champion. Level 5 Q + Bluebuff geeft je een enorme poke damage met slechts enkele seconde CD. In feite een Veigar Q die Aoe is, veel grote range heeft maar geen AP bijgeeft.
Nog enkele dagen oefenen en ik speel hem in ranked tegen matchups zoals kennen, TF, karthus en ryze
inderdaad speed, lekker tegen ryze en kennen
heb ook al tegen een kennen gestaan maar omdat ik nog niet genoeg ervaring heb me de dmg om goed in te schatten wanneer ik iemand nou dood krijg. Ik was kennen keihard aan het harassen, stond ver voor in cs maar ik kreeg de kill steeds niet. Daarna kreeg kennen in een teamfight ineens drie kills en toen was het over met de pret, nja, safe farm dan maar
edit: ook zo leuk om van een afstand mensen neer te snipen als ze low health zijn of veilig vanachter een muur of vanuit de bosjes het hele team kapot knallen, kan de tegenstander jou zien als je je ult vanuit een bosje gebruikt?
heb ook al tegen een kennen gestaan maar omdat ik nog niet genoeg ervaring heb me de dmg om goed in te schatten wanneer ik iemand nou dood krijg. Ik was kennen keihard aan het harassen, stond ver voor in cs maar ik kreeg de kill steeds niet. Daarna kreeg kennen in een teamfight ineens drie kills en toen was het over met de pret, nja, safe farm dan maar
edit: ook zo leuk om van een afstand mensen neer te snipen als ze low health zijn of veilig vanachter een muur of vanuit de bosjes het hele team kapot knallen, kan de tegenstander jou zien als je je ult vanuit een bosje gebruikt?
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 243552 op 30-04-2012 19:13 ]
Zodra je schiet wel eventjes, daarna niet meer volgens mij.Anoniem: 243552 schreef op maandag 30 april 2012 @ 19:11:
Vicariously I live while the whole world dies
Anoniem: 399205
vrij epicAnoniem: 216320 schreef op maandag 30 april 2012 @ 19:27:
Binnen drie minuut nog wat al vier kills, nog nooit meegemaakt.
[afbeelding]
Anoniem: 379932
Je focussed alleen teveel op poken.Anoniem: 216320 schreef op maandag 30 april 2012 @ 19:27:
Binnen drie minuut nog wat al vier kills, nog nooit meegemaakt.
[afbeelding]
+ dat je als Teemo + Olaf ook wel een lane hebt die niet te verliezen is van Tryn en Panth. Verder wel nice daar niet van.
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 379932 op 30-04-2012 19:35 ]
Liever 4 kills dan 15 cs meerAnoniem: 379932 schreef op maandag 30 april 2012 @ 19:30:
[...]
Je focussed alleen teveel op poken.
+ dat je als Teemo + Olaf ook wel een lane hebt die niet te verliezen is van Tryn en Panth. Verder wel nice daar niet van.
Vicariously I live while the whole world dies
Dat is juist het probleem, zodra je poked weet je niet of je de kill krijgt. Als de tegenstander slim was had hij dus 0 kills en 1 cs gehad. Je kunt best poken maar doe het dan terwijl je csed.
http://www.absolutelegends.net/streams/763494/AbsoluteTV-2
Wat een start, wat een start, aAa heeft allemaal TP maar AL won de invade en hebben op 2:20 de eerst turret neer. en de eerste dragon gelijk bij de spawn
3:40 2e turret neer
lijkt wel aram
En een inhib neer op 7:20 ofzo geen inhib neer dus maar wel erug veel actie, quadra kill voor shaco
Wat een start, wat een start, aAa heeft allemaal TP maar AL won de invade en hebben op 2:20 de eerst turret neer. en de eerste dragon gelijk bij de spawn
lijkt wel aram
En een inhib neer op 7:20 ofzo geen inhib neer dus maar wel erug veel actie, quadra kill voor shaco
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 243552 op 30-04-2012 20:06 ]
Hoe weet je nou hoe het gegaan is? Tegenstander stond bij de eerste twee kills in de bush ons op te wachten. Ik gooi mijn hamer voor de zekerheid blind de bush in, daarna fight 2 vs 2 en nadat mijn cooledown van mijn hamer weer voorbij is gooi ik nog een keer; double kill. Vervolgens terug naar base door lage health (dus geen cs) en daarna weer gewoon goed een double kill gedaan, omdat ik extra armor en boots kon kopen.Anoniem: 379932 schreef op maandag 30 april 2012 @ 19:47:
[...]
Dat is juist het probleem, zodra je poked weet je niet of je de kill krijgt. Als de tegenstander slim was had hij dus 0 kills en 1 cs gehad. Je kunt best poken maar doe het dan terwijl je csed.
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 216320 op 30-04-2012 20:17 ]
Ik heb het er niet over hoe het gegaan is, ik heb het er gewoon over dat je cs mist en dat dat jammer is.Anoniem: 216320 schreef op maandag 30 april 2012 @ 20:16:
[...]
Hoe weet je nou hoe het gegaan is? Tegenstander stond bij de eerste twee kills in de bush ons op te wachten. Ik gooi mijn hamer voor de zekerheid blind de bush in, daarna fight 2 vs 2 en nadat mijn cooledown van mijn hamer weer voorbij is gooi ik nog een keer; double kill. Vervolgens terug naar base door lage health (dus geen cs) en daarna weer gewoon goed een double kill gedaan, omdat ik extra armor en boots kon kopen.
10 euro aan rp, daar gaan ze niet "echt" serieus voor spelenAnoniem: 243552 schreef op maandag 30 april 2012 @ 20:01:
http://www.absolutelegends.net/streams/763494/AbsoluteTV-2
lijkt wel aram
Dus jij gaat liever voor cs dan kills als er mogelijkheid is?Anoniem: 379932 schreef op maandag 30 april 2012 @ 20:27:
[...]
Ik heb het er niet over hoe het gegaan is, ik heb het er gewoon over dat je cs mist en dat dat jammer is.
Zolang je tegenstander door het poken ook cs mist maakt het niet veel uit.Anoniem: 379932 schreef op maandag 30 april 2012 @ 20:27:
[...]
Ik heb het er niet over hoe het gegaan is, ik heb het er gewoon over dat je cs mist en dat dat jammer is.
Dat is waar, maar toch vindt de potjes waar echt om gaat wel leuker in plaats van "troll" games.
Daar heb je gelijk in maar het is altijd mooi om te zien hoe ze een nieuwe tactiek gebruiken in dit soort matches en het resultaat daarvan
Hij praat statistiek. Jullie nietAnoniem: 216320 schreef op maandag 30 april 2012 @ 20:49:
[...]
Dus jij gaat liever voor cs dan kills als er mogelijkheid is?.
Statistisch gezien kan je beter voor de CS gaan. Op de kill spelen zal een game of twee wel lukken, maar over 100 games wint de CS het van de kills. Op de kill spelen brengt een (te) groot risico met zich mee en betaald zich vaak niet uit. CS aan de andere kant is een safe option omdat daar de controle bij jezelf ligt en niet bij het falen van je tegenstander. Dit neemt natuurlijk niet weg dat als de tegenstander enorm dom speelt (over-extend, reckless inrent etc) dat je die (gratis) kill even moet oprapen.
NOFI
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Jij weet beter uit te drukken wat ik bedoel inderdaad. ThxFlapmo schreef op maandag 30 april 2012 @ 22:02:
[...]
Hij praat statistiek. Jullie niet. Dit is een eindeloze discussie zo. Om het maar even helder te maken:
Statistisch gezien kan je beter voor de CS gaan. Op de kill spelen zal een game of twee wel lukken, maar over 100 games wint de CS het van de kills. Op de kill spelen brengt een (te) groot risico met zich mee en betaald zich vaak niet uit. CS aan de andere kant is een safe option omdat daar de controle bij jezelf ligt en niet bij het falen van je tegenstander. Dit neemt natuurlijk niet weg dat als de tegenstander enorm dom speelt (over-extend, reckless inrent etc) dat je die (gratis) kill even moet oprapen.
NOFI
Anoniem: 155599
1. Is de eerste ban alleen de keuze uit de champs die je hebt een algemene bug
2. 5man ranked is dat eruit gehaald?
Dat merkte ik vanochtend ook al op, erg frustrerend.Anoniem: 155599 schreef op maandag 30 april 2012 @ 23:40:
1. Is de eerste ban alleen de keuze uit de champs die je hebt een algemene bug
Spectator Mode!
Spectate your Friends
Added the ability to spectate games that friends are playing by right clicking their name in the buddy list
Easily identify friends you can spectate by the eye icon near their name
Featured Games
The landing page will now host featured games that anyone can spectate
Click the 'Watch Now' icon to view some of the most skilled players in League of Legends!
Games cycle at regular intervals so be sure to check back often
Directed Camera
Implemented a directed camera mode that will automatically follow the action in game!
The camera will seamlessly jump between champion fights and other critical moments
Interesting events like Champion kills will be prioritized
When multiple Champions are on the screen, the camera will automatically adjust to include them
Timeshift Controls
Spectators can now jump around the timeline of a live game to watch past events!
Replay events in slow motion to review action-filled moments
Spectators can now actively fast forward through the game
Spectator announcer coverage will now report more events
Updated spectator UI elements to respect colorblind mode
New Skins in the Store
Frostblade Irelia
Rune Wars Renekton
PVP.net v1.59
Added a new image for ignored Summoners in the buddy list
Fixed several display inconsistencies when using Summoner Name Change
Summoners must now be level 5 to talk in public chat rooms
Level 1 summoners will still be able to join with read-only access
Pending a hotfix, only game creators can invite players to games
PvP.net Store
Added an indicator to show owned rune content when attempting to purchase a new rune
Rune purchases past the usable rune limit will now be prevented
League of Legends v1.0.0.139
Alistar
Now gains 1.25 Magic Resist per level
Amumu
Curse of the Sad Mummy cooldown reduced to 150/130/110 seconds from 170/150/120 seconds
Annie
Base Health increased to 460 from 424
Incinerate Mana cost reduced to 70/80/90/100/110 from 80/95/110/125/140
Molten Shield
Fixed a bug where Molten Shield returned damage to turrets
Duration reduced to 8 seconds from 15 seconds and cooldown reduced to 16 seconds from 30 seconds
Mana cost reduced to 20 from 25
Armor and Magic Resist increased to 20/30/40/50/60 from 10/20/30/40/50
Blitzcrank
Updated playing against tips
Cho'gath
Movement Speed increased to 320 from 315
Dr. Mundo
Burning Agony
Now has a short cooldown upon activation (to avoid accidental disabling)
Base damage reduced to 35/50/65/80/95 from 40/55/70/85/100
Crowd control reduction decreased to 10/15/20/25/30% from 15/20/25/30/35%
Fixed a bug where Burning Agony was reducing the duration of blinds and silences by more than intended
Sadism
Cooldown increased to 75 seconds from 65 seconds
Graves
Fixed a bug where using a ward could break Buckshot's sound
Irelia
Base health increased to 546 from 515
Health per level increased to 90 from 85
Base health regen per 5 increased to 7.5 from 6.5
Base damage increased to 59.3 from 56.3
Jarvan IV
Fixed a bug with Commando and Dragon Slayer skins that caused the game to hitch when first using Demacian Standard
Jax
Fixed a bug where Counterstrike was stunning through spell shields
Kog'maw
Void Ooze slow reduced to 20/28/36/44/52% from 28/36/44/52/60%
Lee Sin
Iron Will Life Steal and Spell Vamp reduced to 5/9/13/17/21% from 5/10/15/20/25%
Safeguard and Iron Will cooldown increased to 9 seconds from 8 seconds
Leona
Lulu
Glitterlance
Ability power ratio reduced to 0.6 from 0.7
Mana cost increased at later ranks to 40/50/60/70/80 from 40/45/50/55/60
Updated Wild Growth tooltip to reflect knock up ability rather than knock back
Malphite
Fixed a bug where Polymorph was interrupting Unstoppable Force
Master Yi
Meditate
Mana cost reduced to 70/80/90/100/110 from 70/85/100/115/130
Highlander
Fixed a bug where assists with Highlander failed to reduce Alpha Strike's cooldown
Duration changed to 8/10/12 seconds from 6/9/12 seconds
Miss Fortune
Bullet Time now deals physical damage
Double Up secondary target damage increased to 120% from 115%
Nocturne
Fixed a bug with the Ravager skin where Unspeakable Horror was not visually applying the fear tether
Nunu
Added a range indicator to Absolute Zero
Olaf
Reckless Swing cooldown increased to 9/8/7/6/5 seconds from 8/7/6/5/4 seconds
Ryze
General
Base attack damage increased to 52 from 49
Base missile speed increased to 2400 from 1400
Recommended items updated on The Crystal Scar/Summoner's Rift
Animations updated for Overload, Rune Prison, and Spell Flux
Overload
Mana ratio reduced to 6.5% from 7.5%
Ability power ratio increased to .4 from .2
Overload base damage increased to 60/85/110/135/160 from 40/65/90/115/140
Range reduced to 650 from 700
Rune Prison
Mana ratio reduced to 4.5% from 5%
Mana cost adjusted to 80/90/100/110/120 from 80/95/110/125/140
Rune prison duration reduced to .75/1/1.25/1.5/1.75 seconds from 1/1.25/1.5/1.75/2 seconds
Spell Flux:
Added a 1% mana ratio
Missile speed reduced
Bounce radius increased to 400 from 375
Spell Flux now prioritizes enemy champions over Ryze
Mana cost adjusted to 80/90/100/110/120 from 80/95/110/125/140
Desperate Power:
Passive mana component removed
Active now adds 35/45/55 movement speed
Singed
Base Health increased to 487 from 448
Fixed a bug where Insanity Potion was reducing the duration of blinds and silences by more than intended
Sivir
Boomerang Blade bonus attack damage ratio increased to 1.1 from 1.0
Soraka
Starcall
Duration of Magic Resist reduction decreased to 5 seconds from 8 seconds
Mana cost increased at later ranks to 20/35/50/65/80 from 20/30/40/50/60
Infuse will no longer target allied minions
Astral Blessing armor bonus adjusted to 25/45/65/85/105 from 25/50/75/100/125
Swain
Fixed a bug with Bilgewater and Northern Front skins that caused the game to hitch the first time Decrepify was used
Talon
Rake mana cost reduced to 50/55/60/65/70 from 60/65/70/75/80
Base armor increased to 20.5 from 18.5
Taric
Udyr
Turtle Stance shield reduced to 60/95/130/165/200 from 60/100/140/180/220
Volibear
Fixed a bug where Majestic Roar was reducing Minion movement speed to 0 at rank 5
Warwick
Hungering Strike
Damage reduced to 8/10/12/14/16% from 8/11/14/17/20%
Zilean
Zilean can no longer level up Rewind at level 1
General
Turret base damage decreased but armor penetration and damage to minions increased
Improved particle scaling on larger characters like Dragon and Baron
Champion skin names will now be displayed on the load screen
New option added: Show All Chat
Cross-team chat in all games is now hidden by default
Cross-team chat in spectated games will also be hidden by default
If you enjoy competitive banter, opt-in using the new toggle in the 'More Options' menu!
Fixed a crash that would occur when attempting to maximize the window while loading into the game
Selected unit outlines are now improved to be less pixelated
"Surrender Vote Failed" message no longer appears to the enemy team
Announcements will now take up the same proportional amount of screen space regardless of the display resolution. The net result is a smaller size at smaller resolutions
Items
Deathfire Grasp
Now builds out of Blasting Wand and Kage's Lucky Pick (total cost reduced to 2600 from 2610)
Now grants 80 Ability Power and 15% Cooldown Reduction, from 60 Ability Power, 12 MP5, and 15% Cooldown Reduction
Increased cast range to 750 from 650
Active base damage changed to 25% +4% per 100 AP of the target's current Health from 30% + 3.5%
Fiendish Codex cost reduced to 1125 from 1245
Morello's Evil Tome
Now builds out of Fiendish Codex and Kage's Lucky Pick (total cost reduced to 2330 from 2350)
Now has Grievous Wounds active
Sunfire Cape aura damage increased to 40 from 35
Will of the Ancients
Now builds out of Blasting Wand and Hextech Revolver
Total cost increased to 2500 from 2100, combine cost reduced to 440 from 465
Atma's Impaler, Manamune, Archangel's Staff, Randuin's Omen, Force of Nature, and Deathfire Grasp tooltips now update dynamically
Fixed a bug where Randuin's Omen tooltip stated the incorrect slow duration
Summoner Spells
Fixed a bug where Teleport could be used after being affected by Crowd Control effects
Fixed a bug where casting Cleanse could interrupt Teleport
Summoner Heal base value reduced to 100 from 145
Co-op vs. AI
Changed Soraka Bot's Wish logic to help all allies instead of just those near her
Changed logic for Master Yi Bot's use of Meditate
Fixed a bug where Dominion bots would prematurely break counter-channel attempts on neutral points
Fixed a bug where Caitlyn Bot did not learn all of her skills
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Blijft er nog wat over van Soraka? Of word ze nu gewoon letterlijk uit het spel generfed?
Verders leuke ontwikkeling die spectator modus!
Verders leuke ontwikkeling die spectator modus!
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Heb een nieuwe favoriete champ voor top gevonden: Kayle.
Iemand anders ervaringen met haar op top? Bouw haar nu eigenlijk gewoon als een AD carry, maar dan alleen top. Champs met wie ik vroeger echt veel problemen had zijn nu eenvoudig weg te spelen (met name champs zoals Riven en Garen). Nog wel wat moeilijk tegenover Olaf (zeker na level 6).
Wel een nadeel dat ik nu al twee keer heb gehad dat mensen queue dodgen omdat Kayle top niet aan zou kunnen
Iemand anders ervaringen met haar op top? Bouw haar nu eigenlijk gewoon als een AD carry, maar dan alleen top. Champs met wie ik vroeger echt veel problemen had zijn nu eenvoudig weg te spelen (met name champs zoals Riven en Garen). Nog wel wat moeilijk tegenover Olaf (zeker na level 6).
Wel een nadeel dat ik nu al twee keer heb gehad dat mensen queue dodgen omdat Kayle top niet aan zou kunnen

Nooo, ze hebben Warwick beetje generfed :x
Mooie skins van Irelia en Renek, want want want.
Alistar/ Amumu/ Leona/ Taric epic tank buff :-)
Wota duurder
Irelia buff -> Made me day
Miss Fortune ulti usefull again
(in combinatie met armor pen)
Ryze imo meer buffed dan nerfed...
Talon buff, imo overbodig, word toch enkel als mid counter gespeeld.
Zilean nerf beetje vreemd? Het is toch gewoon simpelweg zijn skill? Nerf de skill dan......
"Champion skin names will now be displayed on the load screen"
This I like alot :-) veel cooler!
Heal generfed voor die kut ad carries die bij de laatste hit nog even een volle balk drukken
me happy.
@Swanfield
Soraka is niet generfed, enkel haar duration op enemies (wat terecht is).
Daarnaast is een mana cost nerf van 20 ook geen echte nerf... Wanneer ooit kom je zonder mana te zitten als Soraka...
@Broc85
Builden als AD carry, phantom dancer - infinty edge - berserker greaves - optional items zoals Frozen Mallet / Banshee etc (ik pak soms ook Stark's Fervor erbij). Tegen sterke lane, eventueel Wriggle.
En meestal Q maxen als eerst.
@Santee
Hij is nog steeds niet uit de lane te slaan hoor

Alistar/ Amumu/ Leona/ Taric epic tank buff :-)
Wota duurder
Irelia buff -> Made me day
Miss Fortune ulti usefull again
Ryze imo meer buffed dan nerfed...
Talon buff, imo overbodig, word toch enkel als mid counter gespeeld.
Zilean nerf beetje vreemd? Het is toch gewoon simpelweg zijn skill? Nerf de skill dan......
"Champion skin names will now be displayed on the load screen"
This I like alot :-) veel cooler!
Heal generfed voor die kut ad carries die bij de laatste hit nog even een volle balk drukken
@Swanfield
Soraka is niet generfed, enkel haar duration op enemies (wat terecht is).
Daarnaast is een mana cost nerf van 20 ook geen echte nerf... Wanneer ooit kom je zonder mana te zitten als Soraka...
@Broc85
Builden als AD carry, phantom dancer - infinty edge - berserker greaves - optional items zoals Frozen Mallet / Banshee etc (ik pak soms ook Stark's Fervor erbij). Tegen sterke lane, eventueel Wriggle.
En meestal Q maxen als eerst.
@Santee
Hij is nog steeds niet uit de lane te slaan hoor

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 307788 op 01-05-2012 10:19 ]
Anoniem: 36835
Goeie patch voor de ad carry spelert. MF Buff wordt leuk, en die sivir buff is ook wel nice
Dit vind ik toch wel raar eigenlijk. In een online 5vs5 game hoor je gewoon met elkaar te kunnen communiceren en elkaar glhf te kunnen wensen.
Dit vind ik toch wel raar eigenlijk. In een online 5vs5 game hoor je gewoon met elkaar te kunnen communiceren en elkaar glhf te kunnen wensen.
Attempt to change the community, dus zeer terecht.Peertje schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 10:21:
edit: je kan het gewoon aanzette heh
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 307788 op 01-05-2012 10:22 ]
Anoniem: 36835
Ik vind het alleen maar irritant als het enemy team met elkaar begint te ruzieën via public chat omdat ze verliezen. Die GL HF is m.i. niks meer waard onder een bepaald ELO waar iedereen elkaar toch niks gunt.Peertje schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 10:21:
Iedereen zal klagen en weinig kans dat mensen elkaar gaan uitleggen hoe je het doet xDAnoniem: 307788 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 10:22:
[...]
Attempt to change the community, dus zeer terecht.
edit: je kan het gewoon aanzette heh
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Sinds gisteren heb ik in eens last van het probleem dat af en toe de mid inner turret niet te targetten is voor mij? Dus de outer turret is gewoon down op dat moment, maar ik mag de inner turret niet targetten (zwaardje met een streep er doorheen). Alleen alt+f4 en weer inloggen helpt.
Daarnaast van het weekend maar eens besloten om echt ff flink wat IP te verzamelen. Ik had net een IP boost gekocht voor 3 dagen en toen kregen we ook nog die 10Wins van Riot en tot mijn verbazing stackte dit (zelfs bijna quadratisch met een kleine afwijking die ik niet snapte).. Uit eindelijk nog een setje van 10Wins gekocht, waardoor ik in dit lange weekend iets van 15000 IP verzameld heb
.
Dus mocht je een keer wat RP over hebben voor IP boosts, dan kan je ze beter stacken dan uitsmeren om het zo maar te zeggen
.. Sterker nog als ik alle IP Boosts van RP gekocht had dan was ik 1860RP kwijt geweest, wat net iets minder is dan 2 6300/975 champs voor RP.. In eerste instantie lijkt dat niet interessant, maar op het moment dat je een aantal 3150/975 champ wilt zeker wel.. Want van die 15000IP had ik anders maar iets van 3750IP gehad, dus dan heb je voor 1860RP iets van 11250IP, wat gelijk staat aan 3.5 champ voor de prijs van 1.9 champs in RP cost.
Vooral dus handig als je geen zin hebt om te wachten op de sale en toch van plan bent om ff een lang weekend heel veel lol te spelen
.
Daarnaast van het weekend echt een aantal vage matches gehad. Bij een match gingen onze bot (Yi + Corki) nonstop rennen naar de turrets van de tegenstanders (poging om ze neer te halen).. Maar na 2x ofzo werden ze gewoon opgewacht door de tegenstanders.. Met als gevolg dat Graves binnen notime op 20/0 stond.. En dat noemde ze tactiek.. Ik snap best dat dit kan werken als je weg kan komen, maar hoe moet in hemelsnaam de rest van het team zulke feeded tegenstanders opvangen?
Ook helaas 2 enorm verrotte nederlanders ontmoet.. De hele match liepen ze op iedereen in het nederlands te schelden (dingen als h*****jong, k*****leier, t*****leier, etc).. En dat op koninginnen dag, shame on you! en aangezien het reporten het hele weekend plat lag komen ze er nog mee weg ook..
Maar overal 3 leuke dagen vol lol gehad (sjah je moet iets als je wegens omstandigheden het huis niet uit kan
).
[@patch]
Spectactor gebeuren kijk ik echt naar uit.. Wil toch wel eens zien hoe andere Hecarim jungle spelen.. En meer leren over counter jungelen, etc..
Hmm de nieuwe patch klinkt wel interresant. Die MR/l bonus op sommige champs is wel lekker.. Andere wijzigingen aan champs zijn voor mij niet schokkend ofzo.. Al die chat opties lijken met niet zoveel te doen.. Mensen zullen blijven trashen/flamen... Gewoon jammer dat dit allemaal nodig is en mensen niet gewoon het fatsoen houden om netjes te blijven..
'Surrender Vote Failed message no longer appears to the enemy team' is echt top.. Op het moment dat de tegenstander ziet dan 2/3 op wil geven, zullen ze des te meer gemotiveerd zijn.
Daarnaast van het weekend maar eens besloten om echt ff flink wat IP te verzamelen. Ik had net een IP boost gekocht voor 3 dagen en toen kregen we ook nog die 10Wins van Riot en tot mijn verbazing stackte dit (zelfs bijna quadratisch met een kleine afwijking die ik niet snapte).. Uit eindelijk nog een setje van 10Wins gekocht, waardoor ik in dit lange weekend iets van 15000 IP verzameld heb
Dus mocht je een keer wat RP over hebben voor IP boosts, dan kan je ze beter stacken dan uitsmeren om het zo maar te zeggen
Vooral dus handig als je geen zin hebt om te wachten op de sale en toch van plan bent om ff een lang weekend heel veel lol te spelen
Daarnaast van het weekend echt een aantal vage matches gehad. Bij een match gingen onze bot (Yi + Corki) nonstop rennen naar de turrets van de tegenstanders (poging om ze neer te halen).. Maar na 2x ofzo werden ze gewoon opgewacht door de tegenstanders.. Met als gevolg dat Graves binnen notime op 20/0 stond.. En dat noemde ze tactiek.. Ik snap best dat dit kan werken als je weg kan komen, maar hoe moet in hemelsnaam de rest van het team zulke feeded tegenstanders opvangen?
Ook helaas 2 enorm verrotte nederlanders ontmoet.. De hele match liepen ze op iedereen in het nederlands te schelden (dingen als h*****jong, k*****leier, t*****leier, etc).. En dat op koninginnen dag, shame on you! en aangezien het reporten het hele weekend plat lag komen ze er nog mee weg ook..
Maar overal 3 leuke dagen vol lol gehad (sjah je moet iets als je wegens omstandigheden het huis niet uit kan
[@patch]
Spectactor gebeuren kijk ik echt naar uit.. Wil toch wel eens zien hoe andere Hecarim jungle spelen.. En meer leren over counter jungelen, etc..
Hmm de nieuwe patch klinkt wel interresant. Die MR/l bonus op sommige champs is wel lekker.. Andere wijzigingen aan champs zijn voor mij niet schokkend ofzo.. Al die chat opties lijken met niet zoveel te doen.. Mensen zullen blijven trashen/flamen... Gewoon jammer dat dit allemaal nodig is en mensen niet gewoon het fatsoen houden om netjes te blijven..
'Surrender Vote Failed message no longer appears to the enemy team' is echt top.. Op het moment dat de tegenstander ziet dan 2/3 op wil geven, zullen ze des te meer gemotiveerd zijn.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.
Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.
Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.
Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.
Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.