klopt, had een reply getyped en op verzenden gedrukt, maar er kwam geen bericht in het draadje, dus vorige gedrukt en opnieuw gestuurt
blijkt dat ik het in het verkeerde draadje had getyped en daar ingestuurt, en hier dus m'n vorige bericht nog een keer postte
dus, de bedoelde post:
i love dumb players ^^
speel teemo top tegen een singed, singed is duidelijk niet de slimste speler; constant in mijn AA range lopen (niet eens voor farm!) en proberen mij 1op1 af te maken, etc
afijn, door naar midgame: ik ging hun blue checken, zag een blitz met weinig HP die ik sloop
vervolgens springt lee op me af, met singed en shen erachteraan
lee is de enige die mij bij kan houden dankzij een lichte voorsprong op shen en singed, en lee's Q+slow
uiteindelijk heb ik hem half dood kunnen kiten en sta ik onder m'n toren, singed en shen zijn ondertussen ook bij de toren en diven
turret aimed singed, zowel shen als singed zijn vrij tanky ondertussen en met vol HP, alleen lee is dus het juiste target: Q, AA, ignite erop dus
vervolgens denkt singed dat ik dood ben, en rent dus weg
op dat moment sterf ik, en is singed onder de toren vandaan met ~80% HP, en de toren switched dus targets naar: lee!
mooi dus nog een kill mee kunnen pakken, maar als singed nét iets langer de tower had gedekt had lee het gewoon overleeft, wat hij dus *makkelijk* kon
daarnaast ging hij gewoon invaden terwijl hij ver achterstond en meer van dat soort fratsen, niet echt het grootste licht dus
naja, leuk teemo gespeeld en 1st win (eindelijk) kunnen pakken