Momenteel niet, afhankelijk van de skin. Limited edition skins (zoals Re-Gifted Amumu, Kitty Cat Katarina of Definitely Not Blitzcrank) komen niet meer terug. Legacy skins (zoals Festive Maokai, Zombie Brand of Pharaoh Amumu) zijn(/worden, wat betreft Zombie Brand,) ook niet meer beschikbaar, maar komen
mogelijk ooit een korte periode terug. (De enige keer dat dit tot nu toe is voorgekomen was Shamrock Malphite voor St. Patrick's Day.)
Een deel van de appeal van limited edition skins is de exclusiviteit. Hoe graag sommigen zo'n skin ook zouden willen hebben, er is de mensen gegarandeerd dat die skins niet weer terug in de verkoop gaan, en bij Riot moeten ze zich helaas aan die beloften houden. In
deze post van Rioter Hippalus zie je wel dat er gewerkt wordt aan een oplossing die beide groepen tevreden stelt.
Ik zie hier helemaal niemand beweren dat hij op een post-nerf AD Ezreal W zit te maxen?
edit: Die post nog even weer doorgelezen, misschien inderdaad wat open voor interpretatie. Maar de betekenis lijkt mij toch waarschijnlijk:
Ik pak gewoon men Q dan E en dan een punt in W puur voor dat extra beetje damage early game.. Daarna vooral Q en E.
[
Voor 9% gewijzigd door
the Virtual op 31-10-2012 22:05
]