[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 88 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.584 views

• StarZ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-11 09:09
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 16:24:
[...]

Hij heeft dat gezegd maar het obviously niet gedaan. Vind het zelf irritant als mensen dreigen met AFK te gaan maar zo lang ze het niet doen hoeven ze van mij niet gebanned te worden. De ignore knop is er voor een reden.
Why is verbal abuse punishable if there is a mute button/language filter?

Players shouldn’t need to rely on features like the mute button or language filter to engage with other players in positive ways. When a player verbally abuses another player and forces him to use the mute button, they have already created a negative experience for that player.
http://euw.leagueoflegends.com/tribunal/en/faq/

Verwijderd

Ja dus? Dat betekend toch niet dat ik dat banwaardig moet vinden.

• StarZ
  • Laatst online: 06-11 09:09
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 16:33:
[...]

Ja dus? Dat betekend toch niet dat ik dat banwaardig moet vinden.
Maar je argument is niet meer geldig, de mute button is niet geintroduceert om zo maar het recht te geven aan mensen om te flamen, of in dit geval een negative attitude op te zetten. "er is toch een muteknop" is geen goed argument. De mute button is er om iemand te muten en dan kun je ze later nog reporten.
Tuurlijk mag je je mening hebben, maar je argument waarmee jij je mening onderbouwt is in dit geval niet juist.

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Die gefrustreerde voli was vast solotop en zijn lane aan het verliezen.

Deze uitspraken komen vaak voor bij solotop spelers omdat het zin frustrerende snowball lane is. morello heeft ook gezegd dat ze solotop gaan aanpassen omdat het zo rage gevorelige lane is.

Een ban voor 5 zinnetjes vind ik redelijk heftig.

Ik report vrijwel zelden, ookal zie ik de meest extreme trolls lanskomen. Ik vind rascisme eigenlijk de enige insta-report bij mij.

Edit: ik ben zelf 2x gebanned, terwijl ik wel mensen hun fails vertel en best wel dingen uitprobeer in rankeds etc.Beidde bans kwamen niet van flame of feed maar van yi en kayle spelen in ranked. Terwijl ik met deze champs altijd nog redelijk deed, werd ik altijd keihard geflamed, getrolled en gereport. ik vind de algemene lol community ook extreem autistisch in hun tunnelvisie kennis die ze halen bij championselect.net etc. Gelukkig speel ik vooral in de nacht, want tussen 4 en 8 overdag ga ik geen soloQ starten.

[ Voor 36% gewijzigd door Baristo op 31-10-2012 17:38 ]

Verwijderd

Iemand die honor vraagt is gewoonweg een report. Ik speelde met een Hecarim, ik was Eve, wij waren een 4v5 game bezig, met een noob Elise en een Fiora die er niets van bakte geloof ik. In ieder geval, wij carry'den de hele game, we wonnen zelfs ook nog. Geweldige pot, heerlijk samengewerkt met Heca. Totdat hij op het eind ineens zei, please honor me. Toen heb ik hem instant gereport. Waarom denk ik dan. Je moet zoiets verdienen, niet vragen, zo kansloos.

En ragers report ik ook gewoon. Tribunal punish ik bijna iedereen, behalve als er gewoonweg mensen zijn die voor niets reporten. Zoals voor F*ck you oid.

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
N3burz schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:53:
[...]
edit2; is er een manier dat je van die oude skins kan krijgen? re-gifted amumu is wel een vette skin, maar was limited helaas :(
Momenteel niet, afhankelijk van de skin. Limited edition skins (zoals Re-Gifted Amumu, Kitty Cat Katarina of Definitely Not Blitzcrank) komen niet meer terug. Legacy skins (zoals Festive Maokai, Zombie Brand of Pharaoh Amumu) zijn(/worden, wat betreft Zombie Brand,) ook niet meer beschikbaar, maar komen mogelijk ooit een korte periode terug. (De enige keer dat dit tot nu toe is voorgekomen was Shamrock Malphite voor St. Patrick's Day.)

Een deel van de appeal van limited edition skins is de exclusiviteit. Hoe graag sommigen zo'n skin ook zouden willen hebben, er is de mensen gegarandeerd dat die skins niet weer terug in de verkoop gaan, en bij Riot moeten ze zich helaas aan die beloften houden. In deze post van Rioter Hippalus zie je wel dat er gewerkt wordt aan een oplossing die beide groepen tevreden stelt.
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:49:
[...]
Waarom W maxen voor Q als je geen AP bent? Q scaled met je AD en is ook nog eens een makkelijkere skillshot. Volgens mij is Q damage ook wel hoger als je wat AD hebt.
Ik zie hier helemaal niemand beweren dat hij op een post-nerf AD Ezreal W zit te maxen?

edit: Die post nog even weer doorgelezen, misschien inderdaad wat open voor interpretatie. Maar de betekenis lijkt mij toch waarschijnlijk:
Ik pak gewoon men Q dan E en dan een punt in W puur voor dat extra beetje damage early game.. Daarna vooral Q en E.

[ Voor 9% gewijzigd door the Virtual op 31-10-2012 22:05 ]

• Sharfer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-03 13:31
Pff, heb sinds vandaag windows 8.

Heeft iemand ervaring met het feit dat LoL adobe en win 8 geen goeie 3's formt?

Sharfer#2586

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04:57

Appie

F1RST Racing

Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 18:07:
Iemand die honor vraagt is gewoonweg een report. Ik speelde met een Hecarim, ik was Eve, wij waren een 4v5 game bezig, met een noob Elise en een Fiora die er niets van bakte geloof ik. In ieder geval, wij carry'den de hele game, we wonnen zelfs ook nog. Geweldige pot, heerlijk samengewerkt met Heca. Totdat hij op het eind ineens zei, please honor me. Toen heb ik hem instant gereport. Waarom denk ik dan. Je moet zoiets verdienen, niet vragen, zo kansloos.

En ragers report ik ook gewoon. Tribunal punish ik bijna iedereen, behalve als er gewoonweg mensen zijn die voor niets reporten. Zoals voor F*ck you oid.
Dus jij report mensen die vragen om honor, terwijl je toegeeft dat je goed met hem gespeeld hebt (i.e. geen onredelijke opmerking van hem aangezien je zelf indirect aangeeft dat hij het ook verdient heeft), maar omdat iemand zit te schelden is het "voor niets".

Laten we blij zijn dat er meerdere mensen bij de tribunal naar elke case kijken, want van zulke beoordelingen ondermijnt het principe van de tribunal. Ragers part kan ik mee ingaan.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Dreanor schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 16:08:
Ik ben het met de meeste eens en dit soort gasten verdienen een waarschuwing dankszij het report systeem maar Riot/het tribunal ziet het anders en dan ben je zelf de klos terwijl je enkel het systeem beter wou maken ... ;(
mocht dat ooit gebeuren stuur ik een mailtje naar riot, ik neem dat risico graag als ik er de community wat minder slecht door maak

zou wat zijn als iedereen die bang is voor een ban aan z'n broek stopt met reporten, dan heeft de hele tribunal geen zin meer 8)7
niet echt nee, kan me trouwens niet voorstellen dat zwervers/bedelaars daar succes mee hebben (tenzij het een beroving is)
slightly offtopic :+

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-10 15:35
Appie schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 22:46:
[...]

Dus jij report mensen die vragen om honor, terwijl je toegeeft dat je goed met hem gespeeld hebt (i.e. geen onredelijke opmerking van hem aangezien je zelf indirect aangeeft dat hij het ook verdient heeft), maar omdat iemand zit te schelden is het "voor niets".
Nee, hij geeft aan alleen met Hecarim goed gespeeld te hebben en de andere 2 waren bagger. 1 van deze bagger spelers ging om honor vragen.

Level 20 kon je toch je tribunal inzien? Maar eens zoeken of het kan vinden dan. Ben wel benieuwd.

En mag ik even zeggen dat ik blitzcrank echt super vind :D Kwam zo vaak tegen hem te staan met bijv Janna en die pull was zo irritant. Nu kan ik hem zelf spelen en is echt leuk :) Je merk wel snel of je tegenstander bekend is met blitz want dan blijven ze wel uit zijn buurt :P
Nu alleen nog een beetje uitvogelen hoe ik het lekker vind spelen. Ga nu eerst voor boots + ward + 2 health pots. Daarna upgrade ik de boots naar 25armor. Dan ga ik sparen voor die dat witte crystal met 500mana, 90 armor en 20cdr geloof ik. Hierna meestal een magic resist (weet even niet hoe hij heet maar het is een soort zwaart die MR, AD en een 400health shield geeft). Hierna iets in de zin van frozen hearth en daarna is de game meestal over. Door mijn passive en dat shield van het item is het best lastig om blitz neer te krijgen :)

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

thewizard2006 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 07:49:
[...]
Level 20 kon je toch je tribunal inzien? Maar eens zoeken of het kan vinden dan. Ben wel benieuwd.
Level 30.

Vicariously I live while the whole world dies

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:31

m0nk

16-09-2003 15.15

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Verwijderd

Appie schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 22:46:
[...]

Laten we blij zijn dat er meerdere mensen bij de tribunal naar elke case kijken, want van zulke beoordelingen ondermijnt het principe van de tribunal. Ragers part kan ik mee ingaan.
Jep ik report mensen die vragen om honor. Het hoort niet, en het zal ook nooit horen. Indien hij niets had gezegd maar gewoon iedereen had bedankt voor de fantastische game dan had ik de honor gegeven. Maar nu krijgt hij een report, om honor vragen is not-done. En dan krijg je ook een report aan je broek.
thewizard2006 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 07:49:
[...]

Nee, hij geeft aan alleen met Hecarim goed gespeeld te hebben en de andere 2 waren bagger. 1 van deze bagger spelers ging om honor vragen.

Nee Heca ging om honor vragen, en werd dus ook instant gereport.
Persoonlijk vind ik het een beetje sneu om iemand te reporten die om honor vraagt, zeker als het eenmalig is. Als hij het continue rond loopt te spammen snap ik het nog wel, maar hoeveel last hebben mensen nou van dat ene berichtje "honor plz" ? Je kan het ook overdrijven...

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 01 november 2012 @ 09:17:
Persoonlijk vind ik het een beetje sneu om iemand te reporten die om honor vraagt, zeker als het eenmalig is. Als hij het continue rond loopt te spammen snap ik het nog wel, maar hoeveel last hebben mensen nou van dat ene berichtje "honor plz" ? Je kan het ook overdrijven...
Tsja, dan verschillen we van mening. Ik vind het sneu dat je om honor gaat vragen, en het staat ook in de SC, je mag er niet om vragen. Het is net als respect, dat moet je verdienen, indien je er om gaat vragen is al het respect in 1x weg.

• Martin0
  • Laatst online: 09:13
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:22:
Je moet gewoon een paar potjes oefenen met Jayce. hij heeft een aantal combo's

je e + q combo is je poke (ranged)

Als je in lane een complete combo wil doen om te harassen doe je:
ranged aa (procced mr/arm debuff)
e -> q (schiet projectiel)
activeer je w en ren door je gate heen
activeer je ult
q op je tegenstander en activeer w
e hem weg als je klaar bent met poken.

met die combo can bijna niemand traden.

Hij ziet er vrij ingewikkeld uit met dat switchen van stances maar naar een paar potjes zie je de logica erachter. ranged is voor poke en melee is voor melee fights, zo simpel is het en er is geen situatie waarbij je ranged zou willen melee-en.
ja ik heb de combo's inmiddels zelf achterhaalt, hij speelt erg lekker, heb ongeveer 10 potjes gespeelt en ben tevreden met mijn aankoop, ik ga deze masteren als 1e of 2e main voor top, (wil voor iedere rol ongeveer 3 mains hebben, dus 3 voor top,mid,adc,2sup,2 junglers zo ongeveer).

Twitch

Verwijderd

Meh. Vind hem niet echt passen bij de huidige ninja's en... LoL heeft genoeg ninja's <_< er zijn nog zoveel tradities/verhalen/mythes die ze nog kunnen doen...

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 10:20:
[...]

Meh. Vind hem niet echt passen bij de huidige ninja's en... LoL heeft genoeg ninja's <_< er zijn nog zoveel tradities/verhalen/mythes die ze nog kunnen doen...
alsof shen zo'n authentieke ninja is, hij is een flipping tank :+

heb ff opgezocht wat z'n skills zouden moeten zijn en ik vond dat hij blijkbaar een soort shadow clone skill krijgt
hij maakt dan dus een shadow clone van zichzelf, die hem imiteert qua skills
gooi jij een shuriken dan gooit de clone ook een shuriken, naar dezelfde plek

enige wat ik kon vinden trouwens, geen idee of hij daadwerkelijk shurikens gooit of dat hij ranged/melee is

vraag me trouwens wel af of ze hem ook de gedeelde hidden passive van akali/kennen/shen geven; als er meer dan 1 ninja in een team zit hebben ze beiden/allemaal 1HP minder. want: ninjas werken beter alleen :+
lijkt niet alsof zed uit hetzelfde dorp komt als de andere 3, dus denk het niet

• Misiek
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

Hier een beginnend LoL speler. Ik ben op zoek naar een team (5vs5) die het leuk vinden om samen te spelen. Ik kan niet elke dag spelen.

Iemand interesse?

• Martin0
Misiek schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:12:
Hier een beginnend LoL speler. Ik ben op zoek naar een team (5vs5) die het leuk vinden om samen te spelen. Ik kan niet elke dag spelen.

Iemand interesse?
welk level ben je, want ik heb over het algemeen een team van 3 man, kan je de 4e man zijn, hebben we nog 1 iemand meer nodig

{edit: PBE subscribe kan pas gedaan worden op 3 november om 11:00, dan pas wordt deze geopent}

[ Voor 11% gewijzigd door Martin0 op 01-11-2012 11:26 ]

Twitch

• thewizard2006
Martin0 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:17:
[...]

welk level ben je, want ik heb over het algemeen een team van 3 man, kan je de 4e man zijn, hebben we nog 1 iemand meer nodig

{edit: PBE subscribe kan pas gedaan worden op 3 november om 11:00, dan pas wordt deze geopent}
je kan mij ook wel inviten als je iemand nodig hebt. Speel regelmatig. Meestal voor 17:30 een potje en vanaf 19:00 tot 20:30/21:00
Op dit moment level 20 maar ben wel van plan om richting de 30 te gaan. Nick: Gondorath

• Martin0
thewizard2006 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:27:
[...]

je kan mij ook wel inviten als je iemand nodig hebt. Speel regelmatig. Meestal voor 17:30 een potje en vanaf 19:00 tot 20:30/21:00
Op dit moment level 20 maar ben wel van plan om richting de 30 te gaan. Nick: Gondorath
nja wij spelen door de week verschillend maar wel altijd in de avond, en op zaterdag en zondag ben ik meestal wel de gehele dag online(miss niet actief en aan het spelen maar ben wel online)

Twitch

Verwijderd

godofal schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:02:
[...]

alsof shen zo'n authentieke ninja is, hij is een flipping tank :+
Ik bedoelde meer qua kledingstijl, die nieuwe gast lijkt wel half robot

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2012 11:44 ]

• Martin0
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:43:
[...]

Ik bedoelde meer qua kledingstijl, die nieuwe gast lijkt wel half robot
eerlijk gezegd vind ik Zed lijken op Shredder van TMNT :D

Twitch

• godofal
  • Niet online

godofal

op die fiets
dan ben ik het met martin0 eens, had ook dat karakter in m'n hoofd (wist de naam niet meer, maar goed :P )

• thewizard2006
Martin0 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:32:
[...]

nja wij spelen door de week verschillend maar wel altijd in de avond, en op zaterdag en zondag ben ik meestal wel de gehele dag online(miss niet actief en aan het spelen maar ben wel online)
ja, bedoel meer dat, wanneer je me online ziet, wel kan uitnodigen :) heb Skype/headset indien nodig. In het weekend ben ik ook meestal online al verschilt dat wel qua tijdstippen.

• Martin0
thewizard2006 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 12:33:
[...]

ja, bedoel meer dat, wanneer je me online ziet, wel kan uitnodigen :) heb Skype/headset indien nodig. In het weekend ben ik ook meestal online al verschilt dat wel qua tijdstippen.
stuur me een PM met je skype en IGN dan zal ik even kijken wanneer ik je toe kan voegen aangezien ik aankomende 2 dagen niet online kan komen(stage en werk)

Twitch

Verwijderd

Ik zoek eigenlijk ook nog een casual ranked team waar nog wel met enige regelmaat mee te spelen is. Ik heb geen mic en ik main jungle (dus ik type toch alle calls en timers in chat).

Ik ben rond de 1600 a 1700 elo.

Verwijderd

Hey allen,

Ja ik ben hier nieuw ;). Maar ik speel dagelijks LoL.
NA: 500 W Normal, Weinig ranked gespeeld, wel level 30.
EUW: 200+ W Normal, Redelijke ervaring ranked, ook level 30.

Het feit dat ik op 2 servers speel is omdat, toen ik begon met spelen er nog geen europa was.
Ik speel op dinsdag/donderdag na 17:15 meestal 2 potjes (daarna moet ik trainen).
Op de maandag en woensdag speel ik vanaf 17:15. Op vrijdag moet ik ook trainen.

Het enigste bezwaar dat ik heb bij het spelen, is de champion select. Mensen die direct hun Champ zekerstellen door te locken, scoren bij mij al minpunten. Na enige tijd spelen, ben ik eraan gewend de "Overgebleven rol" te pakken.

Ajeto!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-11 19:07
Belangrijk:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BIHbH.jpg

Wowhead profiel

Voor Movember! Wikipedia: Movember

Verwijderd

Martin0 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:49:
[...]

eerlijk gezegd vind ik Zed lijken op Shredder van TMNT :D
Hah! Die zocht ik. Zat al te denken van... Hmmm lijkt op een bad guy uit m'n kinderjaren MAAR WIE.

• Ghizmo
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-12-2023
godofal schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:02:
[...]
vraag me trouwens wel af of ze hem ook de gedeelde hidden passive van akali/kennen/shen geven; als er meer dan 1 ninja in een team zit hebben ze beiden/allemaal 1HP minder. want: ninjas werken beter alleen :+
lijkt niet alsof zed uit hetzelfde dorp komt als de andere 3, dus denk het niet
Tjah, zed = "a relentless ninja master who’ll leave your enemies scared of their own shadows."
Of ze nou uit hetzelfde dorp komen of niet, voor elke ninja raken alle ninjas 1 HP kwijt. :) 4 Ninjas is -4 for all ninjas! >:)
Lijkt me apart als Zed een uitzondering op de regel wordt .. aangezien hij toch een ninja is. :P

[ Voor 23% gewijzigd door Ghizmo op 01-11-2012 20:07 ]

• godofal
  • Niet online

godofal

Ghizmo schreef op donderdag 01 november 2012 @ 20:07:
[...]

Tjah, zed = "a relentless ninja master who’ll leave your enemies scared of their own shadows."
Of ze nou uit hetzelfde dorp komen of niet, voor elke ninja raken alle ninjas 1 HP kwijt. :) 4 Ninjas is -4 for all ninjas! >:)
Lijkt me apart als Zed een uitzondering op de regel wordt .. aangezien hij toch een ninja is. :P
true
al is het al bijzonder genoeg om 3 ninja's (akali/kennen beide AP mid) in een team te hebben nu, laat staan 4 straks

• snoos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 07:55
godofal schreef op donderdag 01 november 2012 @ 21:20:
[...]

true
al is het al bijzonder genoeg om 3 ninja's (akali/kennen beide AP mid) in een team te hebben nu, laat staan 4 straks
Akali mid/top. shen top/jungle kennen AD/mid/top

Die nieuwe heeft plek zat :+

Verwijderd

snoos schreef op donderdag 01 november 2012 @ 21:25:
[...]

Akali mid/top. shen top/jungle kennen AD/mid/top

Die nieuwe heeft plek zat :+
New guy ziet er niet uit als een support of ranged carry dus ik denk het niet.

Also, hoe pak je een Tryn voordat ie ult :+

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/fw5eep.gif

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2012 21:51 ]

• snoos
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 21:50:
[...]

New guy ziet er niet uit als een support of ranged carry dus ik denk het niet.

Also, hoe pak je een Tryn voordat ie ult :+

[afbeelding]
hahah brute dmg.

Nee maar betekend dat hij dus elke roll kan nemen want de rest kan zich er aan aanpassen.

• godofal
  • Niet online

godofal

ha, dat doet me denken aan
Afbeeldingslocatie: http://www.halolz.com/wp-content/uploads/2012/04/1330513843102.gif

en die weer aan deze:

Afbeeldingslocatie: http://24.media.tumblr.com/tumblr_mca4jvQBIW1qkjfsyo1_400.gif

deze is echt gewoon zó geniaal _O-

LoL GIF thread anyone?

• Ilar
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-09 16:23
Hier komt het altijd op neer.

Afbeeldingslocatie: http://dc494.4shared.com/img/g4OtoeTU/s7/league_of_legends_Gifs__12_.gif

• godofal
  • Niet online

godofal

dat lijkt nét iets meer dan "an" orange te zijn :+

• thewizard2006
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:26:
Het enigste bezwaar dat ik heb bij het spelen, is de champion select. Mensen die direct hun Champ zekerstellen door te locken, scoren bij mij al minpunten. Na enige tijd spelen, ben ik eraan gewend de "Overgebleven rol" te pakken.

Ajeto!
Guilty. Ik speel bij lange na nog niet zo lang als dat jij doet en ken dus ook niet alle champions door en door. Elke week probeer ik er 1 of 2 te "masteren" bij de free champion selection. Als men die locked die ik altijd oefen zadel ik mijn team op met een champ die ik niet ken. Dat uitproberen doe ik dan liever tegen de computer zodat ik de rest van het team hier niet mee frustreer.
Als daardoor de team composition een keer niet optimaal is, so be it. Ik vind dat je uiteindelijk moet spelen wat je leuk vind. Maar dat is mijn bescheiden mening :)

[ Voor 9% gewijzigd door thewizard2006 op 02-11-2012 07:55 ]

• Ghizmo
thewizard2006 schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 07:53:
[...]
Dat uitproberen doe ik dan liever tegen de computer zodat ik de rest van het team hier niet mee frustreer.
Als daardoor de team composition een keer niet optimaal is, so be it. Ik vind dat je uiteindelijk moet spelen wat je leuk vind. Maar dat is mijn bescheiden mening :)
Normal blind pick is tegenwoordig net zo goed voor het uitproberen als vs AI.Bij draft pick zit het wel weer iets anders, mensen houden daar nog rekening met counter picks.
Ranked moet je natuurlijk niks gaan uitproberen. :P Dat is gewoon vragen om een ban. Besides, zelfs als je gewoon probeert op blind pick, en je niet feed door goede positie te houden en je map awareness onder controle te hebben zit je meestal wel goed. PVP leer je nog altijd meer van.

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 22:14
Hebben jullie gisteren avond Benelol - Avuene vs Regez gekeken :o?
http://nl.twitch.tv/benel...ce=www.doubledutchclan.nl
hier kan je ze terug vinden :)

[ Voor 49% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 02-11-2012 08:41 ]

• snoos
ik het kader van de gifs.

Ultimate safe
Afbeeldingslocatie: http://dc481.4shared.com/img/XWkB06oy/s3/league_of_legends_Gifs__4_.gif

Zillean pro bom

Afbeeldingslocatie: http://dc539.4shared.com/img/SqFtY_SN/s3/league_of_legends_Gifs__3_.gif

En nog een zilean bom

Afbeeldingslocatie: http://dc494.4shared.com/img/vtiIoRGE/s3/league_of_legends_Gifs__10_.gif

Never pull nunu

Afbeeldingslocatie: http://dc543.4shared.com/img/J75HXOq3/s3/league_of_legends_Gifs__13_.gif

Ez ulti dodge

Afbeeldingslocatie: http://dc535.4shared.com/img/ZUXz2KU4/s3/league_of_legends_Gifs__8_.gif
En de terug komst
Afbeeldingslocatie: http://dc481.4shared.com/img/ebXe8uj6/s3/league_of_legends_Gifs__9_.gif

[ Voor 79% gewijzigd door snoos op 02-11-2012 08:41 ]

Verwijderd

Die skarner kan nu niet meer sinds zijn ult is gefixed. Erg lastig. Als skarnerspeler kom je dat toch wel 2 a 3 keer per potje tegen dat je ult gecanceld word.

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-11 13:53

Patrick89

PSN : Gamesource

snoos schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 08:36:
ik het kader van de gifs.

Ultimate safe
[afbeelding]

Zillean pro bom

[afbeelding]

En nog een zilean bom

[afbeelding]

Never pull nunu

[afbeelding]

Ez ulti dodge

[afbeelding]
En de terug komst
[afbeelding]
Hahaha leuk setje gif's :)

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Thuis maar even kijken, ze worden op mn werk tegengehouden door onze proxy :P Hoe viable is twitch momenteel eigenlijk als AD carry? Ik zie Aphromoo er continue mee spelen, en als zijn support Zyra is ownt hij meestal hard. Dat zal met Leona of Taric als support (stuns) niet veel anders zijn denk ik.

[ Voor 14% gewijzigd door Vicarious op 02-11-2012 10:04 ]

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Vicarious schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 10:03:
Thuis maar even kijken, ze worden op mn werk tegengehouden door onze proxy :P Hoe viable is twitch momenteel eigenlijk als AD carry? Ik zie Aphromoo er continue mee spelen, en als zijn support Zyra is ownt hij meestal hard. Dat zal met Leona of Taric als support (stuns) niet veel anders zijn denk ik.
Onze ADC speelt constant Twitch omdat hij maar 2 ADs op z'n account heeft staan en hij vindt hem enorm goed ;) De support speelt ook bijna alleen maar Zyra dus ik kan wel meegeven dat het een combo is dat goed werkt.

Streaming History

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:46
Zojuist Jayce in de sale gekocht, nu is de rp niet afgeschreven. Zit er wel eens een vertraging in, of heb ik nu gewoon geluk gehad?

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-11 22:51
Ik heb laatst 2 champs gerefund en die staan er nu weer bij + het gene wat ik met de refund gekocht heb heb ik nog? Beetje vreemd.

• thewizard2006
Ghizmo schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 08:05:
[...]

Normal blind pick is tegenwoordig net zo goed voor het uitproberen als vs AI.Bij draft pick zit het wel weer iets anders, mensen houden daar nog rekening met counter picks.
Ranked moet je natuurlijk niks gaan uitproberen. :P Dat is gewoon vragen om een ban. Besides, zelfs als je gewoon probeert op blind pick, en je niet feed door goede positie te houden en je map awareness onder controle te hebben zit je meestal wel goed. PVP leer je nog altijd meer van.
Tja, als het zo makkelijk zou zijn als niet feeden zou het geen probleem zijn. Je hebt gewoon tijd nodig om een champion te leren kennen maar ook hoe je je tegenstanders kan counteren. Ik speel nog geen jaar of 2 jaar LoL dus voor mij is dat gewoon nieuw en daar ga ik andere mensen niet mee lastig vallen omdat ik weet hoe vervelend is als je iemand in je team hebt die 0-8-0 staat. Blind pick of niet het is gewoon lastiger dan even uitproberen tegen een beginner computer.

• Martin0
thewizard2006 schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 10:16:
[...]

Tja, als het zo makkelijk zou zijn als niet feeden zou het geen probleem zijn. Je hebt gewoon tijd nodig om een champion te leren kennen maar ook hoe je je tegenstanders kan counteren. Ik speel nog geen jaar of 2 jaar LoL dus voor mij is dat gewoon nieuw en daar ga ik andere mensen niet mee lastig vallen omdat ik weet hoe vervelend is als je iemand in je team hebt die 0-8-0 staat. Blind pick of niet het is gewoon lastiger dan even uitproberen tegen een beginner computer.
als wij morge gaan spelen dan komt dit goed, ik speel met een lvl 8 en een lvl 14, dan krijgen we tegenstanders van ongeveer lvl 15 en dat kunnen wij makkelijk carrien

Twitch

• godofal
  • Niet online

godofal

die tibbers bomb _O-

dat soort acties vind ik toch het geniaalste; de tegenstander zijn spul tegen hem/haar gebruiken :Y

• Martin0
Nivali schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 10:08:
Zojuist Jayce in de sale gekocht, nu is de rp niet afgeschreven. Zit er wel eens een vertraging in, of heb ik nu gewoon geluk gehad?
omg dat meen je niet, ik heb vorige week Jayce gekocht >.> is hij nu in sale

Twitch

• snoos
Hier nog een mooie Gif post.

Epic rocket jump
Afbeeldingslocatie: http://24.media.tumblr.com/tumblr_m7di34gbwB1r88l59o1_500.gif

Singed en blitz fail combo
Afbeeldingslocatie: http://25.media.tumblr.com/tumblr_m7mr45eNqf1r88l59o1_500.gif

Lux deed even mee
Afbeeldingslocatie: http://24.media.tumblr.com/tumblr_m6q4yySZk41r88l59o1_500.gif

Bye bye alistar
Afbeeldingslocatie: http://24.media.tumblr.com/tumblr_m73wrssGIM1r88l59o1_500.gif

Nunu en zijn teamfight
Afbeeldingslocatie: http://24.media.tumblr.com/tumblr_m18xnnLctn1r88l59o1_500.gif

• Martin0
snoos je alistar gifje doet het niet omdat je een haakje verkeerd hebt staan

was al aangepast :$

[ Voor 16% gewijzigd door Martin0 op 02-11-2012 11:41 ]

Twitch

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-11 22:51
Hahaha die theoddone met alistar gepakt door dyrus xD

• godofal
  • Niet online

godofal

dat is AP tristana, die doet een behoorlijke bak schade met de rocketjump: 250(+80%AP)

de échte nuke damage daar komt van de minions, elke minion die daar doodgaat doet 150(+25%AP) schade aan de volgende minion/MF (7 minions, 1050(+175%AP)

die ene minion met weinig HP triggert het feest :+

• iCloudd
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03-11 13:33

iCloudd

U 'MIRIN?

Die byebye alistar gif, haha net zo vet!

• godofal
  • Niet online

godofal

wat gebeurt er trouwens als vlad pooled op het moment van caitlyn's ult impact?
lijkt me dat vlad niet doodgaat/damage krijgt, maar verdwijnt de kogel dan gewoon?

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-11 16:08
godofal schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 12:56:
maar verdwijnt de kogel dan gewoon?
yup

• godofal
  • Niet online

godofal

zed the master of shadows revealed:
  • Contempt for the Weak (Passive): Whenever Zed attacks an enemy below 50% Health, he deals an additional 8% of their maximum Health as magic damage. This effect has a short cooldown.
  • Razor Shuriken: Zed and his shadow both throw their shurikens, dealing physical damage to any target they pass through. Each Shuriken deals less damage to targets beyond the first.
  • Living Shadow: Zed’s shadow dashes forward, remaining in place for a short duration. Zed’s shadow will duplicate his spells. Activating Living Shadow again while his shadow is active will cause Zed to switch positions with his shadow. If both Zed and his shadow strike the same target with Razor Shurikens or Shadow Slash, Zed regains some energy and the target suffers an additional effect: Razor Shurikens deal additional bonus damage and the slow from Shadow Slash is dramatically increased.
  • Shadow Slash: Zed and his shadow both create a burst of shadow, dealing physical damage to nearby enemies. Zed’s Shadow Slash slightly reduces the cooldown of Living Shadow by for each unit struck. The shadow’s Shadow Slash briefly slows enemies.
  • Death Mark: Zed sinks into the shadows and dashes to his target, dealing physical damage. He also spawns a Living Shadow beyond the target, which duplicates his spells and marks the target. After 3 seconds, the mark will detonate, dealing physical damage based on the damage dealt to the target by Zed and his shadow while the mark was active. Zed can reactivate this ability to switch positions with this shadow.

het zou dus een jungler/mid moeten worden
lijkt een beetje een AP carry bruiser te zijn; een goede ranged poke maar veel damage komt toch uit de melee skills

[ Voor 4% gewijzigd door godofal op 02-11-2012 13:25 ]

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:10

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Hij is geen AP Bruiser, hij doet Physical damage en scaled met AD.

[specs]

• godofal
  • Niet online

godofal

ik dacht dat hij met AP ging schalen, vanwege het feit dat hij mid ging volgens de reveal
vond dat al vreemd :P

dan lijkt hij behoorlijk op talon imo

• Martin0
godofal schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 13:25:
ik dacht dat hij met AP ging schalen, vanwege het feit dat hij mid ging volgens de reveal
vond dat al vreemd :P

dan lijkt hij behoorlijk op talon imo
binnen mijn vriendenclub en klasgenoten neomen we hem al Talon 2.0, ik ga hem zaterdag even uitproberen want ik heb eidnelijk een PBE account :D

Twitch

• snoos
Martin0 schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 13:36:
[...]

binnen mijn vriendenclub en klasgenoten neomen we hem al Talon 2.0, ik ga hem zaterdag even uitproberen want ik heb eidnelijk een PBE account :D
Ik heb er ook 1 aangemaakt

en als je eenmaal een account hebt kan je er dan altijd op? of moet je bij nieuwe veranderingen weer 1 aanmaken ?

En krijg je die IP en RP eenmalig of opnieuw voor nieuwe champs die uitgegeven worden

[ Voor 37% gewijzigd door snoos op 02-11-2012 14:56 ]

• the Virtual
godofal schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:53:
dat is AP tristana, die doet een behoorlijke bak schade met de rocketjump: 250(+80%AP)

de échte nuke damage daar komt van de minions, elke minion die daar doodgaat doet 150(+25%AP) schade aan de volgende minion/MF (7 minions, 1050(+175%AP)

die ene minion met weinig HP triggert het feest :+
Patch 1.0.0.143:
  • Explosive Shot:
    • Passive damage no longer activates from spell damage.
Dat werkt dus helaas ook niet meer. :P
snoos schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 14:33:
[...]

Ik heb er ook 1 aangemaakt

en als je eenmaal een account hebt kan je er dan altijd op? of moet je bij nieuwe veranderingen weer 1 aanmaken ?

En krijg je die IP en RP eenmalig of opnieuw voor nieuwe champs die uitgegeven worden
De account die je hebt aangemaakt blijft gewoon bestaat, je hoeft geen nieuwe te maken. Signups voor PBE sluiten overigens binnenkort, dus wie nog een account wil maken moet snel zijn.

Zo'n beetje elke keer dat er een grote update op PBE komt, krijg je een flinke hoeveelheid IP en RP erbij, zodat je in principe genoeg moet hebben om alle wijzigingen te kunnen testen. Nieuwe champions en skins zijn ook meestal in het begin maar 10 RP en/of 10 IP.

• godofal
  • Niet online

godofal

the Virtual schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 16:06:
[...]

Patch 1.0.0.143:
  • Explosive Shot:
    • Passive damage no longer activates from spell damage.
Dat werkt dus helaas ook niet meer. :P
gif zal wel van voor die patch zijn dan
heb 1x AP tris tegen me gehad, leek erg OP (kwam wss omdat mid haar had gefed though :+ )

trouwens, je kan diezelfde situatie nog steeds hebben; tristana kan in de lucht nog een AA lossen, die minion met low health raken en hetzelfde feestje beginnen :)

[ Voor 14% gewijzigd door godofal op 02-11-2012 17:59 ]

• the Virtual
godofal schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 17:35:
[...]

gif zal wel van voor die patch zijn dan
heb 1x AP tris tegen me gehad, leek erg OP (kwam wss omdat mid haar had gefed though :+ )

trouwens, je kan diezelfde situatie nog steeds hebben; tristana kan in de lucht nog een AA lossen, die minion met low health raken en hetzelfde feestje beginnen :)
Dan blijft het alsnog bij alleen die ene proc door de auto-attack, de explosie zelf is ook spell damage.

Een nieuwe Lulu-skin is uit op de PBE, Dragon Trainer Lulu:

Het is natuurlijk PBE, dus nog niets is definitief; zo moet de Polymorph nog worden toegevoegd.
(Voor de mensen die de Lulu skin die nu on sale is, overwegen. :P )

• godofal
  • Niet online

godofal

hmm, ik neem aan dat tiamat ook als spell damage telt? jammer :P

dragon pix is wel érg leuk om te zien, lijkt nogal op zo'n draak uit "how to train your dragon"

• Ghizmo
Lulu lijkt een beetje op een slaaf uit Star Wars ... En minder op een yordle :P
Wat een belachelijk slecht georganiseerd toernooi dat MLG Dallas. Alles weer te laat, de helft wordt niet gestreamd, dikke lag in de streams door verkeerde recording settings en slechte communicatie over dit alles. Het excuus dat het allemaal nieuw is is nu inmiddels echt al een tijdje niet meer geldig hoor.....

Verwijderd

Is er ergens een gratis HD stream van MLG?

• godofal
  • Niet online

godofal

het irritantste vond ik nog het publiek dat helemaal uit z'n dak ging....
voor een ander toernooi/match :r

wel een aantal leuke matches gezien, aan de spelers ligt het iig niet :)

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-11 19:21

psyy138

blackbulls.nl

volgens mij is EUW down

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Sharfer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-03 13:31
volgens mij ook, sta 45 minuten in de queue kan ik joinen crasht die
kan nu weer 2 uur wachten

Sharfer#2586

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-11 09:37
Yep hier ook :)

• thewizard2006
meer dan 3 uur hier. Had hem even opnieuw opgestart maar kom gewoon weer in de queue. Sta dan wel weer op postion 1..... :)

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Joepie, I haz team!

http://www.mouse-control.nl/news/news_comments/138

Ziet er heel veelbelovend uit tot nu toe, ben benieuwd waar dit toe leidt ;)

Streaming History

speedzor schreef op zondag 04 november 2012 @ 22:32:
Joepie, I haz team!

http://www.mouse-control.nl/news/news_comments/138

Ziet er heel veelbelovend uit tot nu toe, ben benieuwd waar dit toe leidt ;)
gratz! Hou ons op de hoogte wanneer je in een gestreamd toernooi meedoet etc!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

welke champion heeft nou een hoge skill cap? want ik vind de meeste champions veels te gemakkelijk.
Anivia, Orianna

• godofal
  • Niet online

godofal

hardcoresmurf schreef op zondag 04 november 2012 @ 23:45:
welke champion heeft nou een hoge skill cap? want ik vind de meeste champions veels te gemakkelijk.
ezreal en jayce
wss nida top ook

jayce is lastig omdat het iets compleet anders is dan wat ik gewend ben, door de dubbele skills is het lastig inschatten wat je wel en niet kan
daarbij is hij vrij manahungry, dus early moet je erg oppassen met harassen met skills

ezreal heeft een iets hogere skillcap dan andere champs, maar is niet extreem lastig

• the Virtual
hardcoresmurf schreef op zondag 04 november 2012 @ 23:45:
godofal schreef op maandag 05 november 2012 @ 01:02:
ezreal en vooral jayce
wss nida top ook

[...]
Om nog wat meer voorbeelden te noemen: Ahri, Blitzcrank, Brand, Cassiopeia, Draven, Gragas, Janna, Karma, Lee Sin, Lux, Syndra, Zyra. Allemaal champions die een stuk slechter worden als je hun skills mist, of niet goed combineert.

Verder nog een antwoord wat niet veel mensen zouden verwachten: (AD) Master Yi. Ga er in teamfights te vroeg in, en je valt meteen dood neer; ga er te laat in, dan verlies je het gevecht omdat jouw damage output te lang niet meetelt. In games op niveau moet je perfect kunnen aanvoelen wat het juiste moment hiervoor is, wil je Yi effectief kunnen gebruiken. Ditzelfde geldt in feite voor alle squishy melee champions, al heeft iemand als Tryndamere bijvoorbeeld nog wel zijn ult; Master Yi heeft niks om damage te blijven doen als het fout gaat, Fiora ook niet.

Kijk anders ook eens op http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/List_of_champions, en sorteer de lijst op 'Diff'(-iculty), dan zie je het oordeel van Riot. Let wel dat dit meer draait om 'easy to learn' dan 'hard to master'; Yi is een typische champion waarmee lagere spelers het makkelijk goed kunnen doen tegen andere lagere spelers, en heeft dan ook terecht een lage waarde.

• SHEePYTaGGeRNeP
Wou ik gisteren eindelijk een paar potjes ranked spelen, was de server unavailable :(,dus maar MLG kijken en daarna de film Total Recall
EDIT: het is hier ziek dood ;)

[ Voor 10% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 05-11-2012 11:21 ]

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:13
ja ik begrijp er ook niks van:(

Gister hadde we eigenlijk training met team mja dat ging dus ook niet door.
Wat was er eigenlijk aan de hand? Anyone Knows?

Verwijderd

Dat viel mij ook al op ja....misschien te maken met de maandag :).
Server trouwens al wel weer up?

Verwijderd

the Virtual schreef op maandag 05 november 2012 @ 01:40:
Master Yi heeft niks om damage te blijven doen als het fout gaat, Fiora ook niet.
Fiora kan nog uit met haar zeer sterke ulti die haar HP zal geven, veel schade doet in een AoE radius en je tijdelijk invincible maakt. Master yi auto-attacked of hij doet niks (tenzij AP)

Verwijderd

ff teemo vanonder het stof gehaald dit weekend, ik had een paar potjes met faal teemo's en was het zo beu dat ik dacht laat ik zelf maar teemo spelen en even build wat overhoop smijten en testen
beetje eigenaardige build maar ja zo ben ik het kan waarschijnlijk beter en efficienter maar ik wou wat hybrid gaan en dit is het resultaat

runes : red attspd / yellow armor / blue flat ap / quint flat ap
masteries : 0/22/8
item build :
doran's blade
boots
doran's ring
berserker greaves
phage
malady
frozen mallet
wit's end / madred's bloodrazor (beetje afhankelijk van samenstelling van hun team)
sell doran's blade => hextech gunblade
sell doran's ring => guinsoo's rageblade

resultaat was heerlijk
door tanky masteries + 2x doran's + phage ben je early game echt wel tanky eigenlijk veel meer dan ze verwachten
late game kan je nog steeds wat hebben door frozen mallet maar o wat doet die kleine teemo pijn

darius was volkomen kansloos, hun eve me maar blijven proberen ganken maar midgame begon ik al mooie lvl voordeel te hebben, darius volledig zoned, river en deel van mn lane naar tribush en river volledig geshroomed en een pink ward of 2 om eve te zien komen, uiteindelijk toren gepushed en mn creepscore was tegen lvl 10 al bijna het 3-4 dubbel van darius
eve probeert me wat later nog eens te ganken en sterft in fractie v een seconde en ze snapte het niet maar ja als je amper sterft zelf kills pakt en continu kan freefarmen ... lvl16 vs lvl 10 dan schiet er niet veel meer over

garen was ambetant met zn healing passive maar toch kansloos, wel paar mooie ganks op mij met maokai en zij waren vrij irritant in de weer met pink wards de river bush te clearen van shrooms maar uiteindelijk was het resultaat hetzelfde, na oracles hadden ze geen pinks en kon ik lustig shroomen terwijl ik garen zonede

rengar was wel lachen, ik wist zn grootste troef is vanuit bosje op me springen en mijn grootste troef blind en shrooms in de boshes, die kocht zelfs oracles maar met phage slow niet weg geraken word dat een dure investering

irelia was kansloos, zie darius verhaal alleen hadden ze een noc jungle

ik weet nu niet waarom ik een doran's blade en ring haal daar zal wel een betere manier voor zijn misschien maar mij heeft het het gevoel dat ik genoeg ad en genoeg ap heb om alles nuttig te houden
ik denk dat ik hem terug wat meer ga spelen, nu ik heb gezien dat alle ad bruisers het zo lastig hadden tegen mij

Speedzor, ik herinner me dat jij een teemo guide eens gepost had, moet ik nog even checken maar weet jij wie de counter is tegen teemo op top?
of weet iemand anders het?

• SHEePYTaGGeRNeP
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2012 @ 12:01:
Speedzor, ik herinner me dat jij een teemo guide eens gepost had, moet ik nog even checken maar weet jij wie de counter is tegen teemo op top?
of weet iemand anders het?
http://www.championselect.net/champ/Teemo

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Vlad, Kennen, Swain top moeten makkelijk van Teemo kunnen winnen.

[specs]

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Ik speel puur toplane (als het team het toelaat, ben niet te beroerd om andere rollen te spelen als we al een toplaner hebben), en met name met Nidalee, Jayce, Irelia en Renekton succes gehad vs Teemo. De eerste 2 doordat je via ranged attacks makkelijk kunt traden de andere 2 door hun makkelijke waveclearing. Plus met Renekton kun je vrij simpel de stun landen op een Teemo, door via de minions voor Teemo zijn neus te landen, stun landen, Q en weer terug door de minions.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• godofal
  • Niet online

godofal

de lastigste champ waar ik als teemo tegen heb gespeeld is pantheon, zijn passive blocked een behoorlijk aantal van je harass schoten (blocked Q ook) en zijn speerworp is erg sterk in de harass

als pantheon een beetje tanky masteries heeft zal je nouwelijks kunnen harassen, en dankzij zijn speer ook lastig kunnen farmen (elke 4 seconden een speer koppen ga je niet redden)

vladimir is trouwens niet echt een counter tegen teemo, elke keer dat hij in de buurt komt voor harass een paar AA+Q eroverheen, zodra hij wegloopt W erbij voor nog 1 of 2 hits en je wint elke trade
rush hexdrinker tegen hem en hij maakt je niks meer

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:13
pantheon vindt ik persoonlijk early ERG sterk. zijn speer plus stun en dan zijn passive erboven op. Is egt een goede trader zijn passive blokt altijd de eerste hit als je het slim aanpakt.

Wie is eigenlijk de counter op pantheon? Hiermee bedoel ik de egte harde counter.(olaf ofzo)?

• Martin0
vrijdag en zaterdag avond een paar potjes(normal) gespeeld met TheWizard2006, gezellige gast, duidelijk in communicatie, alleen jammer van de 2 fransen die alleen maar frans praatte en als mietjes op base bleven terwijl ze onze turrets neerhaalde en ik als talon samen met thewizard als blitz en een maat van mij met garen tegen 5 probeerde op te lossen >.>
wel voor dat potje 2x honorable opponent gekregen omdat ik 16/12 eindigde.

daarna met thewizard alleen nog maar gewonnen, niet echt heel moeilijk, met darius op top, daarna over de battlefield overal helpen waarbij we mid en bot totaal ownde en top aardig verloren(ww in jungle die amper gankte >.> terwijl je daar 3 keer om vraagt en ik daardoor top verloor met daruis vs riven en miss fortune) uiteindelijk dus op mid doorgebroken en gewonnen(geloof ik zit op stage en kan me niet heel veel meer herinneren van het weekend xD)

Twitch

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Vlad zou lane moeten winnen doordat die sustain heeft en VEEEEEEEEEEEEEEEEEEL sneller en makkelijker kan farmen dan Teemo.

[specs]

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

valermos schreef op maandag 05 november 2012 @ 13:22:
pantheon vindt ik persoonlijk early ERG sterk. zijn speer plus stun en dan zijn passive erboven op. Is egt een goede trader zijn passive blokt altijd de eerste hit als je het slim aanpakt.

Wie is eigenlijk de counter op pantheon? Hiermee bedoel ik de egte harde counter.(olaf ofzo)?
Malphite (net zoals voor bijna alle toplaners/autoattackers)
Stack armor en je wint vanzelf als je niet dom speelt.

[specs]

• godofal
  • Niet online

godofal

Fanatic_FS schreef op maandag 05 november 2012 @ 13:35:
Vlad zou lane moeten winnen doordat die sustain heeft en VEEEEEEEEEEEEEEEEEEL sneller en makkelijker kan farmen dan Teemo.
lategame, ja
earlygame, nope

zoals ik zei; teemo wint elke trade, zelfs met de sustain van vlad
earlygame ruleert teemo de lane gewoon, waardoor vlad minder farm kan pakken en dus later z'n hextech kan krijgen, terwijl jij al een hexdrinker hebt

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Lee Sin werkt overigens ook prima vs Teemo. Q + E harras en terug Safeguarden op je minions.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• thewizard2006
is katarina niet een optie? Die vind ik altijd erg lastig om tegen te spelen iig. En is de range van cassiopeia niet groter? Zeg ook maar wat :P

Wat voor dmg is trouwens de pijltjes van teemo en de poison. Beide armor om te mitigaten of is dit magic dmg. Kom vaak met bijv blitz tegen teemo en die poison van hem heeft me al zo vaak de das omgedaan.
vrijdag en zaterdag avond een paar potjes(normal) gespeeld met TheWizard2006, gezellige gast, duidelijk in communicatie, alleen jammer van de 2 fransen die alleen maar frans praatte en als mietjes op base bleven terwijl ze onze turrets neerhaalde en ik als talon samen met thewizard als blitz en een maat van mij met garen tegen 5 probeerde op te lossen >.>
wel voor dat potje 2x honorable opponent gekregen omdat ik 16/12 eindigde.

daarna met thewizard alleen nog maar gewonnen, niet echt heel moeilijk, met darius op top, daarna over de battlefield overal helpen waarbij we mid en bot totaal ownde en top aardig verloren(ww in jungle die amper gankte >.> terwijl je daar 3 keer om vraagt en ik daardoor top verloor met daruis vs riven en miss fortune) uiteindelijk dus op mid doorgebroken en gewonnen(geloof ik zit op stage en kan me niet heel veel meer herinneren van het weekend xD)
Kom de volgende keer anders gezellig bij mij in de lane (of ik kom top, ook goed). Zit nu erg vaak met hele passieve spelers in de lane die niet bij mij in de buurt blijven. En dat is toch wel handig met blitz. Kom nu zo vaak tegen dat ik pull en ze gewoon lekker doorgaan met hun CS. Sta je dan met je auto attack :)

Pagina: 1 ... 88 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.