Lijkt me vrij onmogelijk als de teamfights beginnen en de nadruk op Baron e.d. liggen. Dan is de 100/10min niet eens meer mogelijk, aangezien dat vereist dat je netjes in je lane blijft en niets anders doet. Ik kan me in ieder geval geen games herinneren van 40-50min in een tournament waar iedereen 400-450CS had.Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:24:
edit: Wat ik wel knap vind is dat die pro's de 100/10minuten ook het hele spel volhouden. Bij mij stopt het meestal rond de 150 ofzo bij 20 minuten waarna ik nog maar ongeveer 50cs/10minuten bij elkaar hark.
Matchmaking werkt redelijk oké in LoL vind ik. Eerst kijkt hij naar anderen van jouw level, maar als hij die niet meteen vindt, dan gaat hij hoger en lager kijken. Normaal gezien als jij een lvl 15 hebt in jouw team, zal er in het enemy team ook wel een lager level zitten.hardcoresmurf schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:53:
wat is matchmaking toch retarded in LoL, word ik bij een lvl 15 met 15 wins in het team gestopt terwijl ik lvl 20 ben met 80 wins
Je kan ook niet verwachten dat op een woensdagmiddag om 11u er zoveel volk online is dat ze allemaal lvl 20 zijn met een 80tal wins natuurlijk
Verwijderd
ja en tochVerwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:53:
[...]
Lijkt me vrij onmogelijk als de teamfights beginnen en de nadruk op Baron e.d. liggen. Dan is de 100/10min niet eens meer mogelijk, aangezien dat vereist dat je netjes in je lane blijft en niets anders doet. Ik kan me in ieder geval geen games herinneren van 40-50min in een tournament waar iedereen 400-450CS had.
tot 30-35 min halen ze dit niveau wel, erna maakt het minder uit omdat ze toch al naar full build beginnen te gaan en de champion kills belangrijker worden, vanwege de downtime
maar vooral mids die ook wraiths en wolves er af en toe bij snoepen halen dit gemakkelijk
en op toernooien is me ook al opgevallen dat de ad carry zo lang mogelijk blijft farmen, bij sommige teamfight moeten ze er wel tussenuit maar ze verliezen meestal toch niet zoveel cs
mn persoonlijk record was 500+ cs (wel niet veel meer dan 500 maar weet niet meer exact) met singed in een heel lang spel ±1h30, en maar blijven pushen, ook wel de reden dat we uiteindelijk wonnen, omdat onze torens langer recht bleven en minions steeds hun kant op pushten
Dit.Lointje schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:56:
[...]
Je kan ook niet verwachten dat op een woensdagmiddag om 11u er zoveel volk online is
Woensdagmiddag om 11 uurJe kan ook niet verwachten dat op een woensdagmiddag om 11u er zoveel volk online is dat ze allemaal lvl 20 zijn met een 80tal wins natuurlijk
Verwijderd
Die tabel klopt niet. Er wordt geen rekening gehouden met creeps van de jungle.psyy138 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 10:58:
[afbeelding]
deze zocht ik al een tijdje maar hier is die toch..
maximale cs/gold score per minuut .... misschien iets voor TS ?
Als je op mid lane staat bijvoorbeeld, kan je makkelijk creeps van wolves en wraiths meepakken. (froggen had hier een competitief record mee gehaald op de Season 2 championships, het was iets van een 390 cs op 25 minuten ofzo.) Als top of bot kan je ook de 2 golems doen.
Ik ben nu echt klaar met LoL.
Het is echt een heel erg gaaf spel, heb veel plezier gehad met het spelen ervan, maar er zijn toch een aantal dingen welke het hele spel verzieken.
1. Community; bekend probleem. Insta-lockers, mensen die totaal niet communiceren in de champion select, trolls, AFKers, leavers, mensen die ingame niet communiceren, mensen die een lane pakken waar ze totaal niet kunnen spelen (Jungle voornamelijk het ganken, andere lanes het roamen of CSen/warden) noem het maar op
2. De focus van Riot op nieuwe champions ipv. een degelijke client, de client is erg buggy (custom games welke 3x in de lijst staan, een game welke 'vol' is maar eigenlijk maar 2 spelers bevat of het tegenover gestelde, games welke nog 5 spots over hebben maar eigenlijk dus al vol zijn, zelfs als er eerst gerefreshed wordt, langzaam, crashed tamelijk vaak (vergeleken met andere games, het is niet zo dat het elke week een keer crashed, maar het komt erg vaak voor dat een match aan het laden is en één van je medespelers of tegenstanders blijft maar 'Not connected' zijn, dan is er dus weer een client gecrashed) en vast nog wel meer.
Het is echt een heel erg gaaf spel, heb veel plezier gehad met het spelen ervan, maar er zijn toch een aantal dingen welke het hele spel verzieken.
1. Community; bekend probleem. Insta-lockers, mensen die totaal niet communiceren in de champion select, trolls, AFKers, leavers, mensen die ingame niet communiceren, mensen die een lane pakken waar ze totaal niet kunnen spelen (Jungle voornamelijk het ganken, andere lanes het roamen of CSen/warden) noem het maar op
2. De focus van Riot op nieuwe champions ipv. een degelijke client, de client is erg buggy (custom games welke 3x in de lijst staan, een game welke 'vol' is maar eigenlijk maar 2 spelers bevat of het tegenover gestelde, games welke nog 5 spots over hebben maar eigenlijk dus al vol zijn, zelfs als er eerst gerefreshed wordt, langzaam, crashed tamelijk vaak (vergeleken met andere games, het is niet zo dat het elke week een keer crashed, maar het komt erg vaak voor dat een match aan het laden is en één van je medespelers of tegenstanders blijft maar 'Not connected' zijn, dan is er dus weer een client gecrashed) en vast nog wel meer.
[ Voor 12% gewijzigd door Pimorez op 24-10-2012 15:27 ]
En het spel zelf, vind je dat wel leuk?
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Verwijderd
Dat zegt hij toch in zn eerste alinea?thewizard2006 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:12:
En het spel zelf, vind je dat wel leuk?
Het 1e probleem lijkt me op te lossen. zoek een paar mensen om mee te queuen.
Of ranked spelen maar dan wel 1400+Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:13:
[...]
Dat zegt hij toch in zn eerste alinea?
Verwijderd
Klinkt als low-priority en dat laatste klinkt als een persoonlijk probleem. Mijn client is 1 keer gecrashed in de afgelopen maandenPimorez schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:04:
2. De focus van Riot op nieuwe champions ipv. een degelijke client, de client is erg buggy (custom games welke 3x in de lijst staan, een game welke 'vol' is maar eigenlijk maar 2 spelers bevat of het tegenover gestelde, games welke nog 5 spots over hebben maar eigenlijk dus al vol zijn, zelfs als er eerst gerefreshed wordt, langzaam, crashed tamelijk vaak en vast nog wel meer.
Verwijderd
Hoeveel games hebben wel een goeie community?Pimorez schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:04:
2. De focus van Riot op nieuwe champions ipv. een degelijke client, de client is erg buggy (custom games welke 3x in de lijst staan, een game welke 'vol' is maar eigenlijk maar 2 spelers bevat of het tegenover gestelde, games welke nog 5 spots over hebben maar eigenlijk dus al vol zijn, zelfs als er eerst gerefreshed wordt, langzaam, crashed tamelijk vaak en vast nog wel meer.
De problemen die jij opnoemt bij puntje 1, lijken me vooral voor lvl 1 tot 30. Lanes pakken en niet kunnen spelen is puur subjectief. Er zijn betere spelers die dat waarschijnlijk ook over jou denken hoor.
De client is imo het minst belangrijke vd zaak. Zolang je de games kan spelen, hoor je mij niet klagen. Ik heb tijden gekend waar er weken/maandenlang een probleem was met de servers en je doodleuk, uren in een loginqueue mocht wachten waar je soms na 2 uur dan nog een timeout kreeg
De afdeling design heeft er niks mee te maken, daar heb je gelijk mee, maar Riot wel, en dat is nou mijn punt.Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:26:
[...]
Hoeveel games hebben wel een goeie community?
De problemen die jij opnoemt bij puntje 1, lijken me vooral voor lvl 1 tot 30. Lanes pakken en niet kunnen spelen is puur subjectief. Er zijn betere spelers die dat waarschijnlijk ook over jou denken hoor.
De client is imo het minst belangrijke vd zaak. Zolang je de games kan spelen, hoor je mij niet klagen. Ik heb tijden gekend waar er weken/maandenlang een probleem was met de servers en je doodleuk, uren in een loginqueue mocht wachten waar je soms na 2 uur dan nog een timeout kreeg. Je argument over die champions slaat nergens op trouwens. De dienst/afdeling die daarvoor instaat, heeft totaal niks te maken met de dienst die aan de client werkt.
Tuurlijk zijn er spelers welke hetzelfde denken over mijn CS enzo, maar ik ben niet zo slecht met CS dat mijn CS 1/2 is dan dat van de tegenstander, of zelfs slechter.
Ik ben zelf level 30, en heb heel wat leuke games meegemaakt, dus het level 1-30 gaat hier niet op.
Met premade spelen gaat niet werken, je hebt nog de tegenstanders.
Ja, het eerste wat ik dacht was ook: zoek 2 of 4 vrienden en ga met een full team op teamspeak en speel zo je spelletjes. Dit is echt veel leuker, en je kan beter als team functioneren. Door de 5 premade is je tegenstander ook hogere Elo en moet je dus wel beter samenwerken.
En ivm de trolls, gewoon ignoren en zelf het goede voorbeeld geven (!) en uiteindelijk valt dat wel mee.
@ hardcoresmurf. Als je al van 7.15 aan het werken bent, is 11 uur wel degelijk 's middags
En ivm de trolls, gewoon ignoren en zelf het goede voorbeeld geven (!) en uiteindelijk valt dat wel mee.
@ hardcoresmurf. Als je al van 7.15 aan het werken bent, is 11 uur wel degelijk 's middags
Verwijderd
1. go fuck yourself bro, je bent bezig tegen de community :-) grapje ePimorez schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:04:
1. Community
2. De focus van Riot op nieuwe champions ipv. een degelijke client
tja dat is met ups en downs, soms heb je 10 spelletjes na elkaar geen ragers geen feeders geen instalockers geen trolls en dan soms is het het ene spelletje na het andere dat er wel zijn
ik maak me er eigenlijk niet meer druk in, in het begin wond ik me er ook in op.
Maar ik moet wel zeggen dat het honor system voor een heuse verandering in de mindset van de community heeft gezorgd, veel minder last van extremen in elk geval, het lijkt mij dat dit een goed regulerend systeem is om pubers wat in bedwang te houden. Soort van Pavlov's conditionering voor gamers. Oorspronkelijk vond ik het een beetje zielig dat ze dachten om zo de community wat te kunnen tweaken en dacht ik misschien ook wel dat het niet zou werken. Maar nu ik de gevolgen merk ben ik wel voorstander.
2. Tja ik persoonlijk heb bijna nooit last van mn client, ik weet niet als het aan de NA servers ligt ofzo maar ik heb al zoveel van gekke dingen gehoord op de EU servers waar ik nog nooit last van heb gehad.
Heel sporadisch eens een disconnect maar ik spreek van 1x op 100 games max. en ben altijd op tijd terug geconnect.
customs nog nooit problemen mee gehad.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2012 15:40 ]
Verwijderd
All-chat uitzetten en/of tegenstanders muten. Dat je tegenstanders eventueel trollen... who cares?Pimorez schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:32:
[...]
Met premade spelen gaat niet werken, je hebt nog de tegenstanders.
Wow zeg. Een maand of drie geleden ben ik begonnen met ranked, en heb het toen na het zakken van 1400 naar 1100 maar opgegeven. Vervolgens heb ik al die maanden alleen maar normal games gespeeld. Nu met de season 2 rewards besloot ik het nog maar eens te proberen..
Tja .. ik won toch altijd mijn lane. En toch zo kelderen, ik word keihard getrolled dacht ik. En zo denken velen van ons. Maar die normal games hebben toch wel wat teweeg gebracht. Misschien heb ik mazzel, en kelder ik straks na een losing streak wel weer naar de 1100. Maar voorlopig.
3 dagen ranked en ik sta alweer op 1300, en stijgende. Je lane carryen is leuk, maar andere lanes winnen is nog veel belangrijker. Gelukkig heb ik gaandeweg meer champions leren kennen en meer lanes geleerd. Ik ben benieuwd of dit zich doorzet.
Ik kan dan ook iedereen aanraden om een goede speler op te zoeken die bereid is om met jou te spelen. Met zijn allen op teamspeak en queuen maar. Niet alleen speel je tegen betere tegenstanders die vaak het uiterste van je vergen, maar elke fout wordt ook opgemerkt. Je ward niet goed, word gebait door je tegenstander, pakt niet alle kansen aan om te harrassen, geeft gratis damage trades weg aan de enemy, po si toont jezelf niet goed in teamfights, laat cs lopen die je zou moeten hebben, word geganked door obvious jungle patterns enzovoort. Ik kan zeggen dat ik van de dagelijkse games met een gold (nu plat) buddy van mij meer heb geleerd dan van wat dan ook. Echt een aanrader!
Tja .. ik won toch altijd mijn lane. En toch zo kelderen, ik word keihard getrolled dacht ik. En zo denken velen van ons. Maar die normal games hebben toch wel wat teweeg gebracht. Misschien heb ik mazzel, en kelder ik straks na een losing streak wel weer naar de 1100. Maar voorlopig.
3 dagen ranked en ik sta alweer op 1300, en stijgende. Je lane carryen is leuk, maar andere lanes winnen is nog veel belangrijker. Gelukkig heb ik gaandeweg meer champions leren kennen en meer lanes geleerd. Ik ben benieuwd of dit zich doorzet.
Ik kan dan ook iedereen aanraden om een goede speler op te zoeken die bereid is om met jou te spelen. Met zijn allen op teamspeak en queuen maar. Niet alleen speel je tegen betere tegenstanders die vaak het uiterste van je vergen, maar elke fout wordt ook opgemerkt. Je ward niet goed, word gebait door je tegenstander, pakt niet alle kansen aan om te harrassen, geeft gratis damage trades weg aan de enemy, po si toont jezelf niet goed in teamfights, laat cs lopen die je zou moeten hebben, word geganked door obvious jungle patterns enzovoort. Ik kan zeggen dat ik van de dagelijkse games met een gold (nu plat) buddy van mij meer heb geleerd dan van wat dan ook. Echt een aanrader!
IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n
BEEP BOOP ranked potje gewonnen, op naar #2!
Nee, hij heeft het over randzaken. Heeft niets met het spel zelf te maken. Met de mechanics, of graphics of updates of houdbaarheid. Puur gericht op rotte appels die het spel spelen. Tja, die heb je in alle games die je online als "team" moet spelen. Of dit nu CoD, WoW, Dota of LoL is... Maar daar zijn hierboven al een aantal post aan gespendeerd.Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:13:
[...]
Dat zegt hij toch in zn eerste alinea?
Gisteren wilde ik naar bed gaan maar toch nog ff 1 potje gedaan. Hadden we een feeder in het team. Erg kinderachtig, trollen, uitlokken etc. Toch weer een half uur verspeeld. Jammer inderdaad dat mensen het zo voor andere kunnen verpesten. Wat mij betreft doen ze wat meer met reporten (al moet ik zeggen dat ik niet echt weet wat nu het nut is of wanneer ze iemand onderzoeken/bannen ofzo?
[ Voor 29% gewijzigd door thewizard2006 op 25-10-2012 08:07 ]
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Paar potjes Olaf support gespeeld
Was erg grappig! Ik zoek nog naar een optimale build dus mijn builds zijn nog een beetje brak maar opzich twee maal een kill score van 16 is wel aardig als support 
Had de kills ook kunnen wegen geven aan de Malzahar carry maar besloot toch zelf maar de pot te carryen
CS ging naar de carry en de champion kills naar mij hehe.
Voordelen zijn wel dat je behoorlijke poke met slow heb en je true damage is ook lekker om druk uit te oefenen. Nadeel is wel dat de mana als een gek gaat. Daarnaast kunnen de rollen snel draaien omdat je met de true damage ook wel heerlijk een kill kan stealen wat dan weer niet mag als support
Maar was ook een lol pot en we hadden super veel lol
Had de kills ook kunnen wegen geven aan de Malzahar carry maar besloot toch zelf maar de pot te carryen
Voordelen zijn wel dat je behoorlijke poke met slow heb en je true damage is ook lekker om druk uit te oefenen. Nadeel is wel dat de mana als een gek gaat. Daarnaast kunnen de rollen snel draaien omdat je met de true damage ook wel heerlijk een kill kan stealen wat dan weer niet mag als support
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Nee maar ik zou eerder met dat crashen van de launcher enzo zeggen dat het aan je eigen pc ligt.. Is hetzelfde met loaden.. Ik load nou eenmaal langzaam omdat ik op een pc van bijna 4 jaar oud speel.. dan gaat het altijd langzamer dan met een die net nieuw is xDthewizard2006 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 08:02:
[...]
Nee, hij heeft het over randzaken. Heeft niets met het spel zelf te maken. Met de mechanics, of graphics of updates of houdbaarheid. Puur gericht op rotte appels die het spel spelen. Tja, die heb je in alle games die je online als "team" moet spelen. Of dit nu CoD, WoW, Dota of LoL is... Maar daar zijn hierboven al een aantal post aan gespendeerd.
Gisteren wilde ik naar bed gaan maar toch nog ff 1 potje gedaan. Hadden we een feeder in het team. Erg kinderachtig, trollen, uitlokken etc. Toch weer een half uur verspeeld. Jammer inderdaad dat mensen het zo voor andere kunnen verpesten. Wat mij betreft doen ze wat meer met reporten (al moet ik zeggen dat ik niet echt weet wat nu het nut is of wanneer ze iemand onderzoeken/bannen ofzo?
Wat je zegt indd over die rotte appels die heb je altijd.. Ik weet genoeg in WoW tijdens raids dat ze gewoon iets pullen zonder dat dat al de bedoeling was en dat je dan 3x wiped ofzo (daarom ben ik gestopt met WoW nu xD)..
Jup ik ben gisteren ook even aan het ragen geweest.. een potje 3v3 ik als sion.. starten lekker ik sta 8/0..
De andere 2 gaan opeens lopen feeden als een gek.. geëindigd op 9/6 omdat ze steeds mij in fights focussen en omdat hun victor zwaar gefeed was door lee sin en cho'gath (omdat die telkens een door ons geward bosje inlopen terwijl ze kunnen zien dat die gasten daar met hun 3en instaan -.-
ik werd als lvl 18 met 2 lvl 6 plus 2x lvl 12 tegen lvl 30, 2x lvl 21 en 2x lvl 6 gestopt en dan toch nog winnen terwijl onze mid brand gelijk begin potje leaved >.>hardcoresmurf schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:53:
wat is matchmaking toch retarded in LoL, word ik bij een lvl 15 met 15 wins in het team gestopt terwijl ik lvl 20 ben met 80 wins
Zo zie je maar weer dat je gweoon kunt winnen 
Ik had gisteren trouwens ook weer 2 ranked potjes gewonnen!
yeee baby!
2K elo soon(tm)
Ik had gisteren trouwens ook weer 2 ranked potjes gewonnen!
yeee baby!
2K elo soon(tm)
Dit had ik laatst met een potje soraka support, sterker nog het potje waar ik het een aantal post hierboven over heb.Swanfield schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 08:17:
Paar potjes Olaf support gespeeldWas erg grappig! Ik zoek nog naar een optimale build dus mijn builds zijn nog een beetje brak maar opzich twee maal een kill score van 16 is wel aardig als support
Voordelen zijn wel dat je behoorlijke poke met slow heb en je true damage is ook lekker om druk uit te oefenen. Nadeel is wel dat de mana als een gek gaat. Daarnaast kunnen de rollen snel draaien omdat je met de true damage ook wel heerlijk een kill kan stealen wat dan weer niet mag als supportMaar was ook een lol pot en we hadden super veel lol
in de teamfight sta ik iedereen te healen en op een gegeven moment komen er 2 enemy champs van achter, iedereen op hun focussen en ik had zo iets van doe ook een klein beetje damage, ks ik er 1 champ xD
op andere had ik assist maar toch potje geeindigd met 1/0/10. wat ik persoonlijk niet slecht vind voor een support, maar uitendelijk was het ook iets van 30-12 ofzo in ons voordeel
In teamfights bestaat KS niet. Niet druk om maken. Als je een kill gegarandeerd kan weggeven vooral doen, maar in teamfights wil je geen risico lopen dat iemand wegkomt of nog extra damage kan doen vlak voor ie doodgaat (net een CD beschikbaar ofzo)
Vicariously I live while the whole world dies
haha okey ^^, nja ik wou gewoon een beetje extra damage doen zodat hij sneller dood was, wou niet eens de kill oppakkenVicarious schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 09:28:
In teamfights bestaat KS niet. Niet druk om maken. Als je een kill gegarandeerd kan weggeven vooral doen, maar in teamfights wil je geen risico lopen dat iemand wegkomt of nog extra damage kan doen vlak voor ie doodgaat (net een CD beschikbaar ofzo)
tvp 
Net begonnen met lol, dus bak er nog niet veel van
Ik ga me eens wat inlezen.
Ben met Annie begonnen om te oefenen, speel wel even co-op nu.
Helaas weinig vrienden die dit spel spelen.
Wat is je summonername? anders wil ik wel met me smurf account een wat met je samenspelen.de.marcus schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 09:56:
tvp
En welkom bij de Summoners
[ Voor 3% gewijzigd door Dopiej op 25-10-2012 10:05 ]
weetje waar ik echt zin in heb in de viktor/karma/heimer gameplay updates
O.R.C. Black Bulls Rugby
wanneer komen die dan ?psyy138 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:15:
weetje waar ik echt zin in heb in de viktor/karma/heimer gameplay updates
En weet iemand wanneer deze patch komt ?
http://euw.leagueoflegend...hread.php?t=892573&page=5
Staat geen datum bij
geen idee ,, hier volledige lijst staat op lol wikisnoos schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:18:
[...]
wanneer komen die dan ?
En weet iemand wanneer deze patch komt ?
http://euw.leagueoflegend...hread.php?t=892573&page=5
Staat geen datum bij

en de patch zal denk ik vandaag of morgen komen. is meestal 1/2 dagen na aankondiging.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Moet je ook doen. De meeste mensen vergeten dat Starcall van Soraka (de Q dus) zorgt voor verminderde magicresist bij tegenstanders waardoor spells van jouw team weer meer damage doen. Dus het lijkt alsof je wienig damage doet, maar als je een paar Q's in een teamfight kan droppen scheelt dat aanzienlijk.Martin0 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 09:32:
[...]
haha okey ^^, nja ik wou gewoon een beetje extra damage doen zodat hij sneller dood was, wou niet eens de kill oppakken
wanneer komt de nieuwe champ, daar is ook nog geen datum van en zit toch wel te wachten op haar.
om die reden moet je soraka ook tanky bouwen, denk aan rylas , frozen heart , abbylass , wota , zodat je niet meteeen dood gaat.Vicarious schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:30:
[...]
Moet je ook doen. De meeste mensen vergeten dat Starcall van Soraka (de Q dus) zorgt voor verminderde magicresist bij tegenstanders waardoor spells van jouw team weer meer damage doen. Dus het lijkt alsof je wienig damage doet, maar als je een paar Q's in een teamfight kan droppen scheelt dat aanzienlijk.
meestal bouw ik soraka zo (items dan he in ongeveer deze volgorde )
p.s. ik ben heel goed in item namen
cr boots , 3 x g/5 items , dat item wat uit philo komt
tegelijk met de patch. voor het weekend of tijdens.Martin0 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:37:
wanneer komt de nieuwe champ, daar is ook nog geen datum van en zit toch wel te wachten op haar.
[ Voor 14% gewijzigd door psyy138 op 25-10-2012 10:39 ]
O.R.C. Black Bulls Rugby
Morgennacht komt nieuwe patch out (http://euw.leagueoflegend...php?p=9112452#post9112452). Hierin zit de grote 3vs3 mapchange op (+TT items), wat champion tweaks en de ward skins. Over Elise zag ik niet meteen iets in de patchnotes, dus ik denk dat die nog even in beta blijft.
Patch notes: http://na.leagueoflegends...p?p=30605269#post30605269
Balen, zit al zeker meer dan een week te wachten >.<Lointje schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:42:
Morgennacht komt nieuwe patch out (http://euw.leagueoflegend...php?p=9112452#post9112452). Hierin zit de grote 3vs3 mapchange op (+TT items), wat champion tweaks en de ward skins. Over Elise zag ik niet meteen iets in de patchnotes, dus ik denk dat die nog even in beta blijft.
Zijn al die items nou alleen voor de TT of ook voor SR? Dat wordt me niet helemaal duidelijk uit die notes...Lointje schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:42:
Enkel TT.Vicarious schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:58:
[...]
Zijn al die items nou alleen voor de TT of ook voor SR? Dat wordt me niet helemaal duidelijk uit die notes...
Hmm, jammer. Ik had gehoopt dat die spin + zombie brand kwam vandaag
ik moet ook wachten op de patch, wil voor 20 euro rp komen en dan krijg je z'n skin wards erbijDivineNL schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:07:
Hmm, jammer. Ik had gehoopt dat die spin + zombie brand kwam vandaag
O.R.C. Black Bulls Rugby
Egt?psyy138 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:11:
[...]
ik moet ook wachten op de patch, wil voor 20 euro rp komen en dan krijg je z'n skin wards erbij
Ik heb vorige week 20 euro RP gekocht
Verwijderd
Kan iemand de patch notes copy/pasten? Kan de riot site namelijk niet bekijken op het werk
.
stond laatst op de site/reddit. bij 250rp krijg je tier 1 bij 500 tier 1-2 2000 tier 1-3 5000 tier 1-4 10k/20k tier 1-5DivineNL schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:12:
[...]
Egt?
zoiets was het volgens mij
O.R.C. Black Bulls Rugby
PVP.net v1.70
Crest of Honor - Honorable Opponent will now be displayed to the player and his teammates during champion select lobby and the loading screen.
Fixed a bug where a player's Ranked Solo rating would be displayed before all of his provisional matches had been finished.
League of Legends v1.0.0.150
Twisted Treeline has been remade!
New layout and reworked jungle that will push the pace of champion encounters.
New altar control objective and boss, Vilemaw.
New environmental art, monster skins, music, and sound.
New Twisted Treeline items (details are subject to change)
*NEW ITEM* Blackfire Torch
Recipe: Kage's Lucky Pick + Catalyst the Protector
Total gold cost: 2890 (combine cost: 800)
+50 Ability Power
+300 Health
+350 Mana
Unique Passive: Your spells burn for an additional 5% of the target's maximum Health in magic damage over 3 seconds (effect halfed for AoE and and damage over time).
*NEW ITEM* Wooglet's Witchcap
Recipe: Needlessly Large Rod
Total gold cost: 2700 (combine cost: 1100)
+100 Ability Power
Unique Passive: +10% Movement Speed
Unique Passive: Increases Ability Power by 25%.
*NEW ITEM* Overlord's Bloodmail
Recipe: Giant's Belt + Ruby Crystal
Total gold cost: 2565 (combine cost: 980)
+850 Health
Unique Passive: On kill or assist, heal 200 HP over 5 seconds.
*NEW ITEM* Lord Van Damm's Pillager
Recipe: Heart of Gold + Brutalizer
Total gold cost: 2962 (combine cost: 800)
+40 Attack Damage
+350 Health
Unique Passive: 10% Cooldown Reduction
Unique Passive: 10% Spell Vamp
*NEW ITEM* Grez's Spectral Lantern
Recipe: Madred's Razors
Total gold cost: 1200 (upgrade cost: 200)
+25 Attack Damage
+30 Armor
Unique Passive: Your basic attacks against minions and monsters have a 20% chance to deal 300 bonus magic damage.
Unique Active: A stealth-detecting mist grants vision in the target area for 10 seconds (1 minute cooldown).
*NEW ITEM* Wicked Hatchet
Recipe: Cloak of Agility + Long Sword
Total gold cost: 1955 (combine cost: 710)
+20 Attack Damage
+18% Critical Strike Chance
Unique Passive: Your basic attacks inflict Grievous Wounds on enemy champions, causing 50% reduced healing and regeneration for 1.5 seconds.
*NEW ITEM* Blade of the Ruined King
Recipe: Bilgewater Cutlass
Total gold cost: 2825 (upgrade cost: 1000)
+40 Attack Damage
+10% Life Steal
Unique Passive: Your attacks deal 4% of the target's current health in magic damage and heals you for half the amount (120 max vs. minions).
Unique Active: Drains target champion, dealing 150% physical damage plus 50% of your attack damage and healing you by the same amount. Additionally, you steal 30% of their movement speed for 2 seconds (1 minute cooldown).
*NEW ITEM* Ichor of Rage
Gold cost: 500
Click to Consume: Grants 20-42 Attack Damage based on champion level, 20-42% Attack Speed based on champion level, and 15% increased damage to Turrets for 4 minutes.
*NEW ITEM* Ichor of Illumination
Click to Consume: Grants 30-64 Ability Power based on champion level, 15% Cooldown Reduction, and a huge boost to mana and energy regeneration for 4 minutes.
Blitzcrank
Base Health reduced to 518 from 568
Health per level reduced 95 from 100
Evelynn
Agony’s Embrace Ability Power ratio reduced to +1% every 100 Ability Power from +1% every 50 Ability Power
Ezreal
Essence Flux no longer reduces enemy champion Attack Speed
Jayce
Thundering Blow
No longer deals any flat base damage (still deals % Max Health damage and has a bonus Attack Damage ratio)
Fixed: Stun no longer sometimes lasts beyond the knockback duration
Acceleration Gate mana cost increased to 50 from 30
Leona
Fixed: Shield of Daybreak's cooldown now matches its tooltip (11/10/9/8/7 seconds)
Mordekaiser
Fixed: Mace of Spades now damages wards properly
Poppy
Fixed: Devastating Blow now damages wards properly
Rengar
Base Health Regeneration reduced to 4 from 8
Health Regeneration per level reduced to 0.4 from 0.8
Bonetooth Necklace no longer grants a base +10 Attack Damage
Savagery Empowered Attack Damage ratio reduced to 2.0 from 2.5
Thrill of the Hunt
Stealth duration reduced to 5 seconds from 7
Cooldown increased to 140/105/70 seconds from 120/85/50
Skarner
Crystalline Exoskeleton Cooldown increased to 18 seconds from 14
Impale will no longer finish casting if the target escapes the range during the cast time
Sona
Base Health reduced to 410 from 450
Base Armor reduced to 9 from 11
Syndra
Force of Will
Now grabs nearest Dark Sphere in range if no valid target selected
Grab time reduced to 0.25 seconds from 0.33
Throw commands given during the grab time now execute immediately after the grab finishes
Fixed a bug where minions/Dark Spheres being pulled could get stuck on terrain
Scatter the Weak
Dark Spheres that have nearly finished casting will now get knocked back once they arrive
Fixed a bug where units hit by both Scatter the Weak and an affected Dark Sphere would be knocked back but not stunned
Unleashed Power
Spell shields will now only block a single sphere rather than the entire spell
Now also pulls in spheres cast just before the start of Unleashed Power
Fixed a bug where Unleashed Power would go on cooldown if the target died before the cast animation completed
Tristana
Explosive Shot Cast Range now matches her Attack Range (including per level increases from her passive Draw a Bead)
Fixed: Rocket Jump now is more reliable when used around terrain
Buster Shot mana cost reduced to 100 from 140
Trundle
Rabid Bite Mana Cost decreased from 40 to 30
Contaminate's cast animation no longer locks Trundle out of using other abilities
Twisted Fate
Fixed: Pick a Card now damages wards properly
Items
Ward Skins
Harrowing Ward skins will be available to unlock in the store in the Ward Skins tab.
Unlocking a ward skin allows you to use it in game for the next 7 days.
Multiple weeks can be stacked for an individual ward skin.
When activated in the store, ward skins cosmetically change both sight and vision wards in-game.
Deathfire Grasp
No longer grants Cooldown Reduction
Active base damage reduced to 15% current Health from 25%
Ability Power ratio increased to 5% per 100 Ability Power from 4%
Phage
Slow duration reduced to 2 seconds from 2.5
Slow for ranged attacks reduced to 20% from 30%
Trinity Force
Slow for ranged attacks reduced to 25% from 35%
Frozen Mallet
Fixed: Slow duration now correctly lasts for 2.5 seconds instead of 2
Hextech Sweeper
New Recipe: Amplifying Tome + Kindlegem
Total gold cost: 1435 (combine cost: 150)
Ability Power reduced from 40 to 25
Active effect increased from 6 second duration to 10 seconds.
Co-op vs. AI
Cho'gath bot will now increase the damage of Vorpal Spikes when he levels it up.
Veigar bot will now appear on intermediate difficulty in Co-op vs AI for all maps.
Fixed a bug where Summoner's Rift bots would occasionally get stuck on the summoning platform after respawn if enemy champions were nearby
Fixed a bug where Kayle Bot would idle while trying to attack enemy minions
Bots now properly factor untargetable enemy turrets in threat calculations, making it harder to get them stuck between towers.
General
The Dragon's burning damage will no longer disrupt players from Recalling
Game tips and interesting facts will now be displayed on the loading screen and at the start of some matches
The mini-scoreboard will no longer block right clicks from issuing champion orders.
Item cooldowns will now be displayed in a similar color blue to spell cooldowns.
The blue overlay for spells on cooldown has been slightly lightened.
Locking the camera on a champion will now persist through that champion's deaths.
Added a hotkey for switching between items and gold on the scoreboard.
Directed camera algorithms have been improved for Twisted Treeline.
API for Manual Recommended Items Overrides now works correctly with all champions and also works correctly even if the character changes forms prior to opening the shop for the first time, like Udyr
Crest of Honor - Honorable Opponent will now be displayed to the player and his teammates during champion select lobby and the loading screen.
Fixed a bug where a player's Ranked Solo rating would be displayed before all of his provisional matches had been finished.
League of Legends v1.0.0.150
Twisted Treeline has been remade!
New layout and reworked jungle that will push the pace of champion encounters.
New altar control objective and boss, Vilemaw.
New environmental art, monster skins, music, and sound.
New Twisted Treeline items (details are subject to change)
*NEW ITEM* Blackfire Torch
Recipe: Kage's Lucky Pick + Catalyst the Protector
Total gold cost: 2890 (combine cost: 800)
+50 Ability Power
+300 Health
+350 Mana
Unique Passive: Your spells burn for an additional 5% of the target's maximum Health in magic damage over 3 seconds (effect halfed for AoE and and damage over time).
*NEW ITEM* Wooglet's Witchcap
Recipe: Needlessly Large Rod
Total gold cost: 2700 (combine cost: 1100)
+100 Ability Power
Unique Passive: +10% Movement Speed
Unique Passive: Increases Ability Power by 25%.
*NEW ITEM* Overlord's Bloodmail
Recipe: Giant's Belt + Ruby Crystal
Total gold cost: 2565 (combine cost: 980)
+850 Health
Unique Passive: On kill or assist, heal 200 HP over 5 seconds.
*NEW ITEM* Lord Van Damm's Pillager
Recipe: Heart of Gold + Brutalizer
Total gold cost: 2962 (combine cost: 800)
+40 Attack Damage
+350 Health
Unique Passive: 10% Cooldown Reduction
Unique Passive: 10% Spell Vamp
*NEW ITEM* Grez's Spectral Lantern
Recipe: Madred's Razors
Total gold cost: 1200 (upgrade cost: 200)
+25 Attack Damage
+30 Armor
Unique Passive: Your basic attacks against minions and monsters have a 20% chance to deal 300 bonus magic damage.
Unique Active: A stealth-detecting mist grants vision in the target area for 10 seconds (1 minute cooldown).
*NEW ITEM* Wicked Hatchet
Recipe: Cloak of Agility + Long Sword
Total gold cost: 1955 (combine cost: 710)
+20 Attack Damage
+18% Critical Strike Chance
Unique Passive: Your basic attacks inflict Grievous Wounds on enemy champions, causing 50% reduced healing and regeneration for 1.5 seconds.
*NEW ITEM* Blade of the Ruined King
Recipe: Bilgewater Cutlass
Total gold cost: 2825 (upgrade cost: 1000)
+40 Attack Damage
+10% Life Steal
Unique Passive: Your attacks deal 4% of the target's current health in magic damage and heals you for half the amount (120 max vs. minions).
Unique Active: Drains target champion, dealing 150% physical damage plus 50% of your attack damage and healing you by the same amount. Additionally, you steal 30% of their movement speed for 2 seconds (1 minute cooldown).
*NEW ITEM* Ichor of Rage
Click to Consume: Grants 20-42 Attack Damage based on champion level, 20-42% Attack Speed based on champion level, and 15% increased damage to Turrets for 4 minutes.
*NEW ITEM* Ichor of Illumination
Click to Consume: Grants 30-64 Ability Power based on champion level, 15% Cooldown Reduction, and a huge boost to mana and energy regeneration for 4 minutes.
Blitzcrank
Base Health reduced to 518 from 568
Health per level reduced 95 from 100
Evelynn
Agony’s Embrace Ability Power ratio reduced to +1% every 100 Ability Power from +1% every 50 Ability Power
Ezreal
Essence Flux no longer reduces enemy champion Attack Speed
Jayce
Thundering Blow
No longer deals any flat base damage (still deals % Max Health damage and has a bonus Attack Damage ratio)
Fixed: Stun no longer sometimes lasts beyond the knockback duration
Acceleration Gate mana cost increased to 50 from 30
Leona
Fixed: Shield of Daybreak's cooldown now matches its tooltip (11/10/9/8/7 seconds)
Mordekaiser
Fixed: Mace of Spades now damages wards properly
Poppy
Fixed: Devastating Blow now damages wards properly
Rengar
Base Health Regeneration reduced to 4 from 8
Health Regeneration per level reduced to 0.4 from 0.8
Bonetooth Necklace no longer grants a base +10 Attack Damage
Savagery Empowered Attack Damage ratio reduced to 2.0 from 2.5
Thrill of the Hunt
Stealth duration reduced to 5 seconds from 7
Cooldown increased to 140/105/70 seconds from 120/85/50
Skarner
Crystalline Exoskeleton Cooldown increased to 18 seconds from 14
Impale will no longer finish casting if the target escapes the range during the cast time
Sona
Base Health reduced to 410 from 450
Base Armor reduced to 9 from 11
Syndra
Force of Will
Now grabs nearest Dark Sphere in range if no valid target selected
Grab time reduced to 0.25 seconds from 0.33
Throw commands given during the grab time now execute immediately after the grab finishes
Fixed a bug where minions/Dark Spheres being pulled could get stuck on terrain
Scatter the Weak
Dark Spheres that have nearly finished casting will now get knocked back once they arrive
Fixed a bug where units hit by both Scatter the Weak and an affected Dark Sphere would be knocked back but not stunned
Unleashed Power
Spell shields will now only block a single sphere rather than the entire spell
Now also pulls in spheres cast just before the start of Unleashed Power
Fixed a bug where Unleashed Power would go on cooldown if the target died before the cast animation completed
Tristana
Explosive Shot Cast Range now matches her Attack Range (including per level increases from her passive Draw a Bead)
Fixed: Rocket Jump now is more reliable when used around terrain
Buster Shot mana cost reduced to 100 from 140
Trundle
Rabid Bite Mana Cost decreased from 40 to 30
Contaminate's cast animation no longer locks Trundle out of using other abilities
Twisted Fate
Fixed: Pick a Card now damages wards properly
Items
Ward Skins
Harrowing Ward skins will be available to unlock in the store in the Ward Skins tab.
Unlocking a ward skin allows you to use it in game for the next 7 days.
Multiple weeks can be stacked for an individual ward skin.
When activated in the store, ward skins cosmetically change both sight and vision wards in-game.
Deathfire Grasp
No longer grants Cooldown Reduction
Active base damage reduced to 15% current Health from 25%
Ability Power ratio increased to 5% per 100 Ability Power from 4%
Phage
Slow duration reduced to 2 seconds from 2.5
Slow for ranged attacks reduced to 20% from 30%
Trinity Force
Slow for ranged attacks reduced to 25% from 35%
Frozen Mallet
Fixed: Slow duration now correctly lasts for 2.5 seconds instead of 2
Hextech Sweeper
New Recipe: Amplifying Tome + Kindlegem
Total gold cost: 1435 (combine cost: 150)
Ability Power reduced from 40 to 25
Active effect increased from 6 second duration to 10 seconds.
Co-op vs. AI
Cho'gath bot will now increase the damage of Vorpal Spikes when he levels it up.
Veigar bot will now appear on intermediate difficulty in Co-op vs AI for all maps.
Fixed a bug where Summoner's Rift bots would occasionally get stuck on the summoning platform after respawn if enemy champions were nearby
Fixed a bug where Kayle Bot would idle while trying to attack enemy minions
Bots now properly factor untargetable enemy turrets in threat calculations, making it harder to get them stuck between towers.
General
Game tips and interesting facts will now be displayed on the loading screen and at the start of some matches
The mini-scoreboard will no longer block right clicks from issuing champion orders.
Item cooldowns will now be displayed in a similar color blue to spell cooldowns.
The blue overlay for spells on cooldown has been slightly lightened.
Locking the camera on a champion will now persist through that champion's deaths.
Added a hotkey for switching between items and gold on the scoreboard.
Directed camera algorithms have been improved for Twisted Treeline.
API for Manual Recommended Items Overrides now works correctly with all champions and also works correctly even if the character changes forms prior to opening the shop for the first time, like Udyr
Verwijderd
cool
The mini-scoreboard will no longer block right clicks from issuing champion orders
cool
Item cooldowns will now be displayed in a similar color blue to spell cooldowns
cool
cool
The mini-scoreboard will no longer block right clicks from issuing champion orders
cool
Item cooldowns will now be displayed in a similar color blue to spell cooldowns
cool
Zijn erondertussen nog nieuwe maps bij of zo? Het is nu al een hele tijd geleden dat ik nog gespeeld heb (het laatst was na die nieuwe game mode, die snelle met die objectives capturen en houden)
Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.
Verwijderd
Nee. Ze gaan binnenkort Twisted Treeline aan grote aanpassing geven. Verwacht ook maar geen nieuwe maps.KnightX schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:24:
Zijn erondertussen nog nieuwe maps bij of zo? Het is nu al een hele tijd geleden dat ik nog gespeeld heb (het laatst was na die nieuwe game mode, die snelle met die objectives capturen en houden)
wel , die aram mapVerwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:26:
[...]
Nee. Ze gaan binnenkort Twisted Treeline aan grote aanpassing geven. Verwacht ook maar geen nieuwe maps.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Staat nog gewoon bij het nieuws. Jij krijgt ook een paar icoontjesDivineNL schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:12:
[...]
Egt?
http://euw.leagueoflegend...mmoner-icons-rp-purchases
Eén ding hebben ze al aangepast. Je krijgt de icoontjes namelijk ook als je die hoeveelheid RP uitgeeft in deze periode. Maar uiteraard "stacked" het niet. Dus je kan of die hoeveelheid RP kopen óf die hoeveelheid RP uitgegeven.There are five icons to collect based on the total RP you purchase between October 1 and November 13. Your new summoner icons will be unleashed after the release of the Shadow Isles patch to haunt your profile forevermore.
Here’s the breakdown:
Tier 1 (any RP amount): Spiteful Specter
Tier 2 (1,000+ RP): Baleful Grasp plus Tier 1
Tier 3 (2,500+ RP): Death Mask plus Tiers 1-2
Tier 4 (5,000+ RP): Deadfall Treant plus Tiers 1-3
Tier 5 (10,000+ RP): Vengeful Wraith plus Tiers 1-4
[ Voor 5% gewijzigd door Thormodo op 25-10-2012 11:37 ]
naja, eigenlijk is het een heul oude map, het is/was de map voor tutorials
dat ze die een beetje hebben reworked en in custom hebben vrijgegeven is iets anders
trouwens, ik snap de aantrekkingskracht van ARAM echt niet
je hebt gewoon 10x minder invloed op de uitkomst (win/loss) dankzij de willekeurige manier van teamcomps
als het andere team veel poke/CC/sustain heeft ben je bijna altijd de klos, en bepaalde champs werken gewoon helemaal niet in ARAM, maar je krijgt ze nog steeds
het is eigenlijk een veel simpelere manier van LoL spelen, ipv de tactiek enzo die je kan hebben heb je meer een ganzenbord niveau
no offence voor degenen die het graag spelen
Volgens mij niet hoor, misschien ben je door de war met de summoner icons die je krijgt bij RP purchases. Overigens geld dit vanaf 1 October, dus als je nu RP koopt krijg je de icons na de volgende patch.psyy138 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:11:
[...]
ik moet ook wachten op de patch, wil voor 20 euro rp komen en dan krijg je z'n skin wards erbij
Bron: http://euw.leagueoflegend...mmoner-icons-rp-purchases
dat zou mooi zijn, misschien vanavond toch maar alvast de rp kopeVSteeman schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:35:
[...]
Volgens mij niet hoor, misschien ben je door de war met de summoner icons die je krijgt bij RP purchases. Overigens geld dit vanaf 1 October, dus als je nu RP koopt krijg je de icons na de volgende patch.
Bron: http://euw.leagueoflegend...mmoner-icons-rp-purchases
O.R.C. Black Bulls Rugby
Wat ik eigenlijk probeerde te zeggen, is dat je volgens mij geen ward skins krijgt (ik zie het nergens staan iig). Je krijgt alleen wat summoner icons.psyy138 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:36:
[...]
dat zou mooi zijn, misschien vanavond toch maar alvast de rp kope
dan wacht ik het even af hahahahVSteeman schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:37:
[...]
Wat ik eigenlijk probeerde te zeggen, is dat je volgens mij geen ward skins krijgt (ik zie het nergens staan iig). Je krijgt alleen wat summoner icons.
O.R.C. Black Bulls Rugby
ward skins moet je kopen, maar je hebt weinig aan die dingen want volgens mij zijn ze maar tijdelijk
daar is toch laatst die poll op het lol forum voor gezet, dat ze legacy blijvenMartin0 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:40:
[...]
ward skins moet je kopen, maar je hebt weinig aan die dingen want volgens mij zijn ze maar tijdelijk
O.R.C. Black Bulls Rugby
Verwijderd
Das toch gewoon de tutorial map beschikbaar gesteld in Customs
ARAM is gewoon puur voor de lol. Ik speel het redelijk vaak met een bepaald aantal vrienden. Als je er serieus tryhard op ingaat moet je er niet aan beginnen.godofal schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:35:
[...]
naja, eigenlijk is het een heul oude map, het is/was de map voor tutorials
dat ze die een beetje hebben reworked en in custom hebben vrijgegeven is iets anders
trouwens, ik snap de aantrekkingskracht van ARAM echt niet
je hebt gewoon 10x minder invloed op de uitkomst (win/loss) dankzij de willekeurige manier van teamcomps
als het andere team veel poke/CC/sustain heeft ben je bijna altijd de klos, en bepaalde champs werken gewoon helemaal niet in ARAM, maar je krijgt ze nog steeds
het is eigenlijk een veel simpelere manier van LoL spelen, ipv de tactiek enzo die je kan hebben heb je meer een ganzenbord niveau
no offence voor degenen die het graag spelen
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2012 11:44 ]
Inderdaad je krijgt momenteel alleen die icoontjes als je X Rp koopt. Je kunt die ward skins straks per week kopen, maar zodra je ze koopt gaat de tijd gelijk lopen. Je kunt ze voor maximaal 52 weken kopen.VSteeman schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:37:
[...]
Wat ik eigenlijk probeerde te zeggen, is dat je volgens mij geen ward skins krijgt (ik zie het nergens staan iig). Je krijgt alleen wat summoner icons.
Zo ziet het er momenteel uit op de PBE (let niet op de twee slecht aan elkaar geplakte plaatjes):

En zo zien ze er ingame uit:
YouTube: Shadow Isles (Halloween 2012) Ward Skins - League of Legends
[ Voor 26% gewijzigd door Thormodo op 25-10-2012 11:52 ]
ik vind het beetje nutteloos maar ze verdienen er geld mee dus waarom nietThormodo schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:44:
[...]
Inderdaad je krijgt momenteel alleen die icoontjes als je X Rp koopt. Je kunt die ward skins straks per week kopen, maar zodra je ze koopt gaat de tijd gelijk lopen. Je kunt ze voor maximaal 52 weken kopen.
Zo ziet het er momenteel uit op de PBE (let niet op de twee slecht aan elkaar geplakte plaatjes):
[afbeelding]
YouTube: Shadow Isles (Halloween 2012) Ward Skins - League of Legends
O.R.C. Black Bulls Rugby
Verwijderd
Wat een oplichterij, rofl. Skins voor iets waar geen hond actief naar zit te kijken en dan ook nog per week een aantal dollar afrekenen. Och och Riot sla deze weg nou niet in na al die jaren.
Compleet mee eens.Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:53:
Wat een oplichterij, rofl. Skins voor iets waar geen hond actief naar zit te kijken en dan ook nog per week een aantal dollar afrekenen. Och och Riot sla deze weg nou niet in na al die jaren.
Ik denk dat het niet veel verkocht word.
Alleen voor mensen met te veel IP zijn die IP skins wel leuk.
Verder is het gewoon op een goedkope manier geldverdienen.
Nja al genoeg reden voor mij om die skins daarvoor niet te kopen.. pure geldklopperij voor een ward er anders uit te laten zien..psyy138 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:52:
[...]
ik vind het beetje nutteloos maar ze verdienen er geld mee dus waarom niet
Verwijderd
Waarom zo druk om maken? Het geeft geen ingame voordeel, dus laat mensen lekker dei zooi kopen als ze willen? Zolang het geen ingame voordeel geeft, mag Riot nog veel rommel voor RP/IP verkopen van mij. Betekent alleen maar dat ze meer geld verdienen die ze weer kunnen investeren. Ze moeten hun prijzengeld voor season 3 ergens vandaan halen
. (misschien deze keer 10 miljoen ipv 5 miljoen voor het seizoen)
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2012 12:09 ]
Inderdaad, een bedrijf moet ook geld verdienen eh.Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:59:
Waarom zo druk om maken? Het geeft geen ingame voordeel, dus laat mensen lekker dei zooi kopen als ze willen? Zolang het geen ingame voordeel geeft, mag Riot nog veel rommel voor RP/IP verkopen van mij.
Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.
Wat wil je anders bij een F2P game. Het zijn geen pay 2 win aankopen dus maak je niet zo drukDefqonwolf schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:58:
[...]
Nja al genoeg reden voor mij om die skins daarvoor niet te kopen.. pure geldklopperij voor een ward er anders uit te laten zien..
ook weer uitgevonden: 1st win of the day werkt op het moment dat je wint, niet op het moment dat je een potje begint
dus als je first win over 10 minuten beschikbaar is kan je een potje beginnen, zolang je niet binnen 10 minuten wint (
) krijg je de first win gewoon
dus als je first win over 10 minuten beschikbaar is kan je een potje beginnen, zolang je niet binnen 10 minuten wint (
Verwijderd
Kunnen ze ook doen zonder hun userbase te irriteren. Weekly fees zomaar toelaten als gebruiker opent een deur naar meer van dat soort grappen. Er zijn meer games die van een vaste Ingame money/Cash money per item zijn overgestapt naar wekelijkse/maandelijkse betalingen in Ingame money/Cash money voor precies hetzelfde item. Dat moeten we gewoon niet willen en zomaar toelaten, ook al lijkt het nu allemaal heel onschuldig.KnightX schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:07:
[...]
Inderdaad, een bedrijf moet ook geld verdienen eh.
Zolang ze dit niet met champion skins etc. doen is er toch niets mis mee? Je HOEFT het niet te kopen...Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:53:
Over ARAM: het is vooral voor de fun, maar je hebt wel degelijk veel invloed. Veelzijdige spelers hebben sowieso een voordeel. Als je altijd alleen maar support speelt en niets anders en je trekt bijv. Irelia heb je een probleem. Als je een veelzijdige speler bent maakt het niet zoveel uit wat je krijgt. Natuurlijk zijn sommige champs in ARAM beter dan anderen, maar je kan in ieder geval altijd je rol vervullen.
Verder is spelkennis en specifieke ARAM kennis best van belang: je moet wel een beetje weten wat de champions allemaal kunnen en weten welke items in ARAM heel goed zijn. Zo zijn items als een Archangel Staff meestal verspilling maar is Morello's bijvoorbeeld een heel goed item.
Tevens is je mechanische skill wel enigszins van belang. Hoe vaak zie je niet spelers bijna al die Nidalee speren vangen die je gewoon kan dodgen?
Kortom: tuurlijk is er enige randomness, maar goede spelers zullen altijd meer ARAMs winnen dan verliezen. Ik zeg: ranked ARAM riot pls.
Verwijderd
Wel even eerlijk zijn, dankzij reduced healing en increased manaregen kan een Nidalee gewoon blijven gooien en is zelfs 1/4 spears raken voldoende beloning. Met bepaalde champs zoals Varus, Nidalee, Cho'gath, TF kun je gewoon gratis blijven poken, sneller dan de tegenstander kan healen. Met gratis geld dat verkregen word in aram koop je meer vuurkracht dan defense tegen dit soort grappen. Vooral als jij degene bent die van halverwege de map met projectielen loopt te smijten.Vicarious schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:26:
Tevens is je mechanische skill wel enigszins van belang. Hoe vaak zie je niet spelers bijna al die Nidalee speren vangen die je gewoon kan dodgen?
Mjah maar wat is nu je punt dan? Ik zeg toch niet dat Nidalee niet goed is? Ik zeg alleen dat slechte spelers er meer last van hebben omdat die vaker die speer in zullen lopen. Naar mijn mening is dat een kwestie van skill.Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:39:
[...]
Wel even eerlijk zijn, dankzij reduced healing en increased manaregen kan een Nidalee gewoon blijven gooien en is zelfs 1/4 spears raken voldoende beloning. Met bepaalde champs zoals Varus, Nidalee, Cho'gath, TF kun je gewoon gratis blijven poken, sneller dan de tegenstander kan healen. Met gratis geld dat verkregen word in aram koop je meer vuurkracht dan defense tegen dit soort grappen. Vooral als jij degene bent die van halverwege de map met projectielen loopt te smijten.
Verwijderd
En mijn punt is juist dat je 5 spelers in een nauwe ruimte plaatst, terwijl iemand met een oneindig aantal projectielen erop afvuurt. Die Nidalee hoeft niet goed te zijn, en jij hoeft niet slecht te zijn; je gaat geraakt worden en zelfs als zij 3x mist, is de 4e keer de moeite waard geweest als meer dan de helft van jouw HP in rook opgaat. Skill maakt er minder uit als je de juiste champs krijgt. Fact.Vicarious schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:41:
[...]
Mjah maar wat is nu je punt dan? Ik zeg toch niet dat Nidalee niet goed is? Ik zeg alleen dat slechte spelers er meer last van hebben omdat die vaker die speer in zullen lopen. Naar mijn mening is dat een kwestie van skill.
Enige wat mij echt stoort aan aram is dat mensen leaven omdat ze een champ hebben die ze niet willen. Geen penalty dus gewoon op naar volgend spel.
Voor de rest een leuke modus om de avond mee af te sluiten vind ik, ook al ben ik de persoon die iets te vaak in de nidalee-speer loopt
Voor de rest een leuke modus om de avond mee af te sluiten vind ik, ook al ben ik de persoon die iets te vaak in de nidalee-speer loopt
De ward skins zijn bedoeld voor de Harrowing periode, als je ze perse na die periode wilt gebruiken ben je wel aardig wat kwijt. Ze zullen de mappen/potions e.d. ook wel weer (gratis) aanpassen naar een Halloween thema.Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:24:
[...]
Kunnen ze ook doen zonder hun userbase te irriteren. Weekly fees zomaar toelaten als gebruiker opent een deur naar meer van dat soort grappen. Er zijn meer games die van een vaste Ingame money/Cash money per item zijn overgestapt naar wekelijkse/maandelijkse betalingen in Ingame money/Cash money voor precies hetzelfde item. Dat moeten we gewoon niet willen en zomaar toelaten, ook al lijkt het nu allemaal heel onschuldig.
Wel ben ik het met je eens dat de prijs voor vooral de Bat-o-lantern Ward schandalig hoog is.
De technologie om per week te betalen voor iets zit er al lang in trouwens, zie de IP boosts.
Maar ik snap je haat wel jegens het idee van betalen voor iets wat vluchtig is. Als ze opeens geld per maand gaan vragen om bijvoorbeeld bepaalde skins te gebruiken, zullen ze geen vrienden maken. Maar zo dom is Riot denk ik ook weer niet.
Echter je kunt het ze moeilijk kwaad nemen dat ze af en toe wat extra geld proberen te verdienen. Want ik denk echt niet dat elke speler gemiddeld al 50 euro (zeg maar de prijs van Call of Duty o.i.d.) aan het spel heeft uitgegeven.
[ Voor 28% gewijzigd door Thormodo op 25-10-2012 13:01 ]
Verwijderd
Er zit echt wel flink verschil in hoe goed spelers zijn in het dodgen van skillshots. Moet je maar is kijken hoeveel skillshots pro teams vangen als ze gesieged worden bij een turret en dan hoeveel mensen op 1200 elo pakken.Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:43:
[...]
En mijn punt is juist dat je 5 spelers in een nauwe ruimte plaatst, terwijl iemand met een oneindig aantal projectielen erop afvuurt. Die Nidalee hoeft niet goed te zijn, en jij hoeft niet slecht te zijn; je gaat geraakt worden en zelfs als zij 3x mist, is de 4e keer de moeite waard geweest als meer dan de helft van jouw HP in rook opgaat. Skill maakt er minder uit als je de juiste champs krijgt. Fact.
En inderdaad als je bij aram een team van poppy udyr garen warwick shyvana krijgt tegen een team van nidalee, galio, zilean, janna ,gragas is het niet eerlijk nee maar daarom is het dan ook random.
Dat je invloed minder is geef ik zelf ook al aan, maar dan blijft nog steeds overeind dat betere spelers meer zullen winnen omdat het bij goede spelers niet een autoloss is als ze tegen een Nidalee staan. Die kunnen daar dan beter mee omgaan. Bovendien: je kunt zelf ook Nidalee krijgenVerwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:43:
[...]
En mijn punt is juist dat je 5 spelers in een nauwe ruimte plaatst, terwijl iemand met een oneindig aantal projectielen erop afvuurt. Die Nidalee hoeft niet goed te zijn, en jij hoeft niet slecht te zijn; je gaat geraakt worden en zelfs als zij 3x mist, is de 4e keer de moeite waard geweest als meer dan de helft van jouw HP in rook opgaat. Skill maakt er minder uit als je de juiste champs krijgt. Fact.
true, je leert een hoop mechanics en veel over andere champions die je normaal niet zou spelenVicarious schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:26:
Over ARAM: het is vooral voor de fun, maar je hebt wel degelijk veel invloed. Veelzijdige spelers hebben sowieso een voordeel. Als je altijd alleen maar support speelt en niets anders en je trekt bijv. Irelia heb je een probleem. Als je een veelzijdige speler bent maakt het niet zoveel uit wat je krijgt. Natuurlijk zijn sommige champs in ARAM beter dan anderen, maar je kan in ieder geval altijd je rol vervullen.
Verder is spelkennis en specifieke ARAM kennis best van belang: je moet wel een beetje weten wat de champions allemaal kunnen en weten welke items in ARAM heel goed zijn. Zo zijn items als een Archangel Staff meestal verspilling maar is Morello's bijvoorbeeld een heel goed item.
Kortom: tuurlijk is er enige randomness, maar goede spelers zullen altijd meer ARAMs winnen dan verliezen. Ik zeg: ranked ARAM riot pls.
maar veel van de mechanics die je leert ga je niet/weinig kunnen gebruiken in een classic potje; ik zie iig vrij weinig mensen nid spears constant koppen, en zelfs áls ze het doen raakt de mana voor de spears op
en zoals je zegt: veel items in ARAM zijn minder nuttig dan in classic, dus je leert de verkeerde items te gebruiken op bepaalde champions
je kan idd veel leren, maar als je niet oppast leer je de verkeerde dingen (iets wat veel mensen niet zullen beseffen)
ja, je zal er meer winnen dan minder goede spelers, dat is altijd zoVicarious schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:59:
[...]
Dat je invloed minder is geef ik zelf ook al aan, maar dan blijft nog steeds overeind dat betere spelers meer zullen winnen omdat het bij goede spelers niet een autoloss is als ze tegen een Nidalee staan. Die kunnen daar dan beter mee omgaan. Bovendien: je kunt zelf ook Nidalee krijgenEr zit wat meer randomness in, maar met genoeg games komt zelfs bij ARAM games je ware skill bovendrijven aan de hand van je winratio.
maar je hebt véél minder invloed op de uitkomst dan bij classic potjes, deels dankzij het random gedeelte en deels dankzij het feit dat er geen matchmaking is
het kan leuk zijn, maar 9 v/d 10 potjes is dat niet, gewoon omdat je tegen een nidalee/varus/jayce (combo) zit met CoD spelers die hopen dat ze net zoveel HP regen hebben als in hun geliefde shooter
Verwijderd
mana voor de spears raakt op? niet als je met een catalyst begintgodofal schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:31:
[...]
ik zie iig vrij weinig mensen nid spears constant koppen, en zelfs áls ze het doen raakt de mana voor de spears op[...]
de nauwe ruimte heeft wel veel gevolgen
nidalee haar speer valt te ontwijken, no prob maar het heeft haar wel het voordeel dat ze gemakkelijk en sterk kan poken
trouwens zo zijn er meer dan genoeg champs die daar een voordeel uit halen met hun skillset
gragas janna zilean gallio cassiopeia anivia fiddle brand draven jayce kogmaw mf vlad orianna rumble heimer karthus morgana veigar nasus sivir ahri graves varus xerath ziggs
ze hebben allemaal wel een voordeel aan het feit dat het enemy team nogal opeengepakt zit
maar die nauwe ruimte maakt ez en lux hun ults wel heel ez die twee blinken daar toch in uit
het is niet onvermijdelijk maar wel ambetant
soraka is ook wel wat OP op aram en sommige tanks zijn ook meer dan viable
aangezien er toch zoveel champs al beduidend sterker zijn kan het wel zo uitdraaien dat er 5 OP champs op 1 team zitten terwijl er 5 UP champs op het andere team zitten of zelfs 4-1 OP ratio is niet zo gezond
daarvanswege zie ik ranked niet echt haalbaar op ARAM
het is wel een fun gamemode
ooit eens enemy nexus op een streepje health gebracht en ons team wordt geaced
ze pushen volledig door tot onze nexus en deel van ons team loopt er 1 vr 1 in en ik dacht echt nu is het gedaan en vlak voordat onze nexus sneuvelt winnen we
huh?
blijkt dat panth met zn ult over het enemy team was gesprongen en hun nexus net wat eerder had gesloopt
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2012 13:45 ]
Waarom niet ranked? Met genoeg games maak je beide situaties geregeld mee, en als je echt goed bent win je soms ook games waarin jouw team (veel) zwakker oogt dan dat van de tegenstander. De mensen die dat kunnen stijgen harder dan anderen. En als je het puur voor de fun wilt spelen dat doe je toch gewoon een nonranked ARAM?
Misschien een stomme vraag maar waar staat ARAM voor en hoe kan ik deze map spelen
Verwijderd
All Random All Mid. Je creeert of joined een Custom Game die ingesteld staat op All Random en op de map Proving Grounds. Is meestal overigens alleen voor 30+ of je wordt gekicked.Martin0 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:47:
Misschien een stomme vraag maar waar staat ARAM voor en hoe kan ik deze map spelen
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2012 13:49 ]
aram is egt gaaf, daar heeft elke champ zowat een andere build en probeer je zoveel mogelijk aoe dmg te doen. nasus ap spelen of wat dan ook, en 5vs5 in een kleine lane is ook bruut. je ziet kei veel actie dan.Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:48:
[...]
All Random All Mid. Je creeert of joined een Custom Game die ingesteld staat op All Random en op de map Proving Grounds. Is meestal overigens alleen voor 30+ of je wordt gekicked.
ik gebruik bij aram ook altijd full gp5 runes met armor en mr/l , defensive masteries met ook gp5. early game 3 (hp, regen en ap of crit ) en dan vlammen met die banaan.
O.R.C. Black Bulls Rugby
GP5 is echt wáárdeloos op ARAM, de passive goldgain is al zo hoog (hetzelfde als in dominion geloof ik) en de meeste potjes worden snel bepaald (tenzij jouw team toevallig een mid/lategame comp heeft)psyy138 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:05:
[...]
aram is egt gaaf, daar heeft elke champ zowat een andere build en probeer je zoveel mogelijk aoe dmg te doen. nasus ap spelen of wat dan ook, en 5vs5 in een kleine lane is ook bruut. je ziet kei veel actie dan.
ik gebruik bij aram ook altijd full gp5 runes met armor en mr/l , defensive masteries met ook gp5. early game 3 (hp, regen en ap of crit ) en dan vlammen met die banaan.
tegen de tijd dat al die GP5 nuttig word is het spel alweer voorbij
toen ik het speelde was chalice of harmony een favoriet van mij, zodra je een mana champ hebt met een spam (poke) ability en de tegenstander minimaal 2 champs met wat magic damage is het het al waard
gewoon 24/7 spammen en dankzij de Mres veel meer damage kunnen koppen, heerlijk
Verwijderd
Heb ik ook al zitten aan denken maar dan moeten ze gewoon een paar bans toestaan. Zonder bans wordt het echt te random en heb je bij bepaalde setups hoegenaamd geen kans. Zeker als je in de random elo zou stijgen en daarbij tegen mensen uitkomt die met alle champs goed overweg kunnen.Vicarious schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:46:
Waarom niet ranked? Met genoeg games maak je beide situaties geregeld mee, en als je echt goed bent win je soms ook games waarin jouw team (veel) zwakker oogt dan dat van de tegenstander. De mensen die dat kunnen stijgen harder dan anderen. En als je het puur voor de fun wilt spelen dat doe je toch gewoon een nonranked ARAM?
We zijn dikwijls met meer dan 5 en dan proberen we ARAM's te doen om iedereen te kunnen laten meespelen. Ikzelf doe het zeker graag maar je kan net zo goed als op summoners rift met een bende *fé&à"''"( terecht komen en dan is niets leuk.
Btw, als je met een caster op aram terecht komt, begin met cataclyst. De regen bonus als je levelt is te sterk op die map
En gp5 is niet waardeloos op die map. Zolang je maar je runes & masteries ook op gp5 afstelt, heb je in no time grote bedragen. Je kan rond de 8 minuten alle gp5 items hebben en als je rekent op 20-25 minuten game heb je toch een dik kwartier dat je gold lekker bijtelt. Ik gebruik het vooral op taric/alistar.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2012 14:40 ]
buiten dat: wat moet je anders bouwen op support achtige characters? Die items hebben ook nog gewoon stats buiten die gp/10 en bouwen uit naar goede vervolgitems.Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:38:
[...]
En gp5 is niet waardeloos op die map. Zolang je maar je runes & masteries ook op gp5 afstelt, heb je in no time grote bedragen. Je kan rond de 8 minuten alle gp5 items hebben en als je rekent op 20-25 minuten game heb je toch een dik kwartier dat je gold lekker bijtelt. Ik gebruik het vooral op taric/alistar.
edit: wat overigens wel een probleem zou zijn bij ranked randoms: je gaat mensen krijgen die ARAM accounts maken en alleen de OP ARAM characters kopen met IP zodat ze geen random Rammus kunnen krijgen bijv.
[ Voor 22% gewijzigd door Vicarious op 25-10-2012 14:51 ]
Verwijderd
Ik speel niet veel ARAM maar ik neem aan dat je, omdat je potjes niet lang duren, je niet wil investeren in een zwakke early game (door GP10 te kopen) om je lategame (die er naar mijn idee niet is) te versterken.
als er ranked aram komen dan moet je gewoon instellen dat je die match alle champs hebben zodat het echt 100% random is.Vicarious schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:48:
[...]
buiten dat: wat moet je anders bouwen op support achtige characters? Die items hebben ook nog gewoon stats buiten die gp/10 en bouwen uit naar goede vervolgitems.
edit: wat overigens wel een probleem zou zijn bij ranked randoms: je gaat mensen krijgen die ARAM accounts maken en alleen de OP ARAM characters kopen met IP zodat ze geen random Rammus kunnen krijgen bijv.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Verwijderd
Menig potje duurt zeker wel 30min+. Over het algemeen niet veel anders dan een 5v5.Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:52:
Ik speel niet veel ARAM maar ik neem aan dat je, omdat je potjes niet lang duren, je niet wil investeren in een zwakke early game (door GP10 te kopen) om je lategame (die er naar mijn idee niet is) te versterken.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2012 15:01 ]
draft in proving ground moet je is proberen. dat is ook zeker gaaf . arad noemen ze datVerwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 15:01:
[...]
Menig potje duurt zeker wel 30min+. Over het algemeen niet veel anders dan een 5v5.
O.R.C. Black Bulls Rugby
De items zijn imo niet zwak. Je bouwt ze in SR normaal gesproken niet op bijv. Irelia omdat je dan gewoon damage tekort komt, maar als je toch een support character hebt waarmee het weinig zin heeft om full AP te gaan in een ARAM game lijken het mij prima defensive/regen items voor de eerste 10 minuten. Daarna bouw je ze uit naar Shurelya's en Raduins.Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:52:
Verwijderd
ok ik kan het niet laten om toch nog wat te reageren
een aram potje dat 30 min loopt wat indd wel voorkomt daar is iedereen gewoon lvl 18 want je hebt passieve xp income dus een late game is er wel degelijk wel en heb al menig potjes afgesloten met een full build zeker als het heen en weer gaat tussen de teams
catalyst zn passive is inderdaad heel sterk op redelijk wat champs op aram
hp en mana regen is gewoon in staat om je 10/0/20 te laten gaan met sommige champs, uiteindelijk moet je dan wel eens sterven maar daar koop je dan wel wat voor
gp10, zeker niet waardeloos, voor casters is Kage's Lucky Pick trouwens een superitem omdat je deze kan uitbouwen naar Morello's Evil Tome die echt super is op aram
voor ad melee en tanks in het algemeen is Heart of Gold + boots ook een goeie openingsstart zodat je wel wat poke kan incasseren
philo stone is ook altijd te overwegen
wat zouden supports anders moeten bouwen: AP AP AP AP AP er is geen enkele support waarbij het geen goed idee is om catalyst te beginnen into rod of ages
ik vind het leukste om ap champs te spelen op aram ook wel
catalyst in early game houdt je zolang recht dat je bijna altijd wel een RoA kan kopen bij eerste death
Wota is altijd te overwegen met meerdere ap champs op het team, en 2 Wota's kan ook geen kwaad want die die ze dragen hebben een dubbel gestackte buff
rabcap, morello's voor de cdr, dfg voor de cdr (tot na de patch) en het feit dat morello's en dfg beide KLP nodig hebben zorgt net voor die goldacceleratie
@vicarious
ja het ranked probleem door enkel OP champions op aram accounts kan gemakkelijk omzeild worden door gewoon alle champs random ter beschikking te stellen en niet enkel de owned
een aram potje dat 30 min loopt wat indd wel voorkomt daar is iedereen gewoon lvl 18 want je hebt passieve xp income dus een late game is er wel degelijk wel en heb al menig potjes afgesloten met een full build zeker als het heen en weer gaat tussen de teams
catalyst zn passive is inderdaad heel sterk op redelijk wat champs op aram
hp en mana regen is gewoon in staat om je 10/0/20 te laten gaan met sommige champs, uiteindelijk moet je dan wel eens sterven maar daar koop je dan wel wat voor
gp10, zeker niet waardeloos, voor casters is Kage's Lucky Pick trouwens een superitem omdat je deze kan uitbouwen naar Morello's Evil Tome die echt super is op aram
voor ad melee en tanks in het algemeen is Heart of Gold + boots ook een goeie openingsstart zodat je wel wat poke kan incasseren
philo stone is ook altijd te overwegen
wat zouden supports anders moeten bouwen: AP AP AP AP AP er is geen enkele support waarbij het geen goed idee is om catalyst te beginnen into rod of ages
ik vind het leukste om ap champs te spelen op aram ook wel
catalyst in early game houdt je zolang recht dat je bijna altijd wel een RoA kan kopen bij eerste death
Wota is altijd te overwegen met meerdere ap champs op het team, en 2 Wota's kan ook geen kwaad want die die ze dragen hebben een dubbel gestackte buff
rabcap, morello's voor de cdr, dfg voor de cdr (tot na de patch) en het feit dat morello's en dfg beide KLP nodig hebben zorgt net voor die goldacceleratie
@vicarious
ja het ranked probleem door enkel OP champions op aram accounts kan gemakkelijk omzeild worden door gewoon alle champs random ter beschikking te stellen en niet enkel de owned
Dat snap ik, maar dat gaat Riot natuurlijk niet doen. Dan kunnen mensen champions spelen die ze nog niet gehaald hebben en lopen ze potentiele inkomsten mis.Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 15:23:
@vicarious
Edit: reageer eens op je DM joh
[ Voor 3% gewijzigd door Vicarious op 25-10-2012 15:58 ]
vanavond nog een paar potjes oefenen
ook zal ik op teamspeak even kijken vanavond geen idee of daar iemand op zit
ja maar dat doen ze iedere week al met de Free champion rotation ^^ dus ja dan kunnen ze het hier ook doen, en als het random pick is, dus iedereen krijg zomaar een champ is dat natuurlijk wel leukVicarious schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 15:56:
[...]
Dat snap ik, maar dat gaat Riot natuurlijk niet doen. Dan kunnen mensen champions spelen die ze nog niet gehaald hebben en lopen ze potentiele inkomsten mis.
Weekly random champs in ranked? Please no dan krijg je idioten die een champ gaan spelen in ranked die zie nog niet beheresen. Zaal nu ook wel voorkomen maar niet zo vaak.Martin0 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 15:59:
[...]
ja maar dat doen ze iedere week al met de Free champion rotation ^^ dus ja dan kunnen ze het hier ook doen, en als het random pick is, dus iedereen krijg zomaar een champ is dat natuurlijk wel leuk
notice: ik ben lvl 18, dus ik weet niet hoe het er in ranked aan toe gaat ^^Bermbom schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:01:
[...]
Weekly random champs in ranked? Please no dan heb je idioten die een champ gaan spelen in ranked die zie nog niet beheresen. Zaal nu ook wel voorkomen maar niet zo vaak.
bots
dat is ribbon 3 erbij! Word eens tijd dat ik word beloond
Sharfer#2586
Volgens mij zijn de meeste mensen het al beu om honor uit te delen want ik zie het nog amper gebeuren. Zelfs na leuke en spannende games zonder het typische gezeur.Sharfer schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:05:
bots
Gisteren eerste potje sinds lange tijd gespeeld (laptop was kapot) met Mundo. Erg goede tankbuild op het einde en veel teamgenoten gefed, toch wel leuk om daar honors op te krijgen.
ik krijg nog regelmatig honor hoorInrage schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:49:
[...]
Volgens mij zijn de meeste mensen het al beu om honor uit te delen want ik zie het nog amper gebeuren. Zelfs na leuke en spannende games zonder het typische gezeur.
merk wel dat mensen niet honor geven voor gewoon goed spelen, maar voor bijzondere dingen (zoals het hoort natuurlijk)
ik honor altijd supports die goed hun ding doen, als AD carry hoort dat er wel bij vind ik (teamwork)
ook honor ik teamgenoten/tegenstanders die een potje leuker maken dan normaal; veel mensen flamen iemand kapot als ze een foutje maken, degenen die dat niet doen krijgen van mij bijna instant honor (friendly)
helpfull zie ik bijna niet rondgedeeld worden, die deel ik zelf ook bijna niet uit
heb er laatst wat gehad toen ik met 4 newbies in een easy botgame zat (moest ff 1st win pakken
maar zelfs als het wat minder rondgestrooid word, het helpt wel énorm met de sfeer is mijn ervaring
slightly offtopic: ik kan niet inloggen, site zegt dat er unscheduled downtime is en dat er iets kaputt is, zijn degenen die ingelogd waren ook uitgelogd?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.
Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.
Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.
Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.
Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.