Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 83 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.586 views

Verwijderd

Martin0 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:42:
[...]

ja daar had ik gister ook een potje van met talon, ik vind het echt lekker om met talon te spelen, zeker op mid, maar goed, ik had annie redelijk under control, akali en shyvana op top, ashe en garen op bot.

Ashe ging lekker, Akali ging lekker, garen ging ook wel. shyvana ging wat minder en ik ging ook gewoon slecht, na 5 a 10 geen kill of assist is slecht met talon, dus had achterstand op annie, ging toen ik de Brut en de BT had eindelijk te lopen maar dat duurde gewoon te lang.

had ook echt te pest in die game want ashe en akali gingen zeuren, want ze dachten dat ik te veel dingen verkeerd aan zagen voor ks...

maar ja ik ben geen troll, heb niet opgegeven en toch nog 6/3/12 ofzo geeindigd.
Talon mid en dan geen troll :X

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:43:
[...]

Je weet dat Talon mid de enigste viable Talon is?

Streaming History

Verwijderd

speedzor schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:43:
[...]

Je weet dat Talon mid de enigste viable Talon is?
Je weet dat Talon uberhaubt troll is?

Verwijderd

[...]

lol? Elke andere lane is vragen om problemen. Talon = champ die de AP carry in check houdt en bot lane AD carry ganked. Typische anti-carry. Tegen een bruiser top gaat dat fout en krijg je meestal geen early kills die je nodig hebt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:44:
[...]

Je weet dat Talon uberhaubt troll is?
En waarom ? Ik vind Talon echt niet zo troll eerlijk gezegd. 100% pure assassin. Kan een carry in no time uitschakelen.

Verwijderd

Hoe vaak ik wel niet een mafkees heb gezien die Pantheon/Lee Sin/Talon mid doet en dan vervolgens kei hard faalt is ondertussen al niet meer te tellen.

Neh ik heb er geen vertrouwen meer in.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:42

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Beginnen we weer over trolls en meta's? Zucht.. Iedere champ heeft zo zijn voordelen en nadelen, zo ook Talon :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• speedzor
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:46:
Hoe vaak ik wel niet een mafkees heb gezien die Pantheon/Lee Sin/Talon mid doet en dan vervolgens kei hard faalt is ondertussen al niet meer te tellen.

Je zegt zelf dat het aan de speler ligt en niet per sé aan de champion..

Streaming History

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:46:

De incompetentie van menig teamgenoot zegt meer over jouw spelniveau dan over champ viability. =/

Verwijderd

speedzor schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:47:
[...]

Je zegt zelf dat het aan de speler ligt en niet per sé aan de champion..
Niet per sé idd.
Maar ben gewoon niet zon fan van zon champs op mid.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:28:
[...]

Wilde al zeggen, zaterdag hebben we 4 van 5 games gewonnen ofzo :P en ranked games waren best harde stomps van onze kant, ook al werd ik in de eerste game vrij hard counterpicked )':
ja zaterdag viel heel goed mee :) nadat iedereen weg was van vent nog wat solo q ranked gedaan en terug tot 1250elo gekomen.. up up and away
zondag uiteindelijk ook nog wel alleen 's ochtends was het een ramp en zoals groov zei had ik ook het gevoel dat het niveau gekelderd was, misschien lag het ook gewoon aan het feit dat ik niet goed wakker was :O
jammer dat ik nog wat zaken te doen had van het weekend anders had ik zeker 6300 ip verdiend :) gotta catch em all

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:47:
[...]

De incompetentie van menig teamgenoot zegt meer over jouw spelniveau dan over champ viability. =/
Aww dies gemeen :(

Of wacht nee toch niet :+

• speedzor
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:47:
[...]

Niet per sé idd.
Maar ben gewoon niet zon fan van zon champs op mid.
Dat is iets anders, ik heb ook helemaal geen hoge hoed op van een AD anti-AP, maar dat betekent niet dat het troll is of niet viable ;)

Streaming History

Verwijderd

speedzor schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:49:
[...]

Dat is iets anders, ik heb ook helemaal geen hoge hoed op van een AD anti-AP, maar dat betekent niet dat het troll is of niet viable ;)
Misschien idd niet perfect verwoord.

Helaas word je hier op GoT dan meteen kapot geflamed.

Edit:

Wat het vaak is met zon mensen in Solo Q is dat ze ineens roepen "I am pantheon mid".
Waarop ze verwachten dat het hele team zich ineens moet aanpassen aan zijn pick.

Want vaak heb je dan wel een AP top (vlad/rumble) nodig om enigzins te compenseren.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2012 11:51 ]

Verwijderd

speedzor schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:49:
[...]

Zeker in menig normal of sub-1500 Elo game maakt het weinig verschil of je je nu strict aan de meta gaat houden of je roster opmaakt met een anti-AP.

Verwijderd

volledig waar zo ook dit weekend een ranked game gespeeld met alistar support en voor de rest allemaal ad champs en ik dacht oh nee why o why
en we hebben gewoon geroflstomped, je zou toch denken dat ze allemaal armor gingen bouwen maja
early ging al zo in ons voordeel dat we zijn gaan snowballen en dan maakt het allemaal weinig meer uit
toch voel ik me ook wel beter bij ietwat conventionelere composities
ook al speel ik zelf soms onconventionele champs voor bepaalde rollen

talon mid met een vlad of rumble top kan ik wel mee leven zolang er maar wat ap op het team zit

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2012 11:56 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:55:
volledig waar zo ook dit weekend een ranked game gespeeld met alistar support en voor de rest allemaal ad champs en ik dacht oh nee why o why
en we hebben gewoon geroflstomped, je zou toch denken dat ze allemaal armor gingen bouwen maja
early ging al zo in ons voordeel dat we zijn gaan snowballen en dan maakt het allemaal weinig meer uit
toch voel ik me ook wel beter bij ietwat conventionelere composities
ook al speel ik zelf soms onconventionele champs voor bepaalde rollen
Natuurlijk kan het, laatst wonnen we ook een potje met 4x AP champs.

Je zou verwachten dat ze gewoon keihard MR gaan stacken, maar nee hoor. :+

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:13
Ik denk dat veel mensen een "ideale build" in hun hoofd hebben, en daar dan ook niet meer van afwijken, ook al vraagt de situatie er om. Waarschijnlijk ooit gehoord of gelezen dat die 5 items goed zijn voor die champ en ze dan altijd zo opbouwen.

Verwijderd

nog een potje gespeeld met 5 supports was ook heerlijk en zwaar geroflstomped
4girls and a gay
tanky support taric + ad sona op top
ap janna in mid
tanky support leona + onhit lulu bot

lategame omg the cc

ja met builds moet je experimenteren
alsook met team comps en bepaalde champs op bepaalde plaatsen
zeker low elo zijn het toch die skills die het hem doen

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2012 12:04 ]

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:01:
nog een potje gespeeld met 5 supports was ook heerlijk en zwaar geroflstomped
4girls and a gay
tanky support taric + ad sona op top
ap janna in mid
tanky support leona + onhit lulu bot

lategame omg the cc

ja met builds moet je experimenteren
alsook met team comps en bepaalde champs op bepaalde plaatsen
zeker low elo zijn het toch die skills die het hem doen
Ik ben laatst ook in zo'n game terecht gekomen (ik zat in het Support team). Blitzcrank, Janna, Taric, Leona en Nunu zorgde wel voor een feestje. Uiteindelijk hebben we relatief makkelijk gewonnen ook!

• snoos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 07:55
valermos schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:39:
Snoos.

Ik vindt het niet erg dat je mensen uitnodigt om met ons mee te doen. Maar zoveel plek hebben we niet meer. En ik ga niet zomaar iedereen uitnodigen voor in het team.
Nee ik bedoel niet in het ranked team :P

Ik bedoel samen met mij en mijn vriendin + eventueel nog iemand gewoon randoms.
Zo kan je teminste een trol vrije random doen.

@ Martin0

Als je een keer mee wilt doen dan voeg je me maar toe :)

Ik heb ook een mooie combo gevonden om uit de elo hell te komen :P
kameraad katarina mid en ik amumu jungle.
Zo kan je redelijk het team carrien gezien mid ook kan helpen met ganks

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:13
snoos schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:16:
[...]

Nee ik bedoel niet in het ranked team :P

Ik bedoel samen met mij en mijn vriendin + eventueel nog iemand gewoon randoms.
Zo kan je teminste een trol vrije random doen.

@ Martin0

Als je een keer mee wilt doen dan voeg je me maar toe :)

Ik heb ook een mooie combo gevonden om uit de elo hell te komen :P
kameraad katarina mid en ik amumu jungle.
Zo kan je redelijk het team carrien gezien mid ook kan helpen met ganks
ik speel nog geen ranked :x en is goed was is je IGN?

Twitch

• Martin0
[...]

Talon speelt enorm lekker op mid ... zijn sillence tegelijk met bleed voor 6 sec(als ik het goed heb) daarna slowen en eventueel daarna zijn ult waarmee hij sneller wordt, krijg je menig AP carry's dood

Twitch

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:02

psyy138

blackbulls.nl

Martin0 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:32:
[...]

Talon speelt enorm lekker op mid ... zijn sillence tegelijk met bleed voor 6 sec(als ik het goed heb) daarna slowen en eventueel daarna zijn ult waarmee hij sneller wordt, krijg je menig AP carry's dood
ik vind talon alleen heel goed tegen galio. de mr die hij bouwt heeft dan amper nut.
voor de rest zou ik talon bijna niet picken of er moet een ap top zijn dan zou het nog kunnen.

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Martin0
psyy138 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:33:
[...]

ik vind talon alleen heel goed tegen galio. de mr die hij bouwt heeft dan amper nut.
voor de rest zou ik talon bijna niet picken of er moet een ap top zijn dan zou het nog kunnen.
ik heb ergens gelezen dat hij onder 1500 elo best wel een goede pick is.

Twitch

Verwijderd

Martin0 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:40:
[...]

ik heb ergens gelezen dat hij onder 1500 elo best wel een goede pick is.
Ja hier een paar posts boven :P.
Volgens mij was het ItsNotRudy die het zei.

• Martin0
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:42:
[...]

Ja hier een paar posts boven :P.
Volgens mij was het ItsNotRudy die het zei.
haha ik heb het in een guide op solomid gelezen.
http://www.solomid.net/gu...-zoller-talon-build-guide

Twitch

Verwijderd

zzZz wisselvalig weekendje, zit vast rond de 1650. Eerst een hoop losses gehad (stuk of 5) waarvan er 2 verloren waren omdat 1 speler 0-3 ging en dan simpelweg disconnecte, we mochten dan nog lekker een half uur 4vs5 spelen wat we bijna wonnen maar in de absolute endgame niet konden halen zonder 5e speler. De overige losses waren dan games waar de captain het nuttiger vond om een Diana of Alistar te bannen ipv champs zoals Evelyn en Rengar wat uiteindelijk een snowballpotje werd. Gelukkig gisterenavond nog kunnen recht zetten met een 5x win streak. Khoop nog 1800 te halen voor 6 november, maar kdenk da'k ga duo Q'en om er te geraken.

Verwijderd

Nogmaals, Talon mid kan werken :).
Ben er persoonlijk alleen geen fan van. (Talon mid that is.)

Heb "vroeger" veel Talon top gedaan in normals gedaan en vond hem wel leuk om te spelen.

• Martin0
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:50:
[...]

Nogmaals, Talon mid kan werken :).
Ben er persoonlijk alleen geen fan van. (Talon mid that is.)

Heb "vroeger" veel Talon top gedaan in normals gedaan en vond hem wel leuk om te spelen.
zekers, talon is leuk op mid, zeker gister waarbij ik telkens last pick was(wacht altijd in normal en co op games) zodat ik de beste rol ik kan vullen, maar werdt telkens op mid geplaatst:

Anivia: 6/3
tf: 14/3
Talon: 6/3
talon: 50/0 -> dit was echt overkill, had jammer genoeg net geen penta gehaald, 2 op bot en was te laat in mid om door te kunnen met triple quadra en penta :(

Twitch

Verwijderd

Als je 50-0 in een game kan halen met Talon, dan zal het niveau van de tegenstanders ook niet erg groot zijn geweest. Talon is leuk voor early stomp (hoewel dat ook niet tegen alle AP carry's werkt), maar lategame is het een squishy "bruiser" die je game zal verliezen omdat hij full glasscannon ging.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:15:
Als je 50-0 in een game kan halen met Talon, dan zal het niveau van de tegenstanders ook niet erg groot zijn geweest. Talon is leuk voor early stomp (hoewel dat ook niet tegen alle AP carry's werkt), maar lategame is het een squishy "bruiser" die je game zal verliezen omdat hij full glasscannon ging.
99% zeker dat dat een coop game was aangezien hij zei "(wacht altijd in normal en co op games)"
geef iemand genoeg tijd in een coop en je kan met elke champ wel 50/0 gaan
pre lvl 30 heb ik dit ook ooit wel eens gedaan voor de fun

• Martin0
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:21:
[...]

99% zeker dat dat een coop game was aangezien hij zei "(wacht altijd in normal en co op games)"
geef iemand genoeg tijd in een coop en je kan met elke champ wel 50/0 gaan
pre lvl 30 heb ik dit ook ooit wel eens gedaan voor de fun
zoals ik al eerder in dit topic heb gezegt ik speel vooral co-op omdat mijn maten niet goed genoeg zijn voor PVP, al speel ik soms in me eentje een potje pvp.

eergister deed ik dat ook en 2 w en 1 l

Twitch

Verwijderd

Martin0 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:26:
[...]

zoals ik al eerder in dit topic heb gezegt ik speel vooral co-op omdat mijn maten niet goed genoeg zijn voor PVP, al speel ik soms in me eentje een potje pvp.

Waarom speel je dan niet gewoon normal games of solo q ranked? Coop lijkt me nu eens echt de grootste tijdverspilling ooit. Daar leer je nu eens echt 0,0 van.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:27:
[...]
Waarom speel je dan niet gewoon normal games of solo q ranked? Coop lijkt me nu eens echt de grootste tijdverspilling ooit. Daar leer je nu eens echt 0,0 van.
Als je vrienden krap zijn kan ik er wel bij in komen, je wil tenslotte niet elke keer afgemaakt worden.
En voor die vrienden van hem is het ook handig om een beetje de mechanics en champions wat die allemaal doen door te krijgen in coop, lijkt me.

• Martin0
[...]
sowieso kan ik niet solo q spelen aangezien ik pas lvl 17 ben en zoals the angel zegt, ik speel met mijn maten, maar die zijn niet zo heel goed al beginnen ze wat beter te worden alleen maken ze nog stomme foutjes

Twitch

Verwijderd

Martin0 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:31:
[...]

sowieso kan ik niet solo q spelen aangezien ik pas lvl 17 ben en zoals the angel zegt, ik speel met mijn maten, maar die zijn niet zo heel goed al beginnen ze wat beter te worden alleen maken ze nog stomme foutjes
Niet om je onderuit te halen ofzo maar,

ga er maar vanuit dat jij, wanneer je level 30 bent, nog steeds niets van het spel weet. Ga dan ook absoluut niet naar ranked. Je zult er teleurgesteld van terug komen. Als je dat beseft en met dat idee jezelf gaat verbeteren kom je verder. Denken dat je goed bent wanneer je level 30 bent en dan boos zijn wanneer je verliest (door je teammaten) is nog steeds frustatie en leugen numero uno in league of legends.

Verwijderd

Das toch vrij simpel, als hij lvl 17 is, dan veronderstel ik dat de rest 1-10 is van ze vrienden? Dan zou het toch net gemakkelijk voor hem moeten zijn om ze te carry'en want dan krijgt hij ook zwakkere tegenstanders en kan hij tegelijk tips geven aan ze vrienden.

Toen ik ooit dit spel begon, waren al mn vrienden reeds lvl 20+ toen ik lvl 1 was. Je leert veel meer als je met sterkere vrienden tegen sterkere spelers speelt. Dit geldt ook in ranked solo queue.

Ik weet niet hoe vaak je coop speelt, maar als je bv. 100 games hebt gespeeld en 50 daarvan waren in coop, dan lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat je lange tijd in wat anderen "elo hell" zal vastzitten.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2012 13:40 ]

• Martin0
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:37:
[...]

Niet om je onderuit te halen ofzo maar,

ga er maar vanuit dat jij, wanneer je level 30 bent, nog steeds niets van het spel weet. Ga dan ook absoluut niet naar ranked. Je zult er teleurgesteld van terug komen. Als je dat beseft en met dat idee jezelf gaat verbeteren kom je verder. Denken dat je goed bent wanneer je level 30 bent en dan boos zijn wanneer je verliest (door je teammaten) is nog steeds frustatie en leugen numero uno in league of legends.
Ik weet het, ik zeg ook niet dat ik goed ben en alles weet.
Das toch vrij simpel, als hij lvl 17 is, dan veronderstel ik dat de rest 1-10 is van ze vrienden? Dan zou het toch net gemakkelijk voor hem moeten zijn om ze te carry'en want dan krijgt hij ook zwakkere tegenstanders en kan hij tegelijk tips geven aan ze vrienden.

Toen ik ooit dit spel begon, waren al mn vrienden reeds lvl 20+ toen ik lvl 1 was. Je leert veel meer als je met sterkere vrienden tegen sterkere spelers speelt. Dit geldt ook in ranked solo queue.
Sounds like a plan, kan ze idd redelijk carrien(ligt eraan welke champ ik speel).

Twitch

• snoos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 07:55
[...]
0,0 ben ik niet met je eens.
Als ik een nieuwe champion ga spelen doe ik dit eerst in een potje co-op.
Hierdoor leer je eerst wat de effecten zijn van spels en wanneer je ze moet doen.
En dat allemaal zonder je medespelers lastig te vallen.

Plus ik doe wel eens snel een co-op voor first win of the day.

Verwijderd

Martin0

een vriendelijke raad, speel max 1 coop game per dag, gewoon voor die snelle en easy firstwin
speel ook liefst in coop games champs die je nog niet of bijna niet gespeeld hebt, zo leer je ze allemaal wel kennen en weet je wat ze kunnen
voor de rest speel zo veel mogelijk normals, ik heb dat ook gedaan en ook met vrienden waarvan sommige minder goed zijn zoals bvb mn eigen vriendin maar ze leert ook nog steeds bij
maar je leert er veel meer uit dan tegen bots te blijven spelen, want die worden heel snel voorspelbaar als je begint te begrijpen hoe ze reageren op bepaalde situaties en daar kan je misbruik van maken terwijl menselijke tegenstanders helemaal niet zo voorspelbaar zullen reageren.
je zal zien dat soms een low health target een val kan worden, je zal langs alle kanten gegankt worden, je zal combos zien van ults in bepaalde teamcomps, ... allemaal zaken die bots niet zullen doen
het enige dat een uitdaging is bij bots is hun 10 sec cooldown op hun ult waardoor ze soms met 3 uit de jungle komen allemaal hun ult op je kop smijten en vrolijk over je lijkje verder wandelen

ga gewoon leuk normals spelen, je kan niet alles winnen en probeer te leren uit je fouten: bij winst en bij verlies, altijd denken : wat had ik beter kunnen doen

leer lasthitten, leer veel op je map te kijken en probeer te raden wie naar waar gaat, leer kijken naar alle builds op jouw en enemy team en sta er even bij stil waarom ze zo'n items bouwen en als het wel een goed idee is, wees vriendelijk tegen je team, probeer te ganken, let goed op in teamfights qua positionering, probeer objectives zoals dragon en baron te forceren, probeer variaties op builds, als je iemand ziet heersen probeer eens als die champion met die build ook iets voor jou kan zijn

je zal nog veel falen en je zal nog veel bijleren en je zal beter worden
iemand met minder dan 500 (normals + ranked) games won is voor mij nog steeds een noob
ze zullen misschien wel al een paar champions "masteren" maar ze hebben zeker nog niet genoeg gezien om al veel te weten, mijn raad is ook om voor 500 normal wins niet aan ranked te beginnen, de kans is groot dat je anders onmiddellijk in elo hell beland en dan mag je vechten tegen de bierkaai (trolls, leavers, ...) om er terug uit te geraken

srry voor de interpunctie, ben daar niet zo goed in op fora

Verwijderd

snoos schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:55:
[...]

0,0 ben ik niet met je eens.
Als ik een nieuwe champion ga spelen doe ik dit eerst in een potje co-op.
Hierdoor leer je eerst wat de effecten zijn van spels en wanneer je ze moet doen.
En dat allemaal zonder je medespelers lastig te vallen.

Plus ik doe wel eens snel een co-op voor first win of the day.
Een champ testen in coop is dan ook het enige nuttige aan die mod. De rest verzwakt het algemene niveau van de spelers alleen maar...

Je kan ook heroes gewoon in normal games gaan spelen hé. Het kan zijn dat je dan wel geflamed gaat worden als het misloopt maar wat boeit dat nou... Je verliest er niks bij. Mijn laatste reeks aan heroes die ik geleerd heb zoals o.a. Shyvana, Olaf, Evelyn heb ik zelfs gewoon in ranked gedaan... (uiteraard wel op voorhand rustig guide doorgelezen en de 1e game safe gespeeld zodat het zeker niet helemaal fout zou lopen).

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 22:14
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:01:
[...]
Een champ testen in coop is dan ook het enige nuttige aan die mod. De rest verzwakt het algemene niveau van de spelers alleen maar...

Je kan ook heroes gewoon in normal games gaan spelen hé. Het kan zijn dat je dan wel geflamed gaat worden als het misloopt maar wat boeit dat nou... Je verliest er niks bij. Mijn laatste reeks aan heroes die ik geleerd heb zoals o.a. Shyvana, Olaf, Evelyn heb ik zelfs gewoon in ranked gedaan... (uiteraard wel op voorhand rustig guide doorgelezen en de 1e game safe gespeeld zodat het zeker niet helemaal fout zou lopen).
en welk elo ben je nu :) ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:48:
zzZz wisselvalig weekendje, zit vast rond de 1650.
staat nog op deze pagina, meer dan jou sheepy als je underscript nog klopt

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2012 14:05 ]

• SHEePYTaGGeRNeP
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:04:
[...]

staat nog op deze pagina, meer dan jou sheepy als je underscript nog klopt
weet ik :p, ik speel ook niet zo vaak ranked :/

Verwijderd

Martin0 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:26:
[...]

Vroegâh. (lol...) Hadden we nog geen coop en deed iedereen gewoon lekker PvP vanaf lv1. Leer je het meest van. Ja dat betekent dat de eerste paar games iedereen gigantisch achterlijk torens in loopt etc. maar de moeilijkheidsgraad loopt zo langzaam op. Nu worden zij en jij niet veel beter dan dat en komen straks op lv20+ tegenover mensen die wel geleerd hebben.
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:28:
[...]

Vroegâh. (lol...) Hadden we nog geen coop en deed iedereen gewoon lekker PvP vanaf lv1. Leer je het meest van. Ja dat betekent dat de eerste paar games iedereen gigantisch achterlijk torens in loopt etc. maar de moeilijkheidsgraad loopt zo langzaam op. Nu worden zij en jij niet veel beter dan dat en komen straks op lv20+ tegenover mensen die wel geleerd hebben.
Is ook veel beter. Enige waar ik coop vs ai even voor gebruikte was om nieuwe heroes te testen die ik qua speelstijl niet kende. Ik speel bijv. zelden AP mid, dus kassadin in een normal testen is een beetje eng voor mn teammates omdat ik dan waarschijnlijk 0/14/2 ga eindigen.

Vicariously I live while the whole world dies

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:36:
[...]

Is ook veel beter. Enige waar ik coop vs ai even voor gebruikte was om nieuwe heroes te testen die ik qua speelstijl niet kende. Ik speel bijv. zelden AP mid, dus kassadin in een normal testen is een beetje eng voor mn teammates omdat ik dan waarschijnlijk 0/14/2 ga eindigen.
Met gewoon goeie mechanics is elke champ in ranked ook wel te testen. Ikzelf doe dat ook gewoon altijd (speel alleen maar ranked). Het gaat er meer om dat je consistent goede mechanics heb als map awareness etc. wat veel belangrijker is dan een champion 100 games spelen voordat je hem in ranked probeer.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:52:
[...]

Met gewoon goeie mechanics is elke champ in ranked ook wel te testen. Ikzelf doe dat ook gewoon altijd (speel alleen maar ranked). Het gaat er meer om dat je consistent goede mechanics heb als map awareness etc. wat veel belangrijker is dan een champion 100 games spelen voordat je hem in ranked probeer.
Niet echt mee eens. Je kent de skillrange en de daadwerkelijke manakosten en een boel andere dingen niet als je de eerste keer speelt. Er zijn te veel variabelen met een nieuwe champ (hoe ver kan ik daadwerkelijk lopen met Rengar/Wukong/Shaco stealth bvb) om te kunnen zeggen dat je goed genoeg bent de eerste keer.
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:59:
[...]

Niet echt mee eens. Je kent de skillrange en de daadwerkelijke manakosten en een boel andere dingen niet als je de eerste keer speelt. Er zijn te veel variabelen met een nieuwe champ (hoe ver kan ik daadwerkelijk lopen met Rengar/Wukong/Shaco stealth bvb) om te kunnen zeggen dat je goed genoeg bent de eerste keer.
Vind ik dus ook. Ik wil toch wel minimaal een paar games in normal ermee gespeeld hebben en champions waar ik over het algemeen slecht mee ben (denk aan bijv. Kassadin, Leblanc) doe ik eerst in een coop vs ai. Daarin blijkt dan al dat ik de grootste faal-leblanc ooit ben (echt 5+ deaths in een coop vs AI, ik schaamde me kapot), maar heeft verder niemand er echt last van want die coop win je toch wel.

Verwijderd

Ik speel dan vooral jungle en top (en ad carry). De potjes waarin ik dan iets als eerste speel, speel ik natuurlijk wel safe en zal ik nooit mijn lane verliezen (dat klinkt raar maar met safe spelen en veel warden en precies weten waar de jungler is, is het moeilijk om je lane hard te verliezen).

Ik zal dan niet zo hard carry-en als met een vertrouwelijke pick maar ik feed in ieder geval niet.

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

cho'gath met RoA,Deathcab,hourglass,ionian boots en Lich bane is op :D

zonet 21/6/8 gedaan met die setup

[ Voor 6% gewijzigd door hardcoresmurf op 22-10-2012 15:16 ]

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:03:
[...]

Vind ik dus ook. Ik wil toch wel minimaal een paar games in normal ermee gespeeld hebben en champions waar ik over het algemeen slecht mee ben (denk aan bijv. Kassadin, Leblanc) doe ik eerst in een coop vs ai. Daarin blijkt dan al dat ik de grootste faal-leblanc ooit ben (echt 5+ deaths in een coop vs AI, ik schaamde me kapot), maar heeft verder niemand er echt last van want die coop win je toch wel.
same here
kass en lb liggen me ook totaal niet, hoewel de nuke to death combos me in theorie wel zouden moeten liggen
zijn het ook twee slechte farmers en mn gemiddelde farm ligt meestal wel hoog met alle andere champs
op 850w/800lost normals zit ik aan 280K+ cs = gemiddeld 170 cs wat vrij hoog is lijkt me
rekening houdend met dat ik ook support speel af en toe
en dat je in lost games meestal minder cs hebt
maar dus dat zijn volgens mij 2 champs die net minder farm dependent zijn en meer kill-snowball dependent en dat ligt me dan net weer iets minder, nuja het is ook een kwestie van ze amper gespeeld te hebben

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-11 21:33
Gisteren en eergisteren flink getest met Ezrael... Damn.. Wat speelt die eigenlijk lekker ;)

Toen ik net begon met LoL zat hij ook al eens in de rotatie, maar toen vond ik hem niets, inmiddels al flink wat erbij geleerd en nu speelt hij heerlijk ^^

in 3 potjes 2x dragon en 1x baron gestolen met zijn ultimate ;)

Ik zit alleen nog te twijfelen over de build, zelf ben ik wel fan van een hybrid ad/ap build (magic res boots, manamune, DFG, deathcap, bloodthirster, GA)

Veel mana voor alle spells, veel AD, lifesteal, en magic damage...

Verwijderd

huh speciale build
als je hybrid wil probeer eens
dorans blade , berserker greaves , trinity force , bilgewater cutlass into hextech gunblade , guinsoo's rageblade , nashor's tooth , sell blade into rabcap
trollbuild maar wel leuk om eens te doen, zn Q en zn R scalen beide met AP en AD en met deze build heb je veel AS en hoop CDR om die ult toch maar wat te spammen

Verwijderd

Rann schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:47:
Gisteren en eergisteren flink getest met Ezrael... Damn.. Wat speelt die eigenlijk lekker ;)

Toen ik net begon met LoL zat hij ook al eens in de rotatie, maar toen vond ik hem niets, inmiddels al flink wat erbij geleerd en nu speelt hij heerlijk ^^

in 3 potjes 2x dragon en 1x baron gestolen met zijn ultimate ;)

Ik zit alleen nog te twijfelen over de build, zelf ben ik wel fan van een hybrid ad/ap build (magic res boots, manamune, DFG, deathcap, bloodthirster, GA)

Veel mana voor alle spells, veel AD, lifesteal, en magic damage...
Totaal niet nuttige build. Je bent dan nergens goed in. Je hebt geen crit/aspd, dus dat beetje AD is vrij waardeloos en je hebt niet genoeg AP om echt goede schade te doen met je al magere AP-powered spells.

• venneke
  • Laatst online: 21:45
Zijn er hier nog mensen die het wat casual spelen? Laptop paar weken kapot gegaan en vandaag nieuwe binnengekregen dus ik kan weer beginnen :). Ben pas level 22 denk ik, moet er wel weer even inkomen.

• Sharfer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-03 13:31
venneke schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 17:51:
Zijn er hier nog mensen die het wat casual spelen? Laptop paar weken kapot gegaan en vandaag nieuwe binnengekregen dus ik kan weer beginnen :). Ben pas level 22 denk ik, moet er wel weer even inkomen.
ik ben bijna lvl 24 en speel het zelf ook vrij rustig aan. Probeer wel zo snel mogelijk te gaan, maar speel buiten lol ook nog andere games. we kunnen wel eens een potje

Sharfer#2586

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:23
Wat is een goede build voor Anivia? Ik probeer anivia een beetje te leren spelen omdat het toch een leuke champ is maar zit nog beetje te twijfelen bij hoe ik anivia precies moet bouwen.

• Twijfels
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-11 21:54
echt fijn, een ranked champion select, de first pick is zo aardig om amumu voor me te picken, en ik pak vervolgens sona voor hem.
Vervolgens 3x proberen te traden, en hij doet het maar niet, volgens mij gewoon afk ofzo.. op de laatste seconden maar gedodged, hij had ook geen eens smite, geen idee wat hij van plan was, was net zo'n geweldige team comp maarja, aram spelen dan maar

• SHEePYTaGGeRNeP
Epische game net met Lee sin jungle :)
We waren zo ver achter en onze tristana ging telkens dood aan Enemy ezreal die al 6-1 was ofzo.
Toch nog kunnen winnen :D
Orianna support + malphite wombo combos en ook nog Volibear erbij.
Hun speelden op het einde trouwens ook wel slecht, nooit gegrouped :P

• Sharfer
  • Laatst online: 13-03 13:31
zo nu mijn tweede ribbon erbij, erg jammer dat ze er maar een laten zien

Sharfer#2586

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-10 21:48

Dreanor

Joene

Sharfer schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 22:13:
zo nu mijn tweede ribbon erbij, erg jammer dat ze er maar een laten zien
Bij hoeveel honor krijg je een ribbon dan?

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:42

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zo... voor het eerst Akali gespeeld na Jax, Ashe, GP en wat anderen. Wat moet ik daar aan wennen zeg.. Zelfs een co-op sloot ik negatief af.. Hopelijk gaat ze mij die rp punten nog wat terugbrengen :P

[ Voor 10% gewijzigd door Outerspace op 22-10-2012 23:02 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• CutePuppy
  • Laatst online: 19:17
Net mijn 1ste ranked spel gespeeld en gewonnen :)

Snapte alleen niet waarom ik 1st pick was? Dacht dat het gebaseerd was op ELO?

Anyway, spel was heerlijk om te spelen. Ik als Skarner jungle had een goed team. Uiteindelijk het spel met 3/0/17 geëindigd.

Had eigenlijk niet verwacht dat we zouden winnen, aangezien zij Malph, Sona, Maokai, Graves en Kat hadden. Ik had echt verwacht dat we in het 1ste teamfight hard door de mand gingen.

Maar onze Akali snowballde best hard tegen Kat. En bot was min of meer even. Ik hielp mee met enkele ganks. In elke teamfight Graves killing (ging makkelijk met een fed akali) en ik elke keer Kat ulten en de rest deden dan geen damage meer.

Wel raar dat zij nooit een teamfight hadden gestart. Hadden dan misschien wel teamfights gewonnen. Ze stonden gewoon te wachten totdat onze Akali op hun Graves dook. Dan ben je al bijna te laat met haar burst.

Skarner is echt leuk om te spelen. :)
OMFG CLG is weer bezig:
- Hotshot van Jungle naar top
- Voyboy benched
- Chauster van support naar jungle
- Locodoco support voor Doublelift

Saintvicious verwoordde het al treffend:
this seems familiar Hotshot sucking top decides to try support benches elementz.... realizes he sucks at it then goes back to top. Hotshot sucks at top benches me from jungle to try it out.... realizes he sucks at jungle goes back to top and benches Voyboy. I wonder where the problem is.
Verder: Locodoco is helemaal geen support speler voor zover ik weet, die speelde toch altijd AD Carry? Tevens was Chauster een prima support maar moet hij nu jungle opnieuw leren terwijl Hotshot zijn repertoire voor top lane voor zover ik weet niet uitgebreid heeft en nog steeds alleen Cho en Nidalee kan spelen daar.

Conclusie: dikke fail en zowel Curse als Dignitas gaan CLG.NA voorbij, misschien mMe ook wel.

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 09:15:
OMFG CLG is weer bezig:
- Voyboy benched

[...]

Verder: Locodoco is helemaal geen support speler voor zover ik weet, die speelde toch altijd AD Carry? Tevens was Chauster een prima support maar moet hij nu jungle opnieuw leren terwijl Hotshot zijn repertoire voor top lane voor zover ik weet niet uitgebreid heeft en nog steeds alleen Cho en Nidalee kan spelen daar.

Conclusie: dikke fail en zowel Curse als Dignitas gaan CLG.NA voorbij, misschien mMe ook wel.
Dikke joke. Die hotshot brengt geld op, dat wel, maar op e-sport vlak is het toch maar een duts. En locodoco ? Real ?

• SHEePYTaGGeRNeP
idd, maar ja zowiezo wordt CLG.Prime toch nooit iets. Aziaten, TSM en Europeanen zijn veel beter.

Verwijderd

DivineNL schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 20:34:
Wat is een goede build voor Anivia? Ik probeer anivia een beetje te leren spelen omdat het toch een leuke champ is maar zit nog beetje te twijfelen bij hoe ik anivia precies moet bouwen.
Standaard build is rod of ages/sorcerer shoes/deathcap en rest is afhankelijk van enemy team setup (void staff/abyssal of zhonyas). Sommigen builden ook die grail (kan ff niet op naam komen) maar dat raad ik persoonlijk niet aan tenzij je positioning goed is met anivia.
Vicarious schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 09:15:
OMFG CLG is weer bezig:
- Voyboy benched

[...]

Voyboy bench klopt volledig. Hij heeft bij CLG nooit zijn stempel kunnen zetten zoals hij deed bij Dignitas en Hotshotgg hoort gewoon op top, dus is er sowieso geen plaats voor voyboy. Chauster naar jungle ga ik ook niet mee akkoord, als je botlane goed gaat, verander je dat niet...

Ik heb het altijd gezegd: Het probleem ligt bij de heroes die ze spelen. Al hun gasten mainen max 3 heroes... In de 2 jaren dat Hotshotgg op top speelde, heb ik hem enkel op Cho Gath, Udyr en Nidalee gezien... En in de jungle speelt hij bijna altijd cho gath of mundo? Really? Ook voyboys keuzes voor top waren maar vreemd (diana?).
SHEePYTaGGeRNeP schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 09:29:
idd, maar ja zowiezo wordt CLG.Prime toch nooit iets. Aziaten, TSM en Europeanen zijn veel beter.
TSM vind ik dik overrated en ook niet in het rijtje passen. Wie hebben zij ooit verslagen van Europa of Azië in season 2? Bij mijn weten hebben ze nog nooit gewonnen van M5 of CLG.eu en in IEM Hannover Finals hebben ze zelfs de groepsfase niet gehaald. Tegen de aziaten was het ook niet veel beter. Azubu Blaze won 5-0 op IPL en tegen Azubu Frost verloren ze ook 2-0 in een best of 3.

De huidige NA teams zijn gewoon zwak en imo gaan TSM/CLG/Dignitas nooit meer op gelijk niveau geraken. Ik zie veel meer potentieel in de opkomende teams zoals o.a. Monomaniac Ferus/Curse/Team Dynamic.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2012 09:48 ]

Voyboy is een speler met een aggressieve speelstijl terwijl hij van CLG passief moest spelen en voor lategame moest gaan. Hij past gewoon niet bij de rest van het team qua speelstijl, maar hij blijft een van de betere top laners in NA. HotshotGG hoort helemaal niet op top, die hoort niet meer in het team (alleen als manager), hij is niet goed genoeg meer.

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 09:44:
Voyboy is een speler met een aggressieve speelstijl terwijl hij van CLG passief moest spelen en voor lategame moest gaan. Hij past gewoon niet bij de rest van het team qua speelstijl, maar hij blijft een van de betere top laners in NA. HotshotGG hoort helemaal niet op top, die hoort niet meer in het team (alleen als manager), hij is niet goed genoeg meer.
Dus omdat je momenteel niet goed genoeg meer bent, moet je er maar mee stoppen? Hotshotgg heeft lange tijd toplane gedomineerd in season 1 tot pakweg season 2 - eind 2011.
Top is simpelweg zijn beste positie en als hij niet vervangen wordt, moet hij gewoon top spelen maar moet hij gwn meer heroes oefenen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:46:
[...]
Dus omdat je momenteel niet goed genoeg meer bent, moet je er maar mee stoppen? Hotshotgg heeft lange tijd toplane gedomineerd in season 1 tot pakweg season 2 - eind 2011.
Top is simpelweg zijn beste positie en als hij niet vervangen wordt, moet hij gewoon top spelen maar moet hij gwn meer heroes oefenen.
We spreken hier toch over dezelfde hotshot gg rite ? Ik vond buiten zijn nid & cho play echt niets uitzonderlijk aan hsgg zijn plays.

Hij manoevreert zich door bochten nu door 2 spelers op rij te benchen en te roleswappen terwijl hij telkens (imo) de mindere was in vergelijking met de gekickte speler.

Hotshot had beter zijn commerciele brains gebruikt hier en manager/coach geworden van het team en zo de eer aan zichzelf houden. Had hij veel respect voor gekregen ongetwijfeld, door de fanboys & door de mensen die weten dat hij niet top is.

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:09

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Probleem met Hotshot top is dat hij geen chars speelt die kunnen carrien.
De strategie van Hotshot is farmfarmfarmfarm, splitpush of farmfarmfarmfarm, tank teamfight en geef doublelift een penta.

Als botlane of midlane achterlight werkt die strategie niet, en met cho/nidalee kun je niet carrien zoals je met een jax/irelia zou kunnen doen.
Punt is dus dat de mindset van Hotshot niet meer werkt omdat zijn mid en bot niet altijd meer domineren omdat de tegenstanders die ze daar nu krijgen gewoon beter zijn geworden. teminste dit is zoals ik het zie.

[specs]

Verwijderd

Dat doet Wickd toch ook met CLG.eu? CLG.eu draait ook om passive laning/farmen + endgame en daar werkt het toch. Ooit al Froggen zien roamen? Ik toch niet vaak hoor.

Die lategamestrategies gaan volgens mij toch niet winnen van de earlygame strategies van EU/Azië.

• SHEePYTaGGeRNeP
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 09:40:
[...]
[...]
TSM vind ik dik overrated en ook niet in het rijtje passen. Wie hebben zij ooit verslagen van Europa of Azië in season 2?
De huidige NA teams zijn gewoon zwak en imo gaan TSM/CLG/Dignitas nooit meer op gelijk niveau geraken. Ik zie veel meer potentieel in de opkomende teams zoals o.a. Monomaniac Ferus/Curse/Team Dynamic.
Ik bedoelde dat ze gewoon te slecht zijn ( CLG )
Ik weet ook wel dat TSM niet beter is dan CLG.EU of M5.

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-11 17:52
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 09:40:

Hoezo zie jij Curse als opkomend team? Curse.na bestaat al vrij lang en is ook zeker niet slecht. Maar was gewoon niet goed genoeg om zich toen te qualificeren voor worlds.

Verwijderd

Gideon_92 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:17:
[...]

Hoezo zie jij Curse als opkomend team? Curse.na bestaat al vrij lang en is ook zeker niet slecht. Maar was gewoon niet goed genoeg om zich toen te qualificeren voor worlds.
Omdat ze steeds beter en beter worden terwijl CLG steeds slechter wordt en ook TSM weinig progressie maakt laatste tijd.
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:46:
[...]
Hij moet stoppen omdat hij niet beter is dan Voyboy. Ik ben het met je eens dat voor hem top de beste positie is, maar als een andere teamgenoot daar beter is moet je gewoon een stap terug nemen. Je gaat toch niet een betere speler eruit halen puur om jezelf op te stellen?

• SHEePYTaGGeRNeP
Doublelift · 15.574 mensen vinden dit leuk.
2 uur geleden ·
I think I can finally say something about Loco being on CLG. This was the best decision for our team, and it makes me feel sick that we had to do something like this to Voyboy, who is pretty much all smiles and kind words the whole way.

With regards to Loco, I think he's one of the most talented players in Korea what he brings to our team both mechanically and strategically is a huge upgrade. I bashed him in numerous interviews, and for some reason people take all my trashtalk very seriously. Loco is an amazing player and it was my choice and my choice alone in picking him.

Source: http://www.facebook.com/CLGDoublelift/posts/372975602783743

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:27:
[...]
Omdat ze steeds beter en beter worden terwijl CLG steeds slechter wordt en ook TSM weinig progressie maakt laatste tijd.
Curse word beter?
Ik vind Curse echt nog falender dan CLG met Hotshot top. Heb ze werkelijk nog nooit wat zien winnen.
Ze verloren zelfs van CLG allstars toen froggen jungle speelde, chauster top, voyboy adc, gosu zuma support en jiji mid. Oftewel ze verloren met hun standaard team van een hard trollend CLG en CLG is ook al echt dramatisch niveau als je hun world finals matches hebt gezien.
Curse heeft gewoon een superslechte toplane en slechte synergy in teamfights.

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-10 08:30
DivineNL schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 20:34:
Deze gebruik ik altijd, werkt wel goed :)
http://www.lolpro.com/gui...-guide-mid-lane-by-sydtko

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

nieuwe discussie???

poppy solo top

O.R.C. Black Bulls Rugby

Verwijderd

psyy138 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:52:
nieuwe discussie???

poppy solo top
Geen reliable cc

/closed :+

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:13
poppy is wel een goede top imo.
Zijn ult is best handig om te hebben (veel mensen weten niet wat ze ermee aan moeten)
Zijn knockback skill is ook best goed en zijn dmg is vet sterk against AD AP carry.

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

early game maakte ik irelia en (skarner jungle) helemaal kapot, die passive is dan egt heerlijk 5-0.
late game was irelia toch wel iets te sterk geworden. maar ik denk dat poppy wel viable is, vooral met haar e, als je die die een beetje goed kan plaatsen.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Tja, dat heeft Rumble ook niet. Werkt prima toch? :P Probleem met poppy is dat haar laning gewoon heel slecht is, en dat komt door meerdere zaken:
- Geen aoe skills om farmen makkelijker te maken
- Geen goede autoattack animatie waardoor farmen lastig is
- Zwakke early game
- Geen sustain
- Ult waar je in 1v1 weinig aan hebt, die wordt pas bij ganks nuttig.
En zo is er nog wel meer op te noemen. Als je de eerste 10 levels doorkomt met ongeveer gelijke CS en zonder dood te gaan ben je echter spekkoper :+

[ Voor 5% gewijzigd door Vicarious op 23-10-2012 16:15 ]

Verwijderd

Wat doet de shield van Lee sin ( W ) precies als je heb 2x doet?
Ben er eigenlijk niet achter gekomen en wanneer moet je dat doen?

• SHEePYTaGGeRNeP
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:45:
Wat doet de shield van Lee sin ( W ) precies als je heb 2x doet?
Ben er eigenlijk niet achter gekomen en wanneer moet je dat doen?
Spellvamp, armor en lifesteal bedoel je?
Je kan trouwens smite gebruiken bij die 2x W en dan heal je ;)

Iron WillCOST: 30 energy

ACTIVE: For 5 seconds, Lee Sin gains armor, life steal, and spell vamp.
ARMOR: 10 / 15 / 20 / 25 / 30
LIFE STEAL, SPELL VAMP: 5% / 9% / 13% / 17% / 21%
Source: http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Lee_Sin

[ Voor 25% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 23-10-2012 16:55 ]

Verwijderd

SHEePYTaGGeRNeP schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:54:
[...]

Spellvamp, armor en lifesteal bedoel je?
Je kan trouwens smite gebruiken bij die 2x W en dan heal je ;)

Iron WillCOST: 30 energy

ACTIVE: For 5 seconds, Lee Sin gains armor, life steal, and spell vamp.
ARMOR: 10 / 15 / 20 / 25 / 30
LIFE STEAL, SPELL VAMP: 5% / 9% / 13% / 17% / 21%
Source: http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Lee_Sin
Ja ze W

• Twijfels
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-11 21:54
jaaa, ranked game gewonnen: +5 elo -.-

ik ben 1429 elo (was 1424 dus) en moest tegen iemand met 1650 elo.. zooo irritant, dik gewonnen, en dan krijg je +5 elo.. dan liever tegen mn eigen rating

• CutePuppy
  • Laatst online: 19:17
SHEePYTaGGeRNeP schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:02:
[...]

Ik bedoelde dat ze gewoon te slecht zijn ( CLG )
Ik weet ook wel dat TSM niet beter is dan CLG.EU of M5.
TSM heeft eigenlijk een keer van CLG.EU gewonnen. Een paar maanden geleden dacht ik? Toen hadden ze wel mic problemen en moesten ze zich door de loser bracket vechten om tegen TSM te kunnen.

Verwijderd

CLG heeft MME echt hard gestomped in de kwalifier voor singapore die net was. Geloof dat het 20-3 was ofzo. Maarja ze doen het altijd goed met een sub dus we zullen zien of het zo goed blijft gaan als locodoco erbij is.
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 04:01:
CLG heeft MME echt hard gestomped in de kwalifier voor singapore die net was. Geloof dat het 20-3 was ofzo. Maarja ze doen het altijd goed met een sub dus we zullen zien of het zo goed blijft gaan als locodoco erbij is.
Ik heb het einde van de game daarvoor gezien en ook daar deden ze het goed. Chauster deed het aardig als Maokai jungle, een jungler die Hotshot vreemd genoeg amper tot niet speelde terwijl het in premade games juist een van de sterkere junglers is. Hotshot speelde Rengar en werd in lane in eerste instantie verslagen, maar door veel splitpushen kwam hij uiteindelijk behoorlijk terug en had hij ook een aardig aandeel in de overwinning.

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3tIBm.png
deze zocht ik al een tijdje maar hier is die toch..
maximale cs/gold score per minuut .... misschien iets voor TS ?

O.R.C. Black Bulls Rugby

Verwijderd

toch straf dat die prospelers ongeveer 100cs/10min halen

ik denk dat ik al blij ben als ik 100 haal op 15min
dus nog wel zwaar veel ruimte voor verbetering

Verwijderd

Voor mid-lane is 100cs in 10 minuten niet echt moeilijk. Voor top-laners wel.

edit: Wat ik wel knap vind is dat die pro's de 100/10minuten ook het hele spel volhouden. Bij mij stopt het meestal rond de 150 ofzo bij 20 minuten waarna ik nog maar ongeveer 50cs/10minuten bij elkaar hark.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2012 11:27 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:24:

edit: Wat ik wel knap vind is dat die pro's de 100/10minuten ook het hele spel volhouden. Bij mij stopt het meestal rond de 150 ofzo bij 20 minuten waarna ik nog maar ongeveer 50cs/10minuten bij elkaar hark.
Voor supports ook. Denk dat je een leave hebt als het je lukt.
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:24:

Dat heb ik dus ook. Maar wat je daar vaak ziet is dat er altijd wel IEMAND aan het pushen is terwijl in random soloqueue games op mijn niveau vaak het hele team maar wat rondloopt en neits doet.

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

wat is matchmaking toch retarded in LoL, word ik bij een lvl 15 met 15 wins in het team gestopt terwijl ik lvl 20 ben met 80 wins
Pagina: 1 ... 83 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.