Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 82 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.586 views

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
Aangezien ik vandaag thuis ben ga ik een beetje streamen, probably wat normaltjes spelen aangezien ranked nu geen nut meer heeft (effectief rond de +6 en -6 voor nieuwe elo)

Check me @ http://www.twitch.tv/Jeffroiscool als jullie je vervelen ^^

Edit: Ik denk dat ik me ff ga vermaken op PBE TT

[ Voor 9% gewijzigd door Jeffroiscool op 19-10-2012 12:16 ]

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Vicarious schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:17:
Haha geniaal die dubbele tower attack speed. Vooral ook omdat per hit de damage hoger wordt tikt dat hard aan :D
Ik dacht al dat er iets raars aan de hand was, ik kreeg ineens iets meer damage bij het diven. (Toch knap dat een Udyr een level 2 dive makkelijk heeft kunnen overleven.

Echter kan het ook een nieuwe 'feature' zijn, het is namelijk wel een stuk lastiger om te diven maar ook om te CSen.

Edit: indien het in de patch notes zou staan, zou er hoe dan ook veel kritiek op komen, een niet aangekondigde gamechange kunnen ze gebruiken als grootschalige test, wat een veel betere respons krijgt dan wanneer het alleen op de Beta wordt gegooid.

[ Voor 19% gewijzigd door Pimorez op 19-10-2012 12:59 ]

Verwijderd

Pimorez schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:11:
[...]

Ik dacht al dat er iets raars aan de hand was, ik kreeg ineens iets meer damage bij het diven. (Toch knap dat een Udyr een level 2 dive makkelijk heeft kunnen overleven.

Echter kan het ook een nieuwe 'feature' zijn, het is namelijk wel een stuk lastiger om te diven maar ook om te CSen.
Zonder patch notes? Denk het niet. Het is dusdanig gamechanging dat het wel een bug moet zijn.

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:13
Jeffroiscool schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:24:
Aangezien ik vandaag thuis ben ga ik een beetje streamen, probably wat normaltjes spelen aangezien ranked nu geen nut meer heeft (effectief rond de +6 en -6 voor nieuwe elo)

Check me @ http://www.twitch.tv/Jeffroiscool als jullie je vervelen ^^

Edit: Ik denk dat ik me ff ga vermaken op PBE TT
ik heb gezien dat je met elise speelde, speelt ze een beetje lekker, want ik zit er over na te denken om haar straks te gaan kopen ^^

Twitch

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:23
Even een vraagje, mij is altijd verteld dat smart cast beter is en sneller werkt enzo maar als ik naar de goede EU mid spelers kijk (froggen en ocelote bijvoorbeeld) dan gebruiken zij geen smart cast, is het dan toch niet beter of kunnen zij hier gewoon niet mee werken?

Verwijderd

DivineNL schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:36:
Even een vraagje, mij is altijd verteld dat smart cast beter is en sneller werkt enzo maar als ik naar de goede EU mid spelers kijk (froggen en ocelote bijvoorbeeld) dan gebruiken zij geen smart cast, is het dan toch niet beter of kunnen zij hier gewoon niet mee werken?
Kan verschillende redenen hebben:

- Sommige pros/high elo vinden prettiger zonder
- Sommige doen dat zodat jij als kijker makkelijker ziet wat ze doen. Zo klikken ze ook vaak handmatig een skill een level omhoog etc.
- Of je het prettiger vind of niet, het is moeilijk te ontkennen dat smartcast sneller is. Sommige dingen kan ik me voorstellen dat je liever niet smartcast (Veigars cage bv)

• DivineNL
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:39:
[...]

- Sommige doen dat zodat jij als kijker makkelijker ziet wat ze doen. Zo klikken ze ook vaak handmatig een skill een level omhoog etc.
- Of je het prettiger vind of niet, het is moeilijk te ontkennen dat smartcast sneller is. Sommige dingen kan ik me voorstellen dat je liever niet smartcast (Veigars cage bv)
Dankje voor het snelle antwoord, ik gebruik het al een tijdje maar vroeg het me gewoon af :)
[...]

Voor de kijker zullen ze het niet doen (niet smartcasten), want dan gimp je je eigen spel puur voor de viewer. Dat lijkt me als pro heel onverstandig. Sommigen vinden het wel prettiger spelen omdat ze de baan van skillshots dan beter kunnen inschatten. Ieder zijn eigen voorkeuren. Dyrus speelt heel vaak met locked camera bijvoorbeeld.

Vicariously I live while the whole world dies

Verwijderd

[...]

je kan de range van zoiets als Veigar's stun ook zien als je smartcast.

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:02:
[...]

Voor de kijker zullen ze het niet doen (niet smartcasten), want dan gimp je je eigen spel puur voor de viewer. Dat lijkt me als pro heel onverstandig. Sommigen vinden het wel prettiger spelen omdat ze de baan van skillshots dan beter kunnen inschatten. Ieder zijn eigen voorkeuren. Dyrus speelt heel vaak met locked camera bijvoorbeeld.
Doen sommige toch echt hoor. Zelfde met het levellen van skills dmv te klikken ipv CTRL+1. Heeft totaal geen nut, buiten dat de kijker weet welke skills je eerst levelelt.

Let wel, niet elke streamer/pro/high elo speler speelt elke match die hij streamed tryhard. Sommige doen het echt gewoon om te entertainen. En dan horen dat soort kleine dingen erbij.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:04:
[...]

je kan de range van zoiets als Veigar's stun ook zien als je smartcast.
ja maar dan verlies je een beetje de snelheid van smartcast, ik heb dit even uitgeprobeerd en ik vond smartcast zonder range indicators toch prettiger spelen. Met champs waar ik vaak mee speel voel ik de range als vanzelfsprekend aan. Voor andere champs is het gewoon gewenning.
Wel ga ik als ik een nieuwe champ speel vaak smartcast afzetten om toch 1 potje coop te spelen om de skills goed te begrijpen. Daarna vliegt alles weer op smartcast bij mij.
ook Karthus en Anivia hun wall, ook veigars stun, ... er is niets dat ik niet smartcast

dus ik vermoed dat sommige pro spelers het niet gebruiken omdat ze gewoon zijn van het niet te gebruiken
soms zijn gewoontes moeilijk om te breken

het was toen ik smartcast ontdekte ook even wennen met verschillende champs en heb ik zeker 2 weken onder mn niveau gespeeld alvorens ik het volledig onder de knie begon te krijgen maar ik zou nooit meer willen terugkeren gewoon omdat ik het sneller vind en het gewoon ben ondertussen als ik zou terugstappen zou ik er weer aan moeten wennen dat je moet klikken met je muis om te bevestigen terwijl ik nu go point en fire doe

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:21:
[...]

ja maar dan verlies je een beetje de snelheid van smartcast, ik heb dit even uitgeprobeerd en ik vond smartcast zonder range indicators toch prettiger spelen. Met champs waar ik vaak mee speel voel ik de range als vanzelfsprekend aan. Voor andere champs is het gewoon gewenning.
Wel ga ik als ik een nieuwe champ speel vaak smartcast afzetten om toch 1 potje coop te spelen om de skills goed te begrijpen. Daarna vliegt alles weer op smartcast bij mij.
ook Karthus en Anivia hun wall, ook veigars stun, ... er is niets dat ik niet smartcast
Ik gebruik AoE skills ook niet meer met range indic. Na genoeg casts weet je wel waar de rand is. Zelfs de range indicators zijn vaak te klein/groot (Morde E, Lee Q, Kog E, etc)

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:02

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:30:
[...]

Ik gebruik AoE skills ook niet meer met range indic. Na genoeg casts weet je wel waar de rand is. Zelfs de range indicators zijn vaak te klein/groot (Morde E, Lee Q, Kog E, etc)
ik gebruik overal smart cast , zo ideaal en vooral op cassio met zijn e .
alleen op 1 champ gebruik ik bij 1 skill geen smart cast en dat is rumble. die ult kan je dan niet goed plaatsen.

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Wat is nou precies dat Smartcast en hoe installeer/gebruik je dat?

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:13
Dopiej schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:58:
Wat is nou precies dat Smartcast en hoe installeer/gebruik je dat?
Shift+ [skill shortkey]
Vergelijk het met flash, je doet je skill in de richting of op de plaats van je cursor

Steam

• Dopiej
Thasquealer schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:59:
[...]

Shift+ [skill shortkey]
Vergelijk het met flash, je doet je skill in de richting of op de plaats van je cursor
en dan zie je niet meer bijv bij de Q van Ezreal dat richtingsding?

• Thasquealer
Dopiej schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:13:
[...]

en dan zie je niet meer bijv bij de Q van Ezreal dat richtingsding?
Precies, net zoals bij flash.
Zodra je (in dit geval) Shift+Q indrukt, word de skill de richting van je muis gecast.

Maar dit houd volgens mij geen rekening met max cast range, dus als iets buiten je range valt word dit alsnog gecast.

Steam

Verwijderd

inderdaad en ipv met shift kan je ook in je ingame opties je knoppen instellen op smartcast zodat je ook shift niet meer hoeft te gebruiken
i'm lazy as hell :)

• Dopiej
maar is het makkelijker of moeilijker? met smartcast?

• Thasquealer
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:18:
inderdaad en ipv met shift kan je ook in je ingame opties je knoppen instellen op smartcast zodat je ook shift niet meer hoeft te gebruiken
i'm lazy as hell :)
Owja, dat moest ik altijd nog doen :P.

Maar bij sommige skills vind ik de normale optie nog wel eens makkelijk om te gebruiken.
Dopiej schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:20:
maar is het makkelijker of moeilijker? met smartcast?
Is denk een kwestie van proberen. Wat ligt je beter. Als je het probeerd, probeer het wel een iets langere periode dan een paar potjes want het is wel even wat anders.

Eerste paar potjes gingen bij mij in ieder geval niet helemaal van harte :o

[ Voor 33% gewijzigd door Thasquealer op 19-10-2012 16:25 ]

Steam

• Dopiej
Thasquealer schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:20:
[...]

Owja, dat moest ik altijd nog doen :P.

Maar bij sommige skills vind ik de normale optie nog wel eens makkelijk om te gebruiken.

[...]

Is denk een kwestie van proberen. Wat ligt je beter. Als je het probeerd, probeer het wel een iets langere periode dan een paar potjes want het is wel even wat anders.

Eerste paar potjes gingen bij mij in ieder geval niet helemaal van harte :o
maar is het van toegevoegde waarde?

• Thasquealer
Dopiej schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:29:
[...]

Voor mijn gevoel speelt het lekkerder, dus in mijn geval wel.
Eindresultaat blijft hetzelfde, een skill word gecast :+ .

Zoals ik al zei, het is maar net wat je beter ligt ;)

Steam

Verwijderd

Thasquealer schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:17:
[...]

Precies, net zoals bij flash.
Zodra je (in dit geval) Shift+Q indrukt, word de skill de richting van je muis gecast.

Maar dit houd volgens mij geen rekening met max cast range, dus als iets buiten je range valt word dit alsnog gecast.
Dat ligt aan hoe de skill werkt. Projectielen die recht vooruit reizen zonder vast punt van impact (bvb Ezreal Q, Cassio R) worden inderdaad gelijk afgevuurd, hoe ver de cursor ook staat. Spells met een vast eindpunt (bvb Cassio Q/E, Karthus Q) zullen enkel gecast worden waar de cursor staat. (je champ zal erheen lopen)
[...]

Je schiet spreuken sneller. ipv Q + Click wijs je nu gewoon je cursor ergens en druk je op Q. Net zoals Karthus Q eigenlijk altijd smartcast is. Smartcast vermindert de tijd tussen casts aanzienlijk en is eigenlijk op characters als Ryze die bijvoorbeeld hun hele combo moeten unloaden binnen één Snare onmisbaar.

• Thasquealer
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:43:
[...]

Dat ligt aan hoe de skill werkt. Projectielen die recht vooruit reizen zonder vast punt van impact (bvb Ezreal Q, Cassio R) worden inderdaad gelijk afgevuurd, hoe ver de cursor ook staat. Spells met een vast eindpunt (bvb Cassio Q/E, Karthus Q) zullen enkel gecast worden waar de cursor staat. (je champ zal erheen lopen)

snip
Thx, dat wist ik niet helemaal zeker meer. Eerlijk gezegd speel ik zulke champs ook niet echt, maar dat komt vast wel een keer.

Steam

Verwijderd

Thasquealer schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:45:
[...]

Thx, dat wist ik niet helemaal zeker meer. Eerlijk gezegd speel ik zulke champs ook niet echt, maar dat komt vast wel een keer.
Zelfs Nasus heeft dat :p zijn AoE zal niet zomaar voor je neus casten als jij met je camera op top lane zit te klikken op E

• Thasquealer
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:47:
[...]

Zelfs Nasus heeft dat :p zijn AoE zal niet zomaar voor je neus casten als jij met je camera op top lane zit te klikken op E
Ghehe, die avatar is nog uit den tijde dat ik zonder smartcast werkt. :+
En dat is dan weer een voorbeeld van welke skills ik manual nog wel handig vind om te doen O-)

Nasus is weer lang geleden zeg , misschien weer eens picken als het mogelijk is

Steam

• Dopiej
Nja dan ga ik het toch eens keer proberen met ezreal en waar in de instellingen kan je dat vinden?

Verwijderd

[...]

op sommige champs is het verschil amper merkbaar, maar op champs die hun hele combo zo snel mogelijk op je kop moeten droppen zoals bvb een LB EWQR+ignite dan gaat het met smartcast echt wel een pak sneller en maakt het soms net die halve seconde verschil waar een vijand net uit je range zou kunnen lopen of alles moet incasseren

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:56
Mijn suggestie altijd smartcast gebruiken. Het scheelt zoveel.
Laatst zat ik bij een vriend achter zn computer LoL te spelen zonder smartcast, ik had echt t idee dat ik terug in de tijd ging en alles miste.

Something something

Verwijderd

ja ik ken voor- en tegenstanders maar ben zelf ook een fervent voorstander, eenmaal je het gewoon bent merk je wel dat het tijd spaart in je handelingen

en inderdaad rumble zijn ult en victor zijn laser zijn wel skills waar je het beter niet op doet omdat je ze dan geen richting kan meegeven, nuja persoonlijk speel ik die champs bijna nooit

in ieder geval een goed lekker dubbel ip weekend :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 17:06:
ja ik ken voor- en tegenstanders maar ben zelf ook een fervent voorstander, eenmaal je het gewoon bent merk je wel dat het tijd spaart in je handelingen

en inderdaad rumble zijn ult en victor zijn laser zijn wel skills waar je het beter niet op doet omdat je ze dan geen richting kan meegeven, nuja persoonlijk speel ik die champs bijna nooit

in ieder geval een goed lekker dubbel ip weekend :)
2 champs die ik nou net nooit speel, maar in dat geval zou ik alsnog mijn Smartcast <skill> op QWER houden zoals ik nu heb (fuck de hele dag shift ingedrukt houden) en normale cast op shift+<skill> zetten

• Dopiej
nja ik ga het na het weekend eens proberen.

Btw had namechange gedaan hier op tweakers nu komt ie overeen met mijn summonername in LoL is wat makkelijker xD
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 17:12:
[...]

2 champs die ik nou net nooit speel, maar in dat geval zou ik alsnog mijn Smartcast <skill> op QWER houden zoals ik nu heb (fuck de hele dag shift ingedrukt houden) en normale cast op shift+<skill> zetten
Ik doe gewoon ults standaard niet op smartcast. Ults wil ik gewoon goed kunnen richten en niet als ik per ongeluk een keer een dikke vinger heb random een richting in schieten als ik E wil doen.

• Sharfer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-03 13:31
word er vanavond nog een potje gespeeld? heb het al gevraagd in de GoT chat op league, maar niemand reageerd haha

Sharfer#2586

Sharfer schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:47:
word er vanavond nog een potje gespeeld? heb het al gevraagd in de GoT chat op league, maar niemand reageerd haha
Mjah die chat is heel rustig. Af en toe vraag ik nog wel eens of iemand zin heeft, maar ik krijg 9/10x geen reactie dan. Moet ook bekennen dat ik ook lang niet altijd zit te kijken in de chat.

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-11 16:08
Seizoen 2 duurt in plaats van tot 23 oktober nu tot 6 november. Dus je hebt nog iets meer tijd om een nieuwe ranked tier te halen. Plus de officiële plaatjes van Victorious Janna.
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=886452
http://euw.leagueoflegend...hread.php?t=886452&page=2
Sharfer schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:47:
Het GoT kanaal is inderdaad aardig dood. Ik denk dat je beter het BeNeLol kanaal kunt proberen.

Edit: Tevens krijg je dubbele IP dit hele weekend,

[ Voor 4% gewijzigd door Thormodo op 20-10-2012 11:40 ]

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:03:
[...]

Ik doe gewoon ults standaard niet op smartcast. Ults wil ik gewoon goed kunnen richten en niet als ik per ongeluk een keer een dikke vinger heb random een richting in schieten als ik E wil doen.
Oh juist met Veigar, LB, Zyra, Akali en dat soort champs vind ik ult op smartcast heel belangrijk aangezien ze bij de combo horen

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

de OP turretspeed is gefixed
wel grappig gister, ik wist dankzij dit draadje ervanaf, maar de tegenstander wist het niet blijkbaar
ik liep rond met 1/4th HP op graves, dankzij de passive de burst van supp lux overleeft en haar hard teruggeburst+extra turretshots

als die attackspeed er niet was had ze het overleefd :+

• Twijfels
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-11 21:54
net ff Diana gekocht, in custom gaat junglen goed zonder pull (cloth + 5 pots) dus kan waarschijnlijk gewoon boots + 3 post in games met een pull erbij doen,

wat vinden jullie verder van diana? ganks pre-6 lijken me beetje weak, maar voor m'n gevoel is het een hele goeie snowball champion!
ik main jungle, dus het gaat me vooral om haar als jungler!

[ Voor 9% gewijzigd door Twijfels op 20-10-2012 14:27 ]

Verwijderd

N3burz schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 14:27:
net ff Diana gekocht, in custom gaat junglen goed zonder pull (cloth + 5 pots) dus kan waarschijnlijk gewoon boots + 3 post in games met een pull erbij doen,

wat vinden jullie verder van diana? ganks pre-6 lijken me beetje weak, maar voor m'n gevoel is het een hele goeie snowball champion!
ik main jungle, dus het gaat me vooral om haar als jungler!
Slechte jungler. Haar ganks voor level 6 zijn niks waard. Daarbij is een assasin ook superslecht in de huidige meta van junglers. Je wilt champions die tanky kunnen zijn met weinig farm of die goed kunnen initiaten en veel CC hebben. Dat zijn dus mannetjes als amumu,maokai,nauti ,malphite,xin.
Je gaat met diana tenzij je heel hard snowballt niet genoeg farm hebben in de jungle om je rol als assasin goed te kunnen doen. Zeker niet omdat jouw lanes waarschijnlijk al flink worden aangepakt voordat je level 6 bent.

Als je het over normals hebt dan is ze prima, maar dan werkt soraka jungle ook nog.

• StarZ
  • Laatst online: 11:57
Hey, gasten doet de IP boost stacken met een rp IP boost?

Verwijderd

StarZ schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 17:08:
Hey, gasten doet de IP boost stacken met een rp IP boost?
In een zekere zin ja. Niet dat je 2x je IP boost krijgt volgens mij. Als het goed is is het

Base IP + Special IP + Base IP + (Timed RP Boost + Win IP Boost) + First Win of the day IP = Total IP

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 17:24:
[...]

In een zekere zin ja. Niet dat je 2x je IP boost krijgt volgens mij. Als het goed is is het

Base IP + Special IP + Base IP + (Timed RP Boost + Win IP Boost) + First Win of the day IP = Total IP
ik geloof dat first wins ook tellen
ik dacht dat het gewoon 3x de IP is die je normaal krijgt
dus zonder boosts krijg je bijvoorbeeld 100, met één boost 200 (weekend boost of RP boost) en met allebei de boosts 300

edit:
hmm, dit is toch vaag; ik doe net ff een custom potje om wat te trainen (CS) en na afloop krijg ik 107 IP; 54 standaard en 53 dankzij de boost :S
kreeg ik dan toevallig 53.5 IP ofzo en ronden ze dat 1x omhoog en 1x omlaag?

[ Voor 17% gewijzigd door godofal op 20-10-2012 20:54 ]

• Twijfels
is er toevallig iemand hier de afgelopen tijd nog gestegen van ~1350 (of lager) naar ~1500 (of hoger)

zo ja, is het niveau verschil tussen 1380 en 1500 groot?
zit nu op 1382, en gaat vrij makkelijk met stijgen nog :) wil proberen gold te halen voor de reset nu nog!

• Pimorez
  • Niet online
Het einde van Season 2 is verplaatst naar 6 november, dus je hebt nog langer de tijd!

Bron: http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=886452

Kon ik maar omhoog gaan in ELO, als support kan je niet veel wanneer je AD Carry vrij slecht kan CSen en je jungler maar blijft DCen. Ik heb het langzamerhand opgegeven, alhoewel ik het nog wel wil gaan proberen met MF of Evelynn, wat een heerlijke champions zijn dat :)

[ Voor 46% gewijzigd door Pimorez op 20-10-2012 22:31 ]

• DivineNL
Ik ben nu omhoog aan het gaan met een klasgenoot, we gaan ook voor de 1500+ :p

• Twijfels
@pimorez, ik wist al dat het tot 6 november duurde, anders had ik gold wel laten zitten ;) nu heb ik er nog de tijd voor inderdaad!
DivineNL schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 22:26:
Ik ben nu omhoog aan het gaan met een klasgenoot, we gaan ook voor de 1500+ :p
ik doe het met 2 verschillende mensen voornamelijk, maar inmiddels is de 1 ongeveer 170 elo lager, en de ander ruim 100.. das wel irritant, maar ik altijd first pick is opzich wel fijn!

wat voor elo zitten jullie nu?

• Pimorez
  • Niet online
Ik zit nu op 1132, 5:7 W:L, stijgen en dalen gaat dus nog erg makkelijk.

Ik begin langzamerhand wel steeds minder zin in LoL te krijgen, voornamelijk door de community en het verschil in niveau bij normal/ranked matches. Bij ranked matches mag je toch wel verwachten dat iedereen normaal kan CSen, maar dat is dus al erg moeilijk?

Honor heeft het zeker wel minder erg gemaakt de extremen worden minder vaak aangetikt, wat toch wel zorgt dat de scherpe randen er vanaf zijn!

[ Voor 17% gewijzigd door Pimorez op 20-10-2012 23:24 ]

• Twijfels
Pimorez schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 23:17:
Ik zit nu op 1132, 5:7 W:L, stijgen en dalen gaat dus nog erg makkelijk.

Ik begin langzamerhand wel steeds minder zin in LoL te krijgen, voornamelijk door de community en het verschil in niveau bij normal/ranked matches. Bij ranked matches mag je toch wel verwachten dat iedereen normaal kan CSen, maar dat is dus al erg moeilijk?
ah, weinig potjes dan kan alles gebeuren nog, succes in ieder geval ;)

ik moet zeggen, 2 weken terug wou ik haast stoppen met LoL, gewoon omdat ik telkens braindead teams kreeg, zat 2 weken terug ook nog op 1020 elo..
toen maar eens vaker gaan junglen gezien jungle goed was om uit 'elo hell' te komen word vaak gezegd, dit dus lekker opgepakt, en toen weer vaak duo gedaan met 2 verschillende vrienden

inmiddels in 2 weken van 1020 elo naar 1382 gegaan (en stijgende) :) en nu heb ik er weer volop zin in eerlijk gezegd! ook honor system heeft er aan mee geholpen!

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-10 18:30
N3burz schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 22:15:
is er toevallig iemand hier de afgelopen tijd nog gestegen van ~1350 (of lager) naar ~1500 (of hoger)

zit nu op 1382, en gaat vrij makkelijk met stijgen nog :) wil proberen gold te halen voor de reset nu nog!
http://www.lolking.net/summoner/euw/370848

Ik merk geen verschil.

• godofal
  • Niet online

godofal

ik denk dat het verschil 'm zit in het feit dat 1500+ vaker goed spelen
ik merkte dat ik vaak goed speelde, maar soms goed faalde, en dat kost een hoop elo
je krijgt een hoger elo als je elk potje redelijk tot goed speelt dan als je een paar potjes perfect speelt en een aantal minder (waar ik me nu dus ook meer op focus; the long run)

Verwijderd

godofal schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 00:24:
[...]

ik denk dat het verschil 'm zit in het feit dat 1500+ vaker goed spelen
ik merkte dat ik vaak goed speelde, maar soms goed faalde, en dat kost een hoop elo
je krijgt een hoger elo als je elk potje redelijk tot goed speelt dan als je een paar potjes perfect speelt en een aantal minder (waar ik me nu dus ook meer op focus; the long run)
Je Elo wordt bepaald door Elo van de tegenstander en het aantal keer dat je gespeeld hebt. Of jij nu in dat ene potje 30/4/20 stond of 5/5/4, je Elo gain was hetzelfde geweest.

Je Elo zal enkel anders zijn (buiten het aantal gespeelde potjes om) als de tegenstander juist verwacht was te winnen of te verliezen (ergo, tegen 5x 900 Elo spelen geeft minder Elo dan tegen 5x 1100 spelen als jij bvb op de 1000 staat)

• DivineNL
N3burz schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 22:45:
@pimorez, ik wist al dat het tot 6 november duurde, anders had ik gold wel laten zitten ;) nu heb ik er nog de tijd voor inderdaad!

[...]

ik doe het met 2 verschillende mensen voornamelijk, maar inmiddels is de 1 ongeveer 170 elo lager, en de ander ruim 100.. das wel irritant, maar ik altijd first pick is opzich wel fijn!

wat voor elo zitten jullie nu?
Ik zit nu op 1350 en hij iets van 1210 ofzo, ik heb hem ook al iets van 100/150 omhoog gehaald. Hij is wel een goede speler alleen heeft gewoon pech gehad denk ik, of hij is gewoon een stuk beter geworden dan eerst. Op het moment hebben we iets van 9/10 winning streak met ranked games (niet allemaal achter elkaar gespeeld). 8/10 keer stond ik mid en was hij AD carry, dan kun je wel samen een spelletje carrien vind ik.

Verwijderd

ik zit nu zelf op 2k elo elo en speel vaak potjes op andere accounts of smurfs die rond de 1500 elo zitten het enige echte grote verschil wat ik merk is toch wel het csen. ik speel meestal AP mid in solo queue en qua laning is het ongeveer gelijk alleen loop ik vaak 40-50 cs voor op de tegenstander puur omdat ik mijn wolven en wraiths pak. je kan ook proberen hun wraiths te pakken als hij bijvoorbeeld base is hierdoor gaat hun jungler achterlopen en kom jij voor te liggen. je moet alleen zorgen dat je tegenstander op mid niet kei hard door pushed terwijl jij de wraiths of wolven pakt want dan mis je meer cs en exp in de tower dan dat je ontvangt van de wraiths of wolven :)

• Twijfels
Oke fijn om te horen opzich :)

Over dat CS'en wat beter gebeurd, ik speel eigenlijk alleen maar jungle, dus daar zit het probleem voor mij niet echt,
Enige wat ik denk is dat ze op 1500s stukken beter counter junglen, waar ik dus meer last van zou kunnen krijgen..
Nu speel ik vaak amumu, en ik krijg best vaak een shyvana tegen, ik ga er dan automatisch van uit dat ze flink gaat counterjunglen, maar integen deel, ze counter junglen letterlijk nooit!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
En de groupstages voor het Roccat toernooi zijn online gekomen :)
De teams zijn goed verdeeld over de groepen dus de finales zullen de beste teams hebben die mee doen.

Vanavond begint de eerste match, mogelijks zal ik m'n stream aanzetten indien het zonder lag werkt (heb met de instellingen zitten prutsen na een reinstall van m'n desktop) of je zult wel bij Tekno Link terecht kunnen!

Streaming History

• Twijfels
inmiddels alweer 1418 elo, vandaag 5 potjes gewonnen en 2 verloren :)

en net, 4e keer dat ik diana speelde (3 ranked games) een mooie penta gemaakt gevolgd door surrender van de enemy :D mn eerste penta in ranked is dit, altijd leuk om te krijgen!

vind diana echt geweldig, en vind haar een stuk leuker in de jungle dan op lane eigenlijk, pre-6 zijn haar ganks een beetje slecht, maar na level 6 kunnen ze weg flashen en kan je er alsnog op jumpen met je Q :)

• Bas_De_Beer
  • Laatst online: 03-11 11:43
N3burz schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 22:15:

Ik speelde vooraf eigenlijk alleen maar normals, maar toen ik die seizoen rewards zag wou ik die skin toch erg graag hebben, dus ben van ~1200 elo naar 1500 elo gegaan in een weekje en ik merkte echt geen verschil in niveau. Je moet gewoon je eigen plan trekken (bij mij was dat ezreal pakken omdat ik daar gewoon altijd mn lane mee win (80% winrate) en als die gebannen werd (wat nogal vaak is) mid pakken en zoveel mogelijk roamen)

Verwijderd

Soms word ik zooooooo gek van die kut kneusjes.

Jax 2/9
Ashe 4/15

En whos to blame.. natuurlijk nocturne.
Erg grappig als je tegen Jax zegt speel safe, Xin is sterker early game, en als je dan in de lane kijkt zie je Jax constant op Xin duiken en klappen krijgen van hem.

Vervolgens een berg Franse scheldwoorden naar me hoofd krijgen,en ben ik degene die de game heeft "gethrowed".

Het ergste aan dit spel (en ik denk elke andere MOBA) is dat mensen zichzelf 100x beter vinden dan dat ze daadwerkelijk zijn.
Het is niet hun schuld dat ze constant geganked worden als ze keihard pushen zonder wards.
Zodra iemand doodgaat drukken ze gelijk op tab/of kijken snel in het rond wie ze moeten blamen.
"LOLOL ASHE U TALK BUT NO CS HAHA" of "DAT BUILD SO STOOPID".

Mensen moeten iemand de schuld kunnen geven, want anders geef je gewoon eigenlijk toe dat het je eigen schuld was, en dat kan natuurlijk niet!
Want hun zijn zooooooooo pro en weten alles, dus dan MOET het wel iemand anders zijn schuld zijn.

Dit spel is soms zo leuk, maar soms ook zo depressing.
Er zijn al zoveel keren geweest dat ik het eigenlijk totaal heb gehad met de game.. En toch ga je daarna weer spelen, en krijg je weer de standaard retards/trollen.

F#cking internet hero's, ik kan ze wel wat soms.

• Dopiej
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 04:48:
Soms word ik zooooooo gek van die kut kneusjes.

Jax 2/9
Ashe 4/15

En whos to blame.. natuurlijk nocturne.
Erg grappig als je tegen Jax zegt speel safe, Xin is sterker early game, en als je dan in de lane kijkt zie je Jax constant op Xin duiken en klappen krijgen van hem.

Vervolgens een berg Franse scheldwoorden naar me hoofd krijgen,en ben ik degene die de game heeft "gethrowed".

Het ergste aan dit spel (en ik denk elke andere MOBA) is dat mensen zichzelf 100x beter vinden dan dat ze daadwerkelijk zijn.
Het is niet hun schuld dat ze constant geganked worden als ze keihard pushen zonder wards.
Zodra iemand doodgaat drukken ze gelijk op tab/of kijken snel in het rond wie ze moeten blamen.
"LOLOL ASHE U TALK BUT NO CS HAHA" of "DAT BUILD SO STOOPID".

Mensen moeten iemand de schuld kunnen geven, want anders geef je gewoon eigenlijk toe dat het je eigen schuld was, en dat kan natuurlijk niet!
Want hun zijn zooooooooo pro en weten alles, dus dan MOET het wel iemand anders zijn schuld zijn.

Dit spel is soms zo leuk, maar soms ook zo depressing.
Er zijn al zoveel keren geweest dat ik het eigenlijk totaal heb gehad met de game.. En toch ga je daarna weer spelen, en krijg je weer de standaard retards/trollen.

F#cking internet hero's, ik kan ze wel wat soms.
komt me bekend voor..
Heb ik vooral als ik jungle.. dan blamen ze altijd mij als ze geganked worden zonder wards..
En het gevolg daarvan is dat ze hele game blijven trollen..
Terwijl het leuke is dat ik zeg ward dan en hebben jullie gank nodig.. en dan zeggen ze nee hebben geen gank nodig we pwnen deze lane xD

Het enigste wat ik haat is als ik om een gank vraag en em 5 min later nog steeds niet heb gehad.. en dan gebruikt hij het excuus ja ik zat aan andere kant van de map blabla..

Mja gisteren eens Cho'gath top gespeeld.. tegen een Ryze(?) outfarmde em zwaar en met me 6 stacks mnomnom feast echt massive en niet dood te krijgen met GA erop xD
Iemand tips voor runes/masteries/build voor Cho top.. wil em denk ik wat vaker solo top gaan spelen..

Verwijderd

Teleurstellende S02 Janna skin zeg :c

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 22:14
yep :(

• snoos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 07:55
Bas_De_Beer schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 00:01:
[...]

Ik speelde vooraf eigenlijk alleen maar normals, maar toen ik die seizoen rewards zag wou ik die skin toch erg graag hebben, dus ben van ~1200 elo naar 1500 elo gegaan in een weekje en ik merkte echt geen verschil in niveau. Je moet gewoon je eigen plan trekken (bij mij was dat ezreal pakken omdat ik daar gewoon altijd mn lane mee win (80% winrate) en als die gebannen werd (wat nogal vaak is) mid pakken en zoveel mogelijk roamen)
en vervolgens trekken 5 man hun eigen plan.
Heb je weer eens twee of drie mid en twee of drie carries.

Ik herken wel veel in TheAngels en Defqonwolf comments.
Vaak zitten in low elo the junglers aan de kant die al goed gaat omdat ze daar een mooie score krijgen.
Vervolgens wordt de andere kant compleet uitgemoord zonder ooit een gank te zien.

Ik heb trouwens laatst met annie top tegen darius gestaan. Man wat was dat makkelijk.
Veel last hitten met Q. Elke keer als darius zijn pull weer deed had ik mijn stun al klaar staan.

Annie solo top misschien een verborgen juweeltje ?

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

snoos schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:01:
[...]

en vervolgens trekken 5 man hun eigen plan.
Heb je weer eens twee of drie mid en twee of drie carries.

Ik herken wel veel in TheAngels en Defqonwolf comments.
Vaak zitten in low elo the junglers aan de kant die al goed gaat omdat ze daar een mooie score krijgen.
Vervolgens wordt de andere kant compleet uitgemoord zonder ooit een gank te zien.

Ik heb trouwens laatst met annie top tegen darius gestaan. Man wat was dat makkelijk.
Veel last hitten met Q. Elke keer als darius zijn pull weer deed had ik mijn stun al klaar staan.

Annie solo top misschien een verborgen juweeltje ?
annie jungle is ook mogelijk ^^, ik denk als je met thornmail en annie's shield skill je best ver komt tegen een darius. proct darius passive op de shield van annie???

O.R.C. Black Bulls Rugby

Verwijderd

psyy138 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:04:
[...]

annie jungle is ook mogelijk ^^, ik denk als je met thornmail en annie's shield skill je best ver komt tegen een darius. proct darius passive op de shield van annie???
Lijkt me niet aangezien het geen AA is.

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:06:
[...]

Lijkt me niet aangezien het geen AA is.
als dat zou zijn is het OP :) ... trouwens, dat kan niet omdat het uberhoud magic dmg is.
maar ik denk dat je met thornmail en die shield heel ver kunt komen met annie top.

(hier een vid , niet van mij gevonden via google http://www.own3d.tv/eratoon/watch/73035 )

[ Voor 12% gewijzigd door psyy138 op 22-10-2012 09:12 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

• snoos
psyy138 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:07:
[...]

als dat zou zijn is het OP :) ... trouwens, dat kan niet omdat het uberhoud magic dmg is.
maar ik denk dat je met thornmail en die shield heel ver kunt komen met annie top.
Ik bouw als ik ik annie speel vaak eerst een archangels staff ( naast boots). je Q kost geen mana als je hem gebruikt om de last hitten.
Hierdoor kan je later ook in teamfights wat meer je spels spammen.

Verwijderd

psyy138 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:07:
[...]

Al lijkt me dat een thornmail een beetje jammer is.
Verwacht dat een hourglass dan beter past bij Annie.

Iets als in -> RoA -> sorcs -> hourglass -> rabadons -> void staff -> GA/Abys/whatever

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:14:
[...]

Al lijkt me dat een thornmail een beetje jammer is.
Verwacht dat een hourglass dan beter past bij Annie.

Iets als in -> RoA -> sorcs -> hourglass -> rabadons -> void staff -> GA/Abys/whatever
ik ga het vanavond even testen denk ik 8)

O.R.C. Black Bulls Rugby

• snoos
psyy138 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:16:
[...]

Ik zou zeggen doe het :P
Heerlijk hoe een jungle denkt te ganken en vervolgens gepakt wordt door tibbers _/-\o_

Mijn Build : - Boots 3 pots - Tear of the Goddes- Sorcerers Shoes- Archangel's Staff - ROA - Deathcap

Verder zelf aan te vullen als het zover komt.

[ Voor 21% gewijzigd door snoos op 22-10-2012 09:20 ]

Verwijderd

psyy138 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:16:
[...]

Ik speelde vandaag ook ranked met een soortgelijke build en ik kon zelfs een paar de blue afgeven aan onze Cho top omdat ik hem echt niet nodig had dankzij mijn RoA/catalyst.

Uiteindelijk 8/2/8 gekomen, dus was er wel tevreden over.

• Xevoo
  • Laatst online: 15-10 08:30
Zo dan, gisteren een pot belabberde games gehad... 6 loss streak, gewoon mijn first win niet gehaald... Ik speelde al vanaf het begin steeds belabbert terwijl ik eigenlijk niet veel anders deed dan normaal. http://www.lolking.net/summoner/euw/19785507#history
Ezreal game ging wel redelijk, ik weet ook niet meer wat daar mis is gegaan (te lang geleden XD).

Leona game, ik was gewoon aan het supporten, speel Leona ook best veel dus kan (redelijk) goed met haar omgaan, lande m'n combo's en ging ook steeds goed maar op een of andere manier kon ik mijn team maar niet zover krijgen om me te volgen het gevecht in.

Blitzcrank, hetzelfde als hierboven alleen gebruik ik Blitz niet zo vaak, lane fase ging redelijk goed maar daarna werden we redelijk weggevaagd.

Teemo... no comment, daar kan ik dus niet mee spelen...

Katarina... ging niet eens zo heel slecht, haalde FB op Fizz, probleem was, hij leek 3 keer sterker terug te komen uit de death... een W + Q (volgens mij) was genoeg om een 3e van mn health af te laten gaan.

Riven... deze speel ik ook redelijk vaak en gaat 9/10 keer ook erg goed. Maar Wukong.. had het idee dat ik er niets tegen kon doen, die aap deed mega damage en hop was weer weg.

Al met al echt een rotdag gehad gisteren, voornamelijk ook gewoon outplayed maar hoe dat dan weer kwam weet ik niet :o

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:13
Dit weekend ook een dwaas spelletje gehad. Jax gekocht en even uitgetest. Waren er 2 mensen die mid claimden. Ook al zei 4 van de 5 man dat annie het eerst had gezegd, bleef evelyn trollen en ging ook mid. Dus uiteindelijk een duo mid spel... Ik stond samen met een jayce op top. We hebben first blood, waarbij ik toch wel het merendeel van de damage deed. "KS" roept hij.
Beetje later recall ik, en als ik terugkom wordt jayce achtervolgd door een leona. jayce nog 1/10e health over, leona helft. Dus ik spring op leona, achtervolg die tot aan enemy turret en maak net ervoor een kill. Roept die jayce weer KS... Leg ik rustig uit wat het verschil is tussen een kill steal en kill krijgen na veel damage doen. Blijkbaar had ik dat beter niet gezegd, want twee minuten later laat hij mij een champ van 100% naar 5% brengen, en gebruikt dan zijn jumpskill om de skill te securen. (stond er gewoon naast te wachten).
En dan beginnen hij en die mid-trol nog te ragen in het nederlands. ("Stomme nederlanders" denk je dan als Belg). Dus allebei maar op ignore gezet.

Dan wat me wel deed lachen, erna deed ik een spelletje 3vs3 met jax en dan had ik 10-0-5. Niets van honor gekregen. Spel erop speel ik soraka support in een 5vs5, en krijg ik een honorary opponent honor. Ik had wel in 3 opeenvolgende team fights een silence op de AP carry gekregen, dus misschien was het wel daarom ^^ Maar ik vond het wel grappig omdat het aantoont hoe random honor wel is met momenten.

• Martin0
Lointje schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:04:
Dit weekend ook een dwaas spelletje gehad. Jax gekocht en even uitgetest. Waren er 2 mensen die mid claimden. Ook al zei 4 van de 5 man dat annie het eerst had gezegd, bleef evelyn trollen en ging ook mid. Dus uiteindelijk een duo mid spel... Ik stond samen met een jayce op top. We hebben first blood, waarbij ik toch wel het merendeel van de damage deed. "KS" roept hij.
Beetje later recall ik, en als ik terugkom wordt jayce achtervolgd door een leona. jayce nog 1/10e health over, leona helft. Dus ik spring op leona, achtervolg die tot aan enemy turret en maak net ervoor een kill. Roept die jayce weer KS... Leg ik rustig uit wat het verschil is tussen een kill steal en kill krijgen na veel damage doen. Blijkbaar had ik dat beter niet gezegd, want twee minuten later laat hij mij een champ van 100% naar 5% brengen, en gebruikt dan zijn jumpskill om de skill te securen. (stond er gewoon naast te wachten).
En dan beginnen hij en die mid-trol nog te ragen in het nederlands. ("Stomme nederlanders" denk je dan als Belg). Dus allebei maar op ignore gezet.

Dan wat me wel deed lachen, erna deed ik een spelletje 3vs3 met jax en dan had ik 10-0-5. Niets van honor gekregen. Spel erop speel ik soraka support in een 5vs5, en krijg ik een honorary opponent honor. Ik had wel in 3 opeenvolgende team fights een silence op de AP carry gekregen, dus misschien was het wel daarom ^^ Maar ik vond het wel grappig omdat het aantoont hoe random honor wel is met momenten.
ik had laatst ook gelachen met die honor.

ik zat Co-op vs AI, in champ selection zeg ik al mid terwijl ik talon kies(btw rudy thank you very much for your advice at the build), beginnen we te spelen, loopt ashe met mij mee op mid >.> zegt tegen mij dat ik op moet rotten, ik begin nogal geirriteert te worden door hem/haar.
dus ik ga naar top, begin daar te ownen met rengar geloof ik, zei ik op een gegeven moment tegen die ashe van: its freaking easy, ashe, do you want a match who gets the best KDA.

Wedstrijdje van gemaakt dus, ik won met 17/0 tegen 17/2, krijg van hem/haar ook de oponent honor ^^.

Twitch

• snoos
Martin0 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:14:
[...]

ik had laatst ook gelachen met die honor.

ik zat Co-op vs AI, in champ selection zeg ik al mid terwijl ik talon kies(btw rudy thank you very much for your advice at the build), beginnen we te spelen, loopt ashe met mij mee op mid >.> zegt tegen mij dat ik op moet rotten, ik begin nogal geirriteert te worden door hem/haar.
dus ik ga naar top, begin daar te ownen met rengar geloof ik, zei ik op een gegeven moment tegen die ashe van: its freaking easy, ashe, do you want a match who gets the best KDA.

Wedstrijdje van gemaakt dus, ik won met 17/0 tegen 17/2, krijg van hem/haar ook de oponent honor ^^.
In bots kan je geen oponent honor geven ( honorable opponent?).
Kan je sws niet van je teamgenoot krijgen.
Moet van het vorige potje zijn wat je gespeeld had.

Vandaag ook weer slecht potje. Annie top. 0 ganks van de jungle. en mid was vies hard gefeed.
Moest tegen rengar. Die ulti heeft hem zo vaak gered.

• Martin0
snoos schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:24:
[...]

In bots kan je geen oponent honor geven ( honorable opponent?).
Kan je sws niet van je teamgenoot krijgen.
Moet van het vorige potje zijn wat je gespeeld had.

Vandaag ook weer slecht potje. Annie top. 0 ganks van de jungle. en mid was vies hard gefeed.
Moest tegen rengar. Die ulti heeft hem zo vaak gered.
ow dat kan het ook zijn ja :o maar was wel blij met die honor ^^.

Maar goed ik moet meer pvp gaan spelen alleen mijn "team" is nog te slecht:

Shyvana op bot: 6/19, loop alleen maar in de turret terwijl je duizend keer zegt let op de turret en zo.

loopt hij ook te zeuren dat hij karthus wilt want hij vind de ulti vet >.> ik heb dan zo iets van ga eerst goed leren spelen, dan koop je karthus.
of zie ik dat verkeerd?

Twitch

• Xevoo
  • Laatst online: 15-10 08:30
Ik speelde gisteren voor de grap ook eens op het account van m'n vriendin (level 6 :+ ) toch leuk om dan met een teemo 33-6-4 te eindigen...

Maar @Martin, je ziet dat niet verkeerd, maar sommige mensen spelen het echt voor de lol en hun maakt het niet uit hoe ze spelen als ze maar iets spelen dat ze leuk vinden.

Als ik net als gister een hoop potjes heb waar het echt bagger gaat vind ik dat niet leuk, ook al speel ik dan champs die ik graag speel.

Verwijderd

when the trolls come out
goh dit weekend met dubbel ip leek wel dubbel troll weekend
vooral op zondag heb ik me toch wel wat geergerd
het toppunt was na 5-6 games waar ik steeds in een team terecht kwam waar ze blijkbaar niet wouden winnen, kwam ik in een game met een zilean support, ik junglede fizz en had er dus niet zoveel last van tot lategame maar die kerel stond gewoon aan de outer turret niets te doen
onze varus heeft het knap lastig 1v2, uiteindelijk pushen ze de turret, en nog een free kill op zil erbij
zil respawnt en loopt naar de volgende turret om daar de hele tijd niets te doen, ik kom zelfs ganken net toen hij naar die turret ging want ik dacht ah hij is terug maar nee hij blijft gewoon staan
uiteindelijk loop ik met 11-2-6 rond maar het mocht niet baten we misten gewoon iemand in de teamfights
verschillende keren in uitzichtloze games willen surrender en er zat altijd wel een duoq troll in die niet wou opgeven terwijl ze op iedereen liepen te ragen en het net zij waren die die game volledig aan het verliezen waren, ze waren dan bezig wij hebben onze lane tenminste gewonnen (tja na 3 succesvolle ganks van mij kan het ook moeilijk anders)
nuja het positieve aan dit weekend was dan wel dat ik ongeveer 4000 IP verdiend heb
en nog wel wat leuke potjes gespeeld heb met ItsNotRudy en Reconhell, alhoewel bijna elke keer met Reconhell we een beetje pech hebben gehad
elo terug op 1250, deze week nog wat hoger proberen brengen gold zal ik wel niet halen maar ik wil ook niet seizoen 3 beginnen met 1200

Verwijderd

XJ9 met noc zien spelen en toch noc maar weer eens uit de kast getrokken. Valt serieus nooit af (early/mid/late beast), jungled snel, cleared snel, super ganks.

build:
-boots,
-HoG
-razor
-phage en lvl 2 boots
-wriggles
-randuims en wits

• snoos
Martin0 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:27:
[...]

ow dat kan het ook zijn ja :o maar was wel blij met die honor ^^.

Maar goed ik moet meer pvp gaan spelen alleen mijn "team" is nog te slecht:

Shyvana op bot: 6/19, loop alleen maar in de turret terwijl je duizend keer zegt let op de turret en zo.

loopt hij ook te zeuren dat hij karthus wilt want hij vind de ulti vet >.> ik heb dan zo iets van ga eerst goed leren spelen, dan koop je karthus.
of zie ik dat verkeerd?
Nope helemaal gelijk in.

Een enorm deel van deze communitie is gewoon een rotte appel.
Maar het kan wel zijn dat je niet met een champion overweg kan.

"Team" als in vaste mensen om mee te spelen ?
Welk level ben je ? Misschien kun je anders een keer met ons meedoen.
Ik ga deze week wel veel ranked 3v3 in de hoop dat ik de 1500 nog haal

Ik speel wel eens normal met mijn vriendin. Die is level 17.
Je merkt wel dat als je mensen coacht op dat lagere level dat ze veel beter gaan spelen.
Vaak zijn level 30 mensen als verpest.
Goed of slecht. Ik ben level 30 dus speel het al lang en ben pro |:(

[ Voor 3% gewijzigd door snoos op 22-10-2012 10:33 ]

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:13
Snoos.

Ik vindt het niet erg dat je mensen uitnodigt om met ons mee te doen. Maar zoveel plek hebben we niet meer. En ik ga niet zomaar iedereen uitnodigen voor in het team.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:32:
XJ9 met noc zien spelen en toch noc maar weer eens uit de kast getrokken. Valt serieus nooit af (early/mid/late beast), jungled snel, cleared snel, super ganks.

build:
-boots,
-HoG
-razor
-phage en lvl 2 boots
-wriggles
-randuims en wits
Madreds Bloodrazer?

Mag hopen van niet.

Verwijderd

valermos schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:39:
Snoos.

Ik vindt het niet erg dat je mensen uitnodigt om met ons mee te doen. Maar zoveel plek hebben we niet meer. En ik ga niet zomaar iedereen uitnodigen voor in het team.
Hij bedoelde "team" waarschijnlijk als in random 5v5 met hem mee doen.
Niet letterlijk in jullie team. :')

• Martin0
snoos schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:32:
[...]

Nope helemaal gelijk in.

Een enorm deel van deze communitie is gewoon een rotte appel.
Maar het kan wel zijn dat je niet met een champion overweg kan.

"Team" als in vaste mensen om mee te spelen ?
Welk level ben je ? Misschien kun je anders een keer met ons meedoen.
Ik ga deze week wel veel ranked 3v3 in de hoop dat ik de 1500 nog haal

Ik speel wel eens normal met mijn vriendin. Die is level 17.
Je merkt wel dat als je mensen coacht op dat lagere level dat ze veel beter gaan spelen.
Vaak zijn level 30 mensen als verpest.
Goed of slecht. Ik ben level 30 dus speel het al lang en ben pro |:(
idd vaste mensen namelijk mijn maten, eentje is nog wel serieus(lvl 12) de andere is nogal slecht die is pas lvl 7.

ik ben lvl 17, bijna 18(94 xp ofzo dus 1 game) maar het is irritant want bots zijn echt te makkelijk voor mij, voor die maat van 12 beginnen ze ook te makkelijk te worden alleen die van lvl 7 die blijft gewoon op lvl 2 ofzo de turrets in diven >.>

moet ook zeggen gister potje met Twisted Fate gespeeld, outrangde ryze zo hard dat hij bijna geen een keer damage kon doen en door TF w abilitie hoefde ik amper terug naar base omdat ik heel veel Mana terug kon halen met de blauwe kaart, heelijke game :*) .

moet zeggen dat mijn talon build qua items nu echt lekker loopt:

boots + 2 hpot en 1 mpot > brutalizer > BT > boots of mobility(magic resist boots als ik hard aangepakt wordt door AP carry) > LW > Trinity force > GA.

bvb een na laatste potje met Talon tegen bots 50/0/4, ging aan het eind dood door een geweldige focus van de bots op mij maar mijn GA redde mij met zijn passive en daardoor kon de rest van het team ook de Nexus destroyen (A)

Twitch

• DivineNL
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:40:
[...]

Madreds Bloodrazer?

Mag hopen van niet.
Ik denk dat die razor voor wrigles bedoeld.

Verwijderd

wriggles razor;)

Verwijderd

Defqonwolf schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 08:29:
[...]
Iemand tips voor runes/masteries/build voor Cho top.. wil em denk ik wat vaker solo top gaan spelen..
Cho is ook een favoriet van me de laatste tijd. Ik speel hem graag als AP tank. Runes masteries en item(volgorde) is vooral afhankelijk van tegenstanders en hoe het lanen gaat.
Het liefst speel ik met magic pen, mr/lvl, armor, en AP quints. Echter is dit allemaal afhankelijk van tegenstander. Als die heel mobiel zijn dan wil ik ook weleens MS quints nemen.

Krijg ik een moelijke lane matchup, of een farm lane waar ik geen kills verwacht wil ik ook weleens mn support page pakken voor de gp/10

9/21/0 met punt in magic pen% en 0/21/9 speel ik het meest. Utility tree wil ik ook weleens pakken voor cdr% en gp/10.

Merc threads bij veel CC in enemy team, armor boots bij een lastige lane. boots 5 of sorc boots als beide niet van toepassing zijn.

ROA, Abyssal en FH. Dit maakt dat je flink wat damage kan doen, carries met weinig magic resist kan je in een volle combo met deze damage opeten. Lategame maakt dit ook dat je niet te negeren bent.

Overige items die ik weleens bouw: GA, Warmog, Deathcap (beetje troll item), Randuins, Frozen Mallet, wits end. Laatste 2 items bouw je dus een bruiser, pas daar dus ook je masteries en runes voor aan ;-)

Tips:
Zoals ik al zei, je Q+AA+W+AA+R combo kan een carry opeten.
Gebruik je R ook defensief. Cho kan mensen laten afschrikken door de damage van zijn feast. Sommige zijn Cho nou eenmaal niet meer gewend.
Zorg dat je R van cooldown af is als je wil vechten. Niet altijd maar zo snel mogelijk rushen naar 6 stacks. Het is een enorme damage skill die je niet kunt missen. Wacht er dus ook niet op het laatste moment mee.
Je Q landen vergt wat oefening en voorspelling van je tegenstander. Je tegenstander heeft altijd patronen met hoe die ontwijkt, maak daar gebruik van.

Verwijderd

Die 'skills' die je nodig heb voor het landen van een q van cho zijn sinds de laatste buff (q delay verminderd) ook nihil.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:12:
Die 'skills' die je nodig heb voor het landen van een q van cho zijn sinds de laatste buff (q delay verminderd) ook nihil.
Grappig dan dat ik die toch nog vaak dodge :+.
Gewoon ineens randomly gaan lopen en 90% gooit ze mis.

• DivineNL
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:13:
[...]

Klopt wel maar tegenwoordig zijn ze toch vaker raak dan mis, als je een klein beetje goed kan denken en de skills normaal neer zet mis je ze haast nooit.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:13:
[...]

Ik speel dan ook alleen cho jungle. Dan mag de 'gegankte' meestal kiezen: Of mijn q inlopen of de stun van de toplaner vangen.

Verwijderd

ook eens een testje gedaan met mn JungleFizz build
normaal bouw ik hem :
wriggles, berserker greaves, trinity force, atma's impaler, banshee's veil, warmog's armor
lekker tanky en toch een serieuze punch end game, midgame echt goeie ganker

en nu dacht ik misschien eens proberen minder tanky en mss meer dps dus een experimentje :
wriggles, mercury threads, trinity force, wit's end, madreds bloodrazor, guardian angel

echt lachen die build, mn team hun twijfels over een ad fizz in de jungle waren volledig weg na die game
zn W + wits + bloodrazor maakt echt gehakt van alles terwijl je zelf wel armor en mr hebt wel een pak minder hp maja je kan niet alles willen

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:31:
when the trolls come out
goh dit weekend met dubbel ip leek wel dubbel troll weekend
vooral op zondag heb ik me toch wel wat geergerd
Wilde al zeggen, zaterdag hebben we 4 van 5 games gewonnen ofzo :P en ranked games waren best harde stomps van onze kant, ook al werd ik in de eerste game vrij hard counterpicked )':

Verwijderd

Had goed weekend. Zelfs een 19/1/10 graves games. Ik snap nog steeds niet hoe ik van 1750 naar 1500 kon zakken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:28:
[...]

Wilde al zeggen, zaterdag hebben we 4 van 5 games gewonnen ofzo :P en ranked games waren best harde stomps van onze kant, ook al werd ik in de eerste game vrij hard counterpicked )':
Juist ja. Begreep niet goed wat er aan de hand was bij momenten. Dan maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om vanalles uit te proberen.

Zo heb ik ondertussen shyvana wat onder de knie, malphite es gejungled & lux support kunnen spelen. :) Oh en een penta met veigar op de murderbridge gisteren onder vrienden. Die villain veigar skin is wel lachen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:31:
[...]

Juist ja. Begreep niet goed wat er aan de hand was bij momenten. Dan maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om vanalles uit te proberen.
eh?
Martin0 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:43:
[...]

boots + 2 hpot en 1 mpot > brutalizer > BT > boots of mobility(magic resist boots als ik hard aangepakt wordt door AP carry) > LW > Trinity force > GA.
Als je 21/0/9 gaat heb je die Mpot niet nodig. Ook zou ik zo vroeg niet voor een BT gaan. Triforce is juist een earlygame item en jij koopt deze het laatst. Ook maak je je boots te laat af. Je hoort mid te stompen/weg te pushen en dan side lanes te ganken. Lukt niet goed met lv1 boots.

Probeer:

Boots + 3 Pots > 2x Dorans > Boots lv2 > Brutalizer > Vamp Sc. > Trinity F. > BT > GA > LW.

In bot games maakt het misschien weinig uit, in PvP wel.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2012 11:39 ]

Veigar is sowieso hilarisch. Stop laughing, I AM evil! Een van de grappigste poppetjes uit het spel. Jammer dat ik er niet mee kan spelen alleen.
@Rudy: ik denk dat ie de verkeerde quote.

Verwijderd

Dacht dat jij het ook over het feit had dat er dit weekend precies veel mensen ingelogd waren die er anders niet opzitten en het niveau een beetje kelderde. Kan ook mijn (verkeerde) perceptie zijn na de games die ik gespeeld heb.

• Martin0
Xevoo schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:31:
Ik speelde gisteren voor de grap ook eens op het account van m'n vriendin (level 6 :+ ) toch leuk om dan met een teemo 33-6-4 te eindigen...

Maar @Martin, je ziet dat niet verkeerd, maar sommige mensen spelen het echt voor de lol en hun maakt het niet uit hoe ze spelen als ze maar iets spelen dat ze leuk vinden.

Als ik net als gister een hoop potjes heb waar het echt bagger gaat vind ik dat niet leuk, ook al speel ik dan champs die ik graag speel.
ja daar had ik gister ook een potje van met talon, ik vind het echt lekker om met talon te spelen, zeker op mid, maar goed, ik had annie redelijk under control, akali en shyvana op top, ashe en garen op bot.

Ashe ging lekker, Akali ging lekker, garen ging ook wel. shyvana ging wat minder en ik ging ook gewoon slecht, na 5 a 10 geen kill of assist is slecht met talon, dus had achterstand op annie, ging toen ik de Brut en de BT had eindelijk te lopen maar dat duurde gewoon te lang.

had ook echt te pest in die game want ashe en akali gingen zeuren, want ze dachten dat ik te veel dingen verkeerd aan zagen voor ks...

maar ja ik ben geen troll, heb niet opgegeven en toch nog 6/3/12 ofzo geeindigd.

Twitch

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:36:
[...]

Dacht dat jij het ook over het feit had dat er dit weekend precies veel mensen ingelogd waren die er anders niet opzitten en het niveau een beetje kelderde. Kan ook mijn (verkeerde) perceptie zijn na de games die ik gespeeld heb.
Ja wellicht. Op een gegeven moment was onze Darius ook een beetje full retard aan het spelen. Verliezen van Singed op top en dan toch maar blijven 1v1en met 'em. Gelukkig viel dat te overzien aangezien een fed Singed nou niet echt threat #1 is.
Pagina: 1 ... 82 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.