Wordt moeilijk om die sona poke goed te krijgen denk ik. Is al niet de eerste keer dat ze gaat aangepast worden.
Ik vind de nieuwe items, masteries en jungle changes veel intersesanter dan Sona nerfes.
Waar vind ik de jungle changes?SHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:54:
Ik vind de nieuwe items, masteries en jungle changes veel intersesanter dan Sona nerfes.
Welcome to the League of Draven
http://www.reddit.com/r/l...ead_about_jungle_changes/
waarom kunnen jullie niet gewoon allemaal op www.reddit.com/r/leagueoflegends kijken elk uur
als je in de ochtend en in de avond kijkt weet je ook alles hoorSHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:41:
[...]
http://www.reddit.com/r/l...ead_about_jungle_changes/
waarom kunnen jullie niet gewoon allemaal op www.reddit.com/r/leagueoflegends kijken elk uur
O.R.C. Black Bulls Rugby
ik moet blijkbaar vaker naar reddit gaan, zie ineens dit staan
vanavond ff uitzoeken of het goed werkt, maar ziet er veelbelovend uit
Verwijderd
Werkt goed, heb het al evengodofal schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:00:
ik moet blijkbaar vaker naar reddit gaan, zie ineens dit staan
Maar werkt dat ook met 1 scherm.. want zat er filmpje op youtube van te kijken en daarin hoorde ik em zeggen dat het alleen maar met 2 schermen of in Windowed mode werkt..
Danspeel je hem toch gewoon in Borderless? Ik weet niet waarom ooit iemand full screen zou willen, behalve dan die bug dat hij af en toe naar de rechteronderkant springt in de loading screen.Dopiej schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:46:
[...]
Maar werkt dat ook met 1 scherm.. want zat er filmpje op youtube van te kijken en daarin hoorde ik em zeggen dat het alleen maar met 2 schermen of in Windowed mode werkt..
Hoe stel je dat in dan? Weet totaal niks van die instellingen van LoL..SHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:47:
[...]
Danspeel je hem toch gewoon in Borderless? Ik weet niet waarom ooit iemand full screen zou willen, behalve dan die bug dat hij af en toe naar de rechteronderkant springt in de loading screen.
ESC -> Video -> full screen veranderen naar borderlessDopiej schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:48:
[...]
Hoe stel je dat in dan? Weet totaal niks van die instellingen van LoL..
met meerdere schermen gaat dat niet; je muis kan dan vrijelijk naar andere schermen bewegen waardoor je dus erg lastig de camera verplaatstSHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:47:
[...]
Danspeel je hem toch gewoon in Borderless? Ik weet niet waarom ooit iemand full screen zou willen, behalve dan die bug dat hij af en toe naar de rechteronderkant springt in de loading screen.
Om nog even terug te komen op die discussie over Ezreal:
Wat betreft Doran's blades (2x) kopen. De reden waarom ik dit doe is om eventueel te snowballen. Vaak kan je als jij al 2 Dorans blades hebt en je tegenstander nog niet, hem volledig zonen, vooral als je met EZ speelt. Zoals sommige al zeiden, 2 Dorans blades is sterker dan 1 BF of 1 Phage. Het gaat er allemaal om om een klein voordeel steeds verder uit te bouwen.
Mijn build is daarom eigenlijk ook altijd boots + 3 pots -> 2x Dorans blades en boots upgraden -> Phage. Phage als eerste van TF omdat die slow het weer makkelijker maakt om én te kiten én te chasen. Soms koop ik eerder een vamp scepter als ik achter lig of moeite heb om mijn health op peil te houden. Vervolgens maak ik meestal eerst TF af, je hebt immers al het eerste item en de rest zijn allemaal voordeliger. Daarna IE, beginnend met BF, gevolgd door eigenlijk de rest van de standaard ADC items.
Eigenlijk ben ik hier mee begonnen na het een aantal pro's het zien doen. Het werkte dusdanig voor mij dat ik als ik AD speel het liefst nu EZ speel
Wat betreft Doran's blades (2x) kopen. De reden waarom ik dit doe is om eventueel te snowballen. Vaak kan je als jij al 2 Dorans blades hebt en je tegenstander nog niet, hem volledig zonen, vooral als je met EZ speelt. Zoals sommige al zeiden, 2 Dorans blades is sterker dan 1 BF of 1 Phage. Het gaat er allemaal om om een klein voordeel steeds verder uit te bouwen.
Mijn build is daarom eigenlijk ook altijd boots + 3 pots -> 2x Dorans blades en boots upgraden -> Phage. Phage als eerste van TF omdat die slow het weer makkelijker maakt om én te kiten én te chasen. Soms koop ik eerder een vamp scepter als ik achter lig of moeite heb om mijn health op peil te houden. Vervolgens maak ik meestal eerst TF af, je hebt immers al het eerste item en de rest zijn allemaal voordeliger. Daarna IE, beginnend met BF, gevolgd door eigenlijk de rest van de standaard ADC items.
Eigenlijk ben ik hier mee begonnen na het een aantal pro's het zien doen. Het werkte dusdanig voor mij dat ik als ik AD speel het liefst nu EZ speel
2 dorans blades zijn niet sterker dan een phage? Het wisselt wanneer ik die 2 dorans blades bouw, 2 dorans blades zijn 160hp + 20 ad + 6% vs de phage met 225hp, 18 ad + slow. De phage is dan wel duurder, maar de dorans blades verlies je standaard 200g per stuk op.
Meestal pak ik die dorans blades als ik erg achter loop of samen met een phage om een gevaarlijke/burst combo tegen te gaan. In andere gevallen zoals bijvoorbeeld als je voor loopt is phage + bloodthirster veel harder om mee te snowballen, die phage zorgt ervoor dat je echt die kill kunt maken op het moment dat er een engage is waarmee je nog harder kunt zonen, en je kunt daarna meteen een bf sword halen, waarmee je pas echt die damage krijgt om iemand full on in een gevecht te kunnen verslaan, daarvoor hangt het echt af van je positie. Bloodthirster is omdat je al aardig voor loopt, en op die manier kun je overleven > omdat je sowieso gecamped/focused gaat worden en daarnaast kun je heel snel doorgaan naar een trinity force, pak daarna een last whisper, infinity edge en een defensive item , met eventueel dat defensive item eerder.
Meestal pak ik die dorans blades als ik erg achter loop of samen met een phage om een gevaarlijke/burst combo tegen te gaan. In andere gevallen zoals bijvoorbeeld als je voor loopt is phage + bloodthirster veel harder om mee te snowballen, die phage zorgt ervoor dat je echt die kill kunt maken op het moment dat er een engage is waarmee je nog harder kunt zonen, en je kunt daarna meteen een bf sword halen, waarmee je pas echt die damage krijgt om iemand full on in een gevecht te kunnen verslaan, daarvoor hangt het echt af van je positie. Bloodthirster is omdat je al aardig voor loopt, en op die manier kun je overleven > omdat je sowieso gecamped/focused gaat worden en daarnaast kun je heel snel doorgaan naar een trinity force, pak daarna een last whisper, infinity edge en een defensive item , met eventueel dat defensive item eerder.
ik heb hoop op een nieuwe map! (en dan bedoel ik een compleet nieuwe map, dus niet een skin op classic
)
Verveelde me vandaag in normal queue 
Support Lee Sin OP
Support Lee Sin OP
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Eerste 10 euro van de wekelijkse Go4BNLoL in de pocket! 
Voor de mensen die de benelux scene wat volgen: met regez dat uit elkaar is gegaan, is enkel LLL een team dat het echt tegen ons kan opnemen.
Tot nu toe hebben we er enkel tegen verloren, maar aangezien we de laatste game verloren hebben door een lagspike op een heel onfortuinelijk moment en we sindsdien een - mogelijks tijdelijke - roster change hebben uitgevoerd, heb ik er alle vertrouwen in dat we LLL bij de volgende ontmoeting kunnen verslaan
Voor de mensen die de benelux scene wat volgen: met regez dat uit elkaar is gegaan, is enkel LLL een team dat het echt tegen ons kan opnemen.
Tot nu toe hebben we er enkel tegen verloren, maar aangezien we de laatste game verloren hebben door een lagspike op een heel onfortuinelijk moment en we sindsdien een - mogelijks tijdelijke - roster change hebben uitgevoerd, heb ik er alle vertrouwen in dat we LLL bij de volgende ontmoeting kunnen verslaan
Hoe zit het met AVENUE en NGG dan? Die zijn toch ook sterk?speedzor schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 23:45:
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
We hebben naar Fariko vs ELF UUR SPELEN WIJ zitten kijken omdat we al heel vroeg klaar waren, en beide teams speelden op een heel laag niveau. Ik wil niet elitair klinken, maar het was niet het niveau waar we problemen tegen zouden hebben (we zijn dan ook 27-6 geeïndigd in de finale tegen ELF UUR).Jeffroiscool schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 23:49:
[...]
Hoe zit het met AVENUE en NGG dan? Die zijn toch ook sterk?
1) ELF UUR was een roflstomp (beginnende op toplane vs Broetoe, hun top speler)
2) Fariko verloor van ELF UUR
3) Avenue verloor van Fariko
Geen angst voor hen
NGG is inderdaad een sterk team, maar er zijn enkele bedenkingen bij te plaatsen. Voornamelijk dat het niet echt een vast team is voor zover ik weet en ze zoeken een vervanger voor Youngbuck van wat ik laatst gehoord heb. We hebben nog niet tegen hen gespeeld omdat ze ook niet consequent met Go4BNLoL mee doen, maar zij zijn inderdaad ook een dreiging.
[ Voor 0% gewijzigd door speedzor op 18-10-2012 00:03 . Reden: nuance ]
Verwijderd
Aanpassingen op PBE:
http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=2692224
Best wel wat schokkende dingen.
Dit betekent dat vooral Ezreal en Rengar minder gespeeld zullen gaan worden lijkt me. Zonder die attack speed debuff is Ez gewoon een carry met redelijke poke, een escape en middelmatige damage. Rengar wordt vooral low elo denk ik minder gespeeld doordat zijn stealth en laneburst zijn aangepakt. Ik verwacht dat hij nog steeds goed viable blijft, maar moeilijker om goed te spelen doordat je alles wat beter moet plannen/timen.Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 07:54:
Aanpassingen op PBE:
Vicariously I live while the whole world dies
Verwijderd
Best veel mensen gaan info vanop officiële fora niet vanop het werk kunnen bekijken. Kan je eens posten wat daar staat aub ?Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 07:54:
Aanpassingen op PBE:
Verwijderd
3 Hours AgoVerwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 08:53:
[...]
Best veel mensen gaan info vanop officiële fora niet vanop het werk kunnen bekijken. Kan je eens posten wat daar staat aub ?
Another patch is about ready to hit the Public Beta Environment, so it’s time to take an in-depth look at a few of the potential updates slated to hit the Fields of Justice. We won’t cover everything, and some of this is likely to change based on your feedback, but here’s what you can expect when you log into the PBE.
League of Rengar
After his initial release, we made a series of improvements to help Rengar live up to his reputation as the ultimate predator. They worked – so well, in fact, that even after one round of nerfs Rengar’s still wreaking havoc all over the Fields of Justice.
To dial back some of the extra kick that we gave the Pridestalker, we’ve got a series of upcoming changes. Step one was taking the bonus from a Ferocity-charged Savagery attack down to a more reasonable level. We’re also reducing his base Health Regen to make him less sustainable in lane. Because his base survivability was so high, Rengar players were able to dump a disproportionate amount of their Ferocity into raw damage potential. This made him an incredibly frustrating lane bully. With his Health Regen at a more reasonable level, Rengar will now have to balance his Ferocity between sustaining with Battle Roar and raw ganking potential.
In addition to his laning presence, Rengar was able to abuse his ultimate to escape from sticky situations a little too easily. Since we wanted this ability to be about hunting people down and killing them, rather than split pushing and vanishing into the woods, we decided to reduce total stealth duration on Thrill of the Hunt and increase the cooldown. This should give the decision to go on the hunt a bit more gravitas.
Evelynn Makes Widows
Since the remake, the Widowmaker has really been living up to her name, and Agony’s Embrace has been causing tragic moments for champions all across the Fields of Justice. In an effort to mitigate the number of traumatized players Eve’s been leaving in her wake, we’re going to be dialing back the Ability Power ratio on her ultimate quite a bit. This should help to prevent her from snowballing out of control as the game goes on and she racks up AP.
Evelynn’s ultimate was intended to work as a great initiation tool, slowing enemies and giving Evelynn the shield she needed to stay up through a team fight. In conjunction with a Deathfire Grasp, however, it can brutally spike down an enemy before they can react.
Deathfire Grasp
While we’re on the subject, Deathfire Grasp is a particularly challenging item to balance because adding an additional nuke to an already bursty mage (like Evelynn) can be a rather scary proposition. Because the stats it offers are already so desirable, there’s almost no downside to folding the active ability on DFG in with your standard spell combo and simply blowing people up.
Because of the power the active brings to the table, we’ll be scaling back stat bonuses attached to DFG. We’re also scaling back the base damage on the active effect, but increasing the AP ratio to move it more toward the intended function of dealing with big, beefy tanks later in the game when you’ve had time to build up a bunch of Ability Power.
Syndra Rising
Syndra is getting a ton of quality of life improvements in the upcoming patch that should make her a lot easier to use effectively. While her overall utility placed her in a pretty strong position, getting the most out of the Dark Sovereign could be prohibitively tricky. In the new patch, her abilities should function much more intuitively. We also fixed a couple of nasty bugs that could prevent Force of Will, Scatter the Weak, or even Unleashed Power from functioning as intended, which could really hurt your game if you were relying on one them to keep an enemy at bay, set up a combo, or burst somebody down.
Jayce Gets Hammered
Jayce is proving a bit more formidable than we’d intended. The combination of Acceleration Gate and Shock Blast provides him with too much low cost poke, particularly for how difficult it can be to dodge the combo. To make Jayce players choose their shots a bit more carefully, we’re increasing the Mana cost on Acceleration Gate to make him a bit less frustrating to fight against.
We also removed the flat base damage from Thundering Blow to make early exchanges with the Defender of Tomorrow a bit less heavy hitting. We’d always intended for this skill to be a disengage tool, and having it function as his hardest hitting nuke made it a bit too powerful. Even with just the percentage damage and Attack Damage ratio to carry it, it still hits pretty hard, but should make the idea of exchanging combos with Jayce a little less of an intimidating proposition.
Robot Dancing
Sona and Blitzcrank are two supports who both bring a lot to the table, but both are actually too durable for the functions their currently serve. To make sure they pay the price for mistakes they might make in lane, we’ll be dialing back the base stats on both of these popular support champions.
For Sona, we really want to preserve the awesome poke gameplay she has with Hymn of Valor and Power Chord, but we still want her to be vulnerable when she overextends. She’s so safe in lane right now that other supports are actually less viable options by comparison. By taking her down a peg, we think we’ll actually open up the playing field in bottom lane to even more support characters.
While Blitz needs to be a great deal more durable than Sona to fill his role, right now he’s so resilient that he’s able to initiate with relatively little risk. While pulling an opponent is still definitely a viable way to initiate, Blitzcrank’s tanky attributes allow him to simply use Overdrive to run in and open with Power Fist, and then yank the opponent back into range with Rocket Grab as they start to run away. We’re pleased to see these balls-out Power Fist charges, but we’d like them to serve as more of a high-risk gambit than they currently are.
Ezreal’s Essence Fluxes
Ezreal’s been a pretty consistently dominant force in the AD carry lineup since his induction into the League, albeit with a significant learning curve. Ezreal was always intended to be a slippery, long-range, high-skill champion who relied on his extreme mobility and long range poke to take down enemies. Unfortunately, right now, the Attack Speed debuff on Essence Flux is so powerful that it allows him to dominate 1 v 1 duels without doing any of that.
In the upcoming patch, we’re removing the Attack Speed debuff on Essence Flux to prevent the Prodigal Explorer from simply casting his W on an adversary and then finishing off his crippled opponent with repeated attacks. This should force Ezreal players to be quicker on their feet and win duels through superior positioning rather than a brutal debuff.
Phage and Trinity Force
On a related note, we’re also bringing the slow effect on both Phage and Trinity Force down a peg. While this isn’t a direct nerf, both Ezreal and Corki (the two prime Trinity Force customers) can snowball pretty heavily through the added chasing potential that these items provide. To give injured opponents a better chance to escape from attackers both in top and bottom lane, we are reducing the slow effect applied by ranged attacks on both items, and reducing the slow duration on Phage.
en we zijn weer back in the air
http://www.surrenderat20....e-shadow-isles-patch.html
nieuwe champ en skins hier te bewonderen
http://www.surrenderat20....e-shadow-isles-patch.html
nieuwe champ en skins hier te bewonderen
O.R.C. Black Bulls Rugby
Already noticed vindt wel egt tof dat Riot zo lekker bezig blijft. Houdt de game leuk
die nieuwe shit is egt NONDEJUH gaaf
.... BRUUT
O.R.C. Black Bulls Rugby
Vind de nieuwe champion ook erg nice
Elise, The Spider Queen
lijkt me nogal op om een aantal spider te summonen wanneer je gigantische spin wordt die met je mee vechten.
Elise, The Spider Queen
lijkt me nogal op om een aantal spider te summonen wanneer je gigantische spin wordt die met je mee vechten.
[ Voor 11% gewijzigd door Martin0 op 18-10-2012 11:11 ]
Verwijderd
Bij welk team speel je soms? Tenzij jullie nieuw gevormd zijn, waren de top5 EU teams volgens mij toch: LLL, Avenue, Regez, AT Gaming en NGG. In welke zit jij? Ik veronderstel dat je een andere IGN hebt dan je tweakersnickname?speedzor schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 23:45:
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2012 11:15 ]
Ik denk niet dat het om een nieuwe map gaat, maar dat het gewoon een themasite is (zoals bij pulsefire Ezreal).
Overigens is Elise nu ook beschikbaar op de PBE.
Verder zijn de volgende skins vrijgegeven: Zombie Brand, Pirate Ryze, Headless Hecarim en Headmistress Fiora.
En natuurlijk de nieuwe Twisted Treeline.
Edit: Dacht ik neem even een game op TT game op (waarbij ik Zombie Brand was) en er uiteraard 2 Elises waren. Is het opgenomen beeld zwart
Moet zeggen dat de Zombie Brand skin er goed uit ziet. O.a. volledig nieuwe animaties (zombie loopje etc.) en nieuwe particles.
[ Voor 36% gewijzigd door Thormodo op 18-10-2012 12:06 ]
Abilities (Human form):
•Spider Swarm (Passive): Elise’s Human Form spells will ready a spiderling when cast on an enemy.
•Neurotoxin: Elise damages a target based on its current Health.
•Volatile Spiderling: Elise releases a venom-gorged spiderling that explodes when it nears a target.
•Cocoon: Elise fires a skillshot that stuns the first enemy struck.
•Spider Form: Elise transforms into a menacing spider with new abilities. While in Spider Form, Elise deals magic bonus damage on attack and has increased Movement Speed, Armor, and Magic Resistance. Each level of her ultimate allows Elise to summon an additional spiderling.
Abilities (Spider Form):
•Spider Swarm (Passive): Elise summons her spiderlings to fight by her side. Spiderlings deal physical damage and take reduced damage from multi-target abilities.
•Venomous Bite: Elise lunges forward and bites her target, slowing them and dealing bonus damage based on how low its Health is.
•Skittering Frenzy: Elise and her spiderlings gain Attack Speed and heal her on each attack.
•Rappel:
◦On enemy cast: Elise and her spiderlings ascend high into the air and descend upon an enemy target.
◦On ground cast: Elise and her spiderlings ascend high into the air, becoming untargetable for two seconds. Casting Rappel on a nearby enemy during this time will descend upon your target.
•Human Form: Elise transforms into a human form with new abilities. Each level of her ultimate allows Elise to summon an additional spiderling.
•Spider Swarm (Passive): Elise’s Human Form spells will ready a spiderling when cast on an enemy.
•Neurotoxin: Elise damages a target based on its current Health.
•Volatile Spiderling: Elise releases a venom-gorged spiderling that explodes when it nears a target.
•Cocoon: Elise fires a skillshot that stuns the first enemy struck.
•Spider Form: Elise transforms into a menacing spider with new abilities. While in Spider Form, Elise deals magic bonus damage on attack and has increased Movement Speed, Armor, and Magic Resistance. Each level of her ultimate allows Elise to summon an additional spiderling.
Abilities (Spider Form):
•Spider Swarm (Passive): Elise summons her spiderlings to fight by her side. Spiderlings deal physical damage and take reduced damage from multi-target abilities.
•Venomous Bite: Elise lunges forward and bites her target, slowing them and dealing bonus damage based on how low its Health is.
•Skittering Frenzy: Elise and her spiderlings gain Attack Speed and heal her on each attack.
•Rappel:
◦On enemy cast: Elise and her spiderlings ascend high into the air and descend upon an enemy target.
◦On ground cast: Elise and her spiderlings ascend high into the air, becoming untargetable for two seconds. Casting Rappel on a nearby enemy during this time will descend upon your target.
•Human Form: Elise transforms into a human form with new abilities. Each level of her ultimate allows Elise to summon an additional spiderling.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Hmm, Iemand ervaring met PBE, Wat kan ik er allemaal mee?
Misschien enige hulp hiermee?
in de PBE (public beta environment)( publieke beta omgeving) komen alle nieuwe dingen z'n 3-5 dagen eerder dan in de live omgeving. hier kan iedereen het komen testen. zo kom ik er ook achter of ik een nieuwe champion wil kopen ja of nee. ook rijg je elke weer 10k ip en 4k rp (als ik me niet vergis) zodat je nieuwe skins kunt kopen en champs kunt testen.Martin0 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 11:34:
Hmm, Iemand ervaring met PBE, Wat kan ik er allemaal mee?
moet genoeg zijn
O.R.C. Black Bulls Rugby
De teams die je opnoemde waren de top-5 Benelux teams, niet EUVerwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 11:14:
[...]
Bij welk team speel je soms? Tenzij jullie nieuw gevormd zijn, waren de top5 EU teams volgens mij toch: LLL, Avenue, Regez, AT Gaming en NGG. In welke zit jij? Ik veronderstel dat je een andere IGN hebt dan je tweakersnickname?
En dan zou ik toch ELF UUR SPELEN WIJ iets hoger rangschikken dan Avenue of AT.
Mijn IGN is ook gewoon 'Speedzor'.
Ik zit in LFO - Looking for Organisation -, een redelijk recent opgestart team met daarin Imahatmai (ex-h2k), Doedie (ex-LLL), TrueDatzs (ex-AT), Visionn (ex-LLL), Serukui (ex-Regez) en mijzelf
[ Voor 5% gewijzigd door speedzor op 18-10-2012 11:42 ]
ja maar kan ik hier gewoon met mijn normale IGN inloggen of moet ik er een speciaal aanmaken?psyy138 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 11:38:
[...]
in de PBE (public beta environment)( publieke beta omgeving) komen alle nieuwe dingen z'n 3-5 dagen eerder dan in de live omgeving. hier kan iedereen het komen testen. zo kom ik er ook achter of ik een nieuwe champion wil kopen ja of nee. ook rijg je elke weer 10k ip en 4k rp (als ik me niet vergis) zodat je nieuwe skins kunt kopen en champs kunt testen.
moet genoeg zijnanders moet iemand me maar aanvullen
en de client kan ik gewoon downloaden na wat zoeken met Google?
Het grootste voordeel is dat je al het nieuwe spul (skins/champions) voor 10rp of 10ip kunt kopen. En dus zo zonder zorgen alle nieuwe toevoegingen kunt uitproberen.psyy138 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 11:38:
[...]
in de PBE (public beta environment)( publieke beta omgeving) komen alle nieuwe dingen z'n 3-5 dagen eerder dan in de live omgeving. hier kan iedereen het komen testen. zo kom ik er ook achter of ik een nieuwe champion wil kopen ja of nee. ook rijg je elke weer 10k ip en 4k rp (als ik me niet vergis) zodat je nieuwe skins kunt kopen en champs kunt testen.
moet genoeg zijnanders moet iemand me maar aanvullen
En zolang je actief blijft krijg je inderdaad om de zoveel tijd weer gratis RP/IP.
Het enige nadeel is dat de PBE servers NA servers zijn en je dus met ~200 latency speelt.
Je moet inderdaad een nieuwe account aanmaken en een extra PBE LoL installatie doen. Overigens weet ik niet zeker of je je momenteel nog/weer kunt aanmelden voor PBE.Martin0 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 11:43:
[...]
ja maar kan ik hier gewoon met mijn normale IGN inloggen of moet ik er een speciaal aanmaken?
en de client kan ik gewoon downloaden na wat zoeken met Google?
http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=1490366
En SkinSpotLight heeft de eerste paar filmpjes al weer klaar:
YouTube: Teaser - Zombie Brand Skin - League of Legends
YouTube: Teaser - Pirate Ryze Skin - League of Legends
YouTube: Teaser - Headless Hecarim Skin - League of Legends
YouTube: Teaser - Headmistress Fiora Skin - League of Legends
Edit: En nog twee:
YouTube: Teaser - Death Blossom Elise Skin - League of Legends
YouTube: Teaser - Haunted Maokai Skin - League of Legends
[ Voor 46% gewijzigd door Thormodo op 18-10-2012 13:46 ]
http://na.leagueoflegends...showthread.php?p=28042411Thormodo schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 11:48:
[...]
Het grootste voordeel is dat je al het nieuwe spul (skins/champions) voor 10rp of 10ip kunt kopen. En dus zo zonder zorgen alle nieuwe toevoegingen kunt uitproberen.
En zolang je actief blijft spelen krijg je inderdaad om de zoveel tijd weer gratis RP/IP.
Het enige nadeel is dat de PBE servers geen EUW servers zijn en je dus met ~200 latency speelt.
[...]
Je moet inderdaad een nieuwe account aanmaken en een extra PBE LoL installatie doen. Overigens weet ik niet zeker of je je momenteel nog/weer kunt aanmelden voor PBE.
En SkinSpotLight heeft de eerste twee filmpjes al weer klaar:
Hello PBE summoners!
We are implementing a new method for account creation on the Public Beta Environment starting August 10th. Sign-ups on the PBE will now only be open on the 1st, 2nd, and 3rd of every month, remaining closed for the rest of each month. We’re making this change because player behavior on the PBE has been impacting your ability to test upcoming content in a great environment and we'd like to correct this:
•Players who are banned for trolling/harassment/etc can simply make a new account immediately
•Developers are unable to obtain reliable and actionable feedback from the PBE because games are often skewed by leavers/trolls
•Players who are actually using the PBE to provide feedback and report bugs are discouraged from participating because of the actions of others
Rest assured! We are working on implementing a multitude of improvements to help with this problem as the PBE continues to be an excellent resource for bug finding and feedback during every release cycle; not to mention we also have some pretty awesome summoners on the PBE! Limiting sign-ups is the first step to help make the PBE a better place for playing and gathering feedback.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Verwijderd
Sorry bedoelde ook Benelux, schrijffout.speedzor schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 11:41:
[...]
De teams die je opnoemde waren de top-5 Benelux teams, niet EU
En dan zou ik toch ELF UUR SPELEN WIJ iets hoger rangschikken dan Avenue of AT.
Mijn IGN is ook gewoon 'Speedzor'.
Ik zit in LFO - Looking for Organisation -, een redelijk recent opgestart team met daarin Imahatmai (ex-h2k), Doedie (ex-LLL), TrueDatzs (ex-AT), Visionn (ex-LLL), Serukui (ex-Regez) en mijzelf
Mja 1 toernooi betekent nog niet alles hé, onder die 5 teams veranderen die results best vaak, enkel LLL steekt er misschien net iets boven uit. Ben je ook naar FOM geweest toevallig?
jammer kan dus aanmelden op 1,2,3 november zo uit mijn hoofdpsyy138 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 12:34:
[...]
http://na.leagueoflegends...showthread.php?p=28042411
Hello PBE summoners!
We are implementing a new method for account creation on the Public Beta Environment starting August 10th. Sign-ups on the PBE will now only be open on the 1st, 2nd, and 3rd of every month, remaining closed for the rest of each month. We’re making this change because player behavior on the PBE has been impacting your ability to test upcoming content in a great environment and we'd like to correct this:
•Players who are banned for trolling/harassment/etc can simply make a new account immediately
•Developers are unable to obtain reliable and actionable feedback from the PBE because games are often skewed by leavers/trolls
•Players who are actually using the PBE to provide feedback and report bugs are discouraged from participating because of the actions of others
Rest assured! We are working on implementing a multitude of improvements to help with this problem as the PBE continues to be an excellent resource for bug finding and feedback during every release cycle; not to mention we also have some pretty awesome summoners on the PBE! Limiting sign-ups is the first step to help make the PBE a better place for playing and gathering feedback.
Hallo allen,
Een jaartje geleden eens begonnen met LoL maar toen redelijk snel opgegeven. Nu sinds een weekje of 2 weer bezig en vind het toch wel leuk. Veel guides al doorgelezen op bijv mobafire etc maar toch nog wat vraagjes. Hopelijk kunnen jullie hier antwoord opgeven want ik heb ze tot nu toe nog niet voorbij zien komen.
- Ben nu level 16. Klopt het dat je level 30 moet zijn voordat je PVP kan doen aangezien in nu alleen nog maar PVE kan doen (PVP bedoel ik 5vs5 en PVE 5spelers tegen 5 bots. Sorry, lang WoW gespeeld)
- Moet je minimaal 8 heroes kopen voordat je PVP kan doen of andere dingen zoals twisted treeline? Zie nl soms staan dat je minimaal 16 heroes nodig hebt (en aangezien er elke week 8 gratis zijn).
- Indien bovenstaande waar is, wat gebeurd er als er een gratis champion is die jij ook heb gekocht en daardoor niet aan de 16 komt
- Kan je nog iets doen met honor (teamwork, helpfull etc)
- Ik wil nu zsm naar level 30 maar dit gaat erg langzaam. Is het aan te raden om beginner of intermediate te doen (of zijn er andere opties behalve XP boosts kopen). Beginner is walk in the park en intermediate eigenlijk ook wel maar ben je toch wel afhankelijk van je team. Beginner potjes meestal sneller voorbij maar krijg je hier ook minder XP voor?. En IP wise, maakt dit nog uit?
- zijn er nog acutele/actieve youtubers die leerzame video''s maken/spelen en goed commentaar leveren. Die nu in de TS staan zijn alleen casters (en ik zoek spelers). Livestreams heb ik al gevonden.
- Bij de items die je kan kopen als je aan het spelen bent zie ik ook items staan die niet te koop zijn. Hoe kom je aan deze items en zijn deze beter dan wat er nu beschikbaar is?
- Ik zie het mensen hebben over seizoen 3. Worden je IP en RP reset? Heb nu nl 350RP en 10k IP die ik bewaar voor runes etc als ik level 20 ben geworden. Begrepen dat je dan de beste (tier 3?) kan halen.
Een jaartje geleden eens begonnen met LoL maar toen redelijk snel opgegeven. Nu sinds een weekje of 2 weer bezig en vind het toch wel leuk. Veel guides al doorgelezen op bijv mobafire etc maar toch nog wat vraagjes. Hopelijk kunnen jullie hier antwoord opgeven want ik heb ze tot nu toe nog niet voorbij zien komen.
- Ben nu level 16. Klopt het dat je level 30 moet zijn voordat je PVP kan doen aangezien in nu alleen nog maar PVE kan doen (PVP bedoel ik 5vs5 en PVE 5spelers tegen 5 bots. Sorry, lang WoW gespeeld)
- Moet je minimaal 8 heroes kopen voordat je PVP kan doen of andere dingen zoals twisted treeline? Zie nl soms staan dat je minimaal 16 heroes nodig hebt (en aangezien er elke week 8 gratis zijn).
- Indien bovenstaande waar is, wat gebeurd er als er een gratis champion is die jij ook heb gekocht en daardoor niet aan de 16 komt
- Ik wil nu zsm naar level 30 maar dit gaat erg langzaam. Is het aan te raden om beginner of intermediate te doen (of zijn er andere opties behalve XP boosts kopen). Beginner is walk in the park en intermediate eigenlijk ook wel maar ben je toch wel afhankelijk van je team. Beginner potjes meestal sneller voorbij maar krijg je hier ook minder XP voor?. En IP wise, maakt dit nog uit?
- zijn er nog acutele/actieve youtubers die leerzame video''s maken/spelen en goed commentaar leveren. Die nu in de TS staan zijn alleen casters (en ik zoek spelers). Livestreams heb ik al gevonden.
- Bij de items die je kan kopen als je aan het spelen bent zie ik ook items staan die niet te koop zijn. Hoe kom je aan deze items en zijn deze beter dan wat er nu beschikbaar is?
- Ik zie het mensen hebben over seizoen 3. Worden je IP en RP reset? Heb nu nl 350RP en 10k IP die ik bewaar voor runes etc als ik level 20 ben geworden. Begrepen dat je dan de beste (tier 3?) kan halen.
[ Voor 12% gewijzigd door thewizard2006 op 18-10-2012 13:07 ]
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Nah, enkel LLL, Regez en NGG zijn tegen elkaar opgewassen, Avenue en AT zijn gewoon opvullers van de top-5, zij hebben nog nooit tegen één van de voorgenoemde teams gewonnen. Aangezien Regez nu ook zowat gestopt is, blijven enkel LLL en NGG nog overVerwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 12:47:
[...]
Sorry bedoelde ook Benelux, schrijffout.
Mja 1 toernooi betekent nog niet alles hé, onder die 5 teams veranderen die results best vaak, enkel LLL steekt er misschien net iets boven uit. Ben je ook naar FOM geweest toevallig?
Zeker: 1 toernooi betekend nog niet alles, maar we hebben hen wel zien spelen en AT/Avenue zijn we zeker niet bezorgd om. Bij LLL en NGG is het een stuk moeilijker, maar dat zei ik dan ook
Niet naar FoM geweest, die dag vertrok ik net op reis.
Verwijderd
PVE? PVP? Tenzij je die gamemode (coop?) speelt, speel je alle normal & ranked games altijd "pvp".thewizard2006 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 12:52:
Hallo allen,
- Ben nu level 16. Klopt het dat je level 30 moet zijn voordat je PVP kan doen aangezien in nu alleen nog maar PVE kan doen
Je moet level 30 zijn om ranked te beginnen en je moet inderdaad een minimaal aan heroes hebben.
Honor doet niks, is gewoon een soort rating op je profiel en als je goed bezig bent, krijg je ook zo'n logo naast je summoner in champion select. Zo snel mogelijk naar lvl 30 levelen raad ik je niet aan. Level rustig op je gemak, probeer alle heroes uit, spaar IP voor runes etc en begin dan aan ranked. Als je dit overhaast doet zonder de nodige ervaring op te doen, ga je waarschijnlijk meteen afgeslacht worden en zakken richting 1000 elo of lager.
Beginner of intermediate? Die kies je volgens mij als je tutorial klikt ofzo, niet? Ga me toch niet zeggen dat je tot lvl 16 hebt zitten levelen in die tutorial mode? Is inmiddels al anderhalf jaar geleden dat ik een nieuw account begon dus ik herinner me het niet meer zo goed. Maar speel gewoon normal games voor exp/ip.
Verwijderd
Hoezo alleen PvE (bots bedoel je?)? Play > Normal > Blind Pick en je zit meteen in een PvP game. Ik zou vooral niet naar 30 lvlen zonder PvP ervaring.thewizard2006 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 12:52:
- Ben nu level 16. Klopt het dat je level 30 moet zijn voordat je PVP kan doen aangezien in nu alleen nog maar PVE kan doen
Zie wel vaker dit soort reacties dat mensen naar 20+ levelen zonder ook maar een andere speler te hebben gezien. Is LoL niet gigantisch saai? =| geen wonder dat de nieuwe generaties lv30s bepaalde roles niet kunnen spelen.
Alleen voor Ranked games. Anders kun je met 8 champs die gratis zijn + wat je zelf hebt gekocht gewoon spelen.- Moet je minimaal 8 heroes kopen voordat je PVP kan doen of andere dingen zoals twisted treeline? Zie nl soms staan dat je minimaal 16 heroes nodig hebt (en aangezien er elke week 8 gratis zijn).
Nee. Je krijgt een strikje op je banner als je genoeg krijgt.- Kan je nog iets doen met honor (teamwork, helpfull etc)
PvP games spelen, Normals. Veel meer EXP als Customs/Bot games en je leert veel meer. Het is geen race naar 30. Je hebt niets aan 30 zijn als je niet genoeg weet/kan spelen.- Ik wil nu zsm naar level 30 maar dit gaat erg langzaam. Is het aan te raden om beginner of intermediate te doen (of zijn er andere opties behalve XP boosts kopen). Beginner is walk in the park en intermediate eigenlijk ook wel maar ben je toch wel afhankelijk van je team. Beginner potjes meestal sneller voorbij maar krijg je hier ook minder XP voor?. En IP wise, maakt dit nog uit?
PVP bedoel ik 5vs5 en PVE bedoel ik tegen 5botsVerwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:04:
[...]
PVE? PVP? Tenzij je die gamemode (coop?) speelt, speel je alle normal & ranked games altijd "pvp".
Je moet level 30 zijn om ranked te beginnen en je moet inderdaad een minimaal aan heroes hebben.
Honor doet niks, is gewoon een soort rating op je profiel en als je goed bezig bent, krijg je ook zo'n logo naast je summoner in champion select. Zo snel mogelijk naar lvl 30 levelen raad ik je niet aan. Level rustig op je gemak, probeer alle heroes uit, spaar IP voor runes etc en begin dan aan ranked. Als je dit overhaast doet zonder de nodige ervaring op te doen, ga je waarschijnlijk meteen afgeslacht worden en zakken richting 1000 elo of lager.
Beginner of intermediate? Die kies je volgens mij als je tutorial klikt ofzo, niet? Ga me toch niet zeggen dat je tot lvl 16 hebt zitten levelen in die tutorial mode? Is inmiddels al anderhalf jaar geleden dat ik een nieuw account begon dus ik herinner me het niet meer zo goed. Maar speel gewoon normal games voor exp/ip.
Ik kan nu alleen nog maar tegen bots spelen voor zover ik kan zien. Heb verder nog geen heroes gekocht dus ben inderdaad alle free heroes aan het uitproberen. Heb toch wel een lichte voorkeur voor ranged en support vind ik wel leuk. Sona en Soraka zijn erg leuk. Met Urgot wat leuke potjes gehad en Annie viel me erg mee. Nunu vind ik ook goed te doen. Doe hier voornamelijk jungle mee. Corki vond ik geen zak aan als ranged. Wil nu nog Ezreal proberen.
Op welk niveau van elo ik terecht kom maak ik me nu nog niet druk. Idee is toch dat je uiteindelijk op de juiste plek terecht komt
De tutorial heb ik al gedaan en daar heb ik niet in geleveld (voor zover ik weet). Dat is elke keer met 5 spelers tegen 5 bots. Hier kan je ook kiezen voor beginner of intermediate
Ah dit zal ik dan nog eens proberen. Heb het idee dat ik hier te zien kreeg dat ik minimaal 16 heroes nodig zou hebben maar dat weet ik niet zeker.Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:10:
Hoezo alleen PvE (bots bedoel je?)? Play > Normal > Blind Pick en je zit meteen in een PvP game. Ik zou vooral niet naar 30 lvlen zonder PvP ervaring.
Zie wel vaker dit soort reacties dat mensen naar 20+ levelen zonder ook maar een andere speler te hebben gezien. Is LoL niet gigantisch saai? =| geen wonder dat de nieuwe generaties lv30s bepaalde roles niet kunnen spelen.
PvP games spelen, Normals. Veel meer EXP als Customs/Bot games en je leert veel meer. Het is geen race naar 30. Je hebt niets aan 30 zijn als je niet genoeg weet/kan spelen.
Ik wil juist PVP spelen om meer ervaring op te doen aangezien een computer opponent toch wel heel anders is/denkt.
De reden waarom ik zo snel naar l30 wilde gaan is omdat ik in de veronderstelling was dat je dan pas PVP kan doen en het tegen de computer wat saai gaat worden en minder leerzaam is.
[ Voor 22% gewijzigd door thewizard2006 op 18-10-2012 13:15 ]
Verwijderd
Vreemd, tenzij het veranderd is, kan je mijn weten vanaf level 1 al meteen 5on5 normal games spelen tegen mensen hoor. Sinds wanneer zou je daar 16 heros voor nodig hebben? (kan ook niet).
Zeker dat je wel normal selecteerde en niet ranked?
Blind pick (en dus pvp) kan je inderdaad vanaf lvl 1 doen. Draft pick pas vanaf 16 champs.
Qua exp in bot games. Tot lvl 10 geven beginner bots 100% exp, en tot lvl 20 geven intermediate bots 100% exp, vanaf 10 (en 20 respectievelijk) zakt het exp gigantisch.
Sowieso niet aan te raden om tot lvl 20 te botten, zoveel mogelijk PvP spelletjes spelen (blind pick). Enkel bots spelen als je eens een totaal nieuwe champ wil testen en je niet zeker bent, of als je echt geen tijd hebt die dag, en IP te kort hebt. De IP 150 win of the day kan je ook via een bot game (zelfs beginner) halen, en soms is een guaranteed 20 minuten spelletje de enige optie
items die niet beschikbaar zijn, zijn niet beschikbaar in die mode die je speelt. Wel in custom of in dominion games bvb. Heeft te maken met de balans.
En IP en RP worden nooit gereset. Enkel Elo wordt gereset met een seizoen. IP sparen tot lvl 20 voor tier 3 runes is een goed plan!
Jaegger heeft hier onlangs een lijst van 10tal goede tips meegegeven. Eventueel moet je die eens doorlezen. Voor de rest: blijven oefenen
Qua exp in bot games. Tot lvl 10 geven beginner bots 100% exp, en tot lvl 20 geven intermediate bots 100% exp, vanaf 10 (en 20 respectievelijk) zakt het exp gigantisch.
Sowieso niet aan te raden om tot lvl 20 te botten, zoveel mogelijk PvP spelletjes spelen (blind pick). Enkel bots spelen als je eens een totaal nieuwe champ wil testen en je niet zeker bent, of als je echt geen tijd hebt die dag, en IP te kort hebt. De IP 150 win of the day kan je ook via een bot game (zelfs beginner) halen, en soms is een guaranteed 20 minuten spelletje de enige optie
items die niet beschikbaar zijn, zijn niet beschikbaar in die mode die je speelt. Wel in custom of in dominion games bvb. Heeft te maken met de balans.
En IP en RP worden nooit gereset. Enkel Elo wordt gereset met een seizoen. IP sparen tot lvl 20 voor tier 3 runes is een goed plan!
Jaegger heeft hier onlangs een lijst van 10tal goede tips meegegeven. Eventueel moet je die eens doorlezen. Voor de rest: blijven oefenen
yes. Maar kies nooit blind pick. Dit is toch dat je zelf je champion niet kan kiezen of zit ik er echt helemaal naast nu.Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:19:
Vreemd, tenzij het veranderd is, kan je mijn weten vanaf level 1 al meteen 5on5 normal games spelen tegen mensen hoor. Sinds wanneer zou je daar 16 heros voor nodig hebben? (kan ook niet).
Verwijderd
Nee, in Normal Blind heb je maar 5 spelers in elk team en Champions hoeven niet aan beide zeiden uniek te zijn zoals in Ranked/Normal Draft. Ik raad je aan op te houden tegen bots te spelen om het spel te leren begrijpen op dit punt. Daar ben je al iets te hoog level voor. Nieuw champs uitproberen is tot daar aan toe... maar echt levelen op bots is niet goed.thewizard2006 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:12:
[...]
Ah dit zal ik dan nog eens proberen. Heb het idee dat ik hier te zien kreeg dat ik minimaal 16 heroes nodig zou hebben maar dat weet ik niet zeker.
Ik wil juist PVP spelen om meer ervaring op te doen aangezien een computer opponent toch wel heel anders is/denkt.
De reden waarom ik zo snel naar l30 wilde gaan is omdat ik in de veronderstelling was dat je dan pas PVP kan doen en het tegen de computer wat saai gaat worden en minder leerzaam is.
Dat is Random. Blind Pick is dat je elkaars picks niet ziet. (teams van elkaar)thewizard2006 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:37:
[...]
yes. Maar kies nooit blind pick. Dit is toch dat je zelf je champion niet kan kiezen of zit ik er echt helemaal naast nu.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2012 13:41 ]
en koop aub tier 3 runes als je level 20 bent en koop voor level 20 geen andere tier runes .. zoals tier 1 en 2 .Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:40:
[...]
Nee, in Normal Blind heb je maar 5 spelers in elk team en Champions hoeven niet aan beide zeiden uniek te zijn zoals in Ranked/Normal Draft. Ik raad je aan op te houden tegen bots te spelen om het spel te leren begrijpen op dit punt. Daar ben je al iets te hoog level voor. Nieuw champs uitproberen is tot daar aan toe... maar echt levelen op bots is niet goed.
[...]
Dat is Random. Blind Pick is dat je elkaars picks niet ziet. (teams van elkaar)
grootste ip verspilling die er is.
en wat vinden jullie van poppy op top ? of in de jungle ?
vind haar best oke maar opzich easy to counter maar die passive is te heerlijk en ze word flink overschat.
ik speelde tegen irelia en skarner jungler. als skarner kwam ganken kilde ik ze de 1e 2 keer allebij (onder tower). daarna kocht irelia wits end en maxe haar w en ik was vrij snel dood want dat werkte niet met mijn passive
[ Voor 21% gewijzigd door psyy138 op 18-10-2012 13:50 ]
O.R.C. Black Bulls Rugby
Misschien een verwarrende naam, maar blind pick is de gewone PVP versie. Blind omdat je op voorhand niet ziet welke champion jouw tegenstander kiest. Je mag zelf wel je eigen champion kiezen uit degene die je hebt + de 8 gratis van de week.thewizard2006 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:37:
[...]
yes. Maar kies nooit blind pick. Dit is toch dat je zelf je champion niet kan kiezen of zit ik er echt helemaal naast nu.
In draft pick gaan de leaders eerst 3 champions bannen, en pak je "om de beurt" een champion (zodat je beter kan counterpicken).
Maar voor jou dus belangrijk gewoon blind pick te spelen.
Dan ga ik dat eens proberen. Kan inderdaad best zijn dat ik dit gewoon over het hoofd heb gezien. Bedankt voor de input!Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:40:
[...]
Nee, in Normal Blind heb je maar 5 spelers in elk team en Champions hoeven niet aan beide zeiden uniek te zijn zoals in Ranked/Normal Draft. Ik raad je aan op te houden tegen bots te spelen om het spel te leren begrijpen op dit punt. Daar ben je al iets te hoog level voor. Nieuw champs uitproberen is tot daar aan toe... maar echt levelen op bots is niet goed.
Dat is Random. Blind Pick is dat je elkaars picks niet ziet. (teams van elkaar)
Verwijderd
Die 10 tips zijn eerder voor de ranked solo queue spelersLointje schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:26:
Blind pick (en dus pvp) kan je inderdaad vanaf lvl 1 doen. Draft pick pas vanaf 16 champs.
Sowieso niet aan te raden om tot lvl 20 te botten, zoveel mogelijk PvP spelletjes spelen (blind pick). Enkel bots spelen als je eens een totaal nieuwe champ wil testen en je niet zeker bent, of als je echt geen tijd hebt die dag, en IP te kort hebt. De IP 150 win of the day kan je ook via een bot game (zelfs beginner) halen, en soms is een guaranteed 20 minuten spelletje de enige optie![]()
1. Speel zoveel mogelijk met zoveel champions in de verschillende rollen (ook support!). Zelfs als je de heroes niet leuk vindt, dan weet je tenminste wat ze allemaal kunnen doen.
2. Spaar al je IP en koop geen champions hoe verleidelijk het ook mag zijn. Ik heb genoeg spelers gekend die tot lvl 30 al hun IP gespendeerd hadden aan champions die er leuk uitzagen en dei ze dan niet meer speelden. Met resultaat dat ze ranked gingen spelen maar nog niet eens 1 volledige runepage hadden. Ik zou pas heroes beginnen kopen als je de runes hebt. Er zijn genoeg heroes die gratis zijn om mee te spelen.
3. Gebruik guides van solomid.net als je wil weten wat je moet builden/levelen... Solomid heeft meer kwalitatieve guides dan mobafire, dan heb ik het over de Featured Guides (van topspelers).
4. Als je mensen kent die dit spelen, speel zoveel mogelijk met hen. Je zal het spel leuker ervaren en zij kunnen je ook tips geven aan de basisfouten die je zal maken.
Veel succes

leuke wallpapers ^^ ,, komt van reddit af.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Verwijderd
Je kunt best champs kopen in mate. Zo heb ik vanaf 18 Kog'Maw gekocht na een week nonstop Kog spelen en ook tot lv30 het meest gespeeld. Ook is er een ruime keus aan 450IP champs die zeker goed zijn en je niet te veel kosten. Ga inderdaad niet randomly 3k+ champs kopen.Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:00:
[...]
Die 10 tips zijn eerder voor de ranked solo queue spelers. Aan iemand die de weg van lvl 1 tot 30 aflegt zou ik het volgende zeggen:
1. Speel zoveel mogelijk met zoveel champions in de verschillende rollen (ook support!). Zelfs als je de heroes niet leuk vindt, dan weet je tenminste wat ze allemaal kunnen doen.
2. Spaar al je IP en koop geen champions hoe verleidelijk het ook mag zijn. Ik heb genoeg spelers gekend die tot lvl 30 al hun IP gespendeerd hadden aan champions die er leuk uitzagen en dei ze dan niet meer speelden.
Ik speel al veel support (Soraka, Sona) en met Nunu wat jungle gedaan. Verder heb een een voorkeur voor ranged. Heb denk ik een stuk of 8 melee champions gespeeld en alleen Nunu vond ik echt leuk. Maar inderdaad handig om te weten wat ze kunnen. Al ga ik dat denk ik in PVP net zo snel leren als ik weer eens geganked wordtVerwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:00:
Ik had er al eens een paar gekocht (vroegah) maar had inderdaad ergens gelezen dat je vanaf level 20 pas de beste runes kan kopen. Verder al ook wat gelezen wanneer je bijv moet gaan voor X per level of X totaal etc. Maar hier moet ik nog iets verder in duiken. Maar dat kan wel met guides etc.2. Spaar al je IP en koop geen champions hoe verleidelijk het ook mag zijn. Ik heb genoeg spelers gekend die tot lvl 30 al hun IP gespendeerd hadden aan champions die er leuk uitzagen en dei ze dan niet meer speelden. Met resultaat dat ze ranked gingen spelen maar nog niet eens 1 volledige runepage hadden. Ik zou pas heroes beginnen kopen als je de runes hebt. Er zijn genoeg heroes die gratis zijn om mee te spelen.
Ok, tot nu toe eigenlijk alleen op mobafire gekeken maar zal solomid er eens bijpakken3. Gebruik guides van solomid.net als je wil weten wat je moet builden/levelen... Solomid heeft meer kwalitatieve guides dan mobafire, dan heb ik het over de Featured Guides (van topspelers).
helaas nog niet. Zal eens kijken of ik me kan aanmelden bij het Got kanaal4. Als je mensen kent die dit spelen, speel zoveel mogelijk met hen. Je zal het spel leuker ervaren en zij kunnen je ook tips geven aan de basisfouten die je zal maken.
mezelf kennende zou ik ook echt alleen de goedkope halen zeg maar. Lever 3 voor de prijs van 1Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:05:
[...]
Je kunt best champs kopen in mate. Zo heb ik vanaf 18 Kog'Maw gekocht na een week nonstop Kog spelen en ook tot lv30 het meest gespeeld. Ook is er een ruime keus aan 450IP champs die zeker goed zijn en je niet te veel kosten. Ga inderdaad niet randomly 3k+ champs kopen.
[ Voor 12% gewijzigd door thewizard2006 op 18-10-2012 14:30 ]
Die nieuwe champion Elise doet mij wel heel erg denken aan Broodmother uit DotA
Verwijderd
ok wat tips voor runes, ik vermoed dat je 3 runepages hebt?
page 1 AD ranged carry
red runes (marks) : Flat AD
yellow runes (seals) : Armor
blue runes (glyphs) : Magic resist / lvl
quintessence : Flat AD
page 2 AP carry midlane
red runes (marks) : Magic Penetration
yellow runes (seals) : mana regen/5 of armor (afhankelijk: een kennen of vladimir hebben bvb geen mana)
blue runes (glyphs) : Flat AP
quintessence : Flat AP
page 3 support
red runes (marks) : Armor
yellow runes (seals) : gold/10
blue runes (glyphs) : Magic resist/ lvl
quintessence : Gold/10
en dan heb je van de eerste keer al 3 rollen die je zonder probleem kan spelen
voor top tank en jungle kan je varianten op je eerste pagina gebruiken
met attack speed marks en mov speed quints bvb voor jungler
er zullen mensen waarschijnlijk ook nog andere zaken aanraden die zeker goed kunnen werken
maar met deze selectie zal je voor heel veel champs vrij standaard uit de voeten kunnen
weet wel dat deze runepages je al snel veel IP gaan kosten om ze allemaal te maken
nog iets wat ik iedereen aanraad die het spel lange tijd gaat spelen is koop een runepagebundel met RP dan moet je wel wat geld betalen maar het is het waard want dan kan je nog 7 pagina's extra al voorbereiden met variaties of voor speciale champs die een aparte setup nodig hebben
nog een paar standaard runes die altijd handig kunnen zijn:
Quintessence :
movement speed ( heb ik altijd heel lekker gevonden en waren heel lang mijn enige quintessences )
attack speed ( voor sommige junglers )
hp regen
flat hp
Marks :
attack speed ( jungler )
armor penetration ( kan handig zijn )
critical chance
Seals :
HP/lvl
critical chance
Glyphs :
flat magic resist ( is early game sterker dan mr/lvl )
cooldown reduction
dat is natuurlijk maar mijn bescheiden advies en er zijn waarschijnlijk nog goeie maar tegen de tijd dat je deze allemaal verzameld hebt ben je al een heel eind verder
page 1 AD ranged carry
red runes (marks) : Flat AD
yellow runes (seals) : Armor
blue runes (glyphs) : Magic resist / lvl
quintessence : Flat AD
page 2 AP carry midlane
red runes (marks) : Magic Penetration
yellow runes (seals) : mana regen/5 of armor (afhankelijk: een kennen of vladimir hebben bvb geen mana)
blue runes (glyphs) : Flat AP
quintessence : Flat AP
page 3 support
red runes (marks) : Armor
yellow runes (seals) : gold/10
blue runes (glyphs) : Magic resist/ lvl
quintessence : Gold/10
en dan heb je van de eerste keer al 3 rollen die je zonder probleem kan spelen
voor top tank en jungle kan je varianten op je eerste pagina gebruiken
met attack speed marks en mov speed quints bvb voor jungler
er zullen mensen waarschijnlijk ook nog andere zaken aanraden die zeker goed kunnen werken
maar met deze selectie zal je voor heel veel champs vrij standaard uit de voeten kunnen
weet wel dat deze runepages je al snel veel IP gaan kosten om ze allemaal te maken
nog iets wat ik iedereen aanraad die het spel lange tijd gaat spelen is koop een runepagebundel met RP dan moet je wel wat geld betalen maar het is het waard want dan kan je nog 7 pagina's extra al voorbereiden met variaties of voor speciale champs die een aparte setup nodig hebben
nog een paar standaard runes die altijd handig kunnen zijn:
Quintessence :
movement speed ( heb ik altijd heel lekker gevonden en waren heel lang mijn enige quintessences )
attack speed ( voor sommige junglers )
hp regen
flat hp
Marks :
attack speed ( jungler )
armor penetration ( kan handig zijn )
critical chance
Seals :
HP/lvl
critical chance
Glyphs :
flat magic resist ( is early game sterker dan mr/lvl )
cooldown reduction
dat is natuurlijk maar mijn bescheiden advies en er zijn waarschijnlijk nog goeie maar tegen de tijd dat je deze allemaal verzameld hebt ben je al een heel eind verder
Verwijderd
Alleen qua vormgeving dan, mechaniek is heel anders.hardcoresmurf schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:05:
doet mij eerder denken aan de niet doorgewikkeld en uitgegeven "Spider Queen"hardcoresmurf schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:05:
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Priscilla
O.R.C. Black Bulls Rugby
ik vraag me af of Haunting nocturne skin ooit weer in de sale komt, want die wil ik wel heel graag hebben
ik denk dat dit nieuw item egt OP word op brand denken jullie niet?
•Blackfire Torch: +50 Ability Power +300 Health +350 Mana UNIQUE Passive: Your spells burn for an additional 5% of the target's maximum Health in magic damage over 3 seconds (effect halved for AoE). Cost: 3188. Recipe: Kage's Lucky Pick + Catalyst.
•Blackfire Torch: +50 Ability Power +300 Health +350 Mana UNIQUE Passive: Your spells burn for an additional 5% of the target's maximum Health in magic damage over 3 seconds (effect halved for AoE). Cost: 3188. Recipe: Kage's Lucky Pick + Catalyst.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Jammer voor jou Psy maar dit item word alleen beschikbaar op Twisted Treeline^^psyy138 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:51:
Het ziet er wel uit als een sterk item. maar helaas komt het niet naar SR
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
Inderdaad een heel interessant item voor Brand, maar vergeet niet dat dit een item voor TT wordt waar AP carries een stuk minder gebruikt worden voor zover ik weet.psyy138 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:51:
Ik zie er grote balance problemen in bij champions met continue damage (Anivia ult, Swain ult, Karthus defile) aangezien ze in feite 5% max HP elke 3 seconden weg doen. Dat is een gratis versie van Amumu zijn tears als passive op een item.
Die Brand skin, zo vet!
Ben wel bang dat die legendary prijs zal hebben
Ben wel bang dat die legendary prijs zal hebben
joepie leuk item voor mijn main, cho'gathpsyy138 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:51:
Wat dacht je van de ap tankers of ap supports(endgame)psyy138 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:51:
Gold item en wanneer je endgame ben toch een beetje dmg doen.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Verwijderd
In ieder geval weet ik wel dat ik met die remake echt weer zin heb om een paar 3v3tjes te doen.
Met hoe die map was was er veel te weinig variatie in picks.
Met hoe die map was was er veel te weinig variatie in picks.
tnxVerwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:16:
ok wat tips voor runes, ik vermoed dat je 3 runepages hebt?
heb nu nog maar 1 runepage denk ik? Aangezien ik pas level 16 ben
Het is inmiddels gelukt om tegen spelers te spelen ipv computers. Tnx voor de hulp. 2 potjes gespeeld als Sona en beide gewonnen. Moet nog wel proberen om niet teveel risico te nemen in het begin. Echter ben je ook erg afhankelijk van de persoon met wie je laned. Laatste potje was elke keer te traag en nam de verkeerde beslissingen. Dit icm met mijn vrij aggressieve speelstijl pakte in het begin niet goed uit
goed gedaan dan, ja ik speel, als ik support speel, heel erg passive.thewizard2006 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:58:
[...]
tnx
heb nu nog maar 1 runepage denk ik? Aangezien ik pas level 16 benHeb al wel 3 builds voor support, jungle and AD/AP
Het is inmiddels gelukt om tegen spelers te spelen ipv computers. Tnx voor de hulp. 2 potjes gespeeld als Sona en beide gewonnen. Moet nog wel proberen om niet teveel risico te nemen in het begin. Echter ben je ook erg afhankelijk van de persoon met wie je laned. Laatste potje was elke keer te traag en nam de verkeerde beslissingen. Dit icm met mijn vrij aggressieve speelstijl pakte in het begin niet goed uit
je moet wel uitkijken voor onwijze kill steals met haar, vandaag eerste potje het haar gespeeld en had 3 kills simpel omdat ik vaak terug moest switchen haar haar Q ability ^^
Sharfer#2586
Iemand op US servers? Heb zoveel op US dat ik niet op EU kan/ga beginnen helaas.
Reconhell op US servers dus.
Lijkt me leuk om met NL spelers te spelen!
Ik heb wel een account daarzo maar daar speel ik eigenlijk nooit meer op. Denk dat de meeste tweakers hierro op EUW spelen dus waarschijnlijk is dit een helaas voor jeReconhell schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 22:45:
Iemand op US servers? Heb zoveel op US dat ik niet op EU kan/ga beginnen helaas.
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
zou is proberen een ticket naar riot te sturen of ze het misschien kunnen overzetten, misschien tegen een kleine vergoeding
Nope, gaat niet lukken.badboyqxy schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 23:33:
zou is proberen een ticket naar riot te sturen of ze het misschien kunnen overzetten, misschien tegen een kleine vergoeding
Speel op NA, IGN AppiePils. Voornamelijk support/offtank.
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
Valt altijd te proberen ?
Een tranfer naar een andere eu sectie kan ook voor 2600 RP
nieuwe skinsalen trouwens
http://euw.leagueoflegend...skin-sale-dead-mans-party
Als ik niet wist van zombie brand zat maokai nu in mijn lijstje
misschien dit weekend met de ip boost hem kopen.
Iemand een idee of die skins in combo uitkomen. of moet je die champignon er ook bij kopen
Wel jammer dat die 2000 RP aanbieding er niet was. Had me er al op verheugd
[ Voor 21% gewijzigd door snoos op 19-10-2012 08:03 ]
Heb ooit ook geprobeerd een transfer te regelen, maar dit was niet mogelijk. Speel ondertussen ook op EUW(waar ik inmiddels al ongeveer evenveel champs en runes heb als op NA), maar was wel vrij vervelend om opnieuw te moeten beginnen. De lage ping was trouwens wel een verademing, maar dit terzijde.
Vorig jaar oid deden ze in ieder geval niets met transfer requests, maar het staat je natuurlijk vrij om het te proberen.
Vorig jaar oid deden ze in ieder geval niets met transfer requests, maar het staat je natuurlijk vrij om het te proberen.
Make it fool proof and someone will make a better fool.
Nope, ze hebben al meermaals aangegeven dat dit niet gedaan wordt.snoos schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 07:59:
[...]
Valt altijd te proberen ?
Een tranfer naar een andere eu sectie kan ook voor 2600 RP
nieuwe skinsalen trouwens
http://euw.leagueoflegend...skin-sale-dead-mans-party
Als ik niet wist van zombie brand zat maokai nu in mijn lijstje
misschien dit weekend met de ip boost hem kopen.
Iemand een idee of die skins in combo uitkomen. of moet je die champignon er ook bij kopen
Wel jammer dat die 2000 RP aanbieding er niet was. Had me er al op verheugd
Skins + champion kun je in een combo pack kopen, maar dan heb je wel meerdere skins per champion. Indien je dat niet wilt, moet je ze afzonderlijk kopen.
Verwijderd
NA-speler hier. Speel i.v.m. met uni/werk niet heel erg veel meer maar ik zal proberen te onthouden om je toe te voegen (:Reconhell schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 22:45:
Overigens zijn die icons de grootste scam ooit. 10k RP voor een summoner icon die niemand ziet tot in het game-over scherm. gee gee.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2012 08:28 ]
Ik speel nu ook regelmatig op US omdat ik mn level 29 account eindelijk eens naar 30 wil hebben, ik heet daar WeakAndPowerless.
@hierboven: eens. Summoner Icons voor 10k slaan nergens op. 500 RP zou ik redelijk vinden qua prijs.
@hierboven: eens. Summoner Icons voor 10k slaan nergens op. 500 RP zou ik redelijk vinden qua prijs.
[ Voor 29% gewijzigd door Vicarious op 19-10-2012 08:30 ]
Volgens mij hebben jullie het toch verkeerd begrepen. Als je 10k RP aankoopt, krijg je er summoner icons bij. Met die 10k RP kan je dan champions, skins en heel de reutemeteut kopen. Het is gewoon een bonus icon voor mensen die veel RP aankopen.
itsnotRudy,
vind jij dit een goede build voor Talon:
(link naar Solomid)
http://www.solomid.net/gu...-zoller-talon-build-guide
(link naar Solomid)
Inderdaad, ik zat dit ook te lezen net op het forum(van lol) en daar zei iemand dat het is met aankoop van 10k + RPLointje schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 08:48:
Volgens mij hebben jullie het toch verkeerd begrepen. Als je 10k RP aankoopt, krijg je er summoner icons bij. Met die 10k RP kan je dan champions, skins en heel de reutemeteut kopen. Het is gewoon een bonus icon voor mensen die veel RP aankopen.
[ Voor 60% gewijzigd door Martin0 op 19-10-2012 08:50 ]
Verwijderd
Lijkt vrijwel gelijk te zijn aan de build die ik gebruik en voorstelde een aantal pagina's terug.Martin0 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 08:49:
itsnotRudy,
(link naar Solomid)
Ik begrijp wat er bedoelt wordt. Maar het blijft alsnog idioot dat je in 2 weken 10k RP moet kopen om die dingen te bemachtigen. Ze willen je aanzetten tot het uitgeven van idioot veel geld voor zo'n korte tijd en dan komen ze alleen met een portret op de proppen die bijna niemand ziet.Lointje schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 08:48:
ja maar ik heb hier ook masteries en uitleg bij van wanneer ik wel item het beste kan kopen ^.^Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 08:58:
[...]
Lijkt vrijwel gelijk te zijn aan de build die ik gebruik en voorstelde een aantal pagina's terug.
met 2 euro kan je ook al een icon hebben, verschil moet er wezen toch, ik vind het niet zo gek dat riot degene die veel RP kopen wat extra belonen, het zijn alsnog maar skins en icons, het is niet dat iemand er sterker van word, en het is totaaaal geen must voor mensen..
vind het maar kinderachtig dat ze overal (LoL forums zijn veel topics) gaan zeuren dat Riot geld wil verdienen etc. Kom op, Riot maakt LoL free to play, dan moeten ze toch op de 1 of andere manier aan geld komen, ik vind het alleen maar goed dat je niet met rp dingen kan kopen waar je sterker van word (bepaalde champions die sterker zouden zijn bijvoorbeeld, zelfde geld voor runes, dit kan alleen met ip!) en de prijzen vind ik ook niet belachelijk hoog, vind iemand 975 rp te veel voor een champion of skin, dan maar wachten tot ze afgeprijsd worden. Er word super veel RP gekocht en dat geeft opzich al wel aan dat het allemaal niet te duur is.
Enige minpuntje: Riot geeft icons voor de komende 2 weken aangekochte RP, nou heb ik geen behoefte om RP te kopen, maar heb wel aardig wat RP gekocht in het verleden.. geen icon voor mij dus waarschijnlijk (of ff smsje voor 3 euro wellicht, heb je tenminste een icon)
En weet iemand of die wards voor iedereen zichtbaar zijn als je ze plaats? Of dat elke ward alleen zo zichtbaar word voor jou.. dat zou wel zonde zijn, maar ga er dan ook van uit dat iedereen jou wards met skin kan zien!
vind het maar kinderachtig dat ze overal (LoL forums zijn veel topics) gaan zeuren dat Riot geld wil verdienen etc. Kom op, Riot maakt LoL free to play, dan moeten ze toch op de 1 of andere manier aan geld komen, ik vind het alleen maar goed dat je niet met rp dingen kan kopen waar je sterker van word (bepaalde champions die sterker zouden zijn bijvoorbeeld, zelfde geld voor runes, dit kan alleen met ip!) en de prijzen vind ik ook niet belachelijk hoog, vind iemand 975 rp te veel voor een champion of skin, dan maar wachten tot ze afgeprijsd worden. Er word super veel RP gekocht en dat geeft opzich al wel aan dat het allemaal niet te duur is.
Enige minpuntje: Riot geeft icons voor de komende 2 weken aangekochte RP, nou heb ik geen behoefte om RP te kopen, maar heb wel aardig wat RP gekocht in het verleden.. geen icon voor mij dus waarschijnlijk (of ff smsje voor 3 euro wellicht, heb je tenminste een icon)
En weet iemand of die wards voor iedereen zichtbaar zijn als je ze plaats? Of dat elke ward alleen zo zichtbaar word voor jou.. dat zou wel zonde zijn, maar ga er dan ook van uit dat iedereen jou wards met skin kan zien!
Ze gaan ook gedeeltelijk retroactief RP meerekenen:
http://leaguecraft.com/di...mmoner-icon-rewards.xhtml
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 08:27:
[...]
NA-speler hier. Speel i.v.m. met uni/werk niet heel erg veel meer maar ik zal proberen te onthouden om je toe te voegen (:
Overigens zijn die icons de grootste scam ooit. 10k RP voor een summoner icon die niemand ziet tot in het game-over scherm. gee gee.
Hier ook een NA speler, gedurende de dag werk ik welReconhell schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 22:45:
Voeg me gerust toe, wil gerust met NL spelers splen maar ben zelf wel Belg
en ben waarschijnlijk wel iets ouder dan de meeste hier maar nog jong van geest
edit: IGN DarkCorvuz
Verwijderd
Is iedereen hier zo'n passieve speler dat niemand het nog is opgevallen dat de towers dubbele attackspeed hebben door een of andere bug met deze update?
Of heb ik er overheen gelezen in dit topic?
Riot heeft inmiddels ook geconfirmed. Dus voorlopig iets minder diven
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2012 10:07 ]
Verwijderd
Heb het hier inderdaad niet voorbij zien komen. Gisteren tijdens een paar potjes wel opgevallen ja. Kwestie van aanpassen lijkt me. Gewoon niet early diven nu.Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:06:
Is iedereen hier zo'n passieve speler dat niemand het nog is opgevallen dat de towers dubbele attackspeed hebben door een of andere bug met deze update?Of heb ik er overheen gelezen in dit topic?
De wards zijn voor iedereen zichtbaar.(zie het Dik gedrukte).N3burz schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:37:
met 2 euro kan je ook al een icon hebben, verschil moet er wezen toch, ik vind het niet zo gek dat riot degene die veel RP kopen wat extra belonen, het zijn alsnog maar skins en icons, het is niet dat iemand er sterker van word, en het is totaaaal geen must voor mensen..
het zijn net als skins voor Champions, maar dan voor WardsWe’re excited to announce ward skins, a new customization option that allows you to change the appearance of your Sight and Vision Wards on the Fields of Justice. In keeping with the season, these ward skins are inspired by the haunting guise of the Shadow Isles. Activating a ward skin will transform your wards into ghosts, spooky trees, spiders, creepy stone statues, or pumpkin-headed bats with their own unique visual effects, sounds, and animations.
Here’s how they work. When you purchase a specific ward skin from the Wards tab of the League of Legends Store, it gets added to your inventory for one week. You can activate a specific ward skin to change the appearance of your wards in game. You can keep up to a year’s worth (52 weeks) of ward skins in your inventory at a time, so don’t hesitate to stock up if you have a favorite. Ward skins function the same as a regular Sight or Vision ward.
Here are the first five ward skins available to unlock:
Deadfall Ward – 200 IP
Haunting Ward – 800 IP
Tomb Angel Ward – 25 RP
Widow Ward – 75 RP
Bat-O-Lantern Ward – 165 RP
These particular ward skins will be releasing with the Shadow Isles patch and will be available until November 13, so buy a few extra weeks if you want to frighten friends and foes alike all year round.
Verwijderd
Toch wel lomp zo'n aanpassing, net als de super baron van een paar maanden terug met 2.3 attackspeed ipv 0.23 ofzo.Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:08:
[...]
Heb het hier inderdaad niet voorbij zien komen. Gisteren tijdens een paar potjes wel opgevallen ja. Kwestie van aanpassen lijkt me. Gewoon niet early diven nu.
Tis niet alleen diven, lasthitten onder je turret is nu ook erg kut.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2012 10:14 ]
Verwijderd
Ze hebben toch aangegeven dat het een bug was? Maar blijf het vreemd vinden. Lijkt me toch een variabele die je niet zomaar aanpast.
in een game zitten vele scripts, programmering en daarin maak je snel een foutje.Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:28:
Ze hebben toch aangegeven dat het een bug was? Maar blijf het vreemd vinden. Lijkt me toch een variabele die je niet zomaar aanpast.
maar dit zouden ze ook snel weer ongedaan moeten kunnen maken
Ik snapte eerst vrij weinig van die laatste zin:speedzor schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:39:
Ze gaan ook gedeeltelijk retroactief RP meerekenen:
Maar wat er dus bedoelt wordt is dat je de iconen ook krijgt als je het benodigde aantal RP uitgeeft tijdens de periode. Ook als je je RP al voor die periode hebt gekocht."Therefore, a few days after the end of the promotion, we will retroactively grant Shadow Isles icons to players if the RP spent from October 1 – November 13 is greater than the RP purchased during that time and qualfies them for an additional tier of rewards."
Die icoontjes zijn namelijk bedoelt om mensen een extra zetje te geven om de harrowing skins etc. te kopen de komende periode (volgens hun verklaring).
Ook kreeg ik deze pop-up toen ik het spel net opstartte, nadat ik nog een +1 friendly had gekregen van een potje van gisteren.
(met mijn huidige honor stats erbij)Tevens heb ik sinds vandaag het seizoen 2 summoner icon erbij.
[ Voor 3% gewijzigd door Thormodo op 19-10-2012 11:24 ]
Haha geniaal die dubbele tower attack speed. Vooral ook omdat per hit de damage hoger wordt tikt dat hard aan
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.
Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.
Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.
Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.
Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.