forum laad bij mij ook niet eens, gehele website laad gewoon niet, denk dat er een server gecrashed is.godofal schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:30:
[...]
same here, was in ranked champ select en hij deed erg vaag (chat laadde niet, ineens had de helft champs select en kreeg ik random janna, kreeg een PVP.net error, etc etc) dus wou ik restart m'n PC en nu kan ik niet meer inloggen
erg vervelend voor m'n team, aannemende dat zij er wel in zitten
Exact hetzelfde hier, vage PvP error en opeens connectie weg. Na herstart kom ik 't hele spel niet meer ingodofal schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:30:
[...]
same here, was in ranked champ select en hij deed erg vaag (chat laadde niet, ineens had de helft champs select en kreeg ik random janna, kreeg een PVP.net error, etc etc) dus wou ik restart m'n PC en nu kan ik niet meer inloggen
erg vervelend voor m'n team, aannemende dat zij er wel in zitten
Surfin' paradise!
de site laad bij mij nog wel, al is het erg traag (en soms maar gedeeltelijk)
forums doet helemaal niks
edit:
beter dat dit allemaal een loss forgiven word dan
edit:
[ Voor 23% gewijzigd door godofal op 12-10-2012 12:33 ]
wss server crash of server updategodofal schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:33:
de site laad bij mij nog wel, al is het erg traag (en soms maar gedeeltelijk)
edit:
lijkt me sterk dat het een update is; dat doen ze bijna altijd 'snachts en dan disablen ze ranked altijd ruim van tevoren
ik zei alleen de opties die ik denk dat het meest mogelijk zijngodofal schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:35:
[...]
lijkt me sterk dat het een update is; dat doen ze bijna altijd 'snachts en dan disablen ze ranked altijd ruim van tevoren
en ik zei alleen dat 1 van die 2 opties onwaarschijnlijk isMartin0 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:36:
[...]
ik zei alleen de opties die ik denk dat het meest mogelijk zijn
trouwens, denk dat de forums/main page onbereikbaar zijn door de grote toevoer van mensen die antwoorden zoeken
ja waarschijnlijk, maar ik had het over het spel zelfgodofal schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:38:
[...]
en ik zei alleen dat 1 van die 2 opties onwaarschijnlijk is
trouwens, denk dat de forums/main page onbereikbaar zijn door de grote toevoer van mensen die antwoorden zoeken
Het was me gisteren opgevallen dat je nu ook weekly champs kunt kiezen in ranked.
Sinds wanneer is dit?
Sinds wanneer is dit?
Verwijderd
Dat is een bug geloof ik. Zodra je een "gratis" champ wilt kiezen, staat er dat je hem niet owned.Bermbom schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:41:
Het was me gisteren opgevallen dat je nu ook weekly champs kunt kiezen in ranked.
Sinds wanneer is dit?
speel zelf in normal nooit met weekly champs, tenzij er een is die mij echt aanspreekt om uit te proberen.Bermbom schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:41:
Sinds wanneer is dit?
(Syndra, Kha'zix, Kog'maw, Rengar atm)
ik wil andere champs wel 's zien in vergelijking
edit: je kan weer inloggen!
[ Voor 7% gewijzigd door godofal op 12-10-2012 12:51 ]
dit zal wel lager uitvallen, denk dat ze de gene met het hoogste eerst hebben genomen, maar volgens mij zullen boven aan staan allemaal low health champs zonder regen mogelijkheden.godofal schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:46:
[...]
ik wil andere champs wel 's zien in vergelijking
iemand zin om vanmiddag (en vaker) te duo queue'en in ranked?
1200-1350 elo (ik zelf ben 1281 op het moment)
Misschien dat ik tijd hebN3burz schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:04:
stuur me in-game maar een berichtje als je wilt dan!
word het weer een duo bot dan? of kan ik jungle gaan dat jij mid/top of adc gaat?
We can always tryN3burz schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:04:
Ik heb nu pas een ranked match gedaan dus elo heb ik nog niet, was overigens een solo queue AP mid.
We zien welN3burz schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:16:
[...]
stuur me in-game maar een berichtje als je wilt dan!
word het weer een duo bot dan? of kan ik jungle gaan dat jij mid/top of adc gaat?
zoek liever iemand met meer ervaring in rankedglaaj schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:18:
[...]
We can always try
Ik heb nu pas een ranked match gedaan dus elo heb ik nog niet, was overigens een solo queue AP mid.
ook fijn om weer elo te verliezen hoor.. gister nog blij dat ik 1320 was, inmiddels alweer 1268
nu weer een potje; zyra en ashe bot
ze hebben alles gewoon goed geward zoals het hoort, niks aan de hand.. maarja, dan komen ahri en skarner ganken, zyra en ashe zijn overextended bij enemy turret, en zien niet eens dat ahri en skarner eraan komen.. easy kill voor enemy dus, daarna nog 4x hetzelfde
vervolgens staat zyra 1/5 en enemy corki 6/1.. zyra probeert daar gewoon nog 1v1 tegen te gaan, je raad het al: uiteraard een potje verloren, eerst een lekkere winning streak van 6 potjes ranked, nu ga ik weer compleet de andere kant op
oja, komt je nasus in die chat na de game aan: all honored, u played really well, good team! (over ons dus.. terwijl bot keihard zat te feeden) gelukkig begon iedereen al: asking for honor is so sad enzo..
Ja daar kan ik wel inkomen idd, dat ene potje wat ik ranked he gespeeld ging ook nergens over, ik speelde als swain en de enemy ap mid was gragas, ik dacht here we go infinite sustain met zn happy hour. Maar ik had op ongeveer 10 minuten het dubbele aantal farm en 2 kills. Weet niet wat die kerel aan het doen was maar goed was het niet.
leuk, premade met een vriend, hij is last pick en zegt dat hij graag mid wil..
hele team setup is goed, totdat de 4e pick begint te zeiken, hij speelt alleen maar adc (lolking) en pakt vervolgens diana mid om te trollen.. nu weer half uur wachten
hele team setup is goed, totdat de 4e pick begint te zeiken, hij speelt alleen maar adc (lolking) en pakt vervolgens diana mid om te trollen.. nu weer half uur wachten
soms he, soms zijn beide teams zo ongeloofelijke tards...
begint al lekker in de lobby; 5th is AFK dus krijgt random brand, is vervolgens ook nog een minuutje ingame AFK dus ik sta als vayne solo tegen blitz en ezreal
gaat nog redelijk omdat ik blitz op het begin aansprak en hij dus ff bezig was om een reply te tikken, ondertussen kan ik lekker een beetje farm pakken
maar goed, uiteindelijk komt brand terug en is blitz klaar met tikken
brand weet vrij slecht met blitz om te gaan en word constant door hem gegrabbed
leuke is: ze focussen zo hard op brand (die zn burst wel constant kan doen voordat hij doodgaat) dat ik ondertussen ezreal sloop en vervolgens blitz (een aantal keer)
ze leren gewoon niet dat je de carry moet focussen, niet de "support"
zo ook hun mid (kennen) focussed gewoon brand eerst en laat mij rustig pew-pewen
uiteindelijk ging onze mid (xerath) ook nog 's AFK en blijkbaar laggde onze top (pantheon) zo hard dat tegenstander top (jayce) flink gefed begon te raken, dus het was GG
maar goed, om dan zo'n slechte pot te eindigen met 7/2/3 is toch wel grappig
(en een epic juke escape door mij die resulteerd in een kill voor brand 2V3
)
begint al lekker in de lobby; 5th is AFK dus krijgt random brand, is vervolgens ook nog een minuutje ingame AFK dus ik sta als vayne solo tegen blitz en ezreal
gaat nog redelijk omdat ik blitz op het begin aansprak en hij dus ff bezig was om een reply te tikken, ondertussen kan ik lekker een beetje farm pakken
leuke is: ze focussen zo hard op brand (die zn burst wel constant kan doen voordat hij doodgaat) dat ik ondertussen ezreal sloop en vervolgens blitz (een aantal keer)
ze leren gewoon niet dat je de carry moet focussen, niet de "support"
zo ook hun mid (kennen) focussed gewoon brand eerst en laat mij rustig pew-pewen
uiteindelijk ging onze mid (xerath) ook nog 's AFK en blijkbaar laggde onze top (pantheon) zo hard dat tegenstander top (jayce) flink gefed begon te raken, dus het was GG
(en een epic juke escape door mij die resulteerd in een kill voor brand 2V3
Nieuwe skin sales:
DANGER! TERROR! HORROR!
Mutants run amok! Giant Enemy Crabgot has been sighted terrorizing Demacia on a lustful rampage. Brave champions must take up arms to rid Valoran of this dangerous monstrosity.
Rrrrrraaaaaaghhhhhhhhh! Puny mortals! Weeeeeaaaaaaklings. All shall fall before the might of my claws! A watery death is the only escape for those that challenge Giant Enemy Crabgot!
Volcanic Wukong brings his fire to the wrong fight! Extinnnnguuuuished! 487 RP
Tingly little lightning barely singes me! My claws will crack Battlecast Xerath wide open. 260 RP
Vandal Gragas’ feeble attempts to blast through my shell with watered-down booze are weak and pathetic. 487 RP
Net op het nippertje een pentakill (volgens mij mijn eerste) misgelopen (op Tristana). Amumu had een goede ulti op hun team, waardoor ik vrij snel een tripple en daarna een quad kill had. Echter was Teemo ontstapt, maar hij stond in de buurt in stealth mode. Amumu zag hem met zijn oracle, maar liep er eerst straal langs, waardoor ik hem te laat kon slopen voor een officiële penta kill
.
http://www.lolking.net/summoner/euw/19558997#history
En hopelijk wordt Zombie Brand een beetje leuk. Want voor Brand wil ik al tijden een skin, maar ik vind de huidige nogal 'meh'.
http://www.lolking.net/summoner/euw/19558997#history
En hopelijk wordt Zombie Brand een beetje leuk. Want voor Brand wil ik al tijden een skin, maar ik vind de huidige nogal 'meh'.
[ Voor 17% gewijzigd door Thormodo op 12-10-2012 15:15 ]
Soms is de support focussen geen slecht idee. Zo heb ik gisteren support Taric gespeeld met een EZ carry, FB Ali die via river vrolijk kwam lopen richting de brush waar wij waren PEWPEW. Daarna had Ali een LVL achterstand en was het behoorlijk makelijk om hem pre lvl 6 neer te halen. Met behulp van onze jungler was het ons nog 2 x keer gelukt om hem neer te halen pre 6.godofal schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:15:
soms he, soms zijn beide teams zo ongeloofelijke tards...
ze leren gewoon niet dat je de carry moet focussen, niet de "support"![]()
(en een epic juke escape door mij die resulteerd in een kill voor brand 2V3)
En als je bijvoorbeeld Sona als support tegen je hebt, kan ze de carry niet meer healen.. dus zo slecht is dat nog niet...
Even niets...
idd, maar op een moment waar je een burst supp hebt en gelijke lvl/items is het niet zo slimBermbom schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:13:
[...]
Soms is de support focussen geen slecht idee. Zo heb ik gisteren support Taric gespeeld met een EZ carry, FB Ali via river vrolijk kwam lopen richting de brush waar wij waren PEWPEW. Daarna had Ali een LVL achterstand en was het behoorlijk makelijk om hem pre lvl 6 neer te halen. Met behulp van onze jungler was het ons nog 2 x keer gelukt om hem neer te halen pre 6.
i know that feelThormodo schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:11:
Net op het nippertje een pentakill (volgens mij mijn eerste) misgelopen (op Tristana)
net heerlijk potje vayne gespeeld, tegenstander was flink tanky (shyvana top en chogath jungle) dus dubbel PD gehaald; weg tankyness
mooi eerst shyvana neergehaald, daarna 3 anderen, pin ik chogath tegen de muur voor de penta, pakt nautilus de kill met een autoattack
was duidelijk niet express, we stonden met z'n 5en op cho te hameren, maar toch jammer (zou ook mijn eerste zijn geweest)
daarna nog een paar doubles en triples (uiteidelijk shutdown door een misclick) en pot overtuigend gewonnen
Net potje 3vs3 gespeeld, en we stonden met 17-0 voor (ik met Sona op support).
Game is eigenlijk al klaar (2 torens weg, en bezig met 3 in basis).
Gaat er iemand dood....
Geen flawless
Game is eigenlijk al klaar (2 torens weg, en bezig met 3 in basis).
Gaat er iemand dood....
Geen flawless
Even niets...
Oeh! Vandal Gragas, denk dat ik dan toch maar weer eens wat RP koop 
Enige harrowing skin die ik mogelijk zou willen is Brand, andere 3 speel ik niet of heb ik niet
Enige harrowing skin die ik mogelijk zou willen is Brand, andere 3 speel ik niet of heb ik niet
dat cho'gath:
Maar terwijl jullie Sona focussen (die tijdens een gevecht waarschijnlijk niet eens zo heel veel zou healen), kan hun AD carry ongestoord die van jou bestoken. Als het je dan daadwerkelijk lukt om Sona neer te krijgen, is 9 van de 10 keer jouw AD carry de volgende die eraan gaat. Vervolgens zit je support in een 1v1 die hij ook niet gaat winnen.FireDrunk schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:22:
En als je bijvoorbeeld Sona als support tegen je hebt, kan ze de carry niet meer healen.. dus zo slecht is dat nog niet...
Natuurlijk geldt dit voornamelijk voor een 2v2 gevecht (of 3v3 met de beide junglers erbij); als het 3v2 is, of als je een botlane speelt die de support meteen kan neerbursten, overleef je het meestal toch wel, dan pak je wie je pakken kunt. Maar dan nog, je dwingt liever de AD carry een tijdje de lane uit, terwijl de support de overgebleven farm probeert te pakken, dan andersom.
dat mejaj
dan kan je natuurlijk roepen dat het perfect was, maar 9 v/d 10 keer is het dat niet
en áls je al op max stacks komt dan is dat tegen endgame, en hij word pas cost effective rond de 15 stacks
ondertussen heb je een zwakkere early en mid, dus als je de early/mid wint met een minder item had je die nóg harder kunnen winnen met een sterker item
tegen de tijd dat je dan lategame bereikt ben je alsnog even sterk
Mejai is cost effective bij 6 stacks, niet 15.godofal schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 18:49:
[...]
dat mejaj
dan kan je natuurlijk roepen dat het perfect was, maar 9 v/d 10 keer is het dat niet
en áls je al op max stacks komt dan is dat tegen endgame, en hij word pas cost effective rond de 15 stacks
ondertussen heb je een zwakkere early en mid, dus als je de early/mid wint met een minder item had je die nóg harder kunnen winnen met een sterker item
tegen de tijd dat je dan lategame bereikt ben je alsnog even sterk
hardcoreSMURF op level 17.. dan is een mejai vrijwel altijd te doen? ik ga er hier maar ff van uit dat je ook een smurf account bent dan maarja
huh... ik heb altijd 15 in m'n hoofd gehad, geen idee waardoorspeedzor schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 19:05:
[...]
Mejai is cost effective bij 6 stacks, niet 15.
de rest blijft wel staan though, je hebt nog steeds totdat je die stacks bereikt hebt een mindere lane/teamfight presence dan de tegenstander(s) die geen snowball items kopen
nope geen smurf account;N3burz schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 19:40:
hardcoreSMURF op level 17.. dan is een mejai vrijwel altijd te doen? ik ga er hier maar ff van uit dat je ook een smurf account bent dan maarja
1.5 jaar dota gespeelt dus ik weet wel hoe je moet spelen
[ Voor 5% gewijzigd door hardcoresmurf op 12-10-2012 19:58 ]
focus? wat is dat..
de gedachte van te veel mensen -.-
20 minuten lang zitten zeuren dat mn team enemy gragas moest focusen, hij had 75% van hun kills en deed als enige damage, en nog doen ze het niet.. weer eens verloren, ik snap echt niet wat er nu zo moeilijk is voor een maokai en taric om gragas 1x te stunnen, zodat ik hem vervolgens kan 3-shotten als fed kog'maw zijnde
de gedachte van te veel mensen -.-
20 minuten lang zitten zeuren dat mn team enemy gragas moest focusen, hij had 75% van hun kills en deed als enige damage, en nog doen ze het niet.. weer eens verloren, ik snap echt niet wat er nu zo moeilijk is voor een maokai en taric om gragas 1x te stunnen, zodat ik hem vervolgens kan 3-shotten als fed kog'maw zijnde
De LAN client voor de finale komt eraan : https://twitter.com/Slasher/status/256890456825290753
Goede zaak! Zei al eerder in deze reeks dat die nodig was.
Vicariously I live while the whole world dies
hmmVicarious schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 08:42:
De LAN client voor de finale komt eraan : https://twitter.com/Slasher/status/256890456825290753
ik ben geen programmeur, maar hoor vaak zat dat er vaak bugs en glitches in de simpelste stukjes code kunnen zitten
dat ze dus binnen een paar dagen iets compleet nieuws maken en dat gelijk gaan gebruiken lijkt mij niet heel erg slim, voor hetzelfde geld werkt het internet wel maar de lan client niet of slecht
ach, we gaan het (hopelijk) zien, ik heb er iig zin in
Het enige verschil is dat je nu niet over internet connect maar over een LAN. Volgens mij hoeft er geen verschil te zijn en is het enige dat ze in orde moeten maken het netwerk en in de client coden dat ze naar de server op het LAN connecten.godofal schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 09:03:
[...]
hmm
ik ben geen programmeur, maar hoor vaak zat dat er vaak bugs en glitches in de simpelste stukjes code kunnen zitten
dat ze dus binnen een paar dagen iets compleet nieuws maken en dat gelijk gaan gebruiken lijkt mij niet heel erg slim, voor hetzelfde geld werkt het internet wel maar de lan client niet of slecht
ach, we gaan het (hopelijk) zien, ik heb er iig zin in
klopt, maar het is toch iets nieuws wat ze weinig getest zullen hebbenVicarious schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 11:56:
[...]
Het enige verschil is dat je nu niet over internet connect maar over een LAN. Volgens mij hoeft er geen verschil te zijn en is het enige dat ze in orde moeten maken het netwerk en in de client coden dat ze naar de server op het LAN connecten.
heb ik het trouwens goed dat het om 2:30 vanacht begint?
2:30 begint de showmatch, 4 uur begint de finale. Denk ik.godofal schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 20:51:
[...]
klopt, maar het is toch iets nieuws wat ze weinig getest zullen hebben
heb ik het trouwens goed dat het om 2:30 vanacht begint?
Verwijderd
Als het om 4 uur gepland staat zal het wel om half 5 beginnen ofzo.speedzor schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 21:31:
[...]
2:30 begint de showmatch, 4 uur begint de finale. Denk ik.
Denk dat ik het morgen maar kijk dan. Is me net iets te extreem met een beetje pech zijn ze dan pas 8-9 uur klaar.
Net geweldige match gehad, al onze nexus turrets waren down en we hebben 4x de enemy tegengehouden en toch gewonnen
http://www.leaguereplays.com/replays/match/2196068/
http://www.leaguereplays.com/replays/match/2196068/
Zijn de matches wederom best of 3, of is het 1 match? als het er 1 is blijf ik wel op maar als het er meedere zijn check is het morgenvroeg/middag wel
Best of 5.glaaj schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 23:09:
Zijn de matches wederom best of 3, of is het 1 match? als het er 1 is blijf ik wel op maar als het er meedere zijn check is het morgenvroeg/middag wel
hopelijk starten de matches eindelijk is moet morgen weer werken denk trek de nacht even door
als ze dit alleen nog verder oprekken dan kan ik naar me werk voor dit over is
als ze dit alleen nog verder oprekken dan kan ik naar me werk voor dit over is
Verwijderd
Toch maar de eerste game gekeken. Prima beginnetje hoor. Vooral de amumu pick vond ik mooi.
de opening was erg vet imoVerwijderd schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 05:12:
Toch maar de eerste game gekeken. Prima beginnetje hoor. Vooral de amumu pick vond ik mooi.
spoiler:
amumu vond ik juist erg zwak, z'n ultis waren nou niet bepaald spot-on
dat komt omdat de tegenstanders daar rekening mee hielden als jij weet dat je tegen amumu speelt ga je toch niet constant in een klein cluster lopen ?
daarom is dit ook de top van de top ze houden daar ten alle tijden rekening mee
daarom is dit ook de top van de top ze houden daar ten alle tijden rekening mee
maar een amumu ult single-target gebruiken terwijl je weet dat er in 2 seconden 2 meer rondlopen is niet echt geweldig imo
ja het is een leuke deterrent, en het heeft ook genoeg geholpen maar het kon beter
(binnen voor de "jij kan het vast beter"
)
edit:
voor degenen die niet kijken, de riven icon code:

hij is 24 uur geldig (ik geloof tot morgenochtend 7 uur)
ja het is een leuke deterrent, en het heeft ook genoeg geholpen maar het kon beter
(binnen voor de "jij kan het vast beter"
edit:
voor degenen die niet kijken, de riven icon code:

hij is 24 uur geldig (ik geloof tot morgenochtend 7 uur)
[ Voor 23% gewijzigd door godofal op 14-10-2012 07:02 ]
snap niet waarom ze niet gewoon hun lol client gebruiken, die zijn is overbelast nu. trouwens die alianware sam yi code zou toch om 7 uur worden opengesteld?
die icon wordt pas week na het kampioenshcap actief?
lagd bij jullie de stream ook zo, bij mij valt die constant stil
[ Voor 39% gewijzigd door badboyqxy op 14-10-2012 07:41 ]
badboyqxy schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 07:34:
snap niet waarom ze niet gewoon hun lol client gebruiken, die zijn is overbelast nu. trouwens die alianware sam yi code zou toch om 7 uur worden opengesteld?
vind ik ook vaag, had gewoon veel gemakkelijker zijn, nu ben je niet 100% zeker dat je hem goed hebt unlocked (zal wel natuurlijk, maar het is toch afwachten)badboyqxy schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 07:39:
die icon wordt pas week na het kampioenshcap actief?
alienware sam yi heb ik helemaal niks van gehoord
als die goed is unlocked kom je op een pagina met succes kreeg het pas na 10x proberen
klopt, maar je kan nog altijd een foutje hebben gemaakt waardoor een random gozer hem krijgtbadboyqxy schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 08:04:
als die goed is unlocked kom je op een pagina met succes kreeg het pas na 10x proberen
kans is klein dat je je eigen nickname verkeerd spelt natuurlijk, maar het is toch wat fout gevoeliger dan het ingame systeem
edit: waar blijft die riven skin trouwens? hij zou toch direct na de finals in de shop komen?
[ Voor 10% gewijzigd door godofal op 14-10-2012 08:17 ]
ik heb daar niks van mee gekregen, maar dan moet je zoizo de client rebooten
De riven skin staat al wel in de shop maar nog op unavailable
Meh heb vanochtend al ingevoerd maar ik zie niks.. Meer mensen last van?
Hallo met Tim
Verwijderd
Heb het net gedaan en kreeg succes maar ik zie hem nog niet. Denk dat het gewoon even duurt.Pkunk schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 14:50:
Meh heb vanochtend al ingevoerd maar ik zie niks.. Meer mensen last van?
je krijgt hem ook pas een week na Season 2 ofzo dacht ik, gewoon wachten
Volgens mij doet die site het gewoon niet.
Als ik mijn gegevens invoer krijg ik alleen een plaatje met THANK YOU, verder niks. Vervolgens voer ik random gegevens in en krijg ik dezelfde THANK YOU te zien.
Als ik mijn gegevens invoer krijg ik alleen een plaatje met THANK YOU, verder niks. Vervolgens voer ik random gegevens in en krijg ik dezelfde THANK YOU te zien.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Verwijderd
Ik heb Shen laatst gekocht en is een zeer fijne champion als tank op top.
Alleen soms heb ik een game dat ik 8-0 sta en dan wil ik ipv tanky zijn maar damage doen alleen op mobafire en solomid zie ik er niet echt 1 tussen staan van dat is een build met damage.
Speel nog niet zolang dus weet niet als ik goed kijk.
bijv: http://www.mobafire.com/l...inja-gaiden-in-lol-196144
http://www.solomid.net/gu...8-a2zomg-shen-build-guide
Misschien kan iemand mij helpen?
Alleen soms heb ik een game dat ik 8-0 sta en dan wil ik ipv tanky zijn maar damage doen alleen op mobafire en solomid zie ik er niet echt 1 tussen staan van dat is een build met damage.
Voor de liefhebbers, de stream staat eindelijk weer aan met de herhaling van de finale
Surfin' paradise!
Verwijderd
Goede items om je damage mee te verhogen op shen zijn trinity force, wits end en ionic spark.Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 17:52:
Je kan ze ook allemaal bouwen maar dan ben je waarschijnlijk iets te squishy.
Zelf vind ik het wel prima als je echt fed bent om die 3 te bouwen icm een sunfire en een gaurdian angel. Dan kan je superhard splitpushen en doe je best goede damage.
Klopt, maar als je niet fed bent is een Wits End + Sunfire ook al voldoende om in ieder geval te zorgen dat ze je niet volledig kunnen negeren in teamfights. Die 2 zou ik sowieso altijd bouwen op Shen.
is dit een beetje een goede build voor talon qua items:
vamp septer > boots of speed > BF sword > Bloodthrist > Infinity edge > Phanthom dancer/with's end > bloodthrist > Bloodthirst > Ionian Boots of Lucidity.
of ik speel met:
vamp septer > boots of speed > Berserker's Greaves > BF sword > Bloodthrist > Infinity edge > Phanthom dancer/with's end > bloodthrist > Bloodthirst.
ik speel talon over het algemeen top met ganken op mid en eventueel bot of solo mid omdat hij de silence abilitie heeft.
enige comments zijn welkom.
vamp septer > boots of speed > BF sword > Bloodthrist > Infinity edge > Phanthom dancer/with's end > bloodthrist > Bloodthirst > Ionian Boots of Lucidity.
of ik speel met:
vamp septer > boots of speed > Berserker's Greaves > BF sword > Bloodthrist > Infinity edge > Phanthom dancer/with's end > bloodthrist > Bloodthirst.
ik speel talon over het algemeen top met ganken op mid en eventueel bot of solo mid omdat hij de silence abilitie heeft.
[ Voor 22% gewijzigd door Martin0 op 15-10-2012 10:17 ]
Verwijderd
Waarom starter item Vamp Sc? Niet erg aan te raden. Ook Berserker's Greaves zijn niet echt nuttig op een AD caster. Je bouwt hem nogal... ranged AD carry like.Martin0 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 09:46:
is dit een beetje een goede build voor talon qua items:
of ik speel met:
Boots + 3 Pots > 2x Dorans > Brutalizer > Merc Treads > Triforce > Bloodthirster > Last Whisper. GA/Banshees als defensive. Jouw builds leggen de focus op auto-attacks, waarin je niet sterk bent en gigantisch neergemaaid gaat worden door champs die er wel voor gemaakt zijn.
Talon is een AD mid mage.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2012 10:36 ]
ja ik zie zowiezo dat er een paar fouten in zitten.Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 10:34:
[...]
Waarom starter item Vamp Sc? Niet erg aan te raden. Ook Berserker's Greaves zijn niet echt nuttig op een AD caster. Je bouwt hem nogal... ranged AD carry like.
Boots + 3 Pots > 2x Dorans > Brutalizer > Merc Treads > Triforce > Bloodthirster > Last Whisper. GA/Banshees als defensive. Jouw builds leggen de focus op auto-attacks, waarin je niet sterk bent en gigantisch neergemaaid gaat worden door champs die er wel voor gemaakt zijn.
Talon is een AD mid mage.
phanthom dance moeten idd last whisper worden, daarnaast gebruik ik liever de boots voor 15% cooldown om sneller weer nox diplo te kunnen casten voor extra damage na mijn combo: W > E > Q > R en daarna Q > W > E(eventueel als ze nog niet dood zijn).
Vamp sc is makkelijk aan het begin om langer te kunnen lanen en meer te kunnen farmen zodat ik sneller mijn eerste bloodthister heb.
als ik alle items heb is het:
Bloodthirst 3x, infinity edge, LW, ion boots.
je kan junglen met talon alleen zijn er veel betere junglers, talon is meer een counterpick voor op mid aangezien hij een Silence en Slow heeft.valermos schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 10:36:
is talon viable in jungle?
3x bloodthirster vind ik ook niet aan te raden. Je damage gaat dan teveel varieren aan de hand van hoe goed je hem kan farmen waardoor je als je doodgaat ineens een hele bak damage verliest (van 3 bloodthirsters tegelijk!). Ik zou echt voor de build van ItsNotRudy gaan waarbij je je boots natuurlijk altijd kunt vervangen voor cdr boots afhankelijk van de situatie.Martin0 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 10:42:
[...]
ja ik zie zowiezo dat er een paar fouten in zitten.
phanthom dance moeten idd last whisper worden, daarnaast gebruik ik liever de boots voor 15% cooldown om sneller weer nox diplo te kunnen casten voor extra damage na mijn combo: W > E > Q > R en daarna Q > W > E(eventueel als ze nog niet dood zijn).
Vamp sc is makkelijk aan het begin om langer te kunnen lanen en meer te kunnen farmen zodat ik sneller mijn eerste bloodthister heb.
Verwijderd
Als je Talon gebruikt waar hij eigenlijk goed voor is; mages killen, kun je beter voor Mercs gaan om voor de hand liggende redenen. Met Brutalizer heb je al wel redelijke CDR en in veel gevallen als mid kun je Blue Buff ook nog wel krijgen.Martin0 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 10:42:
[...]
ja ik zie zowiezo dat er een paar fouten in zitten.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2012 10:48 ]
ik gebruik talon voornamelijk op top met de mogelijk heid om te gaan ganken wanneer dit nodig is(meestal hebben we geen jungler), met de bloodthirsters gaat het altijd goed, ik sta met talon meestal 7-0, 12-1 ofzo.Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 10:45:
[...]
Als je Talon gebruikt waar hij eigenlijk goed voor is; mages killen, kun je beter voor Mercs gaan om voor de hand liggende redenen. Met Brutalizer heb je al wel redelijke CDR en in veel gevallen als vervanger voor een mid mage kun je Blue Buff ook nog wel krijgen.
blue buffs haal ik sowieso, dan heb ik minder last van mana screws aangezien je weinig mana hebt met talon, meestal kan je 2 champs killen en moet je vaak recallen om mana te halen
[ Voor 13% gewijzigd door Martin0 op 15-10-2012 10:57 ]
Hmm ok. Ik zoek namelijk nog een leuke jungler dacht aan talon of riven maar ze zeggen dat Riven echt kills nodig heeft en farm voor goed te kunnen zijn.Martin0 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 10:44:
[...]
je kan junglen met talon alleen zijn er veel betere junglers, talon is meer een counterpick voor op mid aangezien hij een Silence en Slow heeft.
Verwijderd
Kijk eens naar de build van Stanley van TPA tijdens de S2 worldchampionships. Die speelde een epic shenVerwijderd schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 17:52:
Talon is precies hetzelfde, heeft ook een goede farm nodig wilt hij een beetje goed zijn. voor junglers zou ik aanbevelen: nocturne of nautilus of sejuanivalermos schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 10:51:
[...]
Hmm ok. Ik zoek namelijk nog een leuke jungler dacht aan talon of riven maar ze zeggen dat Riven echt kills nodig heeft en farm voor goed te kunnen zijn.
already got those champs martin0. 
Daarom zoek ik nog meer leuke junglers die echt goed kunnen zijn om te ganken en toch flink damage doen.
Heb nu:
Rengar
Jax
Naut
Sejuani
Noc
Panth
Mumu
Udyr
Lee
Malph
WW
Daarom zoek ik nog meer leuke junglers die echt goed kunnen zijn om te ganken en toch flink damage doen.
Heb nu:
Rengar
Jax
Naut
Sejuani
Noc
Panth
Mumu
Udyr
Lee
Malph
WW
[ Voor 21% gewijzigd door valermos op 15-10-2012 10:55 ]
evelynn, amumu, Blitz zijn ook goede junglers die goed kunnen ganken, qua damage weet ik het niet.valermos schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 10:54:
already got those champs martin0.
PS Rengar loopt gay IMO
Rudy, Ik zal het uit proberen, toch ben ik een beetje skeptisch aangezien het ook lekker werkt met de build die ik nu gebruik
ps: neem aan dat je met 2x Dorians bedoelt 2x Dorians Blade
[ Voor 22% gewijzigd door Martin0 op 15-10-2012 11:06 ]
Verwijderd
Ik neem dan aan dat dit niet op lv30 is of dat je win/loss ratio niet erg geweldig is. Geen jungler is echt not done en menig bruiser top zou Talon aan moeten kunnen aangezien tankiness en regen zijn early game burst tenietdoet.Martin0 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 10:49:
[...]
ik gebruik talon voornamelijk op top met de mogelijk heid om te gaan ganken wanneer dit nodig is(meestal hebben we geen jungler), met de bloodthirsters gaat het altijd goed, ik sta met talon meestal 7-0, 12-1 ofzo.
EDIT: probeer maar. Die Triforce gaat je burst zoveel beter maken.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2012 11:07 ]
Waarom zou je Sejuani aanbevelen. Lolololol.
http://www.reignofgaming....gle-tier-list-kha-zix-era
[ Voor 14% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 15-10-2012 11:07 . Reden: beter link ;) ]
Verwijderd
volgens die lijst staat ze bijna in Tier 1. Ehh?SHEePYTaGGeRNeP schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:06:
Waarom zou je Sejuani aanbevelen. Lolololol.
ik ben idd pas lvl 15, maar zit er aan te denken om talon mijn main te maken.Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:06:
[...]
Ik neem dan aan dat dit niet op lv30 is of dat je win/loss ratio niet erg geweldig is. Geen jungler is echt not done en menig bruiser top zou Talon aan moeten kunnen aangezien tankiness en regen zijn early game burst tenietdoet.
EDIT: probeer maar. Die Triforce gaat je burst zoveel beter maken.
Talon is toch ook een bruiser of zit ik er nou naast
Tier 2 ;'Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:08:
[...]
volgens die lijst staat ze bijna in Tier 1. Ehh?
Verwijderd
Sejuani in goede handen is een terror. Dash, aoe stun, perma frost, redelijke clear times. Er zijn helaas betere opties in die categorie (amumu, nautilus pre nerf dunno hoe hij nu is) maar zeker geen slechte pick imo.Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:08:
[...]
volgens die lijst staat ze bijna in Tier 1. Ehh?
en talon is geen bruiser. Als je er een label moet op plakken buiten ad mage, zou ik assassin nemen. Aangezien hij snel een gevecht in wil, de carries kapot maken en weer weg gaan.
Een bruiser gaat proberen veel damage te soaken terwijl hij de carries vernietigd.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2012 11:17 ]
shyvana is ook een goede jungler als je haar beheerst en die skin (nieuwste) is bruutVerwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:15:
[...]
Sejuani in goede handen is een terror. Dash, aoe stun, perma frost, redelijke clear times. Er zijn helaas betere opties in die categorie (amumu, nautilus pre nerf dunno hoe hij nu is) maar zeker geen slechte pick imo.
en talon is geen bruiser. Als je er een label moet op plakken buiten ad mage, zou ik assassin nemen. Aangezien hij snel een gevecht in wil, de carries kapot maken en weer weg gaan.
Een bruiser gaat proberen veel damage te soaken terwijl hij de carries vernietigd.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Verwijderd
ik vond de world cup finals wel vrij episch
toch altijd vrij impressionant om te zien hoe die teams spelen
ik heb dit nog nooit meegemaakt dat mn team zo beweegt als 1 geheel gedurende een heel spel
ook al zit ik met vrienden op ventrillo, nuja ik speel wel veel meer dan hen ook
precies wel iets bijgeleerd van die aziaten
intressante teamcomps met vrij harde poke
toch altijd vrij impressionant om te zien hoe die teams spelen
ik heb dit nog nooit meegemaakt dat mn team zo beweegt als 1 geheel gedurende een heel spel
ook al zit ik met vrienden op ventrillo, nuja ik speel wel veel meer dan hen ook
precies wel iets bijgeleerd van die aziaten
intressante teamcomps met vrij harde poke
haha owkey, ja speel Talon voornamelijk op Top en daar Vernietig ik menig enemy champions, als ik maar genoeg farm heb of fed ben.Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:15:
[...]
Sejuani in goede handen is een terror. Dash, aoe stun, perma frost, redelijke clear times. Er zijn helaas betere opties in die categorie (amumu, nautilus pre nerf dunno hoe hij nu is) maar zeker geen slechte pick imo.
afgelopen weekend weer wat elo (41) gestegen
zit nu op 1381 .. SEXYNESS 
ezreal is trouwens egt een beest in teamfights jonge, beetje q's spammen en je bent er zo doorheen
en ontwijken met je e of tracen met je e en wat q's sgieten.
ezreal is trouwens egt een beest in teamfights jonge, beetje q's spammen en je bent er zo doorheen
[ Voor 51% gewijzigd door psyy138 op 15-10-2012 11:37 ]
O.R.C. Black Bulls Rugby
Cheetah!!psyy138 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:28:
afgelopen weekend weer wat elo (41) gestegenzit nu op 1381 .. SEXYNESS
ik wil ook XD maar als ik 3 rondes win verlies ik daarna altijd zo ANNOYING.
ik vind shyvana persoonlijk een erg zwakke champ, ze heeft zo goed als geen CCpsyy138 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:21:
shyvana is ook een goede jungler als je haar beheerst en die skin (nieuwste) is bruut
haar eigen mobility is niet slecht natuurlijk, maar een beetje nutteloos omdat ze toch meer een tank is dan een DPS
er is ook vrij weinig reden om haar te targetten, zeker als ze als draak rondloopt; vrij weinig damage en geen taunt
in de championship heeft geen enkel team gewonnen met haar in de jungle
ipv shyvana zou ik voor udyr gaan; vrij veel hetzelfde maar een goede stun en veel meer damage en utility (ook snellere clears geloof ik)
als je een goede farm/gefed bent zou je als elke champion elke non-fed tegenstander af moeten maken, dat is niet echt een argument natuurlijkMartin0 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:25:
haha owkey, ja speel Talon voornamelijk op Top en daar Vernietig ik menig enemy champions, als ik maar genoeg farm heb of fed ben.
talon is het iets te squishy om viable te blijven, 1 of 2 stuns en wat focus en je bent dood
veel champions die op jouw level nog erg sterk zijn (tryndamere bijvoorbeeld) zijn totaal nutteloos later omdat mensen door hebben hoe ze die champions moeten counteren
nja ik heb ook tegenover ongeveer gelijk gefarmde champs gestaan en daarvan kan ik ook winnen op top.godofal schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:37:
[...]
als je een goede farm/gefed bent zou je als elke champion elke non-fed tegenstander af moeten maken, dat is niet echt een argument natuurlijk
talon is het iets te squishy om viable te blijven, 1 of 2 stuns en wat focus en je bent dood
veel champions die op jouw level nog erg sterk zijn (tryndamere bijvoorbeeld) zijn totaal nutteloos later omdat mensen door hebben hoe ze die champions moeten counteren
Bvb Shen, Malph, WW, Renekton.
Verwijderd
Hallo allemaal,
Ik zal me even voorstellen, ik heet Robin ben sinds vorige week 21 jaar geworden.
Wegens mijn opleiding zit ik afentoe op tweakers voor dagelijks nieuws in de IT wereld, en toen ik opeens dit forum tegenkwam kon ik het niet laten om een account te maken.
Ik speel sinds een halfjaar fulltime League of legends, ik ben redelijk goed in de game maar ik kan mezelf niet hoger carrie'en
is er iemand op zoek naar een duo partner voor ( huidig 1050 ELO ) en zin heeft om hoger te komen?
IGN SealedEternity
Ik zal me even voorstellen, ik heet Robin ben sinds vorige week 21 jaar geworden.
Wegens mijn opleiding zit ik afentoe op tweakers voor dagelijks nieuws in de IT wereld, en toen ik opeens dit forum tegenkwam kon ik het niet laten om een account te maken.
Ik speel sinds een halfjaar fulltime League of legends, ik ben redelijk goed in de game maar ik kan mezelf niet hoger carrie'en
IGN SealedEternity
Verwijderd
hihiVerwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:43:
ik ben redelijk goed in de game ( huidig 1050 ELO )
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.
Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.
Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.
Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.
Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.