Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 76 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.587 views

Verwijderd

Shyv is een prima jungler. Je speelt haar eigenlijk niet voor ganks, maar voor counter jungling, buff control en counterganks.
En ze is idd een snowball jungler. Handig, want in tegenstelling tot de huidige meta tanky junglers kan je er wel redelijk mee carryen en ben je dus iets minder afhankelijk van je teammates.

Om mijn ganks toch te laten lukken gebruik ik exhaust ipv flash. Breng je toch wat cc. Je bent zelf al mobile en tanky genoeg om te kunnen ontsnappen.
Build is voor mij mercs, wriggle's, wits end en phage.

• Twijfels
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:49
Bermbom schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:08:
[...]

Probeer eens Ali, Nunu of Malphite jungle. Alleen jammer dat Malphite meestaal gebant wordt.
probleem met ali en nunu is te weinig damage vind ik, wil nog een beetje control over de game hebben in deze elo bracket :p

malphite word inderdaad te vaak geband, en vind ik niet leuk om te junglen eerlijk gezegd

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
N3burz schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:10:
[...]

probleem met ali en nunu is te weinig damage vind ik, wil nog een beetje control over de game hebben in deze elo bracket :p

malphite word inderdaad te vaak geband, en vind ik niet leuk om te junglen eerlijk gezegd
Als je een snowbally jungler wilt moet je Darius jungle eens proberen.
Als je goed probeert te coordineren met je top kan je de enemy helemaal kapot counterjunglen.

Stonewall heeft hier een goede video van:

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Verwijderd

N3burz schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:05:
wat vinden jullie trouwens van shyvana als jungler?
in de jungle vind ik haar namelijk geweldig, alleen vind het vrij lastig om te ganken voor level 6, dat is alleen te doen als de enemy pushed en ze geen ward hebben (anders zijn ze al op tijd terug)

phage vind ik ook eigenlijk een must early, anders zijn ze zo weg omdat je geen CC hebt

maar, shyv is wel weer een goeie snowball champion lijkt me?
wil wat meer doen als jungler, nu is het voornamelijk rengar en amumu, soms cho'gath en heel soms udyr
maar vind 4 champs eigenlijk wat weinig, speel nu vrijwel alleen maar jungle
Ganks hoeven niet alleen via river te komen. Probeer eens in de gaten te houden wat ze warden of vraag bot/top lane waar diegene heeft geward, zijn de brushes aan de zijkant van de map niet geward dan kun je via je eigen lane (langs de turret) ongezien de brush in en wachten tot je een mooi moment krijgt om te ganken. Dit verwachten ze vaak niet en is soms succesvoller dan via river aan komen lopen en te ganken.

Oh en probeer maokai eens. Zeer relaxte jungler (mijn favoriet)

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:53
N3burz schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:55:
[...]

tja, als je zelf het spel niet helemaal door hebt (no offense, het is gewoon een groot spel eigenlijk, en zat mensen die 500 wins hebben die de helft ook nog niet goed doorhebben hoor) is het moeilijk om hun alles juist aan te leren, bijvoorbeeld tips geven over wat ze moet komen, of waar ze heen moeten gaan doet veel! meer kan je niet echt doen denk ik..

Voor item-builds kunnen jij en je vrienden ook op de sites: mobafire.com en solomid.net kijken, hier vind je van elke champions veel builds (en ook uitleg over hoe en wat!)

jij hebt het zelf ook in een maandje goed begrepen, ga gewoon lekker met hun samen spelen (dus niet tegen, dan worden ze constant afgeslacht en is het ook niet leuk :p) en alles komt vanzelf wel goed!

ook zou je streams kunnen kijken om het beter te leren, maar dat moet je maar net leuk vinden (ik kijk zelf de helft van de tijd dat ik op de pc zit streams) goeie sites: own3d.tv en twitch.tv
hier zijn heel veel streamers (ook zeer goeie!) die LoL spelen, en ik vind het leuk om te kijken/luisteren!
Dat ik het zelf nog niet door heb weet ik maar al te goed dus no offence taken! Grappige is dat ze dus altijd tegen mij willen spelen, ze leven ervoor om me 1 keer te kunnen killen in heel de game xD Maar zoals ik al zei, bots zijn toch een groot verschil tegenover humans dus lijkt me niet ideaal om dit te blijven doen.

Zelf heb ik altijd lolpro en solomid open als ik een champ speel en chek ik tijdens loading wat tips en welke items ik moet kopen en waarom. Probeer dit nu ook te doen voor hun 2. Ik ben meer de "hardcore" gamer en hun zijn wat casual dus probeer hen zoveel mogelijk bij te leren zonder dat het vervelend word. Op twitch zit ik zelf ook altijd (ben zelf ook "streamer"). Vrees alleen dat zij er nog niet genoeg van snappen om dit te gaan bekijken..

Verwijderd

PietjeP89 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:19:
[...]

Dat ik het zelf nog niet door heb weet ik maar al te goed dus no offence taken! Grappige is dat ze dus altijd tegen mij willen spelen, ze leven ervoor om me 1 keer te kunnen killen in heel de game xD Maar zoals ik al zei, bots zijn toch een groot verschil tegenover humans dus lijkt me niet ideaal om dit te blijven doen.

Zelf heb ik altijd lolpro en solomid open als ik een champ speel en chek ik tijdens loading wat tips en welke items ik moet kopen en waarom. Probeer dit nu ook te doen voor hun 2. Ik ben meer de "hardcore" gamer en hun zijn wat casual dus probeer hen zoveel mogelijk bij te leren zonder dat het vervelend word. Op twitch zit ik zelf ook altijd (ben zelf ook "streamer"). Vrees alleen dat zij er nog niet genoeg van snappen om dit te gaan bekijken..
Dat gevoel dat je altijd gefocust word is gewoon LoL. Dat gaat niet minder worden, dit gevoel had ik ook heel erg in het begin en wat bleek is dat ik gewoon altijd op verkeerde plekken liep waar ik niet hoor te zijn en daardoor veel dood ging.

Verwijderd

PietjeP89 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:19:
[...]
Ik ben meer de "hardcore" gamer en hun zijn wat casual dus probeer hen zoveel mogelijk bij te leren zonder dat het vervelend word.
Ik heb zelf ook dat soort vrienden. Meestal spelen we gewoon 5v5 blind picks. En ik wissel af met serieus spelen en 'troll' builds. Probeer ze ondertussen wat bij te brengen, maar nu pas na 4 maanden snappen ze het belang van last hitten hehe. Kwam ook meer door mijn nasus games waar ik verdwijn op solo top om vervolgens na 20 minuten en 200+ cs en zonder kills ineens iedereen te slopen..

• Twijfels
bedankt voor de tips,
zal binnenkort eens met darius proberen! vind het zelf niet meer leuk met of tegen hem te spelen, want het enige wat je dan hoort is QQ van enemy of je eigen team, dat darius o zo op is ..

counter jungling zit er nog niet helemaal in bij mij, en als je als shyv bijvoorbeeld tegen lee sin moet, is counterjungling al niet super makkelijk meer, en val je dus eigenlijk heel erg weg early game

met rengar vind ik het echt geweldig gaan, net weer een potje 9/1/7.. op top lane bijvoorbeeld gank ik, is diegene halve hp kwijt, ga ik in river bush zitten, hij denkt dat ik gewoon weg ben en vervolgens heb je easy kill te pakken, werkt erg vaak :p

en ook met rengar, moest ik veel QQ van tegenstanders aan horen net, en maar zeuren over hun eigen jungler (had hem 2x early gekillt dus die lag beetje out of the game door mij :))

Edit: is er hier iemand die vaak rengar jungle speelt? Of gewoon een goeie jungler in het algemeen is,
vraag me af welke runes jullie aanraden

nu gebruik ik altijd: Movementspeed quints (heeeeerlijk met ganken etc, je bent net ietsjes sneller en kan ik vaak goed gebruiken)
Flat armor seals
Flat MR glyphs
Armor pen Marks

ik bouw nooit een triforce of phantom dancer ofzo, dus moet mn movement speed gewoon van mn base + shoes hebben, vandaar dat ik ms quints wel fijn vind

[ Voor 22% gewijzigd door Twijfels op 09-10-2012 17:18 ]

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:53
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:22:
[...]

Dat gevoel dat je altijd gefocust word is gewoon LoL. Dat gaat niet minder worden, dit gevoel had ik ook heel erg in het begin en wat bleek is dat ik gewoon altijd op verkeerde plekken liep waar ik niet hoor te zijn en daardoor veel dood ging.
Had het hier over de 2 vrienden waar ik mee samen speel :P In echte games ga ik eigenlijk vrij weinig dood, ben een zeer voorzichtige speler op dat gebied. Al snap je dan soms de mensen weer niet waar je mee samen speelt. Ik stond met Nidalee 4-5-2 , begon iemand op mij te ragen dat ik aan het feeden was. Hij stond 2/8/1 ^^

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-11 10:03
* FireDrunk heeft zich net op de GoT LoL Site geregistreerd! :)

Als het goed is ben ik de hele avond online!

Even niets...

• Sharfer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-03 13:31
ook ik ben er vanavond!

Sharfer#2586

• Twijfels
leuk, een troll in je team.. eerste keer dat ik zo'n iemand in mn team had

ik ben 1260 elo, ging duo'en met mn vriend die 1150 ofzo is, hij last pick en ik 3e zelfs..
die troll was 1398, ging eve mid en begon constant in enemy te lopen, 1/13 en maar ragen op ons, terwijl ze zei dat ze trollde blabla, gewoon echt zielig
N3burz schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 19:39:
leuk, een troll in je team.. eerste keer dat ik zo'n iemand in mn team had

ik ben 1260 elo, ging duo'en met mn vriend die 1150 ofzo is, hij last pick en ik 3e zelfs..
die troll was 1398, ging eve mid en begon constant in enemy te lopen, 1/13 en maar ragen op ons, terwijl ze zei dat ze trollde blabla, gewoon echt zielig
report, uithuilen en hopen dat de volgende troll in enemy team zit. Dan heft het elkaar weer op.

Vicariously I live while the whole world dies

• Twijfels
Vicarious schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 20:05:
[...]

report, uithuilen en hopen dat de volgende troll in enemy team zit. Dan heft het elkaar weer op.
inmiddels ben ik letterlijk 40 minuten bezig om een potje te vinden, elke champ select zit er weer een troller bij of een enemy leaved weer, en vervolgens duurt het 5 minuten voor er een match gevonden is, die match making is pas om te huilen...

ik stop maar voor vanavond, want word geirriteerd door die match making, en dan ga ik zeker niet beter spelen ;p

• Sharfer
ligt het aan mij, of is die GoT chat in lol druk maar best uitgestorven

Sharfer#2586

Verwijderd

die is actief op kantoor uren x)

• Sharfer
net een potje gehad van +/- 40 minuten, omdat we twee trolls hadden..

Sharfer#2586

Verwijderd

Sharfer schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 21:08:
net een potje gehad van +/- 40 minuten, omdat we twee trolls hadden..
40 minuten is gemiddeld

• Sharfer
niet als je na 20 minuten wilt surrenderen :(

Sharfer#2586

Verwijderd

http://na.leagueoflegends...esume-october-10th-500-pm

Toch geen nieuwe best of 3. Alleen de laatste match wordt nog gedaan.

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-11 14:46
Is hier iemand die samen met mij volgende week wil proberen zoveel mogelijk elo te halen in 1-2 dagen?

Liefst zoek ik een support, omdat ik zelf Ad carry ben.
Proberen om Gold te halen in 10 dagen.

Stuur maar een DM'tje :)

Edit: Elo is momenteel 1246, alle duo-q worden (te) simpel gewonnen, solo-q is 1 om 1, 1 om 2 wat net niet heel gunstig is.

[ Voor 21% gewijzigd door Rendiertje op 10-10-2012 09:28 ]

Rendiertje schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:04:
Is hier iemand die samen met mij volgende week wil proberen zoveel mogelijk elo te halen in 1-2 dagen?

Ik zou wel ff je current elo erbij posten. Dan weet iedereen een beetje of het zin heeft voordat alle 800 elo scrubs hier om je komen smeken :+

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-11 18:02

psyy138

blackbulls.nl

je hebt een dmtje >:)

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Jeffroiscool schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:12:
[...]

Als je een snowbally jungler wilt moet je Darius jungle eens proberen.
Als je goed probeert te coordineren met je top kan je de enemy helemaal kapot counterjunglen.

Stonewall heeft hier een goede video van:

[video]
Dis is inderdaad nice :D

Gewoon vraagje is Darius moeilijk te leren spelen solo top? Want heb op dit moment 3 Builds (AP Gragas mid, Sona support bot en AD ezreal bot) maar wil ipv miss gragas of sona een solo top doen.. alleen zou niet weten welke..

• Sharfer
Dopiej schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:09:
[...]

Gewoon vraagje is Darius moeilijk te leren spelen solo top? Want heb op dit moment 3 Builds (AP Gragas mid, Sona support bot en AD ezreal bot) maar wil ipv miss gragas of sona een solo top doen.. alleen zou niet weten welke..
darius solo top is echt heel fijn, alleen je bent makkelijk te kiten dat is het enige waar je echt voor moet uitkijken.

ook al is zijn ultimate zalig om te doen, je moet uitkijken dat je niet iedereen zo afmaakt en je kills jat van je team

Sharfer#2586

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-11 12:44

Snappie88

Mr. Hollywood

N3burz schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 20:07:
[...]

inmiddels ben ik letterlijk 40 minuten bezig om een potje te vinden, elke champ select zit er weer een troller bij of een enemy leaved weer, en vervolgens duurt het 5 minuten voor er een match gevonden is, die match making is pas om te huilen...
Wat ik dan altijd doe, is de queue meteen verlaten! Betekend dat er bij de tegenstander iemand moeilijk zit te doen, en bij de volgende gevonden match kan deze net zo goed aan jou kant zitten...

Ze mogen daar wel eens wat aan doen trouwens. Als iemand van het andere team de queue verlaat en je weer terug geplaatst wordt, zorgen dat je uiteindelijk bij dezelfde team genoten komt. Team compositie en rollen zijn meestal al besproken, en vaak mag je weer dit proces opnieuw in...

Surfin' paradise!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:08

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Dopiej schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:09:
[...]

Probeer Irelia, vrijwel altijd een veilige pick.

[specs]

• Dopiej
Sharfer schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:12:
[...]

darius solo top is echt heel fijn, alleen je bent makkelijk te kiten dat is het enige waar je echt voor moet uitkijken.

ook al is zijn ultimate zalig om te doen, je moet uitkijken dat je niet iedereen zo afmaakt en je kills jat van je team
Ja heb ik gezien dat je makkelijk kills haalt maar dat is indd niet de bedoeling als solo top toch?
Fanatic_FS schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:01:
[...]

Probeer Irelia, vrijwel altijd een veilige pick.
heb je daar misschien een goede guide van? heb haar nog nooit gespeeld zodoende..

[ Voor 47% gewijzigd door Dopiej op 10-10-2012 11:13 ]

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-11 17:52
Dopiej schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:12:
[...]

Ja heb ik gezien dat je makkelijk kills haalt maar dat is indd niet de bedoeling als solo top toch?

[...]

heb je daar misschien een goede guide van? heb haar nog nooit gespeeld zodoende..
http://clgaming.net/guide/983-detailed-irelia-guide-wickd

Wickd's Irelia guide

• Dopiej
thnx, die ga ik vanavond is bekijken en Irelia eerst eens kopen xD
Wat is beste manier om op lvl 30 dan te oefenen? gewoon solo que doen?

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 22:14
gewoon in normals en daarna ranked solo queue :P

• Dopiej
SHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:19:
gewoon in normals en daarna ranked solo queue :P
dan ga ik me daar vanavond mee bezig houden xD
ranked? heb toevallig gisteren een keer voor de 1e keer potje ranked gedaan (wel gewonnen xD)

• Gideon_92
Dopiej schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:17:
[...]

thnx, die ga ik vanavond is bekijken en Irelia eerst eens kopen xD
Wat is beste manier om op lvl 30 dan te oefenen? gewoon solo que doen?
lol. Nee. op level 30 oefenen is gewoon draft pick normal games doen. En om meerdere champs te leren kennen aram's. Daarmee leer je toch wel een champ die je niet kent redelijk kennen.

Verwijderd

Gideon_92 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:20:
[...]

lol. Nee. op level 30 oefenen is gewoon draft pick normal games doen. En om meerdere champs te leren kennen aram's. Daarmee leer je toch wel een champ die je niet kent redelijk kennen.
dit +1

• Dopiej
Gideon_92 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:20:
[...]

ja doe tegenwoordig indd ook die draft pick al.. Nja ik wil alleen irelia leren xD Ezreal beheers ik al goed en gragas en sona ook.. meer hoef ik er voorlopig niet te kunnen xD

• SHEePYTaGGeRNeP
Ik zou persoonlijk Blindpick doen is de kans dat je je champion hebt groter :)

Verwijderd

SHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:22:
Ik zou persoonlijk Blindpick doen is de kans dat je je champion hebt groter :)
Maar hij wilt graag beter worden wanneer hij net Lv 30 is. Dan moet je dus niet op 1 specifieke champ gaan focussen.
In Ranked krijg je ook niet altijd wat je zou willen.

• Dopiej
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:37:
[...]

Maar hij wilt graag beter worden wanneer hij net Lv 30 is. Dan moet je dus niet op 1 specifieke champ gaan focussen.
In Ranked krijg je ook niet altijd wat je zou willen.
Nou nee xD ben al hele tijd 30 alleen heb nog nooit Solo top gespeeld.
En wil ik nu gaan doen met irelia, alleen moet ik haar wel oefenen xD

Verwijderd

Is Yorick tegenwoordig nog een goeie top pick? Ondanks de recente mana nerf?

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:43:
Is Yorick tegenwoordig nog een goeie top pick? Ondanks de recente mana nerf?
ik vind nog steeds van wel,

ad pen armor mr/lvl flat ad
9 0 21
snel manamune rushen, mr shoes, frozen heart , trinity , maw of the maltorius :? , en dan is de match meestal al afgelopen xD

dan ben je tanky genoeg en je kunt goede dmg doen, wil je nog meer doe er een bt bij en wil je tankyer zijn doe warmogs of sunfire of hextech is ook zeer viable.

zo speel ik het meestal O-) , alleen cho en trundle zijn sterke counter picks tegen yorick.

[ Voor 0% gewijzigd door psyy138 op 10-10-2012 11:51 . Reden: counter picks ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

• SHEePYTaGGeRNeP
psyy138 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:51:
[...]
snel manamune rushen, mr shoes, frozen heart , trinity , maw of the maltorius :? , en dan is de match meestal al afgelopen xD
Ik vond mijn build ook wel geniaal :D
Chalice - Tear, WoTa, Spirit Visage, Mana Mune, Athenes, maar voor mana mune had ik nog iets tankies, weet het alleen niet meer :/

Verwijderd

Veel mensen bouwen Yorick ook als een utilty tank (dus Frozen Heart / Randuin / Sunfire / Warmog).
En de AD carry ulten :-)

Verwijderd

Als je je eigen ad carry ult kan je hem natuurlijk besturen met je alt-toets. Als je er zelf dan met je randuims en slow-ghoul voor gaat staat met je warmog kun je maar autoattacken (dat is nog best lastig in de praktijk).

Wat wel jammer is, is het feit dat als botlane verliest je dan ook klaar bent.

• Bermbom
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-11 08:39
Wat vinden jullie van Garen? Gisteren voor de 2de keer gespeeld en ging best wel goed.

Verwijderd

Bermbom schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:12:
Wat vinden jullie van Garen? Gisteren voor de 2de keer gespeeld en ging best wel goed.
Garen is als een ochtend erectie.
Als je hem hebt is ie lastig, maar als je hem kan gebruiken is het leuk. :+

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-11 10:13
Hahahahaha nice explained XD

Verwijderd

een ochtend erectie is toch altijd leuk?

• Twijfels

Edit: Elo is momenteel 1246, alle duo-q worden (te) simpel gewonnen, solo-q is 1 om 1, 1 om 2 wat net niet heel gunstig is.
ik ben 1247 elo nu! alhoewel ik nooit support speel, wil ik wel graag met je duo'en en dan als jungler gaan?

als bot lane heb je nog geen geweldige control over de game vind ik, als bot(carry) / mid / top lane + een jungler heb je de meeste controle over een game (liefst jungler + een goeie roaming mid, werkt het beste voor mij)

ik heb je al in mn friendlist staan, en zie je best vaak online (DGL xN3burz) dus we kunnen wel eens wat potjes samen gaan doen als je wilt?:)

zelf afgelopen week zon 150 elo gestegen met een vriend, ik als jungler, hij als evelynn mid, gaat fantastisch zolang je goed communiceert!

morgen/overmorgen ben ik beide dagen rond 12 uur smiddags al thuis, volgende week vakantie, dus kan wel heel veel spelen (weet niet hoe jij met werk/opleiding of wat dan ook zit)

min-puntje.. mn mic heeft het gisteren begeven, althans, de adapter die m'n pc in gaat, maar dat komt hopelijk vandaag nog goed!

edit: ben er al achter: de adapter is niet stuk, maar het snoer zelf van m'n headset.. nu dus tijdelijk een 5 euro headsetje van mn pa gebruiken, maarja, ik kan tenminste praten :p

iemand aanraders qua headsets? (budget max 150 euro)
heb nu een sennheiser van 109 euro destijds, maar ben bang dat ik er toch geen bonnen meer van heb, en vind hem niet heel erg fijn op mn hoofd zitten, kwaliteit van het geluid en ook de microfoon is daar in tegen wel echt super! maar als ik geen bonnen meer heb, heb ik geen zin om hem te laten repareren op eigen kosten, terwijl hij toch niet helemaal geweldig zit

http://www.bol.com/nl/p/s...minated/1004004012341853/
deze heb ik ook bij the rain man bijvoorbeeld gezien (en wel meerdere anderen)
iemand hier ervaring met deze headset?:)

[ Voor 26% gewijzigd door Twijfels op 10-10-2012 13:13 ]

• glaaj
  • Laatst online: 05-11 10:57
N3burz schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:54:
http://www.bol.com/nl/p/s...minated/1004004012341853/
deze heb ik ook bij the rain man bijvoorbeeld gezien (en wel meerdere anderen)
iemand hier ervaring met deze headset?:)
Ik heb geen evraring met die headset zelf maar ik heb de steelseries 5HV2.
http://xsreviews.co.uk/mo...eelsound%205Hv2/stock.jpg

Deze zit gewoon super comfortabel, ik kan hem de hele dag op hebben zonder last te krijgen van mijn oren. Dit deels door het over the ear design en de zachte (vervangbare) kussentjes. De mic die er in zit is een genot om te gebruiken _/-\o_ , hij blijft in elke stand staan en geeft helder geluid door. Tevens is dit een 5.1 headset wat voor shooters een prima omgevingsgeluid produceert, ook voor films is dit een fijne toevoeging. (in league of legends zal je er weinig voordeel van hebben maar toch)

Edit: linkje vergeten :+

[ Voor 6% gewijzigd door glaaj op 10-10-2012 13:28 ]

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

glaaj schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:28:
[...]

Ik heb geen evraring met die headset zelf maar ik heb de steelseries 5HV2.
http://xsreviews.co.uk/mo...eelsound%205Hv2/stock.jpg

Deze zit gewoon super comfortabel, ik kan hem de hele dag op hebben zonder last te krijgen van mijn oren. Dit deels door het over the ear design en de zachte (vervangbare) kussentjes. De mic die er in zit is een genot om te gebruiken _/-\o_ , hij blijft in elke stand staan en geeft helder geluid door. Tevens is dit een 5.1 headset wat voor shooters een prima omgevingsgeluid produceert, ook voor films is dit een fijne toevoeging. (in league of legends zal je er weinig voordeel van hebben maar toch)

Edit: linkje vergeten :+
ik gebruik zelf roccat kave met de roccat isku , kone , z'n muismat ook van roccat 8)
vind het zeer relaxt zitten, goed om de oren enz enz

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Bermbom
Ik heb de Steelseries V1 gehad en heb nu de V2.

De V1 is na 4 jaar stuk gegaan maar dit kwam door me zelf te vaak laten vallen :p.

De V2 bevalt me prima, zit lekker en goeie geluid. Vorige week is wel de linker box stuk gegaan :<.

Voor LOL heb je eigenlijk geen goeie headset nodig.

• Gideon_92
ik werk zelf met de steelseries siberia v2 gold. Erg fijne headset. mic zit niet irritant in de weg etc.

• FireDrunk
Ik heb ook een Roccat Kave, maar vind toch de kussentjes bovenop matig, als je de koptelefoon echt lang op hebt (>4h) doet mijn hoofdhuid toch wel een beetje zeer.

Heb nu een stuk geluidswerend noppenschuim uitgeknipt en met elastiekjes op de beugel vastgemaakt.
Dat werkt perfect :)

Even niets...

Verwijderd

To much offtopic? headsets?

• glaaj
Misschien een leuke bijkomstigheid, of het voor jou belangrijk is zul je zelf moeten beslissen maar de 5hv2 kun je los klikken tot 3 aparte stukken, handig voor onderweg.

http://hardware.gotfrag.c...d/slapnuts_5hv2_parts.jpg

• Twijfels
Bermbom schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:38:
Ik heb de Steelseries V1 gehad en heb nu de V2.

De V1 is na 4 jaar stuk gegaan maar dit kwam door me zelf te vaak laten vallen :p.

De V2 bevalt me prima, zit lekker en goeie geluid. Vorige week is wel de linker box stuk gegaan :<.

Voor LOL heb je eigenlijk geen goeie headset nodig.
ah bedankt! hoe oud is die v2 nu, dat de linker box kapot is gegaan?
zijn die kussentjes van de headset er af te halen trouwens? heb met mn huidige headset last van dat er 'gelresten' op komen te zitten, begint behoorlijk irritant te zitten inmiddels, dus zou fijn zijn als ze er af te halen zijn :)

vind zelf die frost edition er leuker uit zien, dus ga daar maar voor (35 euro duurder maarja :p)

mn eigen headset heeft het bij deze officieel begeven, net geprobeerd nog de stekker te vervangen, maar dit mocht ook niet helpen.. kan ook de bonnen niet meer vinden en laten repareren begin ik niet aan (geld + tijd + de headset zat toch niet helemaal geweldig)

en ik gebruik de headset niet alleen voor LoL, enkel als ik alleen thuis ben heb ik mn boxen aan staan, en voor de rest heb ik letterlijk altijd wel geluid door mn headset heen (erg vaak! gemiddeld minstens 3 uur op een dag, in de weekenden soms 10 uur met wat pauzes er tussen door, een goeie headset is dan echt behoorlijk fijn!)
is het geluid niet van skype oid, dan luister ik wel muziek (goeie kwaliteit van muziek geef ik veel om, zo heb ik ook vrij dure in-ear oordopjes voor buitens huis etc, mag wat kosten als het maar van goeie kwaliteit is vind ik :) het maakt me dus niet uit om een keer een aardig bedrag (100 euro voor een headset vinden veel mensen duur) uit te geven)

@exlaxl, mijn schuld, was niet de bedoeling om met zn allen compleet offtopic te gaan hoor :)

[ Voor 9% gewijzigd door Twijfels op 10-10-2012 14:08 ]

• glaaj
We’ve rescheduled the remainder of the World Playoff matches for this coming Wednesday, October 10th, starting at 5:00 PM Pacific Time. The games will be streaming live in free HD on both Twitch and Own3D, with the same production quality and broadcast features (player cams, replays, interviews, etc.) that you saw up until we ran into technical difficulties. A full list of foreign language streams is still to be determined.
Weet er iemand hoelaat de stream online zal zijn? Maar dan in onze tijdzone.

Verwijderd

2h vannacht geloof ik.

• Bermbom
N3burz schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:03:
[...]
ah bedankt! hoe oud is die v2 nu, dat de linker box kapot is gegaan?
zijn die kussentjes van de headset er af te halen trouwens? heb met mn huidige headset last van dat er 'gelresten' op komen te zitten, begint behoorlijk irritant te zitten inmiddels, dus zou fijn zijn als ze er af te halen zijn :)
In April aangeschaft dus 6 maanden oud. Ik heb de headset vandaag terug gestuurd naar Steelseries en krijg na hun onderzoek waarschijnlijk een nieuwe.

• Twijfels
Bermbom schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:06:
[...]

In April aangeschaft dus 6 maanden oud. Ik heb de headset vandaag terug gestuurd naar Steelseries en krijg na hun onderzoek waarschijnlijk een nieuwe.
ah okee :p

nouja, heb net de steelseries siberia v2 frost blue besteld :D ben er benieuwd naar, komt morgen binnen

vanavond even lekker met rendiertje duo-queuen, als dat goed gaat gaan we volgende week aimen voor golden-rank
nu 1246 & 1247 elo :)

heb zelf de golden-rank met 3v3 team al binnen, maar zou het leuk vinden ook 5v5 solo/duo te hebben :)

[ Voor 9% gewijzigd door Twijfels op 10-10-2012 15:38 ]

• Bermbom
N3burz schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:26:
[...]

ah okee :p

nouja, heb net de steelseries siberia v2 frost blue besteld :D ben er benieuwd naar, komt morgen binnen

heb zelf de golden-rank met 3v3 team al binnen, maar zou het leuk vinden ook 5v5 solo/duo te hebben :)
Persoonlijk vind ik de Gold/black mooier, heb zelf de zwarte. Vond het niet waard om extra te betalen voor een andere kleur.

• Twijfels
leuke game gehad net joh :D

we hadden alleen de nexus en 1 nexus turret over, enemy hele base,
uiteindelijk met 2 aces alsnog gewonnen! team begon teamfights tegen amumu, karthus, wukong, nunu en miss fortune.. karthus was gefeed dus slachtte ons af

uiteindelijk team zo ver weten te krijgen geen team fights te doen en eerst karthus gewoon kapot te maken, toen uiteindelijk gewonnen :) ook 0 rage in het team, zo hoort een game te zijn vind ik

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 05:29
rage lv is erg afgenomen zinds het honor systeem ook wordt je gekoppeld met mensen die ook hoge honor hebben. ik heb nu bijna mijn honor lintje nog paar potjes

• Twijfels
badboyqxy schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 17:52:
rage lv is erg afgenomen zinds het honor systeem ook wordt je gekoppeld met mensen die ook hoge honor hebben. ik heb nu bijna mijn honor lintje nog paar potjes
hoe weet je wanneer je een 'lintje' krijgt? kan het zelf nergens vinden namelijk..

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-11 16:55
een lintje o.O cool i want one :)
hoe krijg je die?

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

• glaaj
lintje krijg je als je een bepaald aantal honorable oponents hebt ontvangen ;)

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-11 23:54
Hmm ik vind honarable oponnent een beetje maf, heb er zelf 8 (meeste in potjes die ik won) nu, maar waarom zou je ooit iemand die wint honorable geven ? Meestal is het gewoon een kwestie van je team heeft ze gefeed of weet ik wat, ik heb maar heel zelden dat ik denk van ja die speelt ook daadwerkelijk goed en is ook nog eens vriendelijk. Een vriend van mij heeft al 30 honorable oponents en dus een lintje, maar die gast staat elke game negatief en is ook niet bepaald super vriendelijk, heb het gevoel dat hij gewoon honorable opponent krijgt omdat hij feed en mensen dat dus waarderen. ?

vind het maar een vreemd systeem

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-11 20:36
Ik geef (en ontvang) honorable opponent vaak voor gewoon social gedrag. Aan het einde van een game een friendly chat of inderdaad even meeleven met het team dat een AFK'r had of iets dergelijks.

Ik moet zeggen dat mensen (soms wat geforceerd) wel wat positiever naar elkaar zijn met het systeem. Niet altijd, en niet iedereen, maar meer. En ik vind het zelf ook een fijne actknowledgement.

Vandaag nog gegeven aan een support die moest solo lanen omdat zn ADC echt geen hersenen had en dat nog aardig goed deed ook.

• Twijfels
glaaj schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 18:07:
lintje krijg je als je een bepaald aantal honorable oponents hebt ontvangen ;)
wat is dat aantal is de vraag.. en is het afhankelijk van hoeveel games je hebt gespeeld of hoeveel honor je zelf ook weg hebt gegeven

nou heb ik: 6 - 11 - 22 - 18 honor punten (friendly - helpful - teamwork - opponent), zou volgens sommigen hier dus bij 25 al een lintje krijgen? vind ik persoonlijk niet erg veel.. krijg gemiddeld wel ongeveer 3 honor per game gok ik zo

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
N3burz schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 19:05:
[...]

wat is dat aantal is de vraag.. en is het afhankelijk van hoeveel games je hebt gespeeld of hoeveel honor je zelf ook weg hebt gegeven

nou heb ik: 6 - 11 - 22 - 18 honor punten (friendly - helpful - teamwork - opponent), zou volgens sommigen hier dus bij 25 al een lintje krijgen? vind ik persoonlijk niet erg veel.. krijg gemiddeld wel ongeveer 3 honor per game gok ik zo
Ik dacht dat je bij 15 al een lintje kreeg, maar dit zal afhankelijk zijn of je veel punten krijgt van vreemden of eerder vrienden. Punten van vreemden tellen meer mee.

Streaming History

• Twijfels
speedzor schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 19:07:
[...]

Ik dacht dat je bij 15 al een lintje kreeg, maar dit zal afhankelijk zijn of je veel punten krijgt van vreemden of eerder vrienden. Punten van vreemden tellen meer mee.
18 van enemy sowieso al, denk dat er 5 van dezelfde persoon zijn ongeveer (duo queue'er)

jammer dat riot geen formule of iets achter laat voor honor.. ben benieuwd dus

Verwijderd

speedzor schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 19:07:
[...]

Ik zit op 32-13-22-16
Heb geen lintjes. Sowieso boeit het ook helemaal niet. Je ziet nu alleen meer gasten die opeens anderen hun reet likken als ze goed spelen.

Die honorable opponent snap ik inderdaad ook geen reet van. In het begin gaf ik ze alleen maar aan gigantisch feeders. Nu geef ik ze helemaal niet meer. Als iemand verliest en hij speelt goed zitten ze bijna altijd alleen maar te qqen en hun team te flamen. Wat mij nou niet bepaald honorable lijkt.

• Twijfels
braindead team op het moment, jezus hee :S

edit:
http://www.lolking.net/summoner/euw/22108768
dit was onze jungler, hij liet mij niet junglen.. is vervolgens maokai gegaan en had lolking niet op tijd bekeken, hij staat nu 1/7 win/lose met maokai.. en beter is hij ook zeker niet..

hij is na 10 minuten afk gegaan toen hij 3/6 stond (2 kill steals van mij.. slim)
teemo ging 0/3 en na 20 minuten ook afk..

3v5 met een nida 10/0 tegen niet gewonnen uiteraard

[ Voor 83% gewijzigd door Twijfels op 10-10-2012 20:17 ]

Verwijderd

badboyqxy schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 17:52:
Bron? Voor zover ik weet "doet" honor atm niets namelijk.

Koppelen aan hoge honor zou ook niet zo handig zijn tbh. Zegt uiteindelijk alleen iets over hoeveel je speelt.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2012 22:06 ]

• Twijfels
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 22:00:
[...]

Bron? Voor zover ik weet "doet" honor atm niets namelijk.

Koppelen aan hoge honor zou ook niet zo handig zijn tbh. Zegt uiteindelijk alleen iets over hoeveel je speelt.
http://euw.leagueoflegends.com/news/initial-honor-results

staat gewoon op home page nu :p
en ik vind het ook wel aardig te merken in-game!

• Sharfer
ik heb een honor lintje, buiten dat ik mezelf nu een voorbeeld functie voel hebben is het wel okay

kan je er ook meer hebben als een?

Sharfer#2586

Verwijderd

N3burz schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 22:14:
[...]

http://euw.leagueoflegends.com/news/initial-honor-results

staat gewoon op home page nu :p
en ik vind het ook wel aardig te merken in-game!
Lees ik er nu overheen? Daar staat toch niet dat matchmaking gebeurt op basis van (hidden) ELO + honor of wel?

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-11 16:55

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Van wat ik tot nu toe heb gezien is er niets als 'bijna je lintje hebben', want er lijkt geen vaste waarde aan te zitten. De ene speler krijgt hem na 5 potjes (~15 honor) al, de andere na 20 potjes (30 honor), beide zonder duo's die honor geven. Het lijkt mij vrij logisch dat er een kleine formule aan zit, zodat je een lintje krijgt wanneer je X aantal honor per game krijgt, wat logischer zou zijn dan een vaste waarde (al helemaal als het op 15 or 30 is gezet, dit is niet zo moeilijk te halen waardoor het geen 'achievement' is om aan te komen).

• glaaj
Volgens mij is het honor lintje gebaseerd op een % dus het zal wel afhankelijk zijn van de hoeveelheid honor en de hoeveelheid matches je hebt gespeeld.

Net even het meest wazige potje 3v3 ooit gespeeld, gewoon 2 keer een dragon steal niet gelukt met de ult van Lux en 1 kill niet. De ult was recht boven de kop van Teemo maar hij kreeg gewoon 0 damage, same goes for dragon. Zelfs Teemo zelf zei dat de ult gewoon raak zou moeten zijn :+

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03:16

Appie

F1RST Racing

spoiler:
Geweldige pot (x2) van TPA na de eerste match

[ Voor 4% gewijzigd door Appie op 11-10-2012 06:50 ]

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Verwijderd

Appie schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 06:49:
spoiler:
Geweldige pot (x2) van TPA na de eerste match
Ga's slape man |:(

Verwijderd

Stream neer bij nog mensen ?

Verwijderd

Hij valt af en toe wel even weg. Maar komt continu wel weer terug na +/- 30 seconden

• glaaj
Dewut, zijn er nu nog steeds matches bezig? waarom is het nu niet vakantie dan kon ik het kijken T.T

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

ik vraag me af waarom ze geen malph of shen of ez bannen. zijn tog best viable picks.

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Bermbom
psyy138 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 08:43:
ik vraag me af waarom ze geen malph of shen of ez bannen. zijn tog best viable picks.
Ik denk dat ze de champs bannen waarbij de tegenstanders het best mee zijn.

• Ilar
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-09 16:23
spoiler:
Nu CLG verliest weet ik ook weer dat ik de finale niet hoef te kijken. 2 asiatische teams boeien me niet echt.

[ Voor 7% gewijzigd door Ilar op 11-10-2012 09:41 . Reden: spoiler ]

Verwijderd

een spoiler alert zou misschien handig zijn ;)

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Ilar schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 09:28:
Nu CLG verliest weet ik ook weer dat ik de finale niet hoef te kijken. 2 asiatische teams boeien me niet echt.
ik heb net voor de 1e keer wat stukjes gekeken van de match :P

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:16
Waarom boeit het jou niet dan? Wat maakt het uit wie er achter het toetsenbord zit, als het spel maar interessant is :)
Of hebben die zo'n aparte speelstijl dan?

En een spoiler was inderdaad leuk geweest.

• glaaj
aziatische teams farmen nogal veel, denk dat hij dat niet zo leuk vind ;)

• FireDrunk
Maakt dat veel uit dan? Dan krijg je toch dikke end game teamfights? :)

Even niets...

• SHEePYTaGGeRNeP
Het komt allemaal goed als Deman de game gaat shoutcasten ;)

• glaaj
Ooh ik zit al vanaf het begin van het toernooi te roepen dan azubu hoog gaat scoren, maar geen van mijn vrienden stemmen met mij in, nu ligt m5 eruit :D prachtig!

En idd ik vind het juist leuker om die teamfights te zien dan iemand wat in de jungle 1 tegen 3 ofzo dood gaat.

Verwijderd

glaaj schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 09:36:
aziatische teams farmen nogal veel, denk dat hij dat niet zo leuk vind ;)
Aziatische teams richten zich meestal tot veel actie in het begin van de game tot mid game zodanig dat ze hard kunnen snowballen en het andere team geen kans/tijd heeft om te turtelen zoals CLG dit zo graag doet.

spoiler:
Ikzelf ben blij met de finale, had nog liever M5 er zien tussen staan, maar TPA heeft zijn plaats zeker niet gestolen. Weet iemand wanneer de kleine finale gespeeld wordt ?

Verwijderd

Wat een tegenvaller. Ik had minimaal gehoopt op 1 europees of NA team in de finale. M5 heeft me teleurgesteld, en CLG.eu had ik graag zien winnen als toch wel een beetje underdog zijnde.

Verwijderd

ook echt de 2 teams die ik niet wou zien komen in de finale, lekker interessant weer :S
spoiler:
Jammer van CLG.EU, vind het een sympathiek team en ze komen natuurlijk uit de EU waardoor je automatisch een beetje voor ze gaat rooten tijdens zo'n toernooi. Kan niet helemaal zeggen dat het onterecht is, ze maakten teveel fouten. Wickd viel me heel erg tegen met zijn beperkte champion pool. Hij verloor vaak zn lane, pickte niet heel handige champions en deed dan ook nog eens foute builds (waarom bouw je brutalizer in een 1v2 botlane?). Verder werd Yellowpete, die vrijwel alleen maar Ezreal speelde, continue out of position gepakt.

Ik ga de finale denk ik niet kijken. Niet alleen omdat dit Aziatische teams zijn, maar meer omdat de tijden me vrij beroerd uitkomen en ik niet laat ga opblijven voor teams die ik verder niet heel erg volg ofzo

Pagina: 1 ... 76 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.