Rendiertje schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:04:
Is hier iemand die samen met mij volgende week wil proberen zoveel mogelijk elo te halen in 1-2 dagen?
Liefst zoek ik een support, omdat ik zelf Ad carry ben.
Proberen om Gold te halen in 10 dagen.
Stuur maar een DM'tje
Edit: Elo is momenteel 1246, alle duo-q worden (te) simpel gewonnen, solo-q is 1 om 1, 1 om 2 wat net niet heel gunstig is.
ik ben 1247 elo nu! alhoewel ik nooit support speel, wil ik wel graag met je duo'en en dan als jungler gaan?
als bot lane heb je nog geen geweldige control over de game vind ik, als bot(carry) / mid / top lane + een jungler heb je de meeste controle over een game (liefst jungler + een goeie roaming mid, werkt het beste voor mij)
ik heb je al in mn friendlist staan, en zie je best vaak online (DGL xN3burz) dus we kunnen wel eens wat potjes samen gaan doen als je wilt?
zelf afgelopen week zon 150 elo gestegen met een vriend, ik als jungler, hij als evelynn mid, gaat fantastisch zolang je goed communiceert!
morgen/overmorgen ben ik beide dagen rond 12 uur smiddags al thuis, volgende week vakantie, dus kan wel heel veel spelen (weet niet hoe jij met werk/opleiding of wat dan ook zit)
min-puntje.. mn mic heeft het gisteren begeven, althans, de adapter die m'n pc in gaat, maar dat komt hopelijk vandaag nog goed!
edit: ben er al achter: de adapter is niet stuk, maar het snoer zelf van m'n headset.. nu dus tijdelijk een 5 euro headsetje van mn pa gebruiken, maarja, ik kan tenminste praten
iemand aanraders qua headsets? (budget max 150 euro)
heb nu een sennheiser van 109 euro destijds, maar ben bang dat ik er toch geen bonnen meer van heb, en vind hem niet heel erg fijn op mn hoofd zitten, kwaliteit van het geluid en ook de microfoon is daar in tegen wel echt super! maar als ik geen bonnen meer heb, heb ik geen zin om hem te laten repareren op eigen kosten, terwijl hij toch niet helemaal geweldig zit
http://www.bol.com/nl/p/s...minated/1004004012341853/
deze heb ik ook bij the rain man bijvoorbeeld gezien (en wel meerdere anderen)
iemand hier ervaring met deze headset?
[
Voor 26% gewijzigd door
Twijfels op 10-10-2012 13:13
]