Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 75 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.587 views

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 22:14
Vicarious schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 14:31:
[...]

Je doet CZwiers manier verkeerd. Hij zegt current + 1200 / 2, dus (500+1200) / 2 = 850.
nee..
er staan geen haakjes in, dus dan doe je eerst 1200 / 2 :)
Moet hij maar zijn formule goed formuleren of zeggen
EERST current + 1200 dan delen door 2 :P

[ Voor 14% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 08-10-2012 14:34 ]

FireDrunk schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 14:29:
Zit zo eens filmpjes te kijken, maar het blijft lastig om er van te leren, omdat al die heroes nog nieuw zijn voor mij. Lastig om tactics qua picking te spotten, en lastig om te kijken hoe combo's gemaakt worden.

Ik kom uit de DotA wereld, dus op zich snap ik wel hoe de game werkt, het is meer zorgen dat je combo's snapt, en weet wat individuele heroes' sterkste punten zijn.

Iemand tips?
Als level 1 zijn er niet echt standaard picks en strategieen e.d. , maar normaal gesproken wordt er ongeveer zo gespeeld:

Mid - 1 AP champion (die scalen het hardst met levels dus moeten een solo lane hebben voor extra XP)
Bot - 1 AD carry en 1 support (AD carry scalet het hardst met gold dus moet veilig minions kunnen farmen)
Top - 1 Bruisertype solo
En een jungler die zorgt dat alle lanes in principe een solo farmer hebben + de jungle. De reden dat bot met 2 staat is dat dat zorgt voor betere dragon control.

Dit is echter pas van toepassing richting lvl 30 omdat er dan pas gejungled wordt en er sprake is van een meta etc. Voor die tijd zou ik gewoon lekker gaan voor champs die je leuk vindt om mee te spelen. Alle champions hebben als het goed is tags, dus kun je zien wat het een beetje voor type cahmpions zijn.

Vicariously I live while the whole world dies

• MarluXiaXl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 11:13

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Dus ik heb nu 1270, dan komt bij beide het volgende:

CZwier = current + 600 = 1870 uiteindelijk. Eerst delen en vermenigvuldigen.
Speedzor = 1270-1200 = 70. 70 /2 = 35. 1200+35 = nieuwe elo.

Ik gok dat die van Speedzor juist is :)

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:26
StarZ schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:11:
1 Persoon kan zeker veel verschil maken :D!

[video]
meh ik moet mijn eerste penta nog halen, maar zat gister 5x dichtbij, had 5 keer een quatro, en stal telkens iemand 1 kill >.> zo irritant

Twitch

SHEePYTaGGeRNeP schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 14:33:
[...]

nee..
er staan geen haakjes in, dus dan doe je eerst 1200 / 2 :)
Moet hij maar zijn formule goed formuleren of zeggen
EERST current + 1200 dan delen door 2 :P
Zucht, ik dacht dat dat wel duidelijk was :')

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-11 10:03
Mja, ik ben momenteel lvl 15 na een paar weken spelen (1 a 2 potjes per dag, soms iets meer, soms minder).
Voor mijn gevoel win ik of héél makkelijk als carry, of wat moeilijk als tank, omdat het team je weinig ondersteund.

Ik speel vanalles, maar vooral: Ahri, Ashe, Garen, Ryze, Soraka, en soms Lux, maar die heb ik nog niet gekocht, dus alleen veel toen ze gratis was.

Even niets...

• SHEePYTaGGeRNeP
Vicarious schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 14:37:
[...]

Zucht, ik dacht dat dat wel duidelijk was :')
Sorry kom van reddit :(

Verwijderd

Speedzor is 100% correct. Ik had die van mij snel uit mn hoofd opgeschreven.
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 14:44:
Speedzor is 100% correct. Ik had die van mij snel uit mn hoofd opgeschreven.
Die van jou klopt ook als je haakjes gebruikt:
(current Elo + 1200) / 2. Is makkelijker uit te rekenen dan die van Speedzor en even correct.

Verwijderd

Ooo weet ik dat ook weer :P

Verwijderd

dus (current elo - 1200) /2 + 1200 ?:D

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
1500

CZ: (1500 + 1200) / 2 = 1350
SP: 1200 + ((1500-1200)/2) = 1350

900

CZ: (900 + 1200) / 2 = 1050
SP: 1200 + ((900-1200)/2) = 1050

Het geeft beide dezelfde uitkomst inderdaad, dit was gewoon de formule die werd uitgegeven dus ik ging er van uit dat die in de meest eenvoudige vorm zou staan :P

Streaming History

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:50

psyy138

blackbulls.nl

speedzor schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 15:13:
1500

CZ: (1500 + 1200) / 2 = 1350
SP: 1200 + ((1500-1200)/2) = 1350

900

CZ: (900 + 1200) / 2 = 1050
SP: 1200 + ((900-1200)/2) = 1050

Het geeft beide dezelfde uitkomst inderdaad, dit was gewoon de formule die werd uitgegeven dus ik ging er van uit dat die in de meest eenvoudige vorm zou staan :P
dus ik zou dit hebben ???

CZ 1342 (1342 + 1200) / 2 = 1271
SP 1200 + ((1342-1200)/2) = 1271

O.R.C. Black Bulls Rugby

Yup. Je elo wordt gewoon 'genormaliseerd' richting de 1200. Ze noemen het een soft reset bij Riot. Ze zorgen zo dus dat niet de 800 spelers bijv. tegen Wickd moeten lanen, maar wel dat iedereen weer een eerlijke kans krijgt om (snel) te klimmen op de ladder.

Verwijderd

toch nice als je forellenlord bent en season 3 met 2,1k elo start

Verwijderd

Krijg je ook weer placement matches? Dus +50 -50 elo int begin?

• SHEePYTaGGeRNeP
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 15:56:
Krijg je ook weer placement matches? Dus +50 -50 elo int begin?
ja.

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

het ergste aan soloq vind ik nog altijd de duo bot. of ze zijn goed of gewoon kei slecht :)

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Sharfer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-03 13:31
Mensen, zijn er mensen rond level 20 die af en toe eens zin hebben in een potje.

Ik word er onwijs moe van mensen waarmee ik queue laatste tijd..

:(

Sharfer#2586

• FireDrunk
approx wait time: 00:18
Actual 01:50

Accept, someone denied, accept, someone left, accept, someone did not respond in time, accept denied, accept, Gelukt!

02:30...

Even niets...

• Twijfels
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:49
ik ben weer aan het stijgen in elo gelukkig :D

vorige week heb ik zelfs nog op 1050 elo gezeten, mn dieptepunt, op het moment ben ik 1247, en stijgende :)

Ik duo nu eigenlijk elke avond met een vriend van me icm skype,
hij is rond de 1150 elo nu, 100 lager dan mij dus

tactiek: hij pakt standaard eve mid, het is zon heerlijke champion late game om aardig wat health van de meeste mensen af te knallen met die ult
en ik ga standaard jungler, als het kan pak ik rengar, zo niet amumu of cho'gath

iemand nog wat tips wat er misschien beter zou kunnen? mid + jungler willen we sowieso, gezien mid makkelijker top en bot kan ganken, top die naar bot moet gaan schiet niet bepaald op..

qua junglen: welke champions zijn nou echt goeie snowballers en ook erg sterk early game? (in ieder geval tijdens het ganken) eveneens, welke champion op mid zou je anders dan evelynn kunnen pakken: moet goeie + snelle ganks hebben, sterke late game
nu gaan we vanaf level 6 meestal samen roamen, en duren de meeste potjes ook niet meer langer dan 35 minuten :)

edit: zit nu weer stream van the rain man te kijken, hij gaat eigenlijk altijd goed met kha'zix, en heeft ook erg hoge damage output.. wat vinden jullie van kha'zix? beter als rengar bijvoorbeeld, slechter, gelijkwaardig? hard to master? zelf gekocht en 1x gespeeld in een co-op maar de damage viel me toen nog reuze mee

[ Voor 14% gewijzigd door Twijfels op 08-10-2012 18:05 ]

• StarZ
  • Laatst online: 13-11 11:57
N3burz schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 17:58:
ik ben weer aan het stijgen in elo gelukkig :D

vorige week heb ik zelfs nog op 1050 elo gezeten, mn dieptepunt, op het moment ben ik 1247, en stijgende :)

Ik duo nu eigenlijk elke avond met een vriend van me icm skype,
hij is rond de 1150 elo nu, 100 lager dan mij dus

tactiek: hij pakt standaard eve mid, het is zon heerlijke champion late game om aardig wat health van de meeste mensen af te knallen met die ult
en ik ga standaard jungler, als het kan pak ik rengar, zo niet amumu of cho'gath

iemand nog wat tips wat er misschien beter zou kunnen? mid + jungler willen we sowieso, gezien mid makkelijker top en bot kan ganken, top die naar bot moet gaan schiet niet bepaald op..

qua junglen: welke champions zijn nou echt goeie snowballers en ook erg sterk early game? (in ieder geval tijdens het ganken) eveneens, welke champion op mid zou je anders dan evelynn kunnen pakken: moet goeie + snelle ganks hebben, sterke late game
nu gaan we vanaf level 6 meestal samen roamen, en duren de meeste potjes ook niet meer langer dan 35 minuten :)

edit: zit nu weer stream van the rain man te kijken, hij gaat eigenlijk altijd goed met kha'zix, en heeft ook erg hoge damage output.. wat vinden jullie van kha'zix? beter als rengar bijvoorbeeld, slechter, gelijkwaardig? hard to master? zelf gekocht en 1x gespeeld in een co-op maar de damage viel me toen nog reuze mee
Ik doe met mn vriendin wel eens Dianna + Ahri en dan Will of Ancients + Abysell stacken. Werkt heel erg goed omdat je 2 heel erg mobile champions hebt!

• Twijfels
StarZ schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 18:08:
[...]

Ik doe met mn vriendin wel eens Dianna + Ahri en dan Will of Ancients + Abysell stacken. Werkt heel erg goed omdat je 2 heel erg mobile champions hebt!
dat lijkt me inderdaad ook wel een goeie combo, maar:
je hebt dan 2 ap.. voor mn gevoel worden de helft van de games door ons gecarried nu, en dan gaan ze gewoon extra veel MR bouwen, als je een ad + ap hebt gaat net iets beter

zoals cho of amumu zijn alleen fijn door hun geweldige cc en tankiness, de damage is niet super veel (alhoewel cho eet iedereen op)

• StarZ
*zucht* speel ik ezreal bottom gaat lekker lekker.. is er een 7/0/1 rengar op toplane na 8 minuten van de enemy... weer elo weg elke keer

Verwijderd

ik ben nu 2131 top en 2050 atm.
kijken zo op current elo of top elo en met welk elo start ik dan in season 3?
Current lijkt me. Top is alleen van belang voor je rewards

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

N3burz schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 18:11:
[...]

dat lijkt me inderdaad ook wel een goeie combo, maar:
je hebt dan 2 ap.. voor mn gevoel worden de helft van de games door ons gecarried nu, en dan gaan ze gewoon extra veel MR bouwen, als je een ad + ap hebt gaat net iets beter

zoals cho of amumu zijn alleen fijn door hun geweldige cc en tankiness, de damage is niet super veel (alhoewel cho eet iedereen op)
probeer riven eens; heerlijke manaless champion met lekker veel (alhoewel korte) CC
ook erg sterk tegen champs die hun ult moeten channelen (nunu ult=waardeloos met een riven tegen je)
daarnaast decent damage en een goede tank

• speedzor
Quick update. We’re writing up a full front page post about this but I want to get it out now that details are decided.

The conclusion of the playoffs will take place on Wednesday the 10th, starting at 5:00 PM Pacific Time. We’re going to be broadcasting from the same venue our World Finals are taking place, the Galen Center, and the players will be competing in a backstage area while we set up the main stage for Saturday. Players will be separated with no visibility of the opposing team. Due to the quick turnaround, we unfortunately won’t be hosting a live audience.

We'll once again be streaming in free HD on both Twitch and Own3D, with the same broadcast production features (player cams, replays, etc.). Casters will remain the same for English, and we’re determining what other languages we’ll be providing.
Bron

Streaming History

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Lekkere tijd om te beginnen voor Europa :D 2 uur 's nachts...

• StarZ

Verwijderd

Het wordt trouwens een nieuwe best of 3 wedstrijd.

I know a lot of you have been asking about the format of the WE/CLG matches. As an update, they’ll be playing a fresh best of 3 match to determine which team proceeds to the Semifinals.

Given the unique circumstances that impacted the games on Saturday, and the event delay/change of venue, we’ve decided that in this specific instance, a new match is the best course to ensure a fair outcome. Both teams were informed and on board with this decision, and they are preparing accordingly.

http://na.leagueoflegends...d.php?p=30034842#30034842

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2012 08:45 ]

Verwijderd

moguh, hopen dat ze 't gewoon weer verneuken en dan rond een uurtje of 8 smorgens de eerste wedstrijd begint :D
Wat een kudttijd. Waarom?

• SHEePYTaGGeRNeP
Omdat American hardstikke dom zijn vica :)

Verwijderd

"We knew the World Finals would be bad for EU so we scheduled the Playoffs to accommodate your time zone for the most part, but things obviously did not go as planned. We are really sorry about this for our EU fans. Tough to stay up late on a weekend, let anoe a Wednesday night."

en

"We wish we could pick a time that accommodates EU fans better, but we unfortunately need to play these games as soon as we possibly can, and that's the earliest we can get everything set up and ready for broadcast without sacrificing quality or the integrity of the games. We originally set the times to accommodate EU with our 9am and noon start times, but obviously things had to be altered given Saturday's events."

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:16
Sharfer schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 16:34:
Mensen, zijn er mensen rond level 20 die af en toe eens zin hebben in een potje.

Ik word er onwijs moe van mensen waarmee ik queue laatste tijd..

:(
Voeg me maar toe: Lointje. Ik ben lvl 21 at the moment. Ik heb ook wel mijn faalmomenten, maar over het algemeen lukt dat wel redelijk. ^^ (en heb er zeker geen probleem mee om bv support te spelen).

• StarZ
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 08:53:
"We knew the World Finals would be bad for EU so we scheduled the Playoffs to accommodate your time zone for the most part, but things obviously did not go as planned. We are really sorry about this for our EU fans. Tough to stay up late on a weekend, let anoe a Wednesday night."

en

"We wish we could pick a time that accommodates EU fans better, but we unfortunately need to play these games as soon as we possibly can, and that's the earliest we can get everything set up and ready for broadcast without sacrificing quality or the integrity of the games. We originally set the times to accommodate EU with our 9am and noon start times, but obviously things had to be altered given Saturday's events."
Is wel grappig. De teams die er nog in zitten:

Moscow 5, CLGeu, World Elite, Azubu Frost en Taipei Assasins

Tijden van het evenement in de hoofdsteden

CLGeu - CEST - 2AM
Azubu frost - Seoul - 9AM
Taipei Assasins - Taipei - 8AM
World Elite - Beijing - 8AM
Moscow 5 - Moscow - 4AM

Lekkere tijden, zeker als je bedenkt dat er geen enkel amerikaans team in zit!

• SHEePYTaGGeRNeP
Haha klopt ja :P

• FireDrunk
Ah who cares, ze zijn het vast gewend...
Dan kijk je de match toch later ;)

Even niets...

Verwijderd

StarZ schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 09:04:
[...]

Is wel grappig. De teams die er nog in zitten:

Moscow 5, CLGeu, World Elite, Azubu Frost en Taipei Assasins
Tijden van het evenement in de hoofdsteden

CLGeu - CEST - 2AM
Azubu frost - Seoul - 9AM
Taipei Assasins - Taipei - 8AM
World Elite - Beijing - 8AM
Moscow 5 - Moscow - 4AM

Lekkere tijden, zeker als je bedenkt dat er geen enkel amerikaans team in zit!
Goed punt. Laten ze snel de eerste game van clg.eu in London uitzenden om 8u 's avonds als het kan, en dan de tweede game in Beijing, ook graag om 8u 's avonds.

Lijkt me maar logisch te zijn dat de uren zijn wat ze zijn.

Verwijderd

Q:Do you guys plan on going to korea in the future?
A:To learn to cheat?

wat een sensatie zoeker die reginald, eerst kondigt die aan dattie stopt bij TSM en nu ineens weer niet.

http://www.solomid.net/ama.php?ama=7-reginald-ama

• StarZ
Ik mag TSM ook niet, wat een aanstellers. Alsof dat hun de game gekost heeft. Ze zijn gewoon 3x uitplayed en ze kunnen dat niet hebben. Teams als M5 of AF en mis ook wel WE kijken alleen naar hun eigen fouten en geven nooit een ander team de schuld.

EDIT:
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 09:21:
[...]

Goed punt. Laten ze snel de eerste game van clg.eu in London uitzenden om 8u 's avonds als het kan, en dan de tweede game in Beijing, ook graag om 8u 's avonds.

Lijkt me maar logisch te zijn dat de uren zijn wat ze zijn.
Logish is het niet, het is dan wel Amerikaans maar als je een toernooi om 12 uur S' middags houdt is alles al beter voor de landen die eigenlijk nog in het toernooi zitten, ik vindt het gewoon jammer dat er geen rekening gehouden wordt met Europa, het zal wel niet kunnen maar het is gewoon zo jammer. EU is een van de grootste servers maar dit kan dan niet.

[ Voor 61% gewijzigd door StarZ op 09-10-2012 09:43 ]

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

HEBBEN HEBBEN HEBBEN

Rocketeer Tristana

Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-eJIMGVbsfOE/UHPO3IRSjTI/AAAAAAAAIDg/u5DiDxTtcck/s1600/rock.png

Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/-tn3GyTzoIeg/UHPPVm3azFI/AAAAAAAAIDs/XyzIzzOZ3nQ/s1600/rockettrist.png

Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/-T4mkoGdJ8HU/UHPP2Y9x-HI/AAAAAAAAID0/TQsXXBPYlHc/s1600/rocketrsit.jpg

O.R.C. Black Bulls Rugby

Verwijderd

Keb em al :+

Verwijderd

Hoe kan dat dan? Op Reddit lees ik:
Rocketeer Tristana was a skin that first popped up in the Volibear PBE patch. The skin was never actually released, but has always been hanging around the PBE and the Tourney Realm

• speedzor
StarZ schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 09:42:
Ik mag TSM ook niet, wat een aanstellers. Alsof dat hun de game gekost heeft. Ze zijn gewoon 3x uitplayed en ze kunnen dat niet hebben. Teams als M5 of AF en mis ook wel WE kijken alleen naar hun eigen fouten en geven nooit een ander team de schuld.
Ze hebben anderzijds zelf vele malen aangegeven dat AF beter speelde, maar dat hun gehele level 1 tactiek verpest was door het cheaten staat buiten kijf.

Streaming History

Verwijderd

speedzor schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 10:25:
[...]

Ze hebben anderzijds zelf vele malen aangegeven dat AF beter speelde, maar dat hun gehele level 1 tactiek verpest was door het cheaten staat buiten kijf.
hoe hebben ze gecheat? ik heb nog de tijd niet gehad om te kijken

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 10:38:
[...]

hoe hebben ze gecheat? ik heb nog de tijd niet gehad om te kijken
Achter hun op t scherm kijken waar de tegenstander was

Verwijderd

dat is wel lame, dat zou toch niet mogelijk mogen zijn en/of diskwalificeerbaar

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-11 10:13
ik vindt dat deze world championship best opnieuw mag strijden voor de titel. Azubu frost heeft veel invloed gehad tegen alle teams. Gewoon Azubu Frost eruit knallen en de rest opnieuw laten strijden.

Verwijderd

Sjah, organisatie is slecht bezig geweest wat zulke dingen betreft. Ze hebben ook een onderzoek ingesteld maar er was al vastgesteld dat TSM niet meer verder zou spelen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 10:47:
dat is wel lame, dat zou toch niet mogelijk mogen zijn en/of diskwalificeerbaar
Het eerste is iedereen mee akkoord. DQ is een andere kwestie.

Riot zorgt er voor bij de volgende rondes dat dit probleem niet meer zal voorvallen en na de finale zal er ook weinig nog over gepraat worden imo.

• FireDrunk
Tja, als je teams met de ruggen tegen elkaar zet, vraag je er wel een klein beetje om.
Het blijft natuurlijk smerig en lame, maar ja... Het is een harde wereld...

Even niets...

• StarZ
Ach, Azubu frost had toch wel gewonnen. TSM moet stoppen met dat gehuil ze hebben keihard verloren. Ja die tactiek van ze was gefaalt maar die tactiek faalde toch van TSM, ze spelen elke keer het zelfde zonder resultaat.

Ik heb geen medelijden met die jankerts "I retire" en dan "I will not retire"
Ja ... sterk verhaal!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 10:05:
[...]
Hoe kan dat dan? Op Reddit lees ik:
Rocketeer Tristana was a skin that first popped up in the Volibear PBE patch. The skin was never actually released, but has always been hanging around the PBE and the Tourney Realm
Gewoon in de shop gekocht hoor =P

Verwijderd

Buiten het feit om dat AZF beter was dan TSM vind ik dat cheaten ongepast is en dit zwaar bestraft moet worden.. in andere sporten krijg je ook een rode kaart als je niet volgens de regels speelt.

• SHEePYTaGGeRNeP

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 10:54:
[...]

Gewoon in de shop gekocht hoor =P
pbe of live? of het is gwn een update van een eerder gereleasde skin

O.R.C. Black Bulls Rugby

• FireDrunk
Van *alle* fronten valt er wel wat te zeggen, enige goede oplossing is dus:

Pick your losses, en lick your wounds...

Even niets...

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 10:49:
Sjah, organisatie is slecht bezig geweest wat zulke dingen betreft. Ze hebben ook een onderzoek ingesteld maar er was al vastgesteld dat TSM niet meer verder zou spelen.
ik kan me wel inbeelden dat TSM hier niet zo gelukkig mee is en terecht ook al ben ik niet een fan van hun team zolang als riot zorgt dat het niet meer mogelijk is, is het ok voor mij

• StarZ
Volgens mij is de oplossing simple, bouw er weer vertraging in van 3 minuten of zorg dat het ABSOLUUT niet zichtbaar is. Dan voorkom je dit hele drama en had AF gewoon eerlijk gewonnen, had TSM niet zo gejankt en was alles leuk geweest, of TSM had wat anders gevonden om over te janken natuurlijk...

• valermos
Zit niet zo op TSM in te gaan het gaat om het principe. Alc je cheat kun je dat vaker gedaan hebben en kun je matches on eerlijk winnen. Wat zou jij doen als 2 miljoen kan winnen en loopt er een of andere pipo te cheaten en gaat ervandoor met jou geld ;). Zou je dan ook zeggen och man loop niet te janken ze hadden anders toch gewonnen.

• SHEePYTaGGeRNeP
StarZ schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:28:
Volgens mij is de oplossing simple, bouw er weer vertraging in van 3 minuten of zorg dat het ABSOLUUT niet zichtbaar is. Dan voorkom je dit hele drama en had AF gewoon eerlijk gewonnen, had TSM niet zo gejankt en was alles leuk geweest, of TSM had wat anders gevonden om over te janken natuurlijk...
Willen ze juist niet, zodat de fans kunnen juigen als er wat gebeurd dat dat gesynced is met wat er echt gebeurd :O

• Twijfels
dan moeten ze de teams echt naast de schermen zetten, en niet er half voor, dan kunnen ze ook niet meer kijken

er achter zou niet leuk zijn, want dan kan je de spelers helemaal niet meer zien, tenzij de spelers hoger zitten (boven achter het scherm dus.. maar dat word hem sowieso niet)

• StarZ
SHEePYTaGGeRNeP schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:30:
[...]

Willen ze juist niet, zodat de fans kunnen juigen als er wat gebeurd dat dat gesynced is met wat er echt gebeurd :O
Dan blijft de andere optie open. Zorgen dat het onmogelijk is om af te kijken, dit afkijken komt toch al uit age of empires dat dit kan jongens of ben ik nou gek? Het is toch niet lastig om die schermen zo te plaatsen dat het onmogelijk is? of praat ik nu te makkelijk...

Ander onderwerp, iemand die toevallig samen met mij boven de 1200 Elo wilt komen? Ik wil een duo partner die niet 3 towers dived in een enemy team van 4 man om een soraka die maar 20 gold waard is te killen...

Mijn elo 98x en top elo 1100

Main roles: Jungle en ADC (~champ pool van ong 10-15 champs die ik regelmatig speel)

• Twijfels
starz, probeer wat hoger op te komen, dan zou ik wel willen duo'en

zit zelf nu op 1249, maar vind het verschil te groot om dan met jou te gaan ;)

• StarZ
N3burz schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:34:
starz, probeer wat hoger op te komen, dan zou ik wel willen duo'en

zit zelf nu op 1249, maar vind het verschil te groot om dan met jou te gaan ;)
Pff dat klinkt arrogant :)

Ik probeer hoger op te komen maar mijn vriendin die normaal duo met mij doet is er vaak niet en sinds ik alleen ga ben ik niet meer in staat om te carrien... Gisteren een team gehad waarvan 3 een solo top inlockte ....

• valermos
StarZ schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:39:
[...]

Ik probeer hoger op te komen maar mijn vriendin die normaal duo met mij doet is er vaak niet en sinds ik alleen ga ben ik niet meer in staat om te carrien... Gisteren een team gehad waarvan 3 een solo top inlockte ....
Ik wil je wel helpen maar ben vaak bezig in team maar als ik tijd heb wil ik je best helpen ;).

• StarZ
http://www.lolking.net/summoner/euw/27565345#ranked-stats

Ik zou niet zeggen dat ik op 2k elo hoor ik zou wel rond deze elo horen maar het zou fijn zijn als ik een keer een team had dat samen werkte, of een persoon...

• valermos
Uhm ik stel je wel een paar vragen via DM lees die even dan kunnen we wat overleggen.

• Twijfels
[...]

bedoelde het totaal niet arrogant hoor, maar een verschil van ongeveer 270 elo vind ik te groot in deze bracket
als je nou op 2500 elo kijkt maakt een verschil van 270 elo niet veel uit, hoop dat je me snapt :p

maar, pak gewoon een goeie, sterke jungler, en dan zou het over het algemeen wel goed moeten komen hoor

edit: zag je ranked stats nu, probeer meer te werken aan je minion kills, elke 12 minions zijn ongeveer een champion kill, en je laat nog redelijk wat achter als ik het zo gemiddeld bekijk, kan echt een verschil maken late game

[ Voor 14% gewijzigd door Twijfels op 09-10-2012 11:45 ]

Verwijderd

hoe kan je top elo 1100 zijn als je op 1200 begint?

• StarZ
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:58:
hoe kan je top elo 1100 zijn als je op 1200 begint?
Door de season reset...

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-11 12:44

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 10:40:
[...]

Achter hun op t scherm kijken waar de tegenstander was
Zou ik ook als valsspelen evenaren, en zou er terecht over klagen. Vind 't wel vreemd dat de organisatie hier niet wat beter over na gedacht heeft.
[...]

Ik zou het eerst solo proberen. Als je duo de queue in gaat kom je tegen tegenstanders die gemiddeld een hoger elo hebben. Met andere woorden, je moet je eigen lane winnen maar ook kunnen compenseren voor de andere lanes die dus een (gemiddeld) betere tegenstander tegenover zich hebben. En als duo ga je eigenlijk automatisch samen bot, dus zal je flink moeten stompen.

Ik ben de laatste tijd solo de queue in gegaan, en moet zeggen dat 't beter bevalt dan vorig seizoen duo. Heb op eigenlijk alle rollen wel een champion gevonden waarmee ik (ongeacht de tegenstander, want ik zit op 1350 elo vooralsnog) redelijk kan stompen. FYI, Brand mid, Shaco jungle, Corki bot, Leona support. Alleen top kan ik mijn draai nog niet helemaal vinden, daar ik eigenlijk ook niet veel champions heb die op dit moment als goed op top word ervaren.

Probeer je anders op een specifieke rol te richten, en geef op het begin aan dat je graag op die positie wilt spelen. Je bent minder flexibel en je zal misschien zo nu en dan moeten dodgen, maar je prestaties gaan wel vooruit en je elo dus uiteindelijk ook :)

Surfin' paradise!

• StarZ
Snappie88 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:06:
[...]

Zou ik ook als valsspelen evenaren, en zou er terecht over klagen. Vind 't wel vreemd dat de organisatie hier niet wat beter over na gedacht heeft.

[...]

Ik zou het eerst solo proberen. Als je duo de queue in gaat kom je tegen tegenstanders die gemiddeld een hoger elo hebben. Met andere woorden, je moet je eigen lane winnen maar ook kunnen compenseren voor de andere lanes die dus een (gemiddeld) betere tegenstander tegenover zich hebben. En als duo ga je eigenlijk automatisch samen bot, dus zal je flink moeten stompen.

Ik ben de laatste tijd solo de queue in gegaan, en moet zeggen dat 't beter bevalt dan vorig seizoen duo. Heb op eigenlijk alle rollen wel een champion gevonden waarmee ik (ongeacht de tegenstander, want ik zit op 1350 elo vooralsnog) redelijk kan stompen. FYI, Brand mid, Shaco jungle, Corki bot, Leona support. Alleen top kan ik mijn draai nog niet helemaal vinden, daar ik eigenlijk ook niet veel champions heb die op dit moment als goed op top word ervaren.

Probeer je anders op een specifieke rol te richten, en geef op het begin aan dat je graag op die positie wilt spelen. Je bent minder flexibel en je zal misschien zo nu en dan moeten dodgen, maar je prestaties gaan wel vooruit en je elo dus uiteindelijk ook :)
Hmm, opzich een goed idee. Ik probeer gewoon flexibel te zijn maar ik hoor vaak dat je jezelf omhoog carried op een paar champs in 1 specifieke positie... Ach, ik heb niks te verliezen. Als ik op 400 elo zou komen hoor ik daar gewoon maar ik ga mn best doen ;)
Ik denk van me zelf dat ik een team speler ben die vaak op stratigieen speel. Ik zou bijvoorbeeld split pushen om vervolgens baron te sneaken enz enz. Ik heb voorheen wel een ranked team gehad en we wonnen erg veel. :)

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Tja, dat is ook iets. Je moet ieder aspect van het spel goed beheersen. Ik beheers de rollen, en in laning win ik over het algemeen 50%+ van m'n potjes, maar in teamfights ben ik een echte bruiser, en wil dus ook met de AD/AP als eerste ergens in rennen. Vaak zie ik opportunities die onze tanks dan over het hoofd zien, engage ik en ga vervolgens dood omdat de rest van het team de engagement niet aan durft (twee tegenstanders ergens anders op de map vinden en niet vol de andere drie roflstomen is natuurlijk niet verstandig). En zo heeft iedereen natuurlijk zijn zwakke punten ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Snappie88 op 09-10-2012 12:17 ]

Surfin' paradise!

• FireDrunk
Zwakke punten zijn niet erg, zolang je maar een team hebt wat ze op kan vangen...

Goed kunnen anticiperen lijkt mij een van de belangrijkste dingen.

Even niets...

• Twijfels
engagements niet begrijpen en zeer slecht focusen zijn toch wel de zwakke punten van ik gok zo'n 80% van de LoL spelers op elo 1250 en lager..

ben ik amumu, net 1/5/17 gegaan, prachtige ganks en diana ging ook 10/1 (de enige die het begreep in ons team..) ik ult letterlijk het HELE team van hun, diana springt er goed op in met haar combo, enemy heeft nog ongeveer 30% health over, en wij vol.. resultaat: draven penta kill

gewoon simpelweg omdat mn team voor de rest te sloom was, en niet kon focusen op draven die uiteindelijk hard gefeed was..

we begonnen met 5 turrets van de enemy neer, en wij zelf alles nog up, team score was 23/11 op een gegeven moment
maar 2 teamfights gewoon hard verloren door slechte focus en zo het potje verloren uiteindelijk.. zulke potjes kan ik me echt aan ergeren, maarja, shit happens, gewoon door gaan en niet opgeven!

• FireDrunk
Waar ik mij het meest aan kan ergeren, is dat mensen altijd tegen elkaar beginnen te zaniken als het niet lukt.
Geef dan AAN wat je wil... en loop niet achteraf te janken... Een *ding* is soms niet genoeg, praat...

Als een speler niet op engels reageert en niet wil praten, laat ik ze sowieso links liggen en vertrouw ik er meteen al niet meer op.

Even niets...

Verwijderd

ik reageer uberhaupt niet op whines of mensen die lopen te schelden. als iemand op een normale manier iets tegen mij verteld of vraagt in de chat dan reageer ik daar ook normaal op terug.

• Twijfels
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:03:
ik reageer uberhaupt niet op whines of mensen die lopen te schelden. als iemand op een normale manier iets tegen mij verteld of vraagt in de chat dan reageer ik daar ook normaal op terug.
ik zeg altijd 1x dat ze normaal moeten doen, en dat als ze aardig zijn het spel veel beter zal lopen, beginnen ze daarna nog te zeuren mute ik ze gewoon ;)

soms helpt het nog wel als je zegt dat ze aardiger moeten zijn, maar over het algemeen zijn die mensen toch al hopeloos :p

ik moet toegeven, dat ik zo heel af en toe ook nog wel eens loop te ragen hoor.. dan is een vlad op top die gaat 1/7 omdat hij kapot gegankt word, zeurt dat ik nooit kom ganken, terwijl hij op level 1 red niet wou helpen pullen (ik was rengar) en begonnen die zich niet bepaald aardig te gedragen..

maar het ergste: hij word kapot gegankt, en heeft geen enkele ward gekocht, ik heb toen 2 wards daar neer gezet tussendoor, wat hem 3 deaths heeft gescheeld en paar keer gegankt (maarja, een gefeede wukong ga ik zelf ook aan dood als ik niet gefeed ben) en dan begin ik soms ook wel te zeuren hoor..

merken jullie trouwens ook dat het honor system werkt?:) in mijn ogen werkt het wel, alhoewel ik eerlijk moet zijn dat sommige het ook wel beter mogen gebruiken.. zoals mn potje met amumu waar ik 17 assists had, ik hielp elke lane constant, en heb geen 1 honor gekregen van het team, terwijl het ongeveer mn beste potje met amumu was, en ik heel vriendelijk ben geweest, telkens complimenten gegeven en tips geven wat ze net iets beter konden doen
maarja, dan verlies je, en dan bestaat honor blijkbaar al niet meer (kreeg er wel 2 van de enemy:))

• FireDrunk
idd, ik krijg ook alleen maar honor van de enemy (honorable opponent :P )

Even niets...

Verwijderd

FireDrunk schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:09:
idd, ik krijg ook alleen maar honor van de enemy (honorable opponent :P )
Vind ik de belangrijkste waar je honor van kunt krijgen. Honor van je teamgenoten is zo stom eigenlijk, als je met vrienden qued krijg je veeel meer dan als je solo qued.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:03:
idem

honor systeem is ook een beetje lame
netzoals reporting systeem
het is gewoon zielig dat ze zo'n zaken moeten implementeren alvorens mensen zich een beetje fatsoenlijk kunnen gedragen en dan nog..

vond het onlangs wel heel sarcastisch, heel slecht spel met heel slechte teamplay en heel slechte prestaties
en krijg ik uitgerekend dan een honor voor teamwork, ik lag bijna van mn stoel van het lachen

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2012 13:15 ]

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

wat betreft het engagen en focussen hierboven; als je zelf initiate, ping je target, zodat er zo'n mooi icoontje boven komt. Dan is het gelijk voor iedereen duidelijk wie er aangepakt moet worden.

Neemt niet weg dat dit lang niet altijd werkt, omdat een hoop spelers niet snappen hoe ze zich moeten positioneren bij teamfights. (en als de tegenstander het goed doet, is het moeilijk om met je hele team op de adcarry te duiken)

• Bermbom
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-11 08:39
Sinds ik de mute knop heb ontdekt heb geen last meer van spelers die whinen :)

Verwijderd

ja muten is een optie
maar ik gebruik die enkel in extreme gevallen die voor geen rede vatbaar zijn
social trolls
khou liever de team spirit hoog

• FireDrunk
Zien mensen dat je iemand mute?

Even niets...

Verwijderd

denk t niet

• Lointje
Hoe mute je iemand? Ik had tijdje terug /ignore geprobeerd, maar dat werkte niet meteen...

En honor werkt inderdaad wel over het algemeen heb ik de indruk. Vriendelijkere mensen en minder ragers, maar dat is misschien toevallig, of enkel in het begin tot honor hun niet zoveel meer kan schelen. Heb zelf ook al wat gekregen 3 friendlies en 3 teamwork op 8 rondjes. Enkel van strangers. (Ik speel vrij veel support de laatste tijd, dus van de vijand krijg ik niet echt iets :))

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Dat zie je niet. Maar het probleem is dat bij een teamgame communicatie wel belangrijk is. Als jij mensen gaat blocken, dan is de communicatie al niet meer optimaal en zal je waarschijnlijk verliezen.

Helaas zijn met dat soort mensen in je team de communicatie toch al kut en verlies je sowieso al 8)7

Surfin' paradise!

Verwijderd

Lointje schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:31:
Hoe mute je iemand? Ik had tijdje terug /ignore geprobeerd, maar dat werkte niet meteen...
Door in het score bord op het ?laatste? icoontje te klikken achter de naam. Ziet er uit als een chatballon.

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:53
God wat is dit een verslavend spel :P Ben een maandje geleden begonnen en sinds dien heb ik elke dag zitten spelen. Level 18 nu, skill niveau trekt op niks maar amuseer me te pletter :P Vind op het moment AP champs het leukste om mee te spelen, veigar , nidalee en gragas gebruik ik het vaakste. Met veigar en gragas gaat het wel goed, nidalee is iets moeilijker, paar keer solo top voor men rekening moeten nemen en dat was toch even wennen :P

Heeft er iemand tips hoe ik 2 vrienden wat kan bijleren over de game, ze spelen nu savonds meestal enkele potjes met me mee maar ze zijn pas bezig dus het is moeilijk om dan met 3 in game te gaan (zou liefst support spelen voor 1 van hun). Hebben een paar potjes tegen bots gedaan waarin het dan 5v5 is en ik alleen tegen hun 2 speel maar dat resulteert in scores zoals 53-8-11 , en wil niet dat ze te veel slechte dingen gaan leren tegen bots.

3v3 hebben we ook geprobeerd maar dan hing het ervanaf hoe goed ik het deed, dus weet niet of dat zoveel nut heeft..

• Twijfels
PietjeP89 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:51:
God wat is dit een verslavend spel :P Ben een maandje geleden begonnen en sinds dien heb ik elke dag zitten spelen. Level 18 nu, skill niveau trekt op niks maar amuseer me te pletter :P Vind op het moment AP champs het leukste om mee te spelen, veigar , nidalee en gragas gebruik ik het vaakste. Met veigar en gragas gaat het wel goed, nidalee is iets moeilijker, paar keer solo top voor men rekening moeten nemen en dat was toch even wennen :P

Heeft er iemand tips hoe ik 2 vrienden wat kan bijleren over de game, ze spelen nu savonds meestal enkele potjes met me mee maar ze zijn pas bezig dus het is moeilijk om dan met 3 in game te gaan (zou liefst support spelen voor 1 van hun). Hebben een paar potjes tegen bots gedaan waarin het dan 5v5 is en ik alleen tegen hun 2 speel maar dat resulteert in scores zoals 53-8-11 , en wil niet dat ze te veel slechte dingen gaan leren tegen bots.

3v3 hebben we ook geprobeerd maar dan hing het ervanaf hoe goed ik het deed, dus weet niet of dat zoveel nut heeft..
tja, als je zelf het spel niet helemaal door hebt (no offense, het is gewoon een groot spel eigenlijk, en zat mensen die 500 wins hebben die de helft ook nog niet goed doorhebben hoor) is het moeilijk om hun alles juist aan te leren, bijvoorbeeld tips geven over wat ze moet komen, of waar ze heen moeten gaan doet veel! meer kan je niet echt doen denk ik..

Voor item-builds kunnen jij en je vrienden ook op de sites: mobafire.com en solomid.net kijken, hier vind je van elke champions veel builds (en ook uitleg over hoe en wat!)

jij hebt het zelf ook in een maandje goed begrepen, ga gewoon lekker met hun samen spelen (dus niet tegen, dan worden ze constant afgeslacht en is het ook niet leuk :p) en alles komt vanzelf wel goed!

ook zou je streams kunnen kijken om het beter te leren, maar dat moet je maar net leuk vinden (ik kijk zelf de helft van de tijd dat ik op de pc zit streams) goeie sites: own3d.tv en twitch.tv
hier zijn heel veel streamers (ook zeer goeie!) die LoL spelen, en ik vind het leuk om te kijken/luisteren!

[ Voor 7% gewijzigd door Twijfels op 09-10-2012 15:57 ]

Verwijderd

De meeste mensen leren 't spel pas op level 30

edit: en veel leren 't nooit.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2012 15:57 ]

• Lointje
Focus op lasthitten in het begin (op minions wel te verstaan), minimap awareness, en spelen als een team. En de rest komt wel uit ervaring :) Builds inderdaad even op mobafire kijken.

edit: en bedankt voor de mute uitleg ^^

[ Voor 10% gewijzigd door Lointje op 09-10-2012 16:00 ]

• FireDrunk
Lasthitten is altijd leuk, totdat je met een mate zit die je niet wil supporten, (of jij moet eigenlijk een mate supporten die er niks van bakt...)

Wat doe je dan, laat je de creepkills verloren gaan of pak je ze 'af"? :)

Even niets...

Verwijderd

FireDrunk schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:02:
Lasthitten is altijd leuk, totdat je met een mate zit die je niet wil supporten, (of jij moet eigenlijk een mate supporten die er niks van bakt...)

Wat doe je dan, laat je de creepkills verloren gaan of pak je ze 'af"? :)
evengoed gewoon last hitten, mensen die dat doen die kunnen toch niet last hitten dus gewoon evengoed je creeps pakken en blijven zeggen dat diegene niet moet pushen

• Twijfels
wat vinden jullie trouwens van shyvana als jungler?
in de jungle vind ik haar namelijk geweldig, alleen vind het vrij lastig om te ganken voor level 6, dat is alleen te doen als de enemy pushed en ze geen ward hebben (anders zijn ze al op tijd terug)

phage vind ik ook eigenlijk een must early, anders zijn ze zo weg omdat je geen CC hebt

maar, shyv is wel weer een goeie snowball champion lijkt me?
wil wat meer doen als jungler, nu is het voornamelijk rengar en amumu, soms cho'gath en heel soms udyr
maar vind 4 champs eigenlijk wat weinig, speel nu vrijwel alleen maar jungle

• Bermbom
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-11 08:39
N3burz schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:05:
maar, shyv is wel weer een goeie snowball champion lijkt me?
wil wat meer doen als jungler, nu is het voornamelijk rengar en amumu, soms cho'gath en heel soms udyr
maar vind 4 champs eigenlijk wat weinig, speel nu vrijwel alleen maar jungle
Heb zelf geen ervaring met Shy maar wel een pain the ass om tegen te junglen.

Probeer eens Ali, Nunu of Malphite jungle. Alleen jammer dat Malphite meestaal gebant wordt.

[ Voor 8% gewijzigd door Bermbom op 09-10-2012 16:08 ]

Pagina: 1 ... 75 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.