ik ben weer aan het stijgen in elo gelukkig
vorige week heb ik zelfs nog op 1050 elo gezeten, mn dieptepunt, op het moment ben ik 1247, en stijgende
Ik duo nu eigenlijk elke avond met een vriend van me icm skype,
hij is rond de 1150 elo nu, 100 lager dan mij dus
tactiek: hij pakt standaard eve mid, het is zon heerlijke champion late game om aardig wat health van de meeste mensen af te knallen met die ult
en ik ga standaard jungler, als het kan pak ik rengar, zo niet amumu of cho'gath
iemand nog wat tips wat er misschien beter zou kunnen? mid + jungler willen we sowieso, gezien mid makkelijker top en bot kan ganken, top die naar bot moet gaan schiet niet bepaald op..
qua junglen: welke champions zijn nou echt goeie snowballers en ook erg sterk early game? (in ieder geval tijdens het ganken) eveneens, welke champion op mid zou je anders dan evelynn kunnen pakken: moet goeie + snelle ganks hebben, sterke late game
nu gaan we vanaf level 6 meestal samen roamen, en duren de meeste potjes ook niet meer langer dan 35 minuten
edit: zit nu weer stream van the rain man te kijken, hij gaat eigenlijk altijd goed met kha'zix, en heeft ook erg hoge damage output.. wat vinden jullie van kha'zix? beter als rengar bijvoorbeeld, slechter, gelijkwaardig? hard to master? zelf gekocht en 1x gespeeld in een co-op maar de damage viel me toen nog reuze mee
[
Voor 14% gewijzigd door
Twijfels op 08-10-2012 18:05
]